SACCSIV – blog ortodox

Un fragment esential despre actele biometrice, ce lipseste din “Viziunile Staretului Antonie” postate pe internet

Posted in antihrist, APOCALIPSA, BULETIN BIOMETRIC, BULETIN CU CIP, CIPURI, Staretul Antonie by saccsiv on ianuarie 20, 2020

Fratele mircea.v a postat la articolul Nu cumparati aur, cumparati unelte:

saccsiv,

am verificat textul de la linkul Viziunile Staretului Antonie, si lipsesc 2 pasaje foarte importante; unul referitor la acte biometrice si parasirea confortului orasului, si al 2-lea referitor la ecumenism – toleranta religioasa. In text in acele locuri este „(…)”.

Mai jos, propozitia din fata textului lipsa si apoi textul lipsa. E bine sa le inserezi ca sa fie cum trebuie. Si de atras cumva atentia asupra acestor texte lipsa.

––––––––––––––––––––––––––––-

Şi-l va primi, îl va primi, pentru că a vrut să fie pregătit de aceasta şi s-a pregătit cum trebuie, pentru că n-a acceptat învăţătura Păstorului cel Bun de a fugi în pustie, nu îi e pe plac – se plictiseşte de uscăciune, şi mai ales încă în pustie!

(…) = Desigur, cine doreste mantuirea si in numele ei va parasi confortul orasului, plecand intr-un loc pustiu, va fi intr-o siguranta mai mare. Dar oamenii se vor mangaia cu gandul ca se vor putea salva pretudindeni pana la a Doua Venire. Iata ca in curand toti vor fi numerotati, ca sa fie toti numarati pana vine antihristul, apoi vor introduce cartele-pasapoarte deosebite, aceasta e ceva mai serios, se va putea determina astfel unde se afla fiecare om. Se poate fara toate astea? Da, numai ca nu se va putea cumpara, nici vinde, nici sa ai locuinta, nici toate celelalte. Si se vor duce dupa buletinele acestea chiar si cei care se considera ortodocsi vor sta la rand pentru ele”

Despre pasajul referitor la ecumenism voi scrie intr-un viitor articol.

Cititi va rog si:

APOCALIPTICA: Doar cand vom fi pregatiti sa aratam astfel, vom avea sanse sa scapam de ANTIHRIST

 

34 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rafael said, on ianuarie 20, 2020 at 8:56 pm

    ”Desigur, cine doreste mantuirea si in numele ei va parasi confortul orasului, plecand intr-un loc pustiu, va fi intr-o siguranta mai mare.„

    Cati oare vor fi in stare sa renunte la tot si sa plece in pustie ? Nu vreau sa ma hazardez dar , dupa cum stau lucrurile la ora actuala si cum majoritatea tot incerca sa-si gasesca cate o scuza , am impreia ca vor fi foarte putini care vor face acest pas . Sa dea Dumnezeu sa ma insel eu

    Mantuire va doresc la toti , fratilor !

    Apreciază

  2. Alex said, on ianuarie 20, 2020 at 10:30 pm

    Doamne Ajuta !!!

    Mi-ar face placere sa cunosc persoane din judetul Hunedoara ce au o astfel de gandire orientata spre traiul la tara modest si simplu. Iar cand latul se strange cu adevarat fuga in pustie . Nu cred ca sunt multi dintre noi vor face fata singuri, deaceea nadajduiesc sa mai cunoasc macar 1-2 persoane . Va doresc o seara binecuvantata .

    Apreciază

  3. ManolescuBD said, on ianuarie 21, 2020 at 3:49 am

    „Planurile UE de a include amprente digitale în cărți de identitate sunt nejustificate și inutile” – https://www.apti.ro/planuri-ue-carti-identitate-biomentrice-amprente

    Apreciază

    • ManolescuBD said, on ianuarie 21, 2020 at 5:49 am

      „Lucas McNamara succeeds in his studies, but is not a representative of a noble family. For this reason, an invitation to the elite and closed society „Skull” becomes the hero by complete surprise. Aware of the dividends that membership in such an organization can bring, Lucas accepts the challenge and passes all the necessary tests. Becoming a member of the order, he learns that the network of „Skulls” extends far beyond the University.” – https://bobtor.com/731-the-skulls-all-torrent-download-free.html

      Apreciază

  4. ManolescuBD said, on ianuarie 21, 2020 at 6:44 am

    „Justiția rusă permite ortodocșilor să refuze CNP-ul din motive de conștiință religioasă” – https://www.marturisireaortodoxa.ro/justitia-rusa-permite-ortodocsilor-sa-refuze-cnp-ul-din-motive-de-constiinta-religioasa/

    Apreciază

  5. mircea.v said, on ianuarie 21, 2020 at 8:03 am

    Virgil Maxim este arestat in calitate de membru al tineretului legionar – Fratiile de Cruce (era elev de liceu), si ajunge in decembrie 1942 la inchisoarea Aiud. In cartea sa „Imn pentru crucea purtata” spune:

    „Ni s-au luat datele autobiografice, amprentele digitale şi ni s-au dat numere de încarcerare. Eram 3203. ”

    Acum sistemul stie aproape totul despre noi, avem cnp, santem amprentati. Inchisoarea e alta.

    (Incepand de azi, voi posta acest mesaj in fiecare zi. Si asta, pentru ca sistemul lucreaza zi de zi in sensul celor de mai jos, adica, in fiecare zi sistemul amprenteaza oameni.)

    Temeiul Biblic pentru faptul ca nu trebuie sa acceptam sa fim amprentati, sa ni se preleveze ADN, si altele asemenea:

    Epistola întâia către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel
    Cap. 6
    19. Sau nu ştiţi că trupul vostru este templu al Duhului Sfânt care este în voi, pe care-L aveţi de la Dumnezeu şi că voi nu sunteţi ai voştri?
    20. Căci aţi fost cumpăraţi cu preţ! Slăviţi, dar, pe Dumnezeu în trupul vostru şi în duhul vostru, care sunt ale lui Dumnezeu.

    Matei 22:
    15. Atunci s-au dus fariseii şi au ţinut sfat ca să-L prindă pe El în cuvânt.
    16. Şi au trimis la El pe ucenicii lor, împreună cu irodianii, zicând: Învăţătorule, ştim că eşti omul adevărului şi întru adevăr înveţi calea lui Dumnezeu şi nu-Ţi pasă de nimeni, pentru că nu cauţi la faţa oamenilor.
    17. Spune-ne deci nouă: Ce Ţi se pare? Se cuvine să dăm dajdie Cezarului sau nu?
    18. Iar Iisus, cunoscând viclenia lor, le-a răspuns: Ce Mă ispitiţi, făţarnicilor?
    19. Arătaţi-Mi banul de dajdie. Iar ei I-au adus un dinar.
    20. Iisus le-a zis: Al cui e chipul acesta şi inscripţia de pe el?
    21. Răspuns-au ei: Ale Cezarului. Atunci a zis lor: Daţi deci Cezarului cele ce sunt ale Cezarului şi lui Dumnezeu cele ce sunt ale lui Dumnezeu.
    22. Auzind aceasta, s-au minunat şi, lăsându-L, s-au dus.

    Sfantul Ioan Gura de Aur spune in Omilii la Matei:

    „Cînd i-a întrebat: „Al cui este chipul de pe ea?” şi ei I-au răspuns: ”Al cezarului!“, Domnul le-a spus: „Daţi cezarului cele ce sînt ale cezarului“.
    Nu e vorba deci de un simplu dat, ci de o RESTITUIRE. Lucrul acesta îl arată şi chipul şi scrierea de pe ban. Apoi, ca să nu spună fariseii: „Ne porunceşte să ne supunem oamenilor”, Hristos a adăugat: „Şi lui Dumnezeu, cele ale lui Dumnezeu“. Se cade, dar, să dăm oamenilor cele ale oamenilor şi să dăm lui Dumnezeu cele ce datorăm lui Dumnezeu. De aceea şi Pavel zice: „Daţi tuturor cele datorate: celui cu darea, dare; celui cu vama, vamă; celui cu frica, frică”.
    Cînd auzi pe Hristos spunînd: „Dă cele ale cezarului cezarului”, află că îţi spune să dai cezarului numai acelea care nu vatămă cu nimic credinţa; altfel n-ar mai fi o dajdie şi o vamă dată cezarului, ci diavolului.”

    Sfantul Justin Popovici:

    „Daţi cezarului cele ce sunt ale cezarului şi lui Dumnezeu cele ce sunt ale lui Dumnezeu.” Iată ce fel de coexistenţă a Bisericii şi statului a fost stabilită şi prescrisă de Atotştiutorul Domnul nostru şi Mântuitorul Hristos (Matei 22, 21).
    De aceea ea rămâne în veci obligatorie şi nestrămutată pentru Biserică. Cezarului – moneda, banii, cu efigia cezarului.
    Lui Dumnezeu? – şi sufletul şi trupul: căci pe trup şi în suflet este întipărit chipul lui Dumnezeu. Chipul lui Dumnezeu se află şi pe trup şi în trup, pentru că trupul trăieşte prin sufletul asemănător lui Dumnezeu. Deci, şi unul şi altul aparţin lui Dumnezeu – veşniciei, vieţii veşnice, Adevărului veşnic, Dreptăţii veşnice, Raţiunii veşnice. Prin urmare, cele ce aparţin lui Dumnezeu nu pot fi jertfite de dragul cezarului, şi aici întâietatea îi revine totdeauna lui Dumnezeu.
    În Dumnezeu – Omul, în lucrarea şi trupul Lui – Biserica, Dumnezeu totdeauna se află pe primul loc, iar omul – pe-al doilea; Dumnezeu totdeauna hotărăşte totul, şi nu omul. Acestea sunt atotvaloarea şi măsura a toate în Biserica universală. Iată de ce ea se apleacă asupra oricărei probleme „cu frică de Dumnezeu, cu credinţă şi cu dragoste.”…
    „Daţi cezarului cele ce sunt ale cezarului şi lui Dumnezeu cele ce sunt ale lui Dumnezeu”- acesta este principiul coexistenţei dintre Biserică şi stat. Nu colaborare, ci coexistenţă între Biserică şi stat. Nu colaborare, cu atât mai mult atunci când „cezarul” prigoneşte toate cele ce sunt ale lui Dumnezeu şi nu vrea să ştie nimic din cele ce sunt ale lui Dumnezeu, ci ţinteşte doar să nimicească tot ce este al lui Dumnezeu. Aici lipsesc condiţiile principale pentru colaborare.
    Sau coexistenţa egală în drepturi a aşezămintelor, şi a persoanelor umane, sau calvarul Bisericii cauzat de către prigonitorii, chinuitorii, cotropitorii, care tăgăduiesc şi prigonesc pe Dumnezeu şi cele ale lui Dumnezeu.Iar prin dictatură impun pe potrivnicul lui Dumnezeu şi cele potrivnice lui Dumnezeu. În acest caz Biserica şi statul se despart, se separă fiecare cu ale sale. Nimeni să nu îndrăznească să se amestece în treburile lăuntrice ale Bisericii, să nu se atingă de sfintele şi veşnicele ei îndatoriri şi drepturi evanghelice.
    Este limpede că Biserica sub orice regim, chiar şi cel ateist, trebuie să-şi găsească un mod de a convieţui (modus vivendi), dar întotdeauna în duhul şi limitele principiului evanghelic de convieţuire: „cezarului cele ce sunt ale cezarului şi lui Dumnezeu cele ce sunt ale lui Dumnezeu”, şi asta sub controlul suprem al Atot-Evangheliei: „să ascultăm pe Dumnezeu mai mult decât pe oameni”.
    Dacă însă acest lucru este cu neputinţă, nu-i rămâne Bisericii ca „modus vivendi”, decât principiul evanghelic: să pătimească pentru Domnul Hristos, să rabde, să sufere, luptând astfel pentru drepturile fundamentale ale credinţei, conştiinţei şi ale sufletului”.

    Esti proprietar pe ceea ce faci tu, si ai drepturi doar asupra a ceea ce faci tu. Nu statul ne-a facut, nu statul a luat atomi si a facut corpul nostru si ne-a dat viata, ci Dumnezeu ne-a facut, si doar El are drept asupra noastra. Nici macar noi nu avem drept asupra noastra, pentru ca nu noi ne-am facut.
    Amprente, ADN, retina, imagine faciala… sant ale lui Dumnezeu, nu sant ale noastre, cu atat mai putin nu sant ale cezarului/sistemului. Asa ca, nu avem ce restitui cezarului in cele ce tin de trupul si sufletul nostru.
    De aici rezulta ca nici imaginea faciala nu ar fi trebuit sa o dam sistemului, dar sa zicem ca am inghitit galusca asta asa cum am inghitit si galusca cnp-ului, si ca ne oprim aici.

    Refuzand amprentare, prelevare de ADN…, nu facem altceva decat sa respectam cuvantul lui Dumnezeu.

    Argumentatia de mai sus este valabila si in cazul vaccinarii obligatorii. Ai dreptul sa vaccinezi obligatoriu ceea ce ai facut tu, nu ceea ce a facut Dumnezeu.
    Asa ca, statul poate sa vaccineze obligatoriu diverse cladiri, strazi, canalizari, banii ce sant in circulatie, semafoare… Nu poate vaccina obligatoriu omul.

    Apreciază

  6. voicusoft said, on ianuarie 21, 2020 at 8:37 am

    *Am postat comment-ul asta la https://saccsiv.wordpress.com/2020/01/13/nu-cumparati-aur-cumparati-unelte/ dar vreau sa il postez si aici ca sa il vada mai multi

    Buna dimineata fratilor,

    Va atrag atentia asupra faptului ca e plin de FALSURI si de TRADUCERI GRESITE(mai mult intentionat eronate as spune eu) ale multor lucrari scrise de Sfinti, mari duhovnici sau marturii.

    Cazul reportat de fratele @mircea.v nu e primul la care sunt martor, si nici primul in ceea ce-i priveste pe cei de la RIC (de ani de zile stiu cum pun […] pentru a elimina informatii importante). Cei de la RIC au dezvoltat un fel de „habotnicie” impotriva celor anti-cip, un fel de alergie care e, totusi, vizibila. Orice text care prevede legatura dintre cip si semnul fiarei ei il vor cenzura sau nu il vor publica.

    Legat de problema textelor contrafacute doar in ultimele 12 luni m-am lovit de urmatoarele:

    1. Editii (pe internet raspandite) cu pasaje lipsa ale profetiilor Sf. Paisie Aghioritul, mai ales la cele in limba engleza. Cele in limba romana aveau continut care lipsea in cele din limba engleza
    2. Editii (pe internet raspandite, dar si carti) ale marturiilor despre Sfantul Marturisitor Gavriil Georgianul, cel nebun Intru Hristos:
    – editie in romana (copiata dupa cea din franceza cu binecuvantarea patriarhului Georgiei) ce prevede ca pecetea va fi pe degetul aratator si va fi VIZIBILA (degetul aratator e folosit cel mai des la plati/autentificari cu amprenta, fiind cel la indemana, cel drept chiar, iar la pasapoarte / viza pt SUA se preiau amprentele celor 2 degete aratatoare, idem va fi si la buletin)
    – editie tot in romana, la alta editura, fara a preciza exact sursa ce prevede ca pecetea va fi pe degetul aratator si va fi INVIZIBILA
    ***Deci atentie! 2 lucruri diametrial opuse! Intr-un loc zice vizibil, in alt loc invizibil

    – editii in engleza, rusa, georgiana pe un site (nu il am acum la indemana monkgabriel.ge parca era) unde nu se pomeneste absolut nimic de catre deget, iar in diferite limbi este modificata ordinea pasajelor.

    Asta, adaugat situatiei create de cei de la cuvantul-ortodox.ro (cred ca nu e prima, au mai scris chestii unde au omis detalii fix despre cipuri/acte) si faptul ca Sfanta Scriptura are diferenta mari intre cea a Bisericii Ortodoxe si intre cele ale sectelor arata ca exista un risc masiv de dezinformare de aici.

    Practic, deja se lucreaza de zor la alterarea, modificarea textelor scrise de sfinti fara sa ne dam seama si, in unele cazuri, e foarte greu sa dai de urma originalului.

    Fie sunt texte traduse tendentios, fie sunt adaugiri sau eliminari (cenzurari), e greu sa ne dam seama care e originalul. Ar fi bine sa avem acces pe la ceva biblioteci sau anticariate unde cu siguranta gasim editii vechi, avand in vedere ca problema apare si la textele online dar si la textele tiparite. Ori avem de-a face cu traduacatori prosti, ori avem de-a face cu traducatori rau intentionati.

    Sa comandam editii tiparite din surse de incredere si din timpuri de incredere, si eventual sa mergem pe la biblioteci sau anticariate. Sau sa dam un nenorocit de telefon ca sa ne zica ce carti sfinte au.

    Trebuiesc vanate originalele (sunt destule aplicatii pentru tradus daca nu sunt in romana ce folosesc OCR) si, preferabil, editii aparute inainte de 2006-2007 cand problema cip-ului a inceput sa devina de actualitate la noi.

    Apreciază

  7. WillyS said, on ianuarie 21, 2020 at 8:51 am

    Ca tot se vorbeste de cip-uri!!!

    https://www.cnbc.com/amp/2020/01/18/amazon-reportedly-wants-to-turn-your-hand-into-a-credit-card.html

    Amazon reportedly wants to turn your hand into a credit card

    Apreciază

    • voicusoft said, on ianuarie 21, 2020 at 9:13 am

      Da, frate @WillyS,

      Pai de-aia tot am spus eu in comment-urile mele anterioare ca actul asta biometric s-ar putea sa fie deja ultimul act inaintea semnului fiarei. Ca nu vor mai fi acte intermediare, propriile noastre trasaturi fizice (prin folosirea la scara larga a biometriei) vor tine loc de documente / cipuri / coduri de bare. Iar cand trasaturile noastre fizice vor fi fraudate/multiplicate va trebui aplicat un semn particular pe ele. Ca fata ti-o fur cu camera foto, amprenta ti-o fur punandu-te sa pui mana pe ceva device, dar daca ai cip implantat/tatuaj/ ceva incizie trebuie sa te fur pe tine (sa te rapesc) ca sa iti pot goli conturile 🙂 Chiar daca iti tai capul / mana nu rezolv nimic, unele sisteme biometrice cauta si pulsul sa vada ca esti viu. Iar de clonat, e mai greu sa te clonez.

      Apreciază

  8. voicusoft said, on ianuarie 21, 2020 at 9:08 am

    Iar acum legat de cei de la RIC:

    Din cate am citit undeva (la danielvla, sau saccsiv sau apologeticum) aparent, cineva de-acolo si-a facut pasaport cu cip (a fost in SUA, unde i-au fost prelevate amprentele si retina atat la ambasada cat si la imigratie la fel cum am patit eu in 2012, eram happy ca n-am pasaport cu cip, dar mi-am dat ca prostul amprentele si fata autoriatilor americane, stiind doar ca cip-ul e rau, nu si mecanismul ce e in spatele lui despre care mi se rupea in 16 ), a observat ca „nu i s-a intamplat nimic” si gata a trecut in extrema cealalta considerand ca are dreptate absoluta.

    Atitudinea asta anti-anticip a celor de la RIC (cuvantul-ortodox.ro) s-ar putea traduce intr-un fel de „Uite bo$$, eu am pasaport cu cip si n-am nimic bai habotnicilor, bai „sarakilor”! care este si care n-are bani sa mearga la America ca mine jmecherul nambar 1 ce isi face selfie la statuia libertatii, se stieeeee” sau „Ai cip, n-ai cip, semintele acelasi gust are nashule”

    Am tinut neaparat sa pun fraza de mai sus, tinand cont ca acest tip de mentalitate cocalareasca (cocalareala = reductionism + mandrie +materialism) e un serviciu complet oferit vrajmasului. Iar faptul ca nu asculti manele sau nu porti tricou cu „de puta madre” nu inseamna ca nu poti fi(sau nu esti deja) un cocalar infect, majoritatea romanilor (in frunte cu multi dintre cei anti-manele si ce o ard cu rock) au niste standarde cocalaresti foarte „inalte”.

    Ori, faptul ca ti-ai facut un pasaport cu cip si tu nu percepi senzorial sau mental nici o schimbare, nu inseamna ca nu ai facut un pacat. Ca si la prima tigara pe care o fumezi, mare branza nu schimbi, dependenta se instaleaza la un moment dat cand nu iti dai seama. Adica iti dai seama cand ai ramas fara tigari ca trebuie sa iti iei pachet ca alfel te mananca sevrajul. Momentul exact cand s-a instalat dependenta (adica mai exact a catea tigara te-a dus in starea de dependenta) nu prea ai cum sa iti dai seama si cred ca nici cercetatorii nu stiu asta.

    Asa s-a intamplat la mine (eu fiind fumator), „hai ca mai fumez o tigara, ca nu se intampla nimic” si de cand am constatat dependenta (am constatat-o dupa vreo cinci sau sase luni cand m-am enervat la un bal) tot zic ca „de maine ma las”.

    Au trecut cam … aproape 16 ani de cand „ma tot las maine” de atunci si mi-am pierdut si vointa sa ma las. Cu cat mai tarziu te lasi, cu atat sevrajul (care are si o componenta demonica, motiv pentru care cei apostaziaza trecand de ex la sectari se pot lasa brusc de fumat/alcool/droguri) e mai spurcat, reducandu-ti sansele sa te poti lasa… S-a interzis fumatul in spatiile publice inchise, dar s-a interzis degeaba, tot ca o locomotiva fumez. Iar cand circul cu avionul innebunesc ca stau ore intregi fara sa fumez. Cand am fost la New York (7,5 ore din munchen deci 7,5 ore fara tigara) am crezut ca ma sui pe pereti …. Mai adaugati si turbulentele de peste ocean (ce bine mi-ar fi prins o tigara, imi ziceam in mintea mea)….

    Asa cum poti sa fii fumator si sa constientizezi ca tigara nu e buna, asa poti sa ai si acte electronice (sau sa platesti cu amprenta/sa te loghezi cu fata, ca degeaba ai acte de identitate fara cip daca platesti cu amprenta la Auchan si te loghezi cu fata la telefon/bancomat) si sa fii constient ca nu sunt bune. Doar ca de la a constientiza ca un viciu ca nu e bun la a te descotorosi de el e cale lunga. Incurajand pe altii sa nu fumeze cand toti te stiu cu tigara in gura nu prea ajuta, ca fumatorii vor vedea un „mare luptator anti-fumat ce e fumator”. Trebuie mai intai sa te lasi, iar cu cat mai repede, cu atat mai bine. Am auzit despre unii ce au cancer pulmonar (sau cu metastaze la plamani) si tot fumeaza. Scapi greu de spurcaciunea asta de viciu, si de multe ori cei care scapa primesc de la vrajmas mandria si incep sa osandeasca pe fumatori:

    https://kishiniov.eu/colosala-rautate-nefumatorului-roman/

    Mai toti hipsterii, social justice warriorii (SJW’s), toti #rezistentii o ard vegan si osandesc fumatorii (unii fiind, culmea, fumatori la randul lor). Nah, promovam viata sanatoasa, sportul (toti socialistii, neocomunisiti/neomarxistii au o obsesie cu asta) la pachet cu ateismul militant (doar pentru crestini, ca restul sunt minoritati oprimate si trebuie pupate in fund), sodomia, lagarul electronic, sinuciderea, avortul. Corpul sa fie sanatos, sufletul nu exista (sau exista si merge in nirvana la buddha/maytreya sau alti draci new age ce promit raiul cu orgii si ayahuasca).

    Now you do the math ….. inlocuiti prima tigara cu prima utilizare a unui act sau sistem de autentificare/plata/semnare biometric.

    Un coleg, care are responsabilitati pe securitatea datelor i-a spus unui amic de-al lui ca folosirea Samsung Pass (unde introduci amprenta in loc de orice parola, deci 100 de parole inlocuite co o singura amprenta) e nesigura, amicul a reactionat exact ca si cand unui fumator ii zici sa nu mai fumeze. E atat de convenabil, de simplu…. Nu tu parole, nu tu scos din buzunar portmoneul banii / cardul , timp economisit. Noi (cei care nu folosim asa ceva) nu ne putem da seama, si ni se par bazaconii (ca si unui nefumator care nu isi da seama de ce e greu unui fumator sa se lase de fumat), dar ODATA ce te-ai injosit sistemului acceptand folosirea amprentei/fetei pentru autentificare deja ai o dependenta. Ei (care o au deja) o simt ca si fumatorul cand ramane fara tigari. Noi (asimilandu-ne nefumatorilor) nu putem percepe, ca ne intrebam „ce mare branza sa folosesti niste parole sau sa platesti cash?, ca doar bunicii nostri au rabdat razboaie si prigoana si nu au murit” , dar inlocuirea unei actiuni ce necesita un mic efort (uneori enervant, ca ne-am obisnuit atat de tare cu confortul incat ne enervam ca tre sa scoatem portofelul din buzunar la taxi sa platim sau la casierie unde asteapta altii nerabadaotri la coada) cu ceva simplu, ce dureaza o fractiune de secunda creeaza dependenta, oricat de ciudat ni se pare noua.

    „Cipusorul” pare ceva simplu si inofensiv, daca gandesti cocalareste, daca gandesti reductionist. Cam ca si fumarea unei tigari. Daca gandesti putin mai profund si te pui in pielea celui care are „evlavie” la astea, treaba capata cu totul alt sens.

    Apreciază

    • Madalina said, on ianuarie 21, 2020 at 11:33 am

      Orice pas in directia gresita reprezinta de fapt o pierdere a harului lui Dumnezeu si inlocuirea lui cu un duh cazut.

      Apreciază

  9. adrenallin said, on ianuarie 21, 2020 at 10:03 am

    @voicusoft
    1. In ce masura consideri ca buletinul neelectronic reprezinta o alternativa la cel cu cip electronic si biometric? E o chestie ok, il putem accepta?
    2. Cat timp consideri ca va mai fi pana la implementarea acelui cip/tatuaj pe mana dreapta, adica pecetea mai exact? Din punct de vedere tehnic pana va fi implementat, crezi ca va mai dura mult?

    Si a alta intrebare, pe care o pun la general: credeti ca cei care vor accepta buletinul biometric electronic cu cip, vor putea, vor mai avea puterea ca atunci cand va fi pecetea sa nu o accepte sau e o cale ireversibila?

    Doamne ajuta!
    Multumesc mult!

    Apreciază

    • voicusoft said, on ianuarie 21, 2020 at 11:27 am

      @adrenallin

      1. De pastrat cel vechi pana expira, eventaul reinnoit acum ca sa se lungeasca perioada. Nu avem inca nicaieri o forma si o poza cu noile acte cum arata sa vedem ce simboluri si ce contin astfel incat sa ne putem da cu parerea. Stim doar ca nu are cip, dar nu stim ce contine.

      2. Din punct de vedere tehnic, se pot implanta cip-uri cu functie de autentificare / identificare si azi (prin Suedia sunt unii ce au asa ceva), deci se pot produce si azi implanturi sau tatuaje ce sa pot fi folosite pe post de acte de identitate sau de carti de credit/debit.
      Nu pot sa spun ca va fi peste 5, 10 ani, avand in vedere ca evolutia tehnologica e destul de rapida, iar reactiile oamenilor pot fi impredictibile. In Germania si azi se foloseste cash, in Spania/Austria oamenii nu prea platesc cu cardul (desi in toate cele 3 cazuri toti au acte biometrice de mai bine de 10 ani). Acolo ai aparate de schimbat bancnote in monede in multe locatii, ceea ce la noi nu prea vezi. Cred ca romanii majoritari (fiind ignoranti si, in acelasi timp, idolatri fata de „progres” dar si plini de mandrie) vor renunta la cash mult mai repede decat multe alte popoare din UE, cunoscute ca progresiste si neortodoxe.

      3. Aici e o intrebare simpla ce necesita un raspuns deloc simplu, pentru e evita interpretari eronate. Nu putem raspunde simplu la orice, ca unii inteleg ceva, alti inteleg altceva. Hai sa ii impartim in urmatoarele categorii:

      Categoria 1: Cei care accepta buletinul/pasaportul electronic cu cip, din durere in fund (necredinciosi sau credinciosi ignoranti, credinciosi ecumenisti).Adica cei cu „evalavie la cip” de care spunea parintele Proclu Nicau.

      Categoria 2: Cei care accepta buletinul/pasaportul electronic cu cip, dar cu mustrari de constiinta. Il accepta fie din credinta slaba, fie din cauza ca sunt ispititi ca vrea nevasta in Dubai / Israel / Malaezia (unde se accepta doar pasaport cu cip) in concediu si ameninta cu divortul sau ca au o ruda bolnava in Dubai/Mexic (unde se accepta doar cu cip) si trebuie sa ajunga urgent, sau ca au de rezolvat ceva urgent si rapid in relatie cu institutiile statului. Adica cei slabi, care au cedat ispitei.

      Categoria 3: Cei care nu accepta buletinul electronic cu cip dar se afunda mai tare in societatea digitalizata de consum, platind cu amprenta, autentificandu-se cu fata/amprenta in aplicatii, folosind tehnologia biometrica pentru confort si „securitate” sporita. Adica cei habauci, naivi.

      Categoria 4: Ce care nu accepta nici o tangenta cu biomeria (nu accepta nici acte cu cip, nu folosesc nicaieri biometria) dar se chinuie sa traiasca o viata normala la oras. Adica cei slabi, care se chinuie sa nu cedeze ispitei.

      Categoria 5: Cei care vor sa scape cu totul de societatea asta consumerista, digitalizata, apostata si se retrag la tara / in manastiri / in pustie. Adica cei puternici.

      Acum, cei din categoria 1 au un risc aproape iminent de a accepta semnul fiarei, din motive evidente. Ateismul, necredinta, credinta eretica (credinta stramba, un ortodox ce pune semnul egal intre ortodoxie, penticostalism, buddhism, etc este eretic) sunt pacate imporiva Duhului Sfant si ele nu se iarta nici in lumea asta nici in cealalta, deoarece sunt pacate facute din convingere. Daca esti ateu convins, degeaba te spovedesti (preotul nu ar trebui sa te dezlege in acest caz dupa parerea mea) ca tu tot ateu convins esti. Spovedania aia ar fi doar o spoiala. Acuma stiu de la duhovnicul meu caz de fost ateu devenit new age ce s-a impartasit in bataie de joc (mintind, spre nevrednicie) si i s-a intamplat ceva rau, si asta l-a trezit la credinta. Dintre acestia,cred ca extrem de foarte putini vor refuza pecetea, dar asta cu conditia sa se trezeasca inainte, si asta sa reuseasca cineva sa-i trezeasca. Ei s-au legat de bunavoie de sistem.

      Cei din categoria a 2a, dupa parerea mea, vor putea refuza pecetea, dar asta va veni cu un cost imens: izolarea sociala, moartea civila, ruperea de familie, foametea (la propriu), traiul in boscheti, etc. Ca daca ai nevasta si prieteni cu „evlavie la cip” si convietuiesti cu ei ani de zile si ai mai si muscat momeala esti cam legat de ei si tentatia e mare sa te arunci si tu peste bord odata cu ei.

      Cei din categoria a 3a, dupa parerea mea, vor putea refuza pecetea, daca cineva ii va trezi. Probabil vor fi mai usor de trezit decat cei din categoria a 1-a.

      Cei din categoria a 4-a, au o situatie asemanatoare celor din categoria a 2-a, si au aceleasi riscuri ca si cei din caetgoria a 2-a, doar ca s-ar putea sa treaca mai usor peste ele si sa aiba ceva mai multa pregatire.

      Cei din categoria a 5-a, evident, vor avea riscul cel mai scazut de a accepta pecetea, avand in vedere ca nu mai e o necesitate imediata pentru ei. Dar si ei vor avea ispite, mai ales ispite din dreapta.

      Teoretic vorbind, toata lumea care accepta buletine cu cip au posibilitatea sa renunte la ele si, in consecinta, sa refuze semnul fiarei, asta in cazul in care nu cumva acesta se aplica pe ascuns si involuntar, ceea ce pana acum nu s-a dovedit, si e un hoax verificat de mine ce ce cred eu ca contine erori teologice destul de grave (unele intoxicati au sursa neoprotestanta).

      Sistemele de autentificare biometrice nu scaneaza dupa inscriptii invizibile cu ochiul liber pe mana si pe frunte din cate stim, dar daca, for the sake of argument, ar exista aceasta tehnologie secreta ascunsa, atunci cei din Categoria a 1-a sunt cei mai expusi, ca ei isi vor face imediat acte. In acest caz, noi am afla despre ea dupa ce cativa deja au fost pecetluiti, dar nu cred ca Dumnezeu va ingadui asta, avand in vedere ca sunt si vor fi pana la a 2-a venire copii habauci, copii mici, pagani, atei, evrei cu sanse sa se intoarca la credinta si sa devina traitori crestini. Ori, in conditiile pecetluirii pe ascuns, acestia ar fi sfarsi instant pecetluiti si condamnati la iad pe veci fara cunostiinta lor si fara voia lor, facand inutila sau partial/total compromisa propovaduirea publica a Sf. Enoh si Ilie si cred ca avem de-a face cu o hula impotriva Duhului Sfant: Dumnezeu ingaduie ca oameni sa se nasca condamnati sa faca inevitabil un pacat (se naste un musulman in Arabia Saudita pe unde nu sunt deloc crestini intr-o familie de analfabeti si isi face un act prin care e pecetluit pe ascuns). Hula asta e asemanatoare cu teoria (demontata stiintific) ca unii se nasc gay, deci sunt condamnati la sa faca sodomie. De aceea, Biserica nu accepta aceasta teorie (Slava Domnului ca nici stiinta nu o mai accepta din cate situ eu). Acel semn al fiarei trebuie sa fie ceva clar, explicit si demonsrat. Fie ca e sau nu e invizibil, acceptarea sa trebuie sa fie in deplina cunostinta de cauza. Zvonurile nu pot constitui cunostinta de cauza. Nu orice informatie constitutie adevar. Adevarul trebuie demonstrat. Sunt 3-4 miliarde de oameni ce au acte biometrice de mai bine de 10-15 ani si n-am gasit niciunul sa aiba ceva pe frunte / pe mana sau vreo tehnologie ce sa se orienteze dupa asta.

      De asemenea, nu cred avem nici un fel de suport biblic sau patristic ce sa anuleze sansele la mantuire, prin revenirea sau venirea la credinta in timpuri apocaliptice, cu exceptia acceptarii semnului fiarei, ori nu poti accepta ceva ce nu ti s-a propus. Acceptarea semnului fiarei este ceva fundamental, ireversibil, asemanator pacatului sinuciderii, ce nu poate fi facut involuntar (ca nu te poti sinucide involuntar, ca atunci nu mai e sinucidere, ci omucidere sau accident) si este echivalat cu inchinarea la fiara in Sfanta Scriptura.

      Dar, niste precautie totusi nu strica.

      Apreciază

      • adrenallin said, on ianuarie 21, 2020 at 12:06 pm

        @voicusoft
        Iti MULTUMESC mult pentru raspuns, cu adevarat m-ai ajutat prin acest raspuns. Dumnezeu sa te rasplatesca, frate!
        Doamne ajuta.

        Apreciază

    • Madalina said, on ianuarie 21, 2020 at 11:41 am

      1. Nu reprezinta o alternativa. Este biometric si reprezinta o cadere mai mica decat cel cu cip insa este o cadere fata de actuala CI. Se da pentru a scadea rezistenta la schimbare si pentru a tine oamenii legati de sistem. Fara aceasta amagire poate ca s-ar trezi mai multi. Asa si cei dispusi sa o faca acum daca nu ar mai avea incotro se culca pe-o ureche pana slabanogest de tot.

      2. Nimeni nu stie. Tehnic se poate si maine, practic cand va ingadui Domnul. Cert este insa ca parintii cu viata sfanta care au vorbit despre aceste vremuri au spus ca sa nu fie acceptate documentele electronice. Asta este de fapt linia rosie.

      3. „credeti ca cei care vor accepta buletinul biometric electronic cu cip, vor putea, vor mai avea puterea ca atunci cand va fi pecetea sa nu o accepte” – NU in proportie de 99,999999%. Se vor lipsi singuri de harul lui Dumnezeu si vor fi total slabanogiti. Doar sa aiba un sfant in familie care sa se roage pentru ei.

      Apreciază

      • voicusoft said, on ianuarie 21, 2020 at 1:09 pm

        @Madalina

        Actuala CI este biometrica(poza stocata electronic in baza de date, dar nu si pe carte) si machine readable (zona MRZ, un fel de „frate” de-al codului de bare), la fel ca si actul alternativ propus sau ca si permisul actual de conducere, vechiul pasaport si actualul pasaport temporar.

        Fara aceasta amagire, probabil ca si mai multi isi vor face acte biometrice, dat fiind dificultatea in care esti pus intr-o astfel de situatie. Iesirea brusca din sistem nu e ceva deloc simplu, mai ales ca si la tara si chiar si intr-un loc pustiu „beneficiezi” de ispite, chemtrails, sateliti deasupra ta, drone, acces la internet/televiziunie (ca baga 5G si in parcurile nationale, apropo) pentru pacate/manipulare, militieni ce te pot jua cu japca oricand (camera cu termoviziune pentru asta s-a inventat, apropo). Doar in pestera, in crapaturile pamantului te poti rupe, literal, de sistem. Ca acolo doar cu sonar poti fi detectat.

        Realist vorbind, daca maine se impun acte biometrice cu forta, majoriatea dintre cei care ar evita sa isi faca si-ar face si s-ar obisnbi cu ele (ca fapt implinit, ca si cu CNP-ul), rezistenta avand sanse sa fie futila in acest sens.

        Cred eu ca cine e dispus sa faca aceasta schimbare (a trece de la a trai cu acte la a trai fara acte, cu tot ceea ce presupune) nu stiu in ce masura se mai culca pe o ureche ca stie: cu cat mai repede, cu atat mai bine, iar daca e sa se culce pe o ureche, se poate si acum ca actuala CI ramane valabila pana prin 2031, cu exceptia situatiei in care se schimba numele strazii, localitatii sau rangul/statutul localitatii. Din cate am cercetat, comasarea judetelor/regionalizarea nu e prevazuta ca obligatie de a schimba actele de identitate in legislatia in vigoare, cat si in legislatia propusa.

        „Se vor lipsi singuri de harul lui Dumnezeu si vor fi total slabanogiti. Doar sa aiba un sfant in familie care sa se roage pentru ei.”

        Prea simplu raspuns, care risca sa trezeasca imaginatia (stimulata de vrajmas) in mintea multora inspre hule, apostazie, fatalism sau deznadejde. Pentru ca unii se vor intreba „pai daca omul se lipseste de har pentru un cip, atunci ala ce curveste/violeaza/vinde droguri/omoara se poate mantui si ala ce are un rahat de act cu cip nu?!” Si de aici pana la deznadejde, hule si apostazie nu mai e cale lunga. Spun asta pentru ca multi m-au luat cu din astea cand incercam sa ii conving sa nu isi faca pasaport cu cip.
        Nu putem pune semnul egal intre un document cu cip si semnul fiarei de pe mana si de pe frunte (situatia in care esti total lipsit de har).

        Parintele Iustin Parvu a dat un altfel de raspuns (deloc simplist) aici:

        ” Când am spus că se pierde Harul lui Dumnezeu, nu m-am gândit la o părăsire a noastră, fiinţială. Ci este mai mult o răcire în raporturile noastre cu Dumnezeu. Răcirea aceasta, într-adevăr, dacă se perpetuează în viaţa omului, poate duce la o pierdere mai mare a Harului. Cu cât sunt mai învechiţi în răutăţi şi în compromisuri, nepocăite, cu atât şi posibilitatea ridicării este mai anevoioasă, şi uneori aproape imposibilă”.
        Mai multe detalii (importante, de altfel) la:

        https://saccsiv.wordpress.com/2010/08/16/interviu-cu-parintele-iustin-parvu-noi-mergem-tot-cu-mucenicia-deznadejdea-este-numai-a-omului-lipit-de-material-vor-cadea-toti-cei-care-sunt-legati-de-cele-pamantesti/

        Orice raspuns simplist, cu o aparenta exactitate (dand procente) si cu sentinte de condamnare scoase de noi din burta, risca sa sminteasca, dand o aparenta impresie de absurditate. Sa nu bravam aici, ca riscam sa-i impingem pe altii in iad din mandria noastra, asa cum au facut-o altii ce incercat martursieasca Adevarul fara discernamant.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 21, 2020 at 1:51 pm

        voicusoft

        Referitor la primul pasaj al comentariului tau:
        Am in fata Brevetul de radiotelegrafist de bord al tatalui meu. E din 1944.
        Are foto alb negru si sunt trecute, printre multe altele, si: numele, talia, culoarea parului, forma fruntii, a sprancenelor, a nasului, a gurii, a barbii, a fetei, culoarea ochilor, tenul.
        Desi le putem incadra la date biometrice, totusi nu consider ca acel document este biometric. Tu insa s-ar putea sa-l consideri.
        De unde diferenta dintre parerile noastre?
        Din aceea ca noi doi definim diferit un document biometric.
        Eu consider ca fiind biometric acel document ce are datele biometrice ale posesorului plus o LEGATURA cu sistemul mare de date, legatura realizata printr-un cip, de exemplu.
        Tu insa, consideri ca fiind biometric acel document ce are datele biometrice ale posesorului, indiferent daca mai exista sau nu si o astfel de legatura.
        E posibil ca eu sa gresesc. Sau este posibil ca tu sa gresesti.
        Eu folosesc astfel acest termen deoarece s-a incetatenit folosirea sa in societate atunci cand se face referirea la documentele cu cip.
        Astfel, tu daca folosesti acest termen si pentru documentele ce nu sunt cu cip, s-ar putea sa bagi in ceata incepatorii.
        E ca la folosirea cuvantului catolica. Teoretic, nu este un cuvant neordox, caci inseamna universal. Practic insa, folosirea sa ne duce direct cu gandul la papa de la Vatican.
        Nu stiu daca m-am facut inteles.

        Apreciat de 2 persoane

      • voicusoft said, on ianuarie 21, 2020 at 3:30 pm

        @saccsiv

        Hai ca am scris deja un raspuns de 2 pagini pentru tine, dar vreau sa il sintetizez ca sa fie mai usor si pentru tine si pentru cititori, ca nu vreau sa pierdeti vremea citind pagini intregi intr-un comment.

        Pe scurt:
        – brevetul tatalui tau nu il putem numi biometric in contextul actual: legatura cu sistemul si acord personal nu exista si nici nu constituie document tranzactional primar sau secondar
        – cartea de identitate actuala, pasaportul vechi, pasaportul temporar, permisul de conducere, permisul de sedere, etc. pot fi numie biometrice in contextul actual: legatura cu sistemul exista (MRZ) si acord personal exista, iar primele 3 constituie documente tranzactionale secundare (paine nu iti iei cu buletinul, dar casa/masina da).

        Revin cu mai multe detalii, ca sintetizez acum raspunsul

        Apreciat de 1 persoană

      • Rafael said, on ianuarie 21, 2020 at 4:44 pm

        Asa defineste sistemul datele biometrice :

        Datele biometrice incluse in documentele electronice sunt imaginea faciala in format digital si imaginile impresiunilor papilare a doua degete, in format digital.

        „Datele biometrice se colecteaza in scopul includerii in documentele electronice, in vederea verificarii autenticitatii acestora si a identificarii fara echivoc a titularului, printr-o comparare directa intre datele puse la /dispozitie de titular si cele incluse in documentele electronice”, se arata in anexa.

        Procedurile de preluare a imaginii faciale si a impresiunilor papilare in format digital utilizate pentru emiterea documentelor electronice se realizeaza numai in prezenta titularului, la sediul serviciilor publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor simple, respectiv al serviciilor teritoriale ale Inspectoratului General pentru Imigrari.

        Imaginea faciala

        (1) La preluarea imaginii faciale solicitantul nu trebuie sa aiba capul acoperit si
        ochii inchisi, iar expresia fetei acestuia trebuie sa reprezinte o stare comuna.

        (2) Prin exceptie de la prevederile alin. (1), preluarea imaginii faciale se poate realiza cu capul acoperit, pentru motive religioase, cu conditia ca fata titularului, de la baza barbiei si pana la frunte, sa fie vizibila in mod clar si fara umbre de lumina.

        (3) Ochelarii sunt acceptati in fotografii numai daca lentilele nu sunt colorate, nu reflecta lumina, nu provoaca umbre si nu au portiuni care sa ascunda ochii. Rama ochelarilor nu trebuie sa acopere nicio portiune a ochilor.

        (4) Fundalul utilizat pentru preluarea imaginii faciale trebuie sa fie neutru, deschis la culoare, astfel incat fotografia preluata sa reprezinte cat mai fidel trasaturile si fizionomia celui in cauza.

        Amprentele

        (1) Impresiunile papilare se preiau sub forma unei amprente plane a degetului aratator de la ambele maini.

        (2) In cazul in care calitatea impresiunilor papilare este necorespunzatoare si/sau degetele aratatoare prezinta rani, se preia amprenta plana, de buna calitate, a degetelor mijlocii, inelare sau mari ale solicitantului, dupa caz.

        (3) In situatia in care calitatea amprentelor de la aceste degete este necorespunzatoare sau preluarea amprentelor este temporar imposibila, solicitantului i se poate elibera carte de identitate provizorie, in conditiile legii.

