TEST MEDIATIC? Fotografii cu o SILUETA URIASA, asemanatoare cu DEMENTOR din “Harry Potter”, deasupra unui mall din Zambia, devine subiect de stiri in … mass-media
Iata ce putem citi la „E o manifestare a lui Dumnezeu”. Silueta bizara aparuta pe cer, deasupra unui mall, care a inspaimantat internetul. FOTO de pe Pro tv:
Doua imagini publicate sambata de mai multe tabloide britanice au starnit discutii aprinse online.
Pozele ar fi fost facute in Zambia, in orasul Kitwe, si surprind o silueta humanoida uriasa care „pluteste” pe cer asemenea unui nor. In prima imagine, silueta surprinsa deasupra unui centru comercial – Mukaba Mall – este foarte clara.
Potrivit presei britanice, silueta are aproximativ 100 de metri lungime si pare sa fie formata dintr-o masa mai densa, nu din vapori de apa.
Aceeasi sursa spune ca exista martori care sustin ca „norul” respectiv a plutit deasupra mallului circa jumatate de ora, ca „o manifestare a lui Dumnezeu„.
Multi, insa, se indoiesc de autenticitatea imaginilor, fiind de parere ca este o gluma a unui individ luata prea in serios de presa. Evident, subiectul este comentat cu patima pe internet, superstitiosii neavand niciun dubiu ca acele imagini sunt reale si ca omenirea tocmai a primit un semn de la divinitate.
Comentariu saccsiv:
Vizionati va rog si:
Intr-adevar, seamana mai degraba cu Dementor din Harry Potter:
Iata si o scena din celebrul film:
Poate fi: o manifestare draceasca, ceva legat de blue beam sau un nimic umflat cu pompa.
Eu merg pe varianta inca unui test mediatic. Ceva de genul:
Dar la o scara oleaca mai mica. Adica poate fi si un trucaj foto, nu neaparat sa se si fi vazut efectiv ceva pe cer, insa intens mediatizat. Ca sa constate papusarii, ce parere are lumea.
vrajitorie africana sau … manipulare holografica pe ecran de particule( nori) … adica lucruri DRACESTI si pregatirea mentalului GLOATEI aservite diavolului pentru INDRACIREA generala si inchinarea la anticrist.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Vrajitoria africana, si vrajitoria in general de orice fel presupune inducerea de halucinatii colective. Cu cit vrajitorul este mai „puternic” cu atit poate hipnotiza un numar mai mare de oameni. Dar din cite stiu eu camerele video nu sint sensibile la sugestie…deci nu este vorba de vrajitorie…ci de tehnologie. Desigur cum ambele provin de la diavol…
ApreciazăApreciat de 1 persoană
E arsene boca, bre… 🙂
Sa afle toate babele, fufele si fatalaii din Romania de marea aratare.
ApreciazăApreciază
bre lasati-l pe parintele Arsenie. oare voi ce ati facut? pe mine parintele m-a ajutat mult iar voi nu m-ati ajutat cu nimic cei care-l vorbiti de rau. aratati-mi ce-ati facut voi si o sa va respect
ApreciazăApreciază
Mihail
Cu ce te-a ajutat?
ApreciazăApreciază
Pąʍvo
🙂 !!! ….
nu mai supara babele, fufele si fatalaii parinte … ca astia nu uita si nu iarta ! 🙂
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Mihail
pentru tine nimeni nu poate sa faca nimic, ca ai primit POMANA DE LA DIAVOL !( ajutorul lui boca).. si te-ai indulit de ea intr-atat ca SCUIPI pe Adevar si pe Biserica de dragul lu zian „binefacatorul” tau.
” aratati-mi ce-ati facut voi si o sa va respect”____ se pare ca si tu si idolul tau NU pricepeti ca BINELE se face in taina si nu se trambiteaza pe uliti cum facea guru cu PARUTELE lui „binefaceri” ca sa insele debilii, sau mai pe scrut, ca sa-l citez pe parintele Pamvo cu EXCELENTA lui descriere care suprinde ESENTIALUL :”babele, fufele si fatalaii din Romania”
si apoi BINELE incepe si ESTE intai DREAPTA CREDINTA care va lipseste DESAVRASIT voua si tie si lui zian boca!
ApreciazăApreciază
Mihail, astazi a fost data anatema Boca vrajitorul, sa vedem ce mai aveti de comentat. Daca o sa sustineti mai departe ca e sfant, cadeti si voi sub anatema
ApreciazăApreciază
Saccsiv pe mine m-a ajutat parintele cu sfaturile si cu scrierile sale. i-am mai cerut o data ajutorul cand avea fata mea febra, ajutor pe care l-am primit, eu m-am linistit pe loc in forul meu interior iar fata mea l-a visat chiar in momentul in care i-a trecut febra. deci am fost constienti de ajutorul ce ni s-a dat, l-am simtit a fost palpabil.
ApreciazăApreciază
@Mihail
E clar ca esti un crestin din aia, inca necatehizati drept, in duhul Ortodoxiei. La cereri trupesti, pamantesti – ajuta si vrajitoarele… Fantasmele, autosugestia, coincidenta, credulismul, etc.
Trebuie sa cautam mai intai Imparatia lui Dumnezeu, iar celelalte ni se vor adauga noua. Fetitei tale i-ai facut un mare rau incredintand-o grijei unui inselat, pentru ca tamaduirea ei ar fi putut sa vina frumos din rugaciunile catre Ingerul Pazitor, Maica Domnului sau catre sfintii mijlocitori la Bunul Dumnezeu.
Din partea mea, daca sanatatea trupeasca imi va vatama sufletul, atunci mai bine sa nu o am.
ApreciazăApreciază
„Sfintii” pictati de Arsenie Boca, Francisc de Asissi si Ulfila au fost dati anatemei:
http://ortodoxinfo.ro/2017/03/06/video-pseudo-sinodul-din-creta-fost-dat-anatema-si-de-preotii-romani/
ApreciazăApreciază
Cu ocazia vizitei pm Netahnyahu in Singapore a aparut acest curcubeu.
https://calatorastral.wordpress.com/2017/02/27/curcubeu-de-foc-in-singapore/
Iata ce spune presa din Israel:
While Israel’s Prime Minister Benjamin Netanyahu was in Singapore something very spectacular happened in the sky above!
The phenomenon is called a fire rainbow and is a rare sight and the first time ever over Singapore!
What are the chances it will happen AND during Netanyahu’s visit to Singapore?
Is this a sign from G-d, from HaShem?
The Met Service, who were skeptical picked up the virtual glove and claimed that the unusual sight was not a fire rainbow, or circumhorizontal arc as it is officially known, but an iridescent cloud, a phenomenon also rare above Singapore.
ApreciazăApreciază
Știrea a fost lansată pe data de 1 martie 2017 de către un utilizator de facebook numit Zambian Watch, ce se descrie ca fiind o companie privată de investigații și media alternativă, cu scopul dezvăluirii scandalurilor pe seama infracționalității din rândul organizațiilor sau a unor indivizi.
https://ro-ro.facebook.com/pg/ZambiaWatch/about/?ref=page_internal
Fiind apoi preluată de
http://www.faceofmalawi.com/2017/03/strange-image-appears-in-the-sky-at-a-shopping-mall/
https://www.tuko.co.ke/232581-an-alien-strange-image-appears-clouds-photo.html
Părerea mea este că această știre despre silueta de la Mukuba Mall este fabricată și că face parte dintr-o amplă campanie de discreditare a mediei alternative, care este descrisă în general ca fiind instrument de propagandă.
ApreciazăApreciază
Spaceman
Nu inteleg ultimul tau paragraf. Cum discreditare a media alternativa, cand de silueta vorbeste mass-media?
ApreciazăApreciază
@saccsiv
A publicat mass-media, tabloidă sau nu, știrea despre silueta de la Mukuba Mall, dar se induce ideea că mass-media poate fi contaminată de știri false – dacă sursele știrilor nu sunt legal verificate și de încredere – și ajungi să vezi ‘dementori’ printre nori.
Eu am vorbit despre o campanie amplă de discreditare dusă împotriva mediei alternative nu despre o știre în particular. A se vedea articolele, de ceva vreme, apărute despre: războiul informatic, știrile false, fabricate, știri oficiale puse într-o altă lumină – numite și ‘opin(ii)-știri manipulatoare’, surse anonime, campanii de dezinformare, armatele de trolli – postacii lui Putin etc.
April 2015
http://www.mediafax.ro/externe/cum-functioneaza-armata-de-trolli-a-lui-putin-trebuia-sa-scriem-mesaje-obisnuite-dar-sa-strecuram-postari-politice-despre-cat-de-fascist-este-guvernul-de-la-kiev-sau-lucruri-similare-14104807
August 2016
http://www.ziare.com/internet-si-tehnologie/retea-internet/comisar-european-razboaiele-viitorului-nu-se-vor-purta-cu-tancuri-ci-cu-retele-informatice-1434061
Sept 2015
http://adevarul.ro/international/europa/armata-rosie-trolli-2-1_55f8f399f5eaafab2ca7e3ef/index.html
Noiembrie 2016
http://www.mediafax.ro/life-inedit/mark-zuckerberg-si-donald-trump-criza-stirilor-false-pe-facebook-si-alegerea-presedintelui-sua-15985804
Februarie 2017
http://stiri.tvr.ro/un-tribunal-din-sankt-petersburg-a-recunoscut-existenta-fabricilor-de-trolli_814286_video.html#view
Februarie 2017 CNA – ‘nu se respecta legea’
http://www.agerpres.ro/cultura/2017/02/07/reprezentantii-posturilor-de-stiri-invitati-la-cna-pentru-o-discutie-despre-respectarea-legislatiei-audiovizuale-13-12-13
1 Martie 2017
http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/cum-ajungem-credem-stirile-false-slabiciunile-psihologice-exploatate-propaganda-nazista-stau-era-digitala-baza-manipularii-profesioniste-1_58b588e65ab6550cb8e6d9b1/index.html
Și altele! 🙂
Preotul Amfilohie Brânză – în Conferința despre Sfinții Închisorilor, la Ploiești, 22 februarie 2017 – sugerează cumva că saituri ca ‘saccsiv’ fac parte dintr-o amplă mașinărie de propagandă (probabil rusă) menită să creeze tulburări în poporul român atacând B.O.R ? Spunând că:
– cine sunt acești anonimus, ne lăsam manipulați de niște anonimi.
– eu am încercat să vorbesc cu ei, nu au duh de comunicare, ce e aia pe internet, de ce nu vin să vorbim, am dat cinci înregistrări împotriva ecumenismului, de ce se feresc să le publice și creează o impresie în popor de mare apărător. Cine sunt aceștia? Să se ridice în picioare să văd cine sunt saccsiv aceștia sau alții… și manipulează din umbră… într-un duh viclean… manipulăm din… anonimus.
https://saccsiv.wordpress.com/2017/02/25/audio-preotul-amfilohie-branza-ataca-saccsiv-si-blogurile-real-anti-ecumeniste/#comment-345981
ApreciazăApreciază
Spaceman
Asta da, asa e. S-a intensificat campania impotriva mediei alternative.
Iata si un text din Familia ortodoxa, nr. 3(98)/2017:
Se vrea o „primăvară” a Ortodoxiei?
Oameni care se cunosc de o viaţă au ajuns să nu-şi mai dea„bună ziua”. Fraţi întru credinţă, care ani de zile au împărtăşit aceleaşi gânduri şi năzuinţe, îşi spun astăzi cuvinte dintre cele mai grele şi se raportează unii la alţii ca la cei mai mari duşmani. Dar şi tinerii care până mai ieri umpleau localurile şi nu puteau spune care este ziua votului sau care sunt candidaţii la preşedinţie au ajuns, iată, mari revoluţionari, care manifestă şi cer imperios căderea guvernului. Ceva pare că se întâmplă în lume – oala cu aburi s-a încins, iar România este transformată în câteva săptămâni în teatrul unui experiment politico-social sau cultural-religios cu rezonanţe majore la nivel global. „Experimentului Piteşti” de acum 65 de ani îi urmează un altul, mai soft în aparenţă: experimentul revoluţiei stradale, al anarhiei iniţiate şi controlate prin Internet.
De fapt, totul a început în urmă cu şase ani, sub numele sugestiv de „primăvara arabă”. Ca la un semnal, în cascadă, în mai multe ţări arabe a debutat o serie de mişcări stradale care cereau căderea guvernului şi reforme democratice. Tirania, se spune, i-ar fi scos pe tineri în piaţă, mai ales pe femei, care pentru prima oară în istoria acestor ţări şi-au descoperit vocaţia de revoluţionar. Ciudat este însă faptul că în majoritatea ţărilor unde a izbucnit revoluţia populaţia o ducea cu mult mai bine decât în ţările lumii occidentale, raportat mai ales la timpul şi eficienţa muncii pe care o prestau cei mai mulţi. Ba chiar, în Libia, nivelul de trai era unul dintre cele mai ridicate din lume. Locuinţa, locul de muncă, şcolarizarea, sănătatea şi chiar plata studiilor în străinătate erau asigurate de stat. Siria, de asemenea, nu numai că avea un nivel de trai suficient de ridicat, ci era şi a patra ţară în lume ca stabilitate şi siguranţă. După căderea guvernelor în majoritatea ţărilor arabe unde tinerii furioşi s-au ridicat împotriva stăpânirii, s-a ajuns nu numai la scăderea nivelului de trai şi la nesiguranţa zilei de mâine, ci şi la o răspândire fără precedent a terorismului, care a început să fie exportat şi în Europa şi America. Mare parte a tinerilor furioşi au emigrat, lucru constatat mai ales în Siria, unde lupta împotriva „nedemocratului” al-Assad a transformat ţara într-o ruină, precum şi într-unui dintre cele mai riscante locuri de pe glob.
Ce oare i-a făcut pe aceşti tineri să contribuie la distrugerea propriei ţări şi chiar a viitorului lor? Cum de s-au trezit, peste noapte, că nu mai pot dormi din cauza regimurilor nedemocratice care le asigurau, altfel, un nivel de trai cel puţin rezonabil? După cum observă cercetările dedicate acestui fenomen, explicaţia este una singură: Internetul. Reţelele de socializare, căpuşate de agenţi plătiţi de nu-se-ştie-cine, au pus în mişcare inginerii sociale şi psihologice capabile să disloce mentalităţi, să formeze comportamente, să creeze anxietăţi revoluţionare. Astfel că, am putea spune, de acum aşa va fi condusă lumea. Nu mai este nevoie de reprezentanţi -strada poate dicta, poate dirija procesele sociale şi politice, desigur nu bazându-se pe propria raţiune, pe care nici nu o are.
După „primăvara arabă” a urmat „maidanul ucrainean”. Susţinuţi de presa mondială, tinerii au părăsit calculatoarele pentru a ieşi în stradă. Rezultatul? Instabilitate socială, pauperizare fără precedent şi emigraţie. Ucraina pare a nu mai fi condusă de ucraineni, cel puţin în ceea ce priveşte interesul naţional.
Acum urmează România. Revoluţionarii motivaţi şi susţinuţi strategic îndeaproape de serviciile de informaţii, care controlează aproape orice proces informaţional în societatea românească, luptă pentru schimbarea guvernului şi pentru o Românie liberă de corupţie. Ceea ce nu suportă însă agitatorii revoluţionarilor din piaţă este să le vorbeşti despre faptul că multinaţionalele au furat şi fură în continuare România, fără să fie taxate de nimeni. Nu se acceptă în nici un fel critica acestora, nici a sistemului bancar care a ruinat milioane de români. în schimb, toată lumea este indignată de corupţie, după douăzeci şi cinci de ani în care legislaţia românească, prin ferocitatea impozitării, i-a împins pe cei mai mulţi să încalce legea… Cât despre corupţia morală care a condus la peste 22 de milioane de avorturi în 25 de ani, în toate aceste manifestaţii, de asemenea, nu se spune nimic.
„NICI O REVOLUŢIE NU ESTE DE LA DUMNEZEU”
Până la urmă, toate acestea nu sunt decât mişcări politice, prin care stăpânitorii lumii noastre îşi asigură şi gestionează puterea. Mai dureros ni se pare însă faptul că şi cei din Biserică, zis-practicanţi sau chiar învăţători ortodocşi, s-au lăsat prinşi în aceeaşi capcană.Au uitat cuvintele Mântuitorului, Care ne spune că împărăţia Lui nu este din lumea aceasta Ioan 18:36, sau nu mai realizează faptul că Hristos, Fiul lui Dumnezeu, a fost răstignit tocmai pentru că nu a vrut să elibereze poporul evreu de sub stăpânirea romană, ci a insistat ca atenţia noastră să fie îndreptată spre eliberarea de sub stăpânirea celui rău, care lucrează prin propriile noastre patimi. Desigur, la limită, creştinul ca om al cetăţii trebuie să strige sau să se lupte pentru dreptate şi adevăr, pentru apărarea credinţei şi a tradiţiilor, a familiei şi a copiilor, dar nu este îndreptăţit în nici un fel să se implice în mişcări şi lupte revoluţionare. Iar dacă ne uităm la sângeroasele revoluţii ale ultimelor trei sute de ani, vom înţelege mai uşor că nici o revoluţie nu este de la Dumnezeu. Altul este mijlocul prin care Domnul lucrează pentru schimbarea stăpânirilor, iar acesta este strâns legat de pocăinţa poporului, după chipul biblic al ninivitenilor.
Dar revoluţiile în epoca noastră nu se opresc doar la factorul politic. Odată ce instrumentul Internetului şi al reţelelor de socializare este în mâna serviciilor de informaţii, revoluţiile culturale şi chiar religioase devin foarte probabile. Şi cum o religie puternică sau, mai precis, o Biserică unită în Hristos poate asigura stabilitatea şi unitatea poporului sau independenţa lui faţă de curentele ideologice şi manipulările mediatice, atunci, în mod cert, pentru orice inginer de sistem social şi politic, slăbirea Bisericii prin distrugerea unităţii ei devine un deziderat. Ba revoluţia poate merge – visul de aur al ateilor! – chiar până la a înlocui ierarhia după bunul-plac al factorilor de putere. Pentru aceasta sunt bune dosarele, urmărirea permanentă a factorilor de decizie din Biserică, dar mai ales cultivarea cu orice preţ a discordiei. Nici o instituţie a lumii acesteia, fie ea statală sau religioasă, nu poate fi distrusă decât din interior. Astfel că va trebui să ne aşteptăm ca, tot mai mult, Internetul să cultive neîncrederea şi revolta, dispreţul şi ura faţă de alţii, ceilalţi care nu sunt de acelaşi gând sau care nu se solidarizează scopului „sfânt” al înlocuirii anarhice a celor care conduc.
„INTERNETUL LUCREAZĂ CU IMAGINI, SI NU CU REALITĂŢI”
De ce Internetul are această putere, unică în istorie, de a manipula imaginaţia omului şi de a crea noi percepţii, stereotipii şi mentalităţi? Cum poate să te transforme peste noapte în cel mai mare duşman al propriilor interese? Răspunsul este foarte simplu. Internetul lucrează cu imagini, şi nu cu realităţi. El stimulează imaginaţia şi dezinhibă comportamentele. Astfel că oamenii se îndrăgostesc, se ceartă si ajung să se urască de mii de ori mai repede şi mai probabil pe Internet decât în realitate. Persoane timide în viaţa reală ajung foarte uşor să-şi facă pe Internet declaraţii de dragoste sau, dimpotrivă, să se înjure. Aşa se face că orice manipulare a sentimentelor şi emoţiilor, motoarele cele mai puternice ale acţiunii umane, este favorizată de Internet.
Reţelele de socializare au un avantaj în plus. Ele conferă sentimentul apartenenţei, siguranţa de grup, dar şi te lipsesc de iniţiativa personală şi de posibilitatea reală de a spune nu, de a te împotrivi curentului în care s-a înscris grupul. De aceea cei care reuşesc să influenţeze astfel de grupuri pot controla foarte uşor individul absorbit în ele.
Desigur, aceste lucruri – iarăşi! – nu ar trebui să ne privească foarte mult pe noi, creştinii, asta însă atâta timp cât nu suntem noi înşine dependenţi de informaţia de pe Internet, de modul în care suntem receptaţi în grupul de pe Facebook, de pildă, din care facem parte. Şi, până la urmă, nici nu e nevoie să-i manipulezi pe toţi. Important este doar să influenţezi o masă critică, cea care formează punctul de vedere, ca şi ceilalţi de pe margine, care încă nu au fost „dezvirginaţi” de Internet, să fie influenţaţi într-o mare măsură.
„NE GÂNDIM LA SUFERINŢA SI ÎNSTRĂINAREA ADUSE DE RUPEREA BISERICII?”
Astfel a devenit posibilă, mai nou, încă o revoluţie: cea din sânul Bisericii, revoluţia generată de Sinodul din Creta.
Câţi oare iau în calcul că celebrul Sinod a fost confiscat de exact aceia care nu urmăresc decât slăbirea unităţii Bisericii? Căci, din păcate, principalul efect al acestui eveniment religios şi în acelaşi timp politic nu a fost altul decât dezbinarea. Bisericile locale participante s-au tensionat cu cele neparticipante, iar în sânul Bisericilor care au trimis reprezentanţi la Sinodul din Creta au apărut o mulţime de tensiuni şi conflicte. Cele mai mari dintre toate au fost, sau sunt încă, în spaţiul Bisericii Ortodoxe Române.
De ce românii? Explicaţia o avem în fenomenul mai larg politic, în chiar importanţa aşezării noastre din punct de vedere geostrategic. Cine controlează astăzi România controlează simultan nu numai pacea sau securitatea Balcanilor, ci şi a Europei. De aceea se construiesc la noi scuturi, de aceea intrăm tot mai des, îngrijorător de des, în obiectivul ameninţărilor ruseşti. O Biserică românească puternică înseamnă o piedică evidentă atât împotriva globalizării neomarxiste, în care promovarea homosexualităţii este axială, cât şi împotriva uzurpării libertăţii noastre de către străini. Pe de altă parte, unitatea credinţei asigură şi unitatea neamului, mai ales a Transilvaniei şi a Moldovei, care în planurile geopolitice vehiculate în ultimele două decenii sunt împărţite între Apus şi Răsărit.
De ce nu am spune adevărul: orice mişcare care generează astăzi instabilitatea naţională în ţara noastră ne apropie cu încă un pas de secesiune. Conştientizează tinerii de pe Internet aceasta? Sau măcar noi, cei care ne asumăm numele lui Hristos, ne gândim la suferinţa şi înstrăinarea aduse de ruperea ţărilor româneşti si a Bisericii?
„SĂ NE LEPĂDĂM DE TOATE AMĂGIRILE SI DEZBINĂRILE INTERNETULUI”
Poate că ar trebui cu toţii să ne întoarcem mai mult înlăuntrul nostru, căutând în aceste zile iertarea de păcate şi, totodată, cuvânt de la Domnul nostru Iisus Hristos. El ne-a ţinut ca neam ortodox până astăzi, aici, la confluenţa a multe lumi, şi tot El ne va putea ţine în continuare. Totul este să ne lepădăm de toate amăgirile şi dezbinările Internetului, de lumea falsă şi înşelătoare în care acesta ne propune să trăim.
Conducătorii Bisericilor ortodoxe locale, poate că ar trebui să evite întâlnirile pan-bisericeşti, pentru că acestea, cel mai probabil, vor fi manipulate de puternicii zilei. Aceasta se va întâmpla în direcţia compromisurilor decredinţă, necesare pentru aceia tocmai pentru a aduce o şi mai mare dezbinare Bisericii.
Iar pentru noi, mădularele trupului lui Hristos, credem că cel mai important lucru este să căutăm adevărul, prin mult sfat şi dialog între noi în duhul păcii. Unde nu este pace, nu este Dumnezeu, chiar dacă în fiecare zi sau ceas am zice rugăciunea Împărate Ceresc. Cei care cred că vor face bine Bisericii prin mărturisirea în afara unui sobor de ierarhi, a unui sfat arhieresc şi a unei temeinice sfătuiri şi rugăciuni împreună credem că nu se află în Adevărul pentru care cred că se luptă. Mai curând sunt victimele sistemelor de manipulare pe care, de altfel, le condamnă ca fiind apocaliptice, deşi de multe ori se dovedesc dependenţi de ele tocmai pentru a-şi procura argumentele secesioniste.
Vin vremuri grele peste neamuri şi Biserică, iar media electronică este cea care le grăbeşte cu adevărat către apocalipsă – însă puterea nu stă în aceste mijloace. Puterea lor este numai aceea pe care noi le-o dăm, aceasta pentru că timpul petrecut în mijlocul lor este sensibil mai mare decât cel petrecut cu Hristos. Aşadar, vinovaţii nu sunt nici corupţii, nici ecumeniştii, ci noi înşine, pentru că ne-am îndepărtat într-un chip fără precedent de Izvorul vieţii şi al înţelepciunii, de Dumnezeu. Drumul către ceea ce ne-am dori să fie nu poate trece decât prin inimile noastre, prin conştientizare şi pocăinţă, printr-o cât mai mare fugă de lume şi de amăgirile ei. Credem oare cu adevărat că mai există şi o altă soluţie?
Gheorghe Fecioru
ApreciazăApreciat de 2 persoane
În ceea ce privește articolul din „Familia ortodoxă” iată unde au ajuns mulți dintre creștinii zilelor de pe urmă, care vor să fie strâns uniți de cei ce se leapădă de Dumnezeu și iubesc ecumenismul, de cei care numesc toate denominațiunile creștine ”biserici” desființând Crezul ortodox, și netezesc astfel calea antihristului, pentru că adevărat a spus Iisus Hristos că: ”Nici o slugă nu poate să slujească la doi stăpâni. Fiindcă sau pe unul îl va urî şi pe celălalt îl va iubi, sau de unul se va ţine şi pe celălalt îl va dispreţui. Nu puteţi să slujiţi lui Dumnezeu şi lui mamona.”(Luca 16, 13) Vai și jale!
ApreciazăApreciază
Oare nu şi pentru asta dau cu chimicale şi cu de-alde alea pe cer? Mă gîndesc că poate aşa se potenţializează şi „ecranul” pentru „minunile” astea mincinoase – cam ca mai tot ce ne-nconjoară – din vremurile de pe urmă.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Se pare ca spray-urile chemtrails sunt nu numai pt. a ne imbolnavi de astm si de tot felul de afectiuni, ci si pt. ionizarea atmosferei astfel incat sa fie posibila holograma lui Antihrist cand va veni si sa se vada simultan cam pe tot pamantul.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
@o sora @Aurora Este posibil si acest lucru dar nu uitati ca principalul scop este acela de a ne imbolnavi si a ne omori lent (cit sa nu bata foarte tare la ochi….sa para naturale mortile respective). Restul de scopuri sint secundare. Faptul ca va aparea pe cer antihrist in chip de dumnezeu pe mine ma lasa rece….nu am de gind sa ma inchin lui…faptul ca am probleme de santate de la chemtrails ma deranjeaza…
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Manipularea populației! Devierea atenței către o vrăjeală de doi lei! Risipă de timp!
SLAVĂ SFINTEI TREIMI
ApreciazăApreciază
Augustin David
Devierea atentiei se face non stop. Majoritatea subiectelor mass-media cu asta se ocupa. Cum zicea un greu de la Pro tv: „Da-le voma”.
Cu silueta asta e insa si altceva.
ApreciazăApreciază
nu se mai poate intra pe http://ortodoxinfo.ro/ Ce se intampla fratilor?
„ERROR 403 – Forbidden!
The following error occurred:
You are not permitted to access the requested URL.
Please contact the webmaster with any queries.”
ApreciazăApreciază
Nicoleta
Merge.
ApreciazăApreciază
Ortodoxinfo nu mai merge accesat. Da eroare.
ApreciazăApreciază
Sluga netrebnica
Merge.
ApreciazăApreciază
Talharii fac pe altii talhari:
http://www.deinteres.org/news/se_pregateste_adevaratul_sinod_talharesc_atentie_distribuiti/2017-03-05-2185
ApreciazăApreciază
ISTORIA LUI IORGAKIS TÂLHARUL
În Elada cea vestită
Mai spre muntele Athon
A fost pe acolo odată
Un tâlhar cuceritor.
El prăda acele locuri
Jafuri multe mai făcea,
Însă ura lui cea mare
Către turci el o avea.
Că erau acele vremuri
Când turcii îi stăpâneau
Pe creştinii din Elada
Pământul lor asupreau.
La început o prădăciune
A fost lucru neînsemnat
Că în ţara lui iubită
Doar pe bogaţi i-a furat.
Dar când au venit duşmanii
În pământul lor cel drag
S-a înrăit tâlharul ăsta
Şi s-a pregătit de-atac.
Faima lui ajunse mare
Căci prindea şi omora
Turci, bandiţi la drumu’ mare
Frică deloc nu–i era.
La Salonic în cetate
Mai trăgea la un metoc
Câteodată să discute
Cu monahul Hrisostom.
Avea evlavie la dânsul
Că era blând şi smerit
Simţea binecuvântare
Când vorbea el liniştit.
Părintele îl primea cu drag,
Cu vorbă bună îi spunea
Câte-o povestire sfântă
De Dumnezeu, de viaţa sa.
Iorgakis povestea şi el
Isprăvile ce le făcea
La care călugărul nostru
Umilit îi răspundea:
„Dragul meu prieten,uite
Eu cu dragoste îţi zic
Să mai faci vreo spovedire
Să te mai îndrepţi un pic.
Căci vezi, nu se ştie în viaţă
Poţi să mori în orice loc
Şi pesemne tu în lume
Nu te-ai spovedit deloc.”
Tâlharul privea cu jale
La bătrânul Hrisostom
El simţea dragoste mare
În sfatul lui ziditor.
Cu smerenie îi spuse
Sfiindu-se cuviincios:
„Da, părinte; eu ţin minte
De al tău sfat cuvios.
Acuma cinci ani de zile
Mi-ai spus sincer, călduros
Şi m-am gândit multă vreme
Să nu mai fiu păcătos.
Am fost atunci la un preot
Şi m-am spovedit de tot
Ce-am făcut în a mea viaţă.
Ţi-am mai spus eu, la metoc.
Tu ştii marea mea dorinţă;
Am vrut să mă-mpărtăşesc
Că demult această vrere
Cu ardoare o râvnesc.
Vezi, duşmanii sunt în ţară
Ei ne umilesc mereu
Eu vreau o putere mare,
Ajutor, cu Dumnezeu.
Să-i gonim de-aici, părinte
Să fim liberi, fericiţi;
Eu cu Sfânta Împărtăşire
Cred că vor fi toţi înfrânţi…
Să revin la popa-cela
La care m-am spovedit
Şi să-ţi spun ce mi-a făcut
După ce m-am umilit.
Când i-am spus dorinţa scumpă
Ce-o aveam demult în vis
A sărit el în picioare
Şi răstit mie mi-a zis:
„Tu, tâlhare păcătos
Ce-ai făcut atâtea crime
Îndrăzneşti să ai dorinţă
Să te Împărtăşeşti la mine?
Pleacă, negrule de om
Şi te pocăieşti adânc
Că a tale fapte rele
Nimeni n-are pe pământ.”
M-a bruscat preotu’ cela
Eu atunci m-am enervat
Şi în ciuda mea cea mare
Pe loc l-am înjunghiat.
Am zis atunci în neştire:
„La preot nu mă mai duc.
Mai bine fac după mine
Revin cum am fost: haiduc.”
Dar după mai multe zile
Mi-am adus aminte iar
De duioasele cuvinte
Ce mi-ai spus părinte drag.
Căci din toţi tu-mi eşti la suflet
Vorbeşti dulce şi smerit
Şi parcă o putere sfântă
Mă face mai liniştit.
Deci gândindu-mă eu iară
La sfatul tău călduros
Am purces în căutare
La alt preot mai sfătos.
Am ajuns într-o pustie
La un preot singurel
Şi i-am zis că vreau în taină
Să mă spovedesc la el.
El mi-a ascultat în tindă
Lungă spovedirea mea.
I-am spus şi de Împărtăşire:
„O, părinte; tare-aş vrea.”
S-a gândit preotu’o clipă
Şi apoi frumos mi-a zis:
„Mâine vii la Liturghie.
Eu te-mpărtăşesc precis.”
M-am înseninat atuncea,
Mâna eu i-am sărutat;
Dar el m-a rugat îndată
Să ascult de a lui sfat:
„Uite, vreau colo’n grădină
Să sap o fântână mică
Că nu am aicea taică
Apă deloc numai pică.
Şi te rog să mă ajuţi
Că te văd puternic frate
Eu aş vrea, până diseară
Ca să dau de apă, poate.”
„Da, părinte, cum să nu?
Eu te ajut cu drag pe tine
Căci tu mâine dimineaţă
Mă vei-mpărtăşi pe mine.”
Am luat atunci unelte
De săpat, de găurit
Şi am început o treabă
Cu credinţă şi smerit.
Pustnicu’ la început
A săpat el cu ardoare
Dar a transpirat cam mult
Şi mi-a zis: „La şale doare!”
Atunci eu i-am zis frumos
„Las’ părinte tot la mine
Să sap eu pe mai departe
Că poate o fi mai bine.”
Am săpat apoi , părinte
Vreo opt metri şi jumate
Şi am dat de-o rădăcină;
Nu puteam a o mai scoate.
Cum eram sleit de muncă
Căci de apă nu am dat
Am vrut ca să ies afară
Dar scară n-am mai aflat.
Am strigat atunci la pustnic
Să dea drumu’jos la scară
Ca să ies eu la lumină
Să mă răcoresc afară.
„Stai cuminte, măi tâlhare
Că tu eşti un păcătos
Şi canonul tău acuma
E să stai acolo jos.
Te voi scoate peste o vreme
Şi te voi împărtăşi
Căci ale tale păcate
Trebuie a le ispăşi.”
Aşa îmi zicea deasupra
Duhovnicul cel vestit
Iar eu cu ciudă amară
Înjuram necontenit.
Am încercat să mă caţăr
Dar iarăşi alunecam
Şi-am rămas în groapă, frate
Trei ani şi jumate chiar.
Venea pustnicu’ pe seară
Pâine şi apă aducea
Şi-ntro vreme eu cu timpul
Putere nu mai aveam.
De atâta slăbiciune
Nu puteam ca să mai strig
Şi-am tăcut eu vreme lungă
De parcă aş fi murit.
Într-o zi aud eu zgomot
Şi un glas de sus duios:
„Ai grijă măi frate dragă
Că-ţi dau scara colo’ jos. ”
M-am retras pe brânci o clipă,
M-am uitat oleacă sus
Şi-am văzut cum vine scara
Jos la mine cel supus.
Am pus mâinile pe trepte
Şi m-am căţărat uşor;
Când am ieşit la lumină
Am căzut nesimţitor.
Pustnicu’ a venit deasupra
Şi m-a stropit peste ochi
Să-mi revin din amorţire;
Apa m-a trezit pe loc.
„Gata, acuma mergi cu mine
Ca să te împărtăşesc.
Ai făcut destul canonul
Pentru traiul tâlhăresc.”
Nu l-am lăsat să mai spună
Alt cuvânt mângâietor
Că l-am prins de gât în ciudă
Şi-am strigat :” Mă, te omor!
Şi în supărarea mare
Ce-am avut zile învechite
L-am lăsat eu fără zile
Şi pe-acel preot; părinte.
Am jurat atunci pe ceruri
Câte zile-oi mai avea
Să nu mai văd nici un preot.
Tare scârbă îmi era.
Aş mai vrea să-ţi spun, părinte
C-am mai omorât vreo trei
Din aceiaşi grea pricină
Că m-au insultat şi ei.
De aceea părinţele
Tu-mi eşti singur inimos
Şi aş face pentru tine
Orice ceri şi respectos.
Numai vezi c-astfel se întâmplă
Şi n-aş vrea să înceapă iar…
De Împărtăşit cum oare,
Aş putea… e în zadar?”
Hrisostom, bătrânul nostru
A aflat atunci smerit
Şi cu voce caldă iarăşi
Către tâlhar a grăit:
„Căpitane, tu Iorgakis
Eu văd că tu mă iubeşti
Şi a mele vorbe,sfaturi
Ai încercat să’plineşti.
Uite, îţi dau o misiune
Să o duci la bun sfârşit:
Du’bănuţii ăştia, tată
La Iviru, jos la schit.
Că nu ştiu altul mai sigur
Să mi-i ducă la Athon
E nevoie-n mănăstire
La părinţi, la econom.
Dumnezeu a purtat grijă
Şi m-a izbăvit de hoţi
Cred că doar numai prin tine
Pot s-ajungă la ei toţi.
Să le zici că-s de la mine
De la popa Hrisostom
Şi să ai grijă de tine
Să nu mai faci vreun omor.”
Iorgakis, tâlharul mare
A încălecat pe cal
După ce bătrânul nostru
I-a dat lui o Cruce în dar.
A tot mers peste câmpie
Catre muntele Athon
Ca să ducă banii’ceia
Adunaţi de la metoc.
Când a ajuns la Iviru
A bătut în poartă el;
A ieşit la întâmpinare
Un călugăr bătrânel:
„Cine eşti tu măi străine
Şi la noi tu ce pofteşti? ”
„Sunt Iorgakis, ştii prea bine.
N-am venit să jefuiesc.
M-a trimis la mănăstire
Părintele Hrisostom
C-o desagă de bani plină
Să o dau la econom. ”
Atunci l-a lăsat să intre
Între părinţi la poftit
Şi le-a povestit pe nume
Despre fratele iubit:
„Îmi e cel mai bun prieten
Şi am vrut ca să-l ajut.
El e singur la metocuri
Dar stă bine, îndeajuns. ”
A vrut apoi să se ridice
Să plece iar în calea sa
Dar a pregetat o clipă
Şi a întrebat aşa:
„Dacă aveţi vreun duhovnic
Care ştie a spovedi
Vreau să mă duc pe la dânsul.
Vreau a mă împărtăşi. ”
Părinţii i-au spus că este
Un bătrân duhovnic bun
Iscusit la vorbă tare…
„Poţi să mergi la el oricum. ”
La duhovnic în chilie
A intrat tâlharu’un timp;
Călugării de afară
Se mirau ei tot zicând:
„Uite, măi, se spovedeşte
Tâlharul cel renumit
Cred că se lasă de rele
După ce a tot greşit.”
Între timp se-aude uşa
Izbită din al său loc
Şi se aude o voce tare:
„Dau la mănăstire foc!”
Părinţii s-au speriat
Văzând nervos pe tâlhar
Unii îşi cereau iertare
Să nu se supere în zadar.
„Dacă nu vreţi să se întâmple
Ceva rău cu mănăstirea
Ascultaţi vorbele mele
Să faceţi cum mi-e dorirea.
Mâine dis de dimineaţă
Vreau să mă împărtăşiţi.
Şi nimic la mănăstire
N-o să fac ,de-o să voiţi. ”
Stareţul privi la dânsul,
Apoi spuse cu respect:
„Vrem sinaxă acum să facem;
Hotărâţi cum e mai drept. ”
„Bine ; faceţi pân’diseară
Hotărâţi în comitet
Eu mă voi plimba pe-afară
Sfatul vostru o să aştept. ”
Călugării din Iviru
S-au adunat toţi la sfat
Şi după vorbire multă
O decizie au luat.
Au trimis la Sf.Ana
Pe vreo doi dintre părinţi
Ca s-aducă la Iviru
Pe Grigorie din munţi.
Acesta era duhovnic
Mult retras şi prea sporit
Ce din peştera lui dragă
Niciodată n-a ieşit.
La început a refuzat
Să meargă la mare jos.
A zis că n-are experienţă
Şi e un om păcătos.
Dar au insistat părinţii
Şi la urmă a cedat:
„Merg având nădejde-n Domnul
El să fie lăudat. ”
Către seară când Iorgakis
A vrut să afle-un răspuns
Observă că de la vale
Vine-un pustnic prea supus.
Avea barba albă, lungă
Mers domol şi liniştit
Cu toiag în mâna stângă
Nu părea deloc grăbit.
Când să intre în mănăstire
S-a închinat evlavios
Şi-a făcut apoi o cruce
Bătrânul cel cuvios.
Tâlharul era într-o parte
Şi privea la el mirat:
„Uite-un nou duhovnic,frate
De unde l-o fi luat?!”
A privit el după dânsul
În gând iar s-a tulburat
Dar s-a liniştit degrabă
Când pe poartă a intrat.
Mai după vreo două ore
A venit un părinţel
Şi la invitat la masă
Pe tâlharul cel mişel.
În trapeza mănăstirii
Mai aproape de înserat
Stau părinţii toţi la masă
După ce au ţinut sfat.
Lângă stareţ mai la mijloc
Stă Grigorie smerit
In fata lor cu fală mare
E tâlharul cel vestit.
Când era pe terminate
Cina lor de bun venit
Se scoală părin’Grigore
Apoi zice liniştit:
„Aud eu pe câte unïï
Că sunt ei mari căpitani
Şi fac multă izbândire
Între turcii cei duşmani.
Însă, cred că-n realitate
Doar se laudă fălos;
Nici măcar pe jumătate
Nu aduc ţării folos.”
Şi zicând aceste vorbe
Duhovnicul renumit
Se uită cu ignoranţă
La tâlhar, încet zâmbind.
Acesta se scoală aprig
Simţindu-se greu atins
Şi zice cu ton mai aspru
Către pusnicul pretins.
„Nu ştiu cine eşti, părinte
Că eşti rău sau eşti om bun,
Dar de nu-ţi retragi cuvântul
Te fac bucăţele acum.
„Stai măi băieţaş cuminte
Şi nu te sfădi în zadar
Că şi eu la fel ca tine
Am fost în viaţă tâlhar.
Poate ai auzit de mine
Că demult am dispărut
Şi ştii tu destul de bine
Câtă faimă am avut .”
Iorgakis păli la făţă
Căci ştia el mai demult;
A fost un tâlhar mai aprig
Care în multe l-a întrecut.
Astfel se calmă o clipă;
Pustnicu’ îndrăzneală a prins
Şi l-a întrebat pe’dată
Cu dispreţ ca pe-un învins:
„Spune, mai Iorgakis, frate
Câţi turci tu ai omorât
De când eşti slăvit în fapte
De poporul cel de rând?”
„Cincizeci şi ceva, se pare
Dacă nu o fi mai mult…”
„E puţin, oricum , nepoate;
Eu cincisute am avut.
Dar la satele otomane
Ai dat foc la vreunul,măi?”
„La cinci sate, ba chiar şase
De-au fugit turcii pe văi. ”
„E puţin Iorgakis, dragă.
Eu la cincizeci şi încă trei.
Când am fost în tinereţe
În vizită pe la ei. ”
La aceste contraziceri
Pustnicul a biruit
Iar tâlharul se lăsase
Curios şi prea uimit.
Sala freamătă mirată
De tot ce a auzit;
Dar duhovnicul pe dată
Le zice mai potolit:
„Părinţilor, mi se pare
După cum eu văd acum
C-a sosit ziua cea mare
Să-l văd pe Iorgakis, bun.
Avem multe să ne spunem
Că-ci noi doi am fost tâlhari;
Îl aştept de multă vreme:
De vreo douăzeci de ani.
Părăsiţi vă rog deci sala
Şi vă duceţi la canon
Faceţi câte-o rugăciune
Pentru noi, pentru popor.”
Au rămas deci în trapeză
Pustnicul şi cel tâlhar
Şi au povestit pe unde
Au umblat ei an de an.
La un moment dat întreabă
Iorgakis prea mult uimit:
„Cum de ai lăsat pe toate;
De ce te-ai călugărit?”
Duhovnicul îi răspunde
Cu credinţă şi smerit
După ce îl câştigase
Ca prieten prea iubit.
„Vezi tu, măi Iorgakis, frate
Multe rele am săvârşit
Şi de nu veneam încoace
De mult aş fi fost murit.
Dumnezeu Preamilostivul
El m-a cercetat în vis
Şi mi-a spus c-a mele fapte
Mă vor duce în iad, precis.
Am simţit atunci în suflet
Necaz mare şi am plâns;
Parc-aş fi murit în noapte
Nu mă mai trezeam din vis.”
Iorgakis când ascultase
Pe prietenul său drag
A rămas o clipă rece:
„Cum !? Dar chiar există iad? ”
A început o povestire
Despre viaţă, despre iad
Pe care pustnicul nostru
I-o descrise mai pe larg.
Despre patima cea scumpă
A Domnului nostru Hristos
Cum a suferit pe cruce
Pentru orice păcătos.
Au vorbit ei cu căldură
Pân’aproape în zori de zi
O discuţie senină;
Somn deloc nu mai simţi.
Iorgakis privind cu jale
La părintele iubit
Îi zise cu dor prea mare:
„Ia-mă la tine la schit. ”
Vreau ca să mă las de rele
Că multe am săvârşit.
Să sufăr şi eu pe cruce;
Să fiu şi eu răstignit.”
Această dorinţă mare
I-a venit la acel tâlhar
Când duhovnicul promise
Să-l împărtăşească chiar.
Astfel înspre dimineaţă
Au plecat ei amândoi.
Toţi părinţii au dat Slavă:
„Dumnezeu este cu noi!”
În peşteră la Sf. Ana
Într-un paraclis mai mic
Se făcea iar Liturghie
Cu credinţă şi smerit.
Grigorie preavestitul
Duhovnicul din Athon
L-a ţinut pe lângă dânsul
Pe Iorgakis cu mult spor.
A promis să împărtăşească
Pe tâlharul credincios
După ce cu vorbă bună
L-a îndemnat şi la post.
„Uite, dragul meu Iorgakis
Noi pe Domnu’ am supărat
Şi ar trebui cu lacrimi
Să postim neîncetat.
Ale noastre patimi grele
În timp le vom fi uitat
După ce prin pocăinţă
Vom plânge nemângâiaţi. ”
După aceste vorbe scurte
Şi în taine rugăciuni
Au fost de acord îndată
Să postească vreo trei luni.
Numai seara doar să guste
Câte-un pesmet înmuiat
Iar în rest să nu se atingă
De mai mult, că e păcat.
Părintele sfânt Grigorie
A aranjat un potir
Pe care-l puse deoparte
Cu pâine şi puţin vin.
Când venea însă acea vreme
Obicei de împărtăşit
El schimba-n ascuns potirul
Cel cu adevărat sfinţit.
Se împărtăşea Iorgakis
Din potirul nesfinţit
Multă vreme a făcut asta:
Trei luni, când s-au împlinit.
Cu program de liniştire
Rugăciune şi canon
Şi cu caldă sfătuire
Au petrecut în Athon.
După ce a trecut vremea
Pustnicul l-a întrebat:
„Ce zici? Mai rămâi la mine? ”
„Părinte, m-ai câştigat. ”
„După atâta nevoinţă
De canon şi de postit
Pregăteşte-te că mâine
Ne vom coborî la Schit.
Vom merge la priveghere
Unde tu, vei întâlni
Cu adevărat pe Domnul:
Căci te vei ÎMPĂRTĂŞI…”
Apoi, el zâmbind cu milă
Îl strânse la piept cu drag
Şi i-a făcut spovedire
De tot ce-a greşit vreodat’.
A doua zi de sărbătoare
Veneau Părinţii de la Schit
Căci fostul tâlhar cel mare
Şi el s-a călugărit…
StMS
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Pamvo
ce stii parinte despre parintele Inochentie care cobora pe vremuri( anii 1992,etc) si la schitul din vale de la Frasinei, e pomenitor de eretici sau nu? din pacate nu stiu cum il cheama numele de familie si alt detaliu despre el in afara ca mai cobora si in vale nu am sa-ti dau ca sa stii despre cine intreb
mai e in Frasinei? demult voiam sa te intreb despre el.
ApreciazăApreciază
Parintele Inochentie Stoica e mai mult zavorat de cativa ani pe langa Strungari (AB) si din cate am auzit nu prea mai vorbeste cu nimeni. Cobora si el, da, la biserica din vale (nu e schit), pe vremea cand atentia unor preoti incepea sa fie, din pacate, concentrata mai mult acolo. Cu toate astea, mi-a placut ca preot si am primit sfaturi frumoase de la sfintia sa.
ApreciazăApreciază
Pamvo
multumesc ! nu aveam pe cine sa intreb despre dansul, si ai dreptate si eu am primit un sfat BUN de la dansul odinioara cand eram mic, de aceea il aveam „pe raboj”.
Dumnezeu sa-l ajute pe Parintele Inochentie sa MARTURISEASCA Adevarul si sa fie al Lui Hristos !
ApreciazăApreciază
ia amploare o teorie precum ca traim intr-un dom (desigur deasupra unui pamant plat) : apoi cupola deasupra noastra inregistreaza din cand in cand bug-uri precum e in poza de mai sus. „baietii smecheri” repara imediat anomaliile, si bag-ul dispare.
ApreciazăApreciază
Si astfel bug-urile/ anomaliile au devenit subiecte de filme sf?
ApreciazăApreciază
nu am inteles comentariul tau …
sunt inregistrate fotografic mii de bug-uri pe „cer” („orase intregi”, „cai”, „ingeri”, „cupole”, „cruci”, etc) si din diferite colturi ale pamantului (anume colturi, pt ca pamantul nu e sferic) : voi gasi odata timp sa le pun pe saccsiv. Si ce e „anormal” e ca aceste bug-uri dispar in cateva ore din locul unde au fost inregistrate.
ApreciazăApreciază
Basarabia e Romania,
Traduc si intreb: „baietii smecheri” au cunostinta de inregistrari si ulterior le „repara”?
Si dupa ce le-au vazut le transpun in filme sf?
In opinia mea aceste asazise „aparitii” sunt facaturi care urmaresc sa sminteasca gloata si sa o obisnuiasca cu aparitia/ aterizarea „extraterestrilor”…ptiu drace …fir-ar dracu’ al dracu, vorba lui Toma Caragiu!!!!
ApreciazăApreciază
dupa cate mi-au povestit astia chiar intr-adevar is „bug”-uri (sunt poze destul de bizare a „cerului” unde o parte nu are nimic, insa in alta se intampla lucruri stranii), pe de alta parte nu refuz si ideea de „facaturi ceresti” pt a infricosa „oitele” (fac referire la un alt articol de a lui fratele Vasile).
Faza cu filmele sunt impartite in doua categorii, unele chiar se indica simboluri pe care numai intiatii le pot descifra, insa in majoritatea asa numai scenarii de doi bani pe a tine in suspans „oitele”.
ApreciazăApreciază
Proiectul BLUEBEAM este pus in aplicare si se testeaza reactia populatiei la aceste „fenomene”
ApreciazăApreciază
Jocul sinistru care ar fi impins la sinucidere zeci de adolescenti
http://stirileprotv.ro/stiri/socant/jocul-sinistru-care-ar-fi-impins-la-sinucidere-zeci-de-adolescenti-in-rusia-ce-inseamna-balena-albastra.html
ApreciazăApreciază