SACCSIV – blog ortodox

Proiect MAI: Dispare CARDUL DE SANATATE. Va fi inclus in BULETINUL BIOMETRIC

Posted in Uncategorized by saccsiv on martie 19, 2017

Poster Anticip

La sfarsitul lui noiembrie 2016 aparea stirea:

Pe final de mandat al Guvernului condus de premierul Dacian Cioloș, în ”laboratoarele” Palatului Victoria se lucrează de zor la schimbarea datelor personale ale românilor, mai exact a buletinelor de identitate. Concret, oamenii premierului, în marea lor parte tehnocrați de la Bruxelles, vor să avem și noi acte ca cele din Uniunea Europeană.

Cititi va rog mai multe la:

Romania. NOUL BULETIN in 2 ani. Va fi cu CIP si TOATE IN UNUL: buletin, card de sanatate, card bancar, carnet de conducere, datele copiilor minori, datorii la fisc, etc. Va fi un DOSAR ELECTRONIC COMPLEX

Guvernul Ciolos s-a dus, a venit Guvernul PSD, dar PLANUL CONTINUA.

Iata cateva titluri din mass-media de azi:

Curierul National: Proiect de lege MAI: Cartea de identitate simplă sau cartea electronică de identitate se poate elibera înainte de împlinirea vârstei de 14 ani, la solicitarea unuia dintre părinți

Ministerul Afacerilor Interne a elaborat un proiect de lege menit să faciliteze accesul cetățenilor la servicii electronice și să contribuie la dezvoltarea conceptului de „administrație electronică”, având drept consecință corelarea și simplificarea procedurilor administrative.

În concret, reglementările propuse vizează asigurarea premiselor necesare punerii în circulație a unui nou document de identificare – electronic – care să asigure, cetățenilor, garanții suplimentare de securitate, iar instituţiilor de drept public sau privat, certitudinea că persoana care prezintă actul de identitate este titularul datelor de identificare înscrise pe respectivul document.

Cartea electronică de identitate va permite titularului autentificarea în sisteme informatice ale Ministerului Afacerilor Interne, în sisteme informatice terţe ale administraţiei publice, precum şi în alte sisteme informatice, stabilite prin hotărâre a Guvernului, şi utilizarea semnăturii electronice extinse bazate pe certificat calificat, în condiţiile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică.

Titularul unui document electronic se va putea autentifica on-line, pentru a beneficia de diverse servicii electronice (bancare, fiscale, sociale, financiare, educaţie etc.), ceea ce va conduce la simplificarea interacțiunii cu autoritățile publice, prin creşterea calităţii şi accesibilităţii serviciilor publice.

Textul propus prevede posibilitatea obținerii unei cărţi de identitate simple de către persoanele care, din motive religioase sau de conştiinţă, refuză în mod expres obţinerea unei cărţi electronice de identitate.

Opțional, cartea de identitate simplă sau cartea electronică de identitate se poate elibera înainte de împlinirea vârstei de 14 ani, la solicitarea unuia dintre părinți.

De la data realizării condițiilor tehnice pentru eliberarea cărţii electronice de identitate, cartea de identitate simplă şi cartea electronică de identitate se eliberează:

  1. a) cu valabilitate de 2 ani, pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 0 și 14 ani;
  2. b) cu valabilitate de 4 ani, pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 14 şi 18 ani;
  3. c) cu valabilitate de 10 ani, după împlinirea vârstei de 18 ani.

Cartea electronică de identitate conţine date în format tipărit sau în format inscripţionat prin tehnici speciale, date în format electronic, precum şi elemente de particularizare şi de siguranţă.

În format electronic se înscriu:

  1. a) datele din formatul tipărit (numele şi prenumele titularului, sexul, cetăţenia, data şi locul naşterii titularului, semnătura olografă a titularului, imaginea facială, C.N.P.-ul, adresa de domiciliu), cu excepţia semnăturii olografe a titularului;
  2. b) prenumele părinţilor titularului;
  3. c) un certificat şi, după caz, certificate calificate, astfel cum acestea sunt definite de Legea nr. 455/2001;
  4. d) datele biometrice ale titularului, constând în imaginea facială şi, după caz, imaginile impresiunilor papilare a două degete.

Prin proiect se propune modificarea conceptului anterior privind conținutul de date al cărții electronice de identitate, prin eliminarea din cip a informațiilor referitoare la calitatea de asigurat în sistemul public al asigurărilor sociale de sănătate.

Astfel,  „funcționalitatea” de card de sănătate va fi asigurată de certificatul digital emis de MAI, înscris în cip. Cardul naţional de sănătate îşi încetează valabilitatea la data la care titularului i s-a eliberat o carte electronică de identitate.

Producerea cărţilor electronice de identitate, a cărţilor de identitate simple, a cărţilor electronice de rezidenţă şi a cărţilor de rezidenţă se realizează, centralizat, de către Imprimeria Naţională. Personalizarea documentelor se va realizeaza, centralizat, în Centrul Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice din subordinea Ministerului Afacerilor Interne.

Imprimeria Naţională este abilitată să achiziţioneze şi să pună la dispoziţia structurilor Ministerului Afacerilor Interne responsabile, precum şi a Ministerului Afacerilor Externe, echipamentele şi produsele software necesare pentru punerea în circulaţie şi personalizarea cărţilor electronice de identitate, a cărţilor de identitate simple, a cărţilor de identitate provizorii, a dovezilor de reşedinţă, a cărţilor electronice de rezidenţă şi a cărţilor de rezidenţă.

Punerea în circulaţie a cărţii electronice de identitate şi a cărţii de identitate simple se realizează, în mod eşalonat, în termen de maximum 18 luni de la data emiterii primei cărţi electronice de identitate sau a primei cărţi de identitate simple, pe măsura asigurării serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor cu suportul tehnic necesar.

Stabilirea şi actualizarea contravalorii cărţii electronice de identitate şi a cărţii de identitate simple se fac de către Imprimeria Naţională, cu avizul Direcţiei generale ajutor de stat, practici neloiale şi preţuri reglementate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice.

