SACCSIV – blog ortodox

Care este mesajul filmului „JOKER”?

Posted in filme, MASS-MEDIA by saccsiv on octombrie 18, 2019

Vigilant Citizen: The Actual Reason Why “Joker” was Bashed by Mass Media

Adevăratul motiv pentru care Joker a fost luat la trântă de către mass-media

Deși “Joker” a fost ridicat în slăvi de către cei mai mulți critici de film “serioși”, surse mass-media au trântit filmul în toate modurile posibile, chiar socotindu-l “periculos”. E oare din cauză că filmul este de fapt prost? Sau deoarece contravine agendei lor?

În această eră și timp, criticii din mass-media nu evaluează filmele după meritul lor artistic, ci după direcția mesajului lor politic. Pentru a fi considerat “bun”, un film trebuie să bifeze o listă de căsuțe ale “agendei”. Ei bine, Joker nu bifează nici una dintre ele și înoată de asemenea împotriva valului. Este o operă de artă fără compromis care seamănă mai degrabă cu un film de buget redus al unui autor independent decât cu un blockbuster al DC Comics. Și, prin intermediul studiului său tulburător de personaj “fraier” care se transformă într-un ucigaș vestit, filmul lansează o critică dispersantă față de presă.

Aparent, sursele media nu au apreciat mesajele subversive din film și s-au grăbit să eticheteze Jokerul drept “problematic”. Chiar dinaintea lansării oficiale a metrajului, nenumărate articole de știri au asociat Joker cu “bărbați albi nervoși” și s-au temut că va inspira imitatori ai Jokerului care vor pune la cale împușcături în masă. Judecând după insistența acestor articole, era ca și cum mass-media urmărea să aducă la ființă un asemenea trăgător garantând acoperire mediatică imediată și mondială pentru un asemenea eveniment. Destul de nimerit, filmul tratează exact acest tip de pervertire a presei.

Într-adevăr, cu numeroase ocazii, filmul subliniază rolul mediei în crearea și validarea monstrului care este Joker. Și, la o scară mai largă, filmul conectează această acoperire mediatică cu o răzmeriță a maselor care văd în Joker pe eroul și liderul lor. De fapt, în timp ce Joker este personajul negativ, celălalt tip mare și rău din film este mass-media.

Iar presa din viața reală nu a a apreciat critica.

Recul mediatic

În vreme ce majoritatea publicațiilor media “serioase” au lăudat Joker, surse din presă l-au atacat prostește. Iată câteva exemple:

Aparent, după toată drama, Joker este varză

Recenziile asupra noului film al lui Todd PHILLIPS au sosit, și sunt brutale.

Titlu de articol din VICE

Joker este o notă neplăcută cântată tot mai tare

De David EDELSTEIN
Vulture

Joker este o experiență de vizionare de o goliciune rară și care te amorțește

De Richard BRODY, 3 Octombrie 2019

The New Yorker

Motivul real de a sări peste Joker este faptul că e plictisitor

Nici măcar Joaquin PHOENIX nu poate salva acest film ambiguu și monoton.

Slate

Recenzia lui Joker – cel mai dezamăgitor film al anului

The Guardian

Uitați de Joker – iată filmul pe care ar trebui să-l vizionați despre un singuratic extremist

În vreme ce povestea fără noimă de proveniență DC a lui Todd PHILLIPS eșuează în a merge mai departe de suprafața ei tuciurie, dramatizarea cu buget redus Cuck oferă o alternativă mai demnă.

The Guardian din nou

N-ar trebui să urmăriți Joker weekendul acesta

Opinions, 4 Octombrie 2019

Ar putea oare s-o spună mai răspicat?

Joker este un film periculos & Scoate la iveală tot ce e mai rău pe internet

Kathleen NEWMAN – BREMANG, ultima actualizare pe 3 Octombrie 2019, 13:37

Refinery 29

Așa cum se întâmplă adesea în zilele acestea cu noile apariții care nu sunt în “asentiment” cu agenda, există o falie adâncă între ratingurile criticilor media și privitorii obișnuiți.

