Saccsiv – Weblog

RACEALA BIZARA dupa explozia de CHEMTRAILS din decembrie?

Posted in CHEMTRAILS by saccsiv on Ianuarie 5, 2017

masks

Foto: http://ddees.com/index.php/2015/09/11/david-dees-art-gallery/

Iata cateva comentarii postate la Multe fotografii cu explozia CHEMTRAILS din Romania (in preajma Craciunului):

Oana:

Si in zona mea au fost foarte multe dare pe cer , cam cu o săptămână înainte de Crăciun. Noi toți din familie ne am imbolnavit cum nu am mai fost de mult bolnavi: febra, frisoane, tuse, si nu am reușit să scăpăm decât cu antibiotice. Pe mine m a luat răceală pur si simplu peste noapte. Niciodată nu am mai pățit așa ceva. Cu siguranță au dat cu ceva in aer

cca70:

exact…genul acesta de ” boala” aparuta din senin am suferit si eu….cu varsaturi si o indigestie puternica de cateva zile…totul aparut spontan…fara ca altii care au mancat sau baut acelesi lucruri ca si mine sa acuze asa ceva….deosebirea consta in faptul ca eu am stat mai mult pe afara…poate din cauza chemtrails sa fi fost totul

marinela:

Sotul meu a fost recuperat in spital de urgenta,luindu-l cu salvarea direct de la doctorul de casa,din cauza acestui virus ciudat,care i-a dat frisoane,varsaturi si rau general.I-au facut toate investigatiile posibile,dar n-au gasit nimic,doar ca e un virus necunoscut lor .Multa lume era in spital pt aceleasi simptome ,de rau imprevizibil cu varsaturi ,crampe la stomac si diaree.Toate aceste boli sint rodul „generozitatii „cu care ne „binecuvinteaza ” in fiecare zi responsabilii cu chemtraills-ul.

tataia:

Si eu am patit o astfel de „raceala” sau „gripa”…doar ca nu e raceala sau gripa. Simptomele sint similare: febra foarte puternica, tuse seaca sau productiva, dureri musculare, slabiciune generala, etc. Eu personal am avut 40 de grade si imi lua o jumatate de ora sa ma duc pina la WC (care e la 3 metri de dormitor). Am scapat in doua zile…Singurul leac pare a fi sa te hidratezi corect….ceai fierbinte, etc. Ma indoiesc ca antibioticele ar putea face ceva intrucit bolile respiratorii in general sint virale….iar astea noi chiar ma indoiesc ca au legatura cu microbii sau virusurile. Pur si simplu este un episod acut de intoxicatie…intrucit caile naturale de eliminare a toxinelor (transpiratie, defecatie, etc) nu mai functioneaza. De indata ce aceastea au reinceput sa functioneze (prin hidratare masiva) au inceput sa se atenueze si simptomele….

Rozalia:

masiv chemtrails. E clar ca se pregateste ceva. Eu mi-am facut deja un obicei ca atunci cand ies din bloc sa ridic ochii sa vad cum e cerul , mai bine zis sa vad daca vad cerul. Si apoi neputinta la vederea darelor care chiar in ochii tai se fac…Si intr-adevar, in ultimul an s-a spreiat mai mult decat inainte. Nu mai vedem stelele noaptea, iar albastrul cerului a ajuns sa fie lucru destul de rar intalnit. Eu ma mir cum de oamenii nu observa! Si cel mai tare ma nedumereste faptul ca cei care au o oarecare varsta nu-si amintesc cerul albastru curat de odinioara… Traim dormind! Nu mai suntem sanatosi, fel de fel de ,,raceli”, apoi pierderi de memorie, oboseala… Numai la Dumnezeu e scaparea. In pacatosenia mea ii multumesc lui Dumnezeu ca stiu de El… Doamne iarta-ne si nu ne lasa!

 

Tagged with:

41 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. el said, on Ianuarie 5, 2017 at 8:51 pm

    „cca70:

    exact…genul acesta de ” boala” aparuta din senin am suferit si eu….cu varsaturi si o indigestie puternica de cateva zile…totul aparut spontan…fara ca altii care au mancat sau baut acelesi lucruri ca si mine sa acuze asa ceva….deosebirea consta in faptul ca eu am stat mai mult pe afara…poate din cauza chemtrails sa fi fost totul”______ BINE REMARCAT !

    sunt VIRUSI cu tropism respirator si intestinal aruncati din chemtrails !… insa nu pot conrtola unde ajung din cauza curentilor de aer schimbatori, desi arunca cantitati importante … iata insa pe fratele @cca70 „l-au nimerit ”

    sfat :INCHIDETI geamurile si usile pe vremea cand vedeti pe cer apar aruncate din avioane aceste dare si sa le deschideti la aerisit doar cand dispar alungate/rispitie/dsiperaste de vant sau spalate de ploaie acest dare chmetrails. SI cautati sa stati cat mai putin afara in vremea asta !