        (1) Impresiunile papilare si imaginea faciala colectate in scopurile prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 82/2012 se includ in mediul de stocare electronica a cartii electronice de identitate si se stocheaza in baza de date a Sistemului national informatic de evidenta a persoanelor si in bazele de date de productie.

        (2) Dupa personalizarea cartii electronice de identitate, datele biometrice stocate in bazele de date de productie se sterg prin procedura automata.

        (3) Impresiunile papilare stocate in baza de date a Sistemului national informatic de evidenta a persoanelor se sterg prin procedura automata imediat dupa ridicarea cartii electronice de identitate sau, daca nu a fost ridicata in astfel de conditii, cel tarziu la implinirea unui termen de 3 luni de la data programata pentru eliberarea acesteia.

        Apreciază

      • voicusoft said, on ianuarie 21, 2020 at 5:04 pm

        @saccsiv

        uite de ce si actualele documente sunt biometrice

        A. DEFINITIE TERMENI:

        SISTEM = sistemul informatic DEPABD (fost INEP) al MAI care este interconectat cu toate sistemele din SEE, guvernat de regulamente UE si, probabil, interconectat cu sisteme din alte tar
        *Nota: Acestea e motivul pentru care putem circula cu Cartea de Identitate in tarile SEE, dar nu putem circula cu cartea provizorie de identitate in ele sau cu buletinul vechi (emis inainte de 1997)

        LEGATURA CU SISTEMUL = Posibilitatea interogarii automate de catre un sistem informatic al documentului CU SISTEMUL si accesarea identiatii digitale IN CADRUL SISTEMULUI pe baza unei aplicatii informatice
        *Nota: Adica ceea ce fac politistii de frontiera. Zona MRZ, codul de bare, codul QR sunt „chei” de acces ASCII ce incastreaza date. CIP-ul este o cheie „binara” de acces care incastreaza date (in cantitate mult mai mare)

        CONTROL BIOMETRIC = control automat prin folosirea inteligentei artificiale biometrice in scopuri de control/verificare a identitatii, fie de la distanta, fie in fata ghiseului / automatului

        B. COMPARATIE ACTE IDENTITATE:

        1. DOCUMENTELE VECHI (numite „de hartie”):

        – Exemplu: Brevetul tatalui tau, carnetul de munca al strabunicului din anii 30, buletinul bunicii, cartea provizorie de identitate
        – Document tranzacitonal(folosit la vanzare/cumparare):
        – NU pentru prevetul tatalui tau/carnetul de munca a strabunicului meu
        – DA pentru buletinul bunicii mele, cartea provizorie de identitate
        – Date biometrice:
        -1. fotografie clasica alb negru a fetei, cu completare in cuvinte a culorii ochilor, etc.
        – Date personale: DA
        – Stocare: fizic, in arhive (cotor ce ramane la om)
        – Preluare in SISTEM: ulterior, prin scanarea arhivelor, in vederea arhivarii electronice
        – Acord pentru preluare in SISTEM: NU (DA doar pentru cartea provizorie de identitate)
        – Legatura cu SISTEMUL:
        – NU la momentul perfectarii actelor
        – MANUAL/INDIRECT, pe baza introducerii datelor de catre un functionar public in aplicatie
        – Stocare date biometrice:
        – Fizic, pe document (poza)
        – Fizic, pe cotorul documentului ramas la institutie (poza), ulterior arhivat electronic

        Sunt biometrice?:
        – TEHNIC DA, deoarece contin date biometrice
        – NU PREA, deoarece controlul biometric de catre institutiile statului (BigBrother) nu se poate face eficient prin scanarea unor poze clasice
        – NU, deoarece producerea/imprimarea lor lor nu s-a facut pe baza prelevarii datelor biomerice

        2. DOCUMENTELE ACTUALE (numite „plastic” sau „cartele”)

        – Exemplu: Cartea actuala de identitate (pasaportul temporar sau pasaporutl simplu vechi) sau permisul de conducere
        – Document tranzactional (folosit la vanzare/cumparare):
        – DA pentru cartea de identitate/pasaport temporarr
        – NU pentru permis de conducere
        – Date biometrice:
        – 1. fotografie digitala color a fetei (in conditii de rezolutie ce permit recunoasterea faciala pe baza acesteia)
        – Date personale: DA
        – Preluare in SISTEM: DA, prelevarea facandu-se direct in format digital
        – Acord pentru preluare in SISTEM: DA
        – Acord personal pentru prelucarearea si PRELUAREA IN SISTEM datelor personale (inclusiv biometrice, adica fotografiere la o rezolutie mare in conditii ce sa permita o recunoastere faciala optima) pe baza cererii si a prelevarii voluntare
        – Legatura cu SISTEMUL:
        – DIRECTA, prin MRZ (cartea de identitate/pasaport temporar/pasaport simplu)
        – DIRECTA, prin COD DE BARE (permis de conducere, pasaport temporar)
        – Citirea de catre SISTEM:
        – AUTOMAT/DIRECT, pe baza unui terminal cititor OCR / MRZ pentru cartea actuala de identitate/pasaport temporar/pasaport simplu vechi:
        – AUTOMAT/DIRECT, pe baza unui terminal cititor de cod de bare (permis de conducere, pasaport temporar)
        – MANUAL/INDIRECT, pe baza introducerii datelor de catre un functionar public in aplicatie
        – Stocare date biometrice:
        – Electronic, In SISTEM (poza)
        – Fizic, pe document (poza)
        – Fizic, pe cotorul documentului ramas la institutie (poza)
        – CONTROL BIOMETRIC se poate efectua prin:
        – AUTOMAT: Recunoastere faciala, in baza FOTOGRAFIEI din SISTEM cu ajutorul unei camere 3D cu infrarosu
        – MANBUAL: Compararea fetei de catre functionarul public cu poza DIN SISTEM

        Sunt biometrice?
        – DA, deoarece ele sunt fabricate pe baza datelor biometrice si personale existenet in sisetm, imprimarea fiind facuta cu terminale conectate la sistem
        – DA, deoarece permit controlul biometric automat de catre institutiile statului (+ spionaj BigBrother cu camere peste tot + credit social la propriu)
        – DA, deoarece reprezinta forme de indosariere electronica
        – DA, deoarece SISTEMUL poate fi interogat automat pe baza LEGATURII LOR lor cu ajutorul unui terminal

        3. DOCUMENTELE ELECTRONICE/ CU CIP(numite „biometrice”):

        – Exemplu: Pasaportul simplu electronic, cartea electronica de identitate( dar si cardul de sanatate poate fi, teoretic, inclus aici )
        – Document tranzactional(folosit la vanzare/cumparare):
        – DA pentru ambele
        – Date biometrice:
        – 1. fotografie digitala color a fetei (in conditii de rezolutie ce permit recunoasterea faciala pe baza acesteia)
        – 2. fotografie digitala(prin scanare) al amprentelor de la cele 2 degete aratatoare (in conditii de rezolutie ce permit verificarea ulterioara prin scanare a amprentelor pe baza acesteia)
        – Date personale: DA
        – Preluare in SISTEM: DA, prelevarea facandu-se direct in format digital
        – Acord pentru preluare in SISTEM: DA
        – Legatura cu SISTEMUL:
        – DIRECTA, prin MRZ (ambele)
        – DIRECTA, prin citirea CODULUI DE BARE (ambele)
        – DIRECTA, prin CIP machine-readable (cartea electronica de identitate)
        – DIRECTA, prin CIP RFID (pasaport electronic)
        – Citirea de catre SISTEM:
        – AUTOMAT/DIRECT, pe baza unui terminal cititor OCR / MRZ pentru cartea actuala de identitate/pasaport temporar/pasaport simplu vechi
        – AUTOMAT/DIRECT, pe baza unui terminal cititor de cod de bare (permis de conducere, pasaport temporar)
        – AUTOMAT/DIRECT, pe baza unui terminal cititor de card pentru cartea electronica de identitate
        – AUTOMAT/DIRECT, pe baza unui scanner NFC (inclusiv smartphone)
        – MANUAL/INDIRECT, pe baza introducerii datelor de catre un functionar public in aplicatie
        – Stocare date biometrice:
        – Electronic, In SISTEM (poza, amprente)
        – Electronic, pe CIP (poza, amprente)
        – Fizic, pe document (poza)
        – CONTROL BIOMETRIC se poate efectua prin:
        – AUTOMAT: COMPARAREA TUTUROR DATELOR DIN SISTEM cu DATELE DE PE CIP
        – AUTOMAT: Recunoastere faciala, in baza FOTOGRAFIEI din SISTEM cu ajutorul unei camere 3D cu infrarosu
        – AUTOMAT: Recunoastere amprente, in baza FOTOGRAFIEI AMPRENTELOR din SISTME cu ajutorul unui scanner de amprente
        – MANUAL: Compararea fetei de catre functionarul public cu poza DIN SISTEM

        Sunt biometrice?
        – DA, deoarece ele sunt fabricate pe baza datelor biometrice si personale existenet in sisetm, imprimarea fiind facuta cu terminale conectate la sistem
        – DA, deoarece permit controlul biometric automat de catre institutiile statului (+ spionaj BigBrother cu camere peste tot + credit social la propriu)
        – DA, deoarece reprezinta forme de indosariere electronica
        – DA, deoarece SISTEMUL poate fi interogat automat pe baza LEGATURII LOR cu ajutorul unui terminal

        Apreciază

      • voicusoft said, on ianuarie 21, 2020 at 5:22 pm

        @saccsiv

        Am inteles perfect ceea ce tu ai vrut sa transmiti si da, ai dreptate, riscam sa inducem toata lumea in eroare si daca definim ca documente biometrice toate documentele cu poza riscam trivializam toata situatia.

        In general, eu folosesc termenul de document „electronic” la cele cu cip. Corect ar fi „electronic biometric” la cele cu cip si „biometric” la cele fara CIP.

        Propaganda oficiala numeste „biometrice” actele electronice biometrice, desi actele de prin 1997 sunt, practic, biometrice (demonstrat mai sus in comentariul meu) si perfectarea lor deja te include voluntar in sistem, putand fi deja supus controlului biometric cu actualele acte.

        Ca nu trebe cip la recunoastere faciala, deoarece datele tale sunt deja in sistem, ca ti-au fost prelevate cu acordul tau la perfectarea actelor asa zise „nebiometrice”.

        Un program de „credit social” cum e in China deja poate fi la noi cu succes aplicat, iar MAI deja a cumparat (pe furis) sisteme de recunoastere faciala:

        https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-23376576-politia-romana-incearca-din-nou-dezvolte-propriul-sistem-recunoastere-faciala-tehnologia-este-folosita-deja-sri.htm
        https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/politia-romana-vrea-sa-se-doteze-cu-un-soft-de-recunoastere-faciala-de-ce-se-tem-expertii.html

        SRI le are, si acuma le ia si Primaria Timisoara:

        https://www.opiniatimisoarei.ro/au-fost-puse-in-functiune-camerele-de-supraveghere-video-cu-recunoastere-faciala-la-timisoara-pentru-prinderea-mai-rapida-a-nesimtitilor-care-arunca-gunoaie-la-margine-de-strada-dar-si-a-infractori/31/10/2019
        Noi trecem de la acte biometrice la acte electronice biometrice, nu de la acte nebiometrice la acte biometrice.

        MAI si SRI au deja fotografiile tuturor cetatenilor ce au acte (orice fel de acte emise de stat) si pot deja sa te controleze prin recunoastere faciala (care e tehnologie biometrica bazata pe inteligenta artificiala) pe baza
        ACTELOR CURENTE, care majoritatea sunt FARA CIP.

        VICLENIA despre care A. Fageteanu vorbeste este FIX ASTA, ca au numit biometrice cele electronice, desi cele actuale sunt, propriu zis, biometrice binemersi de peste 20 de ani.
        VICLENIA sta in faptul ca au incurcat termenii, astfel incat oamenii sa se trezeasca ca deja au acte biometrice, si ca perfectarea actelor electronice nu e mare lucru,
        ca daca e sa fie „cazuti din har”, ar fi trebuit sa fie demult cazuti din har, ca deja elemente ale corpului lor sunt in sistem. Multi exact asa procedeaza:
        „Ba Voicu, pai tu nu iti faci pasaport electronic, dar deja ti-ai dat amprentele la intrare in SUA sau ti-au facut deja poza biometrica la buletin”

        Intelegi @saccsiv dece unii din marii duhovnici (Aridan Fageteanu) a zis sa nu mai facem nici un fel de acte ca sunt „vicleni, vicleni, vicleni”?

        Ca deja sunt biometrice, si confuzia aferenta incurajeaza oamenii sa isi faca actele cu cip, vazand ca nu e mare diferenta.
        Folosirea biomeriei la scara larga de catre populatie ii face sa cunoasca (in termeni generali) ce e biometria si cu ce sa mananca si, ulterior, ajunga la un fatalism, ajung la concluzia ca deja sunt prinsi in sistem (ca sunt) si ca nu s-a intamplat nimic, asa ca hai cu cipul.

        Asa cum eu am vrut sa imi fac pasaport cu cip, fix gandind asa, asa vor proceda si altii, ca ce au deja e biometric si „e 666” (atentie la „sex / sexe / sex” ce apare pe buletin).

        Aici s-a produs o dezinformare crunta, ca oamenii se feresc sa isi faca „acte biometrice” (cu CIP) si se trezesc ca au deja acte biometrice, deci sunt pusi in fata faptului implimit, vad ca nu e nici o cifra 666 folosirea fetei sau a amprentelor, deci hai cu cip-ul.

        Diferenta REALA intre actele cu CIP si FARA CIP nu este biometria, ci faptul ca:

        1. Sunt cheile eGuvernarii (angrenajul eGuvernare – internetul obiectelor – card bancar – disparitia banilor cash de care zici tu de ani de zile).
        2. Vor fi, probabil, ultimul format de acte fizice (ele putand deja prelua functionalitatea de „card unic”), ele fiind urmate direct de catre un implant datorita fraudelor aparute ca urmare folosirii directe a biometriei (plata direct cu fata, amprenta fara card/buletin cu cip) la scara larga in urmatorii 10-15 ani, foarte probabil ULTIMUL PAS inainte de SEMNUL FIAREI
        3. Obisnueisc lumea sa isi dea amprentele si alte date biometrice PRIVATE (fata este o informatie biometrica oarecum publica, ca nu poti umbla cu cagula/masca pe strada) cum sunt degetele.
        4. Favorizeaza plata cu amprenta, deblocarea telefonului cu amprenta, acceptarea semnului fiarei pe mana dreapta
        5. Permit controlul automat de frontiera(FARA ANGAJATI) si platile la casierii automate (FARA ANGAJATI) mult mai facil, fiind vorba de cip RFID (in cazul pasaportului electronic) ce deja exista de ani de zile pe cardurile bancare (care vor inlocui banii cash).
        In SUA sunt deja TERMINALE BIOMETRICE la aeroport unde nu mai interactionezi cu nici un om, in afara de securistii de la TSA care iti fac perechezitia. Adica favorizeaza INLOCUIREA OMULUI cu instante de INTELIGENTA ARTIFICIALA.
        6. Este o evolutie puternica de la biometrie 2.0 la biometrie 3.0
        7. CIP-ul RFID e un candidat perfect pentru a fi semnul fiarei, el fiind implantabil (vechile acte de identitate nu au nimic implantabil/transferabil in corp pe ele)
        8. Furtul lor, presupune furtul tuturor datelor biometrice stocate, urgentand necesitatea implantarii

        Trecerea de la actele biometrice actuale (cunoscute ca nebiometrice) la actele electronice (cunoscute ca biometrice) este un UPGRADE important, un SALT important inspre pecetluire, cele 8 puncte puse de mine mai sus fiind deosebit de grave si fiind intrinsec legate de semnul fiarei.

        Adica un fel de: De la BigBrother-ul secolului XX unde te spioneaza securistii live, ajungem la BigBrother-ul sec XXI automat unde te spioneaza robotii si masinariile 24/7 si in timp real, ceea ce fiintele umane nu pot face poate face inteligenta artificiala.

        Apreciază

    • voicusoft said, on ianuarie 21, 2020 at 11:45 am

      @adrenallin

      In completare la raspunsurile la intrebarea a 3-a. Posibil e una, probabil e alta.

      E POSIBIL ca tu sa votezi cu USR (ca nu te opreste nimeni sa faci asta), dar e IMPROBABIL ca esti impotriva lor.

      E POSIBIL ca tu sa mergi in concediu Desertul Sahara (ca nu te opreste nimeni sa iti faci pasaport temporar si sa iti iei bilet de avion pana in Cairo si de acolo sa mergi cu ia-ma nene in mijlocul desertului), dar e FOARTE PUTIN PROBABIL, avand in vedere ca nu iti doresti sa faci asta, fiind un efort prea mare care nu iti aduce nici un beneficiu (ce sa faci in desert? castele de nisip?).

      E POSIBIL ca tu sa accesezi un site porno, dar e PROBABIL VARIABIL (10-90%) in functie de trairea ta duhovniceasca si slabiciunea/dependenta ta fata de malahie/pornosaguri

      E POSIBIL ca tu sa mergi astazi la toaleta, iar e APROAPE GARANTAT (probabil 99,9%) sa o faci pentru ca esti fiinta umana si asta e o necesitate fiziologica imedaita, cu exceptia in care suferi de vreo boala.

      E POSIBIL ca tu in acest moment sa respiri, iar e GARANTAT (probabil 100%) sa o faci pentru ca daca nu respiri, judecata particulara de asteapta, iar acolo avem pacate de decontat si socoteala s-ar putea sa nu iasa prea bine.

      Asa e si cu astia ce isi fac actele cu cip si semnul fiarei, e POSIBIL sa refuze semnul fiarei, dar nu stim CAT DE PROBABIL e pentru ca e greu sa estimam variatia probabilitatii (datele sunt insuficiente, avem mai multe categorii, situatii individuale complexe diferite una fata de cealalta) si riscam sa si smintim si sa ii facem pe altii sa inteleaga „ia cipul neamule, ca nu e nici un bai”.

      POSIBIL inseamna IMPROBABIL/PROBABIL oriunde intre, 0,000000000(1)% si 99,999999999999(9)%. GARANTAT inseamna PROBABIL 100%.
      IMPOSIBIL inseamna PROBABIL 0%.
      IMPROBABIL inseamna incert, probabilitate extrem de mica.

      Apreciază

  10. adrenallin said, on ianuarie 21, 2020 at 11:06 am

    Fratilor, acum mai vin cu o chestie la care ma gandeam zilele trecute, Dumnezeu sa ma ierte, nu judec, din contra, eu chiar sunt un zero si un pacatos si nu am de ce sa judec pe altii.
    Ma intreb insa, oare de ce Preotii nu propovaduiesc impotriva acestor acte biometrice electronice personale(gen carte de identitate, pasaport…). Probabil pentru ca unii dintre dansii nu stiu pericolul, sau nu ii intereseaza?! Va dati seama ca daca Preotul ar vorbi despre acest pericol, despre Apocalipsa, oamenii ar fii mult mai treji sau cel putin s-ar gandi la aceste lucruri mai mult. Din pacate nu prea se vorbeste, cred ca sunt foarte putini preotii care predica despre aceste lucruri deosebit de rele si periculoase.
    Care o fi motivul? Probabil pentru ca multi sunt dezinteresati?!
    Doamne miluieste!

    Apreciază

  11. RomeoB said, on ianuarie 21, 2020 at 11:10 am

    EXISTA PERMISE DE CONDUCERE FARA CHIP ?
    Din cate stiu nu.
    Nimeni nu ridica problema celor ce isi castiga painea avand aceasta meserie, si care trebuie sa-si calce constiinta !

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 21, 2020 at 11:19 am

      RomeoB

      Eu zic ca n-au cip.

      Apreciază

    • voicusoft said, on ianuarie 21, 2020 at 11:52 am

      Din cate stiu, sunt fara chip. Daca au cip, poate fi verificat cu orice telefon ce are NFC scanner, sau desfacut un permis, taiat si uitat cu lupa. S-a facut experimentul cu microundele, dar a puscat din alte motive nu din cauza ca are chip. Cam acelasi format e, in mare, de prin 2008 din cate stiu si nu prea a demonstrat nimeni existenta cip-ului pe ele. Acel cip ar putea, maxim, sa contina imaginea faciala si datele de pe permis, nu si amprentele. Cardul de sanatate are chip, ce contine o semnatura electronica ce permite conectarea la baza de date unde ai toate bolile tale, acordul de a-ti dona organe (da/nu), grupa sangvina, etc. Contine cheie de acces la date despre tine, dar nu date biometrice stocate.

      Permisele au un cod de bare (dar nu e EAN-13 care sa aiba cele 3 grupuri de linii ce aparent seamana cu 6 fiecare) si 3 spirale care aparent seamana cu 3 de 6. Au si sigla UE pe ele, cele 12 stele furate dintr-o icoana catolica a Sfintei Fecioarei Maria.

      Structurile MAI sunt pline de diversi „militieni semianalfabeti” care vorbesc prostii, uneori si la TV in direct. Sfintii Inchisorilor au avut de-a face cu analfabetismul si brutalitatea cadrelor MAI (ca sub MAI erau securitatea, militia, tortionarii si MAI a coordonat experimentul Pitesti si mai toata represiunea comunista) a caror urmasi colcaie azi in acest minister care acum se ocupa de politie, pasapoarte, acte de identitate, jandarmerie, etc.

      Am vazut si eu inregistrarea unde un sef de prin MAI zicea ca permisele au cip, dar omul era clar ca nu prea stia ce e ala cip si cu ce se mananca. Nu e primul „militian” cu care am avut de-a face la viata mea. Sunt si multi oameni buni si credinciosi in MAI (pe unii i-am cunoscut perosnal) dar mai sunt si „militieni” ordinari pe acolo. Aceasta institutie are nevoie de cel putin 150 de ani sa se curete de spurcaciunea bolsevica care a contaminat-o.

      Apreciază

    • Alexandru TM said, on ianuarie 21, 2020 at 6:12 pm

      @RomeoB

      Permisele actuale de conducere nu au CIP dar au o gramada de insemne satanice, tocmai sa-ti pui semnatura si sa fi de acord ca fara acele insemne nu se va putea munci sau practica soferia, intr-un cadru „legitim”.

      Ca sa conduci = esti de acord cu dracisme

      Mantuire

      Apreciază

    • Cosmin said, on ianuarie 22, 2020 at 7:04 pm

      @ RomeoB

      Permisele din Romania nu au cip. Am desfacut eu unul.

      Apreciază

  12. Olesea said, on ianuarie 21, 2020 at 11:52 am

    Bună ziua,
    Eu vin cu o altă întrebare și situație interesantă….
    Ce fac cei care nu au unde se retrage? După cum se știe, în Republica Moldova nu există nici munte și nici păduri umbroase ( Codrii Moldovei nu reprezintă o potențială soluție)….
    Deci, nu există soluții omenești!!!!

    Apreciază

    • Alexandru TM said, on ianuarie 21, 2020 at 3:51 pm

      Doamne ajuta Olesea,

      Crede-ma ca de vre-i sa pleci te copera Dumnezeu.

      Poti sa treci granitele nevazuta, bine inteles nu prin puncte de trecere dar se poate, mai ales cand te acopera si Dumnezeu in caz de prigoana, doar nu ispitim acum sa vedem daca ne prinde cineva de vom trece fraudulos. Sa fim hotariti sa facem pasul si restul vor veni.

      Mantuire

      Apreciază

  13. P.M. said, on ianuarie 21, 2020 at 11:57 am

    @@@adrenallin propabil ca nu sunteti actualizat cu informatiile:o parte dintre preotii romani sunt masoni,deci sunt de partea raului;dovada fiind si pozitia Patriarhiei privind viitoarele acte de identitate;interesul celor din Patriarhie este linistirea populatiei;o parte sunt atei;dar mai exista si o parte care nu se dau in laturi de a discuta subiecte sensibile,insa trebuiesc cautati.

    Apreciază

  14. […] Iata un fragment din comentariul postat de Madalina la articolul Un fragment esential despre actele biometrice, ce lipseste din “Viziunile Staretului Antonie” po…: […]

    Apreciază

  15. miraje11 said, on ianuarie 21, 2020 at 8:09 pm

    Daca stam sa asteptam aparitia anticristului, transhumanismului, a celor Doi Martori, sau atacarii Israelului de o mare alianta militara va fi deja tarziu! Toate acestea se vor intampla ceva mai tarziu daca Dumnezeu ingaduie. Romania abia acum ajunge la prosperitate si libertate cum dorea in anii 80. Pe cand tarile vestice si asiatice vor in interior regimuri totalitare bazate pe supraveghere si tehnica pentru a putea mentine ordinea si disciplina din anii 70 80. De aceea trebuie asigurata deja o locuinta in zone pustii, in mijlocul naturii, in zone de deal si de munte, in sate parasite. Daca aveti bani cumparati si amenajati o locuinta cu teren in satele izolate si parasite de deal si de munte pana nu le cumpara occidentalii satui de atata violenta si multiculturalism, tehnologie si restrangerea drepturilor. Romania a devenit nu doar tinta turismului mondial dar si loc de refugiu pentru vestici si pensionarii cu bani din Europa. Locuinta sa fie gata incat fuga sa fie rapida. Bogatii lumii au sub case si buncare high tech. Oricum nimeni nu scapa de marea judecata de la A Doua Venire indiferent unde ar fi. Fie ca e pe pamant, in buncare, in locuri izolate si insule pustii, in avioane, in munti, pe munti, in cosmos, pe statia spatiala, pe Luna sau Marte ori in drum spre stele. Dar ne ajuta sa traim mai aproape de Dumnezeu, de natura, ne ajuta sa fim liberi, sa ne rugam mai mult si sa apreciem lucrurile si oamenii la adevarata lor valoare, fara consumerism, supraveghere, dictatura minoritatilor, impunerea de noi legi anti moralitate si religie.
    E bine ca se mai amana marele dezastru pentru a putea sa se intoarca la Dumnezeu cat mai multi oameni si pentru a putea infiinta comunitati libere, asociatii libere, pentru retragere. Stiti ca Isus zice ca fuga sa nu fie in ultima clipa pentru ca s-ar putea sa fie prea tarziu… valabila nu doar pentru evreii din ani 66-70 cand i-au invadat romanii ci si pentru evreii si crestinii de azi. Locul de fuga al evreilor in caz de razboi va fi Iordania au zonele muntoase de acolo. Locurile de fuga ale crestinilor vor fi muntii, mai ales la romani. Muntii nostri au inca zone neumblate si complexe care sunt bune pentru ascunzatori. Aparatele de vizualizare vor fi complexe dar si natura ne poate veni in ajutor. Acum dronele dotate cu mai multe tipuri de senzori vad si la 10 km sau mai mult. Pobabil in viitor dronele militare si ale politiei vor vedea si la sute de km pe timp de noapte dar si prin obiecte, prin masti si cagule. Zilele trecute se anunta o camera smart a armatei care poate face recunoastere faciala prin peretii cladirilor, prin ruine, prin paduri… Orice armata a lumii si politie le va avea in cativa ani.
    https://playtech.ro/2020/noua-tehnica-a-armatei-sua-iti-arata-cat-de-departe-a-ajuns-tehnologia/

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: