SACCSIV – blog ortodox

APOCALIPTICA: N-am scapat de militie nici in varful dealului

Posted in SUPRAVIETUIRE by saccsiv on august 21, 2019

Fratele mircea.v a facut un clasament:

Dupa mine, in ordinea vulnerabilitatii la compromisuri:
– apartament oras
– casa oras
– casa sat/loc mai izolat
– casa munte sat/loc mai izolat
– casa la marginea padurii munte sat/loc mai izolat
– casa la marginea padurii munte sat/loc mai izolat si fara a fi conectat la utilitatile sistemului

Se poate trai duhovniceste si la oras, dar daca iti taie apa si nu ai unde sa iti faci nevoile, mai mult ca sigur ca rugaciunea iti va fi afectata.

Si cred ca are dreptate. Azi. Maine s-ar putea sa nu mai aiba dreptate, adica sa nu mai fie o mare diferenta intre casa de la marginea padurii si apartamentul de la oras. Prin maine intelegand cele ce se vor petrece intr-un orizont de timp destul de apropiat. Caci chiar din articolul O lege ar putea lua apa de la gura românilor, la care a comentat fratele, reiese ca ni se pregateste ceva, ca de exemplu, in viitor să plătim pentru apa din fântâni.

Evident, asta nu inseamna ca nu mai are rost sa ne mutam la tara:

APOCALIPTICA: Marturia unui frate mutat de 7 ani din oras

Pentru ca altfel va fi aproape imposibil ca de pe asfalt sa ajungem in miezul padurii fara sa clacam. Caci va veni si vremea fugii profetite de Sfintii Parinti si este ispita a crede ca dintr-o lume cu smarphone, masina de spalat cu beculete si centrala termica poti lua drumul codrilor fara sa stii sa bati un cui.

Pe de alta parte, nici plecarea la sat nu trebuie sa se transforme intr-o culcare pe o ureche, caci la un moment dat, bine nu va fi nici acolo. Ne spun tot profetiile:

Orasele vor prezenta o priveliste groaznica, chiar si cele ce vor fi ferite de o distrugere capitala, lipsite de apa si electricitate, caldura si aprovizionarea alimentara.

Vor aminti de niste imense cosciuge de piatra, atat de multi oameni vor muri.

Bande de ticalosi vor savarsi rautati, chiar si ziua. In orase va fi greu sa te deplasezi, iar noptile oamenii se vor strange in grupuri mari, ca impreuna sa incerce sa ajunga pana in zori. Rasaritul soarelui va anunta nu bucuria unei zile, ci mahnirea necesitatii de a trai si aceasta zi. Nu trebuie sa credeti ca la sat va domni linistea si bunastarea. Otravite, slutite, arse de seceta sau inecate de ploi, campurile nu vor mai da roadele trebuincioase. In vite vor da molime nemaivazute si oamenii, nemaifiind in stare sa le ingroape le vor lasa sa se descompuna, otravind aerul cu niste miasme groaznice. Taranii vor suferi din cauza atacurilor orasenilor, care, in cautare de hrana, se vor imprastia prin sate, gata sa omoare omul pentru o bucata de paine! Da, pentru acea bucata pe care acum nu o pot inghiti fara condimente si sosuri, vor fi varsari de sange.

Canibalismul va fi un fenomen frecvent; primind pecetea Antihristului, omenirea va sterge toate hotarele moralitatii. Si pentru sateni noaptea va fi un timp al groazei, pentru ca anume noaptea se vor intampla cele mai crunte jafuri. Dar trebuie nu doar sa supravietuiesti, ci si sa pastrezi averea pentru lucru, altfel amenintarea mortii de foame va fi o realitate. Insisi oamenii, la fel ca in oras, vor fi vanati. Dintr-o parte, va parea ca s-au intors vremurile de dinainte de potop. Dar nu. Pe atunci, asupra lumii, dainuia cuvantul lui Dumnezeu: “Cresteti si va inmultiti“. Acum, insasi viata omenirii, esenta sa, e indreptata spre negarea harului si a lucrarii lui Dumnezeu. Dar nici acesta nu este sfarsitul.”

Adica, nu trebuie sa ne iluzionam ca vom fi bine la sat pana trece Apocalipsa. Si nici macar ca suntem feriti de cele alte statului pana la acel moment. Iar daca cele de mai sus nu sunt argumente suficiente pentru unii dintre voi, va voi povesti o intamplare din excursia despre care am scris la APOCALIPTICA: La proba practica am ramas corigent:

Asadar, fiind soare dar nu canicula, ne-am gandit cu totii ca ne-ar prinde bine sa iesim pe paturica pe coama unui deal de unde puteam vedea pana hat departe. Copiii fratelui se bucurau de spatiile largi pentru a fugi de colo colo precum niste mici nevastuici fericite, in timp ce noi ne relaxam privind gospodariile din vale asezate la mari distante una de alta. Asta mi-a placut mult in zona aceea: nu era tipul de sat cu case lipite de cele ale vecinilor si insirate pe marginea soselei, ci totul era rasfirat si toate erau aproape de padure sau de parau sau de amandoua. Drumul era de pamant si abia dupa multi kilometri dadeai de asfalt. Predomina verdele, predomina natura, vedeai trecand vaci sau oi, nu auzeai manele, nu auzeai claxoane, rar vedeai cate un om.

La un moment dat, fratele se ridica si se duce la masina, de unde scoate un mare steag romanesc. Apoi se uita imprejur, pare ca vede ce cauta si dispare din raza noastra vizuala, coborand dealul abrupt. Trece o vreme si iarasi trece iar in final il vedem revenind victorios dar plin de julituri pe brate. Reusise, cu oarece sacrificii (caci alunease, si de aceea ranile), sa puna mana pe o ramura din care sa ciopleasca o hampa. Atarna drapelul de ea iar totul fixa pe masina, in bataia vantului. Frumos…

Nu dupa multa vreme insa, apare o masina de militie. Acolo, sus pe deal, in pustietate, deasupra unui catun ce-l credeam uitat de lume, vine … militia. Nu au coborat din vehicul si nu ne-au intrebat de vorba. Doar ne-au observat, apoi s-au dus.

Eu cred ca au venit pentru ca au vazut steagul. Fratele crede ca nu de aia au venit. Oricum, nu asta conteaza prea mult, ci faptul ca au venit. Au venit ca sa ne vada si ca sa stim ca suntem vazuti. O vizita simbolica de natura a ne aminti ca institutiile de forta ale statului sunt peste tot.

Cititi va rog si:

APOCALIPTICA: Cu cine sa te insotesti asadar? Un comentariu la indemnul parintelui Ioan de la Rarau de a pleca la primavara in comunitati

 

Tagged with:

30 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Alin Razvan said, on august 21, 2019 at 9:23 pm

    fratilor, cred ca trebuie sa impartim perioada in pre si in timpul antihristului. In pre, articolele astea sunt excelente, dar in timp ce antihristul domneste, sat=oras=padure=deal. Adica, singurele locuri unde se va putea sta vor fi pesteri foarte retrase si ascunse de Dumnezeu.

    De ce zic asta? Cand antihristul va domni, sa nu uitam ca el va sti si numarul boabelor de grau, sionistii aproape ca le stiu de pe acum, deci, logic, satele nu vor fi diferite de orase in niciun fel, care ar fi diferenta intre Bucuresti si, sa zicem, un sat, diavolii vor da navala in amadoua? Dar nu credeti ca diavolul va ignora satele mai retrase, nu vedem oare ca 5g va fi peste tot –si in gaura de sarpe–, probabil dronele vor zbura la fel peste tot, si, sa nu uitam, sionistii au inceput distrugerea taranului de 30 de ani in Romania.

    Deci, pe vremea lui antihrist, ori in vreo pestera ori mucenicie. Totusi, mutatul la casa in vreun sat izolat este evident o idee excelenta, cel putin omul nu face compromisuri si se mentine intarit duhovniceste –calitate necesara pesterilor sau muceniciei–; evident ca si in oras se vor mantui unii.

    Apreciat de 2 persoane

    • saccsiv said, on august 22, 2019 at 8:36 am

      Alin Razvan

      Da, asa trebuie impartit, iar articolul se refera la ambele.

      Apreciază

    • R said, on august 22, 2019 at 9:05 am

      Distrugerea țăranului român a început odată cu venirea comuniștilor acum peste 70 de ani.

      Apreciază

  2. Remus Satală said, on august 21, 2019 at 10:14 pm

    Orașele sunt niște locuri în care foarte multă populație să poată deveni un șantaj pentru supunerea militară. O populație ostatică și vulnerabilă care servește pe post de motivare pentru mobilizarea armată și supunerea militară în caz de război. Pentru ca lumea să aibă nevoie de „apărare” ea trebuie să fie mai întâi vulnerabilă. Ei bine, pentru asta există orașele. Să servească drept poziție de negociere în motivarea mobilizării armate și supunerii militare în caz de război. Niște ostateci de fapt. Și cum se numesc cei ce iau ostateci? Păi se numesc „TERORIȘTI”. Manipularea înseamnă coincidențe, iar propaganda înseamnă aparențe. Avem deci de-a face aici cu o manipulare.

    Apreciază

  3. ciprian p. said, on august 21, 2019 at 10:34 pm

    pai…măi oameni buni si nelinistiti !
    daca vrei sa traiesti in munti nestiut de nimeni , nu te apuci sa ridici steaguri in varful dealului ! la ce-ti foloseste steagul acolo ?
    pr. Cleopa Ilie cum o trait in bordei nevazut de nimeni, numa de padurar? facea foc numa noaptea sa nu-l divulge fumul !

    despre fuga cea de pe urma ne invata Domnul Iisus Hristos in Evanghelie : ” cel ce va fi pe acoperis sa nu se coboare sa-si ia haina, cel din tarina sa nu se intoarca la casa sa… vai de cele insarcinate si de cele ce alapteaza…rugati-va ca fuga voastra sa nu fie iarna … doi vor fi in tarina , unul va fi luat, altul ca fi lasat/ doua vor macina la moara , una ca fi luata alta va fu lasata/. doi vor fi in pat ..tot asa ….
    unde Doamne?, intreaba apostolii,
    unde va fi starvul acolo se vor aduna si vulturii… ”

    ” nu numai cu paine va trai omul, ci cu tot cuvantul lui Dumnezeu”
    ” nu va temeti de cei ce ucid trupul si apoi nu au ce sa va mai faca, ci temeti-va de acela care dupa ce ucide are putere sa te arunce in gheena…”
    ” cel ce vrea sa-si scape sufletul acela il va pierde,
    iar cel ce-si va pierde ( pune) sufletul pt. Mine acela-l va castiga”
    ” oricine va marturisi pt. Mine , si Eu voi marturisi pt el inaintea Tatalui Meu…”.
    „. va vor duce pe voi in sinagogi si-n temnite ,… nu purtati frija de ce veti vorbi si raspunde…ca nu voi sunteti cei ce veti virbi…ci Duhul Sfant va va da voua in ceasul acela ce sa virbiti…”

    ..” cel ce vrea sa vina dupa Mine, sa-si ia Crucea sa in fiecare zi si sa-Mi urmeze Mie”

    Nadejdea mea este Tatăl , scaparea mea este Fiul,
    acoperamantul meu este Duhul Sfânt ,
    Treime Sfântă slavă Ție !

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on august 22, 2019 at 8:43 am

      ciprian p.

      Frate drag, tu nu ai inteles articolul, caci altfel nu scriai primele randuri.

      Apreciază

      • ciprian p. said, on august 22, 2019 at 12:55 pm

        🙂 pai da . am scris si io asa…
        ca nu-mi dau seama ce se doreste…unii vorbiti de fuga in munti , deci fugă însemnând sa te ascunzi , sa nu te găsească nush cine ca pe vremea cand veneau rușii sa talhareasca tot , mai ales fumeile !
        apoi altii vorbiti doar de retragere sau traire in sat , dar tot conditionati ca la oras cu aceleasi necesitati .
        altii de altceva…
        Am observat ca is mai multe idei !
        oricum…miezul e acelasi la toti da? Mântuirea sufletului !
        ca fugim de unele ispite sau de tehnologie sau de altceva , important e sa fugim.de păcate , sa ne curatim cat mai bine de ele , si sa incercam sa dobandim o stare duhovniceasca cat mai buna !
        Sa ne apropiem cat mai mult de Dumnezeu, sa-L sfintim in inima noastră si atunci fiecare va stii ce sa facă unde sa se duca !
        Si cel mai important : tot crestinul ar trebui sa fie pregătit de moarte in fiecare zi !
        adica sa astepte moartea in fiecare zi ! trebe sa ne invatam sa ne rugam, sa ne silim sa ne imbunatatim rugăciunea care ne luminează mintea .
        Sa punem accent pe rugăciune si credinta caci acestea doua ne ajuta cel mai mult !
        Credinta se imbunatateste prin rugăciune si lecturarea vietilor Sfintilor . Credinta mută si muntii .
        fiecare sa aibă preot duhovnic care dezleagă păcatele si prin duhovnic îl povatuieste Dumnezeu .
        daca nu gasesti duhovnic …. tot se nimereste vreunu !
        asa de capu nostru, numa cu calculele noastre si din citite e mai greu sa stii daca esti sau nu pe drumul cel bun . mai întrebati si pe vreun duhovnic daca e bine ce vrei sa te apuci sau sa mai stai.
        mai întrebări pe Sfinti, pe Maica Domnului, pe Dumnezeu. :
        Doamne vreau sa ma mut la sat, vreau sa mă retrag din oras, e bine? Unde sa mă duc , Tu stiu ce e mai bine, faca-se voia Ta cu mine , arata-mi calea pe care sa merg, povatuieste-ma Tu Doamne cu Harul Tau Cel Sfânt …
        mai sunt si manastiri in tară . si schituri. lângă ele trebuie poposit ! Lângă un loc Sfânt ! sa ai in apropiere o mănăstire ! sa ai unde te inchina la Sf. Moaste .
        Chiar daca acu e cu ” sinodul asta” ….da in Biserica te poti duce sa te închini . Sa nu va rupeti de Biserică ! Nu Biserica a gresit , ci ierarhii !
        Doamne ajută !
        Rugăciune multă !
        Răbdare , nu pan la prășit, ci pan la sfârșit ….manca-v-ar Raiu sa va mănânce… !

        Apreciat de 1 persoană

      • Adi said, on august 23, 2019 at 10:11 am

        Indemni la pomenirea ierarhului eretic.

        Despre “tainele” si “hirotonisirile” ereticilor:

        Cat priveste lucrarea celor ce singuri s-au blestemat prin partasia cu erezia, Sfantul Maxim Marturisitorul se intreba retoric:

        “Aceia ce fel de taină săvîrşesc? Apoi ce duh vine asupra acelora care se hirotonisesc de unii ca aceia?”

        Despre “preotul” care pomeneste episcopul eretic:

        Sfântul Ciprian al Cartaginei:

        “Dacă episcopul care este pomenit in Biserica este eretic, dar oamenii nu-l consideră astfel, atunci o astfel de rugăciune Îl insultă pe Hristos Domnul, care nu poate fi parte din minciună. Oricine se împărtășește intr-o biserică unde este pomenit un episcop eretic, chiar dacă preotul acelei biserici învață ortodox, o astfel de împărtășire nu rămâne fără urmări. Acel om va avea parte la Judecata de Apoi cu episcopul eretic, in fundul iadului.”

        Despre pomenirea episcopului eretic:

        Sfantul Grigorie de Nissa:
        ”Cand credinciosii si preotii pomenesc un episcop eretic, ei nu se adreseaza Tatalui ceresc, ci lui satan insusi”.

        De ce ținem de ziduri?

