SACCSIV – blog ortodox

A existat si coruptie buna

Posted in Uncategorized by saccsiv on august 9, 2017

Themis, Zeita Justitiei sau dracoaica?

In istoria omenirii, nu tot ce obliga legea era drept.

Si nu tot ce era corupt era rau.

Antichitate. Prigoana. Crestin torturat cumplit. Temnicierul permite unui frate sa intre in celula pentru a-l mangaia, a-i obloji ranile si a-i spune cuvinte de intarire mucenicului. Temnicierul incalca ordine clare iar pedeapsa in caz ca e prins e capitala.

Bolsevism. Prigoana. Sfintii Inchisorilor. Detinutul habar nu are ce e pe acasa si nici ce zi este. Un gardian ii sopteste rapid de decesul unei rude. Alta data ii vesteste ca sunt Sfintele Pasti. Risca enorm incalcand teribilele reguli despre care ati citit prin carti.

“Epoca” Ceausescu. Lipsesc multe. De la cafea la medicamente. Un cetatean e bolnav. Are nevoie de ceva din strainatate. Primeste un colet de la o ruda: medicamente, cafea si tot soiul de delicatese ce multi romani nu au mai vazut demult. Un soi de securist verifica pachetul. Cetateanul pleaca acasa cu pastilele si cateva nimicuri pentru copii. Securistul pleaca acasa cu cafeaua si delicatesele.

Zilele noastre. Societatea e perfecta. Exista doar legi si reguli drepte, ca atare nu exista coruptie buna. Sau bat campii?

 

Tagged with:

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. test said, on august 9, 2017 at 3:33 pm

    Nu bati campii. E bine cum ai zis.
    Coruptia ‘buna’ si saracia sunt cateodata metode de a supravietui omorului.

    Totul pleaca de la bani.

    Apreciază

  2. isa said, on august 9, 2017 at 5:03 pm

    Voi ati auzit cumva de Proiectul Educational de Promovare a Educatiei pentru Schimbare la prescolari „Curcubeul Schimbarii”? Detalii am gasit pe un site aici: http://isj-db.ro/wp_isjdb/wp-content/uploads/Curcubeul-schimbarii-2013.pdf. Nu-i asa ca este frumos: Curcubee, schimbare !!!
    S-a desfasurat in 2013-2015, la nivel NATIONAL. Desigur ca au fost implicate si diverse organizatii, precum Salvatii Copii, care printre alrtele isi propune sa modifice si legea 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului. Organizatie care are o larga acoperire la nivel national.

    Apreciază

  3. Daniel said, on august 9, 2017 at 5:09 pm

    Justiția este de fapt o instituție corupta în sine cu scopul de a controla pe cei care sunt contra sistemului, deci nu poate face dreptate niciodată ca drept dovada ultimii 27 de ani de falsa democratie (nu ca ar fi existat democrație vreodata) dar la noi se vede contrastul prostiei și abuzurilor la ,..maxim.

    Și acum ceva offtopic. Apropo de teoria pământului plat VS teoria pământului cvasisferic. Bineînțeles ca sunt păreri contrarii dar numai un singur model poate fi adevărat….
    Totuși deși nu este legat direct de acest subiect eclipsa totala de soare de pe 21 august observata din America de Nord generează o noua confuzie , -DE CE UMBRA LUNII SE DEPLASEAZĂ DE LA VEST LA EST,, ADICĂ EXACT INVERS FATA DE LOGICA ASTRONOMICA. (Conform ca Pământul se rotește de la est la vest)
    Veți găsi multe explicații pe net legate de teoria pământului plat sau sferic, totusi nu va grăbiți sa credeți niciuna,deoarece poate ÎNCĂ nici una nu este corecta pana acum. Voi ce părere Aveți? Desigur ca pt a putea afla exact care este adevărul despre aceste minuni create de Dumnezeu trebuie sa nu fie ignorat nici un corp ceresc, dar atenție ca mișcările corpurilor ceresti (soare,pamant,luna,stele…)pot fi de 2 tipuri,-reale sau aparente.

    Apreciază

    • tataia said, on august 13, 2017 at 1:19 pm

      Din nefericire eclipsa de soare nu este o dovada in favoarea pamintului plat. De cind exista eclipsele de soare dintotdeauna s-au deplasat de la vest catre est, adica invers decit se deplaseaza APARENT pe cer soarele si luna. Acest fenomen are o explicatie care sta in picioare si in modelul heliocentric…Asta pentru simplul fapt ca deplasasrea APARENTA a lunii pe cer este mai lenta decit cea a soarelui…Chiar ma mir..eclipse existe de cind lumea si pamintul si abia acum s-a sesizat cineva ca eclipsa se deplaseaza de la vest catre est? Abia acum ii pare cuiva ciudat acest lucru? Asta denota cit de atent este si cita importanta acorda omul de rind evenimentelor astronomice.

      Sa fie clar, eu unul sint pentru pamint plat….adica cred ca este plat cu o convingere de 80%…Nu sint inca convins 100% deoarece nici in teoria pamintului plat nu se leaga anumite chestii. DAr din mioment ce noi sintem cautatori ai adevarului nu recurgem la minciuni pentru a ne demonstra punctul de vedere. Asa ceva pur si simplu nu se face. Deci sa raminem la dovezile reale ale pamintului plat…Nu sint dovezi ale pamintului plat cele care au explicatii pertinente in modelul oficial heliocentric.

      DAr revenind la pamntul plat…stiati ca lumina soarelui nu este tot una cu lumina zilei? Peste tot in scrierile vechi se vorbeste despre „lumina soarelui si lumina zilei, lumina soarelui si lumina zilei” de parca nu ar fi acelasi lucru…Stiinta mincionoasa ne-a invatat ca toata lumina pe care o vedem noi in timpul zilei provine de la soare…desi se pare ca nu este cazul. Soarele da o lumina puternica, care incalzeste si provoaca umbre, o umina cu o foarte usoara nuanta galbuie (temperatura de culoare 5500K). DAr acolo unde nu lumieaza direct soarele (la umbra, in zilele innorate, dupa apusul soarelui) avem parte de o lumina uniforma si „rece”, o lumina care nu provoaca umbre si care are temperatura de culoare mai ridicata (6500K). Fotografii si cameramanii stiu aceste lucruri. Se pare ca indiferent de modelul pamntului (sferic sau plat) in zona in care ete ziua exista un cimp electric care excita gazele rare aflate in straturile superioare ale atmosferei (neon, Argon, Kripton, Xenon) care o data exictate incep sa emita lumina similar unui banal „tub de neon”. Deci cu alte cuvinte soarele este o lumina puternica similara unui bec, dar si intregul cer devine luminos datorita unui fenomen de luminiscenta similar cu cel din tuburile de neon. Deci au late cuvinte intregul cer devine un imens tub de neon. Asta ar explica si de ce inca mai avem lumina inca o ora o ora si jumatate dupa apusul soarelui. S-ar parea ca acel cimp electric care excita atomii de gaze rare din straturile superioare ale atmosferei ar fi creat chiar de soare…in teoria pamintului palt se vehiculeaza foarte mult si aceasta teorie a soarelui de natura pur electrica…in genul unui „fulger globular” adica un soare electric..care nu arde nimic, in care nu se petrec reactii de fuziune nucleara. Evident cimpul generat de soare si care produce „lumina zilei” functioneaza doar in modelul in care soarele este aproape de pamint. Acest cimp nu este nevoie sa acopere o suprafata sferica…poate fi si elipsoidala sau de alta forma:

      Si tot despre pamintul plat….stiati ca gravitatia nu exista? Sau cel putin nu asa cum este definita de manualele de fizica. Adica forta de atractie intre oricare doua corpuri cu masa. In realitatea de zi cu zi care ne incojoara exista forte de natura electrica si forte de natura magnetica. Pe acestea le stim cu totii si se pot pune in eveident afoarte usor…rigla electrizata care atrage bucatelele de hirtie (forte electrice), magnetul care atrage fierul (forte magnetice)….Dar acestea pe linga faptul ca sint usor de pus in evidenta acestea mai sint si reversibile….sau anume fortele elctrice si/sau magnetice se pot manifesta atit ca forte de atractie cit si ca forte de respingere. O biluta dintr-un material dielectric incarcata pozitiv va atrage o biluta dintr-un material dielectric incarcata negativ dar in acelasi timp va respinge o biluta incarcata tot pozitiv. Polul sud al unul magnet va atrage polul nord al unui magnet dar va respinge polul sud al acestuia din urma. Doar gravitatia se manifesta doar ca atractie. „Legea atractiei universale” care se manifesta intre oricare doua corpuri cu masa. Chiar simtiti voi ca pixul este atras de cana de ceai? Desigur in cazul acestor obiecte cu masa atit de mica fortele de atractie gravitationala ar fi atit de mici incit nu ar fi sesizabile. DAr daca nu sint masurabile de unde stim noi ca exista cu adevarat? Chipurile gravitatia incepe sa se fac simtita cind vorbim de corupri cu masa unor planete..ma rog de parca ar exista planete…

      In fine experimentul care cica a pus in evidenta atractia gravitationala a fost experimentul Cavendish…o bara cu doua bile mari de plumb era agatata cu ajutorul unei sfori intr-un sopron….apoi fizicianul respectiv a venit cu alte doua bile de plumb mai mici pe care le-a amplasat in apropierea celor mari iar cele mari au inceput sa se deplaseze catre cele mici rotind bara dintre ele si torsionind sfoara cu care erau agatate de acoperisul acelui sopron..Acest experiment cica a pus in evidenta atractia gravitationala intre niste bile de plumb…Experimentul este preadt in toate liceele din lume la ora de fizica si in toate universitatile de profil din lume…DAr stiti care e chestia inspamintatoare? Ca desi e predat si cunoscut pe scara atit de larga nimeni nu l-a mai refacut de la Cavendish incoace. Chiar au fost solicitati unii profesori universitari sa repete experimentul (iar universitatea respectiva avea dotare tehnica sa efectueze acel experiment….nu un sopron..) dar nu le-a reusit. Asa ca….trageti voi concluziile:

      Si inca ceva….pina si unii piloti recunosc ca pamintul este plat….

      Macar daca ar recunoaste la fel de usor si adevarul despre chemtrails…

      Apreciază

    • tataia said, on august 14, 2017 at 2:50 pm

      Completare la ceea ce am scris mai sus…

      In cazul eclipsei de soare este totusi ciudat faptul ca luna lasa pe suprafata pamintului o umbra MAI MICA decit luna insasi. In general in cazul unei surse de lumina mai mult sau mai putin punctiforme umbrele sint mai MARI decit obiectele care le genereaza. Putem cauta desigur desene care sa ne explice cum se formeaza umbra lunii pe pamint..si avem asa ceva:

      Acolo ne arata frumos cum se formeaza UMBRA si PENUMBRA….iar in acest caz evident zona de penumbra e mai mare decit obiectul dar zona de umbra (zona de totalitate) este mai mica decit obiectul (luna). Doar ca acel desen are o problema. Observati voi care? NU ESTE LA SCARA! In modelul oficial heliocentric soarele ar trebui sa fie mult, mult, muuuuuult mai departe. Cel putin in modelul oficial, heliocentric cu pamint (cvasi)sferic. Iar daca soarele ar fi muuuuuuult mai departe razele care provin de la acesta ar fi aproximativ paralele….deci umbra ar coincide cu penumbra iar dimensiunile acesteia ar trebui sa fie aproximativ egale cu ale obiectului care genereaza acea umbra (in cazul de fata luna).

      De altfel exista si alte neconcordante…spre exemplu hai sa vedem o animatie a traiectoriei eclipsei totale de soare din August 2017. Tineti cont ca acest video este o modelare a eclipsei facuta de oficialitati!

      [video src="https://c.tadst.com/gfx/eclipses2/20170821/anim3d-380.mp4" /]

      Observati ceva in neregula? Desigur! Pamintul se roteste invers decit ar trebui! Oare chiar atit de lene sa le fie sa faca o modelare corecta? Oare chiar atit de prosti ne cred? Se pare ca da!

      Apreciază

  4. BG said, on august 9, 2017 at 5:22 pm

    Bati campii ! :D. Societatea de astazi nu e perfecta , dar se apropie de perfectiune pe zi ce trece, chiar daca sunt unii „bisericosi” care vor sa traim ca in evul mediu… Pai astazi e mult mai bine decat acum 30 sau 150 de ani !!., numai unii au impresia ca ne „degradam” moral si ca o sa ne bata Doamne, Doamne.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 9, 2017 at 7:28 pm

      BG

      Enumera. Cu ce e mai bine?

      Apreciază

    • NIMENI said, on august 9, 2017 at 8:21 pm

      E bine cum zici dumneata, e foarte bine, o sa fie din ce in ce mai bine si toti plimbatorii cu sacul in cap nici nu vor realiza cand ii va lovi binele cel mai bine!

      Apreciază

    • Roman said, on august 9, 2017 at 8:35 pm

      Grav e faptul ca lumea ,,se calca in picioare”sa apere justitia si pe legile lu’omu’-demon,care toate astazi sunt ale dracului !!Toti dresatii=cei care apara si cred in SISTEM( e al jidanilor,iar ei sunt ai diavolului) daca vad un militian demon…craticpe strada ,numit poliist (ca jidanii tot timpul au schimbat denumirile ,ca sistemele si sistemagii au la baza aceleasi principii si inselatorii diavolesti) se ,,uita cu coada ochiului”sa vada daca l-a observat acel pandar de oameni(politai) cat de corect si drept e el in fata legii diavolesti sau al organului ( genital) al legii.Toata ziua dresatii discuta la cafele de cat de buna sau rea e o lege,fara ca dresatii sa se mai intrebe de ce se tot dau legi?Si pana cand ar trebui sa se dea? Toata prostimea s-a dat cu trupul si in curand si cu sufletul in mainile STATULUI,adica al diavolului si ale sale slugi.Cati dintre oameni ,mai sunt oameni,fiinte supreme, inteligente si libere ?Cati dintre oameni mai stiu ce e aia liber?Cati stiu ca toti de pe pamant au primit binecuvantare sa mosteneasca pamantul,in mod egal cu semenii sai?Cati dintre oameni mai cunosc legile lui Dumnezeu(nu ma refer la cele 10 porunci)?De fapt cati dintre oamenii mai au habar de Dumnezeu?De unde s-a plecat si uite unde s-a ajuns!!Totul ptr ce?Ptr un telefon si o masina?Bun ai x6,ai s6 sau s7 ,ai o casa cu trei camere,dar de ce ravnesti si accepti pe x200,s200 si casa mai mare ca blocul in care locuiesc 5,7 familii?Oare astea ne vor ,,reusi” la nesfarsit?In numele evolutiei( una din denumirile diavolului ) daca am putea, am darama si cerurile?Cand ne vom opri ,ca mania si osanda lui Dumnezeu va veni asupra tuturor…buni sau rai?!!
      Suntem prea inselati si mai si ne laudam inselat la inselat!!Eu nu cred ca au fost oamenii mai schimonositi, prostiti,incapabili de reactie,dresati si adormiti (morti) ca in zilele noastre!!Auzi tu…sa mai si spui invechit…ca-n evul mediu…ma ghiolbane da’ tu stii macar perioada evului mediu de unul singur ,fara goagle…Doamne fereste de cata prostie si fala desarta se da dovada azi.Totul in numele lu’ …shaorma,bmw,celular…tuuu,vacanta cu porno si muuulllttt alcoool,o casa cat de mare ,ca doar n-o sa stai ca mata la bloc,chiar daca fugi la dracii bancheri sa te inscrii in sclavie vreo 30 de ani minim ptr cacatul ala de casa sau sa stai ca un imigrant ,aproape ca si animalul printre alte popoare si neamuri sifilitice si spurcate de sute de ani.Pai asa cresc oamenii copii,in numele dracului,ca pe niste animale.Omul fara Dumnezeu este doar un animal,dobitoc,o creatura hidoasa si proasta…

