Saccsiv – Weblog

Cateva cuvinte despre PUBLICITATEA de pe PORTAL

Posted in Uncategorized by saccsiv on Septembrie 8, 2017

Adica despre reclamele de la:

http://ortodoxinfo.ro/

MOTIVUL

Ca să funcţioneze, acest portal sau oricare altul de mărimea lui are nevoie de bani. E elementar. Cine totuşi nu pricepe, să citească şi ce zic alţii pe chestia asta:

NU AJUTAŢI FINANCIAR atunci NU AVEŢI PRESĂ LIBERĂ

Adică, un portal sau o televiziune sau orice altceva independent are nevoie de susţinerea financiară a cititorilor, telespectatorilor, publicului. Bănuţul văduvei. Câte o picătură de la mulţi.

Teoretic, se poate şi altfel: un sponsor da banul şi nu te doare capul. Poţi plăti tot ce-ţi trebuie şi, ceea ce-i chiar foarte important, poţi avea şi angajaţi.

Iar totul e bine şi frumos până la momentul în care sponsorul începe cu figuri în cap: “Dar de ce scrieţi despre tema X (să zicem despre cipuri sau ecumenism)?”. Şi din acel moment ori nu mai duci o campanie anti ecumenism (de exemplu) ori renunţi la sponsor. Adică, praful şi pulberea se alege de portal.

Unii dintre voi poate că vor zice cam aşa: “De ce nu-l alegeţi de la bun început pe aceeaşi linie cu voi?

Păi, îl alegi, dar poţi să ştii cum se suceşte? Sau ţi se pare că l-ai ales bine, dar el doar s-a prefăcut. Cum aşa? Simplu. Există organizaţii cu bani care vânează orice treabă independentă şi încearcă să se bage în seama când simt că scârţâie financiar. Şi trimit un om cu totul binevoitor şi tica-tica, încet-încet ajungi să depinzi doar de el. Iar la momentul oportun: zbang! – lovitura de măciucă. Să ştiţi că destui au căzut în plasa asta. Aşa se face că unii dintre cei ce figurau a fi în aceeaşi tabără cu noi şi-au schimbat pe anumite teme brusc discursul.

Prin urmare, fără sponsor mare şi unic.

Deci, rămânem la varianta cu cititorii cei mulţi. Doar că cititorii cei mulţi sunt… români. Iar majoritatea românilor, la faza asta, au o mare hibă. Chiar dacă teoretic reuşesc să priceapă, practic greu e să-i urneşti la o astfel de acţiune. Ei vor să stea comod la birou sau pe fotoliu şi să citească gratis. Eventual să şi comenteze. Şi vai, dacă nu eşti pe fază să-i aprobi iute iute postarea, să-l vezi cum dă din picioare de nerăbdare, iar unii îţi dau şi un cap virtual în gură, pentru că nu-i vede lumea comentariul. Care comentariu, desigur, nu poate fi decât ceva cu totul demn de cioplit în piatră pentru posteritate.

Asta, la modul general vorbind. Concret, noi am păţit cam aşa:

Când am dat drumul la Portal, am făcut un apel public să fim ajutaţi. Şi am fost. Chiar binişor. Şi ne-am târâit aşa o bucată de vreme. Doar că nu s-a strâns o sumă să ne ţină cu anii. Şi nici portalul nu e Columna lui Traian, s-o construieşti o dată şi să rămână aşa milenii. Ci e o treabă ce consuma mereu. Aşa că la un moment dat am mai făcut un apel. Rezultatul? Slab. Şi am mai făcut unul. Şi mai mai slab. Şi încă unul. Dezastru. Şi astfel că în vara asta era cât pe ce să renunţăm la el, spre bucuria duşmanilor. Dar ne-a ajutat bunul Dumnezeu şi pe ultima sută de metri doi fraţi s-au zbătut şi au mobilizat pe cine mai cunoșteau şi ei, astfel încât am mai primit o gură de aer.

Sigur, există o mână de cititori dintre cei vechi care au ajutat totuşi constant. Fără ei nici atâta nu rezistăm. Doar că nu e suficient. Cu atât mai mult cu cât Asociaţia nu are în program doar acest Portal. Vrem să facem cu mult mai multe: cărţi, conferinţe, televiziune.

Într-adevăr, există mult mai mulţi care au zis că ar da lunar cât de un pachet de ţigări sau de-o bere sau măcar de-un pachet de biscuiţi, dar că nu le vine să meargă la bancă pentru aşa o sumă. Aşa că ne-au îndemnat să facem ceva de genul: “sms 2 euro”. Doar că n-au vrut să ne bage în seamă companiile de telefonie mobilă…

Aşa că, deși am evitat încă de la început, n-avem încotro şi încercam şi cu publicitatea.