Dacă cineva chiar petrece timp citind aceste critici, nu are cum să nu simtă o ipocrizie și nesinceritate intensă provenind de la autorii ei. Deoarece, fie că cineva este sau nu de acord cu mesajul filmului, Joker este, obiectiv vorbind, un film bine construit. Este bine filmat, bine jucat, și excelează în orice alt criteriu de film pe care criticii de film sunt plătiți să îl analizeze. Cu toate acestea, toată această analiză obiectivă este șuntată, întrucât mesajul filmului nu urmează firul narativ vândut de aceste publicații zi de zi.

Este ca și cum șefii acestor critici de film s-au îmbarcat în cabinele lor de control și au urlat:

– Scrieți un articol despre Joker și ziceți că este nașpa. Și periculos. Distrugeți-l.

– Dar am alte lucruri pe care aș vrea să le spun despre metraj.

– Ține-ți gura și începe să scrii, maimuță a cuvintelor.

Deci, din ce motiv anume urăște mass-media Joker? Pentru că Joker urăște mass-media.

Gluma este pe seama lor

Joker este în principal despre Arthur PLECK, omul din spatele machiajului. Iar Arthur este un bărbat trist care îmbătrânește, a cărui viață a fost mereu caracterizată de abuz, respingere și umilire – toate acestea amplificate de o boală de debilitate mintală.

Totuși, statusul lui Arthur ca eternă victimă se schimbă drastic când au loc două evenimente în viața sa: încetează să-și administreze medicamentele și, mai important, face rost de o armă. După ce este bătut crunt de către trei tipi beți de pe Wall Street în metrou, Arthur scoate pistolul și îi împușcă pe toți.

Mass-media preia imediat povestea și îl construiește pe Joker drept un “erou paramilitar” care ține piept celor bogați și puternici. Desigur, Joker savurează din plin atenția deoarece are în cele din urmă o audiență pentru marca sa unică de “artă performantă”. Într-una dintre numeroasele scene care evidențiază rolul mass-mediei în crearea unui monstru, Arthur este înconjurat de către persoane care citesc ziarul avându-l pe Joker pe prima pagină. La scurt timp după, Joker devine fața unei epidemii crescânde în oraș, pe măsură ce legiuni de oameni se răzvrătesc în timp ce poartă măști de clovn.

Notorietatea lui Joker atinge apoi o nouă cotă ridicată datorită presei. Un talk-show popular îl invită pe Arthur ca musafir, spre a face mișto pe seama prestațiilor sale dezastruoase de stand-up. Arthur se urcă pe scenă ca Joker și sfârșește prin a împușca gazda (interpretată de către Robert DeNIRO), captând o acoperire mediatică uriașă. Acest lucru conduce la notorietate sporită și adulare din partea cohortelor sale de fani.

Aici lucrurile devin “problematice” pentru mass-media reală: răzvrătiții din film, cei care îl adoră pe Joker, sunt în mod evident asociați cu grupuri specifice din viața reală. În multiple scene, protestatarii țin pancarte pe care este scris “Mâncați bogații” și “Rezist” – două sloganuri care sunt la greu utilizate în proteste adevărate de către grupuri precum Antifa, Ocupați Wall Street și altele. Problema este următoarea: sursele media menționate anterior sunt solidare acestor mișcări deoarece sunt deținute de către aceleași entități globaliste. Pe scurt, le face să arate nasol.

                        Un banner cu Mâncați bogații la un protest studențesc din Austria

Pancarte cu Rezist la un protest împotriva lui Trump după decizia sa din 2017 de a repune în vigoare o interdicție față de persoanele transgender de a lucra în armată

Prin urmare, revoltații din film sunt asociați cu mișcări globaliste din viața reală. Și, cum ei marșează purtând măști de clovn, îl aclamează pe Joker – un criminal în masă care nu crede în nimic – drept eroul lor. Toată această treabă este o consecință a mass-mediei care a edificat acțiunile unui om sonat în ceva mult mai grandios. Și pentru a înrăutăți lucrurile, acești răzvrătiți mascați ajung chiar să-i ucidă pe părinții lui Bruce WAYNE (care va deveni Batman) chiar sub ochii săi.

Luând în considerare aceste mesaje, putem începe să înțelegem de ce surse precum The Guardian au urât filmul. Acesta rulează contra întregului lor eșafodaj.

Lung-metrajul face de asemenea foarte clar faptul că Joker nu este, sub nici o formă, un erou. În timp ce majoritatea celor pe care îi ucide i-au greșit într-un fel sau altul, acei oameni nu meritau totuși o moarte violentă. O ucide, de asemenea, pe propria sa mamă.

Ultima scenă (care are loc imediat ce el este ridicat de către protestatari ca un erou) este, însă, cea care cimentează Jokerul drept un personaj “malefic”. Văzându-l cum intră într-un hol de  spital cu sânge sub picioare, realizăm că a ucis un lucrător social dulce care nu i-a greșit cu absolut nimic. Eroul protestatarilor este de fapt un monstru lipsit de inimă.

În concluzie

Cu toate că Joker este chintesențial un răufăcător de benzi desenate, filmul s-a axat pe partea sa umană și l-a portretizat drept un produs al unui mediu toxic. Adevărata secătură din acest film este mass-media care i-a oferit lui Joker toată glorificarea și atenția după care a tânjit mereu – însă doar după ce a ucis oameni. Presa l-a transformat pe Arthur – un neica nimeni – în Joker, cineva. Iar oamenii creduli (naivi), aceia care consumă mass-media fără discernământ, l-au transformat pe Joker într-un lider politic.

Acestea fiind spuse, este oare Joker un matur film anti-elite și anti-patronate? Nu chiar. Deși critică mass-media, Joker rămâne un produs mass-media distribuit de către o corporație majoră. Povestea urmează o tendință mai largă din divertisment în care protagonistul este de fapt personajul negativ ale cărui greutăți din trecut cumva justifică înfăptuirea de acte odioase de răutate pură. În Joker, crima este artă – este o experiență catharsică și eliberatoare care este adesea urmată imediat de mari râsete. Pe scurt, filmul ne oferă mai mult din firul narativ al “contracarării răului cu și mai mult rău”, care se desfășoară de ani buni încoace.

Pe final, Joker oferă o adevărată oglindă a societății de astăzi. Privind înapoi spre acea oglindă este un clovn trist, schilodit și depresiv care nu crede în nimic și care necesită o tonă de pastile pentru a funcționa corect. În acest mediu toxic, clovnul nu află bucurie și eliberare decât prin scufundarea și mai adâncă în nisipurile mișcătoare ale maleficului și depravării, sub încurajarea constantă a mass-mediei. Și, în timp ce acest rău și această depravare par să-i aducă mult-întârziata glorie și dreptate, nu reușește să realizeze cu adevărat decât distrugerea întregii umanități care mai rămăsese în el.

PS: Dacă ați apreciat acest articol, vă rugăm să luați în considerare manifestarea sprijinului dumneavoastră printr-o mică donație lunară pe Patreon. Dacă preferați, puteți face o donație singulară aici. Mulțumim!

Tradus & adaptat de Cristian

 

Comentariu saccsiv:

N-am vazut filmul iar din trailer n-am inteles mare lucru:

Trailer care are 135 265 de comentarii.

Iata si parerea mass-media din Romania:

DIGI 24: CTP: Filmul „Joker” instigă la violență, cu consecințe care pot fi grave în plan social. Finalul este omul împotriva omului

De la recenta sa lansare, filmul „Joker” a provocat deja mari controverse, dar și încasări pe măsură. Astfel, în primul weekend în care a fost proiectat în cinematografe, s-au vândut bilete în valoare de 96 de milioane de dolari, în timp ce încasările totale de până acum se apropie 300 de milioane de dolari. Este un film criticat, pe de o parte, pentru excesul de violență, dar și lăudat, de unii, pentru prestația actorului Joaquin Phoenix. Criticul de film Cristian Tudor Popescu a declarat la Digi24 că filmul „Joker”, lăsând la o parte că nu e deloc original, instigă la violență și prin asta își pierde sensul ultim al artei – de a cădea în uman și nu în antiuman.

„Este construit cu trucuri hollywoodiene pentru a justifica această dezlănțuire de violență din final. Ni se prezintă un caz al unui bolnav psihic – rețetă hollywoodiană verificată -, care a fost abuzat în copilărie”, spune criticul de film Cristian Tudor Popescu.

„Justificarea regizorului în legătură cu acest film – care încearcă să spună adevărul despre societatea americană – știți cum sună: exact ca titlul pe care le-a dat Erdogan: „Primăvara păcii”.

În artă nu există subiecte interzise, poți să abordezi orice, tot ce este în jur – viol, crimă, pedofilie, incest, uciderea părinților de către copil -, aceste lucruri există, chiar și despre închipuiri demente ale minții umane, dar cu o singură condiție: sensul ultim al operei de artă trebuie să cadă în uman, nu în antiuman, oricât de dur ar fi acel film. Sensul ultim al artei este în interiorul umanului și nu în afara și împotriva lui. Joker exact asta face.

Joker construiește niște situații sentimentaloide care să justitifice violența, încheiată apoteotic de o violență totală, finalul este omul împotriva omului, asta ne spune Joker: să dăm în cap, să dăm foc și în felul acesta ne vom elibera și vom face dreptate.

Pentru faptul că acest om bolnav psihic a fost tratat de societate cu dispreț, soluția este să ne omorâm toți cu toți. Or așa ceva, lăsând la o parte că nu e deloc original, măștile de clovn sunt luate din filmul lui Stanley Kubrick din anii 50. Am mai văzut asta. O grămadă de clișee. O interpretare performantă, dar forțată a lui Joaquin Phoenix, în comparație cu talentul elegant a lui Heath Leadger din „The Dark Knight”, care, după părerea mea, nu-l poate atinge nimeni.

E un furt de imagine, Joker este un personaj de basm, a fost întruchipat de mulți actori, dar s-a păstrat esența de bad a respectivului. Acest joker care oricât de întruchiparea răului ar fi fost, rămânea în acest univers de minune, Marvel, or aici este băgat în acest film care nu face altceva decât să instige la violență, de sentimentul cool, ce cool este să bagi cuțitul în oameni. Nu pot fi de acord cu așa ceva. Este un truc hollywoodian reușit, iată ce încasări face, însă cu consecințe care pot fi foarte grave în plan social. Nici măcar în asta nu este original. Primul film care a instigat la violență în mod explicit și a și reușit lucrul ăsta a fost „Nașterea unei națiuni”, în 1915, film în care omorârea unui negru fără judecată este prezentată, fără niciun fel de temei, ca un act eroic și moral, drept  urmare în America acelor ani au fost linșați negri în felul acesta, potrivit modelului de film”, spune Cristian Tudor Popescu.

Redactor: C.T.

Republica: Am ieșit de la filmul „Joker” cu un profund sentiment de milă

Am ieșit de la filmul Joker cu un profund sentiment de milă. Milă în cel mai curat și mai ne-peiorativ sens. O milă sfâșietoare.

Sună ciudat ce spun, dar Joker este probabil cel mai acut strigăt al umanului pe care l-am auzit/văzut în ultimii ani.

Așa cum „The last Temptation of Christ” este cel mai profund manifest al creștinismului, așa Joker este declarația disperării unui clovn trist. Și abuzat. Și bolnav.

Boala lui Joker vine din ne-iubire

O mamă, bolnavă și ea de aceeași suferință, își neglijează fiul, îl lasă a fi abuzat și lovit de iubiții ei, boala lui mentală fiind rezultatul unei violente lovituri la cap primite în timpul acestor abuzuri.

Joker suferă de o manifestare nervoasă care îl face să râdă atunci când suferă – și nu cred că am auzit vreodată până acum un râs atât de dureros, mai trist decât orice plâns, un râs nervos, disperat, un râs care m-a făcut să plâng sfâșiată de milă, de compasiunea cea mai umană și mai adâncă.

Joaquin Phoenix face un rol de Oscar, și dacă ar exista un premiu mai sus de Oscar, probabil că ar trebui să-l primească și pe acela. Filmul este, pe scurt, viața lui Joker înainte de a deveni cel rău, ticălosul pe care îl cunoaștem din poveștile benzilor desenate.

Dar Joker nu a fost așa mereu. El devine, din abuz, din ignorare, din izolare, din nepăsarea celorlalți, un criminal. Joker își dorește să devină un comedian, pentru că i s-a spus de mic un lucru pe care îl tot repetă, că a fost născut să aducă zâmbete. De aceea, când nu are succes în cluburile de stand up, pentru că nu e amuzant – cum ar putea fi? – în mintea lui realitatea se schimbă și devine exact inversul, arătându-ți ce ar fi putut deveni Joker, dacă lucrurile ar fi stat altfel.

Dar nu au stat.

