Saccsiv – Weblog

Declaratia actritei ANI CRETU (al carui copil a fost distrus de vaccinuri) catre premierul MIHAI TUDOSE: “Vă decad EU din funcția de Premier al țării MELE!”

Posted in vaccin, vaccinare, vaccinare in masa, VACCINARE OBLIGATORIE, vaccinari, vaccinuri by saccsiv on Iulie 30, 2017

Despre drama prin care trece actrita Ani Cretu cititi va rog la:

STRIGATUL DISPERAT al actritei ANI CRETU: “Totul a scapat de sub control dupa VACCIN”

Dupa cum stiti, premierul mason Mihai Tudose vrea:

PSD – CIUMA ROȘIE ne atacă la copii: PREMIERUL MASON Tudose vrea ca PĂRINȚII ANTI VACCIN să fie DECAZUȚI DIN DREPTURI

Asa ca Ani Cretu a facut urmatoarea declaratie publica:

Ani Crețu, mama a unui copil de 4 ani și 4 luni, îi cer Primului Ministru al României din acest moment, Mihai Tudose, să revină asupra Declarației publice a domniei sale în ceea ce privește vaccinarea, legea obligativității și decăderea din drepturile părintesti pentru refuzul părinților de a-și vaccina copiii.
Declarația domniei voastre încalcă toate drepturile pe care Constituția României mi le oferă! Declarația domniei voastre mă lezează in mod direct și instigă la vânătoare de „nesupuși”, ceea ce contravine ființei umane, a dreptului de a dispune de mine însămi și de a de a-mi exercita datoria de părinte!
În primul rând: vă decad EU din funcția de Premier al țării MELE! Sunteți în acea funcție pentru că eu am votat! Nu contează PE CINE am votat. EU am votat. Dvs. sunteți acolo pentru un timp determinat. Eu sunt cetățean român pentru că m-am născut român. Eu v-am ales pe dvs și nu dvs pe mine!
Copilul MEU este al MEU al meu în totalitate până la 18 ani, după care își aparține siesi. Eu l-am primit în DAR de la Dumnezeu. Ființa umană nu aparține nimănui în afară de părinți, nicidecum unei „entități” numită statul! (scris cu litere mici), căci el există prin mine, prin noi, cetățenii acestei ţări!!! Statul NU este un uter comun, o mamă surogat ce ne dă copiii spre creștere. Copilul aparține celor care îl iubesc, îl apără, îl hrănesc – părinților lui. Primul ministru NU poate confisca o ființa umană căci ființa umană este liberă (vezi Drepturile Omului). Primul ministru NU are dreptul să se pronunțe în privința mea ca părinte, întrucât el nu este abilitat să vorbească despre asta. Primul ministru are obligații și NU drepturi.
Are obligația să îmi asigure siguranța individuală şi națională.
Are obligația să îmi asigure independența națională.
Are obligația de a proteja cetățenii României și granițele acesteia.
Are obligația de a respecta Constituția țării care este „Biblia” oricărui stat de drept (iar declarația publică a domniei voastre o încalcă grav).
Are obligația să îmi ofere un sistem sanitar decent, demn de o țară capitalistă.
Are TOATE obligațiile din lume, dar nu drepturi!
Are obligația sa facă toate demersurile, cu toate resursele și cu toate organismele abilitate să asigure investigații și tratamente copiilor României!!! (vezi copiii cu alergii – în afara de IgE total, test nespecific și Prick test – NU EXISTĂ GRATUITATE! În România NU se știe nici numărul aproximativ al copiilor cu alergii căci NU există posibilitatea părinților să investigheze acest lucru).
Pentru că sistemul de sănătate al țării NU permite, nu facilitează investigații GRATUITE în vederea stabilirii numărului cât mai aproape de adevăr al copiilor alergici, îl somez pe dl Premier Mihai Tudose să își retragă afirmațiile întrucât, în vederea exercitării actului vaccinal, pacientul TREBUIE să fie clinic sănătos – fără atopie (alergie).
În al doilea rând, sunt părinte de copil ce încă suferă de efecte post vaccinale. Efectele au apărut după vaccinul de la 2 luni când, fie nu s-a dorit, fie nu s-a știut (ceea ce nu scuză gravitatea faptului) a fost „diagnosticat” eronat cu reflux gastro-esofagian, a primit tratament eronat cu antibiotice și Motillim pe care l-am cumpărat din afara țării, la recomandarea medicilor (ATENȚIE – Motilliun – medicament interzis sub vârsta de 1 an – a se vedea însăşi declarația dr. Mihai Craiu de la dezbaterea publică din 11 mai 2017 pentru proiectul de lege cu privire la obligativitatea vaccinării). Faptul a fost repetat și la vârsta de 4 luni – aceleași reacții – tratamentul a continuat – diagnostic infirmat prin testare specifică abia la vârsta de 4 luni și 3 săptămâni. Situația copilului meu a scăpat de sub control după vaccinarea cu ROR la vârsta de 1 an și 2 luni, urmată de 10 luni şi jumătate de diarei cronice, apariția intolerantelor și a alergiilor.
Diferența între mine și Primul Ministru actual este ca EU ȘTIU ce vorbesc! Dumnealui NU!
Menționez ca am cheltuit și încă mai cheltui sume enorme pentru refacerea copilului și îi cer să mă ajute! Să îmi dea bani de la dumnealui în cazul în care îi pasă atât de mult de copiii acestei ţări! Copilul meu este și el copilul acestei ţări. Copiii voștri, dragi români, sunt copiii acestei ţări. Țara noastră, România, NU este STATUL. Statul este o entitate care are nevoie de noi toți ca să existe. Dacă noi nu o recunoaștem, ea nu există. Îmi iubesc țara! Îmi iubesc enorm țara! Dar cei care se afla în fruntea ei, cei pe care NOI i-am pus să fie acolo, NU ne iubesc.
Copilul meu este un copil vaccinat. Și asta îmi este singurul regret în cei 38 de ani si jumătate de viața! Eu nu mă tem de copiii nevaccinați și nu îi consider un pericol pentru mine și copilul meu. Altfel, vaccinarea devine o utopie!
Domnule Prim-Ministru al României, vă solicit să îmi răspundeți la următoarea întrebare: dacă dumneavoastră aveți încredere în actul vaccinal (vaccin), de ce vă temeți de nevaccinați ? Riscați să faceți o formă ușoară a unei boli a copilăriei.
A propos: dvs, Domnule Ministru, v-ați vaccinat?!? La adulţi, forma de rujeolă este una gravă. Aștept vaccinarea dumneavoastră în PUBLIC, după care vă dăm voie să aveți opinii despre acest subiect!
Tema dumneavoastră cu privire la această problemă este următoarea: vă cer să răspundeți public care şi UNDE este publicată  procedura/protocolul medical prin care un medic poate deosebi:
–  o diaree cauzată de vaccinare şi una fără legătură cu vaccinarea, având în vedere că diareea este un efect advers al vaccinării, trecut pe prospecte.
– o alergie cauzată de vaccinare
– o meningită cauzată de vaccinare
– deces cauzat de vaccinare
Până atunci, va rog frumos, domnule Prim-Ministru Mihai Tudose, să vă faceți datoria pe care o aveți de când ați primit acest fotoliu!
Ani Crețu – mama

 

Textul a fost publicat si de Adevarul, care, evident, a adaugat si cateva lozinci pro vaccin, printre care si:

 

Unul dintre cele mai vehiculate mituri referitoare la vaccinuri este că acestea conţin mercur, o substanţă periculoasă pentru organism. Vaccinurile conţin un derivat din mercur – thiomersal – dar nu există până în prezent dovezi care să arate că această substanţă reprezintă risc pentru organism. Nici între vaccinare şi autism nu există nicio legătură, dau asigurări specialiştii. Experţii afirmă că, în 1998, a existat un studiu în care era prizentat o legătură între autism şi vaccinul împotriva rubeolei. Publicarea acestui studiu a creat panică în rândul populaţiei, dar nu au existat dovezi palpabile care să dovedească că vaccinul împotriva rubeolei chiar ar duce la apariţia autismului.

Vaccinurile au o serie de efecte secundare minore de cele mai multe ori: durere, edem, înroşirea zonei unde s-a introdus serul, diaree sau febră uşoară. Reacţia adversă severă la vaccin poate fi cauzată chiar de antigenul vaccinului sau de altă componentă a vaccinului cum ar fi materialul de cultură ceşlulară, stabilizator, conservant sau antibiotic utilizate pentru a inhiba creşterea bacteriilor.  

Reacţiile alergice severe pot pune în pericol viaţa, dar, din fericire, acestea sunt foarte rarae – sub 1 la 1 milion de doze.  Riscul de reacţie alergică poate fi minimizat prin programe de screening bine organizate, efectuate înainte de vaccinare.

Sa analizam oleaca aceste trei paragrafe:

Despre “nelegatura” dintre vaccin si autism, poate oare autorul sa le-o spuna si acestora?

INTERZIS LA TV ROMANESTI. Video: ROBERT DE NIRO despre documentarul Vaxxed (VACCIN = AUTISM) la o televiziune americana

INTERZIS LA TV: Actorul JIM CARREY este impotriva VACCINARII OBLIGATORII

Referitor la al doilea paragraf, iata ce declara cineva chiar implicat in producerea vaccinurilor:

 

noi nu stim cum actioneaza vaccinurile.

[…]

sute de milioane de copii au fost contaminati cu virusuri ce produc cancer sau alte boli teribile

 

E vorba despre dr. Jean-François Saluzzo, consultant OMS, director al Sanofi Pasteur:

RASPANDITI. Un video piratat ajuns pe internet dezvaluie ADEVARURI TERIFIANTE discutate in INTERIOR de PRODUCATORII DE VACCINURI: “noi nu stim cum actioneaza vaccinurile” / “zeci de milioane de copii au fost contaminati cu virusuri ce produc cancer”

Si mai spuse autorul articolului din Adevarul cum ca “reacţiile alergice severe pot pune în pericol viaţa, dar, din fericire, acestea sunt foarte rare – sub 1 la 1 milion de doze.”

Asta-i o minciuna spusa cu tupeu maxim. Caci, dupa aritmetica asta, ar rezulta ca:

ARITMETICA VACCINULUI: SUA are 60 miliarde de copii iar Romania peste 60 de milioane

Cititi va rog si:

Video: CURATATI-VA GUNOAIELE din Ministere, ca SA NU VA CURETE POPORUL / Prof. Florin Colceag despre proiectul anti national al VACCINARII OBLIGATORII si CORUPTIA BIG PHARMA

 

36 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. pamaio said, on Iulie 30, 2017 at 2:31 pm

    Tot respectul pt. doamna Cretu.

    Apreciază

    • Ely said, on August 1, 2017 at 1:10 am

      Dacă v-ați uitat la Sinteza Zilei la acel interviu luat prim ministrului. Eu cred ca are în plan sa decada părinții din drepturile părintești dacă nu tratează copilul de o răceală. Asta s-a înțeles foarte clar din ce a zis. Urmăriți interviul. Dacă are asta în plan pai e un plan diabolic.

      Apreciază

  2. marinela said, on Iulie 30, 2017 at 2:45 pm

    Asta e strigatul disperat al unei mame /parinte iubitor al copilului sau,care se zbate pe viata si pe moarte sa -si ocroteasca puiul drag de la distrugerea partiala /totala in urma blestematelor de vaccinuri.Ridicati-va cu totii strigatul de revolta si durere ,toti parintii de copii ,nu va lasati manipulati/anihilati de odioasa campanie vaccinala.Luptati dragi parinti,cei care sinteti treji si constienti de gravitatea acestui flagel,iar cei care nu v-ati trezit inca,ori mai credeti acestei minciuni bine ambalate in teroarea imbolnavirilor cu maladii incurabile/mortale,desteptati-va ,ca e deja tirziu,iar copiii vostri vor fi legumele de miine in cel mai bun caz,daca nu vor fi deja ucisi de aceste seruri otravitoare.TREZITI-VA PINA NU VA OMOARA COPIII,DRAGI PARINTI,SALVATI SALVABILUL PINA NU E PREA TIRZIU!!!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Emil Baciu said, on Iulie 30, 2017 at 4:30 pm

    Votez prim ministru pe Ani Cretu, mama, romanca cu dragoste de Tara si Popor ! Sarut mana.

    Apreciat de 2 persoane

  4. Rozalia said, on Iulie 30, 2017 at 6:59 pm

    Bine scrisa declaratia, mama cu picioarele pe pamant, luptatoare. Cu ajutorul Maicutei Domnului copilasul ei se va face bine. Rugaciune si VIGILENTA!
    Atentie mamicilor, copiii vostri sa nu devina victime! Nu exista scuze, aveti o mare responsabilitate, nu lasati pe altii sa hotarasca ce este bine pentru propriul copil. Informati-va, cautati, sunt atatea marturii in care se arata nocivitatea vaccinurilor! Pacat ca pentru a vedea asa mame luptatoare s-a platit un pret foarte mare, dar macar de s-ar avea grija de acum inainte. Sa fi-ti unite mamici tinere. Sa nu va fie frica. In ce hal de decadenta am ajuns, sa se linseje copilasii si proprii parintii sa puna umarul. Ba sa-i apuce disperarea cand afla ca nu se gaseste un vaccin, momeala pentru a cadea adormitii in plasa. Daca iei un pui de la closca aceasta iti sare in cap chiar de ai un bat in mana nu-i este frica. Isi apara puiul, nu mai e gaina bleaga, e closca de puisori!! Sa va spun o intamplare. Mamei mele ii disparuse o gainusa. A tot cautat-o, ii parea rau, caci nu avea prea multe… Dupa o luna, din gradina mare nelucrata si plina de buruieni, apare gainusa urmata de vreo 15 puisori care aratau cumva ca de vreo 5-6 zile, nu erau proaspat iesiti din ou. Deci acolo printre balarii a facut oua, le-a clocit si-a scos puiutii, i-a crescut cateva zile ,,in salbaticie” si cand a inteles ca afara e cald, astia au nevoie de apa, de mancare, rezervele din vremea cand erau in out se terminasera, i-a adus repede in curte, draga de ea closca responsabila. Sa invatam de la animale, sa ascultam vocea constiintei, a sufletului, sa nu mergem cu turma.
    Mi-a placut MAMICA Ani Cretu, iar cand a spus : ,,Copilul MEU este al MEU al meu în totalitate până la 18 ani, după care își aparține siesi. Eu l-am primit în DAR de la Dumnezeu. Ființa umană nu aparține nimănui în afară de părinți, nicidecum unei „entități” numită statul! ” m-am cutremurat, strigat de fiara incoltita care-si apara puiul. De mame adevarate luptatoare si jertfitoare este nevoie! De luat aminte!
    Doamne ajuta!

    Apreciat de 1 persoană

    • IRINA said, on August 1, 2017 at 9:53 pm

      CRED CA LUMEA A INCURCAT PETITIILE SI SEMNATURILE AU PLECAT LA PETITIA MAI VECHE PE ACEEASI TEMA!

      Apreciază

  5. valentin said, on Iulie 30, 2017 at 7:31 pm

    nu vrem un guvern ca acesta

    Apreciază

    • valentin said, on Iulie 30, 2017 at 7:34 pm

      seful guvernului trebuie sa sprijine drepturile parintilor, nu sa-i decada prin lege

      Apreciază

  6. Anca Maria said, on Iulie 30, 2017 at 7:31 pm

    Daca tacem, meritam batjocura ! Sa ne ridicam si sa ii infruntam !

    Apreciat de 1 persoană

    • Ely said, on August 1, 2017 at 1:00 am

      Pai da, dar cu cine? Românașii doar la comentarii sunt buni, când e vorba de ieșit în strada ies doar în favoarea altor distrugatori si decimatori de populație, doar la rau îs buni romanii ( de amintit protestele din ianuarie), nu ar ieși acum împotriva vaccinării, sau împotriva interceptărilor ilegale făcute de Sri. Asa se întâmplă azi nu mai ai libertate de a vorbi la telefon, mâine te aresteaza ca ai vorbit la telefon, poimâine îți iau copiii. Asa va trebuie. Habar nu aveți ce-i cu voi..v-au luat și pădurile și voi tot în apărarea lor a celor din sistem ați ieșit în ianuarie. Vai de capul vostru. Sper sa mi se posteze comentariul ca vad ca adevărul nu prea convine pe site-ul asta. Adevăru doare. Da…

      Apreciază

      • saccsiv said, on August 1, 2017 at 10:06 am

        Ely

        Si unde ai vazut tu ca adevarul nu convine pe site-ul asta?

        Apreciază

  7. dante said, on Iulie 30, 2017 at 8:19 pm

    Sarut mina doamna!
    Ma bucur enorm ca mai exista si oameni zdraveni la cap in aceasta tara.Strigatul dumneavoastra este si strigatul meu si al miilor de copii care au ramas mutilati dupa vaccinare si care au fost vaccinati ca niste animale la gramada. Macar daca se fortau sa mimeze un screening pentru fiecare persoana, dar gloata nu trebuie sa stie, ea trebuie sa se supuna, ca asa e in democratie. Se cocoata unul pe motul unui deal si incepe sa emita judecati de valoare si legi dupa cum il tae capul sau i se ordona.
    In fine, astept pe toti oamenii care au mai ramas liberi in aceasta tara sa se uneasca in aceasta batalie perfida demna de epoca stalinista. Nu sinteti singura doamna.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  8. Tanase Gheorghe said, on Iulie 30, 2017 at 9:05 pm

    Nu vrem in conducerea tarii astfel de oameni . Sa se vaccineze ei in cap si sa ne lase copiii in pace.

    Apreciază

  9. cca70 said, on Iulie 30, 2017 at 9:44 pm

    de citit si vazut filmul :

    http://vaxxter.com/harvard-immunologist-demolishes-mandatory-vaccination-logic/

    Apreciază

  10. Roman said, on Iulie 30, 2017 at 11:03 pm

    Sunt deacord intru totul cu cele spuse de doamna Cretu,mai ales ca doamna a definit foarte corect aceasta inselatorie diavoleasca numit STAT.Asta e razboiul cel mare al oamenilor cu propriii oameni ( functionarii cei inselati ai statului)care apara pe satan=STATUL si ale sale legi cu o imensa inversunare.Nimeni sau aproape nimeni nu apara si nici nu-l intereseaza legile lui Dumnezeu ,dar pe cele ale lui mamona …vai ce indraciti mai sunt si doctorii lu’ 2017 …Statul e o entitate ,o eroare diabolica infiintata la nivel mondial ptr a stapani ,a sclavagi si opresa ,iar cand va DORI cineva (infiintatorii sistemului =talmudistii prin ai lor rabini) vor omora pe ai sai locuitori fara remuscari.Vinovati sunt toti OAMENII DEMON care apara aceasta scleroza numita STAT,sub motivul ca sunt dati afara …ca leafa li se taie…si nu mai au vacante …si ce manca …si alte infinit motive legate de stomac in general.Un gunoi precum e betivul asta de TUDOSE vine si extermina populatia ,iar apoi dispare,iar legea lui distrugatoare ramane spre a fi aplicata de slugalai-functionarii statului.Asa a facut si .Basina tarii si satanistul de basescu (cel mai mare rau al romaniei din ultimii o suta de ani) a aprobat FATCA (punerea datelor romanilor la dispozitia americanilor),a semnat ca e deacord romanasul sa plateasca miliarde de euroi jidanilor ,drept tribut precum ca noi suntem responsabili ai holocaustului si nu jidanii si nemtii pe ultima suta de metri de mandat ,dupa ce in decursul marelui sau mandat l-a aderat pe romanelul cel sforaitor si beat si la codex alimentarium(mancare cu soda caustica si alte tampenii chimice) si l-a imprumutat de la jidani de vreo suta de miliarde de euroi si alte demente care sunt ptr exterminarea romanilor si niumic spre binele nostru.Ce vreau sa spun e ca o mana de sclerozati semneaza ceva otravitor in numele a milioane de sforaitori ,iar milioanele nu le dau foc si nu-i jupoaie de vii ptr ca le e frica de STAT,adica de ei insisi(militie,doftori,jandarmi,justitionisti,anaf-isti etc.Asta e razboiul cel mare nu ala cu rusii si chinezii ce sta sa vina,ala e cu inamicul la vedere.Nu cred ca va da foc nimeni la nimic,nici macar un doftoras de asta atot stiutor nu-si va pierde nici macar dintii de la vreun parinte nervos de insistentele lui de doctor indracit de a semna sau de a-si vaccina copilul la insistentele sale ca….sunt legi…avem sefi….exista proceduri…..(astea fiind cele mai uzuale replici ale dresatilor din sistemul de stat),iar agenda astora legat de eugenia noastra se va implementa fara prea mare efort.

    Apreciat de 1 persoană

  11. Paul222 said, on Iulie 31, 2017 at 12:12 am

    Haideti sa organizam un protest oficial anti vaccinuri, cu autorizatie si tot ce trebuie, dacă tot aveti platforme online, de ce nu? Ce mai asteptam?

    Apreciază

    • gabriel said, on Iulie 31, 2017 at 1:29 am

      Nu numai vorbe ci fapte fratilor crestini ortodocsi. Sa iesim o data .Cat mai dormim ?Cat mai asteptam ? Sa ne aparam familia asa cum ne-a lasat-o bunul Dumnezeu.Nu cum vrea anticristul sa o distruga prin marionetele lui ,care ne conduc pe noi si intreaga lume.Hei treziti-va !!!!

      Apreciază

  12. mircea.v said, on Iulie 31, 2017 at 7:35 am

    Citind cele scrise de aceasta mama si doamna, mi-am adus aminte de un dialog intre un comandant legionar si colonelul Craciun la Aiud.

    „- Ministru inseamna in latina „servitor al tuturor”, or…
    – In romana insa, acum, „cel ce-i deasupra tuturor”; asta-i ministru! – ii replica Craciun lui Vojen.
    – La dvs, la comunistii romani; la noi, la legionarii romani, este exact invers.”

    Apreciază

  13. geo said, on Iulie 31, 2017 at 8:55 am

    https://mishtalk.com/2017/07/29/zombie-corporations-litter-europe-kept-alive-by-ecb/

    https://mishtalk.com/2017/07/28/eu-proposes-account-freezes-to-halt-bank-runs/

    http://www.shtfplan.com/headline-news/the-elites-are-jumping-ship-as-the-financial-collapse-draws-near_07272017

    http://www.zerohedge.com/news/2017-07-28/only-3-germans-think-state-reacting-correctly-extremism

    http://www.zerohedge.com/news/2017-07-28/demographic-dysphoria-looms-doctors-discover-sperm-counts-western-men-plummeted-near

    http://www.reuters.com/article/us-eu-banks-deposits-idUSKBN1AD1RS?il=0

    http://www.ibtimes.co.uk/zimbabwe-stockpiling-gold-diamonds-back-new-currency-its-ruined-economy-1632582

    http://dailywesterner.com/news/eu-considering-account-freezes-to-stop-bank-runs/

    http://globalcitizennews.blogspot.nl/2017/04/march-for-science-how-you-were-duped.html

    http://globalcitizennews.blogspot.nl/2017/07/biometric-id2020-on-blockchain-with.html

    http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1057521915001477

    http://dailywesterner.com/news/heres-why-is-ok-to-judge-other-people/

    http://biblicisminstitute.wordpress.com/2014/07/17/puzzled-scientists/

    http://dailywesterner.com/news/why-women-over-30-are-a-no-go-zone/

    http://vaccines.news/2015-09-23-cdc-admits-98-million-americans-were-given-cancer-virus-via-the-polio-shot.html

    https://www.rt.com/usa/397883-us-airforce-russian-rna-sample-tender/

    https://www.barnesandnoble.com/w/never-fear-cancer-again-raymond-francis/1031053365

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3017333/

    https://www.theguardian.com/science/2001/sep/09/gm.food

    http://www.news.com.au/finance/work/leaders/australian-women-need-us-to-fertilise-them-halal-chief-slams-white-men-in-facebook-rant/news-story/ec80593236bd78ebdaeedfce2b1d65b6

    http://www.dispensaryexchange.com/read/17/126/The-Covert-Samson-Option

    http://www.npr.org/2011/03/02/…/study-most-plastics-leach-hormone-like-chemicals

    http://www.timesofisrael.com/french-chief-rabbi-urges-working-with-muslims-against-nationalists/

    http://www.jewworldorder.org/jews-muslims-form-alliance-against-trump/

    http://newobserveronline.com/israels-nazi-nuremberg-law-based-citizenship-definition-not-strict-enough-says-chief-rabbi/

    http://newobserveronline.com/jews-demand-open-borders-for-usa-but-use-dna-to-keep-israel-racially-pure/

    http://nationalvanguard.org/2016/02/world-jewish-congress-and-official-german-jewry-welcome-non-white-invasion/

    https://www.google.co.uk/amp/naturalsociety.com/new-study-finds-gmo-corn-makes-rats-infertile/amp/%C2%A0

    http://www.cbsnews.com/news/seabirds-suffering-massive-population-declines/

    http://news.nationalgeographic.com/news/2013/06/130621-threats-against-birds-cats-wind-turbines-climate-change-habitat-loss-science-united-states/

    http://www.amphibiaweb.org/declines/declines.html

    http://e360.yale.edu/features/declining_bee_populations_pose_a_threat_to_global_agriculture

    https://www.fs.fed.us/research/highlights/highlights_display.php?in_high_id=712

    http://returntonow.net/2016/06/13/prison-labor-is-the-new-american-slavery/

    https://www.thesun.co.uk/news/4130491/china-latest-weapons-military-parade/

    http://mashable.com/2017/07/28/russia-facial-recognition-emotion-ntechlab-findface/#PCWa_wD0Qkqk

    http://thehill.com/policy/cybersecurity/344488-hackers-break-into-voting-machines-in-minutes-at-hacking-competition

    Apreciază

  14. mih eu said, on Iulie 31, 2017 at 8:57 am

    Am rugamintea sa il prezinti pe acest om – Dr. Kenneth P Stoller

    Apreciază

  15. Leuca Razvan said, on Iulie 31, 2017 at 11:48 am

    Funeriu: „Opinia” anti-vaccin trebuie interzisă prin lege
    http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/funeriu-opinia-anti-vaccin-trebuie-interzisa-prin-lege-769758

    Apreciază

  16. ilioara said, on Iulie 31, 2017 at 2:12 pm

    Fratilor, nu stiu cata putere avem noi impotriva lor atata timp cat Dumnezeu ne-a lasat sa umblam dupa poftele inimilor noastre. Italienii ce-au rezolvat? Tot ce am putea face ar fi pocainta in masa si vorbesc la nivel de popor nu la o mana de oameni. Ar fi nevoie mai ales acum ca vine postul sa ne bagam in saci, sa ne punem cenusa in cap si vborbesc despre treaba organizata, cu post fara apa si hrana pana seara, cu participare masiva cu lacrimi si strigate catre DUMNEZEU. O singura data in viata mea am zis sa judece Dumnezeu cand mi s-a facut o mare nedreptate si persoana respectiva in 2 ani s-a curata de cancer. Mi-a parut rau , am citit acatiste cand am auzit ca s-a imbolnavit dar…..in sfarsit zic: DUMNEZEU E MARE iar noi trebuie sa ne facem datoria noastra si in rest sa ne purtam crucea DAAAARRRRR, pentru cei dragi, pentru neamul nostru TREBUIE SA LUPTAM, avem OBLIGATIA SI DATORIA SA NE DAM VIATA PENTRU SEMENII NOSTRI, si in ultima instanta daca alta cale nu va fi PROMIT SOLEMN SA POSTESC CAT DE MULT POT si, SA BLESTEM ACEST NEAM SPURCAT DE viermi DIN TOT SUFLETUL SI DIN TOATA INIMA MEA.

    Apreciază

  17. dante said, on Iulie 31, 2017 at 5:59 pm

    @ilioara
    In primul rind deznadejdea este un mare pacat. Toate incercarile prin filtrul divin trec si orcit de mare ar parea satana, sa stii ca este doar un vierme in ochii divinitatii. Ia aminte la sfintii inchisorilor. Nu ne putem compara cu italenii pentru ca….sint multe motive, noi sintem ortodocsi. Daca in Sodoma si Gomora mai era un singur om care sa creada in Adevar ar fi fost iertate, pe cind la noi nu cred ca s-a ajuns inca la aceasta „performanta”.
    Mai spui ca „…SA BLESTEM ACEST NEAM SPURCAT DE viermi DIN TOT SUFLETUL SI DIN TOATA INIMA MEA…” cred ca si aici gresesti grav. Judecata si blestemul sint ale Domnului, noi nu avem acest drept
    Dreptul nostru si obligatia noastra sint postul si rugaciunea.
    Capul sus si nu deznadajdui!

    Apreciază

    • ilioara said, on Iulie 31, 2017 at 9:14 pm

      daca pentru tine postul si rugaciunea sunt suficiente in momentul in care astia vin si vaccineaza copiii cu forta sau decad parintii din drepturi eu nu mai zic nimic. Nu stiu daca e deznadejde, avem PUTERE, mai mare PUTERE decat avem noi ortodocsii nu stiu cine ar mai putea avea, vorbim despre DUMNEZEUL PUTERILOR. Din pacate neamul nostru si copiii lui petrece la mare fericit, din pacate meritam, si da, daca blestemul meu ar speria vreun doctor, bine ma refer la un blestem la modul general, si prin lucrarea lui Dumnezeu in viata lui, vreun doctor s-ar speria si in loc sa injecteze intr-un singur copil vaccinul, l-ar arunca,deci daca un singur copil ar scapa atunci da, as fi si sunt dispusa sa blestem. Si chiar spun: DOAMNE DUMNEZEUL PUTERII, AL MILEI SI AL INDURARII, cauta din inaltimea TA si vezi si JUDECA TU, SI OPRESTE-i TU, CU PUTEREA TA CEA MARE, nu pentru noi ci pentru copiii pe care vor sa-i distruga si sa-i pangareasca. Nu dupa pacatele nostre, Doamne, ci dupa mila, dragostea si puterea TA, sa ne fie noua, ca noi alta Putere, Speranta si SCAPARE, in afara de TINE, nu avem!

      Apreciază

    • ilioara said, on Iulie 31, 2017 at 9:30 pm

      si inca ceva, dante, stramosii nostrii AU UCIS pentru neamul lor, eu pentru neamul meu zic SA JUDECE SI SA DECIDA DUMNEZEU ce si cum va face, numai SA NU ne LASE, si aici e vorba de suflete mai mult decat de trupuri, ca daca ii schilodeste pe viata e una dar problema e mult mai grava……

      Apreciază

    • ilioara said, on Iulie 31, 2017 at 9:44 pm

      si da, daca blestemi pentru tine personal, pentru o nedreptate facuta tie,este pacat, si pacat mare, insa, stramosii nostri au luptat si AU UCIS ei peronal cu crucea in maini pe dusmanii credintei si neamului lor, si datorita acestui fapt tu acum te numesti ortodox si ai sanse sa fii Mostenitor al DUMNEZEULUI SLAVEI SI AL PUTERILOR. Eu pesonal nu am aceasta posibilitate, sa plec la lupta fizic, si-L rog pe DUMNEZEUL meu, sa ne ierte, sa-SI intoarca fata spre noi si SA INTERVINA, chiar daca suntem oile LUII CELE PIERDUTE SI SA MAI SALVEZE SI ALTE SUFLETE.

      Apreciază

    • ilioara said, on Iulie 31, 2017 at 9:49 pm

      si la lepadarea de credinta in masa, lepadare de HRISTOS si batjocura BISERICII de fapt la care asistam nu stiu cat de buni suntem fata de italieni.

      Apreciază

  18. Angela said, on Iulie 31, 2017 at 8:12 pm

    off

    rog, daca se poate, inca un articol despre UNTOLD – ESTE SATANIC! – 100% – vedeti mai jos … „povestea” din spate.

    Organizatorii festivalului au prezentat și un trailer al filmului introductiv pentru eveniment, explicând că o parte a video-ului a fost filmat în Pădurea Hoia-Baciu, unul dintre actori este un participant la festival, în timp ce personajul principal al poveștii este un dragon magic.

    „Nu este vorba doar despre line-up, ci despre o poveste frumoasă care continuă ce am început în 2016, când am prezentat un magician milenar care reușește să dea putere Transilvaniei și orașului folosind rădăcinile acestei zone. S-a găsit forța necesară pentru a merge mai departe și acum avem un nou personaj. Este vorba despre dragonul protector născut din stele. Este dragonul care păstrează toate secretele de pe această lume, iar el este chemat la Cluj pentru a ajuta la redescoperirea unor pietre din trecut, care reprezintă, fiecare dintre ele, o calitate pe care o avem fiecare. Cam acesta ar fi conceptul”, a explicat Edy Chereji, Director de Marketing și Comunicare.

    În 2016, Magicianul a apărut pentru prima dată în universul Untold, fiind o prezență milenară. Acesta deţine o forță supranaturală absolută, singurul care poate controla portalul ce face legătura între cele doua lumi: cea reală şi cea fantastică. În 2017, Magicianul aduce în lumea noastra un simbol-protector, Dragonul, care a mai fost pe pământ cu foarte mult timp în urmă, când oamenii încă credeau în magie. Povestea din acest an traspune festivalierii într-o călătorie cu mii de ani în urmă, când destinul oamenilor era supus bătăliilor legendare. Balanța dintre bine și rău era prea mult înclinată în partea răului, iar o forță întunecată pusese stăpânire peste întreg pământul. Mii de cavaleri au încercat, fără sorți de izbândă, să restabilească echilibrul, însă nici un om nu a avut puterea să înfrunte răul. Protector al oamenilor, cu puterile sale nemărginite, Magicianul îl cheamă într-o noapte de august, în mijlocul luminișului din pădurea Hoia-Baciu, din inima Transilvaniei, pe Dragonul protector. Acesta, înzestrat cu știința tuturor lucrurilor văzute și nevăzute din univers, este singurul care cunoaște numele reale ale tuturor lucrurilor. Dragonul răspunde chemării Magicianului şi dăruiește 4 pietre cu puteri extraordinare, esențe ale Iubirii, Speranței, Curajului și Încrederii, celor mai curajoși dintre cavaleri. Prin puterea lor magică, cavalerii descătușează forțele binelui de pe tot pământul și înving răul. Odată cu triumful binelui se naște Ordinul Cavalerilor Dragonului. Pentru a proteja secretul pietrelor, urmașii cavalerilor le ascund într-un cufăr, dar urma acestuia se pierde în istorie și lumea uită cu totul această poveste. De atunci au trecut mii de ani, iar acum este momentul ca, în cele 4 nopţi magice de august, zeci de mii de tineri să redescopere puterea pietrelor Dragonului.

    În 2015, Untold a atras atenția printr-o campanie de promovare a evenimentului numită Pay with Blood, în care donatorii de sânge primeau bilete gratuite la festival. Inițiativa a fost remarcată pe plan international, deoarece asocierea dintre Transilvania, Vlad Țepeș, vampiri și donarea de sânge a fost o decizie de marketing strălucită.

    https://www.dcnews.ro/untold-cel-mai-asteptat-festival-nebun-al-anului_552509.html

    La care se poate adauga o serie intreaga de fotografii demonice ale afiselor si scenei „festivalului”.

    Apreciază

    • marinela said, on August 3, 2017 at 5:19 pm

      Bietii indraciti,ce le mai fata mintea aia imbicsita de dracovenii-untold si alte spurcaciuni cu zorzoane !Ptiu drace,piei!

      Apreciază

  19. ayeaye20 said, on August 3, 2017 at 5:07 pm

    Ani Cretu

    Va rog sa îmi scrieți in privat !!! Le citesc pe toate ! Nu comentați aici ! La aceasta postare voi sterge toate comentariile chiar și pe cele pozitive ( Pt care va mulțumesc anticipat !!!) fără comentarii va rog frumos ! Mulțumesc !!!!
    Probabil ca dacă al meu copil avea reacții negative la administrarea de aspirina acum plângeați in batiste …EL a avut nenorocul sa aibă reacții negative la vaccinare ! Sa îmi cer scuze ca a îndrăznit sa aibă reacții negative la un act medical ” sensibil ” (cum zic unii ziariști) precum vaccinul ? Nu ! Reactiile negative sunt recunoscute de însuși producatorul lor ( al vaccinurilor – care sunt tot medicamente si ca toate medicamentele AU sau DAU reacții negative !!!)Ca al meu copil e in statistica aia? In papucii mei sa stați și veți înțelege !
    V-ați împărțit in tabere pro și anti …. Părinți care sfârteca pe Facebook ….
    In tabăra PRO SĂNĂTATE v-ați înscris ?!?
    Câți dintre voi au citit cu atenție cele declarate de mine ?!?
    Voi cei care doriți sa îmi vaccinați copilul cu forța cum va numiți ?!? Eu lupt de 4 ani sa îl pun pe picioare …. voi va numiți MERCENARI !
    Cum poți tu sa crezi ca știi ce e mai bine pt copilul meu ?!? Cum ?!? Cum as putea eu sa cred ca știu ce e mai bine pt copilul tău ?!? Eu nu știu decât ce e mai bine pt copilul MEU ! In pântecul meu a stat 9 luni ! EU am luptat de la 5 luni jumătate de sarcina sa nu nasc prematur și sa îl țin cât mai mult acolo sa se nască la termen ! EU am stat cu perfuzii și in genunchi sa ma rog lui Dumnezeu sa mi-l lase acolo „sa se coacă” … TU CE AI FĂCUT PT COPILUL MEU ?!?
    Îți spun eu ce: ți-ai bătut joc ca ultima ființa târâtoare !
    Zilele astea am stat și am citit … v-ați repezit cam mulți sa ma mușcați de cur și v-ați dat cap in cap căci la 42 Kg am un cur mic .
    Domnilor Șerban Huidu și Lucian Mândruță le voi transmite pe rând câteva idei :
    Lucian Mândruță – cel care te doresti jurnalist : exista 3 reguli de baza in aceasta meserie ( am întrebat 5 oameni diferiți din 3 trusturi de presa ca sa pot scrie corect ) pe care trebuie sa le îndeplinești atunci când te numești jurnalist 1. Sa știi despre cine scrii ; 2. Sa fii in deplinătatea cunoștințelor despre subiect ( verifici informația 3 surse) ;3. Sa fii obiectiv !
    Dumneavoastră , domnule Lucian Mândruță NU sunteți un jurnalist ! Dumneavoastră sunteți un individ care își da cu părerea ca mai toata lumea , pt ca va merge , pt ca e la moda și pt ca așa credeți ca aveți „cohones”…. Domnule Mandruta dumneata sa ma incluzi pe mine in vreun curent anti sau pro ceva ATUNCI când ești sigur de asta, altfel devii un mincinos și un instigator !!!
    In ceea ce îl privește pe Dl Șerban Huidu …dumneata sa îndrăznești sa scrii despre cineva când îți vei ispăși pedeapsa ! 3 suflete ! Îți amintești ? Iar cei care i-ați ținut hangul nu uitați ca v-ați asociat cu un …individ care a curmat 3 vieți : mașina mare care l-a protejat pe el și familia lui cu bani se cumpara și libertatea cu ce? Ce memorie scurta aveți și cum îl mai bălăcăreați acum câțiva ani ….. in comentarii voi atașa restul conversației avute cu acest individ , cea pe care dumnealui nu
    a postat-o .
    Celor care doresc sa ma învețe cum se fac copiii – dovada ca știu este ca AM copil ! Lor de ce nu le iese ? Probleme medicale de impotenta ?
    Celor care NU au copii și au simțit așa un vânt in pupa sa se afle in treaba- faceți copii !!! Copiii voștri . Renunțați la nopțile in cluburi , tzoale de firma , nopți dormite profund , vacante in paradis și deveniți părinți !
    Celor care au copii și au vrut pur și simplu sa își bată joc – uitați-va in ochii copiilor voștri ! Multumiți lui Dzeu ca sunt sănătoși ! Rugați-va Pt cei care nu sunt sănătoși ! Copiii voștri pot merge in excursie ? Pot sta la masa cu voi și pot mânca din farfuria voastră ? Fiți Fericiți !
    Copilul meu are Copilăria furată ! Dacă poți tu dormi liniștit noaptea , bucura-te !
    Celor care ați comentat aberații la pozele mele cu unghiile , cu hainele , atât va scriu ( nu va datorez vouă vreo explicație , ci prietenilor cărora încerc sa le fac un bine ) : nimeni , niciodată nu poate afirma ca am primit vreun ban pt ajutorul acordat ! Dacă pun poze ca merg la coafor o fac pt ca sunt mândra de oamenii care au grija de mine ! Ii respect și asta înseamnă ca îmi și plătesc factura ! Nu ma confundați , va rog , cu cei care au blog , v-log pagina de artist pe care se fac și reclame. Aceste este singurul și unicul meu cont de Facebook!
    Pentru voi și aia de ne conduc copilul MEU este o cifra in statistica , pentru mine : E LUMEA TOATĂ ! Un munte de va trebui sa îl sap de jur împrejur și sa îl mut din loc pt el , o fac !
    Mie îmi este frica pt sănătatea copilului meu ! Asta apar eu !
    Tu ?!?
    Tuturor prietenilor le transmit respectele mele și ma înclin in fata voastră ! 🙏🙏🙏
    Celor care nu sunteți de acord cu mine va trimit lumina și iubire !
    – aceasta postare va fi fără drept de comentariu – aveți unde va bălăci in bălegar in alte postări – așa ca voi sterge tot !
    Amin !

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