      Apreciază

    • gheorghe said, on august 10, 2017 at 11:06 am

      Cati ani ai?
      Ce faceai acu 30 de ani?
      Pe cine crezi cand descrie cum era acum 150 de ani?
      …..
      „Perfectiunea” invocata de mataluta este tehnologia care deja este dezvoltata si aplicata impotriva vietii, propaganda pretinzand ca te face „nemurici” – probabil de asta iei la misto credinciosii crestini care nu cred bazaconiile astea.
      Pe ceilalti are au aceeasi opinie cu tine ii consideri fara indoiala „ok”, asa… pro-GAY-sisti cum sint, nu-i asa?

      Apreciază

    • isa said, on august 10, 2017 at 12:24 pm

      Exact: esti cetatean european si ai drepturi. Esti sigur? Chiar ai?
      Nu ai nimic, doar un surogat de putere (asa-zisele drepturi), ca sa te faca sa sezi cuminte si sa nu te revolti,
      Tu analizezi si gandesti cu adevarat, sau „gandesti” in cliseele care deja ti-au fost servite?
      Ce preferi:
      1. sa ai mancare cu portia, curata in proportie majoritara sau o multitudine de produse care mai de care mai chimizate si din care nici nu stii ce sa alegi?
      2. sa mergi cu bicicleta / transportul in comun si ocazional cu auto propriu si sa respiri aer curat, sau sa mergi zilnic cu auto propriu si sa te intoxici cu metalele grele din carburanti ?
      3. sa ai libertatea reala de gandire/constiinta sau preferi cenzura (inclusiv corectitudinea politica este o forma de cenzura) si sa faci parte dintr-o mulţime de neputincioşi care trăiesc în iluzie?
      4. sa iti cresti copii in liniste si pace, intr-un mediu curat sau sa ii cresti intr-un mediu institutionalizat, ultra-normat si reglementat?
      5. sa ai dreptul de a alege asupra tratamentelor care se vor aplica asupra ta sau a copiilor tai, in cunostinta de cauza, sau sa fii obligat sa te tratezi/vaccinezi atat tu cat si copiii tai, cu ce vrea pula lor, cand vrea pula lor?
      etc.
      DE CE NU INTELEGI CA NU ESTE VORBA NICI DESPRE JUSTITIE, CORUPTIE, SANATATE, NICI DESPRE DREPTURI (avem drepturi-surogat din plin si nu, nu vei mai avea niciodata libertate adevarata)… CI DESPRE PUTERE !!! TENDINTA ACTUALA ESTE DE CENTRALIZARE A PUTERII … TU ESTI PE ULTIMUL NIVEL. Analizeaza asta ..

      Apreciază

      • tataia said, on august 11, 2017 at 12:18 am

        @ isa..Isa draga cel putin la punctul doi nu ai dreptate deloc. Ma rog nici la punctul unu dar eu o iau in ordinea importantei. Banuiesc ca tu faci comparatie intre vremurile de acum si vremea lui Ceausescu…NU e comparatie buna deoarece era rau si atunci e rau si acum. Iar a alege dintre doua rele nu va produce niciodata nimic bun. Asta s-a vazut in ultmii 25 de ani de falsa democratie cind romanii au ales intotdeauna dintre doua rele…Dracul alb sau dracul negru e tot drac…

        DAr in primul si in primul rind, la punctul 2 este in mod evident de preferabil sa mergi cu auto personal intrucit transportul public este in mina sistemului. Cumva cipul contactless/RFID e rau doar in buletin si card bancar dar in cardul RATB e benfic? Iar bicicleta nici macar nu e un mijloc de trasnsport real..poate doar un mijloc de recreere, de plimbare in parc…pentru cine stie sa o foloseasca. NU poti pleca la un drum de 100Km cu bicicleta, nu poti cara un bagaj cu ea. Daca cumva esti intoxicata cu metale grele te asigur eu ca nu e din carburanti. Benzina cu plumb s-a scos din oferta benzinariilor inca din 1995….DA’ eu degeaba urlu aici cu chemtrails, chemtrails….voi ii dati in continuare cum ca masinile va otravesc aerul….vedeti voi…la sfirsitul zilelor cei fara masini ii vor sfisia pe cei care nu merg altfel decit cu masina (ca mine) cum ca cica din cauza noastra s-au imbolnavi ei…nimc mai neadevarat..elita ne-a imbolnavit pe toti…iar masinile nu prea mai au nimic de-a face cu asta…cel putin nu in ultimii 20 de ani. Ciudat insa ca la cum am eu imresia ca faci comparatie intre falsa democratie de acum si vremurile lui raposatul….pari a avea impresia ca doar in anii postdecembristi au aparum masinile….fals…de obicei cien are masina acum a avut si atunci…cum ar fi familia mea. Iar pe vremea aceea benzina chiar continea metale grele (plumb) ceea ce nu mai este cazul in ziua de azi.

        Iar la punctul unu voi fi scurt….nu cumva ar fi bine sa avem mincare din belsug si naturala, curata, sanatoasa si nechimizata, neaditivata cu E-uri? Caci daca pui omul sa aleaga dintre doua rele…nu intotdeauna stie sa aleaga.

        Apreciază

      • isa said, on august 11, 2017 at 10:25 am

        Asa e, ai dreptate, comparam cu ceea ce am trait pe vremurile respective. Sincer, nu m-am gandit la transportul in comun in contextul actual (de tipul card RATB, unde locuiesc eu inca e sistemul clasic). Da, mi se pare corect ca atunci cand efectueazi calatorii mai lungi sa mergi cu vehiculul propriu. Sau cand ai o urgenta. Mi se pare insa un moft sa o faci pentru 2km, cand poti chiar merge pe jos.
        Pana in 10 km cred ca e utila bicicleta. Mie imi este frica acum sa merg cu bicicleta prin oras din cauza nebuniei traficului. Inainte de ’89 nu imi era.
        Sunt de acord si cu varianta ca e mai bine sa ai mancare curata si din belsug, caci nu poti fi sanatos fara mancare sanatoasa si suficienta calitativ si cantitativ.
        Sa nu intelegi ca plang dupa comunism. Nu erau vremuri bune… Acum insa s-a atins perversiunea maxima.

        Apreciază

      • tataia said, on august 11, 2017 at 6:20 pm

        @ isa Sa stii ca atunci cind am de efectuat deplasari de pina in 1 km…poate chiar si 1,5 Km o fac pe jos. In ciuda faptului ca bucurestenii prefera sa ia autobuzul/troleibuzulul/tramvaiul chiar si pentru o statie. Ma intreb oare ce e preferabil… sa mergi pe jos pina in 1-1,5km si incepind de la 2 km in sus cu masina sau sa iei RATB-ul chir si pentru 500 de metri?…faptul ca la ora actuala se poate calatori cu RATB-ul doar pe baza de card cu cip contactless iar in mijloacele de transport exista camere de supraveghere e una….in curind se va implementa peste tot sistemul….asta nu inseamna ca noi astia care avem masini ne putem culca pe o ureche…ai citit ce a scris sora Angela..se preconizeaza softuri care vor recunoaste cine e la volan, etc…vremuri grele ne asteapta…

        In alta oridine de idei…in loc sa comparam vremurile lui Ceausecu cu vremurile din Romania de acum (care comparatie e oricum intre doua rele) mai bine comparam cum era America (SUA) in anii ’50-’60 adica aproape totul bine cu ceea ce este acum….adica s-a aliniat la „politica corecta”, „ecologismul” si masurile de austeritate la care s-a aliniat Uniunea Europeana. Chiar daca din acest punct de vedere sint un pic in urma noastra, se poate observa clar cit de mult a scazut libertatea individului si nivelul de trai…Acesta este in opinia mea o comparatie corecta.

        Apreciază

      • Ioana said, on august 13, 2017 at 8:56 pm

        tataia,

        tare ciudata incidenta crescuta a cancerului in ultimii ani… ei tot o baga mereu cu aceeasi placa de yogari: poezia binecunoscuta: consumul excesiv de sare, zahar si grasimi bla bla bla… nu contest ca exista si aici o legatura cu alimentatia, dar se pare ca pentru rata crescuta a imbolnavirilor de cancer sunt responsabile in special vaccinurile si metalele grele, accidentele nucleare, chemtrails…

        http://ortodoxinfo.ro/2017/08/01/interzis-la-tv-asa-ca-va-rugam-raspanditi-un-video-piratat-ajuns-pe-internet-dezvaluie-adevaruri-terifiante-discutate-interior-de-producatorii-de-vaccinuri-noi-nu-stim-cum-actioneaza-v/

        SCANAREA CORPORALA din aeroporturi produce CANCER
        https://saccsiv.wordpress.com/2010/07/01/scanarea-corporala-din-aeroporturi-produce-cancer/

        Apreciază

    • marinela said, on august 10, 2017 at 4:33 pm

      BG
      Banuiesc ca esti unul din tinerii frumosi si liberi de orice responsabilitate umana si civica,atita timp cit sustii asemenea aberatii despre perfectiunea societatii de azi.Deschide-ti larg ochii mintii /sufletului si priveste adinc in aceasta societate „perfecta”sau ma rog,aproape perfecta, cum spui tu si te vei minuna de cit e de putreda in toata „perfectiunea „ei.Toata aceasta tehnologie de inalt nivel a ajuns sa ne sclavizeze pe toti si nu sa ne faca liberi cum o declara unii mai „rasariti”la minte,care vor sa ne induca aceasta idee,de freemind.Coboriti fratilor cu picioarele pe pamint de pe norii rozalii pe care plutiti unii din voi si priviti cu luare aminte la realitatea cruda si gri ce se dezvaluie ianaintea ochilor vostri ingenui.

      Apreciază

  5. octavpelin said, on august 10, 2017 at 1:31 am

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

    Apreciază

  6. gheorghe said, on august 10, 2017 at 11:22 am

    Zeita este demon.
    In trecut era invocata cand se faceau sacrificii umane fiindca era mai „eficienta” credinta inzaita care pedepsea decat orice alta zeitate care regenra, innoia, aducea viata…
    Stiti cum intrebau batjocoritor fariseii de ce nu se salveaza Iisus daca este Dumnezeu?
    Asa si cu „justitia” – invocandu-se „conceptui”, adica zeitatea se furviata omului, prin saracirea de libertate ori prin incetarea vietii, acolo unde mai este aplicata pedeapsa cu moartea.
    „Dreptul” a fost forma scrisa despre cum se impartea „DREPTATEA” si nu era nevoie de vreo duduie chioara, surda, muta – adica de o bruta sa stabileasca „ce si cum”!
    Se vede si azi, din vestmintele ritualice – judecatori, avocati, din ritualuri (fie ele laicizat, formal)… din codificare lingvistica si organizarea de grup „secretoasa”, sa nu-i spun oculta si chiar deasupra legii.
    Curtea de judecata este un taram exclus de sub autoritatea statului – civila ori militara.
    Recent, prin eliminarea dreptului de a decide conform propriei constiinte s-a distrus si minima decenta rationala si omeneasca pe care o manifesta totusi o buna parte fintre judecatori.
    Acum, ca si in cazul multor disipline medicale „treaba” o poate face oricine ca e totul pus pe calculator si nu e nevoie decat sa bagi niste date primite de la „unii”, apesi pe „enter” si ce iese, aia „este”!
    Si un copil de 7 ani se piate juca la calculator, nu e nevoie de ani de scoala, nu e nevoie de seriozitate, de viata exemplara, comportament social …
    Toti sa fim trecuti prin „patul lui Procust”, tehnologia sa ne conduca… la fericirea universala…

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.