Textul proiectului este afişat şi poate fi consultat pe pagina de internet a instituţiei noastre, www.mai.gov.ro, la secţiunea Transparenţă decizională, precum şi la Centrul de Relaţii cu Publicul al M.A.I., din Piaţa Revoluţiei nr. 1 A, sector 1, Bucureşti.

Propunerile, sugestiile şi opiniile persoanelor interesate cu privire la acest proiect de act normativ sunt aşteptate pe adresa de e-mail: dgj_transparenta@mai.gov.ro, în termen de 10 zile, începând cu ziua următoare postării pe site-ul MAI.

Flux 24: Ministerul de Interne vrea înlocuirea cardului de sănătate care a costat statul român 200 milioane de euro

Ministerul de Interne a propus spre dezbatere publică un proiect de lege care prevede desființarea cardului de sănătate și înlocuirea acestuia cu un tip nou de carte de identitate, care să conțină și informațiile de pe el. Asta deși statul român a cheltuit peste 200 de milioane de euro pentru acest card de sănătate, iar sistemul se blochează și acum, la doi ani de la implementare.

Autoritățile susțin că doresc astfel să pună în circulație un nou document de identificare, cel electronic, care să asigure cetățenilor garanții suplimentare de securitate, iar instituţiilor certitudinea că persoana care prezintă actul de identitate este titularul datelor de identificare înscrise pe respectivul document.

Cartea electronică de identitate va permite titularului autentificarea în sisteme informatice ale M.A.I., în sisteme informatice terţe ale administraţiei publice, în alte sisteme informatice, stabilite prin hotărâre a Guvernului, şi utilizarea semnăturii electronice extinse bazate pe certificat calificat, în condiţiile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică.

Titularul unui document electronic se va putea autentifica on-line, pentru a beneficia de diverse servicii electronice (bancare, fiscale, sociale, financiare, educaţie etc.), ceea ce va conduce la simplificarea interacțiunii cu autoritățile publice, prin creşterea calităţii şi accesibilităţii serviciilor publice.

Textul propus prevede posibilitatea obținerii unei cărţi de identitate simple de către persoanele care, din motive religioase sau de conştiinţă, refuză în mod expres obţinerea unei cărţi electronice de identitate.

Gandul: România trece la buletinele biometrice. Ce date vor conţine noile cărţi de identitate. PROIECT MAI

Buletinele biometrice sunt la un pas de realitate. Actualele acte de identitate vor fi înlocuite cu unele electronice, cu cip, cu excepţia cazurilor în care titularii refuză acest lucru din motive religioase sau de conştiinţă, potrivit unui proiect de lege pus în dezbatere publică de MAI. Noile cărţi de identitate, care pot fi eliberate la cererea părinţilor şi pentru copii, indiferent de vârstă, vor conţine următoarele date: numele şi prenumele titularului, sexul, cetăţenia, data şi locul naşterii titularului, semnătura olografă a titularului, imaginea facială, C.N.P.-ul, adresa de domiciliu, cu excepţia semnăturii olografe a titularului; prenumele părinţilor titularului; precum şi datele biometrice ale titularului, constând în imaginea facială şi, după caz, amprentele a două degete.

[,,,]

Comentariu saccsiv:

Asadar, zice proiectul, ca persoanele care, din motive religioase sau de conştiinţă, refuză în mod expres obţinerea unei cărţi electronice de identitate, au posibilitatea obținerii unei cărţi de identitate simple.

Exista insa persoane care au acceptat cardul de sanatate dar care nu vor vrea buletin biometric. Cu ele oare ce va fi? Ca n-au vrut sa se oboseasca cu adeverinte. Cand va apare cartea electronica de identitate, se vor obosi?

Dar oare va mai exista varianta cu adeverinta? Si daca nu va mai exista, ce vor face inclusiv cei ce au refuzat initial cardul de sanatate?

Pe de alta parte, cand vor scana fata, se va mai intampla si altceva?

VIDEO (dublat in limba romana): Din nou despre LASER, TATUAJE si SEMNUL FIAREI

Oricum, se grabesc baietii si nu doar la noi:

Din 2018: CARD ELECTRONIC si AMPRENTE pentru strainii ce intra in spatiul Schengen

Pentru cei ce inca n-au prins figura, documentul cu cip de tipul “toate in unul” e strict necesar pentru vremea cand “fara semn nu vor mai putea cumpara sau vinde”.

Si cum degeaba implementeaza documentul cu cip, daca mai exista inca bani gheata, atunci:

Comisia Europeană vrea să impună RESTRICȚIONAREA PLĂȚILOR CASH

Asa ca:

E semn ca rucsacul nostru trebuie sa fie deja la usa

Sa ne amintim ce ne indemnau cu ani in urma marii duhovnici:

VIDEO – Mari duhovnici despre actele cu cip: “NU LE LUATI!”. Daca de STALPII ORTODOXIEI nu ascultam, de cine atunci sa ascultam?

Iar mai de curand si:

Parintele Antim: NU LE LUATI. TREZITI-VA PANA MAI E VREME. Interviu recent despre cipuri, carduri, buletine, CNP si filmul “Sarea pamantului”

Video. GHERON SAVA despre CARDURILE CU CIP: “Asa ceva este ceva interzis crestinismului. Asta este numarul 666”

Si sa nu uitam nici profetiile:

O EXCEPȚIONALĂ PROFEȚIE din secolul XV: “Lumea va purta MĂȘTI DE PIATRĂ”

 

69 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mihai said, on martie 19, 2017 at 4:07 pm

    Interesanta tactica, mă mir că nu au procedat și cu permisul auto, dar poate pe mai târziu să nu se bage de seamă

    Apreciază

    • Matiu Cosmin said, on martie 19, 2017 at 4:56 pm

      Din moment ce in acea carte va fi un cip performant, il pot programa sa cuprinda toate actele. Miscarea se face la nivel european si mondial totul legat la supercalculatorul „fiara”

      Apreciat de 1 persoană

    • nimeni said, on martie 19, 2017 at 11:01 pm

      Acum e nevoie de niste lamuriri dar sa vedem cine ne scoate din ceata:

      ”Prin proiect se propune modificarea conceptului anterior privind conținutul de date al cărții electronice de identitate, prin eliminarea din cip a informațiilor referitoare la calitatea de asigurat în sistemul public al asigurărilor sociale de sănătate.

      Astfel, „funcționalitatea” de card de sănătate va fi asigurată de certificatul digital emis de MAI, înscris în cip. Cardul naţional de sănătate îşi încetează valabilitatea la data la care titularului i s-a eliberat o carte electronică de identitate.”

      Si cei care nu primesc CI cu cip merg in continuare cu adeverinta de asigurat?
      Ba din ce vad eu aici certificatul digital va fi inscris in cip si la cei care nu au cip cum se va proceda?

      M-as bucura sa ramana lucrurile la adeverinta de asigurat, nu am avut nevoie de ea sper sa nici nu am vreodata.

      http://www.comunicare.mai.gov.ro/stiri.php?subaction=showfull&id=1489918012&archive

      Apreciază

  2. Matiu Cosmin said, on martie 19, 2017 at 4:27 pm

    Apreciat de 1 persoană

  3. pamaio said, on martie 19, 2017 at 4:32 pm

    Cartea de identitate simpla va fi ca cea de acum ? Ca nu imi este clar…

    Apreciază

  4. adrian said, on martie 19, 2017 at 4:34 pm

    Un indiciu precis că Poliţia şi Poliţia de frontieră din România sunt controlate de evrei,este aşa-zisa stea a lui David sau steaua lui Remfan, Remphan, Raifan ori Raiphan prezentă pe epoleţii poliţiştilor (în special la toate gradele superioare). Practic, începând cu gradul de subinspector apoi de inspector, inspector principal, subcomisar, comisar, comisar şef, chestor, chestor principal, chestor şef şi chestor general la toţi aceşti gradaţi este prezentă pe epoleţi steaua evreiască. Iudei lucreaz[ în ascuns în România şi în alte părţi şi comunică atât ptin simboluri cât şi prin modul de gândire unitar întotdeauna străin de cultura şi mentalitatea poporului în care sunt infiltraţi. Oriunde apar însemnele evreieşti în instituţiile altor state, într-o măsură mai mică sau mai mare, există controlul şi influenţa iudeilor.

    https://ro.wikipedia.org/wiki/%C3%8Ensemnele_gradelor_militare_%C8%99i_poli%C8%9Biene%C8%99ti_%C3%AEn_Rom%C3%A2nia

    Steaua evreiască este un simbol specific poprului evreu, iudaismului şi comunităţii evreieşti şi ar trebui să o întâlnim doar la reprentanţii comunităţii evreieşti în România (comunitatea evreiască, cultul mozaic, partidele ambasada Israelului dinn România) însă nu are ce căuta un simbol al statului evreu nici pe epoleţii poliţiştilor,nici pe alte însemne ale instituţiilor statului român.

    A se vedea şi articolul:

    https://saccsiv.wordpress.com/2013/12/28/comentariul-zilei-steaua-lui-david-este-de-fapt-steaua-dracului-remphan/

    “43. Şi aţi purtat cortul lui Moloh şi steaua dumnezeului vostru Remfan, chipurile pe care le-aţi făcut, ca să vă închinaţi la ele! De aceea vă voi strămuta dincolo de Babilon”.

    Am cautat simplu cu Google numele Remphan si star of Remphan. Cautand dupa imagini totul devine clar.

    Mi se confirma ceea ce spunea un evreu pe un blog, anume ca: asa zisa stea a lui David, steaua cu 6 colturi de pe steagul statului Istrael, este defapt steaua lui Moloch sau Remphan, un alt nume al aceleiasi entitati ce poarta numele de Moloch, stea la care se inchina Solomon cand a cazut in idolatrie.

    Cine are minte, sa priceapa…

    Apreciază

    • adrian said, on martie 19, 2017 at 11:28 pm

      Cum ar fi dacă, conducătorii statului Israel i-ar sili pe poliţiştii israelieni să poarte stema României şi crucea pe uniformele lor.
      De fapt, vroiam să scriu că.M.A.I şi România sunt controlate în ascuns de evrei,
      În M.A.I. lucrurile sunt clare.

      Apreciază

    • Sandel said, on martie 20, 2017 at 1:03 am

      @ Adrian

      Multumim mult de lamuriri.

      Apreciază

  5. el said, on martie 19, 2017 at 4:39 pm

    nici in Franta, nici in Germania NU sunt implementate astfel de „card”-uri „inteligente” si MAJORITATEA populatiei dispune de cele vechi SIMPLE ( fara cip) … romanica pitoreascafurnizoarea de CURVE a Europei si PRIMA la EREZIE si LEPADARE de Ortodoxie, s-a clasat pe locul 1 si la APOSTAZIA si apropirerea inchinarii la anticrist !

    ca sa se implineasca si cu CURVA romania Cuvantul : Scripturii Sodomei si Gomorei MAI USOR le va fi la Judecata decat ortodocsilor LEPADATI !

    Apreciază

    • Raluca said, on martie 19, 2017 at 6:02 pm

      el, în Franța și Germania nu crezi că se vor implementa astfel de carduri de identitate? Nu s-a auzit nimic despre așa ceva în acele țări, că de scăpat nu cred să scape …

      Apreciază

    • Lev said, on martie 19, 2017 at 6:37 pm

      el
      Ce dreptate ai, frate el. Domnul să te miluiască!

      Apreciază

    • Matiu Cosmin said, on martie 19, 2017 at 7:17 pm

      Diavolul are nevoie sa bage cipul in ortodocsi, la restul tarilor erstice cipul e doar cireasa care o pune ultima pe tort

      Apreciază

      • Mihai said, on martie 20, 2017 at 4:31 am

        Cosmin, că dovada ce se petrece și la ruși

        Apreciază

      • Nicoleta said, on martie 20, 2017 at 4:08 pm

        Treaba asta este cam cu cea în care se duce un om oarecare în pustie ca să vorbească cu un pustnic. Acolo însă, constată că peste pusnic au năvălit toate legiunile iadului. Apoi se duce într-o cetate și constată că pe zidurile cetății se afla tolănit un singur drac. Și îl întreabă de ce, deși cetatea avea foarte mulți oameni el este singur acolo. Iar dracul i-a spus că nu are ce face și se plictisește, că deja toți cei din cetate erau ai iadului și nu mai avea cu cine să se lupte. Cam așa este și cu țările atee.

        Apreciază

    • mircea.v said, on martie 19, 2017 at 7:57 pm

      @el,

      frate, nu-i mai lauda pe vestici ca la astia e simplu. Azi zic, maine e facuta lucrarea. Testul a fost facut cu pasapoartele. Le-au acceptat pe alea biometrice la prima strigare, gata, e clara treaba. Ia spune ce pasapoarte sant in franta si germania, si daca au alternativa?

      Este f normal ca sa inceapa cu cei care se mai opun, ca astia trebuie obositi. Cei care au acceptat pasap biometrice fara sa tresare, deja sant ai lor, nu se mai streseaza cu ei. Cunosc bine situatia din Austria si Elvetia.
      Atata timp cat nu exista criteriul ortodox in refuz, totul e apa de ploaie. In Elvetia au facut referendum, ca erau multi care se opuneau. Asta e la ei criterul suprem – referendumul. Si daca a iesit la referndum 50,3% ca vor pasap biometric, ceilalati 49,7% si-au rezolvat pr de constiinta zicand ca daca asa a stabilit referendumul inseamna ca asa trebuie sa fie si ca e normal asa ceva. Si ca sa vezi cat de putrezi erau de fapt si aia 49,7%, dupa, au mai facut un referendum care sa stabileasca daca vor sa fie supravegheati electronic (bineinteles pt „siguranta” lor), si la asta au votat „da, vrem sa fim supravegheati” in jur de 65-70%. Ce a fost interesant, ca le era si lor rusine de asta, inca din campanie, ca pt subiectul asta nu era nici o reclama, nici un afis pro sau contra. Este prima data cand pe o tema de referendum nu erau afise, reclame pe strada pe o tema supusa referdumului. La celelalte subiecte abordate la acest referedum erau reclame, mai poutin la asta.

      Asa ca… in continuare eu merg pe mana tarilor ortodoxe. Sant convins ca in tarile ortodoxe vor fi 10 drepti (sau 5) tot timpul.

      Apreciat de 1 persoană

      • el said, on martie 19, 2017 at 10:44 pm

        mircea.v

        „Asa ca… in continuare eu merg pe mana tarilor ortodoxe. Sant convins ca in tarile ortodoxe vor fi 10 drepti (sau 5) tot timpul”_____ mergi pe mana cui vrei , dar NU a Romaniei ( tara GLOBAL FOSTA „ortodoxa” si ACTUALMENTE APOSTATA „locul 1 cu corinitza ” !!) …

        si CURAND vei VEDEA SINGUR cine dintre noi 2 are dreptate…

        Apreciază

      • Arhanghelul said, on martie 20, 2017 at 3:11 am

        Cei 5 … de la caderea Constantinopolului … deh …

        Apreciază

      • Matiu Cosmin said, on martie 20, 2017 at 8:08 am

        La Sodoma si Gomora era vorba de 10 drepti la 500000 de oameni. 1 drept la 50000. Nu exista atatia azi ca sa poata scapa nici o tara ortodoxa

        Apreciază

      • mircea.v said, on martie 20, 2017 at 10:11 am

        Matiu Cosmin,

        spune Sf Ioan Gura de Aur ca de fapt pt unul singur – Lot, nu a distrus Dumnezeu Sodoma si Gomora. A asteptat sa plece Lot, si de abia dupa le-a distrus. Acuma nu mergem cu socotelile la virgula, litera.

        Poti socoti si cei 5 drepti raportati la nr de locuitori din Constantinopole, daca tot vrei sa faci socoteli.

        @el,

        in Romania mai sant drepti, vezi preotii caterisiti si prigoniti, monahiile si monahii prigoniti, eleva prigonita (pe ea o treci la socoteala de zece ori).
        Fa aceiasi socoteala si in tot Vestul si Nordul Europei si vezi ce rezulta. La astia nu mai e ce sa cada, ca sant cazuti demult. Drepti, sfinti, nu mai au demult.
        Nu uita, tot raul din lumea asta vine pe filiera occidentala. Sediul satanei e in occident nu in est. Nu Romania exporta homosexualitate, nu Romania exporta si impune biometrie in lume. Cei mai mari promotori ai ecumenismului sant catolicii si protestantii.

        Ca noi inghitim pe nerasuflate toate tampeniile, asta e altceva. Dar nu toti inghit ceea ce in occident e deja si digerat.

        Oricat am fi pe locul unu cu coronita, tot santem mult deasupra vestului.
        E fapt, nu mai am ce sa vad.

        Apreciază

      • Arhanghelul said, on noiembrie 16, 2017 at 11:36 pm

        Catre administrator/administratie, am mai adus la cunostinta ca „Nick-ul ” imi este folosit. Rog respectuos, sa incepem, sa lamurim o problema de atatea luni (aveti emailul meu din postari)… Iar mi-a aparut clona (aveti emailurile si din postarea clonei) …

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 17, 2017 at 12:31 pm

        Arhanghelul

        M-am uitat pana prin iulie si doar pe tine te vad aici cu acest nick.

        Apreciază

    • ban said, on martie 19, 2017 at 8:24 pm

      Din ce am cautat, spania, elvetia, tarile nordice si germania au multe buletine cu cip, germania mai avand in paralel si din cele vechi, pe hartie. In franta, grecia si italia majoritatea (90%) sunt pe hartie.

      Apreciază

      • el said, on martie 19, 2017 at 10:54 pm

        ban

        CORECT !

        ps: si in Germania MAJORITATEA actelor cetatenilor sunt de de tip vechi( expira majoritatea prin 2033!!) …. doar cele noi sunt de tip nou( le iau doar copiii ajunsi la varsta respectiva…si in Germania rata natalitatii bastinase e INFIMA :)__ se inmultesc ca iepurii DOAR emigrantii la ei !!!___ … si cei carora le- au expirat actele cele vechi, si dintre care MAJORITATEA NU le iau, … astepata pur si simplu FARA acte cat va mai fi posibil…!!!( asta ca sa se rusineze de acesti eretici lepadaturile de romani botezati MOCA si DEGABA care alearga primii sa isi ia pasaportul cu cip )

        Apreciat de 1 persoană

  6. Raluca said, on martie 19, 2017 at 6:05 pm

    Va fi obligatoriu pentru toți oamenii să-și schimbe cărțile de identitate cu cele de tip nou, sau cei care au deja cărți de identitate care sunt valabile încă câțiva și le vor schimba cu noile cărți de identitate atunci când cele pe care le au vor expira? Sau indiferent când expiră cartea de identitate pe care o ai, va trebui să o schimbi cea în format nou? Voi ce ați înțeles?

    Apreciază

    • Raluca said, on martie 19, 2017 at 6:06 pm

      corecție: încă câțiva ani

      Apreciază

      • Mihai said, on martie 20, 2017 at 4:35 am

        Raluca, El avem exemplul cardului de ,, sănătate” care l-au primit marea majoritate

        Apreciază

  7. tom beron said, on martie 19, 2017 at 6:26 pm

    Am inteles ca se poate refuza aceste acte din motive de „constiinta”. Eu si familia mea nu avem carti de sanatate cu cip si la fel vom proceda si cu astea.

    Apreciază

  8. George said, on martie 19, 2017 at 7:44 pm

    Doamne ajuta! Saccsiv ai cumva vreun fel de pliant ANTI ACTE BIOMETRICE?

    Apreciază

  9. gabi said, on martie 19, 2017 at 7:55 pm

    Nici noi toti din casa nu am luat cardul de sanatate. Pacat ca suntem totusi putini. Crestinii nostrii au capitulat prea usor in fata cardului de sanatate, desi aveau alternativa adeverintei, care s-a dovedit a fi relativ usor de obtinut. Acum, la cartile de identitate vom fi probabil si mai putini…
    Dumnezeu sa ne intareasca si sa ne dea curaj si gandul cel bun!

    Apreciază

  10. dante said, on martie 19, 2017 at 9:42 pm

    De data asta nu mai e cu noi Parintele Iustin, asa ca scapa cine poate cu ajutorul Domnului.

    Apreciază

    • mircea.v said, on martie 19, 2017 at 10:37 pm

      E cu noi.

      Apreciază

    • el said, on martie 19, 2017 at 10:56 pm

      dante

      „BLESTEMAT cel ce-si pune nadejdea in om !!” _ spune in Vechiul Testament deja Duhul Sfant !

      Apreciază

      • saccsiv said, on martie 20, 2017 at 4:14 am

        el

        Ce crezi ca a vrut sa spuna Dante de i-ai spus treaba asta?

        Apreciază

      • el said, on martie 20, 2017 at 7:07 pm

        saccsiv

        i-am spus EXCAT ce spune Scriptura: SA NU TE NADAJDUIESTI IN OM, indiferent cine ar fi acela, ca Dumnezeu mantuieste si ajuta pe fiecare INDIFERENT de nivelul la care se afla el DACA omul cauta pe Dumnezeu cu smereie, trevzie si Dreapta Credinta.
        ( ps: ca exemplu analog in viata lumeasca : nici copilul NU ARE pe parintii lui vesnic la dispozitie, ba unii copii isi pierd parintii de prunci, crezi ca pe aia NU ii ajuta Dumnezeu ca sunt orfani?)

        asa ca sa nu aibe nimeni cuvant de indeptatire ca NU a fost ajutat (cum voia el) , caci DUMNEZEU este Cel care ajuta, spriineste, proniaza si MANTUIESTE in ORICE conditii pe omul sincer si drept credincios… si asta o spune Duhul Sfant in Scriptura nu eu !

        si Sfintii la vremea randuita fiecaruia dintre ei ne-au lasat si au mers la Cer de unde MAI PUTERNICI sunt ca sa ajute spre mantuire decat cand erau pe pamant.

        asadar SA NU TE NADAJDUIESTI in om !

        Apreciază

  11. mihay2016 said, on martie 19, 2017 at 10:13 pm

    Cei in orientul mijlociu e un focar de razboi! Yemen a lansat rachete balistice si a lovit capitala arabiei saudite!https://sirianul.com/2017/03/19/rebelii-houthi-din-yemen-au-atacat-capitala-saudita-riad-cu-rachete-balistice-video/

    Apreciază

  12. Cosmin said, on martie 20, 2017 at 12:13 am

    Am un prieten care are restaurant. Om simplu, cu o mica afacere. Au venit la el bancile sa isi implementeze sistemul de plata cu cardul. El, a refuzat. Motivul: bancile ii cer taxa pentru fiecare tranzactie.

    Acum, s-a dat o lege cica, e obligatoriu sa ai implementat in restaurant sau magazin plata cu cardul.

    M-i sa plans ca, uite ce se petrece. Eu i-am spus: e neconstitutional. Nu au voie sa te oblige la asa ceva. El, ridica din umeri si imi spune: dar ce vrei, sa vina anaf-ul sa ma amendeze? Ma confomrez, nu am ce face. A schimbat repede subiectul discutiei.

    Eu zic ca sunt multe solutii prin care poti respinge asa ceva, dar cu omul terorizat de amenzi, nu ai ce discuta.

    Ironia sortii e ca, acest om, face parte din acel grup de prieteni ai mei care au facut urmatoarea afirmatie vis a vis de subiectul cipuirii populatiei: asa ceva e imposibil sa se intample vreodata. Evident, afirmatie neargumentata.

    Apreciază

  13. elena adriana said, on martie 20, 2017 at 12:51 am

    Si la pasaportul de un an ..poza este tot biometrica ….
    stiu sigur ..pentru ca am o prietena care a vrut sa se duca in Ukraina si avea o ruda care lucra la pasapoarte si i-a spus ..ca este aceasi poza ….si la cel pe un an..si la cel pe 5 ani!!!!!!
    !ASA CA A RENUNTAT …

    Apreciat de 1 persoană

    • luigilucretiu said, on martie 20, 2017 at 6:12 am

      @elena adriana
      dar la cartile provizorii de identitate de hartie,pozele sunt tot biometrice ????

      Apreciază

    • cca70 said, on martie 20, 2017 at 6:59 pm

      e absoult hazliu ce afirmati

      poza biometrica?…:)

      NU poza e biometrica ci CIPUL atasat ( sau nu) pasaportului.

      Cand iti faci pasaport temporar ( ala de un an valabilitate) nu te amprenteaza….

      Te amprenteaza doar pentru cel BIOMETRIC…si amprenta ta este stocata in CIP…si tot pe acel CIP mai sunt stocate si altele…deci daca nu este CIP actul nu este BIOMETRiC, clar?

      Nu mai aruncati gogomanii pe acest site…e pacat sa alunece in derizoriu si spre bascalie un asemenea subiect extrem de serios.

      A, si inca o surpriza…la tot mai multe firme transnationale se dau bonuri de masa la sclavi ( pardon, angajati)…numai ca de la o vreme bonurile de masa numai sunt din hartie ci …ghici ce forma au luat:

      https://www.edenred.ro/ro/produse-si-servicii/beneficii-extra-salariale/carduri-de-masa

      da, ati ghicit….pentru sclavii de la firmele multinationale , dracul este cel care vine cu haleala….

      Apreciat de 2 persoane

      • Mihail said, on martie 24, 2017 at 6:35 pm

        au zis foarte bine antevorbitorii, buletinul poate fi simplu dar poza biometrica. mai exact in baza lor de date nu salveaza o poza simpla ci una biometrica, adica amprenta faciala si amprenta irisului. ca nu ti-o salveaza in cipul actului e apa de ploaie. in baza lor de date va fi biometrica. cred ca se si amuza copios de naivitatea celor care cred ca daca cer act simplu poza va fi si ea simpla. inca mie mi-e teama sa nu fi fost biometrica si cea cand am facut buletinul acum cativa ani. deci biometria e una si cipul e alta, nu le mai amestecati. ba chiar eu vad cel putin la fel de grava biometria caci cu ea te pot urmari si in gaura de sarpe, daca in gaura de sarpe exista o camera video, cipul e grav prin faptul ca daca se adopta universal valabil va fi luat drept litera de lege deci degeaba vei spune ca te cheama gigi marga ca ei te vor contrazice ca cipul spune altceva. cipul va spune ca esti numarul 156….. deci vor sa ne faca numere, vor sa ne faca carne de tun, animale domestice, vor sa ne docilizeze pana la bestialitate si la o adica sa se dispenseze de cei indezirabili. si vreau sa mai lamuresc un lucru pentru unele persoane care spun ca ce-i asa mare problema daca ne urmaresc. pai este mare problema ca trupul nostru este templul Duhului Sfant si daca te constrang la nivel de trup te constrang si la nivel de viata duhovnieceasca.

        Apreciază

  14. gheorghi said, on martie 20, 2017 at 3:18 am

    Nume, e nevoie de numela acelei persoane care a initiat aceasta actiune, individ indracit.
    Un om „cere” cuiva sa faca ceva, fie din inspiratie demonica fie la sugestia altcuiva care la randul sau este inspirat demonic.
    De asemenea, cine munceste la asa propunere este sclav al demonilor.
    CINE SINT ACESTE PERSOANE?
    Numele acestora poate ajuta la chemarea in judecata pentru agresiune publica si ce se mai poate gasi prin legislatie.
    Aceste figuri CU FOTOGRAFIE sa fie popularizate: „ei sint cei ce ne aduc sclavia!”, „aceste unelte distrug fiinta umana!” si alte asemenea informatii de interes public sa le insoteasca imaginea la fiecare colt de strada.

    Apreciază

  15. Raluca said, on martie 20, 2017 at 9:21 am

    Repet întrebarea: știe cineva dacă schimbarea cărților de identitate va fi obligatorie și pentru cei care au cărți de identitate care expiră peste 8-9 ani de exemplu?

    Apreciază

    • tataia said, on martie 20, 2017 at 2:03 pm

      In principiu se va aplica o schema de tipul urmator: Indiferent cind iti expira tie cardul de indentitate mai devreme sau mai tirziu toti cetatenii vor fi obligati sa le schimbe probabil cu exceptia celor trecuti de 60 de ani care vor fi lasati in pace in ideea ca oricum nu mai au mult de trait. Si de aceea restul cetatenilor vor fi obligati sa si le preschimbe in mai multe transe in functie de virsta acestora….cum ar fi de exemplu cei cu virste cuprinse intre 14 si 20 de ani primii, apoi cei intre 20 si 30 de ani, peste un an….apoi cei intre 30 si 40 peste doi ani apoi cei intre 40 si 50 peste trei ani….in ideea ca cei mai in virsta au nevoie de mai mult timp sa se obisnuiasca cu „tehnologia”. Probabil aceasta va fi schema..data expirarii cardului actual NU VA CONTA.

      Apreciază

    • Spaceman said, on martie 20, 2017 at 2:26 pm

      @Raluca

      Conform acestui

      Proiect privind unele modificări legislative referitoare la evidența persoanelor și actele de identitate.

      LEGE

      pentru modificarea şi completarea unor acte normative care cuprind dispoziții privind evidenţa persoanelor și actele de identitate ale cetăţenilor români.

      Dă clic pentru a accesa 26_1489922291_Text%20integral.pdf

      La punctul 8 alineatul 3

      De la data realizării condițiilor tehnice pentru eliberarea cărţii electronice de identitate, cetăţenii români pot opta pentru eliberarea:

      a) unei cărţi electronice de identitate, în una dintre variantele prevăzute la art. 17 alin. (6);

      b) unei cărţi de identitate simple, în cazul în care, din motive religioase sau de conştiinţă, refuză în mod expres obţinerea unei cărţi electronice de identitate.

      – cartea electronică de identitate NU este obligatorie, cărțile de identitate simple rămân valabile până la data expirării lor, putându-se apoi opta tot pentru o carte de identitate simplă – refuzând în mod expres obţinerea unei cărţi electronice de identitate din motive religioase sau de conştiinţă.

      Apreciază

      • Nicoleta said, on martie 20, 2017 at 4:47 pm

        Nu ați înțeles.. MAI a spus foarte clar. De la data emiterii primului card cu cip, in maxim 18 luni se vor schimba toate CI-le. Nu vă culcați pe o ureche.

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on martie 20, 2017 at 7:09 pm

        Nicoleta

        EXACT !

        Apreciat de 1 persoană

      • Raluca said, on martie 20, 2017 at 7:48 pm

        Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri.

        Apreciază

      • mircea.v said, on martie 20, 2017 at 9:21 pm

        E doar un proiect de lege, in care sant destule contradictii si neclaritati.
        Nu ma culc pe nici o ureche, da eu zic ca aia cu 18 luni nu o sa fie asa. Legile retroactive sant un pic problematice. Am act valabil de identitate, cam greu sa zica ca vor ei sa-l schimbe cand vrea muschii lor si nu cand expira legal. Plus ca exista optiunea fara cip. Pai daca tot e si fara cip, ce sens are sa-mi schimb CI-ul de acum, care e tot fara cip? Din 2010 tot ne sperie cu variante din astea. La un moment dat se va intampla, asta e clar.
        E o discutie de detaliu pana la urma, mersul e clar, nu trebuie luate cele cu cip nici peste 18 luni, nici peste 36 nici peste 1200.

        Pentru rugaciunile Sfintilor Inchisorilor, sfintilor Brancoveni, Dumnezeu ne va ajuta daca avem intentia cea buna.

        Mai putin pe vesticii, ca pe astia ii ajuta papa, Luther, Dalai Lama si Calvin.

        Apreciază

      • el said, on martie 20, 2017 at 10:03 pm

        mircea.v

        „Am act valabil de identitate, cam greu sa zica ca vor ei sa-l schimbe cand vrea muschii lor si nu cand expira legal.”___ ba TOCAMI ca crezand acestea TE CULCI pe urechea cea BLEAGA!

        daca iti spun ca un parinte (roman) pustnic mi-a spus ca SE VOR PRESCHIMBA DEODATA pe neasteptate, de azi pe manie, TOATE ACTELE pentru a introduce pe cele ANTICRISTICE ma crezi???…ca vad ca daca incerc eu cu argumente LOGICE sa te conving NU VREI sa ma crezi pe mine „nebunul” el !!!

        daca ai fi cu mai multa minte ai pricepe ca LEGILE sunt date de anticristi „cand si cum vrea muschiul lor „( pentru pacatele GRELE si NEPOCAITE ale acestui neam, mai nou APOSTAZIA si EREZIA ro. AU DAT DREPT DIAVOLULUI sa lucreze la NIMICIREA neamului ro !!) … si NU AU NEVOIE sa se justifice la insi INSIGNIFINATI ca tine…

        … MAINE iti vor cere sa PRESCHIMBI actul tau la care atata nadajuiesti… mai mult decat la Dumnezeu care este SINGURA NOASTRA SCAPARE !!!

        asa ca IA AMINTE, actul tau atat de „pretios” e TERMNAT/ NIMIC inca de AZI

        sa nu zici ca NU te-am prevenit din timp cum am putut si eu „NEBUNUL” si „nesemnificantul” el !

        Apreciază

      • Spaceman said, on martie 20, 2017 at 10:38 pm

        AGERPRES

        Carmen Dan, ministrul de Interne: persoanele care din motive religioase sau de conștiință refuză în mod expres obținerea unei cărți electronice de identitate pot opta în continuare pentru o carte de identitate simplă.

        Video, minutul 1:00

        Apreciază

      • mircea.v said, on martie 21, 2017 at 3:44 pm

        @el,

        relax, chiar daca va fi asa cum spui tu/pustnicul, cu ajutorul lui Dumnezeu tot nu voi lua act cu cip. Nu nadajduiesc la nici un act.

        Daca pt Romania vremea de nimicire a sosit AZI, pt vest de cand a sosit vremea asta?
        1054? 1500?…

        Apreciază

      • cornelius777blog said, on martie 21, 2017 at 4:45 pm

        Nu e obligatorie in prima faza la fel ca si la cardurile de sanatate. Am fost sa imi scot adeverinta in loc de card si mi-au spus ca nu se mai elibereaza adeverinte.Cam asta se va intampla si cu CI

        Apreciază

  16. Ionut said, on martie 20, 2017 at 9:34 am

    M-am bucurat ca prostu’ cand am auzit stirea, pt. ca incepea cam asa: „Sistemul a functionat cu intreruperi in ultimul timp si se propune renuntarea la cardul de sanatate”.
    Da’ de unde… Si vine MAI cu propunerea ca si cum internele ar avea ceva de-a face cu sanatatea.

    Apreciat de 1 persoană

    • Nicoleta said, on aprilie 24, 2017 at 11:57 pm

      cornelius777blog said, on Martie 21, 2017 at 4:45 pm
      Nu e obligatorie in prima faza la fel ca si la cardurile de sanatate. Am fost sa imi scot adeverinta in loc de card si mi-au spus ca nu se mai elibereaza adeverinte.Cam asta se va intampla si cu CI

      Apreciază

      Sacciv, este adevarat ce zice cornelius?

      Apreciază

  17. Iuliana said, on martie 20, 2017 at 10:11 am

    Viitorul copiilor nostri suna.. in niciun fel. Mai controlati decat copiii nostri nu vor fi altii pe pamant. Cum oare sa gasim strategia de a scapa de asa ceva?

    Apreciază

  18. dante said, on martie 20, 2017 at 12:56 pm

    el

    multumesc pentru urarile de bine din postul Pastelui, cu siguranta le merit, insa nu ai priceput nimic din ceea ce eu am vrut sa spun.

    Apreciază

    • el said, on martie 20, 2017 at 7:10 pm

      dante

      ????

      Apreciază

      • el said, on martie 20, 2017 at 7:13 pm

        dante

        daca te referi la citatul din Scriptura CEARTA-TE cu Duhul Sfant (Ieremia cap 17) , eu nu fac decat sa-l citez pe Dumnezeu, iar tu te simti „jignit ” … si era spus ca o forma de INCURAJARE
        nu stiu care dintre noi 2 nu pricepe ce a vrut sa spuna celalat !

        Apreciază

      • Nicoleta said, on martie 20, 2017 at 8:39 pm

        Iaca ispitele… În postul Sfintelor Paști se deschid porțile iadului și caută să înghită cât mai mulți. Aceasta este perioada în care au loc cele mai multe certuri între frații, despărțiri DEFINITIVE și alte nenorociri. Țineți-vă tare (RUGAȚI-VĂ) fraților, ca să moară dracu de ciudă și să se ducă înapoi de unde a venit.

        Apreciază

      • Ioana said, on martie 21, 2017 at 12:17 am

        dante

        fratele el a spus spre incurajare, sa nu ne incredem in om ca sunt vremuri in care scapa cine poate. ne rugam si sfintilor si ne punem TOATA NADEJDEA IN DUMNEZEU. ai spus ca sunt vremuri grele, iar fratele el a spus sa nu ne incredem in om… adica un sfat de incurajare, chiar daca ni se pare ca suntem singuri „si nedreptate a grait fiecare catre aproapele sau” Dumnezeu e desupra si ii miluieste pe cei ce sunt cu toata inima lor la El…. mie mi s-a parut ca in acele doua mici comentarii va completati reciproc 🙂 Pace sa fie intre noi.

        Apreciază

  19. dante said, on martie 20, 2017 at 8:46 pm

    el
    vezi ca te contrazici singur: pe deoparte sustii ca esti un antiecumenist convins, iar pe de alta parte sustii unul dintre punctele forte ale protestantismului si anume ca omul nu are nevoie de sfinti ca mijlocitori pentru ca putem ajunge la Dumnezeu si singuri. Parintele Iustin este sfint si asta nu o hotarasc eu sau tu.
    Te intreb: tu te-ai rugat vreodata in viata ta la vreun sfint, adica exact ceea ce-mi imputi mie?
    Nu de alta, dar fara acesti sfinti ne-am trage fiecare cite o biserica dupa capul nostru, exact ca la sectarii pe care-i combati cu atita acrivie.
    Sa-ti traduc ce-am vrut sa zic in primul meu comentariu, ca intr-adevar tu chiar nu ai priceput.
    Daca ar mai fi trait parintele Iustin, datorita harului pe care-l avea, ar fi avut puterea sa ne coaguleze si sa ne uneasca pe noi astia mai putin credinciosi si smeriti. Asa sintem ca niste oi fara cioban, care alearga de colo colo mutilindu-ne mintile si inimile dupa vorbele unora si altora. Poti sa pricepi tu ca datorita parintelui Iustin romanii nu au la ora actuala buletin cu cip? Dumnezeu lucreaza prin sfintii Lui, ca doar de aia I-a lasat pe apostoli si pe urmasii apostlilor, oameni cu Har, sa ne lumineze noua mintile infierbintate. Parintele Iustin era pastorul romanilor din acea perioada de timp, om trecut prin puscariile comuniste, slefuit duhovniceste de incercarile prin care a trecut, toate inchinate Domnului.
    Oamenii dintotdeauna au avut nevoie de exemple profetice, asa cum sint si in Vechiul si in noul Testament. Moise a fost pastorul iudeilor, patriarhul Fotie a fost pastorul crestinilor si lista poate sa continue mult si bine, ca de aia e plin calendarul de sfinti, iar in ziua de azi, mai mult ca oricind, oamenii au nevoie de pastori.
    Sper ca de data asta sa ma fi priceput.

    Apreciază

    • el said, on martie 20, 2017 at 9:50 pm

      dante

      ok fii linistit, crede ce vrei tu, nu ma supar !…
      eu personal NU CRED ca FARA par. Justin NU se va mantui neamul ro cel DREPT CREDINCIOS si FARA viclesug !!!

      Apreciază

  20. Mary said, on martie 20, 2017 at 9:42 pm

    Eu cred ca acest business e direct legat cu S. El/ei vor merge cu ispita – beneficii pt cei care le accepta. Cu asta fac prapad. Si ce beneficii.. 100 lei pe luna gratis si ai cip in mana si cati nu vor pune? Mai greu in diaspora ca acolo esti imigrant. Si avem ….nationalismul. Localnicii fericiti vor fi sa zica cine e dinafara sa il cipam, daca vrea sa stea. Vor pune aceeasi regula si la noi cu migrantii si tot poporul va fi fericit.
    Pe mine ma doare ca preotii nostri spun ca nu conteaza. Ca sa luam 2 cipuri..asta doare. Si o fi si duhul negru oikomenous dar mai e si liberul arbitru. Si oricum sunt numiti bigoti de catre media care e toata progresista de stanga, ce-i doare sa dea sfatul drept? Ca sa citez pe unul dintre ei, ‘sa nu va fie frica, ne-a fost noua destul. N-aveti voie sa va fie frica.’ Ghici cine a zis, va dau si link sa il auziti live. Bine ar fi…si el sa isi urmeze sfaturile..acel preot.

    Apreciază

  21. cornelius777blog said, on martie 21, 2017 at 4:40 pm

    Mie mi-a ajuns sa imi dau seama de inselatorie dupa etc. din proiect ” Titularul unui document electronic se va putea autentifica on-line, pentru a beneficia de diverse servicii electronice (bancare, fiscale, sociale, financiare, educaţie etc.” Deci etc. inseamna ca de fapt se vor adauga multe. Il voi refuza asa cum am refuzat „toate ” tipurile de carduri.

    Apreciază

  22. Nicoleta said, on martie 22, 2017 at 11:53 am

    Mai avem puțin timp la dispoziție. Rugați-vă, stați strâns uniți, ajutați-vă, puneți-vă bunurile la comun, că nimic din ce aveți nu vă aparține.

    Apreciază

  23. octavpelin said, on noiembrie 16, 2017 at 12:52 am

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.