Thomas Wayne, tatăl perfect al lui Bruce, cel ce avea să devină Batman mai târziu, spunea, atunci când și-a anunțat candidatura la Primăria orașului Gotham că: „Noi, cei care am realizat ceva în viața noastră, ne uităm la cei care nu au făcut-o, ca la niște clovni”.

Asta, după ce Joker, deghizat în clovn, fiind bătut cu brutalitate în metrou de 3 bărbați, întâmplător angajați în compania lui Wayne, îi împușcă pe aceștia.

„Noi, cei care am reușit, ne uităm la cei care nu au făcut-o ca la niște clovni…”

Cât de adevărat! Cât de actual! Așa încât orașul se umple de clovni, de oameni care își pun măști și care se adună în mase revoltate, ajungând la huliganism și haos.

Pentru că noi, cei care suntem de succes, îi disprețuim pe cei care nu sunt…

Joker ajunge deci un criminal, îl omoară inclusiv pe Murray Franklin (Robert De Niro), vedeta unui late night show care îl invită în emisiunea lui pentru… a râde de el.

„Capeți ceea ce meriți”, îi spune Joker, împușcându-l în direct.

Pe străzi lumea urlă „capeți ce meriți”. Joker este arestat, mașina de poliție în care este dus este lovită, este scos de clovnii înmulțiți în oraș și purtat pe brațe, adulat, în sfârșit aplaudat. Nebunia este aplaudată, deraierea este înțeleasă, așa cum suferința nu i-a fost.

Cristian Tudor Popescu spunea că filmul este antiuman, eu spun că filmul este profund uman. Vorbește exact despre iadul prin care trecem și în care rămânem dacă nu iubim. Iubirea aceea care ne face empatici, buni, toleranți. Filmul vorbește despre lipsa lui Dumnzeu, despre lipsa verticalei ca axă altminteri obligatorie a vieții noastre de vrem a fi împlinite.

Joker este despre ceea ce putem deveni noi și ceilalți, dacă nu iubim, despre ce pot face cei neiubiți, izolați și marginalizați de către societatea care, dacă mai crede că trebuie să se uite la cei care nu au reușit de la înălțimea sucesului, să nu se mire când cei ignorați vor deveni o masă critică, nebună și alienată, care îi vor ucide pe cei ce nu i-au lăsat să trăiască.

Nebunia poate deveni contagioasă, acesta este unul dintre mesajele filmului. Iar ea nu poate fi vindecată, sau mai exact, estompată, decât prin implicare, grijă și empatie. În afara acestora nu rămâne decât iadul.

Citeste mai mult pe cristinastanciulescu.ro

PLAYTECH: Cât de bun este filmul Joker? Merită să-l vezi la cinema?

Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, „Joker” a câștigat luna trecută la Festivalul de Film de la Veneția, marele premiu al galei. Acum a ajuns și în cinematografele românești, deci putem plonja cu toții în mintea tulbure a acestui personaj legendar. Filmul „Joker” care a stârnit nenumărate controverse dar și aprecieri a urcat pe locul întâi în box office-ul românesc de weekend. Câți români au văzut filmul „Joker” și cu ce încasări se laudă acesta la doar câteva zile de la lansare?

Merită să vezi filmul Joker?

În regia talentatului Todd Phillips (trilogia „Marea Mahmureală”, „Sorocul”, „Tipii cu Arme”), Prințul-clovn al Crimei părăsește scena filmelor cu supereroi și pășește într-un univers mai întunecat și mai plauzibil.

Sursa de inspiraţie pentru înfăţişarea personajului a reprezentat-o actorul Conrad Veidt, din adaptarea cinematografică a romanului „Omul care râde”, de Victor Hugo, lansat în 1928, precum şi ilustraţia Jokerului, element cu o funcţie specială în jocul de cărţi.

Pe scurt despre Joker…

Filmul își concentrează acțiunea originală și nemaivăzută până acum pe marile ecrane în jurul unuia dintre cele mai controversate personaje negative din universul DC. Cu o viziune amplă și complexă, Phillips explorează traiectoria lui Arthur Fleck (Phoenix), un individ ignorat de societate, cu o personalitate imprevizibilă și fascinantă, care nu poate fi inclus în niciun stereotip. Ce se obține este un studiu de personaj disprețuit de societate care devine nu doar un sumbru caz social; ci și o poveste moralizatoare.

Robert de Niro apare în rolul unei gazde de talk-show care îl face pe Joker să își piardă mințile. În King of Comedy, personajul lui De Niro, comediant ratat, răpea pe un moderator de succes, dar de data aceasta rolurile se vor inversa: De Niro va fi moderatorul plin de el.

Una din cele mai așteptate pelicule cinematografice ale anului 2019

Pelicula ”Joker” (2019) a avut premiera la 31 august în cadrul Festivalului de Film de la Veneţia, unde a fost recompensată cu marele premiu, Leul de Aur.

Pe data de 3 aprilie 2019 s-a lansat primul trailer al filmului JOKER, una dintre cele mai așteptate pelicule cinematografice ale anului 2019. Filmul a apărut în cinematografe pe 4 octombrie 2019 și îl are în distribuție, în rol principal, pe Joaquin Phoenix, câștigător al unui premiu Grammy, dar și al unui Glob de Aur. De asemenea, Joaquin Phoenix, actorul cu origini portoricane în vârstă de 44 de ani, a primit și trei nominalizări la Oscar.

Cinemagia: Joker, văzut de 238.430 de români de la premieră

Filmul Joker a avut premiera pe marile ecrane din țară pe 4 octombrie 2019

Producția Warner Bros. Pictures Joker conduce pentru al doilea weekend consecutiv box office-ul românesc şi înregistrează încasări în valoare de 1.757.742 lei, după ce 80.337 de spectatori au ales să vadă legendara interpretare a lui Joaquin Phoenix zilele acestea.

Cu un total de 5.052.127 lei si 238.430 bilete vândute de la premiera filmului pe marile ecrane până în prezent, Joker își concentrează acțiunea originală și nemaivăzută până acum în jurul unuia dintre cele mai controversate personaje negative din universul DC Comics.

Sub egida regizorală a lui Todd Phillips care semnează genericul de asemenea în calitate de producător și co-scenarist, filmul Joker  îi rezervă un rol principal lui Robert De Niro alături de Joaquin Phoenix.

Cu o viziune amplă și complexă, Phillips explorează traiectoria lui Arthur Fleck (Phoenix), un individ ignorat de societate.

Alături de Joaquin Phoenix, din distribuția filmului mai fac parte Robert DeNiro, Zazie Beetz („Deadpool 2”), Frances Conroy (serialul „American Horror Story”), Marc Maron (serialul „Glow”), Bill Camp („Molly’s Game”), Glenn Fleshler (serialul „Billions”), Shea Whigham („Kong: Skull Island”), Brett Cullen (seralul „Narcos”), Douglas Hodge („Red Sparrow”) și Josh Pais („Going in Style”).

Eva: 20 de lucruri inedite despre „Joker“, filmul anului: Cum a exersat Joaquin Phoenix râsul bolnav al clovnului

„Joker“ este filmul momentului și chiar al anului. Unii merg și mai departe și îl consideră filmul deceniului. Alții îl consideră atât de dur, încât ar trebui interzis. Controversa provocată de această producție este dificil de tranșat, dar oricare ar fi opinia fiecăruia despre film, nimeni nu poate nega că atrage atenția asupra unor teme de actualitate și că a creat o dezbatere despre forța personajelor negative, despre problemele cu care se confruntă societatea și despre libertatea cuvântului.

„Joker” a fost distins cu Leul de Aur la Festivalul de la Veneţia, unde a avut premiera mondială, iar în primele două săptămâni de la lansarea în cinematografe a generat încasări de 548,2 milioane de dolari la nivel mondial.
Cu Joaquin Phoenix absolut fabulos în prim-plan, producția lui Todd Phillips are toate șansele să domine următoarea ediție a premiilor Oscar. Până atunci, iată câteva detalii inedite despre „Joker”, dezvăluite de Bored Panda.

Concluzie:

Pana nu-l vad, nu-mi dau cu presupusul despre mesajul sau. V-am oferit insa tot soiul de alte pareri.

Un lucru este insa cert. Este produs de DC Films al Warner Bros, un studio de film pentru caracterele DC Entertainment, adica ale DC Comics, despre care puteti citi mai multe la:

DC Comics lanseaza in martie benzile desenate “SECOND COMING” (“A Doua Venire”): Dumnezeu este suparat pe Iisus Hristos pentru ca s-a lasat rastignit si-l inchide. Dupa 2 000 de ani il trimite din nou pe Pamant pentru a lua lectii de la super eroul Sun Man

Si mai stim ca:

HOLLYWOOD: fabrica de vise – o afacere evreiasca

Si ca:

EVREII din MASS-MEDIA si INDUSTRIA DE FILME

Altfel spus, stapanii industriei de la Hollywood n-au cum sa faca un film in care sa-i critice pe stapanii mass-media, decat daca stapanii intre ei au stabilit ca e bine asa, urmarind un oarecare scop.

 

Tagged with: , , ,

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. adrenallin said, on octombrie 18, 2019 at 12:49 pm

    Nici eu nu am vazut filmul.
    Un articol foarte bun despre film, iar concluziile sunt foarte bine punctate. Multumim, saccsiv.

    Apreciază

  2. gogu said, on octombrie 18, 2019 at 10:43 pm

    Ultimul Joker il reprezenta pe Satan. Sigur e un film al ocultei, o sa inteleg ce urmareste exact dupa ce il voi viziona! Joker, Batman, Thor, toate sunt caractere malefice si care il reprezinta pe Satana. Asta credeam ca se stie.

    Apreciază

  3. gogu said, on octombrie 18, 2019 at 10:47 pm

    Astept sa il vad, la prima vedere l-ar putea preamari pe Satan si arata un lider politic nebun adica Antihristul. Joaquin Phoenix = Phoenix (Rise like a Phoenix, Antihrist). Plus ca a fost lansat la VENICE, la Festivalul de la Venetia (V = 5 = Era a V-a, cea a Venitirii Mantuitorului). Vezi Ages of the World pe Google… Plus ca Joaquin Phoenix are 44 de ani, e pus in oglinda cu 33, adica Hristos! Isi bat joc de Mantuitor ca de obicei.

    Apreciază

  4. gogu said, on octombrie 18, 2019 at 10:52 pm

    Are legatura si cu Gog din Magog, orasul Gotham din Joker = Gog! Tema asta inclusiv in Romania a fost tot jucata. Nicolae MOGA (Magog) vine ministru la Interne si dupa 6 zile isi da demisia. In aceeasi zi, a fost promovata de presa si Alexandra GOGhez, tanara gasita intr-un parc din Craiova fara cap si un picior.

    Apreciază

  5. Cosmin said, on octombrie 18, 2019 at 10:52 pm

    Eu am o problema cu acest gen de filme: nu reusesc sa le inteleg.

    Adica, dupa logica lor, eroii obligatoriu au niste capacitati supraumane. Fara aceste capacitati supranaturale, ei nu ar fi capabili sa rezolve diversele situatii, prin urmare, ei nu ar putea fi eroi.

    Eroii mei de exemplu, sunt Stefan Cel Mare si Sfant, Mihai Viteazul, Brancoveanu samd…

    Stefan cel Mare si Sfant era un om fara puteri supranaturale, dar oridecateori a avut ocazia i-a nenorocit pe turci, turci care nu erau orsicine la momentul respectiv.

    Mihai Viteazul asemenea.

    Brancoveanu… Poi sa-mi spuna mie cineva, care din eroii aia smecheri de la Holywood ar fi avut atata putere sa-i spuna fiului sau de 10 ani, sa aleaga moartea decat sa se lepede de Hristos, fara sa apeleze la puteri suprafiresti sa iasa din respectiva situatie?

    Ma intelegeti? Sau am eu o dizabilitate mentala?

    Apreciază

  6. filmele americane said, on octombrie 19, 2019 at 1:14 pm

    Absolut toate filmele de la Hollywood, și majoritatea filmelor americane indiferent de buget, urmează aceeași agendă. Ne prezintă agenda elitelor pe puncte și categorii. Această agendă trebuie dezvăluită, pentru ca masele de spălați pe creier să ia cunoștință de ea și să o asimileze. Aceste filme ușurează acceptarea schimbărilor ce vor urma, și ne pregătesc mental, pentru ca să nu existe cumva vreo opoziție reală, ci, eventual, doar una controlată de ei.
    De exemplu 9/11 a fost anticipat în nenumărate filme, și ăsta e doar un exemplu, dar multe filme americane cel puțin din ultimi 20 de ani sunt despre extratereștri, lumi paralele, sfârșitul lumii, high tech, roboți, inteligență artificială etc. etc.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: