SACCSIV – blog ortodox

REZOLUȚIA SINAXEI de la Botoșani împotriva ecumenismului și a pseudo-sinodului din Creta

Posted in Uncategorized by saccsiv on Iunie 19, 2017

În Numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh!

Noi, clericii, monahii și credincioșii ortodocși care ne opunem ecumenismului, reuniți în Duminica Sfinților Români în Sinaxa națională a clericilor, monahilor și credincioșilor care au întrerupt pomenirea ierarhilor părtași ai adunării din Creta, din dorința de a păstra neschimbată Sfânta Credință Ortodoxă, pe care am primit-o din generație în generație de la Hristos, prin Sfinții Apostoli și Sfinții Părinți în Sfânta noastră Biserică Ortodoxă, pe care au apărat-o cu prețul vieții toți mărturisitorii ortodocși de-a lungul istoriei:

(more…)

Teolog Mihai-Silviu Chirilă: INTRERUPEREA POMENIRII, singura măsură eficientă contra ereziei. Considerații de ordin canonic

Posted in Uncategorized by saccsiv on Iunie 19, 2017

Studiu susținut de teologul Mihai-Silviu Chirilă în cadrul Sinaxei anti-ecumeniste de la Botoșani

(more…)

AFURISITI-L pe IPS TEODOSIE, caci cu capul descoperit indeamna la CASATORII MIXTE

Posted in Uncategorized by saccsiv on Iunie 19, 2017

Asadar, zice IPS Teodosie:

 

Deoarece in diaspora sunt ortodocsi si eterodocsi care isi intemeiaza familii, si ca sa nu traiasca in faradelege, de aceea s-au luat aceste masuri. SCRIPTURA NU INTERZICE CASATORIILE MIXTE, IAR CANOANELE NU POT CONTRAZICE SCRIPTURA!

Toate aceste indoieli, nedumeriri si discutii sterile isi au temei in parerile personale.

Iata insa ce trebuie sa stim despre casatoriile mixte:

(more…)

FLORIN BARBU a inceput GREVA FOAMEI in fata Ambasadei Marii Britanii la Bucuresti

Posted in Uncategorized by saccsiv on Iunie 19, 2017

Transmite corespondentul OrtodoxInfo:

Este ziua unu de greva foamei pentru Florin Barbu, ai carui copii au fost dați spre adopție unui cuplu de homosexuali. Cazul este unic din două puncte de vedere: primul, au fost luați doi copii ortodocși și dați în grija unui cuplu de homosexuali si al doilea, copiii au fost dați spre adopție, adică nu plasament. Diferenta e fundamentala. Caci atunci când sînt dați spre adopție, nu îi mai poți vedea decât dup ace acestia au implinit 18 ani, asa ca părinții adoptivi se pot muta cu ei si în Brazilia dacă vor, fără să mai dea socoteală nimănui.

Am vorbit cu Florin la telefon, era frig în Bucuresti și m-a rugat să spun câteva lucruri celor care vor citi acest articol:

  1. Are niște postere pe care vrea să le printeze și nu a găsit unde.
  2. Dacă îl poate ajuta cineva cu un sac de dormit.
  3. Dacă îl poate ajuta cineva cu un izopren.

El se află actualmente în fața ambasadei Angliei de la București. A adaugat că s-ar bucura sa nu fie singur, ci sa mai vina din când în când cineva să i se alăture.

Nu mai are speranta că va primii copiii înapoi dar în schimb și-a pus și el niște întrebări cum ar fi:

 

-Fata mea nu are facebook, de ce nu mi-a scris nimic?

-Dacă nu are facebook măcar colegii ei au facebook?

-De ce nu i-a văzut nimeni pe copiii mei, de ce nu m-a contactat nimeni?

-Nu înteleg democrația asta din Anglia, mi-au luat copiii și acum nu mai știe nimeni nimic de ei. Nici un parlamentar român care a încercat să îi vadă nu a fost  lăsat.

Am primit certificate de naștere românești dar statul englez nu ține cont de cetățenia lor. Nu inteleg nimic, am venit în țara asta la lucru și nu mi-a

fost usor să obțin toate actele, nu am fost primit cu brațele deschise dar nu mă așteptam ca copiii mei să mi se ia așa, definitiv, fără drept de nimic, am crezut că în Anglia sunt civilizați că așa am invățat acasă în România, că acolo în occident este civilizatie. Îmi fac din ce in ce mai mari griji despre existența copiiilor

mei. Imi trec doar gânduri negre prin cap. Vreau să stiu cum sunt, vreau să stiu ceva mai concret decât o scrisoare nesemnată scrisă la calculator.

 

Filmare postata pe youtube, ieri:

Pagina lui Florin de facebook, pentru cine vrea să îl ajute cu problemele de mai sus:

https://www.facebook.com/daryus2uk

Comentariu saccsiv:

Cititi va rog si:

EXCLUSIV. Interviu cu FLORIN BARBU