SACCSIV – blog ortodox

VIDEO: Ati auzit de bulgarul DOBRI DOBREV (103 ani)? CAT DE DEPARTE SUNTEM …

Posted in Uncategorized by saccsiv on iunie 28, 2017

Scena care incepe la minutul 2:34 m-a zdrobit:

Dupa cum spunea Parintele Arsenie Papacioc:

 

Apoi, nici nu ştii că acela pe care îl ajuţi poate să fie Hristos. El nu întinde mâna să-i dai. El întinde mâna să-ţi dea împărăţia cerului şi tu nu observi. Şi, de regulă, oamenii caută bănuţul cel mai mic. Fraţii mei, ţineţi minte: cerşetorii sunt personaje biblice! Ai trecut pe lângă mântuirea ta aşa de uşor! Şi mai grozav, l-ai dispreţuit pe cerşetor!

Dobri Dobrev este un batran crestin ortodox din Bulgaria. Pentru faptele lui minunate, el a ajuns sa fie cunoscut drept un „cersetor pentru Hristos”, din banii primiti de la credinciosi el ctitorind si ajutand manastirile si bisericile ortodoxe.

 

40 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mihai said, on iunie 28, 2017 at 10:05 pm

    Ne mai miram de traiectoriile popii Pomohaci, păi ia priviți și atitudinile la unii din șefii lui ierarhici, și mai ales de preocupările acestuia este vorba de andrecutz din Cluj
    Ia priviti atitudinea acestuia vizavii de festivalul gay-pride ce urmează să aibe loc la Cluj Napoca http://www.napocanews.ro/2017/06/ips-andrei-apel-la-atitudine-crestineasca-la-normalitate-si-intelegere-in-cluj-napoca-de1-iulie.html
    Dezmăț cu paranghelii http://www.napocanews.ro/2017/06/intalnire-a-tinerilor-crestini-ortodocsi-din-mitropolia-clujului-maramuresului-si-salajului-bistrita-29-30-iulie-2017.html

    Apreciază

  2. safimvigilenti said, on iunie 28, 2017 at 10:16 pm

    am avut bucuria sa il intalnesc pe acest batranel simpatic, vine duminica pe la catedrala Al Nevski si s-a intamplat sa fiu acolo in acea zi, intra-adevar statea undeva la intrare, accepta banii care i se daruiesc dar nu cere ostentativ, cineva din grupul meu chiar i-a lasat cativa banuti ‘; probabil este unul dintre ultimii sfinti in viata ai acestei lumi

    Apreciază

  3. mircea.v said, on iunie 28, 2017 at 10:52 pm

    Spune in alt loc Parintele Papacioc:

    „E un cersetor pe care n-ai cum sa-l ajuti, dar spui: Doamne ajuta-l, si Dumnezeu ii va da pentru rugaciunea ta. Dumnezeu nu pentru El l-a lasat acolo. Saracul e lasat pentru noi. El intinde mana sa-ti dea tie imparatia lui Dumnezeu. Marea noastra greseala este ca ii dam banul cel mai mic.
    Aici gresim ca nu ai ce ai, ci ai ce dai si nu sa dai ce ai, ci sa dai ceea ce esti.”

    Apreciat de 2 persoane

  4. mihay2016 said, on iunie 29, 2017 at 12:39 am

    Of doamne daca am fi si noi mai buni si am ajuta pe cei nevoiasi..!!

    Apreciază

  5. Silviu said, on iunie 29, 2017 at 1:43 am

    Un baietel de 8 ani din Canada, a devenit „vedeta” transgender si spune „daca prieteni tai nu te incurajeaza, atunci iti trebuie prieteni noi iar daca parinti tai nu te incurajeaza atunci iti trebuie PARINTI noi?!?! https://www.youtube.com/watch?v=WhxGTqRFjzY

    Regiunea Ontario a aprobat legea prin care daca nu esti de acord cu schimbarea de sex pe care o vrea copilului tau, aceastia sa fie luat din familie si dat in plasament.

    Potrivit unor relatari, premierul canadian a spus ca vrea ca Canada sa fie primul stat post-national „

    Apreciază

    • Riko said, on iunie 29, 2017 at 11:53 pm

      Mi s-a facut greata cand am vazut reporterul. Mda, de-a dreptul socant.

      Apreciază

    • Riko said, on iunie 30, 2017 at 12:04 am

      Eu cred ca oricine poate face ce vrea, nu conteaza ce crede altcineva. Daca vrei sa fi un cartof travestit si parintilor tai nu le place de tine, ai nevoie de parinti noi! Daca vrei sa fi un cartof travestit si prietenilor tai nu le place de tine, ai nevoie de cartofi.. adica prieteni noi.
      Desigur ca baiatul e bine instruit, gesticuleaza cu mana semnul de „OK” adica 666. Stie sa ridice tonul in asa fel incat sa te zgarie pe creier.

      Apreciază

  6. geo said, on iunie 29, 2017 at 8:02 am

    Buna dimineata, in sfanta zi a Sfintilor Apostoli!

    https://www.eff.org/deeplinks/2017/06/top-canadian-court-permits-worldwide-internet-censorship

    http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-4642558/High-energy-laser-gun-fires-Apache-helicopter.html

    http://theeconomiccollapseblog.com/archives/cnn-is-dead-network-loses-all-credibility-as-producer-admits-that-the-entire-russia-narrative-is-fake-news

    http://wolfstreet.com/2017/06/27/these-large-companies-still-using-unpatched-or-bootleg-windows-got-hit-by-petya-ransomware-attack/

    http://www.theamericanconservative.com/articles/how-america-armed-terrorists-in-syria/

    http://theantimedia.org/textalyzer-cops-download-smartphone-activity/

    https://www.reuters.com/article/us-usa-glyphosate-california-idUSKBN19H2K1

    http://www.breitbart.com/london/2017/06/20/last-police-station-close-migrant-suburb/

    https://www.theregister.co.uk/2017/06/27/hms_queen_elizabeth_running_windows_xp/

    https://www.thesun.co.uk/tech/3893003/social-media-can-forecast-the-future-by-predicting-riots-revolutions-and-whether-its-going-to-rain-researchers-claim/

    https://libertyblitzkrieg.com/2017/06/27/the-most-dangerous-fake-news-of-all-is-peddled-by-the-corporate-media/#more-45545

    http://charleshughsmith.blogspot.com/2017/06/if-we-dont-change-way-money-is-created.html

    http://www.cnbc.com/2017/06/26/mark-zuckerberg-compares-facebook-to-church-little-league.html

    https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-06-25/italy-mobilizes-up-to-19-billion-to-keep-veneto-banks-afloat

    http://www.collective-evolution.com/2017/06/22/how-the-cia-operated-a-drug-smuggling-airline-for-heroin-the-911-connection/

    https://www.techdirt.com/articles/20170625/08200737661/to-keep-skies-safe-tsa-wants-to-know-what-youre-reading.shtml

    http://www.activistpost.com/2017/06/first-india-bans-cash-now-begins-regulating-new-gold-tax.html

    http://www.moonofalabama.org/2017/06/israeli-fire-support-for-its-al-qaeda-mercenaries-started-three-years-ago.html

    http://www.blacklistednews.com/Seymour_Hersh%3A_US_Knew_No_Chemical_Weapons_Used_by_Syria/59345/0/38/38/Y/M.html

    http://geopoliticsalert.com/saudi-arabia-conducts-50-air-raids-yemen-just-24-hours

    http://www.blacklistednews.com/Obama_Ordered_Cyberweapons_Implanted_Into_Russia%E2%80%99s_Infrastructure/59332/0/38/38/Y/M.html

    http://theduran.com/saudi-arabia-wont-go-soft-on-putin-anymore-vows-to-destroy-russian-forces-in-syria-in-3-days/

    http://www.express.co.uk/news/world/820618/Czech-Republic-euro-eurozone-Milos-Zeman-European-Union

    http://www.blacklistednews.com/Low-Cost_Micro_Satellites_are_Spawning_a_Global_Surveillance_Arms_Race/59331/0/38/38/Y/M.html

    http://www.washingtonsblog.com/2017/06/trump-continuing-obamas-syria-policy.html

    http://ahtribune.com/politics/1740-sanctions-crimes-law-enforcement.html

    http://thesaker.is/how-and-why-u-s-honors-and-aids-al-qaeda/

    http://www.washingtonsblog.com/2017/06/68196.html

    Apreciază

  7. geo said, on iunie 29, 2017 at 12:32 pm

    http://www.comisarul.ro/articol/inculpat-pentru-abuzuri-sexuale-asupra-unor-copii-_894884.html

    …nu prea am vazut comentarii…

    In schimb https://www.google.ro/search?q=pomiohaci&oq=pomiohaci&aqs=chrome..69i57j0l5.5468j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

    is e inventeaza si i se pun i carca tot felul de nenorociri…verdictul este gata luat: VINOVAT!

    Apreciază

  8. geo said, on iunie 29, 2017 at 2:09 pm

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21845923-iohannis-mesaj-prilejul-comemorarii-76-ani-pogromul-din-ias-uitarea-tinde-corupa-istoria-deformeze.htm

    …bine ca comemorezi ceva ca raspuns la altceva…miile de romani morti nu conteaza…

    http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-21845936-gabriel-resources-cere-romaniei-despagubiri-4-4-miliarde-dolari-pentru-stoparea-proiectului-rosia-montana.htm

    icsid…intelegeti acum nocivitatea ttip? in forma in care o doresc americanii, de fapt companiile americane?

    Apreciază

  9. isa said, on iunie 29, 2017 at 2:47 pm

    Da, suntem foarte departe … De multe ori imi spun ca trebuie sa simplific lucrurile, dupa cum spunea parintele Paisie, dar ma lovesc inclusiv de reticenta celor din familie, care nu vor sa renunte la televizor, la canalele prin cablu (macar acum, ca e vara si nu se sta in casa!), nu vor sa se mute la tara pentru ca acolo nu sunt „conditii” … si astfel ma complac in aceeasi stare.
    Vazand faptele acestui OM realizez cat de marunta sufleteste sunt eu.

    Apreciat de 1 persoană

  10. sarvanta said, on iunie 29, 2017 at 3:45 pm

    Cip implantat in mana prin care platesti cu bitcoin:

    Apreciază

    • inca unu cu nasu peste buze said, on iunie 29, 2017 at 5:27 pm

      da, e atat de transparent totul incat tipul intervievat nici macar nu sia declarat salariul

      Apreciază

    • Cosmin said, on iunie 29, 2017 at 7:15 pm

      Ca o continuare la video de mai sus:

      Bitcoin mining, adica ei se supranumesc mineri bitcoin. Au pus nisite calculatoare la treaba, auzi tu, ei produc bitcoin, asa din nimic, din biti. Mai sa fie si va trebuii sa si lucram pentru bitii astia, caci fara de ei nu o sa putem cumpara sau vinde.

      Bitcoin = o aberatie fara fundament valoric. Probabil asa vor perciunatii sa puna mana pe tot aurul din lume, asa cum o spuneau in Protocoale, cumparandu-l cu bani virtuali. Asta da prosteala:

      Cumperi aur oferind in schimb niste 10100011111001… biti….generati folosind curent electric si niste calculatoare. Daca iei curentul electric din energie verde, chiar ai facut aur din nimic.Cred ca cei mai mari alchimisti ar crapa de ciuda sa afle reteta asta.

      Apreciat de 1 persoană

  11. Spaceman said, on iunie 29, 2017 at 8:02 pm

    Se pot scrie multe despre oamenii străzii, cerșetori și cerșetorie, organizată sau nu, despre dramele din spatele lor, însă pe scurt este vorba despre: impactul emoțional puternic pe care îl au aceștia în societate și milostenie.

    Dar care va fi impactul unei societăți ‘smart’ asupra cerșetorilor și a oamenilor străzii, într-o lume a plăților electronice, a tehnologiilor ca ‘blockchain’, bitcoin, SmartID, digital ID, smart-phone, aplicații, cipuri, coduri etc.

    Ei bine, dacă unele companii se folosesc de impactul puternic emoțional pe care îl au cerșetorii în societate pentru a vinde tehnologie, ca în acest clip publicitar tailandez prin care se face reclamă la camere video de securitate:

    http://www.creaturelab.co.th/

    și dintre cerșetori la rândul lor, ca cei din China sau India, unii de profesie, țin pasul cu tehnologia.

    Cerșetor chinez 2017

    http://s6.sinaimg.cn/mw690/0065QWtcgy6Z8ZCbaVnf5&690

    http://scanova.io/blog/blog/2017/06/06/qr-codes-china/

    vs. cerșetor chinez 2014…

    http://www.viral4real.com/professional-beggar-earns-more-in-a-month-compared-to-people-with-regular-jobs/

    Un cerșetor din India folosește Paytm

    http://www.business-standard.com/article/companies/paytm-goes-live-across-all-major-retail-brand-outlets-in-india-117010500394_1.html

    Vor aplica oare creștinii ortodocși la această tehnologie a tranzacțiilor electronice între coduri de computer autentificate prin cip—semnătură, certificate digitale, biometrie electronică, într-o lume virtuală, motivând printre altele milostenia în bani?

    În niciun caz, deoarece pentru creștinul ortodox cel mai important este numele în care a fost botezat și fără de care nu se poate mântui!

    Apreciază

  12. Alex said, on iunie 29, 2017 at 9:09 pm

    Demascarea Ocultei Mondiale. Interviu cu bancherul olandez Ronald Bernard

    Media alternativă afirmă de mult timp că o putere ocultă, satanică, vrea să subjuge întreaga omenire. Iată acum o mărturisire despre existența acestei cabale, făcută de un fost bancher olandez de elită, Ronald Bernard.

    În interviu, Bernard spune că provine dintr-o familie cu un tată abuziv, iar pentru a supravieţui abuzului, a învăţat să-şi suprime conştiinţa.
    Devenit antreprenor şi fiind interesat de lumea financiară, a intrat în contact cu persoane care l-au instruit că trebuie să-şi pună conştiinţa în „congelator”, condiţia necesară pentru a obţine succes în lumea financiară – altfel spus negociere faustiană.
    Bernard a cunoscut succesul financiar ca facilitator în evaziunea fiscală şi schimbul valutar / spălarea banilor pentru marii jucători, inclusiv bănci, guverne, multinaţionale, servicii secrete şi grupuri teroriste. Prin activitatea sa, el a ajuns să cunoască punctele de legătură despre care ştiu doar 1% din piramida de top a elitei globale.
    Această elită de vârf, cuprinde 8.000 – 8.500 de persoane, se închină lui Lucifer ca fiind dumnezeul său, priveşte oamenii ca pe oi şi manipulează mass-media astfel încât să ascundă cum funcţionează lumea într-adevăr.
    Bernard a devenit parte a acelui top exclusiv de 1% şi a fost invitat în biserica satanică a elitei, „Black Eyes Wide Shut”.

    În acest timp, conştiinţa lui Bernard a început să se agite, după ce a văzut cum speculaţiile valutare, în special cu lira italiană, au falimentat o companie şi au condus la sinuciderea proprietarului.
    Când Bernard a fost invitat să participe la sacrificiile de sânge satanice ale copiilor, aceasta a fost lovitura decisivă. Cei care participau erau şantajaţi de elita satanică.

    Bernard a început să refuze misiuni, a fost prins şi torturat fizic, pentru a-l împiedica să dezvăluie nume de companii, grupuri şi persoane. În cele din urmă, s-a prăbuşit complet fizic şi psihic, şi a ajuns la terapie intensivă.
    În timp ce era la terapie intensivă, Bernard are o experienţă aproape de moarte; se afla în afara corpului său şi „vedea” cum personalul spitalului intervenea asupra corpului său. Acest lucru l-a convins că nu este doar corp, ci are şi un suflet.

    Apreciat de 1 persoană

  13. Alex said, on iunie 29, 2017 at 9:28 pm

    Demascarea Ocultei Mondiale. Interviu cu bancherul olandez Ronald Bernard (2)

    Jurnalist: Ronald, ai o experiență foarte mare în sectorul financiar, în administrarea activelor, în tranzacționarea depozitelor bancare, în măsura în care am înțeles. Puteți să ne spuneți ceva despre experiențele dvs.? Cât timp ați lucrat acolo?

