SACCSIV – blog ortodox

TOTI SUNT VINOVATI pentru toate Alexandrele din intreaga lume: toata gloata turbata dupa sex, care merge la “fete” cat mai tinere pentru a-si satisface dorintele cele mai perverse

Posted in Uncategorized by saccsiv on august 18, 2019

Potrivit guvernului Statelor Unite, în anul 2013 existau la nivel mondial peste 27 de milioane de victimeale acestei industrii ilegale, care are un profit anual estimat la 32 de miliarde de dolari, fiind astfel pe locul 2, după industria traficului de droguri.

De atunci, numarul victimelor si implicit al profitului a crescut.

Pe de o parte, aceasta industrie ar fi imposibila fara existenta coruptiei:

Cel mai odios infractor este polițistul care protejează mlaștina prostituției silite cu minore

Minore fortate sa faca sex cu soldati americani si politisti din Caracal isi implorau clientii sa le scape dar acestia … isi faceau treaba si plecau. Cum i-a scăpat DIICOT pe acei militari de la Deveselu

Pe de alta parte insa, aceasta industrie nici macar n-ar mai exista daca n-ar exista … cerere. Despre acest aspect vom discuta in articolul de fata.

In mass-media s-a vorbit pana acum, mai mult sau mai putin, despre cum sunt rapite, despre cum li se zdrobeste vointa, despre afaceristi, straini sau politisti care sunt printre primii clienti (cat sant inca proaspete). Nu s-a vorbit insa aproape deloc despre gloatele de clienti, cei care fac, de fapt, aceasta industrie atat de profitabila. Cei pentru care, de fapt, sunt rapite aceste fete.

Trebuie inteles ca rareori astfel de rapiri se petrec doar pentru placerea unui cerc restrans de “elite”, ci pentru a fi “duse la produs”. Si sunt stoarse, uneori puna la moarte, pentru a produce cat mai rapid sume colosale de bani. Majoritatea nu sunt “de lux”, ci pentru mase, la preturi mici, cu zeci de clienti pentru fiecare victima. Nu au weekend, nu au concediu, nu au asigurare medicala sau fond de pensii, din banii cei multi lor le ramane aproape nimic, n-au nici un drept, au parte doar de batai, prost hranite, prost tratate cand se imbolnavesc, intr-un cuvant, sunt supuse unui soi de inchisoare Pitesti aducatoare de profit.

Ba mai mult, cum societatea a “evoluat”, gusturile clientilor au evoluat si ele si vor sa puna in aplicare integul spectrul porno. Iar sexul oral si anal a devenit, pentru din ce in ce mai multi, ceva mult prea soft. Ei vor deja ceva din ce in ce mai hard: uro, scato, ba chiar si zoo. Si vor cu fete din ce in ce mai tinere.

Vorbim, asadar, despre zeci de clienti pe zi pentru fiecare dintre cele zeci de milioane de victime. Tineti cont ca rareori un client care a mers azi la “fete” se va mai duce si maine, ci o va face peste niste zile. Deci, la nivel global, azi sunt niste clienti, maine sunt altii, poimaine altii si tot asa un numar de zile. Faceti acum o inmultire si vedeti ce va iese. Un numar imens de clienti. O gloata uriasa de turbati dupa sex cu victime cat mai tinere pentru a-si satisface dorintele cele mai perverse. Toti sunt vinovati pentru tot ce se intampla tuturor Alexandrelor de  pe intreg Pamantul.

In rarele ocazii cand sunt intrebati de sanatate de catre organele de forta ale statelor, ei se scuza: vai, dar n-am stiut ca e minora, vai, dar n-am stiut ca e fortata. MINCIUNI. Ei primesc fix ceea ce cer. La cererea lor primesc oferta. Nimeni nu le baga pe gat o adolescenta de 15 ani cand ei cer o femeie de 30, asa cum nimeni nu le baga pe gat o negresa atunci cand ei doresc o chinezoaica. Ca nu se poate dovedi de catre tribunalele lumesti, este o alta poveste, insa nu vor avea scuza si la Judecata particulara sau de Obste.

Ba mai mult, deseori fetele se roaga de ei ca sa le scape. Dar rareori e cate un client caruia sa-i pese. Majoritatea isi satisfac porcismele, pleaca, isi pun mastile de om pe chipurile de fiara si se amesteca in multime. Cand se intalnesc cu alti porci asemenea isi grohaie unii altora ispravile, in rest sunt soti iubitori, tati iubitori, colegi de munca uneori chiar simpatici, vecini uneori chiar politicosi, adica figureaza a fi niste oameni minunati si la locul lor.

Dar, in fapt, ei sunt principalii vinovati pentru toate dramele tuturor victimelor acestei cumplite industrii. Ei reprezinta cererea ce duce la sclavie intreaga aceasta oferta.

Am scris in titlu Alexandre, pentru ca da, nu cred ca Dinca a rapit-o pentru a o omori, ci pentru a o plasa unei retele de trafic de carne vie. Iata daca totusi, pana la urma, chiar a omorat-o (sau altcineva), au facut-o pentru ca “specialistii” de la 112 au tot sunat inapoi la acel numar pana ce el (sau ei) s-au prins ca fata i-a dat in vileag. Nu cred, deci, in varianta unui lup siguratic criminal in serie. Ca atare, consider ca nu era rapita daca nu existau astfel de retele (cu tot cu coruptii din ecuatie), dar nu existau astfel de retele daca nu exista si o astfel de cerere…

 

41 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ioan C. said, on august 18, 2019 at 4:05 pm

    „TOTI SUNT VINOVATI pentru toate Alexandrele din intreaga lume”

    Hm, mai degrabă cred că vinovați sunt cei din instituțiile de forță (magistrați, cei din servicii, polițiști), care închid ochii la așa ceva (în mod sigur contra unui câștig).
    Deci, nu putem blama întreaga societate. Sunt instituții ale statului abilitate să aplice legea și să pedepsească încălcarea ei (că de aia și primesc pensii speciale babane), deci să își facă treaba cei de acolo și care sunt plătiți așa bine. Că alți români, pentru aceleași sume, muncesc în alte țări pe rupte (nu stau birou picior peste picior și când și când mai plimbă hârtii de colo-colo).

    Apreciază

    • Ioan C. said, on august 18, 2019 at 4:06 pm

      Erată: nu stau la birou…

      Apreciază

      • gheorghe said, on august 19, 2019 at 12:55 pm

        Relatia este:
        Cauza (scop urmarit) – efect.
        Scopul este pofta din mintea omului (duhul pacatului lasat sa-si faca culcus).
        Efectul este atins cand INDIVIDUL (om, fiinta vie) isi satisface pofta.
        Institutiile sint construite sa blocheze aceasta legatura.
        Institutia este denumire, concept – nu are in sine pofte sexuale nefiind fiinta, neavand caracter de „viu”.
        De aceea, prima „lucrare” se cere a fi facuta asupra individului – , cunoastere si intelegere (ceea ce scoala nu mai face!), morala (discernamantul duhovnicesc) si ascultare (respect fata de parinti si fata de Parinti).
        Apoi poti cere si institutiei sa faca ceva fiindca omul e cazut, oric e ai face sint unii care asculta doar de „vrajmas”…
        Ce morala are „lumea”? – pofta proprie trebuie satisfacuta oricand, acum, aici.

        Apreciat de 2 persoane

    • saccsiv said, on august 18, 2019 at 4:21 pm

      Ioan C.

      Toti, adica toata gloata turbata dupa sex etc.
      Chiar nu se intelege?

      Apreciat de 1 persoană

    • GHEORGHE said, on august 19, 2019 at 9:59 pm

      CORECT ! TOTI din institutiile de forta cu PRESEDINTELE SI GUVERNUL IN FRUNTE sint adevaratii vinovati !
      Sigur ca exista cerere si sint VINOVATe BESTIILE consumatoare cit si CARAUSII , , dar iti pui POFTA in cui , daca IISTITUTIILE platite mult prea mult , mult prea INDECENT si-ar face datoria .
      ASA ca aceste institutii nu merita clemente , acestea ar trebui, strangulate ,, si ceilalti isi baga paie in fund !
      Dumnezeu , cunoaste rarunchii si le va da alte prilejuri sa-si demaste caracterul criminal BESTIILOR SI CARAUSILOR .
      PEDEAPSA CU MORTEA ar fi obligatorie in oricare caz . .

      Apreciat de 1 persoană

    • Mihaela Vld said, on august 20, 2019 at 11:35 am

      Nici nu blamam intraga societate ci doar barbatii! Toti barbatii !!!! In articol scrie clar,daca nu ar exista cerere ,nu ar exista nici oferta!

      Apreciază

      • Aurora said, on august 20, 2019 at 8:40 pm

        Mihaela Vld, Iti raspund la comentariul in care te iei de barbatii de 35-40 de ani ca vor neveste bune si cuminti. Tu te situezi pe pozitie foarte feminista si asta dauneaza grav mantuirii si relatiei de cuplu. Feminismul a luat nastere cand femeia a inceput sa-si terorizeze barbatul (si pe toti ai casei ) ca intra in casa incaltat, , ca a deranjat ciucurii de la covor, ca se uita prea mult la stiri si la meci etc. E un lucru bun ca barbatii copti la minte vor niste femei cumsecade. Trebuie incurajati, nu sa li se ceara CV-ul vietii lor ”dezordonate” de pana atunci.

        Apreciază

  2. Un om said, on august 18, 2019 at 5:33 pm

    Lumea a înnebunit! Mai ales tineretul! Sex și bani, sex și bani, sex și bani, altceva nu vor!
    Căsătoria a ajuns de domeniul trecutului! Acum se practică curvia! Bătaie maximă de joc!
    Un om normal la cap nu poate găsi pe nimeni serios! Mai ales femeile nu pot găsi bărbați!
    Zeci de milioane de morți prin avort doar în România, foarte multe violuri și curvie extremă!
    Sexul este cel mai periculos drog din istorie și singurul încurajat și lăudat de toată lumea!

    Apreciat de 2 persoane

    • tataia said, on august 19, 2019 at 2:06 am

      In realitate femeile sint mai degraba cele neserioase…Eu cunosc cel putin 3-4 persoane, barbati, prieteni de-ai mei cu virste intre 36 si 42 de ani care ar fi fericiti sa isi gaseasca o consoarta pe care sa o iubeasca, cu care sa stea toata viata, pe care sa o respecte si cu care sa faca copii. Dar femeile nu ii vor…acum sint toate emancipate, toate fumatoare, toate tatuate toate vor o viata tumultoasa, plina de distractii si aventuri..etc. Femeile sint alea mai rele, sa nu ne lasam pacaliti de miscarea feminista.

      Apreciat de 2 persoane

      • rr said, on august 19, 2019 at 1:17 pm

        Stefan Banica junior, acum ceva vreme a povestit intr-o emisiune ceva de genul asta:

        “Pe vremea cand eram in liceu, la un moment dat, am vrut si eu sa-mi fac o prietena. Eram un baiat cuminte si serios. Am tot incercat sa ma imprietenesc cu fete si nu reuseam. Atunci am zis: «Mai da de ce nu se uita nici una la mine ? Ca doar nu sunt urat, nu sunt…» Atunci m-am uitat mai atent la cei care umblau cu fete, si am observat ca toti erau derbedei. Si atunci am zis: «Mai, fetelor le plac derbedeii.» Si m-am facut derbedeu, iar arunci au inceput sa se uite fetele la mine, si mi-am facut prietena.” Iar asta se intampla acum 30 de ani…

        Lumea s-a stricat. Astazi barbatii nu mai sunt barbati, iar femeile nu mai sunt femei.

        Apreciat de 2 persoane

      • Mihaela Vld said, on august 20, 2019 at 11:31 am

        Saracii barbati…Dupa ce s-au distrat in fel si chip cu n femei,vor,in toamna vietii lor(la 36-40 ani trebuiau sa aiba copii la gradinita)sa gaseasca o femeie cuminte,desteapta,tanara si frumoasa,cu ceva avere daca se poate si care SA-I IUBEASCA!! Vai,dar ce de pretentii avem noi aicea…Dumnezeu nu doarme,dragutilor!Nu semeni grau si culegi neghina !

        Apreciază

    • gheorghe said, on august 19, 2019 at 1:11 pm

      Cine mai invata fetita sa devina sotie si mama?
      Fetitele sint invatate sa se „descopere”, „my body, my choice”, sa se emancipeze – adica sa respinga ordinea fireasca, cea crestina, sa fuga de „dominatia masculina” – inventie de la perversii Freud si Jung….
      Invata ca „copilul costa” si emai ieftin sa strangi rahatul cainelui de pe iarba…
      Invata ca „poate” sa se faca mare sefa – desigur ca si peste barbati – si apeleaza la legislatia perversa feminista, la „dezvoltare personala”, „mind fulness” s.a.
      Invata ca poate arata cum vrea ea – machiaj = cult religios deja, ritual permanent!, operatii estetice, vopsitul parului tatuaje, piele bortelita si obiecte agatate pe fata, pe sex, pe burta, hiper-expunere sexuala – sa provoace barbatii si sa le faca-n ciuda altor femei cu cyrburile aratate pornografic, etc.
      Unele au evidenta scrisa, lista cu barbatii pe care ELE i-au f…..
      –-
      Cum sa crezi ca astfel de specimene cu aspect umanoid pot fi prieten, colaborator, asociat, sprijin pentru restul vietii?
      Cum sa crezi ca poate avea grija de un copil…. daca va avea chef sa duca o sarcina pana la capat?
      Cum sa crezi ca ii va pasa de …partener (ca sot e cuvant invechit) cand pentru sine a platit sa se mutileze?

      Foarte greu – si pentru ele, de fapt… victimele din linia intai de pierzanie – sa iti faci familie azi in lumea tembelizata de atata civilizatie.

      Apreciat de 1 persoană

      • Un om said, on august 19, 2019 at 7:38 pm

        Trebuie ca oamenii serioși să înțeleagă că sunt persoane care nu vor „iubit” / „iubită” pentru că totul se rezumă la sex și alte tâmpenii, cum ar fi banii! Nu înseamnă că dacă cineva nu dorește să se căsătorească acesta este în curvie, poate că omul este abstinent și nu vrea să se bage în noroi! Se întâmplă foarte rar, dar se întâmplă!

        Apreciază

  3. geo said, on august 18, 2019 at 6:07 pm

    https://m.hotnews.ro/stire/23319151

    Apreciază

  4. Duhul Căpitanului said, on august 18, 2019 at 7:36 pm

    „Inceputul înțelepciunii este frica de Dumnezeu, pace bună este tuturor celor care o urmează pe ea”(înțelepciunea lui Solomon). Deci, omul cu frica de Dumnezeu nu trebuie păzit căci se păzește singur, pe când ceilalți… oricât i-ai păzi tot păcătuiesc. Crima organizata nu poate fi combatuta decât de instituții de forță conduse de oameni integri. Sună cam SF, nu-i asa?! Doar un om cu frica lui Dumnezeu și putere nelimitata ar mai putea face ceva. Gen Vlad Țepeș.

    Apreciat de 1 persoană

  5. Otilia said, on august 18, 2019 at 11:01 pm

    Sa fii parinte e martiraj. Sa va dau exemple: duc copiii la scoala, ii iau de la scoala. Ii duc la activitati, ii iau de acolo. Oriunde ii insotesc. Avem prieteni care in clasa a 4-a lasa fete singure la plimbare prin oras. Eu ma ingrozesc! Am de ales intre siguranta lor si hahaiala colegilor lor ca ii duce mama cu masina.
    Acum e o moda sa doarma unii copii la altii acasa. Dom’le socializarea asta e exagerata. Ce stiu eu ca parinte ce se intampla in casa altuia?! Daca adorm adultii si copiii fac traznai de nici nu iti trec prin minte? Daca se furiseaza afara din casa?
    Pt o astfel de viata, renunta unul din parinti la servici.
    Discutiile avute cu parinti ce au copii la afterschool…”bai nene am inebunit, fi-miu statea in buda cu altii si se uitau la filme pt adulti si ne-a luat un an sa ne prindem”; ne gandisem si la varianta afterschool.
    Discutii cu copiii tot timpul, exemple pe intelesul lor, combina-le cu o iesire in oras sa nu sune a morala si sa devii plictisitor.
    Temele….maxima problema. De ce sa invete cand lui cutare i-a lasat tata magazinul si are mai multi bani ca ala de a invatat pe rupte.
    Ma intreaba unul din copii: noi o sa ramanem fara bani vreodata? Intreb de ce? Pai daca nu au parintii bani nu poti merge la facultate si am invatat degeaba.
    Martiraj….
    Voi cum procedati? Ce avem de facut in acest haos?

