Saccsiv – Weblog

A INCEPUT? I se va RIDICA DREPTUL DE A PROFESA medicului MIRCEA PUSCASU pe motiv ca e ANTIVACCIN?

Posted in Uncategorized by saccsiv on Iulie 25, 2017

Va amintiti ce prevedea proiectul legii vaccinarii?

 

Se autosesizează, răspunde la sesizări, analizează și atunci când este cazul, sesizează Colegiul Medicilor din România, Colegiul Medicilor Dentiști din România, Ordinul Asistenților Medicali și Moașelor din România, Colegiul Farmaciștilor din România precum și alte organisme abilitate atunci când se constată fapte săvârșite de către membrii cu drept de liberă practică precum participarea la acțiuni antivaccinare, transmiterea de informații incorecte sau nedovedite științific, acțiuni sau manifestări care pun în pericol sănătatea publică.

 

Cititi va rog mai multe la:

DIABOLIC. Iata Proiectul LEGII VACCINARII. Asa ceva nici Ceausescu n-a indraznit … / A intrat in DEZBATERE PUBLICA

Proiectul inca nu e lege, dar unii n-au mai avut rabdare si au inceput prigonirea medicilor anti vaccin inca de acum …

Iata ce putem citi la S-au pus TUNURILE pe medicii anti-vaccin: dr. Mircea Pușcașu din Suceava este amenințat cu ridicarea dreptului de a profesa pentru propagandă anti-vaccin de pe OrtodoxInfo:

Directorul Direcției de Sănătate Publică Suceava, Cătălina Zorescu, a anunțat azi că va solicita Colegiului Medicilor Dentiști ridicarea dreptului de a profesa pentru medicul stomatolog Mircea Pușcașu.

Motivul este reprezentat de declarațiile, la un post TV local, referitoare la vaccinarea copiilor.

Zorescu a declarat că  “am fost surprinși în urma vizionării unui reportaj în care un medic stomatolog expune false argumente științifice, dar cu mare putere de convingere, în care își exprimă opinia antivaccinare”.

Mircea Pușcașu nu este un novice în domeniu, el publicând mai multe studii de specialitate în limba engleză și română care se refereau la reacțiile adverse care pot apărea la copiii vaccinați, argumente aduse tot de medici de renume, cum ar fi studii apărute în Danemarca și SUA:

“Suntem asigurați că vaccinurile sunt sigure și eficiente, chiar dacă există voci oficiale din domeniul medical care recunosc că, uneori, acestea sunt grevate de efecte adverse serioase, ce includ decesul și că nu există studii care să evalueze pe termen lung consecințele complexe asupra stării de sănătate.

Rezultatele au arătat corelații îngrijorătoare între vaccinări și bolile de natură imunologică, precum alergiile, și cele de natură neurologică, precum autismul”.

Directorul adjunct al instituției, medicul Cătălina Zorescu, a declarat că mai are cunoștință de cel puțin încă un medic din Suceava care se declară public împotriva vaccinării. Colegiul Medicilor Dentiști Suceava, care va analiza solicitarea DSP, este condus de scurt timp de Gabriel Gospodaru.

Fostul președinte al Colegiului Medicilor din România, dr. Vasile Astărăstoaie a declarat pentru ProTv că cei de la DSP Suceava săvârșesc un abuz din exces de zel, dreptul la opinie fiind încălcat în acest caz.

Dar se pare că se vor cât mai multe intimidări, căci ministrul Sănătăţii, Florian Bodog, a fost chemat, azi, la Palatul Victoria, pentru o discuţie pe tema vaccinurilor cu premierul Mihai Tudose.

„Eu mi-am asumat că mâine va fi gata raportul cu vaccinurile. Acum adunăm toate datele de la Direcțiile de Sănătate Publică, aveau termen astăzi să le depună. În cursul zilei de mâine îl vom depune. Sunt raportări din unele județe, din altele nu, dar până diseară se raportează toate, le centralizăm. Am centralizat toate stocurile (de vaccinuri — n.r.) și le depunem mâine la premier”, a precizat Florian Bodog.

Comentariu saccsiv:

Probabil este vorba de acest interviu:

,,Epidemia de RUJEOLA este, defapt, doar o epidemie MEDIATICA!” Pledoarie ANTI-VACCINARE – Mircea Puscasu

Va dati seama ce vremuri traim? Adica medicilor, asistentilor si farmacistilor li se interzice efectiv dreptul de a mai gandi si altfel decat ceea ce li se dicteaza. Nu mai au dreptul la o alta opinie. Drept constitutional. Ei devin simpli scribi ce completeaza casutele din marele tabel unde, astfel, in sfarsit se va putea raporta o rata a vaccinarii de 100 %. Iar actul lor medical se va reduce la manipularea cu responsabilitate a seringii.

Observati va rog per ansamblu si schema diabolica care se aplica:

– Daca zice Olivia Steer ca vaccinurile au probleme, i se raspunde: “Dar de ce vorbesti tu? Esti medic?”. Iar televiziunea unde vorbeste este amendata.

– Daca vorbeste un medic, i se ridica dreptul de a profesa.

Catalina Zorescu, cea care a anuntat ca va solicita Colegiului Medicilor Dentiști ridicarea dreptului de a profesa pentru medicul stomatolog Mircea Pușcașu, este si medic epidemiolog. Iat-o:

In clipul de mai sus, nu ne-a mai spus si despre tata, daca s-a vaccinat sau nu, dar ce conteaza …

Iata si ce putem citi la Directia de Sanatate Publica Suceava a solicitat Arhiepiscopiei implicarea in derularea campaniei de vaccinare din 25 iulie 2017, de pe Hotnews:

 

Directia de Sanatate Publica (DSP) Suceava a solicitat sprijinul Arhiepiscopiei Sucevei si Radautilor in derularea campaniei de vaccinare impotriva rujeolei, a declarat intr-o conferinta de presa, marti, adjunctul institutiei, medicul epidemiolog Catalina Zorescu, citat de Agerpres. 

Potrivit acesteia, DSP Suceava a transmis o scrisoare Arhiepiscopiei prin care solicita implicarea slujitorilor Bisericii in popularizarea importantei vaccinarii copiilor.
”Avand in vedere ca in tara noastra evolueaza o epidemie de rujeola, pana in prezent inregistrandu-se peste 8.000 de cazuri si 32 de decese, va aduc la cunostinta ca Ministerul Sanatatii deruleaza o campanie sustinuta de promovare a vaccinarii antirujeolice a copiilor, fiind demonstrata eficienta acestui vaccin in prevenirea imbolnavirilor. Deoarece intotdeauna ati sprijinit demersurile pentru sanatatea populatiei, ne adresam dumneavoastra cu rugamintea ca prin slujitorii bisericii sa fiti alaturi de noi in popularizarea importantei vaccinarii. Ne exprimam convingerea ca doar actionand impreuna, diseminand informatii corecte in randul populatiei, putem contribui la stoparea acestei epidemii”, se arata in scrisoarea transmisa Arhiepiscopiei.

 

Citiți vă rog și:

 

Anunțuri

52 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Riko said, on Iulie 26, 2017 at 12:32 am

    Vaccinurile pot fi bune in sensul de a imuniza impotriva unei boli. DAR in acelasi timp vaccinurile sunt si foarte daunatoare. Nu are nici un sens sa argumenteze cineva ca vaccinurile n-au sau au efecte pozitive importiva unor boli. Adevarata problema sunt efectele negative asupra populatiei si interesele conducatorilor lumii asteia.

    Apreciază

    • costel said, on Iulie 26, 2017 at 8:05 am

      @riko
      Cine spune ca „Vaccinurile pot fi bune in sensul de a imuniza impotriva unei boli”??? Bigpharma, slujitorii ei si oamenii neinformati, indoctrinati? Imunizare e atunci cand ai anticorpii dupa boala si nu te mai imbolnavesti. Eu am avut varsat de vant la 18 ani, desi in copilarie fusesem vaccinat. Unde vezi tu imunizarea, la ce a fost bun vaccinul? Probabil ca ai folosit dexonline (https://dexonline.ro/definitie/imunizare).
      Apropos de dexonline, interesante sunt definitia si poza pentru cuvantul „familie” https://dexonline.ro/cuvantul-lunii. Ce parere ai?

      Apreciază

      • Elena said, on Iulie 26, 2017 at 1:25 pm

        Draga Costel, chiar daca faci faccinul RRO (ROR), tot sunt sanse mari sa faci rujeola sau rubeola insa, zic ei, in forme mai usoare. Toti care suntem acum mari am facut si vaccinul ROR cand eram mici si am facut si bolile copilariei. Explicatia lor de atunci si de acum este ca, primind vaccinul, corpul este oarecum imunizat si treci mai usor peste boala. Varsatul de vant facut de tine la 18 ani este VARICELA si nu are nici o legatura cu ROR-ul. La noi in tara nu s-au facut si nu se fac vaccinuri anti varicela,, ci doar anti rujeola/rubeola/oreion. Nu confunda varicela cu restul. A nu se intelege ca sunt de acord cu vaccinurile. Am vrut doar sa iti explic de ce ai vacut varsat de vant desi ai fost vaccinat cand erai bebe 🙂

        Apreciază

      • costel said, on Iulie 26, 2017 at 3:32 pm

        @ elena
        Multumesc pt precizari. Au trecut atat de multi ani de atunci, incat nu mai tin minte ce vaccinuri am facut.
        Ce parere ai despre definitia si poza „familie” de pe dexonline?

        Apreciază

  2. Mihai said, on Iulie 26, 2017 at 8:00 am

    Pai pina și patriarhia este pt vaccinuri, de exemplu în ziarul ilumina și Trinitas TV se face campanie asiduă produse vaccinuri

    Apreciază

    • Stan said, on Iulie 26, 2017 at 1:40 pm

      Dar si eu sunt de acord cu vaccinurile. Chiar cred ca ideea care sta la baza vaccinarii este buna: ii dai organismului un semnal slab pentru ca el sa cunoasca boala si sa produca anticorpi. Asta se petrece in mod firesc atunci cand ai o boala iar organismul se imunizeaza si n-o vei mai face niciodata.

      Insa de aici si pana la ceea ce se intampla astazi este o distanta uriasa:
      – „semnalele” se dau inca din primele clipe de viata cu toate ca sistemul imunitar este in formare pana la varsta de doi ani. Pana atunci este protejat prin ceea ce primeste din laptele matern. Dar cine mai alapteaza acum pana la varsta asta?
      – asa-zisii virusi sunt obtinuti in conditii care dau mai degraba frisoane: se folosesc pana si culturi pe tesuturi non-umane modificate genetic. Nimeni din toata lumea asta de savanti nu poate cunoaste in detaliu ce se intampla si care este reactia organsimului uman la asemenea „informatie”.
      – cele mai multe reactii adverse sunt date de adjuvantii si conservantii din vaccinuri care sunt otravuri cu inalt potential de distrugere a organismului uman – dovedit cu asupra de masura. Pana acum ceva vreme se stia ca daca ai mercur in corp inseamna ca ti-a facut cineva farmece (nu sunt povesti; exista persoane care au trecut prin experinete traumatizante si au eliminat mercur …; de unde, cum … nu se stie; toti trec asta sub tacere si o considera SF; cred ca numai alchimistii veacurilor trecute stiu bine motivul). Acum mercurul se da la toata lumea gratuit si din belsug prin vaccinuri. Sa intelegem ca se fac “farmece” la nivel de mase?

      Daca cei care impun vaccinarea obligatorie ar fi de buna credinta ar fi de acord cu introducerea raspunderii penale a medicilor pentru efectele post-vaccinale si constituirea prin lege de catre firmele furnizoare a vaccinurilor a unui fond de despagubire a celor afectati. Chiar nu inteleg de ce nu poate functiona si aici raspunderea pentru actul medical savarsit (ca doar act medical este vaccinarea, ce altceva?).

      Sa vedeti dupa aceea cum o sa inceapa medicii sa sufle si-n iaurt, n-o sa mai vaccineze pe banda rulanta, n-o sa mai foloseasca decat vaccinuri despre care au certitudinea ca nu fac rau si o sa faca in prealabil teste care sa le garanteze ca nu vor exista reactii adverse. Daca ar proceda astfel ar ajunge in situatia opusa de a-i ruga mai degraba sa renunte la vaccinare decat sa mai faca atatea analize costisitoare.

      Vaccinarea obligatorie este un abuz evident. Ce-ar mai sari toti #rezistentii daca, spre exemplu, veganii ar fi obligati sa manance carne. Ar parea total lipsit de sens si un atac clar la libertate. Dar daca iti injecteaza mercur prin vaccinuri fara voia ta pare … normal.

      Principiul este simplu: daca este OBLIGATIVITATE sa existe si RESPONSABILITATE!

      Apreciază

      • Paul222 said, on Iulie 26, 2017 at 4:51 pm

        Nu are cum sa fie obligativitate, pricepeti odata! Avem un drept constitutional garantat de a dispune de propriul corp! In conditiile in care s-a descoperit ca s-au pus tot felul de substante toxice/metalice in vaccinuri nimeni nu ar trebui sa mai aiba tupeul sa impuna chestia asta! Cand a dorit vreodata guvernul binele cetateanului de rand???

        Cititi cu mare atentie urmatoarele randuri:
        <>

        Apreciază

      • Paul222 said, on Iulie 26, 2017 at 4:52 pm

        „Ce a găsit Montanari la microscop după ce a analizat 20 de tipuri de vaccinuri? „În interiorul produsului am identificat, în toate cele 20 de cazuri, particule foarte mici de aliaje metalice, care nu sunt compatibile cu corpul uman și nu sunt degradabile. Nanoparticule care nu au legătură cu ingineria, și care sugerează că au fost puse intenționat”, declara Stefano Montanari, cunoscut în Italia pentru studiile sale asupra vaccinurilor. Prin urmare, rămâne de stabilit, așa cum spune expertul, responsabilitatea companiilor farmaceutice. „Companiile farmaceutice au păcătuit, hai să spunem din neglijență, pentru că nu au făcut nimic pentru a preveni ca aceste particule să ajungă în vaccinuri”, consideră Montanari.

        Și, mai spune, el, orice persoană care are ceva noțiuni de nanopatologie știe că a injecta pulberi anorganice, non-biodegradabile și non biocompatibile poate constitui factorul declanșator pentru o serie de boli: anumite forme de cancer sau boli neurologice.”

        Apreciază

      • Rozalia said, on Iulie 26, 2017 at 5:09 pm

        @Stan
        Propozitia cu care ai inceput mesajul ,,Dar si eu sunt de acord cu vaccinurile” trebuie scoasa, nu suna bine deloc, creeaza dubii in ciuda a ceea ce ai continuat sa scrii… Apoi ar mai trebui adaugat un fapt criminal, anume faptul ca ei asociaza 3-5-6 tulpini de virusuri… nu ca unul singur ar fi bun.. dar asocierea e pentru a garanta victima.

        Apreciază

      • Stan said, on Iulie 26, 2017 at 10:38 pm

        @Rozalia

        Noi nu suntem talibani sa refuzam ceva apriori. Daca Dumnezeu a lasat acest mecanism de aparare al omului prin crearea unei imunitati pe termen lung cred ca este util sa ne folosim de el. Problema este modul in care se face acest lucru si, ai dreptate, ar trebui adaugata si greseala de a face mai multe vaccinuri simultan.

        Vaccinurile chiar au salvat multe milioane de vieti. Este o certitudine ras-ras-confirmata. Deci noi nu avem cum critica principiul vaccinului fara sa ne discreditam ci doar sa atragem atentia asupra deviatiilor in modul de utilizare (facut la copii la varste prea mici, vaccinuri multiple concomitent) si modul de preparare (cu numeroase substante organice, anorganice si chiar metale dupa cum arata si Paul222 mai sus care ridica extrem de multe semne de intrebare).

        Chiar cred ca este necesar sa subliniem de fiecare data aceste lucruri ca sa se inteleaga fondul adevaratei probleme si sa nu fim expediati automat la casa de nebuni.

        Situatia este echivalenta cu a spune ca suntem cu totii de acord ca trebuie sa mancam dar nu suntem dispusi sa mancam orice.

        Iar cei care ne obliga sau ne dau aceste substante trebuie sa raspunda cu capul la propriu pentru efecte. Simplu si clar.

        Apreciază

      • saccsiv said, on Iulie 27, 2017 at 7:24 am

        Stan

        E bine ca nu esti de acord cu vaccinarea obligatorie.

        Pe asta ai citit-o?

        Despre cum, canalizările, iar nu vaccinurile, au eradicat bolile

        http://ortodoxinfo.ro/2017/03/30/despre-cum-canalizarile-iar-nu-vaccinurile-au-eradicat-bolile/

        Apreciază

      • Stan said, on Iulie 27, 2017 at 9:04 am

        @Saccsiv

        Iti doresc sa nu te muste un animal turbat ca sa fii pus in situatia de a alege sa faci sau nu un vaccin antirabic.

        Repet: PRINCIPIUL vaccinarii este CORECT. Lasat de Dumnezeu. Organismul face cunostinta cu o forma atenuata a bolii si produce anticorpi care-l vor apara in continuare chiar si cand va intalni o forma agresiva a ei.

        Ca in orice alt domeniu s-au gasit unii care lupta impotriva oamenilor iar acum s-a ajuns in situatia in care MODUL DE PREPARARE SI UTILIZARE SUNT CRIMINALE.

        A spune ca vaccinul este doar o poveste si ca niciodata n-a ajutat cu nimic este doar o forma de talibanism care nu face decat sa discrediteze din start pe cei care-o sustin si sa inabuse din fasa orice discutie normala bazata pe fapte si argumente.

        In afara medicinii de urgenta care a facut progrese uimitoare si care chiar poate sa salveze vieti (atunci cand se doreste desigur – unii sunt destinati ciopartirii pt organe), toate celelalte ramuri medicale au fost penetrate de cei care lupta impotriva oamenilor si au ajuns sa fie chiar nocive. Acum se trateaza boli si nu pacienti iar ideea este de a mentine boala la un anumit nivel ca sa garanteze un „tratament” cat mai indelungat – pe durata vietii daca se poate.

        Apreciază

      • saccsiv said, on Iulie 27, 2017 at 4:20 pm

        Stan

        Principiul vaccinarii nu e lasat de Dumnezeu.

        Apreciază

      • Stan said, on Iulie 27, 2017 at 5:54 pm

        @Saccsiv

        Atunci cum iti explici ca organismul devine imun dupa ce ia contact cu o boala? Pe unele boli le retine pe termen mai lung, chiar toata viata, iar pe altele le „uita” mai repede.

        Pana si o banala gripa. Cine a avut-o nu se mai imbolnaveste in urmatoarea perioada chiar daca este inconjurat de oameni bolnavi (daca este aceeasi tulpina de virus).

        Hai sa nu ne contrazicem pe lucruri banale si absolut evidente.

        Apreciază

      • saccsiv said, on Iulie 27, 2017 at 6:01 pm

        Stan

        Prietene, tu ai zis ca vaccinurile sunt de la Dumnezeu.

        Apreciază

      • theonlychurch said, on Iulie 27, 2017 at 7:57 pm

        Ma intreb daca sfantul Luca al Crimeei facea vaccinuri. Eu zic ca da.

        Apreciază

      • saccsiv said, on Iulie 27, 2017 at 8:43 pm

        Facea vaccinuri?

        Apreciază

      • Stan said, on Iulie 27, 2017 at 9:45 pm

        Saccsiv

        Pe vremea Sf Luca tetanosul inca facea ravagii. Ranile adanci aveau o parte anaeroba importanta. Posibil sa fi folosit vaccin antitetanos.

        Din punct de vedere duhovnicesc o astfel de administrare este un tratament de combatere a bolii nu de preventie (cand te vaccinezi preventiv ca sa devii super-om). La fel cu vaccinul antirabic (se face ca tratament dupa muscatura).

        Apreciază

      • Aurora said, on Iulie 27, 2017 at 11:24 pm

        Tu o sa ti-o iei frumusel de la sistem. Tot ce e bun o sa-ti aduca : „frunze-n buze, lapte-n tate…malaies in calcaies”. Si cand o sa vina sa-ti ia organele pentru transplant, o sa faci exact ca iedul cel mare: o sa te ascunzi dupa usa ! Vaccineaza-te in continuare !

        Apreciază

  3. dante said, on Iulie 26, 2017 at 8:40 am

    Zice madam Zorescu: “am fost surprinși în urma vizionării unui reportaj în care un medic stomatolog expune false argumente științifice, dar cu mare putere de convingere…”
    Pai stimabila doamna nazista, daca argumentele expuse au „mare putere de convingere” dupa cum spuneti, atunci dupa mintea dumneavoastra nu credeti ca tocmai acele argumente sint cheia problemei?
    Or sa va dea astia de la UE pe linga seringi si cite un Kalasnikov, ca sa fiti mai „convingatori” si sa bateti pe la usile oamenilor sa vaccinati cu forta si impotriva constitutiei.
    Nu se tine cont de unicitatea fiecarui trup de om si se trece la vaccinarea in masa exact ca la un abator de porci.
    Stimata doamna Zorescu, cine ti-a dat dumitale dreptul sa gindesti si sa hotarasti pentru mine? Caci binele dumitale este boala autoimuna de care eu sufar.si ca mine sint mii de copii mutilati mai mult sau mai putin de aceste „avantaje” ale stiintei. Te-ai gindit vreodata ce-ai zice daca propriul copil va avea de suferit pentru aceste „beneficii”?
    Ne vedem in instanta!

    Apreciază

    • Zorita mai e si lumea asta, zorita de altii said, on Iulie 27, 2017 at 2:46 pm

      dna cea ce Zoreste lumea sa se vaccineze, dante draga, binenteles ca nusi va vaccina copiii, vaccinurile sunt pentru altii, intelegi tu ?

      Apreciază

  4. obligativitatea vaccinarii are loc pe fondul amestecarii populatiilor said, on Iulie 26, 2017 at 9:50 am

    Se bate toba pe vaccinuri pentru ca e vorba si de amestecarea populatiilor. De aceea se cauta sa se impuna si la adulti.
    Focarele au aparut o data cu „refugiatii”. „Refugiatii” sunt purtatori de tulpini noi cum este si in cazul rujeolei.
    DAR DACA SUNT PURTATORI VOLUNTARI?

    Daca vii cu virusii in termos si ii arunci la metrou la Bucuresti e atac terorist. Si tre sa treci cu termosul peste granita. Poate ca si virusii trebuie tinuti in conditii speciale.
    Nu e mai simplu sa aduci direct oameni bolnavi? Sau sa ii imbolnavesti aici si sa ii trimiti in mijlocul populatiei autohtone?

    Daca vi se pare sf sa stiti ca s-a mai facut asta. Britanicii (parca) le ofereau amerindienilor paturi de la bolnavii de holera. In felul asta au decimat populatia.

    Apreciază

  5. geo said, on Iulie 26, 2017 at 11:53 am

    Apropo de Cluj – dar situatia e valabila nivelul intregii tari, din nefericire, unde acolo vietuiesc roboti nu oameni:

    https://www.monitorulcj.ro/educatie/59242-a-absolvit-un-liceu-de-elita-si-vorbeste-impecabil-engleza-ajofm-a-trimis-o-sa-spele-podele-la-supermarket

    Apreciază

  6. Paul222 said, on Iulie 26, 2017 at 12:36 pm

    O tampita bolsevica!

    Apreciază

  7. Radu Humor said, on Iulie 26, 2017 at 3:27 pm

    Să vedem câţi vom ieşi în stradă, nu numai să-l apărăm pe Mircea Puşcaşu, ci să şi „dăm de pământ” cu cei care-şi permit să insulte, să batjocorească, sau ameninţe în asemenea hal, oameni ca Mircea Puşcaşu !
    Acest caz mi-a adus aminte de o scrisoare care circulă pe Internet :

    Recunosc că n-am votat cu PSD, cu atât mai puţin cu Dragnea, decât la ultimele alegeri ( şi atunci, în imposibilitate de a găsi ceva mai bun !), dar mi-au devenit simpatici, mai ales văzând cine îi critică !
    Dacă urmăreşti cu atenţie de unde vin, la început înţepăturile şi mai apoi criticile, observi că-i un atac concertat a unor forţe interne şi externe care se simt ameninţate de încercarea timidă de a face ceva şi pentru cetăţenii acestei ţări !
    Fără sprijinul direct al populaţiei, căreia Dragnea cu ai lui încearcă să-i facă un bine(cu forţa !), încercarea lor nu poate avea succes.
    În loc să iasă în stradă, să-şi apere mai întâi drepturile şi mai apoi , să oprească abuzurile grosolane pe care le fac politicienii , mână-n mână, din toate partidele, cetăţenii României stau şi aşteaptă totul de la cei de la guvernare . Mai ales în contextul luării unor măsuri care nu convin ocultei, cum sunt cele câteva fărămituri aruncate bieţilor români, pentru a le mai alina puţin traiul, cei de la guvernare sunt imediat chemaţi la ordin de stăpânii de peste hotare ai României, sabotaţi şi din interior de servicii care acum nu mai servesc Ţara, ajutând guvernanţii în activitatea lor, ci le pun beţe în roate, dar mai ales având împotriva lor o massmedia ostilă şi zeflemitoare care face din rahat, bici şi din ţânţar, armăsar , manipulând ordinar populaţia !
    Închipuiţi-vă cum ar renunţa Dragnea, sau Tudose să le mai execute poruncile şi să le facă pe plac ăstora, dacă ar avea în spate milioane de oameni ieşiţi în stradă să-şi apere drepturile !
    Vorba unui bătrânel :
    – Ce-o să ne facă ?! O să ne belească, pe-atâtea milioane ?!
    Pe noi, nu, că suntem mulţi, dar pe ei, care sunt o mână de oameni care vor binele acestei Ţări îi pot face uşor să renunţe, mai ales dacă văd că n-au nici o susţinere populară !
    Când s-au aprobat pensiile speciale , plătite doar 20 % din fonduri de pensie şi 80 % cu bani din taxe şi impozitele noastre, ajungându-se la pensii speciale astronomice pentru România ( cea mai mare de 41.000 lei/lună !), nimeni n-a ieşit în stradă să conteste măgăria.
    Iată că acum, în doar 6 luni, cei 8600 de speciali au prăduit de la bugetul României 70 de milioane de euro ! :mrgreen:
    Unde mai pui că unul de la Curtea de Conturi n-are nevoie decât de 15 ( !!) ani vechime ca să iasă la pensie, iar un magistrat de doar 25 .
    Când în UE salariul unui portar este de doar 4-5 ori mai mic decât al directorului general, la noi această paritate întrece orice închipuire : de vreo 12 ori, legal şi de vreo 20 , chiar 30 de ori , „pe sprânceană” !
    Când ne-am îndatorat cu peste 100 de miliarde fără să ştie nimeni ce s-a făcut cu ei, a ieşit cineva în stradă să-i întrebe ce-au făcut cu atâtţia bani , deoarece nu se vede absolut nimic construit sau măcar îmbunătăţit, în ţara asta, sau în nivelul de trai al românilor ! Măcar n-ar mai fi avut curajul să împrumute alţii, dar aşa ?…
    Când s-au pişat pe voturile a peste 8 milioane de români la Referendum au ieşit în stradă măcar vreun milion ca să le ceară socoteala ( scuze pentru figura de stil creată !) ?!
    Când a crescut numărul parlamentarilor cu vreo sută şi ceva de bucăţi, numai ca Băsescu să-şi vadă ţiitoarea aleasă, nimeni n-a ieşit în stradă şi astăzi fiecare parlamentar din cei 570 ( mai mulţi decât are SUA, GE, sau Franţa, fără a lua în calcul mărimea populaţiei !) încasează din banii noştri, cca 20.000 lei/lună, ca să doarmă, sau să-şi acorde privilegii nesimţite în Parlament !
    Nu mai vorbesc că în loc să ajungă în puşcărie , până şi unul ca Băsescu, a ajuns parlamentar !
    Ne merităm soarta !
    P.S.
    Nu mai vorbesc de faptul că Soroş cu ciracii lui din România pot scoate în stradă ( vorba aia : am, n-am treabă, la 11 fix sunt la cafenea, aici, în stradă) pe principiul avem , n-avem dreptate, la chemarea boşilor, 😉 ieşim în stradă ! Cu sutele de mii ! De parcă ei ar fi majoritari în Ţara asta ! Nu noi, care ne condamnăm astfel şi nepoţii la o existenţă precară în propria ţară !

    Apreciază

  8. Feli said, on Iulie 26, 2017 at 4:13 pm

    Tatal a fost diagnosticat cu rujeola DUPA ce a venit din strainatate: si-a rezolvat un conflict masiv de separare, iar simptomele din faza de vindecare = rujeola. Apoi si l-a rezolvat si copilul, caruia probabil i-a trebuit un pic mai mult ca sa priceapa ca tatal nu mai pleaca imediat inapoi. Faza de rezolvare a conflictelor de separare = rujeola.
    Tesut afectat: ectodermul.
    Studiati legile biologice ale naturii, pt. a intelege cauzele bolilor:

    Cat despre Mircea Puscasu, nu au ABSOLUT nicio sansa sa-i faca ceva. Dimpotriva, ii fac acum reclama gratuit. Super!!!

    Apreciază

  9. George said, on Iulie 26, 2017 at 5:11 pm

    http://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3756249
    Tudose, despre refuzul vaccinarii: „Cand condamni copilul la moarte, nu stiu daca mai poti vorbi despre drepturi parintesti”

    Deja pun biciu pe noi astia.

    Apreciat de 1 persoană

  10. Victor said, on Iulie 26, 2017 at 5:32 pm

    Off topic: Justin Bieber si-a anulat ultimul turneu pentru a se dedica lui Hristos. Nu e o gluma de 1 aprilie. http://m.tmz.com/#article/2017/07/25/justin-bieber-canceled-tour-dedicated-religion-hillsong-church/

    Apreciază

  11. acelas said, on Iulie 26, 2017 at 5:43 pm

    fals, fals, dar a grait tare… ADEVARAT

    https://www.antena3.ro/actualitate/social/scandal-cu-noile-buletine-ale-romanilor-un-fals-calugar-a-facut-scandal-425703.html

    este prima fraza (si pana acum ultima) care a fost graita pe un post public tv in romanica noastra, in ortodoxia noastra, de un credincios ortodox cu privire la dreapta-credinta si hotia de la Creta.

    asta probabil ca cica ar fi „fals” si a fost o picanterie demna de bagat putin in seama. Altfel, daca ar fi fost adevarat, probabil ca nu s-ar fi dat in veci..

    Apreciază

  12. „Îți oferă o bursă, dar îți ia libertatea” said, on Iulie 26, 2017 at 5:59 pm

    Oare la inaltii prelati nu a fost la fel de avem tot felul de tradatori si homosexuali acolo?
    Pare un scenariu folosit mereu, chestia cu bursele:
    https://veghepatriei.wordpress.com/2017/07/25/ei-sunt-gunoaiele-din-ministerul-de-interne-tiganii-interlopi-din-dgipi-sponsorizati-de-gunoiul-jidanesc-george-soros-v-am-spus-acest-lucru-in-2013-suntem-la-un-pas-de-inchisori-politice-ca-intre/

    „Îți oferă o bursă, dar îți ia libertatea”

    Aparent, așa cum se prezintă cazul DIPI-Dragnea, emanarea pe filiera Rețeaua Soros a unui document „orfan” care îl acuză pe Dragnea apare ca făcând parte din luptele intestine în interiorul unui serviciu secret românesc. Ministerul Afacerilor Interne și DIPI au negat că documentul respectiv ar fi fost eliberat sau înregistrat la instituții. La rândul său, procuratura anti-corupție DNA a anunțat că “o parte” dintre aspectele conținute în investigația RISE face obiectul unui dosar penal: altfel spus, o parte din dezvăluiri nu au conținut elemente penale sau erau deja strânse de procurori, prin activitatea unui serviciu secret: de exemplu, din perioada când SRI a lucrat cu DNA, până în 2016, când Curtea Constituțională a anulat parteneriatul Binomului SRI-DNA. În Iulie 2017, un consilier al președintelui nord-american Donald Trump, Roger Stone, care a vizitat și România declara, preluat de presa română: „Ceea ce se întâmplă aici este că el (George Soros – n.n.) luptă pentru a submina aceste democraţii (din România și Ungaria-n.n.). El este cu siguranţă în cârdăşie cu serviciile de informaţii de aici (din România – n.n.). Serviciile de Informaţii din ambele guverne derulează operaţiuni ilegale…”. Stone adăuga aici: „Poate că îți oferă o bursă, dar îți ia libertatea”. Nu se știe, de exemplu, dacă prin aceste declarații, Stone făcea referiri voalate la scandalul RISE – Direcția de Protecție Internă – Liviu Dragnea, respectiv la statutul de fost bursier Soros al actualului director SRI, Eduard Hellvig, cel care în perioada 1995 – 1996 a fost Coordonator programe Fundația Soros, filiala Cluj. Sau la statutul lui Hellvig de fost membru al grupului Alianța Democraților și Liberalilor pentru Europa din Parlamentul European (ALDE), condus cu Guy Maurice Marie Louise Verhofstadt – lider de profesie și unul din cei mai vocali susținători ai lui George Soros la UE.

    Apreciază

  13. Mihai said, on Iulie 26, 2017 at 6:48 pm

    Ips Calinic de la Arges va oficia slujba de pomenire de un an al ,,reginei” Ana împreună cu un papistas sursa lonews

    Apreciază

  14. cca70 said, on Iulie 26, 2017 at 6:51 pm

    slugoii lui satan au turbat…tot mai multa lume se ” prinde” ca nu trebuie sa te vaccinezi….mi-a placut concluzia finala de la acest articol:

    ” Chiar dacă la nivelul județului Brașov există în stoc numeroase fiole de vaccin antirujeolic, mulți părinți refuză, sub semnătură, vaccinarea copiilor.”

    http://newsbv.ro/2017/07/25/409-cazuri-rujeola-brasov-campanie-vaccinare-toate-localitatile-judet/

    Apreciază

  15. Roman said, on Iulie 26, 2017 at 9:25 pm

    Tara asta e a lu’ nimeni!!Scapa cine poate de dimineata si…cine mai apuca seara!Nimic nu e ptr romani ,nimeni nici nu mai intreaba si pe ,,cati am mai ramas pe teritoriul asta”daca vrem…ce vrem…ce parere avem…etc.E vremea la toti prostii si toate curvele si parasutele din tara asta sau alta nationalitate, in care fiecare isi da cu parerea pe la televizorul antiromanesc total, sub fel de fel de ,,specialisti,analisti.”s.a denumiri inventate,platiti cu bani grei de fel de fel de jeguri schizofrenice ptr a le promova planurile lor sadice de exterminare a populatiei care mai traieste,respira si se chinuie sa traiasca in acest teritoriu. Daca e vorba de corpul propriu sau al copilului propriu (nascut din carnea si oasele unei mame) debilii astia spun :obligatoriu si cu forta va vrem binele…deci hai la vaccinare cu vaccinuri de prin kazahstan,burchina faso,koreea de nord sau alte …comitate.Tot obligatoriu si cu forta ne mai ,,securizeaza”si actul persoanei CNP cu CIP,ca …suntem noi in totala primejdie si nu e destul de sigur plasticul cu CNP de azi.Dar de cine sa ne fie frica?Poate tot de sistem=mamona.Obligatoriu ne dau ei fel de fel de taxe si se imprumuta ei de la jidanii externi ptr binele nostru si al copiilor nostri si tot spre binele nostru EI =strainii ocupanti cu ,,asemanare” de romani ,in timp ce ne-au lasat berula la 2 lei halba (din malt si hamei=hahaha),iar noi fiind morti de beti ne trimitem plozii la untold(cj),afterhills(is),neversee(ct),electricca..ca(cj),fiind siguri ca maxim se imbata si fac porno de la 16,17 ani si deci, nu e chiar grav.Sa nu uitam ca dementii straini care ataca colonia romaneasca de luni pana luni si de dimineata pana dimineata tot obligatoriu si in numele demonului numit evolutie ne corcesc cu maimutele lu’ alahhu (dracul dracilor) obligatoriu spre ,,binele”nostru si fara sa ne mai spuna(in orasele cele mai mari ale tarii e plin de ciori,dar nu e nimeni atent ca…toti au ,,treaba”….ptr banii de vacanta sau weekend),iar colac peste pupaza masonii din BOR sunt deacord cu toate aceste lucruri(nimeni nu zice nici ppaass de aceste lucruri) avand si monahii cu monahiile mai ales, multa treaba… ,toate spre binele OBLIGATORIU al nostru ,al goyimilor sforaitori ,care cica ar trebui sa fim si curisti si sa mergem in curu gol pe la metrou ,iar mai apoi pe strada ca…e bine si suntem evoluati.Mie personal mie sila de atata ,,bine obligatoriu” si nu ma interesat si nici nu ma intereseaza aceste ,,senzatii”ale dracului evolutie.Ei ne provoaca frontal si intr-un mod destul de grabit si extrem de satanist si schizofrenic.Replica populatiei este zero.Toata lumea tace ,tace ca si popii din Bor in cazul ecu..men…ismului.Eu zic doar de noi romaneii ,ca nu ma intereseaza de paganii occidentali.Cred ca nu a existat vreodata o populatie pe acest teritoriu mai inselata si moarta ca cea din care facem parte noi azi.Ma uitam la un titlu:la summitul g20….si atat.Deci 20 de cacati hotarasc ce sa faca 6,5 miliarde de goyimi.De ce ? Fiindca nimeni,dar absolut nimeni nu mai reactioneaza.Un cacat arab taie englezi cu sisul(cutitul),iar prostii nu se pot apara cu vreun alt obiect sau chiar cu pumnii.De ce?Multi sunt preocupati cu alte prostii…precum englezii cu sunatul la 112-ul lor.De ce?Asta se cheama Noul Om si este creat de omul-diavol.Diavolul vrea sa faca pe om ca si pe sine:prost,chior,inselator,fals,mincinos si foarte mandru….de cat de prost e.A reusit total!Lumea arde ,dar extrem de putini vad asta.

    Apreciază

  16. MIRELA PULBERE said, on Iulie 26, 2017 at 11:06 pm

    CINE NE GARANTEAZĂ, CĂ ACESTE VACCINURI NU AU ÎN COMPOZIŢIE SUBSTANŢE NOCIVE SAU INTREZISE??!! SAU APĂ CHIOARĂ CA LA HEXY PHARMA??!! ŞI ATUNCI CU CE AJUTĂ??!! CUM E POSIBIL ÎN 2017, SĂ RIDICI DREPTUL DE A PROFESA AL UNUI MEDIC SPECIALIST, DUPĂ ATÂŢIA ANI DE CARTE, DOAR CĂ ESTE ANTI-VACCIN??!!/ SAU ÎNCURCĂ INTERESELE CUIVA??!! O IMUNITATE BUNĂ ŞI SĂNĂTOASĂ SE FORMEAZĂ LĂSÂND ORGANISMUL ÎN MOD NATURAL SĂ LUPTE CU CE VINE ÎN CONTACT!! SPER CA MEDICUL SĂ SE ADRESEZE LA CEDO PENTRU DREPTURILE OMULUI!

    Apreciază

  17. Elena said, on Iulie 27, 2017 at 1:09 pm

    Hai mai bine sa ne imunizam copiii impotriva vaccinurilor prin Rugaciune si Impartasanie 😉

    Apreciază

    • saccsiv said, on Iulie 27, 2017 at 4:36 pm

      Elena

      Adica sa-i vaccinam si apoi sa ne rugam sa fie bine? Sau cum zici?

      Apreciat de 1 persoană

      • Elena said, on Iulie 27, 2017 at 4:42 pm

        Nu cred ca ai nevoie de explicatii suplimentare.

        Apreciază

      • saccsiv said, on Iulie 27, 2017 at 5:03 pm

        Elena

        Bla bla bla.

        Apreciază

      • Cosmin said, on Iulie 27, 2017 at 11:30 pm

        Frate Vasile, cred ca Elena vrea sa spuna, sa punem genunchiul la rugaciune pentru ca acesti satanisti sa nu aiba sorti de izbanda cu planuri lor legate de vaccinarea obligatorie… sau cel putin asa inteleg eu.

        Referitor la lumea care se trezeste: am niste vecini, care au un copilas de 4 ani. Copilul are intarzieri in vorbire precum si alte probleme pe care parintii le tin ascunse. Ingrijorarea lor mocnita insa, ii da de gol.

        Ii vad ca se framanta. I-am intrebat daca totul e in regula, cum stau cu sanatatea, daca copilul e ok si bineinteles o introduc si pe aia care ma interesa pe mine: cum stati cu vaccinarea copilului?

        M-au privit lung, tematori si circumspecti cam 20 de secunde, dupa care cu o voce stinsta mama imi raspunde: nu suntem siguri ca vrem sa continuam cu administrarea vaccinurilor. Suntem intr-o perioada de documentare.

        Pentru mine a fost suficient. le-am raspuns incurajator, dandu-le un semnal ca nu sunt singuri: asa sa faceti, sa va documentati si nu mai faceti vaccinuri copilasului pana nu sunteti 100% siguri ca ele sunt bune.

        Apreciază

  18. dante said, on Iulie 27, 2017 at 4:35 pm

    @stan

    Asa e cum spui tu. La nivel de principiu, la masa de lucru si in teorie totul este foarte bine. Numai ca de aici si pina la punerea in practica este o cale atit de lunga egala cu de la minus infinit pina la plus infinit. Pe scurt rezulta o UTOPIE. Si ca sa ma fac mai inteles, de exeplu la nivel de teorie comunismul este foarte frumos, generos si umanist, numai ca la nivel de practica rezulta un dezastru total. Este in natura umana cazuta tentatia de a domina, si de a subjuga libertatile lasate de Dumnezeu omului si orice teorie filosofica, medicala, politica, tehnica, etc, care se afla in afara Lui Dumnezeu, va duce inevitabil la dictatura diabolica.
    Solutia umana corecta este liberul arbitru, sau libertatea individuala.

    Apreciază

    • Stan said, on Iulie 27, 2017 at 6:27 pm

      @Dante

      „Solutia umana corecta este liberul arbitru, sau libertatea individuala.” – asta este Legea lui Dumnezeu. Noi ne indreptam spre imperiul global al lui mamona (statul este doar o biata entitate pe cale de disparitie) unde putem vorbi numai de o FALSA LIBERTATE, aceea de a sluji raului sub toate formele lui.

      In aceste vremuri tulburi este esential sa aratam dupa putere ceea ce este adevarat fata de ceea ce este fals. Nu putem nega sau accepta totul la pachet. Este bine sa incercam sa facem deosebiri acolo unde se poate pentru ca asa inteleg si ceilalti mai usor despre ce este vorba.

      Documentarul care spune ca vaccinurile n-au facut niciodata ceva bun este tendentios si practic arunca in ridicol lupta impotriva lor. Daca sustii orbeste ideea asta te discreditezi ca interlocutor pentru ca orice om putin mai documentat stie cat de mult a insemnat vaccinul antitetanic dincolo de cresterea gradului de igiena. Chiar si acum mai sunt zone in care virusul mai este prezent si este indicat sa te vaccinezi daca ai calcat intr-un cui ruginit, spre exemplu. Sau cel antirabic.

      Numai daca iesim din zona intunecata a extremismului (gigi-contra cu orice pret) putem avea dialog cu ceilalti pentru a spune ce gandim si avem sanse de a fi ascultati. Este important de sesizat momentul in care s-a produs o indepartare de la firesc si totul a fost deturnat prin lucrarea slugilor celui rau in incercarea de a supune si distruge efectiv omenirea.

      Asta nu include insa vreo forma de compromis. Arata de fapt echilibru, Calea Imparateasca. Neintelegand ce se intampla de fapt extremistii se vor lua la bataie si vor fi carnea de tun pentru revolutia care va urma.

      Apreciază

  19. dante said, on Iulie 27, 2017 at 8:50 pm

    @Stan

    Tu i-mi spui ca nu trebuiesc lucrurile luate la gramada, pentru ca nu e corect asa si ca trebuie sa urmam calea de mijloc. Dar te intreb pe tine acuma urmatorul lucru: Cum crezi tu ca m-as putea bucura de beneficiile unui vaccin facut in scoala, cind in urma unuia dintre acestea am dobindit o boala autoimuna? Adica sa ma bucur ca n-am murit de poliomielita sau pojar, insa am facut o boala autoimuna care ma macina de ani de zile si asta de dragul unora sa nu fiu catalogat ca „gigi-contra cu orice pret”?
    Acuma te-as invita sa te pui pentru citeva minute in situatia mea, cu toate ca asa ceva nu se poate si sa incerci sa intelegi lucrurile la modul concret, nu teoretic si nici principial. Am avut coleg in scoala generala care a fost mutilat pe viata de la vaccinul antipolio, paralizat si distrus pe viata. Cum sa-i explici tu lui principiile tale?
    Ma bucur pentru tine ca tu esti doar la nivelul de gindire vis a vis de vaccinare (ce as mai fi vrut si eu…) si sa fereasca Dumnezeu sa ajungi la nivelul de traire la care sint supus eu.
    Stii, nu ma intereseaza statistica aia seaca ce spune ca doar un procent de x la suta se imbolnavesc sau mor de la vaccinuri, cind nefericitul „cistigator” x sint chiar eu.
    Spui tu ca „…Este important de sesizat momentul in care s-a produs o indepartare de la firesc si totul a fost deturnat prin lucrarea slugilor celui rau in incercarea de a supune si distruge efectiv omenirea..”
    Dar eu tocmai ti-am spus intr-un comentariu mai sus ca asta e o UTOPIE si ca asa ceva nu se va intimpla niciodata, mai devreme sau mai tirziu cineva va deturna intentia ideii initiale.
    In puscariile comuniste au fost o gramada de asa zisi gigi-contra care n-au crezut in balivernele sistemului si s-au mucenicit, iar acuma ii numim sfintii inchisorilor.
    Refuz sa cred ca cel mai neinsemnat vaccin nu are si efecte adverse si ca urmare vreau sa fiu lasat sa-mi decid eu viata, cum fiecare are acest drept de la Dumnezeu.
    Cutia Pandorei este deschisa, cine vrea sa-i afle secretele e liber s-o faca!

    Apreciază

    • Riko said, on Iulie 27, 2017 at 9:48 pm

      dante, Stan se refera ca campania anti-vaccinuri din toata lumea se discrediteaza singura prin sustinerea unor argumente neadevarate cum ca vaccinurile nu au efect asupra bolilor pentru care au fost concepute. Oamenii care sustin lucruri de genul sunt niste impostori.
      Exista totusi o limita intre adevar si povesti inflorite de dragul „binelui”. Nu a zis nimeni ca vaccinurile sunt bune. Eu sunt total impotriva vaccinurilor si cred ca la fel si Stan.
      La vaccinuri nu exista cei castigati, pt ca mercurul ala nu a disparut pur si simplu, doar ca nu a ajuns intr-o zona vitala a creierului. Sau sunt chimicale ce au efect pe termen lung. Dar oamenii nu observa imediat si nu isi dau seama.

      Apreciază

    • Stan said, on Iulie 27, 2017 at 11:57 pm

      Multumesc Riko, ai inteles foarte bine.

      Dante,

      Desi am scris si in comentariile de mai sus hai sa-ti spun pe scurt ce cred despre vaccinuri (iarta-ma dar iau cu copy/paste ce cred ca este important de retinut):

      1. PRINCIPIUL vaccinarii este CORECT. Lasat de Dumnezeu. Organismul face cunostinta cu o forma atenuata a bolii si produce anticorpi care-l vor apara in continuare chiar si cand va intalni o forma agresiva a ei.

      2. MODUL DE PREPARARE SI UTILIZARE SUNT CRIMINALE la majoritatea vaccinurilor care sunt destinate maselor si considerate aproape obligatorii. Acum vaccinurile au rol multiplu: de indobitocire, de imbolnavire si reducere a populatiei samd.

      3. Din punct de vedere duhovnicesc cred ca poate fi considerat TRATAMENT atunci cand il iei pentru a indeparta o boala iminenta (ex. antirabic pt ca te-a muscat un caine turbat sau antitetanos daca ai calcat intr-un cui ruginit si stii ca prin imprejurimi a fost cineva bolnav etc) sau o INFRUNTARE A LUI DUMNEZEU atunci cand il iei preventiv cu intentia de a deveni super-om imun la nu stiu ce boli (insa si aici ar putea fi unele nuante – ex. daca cei din jur cad ca spicele rapusi de nu stiu ce boala si exista un vaccin care-ti creeaza imunitate consider ca nu este pacat sa-l folosesti).

      4. Utilizarea vaccinurilor (de fapt a otravurilor carora li se spune mincinos vaccinuri; poate ca exista si vaccinuri curate insa cu siguranta nu pentru goimi) este reprezentativa in noua lume demonica in care intram cu repeziciune: pleaca de la o premisa adevarata si prin manipulare transforma binele in rau pe principiul ca: ORICE RAU PORNESTE DE LA UN BINE!

      Noua lume demonica este pe invers, in oglinda fata de cea dumnezeiasca. Pleaca de la ceva bun si-l transforma in rau. De asta are si o asa mare putere de seductie. Libertatea este buna dar ea o perverteste in sclavie. Iubirea ajunge desfranare iar exemplele pot continua la nesfarsit. In noua lume nu mai avem nici macar libertatea de a lucra binele sau raul. Avem doar „libertatea”=sclavia de a accepta raul pe care ni-l impune. Poate ca aceasta idee merita dezvoltata pe larg deoarece este esentiala pentru intelegerea vremurilor pe care le traim.

      Eu am comentat in ideea de a avea o contributie la clarificarea subiectului articolului si chiar cred ca este esential sa facem niste deosebiri in subiectul vaccinurilor ca sa iesim din zona intunecata a talibanismului si sa intram in cea a opozitiei informate care nu pica la prima adiere pentru ca sustine niste non-sensuri de genul ca orice vaccin este rau.

      Cred ca acum m-am facut inteles.

      Apreciază

  20. dante said, on Iulie 28, 2017 at 7:54 am

    @stan

    „…Eu am comentat in ideea de a avea o contributie la clarificarea subiectului articolului si chiar cred ca este esential sa facem niste deosebiri in subiectul vaccinurilor ca sa iesim din zona intunecata a talibanismului si sa intram in cea a opozitiei informate care nu pica la prima adiere pentru ca sustine niste non-sensuri de genul ca orice vaccin este rau…”

    Si tu crezi ca aceste argumente pe care le-ai enumerat mai sus vor fi luate in seama de autoritatile statului? Nu, vei fi pus exact pe acelas calapod cu mine si vor ride si de tine ca fiind un ignorant si un nespecialist.
    Cind ai intrat in dialog cu diavolul esti pierdut, asta si vrea, sa intri in hatisurile capcanelor diavolesti.
    Pentru mine nu exista decit a face sau a nu face vaccinul,a treia varianta nu exista de exemplu …”putin vaccinat”.
    Tu ai vaccina propriul copil? Da sau nu?

    Apreciază

    • Stan said, on Iulie 28, 2017 at 1:12 pm

      @Dante

      Evident ca NU pentru ca are un continut otravitor – conform criteriilor lumesti si pentru ca am incredere ca Dumnezeu l-a facut complet si nu are nevoie de „imbunatatiri” – conform criteriilor duhovnicesti.

      DAR … Nu neg faptul ca pot exista vaccinuri neotravitoare si ca in situatii limita lucrurile sunt nuantate, fiind nevoie de mult discernamant.

      Spre exemplu, daca il va musca, Doamne fereste, un caine turbat iti spun clar ca IL VOI VACCINA chiar daca stiu ca ii vor fi injectate si otravurile pe care le contine vaccinul. Din doua rele il aleg pe cel mai mic (sansele ca sa scape cu viata cu vaccin sunt mult mai mari decat cele de a scapa de rabie fara el). Consider ispitire a lui Dumnezeu sa stai cu copilul in brate cerandu-I sa-l vindece iar tu sa te incapatanezi si sa nu-i faci vaccinul care-l poate salva. Domnul va vedea insa credinta si durerea ta si va lucra astfel incat sa nu fie afectat de substantele otravitoare ale vaccinului.

      Sa nu confundam insa cu situatia in care ti se cere sa te pecetluiesti pentru a scapa cu viata. Este cu totul altceva. Atunci ne rugam Domnului sa ne intareasca ca sa n-o primim fie ce-o fi, chiar si in fata unei morti sigure.

      Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: