Saccsiv – Weblog

CHIMIOTERAPIA crește posibilitatea RĂSPÂNDIRII CANCERULUI

Posted in Uncategorized by saccsiv on Iulie 9, 2017

Iata ce putem citi la Chimioterapia poate contribui la răspândirea cancerului? Concluzie surprinzătoare a cercetătorilor de pe Adevarul:

Chimioterapia ar putea permite cancerului să se răspândească în corp şi de asemenea ar putea declanşa tumori mult mai agresive, potrivit unui studiu preluat de publicaţia „The Telegraph“.

Cercetători din SUA au ajuns la o concluzie surprinzătoare faţă de tratamentul clasic anticancer. Ei au studiat impactul medicamentelor asupra pacientelor diagnosticate cu cancer de sân şi au descoperit că acestea sporesc posibilitatea ca celulele tumorale să migreze în alte zone ale corpului unde sunt aproape întotdeauna letale, scrie agerpres.ro.

Circa 55.000 de femei sunt diagnosticate cu cancer de sân în Marea Britanie în fiecare an, iar 11.000 urmează să îşi piardă viaţa din această cauză, notează sursa citată.

Multor paciente le este administrată chimioterapia înainte de intervenţia chirurgicală, însă noua cercetare sugerează că, deşi aceasta reduce tumorile pe termen scurt, ea ar putea totodată declanşa răspândirea celulelor canceroase în corp.

Se crede că medicaţia toxică declanşează un mecanism de reparare al corpului care în cele din urmă stimulează tumorile să devină din nou mai puternice. În plus, acesta sporeşte numărul de „puncte de acces“ pe vasele de sânge, fapt ce permite cancerului să se răspândească în organism.

Doctor George Karagiannis de la Colegiul de Medicină „Albert Einstein“ din cadrul Universităţii Yeshiva din New York a descoperit că numărul de „puncte de acces“ a crescut la 20 de paciente cărora le-au fost administrate două medicamente obişnuite în cadrul chimioterapiei. Studiul a fost publicat în jurnalul „Science Translational Medicine“.

Studiile pe şoareci au arătat înmulţirea celulelor canceroase

Medicul a mai spus că în cazul şoarecilor chimioterapia contra tumorilor mamare a înmulţit numărul de celule canceroase care circulau în corp şi în plămâni. Cercetătorul recomandă ca pacientele să fie monitorizate în timpul chimioterapiei pentru a se verifica dacă celulele tumorale au început să circule în corp şi dacă au apărut „puncte de acces“.

„O abordare ar fi aceea de a se preleva o cantitate mică de ţesut tumoral după câteva doze de chimioterapie preoperatorie“, a precizat el.

„În cazul în care se observă că numărul markerilor a crescut, am recomanda întreruperea chimioterapiei şi efectuarea mai întâi a intervenţiei chirurgicale, urmată de chimioterapie postoperatorie“, a subliniat cercetătorul care a precizat că echipa sa efectuează în prezent studii clinice extinse.

„În cadrul acestui studiu nu am investigat decât diseminarea indusă de chimioterapie a celulelor tumorale în cancerul de sân. În prezent lucrăm şi la alte tipuri de cancer pentru a afla dacă se generează efecte similar“, a spus Karagiannis.

Comentariu saccsiv:

Treaba asta a spus-o si un roman, dar acum cativa ani:

CHIMIOTERAPIE: TUMORILE SE EXTIND, EFECTELE SUNT CATASTROFALE. Apelul medicului Teofil Lungu de la Clinica de Chirurgie Maxilo-Faciala Cluj catre doctori: NU O MAI PRESCRIETI

 

 

Tagged with: ,

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. alex said, on Iulie 10, 2017 at 12:18 am

    Tu esti un idiot! Chimioterapia te salveaza, iar referitor la parintele Calistrat numai idiotenii ai zis.

    Apreciat de 1 persoană

    • guti flo said, on Iulie 10, 2017 at 9:07 am

      alex
      esti cumva vreun doctor in masura sa te pronunti asa de sigur?…
      daca iti place de Calistrat asa mult..ia-l acasa , ce te retine?…idiot e cel care este in toate mintile, dar nu poate /nu vrea, sa indentifice un intrus , atunci cand cineva ii aduce dovezi despre acesta!

      Apreciază

    • tataia said, on Iulie 10, 2017 at 12:10 pm

      In ce fel te salveaza chemoterapia? Pentru ca din cite stiu eu absolut toti cei care au facut cancer in cele din urma AU MURIT DE CANCER! Sau ma rog…cel putin cei care au urmat tratamentele medicinei oficiale…Ca unii au supravietuit doi ani dupa chemoterapie..altii 10 irelevant. Tot de cancer au murit. Deci nu a salvat pe nimeni niciodata. Stiu ca pare greu de crezut dar o data diagnosticat cu cancer chemoterapia chiar micosreaza speranta de viata a pacientului in loc sa o prelungeasca. Cu alte cuvinte supravietuiai mai mult timp cu acel cancer daca nu faceai nici un tratament decit daca urmezi trataemntele medicinei oficiale.

      Inca o data eu nu imi asum nici o responsabilitate juridica pentru consecintele ce ar putea decurge din nepunerea in practica a sfaturilor medicului. Cele afirmate mai sus sint o parere strict personala parere la care au am ajuns prin indelungate cercetari asupra marturiilor diverselor persoane de pe internet precum si prin observatii asupra rudelor sau cunostintelor mele care s-au imbolnavit. NU sint medic si nu am pregatire medicala…deci parerea mea nu este infailibila. Cu toate acestea consider ca la ora actuala orice om cu un dram de minte care chiar se dedica cercetarilor personale independente poate ajunge la concluzii mai apropiate de adevar decit un medic care n-a avut timp pentru nimic altceva decit sa memoreze tone de maculatura pe care i le-au bagat altii in cap.

      Daca eu as aplica, in privinta propriei persoane, cele afirmate mai sus? Categoric da. Ii sfatuiesc si pe altii sa faca asta? categoric nu! Nu sfatuiesc pe nimeni in domeniul medical deoarece nu am pregatire medicala si nu imi pot asuma raspunderea. Orice problema de sanatate ati avea sfatuiti-va intii cu medicul…apoi procedati cum va indeamna constiinta. Decizia de a-i urma sau nu sfatul va revine in totalitate!

      In alta ordine de idei sint foarte bune si aceste articole care ne invata despre minciunile medicinei oficiale..pentru ca multi s-au lamurit ca sistemul financiar bancar mondial este masluit si nu ai cum sa cistigi…cum ca politica este masluita…cum ca tot sistemul de invatamint si mass-media sint 100% controlate de „ei”…dar le vine greu sa creada ca medicina este masluita…Cum doctorul pe care il cunosc eu de 20 de ani si care e o persoana atit de ok…si care m-a salvat de atitea ori? Da..doctorul acela! Ca in primul rind nu el te-a salvat ci Dumnezeu. In al doilea rind tratamentele medicinei oficiale sint de trei feluri…1 ineficiente, 2 daunatoare si 3 barbare (operatiile – „cutitul” cum se spune popular). Se pot gasi si combinatii de cite doua…ineficiente si daunatoare, ineficiente si barbare, barbare si daunatoare. Si cel mai trist se pot intilni si toate cele trei combinatii ineficiente, daunatoare, barbare. Dar aceste tipuri de tratamente sint singurul lucru pe care l-a invatat acel medic…doar asta stie. Cum toate bolile sint date de fapt de otrava…dupa umila mea parere orice „tratament” ar trebui sa inceapa cu o detoxifiere a organismului….dar medicina nu face asta…ba mai rau, baga si mai multe otravuri in noi…

      Apreciat de 1 persoană

    • Aurora said, on Iulie 10, 2017 at 3:32 pm

      Eu credeam ca Hristos te salveaza, dar daca tu zici ca chimioterapia e asa tare, iti doresc sa ai nevoie de ea si s-o testezi pe propria piele.

      Apreciat de 2 persoane

      • Popsy said, on Iulie 11, 2017 at 8:54 am

        @ Aurora

        Nu crezi ca noi, ca si crestini, nu ar trebui sa-i dorim rau aproapelui? Credeam ca asta e a doua cea mai importanta porunca a crestinismului: iubeste pe aproapele tau ca pe tine insuti.
        Chiar asa am ajuns, sa ne dorim unul altuia sa ne imbolnavim de cancer? Atunci e grav.

        Doamne-ajuta!

        Apreciază

      • guti flo said, on Iulie 11, 2017 at 12:51 pm

        Nu cred ca Aurora a spus-o din rautate!….ci doar sa-i atraga intr-un fel atentia…sa-si de-a seama ce prosti vb!
        Intradevar , daca vrei sa interpretezi in sensul rau ce a scris ..poti s-o faci….dar poti sa vezi si partea buna, acum depinde de fiecare!
        printr-o mustrare poti indrepta pe aproapele…si este o dovada de iubire..arati ca-ti pasa de el…ca altfel nici nu l-ai baga in seama!
        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • Popsy said, on Iulie 11, 2017 at 4:55 pm

        @ guti flo

        Frate, nu stiu daca conteaza, in acest context, dac-a spus-o incruntata sau cu un zambet pe buze.
        Citeste din nou mesajul ei si incearca sa nu fii „biased” de faptul ca te simti apropiat de ea, ca sunteti pe acelasi forum de… o bucata de timp, sau ca ti-au placut alte postari de-ale ei. Daca altcineva ar fi spus-o, ai fi reactionat la fel?

        Asta e esenta: „Iti doresc sa ai nevoie de ea [chemoterapie] si s-o testezi pe propria piele.” Deci nu… ce-ar fi daca… , sau … gandeste-te cum te-ai simti tu daca…, ci de-a dreptul: iti doresc…

        Tot asa, ar fi putut sa-l bata de sa-l bage in spital, ca daca nu-l omora, era OK, ca … poate se trezeste.

        Eu nu cred ca are scuze. Sa-i doresti cuiva sa testeze pe propria piele chemoterapia, nu inseamna altceva decat sa-i doresti sa se imbolnaveasca de cancer, ca amigdalita nu se trateaza cu chemo. Deci e foarte grav ca ne numim crestini ortodocsi si avem astfel de ganduri si dorinte pentru aproapele nostru.

        Cu referire la Alex, cred si eu, ca si Rozalia, ca a raspuns cu tupeu si obraznicie. Dar de aici pana… acolo, e cale lunga.

        Doamne-ajuta!

        Apreciază

      • guti flo said, on Iulie 11, 2017 at 8:36 pm

        Sunt de acord cu tine Popsy, ca trebuie sa fim mai atenti la felul cum ne exprimam, si nu trebuie incurajat cuvantul nelalocul lui.
        Pana la urma fiecare este raspunzator pe ceea ce spune!
        Nu am comentat pt faptul ca ma simt apropiat sau mai stiu eu ce….asta e doar ceea ce crezi tu!..nu ma supar pt asta…ca si eu am spus ce cred! ..dar sa incerci sa si concluzionezi un lucru la care nu ai acces, la gandurile mele…aici esti cam indraznet…acest lucru ii revine exculsiv lui Dumnezeu…o spun pt tine , sa intelegi ca toti gresim.
        Asa ca toti suntem plini de greseli…principalul e sa nu ne suparam cand cineva ne atrage atentia pt un cuvant gresit…ci sa vedem partea buna.
        Daca tot vb ca bagam in spital cu un cuvant pe cineva, si este posibil, dupa cum ne spun si sf parinti..atunci Alex prin ceea ce sustine, ucide oameni in masa…cu trupul (Chimioterapia) si cu sufletul (Calistrat)…pe mine asta m-a facut sa comentez!
        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • Popsy said, on Iulie 12, 2017 at 7:35 am

        @ guti flo
        Am sa incerc sa raspund punctual la comentariile tale.

        Zici:
        Nu am comentat pt faptul ca ma simt apropiat sau mai stiu eu ce….asta e doar ceea ce crezi tu!..nu ma supar pt asta…ca si eu am spus ce cred! ..dar sa incerci sa si concluzionezi un lucru la care nu ai acces, la gandurile mele…aici esti cam indraznet…acest lucru ii revine exculsiv lui Dumnezeu…o spun pt tine , sa intelegi ca toti gresim.

        Nu am concluzionat, ca daca era concluzie, ar fi fost un singur lucru (concluzia), afirmat cu tarie. Ce-am facut eu a fost sa incerc sa ghicesc ce anume te-a facut sa-i iei apararea Aurorei. A fost pentru ca:
        – te simti apropiat de ea SAU
        – sunteti pe acelasi forum de… o bucata de timp SAU
        – ti-au placut alte postari de-ale ei.
        Deci, pe de-o parte, admiti ca este doar ceea ce cred eu, ceea ce este OK, iar pe de alta parte, afirmi ca eu concluzionez legat de gandurile tale, ceea ce nu este OK.
        Folosind aceeasi masura, ceea ce faci tu aici, nu este indrazneala? Adica sa presupui ca ai acces la gandurile mele, spunandu-mi ca eu „concluzionez”.
        Deci nu am pretins ca am acces la gandurile tale ci doar mi-am dat cu presupusul. Iar „esti cam indraznet” suna a judecata.
        Cu faptul ca toti gresim, sunt total de acord.

        Apoi zici:
        principalul e sa nu ne suparam cand cineva ne atrage atentia pt un cuvant gresit…ci sa vedem partea buna.

        Deci cine-ar trebui sa nu se supere: Alex, pentru ca Aurora i-a „atras atentia” (intr-un mod f. dur si ne-crestinesc), sau eu, pentru ca tu imi atragi atentia? Nu prea inteleg.
        In orice caz, sper ca nici tu sa nu te superi.

        Zici din nou:
        Daca tot vb ca bagam in spital cu un cuvant pe cineva, si este posibil, dupa cum ne spun si sf parinti[…]

        Tot ce-am incercat sa fac prin exemplul cu bagatul in spital, a fost sa fac o paralela intre modul f. dur de exprimare al Aurorei si o bataie de intri-n spital.
        Adica Aurora ar fi putut sa il mustre crestineste, mai putin dur (ceea ce ar fi fost echivalent cu un tras de urechi sau o palma la fund), in loc s-o faca… asa cum a facut (ceea ce ar echivala cu o bataie de sa intri-n spital). Totul facut in speranta ca ii va atrage atentia.
        Scuze, frate, dar era un exemplu pur lumesc, fara referire la Sf. Parinti.

        Apoi zici:
        Alex prin ceea ce sustine, ucide oameni in masa…cu trupul (Chimioterapia) si cu sufletul (Calistrat)…pe mine asta m-a facut sa comentez!

        Pai comenteaza, frate, la ce-a spus Alex, nu la comentariul unui comentariu la ce-a spus Alex.

        Si inainte ziceai:
        printr-o mustrare poti indrepta pe aproapele…si este o dovada de iubire..arati ca-ti pasa de el…ca altfel nici nu l-ai baga in seama!

        C’mon… „este o dovada de iubire” sa-i doresti cuiva sa faca cancer, ca sa experimenteze chemoterapia pe propria piele? Really?

        Ceea ce este cel mai curios este faptul ca noi doi ne incontram si discutam cu privire la comentariul Aurorei, iar ei nici ca-i pasa sa intervina… de fapt poate ca-i mai bine asa.

        Frate, daca te-am suparat, iarta-ma, ca nu asta a fost intentia.

        Doamne-ajuta!

        Apreciază

      • guti flo said, on Iulie 12, 2017 at 12:12 pm

        Popsy

        Iti multumesc pt rabdarea si detaliile din mesaj!

        Iarta-ma si tu, te rog!

        Apreciază

    • Rozalia said, on Iulie 11, 2017 at 12:06 am

      @alex, dupa ce ca esti ignorant, mai esti si obraznic!

      cancerul este o afacere (prin chimioterapie/citostatice/radiatii) de lucrul asta incepem sa auzim din ce in ce mai des. Uite aici ce spune dr. Dr.Stanislaw Rajmund Burzynski care a vindecat cancerul printr-o terapie descoperita de el si caruia cei de la FDA (Food and Drug Administration- Autoritatea pentru Alimentaţie şi Medicamente) i-au pus bete in roate. Ar trebui cineva sa traduca filmul asta,exemple cu copii care mor din tratamente radio, cum depun marturie cei vindecati in instanta, etc:

      Apreciază

    • marinela said, on Iulie 10, 2017 at 2:21 pm

      Din pace se implinesc toate profetiile sfintilor parinti,una cite una,iar noi mai haladuim inca pe calea larga catre iad ,nerenuntind la patimile noastre.Razboiul ne bate la usa,vrem ,nu vrem.Doamne nu ne pierde pe noi,pt multimea pacatelor noastre!

      Apreciat de 3 persoane

  2. octavpelin said, on Iulie 10, 2017 at 4:47 pm

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

    Apreciază

  3. NIMENI said, on Iulie 10, 2017 at 6:29 pm

    Maria Taran, femeia care n-a fost de 20 de ani la piata

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