    Apreciat de 2 persoane

    • isa said, on august 19, 2019 at 12:01 pm

      Ce e de facut? Sa iti dau exemplu ce am facut eu. Intre 10-15 ani am lucrat la o firma, romaneasca e drept, dar organizare corporatista, dupa ce am lucrat in prealabil vreo 6 ani in invatamant. Copilaria primului copil am cam pierdut-o. Cum? Uite asa: stat cu el doi ani acasa, apoi lucrat la firma si dat copilul la cresa, apoi gradinita cu program prelungit, apoi scoala … Inceperea scolii a coincis cumva cu a doua sarcina si nasterea celui de-al doilea copil, asa ca ultimile trei luni de sarcina am stat acasa si m-am ocupat de primul copil, iar in anul ce a urmat, am putut sa imi impart timpul cu amandoi – cu ajutor de la bunici si de la sot, desigur. Doar un an, caci gratie guvernarii Boc-Basescu, a fost introdusa plafonarea aceea aberanta de 3800 pt un singur an si de 1200 pentru doi ani (nu-mi permiteam sa stau doi ani acasa pe suma respectiva… ).
      Mai apoi cu primul copil ne-a ajutat in continuare o bunica, cu al doilea cealalta bunica (macar nu a mai fost chinuit cu cresa, am incercat gradinita cu program prelungit un an si o fost cosmar – mai mult acasa cu tot felul de boli – de la conjunctivita la gripa, eh … au trecut …). Anul trecut al doilea copil a inceput scoala, primul e la liceu, iar acum eu am decis sa ma intorc in invatamant … Desi voi avea salariul la jumatate fata de privat – voi avea TIMP, timp in primul rand pentru copiii mei. Unul mai are vreo trei ani de liceu si probabil inca trei pana va fi pe picioarele lui, iar celalalt sigur mai are 12 ani de scoala obligatorie … Deci drumul e lung, si am ajuns la concluzia ca nu merita sa pierd timpul pentru bani. Cum am spus, am pierdut copilaria unuia dintre copii, nu vreau sa o pierd si pe a celui de-al doilea.
      Astfel, solutia este urmatoarea: unul dintre parinti trebuie sa aiba mai mult timp la dispozitie. Daca se poate amandoi, atunci cu atat mai bine. Daca sunt si bunici la pensie, care au bunavointa si pot ajuta – atunci e minunat. Altfel … nu prea vad cum. Decat sa-i platesti pe altii si altii sa-ti educe copiii, dar nu cum vrei tu.
      A … activitatile: cu primul copil meditatii am facut la minim, acolo unde nu m-am priceput eu (cls a 8-a, lb romana), sport doar pana in cls a 7-a ca daca faceam si in a 8-a nu mai era timp si de invatat, iar la al doilea copil – am gasit o activitate sportiva care ii place, chiar la scoala la care invata, aproape de casa, ca sa nu mai pierdem prea mult timp pe drumuri.
      Alte activitati cam ies din schema, sau le putem face impreuna acasa – de exemplu lucru manual, desenat, pictat, implicarea lor in unele activitati gospodaresti si prepararea diferitelor feluri de mancare (mai ales daca e vorba de framantat aluat sau batut albusuri !). Acum al doilea copil vrea sa invete sa cante la chitara (nu stiu ce i-a venit), daca tot insista si insista, ok, dar sincer nu stiu unde sa-l duc!
      Nu i-as incarca cu activitati, doar pt ca eu consider ca ar fi bine sa le faca (de ex. limbi straine, dans, studiul unui instrument), pt ca asa vreau eu, pt ca eu am vrut cand am fost mica si nu le-am facut etc.
      Alternative: din ceea ce am vazut eu pana acum, se poate sa te ocupi de proprii copii, daca parintii lucreaza in invatamant sau in domeniul medical (ca medic de familie, stomatolog, pediatru, fizioterapeut, asistenta medicala care sa lucreze la un cabinet privat de acest tip – posibil si alte specializari – iti poti face un program de aproximativ 5-6 ore pe zi, cu program alternativ dimineata 8 – 13 seara 14-19, poti imparti cabinetul cu inca un coleg/colega care sa completeze programul, asfel incat sa se injumatateasca costurile de chirie, utilitati, contabil etc.)
      Inca ceva: am repulsie fata de ideea de a face facultatea pe bani. Daca se pune problema astfel – atunci as plati primul an, dar pe timpul verii copilul (deja tanar adult) sa se angajeze ca sa contribuie la taxa in anii urmatori … Asta e.
      Ca parinti, ar fi bine sa stiti ca in Romania, in urmatorii 10 ani, meseriile care vor fi cele mai cautate si cu sanse de angajare sunt cele din domeniul medical (si sa nu uitam ca avem nevoie si de medici pentru care sa conteze omul, nu sistemul), agricultura (este foarte-foarte mare nevoie de personal calificat, iar de mancare va fi tot timpul nevoie), domeniul energetic (gaze, eolian, solar etc), domeniul IT (cu tot ce tine de aceasta) si antreprenoriat (asta pe mine ma baga in ceata, probabil dezvoltarea de afaceri de tip start-up, habar n-am). Acestea nu sunt ideile mele, ci ale unei comisii ARACIS, avand ocazia sa particip la o intrevedere a reprezentantilor din mediului privat cu acestia.
      Deci, daca va ganditi pe viitor sa le faceti viata usoara copiilor vostri, luati in considerare cele de mai sus si incercati, cel putin pe fete, sa le orientati catre invatamant, asistenta medicala sau chiar catre meseria de medic, daca au chemare. S-ar putea si horticultura, sau orice altceva, cred, cu conditia sa nu petreci mai mult de 5-6 ore la locul de munca … Dar in majoritatea cazurilor angajatorul nu e de acord cu acest lucru, decat daca esti propriul angajat.

      Apreciat de 2 persoane

      • Otilia said, on august 19, 2019 at 4:25 pm

        Multumesc ca ati impartasit din experienta dvs. Frumos.
        In cazul de fata, tatal e plecat in misiuni externe, bunicii sunt emancipati si nu au muncit o viata ca la pensie sa nu se bucure de viata (daca sugerezi sa aiba grija de copii e un fel de ofensa, si replica e: cine i-a facut sa si-i creasca).
        Noi am ales o casa la curte la vreo 15km de oras, asadar intervine naveta.
        Incerc sa ii ghidez cat pot, fac limba straina, sport, au avut nevoie de kineto o vreme, cea mica studiaza si pian.
        Mai e si o proprietate mare, 1 ha, lucrari de terminat (si oameni daca pui la lucru si tot e de stat dupa ei)si la sfarsitul zilei….ma bucur ca s-a inventat patul si ca Dumnezeu mai imi da putere sa ma trezesc a doua zi.
        De ce 1 ha? Asa l-am preluat de la inaintasi, altfel bunicii emancipati vindeau tot si am zis sa nu instrainam ceea ce altii au muncit greu sa obtina.
        Aveam si varianta sa stam intr-un ap….sa vindem tot si nu mai era atat de munca. Avem si avantajul ca acesti copii, daca vor sa iasa afara nu ii retine nimeni si cand se intrec care fuge mai repede realizez ca au o copilarie frumoasa cu exceptia bucuriei altor copii de a sta in fata blocului cu alti copii…

        Apreciază

    • Un om said, on august 19, 2019 at 7:54 pm

      Ce este de făcut? Foarte simplu! Sunt două posibilități: oameni care se simt în stare și vor, respectiv alți oameni.
      Cei care își doresc copii se căsătoresc, fac sex doar pentru reproducere, iar femeia stă OBLIGATORIU acasă!
      Cei care nu doresc sau nu se simt în stare rămân ABSTINENȚI SEXUAL PE VIAȚĂ și gata, problemă rezolvată!
      Cu riscul de a jigni pe cineva, eu consider cazul în care ambii părinți sunt ocupați o INCONȘTIENȚĂ TOTALĂ!
      Fără nicio supărare, banii sunt degeaba! Copiii trebuie feriți de mizeria din zilele noastre, nu făcuți pentru iad!
      Acum problema este învățământul obligatoriu care distruge suflete! Trebuie să fie RETRAȘI DE LA ȘCOALĂ!
      Numai mizerii se învață din „socializare”! Este practic imposibil să nu o ia pe drumul MIZERIEI NUMITĂ SEX!
      Deci ajungem la o situație de tip retragere din lume, dar aici pentru sănătatea sufletească a copiilor, evident!

      Apreciat de 1 persoană

      • Mitica said, on august 20, 2019 at 9:36 am

        Tu trebuie sa fii cel mai trist, cel mai plictisit si cel mai frustrat om care a trait vreodata.

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 20, 2019 at 9:49 am

        Mitica

        Pentru ca nu face sex in afara casatoriei, pentru ca nu merge la „fete” sau de ce?

        Apreciază

      • MIHNEA said, on august 20, 2019 at 11:15 am

        CORECT ! Prima masura luata in aceasta clipa de catre PĂRINTII DESTEPTI este retragerea coopilor din orice SCOALA :gradinita,generala, liceu facultate si retragerea in MUNTII pe vecie , autogospodarire din tata in fiu pina la venirea DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS .Nu exista alternativa !
        ”Calea e ingusta poarta e strimta !”..
        Nu se vor mintuii alti oameni . STIINTA SI SCOALA si MASSMEDIA prin ENERGIE ELECTRCA sint INSTRUMENTELE prin care diavolul a pus stapinire pe OM,si nu poate sa-i dea drumul decit intr-un singur mod .SIGUR caracterul duplicitar trait de romani timp de 70 de ani nu-i permite sa discerna binele de rau .Putini extrem de putini romani ortodocsi sint pe CALEA STRIMTA si extrem de aspra daca ai trit in confort si la birou ca SEF sau executant . .
        ORTODOXUL EXTREM de destept si de bine documentat , face calea intorsa a strabunilor de acum o sut de ani .
        Cine crede ca se va mintuii cu telefonul in mina , cu MERSUL la scoala DIAVOLULUI si AFACEREACAPITALISTA a trait degeaba pina azi si are locul asigurat IN IAD si moertea vesnica a lui si a neamului lui .
        Cei care traim azi pe pamint avem sarcina SA NE SCOATEM NEAMUL DIN IAD , sau sa-l infundam pe vecie in iad . Este alegera fiecaruia ..
        ”INTORCEREA LA RADACINA ”recomandata de SFINTUL PARINTE IUSTIN PIRVU inseamna renuntarea LA TOT CE INSEMNA LUME SI CIVILIZATIE , ACUM SI AICI .
        IATA-I PE MINTUITI !
        SINT SINGURII !
        La potop DUMNEZEU prin NOE a salvat doar OPT INSI MARI SI LATI
        AU FOST TRECUTI IN LUMEA NOUA DOAR OPT INSI !

        .https://youtu.be/D0hByn1Oj3I

        Apreciat de 1 persoană

  6. MMarius said, on august 18, 2019 at 11:08 pm

    Off topic

    Alexandru Cumpanasu: „Voi rade tot dacă se ating de un fir de păr din capul copiilor mei!”

    https://www.antena3.ro/actualitate/copiii-lui-alexandru-cumpanasu-amenintati-voi-rade-tot-daca-se-ating-de-un-fir-de-par-din-capul-534094.html

    Dinca trebuie facut sa vorbeasca, asta e parerea mea. Individul asta stie tot si ar trebui folosite cat mai multe resurse pentru a-l determina sa spuna adevarul. Este calea cea mai scurta pentru a scoate lucrurile la lumina. Pe alte cai s-ar putea sa dureze prea mult. Cu cat ne departam de momentul in care Alexandra a sunat la 112, cu atat lucrurile se pot complica si fata sa nu mai fie gasita. Scopul suprem este ca Alexandra sa fie gasita si sa fie gasita in viata si cat mai putin traumatizata fizic si psihic, anchetatorii asta ar trebui sa aiba in cap, Alexdandra Macesanu trebuie GASITA cat mai REPEDE iar Dinca trebuie sa fie sursa principala pentru asta.

    Apreciat de 1 persoană

  7. tataia said, on august 19, 2019 at 2:21 am

    Frate Saccsiv, stii care e problema? Cind spui ca „toti sint vinovati pentru toate Alexandrele din lume” te pui pe pozitia celor care apara cu indirjire feminismul. Stii ce spunea o statistica pe care am citit-o de curind? Din pacate nu cred ca mai sint in stare sa dau link…dar zicea ca baieteii au de trei ori mai multe sanse sa fie agresati sexual decit fetele minore. Si stii de ce? Pentru ca cei care agreseaza baieteii sint de fapt homosexuali, nu pedofili asa cum ni se spune pentru a fi „politically correct”. Iar homosexualii au avut intotdeuna si deviatia aceasta de comportament…sa prefere un partener sexual mult mai tinar, sa domine, sa pervertesca, sa intineze ceva pur etc…Stiu ca probabil mi-ar sari toti din comunitatea LQBT in cap pentru afirmatiile de mai sus, dar sint 100% adevarate. Cui nu-i place sa nu citeasca. Oamenii normali, heterosexualii adica, daca sint normali la cap, si marea majoritate sint (desigur cu citeva exceptii care sint bolnavi psihici) vor prefera femei de o virsta apropiata lor…Cu alte cuvinte pedofilii cu fetite sint mult mai rai decit aia cu baietei deoarece pedofilii cu baietei sint de fapt homosexualii de care s-a umplut pamintul deja. Se face mare tam-tam de cazul Alexandrei doar pentru ca este fata…daca era un baiat violat se scriau 2-3 articole scurte acolo si apoi presa tacea.

    Deci pentru cazul Alexandrei nu sint(em) vinovati toti, cel putin eu unul nu ma consider vinovat cu nimic, iar cind spui deja toate Alexandrele…daca spuneai toate Alexandrele si toti Alexandri era mai bine, dar te asigur ca in mass media nu se face mare tam-tam de cazurile baietilor agresati sexual deoarece ar fi contra agendei feministe si contra agendei LGBTQ

    Apreciază

    • Adi said, on august 19, 2019 at 1:24 pm

      Referitor la ce ai afirmat despre pedofili, lucrurile acestea sunt cunoscute de catre autoritati dar nu sunt publice pt a fi „politically correct”.
      Acum ceva timp, un amic, dupa multi ani petrecuti la Brigada de combatere a criminalitatii organizate, s-a hotarat sa pareaseasca Politia pt a lucra in mediul privat. La momentul plecarii, printre altele, am purtat urmatorul dialog:
      El: – Abia astept sa plec! M-am saturat de drogati, dealeri, proxeneti si homosexuali.
      Eu: – Inteleg ca drogatii, dealerii si proxenetii sunt infractori dar cu homosexualii ce tangente aveai? Nu mai e considerata infractiune.
      El: – Pai 3 din 4 pedofili provin din randul homosexualilor.

      Prin urmare, toti homosexualii sunt introdusi intr-o baza de date si monitorizati daca e cazul pt a putea fi prevenite cazurile de pedofilie sau, in situatia in care se intampla, pt a putea fi depistati faptasii cat mai usor.

      Apreciază

    • gheorghe said, on august 19, 2019 at 1:33 pm

      1. Nu este comunitate gay ci parazitism pervers, se amesteca intre oameni ca sa imprastie raul.
      2. Oricum ai clasifica violarea copilului tot la fel de rau este – distruge viata copilului.
      Cum poti sa spui ca violarea baieteilor e mai putin rea decat a fetitelor?
      Dupa ce canon?
      Cumva bietelul are dotare sexuala pentru a fi penetrat?
      Sau faptul ca fetita are face sa fie mai nepotrivita pentru act sexual?
      De unde aceasta abordare „fina”?

      Nu „au umplut pamantul” homosexualii – asta e propaganda [anti-] cultural – marxista adica jidaneasca.

      Nu stiu cum de ai inteles ca „toti SUNT vinovati” se refera si la domnia ta!?!?!?
      Si eu sint barbat, chiar in varsta… nu ma simt de loc vizat.
      Poate ai vreun caz de baietel care ar trebui facut cunoscut, sa fie salvat.
      Referirea la AlexandrE si nu la AlexandrI mie imi este clara: e vorba de un rau repetabil si comercializat, nu e un accident ori un experiment ocazional al unui – simplist spus – dereglat mental, fie si homosexual.
      Este lucrarea „raului” in forma permanenta, continuata fiindca asa vor multi barbati.
      Nu trebuie sa te simti solidar cu vreunul, nu-i asa?

      Apreciază

  8. isa said, on august 19, 2019 at 10:38 am

    De cand cu cazul Alexandra & Luiza, urmarind evolutia pe la unele emisiuni la tv, am observat ca am dobandit o stare sufleteasca foarte-foarte proasta, atat eu cat si altii membri ai familiei casa, si acelasi lucru mi l-au confirmat si niste rude apropiate.
    Cred ca asistam la un experiment oribil, dar nu imi dau seama care este scopul lui final. Cu siguranta depaseste niste intelese politice triviale pentru schimbarea puterii …

    Apreciază

  9. R said, on august 19, 2019 at 3:12 pm

    Unde dai și unde crapă.
    Fiecare a înțeles ce i-a convenit.
    Nu mai vorbesc de limbajul „ortodox” al unora.
    Dar să nu ne facem griji, pentru că vinovățiile, chiar dacă scapă nepedepsite în viața asta pământească, vor primi plata lor veșnică la Judecata lui Dumnezeu, unde nu va mai fi milă, ci dreptate.

    Apreciat de 1 persoană

  10. Ieronim said, on august 20, 2019 at 1:44 am

    Dinca este un odios criminal in serie care a omorat peste 30 de fete, din anul 1999, de a prima disparitie, Fetele au fost rapite, violate, omarate in bataie , transate si apoi incendiate oasele, la nivel de nu se mai cunoaste nici ADN. o EXCEPTIE, FAC DINTII DIN CENUSA A VICTIMELOR, DIN CARE SE POATE EXTRAGE ADN. La fel cu Alexandra si Luiza si se vor mai descoperi si alte ADN-uri, daca nu se musamalizeaza cazul. Desigur, exista si traficul de carne vie, dar este altceva, din care nu se stie precis daca face parte mos Dinca. Dumnezeu sa o odihneasca in pace pe Alexandra, Luiza si pe celelalte fete! Si lui Dinca doresc inchisoare pe viata si sa arda in iad pentru omorarea acelor fete nevinovate!

    Apreciază

    • mircea.v said, on august 20, 2019 at 9:56 pm

      Daaaa, mai ales ca la 180 grdC ADN-ul este total distrus. Total.

      „Si marmota invelea ciocolata in staniol….”

      Apreciază

  11. acelas said, on august 20, 2019 at 1:08 pm

    Despre cum va iesi kovesi sigur pe functie, pt a fi unealta cui trebuie ..

    https://evz.ro/cum-se-foloseste-macron-de-kovesi-si-ciolos-obiectivul-cucerirea-europei-de-est.html

    .

    Apreciază

  12. acelas said, on august 20, 2019 at 6:23 pm

    mucul caramitru si mintea lui de furnica ..

    https://www.capital.ro/moise-guran-s-a-dezlantuit-atac-neasteptat-la-adresa-usr-mai-usor-cu-pianul-pe-scari.html

    Apreciază

  13. despre comentarii said, on august 21, 2019 at 12:44 am

    Despre comentariile acestui articol.

    O scurtă recapitulare:

    În 2013 existau la nivel mondial peste 27 de milioane de victime ale prostituției care aduceau profituri de 32 de miliarde de dolari. Nici nu știm cum au calculat ei aceste cifre, dar putem crede că numărul victimelor este în realitate mult mai mare, și cifra de „afaceri” la fel, și că până în ziua de astăzi „cifrele” au crescut și mai mult.
    Când e vorba de zeci de milioane, cifra devine abstractă, și cine se mai gândește că e vorba de zeci de milioane de suflete, de oameni ca și noi, și de o industrie a sclavagismului. Și fiind vorba de femei nu prea contează. Cine să-și mai bată capul, că altele sunt lucrurile într-adevăr importante.
    Dacă e să ne gândim, nici un produs de pe piață nu s-ar vinde dacă nu ar fi cerere. S-ar face stocuri imense, produsele s-ar strica și ar fi aruncate. Deci industria prostituției există pentru că „produsul” e foarte cerut, adică femeia obiect care să satisfacă plăcerea unor oameni, pe care nu știu de ce unii îi consideră atât de vinovați.
    Rețelele de proxeneți sunt în toată lumea protejate de autorități, pentru că dacă nu ar fi așa, ar fi desființate. Dar profitul imens mulțumește pe toată lumea. Și aceste rețele continuă să prospere, pentru că există o presiune foarte mare din partea cererii, adică din partea bărbaților, printre care se găsesc familiști convinși „soți iubitori, tați iubitori, colegi de munca uneori chiar simpatici, vecini uneori chiar politicoși, adică figurează a fi niște oameni minunați și la locul lor”. Stâlpii societății, și oameni de încredere.

    Ce au înțeles însă unii ortodocși din acest subiect? Păi au făcut un rechizitoriu femeilor, așa cum fac bărbații responsabili.
    Mai mult decât atât, am înțeles că de vină în industria prostituției sunt femeile care sunt feministe. Despre feminism este vorba în această postare, dacă nu v-ați dat seama încă.

    Feministelor ar trebuie să le fie rușine atunci când își terorizează bărbații că deranjează ciucurii de la covor, ni se spune. Și sunt sfătuite să nu-i mai întrebe pe bărbați cât de lungă a fost lista femeilor pe care le-au păcălit până să le întâlnească, că poate pățesc și ele la fel … Proteja-ți-i, că poate așa or să vă iubească până la urmă …

    Și dacă nu v-ați dat încă seama, bărbații caută consecvent femei serioase ca și ei, până la vârste de 36 sau 42 de ani, și în timpul căutării lor, nici prin gând nu le trece să curvească cu cine le iese în cale. Dar ghinion, parcă e un făcut, găsesc numai femei neserioase. Trăim într-o lume a femeilor emancipate și a bărbaților care nu fumează, nu au o viață tumultuoasă, plină de distracții, și aventuri. Ce mai, raiul pe pământ pentru femei, nu lucrurile oribile scrise în articol, pe care nici nu știu de unde le-o fi inventat autorul.

    Și dacă nu v-ați dat seama încă, articolul de referă la :”Femeile sunt alea mai rele, să nu ne lăsam păcaliți de mișcarea feministă.”

    A, și Ștefan Bănică adus ca musca-n lapte în subiect, ca să ne spună cum a devenit el derbedeu, pentru ca să-i fie mai ușor să umble cu femei fără număr, fără număr. Păi poate de asta a devenit derbedeu, ca să le păcălească mai ușor. E și asta o strategie. Ăsta da model de bărbat care ne este oferit pe un blog ortodox.

    Tot ceea ce a enumerat grijuliu dl „gheorghe” despre „Cine mai învață fetita sa devina soție și mama”? sunt mostre de misoginism pur. Toate lucrurile minuțios enumerate, la care se pot adăuga multe, multe altele, se pot aplica cu succes și bărbaților.
    Și acum mostrele de misoginism care sunt emanate de un creștin care comentează pe un blog ortodox:
    „Cum sa crezi ca astfel de specimene cu aspect umanoid pot fi prieten, colaborator, asociat, sprijin pentru restul vieții?
    Cum sa crezi ca poate avea grija de un copil…. dacă va avea chef sa ducă o sarcina pana la capăt?
    Cum sa crezi ca ii va pasa de …partener (ca soț e cuvânt învechit) când pentru sine a plătit sa se mutileze?

    Foarte greu – si pentru ele, de fapt… victimele din linia intai de pierzanie – sa iti faci familie azi in lumea tembelizata de atata civilizatie.”

    Femeilor, vă regăsiți în cele emanate de dl”gheorghe”? Degust total.

    „Tataia” ne spune în continuare că autorul acestui articol apără feminismul, și că lucrurile stau cu totul altfel : „pedofilii cu fetite sunt mult mai rai decât aia cu băieței deoarece pedofilii cu băieței sunt de fapt homosexualii de care s-a umplut pământul deja. Se face mare tam-tam de cazul Alexandrei doar pentru ca este fata…dacă era un băiat violat se scriau 2-3 articole scurte acolo și apoi presa tăcea”.

    Deci nu fetele sunt agresate așa cum s-a scris în articol. Greșit. Băieții sunt adevăratele victime.

    Bărbații nu trebuie să se considere vinovați nici dacă au păcălit una sau mai multe „Alexandre” în viața lor, oferindu-le doar sex și nu o familie, un viitor. Bărbații nu sunt vinovați că le-au sedus și abandonat, că doar și ele au vrut – e veșnicul răspuns -, lăsându-se păcălite ca proastele.

    Bărbații nu suportă să se vorbească despre vinovăția lor, fie chiar și colectivă.

    Ce au înțeles unii ortodocși care au comentat la acest articol?
    Au înțeles că este vorba despre feminism și despre vinovăția eternă a femeii.

    Cum s-a ajuns aici? Să nu mai ai nici măcar puțină compasiune pentru ceea ce li se întâmplă acestor zeci de milioane de victime. E greu de înțeles.
    Să sari cu dușmănie la gâtul aproapelui chiar și atunci când este batjocorit, umilit și considerat drept o marfă?
    Asta nu numai că nu este un comportament creștinesc, dar nu e nici măcar un comportament uman.

    Apreciat de 1 persoană

    • P.M. said, on august 21, 2019 at 7:52 am

      Când omul(bărbatul în cazul de față)va fi dispus,va avea curajul și înțelepciunea de a lupta contra patimilor,atunci situația se va schimba radical;funcția sexuală este cea mai puternică dar și cea mai minunată funcție lăsată de Tatăl Ceresc omului;cu ea poți face nenumărate păcate;de la ,,simplul”gând de preacurvie până la cele mai grele cum sunt incestul,violul.Cel ce reușește să și înfrâneze pornirile rele ce pot rezulta din această funcție,are șanse reale de mântuire.

      Apreciază

  14. […] TOTI SUNT VINOVATI pentru toate Alexandrele din intreaga lume: toata gloata turbata dupa sex, care m… […]

    Apreciază

  15. […] TOTI SUNT VINOVATI pentru toate Alexandrele: toata gloata turbata dupa sex, care merge la “fete”… […]

    Apreciază

  16. […] TOTI SUNT VINOVATI pentru toate Alexandrele: toata gloata turbata dupa sex, care merge la “fete”… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.