SACCSIV – blog ortodox

Reclama SPRITE: Bunici si parinti isi ajuta nepotii si copiii adolescenti sa se imbrace si machieze in sexul opus

Posted in RECLAME, TRANSSEXUALISM, VIDEO, VIGILANT CITIZEN by saccsiv on noiembrie 21, 2019

Vigilant Citizen: Sprite Argentina Ad Features Parents Helping Their Children Cross-Dress

O reclamă a Sprite Argentina arată părinți care își ajută copiii să se îmbrace ca sexul opus

Un spot publicitar realizat de Sprite Argentina implică o mamă care își ajută fiica să-și înfășeze sânii și o bunică ce își ajută nepotul să se vestimenteze în stil drag (homo n.t.).

publicat la 14 Noiembrie 2019

de Vigilant Citizen

Sprite Argentina (deținuta de către Compania Coca-Cola) a lansat recent pe platformele sale de media socială o reclamă intitulată Orgullo (tradusă ca Mândrie) care înfățișează mai multe scenarii care implică părinți și copiii lor cu disforie de gen care se îmbracă precum sexul opus. Având coloană sonoră melodia You’ll never walk alone (Nu vei păși niciodată singur n.t.), clipul prezintă sexualizarea prematură a copiilor drept o activitate ce implică întreaga familie.

Iată câteva dintre scenele cheie:

 O mamă își machiază fiul, care pare a avea aproximativ 13 ani.

           O altă mamă își ajută fiica să-și înfășoare sânii.

Faptul că o vedem pe această femeie înfășurând strâns acest corset având muzică emoțională în fundal este bizar. Unul dintre multele motive pentru care este ciudat: presarea sânilor conduce la importante riscuri de sănătate.

Strângerea pentru perioade extinse de timp poate duce la urticarie sau candidoză sub sâni, durere de spate sau în piept, respirație scurtată, supra-încălzire sau coaste fracturate. Presarea periculoasă poate conduce la deformarea permanentă a sânilor, cicatrizare și la constrângerea plămânilor. Iar bandajarea strânsă pe termen lung poate afecta rezultatul unei viitoare mastectomii. Într-un studiu, 97,2% dintre cei intervievați întâmpinaseră câte o problemă de sănătate provocată de presare.

– Wikipedia, Binding (înfășurare n.t.)

Într-o altă scenă, are loc și mai multă strângere a corpului.

   O bunică încheie un corset pentru nepotul ei costumat drag.

În secolul XX, corsetele au fost socotite drept periculoase și “instrumente de tortură feminină”.

Băiatul pozează apoi într-o postură sexy în oglindă în vreme ce poartă un costum sexy. Acesta este minor.

Într-o altă scenă, părinții își duc cu mașina propriul fiu și pe iubitul acestuia la o paradă a mândriei gay. Se pare că băieții sunt prea tineri pentru a merge acolo pe cont propriu.

Acest spot publicitar nu este doar despre “mândrie” sau “diversitate”, ci este despre promovarea unei agende. Este despre implicarea minorilor în ea și despre rușinarea părinților care nu se implică activ în ea.

Ne este servită o agendă

Agenda de încețoșare a genului a fost identificată pe acest site cu mai mulți ani în urmă și devine tot mai puternică. Știm că se implementează o “agendă” (care înseamnă “un plan sau un program subadiacent, adesea ideologic”) deoarece:

  1. este supra-reprezentat în mass-media;
  2. este promovat de actori puternici;
  3. este îndreptată în mod intenționat asupra minorilor (și asupra părinților acestora).

Iată câteva exemple recente:

O reclamă de la Gillette prezintă un bărbat trans-sexual (născut femeie) cum învață să se bărbierească.

Un spot publicitar pentru o păpușă Barbie de gen neutru prezintă băieți purtând rochii.

Un videoclip realizat de către Teen Vogue le transmite tinerilor săi spectatori: “Această idee precum că trupul uman este fie masculin, fie feminin, este complet eronată.

Un serial BBC intitulat “Doar o fată (O simplă fetiță n.t.)” a urmărit tranziția unui băiat într-o fată. Îi învăța de asemenea pe copii cu privire la administrarea de blocatori ai hormonilor pentru a stopa pubertatea.

Dacă sunteți de părere că aceste corporații globale precum Coca-Cola creează anunțuri sociale pentru că “lor le pasă”, vă înșelați amarnic. Nu le pasă. Acestea promovează o agendă care a fost precis calculată și concepută de grupuri de gândire puternice, cu scopul de a turna și modela o nouă generație. Ceea ce urmăresc ei de fapt este confuzie, anxietate, nesiguranță și un sentiment general de deconectare de la orice este real. Și au succes în această direcție.

P.S. Dacă ați apreciat acest articol, vă rugăm să luați în considerare oferirea unui sprijin printr-o mică donație lunară pe Patreon. Dacă preferați, puteți de asemenea face o donație singulară aici. Vă mulțumim!

Tradus & adaptat de Cristian

 

Comentariu saccsiv:

Cititi va rog si:

Reclama Gillette despre “masculinitatea toxică”: cum se combină marketingul cu ingineria socială

S-a lansat păpușa Barbie de “gen neutru” iar videoclipul care o promovează este ridicol

 

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Continuarea articolului pe SACCSIV […]

    Apreciază

  2. Duhul Căpitanului said, on noiembrie 21, 2019 at 10:05 pm

    Sprite :sprintul spre antihrist!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Constantin said, on noiembrie 21, 2019 at 11:36 pm

    Omenirea a inceput sa se spurce,sa se strice si sa se putrezeasca! Vin vremuri grele de suportat,apocalipsa,MAREA JUDECATA DE APOI si SFARSITUL LUMII!

    Apreciază

    • sus sa avem inimile said, on noiembrie 22, 2019 at 3:47 am

      Cu voia lui Dumnezeu vom trece si peste greutatile ce ne stau in drum, dar ce vor face cei care nu vor putea scapa de chinurile vesnice vesnice din iad, un loc fara de Dumnezeu.

      Apreciază

      • simina said, on noiembrie 22, 2019 at 12:44 pm

        Vorbesti de parca ai avea garantia ca tu vei scapa de chinurile vesnice. Esti sigur ca tu te vei mantui, de ai indrazneala sa ii judeci pe altii?

        Apreciază

  4. Cristina said, on noiembrie 22, 2019 at 3:49 pm

    Clar, este sfarsitul lumii. Nu se poate asa ceva. Si cel mai rau este ca cei care realizeaza ce anormalitati se promoveaza nu reusesc sa faca nimic sa impiedice asta. Va fi si la noi la fel, ce o sa facem atunci? Imi pare asa de rau de ceea ce se intampla rau peste tot! Doamne iarta-ne!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: