Saccsiv – Weblog

A murit MUGUR VASILIU

Posted in Uncategorized by saccsiv on Mai 28, 2017

Image result for saccsiv MUGUR VASILIU

Dumnezeu sa-l ierte si odihneasca cu dreptii!

Voi reveni cu amanunte.

 

Tagged with:

54 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mirela said, on Mai 28, 2017 at 8:48 pm

    Dumnezeu să-l ierte, să-l odihnească şi cu drepţii să-l numere în Împărăţia Lui, unde nu este durere, nici întristare, nici suspin!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Daniela said, on Mai 28, 2017 at 9:01 pm

    Dumnezeu sa il ierte!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Aurora said, on Mai 28, 2017 at 9:05 pm

    Dumnezeu sa-l ierte ! Vai ce pierdere ! Un luptator adevarat !

    Apreciat de 1 persoană

    • safimvigilenti said, on Mai 28, 2017 at 9:27 pm

      cred ca din cauza asta a si murit…era cam tanar si cam incomod pt unii.
      Dumnezeu sa il ierte !

      Apreciat de 2 persoane

  4. Grig said, on Mai 28, 2017 at 9:07 pm

    Tare mult ne vei lipsi, camarade Mugur! Dumnezeu să te odihnească lângă Căpitan şi să te aşeze în ceata drepţilor.

    – Mugur Vasiliu!
    – PREZENT!

    Apreciat de 2 persoane

    • Mihai said, on Mai 28, 2017 at 9:41 pm

      Dumnezeu sal ierte și sal odihnească

      Apreciat de 1 persoană

    • marinela said, on Mai 28, 2017 at 9:57 pm

      Vai ce veste trista,m-a intepat la inima cind am citit acest anunt funest.M-am rugat pt sanatatea lui cu nevrednicie,dar se vede treaba ,ca Dumnezeu a avut alta lucrare cu el.Pleaca rind pe rind luptatorii nostri,dar ne va rindui Dumnezeu altii in loc,adica si noi putem deveni ,daca avem curaj si inteligenta impanate cu dragoste de neam si tara.Parca a stiut ca sfirsitul ii e aproape,facind acele inregistrari video cu pareri de bun simt asupra unor evenimente/fapte intimplate in ultimul timp la noi in tara.Doamne odihneste-i sufletul intr-un loc frumos ,fara intristare si suspin!

      Apreciat de 1 persoană

  5. florentina said, on Mai 28, 2017 at 9:24 pm

    Dumnezeu sa il ierte si sa il odihneasca!

    Apreciat de 1 persoană

  6. mircea.v said, on Mai 28, 2017 at 9:28 pm

    Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca!

    Apreciat de 1 persoană

  7. maxim said, on Mai 28, 2017 at 9:33 pm

    Fie iertat !

    Apreciat de 1 persoană

  8. dante said, on Mai 28, 2017 at 9:35 pm

    Dumnezeu sa-l ierte! Sa-l aseze Domnul in ceata Lui!

    Apreciat de 1 persoană

  9. ban said, on Mai 28, 2017 at 9:40 pm

    Dumnezeu sa-l ierte!

    Apreciat de 1 persoană

  10. hilohi bogdan said, on Mai 28, 2017 at 9:50 pm

    Un sol la Dumnezeu pt.cauza românilor năpăstuiţi de hoardele globaliste antihristice.Dumnezeu să-l primească la curtea Sa.

    Apreciat de 1 persoană

  11. rum1 said, on Mai 28, 2017 at 10:13 pm

    O Dumnezeule .
    Dumnezeu sa il ierte! am urmarit cu drag toate postarile dumnealui pe youtube 😦
    o mare pierdere pentru neamul nostru.

    Apreciază

  12. mircea said, on Mai 28, 2017 at 10:14 pm

    Prea Sfanta Treime sa-l ierte si odihneasca CU DREPTII LUI DUMNEZEU,
    Doamne ajuta,
    AMIN!!!

    NOI, Sa ne Bucuram ca Dumnezeu si-a Mai CHEMAT LA SINE UN INGER, MUGUR VASILIU!

    Cu Siguranta, FIIND IN SANUL LUI DUMNEZEU, VA AJUTA INFINIT MAI MULT NEAMUL ROMANESC!
    DOAMNE AJUTA, AMIN!!!

    Apreciat de 1 persoană

  13. Rozalia said, on Mai 28, 2017 at 10:17 pm

    Uite ca din iarna de cand a stat in spital nu si-a mai revenit. Inca o data medicina isi demonstreaza ineficienta. Indopati cu medicamente ne indreptam rapid spre cealalta lume.

    – Mare pierdere! Frate Mugur, Dumnezeu sa te ierte si sa te odihneasca cu dreptii!

    Apreciat de 1 persoană

  14. Timiana said, on Mai 28, 2017 at 10:20 pm

    Cu dreptii sa te numere pe tine, Mugur. Ne vei lipsi mult. Dumnezeu doar stie de ce l-a luat acum. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.

    Apreciat de 1 persoană

  15. Pr. Adrian said, on Mai 28, 2017 at 10:24 pm

    Dumnezeu sa-l ierte!

    Apreciat de 1 persoană

  16. mihailavl said, on Mai 28, 2017 at 10:54 pm

    Dumnezeu să-l ierte și să-l odihnească în Împărăția Lui Cea Veșnică!

    Apreciat de 1 persoană

  17. mihay2016 said, on Mai 28, 2017 at 11:11 pm

    Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca!

    Apreciat de 1 persoană

  18. vasilica said, on Mai 28, 2017 at 11:31 pm

    Dumnezeu sa-l ierte!

    Apreciat de 1 persoană

  19. blue said, on Mai 28, 2017 at 11:37 pm

    Dumnezeu să-l ierte! Nu pot să cred. A fost un om deosebit si a lăsat ceva valoros în urmă. Odihnească -se în pace!

    Apreciat de 1 persoană

  20. Mihai Marian said, on Mai 29, 2017 at 12:23 am

    M-am rugat aproape zilnic pentru el de cand este in spital,Dumnezeu sa il ierte,nu l cunosc dar cred ca a fost om bun,na,om credincios si patriot,dar la ce biserica mergea in Bucuresti?

    Apreciat de 1 persoană

  21. petrupetru said, on Mai 29, 2017 at 12:43 am

    Dumnezeu sa il ierte si sa il odihneasca in pace!

    Apreciază

  22. carmengherghel said, on Mai 29, 2017 at 12:44 am

    Am copilarit impreuna,era ca o furtuna…A crescut si nu si-a pierdut principiile,valorile,a vrut sa lase ceva in urma lui si a reusit ! Ramas bun ,Mugurel…

    Apreciat de 1 persoană

  23. Orthodox said, on Mai 29, 2017 at 1:08 am

    Dumnezeu sa-l ierte !

    Apreciat de 1 persoană

  24. Ana Maria said, on Mai 29, 2017 at 1:41 am

    Dumnezeu sa il ierte!

    Apreciat de 1 persoană

  25. berlin said, on Mai 29, 2017 at 6:28 am

    Dumnezeu să-l odihnească cu drepții.
    Vasile fă te rog și din asta un articol , este groaznic ce se întâmplă cu transplantul .

    http://www.recentnews.ro/imagini-socante-copii-ucisi-pentru-recoltarea-de-organe/

    Apreciat de 1 persoană

  26. Cristina said, on Mai 29, 2017 at 7:56 am

    Dumnezeu sa îl ierte și sa îl odihnească !

    Apreciat de 1 persoană

  27. Liliana said, on Mai 29, 2017 at 8:13 am

    Dumnezeu sa.l odihneasca!

    Apreciat de 1 persoană

  28. Vali said, on Mai 29, 2017 at 8:35 am

    Dumnezeu sa-l ierte!

    Apreciat de 1 persoană

  29. ioana L. said, on Mai 29, 2017 at 8:56 am

    Bunul Dumnezeu sa-l mantuiasca. Pacat, cred ca mai avea multe de spus si de facut.

    Apreciat de 1 persoană

  30. Apa trece, pietrele rămân. said, on Mai 29, 2017 at 9:05 am

    Dumnezeu sa-l ocrotească în veci!

    Apreciat de 1 persoană

  31. Ioan said, on Mai 29, 2017 at 9:20 am

    Dumnezeu sa-l ierte,si sa-l odihneasca in pace in ceata dreptilor !

    Apreciat de 1 persoană

  32. Ovidiu said, on Mai 29, 2017 at 11:43 am

    Dummmezeu sa-l odihneasca cu dreptii !
    Dumnezeu sa-l ierte ! Vesnica lui pomenire !
    Un adevarat român !

    Apreciat de 1 persoană

  33. geo said, on Mai 29, 2017 at 11:51 am

    Mare pierdere! Dumnezeu sa te ierte si sa te odihneasca cu dreptii!

    Apreciat de 1 persoană

  34. Alexandru(Fulger) said, on Mai 29, 2017 at 12:13 pm

    Dumnezeu sa-l odihneasca!

    Apreciat de 1 persoană

  35. gheorghi said, on Mai 29, 2017 at 12:32 pm

    Multumim Doamne ca ni l-ai lasat, sa simtim trairea mireana a Ortodoxiei!
    Iarta-l Doamne si odihneste-l in loc luminat, cu pace si iubire!

    Apreciat de 1 persoană

  36. Maria Anca said, on Mai 29, 2017 at 5:13 pm

    Hristos S-a Innaltat !

    Cautasem stiri despre dansul … Dumnezeu sa-l odihneasca ! Cata bucurie, onestitate si dragoste ne-a daruit … ! Nu a trait degeaba. Este un patriot.

    Apreciat de 2 persoane

  37. Dinu said, on Mai 29, 2017 at 6:23 pm

    Sa nu stam sa nu dormim!!!

    Apreciază

    • Costi said, on Mai 29, 2017 at 10:48 pm

      Dumnezeu sa-l ierte! Înmormântarea este miercuri la ora 11,30 la mănăstirea Petru Vodă. A murit si prietenul lui Mugur, Corneliu Marcu (Badia) din Focșani fiul preotului marturisitor Stefan Marcu.Va fi ingropat tot la Petru Voda.Posibil sa fie tot miercuri inmormantarea.Dumnezeu sa-i ierte!

      Apreciază

  38. adriandirnescu said, on Mai 29, 2017 at 9:36 pm

    Dumnezeu sa-l ierte ! Un român adevărat !

    Apreciat de 1 persoană

  39. Cosmin said, on Mai 30, 2017 at 12:19 am

    Pacat !!! Mare pacat !!!

    Un Mare Roman!

    Dumnezeu sa-l ierte si sa-l aseze intre cei drepti.
    *****************************************************

    Off-topic: Un articol interesant despre vaccinare.

    https://luptapentruviatata.wordpress.com/2017/04/25/de-ce-nu-putem-accepta-transformarea-romaniei-intr-un-lagar-medical-argumente-legale-si-argumente-stiintifice/

    Apreciat de 1 persoană

  40. Mary said, on Mai 30, 2017 at 4:23 pm

    Dumnezeu sa-l ierte!

    Apreciază

  41. Radu said, on Mai 31, 2017 at 2:00 am

    Nu imi vine sa cred…

    Era foarte cunoscut a fost la marsuri de protest, a facut ceva practic a facut MULT BINE.

    DUMNEZEU SA TE IERTE MUGUR VASILIU!!! Imi pare rau ca nu am avut onoarea sa te intalnesc personal !
    SA TE POMENEASCA DOMNUL IN IMPARATIA SA !!!

    Am sa ma rog pentru tine !

    UN OM VERTICAL, DREPT, INTELIGENT, CURAJOS, FOARTE EDUCAT SI CULT !!!

    SINCERE CONDOLEANTE FAMILIEI SI PRIETENILOR LUI !

    CU RESPECT !!!

    Apreciază

  42. Ioana said, on Mai 31, 2017 at 2:09 am

    Dumnezeu să îl ierte!

    Mi se strânge inima ce puțini am rămas!

    Să învățăm de la Mugur Vasiliu să ne fie frică de Dumnezeu , să nu rănim Dragostea Sa de oameni și să nu ne fie frică de ce ne va face lumea aceasta!

    Mugur Vasiliu:„Mi-e frică de lucrurile pe care nu le fac, și ar trebui să le fac, și mi-e frică foarte tare de prostiile pe care le fac. Toate împreună formează o singură frică: Mi-e frică de judecată, mie mi-e frică de Dumnezeu, omule… de judecata lui Dumnezeu. De asta mie-e frică.”

    foarte drag mi-a fost atunci acest clipuleț…

    Oare ce mai rămâne după ce oamenii luptători se duc, cuvintele lor și mărturisirea… care poate vor aduce roade, făcând să încolțească Cuvântul lui Dumnezeu în sufletele celor ce vin și vor veni spre Credință!

    Apreciază

  43. Alexa said, on Mai 31, 2017 at 8:26 am

    Dumnezeu sa-l ierte si cu dreptii sa-l odihneasca intru Imparatia Sa! Hristos s-a inaltat!

    Apreciază

  44. Viorel. Cherie said, on Mai 31, 2017 at 9:12 am

    Dumnezeu să te ierte, frate drag!

    Apreciază

  45. Mary said, on Mai 31, 2017 at 9:01 pm

    El m-a impresionat cel mai mult in spatiul virtual ortodox roman mirean. Nu am inteles tot ceeace spunea, politic vorbind, dar am inteles ca lumea nu poate fi masurata dupa palarie. Si m-a convins sa nu ma grabesc sa imi dau naduful la vot daca nu prea sunt convinsa..:-)..multi zic asta dar numai el m-a convins ca ma macin degeaba. Eu ii doresc asa… ca n-o fi mult… in plus de iertare ..sa i-o dea Dumnezeu… si in plus..in psalmul 50 zice..”cele nearatate si ascunse ale intelepciunii Tale mi-ai aratat mie”. Acestea sa arate Dumnezeu dansului ca pacea si linistea i-o doresc din tot sufletul ca virtual mi-a dat mie o parte. Dar sa ii arate ca dansul mi s-a parut un om sincer si cinstit plin de intrebari (nu la modul artistic..ci sincer). Un om sincer. Dumnezeu sa il rasplateasca si sa ii raspunda. Si sa il fereasca de suferinta vesnica care cred ca e constituita si din..eterna indoiala.

    Apreciază

  46. Alina said, on Iunie 15, 2017 at 1:31 pm

    Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-l ierte! Am avut privilegiul sa lucrez cu dansul la AXA si sa am o echipa grozava. Nu am ramas putin, ci foarte putini. Stau si ma intreb si eu ce mai caut eu pe aici…Pace si dragoste familiei sale.

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