CUM FUNCŢIONEAZĂ PUBLICITATEA

O vedeţi deja pe prima pagină sau la orice articol intraţi. La un click pe ea, ne intră şi nouă un bănuţ.

Foarte important: Să nu se apuce câte unul dintre voi să dea în câte o zi întruna click-uri pe câte o reclamă. Că nu se iau în considerare.

Şi mai important: Nu noi alegem reclamele. Ele apar aleatoriu sau în funcție de preferințele dvs. la căutările pe google. Dar dacă vreuna chiar e aiurea, putem s-o scoatem. Să zicem, ceva cu tarot. Aşa că, dacă vedeţi la un moment dat ceva de genul ăsta, vă rugăm mult să ne semnalaţi la comentarii.

RUGĂMINTE

Cei care ne-aţi ajutat până acum constant, nu renunţaţi s-o mai faceţi, căci, totuşi, mare brânză din reclame n-o să fie. Iar pentru cei mai noi, aveți detalii aici despre modalitățile în care ne puteți ajuta.

În speranţa că aţi înţeles perfect cum stă treaba, vă mulţumim.

Doamne ajuta!

 

Anunțuri

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. s2side said, on Septembrie 8, 2017 at 8:56 pm

    Off-topic
    Caut sa-mi cumpar un smartphone, am un telefon foarte vechi si se cam duce, am nevoie de un smartphone pt mai multe chestii. Acum cand cautam vad ca mai toate au scannere pentru amprenta digitala; Sunt sigure? Poate fi inchisa optiunea?

    Apreciază

    • Matiu Cosmin said, on Septembrie 9, 2017 at 9:40 am

      Eu an de la firma huawei P9 lite cu amprenta dar nu am folosit niciodata optiunea de amprenta. Probabil se poate opri la toate. Inclusiv cele cu amprenta in cazul in care patesti ceva la deget mai au o optiune suplimentara de deblocare, desenul acela ce il faci cu degetul pe ecran.

      Apreciază

  2. NIMENI said, on Septembrie 9, 2017 at 7:17 am

    mea culpa …

    Apreciază

  3. melania said, on Septembrie 9, 2017 at 12:20 pm

    Atenție americani soseste uraganul !!!!!!!!!!!

    Apreciază

  4. bogdan said, on Septembrie 9, 2017 at 5:09 pm

    https://www.observatorulph.ro/eveniment/84157-accident-pe-dn1-la-barcanesti-o-persoana-ranita
    cerul de azi din Ploiesti, facand abstractie la acel accident…

    Apreciază

  5. Dorel said, on Septembrie 10, 2017 at 12:05 am

    Deci, rămânem la varianta cu cititorii cei mulţi. Doar că cititorii cei mulţi sunt… români. Iar majoritatea românilor, la faza asta, au o mare hibă. Chiar dacă teoretic reuşesc să priceapă, practic greu e să-i urneşti la o astfel de acţiune. Ei vor să stea comod la birou sau pe fotoliu şi să citească gratis. Eventual să şi comenteze. Şi vai, dacă nu eşti pe fază să-i aprobi iute iute postarea, să-l vezi cum dă din picioare de nerăbdare, iar unii îţi dau şi un cap virtual în gură, pentru că nu-i vede lumea comentariul. Care comentariu, desigur, nu poate fi decât ceva cu totul demn de cioplit în piatră pentru posteritate.

    La categoria asta intru si eu, imi cer scuze.

    Apreciază

    • Grig said, on Septembrie 10, 2017 at 12:15 pm

      Te ocupi cu descurajarea? Sau ce sens au acuzele astea? Hai să ne smiorcăim…

      Apreciază

      • saccsiv said, on Septembrie 10, 2017 at 1:31 pm

        Grig

        Cine?

        Apreciază

      • Dorel said, on Septembrie 11, 2017 at 10:30 pm

        Grig eu m-am referit ca fac parte din categoria celor care „Şi vai, dacă nu eşti pe fază să-i aprobi iute iute postarea, să-l vezi cum dă din picioare de nerăbdare” si am recunoscut asta.
        De ce este asta o descurajare sau o smiorcaiala??

        Apreciază

  6. Cosmin said, on Septembrie 10, 2017 at 7:08 pm

    Salut, Saccsiv, am pus si eu un comentariu la postarea ta https://saccsiv.wordpress.com/2017/09/01/kabbalah-sursa-teoriei-big-bangului-si-a-impielitatei-evolutii/#comments

    Ai putea sa afisezi comentariul meu? Asa, de dragul libertatii de exprimare. Multumesc

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: