SACCSIV – blog ortodox

TRADAREA PATRIARHIEI continua: “Problema cipurilor nu e o problema”

Posted in BULETIN CU CIP, PATRIARHIA ROMÂNA by saccsiv on ianuarie 16, 2020

Referitor la noile buletine cu cip, conform https://www.orange.ro/info/news/mediafax/article/2942444, Vasile Banescu, purtatorul de cuvant al Patriarhiei, a declarat, pentru MEDIAFAX, ca nu vor fi trimise pozitii catre Ministerul de Interne, in cadrul dezbaterii publice:

„Au fost voci din anumite cercuri monahale, dar niciodata pozitia Bisericii nu a fost contrara unor asemenea lucruri. Raspunsul meu este ca nu exista o pozitie contrara a Bisericii fata de aceasta problema. Nu avem in vedere sa trimitem (n.r. puncte de vedere la MAI). Pentru ca e aceiasi problema ca si in cazul pasapoartelor. Nu se pune nicio problema. Problema cipurilor nu e o problema cu relevanta spirituala, religioasa, deci din aceasta perspectiva nu exista o pozitie negativa a Bisericii. Adica nu am cunostinta ca vreo biserica din cele prezente sa aiba vreo pozitie critica”.

Acele “voci din anumite cercuri monahale” au fost ale tuturor marilor duhovnici (toti cu multi ani de temnita) ce ne-au indemnat foarte clar sa NU LE LUAM (nici pasapoartele, nici buletinele, nici vreun alt soi de act cu cip).

Iata deci ca dupa tradarea din Creta, Patriarhia continua sa tradeze si in chestiunea semnului fiarei.

In 2009, fostul purtator de cuvant la Patriarhiei, preotul Constantin Stoica, spunea:

In ceea ce ma priveste, deja cu unul dintre colegii mei am zis sa fim printre primii care ne facem pasapoarte biometrice, pentru ca nu vedem nici un pericol in ele.

Atunci era vorba despre pasapoarte, acum este vorba despre buletine (ce vor fi si carduri de sanatate), foarte probabil ca acelasi discurs va avea Patriarhia si in cazul documentului unic (toate in unul, de la buletin si pana la card bancar) si o va tine tot asa pana la inscaunarea ANTIHRISTULUI…

 

69 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Andrei said, on ianuarie 16, 2020 at 11:55 am

    Seful Directiei de Evidenta a Populatiei spune ca “a te opune dezvoltarii tehnologice, nu cred ca mai reprezinta o optiune in ziua de astazi” – si are perfecta dreptate. Lumea merge pe un drum fara intoarcere. De ce? Pentru ca ASA VREA. Pentru ca priveste progresul tehnologic ca pe ceva pozitiv si este dornica sa-l foloseasca pentru a mari productivitatea, pentru a-si usura munca, pentru mai mult confort etc. Iar pe scurt toate acestea inseamna mentinerea competitivitatii in raport ceilalti, adica a fi „in randul lumii” dupa cum le place unora sa spuna.

    In lumea de astazi cei care nu folosesc ultima tehnologie au un handicap care se creste pe zi ce trece in fata celor care beneficiaza de noutatile tehnicii. Acest handicap ii determina ca in scurt timp sa devina si ei utilizatori iar roata se invarte la nesfarsit pentru ca schimbarile sunt din ce in ce mai rapide si nimeni nu-si permite sa ramana in urma atunci cand totul tinde sa fie interconectat.

    Intr-o lume in care internetul obiectelor a inceput sa devina realitate, identificarea electronica a utilizatorilor apare ca o necesitate. Deja semnatura digitala joaca un rol important iar administratia se virtualizeaza pe zi ce trece asa ca … “A te opune dezvoltarii tehnologice, nu cred ca mai reprezinta o optiune in ziua de astazi”.

    Sigur ca viata va dovedi ca aceste documente electronice vor trebui atasate corpului uman, o pecete in sensul direct al cuvantului (vor deveni atat de importante incat nu se va mai putea face o miscare fara ele iar simpla ratacire sau chiar scoaterea de 100 de ori pe zi din portofel va fi neeficienta la un moment dat fara sa mai vorbim de clonare, pierdere sau furt). Poate ca acum sau in viitorul apropiat nu vor avea 3 de 6 insa atunci cand toata lumea le va folosi si vor fi indispensabile vietii nimeni nu se va putea opune sa contina si acest numar in mod explicit.

    Asadar pecetluirea oamenilor este un simplu determinism tehnologic pe care-l vedem deja in fata ochilor. Este tangibil si nicidecum vreo teorie a conspiratiei. Tocmai de aceea parintii cu viata sfanta care s-au referit la aceste vremuri au spus ca documentele electronice sunt linia rosie peste care nu ar trebui sa trecem.

    Este simplu s-o spunem dar aproape imposibil s-o punem in practica pentru ca asta ar insemna lipsirea de toate „bunatatile” lumii acesteia. In acelasi timp insa, sunt sigur ca cei care se vor lipsi de bunavoie de ele vor simti din plin mangaiere de la Domnul dar … cati vor avea credinta (nu curajul sau taria) de a se lasa in purtarea Lui de grija?

    O mare, de fapt o uriasa ispita este a celor care vor sa profite pana in ultima clipa de confortul acestei lumi avand diverse indreptatiri (iar una dintre cele mai importante ar fi educatia copiilor). Am experimentat de curand pe pielea mea o astfel de ispita si va marturisesc ca nu este de gluma cu ea. Ti se intuneca efectiv mintea si nu mai intelegi nimic. Puterea de indreptatire a omului este nelimitata asa ca se cade foarte usor in capcana. Ai impresia ca esti bine cand de fapt esti intr-o mare inselare despre care nu putem spune ca n-am fost avertizati.

    Orice indoieli am avea, gasim raspunsurile potrivite in Sf Scriptura. Intelegem astfel ca este vorba de o lucrare de amagire pe care chiar Domnul o trimite pentru aceia care nu iubesc Adevarul. Pe ei Sf Ap Pavel ii numeste fiii pierzarii ce nu vor sa se mantuiasca:

    „9. Iar venirea aceluia va fi prin lucrarea lui satan, insotita de tot felul de puteri si de semne si de minuni mincinoase,

    10. Si de amagiri nelegiuite, pentru fiii pierzarii, fiindca ei n-au primit iubirea adevarului, ca ei sa se mantuiasca.

    11. Si de aceea, Dumnezeu le trimite o lucrare de amagire, ca ei sa creada minciuni,

    12. Ca sa fie osanditi toti cei ce n-au crezut adevarul, ci le-a placut nedreptatea.” (2 Tes 2, 9-12)

    Ispita ramanerii in mijlocul lumii pana in ultima clipa este uriasa pentru ca ne lipseste de pregatirea pe care ar trebui s-o avem la momentul potrivit. Cei care procedeaza asa sunt ca fecioarele nebune care nu aveau untdelemn. Schimbarea starii unui om intr-o clipa este o minune a lui Dumnezeu si nicidecum ceva firesc. Nu poti deveni credincios peste noapte. Esti ceea ce esti. Cei care se calugaresc la tinerete se lupta o viata intreaga sa se formeze duhovniceste iar la batranete spun ca sunt abia la inceput. Un om din lume nu va putea infrunta ispitele care vor urma decat printr-o stare duhovniceasca inalta (adica mult untdelemn in candela).

    Sa nu ne amagim asadar si sa punem cat mai repede inceput bun in vietile noastre.

    Asa sa ne ajute Dumnezeu!

    PS – referitor la existenta unei alternative la aceste documente (adica unele fara cip), consider ca este cea mai mare ispita. Daca vor fi ceva presiuni desigur ca va fi alternativa. In felul acesta se va reduce rezistenta oamenilor la schimbare si ei vor putea implementa linistiti sistemul. Insa vor fi doar cativa nebuni care vor folosi alternativa (stim asta cu siguranta pentru ca acelasi lucru s-a petrecut cu pasapoartele si cardurile de sanatate intr-o vreme cand era totusi mai proaspata invatatura parintilor despre actele electronice). Acestia vor constata pe pielea lor ca nu vor putea trai cu „alternativa”. Primii care o vor elimina vor fi privatii care vor renunta la sistemul dual de identificare pentru ca intretinerea lui va fi prea costisitoare pentru un numar mic de utilizatori iar dupa aceea, din diverse motive, aceeasi situatie se va repeta si la stat.

    Numai ca cei care vor conta pe folosirea alternativei nu vor fi pregatiti sa traiasca fara ea si se vor trezi ca au pierdut efectiv timpul folosindu-o pana atunci.

    Ideea vicleanului care sta in spatele acestui sistem este de a oferi toate portitele astfel incat oamenii sa-l foloseasca cat mai mult (gasindu-si tot felul de scuze cum este si cea a utilitarismului).

    Inselarea vine in primul rand din faptul ca oamenii vor considera instrumentele sistemului neutre si ca ei sunt de fapt cei care decid sensul in care le utilizeaza, respectiv bine sau rau. Si au dreptate din acest punct de vedere. Dar de fapt problema nu este cum le folosesti ci chiar faptul ca esti utilizatorul lor. Prin ele se transmite duhul lumii si chiar se creeaza neputinte pentru ca de cele mai multe ori renuntam la darurile primite de la Dumnezeu si preferam variantele simple si lipsite de osteneala ceea ce usor, usor, ne indeparteaza de o viata fireasca. Spre exemplu, mai stiu cei care s-au nascut cu calculatorul in brate sa faca contabilitate manuala, sa proiecteze o casa sau sa faca un desen tehnic cu creionul in mana? Nici sa comunice nu mai pot fara WhatsApp iar Facebook-ul a coborat sub linia de plutire orice limita a decentei si intimitatii.

    in curant lumea va deveni o multime de minti conectate on-line la sistem. Insa asta va fi epoca de aur a sclavagismului care urmeaza. Greul va incepe abia peste cativa ani cand oamenii se vor asemana gandacilor si vor deveni la randul lor … dispensabili. Robotii si aplicatiile cu inteligenta artificiala ii vor inlocui cu succes dupa cum au inceput deja sa o faca. Si nici nu trebuie sa fie mai destepti ca oamenii (desi sunt pt ca de pe acum oamenii nu mai stau in fata lor la sah, spre exemplu) ci pe medie sa fie mai buni ca ei. Masinile conduse de roboti nu vor fi perfecte. Vor face la randul lor accidente. Numai ca numarul lor va fi mult mai mic decat atunci cand soferii sunt oameni. Asa ca toata lumea va sprijini introducerea pilotului automat si sute de miliaone de locuri de munca vor fi pierdute. La fel se va ppetrece in toate domeniile. Terenul pentru eugenie se pregateste de pe acum (vedeti Greta Thunberg).

    Despre toti cei care spun ca „Problema cipurilor nu e o problema” Sf Scriptura zice ca „n-au crezut adevarul, ci le-a placut nedreptatea.”

    Apreciază

  2. adrenallin said, on ianuarie 16, 2020 at 11:57 am

    La drept vorbind, va asteptati ca Patriarhia sa ia vreo pozitie contra acestor acte?
    Eu sincer ma asteptam, in cel mai bun si ideal caz, sa taca.
    Insa, sa iesi in presa si sa spui ca cipurile nu sunt o problema, e o greseala enorma. Unii crestini, poate bine intentionati, dar care nu cunosc pericolul din aceste acte electronice, vazand acest comunicat, se vor culca si mai tare pe-o ureche.
    Pur si simplu nu inteleg: Patriarhia nu vede in aceste acte electronice, in acest buletin electronic, o indosariere a oamenilor, un proiect clar de tip Big Brother? Macar atat, nu mai vorbesc de faptul ca dupa acest buletin electronic, se va face un document unic electronic, apoi stim cu totii ce urmeaza, nu-i asa?
    Deci macar din punct de vedere al proiectului de tip Big Brother, de indosariere electronica, ar fi trebuit sa spuna ceva, macar atat.
    Sau mai bine sa nu spuna nimic!
    Doamne ajuta. Iertati-ma!

    Apreciază

  3. ioansperling said, on ianuarie 16, 2020 at 12:16 pm

    Hai sa-mi pun iarăși cititorii tai fideli in cap!
    Buletinul biometric, pasaportul, cartea de credit, de sanatate, celularul, televizorul, GpS-ul masinii, computerul….toate astea pot si sunt precursoare a cip-ului dar nu sunt cip-ul!
    Neprimirea lor de catre majoritatea oamenilor ar duce la intarzierea aparitiei cipului atata tot. Neprimirea de 1-10-100000 de oameni ar trece neobservata, nu ar aduce decat greutati in viata respectivilor si ma indoiesc ca un loc sigur in cer!
    Oricare din obiectele de mai sus pot fi aruncate oricand si ca atare cipul trebuie introdus în persoană pentru ca controlul total sa fie posibil!
    Impotrivirea adevarata este inmulțirea credintei!
    Acum incepeti sa ma faceti in toate felurile mason, neinformat, spion, omul patriarhului, troll….am fost facut deja nu va repetati va rog!

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 16, 2020 at 1:40 pm

      ioansperling

      Iti voi spune un banc:

      Ce a spus un englez cand a vazut prima oara o girafa?
      „Asa ceva nu exista!”

      Apreciază

    • Aliona said, on ianuarie 16, 2020 at 2:01 pm

      Uitați-vă aici: https://www.youtube.com/watch?time_continue=219&v=QP9Bj2eZQi0
      Sper să vă lămuriți fără de alte intervenții.

      Apreciază

    • Madalina said, on ianuarie 16, 2020 at 2:30 pm

      Sunt de acord cu tine si cred ca nu esti „mason, neinformat, spion, omul patriarhului, troll”. Esti, conform Sf Scripturi (vezi comentariul lui Andrei de mai sus), fiul pierzarii. Simplu.

      Cine are urechi de auzit sa auda. Cine nu …

      BTW – n-a spus nimeni ca asta este pecetea s.a. dar cat de mult seamana, nu? Pai daca vezi ca vine trenul tu nu crezi decat atunci cand te calca? Iarta-ma dar cu o astfel de logica chiar imi vine in minte un epitet pe care n-as vrea sa-l spun.

      Apreciază

      • ioansperling said, on ianuarie 16, 2020 at 3:44 pm

        Esti prima in top! Mai tare nu poate nimeni jigni! Dumnezeu sa te ierte!
        Gata renunt!
        Asta e un cuib de crestini….cu numele!
        Atatea jigniri nu am adunat nicaieri nici de la atei! Vai de capul vostru si de cel care va ingaduie pe pagina lui sa imprastiati toata murdaria sufletului vostru!

        Apreciază

      • Madalina said, on ianuarie 16, 2020 at 5:55 pm

        @ioansperling

        Iubitule (fara peiorativ),

        Citeste te rog Sf Scriptura si acolo unde ai nedumeriri vezi si cum interpreteaza Sf Ioan Gura de Aur. Chiar Mantuitorul se intreba daca la A Doua Sa Venire va mai gasi credinta pe pamant. Ar fi asadar o mare inaltare a mintii sa credem ca noi stam bine si suntem la un pas de mantuire. Intr-un astfel de context fiii pierzarii la care se refera Sf Ap Pavel vor fi majoritatea oamenilor. Suna infricosator, stiu, dar … asa spune acest mare apostol. Ce sa facem acum? Sa ne indoim de Sf Scriptura pentru ca ne deranjeaza? Citeste tot capitolul 2 de la II Tesaloniceni ca sa te convingi ca nu scoate nimeni ceva din context ca sa te jigneasca pe tine in mod special.

        Eu te rog sa ma ierti ca ti-am atras atentia un pic mai brutal poate insa ceea ce spui este fix pe linia celor care nu iubesc adevarul. Sf Paisie Aghioritul a trecut la Domnul in 1994. Sa ne luptam si cu el pentru ca ne-a avertizat cu peste 30 de ani in urma in privinta cartelei electronice de identitate?

        Nu vreau sa te tulbur dar fugi de realitate exact in duhul celor care cauta indreptatiri si gasesc justificari la toate mergand ca orbii din cadere in cadere.

        Iti pun metanie si Domnul sa ne ierte pe toti.

        Apreciază

      • Grigore said, on ianuarie 16, 2020 at 9:15 pm

        @ saccsiv said, on ianuarie 16, 2020 at 5:29 pm

        ioansperling sufera de mandrie nejustificata. Aceeasi rebeliune ca la discutia despre Molifte care creeaza tulburare, nu neaparat din cauza subiectului cat din cauza mandriei.
        La discutia despre Molifte putea foarte bine sa spuna „dar uite ce spune parintele cutare, exista acest punct de vedere care nu poate fi contestat…” sau ceva in genul acesta.
        Dar el vine si spune ca i-a spus lui un parinte special (am retinut athonit) iar noi restul suntem jignitori ca nu aplecam urechea la aceasta „intelepciune”.
        Apropo, daca cumva indrazneste cineva sa spuna ca nu crede asa ceva, ce pare mai degraba o minciuna cu picioare… pai sa te ierte Dumnezeu.

        Conteaza foarte mult cum te exprimi. Si acum a inceput „Hai sa-mi pun iarăși cititorii tai fideli in cap!” dupa care eu unul nici nu mai citesc continuarea la o astfel de introducere, fiind convins ca urmeaza alte „sfaturi intelepte” cu iz de superioritate galagioasa.

        @ ioansperling said, on ianuarie 16, 2020 at 12:16 pm

        Daca acest grup de discutii ar fi o camera fizica, tu te comporti ca si cum ai intra cu bocancii in picioare urland la toti sa asculte ce ai tu in capusa in acel moment. Cand te comporti asa primesti respectul de care te bucuri acum. Printre comentatorii de aici sunt oameni foarte inteligenti, oameni cu inima mare si oameni cu vasta experienta de viata. Te faci de ras sa te umfli asa unor oameni care te baga in buzunar la micul dejun!

        Daca acest grup de discutii ar fi o camera fizica, descalta-te de mandrie la usa, bate la usa, intri daca esti poftit si te asezi modest langa ceilalti. Iar cand iei cuvantul sa accepti mai usor cand ceilalti nu sunt de acord cu tine.
        Inainte sa judeci tu pe toti ca sunt crestini cu numele, iesi putin la aer si racoreste-te. Gandeste putin inainte sa vorbesti! Ca sigur faci la fel si in viata de zi cu zi si prietenii tai sigur te-au admonestat pana acum pe tema asta.

        Doamne ajuta!

        Apreciază

    • Catalin said, on ianuarie 16, 2020 at 4:32 pm

      „Neprimirea lor de catre majoritatea oamenilor ar duce la intarzierea aparitiei cipului atata tot.”
      Si intarzierea nu conteaza deloc? Daca esti soldat pe front, stii ca trupele inamice nu pot fi respinse dar ca avansul lor poate fi incetinit, si stii ca daca trec de granita si patrund in interiorul tarii vor savarsi acte de cruzime impotriva civililor, printre care si familia ta, jafuri, batai, violuri, omoruri, tu ce faci? Zici ca lupta n-are rost si ca trebuie ordonata retragerea? Eu zic ca conteaza, se mai pot trezi oameni, se mai pot pregati, se mai poate trai in liniste un timp.

      Apreciază

      • mircea.v said, on ianuarie 16, 2020 at 9:42 pm

        Parintele Elpidie:

        „Sa nu va imaginati insa ca Antihrist va reusi sa cucereasca toata lumea. Nu va fi asa! Foarte multe suflete se vor revolta impotriva Antihristului. Vor fi razboaie, prigoane, plangere si mult sange. Dar aceia vor fi cei mai mari sfinti ai tuturor vremurilor. ”

        ioansperling, te du la nani

        Nu te opui, esti calcat in picioare.
        Un exemplu:

        Zic unii ca alternativa e naspa, ca…. Fara Parintele Justin nu era aceasta alternativa, 100%. Nici la pasapoarte, nici la buletine.
        In tarile vestice, catolice, protestante, nu au alternativa, pentru ca nu i-a interesat subiectul. E bine sau rau ca nu au alternativa?

        Asa ca, unde e un pic de lupta este si aceasta consecinta – alternativa, asa cum e ea, si asta trebuie sa fie un motiv de lupta pe mai departe – fiecare cum poate, si nu renuntare la lupta.

        Deci, inca o data, ioansperling, unde nu ne duce capul prea mult, asculta ce spun sfintii si lasa smintelile astea, ca a sminti e treaba super-naspa.

        Apreciat de 1 persoană

    • Alexandru TM said, on ianuarie 16, 2020 at 5:04 pm

      Doamne ajuta @ioansperling,

      Nu zici rau , dar nici foarte bine.

      Atunci cand spui ca acestea nu sunt cipul dar sunt precursoare ale cipului implantat, spui bine cum spui bine ca neprimirea lor aduce greutati in viata oamenilor, si iarasi ca nu asta i asigura in loc in cer.

      Insa da-mi voie sa-ti spun ca gresesti, atunci cand spui ca impotrivirea adevarata vine cand inmultesti credinta. Daca nu completezi si cu urmarea in fapta, a incepe a renunta la aceste mijloace precursoare .

      Exemplul unuia mai netrebnic: Cu mult inainte de „Creta” cand nu stiam atat de credinta dar aveam o nelistea o apasare a actului biometric pe care il detineam. Iar trecand la fapta si distrugandu-l vreau sa-ti impartasesc ca in ziua acea multe lanturi si ziduri sau indepartat, negatindu-mi un loc in rai, dar facandu-mi mai lesne calea prin fapta, imbinata cu prea putina credinta.

      Mantuire iti doresc

      Apreciază

      • mircea.v said, on ianuarie 16, 2020 at 10:05 pm

        Alexandru TM,

        spui bine si spui rau = spui rau

        Apreciat de 1 persoană

      • Alexandru TM said, on ianuarie 17, 2020 at 3:04 pm

        Asa e @mircea.v

        precum ai subliniat > spui bine si spui rau = spui rau

        Am explicitat sa intaleaga si el.

        Doamne ajuta

        Apreciază

    • Oana said, on ianuarie 16, 2020 at 7:00 pm

      Si daca noi nu spunem/facem nimic nu inseamna ca defapt grabim aceste lucruri? Nu e asta un pacat mare? Parca Parintele Adrian Fageteanu spunea ca cine se ia dupa actualul patriarh se duce in iad… Tocmai fiindca vor fi din ce in ce mi putini oameni care vor reactiona la lucrurile astea, va veni sfarsitul mai repede. Ce au spus marii duhovnici? La noi reprezentantii Bisericii nu mai reacționează la nimic aproape: nici la avort, nici la homosexualitate, la nimic. Parca le e frica sa spuna ceva, vor sa fie cat mai diplomati. Poate ca suntem mult prea pacatosi si ne meritam soarta… Si aici ma refer si la mine ca tare mi e teama ca mai aspru vor fi judecati cei care au stiut si n au fost in stare sa faca ce trebuie decat cei care nu au stiut…

      Apreciat de 1 persoană

    • Andrei said, on ianuarie 16, 2020 at 9:54 pm

      @Ioansperling

      Spui ca „Impotrivirea adevarata este inmulțirea credintei!” ceea ce in sine este absolut corect. La 2 Tes cap 2 se spune ca:

      „6. Si acum stiti ce-l opreste, ca sa nu se arate decat la vremea lui.

      7. Pentru ca taina faradelegii se si lucreaza, pana cand cel care o impiedica acum va fi dat la o parte.”

      Vedem cum se foloseste singularul cand se vorbeste despre cel care o impiedica ceea ce inseamna ca acesta este UNUL SINGUR. Cu siguranta este vorba de Dumnezeu. Dar cum sa fie tocmai El dat la o parte? Inainte apostolul se refera la lepadarea oamenilor de credinta ceea ce inseamna de fapt indepartarea sau darea la o parte a lui Dumnezeu. De unde? Pai … din locul Lui, adica din inimile lor. Destul de clar nu? Iar aici nu pot decat sa intaresc ceea ce spui ca „Impotrivirea adevarata este inmulțirea credintei!”.

      Acum am insa o intrebare pe care o formulez mai degraba in doua parti:

      Prima: Consideri ca refuzul unor documente care-ti lezeaza constiinta de crestin si suportarea consecintelor care decurg din aceasta este un act de credinta sau doar bravada?

      A doua: Consideri ca acceptarea documentelor in aceasta etapa face parte din categoria „sa dam Cezarului ce este al cezarului” si ca impotrivirea in aceast moment este o ispita care duce la o uzura prematura a fortelor si la o risipire a energiei intr-o directie gresita in loc sa ne luptam mai degraba cu noi insine si sa „inmultim credinta” dupa cum ziceai mai devreme?

      Te rog sa-mi spui parerea ta sincera. Pana la urma aceastea sunt directiile intre care oscileaza crestinii si cred ca merita o dezbatere serioasa.

      Mantuire iti doresc.

      Apreciază

  4. Mihail said, on ianuarie 16, 2020 at 1:23 pm

    Buletinele asa zis simple cred ca sunt tot biometrice doar ca nu au acel cip

    Apreciat de 1 persoană

  5. pasalaru said, on ianuarie 16, 2020 at 1:27 pm

    fratilor si surorilor,cu durere in suflet va spun,acesta e ultimul tren,pentru cine mai are înca dubii e timpul sa se trezeasca din moleseala duhovniceasca si sa hotarasca in care tabara ramane,a ecumenistilor iubitori de acte biometrice sau tabara mica dar adevarat ortodoxa a nepomenitorilor care se opun inregimentarii in gloata antihristica.Dupa cum era de asteptat ei fac ce stiu mai bine,tradeaza,ce le pasa lor de plebe,de mantuirea lor,ce e aia?,noi trebuie sa ascultam neconditionat de ei,nu trebuie sa gandim cu al nostru cap,probabil sa lasam caii sa gandeasca ca oricum au capul mai mare nu?,stiu ei ce e mai bine pentru noi, ca pecetluirea nu ne priveste,nu trebuie ascultat invechitul,prafuitul si anacronicul (Doamne iarta-ma pe mine mult pacatosul)Sfânt apostol si evanghelist Ioan cu a lui revelatie a apocalipsei ci trebuie ascultat BANescu,goarna patriarhiei,rasu-plansu nu altceva.

    Apreciază

  6. RomeoB said, on ianuarie 16, 2020 at 1:56 pm

    >acesta e ultimul tren

    Din ce am citit in diverse locuri, in Biserica nu vor ma fi Sfinte Taine, atunci cand:
    – se va modifica Crezul
    – cand vor fi impartasiti ereticii.

    Or mai fi si alte situatii dar nu am cunostinta de ele.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Andrei-Nicolae said, on ianuarie 16, 2020 at 2:14 pm

    Singur statul român a recunoscut ca documentele electronice conțin numărul „de siguranță” 666! Cum poți ca și creștin să spui că „Problema nu e o problema cu relevanta spirituala”? Sau să îl iei de bunavoie sau fără măcar o minimă mustrare de conștiință?!

    Apreciază

  8. calimanescu pavel said, on ianuarie 16, 2020 at 2:31 pm

    Tradare pe fata a poporului roman Cine va lua.initiativa de a opri tavalugul peste poporul roman.Deci daca biserica nu se implica atunci pe toti ne trage in.iad.La apocalipsa se spune ca preotul care pastoreste raspunde pt fiecare suflet pierdut.Oare pentru ce se mai fac preoti numai.pt sarut mina parinte.Nu le.frica de minia Domnului.Atunci.cu totii.sunt.Antihristi.Trebuie facut ceva.pentru.a.nu-l mai trada pe domnul IIsus.Doamne ajuta.

    Apreciat de 2 persoane

  9. R said, on ianuarie 16, 2020 at 3:43 pm

    Cei de la patriarhie trăiesc în lumea lor aparte, securizată de realitate. În timp ce Europa creștină se prăbușește, și se apropie armaghedonul, ei nu văd niciun pericol în actele cu cipuri, sau în promovarea ecumenismului, care este, nu-i așa, ceva benefic, că suntem destupați la cap, nu mai trăim în evul mediu. Consideră că sfârșitul lumii, și deci și semnul fiarei care va fi implementat după documentul unic cu cip, sunt foarte departe de noi, și că trebuie să stăm liniștiți, că nu are nici o legătură cu credința creștină.

    Apreciază

  10. Teo said, on ianuarie 16, 2020 at 3:57 pm

    PECETEA este (in sumar)

    1. functionala .
    2. acceptata si asumata practic (inconstient)
    3. neasumata simbolic

    Singura etapa care a ramas de bifat este cea de asumare simbolica a pecetii (simbolui fiarei- sistemul luciferic). Aceasta faza nu se poate face decat dupa instalarea liderului mondial SALVATOR (a nu se confunda cu Inaintemergatorul)

    Orice dezbatere trebuie sa plece de la aceste premise si comporta o dezvoltare a cadrului juridic social si e-guvernarii.

    Apreciază

  11. mircea.v said, on ianuarie 16, 2020 at 5:00 pm

    Scuze ca m-ai postez si comentariul, dat fiind linkul la articolul respectiv.

    off

    Virgil Maxim este arestat in calitate de membru al tineretului legionar – Fratiile de Cruce (era elev de liceu), si ajunge in decembrie 1942 la inchisoarea Aiud. In cartea sa „Imn pentru crucea purtata” spune:

    „Ni s-au luat datele autobiografice, amprentele digitale şi ni s-au dat numere de încarcerare. Eram 3203. ”

    Acum sistemul stie aproape totul despre noi, avem cnp, santem amprentati. Inchisoarea e alta.

    (Incepand de azi, voi posta acest mesaj in fiecare zi. Si asta, pentru ca sistemul lucreaza zi de zi in sensul celor de mai jos, adica, in fiecare zi sistemul amprenteaza oameni.)

    Temeiul Biblic pentru faptul ca nu trebuie sa acceptam sa fim amprentati, sa ni se preleveze ADN, si altele asemenea:

    Epistola întâia către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel
    Cap. 6
    19. Sau nu ştiţi că trupul vostru este templu al Duhului Sfânt care este în voi, pe care-L aveţi de la Dumnezeu şi că voi nu sunteţi ai voştri?
    20. Căci aţi fost cumpăraţi cu preţ! Slăviţi, dar, pe Dumnezeu în trupul vostru şi în duhul vostru, care sunt ale lui Dumnezeu.

    Matei 22:
    15. Atunci s-au dus fariseii şi au ţinut sfat ca să-L prindă pe El în cuvânt.
    16. Şi au trimis la El pe ucenicii lor, împreună cu irodianii, zicând: Învăţătorule, ştim că eşti omul adevărului şi întru adevăr înveţi calea lui Dumnezeu şi nu-Ţi pasă de nimeni, pentru că nu cauţi la faţa oamenilor.
    17. Spune-ne deci nouă: Ce Ţi se pare? Se cuvine să dăm dajdie Cezarului sau nu?
    18. Iar Iisus, cunoscând viclenia lor, le-a răspuns: Ce Mă ispitiţi, făţarnicilor?
    19. Arătaţi-Mi banul de dajdie. Iar ei I-au adus un dinar.
    20. Iisus le-a zis: Al cui e chipul acesta şi inscripţia de pe el?
    21. Răspuns-au ei: Ale Cezarului. Atunci a zis lor: Daţi deci Cezarului cele ce sunt ale Cezarului şi lui Dumnezeu cele ce sunt ale lui Dumnezeu.
    22. Auzind aceasta, s-au minunat şi, lăsându-L, s-au dus.

    Sfantul Ioan Gura de Aur spune in Omilii la Matei:
    „Cînd i-a întrebat: „Al cui este chipul de pe ea?” şi ei I-au răspuns: ”Al cezarului!“, Domnul le-a spus: „Daţi cezarului cele ce sînt ale cezarului“.
    Nu e vorba deci de un simplu dat, ci de o RESTITUIRE. Lucrul acesta îl arată şi chipul şi scrierea de pe ban. Apoi, ca să nu spună fariseii: „Ne porunceşte să ne supunem oamenilor”, Hristos a adăugat: „Şi lui Dumnezeu, cele ale lui Dumnezeu“. Se cade, dar, să dăm oamenilor cele ale oamenilor şi să dăm lui Dumnezeu cele ce datorăm lui Dumnezeu. De aceea şi Pavel zice: „Daţi tuturor cele datorate: celui cu darea, dare; celui cu vama, vamă; celui cu frica, frică”.
    Cînd auzi pe Hristos spunînd: „Dă cele ale cezarului cezarului”, află că îţi spune să dai cezarului numai acelea care nu vatămă cu nimic credinţa; altfel n-ar mai fi o dajdie şi o vamă dată cezarului, ci diavolului.”

    Sfantul Justin Popovici:

    „Daţi cezarului cele ce sunt ale cezarului şi lui Dumnezeu cele ce sunt ale lui Dumnezeu.” Iată ce fel de coexistenţă a Bisericii şi statului a fost stabilită şi prescrisă de Atotştiutorul Domnul nostru şi Mântuitorul Hristos (Matei 22, 21).
    De aceea ea rămâne în veci obligatorie şi nestrămutată pentru Biserică. Cezarului – moneda, banii, cu efigia cezarului.
    Lui Dumnezeu? – şi sufletul şi trupul: căci pe trup şi în suflet este întipărit chipul lui Dumnezeu. Chipul lui Dumnezeu se află şi pe trup şi în trup, pentru că trupul trăieşte prin sufletul asemănător lui Dumnezeu. Deci, şi unul şi altul aparţin lui Dumnezeu – veşniciei, vieţii veşnice, Adevărului veşnic, Dreptăţii veşnice, Raţiunii veşnice. Prin urmare, cele ce aparţin lui Dumnezeu nu pot fi jertfite de dragul cezarului, şi aici întâietatea îi revine totdeauna lui Dumnezeu.
    În Dumnezeu – Omul, în lucrarea şi trupul Lui – Biserica, Dumnezeu totdeauna se află pe primul loc, iar omul – pe-al doilea; Dumnezeu totdeauna hotărăşte totul, şi nu omul. Acestea sunt atotvaloarea şi măsura a toate în Biserica universală. Iată de ce ea se apleacă asupra oricărei probleme „cu frică de Dumnezeu, cu credinţă şi cu dragoste.”…
    „Daţi cezarului cele ce sunt ale cezarului şi lui Dumnezeu cele ce sunt ale lui Dumnezeu”- acesta este principiul coexistenţei dintre Biserică şi stat. Nu colaborare, ci coexistenţă între Biserică şi stat. Nu colaborare, cu atât mai mult atunci când „cezarul” prigoneşte toate cele ce sunt ale lui Dumnezeu şi nu vrea să ştie nimic din cele ce sunt ale lui Dumnezeu, ci ţinteşte doar să nimicească tot ce este al lui Dumnezeu. Aici lipsesc condiţiile principale pentru colaborare.
    Sau coexistenţa egală în drepturi a aşezămintelor, şi a persoanelor umane, sau calvarul Bisericii cauzat de către prigonitorii, chinuitorii, cotropitorii, care tăgăduiesc şi prigonesc pe Dumnezeu şi cele ale lui Dumnezeu.Iar prin dictatură impun pe potrivnicul lui Dumnezeu şi cele potrivnice lui Dumnezeu. În acest caz Biserica şi statul se despart, se separă fiecare cu ale sale. Nimeni să nu îndrăznească să se amestece în treburile lăuntrice ale Bisericii, să nu se atingă de sfintele şi veşnicele ei îndatoriri şi drepturi evanghelice.
    Este limpede că Biserica sub orice regim, chiar şi cel ateist, trebuie să-şi găsească un mod de a convieţui (modus vivendi), dar întotdeauna în duhul şi limitele principiului evanghelic de convieţuire: „cezarului cele ce sunt ale cezarului şi lui Dumnezeu cele ce sunt ale lui Dumnezeu”, şi asta sub controlul suprem al Atot-Evangheliei: „să ascultăm pe Dumnezeu mai mult decât pe oameni”.
    Dacă însă acest lucru este cu neputinţă, nu-i rămâne Bisericii ca „modus vivendi”, decât principiul evanghelic: să pătimească pentru Domnul Hristos, să rabde, să sufere, luptând astfel pentru drepturile fundamentale ale credinţei, conştiinţei şi ale sufletului”.

    Esti proprietar pe ceea ce faci tu, si ai drepturi doar asupra a ceea ce faci tu. Nu statul ne-a facut, nu statul a luat atomi si a facut corpul nostru si ne-a dat viata, ci Dumnezeu ne-a facut, si doar El are drept asupra noastra. Nici macar noi nu avem drept asupra noastra, pentru ca nu noi ne-am facut.
    Amprente, ADN, retina, imagine faciala… sant ale lui Dumnezeu, nu sant ale noastre, cu atat mai putin nu sant ale cezarului/sistemului. Asa ca, nu avem ce restitui cezarului in cele ce tin de trupul si sufletul nostru.
    De aici rezulta ca nici imaginea faciala nu ar fi trebuit sa o dam sistemului, dar sa zicem ca am inghitit galusca asta asa cum am inghitit si galusca cnp-ului, si ca ne oprim aici.

    Refuzand amprentare, prelevare de ADN…, nu facem altceva decat sa respectam cuvantul lui Dumnezeu.

    Argumentatia de mai sus este valabila si in cazul vaccinarii obligatorii. Ai dreptul sa vaccinezi obligatoriu ceea ce ai facut tu, nu ceea ce a facut Dumnezeu.
    Asa ca, statul poate sa vaccineze obligatoriu diverse cladiri, strazi, canalizari, banii ce sant in circulatie, semafoare… Nu poate vaccina obligatoriu omul.

    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

    In 1755 (Pennsylvania Assembly: Reply to the Governor, Tue, Nov 11, 1755), Benjamin Franklin wrote:
    „Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.”
    „Aceia ce renunta la libertatea esentiala, pentru a procura o mica si temporara siguranta, nu merita nici libertate nici siguranta.”

    Apreciază

  12. mircea.v said, on ianuarie 16, 2020 at 5:03 pm

    mai si nu „m-ai”

    Apreciază

  13. mircea.v said, on ianuarie 16, 2020 at 5:04 pm

    Din Omilii la Matei

    Sfantul Ioan Gura de Aur despre smintelile care trebuie sa vina:

    – Dar pentru ce nu i-a pierdut? (pe cei care smintesc) mai pot fi intrebat.
    – Pentru ce ar fi trebuit sa-i piarda? Pentru cei pe care ei ii smintesc? Dar cei care se smintesc nu pier din pricina acelora, ci din pricina trandaviei si nepasarii lor. Dovada, oamenii virtuosi; nu numai ca nu se vatama cu nimic din pricina lor, ci si castiga foarte mult. De pilda Iosif, Iov, toti dreptii si apostolii; iar daca multi pier, apoi asta se intampla pentru ca ei dorm. Daca n-ar fi asa, ci pieirea s-ar datora smintelilor, ar trebui ca toti sa piara; iar daca sant oameni care scapa de sminteli, cel care nu scapa sa puna pe socoteala lui pieirea. Ca smintelile, dupa cum am spus mai inainte, desteapta pe oameni, ii fac mai priceputi, le ascut sufletul; ridica iute nu numai pe cel care se pazeste, ci si pe cel cazut; il fac mai tare, nu mai poate fi biruit cu usurinta. Deci, daca santem cu mintea treaza, nu mic castig vom avea de pe urma smintelilor: ne fac sa fim necontenit treji; dar daca dormim cand dusmanii sant langa noi si cand tabarasc ispitele asupra noastra, cine santem noi ca sa traim in tihna?

    „Auzind Iisus ca Ioan a fost prins, S-a dus in Galileea” Matei 4, 12

    Pentru care pricina S-a dus Iisus in Galileea? Iarasi, ca sa ne invete sa nu mergem in intampinarea incercarilor, ci sa fugim de ele si sa le evitam. Ca nu-i o crima sa nu te arunci singur in primejdie, ci sa nu i te impotrivesti cu barbatie, cand ai cazut in ea.

    Apreciază

    • VioletaB said, on ianuarie 16, 2020 at 6:00 pm

      Mircea v. , te rog explica la ce te referi cu preluarea ADN, caci amprenta digitala si oculara nu e ADN. ti-am lasat comentariu si la articolul original.

      Apreciază

      • mircea.v said, on ianuarie 16, 2020 at 9:27 pm

        VioletaB,

        sistemul vrea/are nevoie si de ADN – vezi ce spune Parintele Elpidie. Adica nano-cipurile vor interactiona cu sistemul nervos si cu celulele la nivel de ADN. Drept urmare, in sua, la nastere copilul este amprentat si este „luat” ADN-ul. Am vazut reclame pe you-tube care spun, maaama ce bine si usor e sa vezi ce ADN ai, ia trimite sa-ti faci ADN-ul sa vezi ce origini ai, bla, bla, bla… In Europa inca nu s-a ajuns ca in sua, dar asta e urmatoarea etapa, ca sistemul sa stie si ADN-ul, si in functie de asta sa stie cum sa te „lucreze” cu pecetea.
        In limbajul programatorilor se cheama „calibrarea” softului. Si va fi calibrat pt fiecare om in parte, functie de ADN. Parerea mea.

        Asa cum acum vorbim de amprentare, in curand vom vorbi de faptul ca sistemul vrea sa stie si ADN-ul nostru.
        In sua intra la categoria „obligatoriu”. In Europa si la noi, categoria „si face” orice mai putin obligatoriu, ca sa iti afle ADN-ul.

        Parintele Elpidie

        „Primul nivel va fi similar cu antena de satelit prin care putem sa receptionam programe la televizor. Prima oara vor incerca sa ne dea aceasta antena, pe cai ocolite, in special prin asa zise “vaccinuri” vor incerca sa ne implanteze nano- echipamente in corp, invizibile cu ochiul liber si care vor juca rolul unui spion. Aceste echipament va putea citi si interpreta semnalele corpului uman. Acesta va fi o parte din pecete.
        Al doilea nivel va fi un cip extrem de subtil pe care il vor implanta pe mana sau pe frunte, un nano-cip ( nu ca cele pe care le stim acum) care va comunica cu echipamentele pe care le vom avea deja in corpul nostru si care vor functiona ca un tot unitar, ca un computer si vor transmite informatii. Acest dispozitiv va putea sa interactioneze strans cu MATERIALUL GENETIC al omului, cu creierul si cu sistemul nervos, astfel incat nimeni nu va putea sa-l mai scoata. De aceea, cei care vor primi acest semn vor fi robiti de Antihrist. Si cine va intelege ca ceva nu e in regula nu-l vor mai putea scoate. Cine va incerca sa il scoata va muri. Aceia care vor primi semnul vor suferi mai mult decat crestinii. Dar asta nu se va intampla acum. Generatia noastra nu va trai aceste vremuri. Urmatoarea generatie va vedea aceste lucruri.”

        Apreciază

      • Cosmin said, on ianuarie 17, 2020 at 5:56 pm

        VioletaB

        ADN-ul a fost preluat de la romani incepand cu 2008, cu ocazia acelei campanii de analize gratuite care se faceau in luna aniversarii nasterii fiecaruia dintre noi.

        M-am prins de smecherie in momentul cand m-am dus la medicul de familie sa imi interpreteze rezultatele: cand am vrut sa-i iau din mana hartiile cu rezultatele, le-a retras spre el spunandu-mi ca nu mi le poate da caci raman in sistem.

        Apreciază

  14. dante said, on ianuarie 16, 2020 at 6:20 pm

    „In vremurile din urma mirenii vor fi ca dracii, iar preotii ca mirenii.”
    Apai ia inchipuiti-va voi ce intrebari si discutii s-ar isca in rindul plebei din aceasta tara daca cei de la Patriarhie ar avea o atitudine macar la nivelul demnitatii umane si nu teologice, si ar comenta macar in favoarea liberului arbitru uman si moral. Ce voce puternica si bazata ar fi, dar cine…??? E plin internetul de site-uri pe paginile carora nu poti intra decit dupa ce ti-ai dat acordul personal, chipurile ca girant al sigurantei datelor tale personale, date care ajung pe miinile unora care fac ce vor cu ele. O mascarada si o cacealma bine regizata care macar te intreaba daca esti de acord cu conditiile lor iar daca nu esti esti liber sa nu ai acces la informatiile lor. Insa in chestiunea Buletinului nu mai esti intrebat, ci i-ti vor fi luate datele tale biometrice, de prezumtiv infractor, peste voia ta, urmind ca si tu sa faci parte dintr-un imens gulag globalist. Toata aceasta tehnologie nu este altceva decit Fiara din Apocalipsa, pe care omul de rind nu o vede pentru ca lui ii convine confortul ademenitor cu care este imbrobodita.
    Scapa cine poate!

    Apreciază

  15. Sandu77 said, on ianuarie 16, 2020 at 9:21 pm

    „ Insa in chestiunea Buletinului nu mai esti intrebat, ci i-ti vor fi luate datele tale biometrice, de prezumtiv infractor, peste voia ta, urmind ca si tu sa faci parte dintr-un imens gulag globalist. ”

    Fratilor ,asta are legatura cu intreaga retea a camerelor de supraveghere , aprox 1 mil instalate la nivel de Bucuresti ,folosite pentru intruziunea sistemului in viata privata a cetatenilor
    Soft-ul de recunoastere faciala este inutil fara aceasta baza de date biometrice
    Ar fi bine sa scrieti si un articol despre acesta legatura diabolica

    Apreciază

    • Andrei said, on ianuarie 16, 2020 at 10:02 pm

      De ce sa mai scrie un articol? Nu este clar? ACUM TOATE FOTOGRAFIILE SUNT BIOMETRICE. Toate. Si cele de pe C.I. si cele de pe pasaport si cele de pe permisul de conducere. AU DEJA baza de date cu fotografii biometrice.

      Alta intrebare va rog.

      ps – or fi 1 milion in Bucuresti daca le luam in considerare si pe cele private dar accesul la ele inca nu este suficient de simplu ca sa gaseasca un urmarit general care intra intr-un lift cu camera.

      Apreciază

  16. Nimic nu sunt fără Dumnezeu said, on ianuarie 16, 2020 at 10:21 pm

    Domnul Vasile Bănescu, purtătorul de cuvânt al Patriarhiei, are o poziție corectă…politic! Provoacă multă sminteală o astfel de atitudine față de atitudine. Creștinii trebuie să insiste ca Patriarhia să aibă o atitudine corectă din punct de vedere ortodox.

    Patriarhia ar trebui să cunoască mai bine decât un creștin de rând ce conțin capitolele 13, 14 și 15 din Apocalipsă și să-i îndemne pe preoți să-i ajute pe creștini să deosebească binele de rău, nu să-i smintească.

    Indiciile pecetluirii cu semnul fiarei prin tehnologia bazată pe 666 sunt clare: ,,Şi ea (fiara) îi sileşte pe toţi, pe cei mici şi pe cei mari, şi pe cei bogaţi şi pe cei săraci, şi pe cei slobozi şi pe cei robi, ca să-şi pună semn pe mâna lor cea dreaptă sau pe frunte. Încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde, decât numai cel ce are semnul, adică numele fiarei, sau numărul numelui fiarei. Cine are pricepere să socotească numărul fiarei; căci este număr de om. Şi numărul ei este şase sute şaizeci şi şase” (Biblia,Apocalipsa, 13:16-17)

    Ce e așa de greu de înțeles? Această tehnologie, dacă este utilizată necorespunzător, are efecte nocive pentru sufletele noastre. Dacă ni se dă un avertisment biblic, trebuie să ținem seamă de el de la vlădică până la opincă. Ne mirăm de neascultarea Evei, dar și noi le facem pe toate de-a-ndoaselea. Iar Patriarhia, ne SMINTEȘTE cu bună știință în loc să ne arate drumul cel bun. O patriarhie care are o astfel de atitudine se dezice de creștinii păstoriți.

    Consecinţele pecetluirii cu semnul fiarei 666 sunt de asemenea formulate clar: ,,Cine se închină fiarei şi chipului ei şi primeşte semnul ei pe fruntea lui, sau pe mana lui, va bea din vinul aprinderii lui Dumnezeu, turnat neamestecat, în potirul mâniei sale, şi se va chinui în foc şi în pucioasă, înaintea sfinţilor îngeri şi înaintea Mielului. Şi fumul chinului lor se suie în vecii vecilor. Şi nu au odihnă nici ziua nici noaptea cei ce se închină fiarei şi chipului ei şi oricine primește semnul numelui ei.” Biblia; Apocalipsa, cap. 14, versetele 9-11

    Așadar, Patriarhia cu toți purtătorii ei de cuvânt să facă un efort de gândire și să nu se mai creadă infailibili și mai importanți decât textul Apocalipsei pe care sunt datori să-l apere, nu să-l trădeze!

    Patriarhia Românâ, prin purtătorul ei de cuvânt, Vasile Bănescu, chiar și-a luat rolul în serios de a ne a umili Biserica Ortodoxă:
    ,,Problema cipurilor nu este o problemă cu relevanță spirituală, religioasă, deci din această perspectivă nu există nicio poziție negativă a Bisericii. A bisericilor. Adică nu am cunoștință ca vreo biserică din cele prezente să aibă vreo poziție critică.”
    Prin folosirea termenului ,,biserici” , chiar vrea să ne creeze niște complexe pe motiv că noi, cei care nu dorim acte cu cip nu suntem în rândul lumii civilizate! Hristos nu ne cere să fim în rândul lumii și pe placul acesteia, ci să facem voia Sa în BISERICA Sa! Cine consideră că sunt mai multe BISERICI, după cum s-a legiferat la minciunosinodul din Creta, înseamnă că nu e ORTODOX, așadar să se abțină să mai dea sfaturi ortodocșilor, indiferent ce rang ierarhic are.

    Apreciază

  17. adrenallin said, on ianuarie 17, 2020 at 8:43 am

    Doamne ajuta!
    M-am mai informat si pe surse putin si am aflat urmatorul lucru:
    – va exista o alternativa, o carte de identitate simpla. Aceasta nu va contine date electronice. Va fi in genul celei pe care o avem si pana acum, adica doar cu poza. Nu vor exista amprente sau alte chestii de acest gen. Mi s-a comunicat atat doar: cu aceasta carte de identitate simpla, nu vom putea merge in strainatate, lucru care pe mine cel putin nici macar nu ma intereseaza. Deci se pare ca exista o alternativa.

    Acum vad ca multi sunt care spun ca cei care iau cartea de identitate electronica, o fac ca o pecete, ca aceasta ar fi pecetea. Eu sunt un biet pacatos si iertati-ma daca gresesc, dar eu cred ca nu este aceasta pecetea, ci pecetea va fi diferita(sub forma unui cip sau mai stiu eu ce implantat/tatuat in mana si pe frunte). Intr-adevar nu sunt de acord sa luam cartea de identitate electronica, mai ales daca va exista si o alternativa, dar nici nu cred ca e bine sa exageram, spunand ca acesta este semnul fiarei. Pana la acel semn mai este putin, nu mult. Incet, incet, se strange latul, adica se fac acte electronice, in curand isi vor da seama ca nici astea nu-s sigure etc. si atunci vor trece la ciparea mainii. Aici e marele pericol. Sa nu ne jucam insa, sa nu facem compromisuri, asta e clar, deci cred ca nu e normal sa acceptam acest buletin electronic, chiar si din simplul fapt ca acceptand asta suntem prinsi intr-un proiect de tip Big Brother, care va fi din ce in ce mai mare, un control din ce in ce mai mare, o puscarie digitala daca vreti un termen mai dur.
    Teoretic, si cei care vor accepta acest buletin electronic, se mai pot intoarce si pot refuza pecetea. Dumnezeu stie ce va fi. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne culcam pe-o ureche, ci repet, trebuie sa il refuzam, noi ca oameni care stim ca acesta este antemergator pecetii.

    Pana la urma cred ca e bine ca exista o alternativa, pana acum asa se pare, dar ramane de vazut. Trebuie sa avem grija, caci sistemul este viclean, viclean, viclean, vorba fratelui Saccsiv.

    Va rog sa ma iertati si daca am gresit cu ceva, sa scrieti, e nevoie de dezbatere si astfel ne ajutam unii pe altii.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  18. ovidiu said, on ianuarie 17, 2020 at 9:51 am

    @Saccsiv

    Mai sus a postat unul Sorin (incepand cu al 3-lea comentariu) o serie de chestii care duc subiectul in derizoriu. Evident ca daca se gaseste cineva sa vorbeasca despre sf-urile alea rad si curcile. Nu ma intereseaza ca le-a spus nu stiu ce parinte si, la urma urmei, la un moment dat chiar s-ar putea sa se intample. Acum nu fac decat sa translateze subiectul serios al documentelor electronice in teoria conspiratiei iar asta-i cel mai mare pericol pentru ca da dreptate celor ca Banescu.

    Te rog sterge-le sau fa un comentariu care sa le dea importanta cuvenita: zero.

    Intre pecetea antihristica si documentul electronic nu este decat un strat de piele iar noi ne apucam sa vorbim de izotopi si nanoparticule despre care nu avem nici o informatie certa? Ne iau astia de nebuni pe buna dreptate. Singura cale normala de discutie si combatere a subiectului care, slava Domnului, este pus in dezbatere publica (stiu ca de forma dar conteaza si asta pentru ca tot se mai poate misca ceva) este de a merge pe linia eticii. Aici discutiiile sunt interminabile iar efectele documentelor electronice sunt evidente astfel incat ii pot misca si pe altii care nu sunt neaparat in Biserica.

    Dumnezeu cu mila dar te rog sa fii mai atent la smecheri care posteaza doar ca sa fie in fata si lanseaza o ceata de nu te mai vezi.

    Apreciază

  19. Andrei said, on ianuarie 17, 2020 at 11:04 am

    In discutia despre documentele electronice riscam sa ne pierdem intr-un hatis de informatii care ne distrag atentia de la ceea ce este cu adevarat important: diferenta dintre dintre un document electronic si pecetea antihristica este doar un strat de piele cum bine subliniaza fratele Ovidiu in comentariul de mai sus context in care opozitia celor care cred in Evanghelie este o datorie si nicidecum o ingerinta in treburile Cezarului.

    Daca documentul electronic care ni se propune este ceva tangibil si foarte clar ce rost are sa ne imprastiem mintea cu tot felul de scenarii care de care mai fanteziste cu izotopi, nanoparticule si ce-o mai fi cu stiinta sau fara stiinta omului? Ceea ce ni se ofera acum are de fapt toate ingredientele pecetei antihristice cu singura diferenta ca nu este atasat corpului uman. Din motive pe care le-am prezentat in primul comentariu este un simplu determinism tehnologic ca acestea sa fie mult mai strans legate de om si vor ajunge foarte curand in trupul lui.

    Atat timp cat intr-o companie din China deja se masoara undele cerebrale de la distanta pentru a vedea starea angajatilor chiar nu ar trebui sa ne mai incarcam cu scenarii prin care nu stiu ce nanoparticule ne fac si ne dreg. Poate ca va fi asa insa chiar nu ajuta cu nimic discutia in problema documentelor electronice ce urmeaza a fi introduse in curand.

    De asemenea este nevoie sa discutam mai mult pentru a elimina ideea toxica a non-interventiei pe motiv de a da Cezarului pe cele care sunt ale lui. Aici situatia este iarasi limpede. Pe de o parte este vorba de a da ceva ce nu ne apartine (ma refer la elementele biometrice – subiect acoperit cu asupra de masura de catre mircea.v chiar si intr-un comentariu anterior) iar pe de alta de o lipsire de bunavoie de libertatea pe care Domnul ne-a daruit-o. Cum sa dai cuiva dreptul de viata si de moarte asupra ta? Pentru ca asta inseamna de fapt acceptarea documentului electronic cu ajutorul caruia viata ne va fi controlata in cel mai mic detaliu. Iar cel care ne-o controleaza promoveaza corectitudine politica, adica ecumenismul, egalitatea de gen, globalismul, toleranta de toate felurile etc etc etc, SATANISM intr-un cuvant.

    Asadar se inseala amarnic cei care spun ca „problema cipurilor nu este o problema”.

    Apreciat de 3 persoane

    • Mihaibv said, on ianuarie 16, 2020 at 7:45 pm

      Corect, bine spus, Andrei!

      Apreciază

      • Sorin said, on ianuarie 16, 2020 at 11:58 pm

        ”Citiți mai jos, cum încă din anii 2012-2013, Dumnezeu i-a descoperit unui părinte grec – Elpidie – ceea ce va urma, cu detalii, care poate atunci nu erau crezute de nimeni:

        “Ceea ce va urma va fi foarte greu. Va urma multă violență împotriva noastră a celor ce vor să ne transforme în niște pioni. Prin intermediul controlului alimentelor, a aerului, a apei, chiar și a gândurilor noastre și a sentimentelor noastre și a creierului nostru…și spun asta pentru că ceea ce ne pregătesc sataniștii este ceva ce nu își poate imagina nimeni, și totuși acești sataniști și-au imaginat și vor ști cum să manipuleze și să controleze mintea oamenilor. Cum ne vor controla? Și nu mă refer acum la controlul exercitat acum prin televizor sau internet, sau la controlul prin telefonul mobil… (…) ci ceea ce va veni va fi ceea ce spune și Apocalipsa, pecetluirea oamenilor cu cipuri. Nu vor fi ca aceste cip-uri de azi, astea nu înseamnă nimic (cele cât un bob de orez)… acestea sunt doar o prefigurare a cipului pe care îl va pune Antihristul cui va accepta. Nu vor obliga pe nimeni, dar vor ști că nu vom putea supraviețui fără ele.

        Acest semn cum va fi? Această pecete va fi o invenție satanică extrem de complexă, dar pe de altă parte și foarte subtilă, care va funcționa pe două nivele:

        Primul nivel va fi similar cu antena de satelit prin care putem să recepționăm programe la televizor. Prima oară vor încerca să ne dea această antena, pe căi ocolite, în special prin așa zise “vaccinuri” vor încerca să ne implanteze nano-echipamente în corp, invizibile cu ochiul liber și care vor juca rolul unui spion. Aceste echipament va putea citi și interpreta semnalele corpului uman. Acesta va fi o parte din pecete.

        “………Nu vor putea exista în noi ceea ce sataniștii vor încerca să ne introducă prin înșelăciune, acele nano- dispozitive (n.t. primul nivel de care vorbește părintele). Sfânta Împărtășanie va avea o asemenea putere încât va anihila puterea a ceea ce vor să implanteze (n.t. nano-dispozitivele (chemtrails) pe care vor să le implanteze fără știrea noastră, nu pecetea).

        Al doilea nivel va fi un cip extrem de subtil pe care îl vor implanta pe mână sau pe frunte, un nano-cip (nu ca cele pe care le știm acum) care va comunica cu echipamentele pe care le vom avea deja în corpul nostru și care vor funcționa ca un tot unitar, ca un computer și vor transmite informații. Acest dispozitiv va putea să interacționeze strâns cu materialul genetic al omului, cu creierul și cu sistemul nervos, astfel încât nimeni nu va putea să-l mai scoată. De aceea, cei care vor primi acest semn vor fi robiți de Antihrist. Și cine va înțelege că ceva nu e în regulă nu-l va mai putea scoate. Cine va încerca să îl scoată va muri. Aceia care vor primi semnul vor suferi mai mult decât creștinii.”

        http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/parintele-elpidie-al-3-lea-razboi-mondial-religie-universala-foamete-provizii-alimente-disperare-cipru-grecia-distrugerea-turciei-dictatura-control-pecete-cipuri-prigoana-sfinti-incredere-dumnezeu/

        Apreciază

    • Sorin said, on ianuarie 16, 2020 at 11:26 pm

      Si daca in timpul acceptarii, primirii, fotografierii fetei celui ce a asemnat deja cererea pt noul document de identitate,( semnatura noastra pe cererea respectiva este acordul nostru pentru pecetluire negresit si nu o spun eu ci duhovnicii, de ex. Vasile Novikov a spus aceasta in clipul atasat aici https://www.youtube.com/watch?v=4FL9JXKTS8U
      incepand cu min 1:27:20) daca in acest moment are loc si marcarea izotopica a aceluia, daca pana la momentul implemetarii apare si aparatura necesara unei astfel de marcari izotopice ce ne facem?
      Mai primim noi acte noi fie si in varianta alternativa fara cip?
      Sunt convins ca nu!
      Pentru ca acesta ar fi pericolul real.De unde trag concluzia?
      Pai domnul Giulescu de la evidenta populatiei spune in acest videoclip https://www.youtube.com/watch?v=zEfUUsvubxI&feature=youtu.be la min 3:06 ca statele Uniunii Europene sunt obligate sa se asisgure ca la emiterea acestor noi documente de identitate vor fi avute in vedere ultimele tehnologii, tehnnologia actuala folosita la noi in tara, la eliberarea cartilor de identitate fiind cea de anii 1990 spune mai departe dl Giulescu la min 3:23 in acelasi videoclip, dar ce inseamna ultimele tehnologii noi nu stim dar poate sa insemne orice, inclusiv lucruri ascunse noua poate chiar marcarea izotopica, care odata infaptuita nu mai avem cum sa renuntam la ea din moment ce am fost inscriptionati, pecetluiti cu semnul fiarei s.a.m.d.

      Mare dreptate are Parintele Novikov cand spune ca in momentul fotografierii fetei ni se va fotografia si retina si in acelasi moment vom fi inscriptionati pe mana sau pe frunte cu semnul fiarei, el vorbind de laser dar de fapt este marcarea izotopica, ma rog totuna.
      Consider mesajul, avertismentul Parintelui Vasile Novikov ca fiind unul profetic si adevarat pt noi cei de astazi, cand tehnologia a urcat stacheta mult mai sus fata de anul 2007-2008,
      toate acesta devenind posibilitati clare si realizabile.
      Se spune ca toata tehnologia de varf cunoscuta noua este cu mult devansata de cea din domeniul militar, asadar e loc de orice.
      Nu o sa vina nimeni sa ne puna in fata alegerea la modul real si sa ne intrebe:
      Ce alegi, painea sau Crucea?
      Asa ceva nu se mai intampla pt ca vrajmasul omului a invata multe din trecut si nu mai vrea mucenici, marturisitori ci prin viclenie mare ne castiga sufletele.

      Dupa cum spune Parintele Vasile Novikov alegerea se refera la semnatura.Am dat semnatura inseamna ca am ales.
      Despre semnatura spune ca e ca si la angajare ”Si cand semnezi faci o intelegere, ca la angajare…
      Faci o cerere dar doar daca o semnezi aceasta este valabila.De ce va lasati pacaliti?”
      Si toul continua in video pana incepe diavolul sa urle.
      Urmariti incepand cu min 1:27:20 – 1:33:40

      Marcarea izotopica:


      https://ortodoxiacatacombe.wordpress.com/2019/06/18/marcarea-izotopica-sau-insemnarea-cu-numarul-numelui-fiarei-666-ii/
      https://ro.wikipedia.org/wiki/Marcare_izotopic%C4%83
      Concluziile sa le traga fiecare caci toate vor fi coroborate cu tehnologia 5G.

      Apreciază

    • Sorin said, on ianuarie 16, 2020 at 11:37 pm

      Apreciază

  20. Andrei C said, on ianuarie 17, 2020 at 12:15 pm

    Ce se mai distreaza dracu’ cu voi :))

    Vine moartea peste noi maine, poimaine , dar vad ca aici fiecare si-a rezolvat problema manturii proprii si se lupta cu buletinele .

    Desteptati-va oameni buni !

    Apreciază

    • adrenallin said, on ianuarie 17, 2020 at 1:49 pm

      Andrei C, cu tot respectul, cred ca gresesti amarnic. Ce ti se pare atat de gresit in lupta unor crestini impotriva acestor mijloace electronice de inrobire, acestor acte care sunt antemergatoare pecetii?

      Ar trebui sa stam cu mainile in san? Oricum majoritatea asa stau, si nu ii intereseaza.

      Eu iti mai pun o intrebare sincera, si te rog sa ma ierti: crezi ca o persoana care merge la Biserica, dar nu lupta impotriva acestui buletin electronic biometric, il ia fara nici macar un semn de interbare, fara o mica macar parere de rau, ce va face cand va veni pericolul mare si anume antihristul si implicit si pecetea? Raspunde-mi sincer te rog frumos.

      Problema stii care e? Eu asa o vad:

      – sistemul merge incet, incet spre pecetluire. Mai intai ii invata pe oameni ca e normal sa ai buletin electronic, din „x” motive, au ei grija de asta. Apoi tot asa, ii obisnuieste cu tot felul de lucruri, pana cand vor spune oamenii ca e cat se poate de ok si de normal sa isi implanteze in mana un CIP, care va contine tot ceea ce au ei, de la buletin, la card de sanatate, la permis de conducere, pasaport etc. E, aici nu vezi niciun pericol?
      Iti spun pe ce ma bazez, si va rog sa ma iertati ca sunt nevoit sa dau astfel de exemple: sunt tanar si majoritatea tinerilor pe care ii cunosc, considera lucru normal sa faci anumite pacate trupesti, considerate de noi, ortodocsii ca fiind perversiuni. Stiti de ce le considera normale? Pentru ca asta li se da, vad peste tot desfranare, la TV, pe net etc. Nu mai avem rusine. Si daca nu suntem strans ancorati in Biserica, in Sfanta Traditie, riscam sa ne pierdem cu totul. Fara rugaciune, post, Sfinte Taine, Sfanta Liturghie nu se poate.
      Despre asta e vorba aici. Eu personal, nu cred ca e o lepadare daca cineva ia acel buletin biometric electronic, dar eu sunt un mare pacatos, si nu am mintea si cugetul limpede, deci mi-e frica de ceea ce gandesc si cred legat de asta. Cred insa ca aceste acte ar trebui pe cat posibil date la o parte. Sa alegem alternativa, daca o exista si sa luptam. Mai cred ca aceste acte sunt pentru a pregati omul mental pentru pecete. Ca sunt un proiect de tip Big Brother. Iarta-ma, dar discutam zilele astea cu o persoana destul de apropiata si sincera care lucreaza in domeniu si care mi-a dat drepatate, spunand ca da, prin acet act biometric electronic, sistemul te poate controla mult mai bine(mai sunt si oameni cinstiti in sistem, din mila lui Dumnezeu).

      Dar iata ca pe viitor(nu stiu daca apropiat sau departat) vor spune: nu e ok, nu e sigur acest buletin, nu sunt sigure nici platie facute cu cardurile bancare, pot fi fraudate. Buletinul sau alt act poate fi furat, pierdut, poate ajunge pe maini rele etc. Si sa vor veni cu alternativa(pecetea): va implantam in mana un cip care va contine tot, toate actele tale. Asa vor face. La inceput oamenii le vor lua de buna voie, ba chiar se vor inghesui sa le ia. Apoi, dupa venirea antihristului, probabil le vor lua, caci fara ele nu vor putea trai.

      Aici e marea problema si din cauza asta eu vreau sa lupt, atat cat pot, cu acest buletin electronc biometric, nu pentru ca il consider o lepadare, ci pentru ca e un act care pregateste mental masele pentru pecetea din Apocalipsa si pentru alte motive expuse mai sus.

      Iertare! Doamne ajuta!

      Apreciază

  21. Andrei C said, on ianuarie 17, 2020 at 12:18 pm

    Saccsiv, o sa vina vremea cand o raspunzi pentru cata lume intoxici cu acest site.

    Apreciază

    • adrenallin said, on ianuarie 17, 2020 at 1:59 pm

      Nu intoxica deloc lumea cu acest site, ba din contra, pe multi ne-a ajutat, iar eu sunt unul dintre cei ce-i sunt recunoscatori fratelui Saccsiv pentru anumite articole, care mi-au fost si imi sunt de real ajutor.

      Hai mai bine sa dormim cu totii, sa spunem ca tot ce ne da sistemul e bun, si apoi cand vine pecetea sa fim nepregatiti total. O fi mai bine, asa?

      Traim vremuri apocaliptice. Asta banuiesc ca e clar pentru toti.

      Dumnezeu stie cat va mai fi, dar noi avem obligatia, ca ortodocsi sa cercetam vremurile, sa fim atenti la ce-i in jurul nostru si sa luptam.

      Pana la urma legat de actele acestea electronice si ce s-a mai scris aici pe blog, opinia fratelui Saccsiv, mi se pare chiar echilibrata, corecta. Nu mi se pare ca a exagerat cu absolut nimic, din contra.

      Iertare! Doamne ajuta!

      P.S. Referitor la cercetarea vremurilor apocaliptice, a semnelor, blogul acesta m-a ajutat enorm. Mila lui Dumnezeu mi l-a descoperit, caci altfel eram in bezna. E mare Dumnezeu!

      Apreciază

    • Cosmin said, on ianuarie 17, 2020 at 6:23 pm

      @ Andrei C

      Capacitatea ta analitica, e insuficienta pentru a te face in masura sa emiti o astfel de afirmatie.

      Mantuire.

      Apreciază

  22. Madalina said, on ianuarie 17, 2020 at 2:56 pm

    Eu vreau sa fiu intoxicata de Saccsiv iar nu de cei care gandesc ca tine si pe care eu ii numesc spalati pe creier iar Sf Ap Pavel fiii pierzarii (vezi chiar primul comentariu semnat de un alt Andrei). Am acest drept?

    Apreciază

  23. R said, on ianuarie 17, 2020 at 5:38 pm

    Acum când populația băune de prostie și plătește cu cardul contactless și pentru o gumă de mestecat, dacă ar veni patriarhia să spună nu luați carduri de nici un fel pentru că vă obișnuiți cu ele și apoi luați și documente de identitate cu cip și la sfârșit acceptați și semnul fiarei, aproape nimeni nu i-ar mai lua în serios, ba chiar ar fi niște vaiete și proteste de ar vui internetul. De ce? Pentru că nu au informat cum trebuie de la început populația, și astfel sistemul ăsta electronic care se implementează insidios de ceva timp, a devenit ceva obișnuit, acceptat și comod. Și atenționările tardive ar fi importante, dar acum, chiar de ar veni, populația în marea ei majoritate nu le-ar mai accepta, și tot patriarhia ar fi de vină că e anacronică. Ei au știut de la început că sistemul de supraveghere electronică masă e periculos, dar au ales să nu informeze populația pentru că s-ar fi pus rău cu cei de sus care conduc toată șmecheria la nivel mondial. Toți cei care au funcții de răspundere în ziua de astăzi trebuie să facă eforturi foarte mari de a nu devia de la drumul drept, de a nu face compromisuri, sau măcar de a nu face compromisuri foarte mari, cu prețul vieții chiar. De aceea cei care au funcții de conducere în toate domeniile, dar mai ales în cel spiritual vor avea de dat socoteală pentru ceea ce fac, chiar dacă acum sunt în funcții importante, și au avantaje multiple. Și te întrebi, dacă deznodământul va fi un eșec, de ce se străduiesc atâta. Sau ei cred că deznodământul nu va fi lamentabil?

    Apreciază

  24. Cosmin said, on ianuarie 17, 2020 at 7:53 pm

    Se va putea calatori si cu CI actuala in tari din spatiul european. Ei mint doar. Ca si cu cardul de sanatate, ziceau ca nu o sa mai ai ce cauta in spitale fara el. Pe langa faptul ca nu e functional, poti folosi acea hartie numita adeverinta. Mai spuneau ca nu se va mai putea frauda sistemul de sanatate daca vom avea carduri: se fraudeaza mai pe indelete. Deci mint intr-una. Dar lumea uita si le primeste pe toate de frica.

    Apreciază

  25. Andrei said, on ianuarie 17, 2020 at 9:47 pm

    Stati linistiti ca vom avea alternativa unei carti de identitate fara cip pe ea.

    Eu sunt partial de acord cu argumentele anti cip date de voi , ce vreau insa sa spun si s-a mai spus , este ca daca maine refuz buletinul cu cip pe el si poimaine mor am portile Raiului deschise ? ?

    Apreciază

    • guti flo said, on ianuarie 17, 2020 at 10:08 pm

      Daca il ai si pe Dumnezeu cu tine… se deschid portile…daca nu, degeaba refuzi cipul.

      Dar daca ai sa crezi ca poti sa il ai pe Dumnezeu…si in acelasi timp sa ai si cipul…te inseli amarnic.

      Apreciază

    • Andrei said, on ianuarie 17, 2020 at 10:36 pm

      Cu siguranta NU pentru ca din felul in care pui problema nu ai legatura cu adevaratul Dumnezeu iar El deschide poarta numai celor pe care-i cunoaste.

      Alternativa este o frectie la piciorul de lemn pentru cei carora le place sa-si fure singuri caciula dar daca nu poti intelege macar atata lucru dupa cat s-a comentat …

      Apreciază

      • Andrei-Nicolae said, on ianuarie 18, 2020 at 12:34 am

        Andrei – fără supărare: nu cunoști cartea Apocalipsei și nici scrierile Sfinţilor Părinți pe această temă (tomuri întregi, începâmd de la Sfinţii (cei 70 de) Apostoli până azi), corelate cu Matei 24, 2 Timotei 3 ș.a.m.d., toate tâlcuite de Sfântul Duh (prin Sfinții Părinţi).

        Dar nici avetismentele părinţilor și mirenilor purtători de Duh Sfânt din zilele noastre nu le-ai auzit, chiar din curtea noastră? Părinții Arsenie Papacioc, Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Tănase și Iulian de la Prodromu, Proculu, Adrian Făgețeanu? Mirenii Sfinți ai închisorilor comuniste, dintre care au tratat în mod special subiectul Ioan Ianolide, Virgil Maxim și doamna Aspazia Oțel Petrescu. Ai citit ce au spus aceștia?

        Iar de prin lume, de Sfintii Ignatie Briancianinov, Cosma etolianul, Nil Athonitul, Ioan Maximovici, Paisie Aghioritul, Iosif isihastul sau Părinții Serafim Rose sau Averchie Taușev oare să nu fi auzit sau să-i fi citit?

        Poate ai auzit măcar Părinții Arsenie Boca și Ilarion Argatu – care deși foarte contestați – au niște profeții despre Sfârșitul lumii cutremurătoare (mai ales Pr. Ilarion).

        Nu spun de Sfintii Efrem Sirul sau Andrei al Cezareei, Chirial al Alexandrieiși alții ca ei din primele veacuri nu mai zic.

        Poate ai auzit totuși macar de cartea Sfârșitul omului a monahului Zosima Pascal totuși… sau mai noua Apostazia și antihristul, scoasă de mărturisitorii americani. Sau vedeniile Sfintilor români Varlaam al Moldovei sau Nifon al Constantiadei…

        Sunt atât de multe,scrise vreme de 20 de secole, încât nu pot crede că n-ai citi măcar una, oricare.

        Eu sunt – așa cum m-ar numi mulți – pomenitor, cu toate că m-am delimitat total de ecumenism, iar eu personal nu pomenesc nici un eretic sau lepădat. Am încredere în Dumnezeu.

        Dar totuși am observat că se inoculează credincioșilor tot mai mult – și asta de mulți ani – nu vă faceți griji, stați liniștiți, nu vă bateți capul – are Dumnezeu grijă.

        Dumnezeu are întotdeauna grijă! Dar ei folosesc această atitudine sofistic. Sunt consternat cum in mediile teologice academice aceste subiecte sunt absolut tabu, iar mediocritatea si lipsa de cercetare pur si simplu sunt mai mult decat incurajate.

        Sfinții Părinți, pe temei scripturistic au spus să nu cercetăm timpurile – adică exact data – dar în același timp au spus în cor că e vital să cercetăm cu dinadinsul si cu luare aminte atât Geneza, cât și Apocalipsa, spunând astfel (parafrazând) ca să știm de unde venim și unde ne vom duce. Și toți au trăit în duhul acesta, începând cu Sfinții Apostoli. Apocalipsa, care se va finaliza cu Judecata de Apoi, este ultimul și cel mai important examen al omului.

        Părintele Arsenie Muscalu de la Sinaia spunea: cei care vor sti toate – dar absolut toate despre sistemul antihristic, dar nu vor avea Sfântul Duh vor cădea cu toții. Iar cei care vor avea Sfântul Duh, dar nu vor ști nimic, sau prea putine, vor sti ce sa faca. Dar chiar șia așa sublinia, in tot cu toată patristica – oricine va primi pecetea – fie și din ignoranta – pt acela lupta a luat sfarsit tragic, fără cale de intoarcere.

        Cât despre pomenitori/ nepomenitori – generalizând – ii vad manati de aceelasi duh, chiar daca pare un paradox ceea ce zic. In fiecare grup exista si exceptii, din pacate incredibil si foarte putine. Dar nu e momentul acum sa dezvolt aceasta.

        Apreciază

      • Andrei said, on ianuarie 18, 2020 at 5:34 am

        @Andrei-Nicolae

        Andrei cu verde este troll. Se vede de la o posta. A intrat sa bage soparle si a semnat cu numele meu pentru ca am avut cele mai multe comentarii. Asta-i mediul virtual in care se creeaza cel mai usor iluzii si deziluzii.

        La fel si Sorin. Care deviaza discutia intr-o directie ciudata de science-fiction prezentand ideile rupte din context dar care asa par traznite si rodul teoriei conspiratiei. Plus ca sugereaza lipsirea de liberul arbitru ceea ce, sa fim seriosi, este o eroare fundamentala. Cei care le vor promova asa cum le prezinta el vor fi buni de legat.

        Apreciază

  26. miraje11 said, on ianuarie 18, 2020 at 10:15 am

    Toti romanii trebuie inregistrati mai ales dupa 2022!
    http://stiri.tvr.ro/sute-de-mii-de-romani-au-buletinele-expirate_855178.html#view

    Apreciază

  27. miraje11 said, on ianuarie 18, 2020 at 10:32 am

    Iubiti frati crestini si alti religiosi… trebuie sa intelegem ca pericolul adevarat este ceva invaziv nu ceva de care ne putem debarasa cand vrem. Buletinul, pasaportul, telefonul le putem lasa sau arunca usor daca dorim. Dar un implant bio sau dgiital mai greu. Neuralinkul lui Elon Musk promite minuni dar poate fi semnul de pe frunte care se conecteaza la structura neuronala a creirului prin terminatiile nervoase ale tamplelor si fruntii. In faza finala va arata ca niste ochelari pusi pe frunte foarte mici. Deocamdata e prea mare si inca neperformanta interfata creier masini. Telefonul smart va arata mai mult ca o bratara ce se poate plia pe incheietura mainii si se poate conecta si el cel mai probabil la terminatiile nervoase sau va lucra sincron cu Neuralink. Pana in 2030 trebuie comercializate in masa asta e planul. Vor deveni obligatorii! Daca nu doresti va trebui sa ai cel putin un telefon performant prin care sa fii inregistrat in sistem si sa se stie de tine. Ideea de baza e dependenta de gadgeturi de la copiii de 4-5 ani pana la batranii de 80 de ani. Colectarea de date biometrice o pot face si hakerii nu doar guvernele. E suficient sa treci prin fata unei camere video oarecare si sa fii introdus ca fizionomie in sistem. ADN ul poate fi colectat si de pe obictele personale, haine sau un pahar. Scanarea de retina o face telefonul pe post de parola. Daca vreti sa iesiti din sistem va fi foarte greu; mai bine va ganditi de pe acum sa o faceti sa sa renuntati la nebunia oraselor, la calatorii, la confortul zilnic. Dupa 2025 va fi foarte greu si aproape imposibil dupa 2030. Agenda 2030 va fi implementata neaparat in 2029. Dar in paralele si natura lucreaza din ce in ce mai agresiv cu omenirea la comanda lui Dumnezeu.

    Apreciază

    • Madalina said, on ianuarie 18, 2020 at 12:01 pm

      Ai perfecta dreptate dar … neinsotirea cu Imparatia Omului care se construieste sub ochii nostri este cu adevarat necesara insa nu si suficienta.

      Este nevoie sa constientizam ca nu e o lupta in lumea aceasta prin nesupunere sociala ci un mijloc de supravietuire duhovniceasca prin care ne indepartam de cele randuite de Satana nadajduind la cele promise de Domnul.

      In acelasi timp, un astfel de pas ce reprezinta in ultima instanta renuntarea la bunatatile lumii acesteia, este poate cea mai mare dovada de credinta. De ce? Pentru ca cel are o face nu are, teoretic vorbind, nici o sansa dar isi pune toata nadejdea in Domnul. Este practic o jertfa de sine pentru credinta in Dumnezeu si cu siguranta va primi de la El rasplata promisa si aici dar mai ales in ceruri.

      Apreciază

  28. Constantin said, on ianuarie 18, 2020 at 8:50 pm

    Parintele Adrian Fageteanu a zis sa nu acceptam buletinele biometrice cu cip sau fara cip ca sunt ei foarte foarte vicleni! A mai zis sa ramanem cu buletinele vechi pana la expirare!

    Apreciază

  29. […] TRADAREA PATRIARHIEI continua: “Problema cipurilor nu e o problema” […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.