    Apreciază

    • cca70 said, on Ianuarie 5, 2017 at 9:59 pm

      asta insa nu este totul…episodul acela a avut urmari….a generat o slabiciune pe termen lung…a creat o ” predispozitie” spre indigestie si varsaturi ….a caror efecte se mai simt si astazi ( au trecut 2 ani de atunci)..in sensul ca se declanseaza f usor si trece f greu…si dureaza cam 2 -3 zile…daca inainte un episod de tip diareic era ceva rar si banal si se rezolva cu un ceai de menta si un furozalidon…acuma, numai e asa de ” simplu”…recomand celor ce au asemenea ” accidente” sa incerce normix :

      http://www.csid.ro/medicamente/normix-200-mg-comprimate-filmate-normix-100-mg5-ml-granule-pentru-suspensie-orala-11397031/

      la mine a avut efect …tocmai cand ma resemnasem ca ma voi curata definitiv

      si inca ceva ok in situatii din astea…am luat si linex

      https://www.catena.ro/vitamine-minerale-si-suplimente/probiotice/linex-12g-probiotice-pentru-adulti-16-capsule

      evident , eu spun ce a functionat in cazul meu…nu fac nici o reclama la nici un medicament …si chiar mi-a fost ciuda ca nu am putut stopa fenomenul pe cale naturista, dar probabil ce virus am luat eu din aer a fost bine fabricat in laboratoare ca sa nu scapi numai cu ceaiuri

      si daca ati patit-o mergeti la un medic competent…care sa nu va faca mai rau decat va este

      Apreciat de 1 persoană

    • el said, on Ianuarie 5, 2017 at 10:25 pm

      pe vreme rece(toaa tarzie, iarna, primavara pana in aprilie) TREBUIE luata vit D. ! ca la copiii mici !
      cel putin 8000ui pe zi !!!
      in Ro se gaseste in faracii vit D uleioasa, a se lua ZILNIC cate 20 picaturi !

      vit D si intarirea sistemului inum,
      lipsa de vit D si racelile reptate/ infectii/cancere a se vedea info pe net !

      Apreciat de 1 persoană

  2. Templier said, on Ianuarie 5, 2017 at 9:02 pm

    Acasa Ştiri Eveniment Vrancea se cutremură din nou! Trei seisme într-o singură zi
    Vrancea se cutremură din nou! Trei seisme într-o singură zi
    http://www.b1.ro/stiri/eveniment/vrancea-se-cutremura-din-nou-trei-seisme-intr-o-singura-zi-172851.html

    Apreciază

  3. alexandru said, on Ianuarie 5, 2017 at 9:10 pm

    http://www.medicer-bios.com/index.php?route=product/product&product_id=188

    Sa-mi lasati si mie 2-3 pungi.
    Am cumparat acum 1 saptamana si e foarte bun. 1 lingurita cu 15′ inainte de masa (12g)
    Va recomand si fructoza in loc de zahar.
    Transportul costa 20 ron si ajunge in 1-2 zile

    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • marinela said, on Ianuarie 5, 2017 at 10:05 pm

      alexandru
      Ce pacat ca n-am stiut mai degraba de produsul asta ,ca-i spuneam sora-mii sa-mi cumpere si mie,mai ales ca nu costa mult,dar asa e deja plecata spre Germania ,nici o sansa sa-mi mai poata cumpara.Sigur va fi si aici in Germania,dar costa mult mai mult, sint sigura de asta.Sa vedem ,poate mai vine cineva incoace pe parcurs si-l rog sa-mi cumpere.Doamne ajuta si mintuire!

      Apreciază

    • GabiM. said, on Ianuarie 6, 2017 at 6:52 pm

      Fructoza contine si ea porcarii…Pentru cei care tin POSTURILE, este bine sa stie ca se pune ser de lapte in paine…Iar mai nou,zaharul se pare ca se face din oase…Astea toate ca sa ne ajute a la tine mai „bine”…Doamne
      ajuta!

      Apreciază

  4. geo said, on Ianuarie 5, 2017 at 10:00 pm

    Si eu am patit ceva similar: inainte de Craciun am azvut o viroza urata…dupa Craciun a revenit…acum sotia si partial cel mic…in chemtrails sa fi pus si altceva in afara de chimicale???

    Apreciază

  5. geo said, on Ianuarie 5, 2017 at 10:09 pm

    https://dollarvigilante.com/blog/2017/01/04/the-war-on-cash-ratchets-up-in-greece-with-soft-cash-ban.html

    https://www.davidicke.com/index.php/article/399087/cash-ban-continues-greece-intitiates-soft-cash-ban

    http://www.newsbtc.com/2017/01/05/greece-government-pushes-new-regulation-end-cash/

    http://www.silverdoctors.com/headlines/finance-news/the-war-on-cash-ratchets-up-in-greece-with-soft-cash-ban/

    http://www.keeptalkinggreece.com/2017/01/03/greece-bans-cash-tax-allowance-possible-only-through-payments-via-plastic-money/

    http://www.telegraph.co.uk/news/2017/01/04/austrian-police-searching-group-men-foreign-appearance-new-years/

    http://raymondibrahim.com/2017/01/04/muslim-slaughters-christian-selling-alcohol-egypt/

    https://libertyblitzkrieg.com/2017/01/05/very-powerful-people-in-the-u-s-government-want-war-this-is-their-sales-pitch/

    http://www.truth-out.org/news/item/38993-the-year-of-the-commando-us-special-operations-forces-deploy-to-138-nations-70-percent-of-the-world-s-countries

    http://charleshughsmith.blogspot.com/2017/01/trump-aims-to-cut-neocon-deep-state-off.html

    http://www.blacklistednews.com/_FBI_Doesn%E2%80%99t_Care_About_Government_Corruption/56141/0/38/38/Y/M.html

    http://www.breitbart.com/london/2017/01/03/dortmund-mob-attack-police-church-alight/

    http://www.express.co.uk/news/politics/746840/European-Union-EU-foreign-aid-Africa-Middle-East-Brexit

    http://www.express.co.uk/news/world/749609/EU-referendum-collapse-leaders-Europe-union-Brexit

    http://motherboard.vice.com/read/obamas-administration-sold-more-weapons-than-any-other-since-world-war-ii

    http://theantimedia.org/one-child-dies-every-10-minutes-yemen/

    http://themillenniumreport.com/2015/12/the-house-of-saud-its-jewish-origin-and-installation-by-the-british-crown/

    Apreciază

  6. Iustin said, on Ianuarie 5, 2017 at 10:29 pm

    Acum o săptămână jumătate am fost rupt de răcit. Muci, gat inflamat și dureri de cap masive. Jumătate din colegii de la Brașov au fost în concediu medical. Toate au început acum 2 săptămâni

    Apreciază

  7. adriandirnescu said, on Ianuarie 5, 2017 at 11:21 pm

    Atentie si la zapada, plina de prafuri, zapada nu mai e la fel ca acum 10 , 15 ani . Puteti observa usor urmele albe de praf fin care raman pe geamurile masinilor si pe caroserii… De asemenea si asfaltul se poate vedea, capata o nuanta mai deschisa. E posibil sa va apara iritatii ale pielii palmelor, mainilor… eu am patit-o , am si un ph mai slab … Off topic ,atentie si la cafea, poate ati observat tendinta de ieftinire a cafelei si faptul ca e din abundenta peste tot . Oare mai e cafeaua, cafea ? Daca se pricepe cineva la analizat, cred ca merita sa incerce sa testeze. E posibil sa dam banii pe altceva , probabil inlocuitori . La fel si despre zahar , chiar spunea cineva decurand, ca e imposibil sa se produca atata zahar in conditii normale, raportat la stocurile din magazine , zahar peste tot… E probabil sa cumparam un produs chimic, cristalizat , foarte nociv… La fel si cu uleiul de gatit, cel ieftin… mari sanse sa fie un produs pe baza de extracte petroliere…. E de necrezut, dar posibil avand in vedere abundenta de ulei de peste tot. Ma iertati daca am gresit, Doamne ajuta !

    Apreciază

    • guti flo said, on Ianuarie 6, 2017 at 10:27 am

      adriandirnescu

      Cred ca e bine sa cumparam cafea boabe, e mai greu sa falsifici zic eu…din cate stiu zaharul e f nociv pt organism, trebuie redus la minim, inlocuit cu miere unde este posibil…uleiul este aliment de baza, nu prea ai cum sa renunti la el, daca este posibilitate financiara e bine sa cumparam unul mai calitativ, iar daca nu, in loc sa cumperi doua sticle de ulei ieftin, mai bine iei una mai scumpa, mai putin dar bun, nu stai cu frica ca te imbolnavesti!..parerea mea esta ca si cu celelalte produse, trebuie procedat la fel. Daca nu se poate nici asa…Dumnezeu cu mila..pericolele sunt peste tot, cum ai spus si tu, in alimentatie..in aer, etc. Ce am mai inteles eu ca este f bun pt organism, sa consumam dimineata pe stomacul gol apa plata 500ml, si pe parcursul zilei, dar in mod special dimineata…iti regleaza organismul din toate colturile..sunt info. pe net.
      Doamne ajuta

      Apreciat de 1 persoană

      • adriandirnescu said, on Ianuarie 6, 2017 at 11:42 am

        Multumesc, Doamne ajuta!

        Apreciază

      • saccsiv said, on Ianuarie 6, 2017 at 12:10 pm

        adriandirnescu

        Doamne ajuta!
        Acesta este e-mailul, daca vreau sa-ti scriu ceva?

        Apreciază

      • adriandirnescu said, on Ianuarie 6, 2017 at 4:23 pm

        Da, saccsiv, mailul meu e public la poza de gravatar… puteti scrie acolo. Poate nu o sa raspund prea repede, nu intru des pe internet. Doamne ajuta!

        Apreciază

      • GabiM. said, on Ianuarie 6, 2017 at 7:03 pm

        Apa plata este o apa moarta,care in doua zile produce microbi…Mai bine apa de robinet,ca oricum o platim,nu e gratis si asa cum a spus Parintele Justin Parvu,sa facem cruce peste tot ce bem si mancam! Si desigur,sa ne rugam Lui Dumnezeu si Maicii Domnului sa ne apere de tot raul!

        Apreciază

  8. guti flo said, on Ianuarie 5, 2017 at 11:27 pm

    Eu obisnuiesc sa iau dimineata pe stomacul gol 2 catei de usturoi zdrobiti, ii inghit, nu ii mestec si ma spal bine pe dinti , ca alfel e pericol pt cei din jur, din cand in cand mai fac pauza..ii multumesc lui Dumnezeu ca nu am mai racit de ani de zile, fara sa exagerez! Dupa parerea mea usturoiul nu are adversar!

    Apreciat de 1 persoană

  9. paul said, on Ianuarie 6, 2017 at 12:28 am

    @alexandru
    E verificat remediul?

    Apreciază

  10. paul said, on Ianuarie 6, 2017 at 12:29 am

    Proprietatile fizice ale apei se schimba in ziua de Boboteaza

    https://invitatielaortodoxie.wordpress.com/2013/01/12/proprietatile-fizice-ale-apei-se-schimba-in-ziua-de-boboteaza/
    Cercetătorii institutului au studiat zilnic proprietățile și calitatea apei de pe o conductă măsurând cantitatea de radicali de ioni. De pe 4 ianuarie nivelul radicalilor ionici a început să crească iar apa a început să se limpezească. A început să crească și nivelul pH-lui din apă, micșorându-i aciditatea.
    După cum era de așteptat, maximul de activitate a fost atins în seara de 5 ianuarie. Cantitatea mare de radicali ionici a făcut ca apa să aibă o conductibilitate electrică egală cu cea a unui catalizator artificial (adică o apă saturată cu electroni).
    Activitatea electromagnetică a început să scadă pe 6 ianuarie și a atins nivelul normal la data de 7 ianuarie.
    Motivul acestei creșteri rapide a activității electromagnetice a apei de Bobotează a fost o acumulare de radicali ionici în litosfera pământului, „un adevărat izvor de electroni pe care îi transferă în mare parte în apă, „a declarat cercetătorul Anatoly Stekhin.
    Cercetătorii au măsurat de asemenea de Bobotează nivelul de structurare al apei, înghețând pentru acest scop niște apă de la robinet, din râul Moscova și dintr-o fântână a bisericii. „Până şi apa de la robinet, care este de obicei departe de a fi excelentă, arăta armonios atunci când am îngheţat-o și am studiat-o la microscop,” a declarat Stekhin

    Apreciat de 1 persoană

  11. Pąʍvo said, on Ianuarie 6, 2017 at 2:17 am

    Contul de facebook al parintelui Vulcanescu a fost spart !

    Apreciază

  12. daydr3am3r said, on Ianuarie 6, 2017 at 5:16 am

    Delirum Maximus

    Apreciază

    • saccsiv said, on Ianuarie 6, 2017 at 5:42 am

      daydr3am3r

      Dar de ce ne spui noua de bolile tale? Ia-ti cardul si du-te la medic.

      Apreciat de 1 persoană

      • GabiM. said, on Ianuarie 7, 2017 at 12:06 am

        Sunt foarte multi care…”gandesc” la fel cu daydr3am3r ,asadar nu-ti face probleme,draga saccsiv!Doamne ajuta!

        Apreciază

  13. oarecare said, on Ianuarie 6, 2017 at 6:49 am

    Si eu m-am pricopsit cu o pneumonie dinainte de Craciun ce a recidivat violent dupa cu febra dureri musculare, diaree, frisoane, inca mai iau antibiotice si toti din casa au fost mai mult sau mai putin raciti… am mai fost racit dar o luna aproape nonstop nu tin minte…

    Apreciază

  14. Anonim said, on Ianuarie 6, 2017 at 10:09 am

    Doamne-ajuta!Amin.
    Au fost initiate procese pt Chemtrails in Suedia (se cer 60 milioane dolari daune), Canada si Carolina de Nord.(Cauza Shasta https://www.indybay.org/newsitems/2014/08/14/18760026.php )

    Apreciat de 2 persoane

  15. Andrei said, on Ianuarie 6, 2017 at 10:38 am

    Și la Zargidava „Roman târg” eu am scăpat cu 2 zile de chin tratat cu propolis tinctura. Dar soția e în cefotaxima și gentamicina. 39 grade plămâni infundati și respirație greoaie. Și mulți cunoscuți cu răceală puternică ciudata. În ianuarie așa ceva nu am auzit de 18 ani când sunt conștient eu pe pământul Daciei. Un prieten mia zis ca în prima zi a anului 2017 când toată goymea era turmentata și adormită după o noapte de chef , big brother dădea cu flit pe cerul Târgului Roman zona de E . Foarte bun moment. Cerul era ca lacrima la ora 13:00 când mam trezit. Dat fiind ca el a participat la slujba de dimineață a surprins cerul brăzdat în toate direcțiile. Imediat pe 3 ianuarie răceală și toate alea.

    Apreciază

  16. X said, on Ianuarie 6, 2017 at 6:54 pm

    Haideti sa fim un pic realisti! Aproape 90% din fenomenele meteorologice din ultima vreme NU mai sunt naturale!! Sincer cred ca daca nu ar fi imprastiate chemtrails, am avea si 20 de grade in decembrie sau ianuarie!! (cum s-a mai intamplat in anii trecuti sa fie 23-26 de grade la Bucuresti de …Craciun!) Iar cand se dau chemtrails, se poate ajunge si la 13 grade in luna august (ca in august 2016)!

    De ce sunt asa de „necesare” chemtrails pentru clima? Cred ca este evident: pentru ca echilibrul climatic a fost stricat la nivel mondial TOT PRIN CHEMTRAILS!! Acum cred ca le folosesc tocmai ca sa mentina un echilibru aproximativ… iar intr-o buna zi s-ar putea sa nu-l mai poata tina nici macar cu ajutorul chemtrails!! (adica se va ajunge la un dezechilibru asa de mare incat nu-l vor mai putea controla deloc)

    Apropo! Ce soare si senin si frumos era in Bucuresti miercuri, 4 ianuarie 2017!! (si bineinteles plin de chemtrails pe cer! am mers la cumparaturi si ma uitam la avioanele chemtrails cum brazdau cerul in timp ce eu asteptam autobuzul in statie) Doua zile mai tarziu (vineri, 6 ianuarie 2017) cod portocaliu de viscol, ninsori abundente etc. (asta dupa ce in august 2016 au fost vreo 2 zile cu 13 grade Celsius – in august, cea mai calda luna din an!! deci intr-o zi erau 32 de grade sau mai mult, iar urmatoarea zi erau doar 13!!)

    Dincolo de clima sau control climatic, chemtrails are si scopul de a decima populatia! La urma urmei nu intamplator contine metale grele… si nu intamplator creste numarul de cazuri de cancer si boli grave! Am auzit recent ca in America sunt 60% sanse sa ai cancer si 30% sanse sa ai o boala de inima grava! (nu stiu daca putem verifica; eu nu mai cred in ce scrie presa) Si in Romania …s-a ajuns ca a devenit ceva BANAL sa ai cancer! Toata lumea il are! Zici ca e gripa sau ceva obisnuit!… Acum vreo 20-30 de ani cand auzeai ca cineva are cancer te si ingrozeai! Acum …toata lumea il are!! Si nu e doar „de la Cernobal”…

    Apreciat de 1 persoană

  17. Ana Maria said, on Ianuarie 6, 2017 at 7:58 pm

    Am copiat aici de pe facebook, comentariul unui profesor legat de epidemiile din aceasta perioada. Deasemenea stiu pe cineva care lucreaza in spital si care se plangea de multimea cazurilor de viroze. Comentariu: ,, Buna seara, Asa cum am vorbit despre preturi, doresc sa vorbesc despre epidemia de gripa si viroze respiratorii, extrem de agresiva, din ultima luna. Inainte de vacanta de iarna, clasele erau decimate de aceasta epidemie, am avut si avem colegi si elevi in spital. Nici eu nu stiu daca nu ajung maine la spital. Ceea ce ma intriga este faptul ca nu se vorbeste nimic, nu pot vorbi de restul tarii, dar in Mangalia si in Judetul Constanta situatia este extrem de grava. In aceste conditii foloseste cuiva deschiderea cursurilor pe 9 ianuarie, dupa 3 zile de viscol, in plina perioada de varf a acestei epidemii? Rog frumos si respectuos factorii de decizie din Ministerul Educatiei sa analizeze serios riscurile venirii in colectivitate a elevilor in aceasta situatie! Sau poate nu conteaza!? Pentru conformitate, dupa doua saptamani de cosmar, nu vacanta, timp in care gripa m-a afectat, acum am contactat alt virus…cui prodest!? Va doresc, prieteni, din toata inima, sa nu treceti prin ceea ce trec eu, in momentul de fata!”

    Apreciază

  18. […] cam cum mijlocul lui decembrie 2016. De ce, nu stiu. Doar constat. Si tot atunci a fost si acea explozie de chemtrails, iar eu in coincidente nu […]

    Apreciază

    • marinela said, on Ianuarie 6, 2017 at 10:02 pm

      Da,e ingrozitor cu bolile astea fabricate in laboaratoarele lor criminale.Aceleasi boli si virusi bintuie si pe aici in diaspora ,ca te saturi de citi oameni bolnavi subit ,vezi cum se chinuiesc sa se doftoriceasca cum pot ,dar baga-n ei la greu medicamente ,fel si fel,prescrise cu constiinciozitate de medicii de casa ,care nu dau pe afara de competenta medicala,dimpotriva.Spun asta,ca am avut mai multe episoade cu doctorul de casa,care nu m-a ajutat cu mare lucru vizita la cabinetul lui,doar pierdere de vreme si atit.

      Apreciat de 1 persoană

  19. Iulian said, on Ianuarie 6, 2017 at 9:20 pm

    Vă recomand tuturor Vitamina C, în doză de o linguriță rasă pe zi, începând cu data de 1 septembrie!!! E testată de mine de vreo trei ani încoace și, mulțumesc lui Dumnezeu și Maicii Domnului, nu am mai răcit odată. O regăsiți în acidul ascorbic alimentar (sub formă de pudră) comercializat de diferite site-uri românești. Nu nominalizez, să nu se interpreteze greșit. De altfel, uitați ce scriu cei de la http://www.sfatulmedicului.ro/dictionar-medical/acid-ascorbic_48:
    SfatulMedicului.ro›Dictionar Medical›Acid ascorbic
    Acid ascorbic
    vitamina c reprezinta un antioxidant de exceptie ce contribuie activ la franarea proceselor degenerative din organism. Facand parte din grupa vitaminelor hidrosolubile (solubile in apa) vitamina c se elimina in cantitati mari din organism. organismul uman nu isi poate sintetiza propria vitamina c si tocmai de aceea trebuie sa si-o procure din alimente sau din alte surse. Sensibila la lumina, caldura si vapori de apa, vitamina c este necesara in formarea colagenului, o proteina ce da tarie oaselor, cartilagiilor, muchilor si vaselor de sange si contribuie la buna mentinere a capilarelor, oaselor si dintilor.
    Acidul ascorbic administrat in mod sustinut ajuta la:
    – functionarea normala a sistemului imunitar, inhiband cresterea tumorilor si asigurand rezistenta organismului impotriva infectiilor
    – participa la sinteza hormonilor glandelor suprarenale
    – previne uzura celulara, incetinind procesul de imbatranire, are rol de echilibrare a organismului fiind necesar in metabolismul calciului si al altor minerale
    – are rol de echilibrare a sistemului imunitar, prevenind aparitia astmului si a alergiilor si stimuland productia de interferon, factor cu proprietati antiinfectioase remarcabile. Acidul ascorbic accelereaza vindecarea ranilor, regenerarea tesuturilor, participa la sinteza fibrelor de colagen, a cartilajelor si oaselor, precum si la sinteza hormonilor cortico-suprarenalieni. Scade colesterolul sangvin, protejeaza organismul fata de substantele cancerigene si creste si mentine randamentul fizic.
    Și nu luați în seamă ce vă zic ăștia cu depășirea dozei zilnice, fiindcă unii mai ,,îndrăzneți” recunosc totuși că: ,,doza zilnică recomandată este de 75-90mg pentru adulți, iar unii nutriționiști susțin că până la 500 mg pot fi luate zilnic pe o perioadă lungă de timp, fără efecte adverse.” http://dieta.romedic.ro/vitamina-c-acid-ascorbic
    Vă amintiți că, ,,în vremuri de mult apuse”, când erai răcit, o simplă injecție intravenoasă cu Vitamina C te ,,scula din morți”!
    Sănătate multă și Doamne ajută!

    Apreciază

  20. David said, on Ianuarie 6, 2017 at 9:28 pm

    off topic MISCAREA NEW AGE IN INDIA – guru indieni, premergătorii Antihristului

    Apreciază

  21. mircea.v said, on Ianuarie 7, 2017 at 7:46 pm

    Nu vreau sa par gica contra, da eu stau pe culoar de zbor (adica sub el) si stau f mult afara. E drept nu e oras mare, sau zona aglomerata, si mai e si padure multa. Nu am avut niciodata nimic de genul gripe, viroze din astea periculoase. Si nici nu iau buline daca am o raceala. Eu zic ca efectul e o combinatie de mai multi factori, printre care si alimentatia, sedentarismul, poluarea din orase…, asta in afara virusilor.

    Recomand si eu vit C, dar nu din pilule, ca aia se absoarbe f putin, ci din macese, ardei gras…. Si cat mai multe fructe si legume crude, morcov, varza, sfecla rosie, telina, ceapa, usturoi, patrunjel, marar… Plus ceaiuri clasice, din buruieni de la noi, si nu ceai verde, negru…

    A nu se uita: Creatorul asa le-a spus primilor oameni:
    „Apoi a zis Dumnezeu: „Iată, vă dau toată iarba ce face sămânţă de pe toată faţa pământului şi tot pomul ce are rod cu sămânţă în el. Acestea vor fi hrana voastră.””

    Apreciază

    • saccsiv said, on Ianuarie 7, 2017 at 8:04 pm

      mircea.v

      La puscarie am avut un soi de raceala la plamani de ma gandeam deja la moarte. Dupa aceea n-am mai racit niciodata, cu toate ca copilul n-a ratat aproape nici o raceala ce bantuia prin scoli si nu m-am ferit sa beau dupa el.
      Ce vreau sa spun cu asta? Ca daca nu mi se intampla mie, nu inseamna ca nu se intampla. Nu stiu m-am facut inteles.

      Apreciază

    • el said, on Ianuarie 7, 2017 at 9:14 pm

      mircea.v

      nu ispiti pe Dumnezeu !
      ceea ce spui tu NU anuleaza/contrazice ce spun alti frati ! OK?

      Apreciază

      • mircea.v said, on Ianuarie 8, 2017 at 3:04 pm

        saccsiv si @el,

        nu contest ce spun alti frati, eu zic in plus:
        „… efectul e o combinatie de mai multi factori, printre care si alimentatia, sedentarismul, poluarea din orase…, asta in afara virusilor.”

        Si zic asta pt ca am vazut cat de interesat este omul de a manca mai sanatos, de a gati mai sanatos, de a face o paine in casa…. Prefera sa manance toate tampeniile ce le ofera sistemul, si apoi se vaita ca chemtrails… La astea oricum nu ai ce le face, da decat sa faci o paine in casa, mai bine stai la calculator si te uiti la cum e cerul prin lumea asta, si apoi incepi sa te vaiti. Pune mana si fa ceva, ceea ce poti, si apoi te ajuta/apara si Dumnezeu.
        Asa ca nu eu ispitesc pe Dumnezeu, ci cei care doar se vaita si nu fac ceea ce depinde de ei. Si asa spunea si Sf Pasie, ca daca tu nu faci ceea ce depinde de tine, apoi esti bun de pedeapsa din partea lui Dumnezeu.

        Exemplul dat de Sf Paisie este f sugestiv:
        Daca te-ai asezat in pat si ai uitat sa inchizi usa, esti sanatos, si de lene te rogi la Dumnezeu sa te apere de hoti, apoi te si pedepseste Dumnezeu pt asta.
        Dar daca esti bolnav si din cauza de boala nu te poti ridica din pat, atunci Dumnezeu te va apara pt rugaciunea ta.

        OK? 🙂

        Si in plus, nu am nici o frica de chemtrails, in sensul ca nu ma sperie, deoarece nu am nici o putere in privinta asta, nu pot sa schimb nimic. Daca vor astia sa dea din avioane cu toate nenorocirile, nu am cum sa opresc asta. Doar sa ma rog pot, sa nu aiba efect asupra noastra. Si daca mor de asa ceva, asta e motiv de iertare de niste pacate pt mine, ca e o nedreptate facuta mie. Poti sa nici nu vezi darele astea, sa fie la 100 de km de locatia ta, si sa ajunga la tine virusii. Mai degraba atunci cand vezi dare exact deasupra ta, poti sta linistit, ca atunci sigur nu vor ajunge la tine :).
        Si mai clar, nu sant in alerta din cauza de chemtrails, asa cum sant de ex in f mare alerta din cauza de cipuri/biometrie/insemnare si ecumenism.
        Si ma pot si ruga destul de linistit la Dumnezeu sa ma apere de chemtrails, ca ceva ceva fac si eu pe linia asta ce tine de trup/sanatatea trupului.

        Rog a nu se intelege din cele de mai sus ca ma bucur de chemtrails, ca ma bucur de poluare si de toate chimicalele ce ni se baga pe gat, cu voia sau fara voia noastra.

        Apreciază

    • tataia said, on Ianuarie 14, 2017 at 7:47 am

      @ Mircea V. Frate Mircea V….vad ca nu te lasi! Pai poluarea dn orase! Si poluarea aia cine o face? Ca industrie canci. A….stiu ticalosii aia care isi permit sa mearga cu masinile. Masina scoate pe teava de esapament ce scoate si avionul….dioxid de carbon si apa! Cum polueaza astea nu inetleg. Nu mai exista benzina cu plumb. S-a scos din ofertele benzinariilor inca din 1995! In curind se va scoate si sulful din motorina. Toate astea in numele unui aer mai curat, a unei populatii mai sanatoase etc. Ar fi frumos daca ar fi asa doar ca aerul e din ce in ce mai irespirabil si oamenii din ce in ce mai bolnavi. Oare de ce? Dupa toate aceste eforturi de reducere a poluarii?

      Este vina noastra ca nu facem sport, nu mincam sanatos? Pai scuze dar asta este obiceiul elitelor sa ne creeze probleme si apoi sa dea vina tot pe noi…ce mai conteaza ce maninci si cit sport faci cind respiram cu totii otrava?

      Foarte bine ca esti impotriva biometriei, a cipurilor, etc. Dar acelea pe mine nu ma sperie atit de mult pentru ca in privinta acelora ma pot folosi de liberul arbitru pe care mi l-a dat insusi Dumnezeu. Adica le pot refuza. BIne ma sperie si acelea pentru ca nu stiu daca la final voi avea puterea sa le refuz cind voi vedea ca toti cunoscutii mei le-au luat, sotia mea le-a luat, etc…Deci ma sperie dar nu in foarte mare masura. Chemtrails ma sperie foarte rau pentru ca nu sta in puterea mea sa opresc aceasta crima odioasa. Daca am fi uniti cu totii ar sta in puterea noastra….dar nu vom fi in veac atit de uniti incit sa le cerem explicatii autoritatilor. Sa ii actionam in judecata. Sa organizam proteste. Etc. Deci cipurile le putem refuza…chemtrails nu. De aia sint mai periculoase chemtrails decit cipurile.

      Apreciază

  22. Alexandru(Fulger) said, on Ianuarie 9, 2017 at 12:56 am

    Si eu am racit subit la o zi , doua dupa revelion dar ce a fost ciudat era ca intr-o ora eram deja mort de racit , tuse puternica , nas infundat etc. neavand inainte nici un simptom..

    Apreciază

  23. acelas said, on Ianuarie 9, 2017 at 11:14 am

    si parintii mei aflati in provincie au fost nauciti de o raceala-gripa (virus?) de nu puteau nici sta in picioare, nu au mai avut asa ceva. Toata toamna cand am mai mers la ei la tara vedeam cerul brazdat. Posibil sa fi fost si toata iarna, n-am mai fost. Anul asta cand au reusit in sfarsit sa mearganla biserica, preotul a marturisit ca fiind cu boboteaza in orasel (prahova) a gasit extrem de multi oameni „la pat”, abia i-au putut deschide usa .

    .

    Apreciază

  24. […] RACEALA BIZARA dupa explozia de CHEMTRAILS din decembrie? […]

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

