SACCSIV – blog ortodox

Video: RWANDA – Economie FARA CASH pana in 2020 si orase inteligente

Posted in Uncategorized by saccsiv on Septembrie 20, 2017
Tagged with: , ,

17 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Arhanghelul said, on Septembrie 20, 2017 at 9:35 pm

    Alo … nea Vasi … hai bre ca …. nu suntem chiar toti … fara de matematici …

    Nu zic … ca nu … va fi precum in titlu …
    Dar sa ne uitam ce PIB are TARAna aia …
    Ce PIB pe cap de maimuta(vita furajata) …

    Pai la sub 4 miliard $ PIB la peste 10 Meleoane de MAIMUte …
    Cred ca si PIB-ul Rumaniei de peste 170 Miliarde $ la sub 20 meleoane de OI … este astronomic ..

    170mild. / 10mild. = „de 17 ori ”

    Pai daca vine NOM-ul cu 100 (hai … 50 miliarde de dolari in 2 ani ) este RAiUL pe pamant … la maimutele cu ChIP …

    AAaaaaa … am zis ChIP … scuze din prostie … IoT (pentru cine stie) …
    Deh sunt un Idiot … nu ma credeti … dau cu pietre … de PROst ce sunt …

    Apreciază

    • saccsiv said, on Septembrie 21, 2017 at 12:16 am

      Arhanghelul

      Tu stii ce vrei sa zici.

      Apreciat de 1 persoană

    • Riko said, on Septembrie 21, 2017 at 12:30 am

      @Arhanghelul
      Nu esti prost, esti doar increzut. Dar nu esti tu increzut din propria initiativa ci iti sopteste ala rau. Si eu am aceiasi problema stiu cum e sa fi increzut chiar daca nu vrei asta. Recomand capul plecat, mai putina vorba, si foate important, rugaciunea inimii.

      Apreciat de 1 persoană

    • Riko said, on Septembrie 21, 2017 at 12:39 am

      @Saccsiv
      Arhanghelul zice ca la nivelul economic al Rwandei. Cu investiti straine(NOM) minime, Rwanda poate fi foarte usor controlata si transformata intr-o utopie intr-un timp foarte scurt.

      Apreciază

  2. Arhanghelul said, on Septembrie 20, 2017 at 9:36 pm

    Erata … Q.E.D. …

    https://ro.wikipedia.org/wiki/Rwanda

    Apreciază

  3. Arhanghelul said, on Septembrie 20, 2017 at 10:15 pm

    Apoi … cand ma pun pe studiat o treaba …ma pun … deh doar sunt un I_oT … cu di … de la dobitoc (goi”) …


    Apreciat de 1 persoană

  4. iscru emanuel said, on Septembrie 20, 2017 at 11:21 pm

    postati aceasta filmare sa vada toata lumea ce se vede pe buletinul nostru cu lampa cu ultraviolete.sunt din pit,si eu am cunoscut pe Dumnezeu la colibasi,am povestea mea aici Cristii.pe fb unde marturisesc si eu cum pot. Iscru Emanuel.. Doamne ajuta.sper sa postezi filmarea.

    Apreciază

    • luigilucretiu said, on Septembrie 21, 2017 at 2:24 pm

      va rog postati imagini foto de la acest videoclip sters de pe youtub ca sa vada toata lumea ce se vede pe buletin cu lampa cu ultraviolete

      Apreciat de 1 persoană

    • Riko said, on Septembrie 21, 2017 at 8:08 pm

      Functioneaza si cu asa ceva? Oare?

      Apreciază

      • Riko said, on Septembrie 21, 2017 at 8:22 pm

        un video mai bun.

        Eu am incercat dar nu am un marker care sa prinda pe scotch, si nu pare sa fie nimic pe buletin.

        Apreciază

  5. iscru emanuel said, on Septembrie 20, 2017 at 11:22 pm

    Apreciază

  6. Tom Beron said, on Septembrie 21, 2017 at 4:09 am

    Nu doar in Rwanda ci peste tot in Africa se poate cumpara cu telefonul. In India si China si cersetorii au celulare si pot primi donatii folosind noua tehnologie…e o chestiune de timp pina ajunge peste tot..

    Apreciat de 1 persoană

  7. isa said, on Septembrie 21, 2017 at 9:10 am

    Proiect de lege privind vaccinarea persoanelor în România –> Comisia pentru învăţământ, ştiinţă, tineret şi sport transmite avizul cu nr. 168-FAVORABIL cu un amendament: https://senat.ro/Legis/Lista.aspx?cod=20706
    Amendamentul se refera la obligativitatea furnizorilor de servicii media de a promova campaniile de vaccinare.ale ministerului mortii, nicidecum la aspectele grave existente in aceasta lege.

    Apreciat de 1 persoană

  8. kosk said, on Septembrie 21, 2017 at 3:09 pm

    reamintesc..ptr cine nu stie in Rwanda a avut loc un rzboi civil intre triburile tutsi si hutu soldat cu un masacru (aprox 1 milion de morti) la o tara mica este devastator. teren pregatit ptr NOM aia adevarata..

    Apreciat de 1 persoană

  9. iscru emanuel said, on Septembrie 23, 2017 at 9:20 pm

    Mare Atentie:Priviti insemnele masonice ce se ascund in buletinele noastre se vad la lumina ultravioleta.Priviti ce ne pregatesc masonii prin scoaterea banilor cash.Pericolul vaccinurilor si ce contin ele cu adevarat.Problema din Biserica dupa Sinodul din Creta. Fratilor traim vremurile de pe urma si noi nu realizam asta.

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

