SACCSIV – blog ortodox

VIDEO: Sinaxa de la Radeni (19 ianuarie 2017)

Posted in Uncategorized by saccsiv on ianuarie 24, 2017

50 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. petre said, on ianuarie 24, 2017 at 6:53 pm

    se aude ca luna viitoare se face o sinaxa anti ecumenism in Grecia,stie cineva ceva?

    Apreciază

  2. petre said, on ianuarie 24, 2017 at 8:37 pm

    s-a blocat saitul?

    Apreciază

  3. Raluca said, on ianuarie 24, 2017 at 10:38 pm

    Pare ireal la ce asistăm după „sinodul”din Creta. E ca un coșmar din care aștepți să te trezești. O ortodoxie în care de peste o sută de ani s-a copt buboiul ereziilor care s-a spart în Creta, infectând organismul Bisericii. Mai există leac? Cine știe? S-a ajuns în această situație pas cu pas, și s-a lucrat din interior, iar cei care au pus cărămidă cu cărămidă la temelia construcției ereziilor nu au fost împiedicați să o facă. Din contră, au fost aleși cu grijă, promovați și susținuți. De cine? N-am răspuns la așa ceva. Răul s-a infiltrat subtil la început și a crescut luând amploare și prinzând rădăcini. Și nu s-au luat la timp măsuri împotriva lui. A fost trecut cu vederea. Cine, când și cum trebuia să o facă nu știu, dar nu s-ar fi ajuns aici dacă acest rău nu ar fi fost lăsat să lucreze fără opreliști și împtriviri, dacă răul ar fi fost înăbușit din fașă. Dar răul a acaparat toată structura de conducere în mai toate patriarhiile ortodoxe, și a înlocuit mimetic învățătura dreaptă cu altceva, care va fi asimilat în curând de marile mase. Ni s-a spus că va dura 6-8 ani până se va încheia procesul de schimbare a creștinului ortodox într-un om nou, bine adaptat la realitățile vremurilor, și pregătit pentru finalul ce se apropie mai repede decât se credea. Va fi foarte greu ca aceste mișcări centrifuge de împotrivire, izolate și dezorganizate, apărute din disperare în ceasul al 12-lea să reziste în fața mișcării centripete a conducerii, care accționează asemenea unui ciclon care înghite totul în cale. Eu nu sunt prea optimistă. E bine că se face și acest puțin, și că există oameni care luptă, dar să vedem cu ce rezultate. Ceea ce mă deranjează este că există anumite lucruri fundamentale care nu sunt exprimate cu destulă claritate, și care par a fi uneori contradictorii și/sau confuze, ceea ce nu este un lucru prea încurajator pentru cei care vor să se îngrădească de erezie.

    Apreciat de 1 persoană

  4. sorin said, on ianuarie 25, 2017 at 12:03 am

    Gheorghe Doru
    Ieri am fost sunat de o crestina din Alba , foarte tulburata . Duhovnicul ei un ieromonah din grupul de la Radeni a sunat-o si pe un ton rastit i-a zis sa nu mai mearga la biserica . Preotul ei de parohie nu este un ecumenist dar pomeneste episcopul . Bineanteles ca i-am spus sa mearga la biserica si sa paraseasca un astfel de duhovnic. I-mi spunea ca sunt doua crestine care se spovedesc si ele la acelasi duhovnic nepomenitor, si din toamna , acestea nu mai merg la biserica . Comportamentul lor a devenit ciudat fata de aceasta crestina – nu-i mai raspund la telefon, o ocolesc , daca se intalnesc vorbesc foarte scurt si pleaca, etc .Acelasi lucru l-am simtit si eu cand am fost la sinaxa Radeni . Diferiti crestini i-mi spun despre anumite profetii ale sfintilor in care se spune ca va veni vremea cand crestinii nu vor mai putea merge la biserica . Atentie la detalii un sinod va da dreptul episcopilor si monahilor sa se casatoreasca , posturile si calugariile vor fi anulate, stilul nou va fi impus in toata ortodoxia, Agnetul la proscomidie va fi inlocuit cu steaua lui David, va fi schimbat Crezul, etc. S-a intamplat asa ceva in Creta ? Aici doar a fost aruncata ceata peste invatatura bisericii . Suntem siguri ca e vremea cand crestinii nu trebuie sa mai mearga la biserica ? Criteriile profetite de sfintii parinti sunt altele . Am pus o intrebare la Radeni in conferinta si pe cateva maici de la Varatec le-a pufnit rasul cand sa citit . Va asumati responsabilitatea mantuirii sufletelor crestinilor care mor fara a merge la biserica ptr. ca nu au preot nepomenitor in zona ? Uluitor au spus ca da Toti din prezidiu au fost deacord cu raspunsul monahului Sava . . Sa-ti asumi asemenea responsabilitate trebuie sa fii cu adevarat in vietuire si intelepciune un vas plin de Duh Sfant ca sf. Maxim Marturisitorul sau Teodor Studitul sau un fanatic nebun si iresponsabil .Ereticii si preotii care angreneaza credinciosii in slujbe ecumeniste despart pe oameni de Dumnezeu dar si cei care indeamna crestinii inainte de vremea hotarata de sfintii parinti , sa nu mai mearga la biserici , sa nu se spovedeasca , impartaseasca unii putand sa moara asa neavand in preajma preoti nepomenitori fac acelasi lucru cu ereticii si ecumenistii despartind pe oameni de Dumnezeu . Urmariti la minutul 36 in interviul pr. Theodor Zisis atitudinea corecta a unui nepomenitor echilibrat din aceste timpuri pr. Gavriil de la Sf. Munte si faceti comparatie cu atitudinea celor de la Radeni
    Interviu cu Pr. Prof. Univ. Dr. Theodoros ZISIS 22 aug 2016

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 25, 2017 at 12:08 am

      sorin

      Ce activist a devenit si preotul Anitulesei …

      Apreciază

      • el said, on ianuarie 25, 2017 at 12:22 am

        saccsiv

        te rog sa-i dai mailul meu lui sorin ! multumesc !

        Apreciază

      • el said, on ianuarie 25, 2017 at 8:22 pm

        saccsiv

        e inutil ca nu mai am mail si nici nu mai fac altul.

        Apreciază

    • augustin said, on ianuarie 25, 2017 at 12:53 am

      Apreciat de 1 persoană

    • Tschus said, on ianuarie 25, 2017 at 7:15 am

      Sorin tu nu accepti pozitia acestor parinti martirisitori de la Radeni si cauti chichite sa ti justifici ceea ce gandesti.Dute la ecumenisti si vezi ti de treaba ta si nu mai comenta in zona „schizmaticilor”

      Apreciază

      • Laura said, on ianuarie 25, 2017 at 12:34 pm

        mda…si tu cine esti?…nu ti se pare ca esti un pic in afara discutiei?

        Apreciază

      • sorin said, on ianuarie 25, 2017 at 1:17 pm

        TSCHUS. cu M , cu C cu P etccccccccccccccccccccccccccc Va rog in primul rand sa va dati numele real. Din moment ce stiti pozitia mea inseamna ca ma cunoasteti. Pozitia mea este ceea ce spun Sfintii parinti. Daca la Radeni, la cucuietii din vale sau unde mai vreti aceia sustin pozitia Sfintilor Parinti o sustin si eu fiindca sunt obligat, dealtfel cad in ratacire, daca nu , nu. Pe voi va roade altceva: MANDRIA, SLAVA DESARTA si nu aveti dorinta de a cerceta adevarul. Voua daca vi s-a bagat in cap faptul ca nu stiu care preot e Sfant voi mergeti pana la capat cu ideea asta chiar daca Sfintii spun altceva, daca duhovnicul vostru va spune ceva si acel ceva nu corespunde cu Sfintii tot voi il ascultati fiindca este idolul vostru. Cand sustii ca esti marturisitor(ceea ce nu ar trebui so facem ci doar Dumnezeu stie cine marturiseste si cine nu) trebuie sa fii in totalitate cu invatatura Sfintilor Parinti. Daca ai 90% adevar si 10 % la suta minciuna, deja e lucrarea vrajmasului si de unul ca acela trebuie sa ne ferim. Asta spune Sf Ioan Gura de Aur. Problema grava este ca dvs si altii ca dvs nu inteleg ca daca cineva vine si argumenteaza un adevar, chiar daca acela ar gresi, frumos ar fii sa discuti in particular cu acela si sa ii vb cu blandete mai ales daca stii ca este cazut. Un om cazut care vrea sa se indrepte si dumneata ii dai cu piciorul, il afunzi si mai tare in cadere. Aici iti arati cine esti cu adevarat. cat de marturistor esti: iti lipseste DRAGOSTEA fara de care nu ne mantuim.

