SACCSIV – blog ortodox

Turul 2: KLAUS IOHANNIS locul 1, VIORICA DANCILA sau DAN BARNA pe locul 2

Posted in Uncategorized by saccsiv on noiembrie 10, 2019

EXIT-POLL ora 19, doar pentru voturile din Romania, deci fara diaspora:

Klaus Iohannis 39%

Viorica Dancila 22,5 %

Dan Barna 16,4 %

Mircea Diaconu 7,9%

Theodor Paleologu 6,1%

Kelemen Hunor 3,9%

Ramona Ioana Bruynseels 1,9%

Alexandru Cumpanasu 1,2%

Viorel Catarama 0,3%

Catalin Ivan 0,2%

Ninel Peia 0,2%

John Ion Banu 0,1%

Sebastian Popescu 0,1%

 

49 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tt said, on noiembrie 10, 2019 at 9:46 pm

    Nu mai pot cu alegerile astea.Nici in campanie nu m-au enervat asa ca acum.Toti analizeaza, fac previziuni aliante etc.Toate televiziunile ne servesc ” voma”. Nu vreau sa stiu ce o sa fie in turul 2.

    Apreciază

  2. nenimenea said, on noiembrie 10, 2019 at 9:54 pm

    STS-ul va avea grijă să iasă cine trebuie,în timp ce ”populimea” votează ca proștii…

    Apreciat de 1 persoană

  3. Tt said, on noiembrie 10, 2019 at 9:55 pm

    Doamne cati lingai in studiourile tv.Cati bani primesc „nostradamusii” astia. Mai faci si turul 3 electoral cu banii „castigati” de ei.

    Apreciat de 1 persoană

  4. satan klaus said, on noiembrie 10, 2019 at 10:00 pm

    Apreciază

    • satan Klaus . . said, on noiembrie 10, 2019 at 10:08 pm

      😈 ha, ha, ha! va mananc! hai ca legalizam si traficul de copii si organe in mandatul asta! injectia va fi lege! 5g peste tot! copiii sa isi aleaga sexul!

      Apreciază

  5. luigilucretiu said, on noiembrie 10, 2019 at 10:09 pm

    Tribunalul de Justiție al Uniunii Europene limitează libertatea de expresie

    Pana acum cativa ani libertatea de expresie era limitata la antisemitism in mod special. Unica lege pedepsea negarea holocaustului, inclusiv in Romania. Acum paleta este foarte ampla: rasism, islamofobie, discurs de ura, homofobie. Adica nu ai voie sa critici absolut nimic
    The Court of Justice of the European Union Limits Free Speech
    https://www.gatestoneinstitute.org/15139/european-court-free-speech

    Apreciază

  6. Cosmin said, on noiembrie 10, 2019 at 10:10 pm

    @ Tt

    In turul doi va fi ce am spus intr-un comentariu acum o zi sau doua: mai departe merg proasta si dulapul, iar outsiderii, incep sa isi cedeze voturile obtinute de la poporul naiv si spalat pe creieri, precum a fost planificat.

    Si tot asa precum a fost planificat, poporul naiv, spalat pe creieri si amnezic, se va inghesui la urne si in turul doi, sa-i voteze pe cei pe care-i injura de ani de zile.

    Nu-i asa ca avem parte de culmea ironiei?

    Oamenii sau obisnuit cu raul si chiar nu pot fara el.

    Jucarioara serviciilor a functionat din nou cu succes.

    Manipularea a functionat din nou fara gresala.

    Cum se numesc oare oamenii care mereu iau aceleasi decizii, dar asteapta rezultate diferite?

    Apreciat de 2 persoane

    • Elena said, on noiembrie 11, 2019 at 11:32 am

      La fel cum se numesc și cei care nu fac nimic, în schimb așteaptă o schimbare.

      Apreciază

      • guti flo said, on noiembrie 11, 2019 at 3:30 pm

        Tocmai.. ca „nimicul” asta daca il intelegea toata lumea..si-l punea in aplicare…ar fi putut schimba ceva.

        Oricum e prea tarziu sa mai speri ceva din politica….in momentul de fata, sistemul politic este unul antihristic la nivel mondial….(NWO)…nu stiu daca intelegi ce inseamna asta!..adica nu poti sa scoti nimic bun din el…decat sa te delimitezi de el…. ca sa intelegi mai bine, cineva spunea ca „este ca si cum ai vrea sa apuci un rahat de partea curata”.

        Daca tu crezi ca poti sa faci asta…este alegerea ta.

        Acum cateva zile a fost un articol despre „borcanul cu purici”…

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 11, 2019 at 6:28 pm

        Sa evadam din borcanul cu purici
        https://saccsiv.wordpress.com/2019/11/09/sa-evadam-din-borcanul-cu-purici-2/

        Apreciază

      • Ahreanului said, on noiembrie 11, 2019 at 11:21 pm

        Doamna. Activismul dumneavoastra perfect inutil este emotzionant.. in felul lui. N-as fi prea mindru de mine, sa fiu in locul dumneavoastra, daca as realiza ca SHI din cauza mea, optziunea turului doi este „gripa spaniola sau febra hemoragica”? In timpul mandatului exercitat de monosilabicul neamtz, am pierdut paduri, parcuri nationale si teren agricol.. despre detzinatoarea IQ-ului de o cifra, ce sa mai vorbim. ASTA este CE A PUTUT MAI BINE, electoratul roman, exercitindu-si dreptul de vot. De fapt, m-as ascunde, in locul dumneavoastra.
        De mindrie.
        Petre Tutea avea dreptate…

        Apreciază

  7. contracurent said, on noiembrie 10, 2019 at 10:27 pm

    incredibil ca avem in tara inca multe milioane de zombisori care il vor presedinte pe vanzatorul de copii

    Apreciază

  8. Tt said, on noiembrie 10, 2019 at 10:36 pm

    Cred deja ca nici nu avea ce sa caute un ortodox linga „candidatii” astia.Dumnezeu nu le trebuie astora.Ei sint europeni nu cred decat in ” libertate” si programe politice.Cu tristete o spun dar dusmanii nostri, cred ca nici ei nu credeau ca ne vor rezolva atit de usor pe toate fronturile.Si totusi ……………..Dumnezeu cu mila.

    Apreciază

  9. Riko said, on noiembrie 10, 2019 at 11:05 pm

    Apreciază

  10. mariusga said, on noiembrie 11, 2019 at 2:03 am

    Evreica Ramona Yoana a luat mai mult decat Cumpanasu? Chiar asa usor faci rost de voturi daca ai bani de bannere si reclame sponsorizate de israel

    Apreciază

    • gheorghe said, on noiembrie 12, 2019 at 6:23 am

      Rog sursa ca madama este jidoafca (evrei nu mai sit de 2600 de ani…), de fapt talmudista babiloniana…
      Stiam (asa imi amintesc) despre ea ca e cuplata cu un strainez, da’ nu am informatii ca este alogen…
      Multumesc!

      Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 12, 2019 at 9:36 am

        gheorghe

        Evreii vor exista pana la Parusie, scrie limpede in Sfanta Scriptura si in scrierile Sfintilor Parinti.
        Teoria kazara pe care o tot promovezi este o intoxicatie a papusarilor evrei.

        Apreciază

  11. Cosmin said, on noiembrie 11, 2019 at 8:13 am

    Partea buna a lucrurilor, e ca se trezesc din ce in ce mai multi romani care nu mai merg la vot, neacordand astfel legimitate.

    Prin urmare, toate legile si deciziile luate in timpul stapanirii tradatorilor, pot fi retractate ulterior de catre o conducere sanatoasa. In aceasta consta defapt avantajul nelegitimizarii conducatorilor marionete.

    Uitati-va cum rad marionetele calificate in turul doi, precum si acolitii lor. Ei rad de naivitatea oamenilor si ca aproape le-a functionat schema, dar nu e rasul lor.

    Au emotii si spera ca serviciile sa-si faca bine treaba cu voturile din strainatate, pentru ca in acele voturi consta legitimitatea lor. Pe teritoriul Romaniei momentan treaba nu a intrunit 50%+1 din sufragii, adica nu avem legitimitate.

    Am pe cineva la o sectie de votare din strainatate, care o sa-mi spuna daca chiar asa imbulzeala a fos la urne.

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on noiembrie 11, 2019 at 8:46 am

      Cosmin

      Sigur n-a fost imbulzeala in diaspora, caci s-a votat 3 zile.

      Apreciază

      • Cosmin said, on noiembrie 11, 2019 at 7:44 pm

        @ saccsiv

        Asa este, au fost foarte bine organizate. Cunostinta mea a fost angajat la o sectie de votare in strainatate si mi-a marturisit ca au procesat 8 cetateni pe minut. Totul in liniste si civilizat.

        Apreciază

    • gheorghe said, on noiembrie 12, 2019 at 6:34 am

      Pentru „legitim” – in aces caz – este corecta definitia: „Care este justificat, îndreptățit; just, echitabil”.
      … cat timp exista lege care justifica modalitatea de alegere, orice rezultat care o respecta DEVINE „just” si „echitabil”.
      Nici o legiuire ulterioara nu are temei de invinovatire ori de anulare a rezultatelor; aminteste-ti ca legea noua nu se aplica trecutului ci doar viitorului. (exprimare simpla).
      Noi nu putem pretinde respectarea unor reguli pe care noi le consdideram corecte dar care nu sint „lege”.
      Rau, sint reguli scrise de protejare si incurajare a pacatului; astfel devine legal ceea ce este imoral – astea-s vremurile si faptul ca „omul” nu-si bate capul sa se informeze si sa-si exprime vointa – cum e cazul ocaziei numita „alegeri” – acentueaza degradarea societatii si a vietii individuale, cel putin materialiceste.
      ….
      Si secta frankistilor (talmudisti babilonieni „pe invers”) procedeaza la fel ca sa accentueze degradarea societatii…

      Apreciază

  12. Elena said, on noiembrie 11, 2019 at 11:26 am

    Ca să nu iasă „proasta și dulapul” în turul doi, românii ar fi trebuit să iasă la vot și să aleagă un prost sau un dulap mai mic. Dar mulți au stat acasă așteptând nimic. Acum ipocriții comentează. Saccsivilor, sunteți o gloată de ipocriți barfitori și nimic mai mult! Dumnezeu ne dă, dar și noi trebuie să ne sinchisim un pic! Personal, l-am votat pe Diaconu. Și asta nu pentru că aș crede în el, ci doar având slaba speranță de a nu intra cei doi mari răi în finală.

    Și dacă voturile noastre chiar nu contează, dacă jocurile sunt deja făcute, de ce îi condamnați pe cei care au fost la vot? Oricum nu contează, nu? Dar voi trebuie să dați vina pe cineva…

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 11, 2019 at 12:58 pm

      Elena

      Dovedesti ca esti inca departe de intelegerea lucrurilor care conteaza.

      Apreciat de 1 persoană

    • Codrin COD said, on noiembrie 11, 2019 at 3:02 pm

      Elena, tu nu ai priceput nici acum ca voturile sunt furate? Du’te maica tu la vot daca inca mai crezi in solutii omenesti de genul asta… trist

      Apreciază

    • Cosmin said, on noiembrie 11, 2019 at 7:08 pm

      Elena

      Au trecut 30 de ani.

      Tu de cati ani mai ai nevoie sa treaca pentru a-ti da seama cum e mersul lucrurilor?

      Eu mi-am dat seama in anul 2000, cand majoritatea au votat Vadim si a iesit Iliescu.