        „Că unde sunt doi sau trei, adunaţi în numele Meu, acolo sunt şi Eu în mijlocul lor.”

        https://saccsiv.wordpress.com/2017/08/30/de-ce-tinem-cu-dintii-de-ziduri-cand-putem-face-sfanta-liturghie-in-padure-sau-pe-camp/

        „Daca unul singur mărturisește Adevarul , acolo e Biserica . Ortodoxia va supravietui prin Adevar” – Părintele Arsenie Papacioc

        „-Maxime, s-a pus toata biserica împotriva ta! Tu nu observi ca ai ramas singur? Tu nu observi ca tot sinodul si toti episcopii si toata biserica iti este împotriva?
        -Mai am unul singur care nu este împotriva mea si Acela este Hristos” (Sfântul Maxim Marturisitorul n-a fost nici ierarh, nici protopop, nici arhimandrit, nici preot, dar este cinstit in istoria Bisericii ca Mărturisitor in fiecare an in data de 21 ianuarie)

        https://saccsiv.files.wordpress.com/2014/05/sp.jpg?w=720&h=480

        “Zic vouă: Dacă vor tăcea aceştia, pietrele vor striga” (Luca 19:40)

        https://cetateanortodox.wordpress.com/2019/05/20/zic-voua-daca-vor-tacea-acestia-pietrele-vor-striga-luca-1940/

        „cel ce va mărturisi pentru Mine înaintea oamenilor, mărturisi-voi şi Eu pentru el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri.
        Iar de cel ce se va lepăda de Mine înaintea oamenilor şi Eu Mă voi lepăda de el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri.”

        A nu se interpreta ca sa se faca alta Biserica, ierarhii eretici si ereticii Trebuie dati afara, dar pana atunci nu trebuie mers unde se pomenește ierarhul eretic. Trebuie data anatema si la CMB. Consiliul mondial al ereticilor.

        Ierarhii eretici nu mai trebuiau pomeniti de la cmb, de cand spuneau erezii ,nu de acum

        Apreciază

      • Adi said, on august 23, 2019 at 10:34 am

        Trei sunteti Voi , trei suntem noi, Doamne milueste-ne pe noi.

        Apreciază

      • Adi said, on august 23, 2019 at 10:44 am

        Fuga trebuie sa fie din timp, ca atunci când va veni pecetea nu o mai poti refuza.

        Apreciază

      • ciprian p. said, on august 23, 2019 at 3:40 pm

        Adi, inteleg ce spui ! totusi vezi unde s-a ajuns cu unii din nepomenitori ( cu unii ), se neinteleg intre ei , unii is acrivisti altui echilibrati !
        eu n-am indemnat sa mergi la Slujba …ci poti sa mergi in Biserica si când nu e slujba sa te închini.
        Sau tu esti din acela care crezi ca s-a luat Harul din toate Bisericile si manastirile din romania ca pomenesc pe ierarhul semnatar de erezii ?
        aici fiecare cat cunoaste si cat stie !
        Si daca trebuia întreruptă pomenirea de pe vremea cmb, de ce marii duhovnici nu au facut-o ?
        Acu intr-adevăr e alta situatie , a fost un Sinod însă mincinos neacceptat de intreaga Biserica Universala. La noi au acceptat toti . totusi georgienii, bulgarii care nu au acceptat sinodul …sunt in comuniune cu ceilalti !
        oricum..daca o iei teologic teologic si cu citate din acelea atunci deja de la cmb si balamand si chambessy toti is eretici si in comuniune cu erezia …
        dar…fiecare cum îi da Dumnezeu .
        Nu ma mai bag in dispute din astea ! treaba fiecăruia. Dumnezeu sa ajute la toti !
        Daca poti ca pustnicii acea trei , n-ai decât !
        Doamne ajută. Roaga-te pt mine, păcătosul…

        Apreciază

  4. Grigore said, on august 22, 2019 at 1:55 am

    Au fost mai multe discutii cu mircea.v insa variantele sunt mult influentate de locul ales. In Romania militia este mai rea decat in alte parti. Sa nu uitam ca exterminarea romanilor este unica in Europa postbelica, militia si securitatea au fost unice dpdv al ferocitatii in exterminarea propriului popor, unice in toata Europa.
    Pitestiul sau Aiudul nu cunosc sa se regaseasca in Bulgaria, Serbia sau Grecia. Si mai cred ca tarile astea au sanse mai mici sa fie bombardate atomic comparativ cu Romania. Locatia e importanta.

    Pe de alta parte anarhia (canibalismul) si militia se cam exclud reciproc. Ori e anarhie si oricine e o potentiala victima, ori e un sistem antihristic care ii dicteaza militianului cine sunt victimele.

    Plecarea este foarte buna dpdv al relatiei cu Dumnezeu. Intr-o pustietate unde nu exista curent si internet, te reconectezi la Dumnezeu intr-o forma care este imposibila in oras. In oras ai televizor, internet, smartphone, prieteni, galagie, probleme de servici… multi factori care perturba conexiunea cu Dumnezeu.
    Altminteri in oras mantuirea ar fi foarte rapida, nu iei cipul, mori de foame in scurt timp si aia e.

    Dar nu va fi asa simplu la oras. Va fi un razboi, apoi antihrist si cip. Deci vor muri multi oameni in oras inca dinainte de cip. Oricine ar putea muri ca nimeni nu stie cand se hotarasc unii ca trebuie sa lanseze rachetele.
    Nu va exista vreun avertisment. Avertismentul vine tot de la calugari si suflete imbunatatite. Dar bombele vor veni fara avertisment.

    In acest timp ramas cel mai bun lucru care se poate face este sa motivam extraordinar cititorii sa se spovedeasca. Si nu doar cititorii. Iar toti cei care au ramas inca pe baricade sa indemne oamenii sa se spovedeasca.

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on august 22, 2019 at 8:48 am

      Grigore

      Anarhia si militia se exclud doar daca exista in aceeasi perioada.

      Apreciază

      • Grigore said, on august 22, 2019 at 9:39 am

        Saccsiv, la aceeasi perioada ma refeream si eu. Dar ambele perioade vor exista, prima anarhia apoi ordinea antihristului ceruta de gloatele inspaimantate. Anarhia e dupa colt daca ne uitam ce se intampla in Caracal.

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 22, 2019 at 9:57 am

        Grigore

        Da, ambele vor exista.

        Apreciază

    • R said, on august 22, 2019 at 9:08 am

      Grigore, unde și la cine să se spovedească oamenii?

      Apreciază

      • Grigore said, on august 22, 2019 at 9:43 am

        Corecta observatie, dar exista inca duhovnici ortodocsi nepomenitori. Iar daca nu ar mai exista in Romania, avem Bulgaria si Serbia. Alegerea unui duhovnic iti apartine, lista cu ei nu prea poti gasi. Sunt insa cativa pe MarturisireaOrtodoxa.ro

        R daca inainte era usor sa te spovedesti acum nu mai e. Cine vrea sa isi salveze sufletul, trebuie sa isi bata capul.

        Apreciază

  5. Florian said, on august 22, 2019 at 5:15 am

    O sa fie Marea Seceta, o uscaciune globala cum nu s-a mai intamplat in istorie.
    Fiind nascut la oras dar practic crescut la tara, intamplator stiu ce-i aia seceta:.
    Sa nu ne mire cand cei de la tara vor fugi la oras..

    Apreciază

  6. Ganea said, on august 22, 2019 at 8:11 am

    Din 2016 se spune ca am intrat in noua epoca de aur fara Dumnezeu, daca creștini fiind, va este foarte greu sa găsiți un nou loc de munca si aveți impresia ca vecini, rudele si multi dintre cunoscuți parca au fost cumpărați, sa nu deznădăjduiți, este doar Sfanta Scriptura, care trebuie sa se împlinească cuvânt cu cuvânt. Dumnezeu sa ne întărească si vrednici de împărăția Lui sa ne facă. Doamne ajuta! http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=53&cap=13

    Apreciază

  7. dante said, on august 22, 2019 at 12:16 pm

    Ioan Gavrila Ogoranu, cel mai longeviv partizan din muntii romanesti, cel ce a stat ascuns aproape 25 de ani, sfidind vigilenta securitatii, ascuns prin pesteri si grohotisuri ba chiar si intr-o moara parasita sub nasul autoritatilor este un exemplu elocvent. Intrebarea este: citi dintre noi vom fi ca Ogoranu? Probabil ca foarte putini, insa cu ajutorul Lui Dumnezeu unii se vor trezi la realitate.

    Apreciat de 1 persoană

  8. mircea.v said, on august 22, 2019 at 4:13 pm

    Prima parte, adica pana vine antihristul, si primii 3,5 ani (aia in care e bun ca sa atraga oamenii si sa zica ca e Mesia), nu va fi nimic cu forta, dar va fi cu santajul/compromisul.

    Nu ai acte cu cip sau cip implantat, nu poti aia, ailalta, nu vei putea multe. Si din ce in ce mai multe conditionari pe segmentul „nu vei putea cumpara sau vinde”.

    Si, daca esti la oras, va fi mult mai greu, sistemul te va obosi pana vei ceda, ca altfel nu ai cum la oras. Cip, amprenta, ADN…
    La tara, esti mai liber, si poti renunta usor la oferta si „binefacerile” sistemului. E vorba in principal de utilitati, mancare, sanatate. Si asa poti ajunge mai odihnit si mai sanatos lumeste si duhovniceste in ultimii 3,5 ani ai lui antihrist.

    In ultimii 3,5 ani e cu forta, nu vei mai avea casa, pamant nimic. Adica tot ce implica plata unui impozit.
    Vei mai avea doar lucruri pt care nu trebuie sa platesti impozit, daca o mai fi si asa ceva la acel moment.
    Atunci, esti pribeag prin lume, si doar cu Dumnezeu si Maica Domnului.

    Va fi seceta, razboi si ce va mai fi. Dar, la tara, te transformi intr-un animal salbatic, care poate rezista fara sa cedeze, in conditii dure, mult mai bine decat cel domestic. Bineinteles cu ajutorul lui DUmnezeu.

    Normal, in tot acest timp nu trebuie neglijate cele duhovnicesti. Dar incet incet, chiar si cu numarul mic de duhovnici, cele duhovnicesti vor fi mai usor de realizat, fata de cele lumesti, dar care au legatura tot atat de mare cu mantuirea ca si cele duhovnicesti clasice.
    La un duhovnic tot vei ajunge sa te spovedesti, si daca mergi pe jos, ecumenist nu esti, incerci sa pacatuiesti cat mai putin…, dar viata de zi cu zi iti va fi afectata din ce in ce mai mult in sensul ca nu vei mai putea trai ortodox, de santajul sistemului.

    Acuma, sant si lucuri bune, ca fiind asa mare agitatia, nu iti va mai sta capul la tot felul de tampenii pacatoase; daca ai dubii sa iesi din sistem, practic te forteaza ei prin „nu vei putea cumpara sau vinde”…

    Asta e testul final si ajutorul in acelasi timp pt cei indecisi, ca sa aleaga „-1” sau „+1”.

    @dante,

    ce crezi, cu drone care detecteaza CO2 si radiatia termica a corpului se mai poate face o comparatie intre partizanii din munti si ce va fi?
    Acuma, nu moartea trupului e miza. Omul e dator sa faca ce tine de el, si apoi Dumnezeu cu mila. Daca te acopera Dumnezeu sa nu te detecteze astia, bine, daca nu, asta e, te prind, iti fac ce iti fac, nu mai e raspunderea ta. Oricum mult din momentul ala nu va mai fi pana la finalul antihristului. Macar tu ti-ai facut datoria de ortodox.

    Apreciat de 1 persoană

    • Grigore said, on august 25, 2019 at 12:23 am

      Stiu ca si Andrei spune ca in prima parte a domniei lui antihrist nu se va impune semnul fiarei cu de-a sila. Ci abia in partea a 2-a.
      Dar oare ce imparte domnia antihristului in 2 parti? Nu cumva omorarea Sfintilor Profeti Enoh si Ilie?
      Si apoi dupa acest eveniment nu va mai fi ploaie? Si insemnatii vor suferi de o boala chinuitoare?

      Daca asa e, atunci cred ca si insemnatilor le va parea rau ca s-au insemnat cu semnul fiarei.

      Ia uite ce spune Arhimandritul Gavriil Urghebadze:
      Acum se încep evenimente importante. Astfel de pericol n-a fost pe pământ de la facerea lumii. Este ultimul… Imaginaţi-vă mama a cinci copii: cum poate să-i hrănească, fără a primi pecetea lui antihrist? Vedeţi ce curse întinde antihristul oamenilor. La început aceasta se va face benevol. Dar când antihristul se va înscăuna şi va deveni stăpânul lumii, le va impune la toţi să primească această pecete. Pe cei care nu o vor primi îi va declara trădători.
      https://ortodoxinfo.ro/2019/08/24/prorocie-despre-supravietuirea-in-vremea-lui-antihrist-foarte-important-nu-mai-cautati-sa-vedeti-minuni/

      Cand se va inscauna, nu cand vor fi omorati Sfintii Enoh si Ilie.
      Si mi se pare absolut normal, caci este semnul fiarei adica scopul principal al antihristului pe pamant.

      mircea.v nu imi doresc o discutie in contradictoriu, dar antihristul va seduce oamenii oferindu-le inapoi pacea si siguranta dinainte de WW3. Iar dupa ce va fi inscaunat clar va impune semnul fiarei, nu mai e nevoie sa seduca pe nimeni o data ce este inscaunat.

      Nu stiu daca apuci sa mai citesti acest mesaj caci e o postare mai veche, dar nu puteam sa nu raspund.

      Saccsiv, am citit ca au fost niste disensiuni si tensiuni intre tine si un redactor de la OrtodoxInfo, dar linkul postat de mine in acest comentariu este postat cu buna credinta.

      Apreciază

  9. […] via APOCALIPTICA: N-am scapat de militie nici in varful dealului — SACCSIV – blog ortodox […]

    Apreciază

  10. dante said, on august 22, 2019 at 8:21 pm

    @mircea.v
    Cu toata tehnologia de azi si cea care va aparea in viitorul apropiat, fizic nu prea se mai poate ascunde nimeni, insa sa nu neglijam nicidecum factorul divin. Ogoranu poate fi un model prin perseverenta si statornicia in credinta sa trecind peste ispitele si capcanele vietii lui de fugar. El a evitat pe cit s-a putut in toata pribegia lui prin munti sa se ia de piept cu autoritatile, cu toate ca de multe ori le-a avut in catarea armei. Nici noi nu trebuie, prin fuga in salbaticie, sa iesim prin vreun fel in evidenta , sau sa incercam sa facem pe Iancu Jianu cu autoritatile caci nu vom avea nici o soarta. LEPADAREA si SMERENIA, departe de acest sistem antihristic incercind sa trecem cit se poate de discret prin aceasta viata, la propriu si la figurat.
    Oricum, in orase va fi prapad, acestea fiind puscariile viitorului prin care fiara antihristica va subjuga fiinta omeneasca.

    Apreciat de 1 persoană

  11. Duhul Căpitanului said, on august 22, 2019 at 10:39 pm

    Este vorba despre doua perioade:primi 3,5 ani și următorii 3,5 ani. În prima perioadă sunt de folos comunitățile creștine, dar, obligatoriu, cu un preot nepomenitor sau măcar cu cuget antiecumenist prin preajma. Preotul va fi de folos și în a doua perioadă, când mulți vor trai doar cu Sfânta Împărtășanie. Acum, părerea mea sincera, mulți nu vor prinde a doua perioadă, după profețiile Sfântului Lavrentie de Cernigov. Ordinea este :război, antihristul, foametea. Asa ca mulți nu vom prinde a doua perioada. Doar n-am venit sa moștenim pământul, ci sa ne mântuim. E de preferat să sfârșim asa, decât să ne pierdem sufletele. Pe care Dumnezeu ii va considera vrednici sa dea piept și sa refuze ciparea, cinste lor, noi, cei mici, să ne curățim de patimi la culme, sa ne spovedi, sa luptam sa putem lua Sfânta Împărtășanie, și da, dacă Dumnezeu ne va considera vrednici, sa luptam pana la moarte împotriva clipului.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: