Saccsiv – Weblog

Regizorul Constantin Vaeni DESPRE MANIFESTANTII din Piața Victoriei: MASA AMORFA DE FIGURANTI, behăie Imnul Național și flutură nerușinat Tricolorul

Posted in Uncategorized by saccsiv on Februarie 16, 2017

Foto: http://adevarul.ro/news/eveniment/manifestantii-piata-victoriei-vor-faca-weekend-maraton-democratiei-tricolor-uman-1_589ebb745ab6550cb85c35be/index.html

   Iata ce putem citi la Regizorul Constantin Vaeni despre manifestanții din Piața Victoriei: Masă amorfă de figuranți, behăie Imnul Național și flutură nerușinat Tricolorul de pe Flux24:

Regizorul Constantin Vaeni aducă grave acuzaţii manifestanţilor din Piaţa Victoriei într-o postare pe faceboook.

O masă amorfă de figuranți.. care habar  n-au în ce film fac ei figurație, nici cine sunt: „scenaristul, regizorul și producătorul” filmului cu pricina, desi n-or fi ei chiar toți doar „figuranți de rând” – sunt și o întreagă șleahtă de samsari de figuranți, care-i aduna.. – „convocându-i la filmare” și mânându-i din spate, ca la „defilare”, prin fața camerelor televiziunilor.. ca turmele de oi la păscut, ori la tuns?!..- behăind „Imnul național” si fluturând – în mod nerușinat și.. aiurea.. – Tricolorul României, de ca și cum ei „ar fi” România?!, afirmă regizorul.

„Cum adică: Johannis își „pregătește” cel de-al doilea mandat?.. Care „mandat”.. – de la cine l-ar lua ?.. cine sa i-l dea ?!..- fiindcă e a nu știu câta oară auzim cum.. pe la tot felul de emisiuni tv.- d’astea în care se mestecă vidanje întregi de vorbe, se mestecă, mai nou, și idioțenia asta! – probabil că de dragul.. conversației!..

Ce fel de „mandat”?..- poate.. „de aducere” – deși asta, „de aducere”, ar fi trebuit să fie deja.. în curs!.. Da’ și chiar dacă asta ar fi în capul plăvanului.. și-al unora dintre puzderia de chelnerii și de lustragii care roiesc prin preajma lui,.. pai da – mai servitorilor! -.. la viitoarele alegeri prezidențiale,.. adică, hăt!.. peste doi ani,.. vă-nchipuiți că vor vota numai aștia cu „luminițele” în mâini, de prin p.ta Victoriei, sau de pe unde-or mai bate ei străzile.. pentru „un viitor luminos” al României?! Așa vă închipuiți voi, toți cei care „dezbateți” această.. < ipoteza > bezmetică?.. Pai și-atunci ce-ar trebui să înțeleagă lumea.. și „să accepte”?.. – că pentru „un al doilea mandat” al unuia.. Johannis,.. din Sibiu -pe dreapta,.. o întreagă țară trebuie să se lase împinsă în.. dezmaț stradal,.. în balamuc social și politic,.. și într-un tămbălău inept,.. întreținut de o masă amorfă de figuranți.. care habar  n-au în ce film fac ei figurație, nici cine sunt: „scenaristul, regizorul și producătorul” filmului cu pricina, desi n-or fi ei chiar toți doar „figuranți de rând” – sunt și o întreagă șleahtă de samsari de figuranți, care-i aduna.. – „convocându-i la filmare” și mânându-i din spate, ca la „defilare”, prin fața camerelor televiziunilor.. ca turmele de oi la păscut, ori la tuns?!..- behăind „Imnul național” si fluturând – în mod nerușinat și.. aiurea.. – Tricolorul României, de ca și cum ei „ar fi” România?!..- alături de.. culmea!.. steaguri d-ale .. UE,.. SUA , Canadei și dracu mai știe de-ale cui?..  Asta ce-o mai fi?!..  Oare cine-ar mai avea, de fapt, nevoie de „ober-figurantul”.. Johannis.. și de ce ?!.. pentru încă un „mandat”?!..  România?!..,  a scris Vaeni pe Facebook.
CONSTANTIN VAENI CONFORM WIKIPEDIA:

Prima sa legătură cu filmul a avut loc în Dincolo de brazi (1958), regizat de Mircea Drăgan și Mihai Iacob, despre un grup de ostași români ce au împiedicat în toamna anului 1944, împreună cu locuitorii unui sat de munte, retragerea unei unități germane. Adolescentul Constantin Vaeni a apărut ca actor în acel film.[1]:p. 186 Ulterior, el a absolvit în anul 1969 cursurile de regie de film de la IATC.

Constantin Vaeni a debutat ca regizor secund al filmului Printre colinele verzi (aprilie 1971), regizat de prozatorul Nicolae Breban.[1]:p. 234 A lucrat apoi câțiva ani ca regizor de filme documentare, realizând scurtmetrajele Apoi s-a născut orașul (1972), ce prezenta ultimele clipe ale vechii Orșove, ce a fost mutată din calea apelor Dunării,[1]:p. 272 Suflet din sufletul neamului său (despre personalitatea lui Nicolae Bălcescu), Play-Cupa Davis (despre finala de Cupă Davis în care au jucat Ilie Năstase și Ion Țiriac), Începuturi (despre repartizarea unor proaspăt absolvenți de facultate pe plaiuri tulcene, bihorene, brăilene și vrâncene, pe fundalul muzical al unei balade cântate de Tudor Gheorghe) și Lungul drum al pâinii către casă, un film de montaj despre asanarea Insulei Mari a Brăilei și transformarea bălții în teren arabil).[1]:p. 273

El a trecut apoi în februarie 1975 la lungmetrajul de ficțiune, realizând filmul Zidul, ce prezenta „un adevărat ritual al claustrării, cu consecințe – psihice, moral-volitive, fizice” al unui tânăr (Gabriel Oseciuc) care a tipărit singur, izolat timp de câteva luni într-o încăpere zidită, ziarul clandestin România liberă.[1]:p. 257 Au urmat filmele Buzduganul cu trei peceți (1977), o versiune politizată a evenimentelor ce au condus în 1600 la unirea celor trei țări române, cu Victor Rebengiuc în rolul lui Mihai Viteazul,[1]:p. 257 Vacanța tragică (1979), inspirat din romanul Nada Florilor de Mihail Sadoveanu, despre un conflict cu final tragic între luptătorii socialiști și forțele de poliție în timpul revoltei țărănești din 1888,[1]:p. 257 și Ancheta (1980), un film de actualitate.[1]:p. 258

Filmul Imposibila iubire (1984) a adaptat romanul Intrusul al lui Marin Preda, păstrând spiritul operei literare.[1]:p. 319 În filmografia regizorului au urmat Acasă (1985),[1]:p. 309despre un tânăr muncitor constructor (Șerban Ionescu) care este frământat de dorința întoarcerii în satul natal,[1]:p. 363 și Drumeț în calea lupilor (1988),[1]:p. 310 ce prezintă ultimele ore din viața istoricului patriot Nicolae Iorga (interpretat de Valentin Teodosiu).[1]:p. 396

A mai realizat periodic și alte filme documentare: Teatrul cel Mare (1979), ce i-a omagiat pe marii actori ai teatrului românesc,[1]:p. 296 Campionii (1981), un film de montaj despre marii sportivi români din ultimele trei decenii,[1]:p. 342 și După 20 de ani, Orșova (1989).[1]:p. 372 A apărut, de asemenea, ca actor în filmul Ultimele zile ale verii (1976) al lui Savel Stiopul.[1]:p. 286

După Revoluția din decembrie 1989, Constantin Vaeni a fost director al Studioului de Creație „Gamma” (1990-1993) și membru al Consiliului Național al Audiovizualului (1993).

A fost distins de Asociația Cineaștilor din România (ACIN) cu premiul Opera Prima pentru filmul de scurt metraj Apoi s-a născut orașul (1972),[3]:p. 12 cu premiul pentru film documentar pentru filmul Aproape totul despre grâu (1979)[3]:p. 38 și cu premiul special al juriului pentru filmul Imposibila iubire (1984).[3]:p. 61

   Comentariu saccsiv:

   Cititi va rog si:

Antihristica: REVOLUTIA MULTINATIONALELOR in TARA LEPADATILOR

Foto: MESAJE ANTI CRESTINE la PROTESTELE din CLUJ

FOTOGRAFIA ZILEI: Cu ce seamana multimea din Piata Victoriei?

Reactia istoricilor din Piata Victoriei: “Apelul Academiei Romane este nociv” / Fratilor, asistam la un incredibil experiment social in Piata Victoriei

VIDEO EDIFICATOR: Bannerul catre ANAF si reactia protestatarilor din Piata Victoriei

 

Anunțuri

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ionut said, on Februarie 16, 2017 at 10:40 am

    Sa fim respectuosi domnilor. Manifestantii din Piata Victoriei sunt toti oameni seriosi, buni romani, responsabili, perfect constienti de soarta tarii si a poprului roman.
    Au manifestat si impotriva proiectului de la Rosia Montana, si impotriva defrisarilor masive, impotriva chimizarii alimentelor, impotriva concesionarii aiurea a perimetrlor petrolifere, precum si pentru familia traditionala.
    Da, si am auzit ca vor iesi in continuare la proteste, cu sutele de mii, pana cand nu numai Guvernul Romaniei, dar chiar Comisia Europeana va lua in considerare aceste aspecte si le va rezolva favorabil.
    Si cum sa spui asa ceva despre dl. presedinte Klaus Werner Iohannis, care pretuieste atat de mult padurile Romaniei…

    Apreciază

    • Mihai said, on Februarie 16, 2017 at 8:41 pm

      Pai de acord cu tine, dar cat de prost sa fii sa nu vezi rolul lui plicusor ban, pardon Nicușor Dan, tanti Remus cernea, Monica Macovei și tuturor celor cu state vechi pe la soros, imbarligati prin protestele astea, că sa nu mai vorbim de multinaționale ce asi apară interesele

      Apreciază

      • Ionut said, on Februarie 16, 2017 at 10:15 pm

        Tocmai aici e problema. N-au manifestat decat pentru puscarie, pardon, pentru „statul de drept”…

        Apreciat de 2 persoane

  2. dante said, on Februarie 16, 2017 at 1:14 pm

    Ca sa-ti bati joc de acesti „revolutionari” de serviciu ar fi de facut doar un singur lucru si anume: sa-i lasi sa aleaga ei, dintre ei, un conducator si un guvern si sa conduca ei tara, ca sa priceapa si ei cit de farisei sint. Numai ca in acest scenariu eu nu as vrea sa locuiesc in aceasta tara, nu ca acuma ar fi mai bine. Mare parte din ei sint cei care n-au respect pentru semenul sau, dar iubesc cainii si pisicutele, sint generatia care merge la volanul masinii cu gluga pe cap, ca mafiotii, si iti i taie calea dupa care te injura. Tineri „frumosi” si liberi de Dumnezeu care vor trebui sa astepte iar 20 de ani ca sa vada cit de fraieriti si de penibili au fost. Tudor Gheorghe avea o vorba: zicea ca trebuiesc ascunse bine puloverele de la „revolutie” ca le gasesc astia din generatia mai tinara si iar o luam de la capat.
    Romania este un experiment bine ticluit si coordonat de afara care se realizeaza cu cozile inepuizabile de topor de la noi din tara. Doar Dumnezeu ne mai poate scapa, dar cum sa se poata face asta daca noi I-l izgonim dintre noi ca la „colectiv” ?

    Apreciat de 2 persoane

    • marinela said, on Februarie 16, 2017 at 2:42 pm

      Ca bine le zice dom`regizor disecind chirurgical aceste „momente revolutionare”ale tinerilor” frumosi si liberi” de orice discernamint.Ce-am fost si ce-am ajuns?!

      Apreciază

  3. carla said, on Februarie 17, 2017 at 2:18 am

    Bogdan Bob Radulescu, vicepresedinte USR Cluj. socant:

    Iata, aici, cum ura unora impotriva crestinilor a crescut delirant (in numele „tolerantei” si „drepturilor omului”), aducand ingrijorator de mult a fascism.

    Apreciat de 2 persoane


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: