SACCSIV – blog ortodox

PROMOVATI va rog portalul ORTODOX INFO pe FACEBOOK

Posted in Uncategorized by saccsiv on ianuarie 22, 2017

Adresa:

https://www.facebook.com/OrtodoxInfo/

Cu exceptia unor campanii (de tip anti vaccin sau anti vaccinare) nu prea va indemn eu sa navaliti pe aceasta retea de socializare. Acum insa va rog s-o faceti.

Dupa cum stiti, cand apare cate un nou site mass-media, are parte de multa publicitate. Sau chiar enorma. Noi n-avem banii lor. Deci ne bazam pe ce avem: cititorii blogurilor saccsiv si Sinodul Talharesc.

Fara nici un fel de promovare insa, oricat de multi ar fi acesti cititori, portalul nu va ajunge la un trafic echivalent cu al unui site mass-media decat in cateva luni. Iar eu vreau sa scurtam mult acest timp. Si una dintre variantele de promovare este … facebook.

 

Tagged with: ,

88 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ioannis said, on ianuarie 22, 2017 at 11:49 am

    Esti un mare aparator ortodox consumator de rahat!

    Apreciază

  2. loladyblog said, on ianuarie 22, 2017 at 11:52 am

    ”Coperta” e o mare mizerie! Nu se poate promova in alt mod?

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 22, 2017 at 12:24 pm

      loladyblog

      Ce coperta, ce mizerie?

      Apreciază

      • Ioana said, on ianuarie 22, 2017 at 2:20 pm

        Cred ca se refera la rețeaua Facebook = fața cărții, copertă în traducere liberă…. (adică facebook e o mare mizerie… cam este dar cine are cont poate promova si acolo, poate cineva totusi va intra pe portal)

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 22, 2017 at 2:53 pm

        Ioana

        Pai acum ce sa facem … ne bagam si in casa de desfrau din cand in cand, caci si de acolo trebuie treziti. Caci si fratii care au cont de facebook, tot de aia il au, ca spera sa mai trezeasca pe cate unul.

        Apreciat de 3 persoane

      • loladyblog said, on ianuarie 22, 2017 at 6:00 pm

        Drumul…..iadul…..si intentiile bune,unde duc? Sf Evanghelie dupa Matei,la capitolele 11-15 spune multe.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 22, 2017 at 7:01 pm

        loladyblog

        Sfanta Scriptura spune multe, doar ca mai trebuie sa si pricepem ce spune.

        Stii de istoria cu monahul acela de se ducea in bordel? Iar facebook nu e totusi site porno. Apoi, de ce desconsideri fratii care au cont de facebook? Ei ce crezi ca cauta acolo? Incearca si ei sa faca ceva util.

        Apreciat de 1 persoană

      • loladyblog said, on ianuarie 22, 2017 at 7:18 pm

        Nu-mi amintesc sa fi facut vreo referire la vreun site porno;in ceea ce-i priveste pe cei care au cont pe acel site,iarasi nu am facut vreo referire si nici nu am ridicat vreo obiectie.Referitor la dictonul folosit,m-am referit strict la promovarea portalului pe ”coperta”.Nu sunt singura care emite o opinie nefavorabila folosirii facebook-ului.Ma insel cumva? Imi rastalmaciti cuvintele,domnule.

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 22, 2017 at 7:27 pm

        loladyblog

        Bine. Poti sa-i lasi pe cei care au cont de facebook sa-l promoveze acolo?

        Tu vrei sa-l promovezi in alta parte?

        Apreciază

      • loladyblog said, on ianuarie 22, 2017 at 9:06 pm

        Da La momentul oportun voi cere acceptul.

        Apreciază

      • loladyblog said, on ianuarie 22, 2017 at 7:21 pm

        Sper ca ati observat repetitiile,nu-i asa?

        Apreciază

      • loladyblog said, on ianuarie 22, 2017 at 5:42 pm

        Face book-fata cartii sau coperta.Intentia mea nu este sa dau apa la moara ”insetatilor” de venin.Nu e un secret ca aceasta temuta caracatita numita ”facebook”,a acaparat aproape tot ce tine de mediul online si telefonie( dupa trecerea in custodie a whatsapp-ului.).Asa zisii formatori de opinie de pe ”coperta”,de-abia asteapta sa ”muste” din ortodoxie.Ca stiu baietii veseli despre toti cei care acceseaza site-urile ”periculoase” ortodoxe sau incomode stapanirii,iarasi nu e ceva nou,dar sa li se dea mura-n gura,fara nici cel mai mic efort, tot,mi se pare ca tine de naivitate si in plus,ar putea arunca in derizoriu site-ul,in opinia mea.” Cu activenews-ul e altceva;astia au fost promovati pe facebook de naivi (ca si mine,pe vremea cand aveam cont pe mizeria de coperta),de tembeli si indivizi sau individe direct interesati. Atata timp cat sunt doar ”calduti” si nu supara pe nimeni,sunt probabil multumiti ca fac bani.Cred ca nu doar aspectul pecuniar primeaza la noul portal ortodox,desi nu e nimeni tampit sa creada ca lumea poate trai doar cu aer. Festina lente” e mai sanatoasa.

        Apreciază

      • unu1 said, on ianuarie 23, 2017 at 12:19 am

        @Ioana
        Facebook s-ar traduce „Cartea cu fețe”, nu „Fața cărții”.
        Dar sunt convins ca loladyblog s-a referit (traducand incorect) la ce zici tu.

        Apreciază

      • gheorghi said, on ianuarie 23, 2017 at 9:44 am

        @unu1: … Facebook s-ar traduce „Cartea cu fețe”, nu „Fața cărții”.
        ––––––––––––––––––––
        E fatarnicie – cei multi isi prezinta fata artificiala, aparenta cosmetizata, „mincinoasa”, asteptand psihiatric confirmarea altora pentru a continua auto-excitarea narcisista.
        Poti sa zici ca e o „desfasurare” de indicii despre ce/cine este in spatele „fetei”, sau o lista de caracteristici care sa construiasca o fata, o masca – „persona”.
        Lista apare ca o enumerare de elemente „personale”; „book” este si inregistrarea contabila.

        Apreciat de 1 persoană

      • Ioana said, on ianuarie 23, 2017 at 10:42 am

        unu1
        facebook e auto-denunt. iti faci singur `’profilul” la big brother, si iti baga in fata o gramaa d campuri si locuri de poza doar cazi in momeala… toti sa fie pe fb, sa stie politiotii big-brother-isti…..
        loladyblog
        nu iti rastalmaceste cuvintele saccsiv, doar ca e nevoie urgenta de promovare a portalului, si oamenii poate se trezesc, deci cine are poate posta acolo, ca de accea a mai ramas pe acea retea, evitand completarea campurilor personale sau fotografii etc

        Apreciază

      • unu1 said, on ianuarie 23, 2017 at 10:42 am

        @gheorghi
        Draga frate, eu nici macar nu am Facebook si nu-mi place.
        Eu doar am spus ca se traduce „Cartea cu fete”, deoarece e ca un album de final de scoala cu fetele/pozele persoanelor respective. Asta a si fost „scheletul” lui.
        Traducerea gresita „Fata cartii”/”Coperta” duce la neintelegerea mesajului. Unii nu intelegeam sensul de „coperta” in comentariul lui loladyblog.

        Apreciat de 1 persoană

    • Alexandru said, on ianuarie 22, 2017 at 9:31 pm

      nu cei sanatosi au nevoie de doctor, ci cei bolnavi

      Doamne ajuta!

      Apreciază

  3. Valentina (Vali) said, on ianuarie 22, 2017 at 12:25 pm

    promovat ok 🙂

    Apreciază

  4. Haiduc said, on ianuarie 22, 2017 at 12:31 pm

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2017/01/20/nepomenitorii-sau-sfasierea-camasii-lui-hristos-suntem-contemporani-cu-o-noua-rupere-din-biserica-iar-raul-nu-poate-fi-tratat-cu-comunicate-autist-autoritariste/comment-page-1/#comment-473636

    La acest articol de mai sus, sunt denigrați toți cei care susțin nepomenirea…. dar dreptul de a-și exprima poziția fata de aceste minciuni de mai sus, se pare ca nu este acceptat de administratorii paginii…. dând dovada de priceputa „deontologie profesionala” Mi-e scârbă la ce nivel bolșevic au ajuns sa ducă atacul împotriva reacțiilor normale, naturala și motivate care au apărut după erezia din Creta. Nu știu de ce- mi pierd timpul cu ei….

    Haiduc21-01-2017 05:50
    Your comment is awaiting moderation.

    În 1971, Patriarhul Serbiei, Gherman, ca unul dintre preşedinţii “Consiliului Mondial al Bisericilor (CMB),” a co-semnat următorul text “mesaj” al acestei organizaţii ecumenice de la Geneva:
    “Şi Respiratia puternica de reînnoire va sufla în arena puternica al Bisericii, precum şi în fiecare dintre comunităţile ei; pentru ca acestea nu sunt unităţi administrative simple, ci ele constituie o parte a unei mari Biserici crestine.” (1 )
    Aceasta este o formulare clară a ereziei ecleziologice cunoscuta sub numele de Teoria ramurilor: faptul că o mare şi creştina Biserica este alcătuită din comunităţile sale constitutive creştine.
    Biserica din Serbia a intrat în CMB în 1965 (2); ulterior, ca Patriarh, Gherman, a început să participe activ la mişcarea ecumenică, în fapt, imediat după declaraţia lui menţionata mai sus-, vrednicul de pomenire teologul, Arhimandrit Iustin (Popovici), a încetat să-l ia în considerare ca pe un ierarh ortodox şi-a încetat pomenirea lui canonica, precum şi toate relaţiile ecleziastice cu el. (1)
    Si prin urmare, este de remarcat faptul că Patriarhul nu a asistat la funeraliile Sfantului Iustin († martie 25, 1979)…. (3)
    http://www.orthodoxinfo.com/ecumenism/ecum_marches.aspx
    Sunt tare curios dacă îl puteți acuza și pe Sf POPOVICI de schisma pentru ca a intrerupt pomenirea patriarhului pentru un motiv care sta la baza sinodului din Creta… aderarea BOS la CMB. Art. de mai sus e scris de Pavaleanu care s-a prăvălit dîn inaltimile Ortodoxiei de cand l-a acuzat pe nedrept pe pr Justin Parvu și i-a făcut multe probleme, mușcând mana care l-a ajutat. Acum face invers, descoperindusi caracterul: linge mana care a trădat Ortodoxia în Creta prin semnătura pe documente eretice în numele credincioșilor Mitropoliei Moldovei, care l-au mandat pe apostatul Teofan sa apere credinta dreptslavitoare.

    Apreciază

  5. Florin said, on ianuarie 22, 2017 at 1:30 pm

    Stie cineva ce anume s-a intamplat cu blogul vremuritulburi?vad ca de la Sf Nicolae nu a mai postat nimic,era un blog bun,la fel vreau sa intreb si de saitul searchnewsglobal…..

    Apreciază

    • Mihai said, on ianuarie 22, 2017 at 7:13 pm

      A mai fost o perioada și anul trecut când blogul vremuri tulburi nu a funcționat

      Apreciază

  6. Martyrik Appeal said, on ianuarie 22, 2017 at 1:42 pm

    Mi se pare un compromis sa ne folosim de ceva dracesc, precum facebook, ca sa promovam ceva ortodox. Parerea mea. Daca Dumnezeu binecuvanteaza, atunci o sa fie si trafic si folos sufletesc si ajutor omenesc.
    Sa te faci frate cu facebook pana treci podul, se poate interpreta ca pe un gest apocrif. Facebook nu e pentru ortodocsi.
    Cred ca site-ul va avea tot ce are nevoie, avand in vedere ca momentan este singurul de acest gen din tara si toata lumea cauta informatii cat mai aproape de adevar.
    Dupa parerea mea site-ul merita o platforma mai buna. Se putea strange un banut de la toti cititorii ca site-ul sa fie ridicat la nivel profesionist pentru ca merita. Merita sa fie best of the best, fara jumatati de masura, fara compromis, ci tot ce e mai bun pentru o cauza nobila ca asta. Dar daca nu se poate mai mult, e bine si asa.

    Apreciat de 2 persoane

    • saccsiv said, on ianuarie 22, 2017 at 2:44 pm

      Martyrik Appeal

      Pai s-au cheltuit bani si cu asta. Ce are platforma? Esti primul care zice ca tehnic nu e bun portalul. Lucram de cadem in cap ca sa-l tot bibilim si vii tu sa arunci critici la modul general. Spune ceva concret: ar fi bine aia asa si cealalta invers.

      Apreciază

    • Samson said, on ianuarie 22, 2017 at 4:21 pm

      @Martyrik Appeal
      Eu nu cred că este vorba de niciun compromis ( Înțelegere, acord care se bazează pe renunțări și pe concesii reciproce. [Pl. -suri. / < fr. compromis – dexonline.ro].) și nici frate cu vrajmașul nu ne facem în inițiativa asta.
      Minciuna și mizeria se extinde cu o rapiditate fantastică tocmai pentru că din ce în ce mai mulți sunt prinși în această plasă. Cei care au cont de facebook să-l folosească pentru mărturisirea adevărului, iar cei care nu au / l-au închis, nu le recomand să aibă / deschidă.
      Portalul arată foarte bine, chiar mai bine decât ma așteptam. Dacă mai este câte ceva de schimbat / adăugat, se poate face în timp, mai ales că sunt aici frați care au multe idei geniale.
      Frate Vasile, eu îi mulțumesc lui Dumnezeu că de atâția ani vă ține pe aceeași cale a marturisirii.

      Apreciază

  7. eulescu said, on ianuarie 22, 2017 at 1:43 pm

    ce frumos !

    Apreciază

  8. unu1 said, on ianuarie 22, 2017 at 2:09 pm

    Si cei care nu avem Facebook?
    Am dat cautari pe google (cum a recomandat un frate pe site) de pe ip-uri si calculatoare diferite, pentru a indexa google-ul site-ul.
    Am sugerat sa dau linkuri spre OrtodoxInfo, postand la comentarii pe diferite site-uri, dar nu mi-ai dat niciun raspuns.
    (Adica la comentarii pe ziarul „cutare.ro”, in loc sa scriu „bla bla bla (ce parere am eu despre articol)” sa scriu linkul asta
    „http://ortodoxinfo.ro/”
    eventual cu un mic comentariu)

    P.S. Nu-i baga in seama pe cei care te jignesc (dar nu ascunde comentariile lor). Trebuie sa facem si mucenicie.

    Apreciat de 2 persoane

  9. bogdan said, on ianuarie 22, 2017 at 2:29 pm

    Ce stiti de acest preot? Am dat intamplator pe youtube de el….

    Apreciază

    • STOP RFID ( Viorel Ghica ) said, on ianuarie 22, 2017 at 3:10 pm

      Este un preot cu har caterisit pe nedrept de patriarhie.

      Apreciat de 1 persoană

    • loladyblog said, on ianuarie 22, 2017 at 6:34 pm

      b.o.r . S.A. ,filiala Reviga,a fost incurcata de catre preotul Pandelica,in mai multe randuri si nu aveau nevoie de cineva care sa-si bage nasul in contractele lor private cu diversi clienti abonati la ”prajiturile” din ograda bor,asa ca au recurs la paienjenisul de tertipuri la care recurg,ori de cate ori,se ridica cineva impotriva furturilor si abuzurilor de care stimabilii cocotati in varful piramidei bor sunt vinovati.

      Apreciază

  10. STOP RFID ( Viorel Ghica ) said, on ianuarie 22, 2017 at 3:09 pm

    Apreciază

  11. bogdan said, on ianuarie 22, 2017 at 3:24 pm

    Apreciază

  12. Ioan said, on ianuarie 22, 2017 at 3:37 pm

    Pentru ce sa-L promovăm, Sa ne cenzurezi in continuare cand nu suntem de aceeasi parere? Sa promovam o sleatca de retarzi duhovniceste ce se considera elita ortodoxiei sau belico del mondo ? Sa asistăm cum postezi nimicuri care nu au legatura cu viata duhovnicească ?
    NICIODATA

    Apreciază

  13. Ioan said, on ianuarie 22, 2017 at 3:48 pm

    Saccsiv
    Ioana
    Pai acum ce sa facem … ne bagam si in casa de desfrau din cand in cand, caci si de acolo trebuie treziti.
    Aha deci acuma nu mai conteaza ,,scopul scuze mijloacele ” cumva un citat al inchizitiei?
    Deci pe voi nu are voie sa va judeca lumea cum faceti voi cu altii !
    V-ati dat cu stângul in dreptul dupa ,,sinaxa de la Radeni” a inceput sa va scade ratingul ca nu a iesit cum v-ati plănuit , ca venind Sava si Ciprian va dat planurile peste cap ( pentru cunoscatori – se cam vorbea între noi in bucătărie )

    Apreciază

  14. Raluca said, on ianuarie 22, 2017 at 4:19 pm

    Ce care-i susțin pe ierarhii semnatari în Creta, și care în octombrie la București și-au reconfirmat cu hotărâre semnăturile, nu pornesc de la premisa că ierarhii au greșit, că au trădat Biserica nesocotind învățăturile Sfinților Părinți, ignorând hotărârile celor șapte Sinoade Ecumenice și ale sinoadelor locale, și toată Tradiția de două mii de ani a Bisericii, că nu au dat anatemei – în tradiția sinoadelor ecumenice – noile erezii apărute după aceste sinoade istorice, ci din contră, au impus dogme și învățături eretice, ceea ce este nemaiîntâlnit în întreaga istorie a Bisericii. De asemenea sinodul din Creta a ignorat toate problemele grave cu care se confruntă creștinii astăzi în lume, singura lor preocupare fiind cum să recunoască mai REPEDE pe toți ereticii ca și ”biserici”.
    Acești ierarhi au pus în mod conștient și premeditat pe ortodocși în fața unei alegeri: ori cu noi care am acceptat oficial ereziile de orice fel și ne-am lepădat de dreapta credință, ori fără noi ceea ce considerăm că este schizmă.
    Ori premisa de la care se plecă este complet falsă, și anume că cei care refuză să meargă mai departe cu erezia sunt schizmatici, în timp ce aceia care au ridicat erezia la rangul de lege, de dogmă și de obligativitate în Biserica ortodoxă nu sunt schizmatici, ci mai mult, trebuie urmați pentru că sunt ierarhi, și pentru că nu i-a condamnat încă în mod oficial un sinod. Ăsta este motivul în baza căruia se înfierează cu mânie proletară nepomenitorii.
    Iată niște opinii pe care le am legate de un articol de pe fostul ric, articol al cărui link îl găsiți mai jos. Există în această postare o sumă de opinii ale ”pomenitorilor” așa cum îi numesc eu în continuare, care reflecă foarte bine situația cred fără ieșire în care a fost adus astăzi credinciosul ortodox român care vrea sincer să se mântuiască. Iată neconcordanțele pe care le-am observat eu în această postare:
    Astfel pe cei care-i susțin pe ierarhii semnatari în Creta îi deranjează că există nepomenitori și că aceștia: ”sunt si foarte activi, online si pe teren. Au deja o minima infrastructura comunicationala, au legaturi cu personalitati ale vietii ortodoxe. Sunt dinamici si hotarati.”
    De asemenea consideră pe nepomenitori ca fiind: ”deja, impartiti in grupari rivale care nu se suporta si mai au doar un pas pana la a …“intrerupe pomenirea” reciproc, intre ei, adeverind, astfel, lucrarea duhului schismatic”.
    Așadar este cum nu se poate mai rău, pentru că zic ei despre nepomenitori că: ”istoric vorbind, pre limba lor pier, destramandu-se in puzderie de grupuri si grupulete care se anatemizeaza reciproc, problema de fond, terenul pe care au aparut aceste miscari ale nepomenitorilor ramane”.
    Aceasta abordare este mincinoasă și voit tendențioasă, pentru că pe de-o parte una este schizma dintre răsărit și apus de la 1054, și apoi nenumăratele schizme protestante apărute din catolicism, puzderiile de schisme neoprotestante generate de protestantism, și schizmele apărute în urma adoptării noului calendar, și ALTA este îngrădirea de erezie în fața unor ierarhi care vor să unească Biserica Ortodoxă cu toate denominațiunile creștine care există, denumindu-le și pe acestea ”biserici”.
    Așadar pentru pomenitori noțiunea de schizmă este pervertită și este adaptată corectitudinii politice pe care conducătorii ortodocși de astăzi încearcă cu de-a sila să o impună tuturor, fie ei clerici sau mireni, ștergând dintr-un condei două mi de ani de creștinism cu tot tezaurul lui de învățături care are ca scop final mântuirea.
    După cele întâmplate în Creta, după toți pașii spre ecumenism care s-au făcut și se fac constatnt: rugăcinui împreună cu ereticii, împreună slujiri, folosirea bisericilor ereticilor pentru slujbele ortodocșilor, întruniri, simpozioane, conferințe împreună cu ereticii unde se semnează tot felul de documete, etc., și luând în considerarea că NIMENI din BOR nu a pus problema ieșirii din CMB, pomenitorii consideră că: ”s-au facut progrese, la nivel ierarhic, uneori consistente in materie de constientizare a crizelor din Biserica, de indreptare a unor rele practici si obiceiuri, iar unii ierarhi sunt exemplari in aceasta privinta (tocmai ei fiind si cei mai contestati)”. Întrebarea care se pune este care sunt progresele consistente care s-au făcut în materie de conștientizare a crizelor din Biserică, pentru că pe toate planurile, fără excepții, s-au făcut doar regrese, și care sunt exemplele concrete care să reflecte aceste progrese???
    Pomenitorii acceptă că totuși exisă tare serioase cum ar fi cea: ” legata de modul in care e gandita autoritatea in BOR si relatia cu credinciosii.”
    Rezolvarea problemelor spun pomenitorii ar fi nu lepădarea publică a ierarhului de erezii, ci faptul că: ” ierarhul va trebui sa invete sa comunice, sa explice, sa se implice. Sa iasa din turnul de fildes si sa coboare pe teren. Acolo sunt oamenii racolati de gruparile schismatice, pentru care va da socoteala in fata Arhiereului Cel Vesnic.” Așadar în fața Arhiereului Celui Veșnic ierarhii nu vor da socoleală de ereziile la care au consimțit și la care obigă pe toți să consimtă, ci totul se reduce la o problemă de comunicare, care ar trebui să fie mult mai eficientă, în așa fel încât, dacă se poate, să cadă în erezie și cei care se luptă încă împotriva ei.
    Pomenitorii susțin că atitudinea BOR este autosuficientă și autistă interzicând orice critică la adresa cretanilor prin măsuri de forță impuse de la centru, potențând astfel mișcările de dezbinare și răzvrătire care port duce la pierderea multor oi bune care: ” care isi vor urma in schisma pe pastorii lor in care au incredere si care pot sa fie doar INSELATI de o ravna fara discernamant, dar nu de rea-credinta”. Altfel comunicatul de dupa sinodul BOR de la finele anului trecut: ”se putea justifica, pastrandu-se in liniile acceptabile ale celorlalte pozitii anterioare, de afirmare clara a unicitatii Bisericii dreptslavitoare, singura intru care se poate realiza unitatea si de necesitate a apararii unitatii Bisericii, intelegandu-se primejdia dezbinarii si fiind legitima combaterea instigatorilor la schisma”. Adică în ce fel concret s-ar legitima combaterea ”instigatorilor la schizmă”? Limbaj de lemn de cea mai tare esență.
    Pomenitorii spun că: ”Ar trebui cunoscute, analizate si respinse in mod fundamentat, la cirta, patristic si canonic, argumentele si discursurile nepomenitorilor”. Întreabarea este DE CE după șapte luni de la sinodul din Creta nu au adus niciun argument patristic și canonic pentru respingerea argumentelor nepomenitorilor??? Nu a avut cine să se ocupe de asta, nu au avut timp ca să o facă, nu este o prioritate, sau poate pentru că NU EXISTĂ niciun argument patristic și canonic pe care-l să-l invoce în favoarea lor? Iar propunerea deschiderii ușii dezbaterilor cade din start, pentru că neavând argumente pentru a susține acceptarea ereziilor, niciun ierarh nu va accepta vreo dezbatere. Niciodată!
    Pomenitorii spun că:”unii ierarhi au criticat si asta (documentele din Creta), si au admis ca trebuie corectate”. Întrebarea care se pune este DE CE au semnat ceva care trebuia mai apoi corectat? De ce nu au semnat niște documente la care să nu se pună problema că nu sunt corect alcătuite și că trebie îndreptate? Există în asta vreo logică??? Și nu ne referim la orice documente, ci la probleme de viață și moarte, de mântuire veșnică sau de osândă veșnică.
    Pomenitorii invocă în favoarea ierarhilor semnatari în Creta faptul că respectivii sunt: ”in comuniune cu cei care NU au semnat documentul respectiv sau cei care au absentat”, și prezintă acest lucru ca fiind în favoarea lor. Ori și acest lucru este prezentat pe dos, și anume problema este de ce ierarhii care NU au semnat sau NU au participat la sinodul din Creta pomenesc pe cretani. Nu înseamă aceasta faptul că sunt și ei de acord cu ceea ce s-a hotărât acolo? În această situație problema este a lor și nu a celor care deja au semnat ereziile.
    Legat de cele scrise de Mihau Silviu Chirilă pomenitorii spun că: ” Adevarul e ca mai NIMENI nu a acceptat Sinodul din Creta, fie pentru ca habar nu are de acest sinod, daca vorbim de marea “masa”, fie ca e vorba de mireni care nu il primesc, asa cum suntem noi, fara sa faca insa jocuri dubioase si sa intrerupa pomenirea ierarhilor romani. Nu poti fi acuzat ca sustii ceva despre care nu stii si nu ti s-a cerut parerea si nu poti fi acuzat ca sustii ceva ce respingi. E destul de clar, nu?” Nu e deloc clar și nu e adevărat pentru că aceste afirmații denaturează realitatea și sunt pură manipulare. Adevărul este că NIMENI dintre ierarhi și extrem de puțini preoți au explicat oamenilor conținutul documentelor semnate în Creta. Ne făcându-se public nimic, nu se poate face afirmația că ”nimeni nu acceptat sinodul din Creta”. Adică să nu accepți ceva ce nu cunoști??? Nu are logică elementară. Fără logică este și afirmația că o parte dintre pomenitori nu acceptă sinodul din Creta deși îi cunosc conținutul, dar îi acceptă (pomenesc) pe semnatari. În ceea ce privește pe cei ei ce nu știu ce s-a întâmplat în Creta și îi pomenesc în continuare pe ierarhi, aceștia sunt la fel de vinovați, pentru că neștiința este și ea un păcat spun Sfinții Părinți.
    Pomenitorii spun: ”Ar fi fost simplu ca Patriarhia sa faca publice amendamentele sustinute de delegatia romana si sa admita ca a semnat doar un document provizoriu, de lucru. ” Dacă în Creta s-a semnat un document provizoriu, NIMIC din ce s-a hotărât acolo nu trebuie aplicat până nu devine definitiv. Când va deveni definitiv nu ni se spune, iar faptul că în Creta s-a semnat un document provizoriu este de fapt un neadevăr.
    Pomenitorii spun: ”Este bine sa fie criticata greseala delegatiei romane de a semna documentul respectiv. De ce e gresit, insa, sa admiti mandatul si atitudinea corecte din timpul lucrarilor? Lucru apreciat, repetam, si de IPS Vlachos, si de reprezentantii Sfantului Munte?” Dacă suntem onești, trebuie să spunem că rezultatul final a fost semnarea unor documente eretice. Se spune în Sfânta Scriptură că omul va fi judecat după cum va fi găsit în momentul sfârșitului său, iar dacă omul se află în păcat, va fi judecat după păcatul lui chiar dacă înainte a dus o viață râvnitoare. Faptul că în timpul lucrărilor delegația BOR a avut o atitudine corectă este minunat, dar rezultatul final a fost semnarea documentelor eretice. Asta este ceea ce contează cu adevărat.
    Articolul la care am făcut refrire:
    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2017/01/20/nepomenitorii-sau-sfasierea-camasii-lui-hristos-suntem-contemporani-cu-o-noua-rupere-din-biserica-iar-raul-nu-poate-fi-tratat-cu-comunicate-autist-autoritariste/

    Apreciază

  15. Pąʍvo said, on ianuarie 22, 2017 at 5:54 pm

    Ecumeniştii fac deja parte din Biserica Creştină Unită.
    Nu întâmplător se face atâta referinţă în supermemorandum la această noua religie universală care e prea evident că a fost semnată la Creta.

    Apreciat de 1 persoană

  16. Ioan said, on ianuarie 22, 2017 at 9:16 pm

    Sacsiv
    De asta o sa va abandoneze toți , o sa rămâneți un grup restrâns de extremisti de aici din Neamt si o sa vi se pare ca voi dati ora exactă în ortodoxie , mare inselare
    Si bine faci ca imi cenzurezi mesajele , iti erau adresate doar tie . Sa stii un lucru – tu imi cenzurezi doar numarul acesta lipsit de dreapta socoteală dar de pe celelalte telefoane si tablete si laptop suntem buni prieteni fara sa iti dai seama de cursa si ma bucur ca mi-a reusit diversiunea , dupa tot ce am constatat aici nu mai aveti scăpare si nu va va vindeca nimeni de extremism .
    Stii de ce nu a aparut conferinta cu Părintele Sava care sa tinut la Banceni ? Pentru ca se afla integral la mine si nu a fost pe placul lui V Longhin.
    Si conferinta de la Radeni, va riscati sa o puneti toata integral ? Nu cred , iar va facuto parintele Sava si parintele Ciprian si a iesit un ,,fîssss” doar pe plan local, care nu e pe placul vostru, a extremiștilor .
    Va veti stinge usor in cateva grupuri de neliturghisitori neimpartasiti daca nu aveti îndrăzneală sa va sfătuiți cu toti ca sa fiti echilibrati
    ce e asta 70% dintre cei de aici nu slujesc Liturghia deloc ba mai mult unii se dau mari duhovnici neslujind de cate noua ani si nici impartasinduse si nici pe altii impartasind, vai voua ca in aceste vremuri tulburi tineti obstea flamanda de Hristos

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 22, 2017 at 9:48 pm

      Ioan

      Daca tot insisti, hai sa-ti aprob comentariul.

      Tu fiind comentatorul „un crestin”, cu ip-ul preotului Ciprian Ioan Staicu.

      Apreciază

    • el said, on ianuarie 23, 2017 at 12:27 pm

      popa OBRAZNIC si DIVERSIONIST

      ” dar de pe celelalte telefoane si tablete si laptop suntem buni prieteni fara sa iti dai seama de cursa si ma bucur ca mi-a reusit diversiunea , dupa tot ce am constatat aici nu mai aveti scăpare si nu va va vindeca nimeni de extremism „______ AFERIM ! si „felicitari” de VICLENIE AVANSATA !

      baaa NU TE MANTUIESTI vicleanule „marturistor” !

      de Hristos NU isi bate nimeni joc, mandule fudul care ai vrea sa dai TU tonul si sa fii SEFUL „Marturisitorilor” ca dee. ce „vrednic” esti tu, esti „doctor”… desigur DOCTOR dar in VICLENIE si MANDRIE !

      ai grija ca asa a inceput si IUDA …. cu „misculatii” pe furis, ca tine !

      Apreciază

    • el said, on ianuarie 23, 2017 at 12:33 pm

      … bine ca ne-a spus DESCHIS cine este MANIPULATORUL luptei de marturisire !

      VEI CADEA ca o frunza MOARTA „echilibratule” !…. intai ti.a cazut o masca, apoi urmeaza alta ca ai MULTE…. la sfarsit o sa ti se vada intreaga hidosenie.

      tu il manipulezi pe pe Gheron Sava profitand de evitarile lui… si te folosesti cu NERUSINARE de el ca sa-ti dai paravan pe la „procese” si curaj la setea de SEFIE ! …. vai tie „echilibratule” ….

      ps: Sf Maxim NU s-a imparatasit MULTI ani si Dumnezeu DOAR INTRU EL a BINEVOIT si L-a SLAVIT … IGORNAD cu desavrasire pe „echilibratii” ca tine …

      Apreciază

      • mircea.v said, on ianuarie 23, 2017 at 4:23 pm

        100 de masti 🙂

        Apreciază

      • marinela said, on ianuarie 23, 2017 at 9:02 pm

        Frate el
        Asta-i un diversionist mizerabil,care baga vrajba intre preoti si marturisitori,nu-i preot cu siguranta,ci unul care-i place sa fie bagat in seama si nu stie cum sa faca jocul mai murdar,nu te-ai prins?!Nu-l cred in stare de asa ceva pe pr Ciprian Staicu,nu se preteaza la asemenea mojicii,sa fim seriosi.E un intrus care s-a infiltrat in grupul marturisitorilor ,trimis de bor,sa iste niscaiva „gilceava” intre fratii marturisiori,doar de dragul diversiunii,ca apoi sa arate cu degetul acuzator,cat sint de „cazuti”, „schismaticii”si „talibanii”de noi.Ignorate total asemenea jigodii birfitoare,n-are rost sa ne pierdem vremea cu ele.Iertati-mi limbajul „elevat”,dar m-a scirbit individul asta …uff,ca mare-i gradina cu prosti!

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 23, 2017 at 9:06 pm

        marinela

        De cand il stii pe preotul Ciprian Ioan Staicu?

        Apreciază

      • el said, on ianuarie 23, 2017 at 9:35 pm

        marinela

        decat sa stai acolo si sa dai comanda la „duhovnicie” la paket, mai bine te-ai osteni sa mergi EFECTIV la Parintele Antim Gadioi… atunci SIGUR ai discerne MAI EXACT duhurile! … cine a gustat vinul NU se mai pacaleste cu POSIRCA !

        Apreciază

  17. Stefan said, on ianuarie 22, 2017 at 9:34 pm

    Sugestie :
    Faceți un cont al OrtodoxInfo și pe LinkedIn.

    Apreciază

    • marinela said, on ianuarie 24, 2017 at 2:36 am

      Vasile,nu-l stiu de f mult timp,dar l-am cunoscut personal si nu cred sa ma fi inselat atit de mult in privinta lui.Fiecare dintre noi avem plusuri si minusuri,dar asta nu trebuie sa ne impiedice sa vedem obiectiv cum stau lucrurile cu persoana cuiva,in speta pr Staicu.Nu cred sa se coboare la un nivel de genere ca acest Ioan,sa fim seriosi.Sa nu ne grabim cu presupusul ,sa ne incarcam constiinta de pacatul judecatii aproapelui,iar el sa fie inocent.Sint destui „performeri”informatici in a fura id-urile altor persoane,de ce ti se pare imposibil ca n-ar fi facut-o si acest individ ,Ioan?!Eu simt, ca acest individ profita de neintelegerea aparuta in ultimul timp dintre par. Antim , par.Staicu si Mihai Chirila,dar care s-a aplanat cu ocazia sinaxei de la Radeni,iertindu-se unii cu altii ,dar el continua sa arunce cu zoaiele lui in stinga si-n dreapta,improscind pe cine apuca.Sper din tot sufletul sa fie descoperit acest ticalos, care face atitea deservicii grupului de marturisitori si pedepsit ca atare.Haideti sa-i acordam ocazia unei dezmintiri ,parintelui Ciprian,sa se poata apara in fata acestor invinuiri,sa se faca odata lumina in cazul asta,ca ma doare sufletul sa vad cum ne hartuim intre noi si asa putini cit suntem,facind jocul si deliciul unor mirsavi de serviciu,care se distreaza pe seama noastra.Doamne ajuta-ne si ne lumineaza calea spre Adevar!Iertati-ma va rog de vorba proasta,dar asta am simtit sa scriu pe moment.

      Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 24, 2017 at 4:18 am

        marinela

        Intreaba-l.

        Apreciază

      • Mirela said, on ianuarie 24, 2017 at 12:38 pm

        Marinela,

        Presupunând că „Ioan” sau „un comentator” nu e pr. Ciprian Staicu, de ce pr. Staicu nu a dat această dezminţire? De ce nu a spus clar că el nu e nici „Ioan” şi nici „un comentator” şi că nu le împărtăşeşte opiniile? L-a oprit cineva? Nu a avut destul timp la dispoziţie să dezmintă supoziţia, în cazul în care aceasta era falsă? I s-a părut neimportant?
        E dureroasă situaţia, e greu de crezut că un preot se poate preta la josnicii ca cele ale lui „Ioan”, dar… să nu uităm că până şi un apostol care a stat trei ani cu Dumnezeu L-a trădat.

        Apreciază

      • Ioana said, on ianuarie 24, 2017 at 9:10 pm

        Povestea lui Ioan care trimite mesaje de la calculatorul parintelui Ciprian Staicu

        O fi prietenul imaginar al parintelui Ciprian Staicu ? 😀

        (ca si popa Alde de-ar fi fost doar nu ramanea atat in gazda ca sa dea mesaje zile-ntruna de pe acelasi ip…. )

        –––––––––––––––––––––––––

        saccsiv said, on Ianuarie 2, 2017 at 3:27 am

        Ioan

        Tu ai acelasi e-mail cu „un crestin”.

        –––––––––––––––––––––––––-

        saccsiv said, on Decembrie 18, 2016 at 6:55 pm

        Un crestin

        Aici a comentat preotul Ciprian Ioan Staicu:
        http://sinodultalharesc.tk/schitul-radeni-cu-demnitate-va-continua-nepomenirea-pana-cand-un-sinod-va-corecta-documentele-eretice-din-creta-sau-ierarhul-se-va-dezice-de-ele/#comment-4677

        Pr. Staicu Ciprian:
        Foarte frumos și adevărat. Cinste celui care l-a alcătuit !

        Are acelasi ip cu comentatorul Un crestin

        –––––––––––––––––––––––––

        saccsiv said, on Decembrie 20, 2016 at 7:12 pm

        Un crestin

        Esti calomniat? Alea nu sunt calomnii, prietene. Calomnii sunt unele dintre atacurile la adresa mea, permise de preotul Ciprian Ioan Staicu pe blogul sau.

        Ai aceleasi idei cu preotul Ciprian Ioan Staicu. Ba chiar si acelasi stil.

        Si n-ai raspuns la principala intrebare: TU ESTI PREOTUL CIPRIAN IOAN STAICU?

        ––––––––––––––––––––––––––

        Un crestin said, on Decembrie 31, 2016 at 8:44 pm
        Eu ti-am cerut o aderesa de mail ceva ca sa vorbim in privat si tu ai intrebat pe saccsiv daca eu sunt pr Staicu , alfla ca nu sunt si daca vrei totusi sa purtam un dialog decent scrie-mi pe ioanmihai.mi@gmail.com

        Apreciază

      • Ioana said, on ianuarie 24, 2017 at 9:27 pm

        Ioan

        vezi ca nu e frumos ce faci… o vorba mai artagoasa a fratelui el sau David sau Mirela sau alti comentatori de pe aici e infinit mai onesta decat amenintarile si vicleniile acestea pe la spate e onest sa isi expuna fiecare ce are de zis, in acord cu invataturie Sfintilor, aducand uneori poate cuvinte mai dure, din slabiciunea fiecaruia si din pricina incapatanarii unora in erezii si cinstiri de idoli. Ce nu-ti convine ? ce urmaresti cu amenntarile astea de inchizitor, de Caiafa. ? !

        E infinit mai josnica VICLENIA si AMENINTAREA asta perversa cu surprize (ce e cu atitudinea asta PSIHO-PATA ? ???????? ! ) decat „sa ii dai peste gura cuiva” cu un „epitet” mai sonor pentru ca nu pricepe ca e in groapa, E infinit mai onest si mai curat „epitetul” acela decat aceste DOVEZI DE PSIHOPATIE SEVERA. Ce tot urmaresti cu hartuirile astea ? ? ! Daca nu-ti convine, plimba ursu la inselarile matale, rasfoieste-ti Dorobantul si „documentele de condamnare a doi ieromonahi”, da nu te apuca de viclenit si de TRADAT pe cei care s-au delimitat de erezie, daca zici ca si matale tot asa faci, indemni si pe ceilalti la despartire de erezie….

        Asa o sfarsesc boco-latrii si dorobo-latrii, luati aminte inselarile intuneca mintea…

        saccsiv said, on Decembrie 13, 2016 at 2:18 pm

        …prin fisuri mici se darama digul mare. Adica acceptand rataciri „mici” permiti diavolului sa-ti zapaceasca mintea.
        Sincer, eu n-am vazut pana acum nici un activist pro parintele Arsenie Boca, de exemplu, care sa nu cada la un moment dat. Dar rau de tot.

        Apreciază

      • Ioana said, on ianuarie 24, 2017 at 9:35 pm

        „Doctori” care se simt dati la o parte, si merg mai departe u turma de latrai bcaiti….
        Ce dat la o parte ? Le zici altora sa nu citeasca saccsiv, pai cine da la o parte ?

        Si ala ca blogul saccsiv i-a ajutat pe multi sa stranga un set complet de informatii necesare pentru a intelege apostazia si noua erea. descarcand aceste articole, mirenii le-au dus preotilor, si datorita multor articole de pe aici Si sunt CAZURI CONCRETE…

        Deodata, desi multi parinti de aici au stiut ce se itamla cu ortodoxia, deodata blogurile astea nu mai sunt bune si trbuie sa ii ascultam doar pe profesorii doctori docenti… cu etapele nepomenirii si boco-latria latenta….

        Asa ca nu mai latra degeaba din putul mintii INTUNECATA DE MANDRIE STUPIDA…mandria e cea mai mare prostie…

        bai,

        se va adeveri ca pavatosii, vamesii si desfranatele care citesc pe aici cu inima curata si iau aminte, sa mearga inaintea FARISEILOR si CARTURARILOOR care au ghimpe de impotrivire si ciuda INVENINATA !

        Apreciază

  18. Alexandru said, on ianuarie 22, 2017 at 9:38 pm

    pare-mi-se, sau donald trump e chiar promovat pe ortodoxinfo?

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 22, 2017 at 9:52 pm

      Alexandru

      Atata minte ai?

      Apreciază

      • Alexandru said, on ianuarie 22, 2017 at 11:44 pm

        Scuza-ma ca te-am suparat. Nu m-am gandit la cat de mult v-ati implicat sa faceti acel blog. Oricum, asa mi s-a parut. Si daca as fi avut minte, as fi inchis calculatorul… de tot. Ma gandeam sa te rog sa faceti un articol despre ziua de maine, despre „rebeliunea legionara”, despre cutremurul din ’40 si despre ajutorul dat de legionari, despre tradarea statului legionar venita din partea lui antonescu si ce mai credeti voi…

        Doamne ajuta!

        Apreciază

  19. Alexandru said, on ianuarie 22, 2017 at 9:42 pm

    Apreciază

  20. Ioan said, on ianuarie 22, 2017 at 10:35 pm

    Saccsiv
    Ai face bine sa imi postezi si celelalte mesaje cenzurate ca tot esti viteaz daca nu se stii ca timit comentariile la toate celelelte siteuri cu tot cu numere de telefon si asta pentru ca de atatia ani ati încercat sa ma excludeti din echipa
    Le voi posta si pe facebook si unde nu gândiți

    Apreciază

    • el said, on ianuarie 23, 2017 at 8:02 pm

      Ioan

      hai PAARTZ !

      Apreciază

      • el said, on ianuarie 23, 2017 at 8:03 pm

        Ioan

        „Le voi posta si pe facebook si unde nu gândiți”____ AFERIM atitudine de „marturisitor” si de „HUOrtodox…. de la CARE Sf Parnte ai invatat asta???

        Apreciază

    • Popescu said, on ianuarie 24, 2017 at 1:08 am

      Frate Ioan

      Ori vorbiti in duhul unui ortodox,ori taceti si nu mai aruncati rautati aici!
      Iertati!

      Apreciază

  21. Ioan said, on ianuarie 23, 2017 at 1:18 am

    Saccsiv
    Ti-am spus ca sunt cu ochii pe voi !
    Pentru ca nu ma crezi ti-am pregatit pe maine niste surprize

    Apreciază

    • Ioana said, on ianuarie 23, 2017 at 7:10 pm

      asa e „ortodoxia„ matale cu amenintari si surprize. atitudinea ca tortionarii pitesti

      Apreciază

      • el said, on ianuarie 23, 2017 at 8:00 pm

        Ioana

        asta e HAHALUL de „marturisitor” si de „prigonit ” de FATZADA … „CULMEA” Ortodoxiei si „marturisirii” din Romania si MANIPULATORUL din gasca ” marturisitori” patentati … cu grad de DOCTOR … in MANDRIE, INSELARE si VICESUG !!!…

        FOARTE BINE sa se dea pe fata VENINUL din inima lui si sa-si arate HIDOSENIA indestul cat sa priceapa cei curati cu inima si sa-i dea cu FLIT !…. ca NU lasa Hristos NEDSCOPERITI pe iudele si viclenii care FATRANCNIND Adevarul DARAMA mai aprig Biserica deca ereticii insisi care macar sunt sinceri si isi arata EREZIA , asta FAARNIECSTE „dreptatea” ca MAI CUMPLIT sa INSELE ! … vorba romanului : „fereste-ma Domane de „PRIETENI” ca de dusmani a apar si singur !!! ”

        asa va urma , lucrarea PERVERSA a FRATILOR( a se citi si popilor/celrului ) MINCINOSI … care vor prigoni Biserica MAI ABITIR decat anticrist INSUSI !

        Apreciază

    • el said, on ianuarie 23, 2017 at 7:50 pm

      Ioan

      HAI SICTIR SPURCACIUNE !
      sa vezi ce ti-a pregatt tie Hristos Dumnezeu CURAND !!! – … DA, DA ! tine minte, sa nu zici ca nu te-a avertizat nimeni PORCULE cu par pe fata !

      Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 23, 2017 at 8:39 pm

        el

        Specifica la ce te referi, sa nu zica ca-l ameninti.

        Apreciază

      • el said, on ianuarie 23, 2017 at 9:02 pm

        saccsiv

        ma refer la RASPLATA pe care i-a pregatit-o Hristos pentru VICLENIA lui, ca NU LASA Dumnezeu nepedespit pe cei VICLENI !.. dupa cuvantul Psalmului : „3. Că nu va lăsa Domnul toiagul păcătoşilor peste soarta drepţilor, ca să nu-şi întindă drepţii întru fărădelegi mâinile lor.” (Ps. 124)

        ….

        „Psalmul 124
        1. Cei ce se încred în Domnul sunt ca muntele Sionului; nu se va clătina în veac cel ce locuieşte în Ierusalim.
        2. Munţi sunt împrejurul lui şi Domnul împrejurul poporului Său, de acum şi până în veac.
        3. Că nu va lăsa Domnul toiagul păcătoşilor peste soarta drepţilor, ca să nu-şi întindă drepţii întru fărădelegi mâinile lor.
        4. Fă bine, Doamne, celor buni şi celor drepţi cu inima;
        5. Iar pe cei ce se abat pe căi nedrepte, Domnul îi va duce cu cei ce lucrează fărădelegea. Pace peste Israel! „

        Apreciază

  22. ionutignat111 said, on ianuarie 23, 2017 at 2:43 pm

    eu nu stiu sa promovez acest portal pe facebook.
    de fapt, nu am promovat niciodata nimic pe facebook pentru ca intru acolo foarte rar.
    imi povesteste cineva cum se face?
    multumesc.

    Apreciază

  23. […] Iata comentariile lui Ioan postate la PROMOVATI va rog portalul ORTODOX INFO pe FACEBOOK: […]

    Apreciază

  24. […] Iata comentariile lui Ioan postate la PROMOVATI va rog portalul ORTODOX INFO pe FACEBOOK: […]

    Apreciază

  25. Ovidiu Nicolae said, on ianuarie 24, 2017 at 12:54 am

    Doamne ajută!
    Am citit câteva articole din Ortodox info și îmi plac; este bine că ați avut inițiativa asta pentru o bună informare. Mă gândesc cum ar mai putea fi promovat. Promovarea pe Facebook a site-ului poate fi o idee bună, datorită faptului că mulţi oameni au cont acolo.
    Am văzut că unele clipuri de pe site-ul SACCSIV sunt luate de pe Facebook si nu pot să le văd neavând cont acolo ( n-am niciodată) și nu prea vreau să-mi fac; cu respect întreb dacă s-ar putea face ceva să putem vedea aceste clipuri si cei care n-avem cont pe Facebook?
    Donațiile prin Pay Pal se fac doar în euro, sau am văzut eu greșit?

    Apreciază

  26. Apa trece, pietrele raman said, on ianuarie 24, 2017 at 1:56 pm

    Eu iau link-uri de aici si le duc pe alte site-uri. Lucru pe care l-am facut si pana acum. Sub alt pseudonim. Uneori am incasat critici dure pentru asta. Pe unele le-am trimis pe mail unor persoane pe care le cunosc. Cred ca si aceasta este o forma de marturisire.

    Apreciază

  27. Apa trece, pietrele raman said, on ianuarie 24, 2017 at 3:49 pm

    saccsiv,

    Ai ispite si te-am mai suparat si eu… Personal, am vrut sa-mi verific niste opinii cu privire la niste duhovnici. Te-ai suparat exagerat de mult. Nu stii ca atunci cand marturisesti, ai ispite mari? Suntem in tabere opuse si eu nu stiu? Oricum, intentionam sa mai tac. Fara sa stii, ma protejezi de ceva, căci nimic nu mi se intampla fara voia lui Dumnezeu. Toate cele bune!

    Apreciază

    • el said, on ianuarie 25, 2017 at 12:49 am

      apa de ploaie

      ” Oricum, intentionam sa mai tac. Fara sa stii, ma protejezi de ceva, căci nimic nu mi se intampla fara voia lui Dumnezeu. „____ tu esti o INSELATA NOTORIE si NEVINDECABILA!… NU te lasi de INSLEREA ta si crezi ca „faci fapte bune”…

      sa stii ca Dumnezeu si de DRACI se foloseste spre MANTUIREA celor DREPTI !!.. in CIUDA lor !

      cand ti se inchide botul … te prefaci ca esti „duhovniceasca ” … si mai scoti o „talcuire „care sa te arate „justa” ca asta !… MANDRIE DRACEASCA incredibila…

      DRACUL e in tine femeie NEBUNA !… si NU GLUMESC ! … ma ingrozesc de SPURCAREA TA .. NEBUNIA urmeaza starii tale … CURAND ai sa ajungi la balamuc si DEGEABA !

      Apreciază

      • Apa trece, pietrele rămân. said, on ianuarie 25, 2017 at 8:32 am

        @el,
        Dumnezeu sa te miluiască. Acest site a câștigat și datorita comentariilor mele. Mi-ai reprosat ca am vrut sa ma remarc pe acest site…. Problema ta.

        Măcar în perioada de promovare a portalului trebuia sa te abții de la astfel de comentarii. Dar ai cazut in mandrie luciferica si in trufie. S-a suit domnu1n copac si de-acolo face: pac! Nu cer certificat de induhovnicita și nici de normalitate de la tine. Cine da astfel de verdicte trebuie sa fie echilibrat și normal. Ori nu e cazul tău. Trebuie sa ne mai uitam și cine vorbește, nu doar ce spune. Păcat ca nu ai grija de propria-ți imagine. Și iată ca am dovedit trufie și eu….

        O, Doamne! Crezi ca ma compromitI! Replici de acest fel compromit imaginea portalului, din păcate!

        În Evanghelie scrie clar ca nu ai voie sa zici unui om ca e nebun.. Dar tu propovăduiește ortodoxia fără sa ai habar de asta. Ești o culme a răutății, omule! Nu vezi ca ai o legiune de draci care te împiedică să faci o fapta buna?. Ce faci bun pe o parte strici pe alta. Nu spun ca eu sunt perfecta. În loc sa explici clar unui om un lucru pe care nu îl înțelege sau nu îl poate accepta cu ușurință, preferi să-i spui nebun. E o lipsa de tact. Deja ai cazut intr-o înșelare de alt tip, din cauza trufiei. Ai dedicat un articol întreg unui anonim care a îndrăznit sa te jignească. Asta e mândrie. Pe un site cu pretentii duhovnicești, oamenii cauta cele duhovnicești, nu răfuieli personale. Vorbeste cu un duhovnic și îti va spune la fel.

        Totuși, aceste discuții m-au ajutat sa mă documentez cu privire la înșelare și iți mulțumesc pentru asta. Dumnezeu sa te miluiască. Citesc acum cărți despre nebunii pentru Hristos care căutau disprețul și fugeau ca de foc de slava deșartă. Ai grija ca , de la prea multe complimente, pățești și tu ca părintele Arsenie Boca, pe care l-ai criticat fără compasiune. Cu ce măsură judeci, cu aceea vei fi judecat, nu cu alta!

        Am pornit discuția de pe doua topice despre rugăciune. Nu crezi ca asta ar trebui sa-ți dea de gândit și ție?

        Apreciază

      • el said, on ianuarie 27, 2017 at 1:09 pm

        apa nebuna

        „Mi-ai reprosat ca am vrut sa ma remarc pe acest site…. Problema ta.”____ esti dusa cu caul femeie NEBUNA, daca pe toate le „pricepi” la fel d epertinent ca abertai pe care o delirezi aici , e CLAR „lumina” din tine0 BENZA IADULUI care pe toate le rastalmacesti
        e SEMNUL ca NU (mai) AI CONTROL asupra ta si dracul de care te-ai lipit cu NEBUNIA MANDRIEI de a NU ASCULTA Adevarul si a urma MINCOIUNA si FALSUL DUHOVNICESC , dracul din tine te mana sa SPURCI aici unde NU e loc pentru NEBUNE ca tine!
        Si dovada e si OBRZANICIA cu care insisti desi ti.ai dat destul poalel peste cap ca sa ti se vada RUSINEA indracirii si incpatanareaNEBUNIEI !

        „În Evanghelie scrie clar ca nu ai voie sa zici unui om ca e nebun.. „:::: blablabla, bale de „duhovniceasca” RANITA in ORGOLIUL personal, replici IEFTINE , ca si cum eu NU am citit Scriptura …DOAR tu „inspirato” !

        ei bine te numesc NEBUA si INDRACITA si SEMNEZ inaintea tutuor , caci ASA ESTI desi nu vrei sa recunosti, nici un nebun NU isi vede nebunia, atlef Nu ar mai fi nebun ci …om aflat (temporar) in greseala, dar FRATE , sesizezi „nuanta” ?( explicatie la mintea ta INDRACITA : ERETICIi si INSELTII NU mai sunt frati cu ortodocsii , ci …cu DIAVOLUL !) !

        Hristos care cere acolo sa nu numim nebun pe FRATELE aflat in greseala/pacat propriu , iar NU pe VRASMASII lui Hristos ERETICII si INSELATII care NU mai sunt frati cu ortodocsii caci sunt PARASITI de Duhul Sfant din cauza LIPIRII lor libere si INCPACATANTE de INSELARE/EREZIE care sunt pacte IMPOTRIVA Duhului Sfant !!)….

        si ei bine ACELASI Hristos a mustrat cu VAI VOUA…. pe „invatatii” aflati in INSELARE si care umblau dupa „Invataturile” mintii lor ca tine NEBUNO …. si CUMPLITE vorbe le-a adresat !… macar ca aia erau INVATATI nu o proasta ieftina, obraznica si guraliva ca tine !…. raútatea femeii e o URACIUNE de care se scarbeste si Scriptura….

        Si in Pilde … nebunia este numita ZANATICA PROSTIE !

        in rest ” Deja ai cazut intr-o înșelare de alt tip, din cauza trufiei.”…. tztztz… m-ai impresinat cu „intelecpunea” ta pana la Muci 🙂 … , blablabla…. (cacapipi,) SCURSORI din mintea ta BLNAVA de MANDRIE si INDRACITA atinsa in orgoliul personal

        „Citesc acum cărți despre nebunii pentru Hristos care căutau disprețul și fugeau ca de foc de slava deșartă.”_____ tu cand ti se arata ca esti NEBUNA si INDRACITA , te „justoifici”/prefaci/sugerezi ca ai fi „nebuna” pentru Hristos …… esti INDRACITA si NEBUNA IREVERSIBIL muiere proasta ! ORICE ti-ar aduce omul ca Argument sa-ti arate ca esti pe aratura diavolului,, tu SPURCI si arunci in rastlamacirea diavolasca !… SINGURA mi-ai demonstrat ( si vad ca inca insisti) ca esti INDRACITA si NEBUNA , NEVINDECABILA !

        poti sa citesti si vreo 3000 de hectare de hartie scrise de oricine e INUTIL, NU te folosesti pentru ca esti INDRACITA !…. SINGURA te-ai lipit de diavol !.. si INCAPTANAT !

        Apreciază

  28. Apa trece, pietrele raman said, on ianuarie 27, 2017 at 7:48 pm

    @El,
    Calm! Iarta-ma! Uite, acum, la modul cel mai sincer, recunosc ca am ajuns la concluzia ca nu e de nasul meu sa ma apuc sa judec duhovnici. Nici sa-i laud, nici sa-i critic. Nu e treaba mea. Nu am ajuns la inaltimea spirituala necesara, asa ca îi las pe altii sa se pronunte. Chiar daca ai fost dur, criticile tale m-au ajutat sa-mi pun intrebari si sa gasesc raspunsuri. Osteneala ta nu a fost zadarnica. Da, ai dreptate. Ortodoxia nu se poate apara cu pogoraminte sentimentale. In plus, a aparut si luarea de atitudine de la Manastirea Radeni care ti-a intarit cuvantul. Doamne ajuta.

    Apreciază

    • el said, on ianuarie 28, 2017 at 4:40 pm

      apa indraita

      ca si IDOLULtau INDRACITUl VRAJITOR zian boca care FATARNICEA ca un circotecar de duzina Sfintenia, as si tu FATRANICESTI „duhovnicia „!!

      esti un fenomen IEFTIN si din pacate atat de RASPNADIT cu care vor avea ORTODOCSII SINCERI de azi de-a face…

      CURVA INDARCITA !.. din categoria „fratii „MINCININOI… si „surorile” : CURVELE DIAVOLULUI !

      … FEMEIE daca eram NEBUN ca tine, TACEAM demult, „la urechi surde” se economiseste certarea ” .. si NU as fi indelungat atata discutia INUTILA cu tine!… PRICEPI ? sper ca da !

      TE ROG : LEAPADA-TE de INSELARE ! .. daca „gresesc” promit ca IAU la Judecata EU ASUPRA MEA GRESEALA mea si a TA …de te vei lasa de INSELAREA boca/ nil/ vladimiresti/ ecumenism/ etc !
      Doamne ajuta !

      ps: te-am pomenit mereu la rug. de la ora 23 unde te.ai anuntat si tu ! 🙂 … ca sa te lumineze Dumnezeu, si asta evident FARA sa cred ca voi dobandi ceva bun pentru ca sunt pacatos !

      Apreciază

      • Apa trece, pietrele raman said, on ianuarie 29, 2017 at 10:25 pm

        @El,
        Si eu ma rog, după puterile mele si te pomenesc. Lupt cu mine, asa cum pot, sa nu fiu ecumenista si sa ma feresc de inselari. Admit ca pot sa bolesc uneori de inselare duhovniceasca. In acest scop, certarea este de mare folos. Am incredere ca Dumnezeu pe toate ni le trimite cu un rost. Dumnezeu sa-ţi dăruiasca un locşor in Rai.

        Programul meu de rugaciune nu include nici Boca, nici Nil, nici Vladimiresti. Nu mai bag mana in foc pentru nimeni. Nici timp nu am. Acum trebuie sa ma gandesc la sufletul meu, la moarte, la judecata…

        Apreciază

  29. Adi said, on ianuarie 29, 2017 at 3:19 pm

    Doamne ajuta. Nu vreau sa fac pe desteptu, oricum nu ma pricep la siteuri…dar e putin cam aglomerat… Poti elimina data, meteo, cursul valutar…asta pt inceput… Daca vrei. In rest siteeul e genial… E primul lucru pe care il fac la pc… Si petrec ceva Timp. Doamne ajuta.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.