SACCSIV – blog ortodox

NAUCITOR / Parintele Ioan de la Rarau: “In Creta a fost satanism dar … Ierarhii ce au semnat acolo sunt ortodocsi pana la moarte”

Posted in Uncategorized by saccsiv on Ianuarie 7, 2018

Vizionati va rog intre minutele 15:34 și 19:20:

Este un interviu din septembrie 2017 cu parintele Ioan de la Sihastria Rarau.

Fratele DanielVla a facut si un transcript:

 

Noi trebuie să ne păstrăm credința, dreapta credință, altfel nu ne mântuim.

Ceea ce o fost la… Creta, aceea o fost satanism. Mâna lu′ papa de la Roma, și masonilor…

Asta e nenorocirea: că creștinii noștrii se împart, ei se despart. Se împart și se despart. Se retrag din sânul Bisericii.

Întrebare: – Trebuie să fim de acord cu ecumenismul?

Nu cu ecumenismul! Trebuie să fim de acord cu Ortodoxia!

Mitropoliții noștri sunt ortodocși. Am vorbit personal cu ÎPS Teofan, cu ÎPS Pimen, cu ÎPS Ioan de la Timișoara și cu alți episcopi și o zis, să căutăm să păstrăm ortodoxia noastră: „noi suntem ortodocși până la moarte. Punct. Pân-la moarte.”

Suntem ortodocși. De ce plecăm din Biserică? Ne facem câte colibuțe pe colo, pe colo. Nu știu ce mânăstire aici, aproape, unde se duc ereticii aștia, care n-au episcop, n-au nimic. Fac pe marii cuvioși. Cum o fost părintele ăla de la Bistrița, „mare duhovnic”… arhimandritul… nu știu cum să… S-au retras din Biserică și fac propagandă antiromânească, antiortodoxă, anticreștină, căci caută să despartă pe creștinii din Biserică de episcopi. N-ai voie așa ceva!

– Da părinte, dar vedeți, ei s-au retras din cauză că nu-l mai pomenesc pe mitropolit.

Da de ce să nu-l pomenească?

– Pentru că o semnat în Creta.

Aia e treaba lor. Nu i-o scos nimeni…

– (Treaba) asta să se lămurească.

Nimeni nu o scos din mânăstire pe nimeni, nu?

– Da.

De ce să nu-l pomenești când zice că și pe vrăjmașul tău să-l pomenești, să-l iubești? Roagă-te pentru el. Pomenește. El te-o făcut preot, te-o făcut monah, te-o făcut ce te-o făcut acolo. Ți-o dat în mână frâiele, ți-o dat pâinea în mână și tu acuma ce… fugi de el? Nu. Trebuie să asculți.

Că dacă începe prigoana e altceva. Atunci se vede care îi cu dreapta credință și care îi cu ecumenismul, cu satanismul. Abia atunci se va vedea. Dar până atunci suntem toți ortodocși.

O spus ÎPS Teofan: Nu trebuie să ne despărțim. Să ne unim. Să fim o forță, să putem păstra credința, să nu râdă sectarii de  noi. Să nu râdă ereticii. Să nu râdă dracii.

Știți? Asta e.

Creștinul dacă nu se spovedește, daca nu se împărtășește, nu se mântuiește. Un creștin ortodox, dacă vrea să se mântuiască, trebuie să se împărtășească săptămânal, măcar săptămânal. De ce? Pentru că… dacă ne despărțim de Hristos nu ne mântuim. Asta e. Dacă ne despărțim de Hristos nu ne apără nimeni. Nădejdea la Dumnzeu: Tatăl, Fiul și Sfântul Duh. Amin! Asta e. Trebuie să ne împărtășim des.

Și ÎPS Teofan și toți ierarhii și patriarhul nostru Daniil, la fel, să ne împărtășim des. Dar noi suntem leneși și dăm vina unii pe alții, dar nu dăm vina pe noi, că suntem fără credință. Căutăm orice motiv numai să nu avem obligații. Și noi despărțim. Dar mergi la biserică și rogă-te. Dumnezeu aude și te apără. Dar ne rugăm lui Dumnezeu permanent?

 

Iata si o parte din comentariul lui DanielVla:

 

Aşadar spune părintele Ioan că în Creta a fost satanism, cu amestecul papei şi masonilor. Mulți au afirmat lucrurile astea şi probabil e adevărat.

[…]

Părintele declară că e împotriva ecumenismului, dar îi numeşte ortodocşi pe mitropoliți. Spune că a vorbit personal cu ÎPS Teofan, Pimen, Ioan de la Timişoara şi alții, care i-ar fi spus că rămân ortodocşi până la moarte.

[…]

Dar să fi cercetat mai adânc părintele Ioan şi ar fi văzut foarte uşor că nu papa şi nu masonii (cu excepția faptului când însuşi ierarhii nu vor fi fost masoni) au semnat în Creta, ci ai noştri mitropoliți şi episcopi şi patriarh(i). Ei au semnat „satanismul” din Creta. Şi dacă acolo a fost satanism organizat de masoni, cum vine asta că episcopii români sunt ortodocsi, dacă tocmai ei sunt, până la ultimul, cei care au semnat ce s-a hotărât acolo? Semnezi erezii şi vrei să te numeşti ortodox?!

[…]

Mai spune părintele că e treaba lor ce au semnat acolo. Ei bine este şi treaba noastră, căci dacă ne vând credința suntem direct implicați şi noi.

Sfaturile acestui duhovnic sunt anacronice, pentru că îndeamnă în mod ilogic să băgăm capul în nisip ca struții şi să ne facem că nu vedem. Ba mai mult, să ne amăgim că sunt şi ortodocşi adevărați. Aşa s-a făcut timp de 100 de ani şi s-a ajuns ca ortodocşii să nu mai ştie de ce sunt ortodocşi şi cât de ortodocşi sunt. Acum deja au făcut prea mult. Au instituit la nivel panortodox, oficial ecumenismul.

[…]

 

Cititi va rog si restul comentariului la:

Sfaturi nepotrivite și anacronice ale părintelui Ioan de la Sihăstria Rarăului despre pseudo-sinodul din Creta și întreruperea pomenirii

 

Anunțuri

20 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Diaconu florentin said, on Ianuarie 7, 2018 at 12:58 am

    LA MULTI ANI IN HRISTOS!!! Frati mei in Domnul semne clare ca trb sa punem genunchi la rugaciune ca s au inmultit LUPII.

    Apreciază

  2. radu59 said, on Ianuarie 7, 2018 at 9:24 am

    Par Ioan mai afirma ca si Boca e sfant.Pai daca satanismul si ortodoxia se pot alatura ,asa cum ne spune acest parinte e de rau.Din pacate au murit marii duhovnici.Parintele asta nu stie ca da trebuie sa fie da si nu -ul nu???Cum poate spune asa niste prapastii???Dupa logica lui si Arie si Origen si Macedonie si Nestorie au ramas dreptcredinciosi.

    Apreciază

  3. guti flo said, on Ianuarie 7, 2018 at 11:38 am

    Nu inteleg cum din moment ce si-a dat seama ca a fost un „sinod” satanist , cu semnatura oficiala din partea ierarhilor actuali, si care afecteaza in mod direct ceea ce parintele spune sa pastram in mod deosebit, dreapta credinta, mai spune sa ascultam de acesti „ierarhi”….care sunt de acord cu modificarea ei?!
    Cum sa pastrezi dreapta credinta…fiind de acord cu denaturarea ei?

    Apreciază

  4. mircea.v said, on Ianuarie 7, 2018 at 6:43 pm

    Varza de varza ce spune acest parinte.

    –––––––––––––––––––––––

    Parintele Adrian Fageteanu:

    „Pentru că v am spus ieri că Dumnezeu spune: Iubeşte pe vrăjmaşul tău! Şi eu am spus: „Eu înţeleg să iubesc pe vrăjmaşul meu, nu pe vrăjmaşul lui Dumnezeu”. ”

    „Lupta împotriva lui Dumnezeu

    La ruperea catapetesmei templului în două, apostolii, femeile mironosiţe, toţi mucenicii, două mii de ani, toţi mărturisitorii, toţi drepţii, nu numai clericii, orice creştin care a dus o viaţă de… care a respectat poruncile lui Dumnezeu – din Vechiul Testament, vorbesc – s au mântuit, nu? Toţi ceilalţi au format sinagoga satanei.
    Prima dată a pornit Lucifer peste tronul lui Dumnezeu, împotriva lui Dumnezeu, numai în fruntea cetei a doua de draci. A doua oară, însă, a pornit, s a unit cu domnii zidari – zidari, ăia care fac ziduri – care au făcut turnul Babel. Au pus piatră peste piatră, iar pe urmă au pus cărămidă peste cărămidă, împotriva lui Dumnezeu şi peste tronul lui Dumnezeu. Şi piatra şi cărămida nu e numai cea materială. Deci, tot ce făceau şi gândeau şi vorbeau cu alţii şi tot, era totul împotriva lui Dumnezeu. Adică şi împotriva lui Dumnezeu, şi peste tronul lui Dumnezeu. Zidar, în limba franceză, înseamnă mason. La revoluţia franceză, francezii de rând au strigat: Egalite! Fraternite!, iar urmaşii celor de la Turnul Babel au strigat: Ecrasez! Striviţi L, distrugeţi L pe infamul Dumnezeu, Care nu ne lasă o libertate absolută! „Dacă eu, cel mai bun român votat de dumneavoastră, vreau să fac parada homosexualilor, să nu vie Dumnezeu şi nici Biserica Ortodoxă să mă ameninţe cu Sodoma!” Cine a înţeles să tacă. Cine nu, să întrebe. Deci, nu toţi francezii au strigat la fel. Numai iniţiaţii, urmaşii celor care au făcut turnul Babel, au strigat: „Striviţi L, distrugeţi L pe infamul Dumnezeu, Care nu ne lasă să avem o libertate absolută, adică libertinaj!”

    Ştiu că dintre dumneavoastră, chiar cei care sunteţi la un metru de mine, mă socotiţi duşman al lor. Pentru că v am spus ieri că Dumnezeu spune: Iubeşte pe vrăjmaşul tău! Şi eu am spus: „Eu înţeleg să iubesc pe vrăjmaşul meu, nu pe vrăjmaşul lui Dumnezeu”. Astăzi, însă, am să vă vorbesc ce simt şi cred eu, mai mult decât am spus ieri. La Liturghia de astăzi, şi toate Liturghiile care se fac de ortodocşi, pe tot globul pământesc, se spune aşa: Pentru cei chemaţi [să intre în Biserica lui Hristos], trebuie să ne rugăm noi, creştinii. Şi ce să ne rugăm? Întâi, să i înveţe cuvântul adevărului Dumnezeu. Înţelegeţi? Să le descopere Dumnezeu Evanghelia dreptăţii. Evanghelia dreptăţii înseamnă a credinţei, a nădejdii şi a dragostei. „

    Apreciază

  5. Paul said, on Ianuarie 7, 2018 at 9:49 pm

    Avem o situtie critics,intregul sinod Orthodox vazut in erezie,nici in ierarh marturisitor.ei vorbesc frumos,sunt diplomatic,dar faptele?CE spun sfintele canoane?CE spun sfintii parinti? Au invatat ei cuvantul adevarului? Au ei dragoste data de oile pe care le pastoresc? Sunt ei vrednici? Respects si apara sfintele canoane,sfintii parinti,Sfanta scriptura?mai sunt ei ortodocsi?

    Apreciază

    • Paul said, on Ianuarie 7, 2018 at 10:00 pm

      Avem un sinod cazut in erezie,ierarhi diplomati,pastori care nu invata drept cuvantul adevarului pe cei care II pastoresc,crestinii sunt necatehizati si ei se poarta cu viclesug,sectele sunt tolerate si pastorii vrednici sunt prigoniti,chair de care cei care ar trebui sa II apere.

      Apreciază

  6. Alex said, on Ianuarie 8, 2018 at 4:23 am

    Ronald Bernard – bancherul olandez de elită care a demascat Oculta Mondială Evreiască! El a ajuns să lucreze direct cu piramida de top a elitei globale.

    Ronald Bernard ne spune să citim „Protocoalele Înțelepților Sionului”, pentru că totul se petrece conform acestor Planuri Evreieşti!

    Ronald Bernard spune adevărul despre Sistemul bancar mondial, Multinaţionale, Servicii secrete, Terorism, Ritualuri satanice cu sacrificarea copiilor, Sacrificarea copiilor pentru organe …

    Partea 1:

    Partea 2:

    Partea 3:

    Apreciază

  7. sherlock_holmes said, on Ianuarie 8, 2018 at 8:59 am

    Oricum sint vremuri grele,se mai spune ca de obicei oamenii au conducatorii pe care-i merita.Pina la urma,noi nu mergem la Biserica pentru ierarhi,ci pentru Hristos,ingeri si sfinti,pentru oamenii care au trait,traiesc si vor mai trai pe acest pamint si care se vor mintui. Si pentru unirea noastra cu Hristos,pentru induhovnicirea noastra. Si aici sint de acord cu parintele Ioan ( in altele nu sint ),ar trebui sa ne spovedim si impartasim cit mai des. As adauga chiar mai mult,este vremea in care ar trebui sa renuntam la patimile noastre macar,caci acestea ne vor impiedica sa vedem adevarul pina la capat,ne vor atita unii impotriva altora si la final ne vor robi sa luam si cipul pe mina sau pe frunte care va asigura alimentarea lor.( chiar daca din cap sau numai din virful lui stim ca acela este moartea vesnica )

    Iar fara ierarhi nu exista Biserica,au existat Biserici mari,precum cea rusa din cartacombe sau Biserica ROCOR ( a rusilor din afara granitelor ) care a dat mari sfinti,si anateme impotriva ecumenismului,si totusi s-au stins sau s-au cam stins,probabil nu au mai existat crestini de valoare pe care sa-i induhovniceasca,nu stiu….cu atit mai mult incercari cu mult mai timide decit acestea or sa reuseasca in vre un fel.

    Doar daca nu va face Bunul Dumnezeu o minune si se vor separa sau macar limpezi apele,cum a spus si parintele Iulian de la Podromu parca ( si sint de acord cu aceasta )

    ……………………

    Cit despre caderile din credinta ( minciuni ) care se tin lant de aproape o suta de ani,pe parcursul lor Biserica a dat sfinti precum Siluan,Sofronie,Sfintii inchisorilor ( uriasi ),in vremea zgubiliticului patriarh ecumenic anathegoras sfinti precum Iosif in sfintul Munte Athos si alti mari duhovnici au fost sfatuiti personal de Dumnezeu sa nu paraseasca Biserica ( de ce,nu ma intrebati caci nu stiu ),apoi Serafim Rose,Sfintul Ioan Maximovici,Sfintul Iustin Popovici ( urias ),apoi toti marii nostri duhovnici care acum nu mai sint pe pamint ( sau sint dar nu-i vedem noi ) care au fost tot sub aceeasi ierarhie de astazi si nu au iesit din Biserica. Or fi stiind dinsii ceva ceea ce noi nu stim,cu siguranta.

    Parerea mea este ca oamenii ( crestinii care stiu ca nu mor cind mor ) nu vor mai merge la Biserica cind aceasta va muri,( aici nu vorbesc de Biserica ca stilp si temelie a adevarului care va subzista la sfirsit intr-un ierarh,un preot si un mirean cum spunea un sfint ) cind antihristul va scoate icoanele Lui Iisus Hristos si Sfintei Maici din Biserica si isi va pune propriul chip,altii mai devreme cind vor fi oficiate ” nunti ” ale minoritarilor,altii mai devreme cind poate vor fi interzise tainele pe diverse motive,altii si mai devreme cind vor intra alesii cu palarii pe cap in biserica,altii mindri de desfrinarile lor se vor maimutari pe acolo sau poate si mai rau….adica nu vor mai merge la biserica nu pe canoane,sau marturisiri de credinta,ci din viata proasta,urita, mincinoasa si trufasa in splendoarea ei,pe care „biserica”, „bisericile” le vor afisa.

    Pina atunci insa,cei care stiu ca mai exista har in Biserica din experienta ( si nu au nevoie de explicatiile sau convingerile altora ) se bucura ca Dumnezeu mai tine inca tainele lucratoare,pentru mintuirea lor,si nu le ramine decit sa-si puna speranta in Dumnezeu,Sfinta Maica Lui,Sfintii la care au evlavie,Sfinta Scriptura,scrierile Sfintilor Parinti si sa caute sa se intovaraseasca cu crestini cit mai despatimiti,cu dreapa masura si socoteala,cumpatati in toate,gata oricind sa lase lumea trecatoare de aici pe cea vesnica care ne asteapta.

    Apreciază

    • saccsiv said, on Ianuarie 8, 2018 at 1:02 pm

      sherlock_holmes

      Preotii nepomenitori sunt in BOR.

      Tu spui sa mergem la preotii pomenitori?

      Apreciază

      • sherlock_holmes said, on Ianuarie 9, 2018 at 9:11 am

        Da,caci si preotii pomenitori sint in BOR.

        Apreciază

      • guti flo said, on Ianuarie 9, 2018 at 7:34 pm

        sherloc_holmes
        BOR inseamna Dreapta Credinta …daca ei sunt in aceasta Biserica, ar trebuii sa o apere de erezie, nu sa o infesteze!…..vezi semnaturile ierarhilor din Creta si preotii care ii sustin prin pomenirea lor!

        Apreciază

      • Dana said, on Ianuarie 9, 2018 at 11:08 pm

        Te intreb : Esti tu fara de pacat?

        Apreciază

      • saccsiv said, on Ianuarie 10, 2018 at 8:43 am

        Dana

        Nu. Referitor la tema ai ceva de zis?

        Apreciază

  8. gheorghe said, on Ianuarie 8, 2018 at 10:45 am

    Nu cred ca ma insel – acesta care „urmeaza” lui pater, Papa sau Patriarh e de acord ca cel care i-a dat o paine sa huleasca pe Dumnezeu.
    Nu ajung eu des in Romania si nu cred ca mai e tentanta vizitarea acestui loc unde exista o astfel de atitudine…
    Fuga de suferinta este principiul de capatai al paganilor, ereticilor si nu „purtarea crucii” ceea ce transpare din sustinerea pozitiei proprii.
    Asa au facut Sfintii PArinti, asa au facut ucenicii… s-au facut frate cu minciuna ca sa se mantuiasca, nu-i asa???
    Imi sta mintea in loc sa vad cum se straduie sa dizolve uleiul in apa.

    Apreciază

  9. ioana L. said, on Ianuarie 8, 2018 at 12:07 pm

    Doamne ajuta si la multi ani! eu am spus ca parintele Ioan de la Rarau e ratacit….poate acum se vor convinge si altii.Impartaseste fara spovedanie, are in jurul lui femei dubioase etc. Sa ne fereasca Dumnezeu de asemenea preoti! Frate Vasile, la multi ani si putere iti doresc! Te rog din suflet sa-mi spui ce stii de fratele el.

    Apreciază

  10. Cristian said, on Ianuarie 10, 2018 at 1:14 am

    Genul asta de parinti sunt parinti de manastire pe care nu-i intereseaza prea mult ce se intampla in afara manastirii. Merg inainte dupa cum au invatat fara sa mai deosebeasca nimic, fara sa stie ce se intampla in lume. El crede ca toti oamenii sunt calugari si traiesc ca si el. Promoveaza genul de crestinism intalnit la romani…mergem inainte oricum…facem niste rugaciuni si restu sa pice din cer. Noi nu mai trebuie sa facem nimic: nu mai trebuie sa gandim, sa muncim, sa actionam, nimic. Doar sa stam ca lucrurile se vor rezolva ca Dumnezeu e milostiv. Ne lasam loviti furati si nimiciti din toate partile si dupaia ne cantam ca nu ne-a ajutat Dumnezeu. Pe cand eu cred ca deaia ne-a dat Dumnezeu minte si vointa si inima si suflet sa luam si masuri si sa actionam in functie de ce am inteles din ce ne-a invatat Dumnezeu. Asa ne demonstram credinta. Altfel ce? Traim ca niste momai? Nu se zice de demult ca intelepciunea e placuta lui Dumnezeu? Si nu face parte din intelepciune distingerea binelui de rau?
    Ar avea dreptate parintele din alt punct de vedere. Poate asa vrea Dumnezeu sa ne lase sa vedem totul limpede cum suntem jecmaniti din toate directiile si sa suferim. Doar El asta face de cand a facut lumea…vede totul stie totul dar lasa sa se intample. Proorocii asemenea vedeau limpede totul si sufereau. Si sunt considerati cei mai mari mucenici…si poate ne asemenam mai mult lui Dumnezeu prin aceasta nedreptate de a fi vanduti. Poate ar trebui luata problema cu pomenirea altfel…sa luam exemplul Domnului si sa-i pupam, gen sa le dam sarutarea cum i-a dat Domnul lui Iuda cand a fost vandut. Cred ca e buna marturisirea adevarului sa le aratam ca stim ce fac ierarhii ,dar sa ii lasam voit stiind ca prin ei vom fi cinstiti si astfel implinim si alta porunca a Domnului, sa intoarcem si celalalt obraz care cred ca e esenta.
    Intr-un fel parintele de mai sus asta face. Spune ca in Creta a fost satanism dar totusi accepta asta pentru ca probabil o ia tot ca pe un plan al lui Dumnezeu. Si probabil ca Dumnezeu ii da sarutarea finala lui Satan. Il lasa sa se amageasca pe el si slujitorii lui si sa se imbaieze in pacea si iubirea lui mincinoasa pe care tot o sustine si Daniel.
    Doar ca a clacat undeva parintele. S-a lasat prostit de IPS Teofan ca suntem o forta si ca sunt ortodocsi. Pai ce sa fi zis Teofan si ceilalti. L-au dus de nas, l-au luat de prost. Ce forta suntem? Ca suntem multi? Multi si prosti. Multi tradatori.

    Apreciază

  11. Pr. Evghenie said, on Ianuarie 10, 2018 at 2:37 am

    Parintele Ioan spune clar: cand va porni prigoana, atunci se va vedea cine e ortodox, dar pana atunci de ce sa rada sectarii de noi pentru ca ne certam? Sa ne rugam pentru episcopii care ne-au hirotonit si sa pastram pe cat se poate unitatea ortodoxiei.
    Si despre Arsenie Boca trebuie intrebati oamenii care l-au cunoscut, iar nu cei care nu l-au cunoscut. Sa nu ne dam cu parerea fara a cunoaste. Poate ca e sfant, in privinta asta cred ca sunt mai multe dovezi decat contra. Mai bine ar fi sa asteptam ca Dumnezeu sa arate adevarul.

    Apreciază

    • guti flo said, on Ianuarie 10, 2018 at 12:41 pm

      Pr Evghenie,
      PaNa la prigoana, vrasmasul umbla la dreapta credinta, dovada „sinodul” din Creta, ameteste lumea cu ecumenismul….iar daca toata lumea va cadea in aceasta plasa a ecumenismului..pt ei pur si simplu nu va fi niciun fel de prigoana!
      Prigoana va fi pt cel care a inteles ca nu poti face compromis cand vine vorba de credinta..si iti taie craca de la inceput!

      Cel ametit de ecumenism, nu va intelege ce se petrece..si va astepta prigoana mult si bine…pt el tot timpul va fi gresit sa ia atitudine fara binecuvantarea unui preot, care la randul lui este ametit de ecumenism…si care cel mai probabil nu va da aceasta binecuvantare daca gandeste ca in felul de mai sus!
      Nu ai cum sa pastrezi unitatea cu vrasmasul lui Dumnezeu!..unde ati auzit dvs asta!?….asta este ameteala despre care se vb , si pe care dvs o sustineti..cu voie sau fara voie!
      A nu se intelege ca nu este respect si ascultare fata de haina preotiei….dar in niciun caz in felul asta!
      Sfinti parinti au definit f bine linia intre adevar si minciuna…iar dvs prin ceea ce sustineti, nu faceti decat sa ignorati aceasta linie!

      Apreciază

    • ioana L. said, on Ianuarie 10, 2018 at 5:02 pm

      Pai parintele Arsenie Papacioc l-a cunoscut foarte bine pe Arsenie Boca! Iar pustnicul de la muntele Athos, care l-a vazut in iad (sunt dovezi ca e absolut autentic ceea ce spune) pe Arsenie Boca cred ca stie ce a vazut.

      Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: