SACCSIV – blog ortodox

Miscare geniala draceasca: noua alternativa (CARTEA DE IDENTITATE SIMPLA) ni se ofera pentru a ne culca pe o ureche pana slabanogim de tot

Posted in Uncategorized by saccsiv on ianuarie 21, 2020

Iata un fragment din comentariul postat de Madalina la articolul Un fragment esential despre actele biometrice, ce lipseste din “Viziunile Staretului Antonie” postate pe internet:

“Se da pentru a scadea rezistenta la schimbare si pentru a tine oamenii legati de sistem. Fara aceasta amagire poate ca s-ar trezi mai multi. Asa, si cei dispusi sa o faca acum, daca nu ar mai avea incotro, se culca pe-o ureche pana slabanogesc de tot.”

Sunt cu totul de acord cu Madalina.

Cititi va rog si:

Hartia ALTERNATIVA la CIP e DULCE. Dar daca nu esti atent, te DUCE…

Sa ne amintim si de spusele marelui duhovnic Adrian Fageteanu:

 

65 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. adrenallin said, on ianuarie 21, 2020 at 1:09 pm

    Pentru mine e foarte clar un singur lucru: din moment ce mari duhovnici, ca Parintele Iustin Parvu, Parintele Adrian Fageteanu, Sfantul Paisie Aghioritul(stiu ca dansul nu a fost duhovnic) si alti stalpi sfinti ai ortodoxiei ne-au spus sa nu acceptam acte de identitate electronice cu cip, atunci asta trebuie clar sa facem, cu ajutorul si mila lui Dumnezeu.

    E clar ca si alternativa e vicleana. Ai dreptate frate Saccsiv.

    Sa nu ne culcam pe-o ureche, sunt vremuri apocaliptice, asta e clar, sa avem trezvie. Doar rugaciunea, postul, Sfintele Taine ne pot ajuta/ salva si Dumnezeu nu ne va lasa atunci.

    Frate Saccsiv crezi ca exista posiblitatea ca anithristul sa apara si fara sa fie razboi? Unele profetii spun din cate am citit ca dupa o conflagratie va aparea, gen razboiul al 3-lea. Crezi ca e posibil ca in locul razboiului sa fie chiar si o criza sau stiu eu, sa nu existe acel razboi? Ce parere ai? Multumesc.

    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 21, 2020 at 1:53 pm

      adrenallin

      Sigur va fi razboi si foarte probabil ca va fi si criza.

      Apreciază

    • Riko said, on ianuarie 21, 2020 at 2:12 pm

      @adrenallin
      Tine cont ca cei mai multi oameni vor fi pecetluiti inainte sa apara antihristul si inainte de razboi. Pana atunci vom avea parte de alte crize si zvonuri de razboi si de fenomene naturale extreme, precum cele din ultimi 10 ani.

      Apreciază

      • adrenallin said, on ianuarie 21, 2020 at 2:52 pm

        Riko, te rog sa ma crezi ca exact acest lucru voiam sa il intreb pe fratele Saccsiv, daca semnul fiarei nu va fi cumva implementat si automat si „impus”(bine, nu e corect termenul asta, si de-asta am pus ghilimelele, caci nu va fi impus, din contra, il vor lua multi de buna-voie) inainte de acea conflagratie, de razboi si inainte de aparitia antihristului. Adica atunci cand va aparea antihristul, deja vor fi multi oameni care vor avea acel semn al fiarei, pecetea din Apocalipsa mai exact.
        Frate Saccsiv te rog sa ma corectezi, daca gresesc.
        Va rog sa imi spuneti daca gresesc. Multumesc!

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 21, 2020 at 3:20 pm

        Şi ea îi sileşte pe toţi, pe cei mici şi pe cei mari, şi pe cei bogaţi şi pe cei săraci, şi pe cei slobozi şi pe cei robi, ca să-şi pună semn pe mâna lor cea dreaptă sau pe frunte.
        Încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde, decât numai cel ce are semnul, adică numele fiarei, sau numărul numelui fiarei.

        https://saccsiv.wordpress.com/2011/08/07/skartsiuni-dimitriu-%E2%80%9Cprofetii-despre-antihrist%E2%80%9D-2/

        Apreciază

      • adrenallin said, on ianuarie 21, 2020 at 3:35 pm

        Nu prea inteleg, iertati-ma. Pana la urma pecetea va fi pusa inainte sau dupa aparitia antihristului?
        Multumesc!

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 21, 2020 at 3:36 pm

        adrenallin

        Citeste te rog cele de la link.

        Apreciază

      • adrenallin said, on ianuarie 22, 2020 at 9:24 am

        Frate Saccsiv: am citit, dar din cate inteleg eu, pecetea(semnul fiarei) va fi pusa dupa aparitia antihristului, nu inainte. Te rog sa ma corectezi daca am inteles gresit, chiar sunt interesat de acest subiect si nu as vrea sa gresesc.

        Apreciază

      • Catalin said, on ianuarie 21, 2020 at 6:25 pm

        http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=4&cap=13
        Inainte de „16. Şi ea îi sileşte pe toţi…” este scris:
        „7. Şi i s-a dat să facă război cu sfinţii şi să-i biruiască şi i s-a dat ei stăpânire peste toată seminţia şi poporul şi limba şi neamul.
        8. Şi i se vor închina ei toţi cei ce locuiesc pe pământ, ale căror nume nu sunt scrise, de la întemeierea lumii, în cartea vieţii Mielului celui înjunghiat.”
        Deci intai va fi razboiul si instaurarea guvernului mondial. S-ar putea ca acel razboi sa nu fie un razboi propriu-zis ci o persecutie dar in aceasta privinta este foarte clar, pecetea despre care se vorbeste va fi impusa dupa ce antihristul va fi incoronat. Cei care vor avea deja un cip implantat poate ca nu vor trebui sa-si puna altul ci va fi doar reprogramat.

        Apreciază

      • miraje11 said, on ianuarie 21, 2020 at 6:46 pm

        Hai sa clarificam putin lucrurile.
        Daca apare haosul generat de o criza economica sau pandemica ori razboiul nuclear nu mai exista posibilitatea unei discipline si a unei ordini mondiale indiferent cine va vrea sa o faca! Lumea se va imputina si va fi imprastiata. Nu vor mai fi comunicatii, surse multe de energie electrica, internet si TV poate doar cateva posturi radio pe unde scurte si medii. Adio CIP si Neuralink ori smartphone sau ochelari smart folosite ca instrumente de control ale populatiei. Nu sta nimeni sa fuga dupa fanatici religiosi si anti sistem ori ecologisti psihopati ce se vor retrage in natura sau buncar, sa le puna cipuri sau sa-i forteze la ceva anume. Nu vor fi nici resurse si nici timp pesntru asta. Deci … pentru a putea implementa la nivel de 90% din populatiei un sistem centralizat digital acest control abuziv va trebui o stabilitate a sistemului, a societatii, a oraselor, a industriei, a economiei. Pentru ca faptele Fiarei si a Falsului Proroc sa fie vizibile si faptele celor Doi Martori, Faptele ce se vor petrece in Israel si Ierusalim, trebuiesc stabilitatea si comunicatiile din prezent.
        Unii crestini cred ca va veni o criza mare economica si al treilea razboi mondial si pe urma vor veni cei 7 ani apocaliptici. Asta vreau sa corectez eu. Daca vin faptele din Apocalipsa Lui Ioan totul merge cursiv si nu dupa un razboi mondial. Poate o criza mondiala economica falsa pentru a restaura sistemul si a introduce mai repede digitalizarea platilor si introducerea monezilor virtuale sau plata cu valuta obisnuita digitala sa se inlature banii cash pana in 2030 cel tarziu. Oricum ar fi cel putin 75% din tarile lumii trebuie sa fie si sa ramana stabile si prospere in vremea necazului.
        Saccsiv sau unii dintre moderatori si autori de articole preciza cu ceva vreme in urma ca este posibil sa asistam la o falsa noua ordine mondiala in care oamenii vor fi facuti sa creada ca vine sfarsitul lumii sau pentru a se instaura o noua guvernare intr-un mod mai slow si subtil.
        https://ortodoxinfo.ro/2017/06/11/ultima-revolutie-noua-ordine-mondiala-reala-impotriva-falsei-noi-ordini-mondiale/
        Trendul general e ca SUA impreuna cu Israel e cel mai mare rau din lume si vai Doamne vin eroii salvatori Rusia-China-Iran-Turcia-India-UE si ne vor salva de dictatorii imperialisti vestici. Ni se scot in fata tapi ispasitori si trebuie sa ne umplem de ura la adresa lor. Ca sa aiba oamenii in cine sa runce cu pietre ca de obicei si vin unii cu solutii salvatoare dupa care oamenii ii vor idolatriza ca eroi salvatori.
        Si inca un articol bun in care ni se atrage atentia la pericolul Rusiei este acela despre V. Putin cu intrebarea:
        https://saccsiv.wordpress.com/2012/01/01/putin-va-avea-rolul-lui-hitler-in-al-treilea-razboi-mondial-e-oare-bine-sa-ne-punem-speranta-in-el-in-lupta-impotriva-elitelor/
        Sa nu credem ca Rusia va fi aparatoarea crestinismului in urmatorul deceniu! Sa nu credem ca ne vor salva de imperialismul SUA! Inca un trend este de a trada SUA pe toate fronturile: economic, comercial, politic, corporatist. Si multi se vor bucura si se bucura.Daca in anii 70 80 moda era sa tradezi URSS si tarile comuniste emigrand in SUA, acum roata s-a inversat si spioni chinezi, rusi, iranieni sau chiar proprii cetateni SUA tradeaza guvernele si corporatiile din SUA si fug in Rusia si China, mai nou se fuge si in Europa. UE se apropie din ce in ce mai mult de China si Rusia si intoarce spatele SUA si Israelului. Trendul este asemanator si in Orientul MIjlociu si Asia. Nu stiu ce jocuri de culise se fac insa Rusia a pornit ca erou carismatic in 2014 cand avea tupeul sa intre in Ucraina raspunzand dur criticilor SUA. De atunci s-a produs un val de fanatism pro Rusia incat s-a ajuns si la donatii din toata lumea pentru armata rusiei si guvern. In 2015 Rusia intra cu trupe multe si tehnica militara in SIria. In 2018 in Libia si acum in Venezuela si Africa. Multi analisti politico-militari considera ca 2014 este inceputul unui nou razboi mondial rece Cold War 2.0 oficial martie 2014.
        Marile corporatii iau in considerare serios sa plece din SUA pentru China si Rusia mai nou sa intareasca colaborarea cu UE. Zukemberg vrea servere in Rusia si filiale, Elon Musk vrea fabrici in China, Bill Gates vrea mai mult sprijin pentru Europa. Se pun baazele unei noi ordini mondiale cu diferite centre politice, economice, religioase si stiintifice in alte tari ale lumii decat SUA. ONU usor usor nu mai recunoaste autoritatea SUA.
        Paralel prigoana crestinilor, ura impotriva evreilor si impotriva statului Israel e la cote maxime… in crestere mare este si ura impotirva SUA, a bogatilor, a rasei albe, a religiilor de orice fel, mai putin impotriva islamului. Privilegiat esti azi daca: urasti pe Trump si SUA, evreii si statul Israel, pe crestini si religia in general, daca esti bisexual sau membru lgbtq, refugiat, negru si de religie islamica. Viitorul CV pentru angajare va trebui sa suna asa si poate ca … un implant sau neuralink va oferi si mai multe avantaje si va certifica ca esti ceea ce zici si ce doresti sa faci (intentii).
        *Inca o chestie
        Toate crizele inventate, amplificate sau manipulate (economice, politice, climatice, militare, sociale, de poluare) vor da dreptul guvernelor sa-si gestioneze populatia in situatie de urgenta si stim prea bine ca aici se pot comite atrocitati. Nu conteaza cum faci ordinea in tara … dar vei fi obligat de guvernul mondial nou sa iti tii in frau popualtia si eventualii rebeli de orice natura. Si cum tehnologia progreseaza si moraliatatea scade sau se inverseaza, definita terorismului se va extinde in toate constitutiile lumii. Exemplu: Trump vrea sa intre in Mexic cu trupe si sa declare gruparile infractionale ca teroriste; cat va mai fi oare pana cand vor declara si unele religii sau grupari religioase? Sau pe cei care vor sa traiasca liberi in natura?
        Cel mai probabil oamenii vor fi vanati de guverne impreuna cu toti oamenii pe internet live, de catre drone sau roboti la sol impreuna cu soldati cyborgi. In felul acesta vina va fi comuna si nimeni nu va fi tras la raspundere pentru moartea unui om. Calaul va fi toata omenirea in acelasi timp. Ati observat in ultima vreme cata ura este impotriva oamenilor? Om contra om cum rar a mai fost in istoria lumii. Oamenii iubesc acum ca pe zei animalele si natura si ar ucide alti oameni daca taie un pom, daca omoara o gaina, daca vad ca dau o palma peste bot unui caine. Postati imagini cu caini si pisici care sufera si apoi si cu oameni care mor de foame sau din zone de conflict sa vedeti reactiile. Cu mult mai multe la pozele despre animale si mai putina la oameni.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 21, 2020 at 8:08 pm

        miraje11

        Eu am scris despre NOM-fNOM, inca din 2009:
        https://saccsiv.wordpress.com/2009/08/12/ultima-revolutie-noua-ordine-mondiala-reala-impotriva-falsei-%E2%80%9Cnoi-ordini-mondiale%E2%80%9D/
        Dar mi-e teama ca n-ai inteles exact ce-am vrut sa spun.
        Referitor la prima parte a comentariului tau, nu zici bine. Dovada fiind chiar primele doua razboaie mondiale. Ele au fost declansate pentru a se mai cladi, de fiecare data, inca o etapa spre Guvernul Mondial al Noii Ordini Mondiale pe ruinele ramase dupa conflagratii.
        Tot astfel va fi si dupa un viitor razboi mondial si va exista inclusiv intreaga tehnologie de care au nevoie.
        Spui ca dupa razboi “nu sta nimeni sa fuga dupa fanatici religiosi”. Aminteste-ti, te rog, de cele petrecute in Romania secolului trecut. Dupa razboi, in doar cativa ani, au umplut puscariile si stiau despre ei si ce lapte au supt…

        Apreciază

      • miraje11 said, on ianuarie 21, 2020 at 7:42 pm

        @Riko
        Da… asa vad si eu geopolitica si globalizarea de rit nou. Cand va veni necazul aproape toti vor fi dependenti de tehnologie si o vor avea pe ei sau in ei. China pana in 2021 vrea sa implementeze la nivel de tara tot sistemul social bazat pe credite sociale. Multe tari, zeci de tari, il vor sau vor sa-l imite. SUA si unele tari avnsate il au pe jumatate. Nici in tara nu vei mai putea calatori daca nu esti cetatean model, docil, legal si dependent de tech. Romania daca va prelua tot ce tine de UE il va lua ceva mai tarziu probabil 2025-2030. Numai bine sa se instaleze noile partide transhumaniste si socialiste USR-PLUS cu tinerele sperante progresiste Ciolos, Nicusor Dan, Dan Barna si noul venit si candidatul minune Moise Guran „marea speranta a Romaniei”.
        Situatia in Orientul MIjlociu va fi lasata pe mana Rusiei, Turciei, Egiptului, Iranului si Arabiei Saudite care vor decide la comun daca va stopa sau nu politica expansionista si comerciala a Israelului. Daca Israel nu vrea sa intre in hora sau noua ordine economico-politica va fi pedepsit. Israel devine rvalul rusiei la livrare de gaz natural in Orient si Europa. Sunt doua conducte mari care vor incepe sa livreze gaze catre UE in 2024 2025. Atunci Israel va intra intr-o era prospera si cel mai probabil va construi al 3-lea templu mai mic undeva pe muntele sfant. Ramane de vazut cum va potoli furia si ura palestinienilor, musulmanilor si a altor tari care se opun proiectelor de colonizare si urbanizaresi gaza, west bank si golan. Ramane de vazut cum va stapani invidia rusilor si rivalitatea in zona dar si in livrarea de resurse. In maimum 10 ani Rusia vrea sa stapaneasca aproape in totalitate petrolul, gazele si carbunele omenirii dar sa domine si in exportul de minereuri si armament. Pana va intra transhumanismul puternic si la ei vor ramane cea mai nationalista tara si mai razboinica. SUA observ ca decade cu sau fara Trump pe plan extren desi ca economie interna incepe sa creasca. Nu stiu cine va veni dupa Trump insa e posibil sa schimbe total situatia lumii. Fie va retrage trupele din lume fie va intra peste pionii Rusiei si Chinei in Korea de Nord si Iran fortand Rusia si China sa atace pionii SUA si Israelului din alianta lor respectiv Japonia, Korea de Sud, Arabia Saudita, Romania, Polonia si altele. Sau poate ca jocurile diplomatice vor evita razboaie grave si se vor da singure aceste tari cu rusii, europenii, chinezii si altii care sunt cu ei.
        Cert e ca odata construit al treilea templu va incepe o perioada sumbra in omenire pentru ca invidia multor state din regiune va creste. Prosperitatea Israelului si decaderea SUA va duce la un conflic grav in Orientul Mijlociu pe acelasi tipar… o mare alianta de state arabe contra ISrael conduse de Rusia, China Iran Si Turcia.
        Iar o problema de dezbatut: Anticrist vine ca rege al Israelului si al lumii prin forta bruta sau pasnic? Din ce am studiat eu reiese ca vine ca un cuceritor si face praf toata natiunea israelului si intra in templu cu forta bruta si prin cucerire dura cu trupe si o mare alianta. Pune in templu un nou zeu (cel mai probabil Inteligenta Artificiala pe suport de calculator cuantic sau un hibrid om masina care va fi vazut in toata lumea prin intermediu televiziunii si internetului) practic va fi in orice teleofon tinut in palma) dupa care impreuna cu acesta se crede el insusi un zeu. Apoi mai este si profetul cel mincinos sau Fiara 2-a pe care unii il numesc de fapt anticrist ce va face minuni si promo pentru regele nordului care cucereste brutal Israelul si se pune in templu. Cert este ca ambii venereaza balaurul indirect sau subtil, acest monstru ce poate iesi sau poate fi ceva super tehnologic pentru care oricum lumea de azi are un fetish bolnav si devine dependenta de tech si internet. A doua intrebare: Care este diferenta dintre Fiara 1 si Fiara 2? Eu am spus parerea mea in randurile de mai sus.
        Tind sa le dau dreptate celor care afirma ca sunt doua persoane diferite. Ca in orice vremuri si in orice curte regala, regele, imparatul, generalul avea un preot brajitor pe post de profet sau consilier, sau un consiliu de magi care il ghida. Mai nou se folosesc parapsihologii sau vrajitorii. Nu-i exclus sa faca echipa buna cu stiinta pe viitor acestea doua. Sa nu uitam ca armele parapsihologice incep sa fie legale si pe fata aratate de marile puteri ale lumii pe langa lasere si rachete smart hipersonice ori drone si roboti. Asa ca si Imparatul Nordului (care poate avea un implant sau nu sa se concteze la armata si internet si alte dispozitive high tech) sa aibe un vrajitor Fiara 2-a care are doua coarne (stiinta si magie) si sa ii mareasca puterea prin false minuni si control al liderilor mondiali ce se vor alia toti sa domine lumea.
        Timp de 42 de luni plus inca doua luni si jumatate, fiarele duc un razboi impreuna impotriva Israelului si a celorlalte state care nu se vor supune acestei alinate noi. Paralel incepe prigoana crestinilor dar si a celor ce vor sa traiasca liberi. Templul Israelului este ceva sacru dar nimeni nu-l controleaza in totalitate pentru ca acolo este si loc turistic, e gestionat in mare parte de evrei, sunt si crestini cu bisericile lor, dar si musulmani multi cu doua moschei. cine va cuceri Israelul se va face stapan peste resursele lui si va controla Orientul Mijlociu in totalitate.
        Nimeni se pare ca nu da inapoi din Siria si Irak, nimeni nu cedeaza nimic nici chiar Isis chiar daca e aproape mort. Israel nu renunta la Golan si nu respecta ONU pentru ca are SUA in spate dar isi mentine inca alinate politice si economice cu Arabia Saudita, Egipt, Iordania. Rusia e acolo sa ramana pe veci. Turcia vrea sa faca iar Imperiul Otoman iar Iranul latra ca un caine care se uita peste umar la stapan, respectiv la Rusia, sa vada daca sa si pastreze agresivitatea sau nu.
        Intre timp transhumanismul incearca sa inglobeze toate tipurile de regimuri ce au fost in istorie si sa se raspandeasca global luand locul pooliticii clasice. Va lua cate ceva de la comunism (model social cu cat mai putine trepte si discriminari), socialism sau neomarxism (libertatea falsa si centralizarea puterii in mana unei noi clase de semi-bogati sau noi elite gen CEO ale firmelor din Tech Space), nazism (brutalitatea impotriva nesupunerii si ordinea sociala dar si epurarea dusmanilor), capitalism (libertatea pietelor si comertului general), democratie (libertatea granitelor si drepturlor – falsa libertate cu care sunt de obicei mintiti oamenii), imperialism (dorinta de a crea o noua lume globalizata, gentralizata, cu legaturi turistice, comericale, tehnologice pe model babilon si Persia veche sau Imperiul Britanic care va stapani dar va si „civiliza”). Este vorba de fiara vazuta de Daniel profetul din mai multe bucati sau din mai multe doctrine, din mai multe neamuri, din mai multe tari, din mai multe faze imperialiste din istorie, din mai multi imparati sau regate mare ce s-au succedat in timp.
        Vedem cat va mai ingadui Dumnezeu acestea pana la final … nu zic ca aici vine sfarsitul dar 2020 2030 sunt vitali pentru impunerea unei noi ordini mondiale. vom vedea cine va mai ramane intreg si crestin sau integru si in picioare pana in 2035 daca vremurile se vor lungi! Personal vad anii 2035 2036 2037 critici!
        Pana atunci o buna parte din oameni trebuie sa fuga din orase care nu mai au confortul de alta data si nici siguratna sociala si stradala cu care guvernele se lauda.

        Apreciază

    • luigi said, on ianuarie 21, 2020 at 5:43 pm

      @Saccsiv
      Semnul Fiarei se pune atasabil PE mana sau se pune IN mana prin introducere cu o siringa ???
      Exista vreo versiune mai veche a Sfintei Scripturi unde scrie ca se pune IN mana???

      Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 21, 2020 at 7:44 pm

        luigi

        Am asistat la analize pe tema asta si la Manastirea Petru Voda in 2009. Unii, printre care si monahul Filotheu, spuneau ca traducerea corecta ar fi mai degraba ceva de genul „in” decat „pe”.
        Eu zic sa ne ferim de amandoua, adica nu doar de un cip implantat, ci si de un soi de tatuaj.

        Apreciază

      • Riko said, on ianuarie 21, 2020 at 8:14 pm

        Eu stiam ca o traducere mai exacta e a infiera, sau a insemna la fel cum erau animalele insemnate cu un fier inrosit in foc. Pe vremuri nu existau cuvinte mai potrivide pentru a descrie cu exactitate procesul.
        Si daca il pune omul pe mana stanga de exemplu e acelasi lucru, nu inseamna ca gata, el nu va pati nimic.
        Pecete e si cipul implantat, pecete e si un tatuaj, pecete e si ceva invizibil gravat cu laserul. Nu conteaza ce forma are.

        Apreciază

      • Riko said, on ianuarie 21, 2020 at 8:29 pm

        tehnologie poate fi mult mai avansata decat credem si decat ce este public. La momentul potrivit vor scoate de nicaieri pecetea versiunea finala.

        Apreciază

    • miraje11 said, on ianuarie 21, 2020 at 9:32 pm

      @saccsiv
      Si daca aleg de pe acum sa ma bag in buncar? De ce sunt lasate in pace comunitatile sustenabile din zonele izolate? Pe ei de ce nu-i tehnologizeaza nimeni abuziv? Sunt cazuri si cazuri si nu toata populatia va avea cip sau altceva tehnologic pentru a se integra in sistem. Oricum se mentine inca trendul de a capta populatia in marile metropole sau in jurul lor peste tot in lume. In special in tarile in curs de dezvoltare sau din lumea a 3-a.
      Nu cred ca va sta marele guvern mondial sa fuga dupa rataciti prin toate ruinele, sa alerge dupa bolnavi si muribunzi sa-i incipeze. Mai degraba sa-i ucida nu sa-i integreze intr-un sistem care nu are stabilitate. Iar te contrazic. Un razboi nuclear care va distruge infrastructura, tehnologia, resursele, soselele, cladirile, spitalele, unitatile militare… va decima oamenii si va contamina mediul. Cum crezi ca se mai recupereaza omenirea rapid dintr-o lume de muribunzi si bolnavi sau rataciti prin insule si pustietati pentru a forma o noua ordine mondiala? Biblia spune clar ca acel conflict merge pana la capat si dureaza 1260 zile. Deci distrugerea odata inceputa nu mai lucreaza cu nicio ordine pana la A Doua Venire.
      Nu compara te rog al doilea razboi mondial cu ceea ce poate deveni al 3-lea razboi mondial. Chiar si clasic cu arme conventionale tot la feld e distrugator va fi doar ca se va intinde pe cel putin 15 ani. Toata lumea va arata ca Siria dar intr-un timp indelungat fata de un razboi cu arme nucleare. Mai functioneaza implanturile intr-o zona contaminata chimic si radioactiv? Stii prea bine haosul unui razboi ca produce dezordine si nu ordine. Anticristul n-ar avea cum sa mai puna ordine in lucruri dupa asa razboi devastator pentru ca vor apare militii locale rebele care nu se vor supune si totul va fi un razboi de uzura in care nu mai intra scenariul cu cipuri, implanturi, linistea si pacea falsa pe care o vor elitele de acum. Si la un razboi clasic daca centralele nucleare sunt lasate de izbeliste sau uzinele chimice vor deversa otravuri si radiatii pe zone foarte mari. Plus ca dupa cum vedem oras dupa oras intra pe cod rosu de poluare… imagineaza-ti la un razboi ce va fi. Mult vor muri inaintea cipului sau se vor sinucide sa nu sufere. Poti alerga dupa ISIS sa le pui cipuri fortat? Sau dupa talibani? Sau dupa alti extremisti? Unii prefera moartea!
      Pana la urma care e ordinea noua mondiala? Si care e cea veche? Una a fost inainte de primul razboi mondial, alta imediat dupa, apoi cea de azi este cea de dupa WW3. Deci urmeaza una noua care va dura foarte putin. Maximum 7 ani. FNOM poate e chiar cea pe care o speculeaza multi si se vor insela la final.
      Parintele Paisie spunea ca din SIria va incepe totul dar ca rusii ii vor ataca pe turci. De ce s-ar intampla asta? Eu nu cred in scenariul asta profetit de sfintii parinti; mai alesla nivel geopolitic cel putin s-au inselat grav. La destrabalare si moralitate le dau dreptate. S-au schimbat vremurile mult de acum 40 de ani.
      Sustin insa initiativa voastra de a va refugia cat mai repede pana la implinirea semnelor profetice.

      Apreciază

    • Grigore said, on ianuarie 21, 2020 at 9:57 pm

      Daca statul ar pune acum pe sest semnul fiarei, ce sens mai are antihristul? Pe sest ar putea sa il puna la toata lumea, toata omenirea si atunci la ce mai vine antihristul?
      Scopul lui precis este de a seduce si a marca oamenii cu semnul lui, pentru ca satana sa le ia sufletele.

      Cum actioneaza semnul fiarei?
      Pentru a vinde si a cumpara. Deci un pasaport spre exemplu, nu poate fi semnul fiarei.

      Daca e sa o luam firesc, biometria nu e rea, nici calculatorul nu e rau, nici televizorul. Omul le face sa fie folosite in scop rau. Biometria poate sa fie buna. Adica ai o camera de luat vederi pe strada si esti filmat undeva iar asta devine alibi in cazul in care ai fi acuzat pe nedrept de cine stie ce fapta.
      Insa cand biometria se leaga de procesul de vanzare cumparare… se cam strica socoteala.

      Apreciat de 1 persoană

  2. adrenallin said, on ianuarie 21, 2020 at 1:34 pm

    http://www.ziare.com/bani/plata/plata-cu-cardul-sau-telefonul-ar-putea-deveni-istorie-in-curand-am-putea-sa-ne-folosim-palmele-1594430

    Ce ziceti, fratilor?
    Iata ca ziarele, media in general, incep sa obisnuiasca mentalul cu aceste lucruri dracesti si ticaloase.

    Apreciază

  3. ciprian p. said, on ianuarie 21, 2020 at 3:35 pm

    oof…! no si io ma gândeam sa mă însor si sa fac copchii mulți si sa-i cresc in frica de Dumnezeu , si sa iasă vreun călugăr bun din astia sa se roage pt mine …. Pfff
    nu-i bună ideea , hmm? 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on ianuarie 21, 2020 at 3:43 pm

      ciprian p.

      Si eu vreau sa ma insor. Parintele Iulian Prodromitul mi-a transmis insa „Astea mai sunt vremuri de insuratoare?
      Eu insa nu-l ascult, caci sunt capos, si tot vreau sa ma insor. Dar ma si pregatesc de retragere.

      Apreciat de 1 persoană

      • ciprian p. said, on ianuarie 21, 2020 at 4:17 pm

        🙂 , tu de acu esti bătrân pt însurătoare 🙂
        da…bine zici…. da acu e bine sa te însori cu una care are caracteristicile Sf. Iuliana din Lazarevo 🙂 unde mai găsesc asa fată ? :p

        Apreciază

      • Catalin said, on ianuarie 21, 2020 at 6:15 pm

        Parintele Paisie cand fusese intrebat in aceasta privinta a spus ca e bine ca si in vremurile persecutiilor oamenii se casatoreau si aveau copii.

        Apreciază

      • ciprian p. said, on ianuarie 21, 2020 at 9:17 pm

        aham….da da…si Domnul Iisus Hristos asa ceva a zis….ca precum a fost in zilele lui Noe….asa va fi si la sfarsitul veacului ….mancau, beau, se însurau, se maritau….si n-au stiut pana in ziua când o venit potopul si io luat pe toti…. 🙂
        Ei….da io zic, ca încă mai e vreme si de însurat :p poate trebe încă sa se mai nasca oameni pt Împărăția Cerurilor .
        Asta numai Dumnezeu stie….noi doar presupunem ca suntem sau nu suntem ultimii sau penultimii crestini….
        Daca vrea Dumnezeu…mai tine lumea si 100 sau mai.multi ani !

        Apreciază

      • Andrey said, on ianuarie 23, 2020 at 10:15 am

        Luativa gandul de la asa ceva,odata insurat si depuse juramintele in biserica automat trebuie sa faci si un copil,lumea pentru ortodocsi se ingusteaza pe zi ce trece,,despre ce insuratoare vorbiti?cred ca glumiti..

        Apreciază

  4. Rafael said, on ianuarie 21, 2020 at 3:53 pm

    Frate Saccsiv, te tog continua cu seria Apocaliptica . Ar fi interesant si un articol referitor la partea „tehnica” pentru cei care vor sa se retraga , ceva despre ceea ce este absolut necesar sa puna in:rucsac atunci cand vor pleca
    Sper sa nu gresesc dar ,cei care se vor hotara sa se retraga in pustie nu vor pleca doar cu hainele de pe ei , ceva pregatiri tot ar trebuie sa existe ,

    Doamne ajuta !

    Apreciat de 1 persoană

    • ciprian p. said, on ianuarie 21, 2020 at 4:56 pm

      depinde si când vrei sa pleci…si si de unde pleci ( oras sau sat)!
      pleci cand e deja flacara lângă tine…sau pleci preventiv înainte de a lua focul !
      Daca pleci cand focul e aprins…atunci n-ai ce ma baga la ghiozdan decât rugăciunea si nădejdea la Domnul Iisus Hristos ….asa cum o plecat Sf.Marcu din muntele Fracesc….sau Sf. Pavel Tebeul !
      Daca pleci de pe acu ….atunci iti tre o căruță de lucruri ( topor, ciocan, chibrite , cazan de fiert mamaliga , doua pelerine de ploaie, un palton de lână, un țol de lână , manusi, căciulă, cuțit, lingură , tarnacop, lopată… etc.
      Cartea de rugăciuni, Psaltirea, metanierul, Vietile Sfinților, o Icoana cu Maica Domnului, o Cruce ….
      asa….si sa nu merem cu ghiozdanul plin de păcatele tineretii sau alte grele păcate nespovedite …sa nu uiti deci, păcatele sa le lași , nu tre sa le iei cu tine la ghiozdan 🙂 in rest mult” untdelemn” in candelă .
      Doamne ajută !

      Apreciază

      • ciprian p. said, on ianuarie 21, 2020 at 7:43 pm

        am uitat de hârleț , sapă sau săpăligă si o găleată …astea pt a sapa pământul ca sa-ti faci o grădină in care sa pui primavara samanta de ceapa, cartofi , morcovi, fasole, pastarnac, rosii …etc
        Deci.iei cu tine si samanta de legume .
        ..aa…si o greblă de fier ca sa finisezi când faci straturile pt ceapă.

        Apreciază

      • Rafael said, on ianuarie 21, 2020 at 9:40 pm

        Banuiesc ca nimeni nu ar dori sa plece atunci cand deja ii va fi imposibil sa iasa din orase , Cu siguranta va veni si o astfel de interdictie, camuflata sub o epidemie sau de te miri ce alta inventie draceasca
        In alta ordine de idei , la cate ai enumerat tu acolo , cu siguranta asta inseamna sa te muti din oras undeva la tara ,in locuri cat mai izolate , de preferat la deal sau munte . Dar asta ar fi doar o prima etapa pentru cei care au posibilitatea . Nu cred ca vor fi multi in aceasta situatie pentru ca este nevoie de o investitie serioasa . Eu insa ma refeream la ultima etapa , atunci cand trebuie pleci doar cu un rucsac in spate

        Doamne ajuta !

        Apreciază

  5. mircea.v said, on ianuarie 21, 2020 at 5:31 pm

    Eu zic ca e geniala miscarea sistemului de a oferi alternativa in alt sens.

    Cei anti-cip si antiecumenism sant putini. Eu zic ca 5000-6000 maxim. Ce a asta la 22 de milioane? Pt sistem e nimic. Daca nu ar oferi alternativa, astia 5000 ar incepe taraboi mare, ca atunci totul devine pe viata si pe moarte. Asa ca, sistemul decat sa aiba scandal – care scandalul asta poate i-ar trezi pe altii, ofera alternativa si asa scapa de balamuc. Daca ti se ofera alternativa nu mai are sens scandalul, lupta extraordinara. Mai are sens doar lupta ordinara. De asta mai lasa si blogul saccsiv, si alte bloguri antisistem, ca sa nu agite apele inutil. Si oricum, sistemul a constatat ca numarul celor antisistem e in scadere. Si pe masura ce vin cu masuri , atentie, nu obligatorii, ci care permit o alternativa dar care presupune un mic sacrificiu din partea omului – renuntare la un pic de confort, sa merg sa iau adeverinta de sanatate, sa fac pasaport temporar…, numarul se miscsoreaza din ce in ce. Totul pana la confortul meu din fotoliu, si la temperatura mea care imi convine din casa…

    Alternativa va fi pana in ultimul moment, ca sa nu zica omul ca i s-a incalcat liberul arbitru. Dar asta doar in tarile ortodoxe, unde exista o anumita lupta. Unde nu exista aceasta opozitie, nu exista alternativa. Alternativa este o consecinta, si nu ne putem invinovati pt asta. In tarile occidentale nu putem spune ca nu s-a oferit alternativa ca sa nu se culce aia pe o ureche si sa ii destepte. Cei care dorm si care sant anesteziati de asa ceva, apoi sa citeasca ce spune Sf Ioan Gura de Aur referitor la sminteli, ca tot o sminteala o putem considera.

    „- Dar pentru ce nu i-a pierdut? (pe cei care smintesc) mai pot fi intrebat.
    – Pentru ce ar fi trebuit sa-i piarda? Pentru cei pe care ei ii smintesc? Dar cei care se smintesc nu pier din pricina acelora, ci din pricina trandaviei si nepasarii lor. Dovada, oamenii virtuosi; nu numai ca nu se vatama cu nimic din pricina lor, ci si castiga foarte mult. De pilda Iosif, Iov, toti dreptii si apostolii; iar daca multi pier, apoi asta se intampla pentru ca ei dorm. Daca n-ar fi asa, ci pieirea s-ar datora smintelilor, ar trebui ca toti sa piara; iar daca sant oameni care scapa de sminteli, cel care nu scapa sa puna pe socoteala lui pieirea. Ca smintelile, dupa cum am spus mai inainte, desteapta pe oameni, ii fac mai priceputi, le ascut sufletul; ridica iute nu numai pe cel care se pazeste, ci si pe cel cazut; il fac mai tare, nu mai poate fi biruit cu usurinta. Deci, daca santem cu mintea treaza, nu mic castig vom avea de pe urma smintelilor: ne fac sa fim necontenit treji; dar daca dormim cand dusmanii sant langa noi si cand tabarasc ispitele asupra noastra, cine santem noi ca sa traim in tihna?”

    Din experienta mea de a trai cat mai independent, pot spune ca masinile de gatit care le fac si le utilizez de vreo 5-6 ani, imi usureaza foarte mult existenta de „cat mai independent”, si se incadreaza perfect la uneltele recomandate de Staretul Antonie, la ce spune un Sfantul Paisie, Parintele Justin. De fapt, cuvintele acestor Parinti au constituit punctul de plecare in realizarea lor. Rezolva pr. gatitului si a apei calde in sezonul primavara, vara, toamna, cu zero lei cheltuieli pt combustibil. Normal ca nu e ca la „apesi pe buton si gata”, normal ca vorbesc de apa calda 10litri de pers/zi si nu de 100… Foarte important, sant portabile. Din cei 5000 sa zicem care ar citi blogul saccsiv si ar fi de acord cu ideile de aici, cred ca vreo 20 au comandat masini de gatit. Spune foarte mult aceasta cifra.

    Referitor la buletin, poti merge sa iti faci buletin normal in 2020, si ai 10 ani, teoretic, de „liniste”. Adica, pt tarile ortodoxe nu a venit inca timpul de „ultima miscare” a sistemului. Aceea va fi la insemnare.
    Daca exista lupta – tari ortodoxe, sistemul FACE ca sa ii agate pe oameni in plasa lui. Daca nu exista lupta – occident, sistemul ii SILESTE pe oameni sa ii agate, dar deja omul e atat de indobitocit incat el nici nu mai isi da seama ca e silit, ci lui i se pare ca ce bine e.

    Cam asa vad eu lucrurile acum, dar asta nu inseamna ca sistemul nu poate incerca o miscare cu regionalizarea, sau cu altele.

    Important este, ca orice ar fi, orice s-ar intampla, omul sa ramana tot timpul treaz si in alerta si sa faca ceva; sa nu astepte.
    Dupa cum „a crede” fara „a face” mort este, asa si ” a sti” fara ” a face” tot mort este.

    Apreciază

    • Tt said, on ianuarie 22, 2020 at 12:57 am

      Mircea v. Dezvolta te rog subiectul cu masinile de gatit.

      Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 22, 2020 at 10:13 am

        Tt

        A doua varianta de MASINA DE GATIT
        https://saccsiv.wordpress.com/2017/10/04/a-doua-varianta-de-masina-de-gatit/

        Apreciază

      • miraje11 said, on ianuarie 22, 2020 at 5:31 pm

        Orice tehnologie care nu emite unde radio e buna. Si masinile de gatit, de spalat rufe, de spalat vase, fier de calcat, aspirator, frigider etc Totate ca toate pana la smart! Sub nicio forma nu va sfatuiesc sa luati dispozitive smart care se pot conecta la internet sau intre ele. Nu doar ca sunt tinte pentru hakeri dar guvernele isi pot baga nasul in casa voastra. Poate depistati si de hoti puteti fi. Doar ca nu veti mai gasi piese de schimb la ele in cazul in care va retrageti definitiv si rupeti orice contact cu lumea „civilizata”. Din pacate consumerismul face ca aceste noi aparaturi sa fie ireparabile in caz ca se strica. Sunt si exceptii. Pentru a va informa ce se intampla in lume e bun un radio mai vechi care poate fi reparat. Ele nu emit unde radio ci doar primesc.
        Alimentarea cu energie e o problema dar pe viitor pot exista panouri solare ieftine si centrale eoliene. Exista si cuptoare de gatit solare care valorifica razele solare si la 10 grade C. Sunt multe solutii off grid pe youtube.
        Legat de legislatia care sprijina comunitatile off grid s-au facut topuri de tari permisive si situri cu informatii utile.
        In SUA si Canada te pun sa semnezi ca iti asumi riscurile pe cont propriu.

        Apreciază

  6. Cosmin said, on ianuarie 21, 2020 at 5:52 pm

    Frate Vasile, faptul ca esti capos in a te insura, pe mine ma incurajeaza.

    Sunt disperat la gandul ca la un momentdat, va trebui sa fugim, avand familie, prunci, dintre care cel mare 5 anisori, al mic 6 luni. Ma consolez cu gandul ca la o varsta cuprinsa intre 10-15 ani, copii pot sa priceapa si sa faca fata unei retrageri.

    Sper sa mai avem atata timp.

    Un eventual razboi, eu il vad o sansa: daca e sa murim, scapam de pecetluire, trebuie sa fim doar atenti sa murim pregatiti; daca e sa scapam cu viata, debandada de dupa razboi, ne poate ajuta intr-o retragere lnistita si calculata sau pur si simplu, in unele locuri se va putea supravietui fara o fuga… Depinde cat de distrusa e tara si cat de mare e debandada.

    Daca in urma cu 10-12 ani as fi avut mintea de acum, cu lacrimi in ochi o spun, caci imi sunt dragi pruncii, ca nu m-as fi insurat si cu atat mai putin sa fac copii. Doar poate asa vorbesc eu acum, cand sunt cu sacii in caruta.

    Cand esti singur haiduc, poat’ sa vina orice necaz, o iau pe paduri si mananc radacini si jir daca trebuie. Dar cu cu nevasta si prunci… nevasta care ingheata in casa la 20 de grade, ce sa-i spun eu ei de haiducie? :)))

    Apreciază

    • Riko said, on ianuarie 21, 2020 at 8:40 pm

      Muta-te la casa, sau inchireaza o casa undeva intr-un sat sa va caliti. E bine si pentru copii. Sau fa excursii la munte. La nevasta cumpara-i haine de lana impletita. ceva de genul:

      Cu haine de genul asta mori de cald in toiul iernii

      Apreciază

      • Cosmin said, on ianuarie 21, 2020 at 11:02 pm

        Merci Riko, esti simpatic si ai simtul umorului; in realitate problema e mai grava :)))

        Dar asa am facut, am lasat orasul si m-am mutat la casa intr-o comuna. Desi teava de gaz trece prin fata portii, eu am decuplat si ma incalzesc pe lemne. Intentionez sa ma decuplez si de la reteaua de apa si curent electric, panouri voltaice, put de apa etc etc. Cu gradinaritul stau mai prost… momentan.

        Nu poti sa-ti dai seama ce mult imi place mie si ce aud in schimb de la nevasta: „oooofff, daca am fi pe gaz, am apasa doar un buton; ooofff, daca am fi pe gaz, nu ar mai trebui sa caram atetea lemne; oooofffff, ooooffff, ooooffff” cam de 23 de ori pe zi si odata seara, cam cat tine iarna 6-7 luni, cat trebuie de focalit. Dar sa stii ca am instalatie pe gaz si centrala noua nouta. Dar nu sunt curios. Vreau sa ma rup la modul cel mai serios.

        Iar eu, de cele mai multe ori ii raspund: oooffff, daca ai fi directoare de banca sau sa ai o functie babana la bugetari, as prefera sa fiu eu casnic in locul tau si sa fac foc toata ziua, sa te astept cu casa calda :)))

        Nu frate, nu intelegi ? Ea nu crede ce-i spun. Eu sunt nebun, sunt apocaliptic: „De zece ani tot imi spui ca vine sfarsitul si numai nu mai vine!!!” – Intelegi tu? Ea nu crede, dar asteapta sfarsitul ala, mai ceva ca microbistii derbiul preferat. Doar ca nu-si cumpara seminte sau floricele si sa se puna undeva sus pe un deal sa urmareasca razboiul nuclear din loja :)))

        Desi a vazut ca s-a adeverit cu vaccinurile, caci nu am vaccinat pruncii, a vazut ca e totul ok, fara probleme, a vazut ca s-a adeverit cu cardul de sanatate si ca a putut sa nasca in spital si daca nu il are, s-a adeverit cu tot tot ce i-am spsus, ea tot pe invers o da.

        Nu poti sa iti dai seama frate Riko, ce inseamana sa ai potrivnic casnicul tau. E o lupta mult mai grea decat cu sistemul in sine. Si nu exagerez frate. Dar nah, eu ma mai si amuz, fac haz de necaz.

        Apreciază

      • Grigore said, on ianuarie 22, 2020 at 2:14 pm

        Nu esti singurul in aceasta situatie. Sunt multi, chiar foarte multi cu aceeasi problema ca a ta.

        Intai de toate va trebui sa ii spui sotiei asa, daca eu sunt credincios familiei si doresc binele familiei noastre, de ce as face altcumva mai ales cand e vorba de un pericol de moarte?

        O alta tema care o poti aborda e cea a frigului. Femeile tin mult la frumusetea trupului si la silueta, iar frigul ajuta enorm la acestea. Frigul accelereaza metabolismul si sistemul imunitar.
        De asemenea, arderea gazelor in centrala termica produce niste noxe extrem de nocive sanatatii. Cancer curat! Arderea lemnelor in soba nu prezinta acest pericol.

        Vei avea munca usoara in perioada de criza si in razboi. Atunci cade tot confortul si ea nu te mai poate contrazice nici pentru restul evenimentelor ce vor urma. Deci in perioada aceea trebuie sa o convingi sa se supuna total Domnului si sa refuze confortul ispititor al celui rau pe viitor.

        Din pacate, oricat de greu si trist iti va parea, daca nu accepta sa paraseasca confortul pentru Viata Vesnica, atunci va trebui sa va despartiti. Gandeste-te la o strategie care sa te faca sa o convingi. Poti chiar s-o si minti in cele legate de viata austera doar ca sa o convingi pe femeie. Esti intr-un razboi frate si fiecare suflet conteaza, mai ales al sotiei.
        Roaga-te ca Dumnezeu a promis ca ii va ajuta pe cei determinati!

        Tema sotiei trebuie reluata in articole pe blog in mod prioritar!

        Apreciază

      • Angela said, on ianuarie 22, 2020 at 6:40 pm

        @Grigore

        Dupa abordare mie’n suta ca nu esti casatorit. Dai totusi sfaturi unui om cu familie 🙂

        Apreciază

  7. miraje11 said, on ianuarie 21, 2020 at 6:53 pm

    Sa nu credeti ca daca aveti buletin de hartie vechi nu va poate nimeni lua urma si va face dosar! Sa nu credeti ca daca nu va dati datele nu veti fi urmariti! Daca sunteti online sunteti 50% inregistrati indiferent daca nu va dati datele sau le oferiti. Odata ce ati trecut printr-un mall, magazin, aeroport, banca, scoala fizionomia se va inregistra automat in serverele lumii. Datele biometrice se pot preleva si altfel. Dosar la primarie au si batranii din varf de munte de 90 de ani. Periculos nu e cipul in buletine … dar poate deschide poarta catre implanturi. Oricum si aceste implanturi sunt controversate pentru ca pot produce probleme medicale. Oamenii ar prefera sa poarte ceva pe ei decat in interiorul lor. La multi produc nu doar alergii ci si anxietate si sentiment de invazie a corpului cu ceva strain. Se cauta ceva care sa se poata conecta la centri nervosi ai pielii si ai tamplelor. Noul device cool preconizez ca va fi Neuralink in forma miniaturizata care se va pune la tample si pe frunte dar nu stiu daca va avea popularitatea smartphurilor. Oricum si aceste telefoane smart se vor putea plia pe mana incat sa nu mai fie usor de pierdut sau de scapat pe jos, simultant ele putand fi folosite si clasic revenind la forma lor normala dreptunghiulara sa fie tinut in palma.

    Apreciază

    • Cosmin said, on ianuarie 22, 2020 at 12:25 am

      @ miraje11

      Implantul, adica pecetea la care ne referim cu totii, va fi un device nanotehnologic pe suport bio, astfel ca se va comporta ca un virus, va interfera cu ADN-ul nostru, nu-l vei mai putea elimina din organism, chiar daca iti vei reteza mana in care l-ai introdus. Banuiesc ca ADN-ul nostru va fi afectat in oarece masura, in urma implantarii acestui tip de device.

      Vaccinurile, mai exact mercurul si aluminiumul din ele + chemtrails, nu fac altceva decat sa transforme corpul nostru intr-o antena. Suntem imbibati cu diverse metale, care ies greu sau deloc din organism.

      Infrastructura 5G + smart-dust, va avea rol principal de urmarire localizare si identificare, chiar si in interiorul structurilor bine protejate (bunkere).

      Referitor la razboi, va fi unul de scurta durata si foarte devastator. Pe agenda papusarilor, depopularea e unul din obiectivele ce trebuiesc bifate. Poate nu va fi razboi, poate va fi o criza pandemica, sau si / si, ideea e ca trebuie sa se reduca populatia Pamantului la 500 de milioane conform Georgia`s Guide Stones, sau, precum spun Scripturile, daca nu ma inseala memoria, ca va ramane doar a treia parte din oameni, adica 33%.

      Apreciat de 1 persoană

      • miraje11 said, on ianuarie 22, 2020 at 1:40 pm

        Pai daca suntem contaminati deja ce rost mai are sa fugim? Asta inseamna ca ar putea contamina totul in secret. Deci ce sa inteleg eu de aici? Ca suntem deja pecetluiti toti? Daca ti se pune pecetea in timpul somnului cu drone sau insecte in miniatura inseamna ca ai acceptat cipul? Ceva nu se potriveste in ceea ce spui tu.
        Sunt multe probleme cand vine vorba de a implanta ceva in corpul uman. Mai ales medicale nu doar etice. Deocamdata suntem contaminati cu particule micro datorita poluarii oraselor, poluare ce ajunge in apa, aer, sol, mancare, frcute si legume si este purtata prin curenti de aer si in locurile cele mai indepartate ale lumii si considerate pana nu demult curate. Poluarea cu plastic este un fenomen destul de grav. Ingeram cantitatea unui card bancar de plastic in fiecare saptamana prin mancare, apa si aerul respirat. Se pare ca pe langa gaze toxice si cu efect de sera avem si microparticule de metale toxic si funingine, praf, nisip dar si microparticule de plastic.
        Datorita sanatatii precare oamenii au inceput sa poarte bratari de sanatate care le arata starea de sanatate in fiecare secunda. Pe viitor vor deveni din ce in ce mai inteligente si vor monitoriza mult mai multe functii ale corpului. Avand in vedere ca ne confruntam cu din ce in ce mai multe boli, cu stres foarte mare, cu poluare in crestere, hrana toxica, multi vor lua singuri aceste bratari care nu doar ca vor monitoriza santatea dar vor identifica si persoana sau vor fi considerate metode sigure de plata virtuala. Oamenii de frica vor lua singuri aceste bratari care se vor conecta la telefoanele smart ce deja au aplicatia Ro-Alert pentru cataclisme, dezastre cimatice, vijelii, boli, razboaie, atentate si alte pericole majore sociale.
        Sunt o vrajeala socialista si ecologista pietrele din Georgia. Psihopatii iubitori de animale vor asta. Oamenii bolnavi psihic care au ajuns sa iubeasca mai mult animalele si natura, padurea si planeta mai mult ca pe Dumnezeu si semenii lor! Ce lume sa mai faci cu 500 milioane de oameni? Cum ii mai aduni sa construiesti o noua societate? Peste ce oameni sa mai conduci? peste bolnavi, murdari, handicapati, iradiati, intoxicati, refugiati? Stai sa fug dupa ei sa-i aduni de prin paduri, buncare, insule pustii, munti? Frica, dezbinarea, dezolarea, poluarea dupa distrugere vor necesita cel putin 100 de ani pentru refacerea planetei daca nu chiar 400 de ani sa se curete atmosfera, apa, sol si sa se reimpadureasca habitatul. Nu mai faci nicio ordine mondiala asa.
        Am vazut pe aici ca multi credeti intr-un razboi mondial mare si apoi vine anticrist si face o noua ordine mondiala e va dura 7 ani. Similar si Martorii lui Iehova si cateva secte de pocaiti cred la fel ca unii din voi. Mi-e greu sa cred ca dupa un razboi devastator supravituitorii vor mai fi de gasit si vor dori sa se lase condusi de un lider mondial. Stim prea bine ca militiile locale vor face legea cand va domni haosul deci nici vorba de ceva centralizat si unit! Plus ca un razboi si un haos vor distruge tehnologia, infrastructura si liniile comerciale peste tot in lume. Fix ce tine globalizarea in viata. Inima socetatii noastre. Deci dragilor totul merge cursiv pana la final. Un mic razboi local, o mica criza economica, o mica epidemie, mici crize geo-politice, noi trenduri stiintifice, noi filme si seriale, noi tehnologii incat sa ne tina captivi in societate si sa o dorim cat mai stabila. Nicidecum un razboi mondial. poate doar in ultimele luni din cei 7 ani! O confirma si profetia lui Daniel. La final doar Dumnezeu si interventia ingerului mihai mai salveaza omenirea sau ce va ramane din ea dupa pedepsele celor 3 ani si jumatate ultimi din cei 7 ani e final.
        Dumnezeu zice in apocalipsa ca vor ramane 33% ceea ce inseamna vreo 3,5 3,6 miliarde daca ajungem sa zicem la 9,1 miliarde prin 2030 2035. Desi nu stiu daca mai apucam ca societate in formula asta. Vom vedea. Dar cum crezi tu ca vor fi cei care vor ramane? Sunt cei alesi? Cei salvati? Cei marcati de anticrist? Elitele/?
        Unde este Imparatia de 1000 de ani in scenariul asta?
        Cat despre anticrist sunt multe speculatii… e european, este evreu, este chinez, este american cu origini europene, este rus, este rasa alba, este cyborg, este un magician cu cip in el ce controleaza si stiinta si tehnica si vremea si gandurile oamenilor prin abilitati parapishologice. Iar se face confuzie intre cele doua fiare din apocalipsa. Fiara 1 este regele unui imperiu ce vine cuceritor peste toata lumea si fiara 2 este profetul mincinos ce ajuta, promoveaza, sustine fiara 1 pentru cucerirea lumii. Intocmai ca un mag sau vrajitor/profet la curtea imparatului. Si spune ca are doua coarne profetul mincinos stiinta si magia, tehnologia si parapsihologia. Si lume ava crede ca ei sunt binele suprem si cei doi marori vor fi raul cel mare ca pedespeste omenirea sau tarile unde se vor duce sa profeteasca. Serialul Messiah 2020 despre asta vorbeste si merge in 2 linii mari: 1 Fie este vorba de falsul proroc mincinos fie este vorba de unul dintre cei doi martori. Vom vedea unde se duce ca sezon 2.
        Dumnezeu sa va binecuvanteze pe voi si fuga voastra!

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 22, 2020 at 2:08 pm

        miraje11

        Ce mult poti sa scrii…
        Eu n-am timp sa-ti mai citesc astfel de comentarii. Daca deviezi prea tare, sper sa-mi semnalizeze fratii.

        Apreciază

      • adrenallin said, on ianuarie 22, 2020 at 3:23 pm

        @miraje11
        „Unde este Imparatia de 1000 de ani in scenariul asta?”
        Asta cu imparatia de 1000 de ani este EREZIE. Deci mare atentie!!

        „Cat despre anticrist sunt multe speculatii… e european, este evreu, este chinez, este american cu origini europene, este rus, este rasa alba, este cyborg, este un magician cu cip in el ce controleaza si stiinta si tehnica si vremea si gandurile oamenilor prin abilitati parapishologice.”
        Asta nu stiu unde ai citit-o, dar sigur nu aici pe blog.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 22, 2020 at 3:30 pm

        adrenallin

        Multumesc ca ai extras cate ceva.
        Ce ratacit este acest comentator miraje.

        Apreciat de 1 persoană

      • adrenallin said, on ianuarie 22, 2020 at 3:42 pm

        Dumnezeu sa te pazeasca si sa te ajute, frate Saccsiv!
        Eu iti multumesc!

        Apreciază

      • Riko said, on ianuarie 22, 2020 at 3:09 pm

        Mi-am amintit de ce zicea Aspazia Otel Petrescu, erau mai multe videouri pe youtube cu ea, asta e unul dintre ele

        Apreciază

      • miraje11 said, on ianuarie 22, 2020 at 5:52 pm

        Scriu mult ca nu am timp mereu. Nu comentez mereu. Mai mult citesc articole. E vremea urii fratilor stiti prea bine.Vremea ratacirilor cum ziceti voi. Om contra om doar ca avem pareri diferite. Doar ca suntem imbracati diferit si ne judecam unul pe altul sa ne ucidem! Sunt ratacit si astept ca voi sa ma luminati dar in ce citesc nu inteleg mare lucru. Imi zicea cineva ca „nu stiu de unde le scoti ca nu am gasit nimic asemanator pe site acesta”. Eu citesc din 2008 articole aici si sunt expuse cam toate teoriile care circula si toate conspiratiile. Inclusiv depopularea pe care nu o cred personal. Inclusiv despre anticrist. Apoi teoria evreilor khazari. Inca o speculatie care nu are decat 50% adevar. Insa apreciez dorinta de informare. Cine afirma ca Imparatia de 1000 de ani e erezie? Poate doar Biserica Ortodoxa si nu in toate cazurile si tarile. Si atunci ce inseamna aceasta imparatie? E doar simbolica? Vom fi toti fiinte de lumina/fantome in aceasta imparatie?
        Cel mai mult apreciez acest site pentru dorinta de a fugi din orase fratilor!
        Nu sunt intrat aici sa injur, sa fac misto de ce nu inteleg ca tinerii de azi, nu doresc scandal si nici nu sustin gruparile anti religie si anti crestine. Doar vreau sa fiu la curent cu parerea oricarei confesiuni religioase din lume despre evenimentele din ultima vreme care afecteaza nu doar religiile dar si o parte din oamenii obisnuiti care incep sa se intrebe ce se petrece in legatura cu aceste fenomene sociale si politice, climatice si de mediu.

        Apreciază

      • Andrei said, on ianuarie 22, 2020 at 6:49 pm

        @Saccsiv

        Mirage11 scrie ca un troll. Le amesteca dde nu le mai dai de capat si creeaza confuzie expunandu-si zapaceala pe care o are in minte.

        Comentariile lui nu au valoare si-i poate rataci pe cei care sunt la inceput de drum.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 22, 2020 at 7:46 pm

        Andrei

        Am inteles.

        Apreciază

      • ciprian p. said, on ianuarie 22, 2020 at 9:10 pm

        pai dupa ” nume” si dupa imaginea facială deja se observă

        Apreciază

      • bulancea1 said, on ianuarie 26, 2020 at 5:03 pm

        Deci, daca va muri a treia parte adica 33% va ma rămâne 66%. Oare 66 inseamna ceva pentru ei???

        Apreciază

  8. ciprian p. said, on ianuarie 21, 2020 at 9:46 pm

    măi oameni dragi ,
    in toata discutia asta cu plecatu, ramasu, pregătiri de fuga , de iesire din lume , că război ,ca altceva….măi…io am observat la unii ca din ecuatie ati scos afara pe Dumnezeu .
    Adica…nu ziceti nimic de genu : ” Cu ajutorul Domnului nostru Iisus Hristos si a Maicii Domnului….vom face asa….vom face asa….”. 🙂
    Mai presus de toate sa va incredeti in ajutorul de la Domnul si a Maicii Sale…si Lor sa va incredintati cugetele si inima …facand dese rugăciuni si cu staruinta si sa aveti credintă ca ceea ce cereti ve-ti si primi…numai sa fie spre folosul sufletesc ! sa nu va puneti nădejdea numai in cele omenesti .
    Fără El nu putem face nimic !
    Deci in toate ce vreti sa faceti, mai întâi sa va rugati , si sa faceti Sfanta Cruce !
    Sa aveti mereu in mintea voastră pe Dumnezeu !
    Doamne ajută !

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 21, 2020 at 11:59 pm

      ciprian p.

      Da-te jos de pe deal fudulule. Toti ne rugam la bunul Dumnezeu, nu mai duce tu grija.

      Apreciază

      • ciprian p. said, on ianuarie 22, 2020 at 9:24 am

        🙂 manca-v-ar Raiu sa va mănânce !
        Sa fie binecuvântat! Iertati pe mine , fudulul din deal …
        da io asa am simtit ca unii uita de puterea lui Dumnezeu si nu-L pun in ecuatie 🙂
        no….mo-i fi înselat !
        si io uneori cam uit pe Dumnezeu si ma bazez numa pe puterile mele , si uit sa mă rog . Deci a fost o aducere aminte si pt mine, păcătosul .
        no…acu mă dau jos din deal ( măcar ca e fain…vezi pe toata lumea ce face ) si ma duc in vale .
        Doamne ajută !

        Apreciază

  9. Ioan said, on ianuarie 21, 2020 at 11:27 pm

    Doamne ajuta si Hristos a Înviat si sara buna! Mircea v…trimite te rog sa vad si eu despre ce masina de gatit vorbesti! Si cred ca o rulota dupa o masina de teren ar fi o varianta buna o vreme!

    Apreciază

  10. Ioan said, on ianuarie 22, 2020 at 11:45 am

    Doamne ajuta si mulțumesc pentru informatie! Credeti ca o rulota ar fi o buna varianta???tinand cont ca pote fi dusa cam oriunde!

    Apreciază

  11. HD said, on ianuarie 22, 2020 at 12:22 pm

    Frate Vasile, o întrebare sau… , un sfait :
    Permisul de conducere se mai poate preschimba (la ora asta ), fără riscuri?
    Și dacă-s riscuri , care-s?
    Pt. că nu-i act biometric sau electronic … .
    Am această nedumerire…
    Doamne ajută!

    Apreciază

  12. HD said, on ianuarie 22, 2020 at 12:25 pm

    …sau un sfat…
    Iertare ,dar telefonul…….

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 22, 2020 at 12:28 pm

      HD

      Ce-i cu telefonul?

      Apreciază

    • miraje11 said, on ianuarie 22, 2020 at 1:50 pm

      Telefonul are chiar mai multe cipuri penturu cei ce nu stiu. Si deocamdata va fi unealta cea mai buna de control si manipulare a maselor pana la aparitia in masa a Neuralink, sau pana se va miniaturiza si deveni comerciala si ieftina. Curand si smartphonul se va putea conecta la sistemul nervos periferic de la mana pentru a accesa internetul cu puterea gandului. Vom vedea care va incepe cu interfata bionica similar Neuralink care se va conecta cel mai probabil la suprafata tampelor si fruntii unde sunt neuroni sensibili. Cateva tari impreuna cu China testeaza tot CV-ul in telefon inclusiv, permis, pasaport, buletin, card, asigurari de viata si sociale, dosar de sanaatte, autentificare si control aparate electrice si electocasnice, monitorizare sanatate. Observati in ultima vreme dependenta de telefon a tuturor oamenilor copii, adulti, batrani.
      Cand va veti retrage sa nu luati aparate care se conecteaza la itnernet sau care emit unde radio sau lasere sub nicio forma! Doar radio care doar receptioneaza semnal. Televizorul este periculos. Va puteti conecta daca doriti cand coborati din cand in cand la orase sa cumparati ceva, la o retea gratuita din mall sau de altundeva. Oricum nu stim cat se va mai permite circulatia monezilor si bancnotelor cash. Maximum 2032 si asa vei fi suspect de infractiuni. Stiu asta din alte tari. Daca ai bani cash fie esti refugiat, fie faci ceva la limita legii, fie esti interlop, fie turist. Tiparele sunt deja stabilite. Cetatenii care se respecta paltesc doar cu card si smartphone.
      https://www.hotnews.ro/stiri-esential-23614853-permis-conducere-telefonul-mobil-talon-auto-digital-solutii-care-aplica-deja-europa-prin-lume-dar-romania-nu-exista-nici-macar-planuri.htm

      Apreciază

      • Cosmin said, on ianuarie 23, 2020 at 6:51 pm

        @ miraje11

        Lasa telefonul in pace…

        Asa cu am spus intr-un comentariu anterior, pe care nu l-ai inteles, din cauza ca nu deti anumite informatii, pecetea va avea doua laturi, doua capitole: asa cum un computer are mai multe parti componente, pecetea v-avea componenta de fond, formata din metalele si nanoparticulele cu care e imbibat organismul nostru in mod subtil si secret, si componenta centrala, care piate fi un tatuaj, un implant, etc, care va fuziona cu componenta de fond si cu ADN ul nostru.

        Aceasta componenta centrala, se va aplica cu consimtamantul nostru si va reprezenta lepadarea de credinta.

        Cred ca e suficient.

        Apreciat de 1 persoană

  13. HD said, on ianuarie 22, 2020 at 12:55 pm

    Telefonul a tastat sfait în loc de sfat…..😌
    Mulțumesc!
    Gândul ăsta îl aveam și eu.

    Apreciază

  14. […] Miscare geniala draceasca: noua alternativa (CARTEA DE IDENTITATE SIMPLA) ni se ofera pentru a ne cu… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.