        Apreciază

      • Ioana said, on ianuarie 25, 2017 at 9:46 pm

        frate sorin, nu stiu cum se face dar apar fel de fel de comentatori cu acelasi nume ca al unora dintre cei care comenteaza frecvent aici. Vali, Ioan, Ioana, sorin… nu stiu sigur, unii dintre ei poate o fac special sa semene confuzie…. uite aici era acel sorin boco-latru care a zis ca „pe cine se ia de guru Boca il rup”! :

        https://saccsiv.wordpress.com/2017/01/03/despre-preotul-nil-dorobantu-minunile-le-facea-cu-dracul-partea-1/comment-page-1/

        fiti mai atenti cei ca Tschus, sorin e de patea Dreptei-Credinte, nu mai denigrati!

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 26, 2017 at 11:27 pm

        Ioana

        Iata ce comenteaza preotul Ciprian Ioan Staicu pe blogul sau:

        Mulțumesc. Nădăjduiesc și mă rog că nu sunteți ”Ionul” negativ atât de ”publicat” în ultima vreme de bietul saccsiv, probabil din lipsă de audiență ortodoxă.

        http://prieteniisfantuluiefrem.ro/2017/01/26/vesti-bune-despre-sinaxa-panortodoxa-si-o-atitudine/#comment-5593

        Apreciază

    • Pąʍvo said, on ianuarie 26, 2017 at 10:35 am

      ”Va asumati responsabilitatea mantuirii sufletelor crestinilor care mor fara a merge la biserica ptr. ca nu au preot nepomenitor in zona ? Uluitor au spus ca da.”

      Răspunsul părintelui Sava a fost cu totul diferit. (partea a II-a min 55.11)
      Cred că amuzamentul celor prezenți față de această întrebare a făcut ca urechile părintelui Anitulesei să audă altceva.

      Apreciază

  5. Alexandru TM said, on ianuarie 25, 2017 at 12:55 am

    APEL LA RUGACIUNE

    Pentru dezvrajbire, nimicire a toata lucrarea potrivnica (ecumenista) si mantuirea noastra acum ca suntem loviti ca de tren de draci, parintele Ioan ne-a dat instructiuni simple clare pentru urmatoarele 2 saptamani (sa nu ne sleim), le voi scrie aici.

    Cu binecuvantare

    La ora 23:00 vom face Canonul de Pocainta catre Mantuitorul nostru IIsus Hristos si Acatistul Mantuitorului nostru Iisus Hristos

    Iar vineri ajunare pana la ora 12.

    Atat.

    Mantuire

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 25, 2017 at 11:55 am

      Alexandru TM

      Dar tu cine esti? Poti sa lamuresti aici povestea cu contul de yahoo spart?

      Apreciază

      • Alexandru TM said, on ianuarie 25, 2017 at 2:01 pm

        Doamne ajuta.
        In primul rand imi cer iertare pentru orice as fi putut crea.
        @saccsiv sunt un ortododox din Timisoara, familist, de profesie vânzător de piese auto. Scopul meu pe blog este sa ma informez in legatura cu subiectele legate de credinta, si daca e nevoie sa ajut cu ce pot. Văzând ca ajutorul meu la momentul actual poate fi doar sub forma de rugăciune.
        La indemnul lui @el de a primi binecuvantare pentru netrebnica lucrare am inceput a cauta parinti nepomenitori pt indrumare, asa am cunoscut pe Pr. Ioan personal. Adică doar in urma dorintei de a fi de folos cu ceva (cu putinul timp) comunitatii acesteia care se osteneste pentru ADEVAR.
        In legatura cu contul de yahoo, am observat ca ceva , vreun programel sau script incearca accesarea contului in repetate randuri luni la rand promind mesaje de la yahoo „unauthorized access prevented”.
        Pentru a preveni intruziunea am schimbat parola, dar in ciuda acestui fapt, dupa un sfarsit de saptamana recent am observat mesajul pe care deja il stiti cum ca a fost spart dupa ce sa încercat fără succes mai multe luni.
        Eu v-am scris celor mai apropiati (nu sunt multi) ca sa nu mai imi scrieti in privat ca nu cumva sa se folosească de acele conversatii pt a va compromite, asa cu se intamlpla in situatii de genu.

        Observând ca un mail a fost trimis si pe adresa de munca a firmei undei lucrez, chiar m-am gândit ca a fost hackuit, corelând aceasta întâmplate cu scriptul care încerca accesarea.
        Uimit am fost când am aflat la sfarsitul săptămânii trecute ca un coleg de la munca a umblat pe leptopul meu, intrand pe email având salvat in browser parola. Si-a bătut joc de mine cititnd conversatiile mele si văzând poze mai vechi, de care nu sant mândru.

        Desi metoda de spargere ca din filme la care m-am gândit eu nu avusese loc. Tot mi sa accesat contul ajungand de batjocura.

        @mircea.v nu exista nici o lista dupa care ne rugam, ce am scris pana acum au fost indicatii care sa le urmeze cineva dupa puterea lui in rugăciune, prima binecuvantare obtinand-o telefonic.
        Când am spus ca „părintele ne-a explicat” ma refeream. La faptul ca eu întrebam si in numele celor ne-am strâns un rugaciune de pe blog sa ne explice cum putem lupta mai eficient eu fiind nestiutor, ma intalnisem personal si am povestit mai multa vreme , doar chestiuni duhovnicesti. Asa am ajuns la afirmatia „ne-a explicat clar” . NU VA SIMTIT OBLIGATI VA ROG .

        Inca odata Iertare de modul defectuos de exprimare si analfabetismul meu si va rog fiti ingaduitori cu prostia mea. Desi ma vad ca de ocara marturisesc drept, fara sa am in inima vreun viclesug.

        Nu stii ce sa mai zic.

        Daca mai sunt dubii intrebati iar eu de voi putea va respond.

        Mantuire.

        Apreciază

    • mircea.v said, on ianuarie 25, 2017 at 12:26 pm

      Alexandru TM,

      nu-mi place deloc cum suna „parintele Ioan ne-a dat instructiuni simple clare pentru urmatoarele 2 saptamani”
      Nici ideea de lista nu-mi place. Eu am zis ca ma voi ruga la ora 23:00, nu in ideea de a fi mentionat pe vreo lista, ca egal cu zero ca te vede lumea pe lista. Am mai zis, sant multi care se roaga si nu sant pe lista. Dumnezeu ii stie, ne stie oricum.

      Apreciază

      • Alexandru TM said, on ianuarie 25, 2017 at 2:29 pm

        @mircea.v permite-mi sa iti spun si eu frate.

        Acest „model” de rugat pt ce ne-am adunat noi, pt tot poporul nostru, fratiile voastre si purtarea de grija, a fost RECOMANDAT, in urma multor explicatii cu un parinte duhovnicesc. Asta ca sa nu facem dupa capul nostru, desi ni se pare bine, pt ca prima oara a fost pe „fuga” telefonica consfatuirea, cu cele 3 rugaciuni.

        Fiind mai mult timp la dispozitie de povesti si lamuriri, in comparatie cu prima vorbire si initiativa telefonica ( ,sa putut patrunde mai bine in miezul problemei vorbind fata catre fata.

        Repet asa mi sa spus ca ar fi mai bine, eu am facut ascultare si v-am spus si voua.

        Iar de lista cu nume ,chiar eu am spus ca nu fac pt ca nu ma pricep, dar daca cineva vrea sa ma puna pe pomelnic nare decat, eu ma rog pt toti cum pot.

        Din nou iarta-ma frate mircea.v si toti cei cititi, ca am vb cu parintele in numele tuturor celor ce se roaga daca considerati ca v-am gresit.

        Mantuire

        Apreciază

      • vaslica said, on ianuarie 26, 2017 at 7:24 pm

        Mi se pare si ora cam tarzie..mai suntem cu probleme de sanatate.Eu una sunt bolnava si nu pot sa stau pana la acea ora.

        Apreciază

    • Tm said, on ianuarie 25, 2017 at 1:09 pm

      Parintele Ioan Dumitriu cumva?

      Apreciază

      • Alexandru TM said, on ianuarie 25, 2017 at 2:06 pm

        Nu @Tm
        Parintele Ioan Miron din Turda.

        Apreciază

  6. ana said, on ianuarie 25, 2017 at 1:22 pm

    http://www.e-communio.ro/stire4613-intalnirea-preotilor-din-protopopiatele-blaj-si-tarnaveni-la-cetatea-de-balta

    In prima zi a întâlnirii, luni 13 iunie 2016, sărbătoarea Sfântului Anton de Padova, Doctor Evangelicus, s-a celebrat Binecuvatarea Euharistică, prezidată de către PS Claudiu Lucian Pop, episcopul Curiei Arhiepiscopei Majore Române Unite cu Roma, Greco-Catolice, cu sediul la Blaj.

    ce o fi si asta? slujbe in comun?

    Apreciază

    • Muritor said, on ianuarie 27, 2017 at 11:21 pm

      ăştia-s greco-„catolici”, adică eretici cu veşminte ortodoxe dar pomenitori de papă eretic.

      Apreciază

  7. sorin said, on ianuarie 25, 2017 at 2:42 pm

    frate Vasile, te rog trimite mi emailul fratelui el. multumesc

    Apreciază

  8. Cristian said, on ianuarie 25, 2017 at 5:47 pm

    O intrebare as avea si eu, daca poate cineva sa ma ajute:

    vizionand filmul acesta, am avut impresia ca il recunosc pe Parintele Spiridon de la Manastirea Petru Voda. Asadar, in stanga Parintelui care traduce se afla un Parinte cu ochelari (cred ca este Parintele Staret de la Radeni), iar in spatele acestuia, langa iconostas, imi pare ca il recunosc pe Parintele Spiridon Rosu de la Manastirea Petru Voda.

    Imi poate confirma cineva daca asa este? In perioada in care traia Parintele Justin, mai mergeam si pe la Parintele Spiridon si as vrea sa il reintalnesc. In ultimul timp am aflat, ca nu ar mai fi in Manastirea Petru Voda. Sa fie oare el, cel din acest film ?!

    Daca cineva imi poate da mai multe amanunte, unde ar putea fi gasit, etc., mi-ar fi de ajutor.
    Multumesc!

    Apreciază

    • Samson said, on ianuarie 25, 2017 at 7:48 pm

      Și mie mi se pare că ar fi pr. Spiridon de la m-tirea Petru Voda. L-a cunoscut acum 4 ani… . Poate cineva care a fost acolo știe mai bine…

      Apreciază

    • alexandru said, on ianuarie 25, 2017 at 7:53 pm

      Da.

      Apreciază

      • Cristian said, on ianuarie 25, 2017 at 9:11 pm

        Da – adica este el? La un moment dat, cand cineva din apropiere a pus o intrebare, imi pare ca am recunoscut pe Pr Spiridon, langa dansul un Parinte cu o bunda – mi s-a parut a fiParintele Amfilohie?!, iar putin mai incolo, Parintele Xenofont. Despre Parintii Spiridon si Xenofont auzisem ca nu mai sunt la Manastirea Petru Voda. S-au mutat la Radeni? Prin apropiere? Poate stie cineva, care a fost la fata locului si ne poate spune mai multe…..

        Apreciază

      • Alexandru said, on ianuarie 26, 2017 at 10:25 am

        da, adica el este.

        Apreciază

    • Tschus said, on ianuarie 26, 2017 at 11:43 am

      vino la Radeni si il iltalnesti la slujba…da el este.

      Apreciază

  9. sorin said, on ianuarie 25, 2017 at 6:39 pm

    frate Vasile, da i dansului nr meu de tel si emailul meu si daca va vrea ma va contacta

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 25, 2017 at 7:59 pm

      sorin

      Problema e de alta natura. Ai oleaca rabdare.

      Apreciază

      • el said, on ianuarie 25, 2017 at 8:29 pm

        sorin

        nu mai am mail … in plus m-am hotarat sa nu mai fac altul, asa cum am trait si pana acum fara mail, asa va fi si de acum inainte. daca vrei putem comunica aici in masura in care se poate. Doamne ajuta.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 25, 2017 at 8:42 pm

        el

        Cum vrei.
        Referitor la ultima ta intrebare de pe ultimul tau e-mail, raspunsul meu e: n-am dat nimanui.

        Apreciază

  10. sorin said, on ianuarie 25, 2017 at 6:42 pm

    Parintele Anitulesei nu se lasa. Un nou comentariu scris de Gheorghe Doru catre un crestin :

    ” si daca episcopul nu este ecumenist dar pastreaza legatura cu ceilalti este obligatorie intreruperea pomenirii lui ? Este indreptatita ? E normal sa interzici in acest caz crestinilor sa mai mearga la aceste biserici stand acasa duminica in timpul liturghiei ? ”

    Apreciază

    • Miriam said, on ianuarie 25, 2017 at 11:46 pm

      Pt Gheorghe Doru
      As doriti sa il intreb,d-voastra ati citit viata Sf Marcu Evghenicul? Sau ati citit despre Sinodul de la Ferrara Florenta? Daca ati fi citit, ati fi vazut ca nici atunci nu apucasera Episcopii tradatorii sa modifice Crezul, nici pecetea pe Prescuri, nici nu au modificat Liturghia. Lepadarea de credinta sa facut exact cand ei au semnat tradarea. Nicaieri nu scrie ca dupa Sinodul de la Ferrara Florenta s-ar fi schimbat Crezul, sau pecetea pe Prescuri sau altceva… Si totusi Sf Marcu ii indemna pe oameni sa nu mai participe la Sf Liturghie la Episcopii tradatori… Chiar cartea expune ca la inceputul Postului Mare, dupa cateva luni de la intoarcerea acasa a Episcopilor tradatori, Bisericile erau goale, nimeni nu mai participa la Sf Liturghie facuta de ei… Abia dupa un timp uni dintre ei si-au dat seama ce au facut si cu ajutorul Sf Marcu multi am revenit inapoi la dreapta credinta. E adevarat ca spun unele profetii si de modificarea Crezului si a pecetii pe prescuri, dar va fi si aia e f clar, insa tradarea a fost deja in Creta, iar ce urmeaza va fi apostazia totala…

      Apreciază

      • sorin said, on ianuarie 26, 2017 at 6:57 pm

        mare atentie la Gheorghe Doru. Dezinformeaza. Duce o lupta de dezinformare in frunte cu cativa preoti din zona Radautului care sunt de partea lui

        Apreciază

  11. ultimate2050 said, on ianuarie 25, 2017 at 9:28 pm

    Fratilor. Daca, Hristos Dumnezeu spune asa : Sf. Ev. dupa Matei cap.5 vs.37. Ci cuvântul vostru să fie: Ceea ce este da, da; şi ceea ce este nu, nu; iar ce e mai mult decât acestea, de la cel rău este. Daca sfintele canoane ne arata ca pomenirea clericului care marturiseste in public o erezie,sau este eretic, sa nu fie pomenit ,caci pomenirea lui ne face partasi la erezia lui, nu cumva cel care zice ca nu este eretic sau ecumenist,dar pomeneste pe eretic sau ecumenist, se aseamana cu cel care nu omoara , dar este martor la omor . Adica – complice – !!! De multe ori complicele este mai vinovat decat faptasul !!! Daca in privinta ereziilor si ereticilor canoanele sunt foarte clare !!! ; – de ce cautam justificari de tot felul pentru slabiciunile si neputintele noastre, si ,ale altora . Sa cautam si sa cercetam care este cu adevarat intelesul acestor cuvinte,spuse noua de Mantuitorul nostru Domnul Iisus Hristos : – Ceea ce este da, da; şi ceea ce este nu, nu; iar ce e mai mult decât acestea, de la cel rău este !!! Sa stam bine ,sa stam cu frica ,sa luam aminte !!! . Amin.

    Apreciază

  12. IRINA said, on ianuarie 26, 2017 at 10:46 am

    un sfat,va rog pentru cei ca noi, care au copiii si nu pot ajunge la o biserica unde nu este pomenit ierarhul!

    Apreciază

  13. Alexandru TM said, on ianuarie 27, 2017 at 1:26 am

    Asta e pentru tine, de vrei il postezi sau il stergi dupa citire. Eu prefer sa ramana personal msg pt tine, si sa-l stergi.

    Doamne ajuta,

    Desi nu te cunosc fata catre fata, dar poate voi avea ocazia, am cele mai sincere ganduri mai ales cand vine vorba de credinta aici pe blog tau.

    Nu stiu cum pot sa ma umilesc mai tare, ca sa vezi cat de mult imi doresc ca toti cei impotriva ereziei ecumeniste sa fie uniti in lucrare si sa treaca peste disensiunile (lucrare draceasca)create te de altii, intre cei ce se ostenesc ca voi, pt folosul poporului in definitiv.
    Iti admir intransigenta de analiza insa din amaratul meu suflet care mai crede drept Lasa, iarta, si reia legatura cu pr Ciprian pt folosul multora si spre pizma vrajmasului.

    El a marturisit pe situl lui, si nu numai ca a iertat si a uitat si se roaga pentru impacare, si ca nu are legatura cu mesajele mincinoase de pe net, fa si tu un pas mic si crede, si nadajduiesc ca Hristos va face restul.

    Da exista scapari de comentarii ne la locul lor dar daca nu le lasam si trecem peste cum ne facem urmatori evangheliei? Sigur tu stiind-o mai bine ca mine.

    De vrei sa vorbesti cu parintele si nu simti sau esti necomfortabil facand asta, spunem mie, ca eu in prostia si simplitate mea fac cumva sa vb.

    Nu stiu cum si ce sa mai zic . Voi continua cu strigarea si rugaciunea ca sigur o minune se va intampla.

    Ori cum tu ai zis ca ispite vom avea si sa ne pregatim, hai sa trecem cu rugaciunea peste ele.

    Iarta-ma pt agasare si fatarnicie.

    Prostul comentator Alexandru TM

    Mantuire

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 27, 2017 at 2:23 am

      Alexandru TM

      Unde a marturisit ca nu are legatura cu mesajele mincinoase de pe net?

      Apreciază

    • Emil Baciu said, on ianuarie 27, 2017 at 7:31 pm

      Sustin demersul tau cu toata inima. Suntem o mana de oameni si avem nevoie de unitate. Nu cred ca exista probleme intre noi care sa nu poata fi rezolvate si uitate. Cineva spunea, poate Gheron Sava, nu mai stiu, ca ecumenistii lupta cu toata puterea sa deztabilizeze, sa-i risipeasca pe cei care se opun sinodului talharesc din Creta. Dar „Cu noi este Dumnezeu” si vor fi rusinati pana la final. Pace !

      Apreciat de 1 persoană

  14. Muritor said, on ianuarie 27, 2017 at 11:27 pm

    E foarte important de ascultat sau de urmărit ce s-a răspuns la această Sinaxa. În mod normal acest fel de sinaxe ar fi trebuit să se petreacă demult, de prin vară, iar acum ar trebui repetate în parohiile unde clerul s-a îngrădit de ereticii ecumenişti.

    Am ascultat înregistrarea audio. Ar fi cazul cineva să se ocupe de transcrierea întrebărilor şi răspunsurilor primite. Pentru cine nu a urmărit încă, redau mai jos pe scurt ideile enunţate:

    minutul 19 – despre preotul/clerul pomenitor de episcop eretic (încă necondamnat de vreun sinod)

    min. 30 – despre antimis

    min. 76-83 – despre zilotişti, stilişti

    min. 142 – despre necesitatea rostirii anatemelor la Sinodiconul Ortodoxiei, chiar şi de către mireni; despre ”pogorămîntul” faţă episcopii eretici de pînă la sinodul tîlhăresc din Creta şi începuturile ecumenismului de la 1902

    min. 148 – despre faptul că Canonul 15 de la Sinodul I-II este obligatoriu, iar nu opţional, alături de celelalte canoane ale Bisericii Ortodoxe.

    min. 159 – remarcă legată de una din greşelile cărţii lui Epifanie Theodoropoulos (Ecumenismul şi stilismul)

    https://archive.org/details/ConferinaDeLaRRdeniMonahulGheronSava19Ian2017

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.