      In anul 2000 era deja destul de tarziu, chiar foarte tarziu.

      Cam cat mai ai nevoie ?

      Apreciază

      • Elena said, on noiembrie 11, 2019 at 10:25 pm

        Cred cu tărie că jocurile sunt făcute și că mereu iese cine trebuie să iasă. Însă mă scoateți din sărite când vă văd cu cât dispreț îi judecați pe alții pentru ceea ce votează. Este alegerea lor, așa cum a voastră a fost să stați acasă. Soarta ne este decisă indiferent pe cine votăm. Iohanis nu va ieși pt că l-au votat românii, ci pentru că așa trebuie să iasă. Deci, de ce îi ocărâți pe românii care aleg să meargă la vot? Oricum votul lor nu contează… Sunteți precum analiștii politici de la TV, cei pe care atât de mult îi condamnați.

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 12, 2019 at 8:59 am

        Elena

        Ti-am dat un link. Ai vazut pe cine ai votat?

        Apreciază

      • tataia said, on noiembrie 12, 2019 at 4:04 am

        Frate, majoritatea nu au votat cu Vadim…tu te raportezi doar la cunostintele tale, dar ce te face sa crezi ca prietenii, rudele tale sint un esantion reprezentativ? Stii tu cum s-a votat in toate judetele tari, atit la tara cit si la oras? Cum au votat atit cei cu 4 clase cit si cei cu doua facultati? Atit angajatii la stat cit si la privat? Atiti studentii cit si pensionarii? N-ai de unde sa stii…eu unul am votat cu Vadim dar parintii mei cu iliescu. Si sa stii ca eu provin dintr-o famile de intelectuali. Intelectualii in general sint de dreapta….dar doar usor de dreapta. Intelectualii se tem cel mai tare (desigur in mod nejustificat) de extreme. Intre un candidat de stinga dar care cel putin nu era vazut ca fiind de EXTREMA stinga si unul pe care toti il vedeau ca fiind de extrema dreapta lumea a preferat unul de stinga dar nu de EXTREMA…Asa-zisa cale de mijloc….calea ratiunii, calea compromisului…etc, este cea mai mare pacaleala a diavolului. Noi stim ca numai extrema dreapta este buna…dar cei cu multa scoala au fost spalati pe creier sa se teama de extreme.

        In fine…ideea este ca foarte multi au votat cu Iliescu asa cum a si iesit la vot…de obicei iese cum voteaza poporul, dar aici sint doua mari probleme. 1 Poporul este usor de indoctrinat, manipulat si spalat pe creier. Deci poporul nu va alege niciodata candidatul bun. si 2. Care este de fapt candidatul bun? Pe cine ALEGI tu? Nu cumva dintre cei 2-3 pe care SISTEMUL i-a propus? In acest caz nu avem de-a face cu o alegere adevarata. Alegere adevarata ar fi daca fiecare ar putea vota pe buletinul de vot CU CINE VREA EL. Adica vecinul meu de la 7 pe care il cheama „Marin Costescu” CNP cutare, etc…Abia atunci s-ar putea spune ca ar fi respectata vointa poporului…

        Revenind la alegerile din 2000….Nu doar ca multa lume a votat in turul doi cu ticalosia sa Iliescu, dar multi care in primul tur au votat cu Vadim s-au intors din drum la presiunea celorlalti precum si a televiziunilor. Stiu precis ca este cazul BUNICILOR MEI (evident nu mai traiesc Dumnezeu sa ii odihneasca) care au votat in primul tur cu Vadim ca apoi sa fie certati la greu de parintii mei..ceva de genul :” Voi chiar ati innebunit? Votati un nebun de legat? Ala care a zis ca ne mitraliaza? Chiar vreti sa ne bage la puscarie sau cine mai stie ce? Vreti sa se duca tara asta de ripa? Voi chiar nu mai ginditi deloc? Cu toate relele lui…Iliescu nu este un extremist…este un om ponderat si calculat care stie bine politica….” Si uite asa parintii mei i-au intors din drum pe bunicii mei care desi in primul tur votasera cu Vadim, in al doilea au votat cu Iliescu. Eu am votat doar in turul doi…cu Vadim dar maica-mea era sa nu ma lase sa ies din casa (aveam 22 de ani atunci) sa merg la vot daca nu votez cu Iliescu. Iar televiziunile au facut o propaganda acerba anti-Vadim dupa turul 1..atit de acerba incit mi-a fost greata. Este legal lucrul acesta? Cum faci propaganda pentru un candidat sau altul (sau impotriva unuia sau a altuia) atunci cind inca nu s-au incheiat alegerile? Un sistem ticalosit…dar ideea ramine! Marea majoritate a votat cu Iliescu!

        Apreciază

    • Cosmin said, on noiembrie 11, 2019 at 7:32 pm

      @ Elena

      La Referendumul pentru Familie ai fost?

      Apreciază

      • Elena said, on noiembrie 11, 2019 at 10:14 pm

        Am fost. Și îmi pare rău că nu am putut vota de 100000 de ori!

        Apreciază

    • Cristiana said, on noiembrie 12, 2019 at 12:20 am

      Draga mea, când ”micii drăcușori” intră sub vraja stăpânilor din umbră, ajung și ei niște veritabili diavoli.

      Apreciază

  13. Adrian said, on noiembrie 11, 2019 at 12:06 pm

    Sa fie real ceea ce afirma CTP in acest video incepand cu min. 06:00 ?!!!!!!!

    (Stirile ProTV de astazi 10 Noiembrie 2019
    Sunt vizibile in acest format deoarece ProTv le blocheaza pe youtube.)

    Apreciază

  14. cine sunt deștepții? said, on noiembrie 11, 2019 at 2:50 pm

    Să-mi explice și mie cineva: dacă Viorica Dăncilă e „proasta”, cine sunt atunci deștepții? Nominal și cu argumente vă rog.
    A nu se înțelege prin „deștepți”, șmecheri și parșivi.

    Apreciat de 1 persoană

    • Cosmin said, on noiembrie 11, 2019 at 7:39 pm

      @ cine sunt desteptii ?

      A fost o exprimare preluata din eter. Nu sunt prosti. Prostii au circumstante atenuante. Clasa politica in unanimitate, face raul cu buna stiinta si cu maxima inteligenta.

      Apreciază

      • tataia said, on noiembrie 12, 2019 at 4:11 am

        Gresesti. Nu sint inteligenti. Fac raul cu buna stiinta, dar stiinta lor este limitata. Sint oameni ingusti la minte (adica prosti) santajabili si fara coloana vertebrala. Isi inchipuie ca traiul bun pe care il duc acum va dura la nesfirsit. Daca ar fi cu adevarat inteligenti si-ar da seama ca si ei vor fi sacrificati in cele din urma si nu are nici sens sa faci atita rau poporului. Dar ei nu sint inteligenti…tocmai de aceea cred ca nici nu sint 100% constienti de dimensiunile raului pe care il provoaca. Un om intelgent pe cit posibil incerca sa nu faca rau…daca faci rau altcuiva iti faci si tie in cele din urma…nu exista sa faci numai rau iar tu sa ai parte numai de bine. Asta doar un idiot o poate crede…

        Apreciat de 1 persoană

  15. adrenallin said, on noiembrie 11, 2019 at 2:58 pm

    Inteleg din cate citesc ca foarte multi dintre dumneavoastra nu ati fost la vot. Ca nu aveti cu cine vota. Lucru cat se poate de corect. Sunt de acord.
    Dar va intreb ceva: nu era mai bine sa mergeti si sa va anulati votul?

    Apreciază

  16. Duhul Căpitanului said, on noiembrie 11, 2019 at 3:02 pm

    Lor le trebuie masa critica de votanți…. Ce fac ei cu voturile este altceva.. Nu vă duceți la vot!

    Apreciat de 1 persoană

  17. mircea.v said, on noiembrie 11, 2019 at 7:36 pm

    Foarte pe scurt de ce votul este cea mai mare pacaleala:
    – e un contract intre 2 parti, in care doar o parte semneaza, cealalta doar promite. Citi si-ar face o casa in care tu te obligi sa dai toti banii la inceput iar constructorul doar sa promita ca va face, si sa nu ii poti face nimic daaca nu respecta promisiunea?
    – media de inteligenta a. celor ce fac strategia de campanie, adica a celor ce manipuleaza, este mult peste media poporului. E f clar ca manipularea va reusi intotdeauna.

    Sistemul bancar si sistemul democratic sant cele mai mari reusite ale diavolului de pana acum. Vor fi depasite doar de cipuire/insemnare. Care cipuire/insemnare va fi realizata prin conlucrarea primelor doua mari reusite.

    Apreciază

    • gheorghe said, on noiembrie 12, 2019 at 6:54 am

      „Sistemul bancar si sistemul democratic sant cele mai mari reusite ale diavolului de pana acum.
      Vor fi depasite doar de cipuire/insemnare.”
      Parte a doua ar putea fi detaliata: Distrugerea Monarhiei si infiintarea Republicii …. explicatie la aparitia/introducerea democratiei.
      Pentru depasirea relelor din prima fraza as pune altceva, implementarea marxismului cultural; cipuirea este unul din efecte dupa cum stiu, consider eu.

      Apreciază

  18. P.M. said, on noiembrie 11, 2019 at 8:20 pm

    ***Elena,cea mai mare umilintã a omului este sã si voteze proprii cãlãi
    Am crezut cã Iliescu este cel mai periculos presedinte (mineriade,privatizãri ale companiilor nationale etc.) pånã a apãrut Constantinescu (continuarea privatizãrilor,atacarea fostei Iugoslavii etc.;mai nou am aflat cã în regimul comunist a fost secretar de partid astea explicånd multe din faptele sale contra poporului);am zis cã nu se poate mai rãu pânã a venit Bãsescu (controlul aproape total al institutilor statului,inclusiv a Dna ului,continuarea privatizãrilor a ceea ce a mai rãmas pe la stat etc.);am crezut cã ãstai maximul pånã a apãrut Klauss ( trafic de copii,diferite hotii dovedite de instantã,impunerea ideilor progresiste pãguboase pentru populatie etc.)
    De acum încolo mã astept la orice,nimic nu mã va mai mira oricåt de rãu va mai fi;viitorul va fi al progrestilor,neomarxistilor,deviatilor;cu alte cuvinte a oamenilor bolnavi;va începe prigoana contra oamenilor ce încã mai sunt normali.
    Dacã vreo 70%din cetãtenii acestei tãri erau saccsivi cum afirmã doamna Elena mai sus,erau sanse reale de a se schimba directia;o lua Romånia pe calea cea bunã,pe calea corectã.

    Apreciază

    • tataia said, on noiembrie 12, 2019 at 4:16 am

      Cel mai rau a fost de departe Iliescu. Nici unul din cei care i-au urmat nu l-a putut egala in rau. Iar DACA LA PRIMELE ALEGERI LIBERE DIN ROMANIA cele din 1990 iesea Cimpeanu sau Ratiu acum Romania s-ar fi numarat printre tari ca Polonia, Cehia sau Ungaria. In schimb sintem la coada Europei, alaturi de Albania din cauza perpetuarii politicii de tip comunist…

      Apreciază

  19. Radu said, on noiembrie 11, 2019 at 9:02 pm

    NU am votat nici acum cum n-am votat nici in 2014.

    Oricum nu ma mira nimic din rezultatele astea ma asteptam sa iasa iohanis si-a facut asemeni lui base treaba de sluga peste asteptari de bine ca sa nu l lase inca 5 ani sa mai doarma si se plimbe in strainatate in vacante pe bani publici.

    Am auzit pe unele siteuri de stiri ca sunt unii cica vor sa se reia alegerile sa fie anulate astea si sa se voteze din nou dar nu cred.
    Oricum nu ar rezolva nimic toti candidatii mai mult sau mai putin tot in aceeasi barca cu ideologia si tabara lui johanis sunt

    Apreciază

  20. MMarius said, on noiembrie 11, 2019 at 11:31 pm

    @Elena, zici ca: Și dacă voturile noastre chiar nu contează, dacă jocurile sunt deja făcute, de ce îi condamnați pe cei care au fost la vot? Oricum nu contează, nu? Dar voi trebuie să dați vina pe cineva…”

    As zice ca jocurile sunt facute, daca noi participam la joc. Fac in asa fel incat sa actionam in favoarea lor, a papusarilor. In cazul foarte grav pentru ei, cand noi am alege sa nu mai jucam, atunci ar avea cu adevarat o problema, probabil ar incerca sa schimba regulile, ar incerca sa ne oblige sa jucam, ori ar inventa un alt joc.

    Eu unul m-am saturat sa mai particip la acest gen de mascarada. In felul asta nu cred ca se mai poate vota. Nu poti sa mai votezi cand vezi ca majoritatea se duce pe fenta. Ne-au pacalit o data, de doua ori, de trei ori, cat ne mai lasam?! Cat sa mai treaca pana sa avem un canditat cu adevarat anti-sistem, iar acest candidat sa fie promovat in media si sustinut de romani? Cred ca este o utopie ce am spus acum.

    Apreciază

  21. gheorghe said, on noiembrie 12, 2019 at 7:02 am

    Votezi sau nu votezi, furtul merge inainte cu aprobari/permise date in noiembrie 2018!!!, prima licenta data in ultimii 15 ani, … patronii „cultivated excellent political conditions in Romania”…!:
    „https://www.blacklistednews.com/article/75338/modern-tech-to-tap-13-billion-in-ancient-roman.html

    Modern Tech To Tap $13 Billion In Ancient Roman Gold
    Published: November 6, 2019
    Source: Sponsored Post Via OilPrice.com

    The second-biggest gold mine in Europe could be about to make investors rich.
    It’s a story that began over 2,000 years ago when the Romans dug up $16.8 billion in gold in Romania…
    Using only hammers and buckets.
    But now, a little company with a big dream is coming to unearth the rest.
    Using modern technology, they’re hoping to capitalize on an estimated $13.3 billion find.

    Smart investors are watching this once in a lifetime discovery like hawks.
    GMP research says this little company could realize $550 per ounce profit…
    And the mine is so exciting, Barrick Gold invested $20 million to develop it.
    The company’s stock, according to Cantor Fitzgerald, “is inexpensive by any and all metrics.”
    It’s a steal because few people — yet — have heard the extraordinary story of Euro Sun Mining Inc. (TSE: ESM, OTCPK:CPNFF).
    Based at their mine in Rovina, Romania, Euro Sun has 400 million tons of ore, with billions of dollars’ worth of gold and copper locked inside.

    The problem?
    Permits are labor-intensive and sometimes impossible, thanks to EU regulation.
    Back when permits were available, Barrick Gold (NYSE:ABX), the world’s most valuable gold miner, got in on the action: the company pumped in $20 million to develop Rovina.
    Now Rovina is owned by Euro Sun… and Euro Sun has done the impossible… it just got the green light from the Romanian government.

    The Rovina mine has been classified as a “highly scalable” asset, with an unprecedented growth potential, according to Cantor Fitzgerald. Mines like Rovina are hard to come by, even though the area is rich in ore.
    And Euro Sun TSE: ESM, OTCPK:CPNFF) has flown over the biggest hurdle – acquiring the licenses it needs to start developing Rovina’s full potential.
    The mining license from the Romanian government was approved in November 2018 – the first license to have been given out in over 15 years.
    A resource statement from 2012 offers a view of the potential riches: 400 million tons of ore in three bodies, roughly 7.1 million ounces of gold and a billion and a half pounds of copper, or 10.1 million ounces of gold equivalent.

    In February 2019, Euro Sun completed its Preliminary Economic Assessment (PEA) for Rovina.
    The mine looks ready to produce an average gold equivalent of 139,000 ounces and 1.6 million over twelve years. All told, the company is looking at $9.3 billion in gold and $4 billion in copper… a total haul of $13.3 billion. Better yet, the mine is perfectly situated near a Romanian mining town, with a population of 13,000.
    Road and rail transportation is close at hand, ready to carry the mine’s product to market.
    Based on the company’s current market cap, the upside potential here is insane.
    And even just a tiny move in gold will send it even higher.

    And we think China might have a part to play because they just spent $1.4 billion to acquire a mine right down the street from Euro Sun.
    China is making a big global investment push, as part of its $900 billion “Belt and Silk Road” initiative.
    Chinese investment along the road is surging, covering 68 countries.
    China wants to acquire assets along the Silk Road route – gold, silver, copper, you name it – and that route runs right through Romania.
    And the Chinese have just paid $1.4 billion to acquire another mining asset…which sits right down the street from Euro Sun… China’s nearby acquisition could also take years to fully license.
    And Euro Sun (TSE: ESM, OTCPK:CPNFF), on a site with ZERO ancient ruins is even better positioned for a multi-billion dollar payday.
    The Rovina mine is fully licensed.
    It’s poised to become one of the biggest gold and copper mine in Europe.
    It’s right next to a major Romanian mining town of Brad, which has already excavated $17 billion in gold in the last 100 years.
    The management at Euro Sun (TSE: ESM, OTCPK:CPNFF) knows what it’s doing.
    The company is led by CEO and President G. Scott Moore, a business executive with twenty-five years’ experience in the resource sector, and the former EVP of Sulliden Gold and Director of Avion Gold.
    Moore and his team have cultivated excellent political conditions in Romania, evidenced by their successful acquisition of a license for the Rovina mine. …”

    Apreciază

  22. Madalina said, on noiembrie 12, 2019 at 11:09 am

    Sper sa nu mai scrieti vreodata ca in Ungaria sau Polonia este mai bine decat la noi. Si ei traiesc in aceeasi lume care se globalizeaza si peste ei sunt aceiasi papusari dar, spre deosebire de noi, au mers la vot si au ales conducatori cu sentiment national si care au cat de cat grija de popor si de tara lor. Si ei se afla in aceeasi morisca a descompunerii statale etc etc etc dar pana una alta mai respira un pic.

    Lasati-i sa voteze numai pe cei spalati pe creier (si au facut-o din plin pentru ca altfel niste personaje absolut toxice n-ar fi inregistrat scoruri atat de mari – vezi iohanis si barna) dar sa nu va mirati apoi de ceea ce ni se intampla.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 12, 2019 at 12:24 pm

      Madalina

      Nu stiu cine a zis ca in Ungaria e bine. Eu am aplaudat acele masuri bune ale lui Viktor Orban, dar daca traiam in Ungaria, tot nu mergeam la vot, pentru ca sunt apocaliptic, dupa cum imi zic multi.
      De dragul teoriei, sa presupunem insa ca vremurile apocaliptice nu bat la usi si ca actualul sistem “democratic” n-a fost creat de papusarii Revolutiei Franceze. Tu ziceai ca-l votezi pe Mircea Diaconu (imi cer iertare daca gresesc). Care-i asemanarea dintre acesta si Viktor Orban? De fapt, care ar fi echivalentul lui Viktor Orban in Romania? Idem in cazul Poloniei.

      Apreciat de 1 persoană


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.