Saccsiv – Weblog

LA MULTI ANI, fratii mei dragi!

Posted in Uncategorized by saccsiv on Decembrie 31, 2016

Multumesc de asemenea pentru urari tuturor celor ce deja ne-au scris pe e-mail sau la rubrica de comentarii a celorlalte articole.

Foto: http://justjessieblog.com/2015/01/29/thinking-out-loud-4/

 

53 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Delia Corina said, on Decembrie 31, 2016 at 8:18 pm

    La mulți ani cu bucurie și mântuire!

    Trimis din Yahoo Mail pe Android

    Apreciază

  2. Matiu Cosmin said, on Decembrie 31, 2016 at 8:38 pm

    La Multi Ani!

    Apreciază

  3. Radu Humor said, on Decembrie 31, 2016 at 9:10 pm

    La mulţi ani cu sănătate şi putere de a duce mai departe creştineasca menire !
    Doamne Ajută !

    Apreciază

  4. Nastac said, on Decembrie 31, 2016 at 9:17 pm

    La mulți ani Saccsiv! Sa te întărească Dumnezeu și sa te vegheze mereu în lucrarea ta!
    Maria Nastac
    O cititoare

    Apreciază

  5. costea said, on Decembrie 31, 2016 at 9:18 pm

    La multi ani frate Vasile !
    Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si in 2017.

    Apreciază

  6. om said, on Decembrie 31, 2016 at 9:18 pm

    Bucurii si Domnul Dumnezeu sa ne aiba in paza Sa cea sfanta pe toti cei care-L cautam cu sinceritate!

    Apreciază

  7. Nelu said, on Decembrie 31, 2016 at 9:21 pm

    La Mulți Ani Fericiți frate Vasile!

    Apreciază

  8. mihay2016 said, on Decembrie 31, 2016 at 10:02 pm

    La multi ani!

    Apreciază

  9. Claudiu said, on Decembrie 31, 2016 at 10:03 pm

    La multi ani frate Vasile, tururor cititorilor acestui blog si tuturor romanilor! Sa traim si sa ne mantuim cu totii! Doamne ajuta!

    Apreciază

  10. florentina said, on Decembrie 31, 2016 at 10:18 pm

    La multi ani si multa sanatate, atat tie, cat si tuturor celor care citesc acest site! Sa ne rugam lui Dumnezeu sa ne calauzeasca pe calea adevarului !

    Apreciază

  11. carmen said, on Decembrie 31, 2016 at 10:25 pm

    La Multi Ani cu sanatate!

    Apreciază

  12. adriandirnescu said, on Decembrie 31, 2016 at 10:32 pm

    La multi ani! Sanatate , voie buna si putere de munca! Sa traiti ca trebuiti! Doamne ajuta!

    Apreciază

  13. Apa trece, pietrele rămân. said, on Decembrie 31, 2016 at 10:56 pm

    La mulți ani! Bucurii și împliniri!

    Apreciază

  14. Aurora said, on Decembrie 31, 2016 at 11:49 pm

    La multi ani, frate Vasile ! Sa fii mereu sanatos si sa duci lupta cea buna ! Sa ai parte si de fericire, caci tu nu ti-ai rezervat niciodata timp pentru tine !
    La multi ani, frati dragi ! Sa fim uniti in dragostea pentru Hristos !

    Apreciază

  15. Ioana said, on Ianuarie 1, 2017 at 12:18 am

    Sanatate si mantuire frate Vasile!


    Sfantul Vasile sa iti fie povatuitor, sa treci cu bine spre mantuire, toate luptele vazute si nevazute!
    Sa ne ajutam unii pe altii!
    La multi ani de marturisire dreapta Asociatiei SfintiI Marturisitori din Bucovina !

    Domnul sa va mantuiasca, prieteni dragi!

    Apreciază

  16. loladyblog said, on Ianuarie 1, 2017 at 12:24 am

    La mulți ani! Să vă dea Dumnezeu sănătate!

    Apreciază

  17. el said, on Ianuarie 1, 2017 at 1:00 am

    LA MULTI ANI cu sanatate si mantuire frate drag, tie si tuturor fratilor si surorilor de aici de pe blogul tau!
    Un an nou binecuvantat cu har si intelepciune , putere si DREAPTA CREDINTA sa ne daruiasca Dumnezeu tuturor celor care il urmaa si il iubim pe El fara viclesug !
    Hristos sa fie cu noi TOTDEAUNA de acum si pururea in veac !

    Apreciază

    • ioana L. said, on Ianuarie 1, 2017 at 6:45 pm

      La multi si binecuvantati ani, frate „el”. Domnul sa ne ocroteasca.

      Apreciază

      • marinela said, on Ianuarie 1, 2017 at 9:10 pm

        ioana L.
        La multi ani sora draga si multa sanatate in noul an.Spune-mi te rog ,varul tau Sebastian,s-a insanatosit,ca eu il am in rugaciuni mereu de atunci cind ne-ai rugat sa ne rugam pt insanatosirea lui.Doamne ajuta si mintuire !

        Apreciază

      • el said, on Ianuarie 2, 2017 at 8:47 pm

        ioana L. si marinela

        AMIN si multumesc de urari.
        LA MULTI ANI cu sanatate si Dreapta Credinta si voua surorile mele dragi!
        Dumnezeu sa fie cu voi totdeauna si sa va mantuiasca !

        Apreciază

      • el said, on Ianuarie 2, 2017 at 8:59 pm

        Apreciază

    • marinela said, on Ianuarie 1, 2017 at 11:42 pm

      La multi ani si tie frate @el,sanatate si mintuire !

      Apreciază

    • Ioana said, on Ianuarie 2, 2017 at 11:18 pm

      La multi ani, frate el! Sa te mantuiesti!
      La multi ani si motanului Iliuta neastamparatul!

      La multi ani, ioana L.! Sanatate vietuitorilor necuvantatori!

      Apreciază

  18. Gabriel said, on Ianuarie 1, 2017 at 1:05 am

    La Mulți și Buni Ani!
    Sănătate și tot ce-i Bun, Bine și De Folos, sub Paza Sfintei Măicuțe Fecioara Maria Maica Domnului Iisus Hristos, cu Sfântului Ierarh Vasile și cu Sfânta Emilia, cu Toți Sfinții, Îngerii și Sfânta Cruce!
    Doamne Ajută!

    Cu iubire creștinească

    Apreciază

  19. Ovidiu said, on Ianuarie 1, 2017 at 1:26 am

    LA MULTI ANI CU SANATATE FRATE VASILE !
    DOAMNE AJUTA SI MANTUIRE !

    Apreciază

  20. David said, on Ianuarie 1, 2017 at 1:49 am

    La mulți ani, frate Vasile!
    Ține-o tot așa!

    Apreciază

  21. Tenuță dela Cetatea Tighina said, on Ianuarie 1, 2017 at 3:14 am

    Joi, 22 Decembrie 2016

    Sărbători de iarnă vin
    într-o viață cu mult chin
    pregăti-voi noi bucate
    să spălăm cele păcate
    o Colivă ‘ngândurată
    de amintiri ea frământată
    Laura îmi dă cu spor
    indicații: „tot ușor „!
    iar apoi La Lena mă întorc
    borșul roș, varză și făr’ de porc
    și găluște moldovenești
    veți visa voi în povești
    și- o salată „olivier”
    albă toată: nu mai e !
    de pomană eu voi da
    Domnul Bun voi lăuda
    pe părinți voi pomeni
    și pe noi voi primeni
    toți ce nu mai sunt aici-
    izvar roșu pe prichici
    pentru toți mă voi căzni și de toate oi îndrăzni

    Poftă Mare ! Sănătate !
    La Mulți Ani cu Bunătate !

    http://moldemi.com/group/blogs/92/75/43-ars-poetica-mystica-viii-undrea-2015

    Apreciază

  22. Oana said, on Ianuarie 1, 2017 at 3:20 am

    La multi ani!

    Apreciază

  23. Mihai said, on Ianuarie 1, 2017 at 5:41 am

    La multi ani

    Apreciază

  24. Luca de Dacia said, on Ianuarie 1, 2017 at 6:29 am

    La Multi Ani! Sa fii sanatos si tot ce ti doresti…multa lumina si dragoste…

    Apreciază

  25. Mihalec said, on Ianuarie 1, 2017 at 8:17 am

    La multi ani,Dumnezeu sa te ocroteasca ?

    Apreciază

  26. coca said, on Ianuarie 1, 2017 at 8:31 am

    La multi ani! Doamne ajuta sa ne mantuim,

    Apreciază

  27. mihailavl said, on Ianuarie 1, 2017 at 9:37 am

    La mulți ani și Mintuire!

    Apreciază

  28. ioan said, on Ianuarie 1, 2017 at 11:38 am

    La multi ani,si sanatate,si putere de marturisire a Adevarului , sa ne dea Dumnezeu tuturor !

    Apreciază

  29. ilioara said, on Ianuarie 1, 2017 at 1:06 pm

    Multi ani fericiti , voua tuturor, cat mai aproape de HRISTOS DOMNUL, si tie, frate Vasile ! Mila si dragostea LUI sa fie cu noi cu toti !

    Apreciază

  30. Vasilica said, on Ianuarie 1, 2017 at 1:49 pm

    La multi ani Vasile

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  31. Emil Baciu said, on Ianuarie 1, 2017 at 2:14 pm

    Din tot sufletul, LA MULTI ANI !

    Apreciază

  32. Mirela said, on Ianuarie 1, 2017 at 2:36 pm

    Un an nou spre mântuire tuturor fraţilor şi surorilor întru Hristos! Să va lumineze Dumnezeu, să vă călăuzească şi să vă întărească pe calea Împărăţiei Lui!

    Apreciază

  33. Cristina said, on Ianuarie 1, 2017 at 5:43 pm

    La mulți ani intru Hristos!
    Sănătate și toate cele bune și de folos sufletului!

    Apreciază

  34. ioana L. said, on Ianuarie 1, 2017 at 6:46 pm

    La multi ani, cu sanatate si binecuvantare de la Domnul, frate Vasile.

    Apreciază

  35. Anca Maria said, on Ianuarie 1, 2017 at 6:52 pm

    La Multi Ani ! Va multumim pentru tot ce faceti !

    Apreciază

  36. I said, on Ianuarie 1, 2017 at 7:51 pm

    Multi Ani! Liniste si mintuire sufleteasca! Multumim mult pentru blog!

    Apreciază

  37. Alexandru(Fulger) said, on Ianuarie 1, 2017 at 10:26 pm

    La multi ani !

    Apreciază

  38. George said, on Ianuarie 2, 2017 at 12:47 am

    La mulți ani Vasile! Sa va dea Dumnezeu sănătate și tot ce va este de folos!

    Apreciază

  39. costel said, on Ianuarie 2, 2017 at 9:33 am

    La multi ani binecuvantati tuturor! Sa ne calauzeasca, sa ne ajute Bunul Dumnezeu sa tinem calea cea dreapta!

    Apreciază

  40. Viorel. Cherie said, on Ianuarie 2, 2017 at 10:30 am

    La multi ani și mântuire!

    Apreciază

  41. ioana L. said, on Ianuarie 2, 2017 at 12:12 pm

    Marinela
    Iti multumesc pentru gandurile bune. La multi si binecuvantati ani si, fie, ca toti sa-i daruim lui Hristos. Verisorul meu, Sebastian a murit in septembrie. Domnul sa-l odihneasca. E ingropat la Bellu.

    Apreciază

    • el said, on Ianuarie 2, 2017 at 8:53 pm

      Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca !

      sa nu va mahniti, Dumnezeu stie ce e mai bine pentru fiecare si vremea potrivita, iar Sf Maxim spune ca toate pe lumea asta sunt neutre, pana si viata si moartea si ca sa poata fi bune/ rele depinde de libera alegere a omului care atrage sau respinge harul Lui Dumnezeu.

      Apreciază

    • marinela said, on Ianuarie 3, 2017 at 4:01 am

      Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace pe Sebastian.Imi pare rau sa aud asta.caci am sperat sincer intr-o insanatosire a lui,dar asa a vrut Dumnezeu sa fie.Doamne ajuta si pocainta spre mintuire!

      Apreciază

  42. timisorean1 said, on Ianuarie 3, 2017 at 12:05 am

    La Multi Ani!

    Apreciază

  43. ioana L. said, on Ianuarie 3, 2017 at 11:46 am

    „marinela” si „el” va multumesc pentru gandurile bune. La multi si binecuvantati ani, dragilor.

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