    Bernard: Păi, experiențele mele sunt mai complicate decât cele pe care le-ai spus chiar acum. De fapt, am fost un întreprinzător toată viața mea. Independența este componenta cheie pentru mine. Am încercat odată să fiu angajat, dar asta nu a funcționat. Fiind un antreprenor, am văzut multe sectoare, printre care am experimentat lumea financiară. Toate celelalte companii ca antreprenor, precum propria linie de modă pentru doamne, distribuție auto și, de asemenea, import-export, m-au implicat într-o măsură atât de mare încât mi-am construit propria avere, și în mod inerent m-au condus spre lumea financiară. Lucrând în import-export, întâlnești diferite valute, și pentru a face tranzacții comerciale trebuie să faci schimburi valutare prin intermediul brokerilor. Unul dintre acești brokeri a spus într-un anumit moment: „Ronald, mă uit la viața ta de multă vreme și ești întotdeauna ocupat. Câștigi bani, știm, dar care este scopul tău? „Am răspuns:” Singurul scop pe care îl am ca antreprenor este să câștig cât mai mulți bani posibil „, deoarece cu cât mai mulți bani am, cu atât mai repede mă pot retrage, să fiu liber și, bineînțeles, să am statut, în principiu tot ce vrei în această societate. Sau cel puțin, asta gândeam atunci. Astfel, brokerul a spus: „În acest caz, opriți ce faceți acum, opriți-vă cu toate aceste companii și începeți să faceți tranzacții cu bani, mergeți în lumea financiară.” Acesta este începutul acelei situații care este legată de întrebarea dvs. inițială . Brokerul a avut un loc pe piața valutară, făcea tranzacții cu valute, cu depozite bancare, tranzacționând astfel active pentru a face bani din diferențele dintre ratele dobânzilor, iar asta implica administrarea activelor, activitate menționată anterior. Aceste aspecte m-au determinat să fiu de acord. El a spus: „Bine, poți să iei locul meu aici, te pregătesc, te introduc în rețea, dar în schimb doresc 10% din câștigul tău anual”. Deci, el mi-a vândut locul în lumea financiară și a cerut un comision de 10% . Am fost de acord. Apoi a spus: „Este un lucru pe care trebuie să-l cunoașteți. Dacă nu vă puteți pune conștiința în „congelator” și nu mă refer la -18 grade, ci la -100, atunci nu vă implicați în acest lucru. „Oops! Ăsta a fost mesajul: „vrei foarte mulți bani, poți obține asta, te pot ajuta, dar vine la un cost deosebit, pentru că nu poți face asta cu o conștiință clară”. Ei bine, am râs la asta, eram tânăr și naiv. Încă din tinerețe, modul în care am intrat în viață, departe de tinerețea ideală, m-a determinat să-mi dezvolt o anumită viziune a lumii și a umanității.

    Jurnalist: Ce vreți să spuneți prin asta? Nu ați avut o familie caldă și iubitoare?

    Bernard: Mama a făcut mereu tot ce putea pentru a ne simți iubiți, dar a fost împiedicată de comportamentul tatălui, care ne-a făcut să ne simțim ca și când am fi trăit într-o zonă de război unul cu celălalt. Aceasta nu este o situație exemplară în care trebuia să cresc. Crescând astfel am ajuns să cred că lumea și umanitatea sunt departe de a fi mărețe.

    Jurnalist: Așezați-vă conștiința în congelator?

    Bernard: Am fost, parțial, deja obișnuit să fac asta din auto-conservare, așa că să-mi pun conștiința în congelator nu era o sarcină imposibilă pentru mine.

    Jurnalist: Deci, a devenit un mecanism de supraviețuire pentru dvs.?

    Bernard: Da, da. Nici părerea mea despre umanitate și despre lumea din jurul meu nu era chiar pozitivă. M-am gândit doar la mine și am intrat în afacere. Pe măsură ce îmi îmbunătățeam abilitățile în cadrul rețelei, am intrat mai adânc în lumea financiară , iar apoi s-a dovedit că lumea este foarte mică și tot continuam să observ asta. Chiar și atunci când lucram încă în tranzacțiile de import-export cu cereale și altele asemenea, observam că este doar un cerc mic. La fel dacă vorbim despre cercul de bază din lumea financiară, de fluxurile globale de bani pe care le utilizam pentru tranzacționare.

    Jurnalist: Vorbiți despre fluxurile de numerar la nivel mondial, deci nu Olanda în special, unde ați început să lucrați?

    Bernard: Olanda joacă un rol distinct în această poveste, dar lumea nu se învârte în jurul ei. Olanda este o componentă a sistemului financiar global, în care tu lucrezi prin intermediul pieței de schimb valutar, dacă vrei să efectuezi tranzacții oficiale. Multe bănci care efectuează schimburi valutare primesc anumite sarcini de la clienți, sarcini pe care nu le pot îndeplini cu ușurință. De aceea este nevoie de oameni ca mine, acolo unde sunt implicate fluxuri mari de bani. Am folosit anumite structuri financiare, anumite articole din legislația internațională, pentru a muta banii în așa fel încât totul să fie în regulă. Astfel încât toate autoritățile de supraveghere, toate organismele de reglementare care sunt în vigoare la nivel mondial, să nu vadă ce se întâmplă, așa cum s-a întâmplat în cazul “Panama papers”.

    Apreciază

  14. Alex said, on iunie 29, 2017 at 9:31 pm

    Demascarea Ocultei Mondiale. Interviu cu bancherul olandez Ronald Bernard (3)

    Jurnalist: Documentele Panama.

    Bernard: Da.

    Jurnalist: Evaziunea fiscală?

    Bernard: Evaziunea fiscală este atunci când încalci toate regulile. Aici avem de a face cu evitarea taxelor. Dar atunci când am văzut ceea ce s-a întâmplat acolo, mi-am spus … “sunt vești vechi și plictisitoare”. Cu toate acestea, pentru oamenii obișnuiți, este o veste minunată, dar nu este nimic deosebit. Dar arată că există ceva foarte greșit în această lume. De exemplu, există persoane în Olanda, cu anumite funcții, care au conturi bancare în Panama, și legislația le permite să nu plătească taxe în Olanda, lucru care este încă perfect legal. Construcțiile de acest gen făceau parte din slujba mea, atunci când trebuia să schimbăm moneda. Am făcut schimburi valutare când au fost primele boicoturi din Irak, la începutul anilor ’90, când a existat un boicot în Irak din cauza războiului care a început acolo. Ne-am confruntat cu ceea ce numeam „dolar irakian” – dolari irakieni, care erau de fapt dolari americani. Dolarul american are o relație directă cu prețul petrolului, care l-a transformat într-o monedă comercială mondială susținută de petrol. Atâta timp cât această conexiune este în vigoare, dolarul are valoare. Oficial, poporului irakian nu i s-a permis să-și vândă petrolul din cauza boicotului. Teoretic doar, pentru că niciodată până atunci nu au fost tranzacții de petrol atât de mari, cu discounturile de atunci. Chiar dacă în mod oficial nu era permis, petrolul era trecut totuși peste graniță.
    Deoarece energia a fost întotdeauna plătită cu dolari, acești “dolari irakieni” trebuiau să ajungă undeva. Nu puteau fi duși pur și simplu la ghișeul băncii, deoarece reglementările și verificatorii ofereau o anumită protecție. De aceea e nevoie de oameni care să rezolve asemenea situații. Ești invitat la o bancă, de exemplu în Germania, cu subsoluri pline de camioane cu bani.

    Jurnalist: Wow!

    Bernard: Și te gândești: „Sigur … camioane, transporturi, merg afacerile.” Apoi îți arată că toate sunt umplute la capacitate maximă cu dolari. Și ei îți spun: „Trebuie să scăpăm de toți acești bani”. Deci, îi schimbi în lire sterline, în mărci germane … și trebuie să ajungă acolo și acolo.

    Jurnalist: Vorbim acum despre spălarea banilor? Sau…

    Bernard: Ei bine, numerar procesat. Procesam numerarul în așa fel încât să-l putem reintroduce legal în circuitul monetar.

    Jurnalist: Deci, asta a fost sarcina dvs.?

    Bernard: A fost o misiune pe care am primit-o împreună cu colegii mei.

    Jurnalist: Bine.

    Bernard: Nu ești singur într-o misiune, pentru că nu poți face asta singur. Nu este posibil. Era imposibil să procesăm toți banii în același timp. Așa că trebuie să găsești o cale. Numerarul a fost modul predominant de plată, în ziua de azi cea mai mare parte este digitală. Dar am încercat să găsim o cale de a procesa banii. Cum să reintroduci banii în circuit, astfel încât Irakul să-și vândă petrolul fără să fie afectat? Pentru că ei erau deținătorii banilor. Tu ai vorbit despre spălarea banilor, dar aici a fost vorba despre boicot, Irakul trebuia să respecte regulile. Şi, tot ce vreți să știți despre lume, puteți ști dacă urmăriți traseul Banilor. Aceasta este linia principală. Lumea poate spune orice, dar asigurați-vă că urmăriți traseul banilor și veți găsi adevărul. Singurul lucru pe care Irakul și partenerii săi îl doreau era să scape de orice acuzații. Pentru că partenerii care cumpărau petrol sunt chiar cei care au introdus boicotul. Ei fiind de fapt toți prieteni din același Sistem. Toată lumea crede că există o luptă între băieții buni și cei răi în lume, dar la nivelurile superioare toți lucrează împreună, este doar un joc. Cu toate acestea, ei trebuie să respecte normele și reglementările pe care ei înșiși le-au creat pentru a menține restul societății în sclavie și pentru a se asigura că nu va fi prea aglomerată în partea de sus. Deci, trebuie să joci după propriile reguli. Așa se întâmplă acolo, trebuie să te asiguri că nu vei fi descoperit. În afară de elită, nimeni din nivelurile inferioare nu trebuie să afle ce se întâmplă cu adevărat.

    Jurnalist: Compartimentat, așa numim noi.

    Bernard: Da.

    Jurnalist: Fiecare știe doar bucățica lui. Numai elita știe ce se întâmplă.

    Bernard: Da, dar pentru că noi făceam treburile murdare, trebuia să știm foarte multe lucruri. Pentru că nu ne puteam permite să facem greșeli.

    Apreciază

  15. Alex said, on iunie 29, 2017 at 9:45 pm

    Demascarea Ocultei Mondiale. Interviu cu bancherul olandez Ronald Bernard (4)

    Jurnalist: Cât de mare ați ajuns în piramida? Ați fost aproape de vârful piramidei?

    Bernard: Ei bine, comunicam cu ei.

    Jurnalist: Bine.

    Bernard: Ego-ul meu ar fi fost satisfăcut dacă aș fi ajuns în poziția de apartenență la topul însuși. În zilele noastre încă vorbim despre 8.000-8.500 de oameni care conduc întreaga lume. Ar fi fost uimitor să ajung într-o astfel de poziție.

    Jurnalist: Bine, dar dacă spunem că topul cunoaște 100%, puteți să estimați cât de mult ați știut și ați înțeles din ce se întâmplă?

    Bernard: În munca mea, trebuia să cunosc 100% din ceea ce se petrecea. Nu exista altă cale, deoarece interesele oamenilor implicați erau uriașe.

    Jurnalist: Mai ales pentru partea de sus.

    Bernard: Exact. Dacă nu aș fi cunoscut toate detaliile, aș fi ajuns să fac greșeli, care ar fi putut cauza reacții secundare, pentru că acele greșeli ar fi putut fi detectate. Şi atunci oamenii care nu știau nimic despre asta s-ar fi interferat. Este vorba despre nervi de oțel pentru a putea funcționa la acest nivel.

    Jurnalist: Deci, ați avut nervi de oțel?

    Bernard: Da, am funcționat foarte bine.

    Jurnalist: Congelatorul a lucrat foarte bine pentru dvs. …

    Bernard: Da, am jucat la cel mai înalt nivel aproximativ 5 ani. Apoi s-a terminat totul. A fost un moment foarte intens pentru mine.

    Jurnalist: Asta s-a întâmplat brusc sau a existat un motiv anume?

    Bernard: Ei bine, nu, chestia e … Am dat un mic exemplu despre ceea ce era implicat . Deci, în acest caz, schimburi valutare. Dolar la alte valute, depozitate într-o manieră sigură și administrarea bună a activelor, astfel încât să crească la rata de rentabilitate și să ducă la reinvestirea banilor. Stiu cum să fac conexiuni, cum să unesc informațiile pentru a obține o imagine completă a tuturor lucrurilor implicate, care trebuie luate în considerare în cadrul jocului. Care este un proces foarte detaliat. Se vede atunci când ești înzestrat cu acest talent. Acesta este motivul pentru care mi s-au încredințat 100% din informațiile la care mă raportam. Deci, nu știam tot ceea ce știau ei, dar știam tot ce aveam nevoie să știu despre cazul în care lucram. Am fost adesea pus în rolul principal pentru că aveam o imagine de ansamblu asupra situației și am avut o gândire inovatoare pentru a rezolva problema. Am avut o mare responsabilitate și am învățat din ce în ce mai multe despre lumea reală, deoarece prin intermediul lumii financiare înveți totul despre realitate.

    Jurnalist: Mai concret.

    Bernard: Păi, clienții îți oferă o imagine despre modul în care funcționează lumea cu adevărat. Nu știam totul, dar știam multe, deoarece clienții mei erau bănci care nu vroiau sânge pe mâini. Dar în interiorul acestor bănci există întotdeauna un număr de oameni care știu foarte bine ce se întâmplă. Deci, 1% din personalul unei bănci cunoaște adevărul referitor la evenimentele din lume, ceea ce nu este surprinzător, având în vedere că ei sunt implicați în fluxurile de bani. Lucram, de asemenea, cu guverne, cu multinaționale, cu servicii secrete și cu ceea ce numim acum organizații teroriste. Cu toate grupurile care au legătură cu fluxurile imense de bani. Deci, ele ar putea fi compartimentate așa cum ați menționat deja, referitor la cunoaștere, dar pentru că eu eram în mijloc, vedeam cum sunt legați unii de alții. Vedeam cum banii proveniți dintr-o parte, se duc în cealaltă parte. Prin urmare, vedeam ce se întâmplă cu adevărat.

    Apreciază

  16. Alex said, on iunie 29, 2017 at 9:50 pm

    Demascarea Ocultei Mondiale. Interviu cu bancherul olandez Ronald Bernard (5)

    Jurnalist: Deci, trebuia să serviți și să păstrați fericite toate aceste grupuri, inclusiv organizațiile teroriste, încercați să-i mențineți pe toți fericiți?

    Bernard: Da.

    Jurnalist: Dumnezeule!

    Bernard: Da. Asta a fost treaba mea.

    Jurnalist: Păstrează toate bilele în aer.

    Bernard: Da, într-adevăr. Unul dintre lucrurile pe care le-am aflat, nu-l știam înainte, este despre serviciile secrete. Credeți că sunt acolo pentru a servi și a proteja un popor, o țară etc., dar ele se dovedesc a fi organizații criminale, mai exact, întreg Sistemul este criminal. Vorbim despre finanțarea războaielor, crearea de războaie, creând astfel multă suferinţă în această lume. Deci, o mulțime de conflicte. Serviciile secrete nu au nicio limită. Niciuna. Ele au fluxurile lor de bani; dacă fac trafic cu droguri sau cu arme, sau cu oameni, toți acei bani trebuie să meargă undeva. Totul trebuie finanțat.

    Jurnalist: Spuneți „dacă”, dar ați putea confirma că fac asta?

    Bernard: Toți. Toți.

    Jurnalist: Da.

    Bernard: Așa că întreaga lume, pe care noi credem că o cunoaștem, nu este altceva decât o iluzie în care credem. Asta am aflat în această meserie, mai ales atunci cand eram într-o situație grea.

    Jurnalist: A fost bine în cele din urmă.

    Bernard: „Congelatorul meu” a început să funcționeze defectuos. Se întâmplau lucruri. De exemplu, unul dintre colegii mei mi-a spus: „Ronald, îți amintești de cazul cu lira italiană?” „Vă amintiți acele înțelegeri?” În care am redus valoarea monedei, ceea ce a făcut ca o companie din Italia să fie lovită în așa fel încât a dat faliment. Apoi auzi la schimb: „Ți-aduci aminte de acea înțelegere reușită cu lira?” Eu spun, „da”. Și apoi ei spun: „Știai că proprietarul s-a sinucis și a lăsat o familie în urmă?”

    Jurnalist: Lucruri de genul ăsta …

    Bernard: Atunci am râs. Ha, ha, ha, împreună, noi toți. I-am batjocorit pe oameni, erau doar un produs. Deşeuri. Totul era fără valoare. Natura, planeta, totul ar putea fi distrus.

    Jurnalist: Paraziți inutili.

    Bernard: Atât timp cât ne-am îndeplinit obiectivele, atât timp cât eram în creștere… Mulți dintre colegii mei au murit din cauza băuturii și a drogurilor. Eu nu. Poate ar fi trebuit.

    Jurnalist: Sau nu.

    Apreciază

  17. Alex said, on iunie 29, 2017 at 10:03 pm

    Demascarea Ocultei Mondiale. Interviu cu bancherul olandez Ronald Bernard (6)

    Bernard: Mă bucur că sunt încă în viață. Toate aceste lucruri oribile au început să mă macine.

    Jurnalist: Puteți să dați un exemplu, pentru că simt că vi s-au întâmplat multe lucruri groaznice.

    Bernard: Da… este dificil pentru mine să vorbesc despre asta.

    Jurnalist: Pot să simt asta, dar spuneți numai ceea ce vreți.

    Bernard: Da, vorbesc doar despre lucrurile pe care vreau să le spun. Dar evocă o mulțime de emoții, iar conștiința mea nu se mai află în congelator.

    Jurnalist: Puteți să-mi spuneți cel mai rău lucru care vi s-a întâmplat? Ce a determinat schimbarea dvs.?

    Bernard: Ei bine, a fost începutul sfârșitului. Intri atât de adânc în aceste cercuri …și semnezi un contract pe viață. Să nu dezvălui niciodată numele companiilor, organizațiilor sau oamenilor. Cred că de aceea încă mai trăiesc. Dacă e să vorbim despre cele mai cumplite lucruri pe care le-am trăit, tocmai v-am spus despre lucrurile care au provocat “defectarea congelatorului”, conștiința mea a început să se manifeste. Să spunem așa, am fost pregătit să devin un psihopat și am eșuat. Nu am terminat antrenamentul și nu am devenit psihopat. Conștiința mea s-a întors… și partea cea mai dificilă a fost pentru că aveam un statut atât de înalt acolo, am avut succes. Oamenii care jucau la acel nivel aveau încredere în mine. Cei mai mulți dintre acești oameni sunt adepții unei religii care nu este foarte cunoscută. Avem catolici, protestanți, tot felul de religii. Acești oameni, majoritatea dintre ei, erau Luciferieni. Puteți spune că „religia este un basm, Dumnezeu nu există…”. Ei bine, pentru acești oameni, este adevărat și real; ei slujesc pe cineva imaterial, pe care îl numesc Lucifer. Am fost în contact cu acele cercuri, numai că am râs de ei, pentru că pentru mine erau doar clienți. Așa că am mers în locurile denumite Bisericile lui Satan.

    Jurnalist: Deci, acum vorbim de satanism?

    Bernard: Da, am vizitat aceste biserici, ca simplu vizitator, și ei își celebrau “sfânta liturghie” cu femei goale și băutură. M-am amuzat. Nu credeam că acele lucruri sunt reale.

    Jurnalist: A fost doar un spectacol pentru dvs.

    Bernard: Da, în opinia mea, întunericul și răul se află chiar în oameni. Nu făceam încă legătura. Așa că am fost invitat în acele cercuri și m-am amuzat foarte mult să văd toate acele femei goale și celelalte lucruri. Dar, la un moment dat , de aceea îți spun toate astea, am fost invitat să particip la sacrificii … în străinătate. Acesta a fost punctul culminant. Copiii.

    Jurnalist: Vi s-a cerut să faceți asta?

    Bernard: Da, și nu am putut face asta.

    Apreciază

  18. Alex said, on iunie 29, 2017 at 10:07 pm

    Demascarea Ocultei Mondiale. Interviu cu bancherul olandez Ronald Bernard (7)

    Jurnalist: Vreți să vă opriți pentru o clipă?

    Bernard: Nu. Apoi am început treptat să mă prăbușesc. Am suferit mult când eram copil și acest lucru m-a afectat profund. Totul s-a schimbat. Apoi am început să refuz să-mi încredințeze sarcini. Nu mai puteam face asta. Ceea ce m-a transformat într-o amenințare.

    Jurnalist: Pentru ei, desigur.

    Bernard: Nu mai puteam funcționa optim. Am refuzat sarcini. N-am participat. Scopul acelor lucruri, în cele din urmă, era ca ei să-i aibă pe toți în buzunarul lor. Trebuie să fii șantajabil. Iar șantajarea mea s-a dovedit a fi foarte dificilă. Au vrut să facă asta prin acei copii. Și asta m-a distrus.

    Jurnalist: Nu așa fac și în politică?

    Bernard: Cu Google veți găsi suficiente relatări ale martorilor din întreaga lume pentru a ști că nu e un basm de Walt Disney. Din păcate, adevărul este că în lume fac acest lucru de mii de ani. Odată am studiat teologia și inclusiv în Biblie sunt referințe la aceste practici ale Israeliților. Motivul pentru care primele 10 triburi au fost exilate în Babilon a fost generat de aceste ritualuri cu copii. Inclusiv sacrificarea copiilor. Există o întreagă lume invizibilă care este reală. Vorbesc despre o forță întunecată și o manifestare a luminii. Așa că am recurs la studiul teologiei pentru a înțelege totul.

    Jurnalist: Și psihologia, dacă îmi amintesc corect.

    Bernard: Da, dar am făcut asta în prima mea viață. Pentru că prin psihologia comercială, psihologia maselor, am reușit să manipulez situațiile în beneficiul meu.

    Jurnalist: Este înfricoșător, pentru că dacă analizezi vei găsi Institutul Tavistock și controlul minții, MK Ultra, Monarch și altele asemănătoare.

    Bernard: Da, este adevărat, dar asta a fost o parte a meseriei. Prin instruirea la locul de muncă am aprofundat, pentru că atunci când faci afaceri trebuie să manipulezi și mass-media. Trebuie să manipulezi multe lucruri, deoarece nimic nu poate fi văzut așa cum este. Totul trebuie să pară a fi ceva diferit. Și pentru a fi sincer cu tine, încă văd acest lucru cum se întâmplă în jurul meu. Oamenii încă nu înțeleg cum funcționează cu adevărat și se află încă la nivelul „atât timp cât am berea mea”, fiind complet absorbiți de propria persoană. Acest mecanism de supraviețuire face parte din program.

    Apreciază

  19. Alex said, on iunie 29, 2017 at 10:13 pm

    Demascarea Ocultei Mondiale. Interviu cu bancherul olandez Ronald Bernard (8)

    Jurnalist: Psihologia maselor.

    Bernard: Da. Mult mai târziu, după acele studii, am găsit un document despre care ei spun că e fals, desigur, Protocoalele Sionului. Recomand tuturor să citească întregul document.

    Jurnalist: Vorbim despre sionism.

    Bernard: Da, desigur. Dacă citiți Protocoalele Sionului și le studiați cu adevărat, și le înțelegeți, atunci este ca și cum ați citi ziarul vieții cotidiene. De la ideea puterii absolute au ajuns să aibă puterea absolută.

    Jurnalist: Am fost cu toții programați. Dacă îndrăznești să spui că ești împotriva sionismului, atunci ești antisemit.

    Bernard: Luciferienii, Sataniștii , oricum ai spune … este o entitate reală. Am descoperit că ceea ce este scris în Biblie e adevărat. A existat un moment de separare de manifestarea luminii, în care un grup a mers pe calea lui, și poartă o ură, o mânie intensă. Oamenii care nu subestimează gravitatea acestor lucruri sunt puțini. Pentru că aceasta este o forță anihilantă care ne urăște curajul. Urăște viața, creația. Şi va face totul pentru a ne distruge complet, iar modul prin care vor face asta este “Divide și cucerește”. Este crezul lor.

    Jurnalist: Ne puteți spune ceva concret legat de momentul prăbușirii dvs.?

    Bernard: Am început să refuz misiunile. Conștiința mea s-a întors după cererea de implicare a copiilor și am început să refuz din ce în ce mai mult. Aveam o conștiință și nu mai puteam funcționa.

    Jurnalist: Dar ați continuat să lucrați după aceea?

    Bernard: Nu aveam de ales, aveam propria afacere cu mulți angajați, totul se desfășura mai departe.

    Jurnalist: Trebuie să fi fost greu.

    Bernard: Da, a fost foarte greu. Deci, pe de o parte, manipulezi bani la un nivel înalt, unde nu îți permiți să faci greșeli. Altfel totul cade imediat, întreaga afacere este ruinată, cu toată lumea implicată. Pe de altă parte, se trezește conștiința. Am fost avertizat când am intrat în asta. „Nu o faceți dacă nu vă puteți pune conștiința la -100 de grade în congelator”.

    Jurnalist: Atunci v-ați dat seama de eroare?

    Bernard: Da, m-am auzit râzând la asta, dar nu era deloc o glumă. N-am înțeles unde am intrat cu adevărat.

    Apreciază

  20. Alex said, on iunie 29, 2017 at 10:19 pm

    Demascarea Ocultei Mondiale. Interviu cu bancherul olandez Ronald Bernard (9)

    Jurnalist: “Congelatorul” s-a oprit?

    Bernard: S-a stricat. Nu mai puteam face asta. Așa că am încercat să păstrez aparențele. Nu știam cum să scap din asta, eram prins în capcană. Toată lumea a fost prinsă în capcană. Toate acestea au dus în cele din urmă la prăbușirea mea completă. Corpul meu s-a oprit pur și simplu. Primul lucru pe care l-am văzut mai târziu a fost mama mea care plângea la terapie intensivă.

    Jurnalist: Ați ajuns la terapie intensivă?

    Bernard: Da, chiar m-am prăbușit.

    Jurnalist: Ați fost literalmente prăbușit?

    Bernard: Da, da. Și … în acea perioadă nu credeam în nimic, dar îmi pot aminti cum priveam în jos, dintr-un colț, spre corpul meu.

    Jurnalist: Ați avut o experiență aproape de moarte.

    Bernard: Aș putea spune asta. Am văzut că nu sunt trupul meu. Sunt „în” corpul meu, dar nu sunt doar corpul meu. I-am văzut cum interveneau asupra mea. Apoi, mai târziu, căci am ezitat să vorbesc despre asta mult timp, după ce am studiat multe lucruri, am început să cred. Am început să înțeleg mai bine cele două lumi, spirituală și materială. Am realizat că nu sunt corpul meu, că el este doar un recipient.
    Așadar, am trecut prin toate acestea și am avut nevoie de mult timp pentru a mă recupera.

    Jurnalist: Da, desigur.

    Bernard: Da, am fost complet distrus. M-am prăbușit, iar corpul a avut nevoie de un an pentru a-și reveni. În acele cercuri am fost torturat fizic în timpul ieșirii mele, pentru a se asigura că nu voi încălca niciodată contractul secret. Așa că am fost luat pentru o anumită perioadă de timp. Am fost „tratat”.

    Jurnalist: Vreți să spuneți răpire, programare?

    Bernard: Nu. M-au supus unor anumite tipuri de tortură, pentru a se asigura că nimeni din acea lume nu va fi afectat. Cu toate acestea, puterea minții mele a fost atât de mare încât nu a cedat decât corpul meu. Asta a fost … nu mai știam ce să mai fac. Nu au mai rămas opțiuni pentru mine. De aceea mă gândesc uneori, nu la modul serios, s-o fi luat și eu pe calea drogurilor sau alcoolului, precum colegii mei. Cel puțin sfârșitul meu ar fi fost mai blând. Mulți dintre ei sunt morți acum. Puțini sunt încă în viață dintre cei pe care i-am cunoscut atunci. Și eu eram mort, dar sunt încă aici.

    Jurnalist: Aveți recunoștința mea pentru tot ce ne-ați împărtășit.

    Apreciază

  21. gabriel said, on iunie 30, 2017 at 7:29 am

    http://dieuetmoilenul.blogspot.ca/2017/06/les-informations-catholiques-de-pro_24.html
    liturghie comuna catolico-anglicano-protestanta in curand!

    Apreciază

  22. gabriel said, on iunie 30, 2017 at 7:37 am

    http://josephsciambra.com/kiss-of-peace-and-topless-women-how-they-outreach-to-the-lgbt-community-in-the-archdiocese-of-ny/
    lgbt invitati sa-si dea sarutul pacii in biserica catolica din new york

    Apreciază

  23. gabriel said, on iunie 30, 2017 at 7:49 am

    http://yvesdaoudal.hautetfort.com/archive/2017/06/24/delire-5957164.html
    anglicanii boteaza din nou pe cei ce si-au schimbat sexul!!!!!!

    Apreciază

    • Mihai said, on iunie 30, 2017 at 12:37 pm

      Chiar citeam pe un blog grecesc, o delegație a patriarhiei ecumenice au efectuat o vizita la Londra unde au discutat cu liderii bisericii anglicane despre schimburi de opinii și experiențe

      Apreciază

    • marinela said, on iulie 1, 2017 at 3:24 pm

      Ce oroare,chiar daca nu reprezinta decit o blasfemie,,botezul” lor in sine,totusi…!

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.