SACCSIV – blog ortodox

NU AJUTATI FINANCIAR atunci NU AVETI PRESA LIBERA

Posted in Uncategorized by saccsiv on februarie 17, 2017

ActiveNews, 11 ianuarie:  

“Răspunzând apelului nostru, în ultimele două săptămâni ne-ați trimis, cu generozitate, aproape 650 de euro. În total, până acum, voi, cititorii, ați donat peste 1500 de euro. Ar mai fi nevoie de măcar încă pe-atât, pentru ca și în ianuarie să vă oferim știrile pe care le-ați citit în 2016. Mulțumim celor care ne-au ajutat până acum, nu vă vom dezamăgi!

Dacă fiecare persoană care a citit acest articol ar fi donat 0,5 euro, campania s-ar fi terminat într-o zi! Așa, însă…mergem înainte!”

Radu Moraru, 14 februarie:

„TVR – Dragnea a alocat 200.000.000 de euro din Buget, pentru salvarea Televiziunii Publice !

RTV – Ghita si SRI-Coldea au smenuit contracte de 400.000.000 de euro din Buget !

Antena 3 – Voiculescu a smenuit 60.000.000 de euro din banii publici !

Digi 24 – UM 24 Coldea, televiziunea care taxeaza 4 milioane de romani ! (UM = unitate militara)

Realitatea Tv – televiziunea care a dat tzeapa Bugetului vreo 24.000.000 de euro si a fost finantata cu 5.000.000 de euro din banii Postei Romane, via patronul Maricel Pacurariu (eliberat inainte de termen prin bunavointa DNA )

Astia va informeaza corect :)))) !

NASUL TV, Televizunea Libera care da de pereti cu toti mafiotii, are de recuperat de la Statul Mafiot peste 350.000 de euro si nu are obligatii fata de nimeni !

Concluzia :
Noi murim de foame, cersind 10 lei/ an prin PayPal de la fiecare telespectator ! Televiziunile care au dat tzeapa Neamului Romanesc prospera ! Vorba cintecului: „Mai bine mafiot, decit om cinstit, mai bine bogat decit idealist !”

Sa fiti iubiti!
Radu Moraru

P.S.
Prin PayPal am strins 4.000 de euro ! Suficient cit sa #rezistam citeva zile ! Ailalti fura cu milioanele, noi cersim firimituri din poarta in poarta ! Ne meritam soarta ! Poate ca asta isi doreste NEAMUL ROMANESC, sa inchidem si ultima bresa de presa independenta ! Va fi mai bine fara NASUL TV ?! Voi decideti…”

Lucian Mândruță, 17 februarie:

”Am si eu o intrebare pentru toti cei care viseaza presa libera:

Cand ati platit ultima oara pentru presa?

Cand ati luat content pe bani? Nu mai stiti? Va spun eu. Niciodata.

Cand ati platit indirect? Cand v-ati uitat ultima oara la televizor. Doar acolo.

In rest, cand faci un blog politic, e greu sa te astepti la publicitate de la un advertiser. Ca le e frica de asocieri (Dumnezeu stie de ce nu le-a fost in ultimii ani de mizeriil de la tv, dar am o banuiala). Ca nu vor sa se implice, ca bla, bla.

Cei care fac content politic onest in social media si in online scriu gratis. De pasiune. Cand au timp, printre job-urile sau afacerile lor.

Si asta ii impiedica sa creasca. De aia nu avem un Huffington Post cu zeci de angajati si in schimb avem 100 de ziare centrale si locale, toate aflate in solda unor patroni politici.

Pentru ca nu platiti. Nimeni nu vrea altceva decat moca. Nimeni nu vrea decat dedicatie si inspiratie. Daca e si cu saracie la pachet, cui ii pasa?

Sigur, avem si exceptii. Moise a inceput un business. Dar oare daca punea aplicatia Biziday cu 1 euro pe AppStore, ce zicea lumea?

Exact. Ca vrea sa se imbogateasca. Pentru ca asta e un delict in Romania, tara fundamental de stanga, chiar si cand iese la protest pentru idealuri de dreapta.

Ei bine, pana cand n-o sa intelegeti ca presa trebuie sa faca bani de la voi ca sa nu ii ceara subteran altora, nu veti avea presa libera.

Veti avea exact ce plateste bunicul cu ochiul, in pauza de publicitate de la televizor”

   Comentariu saccsiv:

Nu-mi plac cei de mai sus, dar pe tema asta au perfecta dreptate. Si cred ca nu gresesc daca spun ca e un specific romanesc.

Intr-o discutie telefonica, din toamna, cu preotul Ciprian Ioan Staicu, acesta insista ca absolut toti indiferent de cat de implicati ar fi in asociatii anti avort sau presa independenta, trebuie musai ca mai intai sa munceasca la cartofi sau aiurea si abia pe urma, facultativ si in timpul liber, sa se ocupe de lupta anti sistem sau de informare corecta a celor cu totul dezinformati de uriasul aparat propagandistic al mass-media. M-am straduit sa-i explic ca e fundamental gresit ce zice el, dar degeaba.

Si din nefericire, mult prea multi gandesc aidoma respectivului preot.

Ba mai rau, majoritatea romanilor obisnuiti sa citeasca gratis mass-media pe internet nu realizeaza ca aia care sustin cu sume colosale respectivele posturi de televiziune sau ziare n-o fac de dragul informarii corecte si bla bla. Au ei o agenda in capatanile alea ale lor. Iar gigantii din publicitate sunt stapaniti tot de cine trebuie si niciodata nu-si vor pune reclamele pe vreun site de tip alternativ media.

In vest insa nu-i asa, cititorii presei independente inteleg perfect necesitatea asta de a dona dupa puterea fiecaruia pentru ca portalurile lor preferate sa poata rezista. E de la sine inteles pentru ei, ca daca vrei sa combati eficient legiunea de ziaristi aserviti sistemului, trebuie ca si tu, cel cu site-ul independent, sa lucrezi fix precum respectivii ziaristi, adica zilnic, 8 – 10 – 12 ore pentru acel portal. Ca sa nu mai vorbim de costurile necesare functionarii unui astfel de site.

Cititi va rog si:

Papusarii nu iubesc banii, doar ii folosesc. Noi iubim banii, de aceea ne si stapanesc papusarii atat de usor

Pentru ca lunea blogul e mai citit decat in weekend, vom reveni atunci si noi cu inca un apel de a ne sustine Asociatia si portalul.

Doamne ajuta!

 

83 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Matiu Cosmin said, on februarie 17, 2017 at 4:41 pm

    Incearca modalitatea sa putem dona prim sms, este mult mai usor si multa lume poate dona cate putin si se aduna.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ioan said, on februarie 17, 2017 at 7:03 pm

    Vrei sa ma pui in contact te rog , cu Alexandru TM ?

    Apreciază

  3. tanase said, on februarie 17, 2017 at 8:30 pm

    Off-topic. Vasile, vreau sa te intreb, logo-ul de la ortodox.info e ales de tine sau altcineva?

    https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15589848_1696949390597143_298755428544614091_n.png?oh=a275d90de98fcbc1a57eefe164b81844&oe=594B6E0C

    Intreb fiindca mi se pare ca am mai vazut pe undeva ceva asa interesant si nu stiu unde.

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 17, 2017 at 8:41 pm

      tanase

      De mai multi.

      Apreciază

      • tanase said, on februarie 20, 2017 at 9:05 am

        E „interesant” faptul ca, in vremurile acestea, daca încerci sa semnalizezi o situatie devenită „obisnuita” in BOR, te poti trezi atacat de alti ortodocși ca zic (probabil) ca esti „ciudat”, esti catalogat „eretic” fara o cercetare coerenta in duhul Sfintilor Părinți. Se raspunde … oarecum pavlovian.
        @Rico, cand eram si eu micuț, imi plăcea si mie sa ma joc cu lucruri micuțe, cu mașinuțe, trenulete, imi plăceau libelulele erau asa frumoase, subtiri, aveau aripi străvezii in care uneori se reflectau culorile curcubeului.

        Iertare pentru ce am spus!

        Apreciază

      • Riko said, on februarie 20, 2017 at 9:40 pm

        tanase
        Dar acum esti mare?

        Apreciază

      • tanase said, on februarie 21, 2017 at 8:11 pm

        @rico, se vede ca nu ai inteles ce am spus.
        „Cum se vede asa MICUTA, PARCA e cusuta si PARCA are aripi. CULORILE sunt foarte potrivite.” – subiectul pus de mine in discutie este despre cat de CORECTA e forma crucii din logo, iar tu faci aceasta „analiza” prin prisma senzatiilor personale, a imaginatiei si nu demonstrezi altceva decat un subiectivism copilaresc. (am zis sa nu folosesc cuvantul „infantil” ca sa nu te simti jignit!)
        „Dar acum esti mare?” – imi permit sa nu-ti raspund la acesta intrebare „spirituala”, scopul blogului saccsiv e cu totul altul.

        Apreciază

    • tanase said, on februarie 17, 2017 at 9:08 pm

      Inteleg. Am vazut ceva similar pe aici;

      https://www.google.fi/search?q=pagan+cross+into+the+sun&espv=2&biw=1280&bih=635&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwit7-2W35fSAhVGEywKHcbZA6kQ_AUIBigB

      Din cate vad eu, aceasta nu e ortodoxa ci e cruce pagana. Acum trebuie sa fii si tu atent la cei care-ti sugereaza anumite teme, idei, etc. intrucat, stii si tu, lupta e mai ales duhovniceasca. Duhurile rautatii, prin toate posibilitatile, cauta sa lupte pe oricine incearca sa traiasca si sa gandeasca ortodox, trebuie atentie deoarece au impanzit Biserica Ortodoxa cu tot felul de elemente pagane ce nu isi au locul.

      Avem urmatoarea logica; Exista masoneria – masoneria foloseste simboluri – ierarhii (pot fi) masoni – Biserica (poate avea) simboluri masonice (puse clar sau stilizate).

      Doamne ajuta!

      Apreciază

      • saccsiv said, on februarie 17, 2017 at 9:24 pm

        tanase

        Dar cand am discutat public aici despre sigle, unde ai fost prietene? Acum ai gasit nodul din papura. Propune tu ceva, daca nu-ti place de asta.

        Asa m-am saturat …

        Apreciat de 1 persoană

      • tanase said, on februarie 17, 2017 at 10:01 pm

        Vasile te rog sa nu te superi pe mine! Nu intru chiar zilnic pe site si nu fac acest lucru ca sa te bulversez. Am aflat niste chestii uitandu-ma aiurea pe net si am zis „ia sa vad ce mai e „nou” prin Biserica Ortodoxa ca nu degeaba se iubesc ierarhii nostri cu papistasii”. Ma uitam si pe la „crucea lui baphomet”, dar sa vezi „minune” – e totuna cu „papal cross”.

        Si uite-asa tot uitandu-ma am ajuns si pe la logo-ul de pe ortdodox.info.
        Deci daca au ajuns sa puna crucea lui baphomet pe Biserici, care e totuna cu crucea papala, inseamna ca „baietii destepti” sunt bagati peste tot, asa cum le este meseria.

        Repet, nu fac nici un fel de acuza nimanui, ci ma straduiesc sa urmez indemnurile apostolului Pavel care spunea ; „Deci luaţi seama cu grijă, cum umblaţi, nu ca nişte neînţelepţi, ci ca cei înţelepţi, răscumpărând vremea, căci zilele rele sunt. Drept aceea, nu fiţi fără de minte, ci înţelegeţi care este voia Domnului.” (Ef. 5; 15-17).

        Ajut si eu pe cat pot, iar daca tu consideri ca sunt in plus imi poti spune direct si, fara nici un resentiment, ma retrag de la orice fel de comentarii pe viitor, caci nu doresc sa generez reprosuri de tipul „acum ai gasit nodul din papura”.

        Apreciază

      • Maxymos said, on februarie 17, 2017 at 10:14 pm

        E cât se poate de ortodoxă!(cruce greacă cu brațele egale). Mai terminați cu aiureala asta cu cruci masonice etc..(crucea lorraine e folosită de masoni https://www.okazii.ro/medalie-decoratie-templier-masonica-mason-masonic-crucea-lorraine-a170745141)Apropo,să nu cumva să mai folosești litera G că e de la masoni,nici când scrii nici când vorbești!

        Apreciază

      • tanase said, on februarie 17, 2017 at 11:22 pm

        gata? asa repede ai aparut? Nici bine nu am dat la peste si te-ai (a)prins, se vede ca site-ul saccsiv are … „lipici” !
        Imi place cum lucrezi la „discreditare” – e dupa manual, se vede ca ai invatat cate ceva, bravo!
        1. NEGARE.(Manipulatorul refuză să admită …) – „E cât se poate de ortodoxă!(cruce greacă cu brațele egale)” – serios? da de unde ai tu informatia asta taticule? e greaca „crucea” ? nu ne dai si noua niste stiri credibile, niste poze, trimiteri, ca vad ca stii multe.
        2. PUMNUL IN GURA – „Mai terminați cu aiureala asta cu cruci masonice etc..” – ma faci sa rad!
        3. RUSINAREA( Manipulatorul folosește sarcasmul și ocara pentru a amplifica frica și îndoiala de sine în victimă…) – „Apropo,să nu cumva să mai folosești litera G că e de la masoni,nici când scrii nici când vorbești!” – Traiti! daca-i ordin – cu placere! :))

        Apreciază

      • Spaceman said, on februarie 18, 2017 at 11:43 am

        @tanase

        Cruce Biserica Greacă din Istanbul, Turcia

        Cruce cavaleri templieri

        https://ro.wikipedia.org/wiki/Ordinul_Templierilor

        Scut templieri

        http://vignette1.wikia.nocookie.net/generalarmory/images/4/47/Gules-crossmoline-argent.svg/revision/latest?cb=20110713072855

        Broșă – cruce cavaler templier bizantină

        Brugge steag

        http://witcher.wikia.com/wiki/Brugge

        https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/34/Brugge_flag.svg

        https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Brugge_flag.svg

        Apare și pe blazoane, de exemplu

        http://www.cc4v.fr/675_p_35458/dordives.html

        https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Rensselaer_Polytechnic_Institute#/media/File:Rensselaer_family_COA.svg

        Este o formă de cruce folosită de către cavalerii templieri, și cred că prin asta sigla ortodox.info aduce atingere acestui portal sută la sută ortodox.

        Crucea din siglă ca să fie sută la sută ortodoxă ar trebui să arate așa:

        Capetele în formă de crin ale acestei cruci evocă Sfânta Treime.

        Mulțumit? 🙂

        Apreciază

      • ban said, on februarie 18, 2017 at 2:37 pm

        Maximos
        Tata, ia-ti pastilele, sau devino ortodox, ca e nasoala treaba cu tine.
        Saccsiv, de lupta nu ai voie sa te saturi, vrei-nu vrei, tre’ sa lupti.

        Apreciază

      • tanase said, on februarie 18, 2017 at 4:34 pm

        @Spaceman, ca ortodox ar trebui sa stii faptul ca templierii au doctrina ezoterica, iar faptele lor nu-i recomanda ca „buni crestini” ci din contra!
        Apoi, iarasi ar trebui sa stii ca templierii, ca si putere de influienta sunt peste francmasoni si sub iezuiti.
        O intrebare pentru tine; DE CAND TEMPLIERII REPREZINTA ETALON IN ORTODOXIE?
        Tu zici asa; „Este o formă de cruce folosită de către cavalerii templieri, și cred că (E CREDINTA TA!)prin asta sigla ortodox.info aduce atingere acestui portal sută la sută ortodox.(RABDARE!)

        Crucea din siglă ca să fie sută la sută ortodoxă (!!!) ar trebui să arate așa:” – PE BUNE? AR TREBUI SA ARATE ASA? DA TU DE UNDE ESTI ASA CONVINS CA ACEA CRUCE SOLARA, CARE MAI E SI PAGANA E „… sută la sută ortodoxă”?
        Eu am inteles ca ARE LOC O DESACRALIZARE CONTINUA A ORTODOXIEI PRIN SEMNELE SI SIMBOLURILE FOLOSITE, PRIN MODIFICAREA RUGACIUNILOR, A LITURGHIERELOR, A ICONOGRAFIEI, A DOGMELOR, ETC. CULMINAND CU APROPIEREA DE CATOLICISMUL ANTIHRISTIC.

        „Capetele în formă de crin (!!!) ale acestei cruci evocă Sfânta Treime.” – CE VORBESTI NENE? AI AUZIT VREODATA IN VIATA TA DE „SFANTA TREIME PAGANA”?

        http://www.inspiringphilosophy.org/wp-content/uploads/2015/11/is-the-trinity-pagan-400×284.jpg0

        Adica paganele „fleur de lys”, (florile de crin) merovingiene pentru tine sunt ” sută la sută ortodoxe”?

        https://historysnewbeginning.wordpress.com/2015/02/27/fleur-de-lys-a-lost-symbol-of-the-merovingians/

        Mda … eu m-am lamurit cu tine ce stii! Daca esti ortodox pune-te la punct, iar daca nu esti … fa-ti treba ce o ai de facut!

        Apreciază

      • tanase said, on februarie 18, 2017 at 8:59 pm

        @Spaceman

        Apreciază

      • Spaceman said, on februarie 18, 2017 at 9:35 pm

        @tanase
        Veșminte preoțești creștin ortodoxe:

        Ce zici de veșmintele de preot creștin ortodox din imaginea de mai sus, sunt după canoane?
        Ești de partea patriarhilor Bartolomeu I (Archontonis) al Constantinopolului și Daniel?

        Călăuze oarbe care strecuraţi ţânţarul şi înghiţiţi cămila! (Sfânta Evanghelie după Matei Capitolul 23 Verset 24)

        Apreciază

      • Riko said, on februarie 18, 2017 at 11:40 pm

        Sa schimbat logoul, arata frumos si înainte, dar acum arata si mai frumos. Cum se vede asa micuta, parca e cusuta si parca are aripi. Culorile sunt foarte potrivite.

        Apreciat de 1 persoană

      • tanase said, on februarie 19, 2017 at 12:50 pm

        @Spaceman, in discutia pe care am avuto in vara cu un staret legata de vesmintele preotesti, mi-a spus asa; „maicile care se ocupa de vesminte nu pot sa faca nimic deoarece masinile respective de brodat vin cu programele respective”.

        Eu am plecat de aici; „Avem urmatoarea logica; Exista masoneria – masoneria foloseste simboluri – ierarhii (pot fi) masoni – Biserica (poate avea) simboluri masonice (puse clar sau stilizate)”. Logica imi spune clar ca unde sunt masoni, sunt si simboluri.

        Apoi am argumentat postatand o informatie (care nu este a mea ci luata …), tu ai venit cu un contraargument si tot asa, pana te-ai epuizat si ai trecut la atac.

        „Ce zici de veșmintele de preot creștin ortodox din imaginea de mai sus, sunt după canoane?
        Ești de partea patriarhilor Bartolomeu I (Archontonis) al Constantinopolului și Daniel?” – esti total ilogic, Daniel e de partea masoneriei, stiu si copilasii traseul lui pana a ajuns … ceea ce este!

        ‘Călăuze oarbe care strecuraţi ţânţarul şi înghiţiţi cămila! (Sfânta Evanghelie după Matei Capitolul 23 Verset 24)” – Vai da’ ce mi-ai spuso …, duhnesti de atata duhovniceala care iese din tine. Serios ca esti penibil!

        Apreciază

      • Spaceman said, on februarie 19, 2017 at 9:07 pm

        @tanase

        Răspunde te rog frumos la întrebările mele, nu o scălda. Dacă acele veșminte de preot ortodox din imaginea inserată în mesajul meu sunt sau nu sunt după canoanele Bisericii Ortodoxe , și dacă tu ești sau nu ești de partea patriarhului Bartolomeu I (Archontonis) al Constantinopolului și a patriarhului Bisericii Ortodoxe Române, actualul patriarh Daniel. Nu te-am întrebat de partea cui este… Daniel.

        Apreciază

      • tanase said, on februarie 19, 2017 at 11:46 pm

        @Spaceman,
        ” Dacă ACELE VESMINTE de preot ortodox din imaginea inserată în mesajul meu sunt sau nu sunt după canoanele Bisericii Ortodoxe” – vesmintele probabil sunt canonice insa FORMA CRUCII nu e corecta.

        ” dacă tu ești sau nu ești de partea patriarhului Bartolomeu I (Archontonis) al Constantinopolului și a patriarhului Bisericii Ortodoxe Române, actualul patriarh Daniel.” – nu sunt nici cu Bartolomeu si nici cu Daniel. Daca erai atent la modul in care am pus problema, iti dadeai lesne seama ca aceasta intrebare nu are logica, dar … in fine…

        Stii care FORMA A CRUCII este corecta? Eu ca ortodox, atunci cand ma inchin fac asa; unesc degetele si duc mai intai mana la frunte, la buric, umarul drept si umarul stang. Hristos apare pe CRUCEA CU BRATE INEGALE, nu pe o cruce ca cea de pe masina salvarii!

        Iar ca sa pricepi mai bine „logica crucii” iti redau un pasaj mai jos;

        „Deci cum ne facem corect semnul Sfintei Cruci?

        TREBUIE sa ne unim mai întâi primele trei degete ale mâinii drepte, care simbolizeaza Unitatea Sfintei si Nedespartitei Treimi. Celelalte doua degete se aseaza în palma semnificând coborârea Fiului lui Dumnezeu pe pamânt din Cer (cele doua degete semnificând cele doua firi ale lui Hristos). Degetele împreunate ating mai întâi FRNTEA – pentru a sfinti mintea – apoi BURICUL – pentru a sfinti simturile, apoi UMARUL DREPT si UMARUL STANG – pentru a sfinti puterea trupului.

        Atunci când atingem fruntea spunem “În numele Tatălui”, când atingem buricul “și al Fiului”, iar când atingem umărul drept și apoi pe cel stâng spunem “și al Sfântului Duh”. Nu trebuie să ne grăbim când facem semnul sfintei cruci, sau să facem mai multe cruci, în grabă, și fără a face mișcarea completă, fără evlavie. Faceţi una şi bună decât o mie şi strâmbe, una şi corectă decât o mie şi rele!

        Daca dorim sa facem si o închinăciune (metanie mică), ne aplecam numai dupa ce mâna este din nou lasata sa cada pe lânga trunchi. De ce? Pentru ca tocmai am închipuit Crucea de pe Golgota si ne închinam ei. Uneori se mai observa o alta greseala, destul de raspândita: închinaciunea se fac în acelasi timp cu semnul Crucii. Nu trebuie sa facem acest lucru (rupem Crucea).

        DACA INSA ne oprim cu semnul Sfintei cruci LA PIEPT, si nu la buric, ATUNCI crucea pe care o facem apare rasturnata si fara sa vrem transformam Crucea lui Hristos într-o cruce satanista.”
        Multumit?

        Apreciază

  4. didi said, on februarie 17, 2017 at 8:47 pm

    Va rugam cateva date si indicatii unde putem depune si 2%.
    As dori daca se poate si un articoldespre Valeriu Gafencu – Sfantul Inchisorilor


    Apreciază

  5. Angela said, on februarie 17, 2017 at 9:23 pm

    off topic

    Magazin din sua in care se intra doar pe baza acceptarii fotografierii biometrice: http://www.blacklistednews.com/Retail_store_demands_everyone_submit_to_cop_run_facial_recognition_before_gaining_entry/56881/0/38/38/Y/M.html

    In Romania toate fotografiile de la documentele emise de autoritatile publice sunt biometrice si formeaza asadar o baza de date uriasa. In aceste conditii este banal ca printr-o simpla adaptare de software sa se analizeze chiar si in timp real informatiile de la camerele amplasate pe strazi, magazine sau orice alte alte spatii si sa fie identificate toate persoanele din imagini pe baza caracteristicilor biometrice.

    Vedem ca analizele pe baze de date sunt din ce in ce mai folosite de servicii. Sunt relevante multe dintre informatiile din dosarele procurorilor DNA pe care le-au primit in urma colaborarii cu sri. Impreuna cu ceea ce declara turnatorii (constransi sau nu) si cu practicile abuzive ale procurorilor s-a ajuns deja in situatia de trista amintire a anilor 50. Sub ochii nostri se construieste un adevarat big brother si se pare ca sunt destui cei care aplauda asta.

    Apreciază

    • luigilucretiu said, on februarie 19, 2017 at 12:30 am

      fotografiile facute inainte de 1990 sau inainte de 2007 nu erau biometrice??

      Apreciază

      • Riko said, on februarie 19, 2017 at 12:37 pm

        luigilucretiu
        Orice fotografie care are o calitate cat de cat, poate fi folosita pentru a lua datele faciale ale cuiva.

        Cea mai importanta zona e cea de la varful exterior a sprancenelor pana la baza nasului.

        Apreciază

      • el said, on februarie 19, 2017 at 12:39 pm

        luigi

        nu

        Apreciază

      • luigilucretiu said, on februarie 19, 2017 at 4:14 pm

        el
        atunci ce trebuie sa fac in conditiile in care refuz sa semnez de primire a cartii de identitate simple ?
        e suficient sa refuz sa semnez de primire sau trebuie neaparat sa depun si plangerea prealabila si apoi sa depun actiune in conteciosul administrativ pentru a fi sigur ca nu sunt pecetluit cu semnul fiarei?

        mentionez ca nu am avut niciodata un card din plastic ,am refuzat sa semnez de primire si am plecat fara cardul de identitate din plastic.
        in cazul in care trebuie neaparat depusa plangerea prealabila si actiunea in contencios dupa cat timp trebuiesc depuse dupa eliberarea buletinului pe care refuz sa semnez de primire?

        in apocalipsa14 ,11 scrie „Si fumul chinului lor se siue in vecii vecilor. Si nu au odihna nici ziua nici noaptea cei ce se inchina fiarei si chipului ei si oricine primeste semnul numelui ei.”adica oricine SEMNEAZA DE PRIMIRE a semnului numelui ei ,a cardului simplu de identitate cu semnul fiarei…

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on februarie 19, 2017 at 10:22 pm

        luigi

        nu stiu sa-ti raspund la intrebarea cu contenciosul.
        e foarte bine ca nu ai primit niciodata card de plastic, cel ma bine va fi cand nu vom mai avea nici nici CNP-ul ( ne vom lepada de el implicit prin refuzarea actelor noi electronice cand cele vechi cu cnp si fara cip nu vor mai fi valabile)
        poate ca tu nu ai nici CNP si atunci esti pe calea cea buna in vreme ce noi inca ratacim cu actele noastre cu cnp.
        Doamne ajuta.

        Apreciază

      • saccsiv said, on februarie 19, 2017 at 10:45 pm

        Lupta contra actelor cu CIP trebuia începută de la CNP. Cazul unui român care se luptă de peste 5 ani. Iată pașii pe care i-a urmat

        http://ortodoxinfo.ro/2017/02/15/lupta-contra-actelor-cu-cip-trebuia-inceputa-de-la-cnp-cazul-unui-roman-care-se-lupta-de-peste-5-ani-plus-pasii-pe-care-urmat/3/#.WKoDwHU2vDA

        Apreciază

      • luigilucretiu said, on februarie 20, 2017 at 8:55 am

        Certificatul constatator de nascut viu e singurul act fara cnp
        am depus la regisratura arhiva starii civile cererea pentru eliberarea actul de nascut viu cu scopul de a ma lepada de persoana cnp caracter fictiv comercial al statului si nu de a ma murdari mai tare cu aceasta mizerie biometrica a statului cartea simpla de identitate 666 cu suport de memorie pentru cardul de sanantate .

        la arhiva starii civile mi-au zis ca nu poate sa imi dea certificatul de nascut viu findca am buletinul expirat . Cei de la Serviciul de evidenta a populatiei mi-a promis ca-mi va elibera o carte provizorie de identitate pe durata de 1 an ,dar nu s-au tinut de cuvant si mi-au eliberat o carte de identitate simpla cu suport de memorare pentru card de sanatate.Am refuzat sa semnez de primire si am plecat fara cartea de identitate.

        poate ca singura solutie de lepadare de persoana cnp a statului se face declarand verbal ca ca nu sunt persoana cnp a statului si ca sunt fiinta vie in carne si oase cu trup si suflet al lui Iisus Hristos.

        Apreciază

  6. remus said, on februarie 17, 2017 at 11:04 pm

    Decizie controversată! GUVERNUL PLĂTEŞTE PROSTITUATE pentru CETĂŢENI! Accesul se obține la doctorul de familie

    http://spynews.ro/actualitate/decizie-controversata-guvernul-plateste-prostituatie-pentru-cetateni-accesul-se-obine-la-doctorul-de-familie-126191.html

    Apreciază

    • Mihai said, on februarie 18, 2017 at 10:43 am

      Remus, supermemorandumul este deja pus în aplicare, atît că în Germania este întrunite stadiu mai avansat iar la noi mai la început, pe de altă parte sunt indivizi din sfere mai influente care sunt patroni de bordeluri și este firesc sa de de-a tot soiul de legii în favoarea lor, că deh aceștia au mituit la greu pt așa ceva

      Apreciază

  7. Iones said, on februarie 18, 2017 at 1:09 am

    Observator TV: Preotul rocker şi vlogger ține predici pe YouTube
    „Pana la urma, muzica rock este o arta”

    Apreciază

    • Mihai said, on februarie 18, 2017 at 10:44 am

      Asta a băut apă după popa Necula

      Apreciază

      • el said, on februarie 19, 2017 at 12:40 pm

        Mihai

        cocalar !

        exemplar produs la fabrica de apropzaristi care produce popi pe banda rulanta … pardon REBUTURI pe banda rulanta

        Apreciază

    • costel said, on februarie 18, 2017 at 1:43 pm

      Se vede „credinta” acestui tanar „preot” (si cam ce a invatat in seminar!) care vrea sa schimbe ceva(?) si dupa tabloul argintat importat din italia care inlocuieste Icoana Domnului nostru Iisus Hristos. Dumnezeu sa-l ierte si sa-l aduca acasa, sa-l trezeasca din ratacire!
      off topic : ieri la constanta chemtrails-uri din belsug!

      Apreciază

      • Raluca said, on februarie 18, 2017 at 4:54 pm

        Ieri și la București chemtrails-uri din belsug, din abundență.

        Apreciază

    • VioletaB said, on februarie 19, 2017 at 12:00 pm

      Uraciune… imbracat ca un rocker in biserica… vai de capul lui de inselat. Acest preot a inceput sa se faca cunoscut prin campania sa de a salva copiii de la avort, convingand tinerele mame sa pastreze copilul. Fapta laudabila de altfel! Dar luand totul pe de-a intregul, incluzand iubirea de sine si pozele narcisisto-fotomodel pe care le posteaza pe Facebook, cat si alte din „credintele” sale, gen aceasta fata de muzica rock… mare arta, cat si pozele cu dna „preoteasa” de pe Fb ei, care numai a preoteasa nu arata… ei bine, tabloul e complet. Nu inteleg cum asemenea oameni pot afirma cu atata lejeritate ca preotia e vocatia lor. Oare nu isi da seama cata responsabilitate are un preot in fata lui Dumnezeu pentru credinciosii pe care nu ii indruma pe calea buna?

      Apreciază

  8. Raluca said, on februarie 18, 2017 at 9:47 am

    Off topic. Întrebare care mi-a fost pusă de cineva la care n-am știut să dau un răspuns: pentru cei care făceau sau fac milostenie la biserică dând bani preoților care au grijă de familii cu mulți copii, sau care au grijă de copii și de bătrâni abandonați sau cu handicapuri fizice, dar care sunt în același timp preoți pomenitori, ce ar trebui să facă aceste persoane, să continue să facă milostenia ca și înainte, sau să o direcționeze în altă parte. Și dacă da, atunci unde? Dați vă rog câteva exemple concrete. Mulțumesc.

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 18, 2017 at 11:15 am

      Raluca

      Milostenia e milostenie. Nu-l intrebi pe sarac mai inainte daca e ortodox sau nu.

      Apreciază

      • Raluca said, on februarie 18, 2017 at 2:09 pm

        Da, așa este. Milostenia e milostenie. Mulțumesc pentru răspuns.

        Apreciază

      • VioletaB said, on februarie 19, 2017 at 12:02 pm

        Aveam si eu aceasta dilema. Multumesc si eu de raspuns.

        Apreciază

  9. VIO 333 said, on februarie 18, 2017 at 3:49 pm

    Si eu sunt de acord cu bani prin SMS , daca se poate . Asta si din cauza faptului ca …. devenim tot mai comozi ! Influenta vestica ! Cum zice romanul : ” lenea e cucoana mare ” ! As avea totusi o intrebare la dl. Lucian Man(dr)uta care dupa alegerea lui Iohanis tot spunea ceva de cerseala in franceza … cred ca-si mai aminteste ( referitor la cei care nu votasera cu Iohanis ) ! Pai suntem liberali sau ….numai cateodata ? Sa nu-mi spui ca n-are nici o legatura una cu alta ca nu te pot crede ! Referitor la presa independenta e de discutat mult si bine ! Nu exista asa ceva ! Ca si la fotbal , cine da banul face regulile ! Sa nu fim elefanti ( cum zicea cineva mai deunezi ) si sa incercam sa ne ascundem in cires ca ni se pot vedea ochii ! Partea foarte proasta , la noi la romani , este ca suntem foarte usor de manipulat , suntem patimasi si nu suntem cu adevarat ORTODOXI TRAITORI , nu numai prin botez , cum ne declaram mereu in proportie covarsitoare ! Multi , daca nu foarte multi , ar trebui sa umblam cu o foaie de hartie la noi in permanenta si un chibrit sa putem produce repede si oricand CENUSA , sa ne punem in cap ( care are ) ! In rest , DOAMNE ajuta-ne dupa mare mila TA !!!

    Apreciază

  10. berlin said, on februarie 18, 2017 at 6:43 pm

    vipera care a strâns de gât România acum zbiară că se sufocă țara și dorește să o salveze doar ca să ia locul cel mai înalt de pe cioată .

    https://www.dcnews.ro/masonii-semnal-de-alarma-pentru-romani-totul-are-o-limita-ce-se-intampla-la-noi-nu-se-intampla-nicaieri-in-lume_517383.html

    Apreciază

  11. Lucian said, on februarie 18, 2017 at 9:59 pm

    Frate Vasile cred ca pentru ajutor ar fi mai oportun serviciul cu plata prin sms ….sms la nr x pentru ajutor 2 Euro …ar fi mult mai simplu , nu stiu daca e asa ceva acum ca nu am vazut iar daca nu e poate ai putea sa faci .

    Apreciază

    • Ionut said, on februarie 19, 2017 at 9:27 pm

      Din cate stiu (nu cunosc toate detaliile), plata prin SMS se taxeaza serios de catre operatorul de telefonie. Probabil ca e negociabil, dar pentru o asociatie mica, aflata la inceput de drum, e greu sa negocieze un comision avantajos. Daca ar fi asa simplu, toate asociatiile si-ar stabili o astfel de modalitate de finantare.

      Apreciază

  12. ioana L. said, on februarie 19, 2017 at 4:24 pm

    frate „el”
    in orasul in care stau(mic oras de provincie cu vreo 5 Biserici), toti preotii ii pomenesc pe ierahii Episcopiei, aserviti desigur, Mitropoliei. Nu am cum sa caut si sa merg la Biserici unde nu sunt pomeniti ierarhi care au aderat la Sinodul din Creta. Ce sa fac….? am nevoie sa merg la Sf.Liturghie. Si am spus asa….daca preotii sunt nevrednici, stiu ca Sfintii Ingeri slujesc in locul lor. gresesc? Ce sa fac?

    Apreciază

    • el said, on februarie 19, 2017 at 9:14 pm

      ioana L.

      sa NU MERGI la preotii aceia, aceasta este parerea mea daca ma intrebi.

      nici eu NU MERG DECAT CAND pot la preot NEpomenitor de eretic.
      mai bine mergi de 2 ori pe an sau cand poti la preot cu Ortodoxie CURATA decat sa te amagesti cu „justificari” dupa mintea omului CAZUT care cauta sa scuze APOSTAZIA si sa RELATIVEZE Adevarul ca sa-ti dai constiinta buna /sa-ti amagesti constiinta.

      Hristos NU ne-a trimis ingerii sa slujeasca slubja preotului ci a trimis OAMENI carora le-a dat PUTERE DE SUS prin darul hirotoniei, si le-a poruncit „botezati in Numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh INVADANDU-I SA PAZESACA TOATE cate v-am spus voua” .. si DOAR FACAND ei asa va fi Hristos cu ei pana la sfarsitul veacului.

      daca NU PAZESC TOATE cele spuse noua de Hristos si de Duhul Sfant trimis in lume dupa Cincizecime DEGEABA slujesc popii aia si DEGABA au hirotonie de Sus ca NU EI fac ceva/pot ceva ( in mod magic/automat prin recitarea unor rugaciuni /invocari dar FARA sa aibe Dreapta Credinta, ca nu inocarile/rugaciunile pot sa SLIEASCA pe Dumnezeu ci IMPREUNA LUCARE in Duhul Adevarului a protului cu Hristos) ci Hristos si Duhul Sfant care SFINTESC prin ei.
      Si Sfantul Duh NU STA la un loc cu EREZIA/INSELAREA /APOSTAZIA, nici Hristos NU STA cu omul care NU IL ASCULTA/ IL HULESTE prin erezia lui.

      ingerii slujesc prin preotul PACATOS iar NU prin cel MINCINOS/ INSLEAT/ERETIC caci pacatul presonal al preotului NU STRICA darul hiroto iei ci doar luii i se face spre OSNADA, pe cand EREZIA/ APOSTAZIA DARAMA Biserca XONTRAZICAND pe Dumnezeu si HULIND Poruncile Lui.

      in probeme de Dogma NU E PRIMITA „iconomia” ! adica NU SE POATE FACE RABAT la Dogma de dragul NIMANUI , caci NU PUTEM sa HULIM pe DUmnezeu /MINTIM lunand MINCIUNA EREZIEI in locul Adevarului si sa ceredm ca ne mantuim facand asta pe motiv ca ne e greu/lene sa cautam preot curat.

      Sf Maxim Marturistorul UNDE s-a imparatasit / UNDE a mers la Bserica TATA ANI in vremea EREZIEI monofizite/monotelite cand Papa Martin era la Roma si el la Bizant simplu monah fiind?

      sau crezi ca dusul la beserica (INSLEATILOR) mantuieste AUTOMAT sau kilul de „impartasanie” (de la APOSTATI) ?

      Apreciază

      • el said, on februarie 19, 2017 at 9:39 pm

        Dumnezeu poate trece cu vederea( orin iconome) pacatele PERSONALE ale preotului si sa sfinteasca Sfintele printr-un preot PACATOS de dragul celorlati, dar asta DOAR atunci cand TOTI si preotul pacatos si Turma lui sunt in Dreapta Credinta, adica in ASCULTARE de Dumnezeu, ca Dogma este ADEVAR REVELAT si cine NU respecta Dogma pe Dumnezeu NU IL ASCULTA !!

        dar Dumnezeu NU SE CONTRAZICE pe Sine ca sa ramana/sa lucreze prin/ in omul care NU ASCULTA Dogma si HULESTE pe Dumnezeu umbland dupa „invataturile” mintii lui si ale dracilor.
        Dumnezeu este NESCHIMBAT si nu zice cand una cand alta , iar Mantuirea e posbila DOAR cu conditia Dreapta Credinta care este ASCULTAREA DE Dumnezeu !

        relativizarea Adevarul e treaba diavolului, ca el a RASTLAMACIT ASCULTAREA de Dumnezeu la Caderea lui Adam si de atunci la fel face asta continuu cu neamul omenesc care iubeste mai mult ascultarea de diavol ( cu „justificari” confortabile) decat ASCULTAREA STRICTA de Dumnezeu.

        Apreciază

      • Lucian said, on februarie 19, 2017 at 10:50 pm

        Cred ca te înșeli „el” harul este în BOR lucrător și mântuitor încă. IAr dacă Domnul încă nu părăsit pe pomenitori si ierarhi orcine merge la sf Liturghie se folosește iar cel care sta acasă atât timp cât harul este în biserica cred ca greșește. Noi ne-am scârbit de atâta cădere și ce au făcut ei dar dacă Domnul a rămas cu ei mai ramanem și noi.

        Apreciază

      • saccsiv said, on februarie 19, 2017 at 10:59 pm

        Lucian

        Asa o fi pentru copilul ce n-a auzit de ecumenism si Creta. Dar pentru tine cum o fi?

        Apreciază

      • Ioana said, on februarie 20, 2017 at 9:39 am

        Cuvântul Părintelui Antim 🙂

        „…Și durerea mare…, încă sunt creștini care sunt frământați de lucrurile acestea sinceri pentru mântuire și întreabă: ce vom face, unde ne mai spovedim, unde ne mai împărtășim, unde mai mergem la Liturghie? Asta-i durerea mare! Le-am spus: fraților, dacă o să fie…, o să ajungem ca Sf. Maria Egipteanca. Nu a avut nici icoană, nu a avut nici anafură, nici aghiasmă, nici biserică, nici preot, nici spovedanie, nici Liturghie, nici …nimic! Pocăința, lacrimile și celelalte ne unește cu Hristos! Le-am spus și lucrurile acestea, mai ales la ucenici de-ai mei.”

        -AUDIO (si transcriptul). Parintele ANTIM (ce a parasit Manastirea Bistrita) si parintele HARITON (Muntele Athos) discutand pe tema MARELUI SINOD: “ce vom face, unde ne mai spovedim, unde ne mai împărtășim, unde mai mergem la Liturghie?”
        https://saccsiv.wordpress.com/2016/10/06/audio-si-transcriptul-parintele-antim-ce-a-parasit-manastirea-bistrita-si-parintele-hariton-muntele-athos-discutand-pe-tema-marelui-sinod-ce-vom-face-unde-ne-mai-spovedim-unde-ne-ma/

        Apreciază

      • el said, on februarie 20, 2017 at 12:06 pm

        Lucian

        l-ai vazut tu cumva „harul” ala care e ” mantuitor” al ERETICILOR si al APOSTATILOR? 🙂
        si CUM MASORI tu OBIECTIV SIGUR ca se foloseste cineva din mersul( DEGEABA) la besericaapostata.bor.srl?
        unii mergeau DEGEABA la Biserica si inainte,caci de aia au ajuns acum sa creada BETON ca mai e „har” cacalau INDIFERENT de INCALCAREA Dogmei !!

        sper ca nu te astepti sa te creada cineva cu mintea intreaga pe cuvant de pionier ca asa iti place tie sa crezi/e confortabil pt „contiinta” ta si a altora ca tine !

        eu spun de la Sf Parinti ca HARUL SE IA de la ORICE ERETIC, iar pomenitorii de ERETICI sunt prin COMUNINEA DEPLINA cu ERETICUL pomenit ERETICI si ei si Turma lor !

        tu crezi si faci ce vrei, insa TOTI vom da scoteala Lui Hristos si cei ORTODOCSI cu ACRIVIE si cei care umbla confortabil si „justificat” (dupa mintea lor diavoleasca) cu „harul” APOSTAZIEI pana la Parusie.

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on februarie 20, 2017 at 12:16 pm

        Lucian

        … dacă Domnul a rămas cu ei mai ramanem și noi.” ____ de unde STII tu ca Domnul a ramas cu ei?

        tu ai o problema MARE si de Dogma si de logica, prsuspui à priori ca ERETUCII/POMENITORII de ERETICI mai au „har” pan ala Parusie INDIFERENT cat de MULT/icapatanat INCALCA ei Dogma si HULESC /NECINSTESC/ NU ASCULTA pe Dumnezeu !

        Adevarat ca DIAVOLUL v-a intunecat mintile si vedeti raul bine si Binele rau !
        La tine Ortodoxia e ca alba-neagra, NU CONTEAZA ce crezi( Dogma) si ce faci(ACRIVIA) , daca mergi la cladirile si popimea bor esti SIGUR ca … are „har” AUTOMAT ! .. papa (…eeeuuhh) Lucian dixit !
        bulele papale ale APOSTATILOR ca ei sunt à priori si AUTOMAT „ortodocsi” INDIFRERENT ce cred si ce fac !!

        NO COMMENT !

        ba pentru voi TREBUIE sa schimba Hristos Dogma si sa o agiornammenteze constant conform cu nivelul vostru de DECADERE … ca asa vreti voi sa va mantuiti, dupa mintea voastra , NU ASCULTAND de Dumnezeu.

        si daca DUmnezeu NU l-a iertat/EXEMPTAT de Rasplata CCUVENITA faptei lui nici pe diavol nici pe Adam, pt voi o sa faca rabat de la Sine INSUSI !… pana la Parusie , ca asa vreti voi… sunteti cei mai cu motz din Creatia Lui Dumnezeu, asa creaturi „alese” care sa comande pana si Ziditorului NU a mai avut Dumnezeu pana la voi !!

        Apreciază

      • ioana L. said, on februarie 20, 2017 at 1:26 pm

        frate „el”
        ce parere ai de felul in care pune problema pr.Gheorghe Anitulesei, care mie mi-a placut intotdeauna?

        Apreciază

      • el said, on februarie 20, 2017 at 8:45 pm

        ioana L.

        cu privire la pomenirea ereticilor ecumenisti din pacate parintele Anitulesei (pentru care si eu am un DEOSEBIT respect pentru ACRIVA lui in demascarea/ sesizarea si lupta impotriva INSELARILOR GRAVE care secra Romania boca si dorobantu( imlicit maglavit si vladimiresti) GRESESTE ! 😦 😦 😦

        mai sunt si alti parinti FT BUNI care GRESESC( DEOCAMDATA spre eu) in acelasi mod, pentru ca le e greu sa asculte de Sf Parinti si sa accepte ca ceea ce faceau ei pana acum AZI e EREZIE , anume: ramanerea in comuniune cu ERETICII ( prin pomenirea lor) atata vreme cat si episcopii cu oarece constiinta care au vorbit FATIS IMPOTRIVA ereziei ecumeniste si a sinodului talhresc de la Creta RAMAN favorabili si POMENESC episcopii NOTORIU ERETICI ca celofan savu ( cazul lui ierotheos vlahos care e cel putin simptomatc pentru SCHIZOFRENIA NEASUMARII pana la capat Ortodoxiei ___ sa luam aminte ca DOAR cel ce va rabda si va tine INTOCMAI cu ACRIVIE Adevarul PANA LA SFÀRSIT se va mantui, restul… va urma gunoiul pentru iad !!) sau a episcopilor Ioan al Antiohiei sau delegatia georgiana care… s-au imparatsait si au coliturghist in mod SCHIZFREN si FARA MINTE cu ERETICI NOTROII FARA sa priceapa ca asta II DESCALIFICA ca ortodocsi si ca facand asta AU CAZUT GRAV si ca DACA NU SE POCAIESC de aceste CADERI vor CADEA SI MAI RAU si vor ajunge ca ERETICII ecumenisti .. dar sub o forma si mai perversa de CRIPTOecumenisti !

        asadar ca sa spun pe scurt :
        NU SUNT DE ACCORD cu el in pomenirea lui de ERETIC cu „justificari” … din burta .
        e vorba pana la urma si la el de LASITATE/CONFORTUL „constiintei”, caci NU POT SA CRED ca Par Anitulesei NU PRICEPE si face asta din putinatatea mintii…
        dar daca PERSISTA va ajunge chiar sa o faca din CONVINGERE, caci ochiul mintii oricat ar fi el de „rezistent” SE INTUNECA/orbeste prin contaminarea constanta cu EREZIA !

        Apreciază

  13. ioana L. said, on februarie 22, 2017 at 7:42 pm

    Frate „el”
    Intristat este sufletul meu. Cred cu tarie ca ai dreptate. Deci nicio slujba intro Biserica unde sunt pomeniti Ierarhii nu mai e valida. Tatal meu a murit acum doua saptamani si a fost prohodit si ingropat cu o slujba intro asemenea Biserica. Ce sa cred? E de rau, slujba nu are validitate, fiindca preotii pomenesc Ierarhii? Cum sa ma rog pt.el? Am dat slujbe la o Manastire, dar habar nu am daca acolo se pomenesc Ierarhii care au aderat la Sinodul din Creta….Sfanta Liturghie nu mai e valida in asemenea Biserici, e clar. Deci nicio o altfel de slujba….Cununia, Botezul, Sf.Maslu, inmormantarea. Spune-mi ce sa fac?

    Apreciază

    • el said, on februarie 22, 2017 at 8:31 pm

      ioana L.

      Dumnezeu sa il ierte !

      nu tebuie a ne intristam atata!
      moartea si viata sunt in Mainile Lui Dumnezeu, noua ni se cere DOAR PAZIREA Poruncilor si ASCULTAREA de Dumnezeu ( Dogma !) , doar pentru acestea vom da socoteala la Judecata.
      Si daca noi pentru ACRIVIA la Dogma si pentru DRAGOSTEA Lui Dumnezeu ( ” cel ce PAZESTE Poruncile este acela care ma IUBESTE !” _vezi Evanghelia Ioan) FUGIM in toate de EREZIE si INSELARE , atunci NIMIC NU ne poate vatama si NU ni se va cere socoteala pentru cele care NU mai stau in puterea noastra.

      poti sa dai pentru sufletul lui Liturghii si Parastase la PREOTII NEPOMENITORI din tara, sa trimiti la PS Jar i Ucraina si sa trimiti in Bulgaria ( ca e la 2 pasi de Dunare) slujbe ( cel mai bine mergi pesonal si cauti sa vorbesti cu un preot d ela Varna de exemplu care VA PRICEPE si VA PRIMI jerfa ta. Daca iti pui la inima aceasta Dumnezeu VA AJUTA sa IMPLINESTI trimitandu-ti TOATE cele de care ai nevoie sa reusesti planul tau.

      nu conteaza cu cine a fost ingropat trupul cel stricacios din tarana, daca SUFLETUL e ajutat cum se cuvine, chiar si mai tarziu, la vremea la care iti va sta in putinta sa faci asta, caci ce sunt cateva sapatmani/luni fata de VESNICIE?
      Doamne ajuta si mult curaj!
      Sufetele dreptilor sunt in Mana Lui Dumnezeu.

      Apreciază

      • ioana L. said, on februarie 24, 2017 at 1:30 pm

        Draga frate „el”
        Multumesc pentru sfaturi si indemnuri. Voi face multe rugaciuni pt.ca Bunul Dumnezeu si pr.meu duhovnic(mare parinte, trecut la Domnul) sa-mi arate calea. Trebuie sa ma crezi ca nu am posibilitatea fizica(stau departe de Dunare) si nici financiara de a merge in Bulgaria. Tare m-as duce la pr.Jar, dar…..M-am uitat in judetul meu sa gasesc o Biserica unde nu se pomenesc Ierarhii, dar nu am gasit. Bunul Dumnezeu sa-ti rasplateasca bunatatea si dragostea cu care ai raspuns.

        Apreciază

      • el said, on februarie 24, 2017 at 9:19 pm

        ioana L.

        cum ilcheama?
        o sa-l pomenesc si eu cand pot la preoti DREPTI.

        Apreciază

  14. ioana L. said, on februarie 26, 2017 at 5:38 pm

    Panait. multumesc pt bunatate. era tatal meu vitreg, dar am avut tare multa grija de el. m-a crescut de la 6 ani. in ultimii trei ani a fost extem de bolnav.Domnul sa ne ajute pe toti! Tu, draga frate mai ai parinti?

    Apreciază

    • el said, on februarie 26, 2017 at 6:04 pm

      ioana L.

      nu. sunt morti demult.

      Apreciază

      • ioana L. said, on februarie 27, 2017 at 11:20 am

        Domnul sa-i odihneasca cu dreptii.

        Apreciază

      • el said, on februarie 27, 2017 at 8:01 pm

        ioana L.

        Multumesc. Dumnezeu sa aibe Mila si de noi pacatosii!

        Dumnezeu sa-i ierte pe parintii mei !
        ca despre dreptatea lor nu stiu ce va fi socotit Dumnezeu, eu ii pomenesc si nadajduiesc sa fie iertati si primiti si ei in Imparatia Cerurilor cu Judecatile pe care le stie El.

        Apreciază

  15. […] pe blog, am dat exemplul si altui portal care se sprijina pe cititori. In februarie am dat si alte exemple. Va mai dau doua, de peste […]

    Apreciază

  16. […] NU AJUTAŢI FINANCIAR atunci NU AVEŢI PRESĂ LIBERĂ. […]

    Apreciază

  17. […] NU AJUTAŢI FINANCIAR atunci NU AVEŢI PRESĂ LIBERĂ […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.