SACCSIV – blog ortodox

Semnati petitia: MICSORAREA VITEZEI de intrare la peron a TRENURILOR de METROU

Posted in Uncategorized by saccsiv on decembrie 14, 2017

Asa intra actualmente un tren de metrou in statie:

Aruncarea in fata metroului a devenit una dintre metodele folosite de sinucigasi iar crima de la Dristor va deveni probabil model si pentru altii cu mintea zob.

S-au vehiculat tot felul de propuneri: senzori smecheri care sa piuie, linii nu stiu de care, garduri anti bla bla bla si altele asemenea.

Dar solutia este simpla: trenurile sa franeze din timp, astfel incat deja viteza lor la intrarea in statie sa fie suficient de mica pentru evitarea oricarui pericol. Adica, viteza melcului inca de cand a ajuns in dreptul peronului.

Insa, NU SE VREA!!! Conform mass-media, reprezentantii Metrorex au declarat:

 

„Cu privire la micşorarea vitezei de intrare la peron a trenurilor de metrou menţionăm că aceasta este impusă de sistem tinând cont și de următoarele criterii: siguranța călătorului, distanță de frânare, intervale de circulație. În cazul utilizării unei viteze reduse la peron s-ar crea intervale mai mari de succedare între trenuri, ceea ce ar produce disconfort publicului călător și, mai grav, ar duce la mai multe situații de supraaglomerare în stații. Precizăm că distanţa de frânare este direct proporţională cu masa inerțială a trenului de metrou care este foarte mare, ceea ce implică o distanță de frânare mai mare.”

 

Cu alte cuvinte, lor nu le pasa de viata, ci de aiureli.

Semnati va rugam petitia:

https://www.petitieonline.com/micsorarea_vitezei_de_intrare_la_peron_a_trenurilor_de_metrou

Poate ca astfel cineva din Ministerul Transporturilor va impune totusi aceasta masura care salveaza vieti.

Masura care se impune a fi luat de urgenta si in cazul trenurilor de suprafata ce intra in gari.

 

Reclame

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dan Savulescu said, on decembrie 14, 2017 at 8:44 pm

    Sefii de la metrou au dat acest raspuns nu pentru ca nu se poate reduce viteza din cauza intarzierilor, ci ca nu vor sa suplimenteze nr. garniturilor.Cand este vorba de marit nr. de angajati obisnuiti nu se poate, dar pentru directori si directori si cat mai multe capuse in frunte cu cei care conduc sindicatele se poate.

    Apreciat de 1 persoană

  2. STOP RFID (Viorel Ghica) said, on decembrie 14, 2017 at 9:11 pm

    Apreciază

  3. marian said, on decembrie 14, 2017 at 11:50 pm

    Doamne ajută! Sotia mea e din state si acolo aruncarea altuia sub metrou sau sub autobuz e motiv de distractie pentru negri. Atentie mare si la arabi. Criminala avea aspect de araboaica, purta batic infasurat pe cap si pe gat.
    Unica solutie de bun simt este dublarea cu panouri inalte a usilor trenului cu deschidere sincronizata. Nu ar trebui sa fie prea scumpa dar in tara asta totul e scump.
    La Londra unele statii au asa ceva.

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 15, 2017 at 6:00 am

      marian

      Dar micsorarea vitezei de ce nu e de bun simt?

      Apreciază

      • marian said, on decembrie 15, 2017 at 7:31 am

        Cred ca la cat de lung este peronul si la cat de mult dureaza calatoria, reducerea vitezei la 5Km pe ora ar complica lucrurile. Nicaieri in lume nu am auzit sa mearga trenul cu 5Km/ora in statii.
        Panourile lungi cat tine trenul ar salva pe multi dar nu se vor monta pe motive diverse. Ideea e sa se moara. Trecerile de pietoni au verde care abia lasa pe cei in putere sa treaca strada. Rosu dureaza si trei minute. Ideea e sa pierzi, timp, nervi, eventual, viata

        Apreciază

  4. Eu said, on decembrie 15, 2017 at 12:33 am

    Ce vrei sa obtii cu petitii on line??? Unde si cand s-a luat in seama o astfel de actiune ????!!!!
    Cine va asculta macar ce vrei sa spui: guvernul, presedentia, institutiile statului, metrorex, ISU samd ??!!!!!

    Apreciază

  5. Prahovean said, on decembrie 16, 2017 at 5:22 pm

    De la începutul anilor 2000, în procesoarele Intel din PC-uri a fost introdus un sistem de supraveghere foarte viclean. Avem un sistem de operare (OS) care bootează de obicei de pe hard disk, se încarcă, ne logăm etc, de obicei Windows, dar poate fi și un sistem Unix: GNULinux (pe servere, de obicei), Mac OS X, BSD, Minix etc. Ei bine, procesorul x86 (de PC) duce o viață dublă. Bootează și OS-ul de pe hard disk, în mod vizibil, dar și unul invizibil, prezent chiar în procesorul însuși, invizibil, fiind un Minix (Minix-ul original a fost creat de evreu) modificat. Acest OS supraveghează ce se întâmplă pe cel vizibil și intervine uneori (playback video, spre exemplu). Acel OS poate rula chiar rula chiar când PC-ul este oprit (aparent, evident), făcând cine știe ce. Probabil că și procesoarele x86 fabricate de AMD (singura companie concurentă a Intel) au un sistem asemănător. Cred că și tabletele și smartphone-urile au un sistem asemănător (deși folosesc procesoare ARM, nu x86).
    Aici linkul sursă https://hackaday.com/2017/12/11/what-you-need-to-know-about-the-intel-management-engine/
    Rog un articol despre aceasta pe acest blog sau cel puțin pe Orthodox Info.

    Apreciază

  6. discerne said, on decembrie 17, 2017 at 3:33 pm

    Pornind de la utilizarea unui anumit instrument, sa facem urmatoarea paralela: furculitele au fost concepute pentru a se folosi la mancare. Daca cineva foloseste o furculita drept arma si omoara pe altul (putin probabil, dar nu imposibil), eventual in public, atunci probabil ca s-ar pune problema: furculitele sunt periculoase! Ar trebui sa le fabricam din alt material, astfel incat naucii sa nu le foloseasca drept arme sau sa se sinucida!
    Mijlocul de transport cel mai periculos din lume este autoturismul. Dupa cum sunt facute drumurile romanesti, nu este de mirare ca sunt atatia morti. Intrebati orice politist rutier despre carnagiile care se produc pe autostrazi. Cu toate acestea, nu se vorbeste despre a face drumuri mai sigure pentru pietoni. Mijlocul cel mai sigur de transport este avionul, raportat la nr de morti si eventual raniti imediat in urma unor accidente de avion. Totusi, acesta este mijlocul cel mai controlat din lume – si nu e sigur pt ca e controlat, era cel putin la fel de sigur si inainte de introducerea masurilor dupa atentatele de la 9/11. Oare nu cumva de fapt, metroul reprezinta urmatoarea tinta si urmatorul loc de „joaca” al unor servicii secrete pentru organizarea unor inscenari de tip „steag fals”? Oare nu cumva scenariul cu supravegherea de la metrou se repeta in numele statului-dadaca? de fapt camerele de luat vederi nu sunt puse acolo pentru a identifica infractiuni, ele sunt puse acolo ca sa supravegheze populatia din princiiu, sa obisnuiasca cu ideea asta si cand asta nu ajunge sa pretexteze ca se impun masuri mai severe. De exemplu, acum 2 ani, s-au retras automatele de carti de pe peroane din „motive de siguranta”. Really? Adica un automat de carti este mai periculos decat un orbete care e platit de Metrorex ca sa nu se uite la monitor?

    Apreciază

  7. X said, on decembrie 19, 2017 at 6:06 pm

    Cred ca ratam esentialul in povestea asta! Nu e vorba de siguranta sau de viteza sau de metrouri sau chiar de persoane bolnave psihic. Eu cred ca este o crima comandata politic pentru a putea starni (sau a incerca starnirea de) REVOLTE!! Mai precis au inceput deja sa se certe pe codul penal, daca se vor mai accepta sau nu dovezile preluate de camere video sau aparate de inregistrat audio sau poze etc. Unii vor sa NU mai fie acceptate astfel de dovezi, altii vor sa se accepte dovezile. De aici si manevra politica numita crima: au dat presei inregistrarile de la metrou ca sa starneasca opinia publica, sa incite omul de rand, ca uite nene: avem dovada video si criminala scapa cu dovada cu tot, ca nu mai accepta codul civil dovezile video!

    Iar esentialul ma tem ca este urmatorul: atat PSD cat si PDL cauta IMPREUNA sa starneasca revolte! PSD arunca legi aiurea, PDL incepe sa condamne „PSD – ciuma rosie” si deja oamenii de rand se polarizeaza, se impart in doua tabere: unii cu PSD, altii cu PDL! Daca le reuseste planul se poate ajunge rau de tot! Ne vom lupta roman cu roman, de or sa ramana magiarii „pe tusha” uitandu-se la noi si razand!

    Solutia ar fi SA NU NE LASAM ANTRENATI in astfel de jocuri si sa nu iesim in strada DE NICIUNA DIN PARTI: nici pro-PSD, nici pro-PDL!!

    Apreciază

  8. Ioana said, on decembrie 19, 2017 at 6:25 pm

    Efectele Legii Educației asupra românilor din Ucraina

    Apreciază

  9. Ioana said, on decembrie 19, 2017 at 6:27 pm

    http://ioncoja.ro/70-de-ani-de-la-asasinarea-lui-nicolae-iorga/
    Am întrebat ce s-a întâmplat cu Traian Boieru, cel care a organizat asasinatele. Mi s-a răspuns că a fost exclus din Mișcarea Legionară, iar legionarii nu i-au mai vorbit niciunul. Le-am răspuns celor doi camarazi că a fost o prostie din partea legionarilor, care i-au întors spatele lui Boieru în loc să-l ancheteze riguros, spre a se înțelege ceea ce părea de neînțeles: de ce l-a omorît pe marele profesor? Boieru a murit relativ târziu, iar legionarii au avut timp suficient ca să vadă cât de greu atârnă în palmaresul legionar asasinarea lui Iorga. Cu alte cuvinte, dacă asasinii au avut ca scop discreditatea Mișcării legionare, compromiterea acesteia, au ales bine: cam tot românul se simte îndrepățit să le reproșeze legionarilor moartea lui Iorga, chiar și cei care nu au citit nici măcar un sfert de pagină semnată de prolificul om de cultură. Disculparea legionară trebuia să înceapă prin anchetarea participanților la asasinat, prin obligarea acestora să prezinte propria versiune despre cele întâmplate. În lipsa acestor mărturii de prima mână, acuzațiile la adresa legionarilor in corpore vizați nu e de mirare că nu mai contenesc!

    Teoretic vorbind, nu putea să nu existe un interes în compromiterea legionarilor prin înscenarea unui asasinat care să fie pus pe seama lor. E foarte posibil ca unii să fi avut amândouă interesele, să fi avut ceva de câștigat atât din dispariția lui Nicolae Iorga, cât și din incriminarea legionarilor ca asasini ai marelui cărturar. Cine sunt aceștia? Mai curând aș întreba cine, pe scena politică românească și internațională, nu avea interes să-i compromită pe legionari?!…

    Apreciază

  10. tataia said, on decembrie 25, 2017 at 2:27 am

    N-am mai comentat de mult pe aici dar tin sa intervin si eu in aceasta disputa. Probabil iar nu vor fi unii de acord cu mine dar nici eu nu sint de acord cu reducerea vitezei trenurilor.Sa va explic cum sta treaba. Explicatiile celor de la metrorex sint incomplete sau greu de inteles pentru omul de rind dar contin ceva adevar. Hai sa ne gindim putin. A frina la 5 la ora inainte de intrarea in statie nu pare a fi mare lucru….dar daca ne gindim ca asta inseamna sa frinezei trenul cu 200 de metri inainte…dar ce spun eu 200 de metri, 200 de metri are peronul, poate este nevoie sa frinezi chiar si cu 1 Km inainte. Iar 1 Km este exact distanta medie intre statii. Ceea ce inseamna ca ar fi nevoie sa pastram pe tot parcursul o viteza redusa. In cel mai bun caz (cel in care frinam cu 200 de metri mai devreme) provocam intirzieri de aproximativ 2 minute la fiecare statie parcursa. Nu pare mult dar daca avem de mers 12 statii? Deja intirziem cu 24 de minute. Dar daca schimbam si trenul? Intirziem cu 40 de minute. Daca fiecare calatorie cu unul sau doua trenuri intirizie in medie 30 de minute fata de timpii actuali va dati seama cit inseamna asta pentru TOATE calatoriile efectuate cu metroul in decurs de o zi? Doua minute nu pare mult dar daca aduni doua de colo cu doua de colo cu doua de colo se ajunge la intirizieri extrem de neplacute. NU mai vorbesc de situatia in care trenul ar trebui sa pastreze viteza redusa pe tot parcursul distantei de 1 Km intre doua statii. Sa zicem ca trenurile ar fi nevoite sa pastreze viteza de 40Km/h in loc de 80Km/h cum este in momentul de fata. Am ajunge deja la intirzieri astronomice. Deci metoda este pszibila dar nu este fezabila. Ar face din metrou un mijloc de transport extrem de lent…

    Cineva spunea aici ca nu vrea metrorex sa suplimenteze numarul de garnituri….nici asta nu ar functiona deoarece garniturile mergind mai incet ar trebui sa pastreze chiar distante mai mari intre ele pentru a evita coliziunile intre acestea. Deci ar trebui a scoata mai putine garnituri pe traseu iar asta ar insemna intirzieri suplimentare fata de cele provocatre deja de incetinirea garniturilor…imi veti spune ca este un sacrificiu necesar pentru a slava vieti omenesti…dar sa nu uitam ca la ora actuala toata lumea traieste in viteza….metroul si-ar pierde renumele de mijloc de transport urban rapid..

    Metrorex nu vrea sa salveze vieti omenesti? Ma tem ca nu functioneaza asa. Noi cu totii stim ca exista un plan mondial de depopulare…dar sa crezi ca si metrorex este parte a conspiratiei este prea mult. Pur si simplu intiirzierile provocate de aceasta metoda sint prea mari pentru ca metoda sa poata fi luata in considerare..in rest Metrorex nu este parte a nici unei conspiratii. Conspiratia s-ar prea putea sa fie in alta parte si sa nu o vedem….Pina la urma s-ar putea sa se introduca si la noi sistemul cu perete cu usi la peron cu deschidere sincronizata cu a usilor trenului…aceasta metoda nu prodeuce intirzieri ci doar costuri foarte mari de instalare si o degradare groaznica a aspectului statilor de metrou. Dar macar salvam vieti omenesti, nu?

    Cum am spus conspiratia este in alta parte….iar eu unul voi ingrosa rindurile celor care cred ca este vorba de un asasinat comandat politic. Evident nu am cum sa fiu sigur….dar fie ca este vorba de o nebuna de legat fie de un asasinat comandat politic stiti cum e cel mai bine sa procedati pentru nu va expune pericolelor? Nu circulati cu metroul! Folositi masina personala asa cum ar trebui sa procedeze orice persoana anti-sistem. Eu asa fac.

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: