Saccsiv – Weblog

MARTURIE: Ce spunea Parintele JUSTIN PARVU despre preotul ARSENIE BOCA

Posted in Uncategorized by saccsiv on Martie 23, 2017

Iata marturia administratorului blogului Apologeticum, postata la Mărturia mea cu Părintele Justin Pârvu despre părintele Arsenie Boca:

Fac această mărturie, fără dorința de a influența pro sau contra evlavia cuiva față de părintele Arsenie Boca, ci doar să fie cunoscut și acest aspect din viața Părintelui Justin Pârvu.

Pe când eram implicat în activitatea editorială de la Mănăstirea Petru Vodă, am mers la Părintele Justin să iau binecuvântare pentru un “Buchet de acatiste al noilor sfinți români”. Precizez că în acea vreme (2012) aveam o evlavie obișnuită la părintele Arsenie Boca, promovând de fiecare dată împotrivirea sa față de ecumenism (text contestat că nu i-ar aparține), fiind impresionat și de mulțimea de oameni ce-l mărturiseau ca sfânt și făcător de minuni. Îmi ziceam că nu pot fi înșelați chiar toată acea mulțime de oameni. I-am spus Părintelui Justin ce vreau să editez și i-am citit numele sfinților la care vroiam să le public acatistele. Printre ei erau: Părintele Ilie Lăcătușu, Părintele Gheorghe Calciu, Căpitanul Corneliu Zelea Codreanu, Părintele Ilarion Felea, Mucenicul Valeriu Gafencu (un nou acatist) și părintele Arsenie Boca. Credeam că va fi de acord cu toți, dar la auzirea numelui părintelui Arsenie Boca a spus categoric: – Arsenie Boca? Nu, măi! În față Atotputernicului Dumnezeu mărturisesc aceasta, și nu mică mi-a fost nedumerirea auzind cuvintele Părintelui. Nici nu am mai avut curajul să întreb de ce.

Pe Părintele Justin îl știm cu toții ca omul dragostei și cred că tot Domnul i-a descoperit când a zis că Dumnezeu l-a iertat pe părintele Arsenie pentru pictura de la Drăgănescu, în sensul că s-a mântuit, dar ce mi-a spus mie arată că nu-l considera un sfânt. Îmi doresc să fie sfânt, iar acele cărți să nu fi fost scrise de părintele Arsenie, ci de așa-zișii ucenici idolatri și înșelați care i-au stricat foarte mult numele, dar a fi canonizat împreună cu scrierile sale sau puse pe seama sa, care cuprind erezii și păgânisme, ar fi o mare hulă adusă Duhului Sfânt și ecumenismul ar avea un mare apostol în calendarul ortodox. Mai bine să fie mântuit și chiar sfânt neștiut de nimeni, decât să fie spre pierzarea a milioane de suflete. Știu că niciun un sfânt nu se supără dacă nu e cinstit, dar dacă e hulit atunci vom fi judecați de el, deci opriți hula, dar și idolatria față de părintele Arsenie Boca și urmați exemplul cumpătat al Părintelui Justin, cu adevărat Sfântul Moldovei, Ardealului și Țării Românești, care nu a avut în clipa morții nicio pată dpdv al Dreptei Credințe!

Comentariu saccsiv:

   Eu am vorbit cu unele maicute de la Manastirea Paltin, care cam tot astfel imi descriau discutiile cu Parintele Justin Parvu pe tema Arsenie Boca.

In rest, eu nu cred ca Parintele Justin Parvu a zis cuiva ca “Dumnezeu l-a iertat pe părintele Arsenie pentru pictura de la Drăgănescu”.

Iar a demonstra hulele desenate la Draganescu nu inseamna … a huli pe preotul Arsenie Boca.

Ascultati va rog si:

Cititi va rog si:

Video (NOU) si transcriptul: Gheron SAVA LAVRIOTUL despre preotii ARSENIE BOCA si NIL DOROBANTU

AUDIO: Parintele ADRIAN FAGETEANU despre parintele ARSENIE BOCA, despre MISCAREA LEGIONARA, despre VERONICA de la Vladimiresti si alte amintiri din viata sa

De ce parintele Arsenie Boca l-a pictat pe ereticul Francisc printre Sfinti?

FOTO: De ce a pictat parintele ARSENIE BOCA Biserca Ortodoxa si Erezia Catolica in acelasi semicerc de raze la Biserica Draganescu?

FOTO: De ce l-a pictat parintele ARSENIE BOCA pe ereticul ULFILA in biserica DRAGANESCU? Sau nu era eretic?

DE CE parintele ARSENIE BOCA si-a pictat PROPIUL CHIP in reprezentarea Sfantului IOAN BOTEZATORUL de la Biserica din Draganescu?

 

Tagged with: ,

33 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. alex said, on Martie 23, 2017 at 5:25 pm

    Eu ti-am dat un mail acum ceva timp în care iti spuneam ca am vorbit cu o maica de la mănăstirea Paltin despre părintele Arsenie Boca si îmi spunea ca părintele Iustin i-a spus ca Dumnezeu l-a iertat pe părinte. La vreo 2 săptămâni de la discutie a apărut si materialul din revista Atitudini. Iertare nu inseamna si sfintire, tu personal nu ai jignit pe nimeni dar unii din cei care poate asa au facut. Iti pot spune pe mail-ul personal numele maicutei care a vb cu părintele Iustin despre părintele Arsenal.

    Apreciază

    • David said, on Martie 24, 2017 at 8:22 am

      Deci, ce să înțelegem, că păcatele oamenilor le vedea dar erezia ecumismului n-o vedea: anume când l-a pictat pe Francisc de Assisi cu aureolă și apoi l-a numit sfânt in cartea sa, Cuvinte Vii? Când a desenat biserica catolică in spatele bisericii ortodoxe ca având incă legătură cu aceasta, și in paralel împărtășea greco-catolicii?

      Când s-a poziționat deasupra Bisericii și a Sfinților Părinți încălcând erminia pictării bisericii, care e dogmă?

      Când l-a hulit pe Mântuitorul, făcându-l androgin, așa cum apare iarăși in cartea sa Cuvinte Vii, la pg. 61?

      Cine mai îndrăznește după toate astea să îl numească sfânt de la el putere?

      Apreciază

      • astridcezara said, on Martie 26, 2017 at 12:15 pm

        Francisc de Assisi ESTE SFANT…Mai cititi fratilor,mai studiati,mai vorbiti si cu preoti care sa va lumineze…
        Am fost ieri la Prislop pentru a 4-a oara…
        Atingeti crucea lui Arsenie Boca si …mai rugati-va la Dumnezeu..ca si Hristos a fost batjocorit si s-au lepadat de el multi…
        Arsenie Boca a salvat gramezi de suflete prin spovedit si nu numai…Biserica catolica…are sfintii ei…nu i s-a luat Harul,dovada sfintenia lui Padre Pio…Hai sa ne uitam la pacatele noastre intii,sa ne judecam faptele noastre,sa ne cercetam constiintele noastre..

        Apreciază

      • Riko said, on Martie 26, 2017 at 1:24 pm

        astridcezara
        Poate, dar poate ca nu. Asa ca mai bine decat sa spui cu majuscule ca un sfant catolic e un sfant adevarat, mai bine taci.
        Sau esti cumva un trol si iti face o deosebita placere sa-l discreditezi pe parintele Arsenie Boca.
        Iar daca esti filocatolic, nici nu ai cum sa intelegi ca nu e vorba de pacate aici, ci de dreapta credinta care e una. Si daca chiar l-ai fi studiat pe parintele Arsenie B., atunci ai fi stiut ce zice el de catolici.

        Apreciază

      • guti flo said, on Martie 26, 2017 at 3:47 pm

        astridcezara
        singura iti dai in cap!
        „Căci din cuvintele tale vei fi găsit drept, şi din cuvintele tale vei fi osândit.”

        Apreciază

    • David said, on Martie 24, 2017 at 8:25 am

      A, scuză-mă Alex, de părintele Arsenal vorbit maica? Credeam că de părintele Arsenie. Noi de el vorbeam.

      Gura păcătosului adevăr grăiește…

      Apreciază

      • alex said, on Martie 24, 2017 at 11:09 am

        Asa a corectat softul telefonului cuvântul Arsenie. De aici se vede duhul cu care interpretezi. Faptele asa stau . Una din harismele părintelui Iustin era aceea ca Dumnezeu ii descoperea locul unde sunt sufletele după moarte. Daca a zis ca Dumnezeu l-a iertat insemna ca asa a fost. Il ascultați pe părintele Iustin când vă convine vouă. Foarte convenabil.

        Apreciază

      • guti flo said, on Martie 24, 2017 at 1:15 pm

        Alex
        Una e sa fii iertat si alta e sa fii sfant…cert este ca cea lasat in urma te sminteste!

        Apreciază

      • saccsiv said, on Martie 26, 2017 at 11:45 pm

        el

        Am lasat-o, ca sa se vada mai bine niste treburi.

        Apreciază

  2. unu1 said, on Martie 23, 2017 at 6:31 pm

    Off topic

    Fost fotbalist român, călugăr la Muntele Athos. A jucat pentru națională! Iulian Raicea, bronz olimpic la tir, e preot în Thailanda

    http://www.libertatea.ro/sport/eduard-bandi-fost-fotbalist-roman-a-devenit-calugar-la-muntele-athos-1783028

    Apreciază

  3. Daniel said, on Martie 23, 2017 at 7:12 pm

    Părintele Iustin spune corect și fără de păcat. Atunci când avem o îndoială, mai bine evitam acel lucru decât sa greșim. Așadar dacă atitudinea fata de un posibil Sfânt este ignorarea nu-i pacat dacă este făcută din necunosterere deplina sau din precauție. Intradevar ceea ce stim despre Arsenie Boca este controversat, totuși ca sa nu gresim nu avem motive sa hulim pe nimeni,mai ales ca avem prea puține marturii despre viata lui.
    Insa cu siguranta sunt multi alți mari parinti sfinți sau mucenici necunoscuți încă.
    -Sa speram ca și în prezent mai exista mari sfinti, care se roagă și vegheaza.

    Apreciat de 1 persoană

  4. diogene said, on Martie 23, 2017 at 7:55 pm

    Haideti sa nu ne mai legam de parintele Arsenie Boca.Nimeni de pe pamant nu se poate compara cu viata Sfitiei Sale.Asa cum nimeni nu se ridica la nivelul trairilor pe care le-au avut parintele Iustin,parintele Arsenie Papa Cioc,parintele Cleopa ;i multi altii.Pentru ca oamenii nu pot fi la fel,fiecare a trait in felul Sau viata duhoniceasca.Asa ca e bine sa ii apreciem pe fiecare in parte fara sa spunem ca unul a fost mai sfant decat altul sau mai putin sfant.Poate ca si din cauza asta a aparut tulburarea si dezbinarea asta din biserica la ora actuala.Asa ca haideti sa inchidem subiectul si sa ne rugam sa fim noi insine cu Dumnezeul nostru.Iertati!

    Apreciază

    • Matiu Cosmin said, on Martie 23, 2017 at 8:48 pm

      „Nimeni de pe pamant nu se poate compara cu viata Sfitiei Sale” ?

      Ti-ai facut idol si nu e bine deloc.

      Apreciază

    • guti flo said, on Martie 23, 2017 at 9:12 pm

      diogene
      mai subtire cu „viata sfintiei sale”…au fost atatea articole aici in care iti arata ca nu e „sfintia sa”…asta nu inseamna ca aruncam cu pietre…Dumnezeu decide…tu cand citesti un articol, care este intentia ta? sa afli adevarul sau numai ce-ti convine? Aproape ca s-a saturat toata lumea sa va explice cum sta treaba cu „sfintia sa”.

      Apreciază

  5. Riko said, on Martie 23, 2017 at 8:41 pm

    Monahul Teodot marturiseste alte lucruri
    „l-am intrebat pe P.Justin daca P.Arsenie este in randul Sfintilor si mi-a spus : „intre cei mai mari.” Altadata, dupa un hram la Aiud, l-am rugat sa ma lase sa merg la Prislop, la mormantul P.Arsenie Boca si mi-a spus : „Mergi si fa si pentru mine trei metanii la mormant”, ceea ce am si facut.” ___ si nu cred ca minte.
    Se poate ca parintele Arsenie Boca sa fi fost inselat, eu inca nu m-am convins, la fel cum nu inteleg care e traba cu parintele Ilarion Argatu, cartile care chiar fiul lui le-a publicat si zice ca sunt ale parintelui, sunt niste carti pline de vrajitorii si prosti, dar in putinele videouri cu el, zice altceva despre practicile astea, cum e cea cu deschiderea cartii.

    Nu vreau sa deschid un subiect nou sau sa instig la ceva. Fiecare e responsabil de ce face si de cine asculta.

    Apreciază

    • gheorghi said, on Martie 25, 2017 at 9:38 am

      Mi-a placut cum prezinta Maica Ecaterina relatia si respectul deosebit purtat Parintelui Ilarion Argatu.
      Nu laud si nici nu critic ciudateniile… ci doar incerc sa completez (extras din videoclip):
      Maica Ecaterina Fermo – Conferinta „Agresivitatea mass-media”

      Published on Sep 17, 2012
      Conferinta organizata pe data de 07.11.2007 si sustinuta de catre Maica Ecaterina
      …………………..
      (Min. 2.22.47) – Da, subiectul asta a mai fost discutat … amai fost dicutat de mai multe ori chiar si de catre preoti… si interpretat oarecum… pe alaturi, sau gresit, zic eu; in orice caz, nu tendentios, n-a fost interpretat tendentios ci poate in necunostiinta de cauza.
      Eu va pot marturisi in felul urmator:
      … aaa… dumneavoastra toti ati fost – sigur si precis – macar o data in viata bolnavi de ceva.
      Este adevarat ca ati fost la doctor si vi s-a dat … „draga, iei 3 picaturi de… asa…, dinainte de masa … iei… 5 pastile din astea dupa masa, … si stai pe partea dreapta si-o sa-ti treaca si durerea … si iti mai dau si alte pastile care se iau si injectanile dar se iau numai intr-o perioada numai de… o data pe luna…
      Deci, tot felul de complicatii in cadrul unei boli, in retetele doctorilor; in care noi crtedem orbeste. …aa…
      Parintele Argatu avea un soi, un tip de retete duhovnicesti pe care le punea in aplicare pentru tampiti si tampite sa mine, care veneau din adancul Iadului, care n-aveau nimic din ce inseamna Ortodoxie sau credinta, … ba – mai mult decat atata – eram convinsa, indoctrinata de x, y, z din necredinciosii din viata mea, cum ca toate acestea… aa… cum ar fi impartasania, lumanrile, aghiazma, nafura … e… cu spovedania, … uleiul sfintit si toate astea… sint baliverne popesti ca sa mai ia niste bani; si sint inventate de biserica… ca sa aduca omenirea si sa stoarca niste bani.
      Cati dintre dumneavoastra sau prietenii, colegii, rudele, cunostiintele dumneavoastra n-au gandit sau gandesc asa? Asa gandeam si eu; ei, ce sa faci cu o idioata ca mine, cum sa-i explici ca nu-i asa?
      Mi. 2.25.22 Atuncea, parintele mi-a zis: „vrei sa te mantuiestei? Vrei sa mergi mai departe, sa crezi cu adevarat si Dumnezeu sa vina asa cum a venit la botez?”
      Am zis – da, de altfel, cum spun si in Talita-kumi, eu am alergat o jumatate de zi….aa.. in Bucurestiul incins de … vara, intr-o duminica comunista in care toate tutungeriile erau inchise, ca sa-mi cumpar un pachet de tigari…
      Ca ma duceam la botez, la biserica…!!!
      Min. 2.26.09 Deci, eu veneam cu arsenalul meu… catre Dumnezeu.. ala era arsenalul meu… „de lupta”.
      Deci, … Cum sa procedezi cu astfel de … lipsa de – macar de bun simt, de creier, de cunostiinte?
      Si-atuncea, pentru astfel de persoana parintele avea astfel de retete…
      Credeam orbeste in dansul fiindca stiam ca este un om sfant.
      Daca mi-ar fi spus – asa cum spun Sfintii Parinti in Paterice, cu exemplul acela care – din ascultare, a udat un bat, a udat… si a crescut o floare! … dintr-un bat, gol…
      O sa spuneti, hai bai, fugi de-aicea, … hai domne…
      Ori credem tot ori nu credem nimic!
      Credeam orbeste… in parintele Argatu… ca om sfant cu viata sfanta, daca mi-ar fi spus du-te pe Lacul Cernica … mergi pe lac… eu mergeam pe lac! …. exemplu…
      Deci, credinta vine cu practica, credinta vine… ai credinta!
      Min. 2.27.44 Deci, ai credinta in ceva, in cineva – te daruiesti total acelui subiect.
      Si daca parintele mi-a spus…. eu am zis – ce fac parinte… eu sint acuma, vin din Teatrul National… cumva cum puteam sa exist?… … din ce traiesc?… nici mama… nici la manastire nu vrea sa ma lase…
      Si-atunci mi-a zis: „ai credinta in Maica Domnului?”
      Am zis – Da!
      Min. 2.28.20 „Atunci, faci in fiecare zi, 40 de zile paraclisul Maicii Domnujlui, si in fiecare zi aprinzi 40 de lumanri, si te rogi cu 40 de matanii…
      Aceasta contabilizare – sa zicem – eu nu am luat-o ca o contabilizare …. spunea cineva, un sfant parinte in viata – „Numai Diavolul contabilizeaza!”… da, numai Diavolul contabilizeaza dar aceasta contabilizare nu era contabilizare pentru mine… ci era o agatare, in ceva! …”

      Apreciază

  6. cca70 said, on Martie 23, 2017 at 10:38 pm

    Ma risc la o ” profetie”….:)

    sa vezi acum ce de comentarii se vor strange la subiectul ” Arsenie Boca”

    si incet incet se va ajunge si la unele polemici si chiar jigniri intre cei ce vor posta aici la subiectul asta…asa a fost de fiecare data cand pe siteul asta a aparut vreun articol legat de Arsenie Boca…s-au inflamat o gramada de oameni …oare de ce?

    parca nici un alt subiect nu a starnit atitea dispute aici pe siteul asta ca subiectele Arsenie Boca

    sa fie un semn sau o coincindenta?

    Apreciază

  7. Andrei said, on Martie 24, 2017 at 1:00 am

    Pai Parintele Arsenie Boca a fost prigonit de securisti pt ca era f cautat de oameni,a fost torturat si chinuit si sunt atatea marturii despre cum ajuta oamenii si cum ii vindeca,voi de unde stiti ca era inselat?doar ca l a pictat pe francisc?dar miile de marturii?dar scrisorile parintelui Cleopa?dar lauda lui Gafencu?dar marturia lu Teodot?ce Ortodoxie practicati voi?prea ne am facut noi judecatori in locul Unuia Singur!Dumnezeu indeamna la iubire ceea ce nu vad aici in comentariile voastre iertati ma,blogul e bun,poate cel mai bun,dar aici e o greseala in cazul parintilor Arsenie si Argatu.Pai p Argatu care era invidiat de preoti si a fost alungat si el din 3 biserici era inselat si el?hai sa o lasam asa si sa ne vedem de ale noastre….Iertare daca am suparat pe cineva

    Apreciază

    • saccsiv said, on Martie 24, 2017 at 7:50 am

      Andrei

      Daca nu doreau Ierarhii ecumenisti sa-l canonizeze, nici noi nu ne mai oboseam atat pe tema asta.

      Apreciază

      • David said, on Martie 24, 2017 at 12:03 pm

        Ionuț

        Nici eu n-aș avea curajul să-l numesc sfânt după atâtea erezii scrise și pictate.

        Apreciază

    • Matiu Cosmin said, on Martie 24, 2017 at 8:23 am

      In inchisori au murit si yoghini pentru ca credeau in yoga, asta inseamna ca sunt sfinti? Arsenie Boca a pictat cu descoperire de sus asta e problema, el nu asculta de nimeni pentru ca primea sfaturi direct de la „dumnezeu” de fapt de la diavol. A trait pana la sfarsitul vietii in casa cu o femeie desi Sf Ioan Gura de Aur condamna acest lucru.

      Puterile care le admira ortodocsii caldicei la el le avea asta este clar si avea puteri mari, singura problema este ca sursa acestor puteri nu era Dumnezeu ci diavolul.

      Alta problema este ca in momentul in care marturisesti erezii puplic, tot public trebuie sa te indrepti, dar nu stim ca Arsenie Boca sa ii fi parut rau pentru pictura din Draganescu.

      Conditia numarul 1 ca cineva sa fie sfant este ca acesta sa fi trait 100 % ortodox intreaga viata, nu faptul ca a facut minuni.

      Apreciază

      • Ionut said, on Martie 24, 2017 at 10:35 am

        Eu n-as avea curajul sa fac asemenea afirmatii grave.
        Cati oameni, inclusiv dintre sfintii canonizati, au trait „100% ortodox intreaga viata”?

        Apreciază

      • Matiu Cosmin said, on Martie 24, 2017 at 11:20 am

        Ma refeream la faptul sa nu fi propovaduit abateri de la ortodoxie si sa isi fi incheiat viata in mod ortodox, tot fara abateri.

        Apreciază

  8. Ionut said, on Martie 24, 2017 at 10:20 am

    Nu cred ca e de dorit o canonizare umbrita de urmarile „sinodului” din Creta.
    Nu vreau sa interpretez in nici un fel cuvintele Pr. Justin.
    Ceea ce vreau sa spun e ca, in opinia mea, acuzatiile de ecumenism si magie indreptate impotriva Pr. Arsenie nu se verifica.
    In cartea „Cararea Imparatiei” am gasit, chiar pe la inceput, marturia ortodoxa a Pr. Arsenie Boca.
    Printre asa-zisele dovezi stranse impotriva parintelui am gasit doua care, luate impreuna, demonstreaza, in opinia mea, un fals grosolan conceput cu rea intentie. Daca e cineva interesat, pot sa detaliez subiectul.
    In lucrarea parintelui, exista cateva lucruri care, cred, constituie probe solide ca nu era un inselat.
    Daca Pr. Justin a considerat ca nu trebuie facut un acatist pentru Pr. Arsenie Boca, atunci asa sa fie.

    Apreciază

    • guti flo said, on Martie 24, 2017 at 2:07 pm

      Ionut
      dupa atatea argumente tu tot o mai tii pe asta cu Arsenie Boca?? Reamintesc ce ne sfatuiesc sf parinti…cu cuvintele mele…de exemplu , cand citesti un articol gen AB, inselat sau nu? Nu cauta placerea ta.. imaginatia sau „intelepciunea ” ta ci adevarul, chiar daca nu este dupa placul tau, fii gata sa il accepti, indiferent de situatie sau consecinta….lasati la o parte „minunile” si celelate „stari”, ca nu asta te mantuieste..ci dreapta credinta…numai asa vom scapa de inchipuiri sau inselari…Dumnezeu il lumineaza pe omul sincer. Articolele care sau facut, iti arata clar care este albul si care este negrul…daca nu putem sa distingem aceste doua culori..este o problema f mare…fara suparare! Iti spun asta ca si eu tindeam sa cred ca este sfant, asta cu multi ani in urma, nu aparuse curentul asta AB…dar dupa ce am citit si vazut ce a lasat in urma m-am convins ca nu se incadreaza in „tiparele ortodoxe”. Nu inteleg ce este atat de greu sa intelegi ca un om care considera ca un catolic este sfant , a gresit fatal? numai lucrul asta este de ajuns sa-l faci si esti pe dinafara…lasand celelate greseli ale lui deoparte. Daca tu imi spui ca un catolic poate fii sfant, eu am sa te acuz ca esti ecumenist! Cam asta a lasat in urma AB …degeaba a spus ca ecumenismul sunt cozile de topor ale nu stiu cui (nici nu suntem siguri ca el a spus asta) ! daca el prin fapta iti arata altceva..ce conteaza mai mult, vb sau fapta? Nu fugim noi de preotii (ecumenisti) care vor sa ne amestece cu catolicii si ceilati ? Gandeste-te ca AB a facut asta subtil, inaintea la cei de acum. Sper sa-ti fie de folos!

      Apreciază

    • gheorghi said, on Martie 25, 2017 at 10:06 am

      Hai sa nu cadem in ridicolul mentalismului, a unei logici fara discernamant, te rog!
      Spui: „In cartea „Cararea Imparatiei” am gasit, chiar pe la inceput, marturia ortodoxa a Pr. Arsenie Boca.”
      Spun: In toata mass-media romaneasca, am gasit marturia ortodoxa a Patriarhului Daniel … dupa intoarcderea din Creta unde a semnat cu toata suflarea episcopala romaneasca de pe toate continentele … apostazia „#colectiva”.
      Ce zici, … se „pune”?

      Daca deschizi carti eretice pretins crestine vei gasi si acolo marturie „ortodoxa” – zic si ei Domnul Iisus Hristos – (Lord Jesus Christ), Maria – „virgina”, ca la ei „fecioria” e doar legata de sex, nu si de suflet, constiinta, comportament, s.a.m.d.
      Fuga dupa minuni si extazierea in fata „minunilor” trupesti in cazuri de boala nu au cine stie ce valoare…
      „Minuni” – care sibt tot vrajeli, de fapt vedem si la magicieni iar „insanatosire”…
      Nimeni nu mai mvrea sa fie vrednic de purtarea suferintei ci trup fara de defecte, fara de boala… daca se poate (ca au promis idiotii din Sillicon Valley) nemurire!
      Ia uite „insanatosire” la comanda, cum dispare tumoarea canceroasa… si asta e … minune?
      Poate intelegi ca raul lucrat de Diavol se scoate „omeneste” tot cu Diavolul, ca sa rataceasca suferindul si pe altii care cred ca e „minune”.
      Ia priveste: (de la min 4.59 la min. 8.10)
      Cancer Cured in 3 Minutes – Awesome Presentation by Gregg Braden

      Ai sa zici ca este… stiinta, medicina „alternativa”, poate…
      Am sa spun ca este alternativa la Medicina, adica ne-Medicina, adica DEMONOLOGIE.

      Apreciază

  9. geo said, on Martie 24, 2017 at 11:56 am

    http://www.gsp.ro/fotbal/liga-b/inca-un-stadion-de-lux-in-romania-statul-va-investi-22-de-milioane-de-euro-intr-o-noua-arena-505628.html?utm_source=HotNews&utm_medium=Parteneri&utm_campaign=HotNews-4stiri

    …nimeni nu protesteaza…cand s-a discutat despre beculete de Pasti, toti au sarit in sus ca costa mult, ca se consuma curent…

    Apreciază

  10. Spaceman said, on Martie 24, 2017 at 3:32 pm

    Voi toți cei cu act de identitate biometric electronic: felicitări! – sunteți ca dracii – veșnic despărțiți de Dumnezeu! – și voi toți cei înșelați de diavol – să vă petreceți veșnicia cu – Arsenie Boca, Nil Dorobanțu, Ilarion Argatu, cu actualul patriarh Daniel (Ciobotea) și co-mărturisitorii lui, cu toți ecumeniștii și cu toată gașca celor dați anatemei de Părinții athoniti ruși pe 10 februarie 2017. Amin.

    Apreciază

  11. Ovidiu Nicolae said, on Martie 25, 2017 at 6:22 am

    Până acum n-am mai vorbit despre un fapt care s-a petrecut în iarna anului 2010: fiind foarte apăsat de faptul că la două ecografii făcute soției însărcinată cu una dintre fetele noastre, asa cum se practica si se practică de către medicii materialiști, i s-au pus două diagnostice diferite legate de copil, am fost la Părintele Iustin Pârvu să-i cer un sfat în legătură cu această frământare a noastră. Pe vremea aceea citisem destul de mult despre părintele Arsenie Boca si eram destul de impresionat de viața lui, mărturiile despre el. În timpul discuției cu Părintele Iustin, l-am întrebat dacă l-a cunoscut pe părintele Arsenie Boca gândindu-mă că au fost amândoi in închisoare ( bineînțeles nu în același loc sau timp). Părintele Iustin nu mi-a răspuns direct la întrebare, nu mi-a vorbit nici de bine nici de rău despre părintele Arsenie Boca. Înainte de a intra la Părintele Iustin, se vorbea cu o măicuţă fiecare despre problema lui, probabil pentru a vedea cu ce fel de probleme vine fiecare la Părintele Iustin. Vorbind cu măicuța si fiind apăsat cu problema mea, am adus vorba despre părintele Arsenie Boca la care dânsa mi-a dat o sticlă cu apă de la izvorul de la Prislop. În urma rugăciunilor Părintelui Iustin fetiţa s-a născut bine si mulțumim lui Dumnezeu că este sănătoasă şi acum.
    Mărturia administratorului blogului ” Apologeticum ” mi s-a părut echilibrată la fel ca a unora dintre comentatori. Părintele Arsenie Boca este clar că a făcut si greșeli ( mă refer la picturile de la Drăgănescu ) si totuși mă întreb oare Părintele Cleopa nu a simțit ce fel de om era părintele Arsenie atunci când îi scria asa frumos acestuia? Păcat de faptul că părintele Arsenie Boca ( asa cum zicea si ” SACCSIV ” ) este folosit dintr-o dată de ecumeniști.
    Referitor la părintele Argatu, se vede în videoclipul postat de un comentator, că este împotriva deschiderii cărților, vrăjitoriei.
    Blogul este bun si este printre puținele bloguri cu informație adevărată.
    Iertare dacă am supărat pe cineva. Doamne iartă-ne si ajută-ne!

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

