Saccsiv – Weblog

De luat aminte: DIAVOLUL in chip de INGER DE LUMINA a ISPITIT-O chiar si dupa 9 zile de RASTIGNIRE / Patimirea Sfantului Mucenic Timotei si a foarte tinerei lui sotii Mavra

Posted in Uncategorized by saccsiv on Mai 3, 2017

Multe putem invata din:

DE LUAT AMINTE: Patimirea Sfantului Mucenic Timotei si a foarte tinerei lui sotii Mavra. DIAVOLUL A ISPITIT-O CHIAR SI DUPA 9 ZILE DE RASTIGNIRE …

Insistam insa asupra fragmentului:

Şi, iarăşi, după o vreme, Sfînta Mavra a zis către Sfîntul Timotei: “Deşteaptă-te, fratele meu, alungă somnul de la tine şi priveghează, ca să afli cele văzute de mine. Căci am văzut pe un om, stînd înaintea mea ca într-o uimire, avînd în mîinile sale un pahar plin cu lapte şi miere, zicîndu-mi: “Pe acesta, primindu-l, să-l bei”. Iar eu am zis către dînsul: “Tu cine eşti?” Acela mi-a răspuns: “Sînt îngerul lui Dumnezeu”. Atunci am zis către dînsul: “Să ne rugăm lui Dumnezeu!” Dar el mi-a zis: “Eu, milostivindu-mă, am venit spre tine, văzîndu-te flămîndă şi însetată şi postind pînă la ceasul acesta”.

Apoi, iarăşi am zis către dînsul: “Cine te-a trimis pe tine la mine cu această milă netrebnică şi ce grijă porţi de răbdarea şi postirea mea? Nu ştii oare că Dumnezeu şi pe cele cu neputinţă le dăruieşte celor ce se roagă către Dînsul?” Zicînd acestea, am început să mă rog. Pe cînd mă rugam, am văzut pe acel om ce mi se arătase cu paharul, întorcîndu-şi faţa dinspre mine la apus şi îndată am cunoscut că este nălucirea vrăjmaşului care, şi pe cruce, vrea să ne ispitească. Şi a pierit acea nălucire.

După aceea a venit iarăşi altul şi mi se părea că m-a scos la un pîrîu pe care curgea lapte şi miere şi-mi zicea: “Bea!” Iar eu am răspuns: “Acum ţi-am spus ţie că nu voi bea apă, nici altă băutură pămîntească, pînă ce nu voi bea paharul morţii pentru Hristos, Domnul meu, pe care El singur îl va da mie, prin mîntuirea şi nemurirea vieţii cele veşnice”. Cînd am zis aceasta, omul cel care îmi poruncise să beau din rîu, îndată a pierit împreună cu rîul.

Asta pentru ca tot soiul de ispite din dreapta fac ravagii in randul celor ce figureaza in tabara traditionalistilor, unii chiar nepomenitori: de la spovedirea schismaticilor stilisti si pana la spovedania prin bip.

Ba mai rau, multi din tabara asta au suit pe socluri tot soiul de rataciti carismatici ce au vazut, in trecutul nu prea indepartat, chestii pe care s-au grabit a le considera dumnezeiesti, neluand in seama invatatura Sfintilor Parinti care ne indeamna sa fim atenti caci uneori dracii apar precum ingerii de lumina. Si inselati fiind nefericitii, acum inseala prin acesti “traditionalisti” multimi de incepatori.

Cititi va rog si:

Categoria esential: DRACI ca INGERI DE LUMINA. Cum S-AU INCHINAT unii calugari DIAVOLULUI si apoi au “PROFETIT”. Si ceva despre cum “CITESC” DRACII GANDURILE

 

