SACCSIV – blog ortodox

Jurnal de școală nouă: “Dupa o zi de scoala, ajung acasa si ma relaxez cu un porno”

Posted in ATEISM, Australia, Charles Darwin, EDUCATIE SEXUALA, EVOLUTIONISM, EVREI, ISLAMISM, PORNOGRAFIE, SCOALA by saccsiv on octombrie 10, 2019

Petru Golesteanu:

Pauza: in cancelarie (de fapt, o sala de mese cu o bucatarie, unde iti poti face un ceai sau o cafea). Alaturi, un profesor de stiinta (biologie), cu care intru in vorba. Nu mai discutasem cu el, decit “buna ziua”, “buna ziua”… La scoala aceasta cu vreo 8oo de elevi sunt cam 70 si ceva de cadre didactice, si se intampla sa nu-i poti cunoaste pe toti, dintr-o data. Deschid discutia, cam direct: “imi e greu sa spun minciuni, mai ales in legatura cu asa-zisa teorie a evolutiei, cu toate ca sunt prezente atit de mult fraze sforaitoare in manuale, dar fara NICI O DOVADA!” Omul devine foarte interesat si zice: “Cum sa nu, sunt atit de multeeee…” Il rog sa dea UN SINGUR EXEMPLU de evolutie, cu demonstratie cu tot. Urmeaza o poliloghie din care am incercat sa gasesc puncte de sprijin pentru ce intentiona, cred eu, ca vrea sa spuna.

Se referea la o oarecare specie de iguana, care izolata fiind pe o insula de nu se stie cit timp, s-ar fi schimbat asa de mult incit nu se mai putea incrucisa cu acea “din vechime”. Deci, spunea el, s-a creat o noua specie! Incerc sa-i spun ca ar putea fi doar o adaptare la mediu, ce a dus la acea “schimbare”, dar e posibil ca in timp “noua” iguana sa se poata intoarce la obiceiul din trecut. Asa cum se intampla la diverse specii de insecte, pesti, soparle, chiar si pasari, unde in lipsa masculilor (datorita unor catastrofe locale), aceste femele totusi dau nastere la pui printr-o reproducere asexuata (partenogeneza). Dar atunci cind masculii sunt din nou prezenti, reproducerea va avea loc in mod firesc, ca inainte! Oricum, mai spuneam, este doar o adaptare si NU crearea unei noi specii!

Omul nostru a devenit ceva mai virulent, adaugind ca “in timp indelungat, atit de multeeeee lucruri se pot schimba; in milioane si milioane de ani, dramatismul modificarilor va fi asa de evident!” Intr-adevar, OROARE! E oroare pentru ca ratiunea umana cea cazuta “se ridica” prin imaginatie bolnavicioasa: deci acest profesor, ce are doctoratul in biologie si lucrase in cercetare, acum cauta sa justifice tot felul de aberatii, prin recurgerea la fantezii de tip Hollywood! Pentru ca in mica noastra discutie, profesorul de biologie justifica asa-zisa teorie prin aberatii probabilistice. Am incercat apoi sa demonstrez cum ca “perioadele lungi de timp” NU se pot demonstra, pentru ca metodele de lucru (toate stiintifice!) dau lungimi de timpi total diferite.

Cu alte cuvinte, daca o roca, sau o fosila sunt analizate conform mai multor metode, de FIECARE DATA, TIMPII SUNT DIFERITI! Adica, cercetatorul are de ales metoda si timpul care-i convin cel mai mult! Si sunt multe astfel de exemple practice: prin 1980, cind vulcanul Mount St Helens din statul Washington a izbucnit in flacari si cenusa, cauzind distrugerea a o treime din masa acestei formatiuni georgrafice, studenti de la diverse universitati au adunat roci abia formate si le-au trimis la analiza, in diverse locuri. Ei bine, bucati din aceiasi roca (formata cu citeva saptamani in urma) au fost analizate in diferite laboratoare si s-au gasit DIFERITE VECHIMI, de la citeva mii pina la milioane de ani!!! Studentii respectivi, care stiau de unde luasera mostrele, au facut-o pentru a demonstra iluzoria metoda de “calcul” a timpului…

Esecul unor astfel de calcule trebuia sa fi fost cunoscut de mai toata lumea, insa oamenii de stiinta sunt prea plini de ei insisi, fara sa mai vada ca toate metodele de calcul se bazeaza pe eroarea aceasta: procesele de dezintegrare NU au o manifestare constanta! Adica, o schimbare ce are loc intr-un timp scurt si usor de cercetat NU poate fi ridicata la o putere matematica, pentru a explica fenomene indelungate, pe care de fapt nici nu le cunoastem cit de lungi ar putea fi! Cel mai simplu exemplu ar fi “cit de multa rugina se depune pe un obiect metalic?” Daca, sa zicem, intr-un an e un milimetru, in zece ani ar trebui sa fie un centimetru. DAR NU E ASA, pentru ca acele conditii in care obiectul se gaseste, se pot schimba dramatic: ploaia devine abundenta, sau e seceta, ori e inghet ori vreme torida, sau alte si alte variabile pe care nu le stim. Si daca grosimea ruginei este zece milimetri, NU inseamna ca au trecut zece ani, ci poate douazeci sau poate doar un an!

Astfel de metode sunt folosite pentru “calculul” milioanelor de ani, dar biologul nostru citise prea mult din Dawkins, Sagan, Gould, etc si nu putea concepe ca ar putea fi altfel! De fapt chiar imi recomanda un asfel de autor, pentru a-mi lamuri dubiile… Ce chestiune simpla: totul este doar o PROPAGANDA desantata, din care obtii bani, faima si toate cele. Iar bietul elev e supus acestei ideologii ateiste, ce i se prezinta drept o demonstratie ce trebuie inghitita nemestecat, pentru ca asa vrea omul de ne-stiinta, cu falsa autoritate pe care o arata unei multimi ne-stiutoare, si care parca nici nu mai vrea sa stie. Despre cum s-a ajuns aici, oricine interesat sa afle, poate afla…

In ceea ce priveste notarea elevului: am gasit ca sursa acestei reguli este… Charles Darwin! Citez: “Identificati 20% din populatie considerata a fi capabila sa devina lideri, alti 30% capabili sa fie profesionisti de tot felul, alti 30% ce vor fi parte a fortei de munca, chiar daca sunt de fapt analfabeti, si 20% din oameni ce-i putem considera de ne-educat.” Curbura Gausssiana este un rezultat al acestor parari spuse de unul din “tatii” evolutiei, curbura dupa care se muleaza notele date in clasa. Trebuie sa subliniez ca numitele categorii de A, B, C, D, E, F (unde A ar fi nota 10, etc.) si cu varianta High Distinction, Distinction, Credit, Pass, Fail sunt notele date la scoala, in Vestul (salbatic)…

 

“Dupa o zi de scoala, ajung acasa si ma relaxez cu un porno”

sau

Invatatura acceptarii celor scirboase

Elevii pun tot felul de intrebari si citeodata aceste intrebari sunt de-a dreptul neasteptate. Mi s-a intamplat sa fiu uneori foarte surprins, dar niciodata socat de caracterul frust ori mitocanesc al celor din clasa. Traim aceste vremuri grele, in sensul in care NE-INTELEGEREA dintre oameni a devenit aproape extrema, sau mai bine zis s-a apropiat de un liman ce nu mai fusese atins in istoria omenirii. Credeam ca lucrurile pot sa fie cit de cit dezbatute ori pot fi negociate, mai ales atunci cind personal, as fi cel care “dirijeaza” de la un pupitru de comanda, spre binele acestor elevi! Recent, unul dintre acesti copii din clasa a 8-a, spunea nonsalant ca el “se bucura” de pornografia de pe internet cind ajunge acasa stresat, dupa o zi la scoala!!! “Ma relaxez asa de bine, dupa care pot continua cu activitatile zilnice…”

M-am socat nu pentru ca nu as fi stiut de astfel de obiceiuri foarte daunatoare trupului si sufletului uman, si la varste fragede, dar de felul in care atit acest elev cit si ceilalti din clasa au reactionat la o astfel de marturisire… Erau cu totii relaxati si plini de voiosie, fara sa faca vreo referire la “normalitatea” acelei “spovedanii” in nici un fel, continuind sa-mi puna aceleasi intrebari: “e pornografia buna pentru tine?” si “de ce nu iti place pornografia?”  Am incercat sa ii sensibilizez cu exemple medicale si stiintifice despre nocivitatea acestui obicei, spunind printre altele ca pornografia este cel mai puternic drog, dind o obisnuinta extrema consumatorului. De fapt, chiar am fost ridiculizat personal pentru raminerea mea in urma acestui avans fabulos si gratuit, intr-o societate libera!

La intrebarea de cum s-a ajuns la un astfel de stadiu in cazuta societate omeneasca, Sfintii Parinti ai Bisericii au dat numeroase raspunsuri folositoare, iar fiecare dintre noi are o experienta proprie vis-à-vis de aceasta scirbosenie. Cum de acesti copii NU se mai inrosesc in obraji atunci cind fapte si imagini opuse firescului sunt pe panouri cit blocul? Pe vremea copilariei mele, cuvinte precum ‘homosexual’ ni se pareau atit de nefiresti incit nu le puteam pronunta, sau le sopteam cumva la ureche, sa nu se auda in public. In schimb astazi, manualele de “stiinta” arata ca niste reviste pornografice, iar salile de clasa, in special unde lucrarile artistice sunt expuse, par a fi niste bordeluri! Deci nu e de mirare ce se intampla atunci cind ai dori sa inveti elevii cu adevarat, intr-un mediu tot mai anti-hristic!

De asemenea, propaganda cu adevarat desantata a prezentarii a-normalului drept normal a prins aripi si avint: in curtea scolilor si pe geamurile claselor, dar si in biblioteci, sunt expuse afise spectaculoase pentru a “clarifica” genul uman si a “lamuri” pe micutii nestiutori… Lucrurile intime devin publice, iar bietii copii trebuie sa creasca cu aceasta invatatura, spre binele lor nu-i asa? Pornografia si democratia se ingemaneaza, dovedind in acest fel falsitatea ambelor ideologii. S-ar putea spune, cum adica, e pornografia o …ideologie? Da, este o ideologie ce izvoraste din dorinta omului inspirat de draci de a inlocui, treptat si in timp, Imaginea Lui Hristos cu imaginea lui anti-hrist! Cu adevarat arta este incercarea de a inlocui Imaginea Lui Hristos cu imaginea lui anti-hrist: de la arta inspirata de Dumnezeu de dupa Intruparea Sa din Sfantul Duh si Presfanta Fecioara, la arta umana a renascentistilor cazuti din Har, apoi la arta sub-umana a modernistilor de la sfarsitul secolului XIX, si in sfarsit la arta demonica prezenta in arta contemporana. Aceasta din urma NU a fost complet acceptata si este in continuare respinsa de o parte a omenirii, dar in “jocul” diavolesc al pornografiei si a altor astfel de cirlige materiale dar si spirituale, tot mai multi vor fi atrasi sa imbratiseze pe dusman…

In aceeasi ordine de idei si in continuarea istorisirii din primul paragraf, elevii cu care ma intalneam pe coridoare ori in spatiile de afara au continuat sa “lupte” pentru aceasta schimbare de mentalitate prezenta in randurile profesorilor “ne-educati”: “toti baietii trebuie sa poarte fuste” si “schimbarea de sex e o chestie personala” si apoi “dragostea dintre oameni trebuie sa duca la casatoria homosexualilor” dar si alte lucruri pe care nu le pot mentiona aici. Deci, acesti copii devin foarte rapid niste agenti ai schimbarii

Cum de este posibil un asa fenomen? Foarte simplu: aici in Lumea Noua (in Victoria, Australia), scoala dureaza zilnic 7 (sapte) ore, pentru ca aceasta institutie are un rol social, se spune, tinind pe cei tineri intr-un loc sigur si supravegheati, in timp ce parintii lor muncesc ca si sclavi pe diferite mosii (financiare, de constructii, de manufactura, etc.), un numar mult mai mare de ore. Deci propaganda educationala NU poate fi contrabalansata de o educatie Ortodoxa, sa zicem, sau macar de una fireasca, pentru ca … nu este timp! Copiii cresc, indepartandu-se de parinti foarte repede, chiar daca locuiesc in aceeasi casa. Influenta malefica asupra elevului este foarte puternica cu aceasta ideologie ateista si draceasca ce izvoraste din toate ungherele institutiilor “educationale”: toate ideile sunt egale, orice imagine e buna daca este un factor educational, discriminarea e cea mai mare crima, trebuie sa luptam pentru binele tuturor, toti suntem egali chiar daca suntem diferiti, cunoasterea diverselor aspecte ale unui subiect vine cu timpul (precizare: aici NU exista corgente sau repetentie), etc.

 

Cum de scoala atee este invadata de mahomedani

Am ajuns sa predau si la o scoala ce pare a fi mai altfel, in… multe privinte, chiar acum, in lunile mai friguroase ale anului 2017, in aceasta parte sudica a lumii. Este o scoala de stat, ce acopera nevoile educationale ale locuitorilor din vecinatatea acestei institutii din Melbourne. Mai intai ca nu prea gaseam locul de intrare, pentru ca sunt multe constructii (mai noi sau mai vechi) cu un singur etaj, iar indicatoare vizibile nu prea se vad. In sfarsit, termin protocolul de dimineata, aflu orele de  predare si ma indrept catre prima clasa. Este clasa a 11-a, la matematica. Intreaga incapere e plina de eleve cu un soi de batic pe cap si baieti cam taciturni… Deci asa si este, avem de a face cu ceva “refugiati” de o natura anume! Chiar i-am numarat: aproximativ doua treimi din elevi pareau a fi musulmani.

In aceasta societate contemporana, unde mai totul este cu susul in jos, adica barbatii arata ca femeile si viceversa, vorba lui Caragiale, paganii incepusera de ceva timp sa cistige teren nu doar ideologic si religios, dar si fizic vorbind, prin invaziile ce se petrec chiar sub ochii nostri, in fiecare secunda… Religiile acestor pagani, fie ca ei vin din Asia, Africa ori din Orientul Mijlociu, nu sunt de o varietate prea mare, pentru ca toti se inchina cam la aceiasi draci: la cei “izvoriti” din miscarile creaturilor si fenomenelor de tot felul (copaci, frunze, vantul si apa, ori lucruri cioplite si vopsite de om, spre exemplu) sau la cei facuti prin sargul si devotiunea ucigasilor Lui Hristos, care sapa de multa vreme la radacina Adevaratei Credinte in Dumnezeu. https://saccsiv.wordpress.com/2017/05/18/la-ce-se-inchina-musulmanii-la-mecca-la-o-piatra-neagra-dintr-un-cub-negru-dar-cubul-negru-simbolul-lui-saturn-dracul-atentie-cub-pe-frunte-au-si-evreii-cand-se-roaga/

Deci educatia atee din multiculturalismul zilele noastre, intr-o societate careia ii vine ca o manusa aceasta spiritualitate new-age, a prins cheag de ceva vreme. Aritmetica multiculturala e usor de descifrat: toate manifestarile ideatice sunt egale! Bineinteles ca NU si Dreapta Credinta, care neaga exact sfufarisul ce cu migala a fost construit in atitia zeci de ani… Practic vorbind, in acest “superb” Vest se intampla sa intri intr-o scoala de guvern si sa vezi zeci si chiar sute de elevi imbracati ca intr-o moschee sau ca intr-o institutie dintr-o tara islamica. Fetele acoperite de sus pina jos, unele chiar fara sa li se vada fatza, iar baietii cu ceva barba crescuta, conform varstei… Vestul acesta cultural nu prea mai stie propria istorie. Cu adevarat, daca incerci sa deschizi discutia despre perioade de timp mai indepartate, ce i-ar putea ajuta cu intelegerea prezentului, acesti oameni ai prezentului te vor batjocori…

Sfantul Ioan-Iacob Hozevitul spune in poezia“Navalirea persilor si trecerea lor pe la Hozeva”: “In drumul lor e numai jale,/ Atata sunt de sangerosi:/ Ucid, robesc si vand la Jidovi/ Pe bietii binecredinciosi.” Asadar, relatia dintre acesti “dusmani” nu a fost si nu este chiar asa de clara! https://saccsiv.wordpress.com/2015/02/17/haralambie-vasilopoulos-islamul-este-o-facatura-evreiasca-scopul/ Mai gasim, dintr-o sursa eretica a papistasilor (“Cronicile Cruciadelor”, din secolul 13) urmatoarele: “conform traditiei lui Mahomed, este un obicei printre multi dintre pagani, ca atunci cind isi supun copiii la circumcizie, sa le dea nume evreesc; dar printzii lor, care pot fi avertizati pe numele lor spre a fi aparatori plin de zel a legii mahomedane, isi iau si un nume propriu conform acestei legi…”

In acelasi sens, din “Viata pe scurt a Sfantului Gheorghe de la Hozeva” (din volumul “Hrana Duhovniceasca” a Sfantului Ioan-Iacob Romanul Hozevitul, p. 574, editura Lumina din Lumina, 2006) putem cita urmatoarele, referitoare la evenimentele din Palestina, in anul 614: “(musulmanii) au jefuit si daramat toate manastirile din pamantul sfant si Bisericile, in total cam la trei sute. Peste tot au imprastiat groaza si pustiirea, Fiind AJUTATI si mult INTARATATI spre CRUZIME DE CATRE EVREI, CARE PIZMUIAU PE BIETII CRESTINI. Acestia au CUMPARAT la urma  pe toti crestinii robiti de persi si I-AU UCIS PE TOTI.”

In legatura cu acest multiculturalism, bine infipt in constiinta omului modern, nu mai sta nimeni sa-i analizeze originea lui sinistra, ce s-a nascut din Marxism si este promovat ca o inginerie sociala a elitelor iudaice. In scoala, aceasta inginerie sociala face pe omul de rind sa accepte orice, spre binele tuturor! Ma uitam la cit de mult a cazut si scazut intelegerea obisnuita a copilului: bietii elevi nu-si mai pot folosi mainile si degetele sa construiasca ceva, nu mai pot sa stea concentrati mai mult de zece secunde, ori nu mai simt atractie spre frumosul unei melodii oarecare, ci vor un ritm nebun, dat la maxim! Dar cu aceasta infuzie de mahomedani, care chipurile au o “traditie” de multe veacuri si NU se afiseaza sa fie deosebiti in forma exterioara, o noua lovitura in moalele capului occidental se executa!

Islamistii sunt cuminti in clasa, sunt silitori, ei nu accepta teoria evolutiei, ei urasca propaganda cu LGBT si alte majuscule, ei iubesc natura, ei urasc pornografia, ei nu asculta muzica rock, nu se drogheaza si ei nu beau alcool!!! Ei sunt ELEVII MODEL! In schimb, MODELUL LOR SPIRITUAL NU TE MANTUIESTE, CI TE DUCE IN FUNDUL IADULUI! Atunci la ce bun sa ai elevi ascultatori? Si asta in  contextul in care nu ai voie sa vorbesti liber despre SINGURA CALE spre mantuire, BISERICA ORTODOXA! Dificila obtiune avem… In lumea occidentala, sa incerci sa duci o lupta misionara este extrem de greu, datorita autoritatilor ce interzic aceste manifestari firesti ale omului. Ciudat, dar in scolile romano-catolice am intalnit propaganda islamica, dar reclame Crestine (sau “crestine”) in scoli multiculturale, NU!

In afara primei ore cu clasa a 11-a, am mai avut si elevi mai mici, iar numarul mahomedanilor din fiecare grupa de elevi era constant ridicat, de la jumatate pina la doua treimi din elevi, unde numarul albilor era nu mai mare de 10%… Majoritatea elevilor erau saritori, sa ajute cu un lucru sau altul in timpul orelor, dar hainele lor curate si apretate dadeau impresia unei uniforme “imbunatatite” si “superioare” uniformei scolare! Considerand si prezenta unor indrumatori pentru elevi (profesori platiti sa stea in clasa in timpul orelor si sa discute cu elevii ce ar avea probleme cu exprimarea) care erau si ei de aceeasi… religie! Deci, aceasta uniformizare pagana, facuta intr-o maniera “serioasa” a luat pe nepregatite pe majoritatea localnicilor, care nu prea mai au resurse duhovnicesti spre a fi contrapuse spiritualitatii invadatorilor. Anglo-saxonii au pierdut legatura cu Ortodoxia, cu aproape o mie de ani in urma: de la invazia normanda (papistasa) din 1066, nu si-au mai revenit. Cind au vrut sa se trezeasca, citeva sute de ani mai tarziu, au cazut din lac in put: au inventat “biserica” anglicana. Aceasta lunga diluare a spiritualitatii Ortodoxe devine acidul pe care il foloseste omul nou, ca si semn de “bine ati venit” pentru liftele pagane. Fereasca Dumnezeu!

 

Educatia sexuala este ilegala!

Ne-am obisnuit cu aceste cuvinte: “educatie sexuala”. Ce vor ele sa spuna? Ca suntem “ne-educati” la modul “sexual”? Adica vin “autoritatile” sa ne spuna, in scris si imagini dar si obligatoriu, ce anume sa facem? Mai ales ca tema NU TREBUIE sa fie educatia sexuala, ci educatia legata de sistemul reproductiv, de care NUMAI parintii sunt obligati sa se ingrijeasca pentru binele copiilor care se maturizeaza… Problema a tot fost dezbatuta in fel si chip, dar cea mai buna abordare trebuie sa se faca din punct de vedere ORTODOX! Nu spun ca punctul Ortodox de vedere nu a fost luat in seama, ci faptul ca acest demers LEGAL nu a fost dus pina la capat. Sa luam citeva puncte importante legate de subiect:

  • In primul rind, “educatia sexuala” se refera, nu-i asa, la aparatul reproductiv. La nastere, omul are TOATE sistemele trupului care functioneaza, mai putin sistemul reproductiv ce are nevoie de maturizare, si anume proximativ 14-18 ani! De ce atitia ani? Pentru ca “maturizarea” NU trebuie sa fie doar fizica (materiala), ci si duhovniceasca. Perechea de tineri are nevoi de un acoperis deasupra capului, haine de imbracat, mancare pe masa si intelegerea pentru care copiii sunt un Dar al Lui Dumnezeu, Dar ce trebuie INGRIJIT si EDUCAT! Oare ne educa cineva cum sa respiram, cum sa reactionam la stimuli sau cum sa circule sangele prin artere si vene? Toate acestea functioneaza inca inainte de nastere! In schimb, aparatul reproductiv “apartine” unor tineri care trebuie sa fie in stare a oferi toate cele necesare pentru noul nascut! Deci, trebuie sa fie ilegal sa fortezi copiii ce inca NU au aparatul reproductiv dezvoltat, sa invete despre ceva aproape inexistent…
  • In multe carti de anatomie si fiziologie, aparatul reproductiv mai este numit si intim, particular, ascuns si ferit, adica este personal si NU public! Daca e asa, de ce facem o discutie publica in legatura cu acesta? Atit de lipsiti de rusine am ajuns? Nu este oare o ilegalitate sa dai buzna peste cineva, sa intri in sufletul cuiva spre a-l forta sa execute ce vrei tu?
  • In fata clasei, cine esti tu, un profesor? Esti tatal sau mama copiilor, ori poate fratele si sora mai mare? Nu, ESTI UN STRAIN! Si oare, sunt elevii din clasa oameni maturi, persoane cu care poti discuta liber subiecte de tot felul? NU, ei sunt copii, iar TU te transformi intr-un PEDOFIL ce isi calca rusinea in picioare si explica detalii anatomice pe care copiilor tai NU le-ai spune! Ilegalitatea este evidenta, chiar conform legilor mai putin ortodoxe…
  • Legat in continuare de “valoarea” publica a lectiei de “educatie sexuala”: oare in scoli toaletele nu sunt separate in doua categorii, de “baieti” si de “fete”? Deci a discuta si cu baietii si cu fetele in acelasi timp, in clasa, despre lucruri MULT mai intime decit a merge la WC, nu este oare o mare rusine? Da, vrajitorii-sefi ai lumii lupta tare sa stearga si toate granitzele intime, dar inca aceste granitze sunt clare in mintile majoritatii oamenilor. Ilegalitatea acestor demersuri este evidenta, considerind si aceasta trauma, de neimaginat doar citeva zeci de ani in urma…
  • Consecintele “educatiei sexuale” din scoli si din massmedia sunt evidente: pornografia, perversiunile, destramarea familiei, etc. Asadar, rezultatele asa-zisei “educatii sexuale” duc la cele mai grave urmari, unde drogul numit “pornografie” decimeaza multe vieti prin extraordinara adictie (obisnuinta) rezultata… Faptul ca aceasta “educatie” este un ceva ilegal, prin consecintele enumerate, nu mai trebuie demonstrat!
  • Cititorul acestor randuri va gasi si multe alte ilegalitati prezente, in aceasta “libertate sexuala” propagata in scoli…

Impulsurile dracesti din “educatia sexuala” au in plan CRIMA la o scara greu de imaginat. Intotdeauna, urmatoarele lectii din manual de dupa “educatia sexuala” sunt despre evitarea gravidiei (deci despre avort), despre uciderea copiilor cu Down syndrome si alte defecte genetice, despre diverse perversiuni, despre inimaginabile aberatii pe care stramosii nostri nici nu le puteau gandi vreodata…  Prin moda si alte apropieri culturale, prezentarea aberatiei drept normal isi ia zborul triumfator, inspre haul iadului. Stiu oare tinerii ca, spre exemplu, “moda” nadragilor in vine este chiar din puscariile americane, unde cei dedati la o anume perversiune se faceau asfel disponibili? Sunt atit de multe marturii ale nebuniei prezentului, ce se cauta a fi “demonstrate” stiintific si istoric, incit pina si dementul secol XX parea o perioada mai fireasca…

Parintele Ilie Cleopa spune ca varsta de casatorie a tinerilor trebuie sa fie in jur de 16-18 ani, pentru ca acestia sa se obisnuiasca cu viata normala, fara sa fi “gustat” din placerile vietii… In intelegerea cea mai adinca si considerand lumea cazuta in care traim, un om devine matur atunci cind el arata matur. Daca un baiat arata ca un barbat, el este barbat si daca o fata arata ca o femeie, ea este femeie! Varsta este un criteriu, dau NU intotdeauna. Ganditi-va: citi “tineri frumosi si liberi” o dau in bara si toti sunt maturi, toti sunt alegatori, toti sunt vaccinati (!), etc. Este varsta de 18 ani o limita finala? Nu, pentru ca acesti  “oameni noi” NU stiu ce sa aleaga si nu stiu sa evite pericolele de moarte! Toti acestia sunt bine “educati” si “antrenati” conform propagandei antihristice! Educatiile de tot felul sunt pregatirea omului pentru o “moralitate” degenerata, atmosfera in care se petrec toate revolutiile, inclusiv si ultima revolutie sprirituala ce va impinge omul in bratele uraciunii celei mai urate! Sa stam departe de “atractia” asta atit de perfida!!!

 

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Jurnal de școală nouă: “Dupa o zi de scoala, ajung acasa si ma relaxez cu un porno” […]

    Apreciază

  2. […] Jurnal de școală nouă: “Dupa o zi de scoala, ajung acasa si ma relaxez cu un porno” […]

    Apreciază

  3. […] Jurnal de școală nouă: “Dupa o zi de scoala, ajung acasa si ma relaxez cu un porno” […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: