SACCSIV – blog ortodox

Comentariul zilei: Temeiul Biblic al neacceptarii prelevarii elementelor de identificare biometrica pentru documentele de identitate cu cip

Iata comentariul fratelui mircea.v postat la TRANSSEXUALISMUL precede APOCALIPSA. Părintele Filotei Zervakos: Sfârşitul va veni “atunci când femeile vor deveni bărbaţi şi bărbaţii femei“:

Incepand de azi, voi posta acest mesaj in fiecare zi. Si asta, pentru ca sistemul lucreaza zi de zi in sensul celor de mai jos, adica, in fiecare zi sistemul amprenteaza oameni.

Temeiul Biblic pentru faptul ca nu trebuie sa acceptam sa fim amprentati, sa ni se preleveze ADN, si altele asemenea:

Epistola întâia către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel
Cap. 6
19. Sau nu ştiţi că trupul vostru este templu al Duhului Sfânt care este în voi, pe care-L aveţi de la Dumnezeu şi că voi nu sunteţi ai voştri?
20. Căci aţi fost cumpăraţi cu preţ! Slăviţi, dar, pe Dumnezeu în trupul vostru şi în duhul vostru, care sunt ale lui Dumnezeu.

Matei 22:
15. Atunci s-au dus fariseii şi au ţinut sfat ca să-L prindă pe El în cuvânt.
16. Şi au trimis la El pe ucenicii lor, împreună cu irodianii, zicând: Învăţătorule, ştim că eşti omul adevărului şi întru adevăr înveţi calea lui Dumnezeu şi nu-Ţi pasă de nimeni, pentru că nu cauţi la faţa oamenilor.
17. Spune-ne deci nouă: Ce Ţi se pare? Se cuvine să dăm dajdie Cezarului sau nu?
18. Iar Iisus, cunoscând viclenia lor, le-a răspuns: Ce Mă ispitiţi, făţarnicilor?
19. Arătaţi-Mi banul de dajdie. Iar ei I-au adus un dinar.
20. Iisus le-a zis: Al cui e chipul acesta şi inscripţia de pe el?
21. Răspuns-au ei: Ale Cezarului. Atunci a zis lor: Daţi deci Cezarului cele ce sunt ale Cezarului şi lui Dumnezeu cele ce sunt ale lui Dumnezeu.
22. Auzind aceasta, s-au minunat şi, lăsându-L, s-au dus.

Sfantul Ioan Gura de Aur spune in Omilii la Matei:
„Cînd i-a întrebat: „Al cui este chipul de pe ea?” şi ei I-au răspuns: ”Al cezarului!“, Domnul le-a spus: „Daţi cezarului cele ce sînt ale cezarului“.
Nu e vorba deci de un simplu dat, ci de o RESTITUIRE. Lucrul acesta îl arată şi chipul şi scrierea de pe ban. Apoi, ca să nu spună fariseii: „Ne porunceşte să ne supunem oamenilor”, Hristos a adăugat: „Şi lui Dumnezeu, cele ale lui Dumnezeu“. Se cade, dar, să dăm oamenilor cele ale oamenilor şi să dăm lui Dumnezeu cele ce datorăm lui Dumnezeu. De aceea şi Pavel zice: „Daţi tuturor cele datorate: celui cu darea, dare; celui cu vama, vamă; celui cu frica, frică”.
Cînd auzi pe Hristos spunînd: „Dă cele ale cezarului cezarului”, află că îţi spune să dai cezarului numai acelea care nu vatămă cu nimic credinţa; altfel n-ar mai fi o dajdie şi o vamă dată cezarului, ci diavolului.”

Sfantul Justin Popovici:

„Daţi cezarului cele ce sunt ale cezarului şi lui Dumnezeu cele ce sunt ale lui Dumnezeu.” Iată ce fel de coexistenţă a Bisericii şi statului a fost stabilită şi prescrisă de Atotştiutorul Domnul nostru şi Mântuitorul Hristos (Matei 22, 21).
De aceea ea rămâne în veci obligatorie şi nestrămutată pentru Biserică. Cezarului – moneda, banii, cu efigia cezarului.
Lui Dumnezeu? – şi sufletul şi trupul: căci pe trup şi în suflet este întipărit chipul lui Dumnezeu. Chipul lui Dumnezeu se află şi pe trup şi în trup, pentru că trupul trăieşte prin sufletul asemănător lui Dumnezeu. Deci, şi unul şi altul aparţin lui Dumnezeu – veşniciei, vieţii veşnice, Adevărului veşnic, Dreptăţii veşnice, Raţiunii veşnice. Prin urmare, cele ce aparţin lui Dumnezeu nu pot fi jertfite de dragul cezarului, şi aici întâietatea îi revine totdeauna lui Dumnezeu.
În Dumnezeu – Omul, în lucrarea şi trupul Lui – Biserica, Dumnezeu totdeauna se află pe primul loc, iar omul – pe-al doilea; Dumnezeu totdeauna hotărăşte totul, şi nu omul. Acestea sunt atotvaloarea şi măsura a toate în Biserica universală. Iată de ce ea se apleacă asupra oricărei probleme „cu frică de Dumnezeu, cu credinţă şi cu dragoste.”…
„Daţi cezarului cele ce sunt ale cezarului şi lui Dumnezeu cele ce sunt ale lui Dumnezeu”- acesta este principiul coexistenţei dintre Biserică şi stat. Nu colaborare, ci coexistenţă între Biserică şi stat. Nu colaborare, cu atât mai mult atunci când „cezarul” prigoneşte toate cele ce sunt ale lui Dumnezeu şi nu vrea să ştie nimic din cele ce sunt ale lui Dumnezeu, ci ţinteşte doar să nimicească tot ce este al lui Dumnezeu. Aici lipsesc condiţiile principale pentru colaborare.
Sau coexistenţa egală în drepturi a aşezămintelor, şi a persoanelor umane, sau calvarul Bisericii cauzat de către prigonitorii, chinuitorii, cotropitorii, care tăgăduiesc şi prigonesc pe Dumnezeu şi cele ale lui Dumnezeu.Iar prin dictatură impun pe potrivnicul lui Dumnezeu şi cele potrivnice lui Dumnezeu. În acest caz Biserica şi statul se despart, se separă fiecare cu ale sale. Nimeni să nu îndrăznească să se amestece în treburile lăuntrice ale Bisericii, să nu se atingă de sfintele şi veşnicele ei îndatoriri şi drepturi evanghelice.
Este limpede că Biserica sub orice regim, chiar şi cel ateist, trebuie să-şi găsească un mod de a convieţui (modus vivendi), dar întotdeauna în duhul şi limitele principiului evanghelic de convieţuire: „cezarului cele ce sunt ale cezarului şi lui Dumnezeu cele ce sunt ale lui Dumnezeu”, şi asta sub controlul suprem al Atot-Evangheliei: „să ascultăm pe Dumnezeu mai mult decât pe oameni”.
Dacă însă acest lucru este cu neputinţă, nu-i rămâne Bisericii ca „modus vivendi”, decât principiul evanghelic: să pătimească pentru Domnul Hristos, să rabde, să sufere, luptând astfel pentru drepturile fundamentale ale credinţei, conştiinţei şi ale sufletului”.

Esti proprietar pe ceea ce faci tu, si ai drepturi doar asupra a ceea ce faci tu. Nu statul ne-a facut, nu statul a luat atomi si a facut corpul nostru si ne-a dat viata, ci Dumnezeu ne-a facut, si doar El are drept asupra noastra. Nici macar noi nu avem drept asupra noastra, pentru ca nu noi ne-am facut.
Amprente, ADN, retina, imagine faciala… sant ale lui Dumnezeu, nu sant ale noastre, cu atat mai putin nu sant ale cezarului/sistemului. Asa ca, nu avem ce restitui cezarului in cele ce tin de trupul si sufletul nostru.
De aici rezulta ca nici imaginea faciala nu ar fi trebuit sa o dam sistemului, dar sa zicem ca am inghitit galusca asta asa cum am inghitit si galusca cnp-ului, si ca ne oprim aici.

Refuzand amprentare, prelevare de ADN…, nu facem altceva decat sa respectam cuvantul lui Dumnezeu.

 

Comentariu saccsiv:

Cititi va rog si:

Parintele Nicolae Steinhardt: Cu STATUL MAMONA nici o legatura, oricat de mica – nici asupra punctelor comune. Lui Mamona numai blestemele din moliftele Sfantului Vasile cel Mare

Nu va puneti semnatura alaturi de a diavolului nici pentru a recunoaste ca exista Dumnezeu

 

65 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. 2DOR said, on decembrie 15, 2019 at 4:35 pm

    Corect!

    Apreciază

  2. ? said, on decembrie 15, 2019 at 5:46 pm

    ” …celui cu frica, frică” ?

    Apreciază

  3. R said, on decembrie 15, 2019 at 7:27 pm

    Elementele de identificare biometrică ar putea fi prelevate și fără acordul explicit al persoanelor, și nu neapărat pentru emiterea actelor cu cip.

    Apreciază

    • Mihail said, on decembrie 15, 2019 at 10:21 pm

      se pot lua dar nu le dai tu de buna voie si mai si semnezi … biometric

      Apreciază

    • Cosmin said, on decembrie 15, 2019 at 11:17 pm

      @ R

      Biometria a fost conceputa cu scopul final de a identifica omul, culmea ei reprezentandu-o pecetea finala.

      Balivernele cu securitatea si terorismul au fost doar pretexte.

      Prelevarea fara acordul explicit al persoanei de informatii de oricefel inclusiv cele legate de identificare, face utilizarea acestora ca fiind clandestina, iar efectele atat in plan socio-juridic cat si in plan duhovnicesc, sunt nule.

      Referitor la articol, e foarte folositor si intaritor duhovniceste. Trebuie sa distingem foarte clar cele doua planuri distincte si in functie de situatia in care ne aflam, mai precis atunci cand sistemul ne cere sau conditioneaza in vederea identificarii elemente biometrice, sa ne afirmam sus si tare faptul ca e neconstitutional, incalcandu-ni-se dreptul la crezuri si convingeri religioase.

      Apreciază

      • R said, on decembrie 16, 2019 at 10:18 am

        Biometria a fost inventată cu scopul final de a-i controla pe toți. Dar pe lângă acordul explicit pe care-l dă cineva pentru a i se preleva datele biometrice, există și modalități de a se preleva aceste date și fără acord explicit, cum ar fi de exemplu operațiile, sau vaccinurile obligatorii în care poate băga o „nano” tehnologie de care să nu ai habar, sau porțile de control din aeroporturi și vămi în general, în care se poate face scanare facială, a irisului, sau prin camerele de luat vederi din tot felul de instituții, sau de pe stradă, locuri unde se poate face scanare facială, și mai pot exista și multe alte modalități. Bineînțeles că suntem responsabili doar atunci când ni se iau datele biometrice cu acordul nostru, dar tendința generală este de a se introduce biometria peste tot, de a fi omniprezentă, și nu-ți cere nimeni acordul pentru asta. Ce e de făcut? Unde să fugi? Ce credeți că vor face oamenii? Majoritatea își va da de la început acordul implicit pentru colectarea la scară macro a datelor biometrice, considerând asta ca pe ceva normal în societatea în care trăim, și apoi, când li se va cere, își vor da și acordul explicit. Credeți că vouă că nu vi s-a întâmplat niciodată să vă fie scanată fața în spațiul public? Nu v-ați dat acordul pentru asta, dar nici n-ați protestat pentru că n-ați știut. Și nici n-aveți cum să protestați, pentru că nimeni nu întrerupe camerele de luat vederi pentru ați intrat voi într-un spațiu public sau privat. S-a ajuns în situația în care ești obligat deja să accepți tot felul de lucruri care sunt băgate pe gâtul oamenilor prin lege, și lațul se va strânge treptat.
        Un exemplu: Facebook. Chiar numele este cât se poate de explicit, iar logo-ul seamănă perfect cu semnul masonic „two ball cane”. Oamenii își oferă pe tavă viața personală fără cea mai mică problemă. Pentru a obție acces date personale, orice serviciu secret făcea eforturi și cheltuieli uriașe înainte de era internetului. Acum lumea este forte relaxată. Vrea să fie urmărită. E chiar ÎNCÂNTATĂ. Vrea like-uri, cât mai multe like-uri. Așa și cu datele biometrice, va fi tot pe bază de like-uri și de invadare și control de bunăvoie a vieții private, iar cei care se vor opune, vor fi nevoiți să iasă din sistem cu consecințele respective.

        Apreciază

    • Oana said, on decembrie 16, 2019 at 10:07 pm

      Nu sunt obligatorii vaccinurile, se pot refuza

      Apreciază

  4. mircea.v said, on decembrie 15, 2019 at 8:53 pm

    saccsiv,

    cum preferi, sa pun tot textul zilnic, sau linkul?
    Cum spui, asa fac.

    @R,

    Daca sant prelevate fara acordul meu, adica eu nu stiu, e pr lor, nu mai e pr mea. Ca e pt acte cu cip sau pt altceva, tot aia e.

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 16, 2019 at 7:13 am

      mircea.v

      Urmatoarele zile pui link. Dupa cateva zile pui text.

      Apreciază

    • R said, on decembrie 17, 2019 at 6:21 pm

      mircea. v

      Ce înseamnă pr? Crezi că ești vinovat doar atunci când îți dai acordul explicit? Nu crezi că ne dăm la tot pasul acordul implicit pentru colectarea a tot felul de date personale acceptând folosirea a tot felul de „device”-uri din ce în ce mai sofisticate, care ne obișnuiesc astfel să acceptăm mai ușor cipul din buletin, sau pe cel din mână? Cum să aibă cineva puterea de a refuza buletinul cu cip dacă nu poate refuza ceva mai simplu ca de exemplu face book-ul sau smart-phone-ul, sau călătoriile în străinătate, sau permisul auto, sau cardul de sănătate, sau cardul bancar? Nu poți sări peste aceste etape și să zici că refuzi buletinul cu cip sau implantul cu cip, pentru că nu cred că va fi posibil. Oamenii nu vor avea puterea să facă asta după ce s-au obișnuit să accepte cele enumerate mai sus ca pe ceva firesc.

      Apreciază

      • mircea.v said, on decembrie 17, 2019 at 7:18 pm

        R,

        am raspuns la cele zise de tine. Ce am scris eu, este pt cei mai noi, si este foarte lamuritor dpdv al Bibliei, ca asta e ancora noastra. Adica sa stie omul ca nu e un moft, sau ceva lumesc, ci ca asa ne indeamna sa facem Dumnezeu. Si chiar daca stim, e bine sa recitim, ca sa avem tot timpul in cap lucrul asta.
        Problemele care le ridici tu sant corecte.

        Uite ce am zis prin 2010 parca. Faci abstractie ca pe atunci eram un pic dus cu pluta in privinta gramaticii. Si eu sant nervos pe mine cand recitesc.
        Vezi si teoria latului.

        https://saccsiv.wordpress.com/2010/11/09/comentariul-zilei-09-11-2010-chestiunea-cipului-si-ochiul-vartejului-de-apa/

        In plus „Dumnezeu este sintetic, El creeaza; diavolul este doar analitic, analizeaza pana la distrugere” – Constantin Oprisan. Asta am citit dupa ce am scris cu ochiul de apa…, si mi-a confirmat ca ideea expusa e corecta.
        E vorba de faptul ca diavolul nu este omniscient asa cum este Dumnezeu, dar el vrea asta, si atunci prin ceea ce zici si tu si prin analiza devine „omniscient”. Antihrist va arata ca este „omni….”. Va trebui sa arata ca doar se da drept Dumnezeu. Si cum la el toate sant imitatii, facaturi, asa va fi si cu toate omni…, dar omul nu va mai avea discernamantul necesar sa faca diferenta intre Atotputernicia lui Dumnezeu si „atotputernicia” antihristului.

        Apreciază

      • voicusoft said, on decembrie 18, 2019 at 4:23 am

        @R si @mircea.v

        Ca si IT-ist, pot spune ca situatia, in momentul „lansarii pe piata” a semnulu fiarei, situatia va fi cam asa (dupa parerea mea):

        1. Totul va fi digitalizat, automatizat si robotizat, mai ales tranzactiile. Foarte probabil bani cash sa nu existe sau , pur si simplu, sa existe degeaba. Ca in Suedia deja exista cash si te poti sterge la fund cu ei ca multi comercianti nu ii mai accepta, pur si simplu. Daca 90% din populatie foloseste tranzactii electronice si dai o lege prin care agentii economici nu mai sunt obligati sa accepte cash ai transformat cash-ul in hartie igienica fara sa mai fie nevoie sa il elimini.

        2. Biometria va fi folosita la scara larga pentru autentificare in orice sistem digital si, bineinteles, pentru supraveghere si spionaj. Instantele de inteligenta artificiala sunt mult mai bune si mai eficiente decat securistii la asta.

        3. Biometria fiind mult mai rapid de fraudat, avand echipamentele necesare (imprimanta 3d, etc. care vor fi pe emag la oferta de black friday) asta va duce la niste fraude masive. Ca e mai greu si dureaza mai mult timp sa hackezi un sistem informatic, sa furi/gichesti o parola decat sa ii furi fata cuiva prin fotografiere de peste drum sau sa il pui sa atinga ceva sau sa ii tai un fir de par (ce contine ADN) sau sa ii furi o haina (ce contine urme de ADN). Fraudele vor fi fara precedent in istoria omenirii, datorita numarului lor si rapiditatii lor. Uitati-va ce camere foto apar la telefoane si ce rezolutii au. Numai bune pentru ciordeles de infromatii biometrice (fata, iris) de la distanta.

        4. Semnul fiarei (indiferent sub ce forma va fi, cip sub piele, sau nanochip prin os cu sau fara comunicare cu alte elemente ce emit semnale radio prin corp) va fi impus ca solutie de urgenta si va fi impus cu rapiditate datorita panicii cauzate de punctul 3. Sistemul va incuraja frauda masiva si apoi va veni cu „solutia” de urgenta.

        5. Teoretic, este POSIBIL ca pentru cei ce au acceptat documente biometrice, prelevarea datelor biometrice, etc. sa refuze semnul fiarei. Doar ca este FOARTE PUTIN PROBABIL datorita urmatorilor factori:

        a. ecumenism generalizat, la pachet cu imposibilitatea impartasirii fara sa mergi zeci , poate sute de KM ceea ce inseamna ca esti slabit duhovniceste grav.
        b. panica generalizata de frica ca orice aspect al vietii tale sau orice detii(bani, masini autonome, smart home) poate fi furat in orice moment, va fi o situatie necotnrolabila, un fel de terorism informatic.
        c. lipsa de credinta generalizata la majoritatea covarsitaore a populatiei
        d. carti sfinte modificate clandestin + interpretari „linistitoare” si alte ras-interpretari sau, pur si simplu, cenzurarea / disparitia cartilor sau a site-urilor duhovnicesti
        e. cei cu adevarat credinciosi vor fi deja demult retrasi din sistem, neavand cu cine sa te sfatuiesti si la cine sa apelezi
        f. obisnuinta prea multa cu „traiul bun si nesimtirea” (calatorii, afaceri, masini, lipsa totala de cunostinte despre supravietuire, indeletniciri agricole, etc.)
        g. biometrie generalizata care s-a dovedit a fi aparent inofensiva, inclusiv oameni cu cipuri care nu contin (inca) nimic ce sa rezulte sau sa prezinte 666
        h. ani de zile de alarme false (aia e pecetea, ba nu aia e pecetea, ba nu ca iti scrie invizibil cipul pe frunte si arzi in iad pe veci deci traiesti degeaba, ba trebuie sa fugi in munti acum fix in aces tmoment cu hainele de pe tine si sa iti abandonezi toata familia in acest moment pe baza ca a zis parintele cutare ca sa aflii a 2a zi ca nu a zis) promovate de unii naivi care au ca rezultat nepasarea sau fatalismul. De-aia a zis parintele Adrian Fageteanu sa avem grija sa nu bravam, o alarma prea mare urmata de o linistire brusca (uiet ca nu a fost adevarat) face mai mult rau decat bine.
        i. lipsa posibilitatii / pregatirii de a iesi din sistem (aia dureaza totusi minim cateva luni, care nu le vei mai avea la dispozitie) cat si lipsa motivatiei datorita alarmismului de la punctul h. si a lipsei de a avea cu cine sa te sfatuiesti (punctul 3.).

        Iar acesti factori te vor aduce in situatia de a:

        a. Alege sa mori imediat de foame si de singuratate in propria ta casa sau a ajunge chiar boschetar, deoarece vei avea blocate pe loc toate conturile (bancare, facebook, etc) iar cash nu vei avea sau vei avea degeaba.

        b. A accepta semnul fiarei, datorita faptului ca nu mai ai nici motivatie, nici putere, nici cu cine sa te mai sfatuiesti sau sa discuti acest aspect, dar nici duhovnic la care sa te impartasesti sa te intaresti duhovniceste si nici surse autentice de informare.

        Practic, intr-o astfel de situatie, se prea poate ca 9999 din 10.000 de oameni sa aleaga varianta b., si doar 1 din 10.000 sa aleaga varianta a. Adica „Painea sau Hristos”. Iar din cei care vor alege varianta a. nu se stie cati vor rezista, ispitele fiind prea mari si impartasanie ioc.

        E asemanator cu ce a zis saccsiv mai demult, daca incepi sa desfranezi cu o fata, sansele is de 0,01% sa te opresti inainte de a incepe actul sexual propriu zis. Placerea e prea mare sa poti refuza. In cazul semnului fiarei, spaima si frica de a muri de foame va fi mult mai mare decat cea de osanda vesnica, lucru de care nu va mai fi cine sa te avertizeze / sa te opreasca.

        Acceptarea actelor biometrice electronice poate fi considerata primejdie duhovniceasca deoarece, la urma urmei acceptarea si folosirea lor este, dupa parerea mea, un pacat dar si pentru faptul ca te obisnuiesti prost si devii ipocrit in fata celor pe care ii indemni sa nu le ia. Nu poti sa ai pasaport biometric in buzunar si sa le zici altora nu luati cipul, ca risti sa pari ipocrit. Nu sunt, in schimb, un one way road. Sunt o afundare si mai tare in sistem.
        Iar daca iei pasaportul biometric mintindu-te ca „lasa ca ma pocaiesc apoi sau ma mut peset o luna la tara” risti sa te culci pe o ureche si sa amani la nesfarsit, mintindu-te singur. La fel si daca le zici la altii asta. Poti sa ai aici si niste circumstante atenuante, avand in vedere faptul ca nu e totuna daca accepti un document biometric ca ai nevoie urgent sa rezolvi ceva (ai parinti pe moarte in Dubai si acolo nu se accepta pasaportul temporar) sau ca ti-l faci de bunavoie si nesilit de nimeni, adica ai „evlavie la cip, deci si la Antihrist” cum zicea parintele Proclu.

        Acceptarea semnului fiarei, in schimb, este o compromitere (distrugere definitiva) duhovniceasca. Un echivalent al sinuciderii. Aia e un one way ticket to hell. Probabil ca multi vor sti asta dar vor sti degeaba, precum omul stie ca e pacat (si pericol pentru sanatate) sa fumezi dar tot o face ca ii e (foarte) greu sa se lase sau, pur si simplu, nu are chef. Sau chiar ii place sa fumeze (se crede intelectual cand are tigara in gura).

        ***Nota**** Exista posibilitatea sa nu fie un razboi, ca metoda „traiul bun si nesimtirea” s-a dovedit a fi MULT mai eficienta in anesetzierea duhovniceasca a populatiei. Plus ca ai obiect de santaj extrem de bun. Razboaiele mai generaza sfinti, martiri, mai antreneaza instinctul de supravietuire a omului, mai rup (involuntar) omul de sistem. Multi oameni doar cand dau de necaz se intorc la credinta, in rest sunt niste „ortodocsi” secularizati ce voteaza cu USR si o ard cu #rezist. Trebuie oamenii inrobiti bine cu bunuri materiale si vicii (droguri, orgii sexuale) astfel incat sa ii poti santaja eficient cu semnul fiarei. Diavolul e intotdeauna mai viclean ca omul si invata din greselile trecutului. Interesul diavolului e sa bage toata populatia planetei in iad daca se poate. Din 7 miliarde omori 6 miliarde dar poate nu toti merg in iad. Din 7 miliarde, inrobesti prin „bunastare materiala” si apoi pecetluiesti 6.999.000 si ii bagi sigur in iad. Adica ai o garantie, nu o asigurare.

        Apreciază

      • saccsiv said, on decembrie 18, 2019 at 6:24 am

        voicusoft

        Razboi va fi. O spun Sfintii si o recunosc si ei.

        Apreciază

  5. dante said, on decembrie 15, 2019 at 10:01 pm

    Este foarte grea chestiunea amprentarii si aprelevarii de date biometrice si asta datorita faptului ca ierarhii Bisericii sint total nepasatori la aceasta problema. Daca pe vremea parintelui Iustin se lua atitudine si chiar se crease un curent de impotrivire fatisa, acum este vremea lui ” scapa cine poate” . Mai stie cineva pe vreun preot cu curaj care sa strige impotriva acestei dictaturi biometrice? Preotii au devenit intre timp popi, smirlgheruiti si spalati pe creier, numai buni de pus in slujba sistemului. Cunosc personal un preot care pentru mine a devenit popa, si care pina acum o jumatate de an tuna si fulgera impotriva tehnologiei si a Facebookului in special, numai ca de vreo citeva luni a intors foaia si face propaganda acestei retele de „socializare” argumentind ca numai asa pot afla si altii Adevarul. Adica mai pe romaneste: te faci frate cu dracu pina treci puntea si-ti vezi treaba facuta. A gustat si el putin din drog si a inceput sa-i placa. Mare pacaleala asta si cred ca acest popa nu e singular. Noi, simpli mireni nu vom avea alta soarta decit arestati sau internati la ospicii, catalogati fiind ca extremisti sau nebuni. Personal nu detin nici un soi de card sau vreun cont la vreo retea de spionaj, pardon „socializare”

    Apreciază

  6. Anglia, reperul civilizatiei! said, on decembrie 16, 2019 at 12:17 am

    Apreciază

  7. Remus Satală said, on decembrie 16, 2019 at 4:51 am

    Oamenii trebuie să fie cât mai intersexuali așa pentru ca să fie mai ușor pentru ei să se creadă numere! Păi ce numerele au sex? Cum poți transforma oamenii în numere fără să-i faci să se creadă numere?

    Apreciază

  8. dante said, on decembrie 16, 2019 at 7:40 am

    @saccsiv
    Nu era anticip pentru ca o parte din divergentele pe tema cip-ului cu el au aparut acum 9 ani cind parintele Iustin inca traia, insa nu se inscria intru-totul pe linia trasata de patriarhie, insa de ceva vreme ceva s-a intimplat. Acesti preoti au o mare responsabilitate, pentru ca pot buni pastori sau din contra mari smintitori in comunitatea pe care o pastoresc. Acum se lauda cu succesul pe care-l are printre cititorii pe facebook….

    Apreciază

  9. Grigore said, on decembrie 16, 2019 at 8:55 pm

    Problema pleaca de la smartphone-uri. Ce e scris in comentariul de mai sus a mai fost discutat inca de acum ceva timp. Dar problema pleaca de la smartphone-uri. Dracul se bazeaza pe obisnuinta omului.

    Aproape toate telefoanele azi au senzor de amprenta. Senzorul de amprenta nu e ceva rau, cand il folosesti pentru deblocarea telefonului. Telefonul a devenit un computer la purtator. Totusi senzorul de amprenta e mai comod decat o parola sau desenul ala.

    Comod e un cuvant cheie. Este acul din momeala. Caci foarte curand vor introduce amprenta la plati. Cand faci o plata cu telefonul sa folosesti senzorul de amprenta pentru a te identifica. E comod.
    La fel, senzorul de amprenta va aparea si la bancomate.

    Intrebati-va acum de ce noul buletin card bancar are nevoie de cip, de amprenta digitala si de chipul digital al omului?

    Am scris mai demult ca acest nou buletin este cat un card bancar, pentru ca asta va fi, un card bancar.
    Numerele acelea scrise pe card se pot genera la secunda pe telefonul mobil in aplicatia bancii ori de cate ori omul vrea sa anuleze un card bancar virtual si sa obtina altul. Infinit!
    Dar buletinul ala are cip pentru ca va putea fi introdus in bancomat, amprenta va inlocui pin-ul si amprenta faciala a chipului omului va fi o a 2-a forma de autentificare, caci toate bancomatele vor putea sa prelucreze chipul omului.
    Bancile la acest moment au acces la serviciul de evidenta a populatiei, acces oferit de client printr-un fel de procura semnata la banca in momentul deschiderii contului. Iar daca cumva clientul are cont deschis si nu era aceasta procura facuta, banca va chema clientul pentru actualizarea datelor si va obtine acordul. Nu oferi acordul, ne pare rau dar iti inchidem contul.
    Dupa ce banca obtine acest acord, poate actualiza datele cu caracter personal ale clientului, fara sa mai fie necesara prezenta clientului la sediul bancii cu buletinul in mana. Practic banca are linie deschisa 247 la serviciul de evidenta a populatiei, de unde primeste noua adresa, noul nume sau chiar noua serie de buletin.
    Insa o data cu buletinele biometrice, banca va avea acces la 2 noi forme de identitate, amprenta papiala si faciala. De aceea se insista inca de azi la acordul datelor cu caracter personal. CNP-ul, adresa si numele nu sunt atat de personale precum amprenta sau chipul, nu credeti? Dar pe viitor omul e obisnuit si va semna din COMODITATE.

    Nu se vor mai elibera carduri bancare, puteti folosi buletinul ca sa extrageti bani din bancomat si telefonul ca sa faceti plati. Cred ca sistemul se gandeste deja sa bage buletinul asta direct in telefon ca sa nu mai fie nevoie nici macar de acest plastic. Iar apoi telefonul o sa fie forma de plata general acceptata pentru ca va inlocui foarte usor cash-ul. Oricine are telefonul la el, precum poarta portofelul astazi.
    Deja sunt multi oameni care platesc cu telefonul. Am vazut zevzeci care nu cred ca inteleg nici macar diferenta intre WiFi si date mobile, dar care fac plati cu telefonul prin NFC.
    De ce? COMOD! Acul din momeala!
    Te intalnesti cu un prieten sa bei o bere. Faci cinste? Platesti cu telefonul. Vrei sa fii nemteste, ii transferi prietenului suma pentru bere de la telefon la telefon, si isi plateste singur berea. Ba chiar ramane si o dovada clara ca iti e dator. Onestitatea prima nu?
    Iar chelnerul nici nu mai are nevoie de POS, ci doar de telefonul mobil care tine loc de buletin si cu care poate accepta plati in numele patronului prin intermediul unei aplicatii desigur. Asa ca statul si patronul vor putea urmari cu atentie si cat rapid a incasat plata, ce bacsis a primit si cine, cat si la ce ora a platit dar si pentru ce produs.
    (Realizati ca acela care are acces la aceste informatii poate face bani peste bani stand in pat, stie la ce bar se vinde cel mai bine, ce anume se vinde cel mai bine, cine e cel mai cheltuitor si ce gusturi are, etc?)

    P.S. Recomand cititorilor sa intrebe la banca, cumva in asentimentul angajatilor bancii (nu critic) daca nu are banca o metoda mai simpla de a actualiza datele direct de la serviciul de evidenta a populatiei ca sa scapati de corvoada asta cu actualizarea datelor de fiecare data reinnoiti buletinul? Retineti, intrebati ca si cum ati fi multumiti sa auziti ca da banca poate asa ceva. Fiti intelepti ca serpii!

    Apreciază

  10. Oana said, on decembrie 16, 2019 at 10:09 pm

    Multumim. E foarte bine explicat, sunt multi care isi intemeiaza total eronat sustinerea acestor practici ale sistemului prin faptul ca trebuie sa dam „cezarului ce este al cezarului”.

    Apreciază

  11. P.M. said, on decembrie 17, 2019 at 2:24 am

    Acestea fiind scrise si analizate,trebuie gåndit ce este de fãcut mai departe;cele cåteva sute de persoane ce nu vor accepta noile buletine,nu vor avea optiuni;pãrerea mea cã din August 2031 cånd se va emite buletinul clasic pentru ultimile persoane,existã douã scenarii:ori se va trece la nivelul urmãtor,adicã implantarea cipului,ori va începe ultimul rãzboi planetar.
    99%din cei ce nu vor accepta varianta biometricã,nu vor aceepta nici cipuirea;la fel va fi si în privinta celorlalti:99%din cei ce vor accepta identificarea biometricã,vor accepta si cipuirea.
    Pãrerea mea cã aceastã etapã este o cernere
    Mã gåndesc cã ar trebui creatã o comunitate;cred cã din anul 2031 se vor succede asa de repede evenimentele încåt nici nu ne vom da seama si nici reactie nu vor avea multi;rãul,pervetirea,batjocura,necredinta sunt la apogeu;mult timp nu va mai dura pånã cånd lumea,asa cum o stim,nu va mai fi la fel.

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 17, 2019 at 9:25 am

      P.M.

      Doar pentru ca ultimul roman ar trebui sa-si schimbe buletinul in 2031, nu inseamna ca sistemul trebuie sa astepte pana atunci.
      Marele tambalau poate incepe oricand, caci nu sta un intreg angrenaj de nivel mondial dupa ultimul roman. Papusarii sistemului pot oricand cere noi buletine incepand cu anul X, pentru toata lumea. Chiar si la anul. Sau orice mai vor ei.

      Apreciază

    • Grigore said, on decembrie 17, 2019 at 10:36 am

      P.M.
      Noile Buletine Biometrice (BB) vor fi obligatorii din August 2021, nu 2031. Nu exista alternativa. Daca iti schimbi acum in 2021 buletinul, maxim poti sa il folosesti pana in 2031, dar nu se vor mai emite buletine clasice dupa August 2021.

      PRESUPUNERI

      saccsiv
      Buletinele vechi vor mai merge DOAR cativa ani in paralel cu cele noi. Nu vei mai putea sa iesi din tara cu cele vechi. Comisia Europeana o sa aiba grija de treaba asta, pentru ca dupa BREXIT nu mai poti intra in UK fara pasaport biometric, cel clasic nu ajuta. Din motive de simetrie clar nici calatoria in UE n-o sa se mai poata fara BB, se vor ocupa cei de la Comisia Europeana.
      Apoi in Romania bancile fiind un fel de stat in stat, pot sa spuna ca nu mai emit carduri bancare pentru ca astia cu noile BB le pot folosi ca pe niste carduri bancare. (Vezi comentariul meu de mai sus.)
      Sa nu uitam ca bancile au folosit direct carduri bancare wireless fara sa intrebe pe nimeni si fara alternative.
      Ba chiar pot sa spuna cand te duci sa ceri un card, acum nu avem carduri pe stoc (plasticele adica) reveniti alta data sau schimbati-va buletinul si veti avea cate carduri virtuale doriti si nici nu mai platiti comision. Categoric cardul de plastic o sa aiba un comision de eliberare sau administrare in comparatie cu cardurile virtuale care o sa aiba comision 0. Simetric cum a fost cu cash-ul, daca faci plati cu cardul comision 0, daca scoti banii de pe card ca sa platesti, comision de extragere. Mai sunt operatorii de telefonie mobila, de cablu, etc. Prin toti acestia vor gasi forme de a sili omul sa treaca mai repede la buletinul biometric. Sa nu para ca statul forteaza, ci progresul tehnologic.
      BOMBA poate fi in cazul pensionarilor. Pensionarii au majoritatea buletine clasice care nu mai expira, deci acestia nu mai cauta sa le schimbe, mai ales ca daca nu calatoresc. Atunci o sa arunde BOMBA, toti pensionarii sa treaca la BB ca sa poata incasa pensia la usa ca pana acum. Altfel sa isi faca card bancar (unde stim iarasi povestea cu banca mai sus). Ma astept 99% ca statul sa vina cu o bomba din asta pentru ca numarul pensionarilor e urias si nu pot fi ocoliti de sistem. Justificari se vor gasi.

      Nu uitati un lucru, daca in 5 ani de la August 2021 mai mult de 70-80% din romani vor accepta buletinele biometrice apoi le vor declara obligatorii prin intermediul bancilor sau al vamilor. O sa ti-o bage pe aia cu toti au asa ceva, te-ai gasit tu mai special?

      Calculand, cei ce n-au fost la Referendumul Pentru Familie (RPF), vor lua aceste BB pe nerasuflate. Nu m-ar mira sa faca o aplicatie ceva, sa iti rezervi ziua si ora cand poti sa te duci sa iti ia amprentele, 2 minute dureaza si apoi ti-l trimite prin posta sau vii sa il ridici. Sau poate chiar o aplicatie prin care BB sa fie un eBB pe telefon (ideal pt tefelisti) pe care sa il poti folosi imediat, urmand sa ridici si plasticul oricand doresti.
      Cei ce n-au fost la RPF sunt o majoritate covarsitoare si isi vor schimba imediat buletinele daca e nevoie pentru vama, pentru banca samd.
      Dintre cei ce au fost la RPF iarasi o parte vor lua aceste BB (buletine biometrice) pentru ca sunt sectanti. Pensionarii care au fost in numar mare la RPF pot fi iarasi fortati pentru ca depind de pensie, ca sa isi cumpere medicamente, alimente, apa, caldura, etc.

      Acestea fiind calculele devine clar ca un numar mic de oameni nu vor accepta BB. Chestia e ca va dura niste ani. Anii astia vor fi ultimii ani de libertate daca putem sa o numim asa. Razboiul va astepta pana toti se vor obisnui cu BB, sau eBB, care vor oferi neajunsuri. Acest rastimp este binevenit caci mai toti sunt nepregatiti in acest moment.
      Dar e clar ca razboiul nu va porni cat nu se vor implementa bine aceste buletine biometrice pentru obisnuinta populatiei. Le-ar distruge munca lor si ar fi greu sa implementeze ulterior un cip implantabil. Biometria e un pas intermediar obligatoriu pentru obisnuirea mentalului colectiv, care impreuneaza corpul cu banii, spre semnul fiarei.

      Raspunsul catre tine saccsiv l-am numit presupuneri, ca sunt doar parerile mele despre ceva din viitor.

      Apreciază

  12. […] Comentariul zilei: Temeiul Biblic al neacceptarii prelevarii elementelor de identificare biometrica … […]

    Apreciază

  13. voicusoft said, on decembrie 18, 2019 at 2:54 am

    Am sa fac cateva clarificari aici:

    1. Noul regulament european cu privire la cartile de identitate intra in vigoare din 2021, dupa cum stim, dar:

    a. El se aplica doar in spectrul calatoriilor in spatiul economic european (SEE). Regulamentele UE nu au puterea de a intra in domeniul identificarii propriu zise a populatiei decat daca intra in aria de responsabilitate a UE: piata comuna, tranzactii intracomunitare, calatorii intracomunitare, imigratie, etc.

    **Nota: Vedeti cazul cu Hamilton prin care statul roman recunoaste casatoriile gay din alte tari doar din punct de vedere al imigratiei: pentru obtinerea permisului de sedere intre un cetatean roman (UE) si un cetatean de acelasi sex din afara UE pe baza casatoriei incheiate in alta tara UE / Non-UE. E un fel de pseudo-parteneriat civil.

    b. El prevede o exceptie de aplicare pentru cartile de identitate temporare cu valabilitate mai mica de 60 de zile.

    c. Se aplica doar cartilor de identitate, nu si pasapoartelor. Pasapoartele sunt guvernate de alte conventii internationale si ele implica si calatorii extracomunitare. Acolo exista un alt regulament ce nu stiu sa fie in lucru in vederea modificarii, si ar fi probleme ca inca sunt tari ce nu au pasapoarte biometrice (Mexic, Coreea de Nord, etc. + pasapoartele temporare ale Rusiei, ale Marii Britanii si Irlandei de Nord + titluri de calatorie ale altor tari).

    d. Prevede posibilitatea ca alte tari membre SEE, prin acord bilateral, sa accepte acte precum permisul de conducere, ale caror componenta fizica nu intra sub jurisdictia actualului regulament

    Practic, acest regulament, care intra in vigoare din 2021, are 2 efecte importante:

    1. Obliga toate tarile din cadrul SEE sa accepte din 2026 doar acte de identitate ale cetatenilor straini altor tari SEE ce au, cel putin, zona citibila cu masina (MRZ, cum sunt actualele carti de identitate ale noastre)

    2. Obliga toate tarile din cadrul SEE sa accepte din 2031 doar acte de identitate electronice ale cetatenilor altor tari SEE (ce contin prelevarea amprentelor si stocarea lor pe cipul RFID)

    In acest moment statul roman deja emite (de mai bine de 20 de ani) carti provizorii de identitate ce nu contin zona MRZ si nici poza biometrica ce nu pot fi folosite pentru calatorii in SEE, iar buletinele de identitate vechi sunt , in continuare, valabile dar doar pe teritoriul Romaniei, asemenea cartii provizorii de identitate.

    Ceea ce inseamna ca:

    a. Statul roman are obligatia de a armoniza actele normative si a pregati tehnic sistemele pentru realizarea acestor documente pana la intrarea in vigoare a actualului Regulament

    b. Statul roman poate emite, in continuare, dupa 2021, acte de identitate simple (non-biometrice), dar din 2031 nu mai are voie sa accepte (in vederea legitimiarii la trecerea frontierei sau a altor operatiuni ce necesita identificare) decat carti de identitate electronice ale cetatenilor din alte tari ale SEE. La fel si celelalte 26 de tari (ca UK iese). Practic, din 2031 actele de identitate non-electronice nu mai pot fi folosite pentru calatorii/imigrare in SEE decat daca sunt temporare si au termen de valabiliate pana in 60 de zile.

    c. Statul roman poate emite, in continuare, dupa 2021, pasapoarte simple temporare, titluri de calatorie (acte non-electronice) ce sa poata fi folosite la calatorii in cadrul SEE.

    d. Statul roman poate emite, in continuare, dupa 2021, acte de identitate simple (non-biometrice) temporare cu termen de valabilitate pana in 60 de zile ce sa poata fi folosite la calatorii in cadrul SEE.

    Cum ne afecteaza pe noi direct Regulamentul?

    1. Actualele carti de identitate, respectiv viitoarele carti de identitate simple (daca vor exista, deoarece exista proiect de lege ce prevede asta dar e blocat in Parlament) pot fi folosite pana in 2031 pentru calatorii in SEE.

    2. Din 2031, vom putea calatori in SEE doar cu:
    a. Carte electronica de identitate
    b. Pasaport electronic
    c. Pasaport temporar
    d. Carte temporara de identitate valabila pana in 60 de zile (daca statul roman va emite asa ceva).

    3. Da posibilitatea actionarii in instanta, dupa 2031, a tarilor ce aplica regulamentul, deoarece acest regulament intra in coliziune cu GDPR care obliga toate entitatile ce lucreaza cu date cu caracer personal sa ofere prelevarea datelor biometrice doar ca optiune facultativa. Asta in caz ca , pana in 2031, nu se amendeaza GDPR-ul ca sa elimine aceasta obligatie. In prezent, Franta se pregateste sa-l incalce flagrant prin instituirea obligatorie a biometriei peste tot, in stil chinezesc.

    Bineinteles, asta nu inseamna ca statul roman nu poate sa elimine complet actele non-electronice la discretia sa, sau ca acest regulament sau alte regulamente sa nu fie modificate intre timp. UE are proceduri destul de birocratice pe aici, orice modificare pe aici poate dura 1-2 ani.

    Exista si posibilitatea eliminarii complete a actelor si folosirea telefonului mobil sau oricarui dispozitiv smartphone pentru recunoastere faciala / recunoastere a amprentelor ca , ulterior, pentru a combate frauda (deja se pot printa amprente cu imprimante 3D, si chiar masti ce sa fenteze sistemele) se va introduce autentificarea biometrica pe baza de ADN(gen telefon cu cip ce contine ceva cu ADN-ul tau sau prelevarea de catre evidenta populatiei a ceva ce contine ADN-ul tau, din cate stiu se poate face recunoastere faciala pe baza de ADN, dar nu stiu cat de eficient e) sau implementarea unui CIP subcutanat sau, mai rau, in os sau mai situ eu unde.

    Dar asta ramane de vazut ce se mai planuieste in viitor, inca sunt o gramada de variante la dispozitie pentru a anestezia populatia suficient de mult incat sa se ajunga la acceptarea voluntara si constienta a semnul fiarei. Eu zic ca se prea poate ca primele variante de cip subcutanat sa fie inofensive, si doar pe la versiunea a 3-a sau a 4-a sa reprezinte semnul fiarei. Asta pentru a „linisti” populatia. Exisat mii si mii de variante.

    Apreciază

  14. voicusoft said, on decembrie 18, 2019 at 3:02 am

    Revin cu o completare:

    Practic, acest regulament, care intra in vigoare din 2021, are 2 efecte importante:

    1. Obliga toate tarile din cadrul SEE sa accepte din 2026 doar acte de identitate ale cetatenilor straini altor tari SEE ce au, cel putin, zona citibila cu masina (MRZ, cum sunt actualele carti de identitate ale noastre) emise inainte de 1 iulie 2021 (data intrarii in vigoare a regulamentului)
    ***Pentru cele emise dupa 01.07.2021, ce nu sunt electronice (continand datele biometrice ale fetei si amprentelor) nu se aplica aceast efect, orice CI emisa dupa 01.07.2021 trebuie sa fie electronica pentru a permite calatoria/imigrarea intr-o alta tara SEE

    Apreciază

  15. voicusoft said, on decembrie 18, 2019 at 3:17 am

    Mai fac aici o precizare importanta.

    Actele de identitate actuale SUNT deja biometrice. Din 1998. Prelevarea amprentei faciale inseamna, de fapt, fotografiere si stocare in mediu electronic (Care e centralizat, indosarierea facandu-se de DEPABD, fost IEP de prin 1998).

    Toate documentele de identitate emise de statul roman in ultimii 20 de ani: carte de identitate, pasaport simplu electronic, pasaport simplu temporar, vechiul pasaport, permis de conducere cu exceptia cartii provizorii de identitate sunt BIOMETRICE.

    In prezent se face trecerea la documentele electronice de identitate, ce contin cip ce stocheaza amprenta faciala (in acest moment amprenta faciala e stocata doar in sistem centralizat pe serverele MAI) si amprenta digitala.

    Practic, trecem de la documente biometrice la documente electronice biometrice.

    Biometria e folosita de statul roman de prin 1999, iar in SUA sunt sisteme automate de recunoastere faciala ce scaneaza doar zona MRZ, nu si cip-ul RFID. Urmeaza sa fie upgradate.

    Trecem de la biometrie versiunea 1.0 la biometrie versiunea 2.0, iar unul din scopurile acestei treceri este legata de inteligenta artificiala, vedeti portile electronice de trecere a frontierei de pe aeroporturi unde daca ai pasaport sau buletin electronic ti se scaneaza fata, se scaneaza cipul si se verifica cu datele din sistem. Recunoasterea faciala este tehnica ce foloseste inteligenta artificiala. Intram in era automatizarii si robotizarii, inteligenta artificiala avand nevoie de biometrie pentru identificarea individului.

    Biometria va fi folosita la scara larga peste 10 ani, inlocuind parolele, codurile PIN si chiar si functionarii publici.
    Va fi ca si internetul, calculatorul si smartphone-ul astazi. Va fi ceva normal si perceput ca inofsensiv de majoritatea covarsitoare a populatiei, pasul urmator dupa bresele grave de securiate care le va aduce biomertria va fi aplicarea unui semn particular (cip sau orice altceva) ce sa nu poata fi clonat/reprodus. Un fir de par (ce contine ADN), fata, impresiunile digitale, pulsul pot fi clonate sau simulate deja, tehnic vorbind. Biometria e fraudabila, in schimb daca unul are un cip in os in frunte, va trebui sa il decapitezi ca sa furi cipul si apoi sa te operezi tu pe os sa ti-l schimbi, facand mult mai dificila hackereala.

    Apreciază

    • P.M. said, on decembrie 18, 2019 at 7:24 am

      @@@
      Domnule Voicusoft;sunt plãcut impresionat cã în lumea asta a it istilor existã si oameni credinciosi;nu stiu de ce aveam impresia,defapt eram convins cã acolo se gãsesc doar atei,si nu orice fel de atei(voi explica pe parcusul mesajului);ceea ce a ti expus în primul mesaj ar trebui sã fie un fel de icoanã pentru toti oamenii ce înteleg limba romånã;iar pentru cei ce sunt destepti si încåntati de noile C.I. ar trebui sã refuze noile documente doar prin ,,simpul”motiv ce l reprezintã siguranta personalã.
      Cumva trebuie adus în spatiul public argumentele expuse de dumneavoastrã;pentru cã desteptii nu vor mai invoca motivul cã aceste argumente sunt scrise de niste nepriceputi.
      Cum majoritatea romånilor sunt atei,sau au o vagã idee de iad si Rai implicit de eternitate,este bine dacã vor fi avertizati cu argumente solide la ceea ce se expun prin noile documente;cu alte cuvinte sã stie ce i asteaptã.
      Eu nu am nimic cu ateii,am înteles cã Tatãl Ceresc dacã Vroia sã impunã credinta,atunci Gãsea o solutie dar automat numai exista liberul arbitru;ce mã deranjeazã la ei este atitudinea måndrã,de superioritate cã ei le stiu pe toate;în plus sunt agresivi,hulitori;si mai dureros este cã hulele vin si de la unii cu o pregãtire superioarã care teoretic ar trebui sã fie altfel.Este un domn(corporatist,chiar it ist cred cã e)ce are un blog cu prizã la public(Mihai Vasilescu se cheamã acest domn)prin care dumnealui nu si poate prezenta public necredinta decåt prin hule;dacã voi gãsi articolul,îl voi posta aici.
      Mã gåndesc cã la astfel de oameni cu influentã la public trebuiesc prezentate aceste argumente solide;poate li se vor aprinde beculete în minte si se va crea o tabãrã solidã si numeroasã cu oameni ce vor protesta contra noilor acte.

      Apreciază

      • voicusoft said, on decembrie 18, 2019 at 2:38 pm

        @P.M.

        In companiile de IT s-a importat foarte mult „cultura” din Silicon Valley. Gandirea e uniforma in industrie la nivel global, si asta pentru ca suntem foarte interconectati, calatorim des si schimbul de experienta e foarte puternic. Politic si cultural vorbind se gandeste cam la fel si in India, si in USA si in Romania. Romgleza, bineinteles, e la ea acasa. Chiar si eu (la oboseala) mai incurc romana cu engleza. Defect profesional ….

        Cam 60% sunt progresisti (#rezist, usr, ateism, new age, etc.), 30% sunt libertarieni (piata libera, stat minimal, nu prea sunt de acord cu progresismul dar din motive de stat minimal, libertate pentru orice, etc.), 8% neoprotestanti si, foarte probabil, 1 sau 2% ortodocsi practicanti. Lucrez de aproximativ 14 ani si cred ca am cunoscut unul sau doi ortodocsi practicanti. De ecumenism nu am verificat, dar probabil ca printre cei care nu sunt de acord cu ecumenismul sunt 0,1% sau nici atat.

        Cei de tip Mihai Vasilescu sunt multi, facand parte din grupul celor aroganti si destul de inculti. Asta pentru ca nu exista nici o regula / cerinta ca IT-istii sa fie academicieni. Multi sunt absolventi de stiinte exacte (tot respectul, si eu am facut stiinte economice, ceea ce e un hibrid) care la capitolul istorie si stiinte socio umane (aici intra religia, antropologia, sociologia, istoria, religia si , in general, materiile care te invata sa vezi cum functioneaza cu adevarat lumea) sunt complet pe dinafara. Analfabetismul economic, juridic si istoric e la el acasa.

        Precizez un aspect important: la referendumul pentru familie am putut discuta si sa ma inteleg cu cei pro – #rezist, pro-USR. In schimb cu cei care nu lucrau in IT, gen soferi de basculanta sau vanzatori undeva nu ma puteam intelege deloc, imi spuneau ca nu merg la vot ca „sa nu-i faca jocul lui Dragnea”. Daca ma chinuiam sa le explic ca nu au dreptate, vorbeam in gol ca nu aveau rabdare sa ma asculte si imi raspundeua cu argumente atat de retardate incat imi lua 15 minute petnru fiecare prostie sa o descalcesc (parca vorbea direct diavolul prin ei). Eu zic ca intre hipsterii IT-isti pro-#rezist, pro-USR, ce o ard cu „vrem spitale, nu catedrale” exista sanse ca unii sa se intoarca la credinta. Sunt aroganti, enervanti, hulitori dar in randul majoritatii populatiei (sa ne intelegem, in Romania ortodocsii practicanti sunt undeva la 6% din totalul ortodocsilor declarati, iar cei care sunt de acord cu unirea cu catolicii sunt undeva la 60%), avem probleme grave in ceea ce priveste credinta, incultura si ignoranta (mai ales fata de biometrie/imigrantie necontrolata/intruziune ideologica LGBT, etc. ).

        In mod paradoxal, cei care lucreaza in domeniul security sunt deseori sceptici spre pesimisti in ceea ce priveste biometria (ei neavand nici o treaba cu biserica), fiind vorba totusi de riscul ca sa te trezesti cu amprente sau irisul ochilor furate. Chiar acum vreo 2 luni am citit despre un caz de falsificare a irisului ochilor:

        https://www.schneier.com/blog/archives/2012/07/fake_irises_foo.html

        Consider ca e posibil ca orice element biometric in termeen de 10 ani o sa fie falsificabil. Imprimante 3D se gasesc deja si pe emag, dar sunt rudimentare si scumpe. Asa era si cu iphone-ul in 2007, iar acuma tot romanul (cat de sarac o fi) are smartphone mai puternic de cel putin 10 ori decat era vedeta iphone din 2007.

        Ori, de la biometrie, pana la un semn particular (cip implantat undeva care poate fi sau nu fi semnul fiarei) nu cred ca mai exista alt punct intermediar. Biometria va trebui upgradata cumva din cauza problemelor de securitate (asa cum s-a trecut de la acte fizice la identificare elecronica din acelasi motiv) si alt element decat un semn particular dificil de falsificat (prin fotografiere sua orice altceva) care sa fie convenabil si sa poata fi folosit in masa nu poate fi decat acest semn particular undeva pe sau in corp (cip sau direct pecete).

        Parintele Elipidie zice de 2 faze:

        1. Nanoparticule ajunse in corp prin injectii (gen vaccinuri) dar se poate si prin respirat sau prin mancare. ele fiind anulabile de Sf Impartasanie
        2. Un nanochip ce se va implanta undeva si va comunica cu nanoparticulele de la punctul 1.

        Practic, comunicatiile de tip 5G (si care vor urma dupa) nu pot intra pe sub piele. Pe sub piele intra unde radio cu frecventa mai joasa decat 5G care nu pot transporta cantitati mari de date fara fir catre relee/stalpi 5G in vederea aplicarii unui viitor „human body internet” (transumanism) fara un intermediar. Un „semn particular” pe sub piele poate face legatura intre alte nanoparticule din corp si retele de comunicatii 5G/6G/7G/wi-fi sau ce va mai fi in viitor astfel incat sa vorbim de conectarea omului, la propriu, la internet. Ceea ce fac Elon Musk si cei cu idei gen Neuralink nu e prea eficient ,ca necesita un implant inca prea intrusiv.

        Foarte probabil ca aceasta profetie sa fie cea mai aproape de realitate. Adica e cea mai bine descrisa tehnic.

        Apreciază

    • R said, on decembrie 18, 2019 at 8:57 am

      @voicusoft

      Foarte bine explicat.
      Mulțumim.

      Apreciază

    • Grigore said, on decembrie 18, 2019 at 9:29 am

      Asa este, actualele documente sunt deja biometrice ca au o poza cu chipul omului. La noile documente, amprenta papilara si cea faciala sunt reprezentate sub forma digitala. La amprenta faciala se fac mai multe poze, inclusiv din lateral, asemenea scanarii 3D si se masoara anumite distanta dintre anumite puncte de pe chipul omului, cum ar fi de la coada ochiului pana la lobul urechii, de la lobul urechii pana la barbie, de la barbie pana la coltul gurii, etc. Asta inseamna amprenta si e mai rapida in indentificarea unei persoane decat sa se uite functionarul peste poza si sa compare cu ce are in sistem sau pe cine are in fata ochilor.

      La amprentele papilare imaginea e 2D, dar digitalizata va fi foarte usor de comparat cu ce au in baza de date. Sunt practic niste numere care trebuie sa se potriveasca.

      Foarte interesante raspunsurile, le-am citit in intregime si e prima oara cand va cunosc prin intermediul comentariilor, asa ca va urez bun venit!

      Apreciază

      • voicusoft said, on decembrie 18, 2019 at 2:19 pm

        @Grigore

        Deocamdata la pasapoarte (am avut pasaport temporar facut anul trecut si buletin innoit anul asta) e acelasi tip de camera care se foloseste si la evidenta populatiei. Atata ca in cazul celor care opteaza pentru pasaportul temporar, li se cere sa semneze cu un pix pe un device electronic (semnatura se stocheaza electronic).

        Pentru fotografiere biometrica nu trebuie mai mult decat o poza, camerele folosite au obiective cu rezolutie foarte mare si distanta e foarte bine calculata. Fotografia e aceeasi si la cartea de identitate si la pasaportul simplu temporar, cat si la pasaportul simplu electronic.

        Scanarea punctelor pe fata si calculrea distantelor se face de catre camere 3D in momentul autentificarii (cand treci frontiera pe aeroport la portile eGates), nu in cazul fotografierii. Fotografia de prelevare se face o o camera D-SLR cu obiectiv de mare rezolutie (70-300 sau ceva asemanator), iar scanarea in vederea autentificarii se face cu camera 3D daca te autentifici biometric in vreun sistem, gen portile eGates sau daca ai un laptop cu webcam 3D. Telefonul meu Samsung Galaxy S8 are senzor de amprenta, scanner de Iris, si selfie-cam cu infrarosu (aia e, de fapt, camera 3D, se foloseste infrarosu pentru scanarea acelor puncte pe fata).

        Impresiunile digitale sunt scanate cu un device ce se poate gasi si pe internet de vanzare (la 1000 si ceva de euro) produs de 3M. Acolo cred ca se face 3D scanarea, ca 2D nu e prea sigur.

        De altfel, aceste date biometrice sunt prelevate si la sosirea in SUA, Israel, Canada si alte tari.

        De exemplu, in SUA am fost in 2012 si mi-au fost prelevate amprentele atat la ambasada in Bucuresti, cat si pe JFK pe aeroport. Atunci stiam de cip ca e pacatos si imi facusem pasaport fara cip chiar inainte sa fie introduse, dar nu stiam de faptul ca problema e cu biometria ce e in spate, lucru specificat de parintele Iustin Parvu intr-unul din interviurile din 2010, ceva gen „In spatele acestui cip se ascunde un sistem antihristic sau antihristul”, oricum ceva asemanator). Poti sa ai pasaport fara cip (temporar) sau CI si te poti trezi ca ti se cere pe aeroport prelevarea datelor biometrice, altfel ramai blocat acolo si esti returnat. Inainte sa calatoriti, sa verificati conditiile de intrare intr-o tara. Stiu ca si in Dubai se practica asta.

        Inca o chestie: scanare 3D si scanare cu termoviziune se face si la trecerea fronierei terestre din SEE in afara SEE (de ex daca mergeti in Ucraina la Banceni la IPS Longhin, o sa fiti scanati cu masina cu tot la punctul de trecere a frontierei).

        Apreciază

      • Voicu Rogojan said, on decembrie 18, 2019 at 2:52 pm

        Precizare:

        – La unele puncte de trecere a frontierei (SUA, Canada, Israel, etc.) se efectueza si scanare de iris, si scanare a fetei si prelevare de amprente. OBLIGATORIU. Cei care au pasaport biometric s-ar putea sa nu le mai fie prelevate aceste elemente ,deoarece vor fi preluate de pe cip-ul stocat.
        – La mine mi-au fost prelevate amprentele digitale de la mana dreapta si mi-a fost scanat irisul

        Atentie mare la calatorit in tari cu reguli draconice de imigratie. Eu m-am prajit deja cu asta (abia dupa cativa ani am marturisit la spovedanie ca pe moment nu am realizat ce am facut, eu concentrandu-ma doar sa ma feresc de acte cu cip).

        Pasaportul simplu temporar (ce nu e electronic) nu te scapa de amprentare/scanare. Cu sau fara acte electronice, depindem mai mult de cei la care ne autentificam (banci, aplicatii mobile, tari unde calatorim, etc.). Deocamdata GDPR-ul stiu ca blocheaza bagarea cu lopata pe gat a biometriei de catre intreprinderile private pentru clienti.

        Si sa stai cu orele blocat in zona internationala ca apoi sa fii returnat (zbor 11 ore Romania – SUA, stat degeaba 5 ore in aeroport si apoi imediat zbor de returnare 11 ore SUA – Romania inapoi nu e prea placut, ca asta te paste daca refuzi prelevarea obligatorie a datelor biometrice la sosire).

        Apropo, avem deja primul terminal de aeroport din lume care e „fully biometric” deshis in SUA:
        https://edition.cnn.com/travel/article/atlanta-airport-first-us-biometric-terminal-facial-recognition/index.html

        Practic, in acel aeroport, nu mai ai de-a face cu nici un functionar. Scanare si verificare cip la turnicheti si ai intrat in avion. Probabil doar la TSA cand iti face perchezitia corporala te mai intalnesti cu cineva.

        Pe Frankfurt (Germania, unde am zburat acum cateva saptamani) deja procesul de checkin si lasare a bagajelor e complet automat pe baza de cod de bare (nu e EAN-13 si nici QR deocamdata). Doar la poarta de imbarcare si la security am interactionat cu oameni.

        Apreciază

      • mircea.v said, on decembrie 18, 2019 at 4:34 pm

        @voicusoft,

        noi trebuie sa ne micsoram inaintea latului sistemului, aici intra si sa nu mai calatorim acolo unde santem amprenntati, scanati, indiferent de ce acte ai. Si mai mult, daca eu vad in 2002 sa zic, ca sua a facut toata povestea cu „atentatele” din sept 2001 ca sa bage biometrie pe gat, apoi clar o trec pe lista neagra, si nu mai trec pe acolo. Uite asa, in semn de protest.

        La mine au intrat pe lista neagra 2002 aprox sua (aveam viza pe 10 ani), apoi imediat Marea Britanie, israel, apoi Mexic, Japonia, tari arabe, tari nordice, si incet incet o sa intre toate pe lista neagra.

        Pai erau si distractivi aia la ambasada, ziceau cum ca sa ai grija sa vii pt obtinerea vizei fara rani la degete ca sa te poata amprenta. Si daca aveai viza, nu scapai la intrarea in sua. Deci, la revedere.

        Apreciază

      • Grigore said, on decembrie 18, 2019 at 5:35 pm

        @ Voicu
        Fotografia e aceeasi si la cartea de identitate si la pasaportul simplu temporar, cat si la pasaportul simplu electronic.

        Spune-ne te rog, se foloseste cumva si aceeasi camera pentru pozat la ambele tipuri de pasapoarte?

        Apreciază

    • R said, on decembrie 18, 2019 at 6:12 pm

      @voicusoft

      Eu am lucrat aproape 15 ani într-o multinațională și e dezastru. Toți sunt spălați pe creier, fiind FOARTE pregătiți pentru ceea ce vine. Dacă încerci să le explici câte ceva, te consideră nebun, sau înapoiat, și se feresc apoi de tine. Nu am întâlnit niciun „ortodox practicant”. În general experiența mea arată că a fi „ortodox practicant” nu reprezintă nici o garanție pentru a fi și creștin (om normal, de omenie), pentru că din ce în ce mai mulți „ortodocși practicanți” se comportă mai rău ca păgânii, deci, și din ăștia puțini, 6% sau câți or fi, trebuie să ai marea șansă să întâlnești niște oameni care să se comporte cât de cât creștinește, și cu care să simți că împarți aceeași înțelegere despre lume și viață, mai ales acum după introducerea ecumenismului ca dogmă în biserică, lucru care a generat atâtea probleme, dispute, și înșelări multiple, și e doar începutul. Nu mai vorbesc de biometrie care este tabu în biserică, la fel și vaccinurile, și în general nu se vorbește despre niciunul dintre pericolele care ne pasc. Iar despre Sfânta Împărtășanie care anulează relele de care deja suntem afectați, trebuie să cauți mult ca să găsești, dacă găsești, undeva un preot ortodox adevărat, unde să te spovedești și să te împărtășești. Așadar pericolele se multiplică pe zi ce trece, iar ajutorul îl găsești din ce în ce mai greu, iar înșelările de tot felul sunt la tot pasul.

      Apreciază

      • gigimutu said, on iunie 24, 2020 at 8:15 pm

        R, cred ca ai 100 % dreptate,

        cred ca asta este cernerea, despre care vorbeau si multi sfinti parinti.

        Apreciază

  16. mircea.v said, on decembrie 18, 2019 at 1:27 pm

    @voicusoft,

    cum va fi semnul fiarei spune Parintele Elpidie. Nano-cipuri de care stim – nu stim, si un cip mama care le va controla. La cipul mama ne vom manifesta liberul arbitru, adica vom sti de el. Va fi practic un sistem nervos paralel cu sistemul nervos al omul, si il va parazita. Se va stii totul din interiorul omului, inclusiv ganduri, idei…
    Omul va deveni exact jucaria diavolului. „Si nu au liniste nici ziua nici noaptea cei ce au semnul fiarei”.

    Si eu zic ca vor fi 3-5 generatii de cipuri implantate cu efecte benefice care sa atraga omul, sa se obisnuiasca omul cu ideea, si apoi cipul final.

    Dar, spun Sfintii Parinti, ca puterea antihristului nu va fi aceiasi peste tot. Sper, cred, ca daca vom face si noi ce putem, mai taiem un pic din puterile celui rau.

    Sfanta Impartasanie foarte importanta si va scapa cine are drept prieteni Sfinti din Cer, spune Parintele Elpidie.

    Ref la calendar, eu cred asa: pt ca sistemului nu isi va putea respecta agenda de implementare – omul nu e pregatit sa accepte asa ceva (in ritmul dorit de sistem) atunci sistemul va organiza razboiul trei mondial. In urma razboiului oamenii vor vrea toate cipurile si nebuniile sistemului. Adica vor sta la coada.

    Apreciază

    • Grigore said, on decembrie 18, 2019 at 5:31 pm

      Si eu zic ca vor fi 3-5 generatii de cipuri implantate cu efecte benefice care sa atraga omul, sa se obisnuiasca omul cu ideea, si apoi cipul final.

      Deja se bate toba pe cipul cu posibilitatea de plata. Zic ca e mai rapid de 3-5 generatii.
      Gandeste-te la Referendumul Pentru Familie, cine ar fi crezut un astfel de rezultat? Cine?
      Sincer zic ca dupa buletinele biometrice din 2021 o sa lase niste ani pentru obisnuire dar si pentru a vedea eventualele probleme ce pot aparea.
      Cipul implantabil nu difera tehnic cu nimic fata de buletinele biometrice, tot despre autentificarea la bani este.
      Eu asa cred, buletine biometrice la toata lumea, razboi si apoi cip implantabil care face ce face buletinul biometric.

      Apreciază

      • saccsiv said, on decembrie 18, 2019 at 8:19 pm

        Grigore

        La 1 ianuarie 2018 postam:

        Referendumul pentru familie nu va avea loc in 2018 sau, si mai rau, va avea loc dar nu se vor prezenta suficient de multi romani la vot.

        https://saccsiv.wordpress.com/2018/01/01/previziunile-mele-pentru-2018-si-anii-care-vor-urma/

        Apreciază

      • mircea.v said, on decembrie 18, 2019 at 8:46 pm

        Grigore,

        vezi Parintele Elpidie, sistemul nano-cipuri – cip mama, implantabile, sant cu totul si cu totul altceva, e de alta magnitudine, nici nu se pot compara. Autentificarea la bani este ceva ordinar, semnul este ceva extraodinar, va fi cea mai mareata lucrare a stiintei omului, si a sistemului.

        Apreciat de 1 persoană

      • Grigore said, on decembrie 18, 2019 at 11:41 pm

        saccsiv n-am crezut ca nu se vor prezenta suficient de multi romani la vot pana la rezultate.
        Nu mi-am crezut ochilor cand am vazut rezultatele. Iar inainte daca cineva spunea ca nu vor iesi romanii la vot as fi zis ca e nebun.

        Apreciază

      • saccsiv said, on decembrie 18, 2019 at 11:50 pm

        Grigore

        Simplificand la maxim, eu am gandit cam asa:
        – exista niste papusari
        – acestia nu vor permite un astfel de referendum pana nu vor stii ca va fi un esec
        – stiam despre unii dintre cei ce au venit cu ideea referendumului, ca sunt intrusi

        Apreciază

      • Grigore said, on decembrie 19, 2019 at 12:18 am

        – acestia nu vor permite un astfel de referendum pana nu vor stii ca va fi un esec

        saccsiv m-am gandit la ceea ce ai scris si faptul ca te-ai gandit la chestia de mai sus e blitz. Citind-o imi pare simpla, dar totusi nu m-am gandit la ea inainte, n-am vazut blitzul.
        Chestia asta verifica foarte bine teoria ca daca esti conectat total la un subiect poti vedea lucruri care le scapa altora.

        Sa nu schimbi formatul blogului, arata foarte bine asa cum e.

        Apreciază

  17. voicusoft said, on decembrie 19, 2019 at 11:50 am

    @saccsiv

    O sa iti trimit eu lunile astea spre review si publicare (daca o sa fii de acord) un material ce o sa-l compun din care o sa fac o paralela intre ce a spus parintele Iustin Parvu legat de problema cipului si cu niste explicatii (tehnice, detaliate, dar pe limbajul tuturor si si sa fie cat mai irefutabile) despre cum se va ajune, pas cu pas, in situatia de a nu mai fi capabil sa refuzi semnul fiarei. Poate voi ajuta pe multi cu asta sa se trezeasca si sa inteleaga cu mintea lor de millenials de ce marii nostri duhovnici nu au vorbit prostii. Ca parintele Iustin care nu prea avea treaba cu tehnologia se pare ca a vazut lucrurile mai clar decat multi dintre noi, dar nu prea avea cum sa intre in detalii foarte tehnice. Aici e datoria noastra sa completam si sa talcuim (nu sa modificam/adaugam/alteram) profetia si sa o argumentam puternic.

    Angrenajul „cip – internetul obiectelor – eGuvernare – dispariția banilor cash” l-as adapta la:

    Angrenajul „cip – 5G/6G – Cloud – Inteligenta Artificiala – externalizare – consumerizare – Internetul obiectelor – Internetul uman – disparitia banilor cash”

    Un mic preview iti pot face aici:

    – 2019 Ai calculator, ai jocuri cumparate si downloadate pe calculator pe care ai dat 400 de EURO in ultimii 4 ani, te poti juca cat vrei nelimitat, platesti doar curentul (cash sau cu cardul). Poti chiar sa ai un laptop cu incarcator solar si atunci nu mai ai nevoie sa efectuezi nici o tranzactie (tranzactie e cuvantul cheie si e legat direct de problema semnului fiarei).

    Concluzie: Tu DETII jocurile, tu ai CUMPARAT jocurile (care sunt niste produse). Daca se impune semnul fiarei, te poti juca in continuare ca ce-i al tau e al tau.

    – 2029 Ai doar monitor + tastatura + mouse si conexiune 5G/6G de 100 gbps direct catre cloud. Cu un serviciu gen Netflix detinut de google, microsoft (ca astia or sa cumpere tot, deja isi cumpara concurenta) la 20 EUR / luna vei avea acces la 100 de jocuri cele mai noi si fara sa mai ai nevoie de hardware, sa ai grija driverelor si la un pret mult mai bun (ca o multinationala isi permite sa faca dumping ca ei deja nu se mai gandesc la bani, ei se subordoneaza probabil direct papusarilor). Practic, te vei juca doar daca vei plati, si pentru asta va trebui sa ai un mijloc de plata si de identificare.

    Concluzie: Tu NU DETII NIMIC, tu ai platit lunar pe un SERVICIU. Tu, din confort, ti-ai EXTERNALIZAT complet hardware-ul. Daca se impune semnul fiarei, ti se taie accesul complet ca nu ai platit si nu mai joci nimic.

    Adica: – din proprietar, ai devenit consumator-chirias.
    – cand esti consumator-chirias nu mai ai bunul la discretie, ci platesti (efectuezi o tranzactie) constanta si periodica si daca nu mai platesti sa nu mai poti plati (marturisesti si nu iei actul cu cip sau semnul fiarei) ti s-a taiat craca

    ***Atentie! Tranzactie = „a vinde si a cumpara”

    Asa e si cu Netflix/HBOGO. Inainte toata lumea avea casete video, colectie de DVD-uri pe acasa si se uita la filme la discretie. Cumparai cu 50 RON Dvd-ul cu titanic si il aveai pe viata. Azi dai 10 EUR / luna si ai acces nelimitat la filme, dar ti-ai da identitate, datele tale personale si comportamentul tau de utilizator dar si ti-ai externalizat vizionarea de filme. Ai inlocuit ACHIZITIA UNUI PRODUS care e pe veci (sau pe 10-20 de ani) al tau cu un serviciu unde esti constrans sa platesti lunar online (ca cash nu prea ai cum aici).

    ***Atentie x2 ! platesti lunar = „a vinde si a cumpara”

    Acum, asta se poate aplica si la transport, si la mancare, la orice aspec tal vietii noastre particulare.

    In 1980 iti aduceai carne si cartofi de la tara si iti gateai acasa. Nu prea faceai tranzactii cu asta (plateai doar benzina) si daca se impunea semnul fiarei, luai bicicleta/caruta, te mutai la tara

    In 2010 iti cumparai mancarea de la Carrefour/Auchan si plateai cash sau cu cardul. Deja ti-ai EXTERNALIZAT materia prima pentru gatit, si nu o mai obtii prin munca ci, indirect, prin tranzactionare. Efect al diviziunii sociale al muncii urbane. Esti deja in rahat pana peste cap.

    In 2019 nu iti mai gatesti, iti comanzi direct mancarea de pe foodpanda, glovo, uber eats, etc. Ca si mai sus, ti-ai externalzat la multinationale chiar si activitatea de gatit. Daca vine semnul fiarei, efectiv deja mori de foame ca toata viata ta s-a redus complet la tranzactii. Gati nu stii, casa la tara nu mai ai, pamant nu mai ai.

    Practic, rebuie facuta o radiografiere afundarii in sistem, a trecerii de la producere in regie proprie la tranzactionare (a externalizarii oricarui aspect al vietii tale private). Ca nu degeaba in Biblie scrie in Apocalipsa ca „nu va putea vinde si cumpara”. Acum 2000 de ani puteai trai fara negot. Aveai casa, aveai pamant. In 20 de ani toata lumea va fi constransa ca viata lor sa se reduca la o tranzactie, deoarece

    a. viata la oras, ca la tara nu iti vei mai permite sa ai masina din cauza taxelor impuse de „climate change” si satele deja sunt goale
    b. vicii cat mai mari si cat cuprinde (sodomie, orgii, droguri, alcool, etc.) ca sa isi „condimenteze” oamenii viata de rahat total rupta de natura
    c. consumerism fara cap
    d. invidie(pizma) si materialism excesiv, multumita instagram, facebook, vloggeri, influenceri, etc.
    e. retard mintal ca urmare a dependentei constante de dispozitive electronice si a renuntarii la ciitt
    f. partenerul de viata iti va fi inlocuit cu „servicii de prostitutie” (cu nevasta nu trebuie sa efectuezi o tranzactie monetara nominala ca sa te culci cu ea, la curve in schimb daca nu o sa ai cip / semnul fiarei ca sa achiti, ramai virgin)

    Masina va fi inlocuita cu „servicii de mobilitate” (uber, bolt, transport in comun adica sistem)
    Casa va fi inlocuita cu „servicii locative” (in occident aproape toata lumea sta in chirie si nu detine nimic)
    Mancarea va fi inlocuita cu „servicii de delivery”
    Calculatorul va fi inlocuit cu „servicii in cloud via 5G” (ai doar tastatura, mouse , monitor si placa 5G cu care te conectezi la calculatorul virtual din coud, bineinteles la google, microsoft, amazon)
    Intreprinderile vor fi inlocuite cu „servicii de suport pentru multinationale” (Azi hostgator iti ofera spatiu de hosting la ei pe servere, peste 10 ani iti vor revinde spatiu in cloud de la Microsoft/Google ca nu le va mai fi rentabil sa aiba ei serverele lor)
    Cash-ul va fi inlocuit cu „servicii financiare”

    Oana Maria Bogdan de plus+ cam avea dreptate in prostia ei, lumea din confort va renunta complet la libertatile individuale, la proprietate, la identitate, sexualitate, nationalitate,origine. Proprietatea va disparea ca oamenii isi vor externaliza orice aspect al vietii lor. Nu mai dai 100.000 eur sa iti iei casa, dai 200 EUR la agentie si ai locuinta unde sa stai. Nu mai ai bani (sau nu iit faci acte cu cip / nu iei semnul), boschetar devii.

    And so on …… spre o sclavie capitalist-consumerist-comunista. Noul totalitarism va fi cerut de oameni, iubit de oameni, precum antihrist. Nici nu stiu ce minuni si alte naluci va mai trebui necuratul sa faca, ca la cum vor arata lucrurile atunci, doar gandul tefelistului ca nu o sa mai manance la mc donald’s si nu o sa mai poata intra pe pornhub il va face sa se inchine si sa ii pupe talpile spurcaciunii.

    De observat ca economiile multor tari majore sunt deja „economii de servicii”, de exemplu UK doar presteaza servicii si importa orice. Multe tari traiesc din servicii si sunt complet dependente de altele ca sa importe produse finite sau materii prime.

    Vom fi redusi la simpli consumatori care vom tranzactiona (electronic si nominal) orice aspect al vietii noastre.

    Mi-e greu acum sa explic aici in cuvinte, ca trebuie sa fac o chestie foarte detaliata si sa o sintetizez, dar cred ca pe parintele Iustin Parvu il inteleg foarte bine cand vorbeste de cumplita sclavie ce ne paste. E mult mai cumplita decat ne-am pueta oricare unul dintre noi imagina (eu incep deja sa ii vad forma, fiind si It-ist, fiind si inconjurat si expus modernismului politic/cultura/economic ceva mai mult ca voi).

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 19, 2019 at 12:22 pm

      voicusoft

      Bine.

      Apreciază

    • Grigore said, on decembrie 20, 2019 at 8:58 am

      Te rog sa nu uiti ne raspunzi la intrebarea asta:
      La serviciul pasapoarte este folosita aceeasi camera foto atat in cazul pasaportului temporar cat si in cazul pasaportului electronic? Sau folosesc camere foto diferite?

      Apreciază

      • voicusoft said, on decembrie 20, 2019 at 12:18 pm

        Salut Grigore,

        La serviciul pasapoarte, cel putin in Cluj-Napoca unde locuiesc eu, aceeasi camera foto se foloseste atat pentru pasaportul temporar, cat si pentru pasaportul biometric.

        Este o camera foto Canon D-SLR (nu mai stiu modelul, il stiam inainte ca am gasit modelul pe un site la pasapoarte la un anunt de licitatii) cu un obiectiv mare. Exact acelasi tip (sau asemanator, ca nu m-am uitat la detalii) este folosit si la buletine. In orice caz, e o camera foto ce se gaseste in comert.

        Peste tot in lume se foloseste acelasi tip de camera la perfectarea oricarui tip de act, fie electronic, fie simplu, asta deoarece in biometrie ai nevoie de fotografii de rezolutie mare la fotografiere. Camerele 3D se folosesc la verificare/autentificare (adica in procesul de recunoastere faciala), nu si in procesul de prelevare.

        Diferenta apare ca la pasaportul electronic ai pe birou un mic dispozitiv unde iti scaneaza amprentele, iar la pasaportul temporar ai un mic dispozitiv cu un ecran mic unde semnezi cu un pix digital.

        De asemenea, pasapoartele temporare sunt realizate prin imprimare pe baza unor modele (carnete de pasaport goale) in sediul serviciului de pasapoarte, respectiv ambasada/consulat iar la pasapoartele electronice imprimarea se face in Bucuresti la C.N. Imprimeria Nationala S.A.

        Am verificat atent in timpul verii povestea cu suspiciunea rusilor ca „semnul fiarei” s-ar imprima invizibil „sub forma de cip” in momentul fotografierii, dar e hoax ordinar si vechi de prin 2011 ce s-a ot „reinventat”. E plin de minciuni si dezinformari, unele crase. Sunt multi de la noi panicati pe tema asta si nu isi mai fac nici un fel de acte, de frica sa nu fie „pecetluiti”, dar nu e cazul. Te-ai putea trezi cu un cip/nanocip pe frunte doar in cazul in care ai sta culcat si ti-ar pune obiectivul camerei foto la 1-2 cm deasupra fruntii sau mainii. Imprimarea 3D a unui cip/biotatuaj/tatual electronic nu se poate face de la distanta cu un ipotetic laser invizibil. Aici e un alarmism, promovat de unii habauci (cu care am avut si dispute pe tema asta), dar, din pacate, si de unii parinti athoniti (ca si Rafail Berestov care vorbeste niste prostii imense gen „la fotografiere iti preleva ADN-ul si algoritmul individual al functiilor creierului”, asta pe langa faptul ca el insusi are pasaport si calatoreste prin Israel si, periodic, ii injura pe Putin si pe Patriarhul Kiril si apoi ii lauda. E foarte multa toxicitate in Rusia. Asta sa nu mai zic ca sunt canale de youtube cu unii care recomanda celor care deja au pecetea invizibila (care nu s-a dovedit niciodata) sa tina ot felul de acatiste si rugaciuni ca sa scape de ea. Practic, dupa ei, toti oamenii ce si-au facut acte (fie simple, fie electronice) sunt deja pecetluiti invizibl, pe ascuns si involuntar cu semnul fiarei si apoi trebuie sa tina un post de 40 de zile ca, vezi Doamne, sa scape de semnul fiarei. Ceea ce e total bullshit. Ca pe principiul asta, iau si eu semnul fiarei ca sa ma duc in Ibiza sa trag pe nas si apoi tin post 40 de zile si scap de el. Acceptarea semnului firei este un proces ireversibil. Grija mare la hoax-uri, ca ele sunt in serviciul papusarilor, iar cei ce le promoveaza (unele fiind chiar nonsensuri, gen „cip sub forma de cod de bare printat cu laser” sau falsuri dovedite, gen cazul cu rusul ce si-a scris singur codul de bare pe frunte) duduie de mandrie in ei si fac „inselat” pe oricine ii contrazice sau, cel putin, le sugereaza ca 2+2=4, nu 5.

        Apreciază

      • voicusoft said, on decembrie 20, 2019 at 12:45 pm

        @Grigore,

        In clipul asta https://www.youtube.com/watch?v=lDTL5lJgW34

        la minutul 4:43 arata o camera foto cu un dispozitiv rotund pe ea unde ei spun ca ala este un fascicul laser. Cand am fost la DJEP Cluj sa imi fac buletinul in vara m-am uitat sa vad (astfel de dispozitive avem si noi) ce e mai exact si e vorba de un blit ce lumineaza camera. In Romania ai un scaun si in fata deasupra camerei vei avea o umbrela si un astfel de dispozitiv sub ea, si inca unul in spatele scaunului tau. E pentru luminarea background-ului, ca m-am uitat atent la ele sa si i-am intrebat si pe angajati sa imi explice ce sunt. Acel dispozitiv il gasesti la multe studiouri foto.

        La minutul 4:47 baietii au avut o scapare (dovada ca nu se prea pricep sa verifice informatiile sau dovada ca e hoax cu intentie) si arata un dispozitiv „Star shower Laser Light” pe care ,intamplator, il am eu acasa si cu care imi luminez camera de Sarbatori. E un device ce se gaseste la teleshopping (de unde l-a si cumparat taicamio).

        Asta ca sa nu mai zic ca am vazut clipuri cu bebelusi la care li se ia temperatura pe frunte cu un termometru de la distanta de 1 cm (am eu acasa un astfel de termometru, se gaseste si pe emag) si zic ca acei copii sunt pecetluiti cu acel dispozitiv. Ceea ce e iarasi, total bullshit, ca include o eroare teologica foarte grava: copil la 2 zile dupa nastere are semnul fiarei si merge in iad pe veci pentru ceva asupra caruia nu are nici o vina (ca la 2 zile nici vederea nu ti-e clara).

        Iar insasi conceptul, expresia „marcare izotopica” e un nonsens, deoarece marcarea izotopica inseamna cu totul atlceva (e un proces chimic), laserul contine fotoni (e fascicul de lumina), nu si materie. cipul e materie, iar expresia „cip sub forma de cod de bare” e un nonsens ca si cand ai zice „apa sub forma de termopan” sau „masturbare prin evaporare”.

        E recomandat sa incepem sa nu ne mai folosim de acte, sa nu ne mai facem acte noi daca nu avem nevoie, iar de biometrice sa stam departe, asta ca sa ne putem obisnui cu lipsurile, ca la un punct toate aspectele vietii noastre vor fi dependente de acceptarea semnului fiarei, dar raspandind informatii de tip 2+2 = 5 ii condamnam pe altii la fatalism, la hule, la deznadejde si ne decredibilizam singuri. Oamenii trebuie convinsi, astfel incat sa si inteleaga, de ce documentele electronice biometrice nu sunt bune, si fiind ca traim intr-o lume a dezinformarii si a minciunii si a lipsei de credinte, trebuie sa o facem cu argumente astfel incat sa si inteleaga. Simplele anecdote sau obscurantismul (obscurantism in sensul prezentarii in mod deliberat a unor informatii într-o manieră imprecisă și greoaie, concepută adesea pentru a împiedica cercetarea și înțelegerea ulterioară) nu folosesc la nimic si pot fi intoarse imporiva noastra.

        Apreciază

      • saccsiv said, on decembrie 20, 2019 at 1:08 pm

        voicusoft

        Dupa ce vei scrie acel lung material despre care mi-ai zis, sa mi-l trimiti si pe e-mail. Consider ca ajuta sa-i bagi si niste fotografii (dar pe care sa mi le trimiti si separat in atasament, ca sa le pot posta apoi in articolul de pe blog).

        Apreciază

      • Grigore said, on decembrie 21, 2019 at 11:16 am

        Voicu iti scriu un mare MULTUMESC pentru cele scrise ca m-am gandit tot timpul la chestiunea aia cu poza. Ca poza se face si la buletin si poate fi ceva in neregula si acolo cu camera foto.
        Intuitiv asa spun si eu, ca sistemul nu pune pe ascuns semnul fiarei, ideea e sa te duci sa il ceri tu ca om, ca asa te osandesti. Iar cand ti-l pune stii clar ca fara acel semn al fiarei nu poti vinde sau cumpara. Fara acel semn nu poti sa cumperi nici macar o paine.

        La televizor au spus clar ca pasapoartele cu cip contin 666 dar ca nu e o problema:

        Apreciază

  18. […] Comentariul zilei: Temeiul Biblic al neacceptarii prelevarii elementelor de identificare biometrica … […]

    Apreciază

  19. P.M. said, on decembrie 20, 2019 at 5:58 pm

    @@@
    Domnule Voicusoft,cand veti face acel articol de care a ti pomenit,ma gandesc ca trebuie trecut la pasul 2 si anume:promovarea lui pe diverse bloguri,siteuri cu impact la public;ma gandesc chiar si la acele siteuri de stiri in care exista riscul sa apara defaimarea autorului si a articolului in site ca hoit news,neadevarul,gandul,ziare.com,romania prizionera s.a.
    Tot in acel articol consider ca trebuie adus in discutie si subiectul muncii in strainatate,cu alte cuvinte calatoriile;totodata cred ca trebuie insistat si asupra patimilor (cei ce au patimi vechi,grele le va fi foarte greu sa refuze) de zi cu zi,in special cele ce se sunt la vedere:barfa,clevetirea,invidia,alcoolul,jocurile de noroc(cu precadere pacanelele in termeni populari),adulterul s.a.;da,vor fi multi loviti de aceste adevaruri,insa,tocmai scotandu le afara,poate oamenii vor intelege ca la patimi Dumnezeu poate sa mai inchida ochii,insa la lepadare este exclus.
    Iar ca o concluzie trebuie explicat cu citate si exemple si de ce Tatal Ceresc nu va accepta lepadarea si anume:de a lungul istoriei neamurilor,au fost foarte multe tradari,cele mai importante fiind cele ale lui Adam si a Evei si cea a lui Iuda
    In alta ordine de idei va intreb ceva:
    1.stiti sa existe vreo solutie pe piata care sa inlature urmele de praf si amprente de pe CD uri si DVD uri?
    2.monitorul de la P.C.este afectat daca este sters cu solutie de sters geamurile?
    Multumesc anticipat.

    Apreciază

  20. […] Comentariul zilei: Temeiul Biblic al neacceptarii prelevarii elementelor de identificare biometrica … […]

    Apreciază

  21. […] Comentariul zilei: Temeiul Biblic al neacceptarii prelevarii elementelor de identificare biometrica … […]

    Apreciază

  22. voicusoft said, on ianuarie 14, 2020 at 8:22 pm

    Buna seara si la multi ani!

    Tocmai au fost publicate pe site-ul Ministerului Afacerilor Interne:
    https://www.mai.gov.ro/informatii-publice/transparenta-decizionala/

    Proiectul de ordonanta, insotit de notele de fundamentare si tabelul comparativ in ceea ce priveste noile buletine din 2021:
    Proiect – http://webapp.mai.gov.ro/frontend/documente_transparenta/260_1579014743_proiect%20OG%2010012020.docx
    Nota -http://webapp.mai.gov.ro/frontend/documente_transparenta/260_1579014743_NF_OG_CEI_10012020.docx
    Tabel comparativ -http://webapp.mai.gov.ro/frontend/documente_transparenta/260_1579014743_TC%20pr%20OG%20CEI%2010012020.docx

    In mare parte, pare a fi ce am spus eu si nu e foarte diferit de actualul proiect din parlament.
    Pana in 2021 (si pana la data expirerii) pentru identificare si calatorie in UE/SEE vom avea:
    – careta de identitate

    Dupa 2021, pentru identificare si calatorie in UE/SEE vom avea
    – cartea electronica de identitate (cu cip)
    Dupa 2021, doar pentru identificare vom avea:
    – cartea de identitate simpla (ca si ce actuala, dar fara cip)

    Din ce am citit (dar va rog sa vedeti si sa recititi si dvs ca poate gresesc) cartea actuala de identitate (emisa pana la 31 iulie 2021) poate fi folosita pana la expirare pt identificare si pt calatorii in UE/SEE pana la data de expirare sau 2031 (care survine mai intai).

    Dupa 1 august 2021, cartea de identitate simpla doar in tara, cartea de identitate electronica preluand drepturile vechii carti de identitate (cea pe care o avem aici). Pentru cei cu carte de identitaet simpla, calatoria in UE/SEE (la fel ca in restul lumii) se va face pe baza pasaportului temporar (care e fara cip si acolo nu sunt modificari momentan).

    Apreciază

  23. […] Comentariul zilei: Temeiul Biblic al neacceptarii prelevarii elementelor de identificare biometrica … […]

    Apreciază

  24. VioletaB said, on ianuarie 16, 2020 at 8:06 am

    @mircea v. poti clarifica te rog la ce te referi cand spui de prelevare ADN? Amprentele degetelor si ale irisului sunt unice, dar nu sunt prelevare de ADN din cate inteleg eu. am o prietena care se tot „blocheaza” in expresia asta, incerc sa ii explic de ce sa nu luam acte biometrice si i-am dat sa citeasca articolul.

    Apreciază

  25. mircea.v said, on ianuarie 18, 2020 at 4:38 pm

    Argumentatia din articol este valabila si in cazul vaccinarii obligatorii. Ai dreptul sa vaccinezi obligatoriu ceea ce ai facut tu, nu ceea ce a facut Dumnezeu.
    Asa ca, statul poate sa vaccineze obligatoriu diverse cladiri, strazi, canalizari, banii ce sant in circulatie, semafoare… Nu poate vaccina obligatoriu omul.

    –––––––––––––––––––––––––

    Virgil Maxim este arestat in calitate de membru al tineretului legionar – Fratiile de Cruce (era elev de liceu), si ajunge in decembrie 1942 la inchisoarea Aiud. In cartea sa „Imn pentru crucea purtata” spune:

    „Ni s-au luat datele autobiografice, amprentele digitale şi ni s-au dat numere de încarcerare. Eram 3203. ”

    Acum sistemul stie aproape totul despre noi, avem cnp, santem amprentati. Inchisoarea e alta.

    Apreciază

  26. […] Comentariul zilei: Temeiul Biblic al neacceptarii prelevarii elementelor de identificare biometrica … […]

    Apreciază

  27. […] Comentariul zilei: Temeiul Biblic al neacceptarii prelevarii elementelor de identificare biometrica … […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: