SACCSIV – blog ortodox

VIDEO: Preotul CALISTRAT CHIFAN despre MARELE SINOD

Posted in Uncategorized by saccsiv on decembrie 22, 2016

53 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mihai said, on decembrie 22, 2016 at 5:37 am

    Pai daca este el pro cipuri, atunci ce pretenții sa mai aveți!

    Apreciază

    • cersenin3@yahoo.com said, on decembrie 22, 2016 at 11:07 pm

      Din cite stiam eu Pr Calistrat era impotriva lui Daniel , il critica foarte tare cu ani in urma pe Daniel cind era mitropolitul Moldovei , acum insa a devenit COLABORATORUL sau , bun asa

      Apreciază

  2. Cristina said, on decembrie 22, 2016 at 6:15 am

    Este oare Parintele Calistrat Chifan un nebun ratacit care -si conduce oile spre prapastie fara sa isi dea macar seama ? Ori este doar un viclean , viclean , viclean , ca si toata conducerea BOR si stie exact ce face ?!?

    Apreciază

  3. gyonyk said, on decembrie 22, 2016 at 8:58 am

    A inceput bine si a terminat prost……

    Apreciază

  4. gyonyk said, on decembrie 22, 2016 at 9:13 am

    Daca la sinodul din Creta sau discutat treburi administrative cu fals zice dansul, acesti mitropoliti ai „nostrii”- in realitate „lupi in piele de oaie” sunt vadit eretici…. Au marturisit erezia in public, pe fata, fara nici o sfiala. Sunt atatea poze si filmari cu aceste iude ca nici buna ziua nu trebuie sa le mai dai daca ai trece pe langa ei, ci doar sa ii scuipi in fata…. Pai daca ei insisi sau vadit ca fiind eretici, este clar ca nu au Dreapta Credinta, si ca nu au de ce sa fie pomeniti la Sfanta Liturghie de catre Preoti, si ar trebui sa ne purtam cu ei exact ca si cu ereticii. Pentru ca astia sunt cei mai periculosi, pentru ca sunt din „staul”. Pacalesc turma….. Toti Episcopii romani sau majoritatea dintre ei, si eu ma intreb: daca Patriarhul si episcopii sunt eretici, hirotoniile pe care ei le fac mai sunt valide? Noii preoti si episcopi facuti de ei au Har? Se mai pogoara Sfantul Duh la hirotonie la rugaciunile acestor vadit eretici episcopi si patriarhi ai nostrii? Oare mai lucreaza Dumnezeu prin Iconomie prin acestia?

    Apreciază

  5. Ioana M said, on decembrie 22, 2016 at 9:23 am

    Vai, ce rău imi pare cand vad ca unii oameni isi aleg gresit meseria…calistrat si c-tin necula se potriveau asa de bine pe scenele unor mari teatre din tara, de ce nu …chiar din lume…si ei isi pierd frumusete de „talent” cu noi…mare pacat.Daca la teatru nu se poate, măcar la circ…

    Mai rar asa oameni vicleni, sper ca cei care-i asculta sa nu se lase păcăliți.
    Dar e relativ simplu, nu trebuie decat sa compari cu cata umilința si bunătate ne vorbea spre ex.părintele Iustin Parvu si e aproape imposibil sa nu -ti sară in ochi falsitatea, grosolănia, fatarnicia unora.

    Doamne ai mila de noi si ajuta- ne sa fim înțelepți!

    Apreciat de 3 persoane

  6. pcmouse said, on decembrie 22, 2016 at 10:14 am

    grele vremuri.cum sa iti pastrezi calmul cu mincinosii astia eretici si smintitori cu acte biometrice rfid 666,indraznesc sa spun oamenii antihristului care trag dupa ei la iad credinciosii,da ti mi va rog cine se pricepe un fisier pdf cu text anticreta sa il trag la imprimanta si il pun in fata la mincinosii astia, ca pierd lupii astia o gramada de oameni!ce limbaj are.ce tupeu ,ce incearca ei sa se legitmeze erezia ecumenista,ba da multi neuroni are el ..ce sa spunem,vedeti si incepand cu min 9..

    Apreciază

  7. David said, on decembrie 22, 2016 at 11:15 am

    Stiati ca-n mănăstiri au inceput deja să bage cardurile de sănătate ca și „ascultare”?

    Apreciat de 1 persoană

    • Muritor said, on decembrie 22, 2016 at 2:15 pm

      unde mai exact se întîmplă asta?
      or să pună pe urmă şi pecetea antihristului pe frunte şi pe mîna dreaptă la monahi şi monahii tot ca ascultare faţă de stareţ sau de mai marele lor, căci contează de cine asculţi. Aşa e dacă asculţi mai mult de oameni, dar nu de Dumnezeu, de Sfînta Predanie şi Sfînta Scriptură, de Sfinţii Părinţi şi de învăţăturile lor. La asta duce ascultarea oarbă, orb pe orb se călăuzeşte şi cad amîndoi în prăpastie. Asta e ascultarea fără discernămînt. Lucifer cînd s-a răzvrătit în Cer, pe unii îngeri i-a sonvins cu sofismele, iar pe alţii cu ascultarea de el şi toţi ăştia l-au urmat în căderea lor şi-au devenit draci. Încă vom mai vedea multe din astea. Să nu ne mirăm de căderea oamenilor, să ne mirăm că mai rezistă vreunul.

      Apreciat de 1 persoană

      • David said, on decembrie 23, 2016 at 8:26 pm

        Asta la mănăstirea Hurezi din jud. Vâlcea. Toate maicile de acolo au primit cardul ca „ascultare” de la ecumenistul Ioachim, care le e duhovnic.

        Dar se intâmplă cu siguranță și la alte mănăstiri din țară. Mie mi-a spus personal o maică de acolo pe care o cunosc. Lucrurile astea se pot verifica.

        Apreciază

  8. alexandru said, on decembrie 22, 2016 at 11:43 am

    nu este cel care a tinut conferinta Taina faradelegii acum ceva vreme>???

    Apreciază

  9. ion hodor, said, on decembrie 22, 2016 at 11:45 am

    Viclean,si Mincinos, ii ajunge atat,ori decate ori il ascult i-mi vine o scarbaaa…..auzi zicea ca e ucenicul P Iustin Parvu!!!!

    Apreciază

  10. parastaki_dany said, on decembrie 22, 2016 at 11:45 am

    INCEP IO SA-L FAC PRAF PE CALISTRAT ASTA. ZICEA ODATA IN PREDICILE LUI DOMNE CA DACA ESTI MEDIC BUN CINE TE OPRESTE SA FI BUN ARATATI TOATA STIINTA SI INDEMANAREA , S.A.M.D. FACEA O REMARCA LA COMUNISM CA INAINTE IEREAI OPRIMAT SI ACUM IN LIBERTATE POTI SA DAI TOT DIN TINE SA ARATI DE CE ESTI IN STARE. DANSU NU A VAZUT FRATE CA DACA DAI TOT DIN TINE ESTI SI CUMPARAT DE STRAINI TOT . ACUM SA VADA SI EL SPIRITUAL MACAR ACUM SA SE TREZEASCA CA SISTEMUL INGHITE TOT DE FAPT ASTA E LOZINCA DEMONOCRATIEI CA O TARFA ZICE STOP INGHIT TOT. SI MACAR ACUM SA SE TREZEASCA ACEST CALISTRAT SI SA INTELEAGA CA SISTEMUL ESTE UNUL SATANIC IN CARE BOR AI FACE JOCUL PENTRU CA TOT BOR A SPUS DE CURAND CA ARE UN STAT SLAB DIN PACATE SI O BISERICA PUTERNICA. PAI INSEAMNA CA IE CONTRADICTIE TOTALA .DACA TU CA BISERICA SPUI CA STATUL E SLAB SI TU AL URMEZI SI SPUI CA ESTI TARE PUTERNICA DAR ASCULTI DE LEGILE STATULUI FIINDCA ESTI PLATITA DE STAT TU BISERICA JOCI LA DOUA CAPETE SI ESTI CURVA ANATEMA BOR ESTI FARA HAR UITATE LA TINE CE JALNICA ESTI MIE MILA DE TINE AI TOATE ATUURILE SA FI SILUITA SI BATJOCORITA ,1 MERGI NU PE BENZINA FARA PLUMB TU MERGI PE RONI PLATITA DE LA BUGET DE STAT CARE TEA CUMPARAT SI DIN CAUZA ASTA ACEASTA LIPSA DE CURAJ IN A ARATA SI DSCONSPIRA MANEVRELE UCIGASE ALE STATULUI COLONIAL SI VANDUT STRAINILIOR.UITATE CE LASI IN URMA BOR DOAR SARACIE SI NEAJUNSURI COPII BOLNAVI NEVINOVATI DIN CAUZA CA NU AI CURAJ SA SPUI CA STATUL E UNUL SATANIC CARE INGHITE TOT CAPITALUL TARII CA SA ADUCA LUMEA IN PRAGUL RAZBOIULUI . PRAFUL SA SE ALEAGA DE TINE DANY SI DE TOTI ARHIEREII TRADATORI CARE VA PLIMBATI IN BOLIZI DE LUX NESTIIND CE INSEAMNA SARACIA . ZIUA VOASTRA DE JUDECATA A VENIT VETI FI NIMICITI DE INSUSI DUMNEZEU CREATORUL ACESTUI PAMANT.. NU AI CITIT CE A ZIS MANTUITORUL CINE ARE OI SA LE DEA DRUMUL CINE ARE FAMILIE S-O PARASEASCA .TOT EL SPUNEA LUMEA MA URAT PE MINE PENTRU CA NU SINT DIN LUME . CE SA INTELEG CA DUMNEZEU A IUBIT LUMEA? DA IUBESTI LUMEA DAR SPIRITUL DIN ACEL OM CARE ARE CREDINTA IN DUMNEZEU RESTU NU TE INTERESEAZA CARNEA LUI MASININA LUI CASA LUI. DOAR ATAT SPIRITUL LUI . DUMNEZEU TOCMAI A ZIS AM VENIT SA ADUC SABIE NU PACE . ADICA NU SE POT UNI SPIRITUL CU CARNEA LUMESCUL ADICA . EL PUNE O PRAPASTIE VREA RAZBOI DECLARA RAZBOI INTRE ELE. VREA DESPARTIRE TOTALA NU AMESTEC.. CE ZICE CALISTRAT CA DUMNEZEU AVEA ALTE RASPUNSURI LA CE SCRIA IN VECHEA LEGE SI DA EX CU ASINUL . CA CINE NU DEZLEAGA BOUL SAMBATA CA SA BEA APA . . ULTRAORTODOCSII ASTIA LA CARE FACE REFERIRIE SI BATE SAUA CA SA PRICEAPA IAPA . CALISTRAT INTELEG CUM GANDESTI ADICA NOI ASTIA TINEM PREA STRICT LEGEA SI NOI SINTEM NISTE PROSTI CA LASAM BOUL SA MOARA DE SETE IN ZI DE SAMBATA. DAR JOCUL ASTA E PERICULOS TU NU ESTI HRISTOS CA SA VI SI SA IMPLINESTI ALTCEVA EL DA A AVUT TOT DREPTUL . DREPTUL TAU E SA-I IMPLINESTI LEGEALUI HRISTOS SI PUNCT NU MAI VI CU INOVATII CA SA FACI TU O BISERICA UNIVERSALA CA AIA O FACI PENTRU ANTIHRIST. IO ZICA SA-TI INTRE BINE IN CAP SI SA FACI DIFERENTA INTRE CE ESTI TU SI CE ESTE HRISTOS. TU ESTI O SLUGA NU UN DUMNEZEU CARE MAI INAINTE TREBUI SA-I IMPLINESTI VOIA SI DACA PIERZI EXAMENUL LA REVEDERE.SPUI TU DE STAUL VREI SA ZICI CA MAI AM SI ALTE OI CARE NU SINT DIN STAULUL ACESTA SI PE ELE VREAU SA LE ADUC LA CREDINTA ADEVARATA. PAI ASTA ZICE HRISTOS EL SE VA OCUPA DE ASTA NU A SPUS CA APOSTOLII SI NU A LASAT ORDIN CA SA FINALIZEZE APOSTOLII LUI LUCRAREA ASTA.POATE ESTE VORBA DE ALTE OI CARE NU SINT DIN LUMEA ASTA NA CUM DEMONSTREZI TU MIE CA NU SA REFERIT CA LA NISTE OI DAR DUPA ALTA LUME. SI NU DIN ASTA . DAR VREAU CU STAMPILA CUM SPUI TU?. ULTRA ASTIA LA CARE FACI REFERIRE NU SE OCUPA DOAR CU CHESTII CONTRA BOR SI UITA DE RUGACIUNE PRAVILA CUM SPUI CA ASTA E IMPORTANT. CINE SE MANTUIE DOAR CU ATAT SI CINE POATE SA FIE DREPT SI SFANT DOAR CA FACE O CITIRE DE PSALMI SI CE-O MAI CITI EL ACOLO MA ROG?. NU VEZI FRATE CA TE CONTRAZICI . ADEVARATII CREDINCIOSI CEI CARE IAU CUNUNA SINT CEI CARE=SI DAU VIATA PENTRU HRISTOS LA PROPRIU NU CITIRE DE PSALMI CA NU PUNE NIMENI BOTU LA ASTEA. UNA ESTE CAND A-TI DAI VIATA PENTRU HRISTOS SI ALTA ESTE SA CITESTI PSALMI SI ACATISTE IN TIMP CE MAI SI DAI UN PART CA ASTA E REALITATEA FRATE . SI ALTA ESTE SA VEZI CAND SCOATE ALA CUTITUL SA TE TAIE LA GAT DACA NU TRECI LA ISLAM , SI TU ALEGI CUTITUL FARA SA-L TREDEZI PE HRISTOS.

    Apreciază

    • Aly Alu said, on decembrie 22, 2016 at 10:47 pm

      Scrie cu litere mici ca ma dor ochii si se citeste f greu. Iertare.

      Apreciază

  11. parastaki_dany said, on decembrie 22, 2016 at 11:52 am

    CALISTRAT ESTI UNUL DINTREA AIA CARE CAND A-TI VIN VANTURILE TE ABTII CA ESTI PE RUGACIUNE? INSEAMNA CA CHIAR ESTI ULTRA ORTODOX?

    Apreciază

  12. F said, on decembrie 22, 2016 at 12:33 pm

    Mai am si eu niste nelamuriri, va rog, cine poate sa imi raspunda.
    Am inteles ca nu trebuie mers la slujbele unde se pomenesc cei care au semnat.
    1. Daca mergem sau ne spovedim la cei care sunt impotriva si pomenesc de frica, este in regula?
    2. Daca bem aghiasma sau luam anafura adusa acasa de la aceste biserici unde se pomenesc(de ex: biserica din comuna de la mine unde preotul nici nu cred ca stie prea multe de sinod si daca i-as spune si o sa ii spun, nu cred ca o sa inceteze pomenirea – mi-a spus ca si catolicii sunt crestini)putem sa o bem/mancam?
    3, Daca rudele, parintii merg pentru pomenirea celor morti la aceste biserici(cea din comuna), ce e de facut?
    Unde se pot duce parastasele, pentru pomeni, daca nu e nicio biserica unde nu se pomeneste(plus ca ei nu am cum sa ajunga foarte departe) – eu nu stiu vreo biserica unde nu se pomneste. Nu se mai fac pomeni?
    4. Daca am nepoti care se impartasesc(copii mai mici) si rude la biserica din comuna nici ei nu ar trebui sa nu se mai duca?

    Eu nu stiu nicio biserica unde nu se pomeneste patriarhul.

    Va rog sa imi raspundeti la aceste intrebari, ma intereseaza foarte mult si cred ca le este de ajutor si altora. Multumesc!

    Apreciază

    • Muritor said, on decembrie 22, 2016 at 2:37 pm

      Sfîntul Teodor Studitul, cel care a luptat pentru cinstirea icoanelor şi a întrerupsese pomenirea ierarhilor luptători împotriva icoanelor (iconoclaşti), în sec. VIII-IX d. Hr.:
      Despre presbiterul care pare ortodox, dar mănâncă, precum ai spus, împreună cu un episcop neortodox. Dacă el va înceta asemenea petreceri şi va primi epitimia – oprirea din slujbă pentru un timp oarecare, ca să nu mai cadă într-un asemenea păcat – atunci se poate tămădui şi se poate întoarce la săvârşirea slujbelor. Dar dacă va fi nepăsător, atunci nici bogăţia nu-i poate sluji omului spre răscumpărare. Alături de aducerea darurilor, trebuie evitată şi împărtăşirea eretică şi alte lucruri păcătoase, ca să nu dăm binele, primind în schimb răul, ca să nu dăm lumină, primind întuneric.
      Dacă ar da cineva toţi banii lumii şi are împărtăşire cu erezia, nu este prieten al lui Dumnezeu, ci vrăjmaş. De ce zic de împărtăşire? Oricine are părtăşie cu ereticii în mâncare, în băutură, în prietenie, acela se face vinovat. Acestea sunt cuvintele lui Gură de Aur şi ale tuturor sfinţilor. Cum poate fi asta o lucrare împotriva voii şi nu de bună voie, ca omul să pară ortodox, dar între timp să aibă părtăşie cu erezia? Împotriva voii ea poate fi atunci când cineva deschide cu de-a sila gura ortodoxului şi îi dă împărtăşania eretică, precum făceau vechii eretici şi, după cum am aflat, o fac şi actualii luptători cu Hristos.
      Să intri singur în comuniune cu ereticii este o lucrare de bună voie, iar dacă cineva a făcut-o din frică – asta fiind întrebarea ta – chiar şi atunci el nu are îndreptăţire. Căci spus este: „Nu vă temeţi de cei ce ucid trupul” (Mt. 10:28), ci temeţi-vă de Dumnezeu, Care poate şi trupul şi sufletul să le arunce în gheena focului veşnic. Aţi auzit? Cu adevărat întreaga lume nu este vrednică de un suflet care se păzeşte şi de împărtăşirea eretică şi de toată răutatea. Iar cei ce se fac părtaşi la una şi la cealaltă sunt de-o potrivă cu iarba, lemnul şi paiele ce vor fi arse de încercarea focului Judecăţii, iar pe cei vinovaţi de aceasta îi va lăsa arzând, iar nu curăţindu-se, în veac.
      http://lumea-ortodoxa.ro/sf-teodor-studitul-pastrarea-comuniunii-cu-ereticii-chiar-si-din-frica-nu-indreptatire/

      Şi mi-ai spus că te-ai temut să-i spui preotului tău să nu-l pomenească pe ereziarh la liturghie. Ce să-ţi spun acum de­spre acest lucru nu văd, decît că întinare are împărtăşania din singurul fapt că îl pomeneşte [pe ereziarh], chiar dacă ortodox ar fi cel ce face Sfînta Liturghie.
      http://lumea-ortodoxa.ro/sf-teodor-studitul-intinare-impartasania-unde-e-pomenit-ereziarhul/

      Apreciază

      • F said, on decembrie 22, 2016 at 4:45 pm

        Nu mi-a fost frica, nu prea am avut contact cu el, pentru ca eu nu ma impartaseam si spovedeam la el.
        Pusesem intrebarile numerotate, pentru ca asa mi-ar fi mai clar raspunse…
        De cei care nu stiu cum e?
        Zicea acel monah athonit- Gheron Sava ca iconomia este valabila in cazul celor care nu stiu sau le e greu sa intelegeaga(copii, cei mai batrani)
        Voi cum faceti cu pomenile?

        Apreciază

      • Muritor said, on decembrie 22, 2016 at 6:15 pm

        @F,
        noi mergem la preoţii care s-au îngrădit de erezia ecumenistă, la preoţii nepomenitori. Uite mai jos, @Mihai ţi-a cerut ceva.

        Apreciază

    • Mihai said, on decembrie 22, 2016 at 4:20 pm

      O adresa de mail te rog

      Apreciază

    • Mirela said, on decembrie 22, 2016 at 7:02 pm

      F, Tm

      1. “Daca mergem sau ne spovedim la cei care sunt impotriva si pomenesc de frica, este in regula?” _____________Nu, întrucât spovedirea la pomenitori înseamnă să devii părtaş la erezia ereticului pomenit şi a celor aflaţi în comuniune cu el.
      2. Daca bem aghiasma sau luam anafura adusa acasa de la aceste biserici unde se pomenesc(de ex: biserica din comuna de la mine unde preotul nici nu cred ca stie prea multe de sinod si daca i-as spune si o sa ii spun, nu cred ca o sa inceteze pomenirea – mi-a spus ca si catolicii sunt crestini)putem sa o bem/mancam?____________Nu.
      3, Daca rudele, parintii merg pentru pomenirea celor morti la aceste biserici(cea din comuna), ce e de facut?_______Le explici ce spun Sfinţii Părinţi despre comuniunea cu erezia şi le propui să meargă la nepomenitori şi să plătească slujbe pe o perioadă mai lungă.
      Unde se pot duce parastasele, pentru pomeni, daca nu e nicio biserica unde nu se pomeneste(plus ca ei nu am cum sa ajunga foarte departe) ____________Dacă vrei, poţi, macar rar.
      4. Daca am nepoti care se impartasesc(copii mai mici) si rude la biserica din comuna nici ei nu ar trebui sa nu se mai duca?______Da, NU trebuie să meargă.

      Eu nu stiu nicio biserica unde nu se pomeneste patriarhul.________Nici un ierarh bor nu trebuie pomenit (nu doar ex-patriarhul Daniel), căci toţi s-au făcut părtaşi la apostazia cretană şi toţi liturghisesc şi se împărtăşesc cu ereticii.

      Reciteşte ce spun Sfinţii Părinţi:

      Sfantul Vasile cel Mare spune: „De cei care arată că mărturisesc credinţa ortodoxă (nota mea:preotul pomenitor), dar sunt în unire cu cei care i se împotrivesc (episcopii apostaţi), dacă după mustrare nu vor întrerupe această unire, de aceia trebuie nu numai să te desparţi, dar nici fraţi nu se cuvine să-i mai numeşti”________Să te desparţi, adică nu spovedit, nu împărtăşit, nu pomeniri de morţi, nu anafură!

      Sfantul Teodor Studitul: “Hrisostom ii expune cu glas tare nu numai pe eretici, ci si pe cei care sint in comuniune cu ei ca vrajmasi ai lui Dumnezeu.” si in alt loc: „Dacă ar da cineva toţi banii lumii şi are părtăşie cu erezia, nu este prieten al lui Dumnezeu, ci vrăjmaş”_____ Asta înseamnă că preoţii pomenitori de eretici (orice episcop bor) şi credincioşii care participă la slujbele lor sunt vrajmasi ai lui Dumnezeu. Deci, nu spovedit, nu împărtăşit, nu pomeniri de morţi, nu anafură!

      Este scris în Tâlcuirea Dumnezeieştii Liturghii (a sf. Gherman): „cel ce slujeşte cele sfinte rosteşte numele arhiereului, arătând şi supunerea sa faţă de cel de mai sus, şi comuniunea cu el, şi succesiunea credinţei acestuia şi a celor sfinte”.___________Deci, cine pomeneşte ierarh eretic (preot şi credincioşi) arată comuniune cu erezia lui.

      Despre părtăşia cu ereticii, Sfântul Theodor Studitul spune: „În legătură cu cele rânduite de Sfinţii Părinţi trebuie spus că nici a petrece, nici a mânca, nici a cânta împreună, nici a avea vreo părtăşie cu ei nu am primit, ci ‹‹Vai!›› se rosteşte asupra celor care au părtăşie cu ei, fie şi doar la mâncare sau băutură sau simplă relaţie.”____Cu atât mai mult, nu spovedit, nu împărtăşit, nu slujbe, nu anafură de la ei. Căci, spune tot Sf. Theodor Studitul: „Împărtășania de la eretic înstrăinează pe om de Dumnezeu și îl predă diavolului.” În Euharistie, „pîinea ereticilor nu e trupul lui Hristos.” „După măsura deosebirii dintre lumină și întuneric, așa e și deosebirea dintre împărtășania drept slăvitoare (ortodoxă) și cea ereticească: cea drept slăvitoare luminează, cea ereticească întunecă; una îl unește cu Hristos, cealaltă – cu diavolul; una dă viață sufletului, cealaltă îl ucide”. „Împărtășania din mînă eretică este otravă, nu simplă pîine.”

      Sfantul Marcu al Efesului: „Toţi Dascălii Bisericii, toate Soboarele şi toate Dumnezeieştile Scripturi ne îndeamnă să fugim de cei ce cugetă diferit şi să oprim comuniunea cu aceştia”

      Ce declara episcopul unit Inocenţiu Micu Klein despre Sfantul Visarion Sarai: „La indemnul lui, in multe locuri poporul nu mai merge la biserica, nu se serveste de preotii uniti, mortii si-i ingroapa fara prohod si fara mangaierile duhov¬nicesti, copiii si-i boteaza prin femei batrane si se intampla si alte pagube duhovnicesti de felul acesta”.

      Sf. Grigorie de Nissa, ”Despre rugaciune”: ”Cand credinciosii si preotii pomenesc un episcop eretic, ei nu se adreseaza Tatalui ceresc, ci lui satan insusi”._____Deci, ce sfinţenie vrei să primeşti?

      Sfântul Ioan Damaschin: „Să ne ferim cu toate puterile de a primi împărtăşania ereticilor şi a o da lor, ca să nu ne facem părtaşi învăţăturii lor stricate şi osândirii lor”

      Sf. Ioan Gură de Aur: „De aceea v-am amintit adesea despre ereticii cei fără de Dumnezeu şi vă rog şi acum: să nu aveţi nici un fel comuniune cu ei – să nu mâncaţi cu ei, să nu beţi, să nu legaţi prietenii, nici relaţii, nici dragoste, nici pace. Căci dacă cineva se învoieşte cu ereticii în acestea, acela se face străin de Biserica Sobornicească” .

      Cat priveste lucrarea celor ce singuri s-au blestemat prin partasia cu erezia, Sf. Maxim Marturisitorul se intreba retoric: “Aceia ce fel de taină săvîrşesc? Apoi ce duh vine asupra acelora care se hirotonisesc de unii ca aceia?” (Sursa: Viata Sf.Maxim)

      Sf. Ap. Pavel: “De omul eretic, după prima şi a doua mustrare depărtează-te, ştiind că unul ca acesta s-a abătut şi a căzut în păcat, fiind singur de sine osândit”______Deci, şi de preotul care devine părtaş la erezie prin pomenirea episcopului eretic trebuie să ne îndepărtăm.

      Sf. Teodor Studitul: “Așadar, dacă monahi sunt unii în vremurile de acum, să arate prin fapte. Iar fapta monahului este ca nici din întâmplare să nu sufere înnoirea Evangheliei, ca nu cumva, punând înaintea mirenilor pilda sa, să le dea motiv pentru erezie și pentru împărtășirea cu ereticii, spre a lor pierzanie. “

      “Oricine se împărtășește intr-o biserică unde este pomenit un episcop eretic, chiar dacă preotul acelei biserici învață ortodox, o astfel de împărtășire nu rămâne fără urmări. Acel om va avea parte la Judecata de Apoi cu episcopul eretic, in fundul iadului.” (Sfântul Ciprian al Cartaginei)

      „Dacă episcopul tău este eretic, fugi, fugi, fugi ca de la foc şi ca de la un şarpe” (Sfântul Ioan Gură de Aur). _______Să fugi înseamnă să nu stai la o slujbă unde e pomenit, prin această pomenire intrând în comuniune cu el şi cu erezia lui.

      „Dacă episcopul tău ar învăţa orice în afara orânduielii date, chiar de trăieşte în curăţie, sau de săvârşeşte semne, sau de prooroceşte, să îţi fie ţie ca un lup în blană de oaie, căci lucrează nimicirea sufletelor” (Sfântul Ignatie).

      Canonul 46 (BISERICILE ERETICILOR NU SUNT BISERICI) Sf. Nichifor Mărturisitorul (818): ”Vă sfătuim, că în bisericile luate în stăpânire de eretici să se intre ca într-o simplă casă și să se cânte numai din nevoie, așezându-se cruce la mijloc, iar în altar nici să nu se intre, nici să se tămâieze, nici să se săvârșească rugăciune, nici să se aprindă candele și lumânare.”______Deci, nu pomeniri, spovediri, împărtăşiri.

      Canonul 45 al Sfinților Apostoli precizează:„Episcopul sau preotul sau diaconul, dacă numai s-ar ruga împreună cu ereticii să se afurisească; iar dacă le-a îngăduit acestora să săvârșească ceva ca și clerici (să săvârșescă cele sfinte) să se caterisească.”____________Deci toţi ierarhii bor ar trebui să fie caterisiţi.

      Sf. Vasile cel Mare afirmă: ”Trebuie să evităm orice părtășie cu ei (cu ereticii) și să le respingem cuvintele ca unele ce sunt otravă pentru suflete.”

      Sf. Chiril al Ierusalimului: ”Fugi, dar, de necucernicie și nici măcar să nu-l saluți pe unul ca acesta ca să nu fi părtaș la faptele cele neroditoare ale întunericului (Efeseni V, 11); și nici să nu te amesteci (cu ereticii), nici să nu voiești să intri în discuție cu ei.”

      Sf. Gherman cel Nou al Constantinopolului (1224-1240), într-o scrisoare de a sa, din 1229, îi îndemna pe ortodocșii din Cipru: “Fugiți cu grăbire, depărtându-vă de preoții care s-au plecat stăpânirii latine. Să nu vă adunați cu ei în biserică, nici să nu primiți din mâinile lor vreo binecuvântare. Fiindcă este mai bine să vă rugați lui Dumnezeu, singuri în casele voastre, decât să vă adunați în biserică, dimpreună cu slugarnicii latino-cugetatori.”

      Sfântul Nicodim Aghioritul (1809) spunea: ”Se cuvine să ne îngrădim pe noi înșine și să ne separăm de episcopii care în chip vădit, stăruie în greșeală, privitor la cele ce țin de Credință și de Adevăr, așadar se vădesc a fi eretici sau nedrepți.”

      Sfântul Ignatie Teoforul în cuvântările sale afirmă: ”Un episcop care a devenit eretic nu mai este episcop, dar dacă credincioșii continuă să-l considere pe el episcop ortodox, dacă continuă să vină la slujbele din bisericile ce îl pomenesc pe el, să primească “darurile” sau „binecuvântările” lui, atunci vor cădea cu toții în afara Bisericii.”

      Sfântul Theodor Studitul şi toţi sfinţii arată că împreuna împărtăşire cu ereticii sau simpla lor pomenire la liturghie înseamnă unul şi acelaşi lucru.

      Sfântul Marcu scria: ”Fugiţi, fraţilor! Fugiţi de părtăşia cu cele de neîmpărtăşit, şi de pomenirea celor de nepomenit! Iată eu, Marcu păcătosul, vă spun că oricine pomeneşte pe papa ca pe un ierarh ortodox este vinovat. Iar cel ce cugetă dogmele latinilor (papistaşilor), cu latinii se va judeca şi se va socoti vânzător al Credinţei.”

      Îţi propun să printezi aceste cuvinte ale Sfinţilor Părinţi, să le citeşti cu etenţie, repetat, şi să le dai şi celor pe care vrei să îi savezi de comuniunea pierzătoare de suflet cu erezia.

      Apreciat de 1 persoană

      • F said, on decembrie 24, 2016 at 8:44 am

        Mirela, Aurora, Muritor
        Multumesc pentru raspunsuri!

        Mihai, inca astept mailul tau.

        Apreciază

    • Raluca said, on decembrie 22, 2016 at 10:59 pm

      Mihai, ”F” a pus niște întrebări concrete, la care m-ar interesa și pe mine niște răspunsuri concrete. Dacă ai astfel de răspunsuri, te rog să le faci și publice dacă vrei. Mulțumesc pentru înțelegere.

      Apreciază

    • Daniel Parnic said, on mai 31, 2019 at 11:22 am

      La Boroaia unde sunt moastele Sf Ilarion Argatu nu se pomeneste acest eretic,Si mai sunt locuri destule !

      Apreciază

  13. Dinu said, on decembrie 22, 2016 at 5:24 pm

    E mai deficitar la cipurii si la sinodul din Creta , dar are lucruri bune si predici frumoase.

    Apreciază

  14. Aurora said, on decembrie 22, 2016 at 6:05 pm

    Draga F,
    Iti raspund la toate intrebarile, dar nu stiu daca voi repecta ordinea. La bisericile de parohie, la manastiri si peste tot unde sunt pomeniti ereziarhii nu trebuie sa mai mergem pt. ca ne facem partasi la erezie. Nici macar copiii si batranii nu mai trebuie sa sa se impartaseasca de la ei. Pomenile nu sunt obligatorii. Noi ne-am obisnuit sa facem parastase cu fast si cu multa cheltuiala, dar Dumnezeu nu asta vrea de la noi. Daca nu avem preot anti-ecumenist care sa faca pomenirile pt. cei adormiti, ne rugam noi pt. ei si facem milostenie pt.sufletele lor, caci Dumnnezeu vede osteneala noastra si primeste orice jertfla, mica sau mare. Nici mortii nu mai trebuie ingropati cu acesti naimiti, ci rugandu-ne noi la capataiul celor raposati, iar daca avem duhovnic ne-ecumenist va face slujba de inmormantare sau parastas in taina, nefiind la fata locului. Sigur nu vor lipsi barfelile celor din neamul raposatului si dintre vecini, cum ca l-am ingropat fara preot. Dar noi, cei care stim cum e cu sinedriul din Creta si cu apostazia generala, daca ne iubim copiii, batranii, mortii nu-i dam pe mana acestor vanzatori de credinta. Eu n-am copii mici, dar am pe mama batrana si ma gandesc ca la moartea ei voi face asa cum am spus mai sus, indiferent ce vor spune rudele, vecinii, cunoscutii. Ne putem spovedi si impartasi cam de 2 ori pe an la preotii de catacomba aflati la mari distante. II putem duce si pe copii si batrani, caci nu facem aceasta osteneala privind cheltuielile de drum, dificultatea de a calatori la distante mari in fiecare zi. Parintii de la Athos au zis ceva de ”iconomie” pt. varstnici si copii, caci ei nu stiu ce e ecumenismul, dar mie cugetul imi spune ca daca eu nu merg intr-un loc al apostatilor, nici pe cei dragi nu i-as duce. In concluzie, nu mai trebuie sa avem nicio partasie cu preotii ecumenisti.

    Apreciază

  15. Dan said, on decembrie 22, 2016 at 9:45 pm

    Pai daca soldatu s’a dus in razboi si a murit pt crucea lu masa si tacsu, de ce schimbi tu acuma credinta lu masa si tacsu? Pastreaza credinta stramosilor care au murit in razboaie….

    Apreciază

  16. Spaceman said, on decembrie 22, 2016 at 10:07 pm

    Calistrat Chifan a spus cu gura lui că a cerut semn dacă este bine sau nu fiindcă și-a făcut pașaport electronic biometric.
    Și-a primit semnul:

    Apreciat de 1 persoană

  17. Mirela said, on decembrie 22, 2016 at 10:51 pm

    saccsiv,

    Am un comentariu pentru @F, cred că nu l-ai văzut. Mulţumesc.

    Apreciază

  18. Sluga netrebnica said, on decembrie 23, 2016 at 10:11 am

    „Situaţia de azi poate fi înfruntată numai duhovniceşte, iar nu lumeşte.
    Strig şi eu, netrebnicul, de atâţia ani ! Situaţia este înfricoşătoare, ciudată. Nerozia a întrecut limitele. A venit lepădarea şi rămâne ca acum să vină fiul pierzării (antihrist).
    Totul va deveni un spital de nebuni… Numai că evenimentele se vor derula cu repeziciune. Ecumenism, piaţă comună, un (n.n.singur) stat mare, o religie după măsurile lor. Acesta este planul diavolilor. Sioniştii (jidanii, masonii,
    Uniunea Europeană şi America) pregătesc pe cineva să fie Mesia…Va fi într-un fel ca un diavol întrupat, care se va prezenta poporului israelian ca Mesia şi va înşela lumea.
    Vin ani grei. Vom avea încercări mari. Creştinii vor avea mare prigoană. Şi uităte, oamenii nici nu înţeleg că trăim vremuri apocaliptice, că pecetluirea înaintează (prin actele cu cip sau cu cod de bare, prin implantul cu cip sau
    însemnarea codului de bare la om). Trăiesc că şi cum nu s-ar întâmplă nimic.
    De aceea spune Scriptura că “va căuta să înşele, de este cu putinţă, şi pe cei aleşi.” (Matei 24,24). Cei care nu vor avea intenţie bună, care nu vor fi luminaţi se vor înşela în anii apostaziei.”
    […]
    Dacă creştinii nu mărturisesc şi nu se împotrivesc (n.n împotriva actelor cu cip şi a ereziilor ce intră în Biserică), aceştia (mai marii noştri) vor face mai rău. Dar dacă se împotrivesc, aceia se vor mai gândi. Dar nici creştinii de azi nu sunt luptători. Primii creştini erau nuci tari. Schimbau toată lumea…
    Dacă biserica nu vorbeşte ca să nu intre în conflict cu statul, dacă mitropoliţii nu vorbesc ca să fie bine cu toţi, căci îi ajută la Fundaţii etc., aghioritii (călugării) iarăşi nu vorbesc (de frică, din laşitate), ca să nu le taie veniturile, atunci cine să vorbească ?
    Cineva poate ajuta mai mult cu rugăciunea, dar tăcerea lui o vor exploata ceilalţi şi vor spune :”Cutare şi cutare, nu au protestat, prin urmare sunt de partea noastră, sunt de acord cu noi”. Dacă nu încep unii să lovească răul, adică să mustre pe cei care smintesc pe credincioşi, se va face mai mult rău…
    Biserica nu este corabia lor cu care să facă plimbări, ci este corabia lui Hristos ! Aceştia sunt de blamat. Singurul lucru care îi interesează este să aibă salariul mare, maşini de lux, să alerge la distracţii.
    […]
    Hula împotriva Duhului Sfânt este dispreţuirea celor sfinte (n.n. precum unii arhierei şi preoţi ai noştri dispreţuiesc proorociile insuflate de Duhul Sfânt în cartea Apocalipsei, dispreţuiesc proorociile Sfinţilor Părinţi despre vremurile din urmă şi pecetea antihristului, adică dispreţuiesc însăşi lucrarea Duhului Sfânt).
    Acest dispreţ este hulă.
    (Unii ca aceştia) denaturează sau calcă, de pildă, un adevăr evenghelic…Nu respectă realitatea, adevărul, ci îl mototolesc întru cunoştiinţă, calcă în picioare un lucru sfânt. Şi lucrul aceste devine încet, încet, o stare de fapt, o situaţie. Apoi se depărtează harul lui Dumnezeu şi omul primeşte înrâuriri demonice. Iar dacă nu se pocăieşte, în ce va spori, ferească Dumnezeu !
    […]

    Integral la sursa: https://ganduridinortodoxie.files.wordpress.com/2016/12/cuviosul-paisie-aghioritul.pdf

    Apreciază

    • David said, on decembrie 23, 2016 at 8:39 pm

      Se spune in felul următor: că in anul 1999, când a fost eclipsa totală de soare a fost zămislit blestematul de Antihrist.

      Uitați-vă un pic la dată: 11 VIII 1999 (11 aug ’99). Doi de II (de la data de 11, oricum 11 este număr satanic), doi de II de la luna a 8-a, și incă doi de la ultimul I cu I de la an. Deci, II II II (codul de bare).
      Iar anul ’99 intors, e fix 666.

      Deci, acum Antihrist ar avea cam 16 ani. Exact vârsta puștiului văzut de unii la Sinod.

      Apreciază

      • maxim said, on decembrie 24, 2016 at 2:10 am

        Eu cred ca asa este, dar ai zis zamislit, trebuia nascut… Are acum 17 ani. Si,da, in 2011, august, au inceput sa se auda grohaiturile alea pe cer in mai multe tari. Tot in 2011, windows 8 a fost anul de lansare in care vedem de atunci, peste tot, acel urobor care-si musca singur coada, acel cerc ce se roteste ba printr-o liniuta, ba prin niste puncte care se misca in cerc. Tot in 2011, Oreste a scos cartea LA SFARSIT VA FI INCEPUTUL, si ce sa crezi, pe coperta se afla un urobor… Sfintii Parinti au lasat sa se inteleaga ca atunci cand vor arata uroborul prin multe locuri, sa stim ca traim vremea in care Lucifer a fost dezlegat…

        Apreciat de 1 persoană

      • David said, on decembrie 24, 2016 at 5:51 pm

        În luna iulie, Francisc a fost forța motrice din spatele unei ceremonii în S.U.A. numită „Împreună”, organizată pentru a aduce pe toți creștinii în fața obeliscului inalt de 6660 inch, falusul lui Osiris, pentru închinare. Unul dintre cele mai importante simboluri pe care le-am văzut in 2016 la evenimentul „împreună” a fost Ouroboros, sau șarpele care isi mănâncă propria coadă. Cea mai veche legenda a Ouroboros este asociata cu Osiris și fiul său, Ra.

        Ouroboros este un simbol ocult care indică sfârșitul unei ere, sau sfârșitul timpului. În ocultism, capătul unei ere are ca urmare, o resetare (un nou inceput) adus de un eveniment cataclismic. În acest caz, Ouroboros reprezintă întoarcerea lui Osiris ca să locuiască in Templul lui pe pământ. Faptul că acest simbol a fost pus pe ecran pe tot parcursul evenimentului „împreună” 2016 ne arata adevarata fata demonica a organizatorilor.

        Recent, Francis s-a folosit de moartea unuia dintre preoții săi din Franța să invite musulmanii în catedrale creștine și biserici pentru închinare.

        Atunci când Francisc a venit în America în septembrie anul trecut, am văzut un impuls major spre ecumenism. Ceea ce poate nu știți este că itinerariul lui Francisc care a început la 23 septembrie 2015 este rezultatul a ceea ce sa întâmplat la 23 septembrie 1959, când Papa Ioan al 23-lea s-a rugat pentru începutul Vatican II. Papa Francis pregătește chiar acum, cu adevărat, noua credință, din care sa facem toti parte.

        Apreciază

      • David said, on decembrie 25, 2016 at 10:07 am

        Imaginati-va socul si dispretul nostru cand am descoperit ca Francmasoneria adora si venereaza sarpele, exact cum faceau grupurile pagane de aproape 5000 de ani. Vom cita din surse masonice si vom prezenta si imagini care vor face dovada incontestebila ca Francmasoneria este luciferica.
        Albert Pike, in cartea sa uluitoare, „Morals and Dogma”, vorbeste mult despre importanta venerarii sarpelui in diverse religii mistice ale antichitatii. Sa ne amintim ce spunea acelasi Albert Pike:” Masoneria este identica misterelor din antichitate” ceea ce inseamna ca invataturile lor provin din religiile pagane,satanice, oculte ale antichitatii. „Sarpele incolacit” in jurul oului, era un simbol comun pentru indieni, egipteni si druizi si facea referire la crearea „universului” [p.496, 25 Degree].

        In continuare gasim condamnabil faptul ca Francmasoneria idolatrizeaza druizii:
        „Modul nostru de invatare a principiilor breslei noastre provine de la druizi… iar emblemele noastre principale au fost aduse din Egipt…” [William Hutchinson, Mason, „The Spirit of Masonery”, revizuita de George Oliver, New York, Bill Publishing, publicata initial in 1775, p. 195]. Albert Churchward, alt autor mason, scrie ca masonii sunt „actualii druizi”. [Sings and Symbols of Primordial Man : the Evolution of Religions Doctrin from the Eschatology of the Ancient Egyptians, London, England, George Allen and Company, Ltd. 1913, Second Edition, p. 189].
        Si George Oliver relateaza despre legatura Masoneriei cu druizii. „Druizii adorau in mod deosebit sarpele. Marele lor zeu, Hu, era reprezentat de aceasta reptila si este considerat de Barzi ca fiind „Minunatul sef Dragon, suveranul raiului ” [G. Oliver, „Sings and Symbols”, New York, Macoy Publishing and Masonic Supply Company, 1906, p. 36]. Aceste doua interpretari ale sarpelui si dragonului, ca fiind o singura faptura, este si in concordanta cu Biblia [Apoc. 12:9].
        Cand acesti autori masoni Pike, Hutchinson, Churchward si Oliver identifica Masoneria cu religia druizilor, aceasta identificare trebuie ferm condamnata. „Masonii… admira druizii si cativa dintre ei pretind ca Masoneria provine din druidism. Desigur, druizii erau oculti, practicand astrologia si oferind sacrificii umane.” [Dr. C. Burus, Masonic and Occult Symbols Illustrated, p. 28].
        De aici rezulta clar ca Francmasoneria practica magia neagra si vrajitoria. Iluministii practicau magia neagra si vrajitoria si tot asa face si Antihristul!
        A. Pike relateaza ca si alte religii ale antichitatii de pe glob venerau de asemenea sarpele. [Citate extrase din „Morals and Dogma, p. 496-50]:
        1). Fenicienii reprezentau pe Zeul Nomu (Kneph sau Amun-Kneph) ca fiind sarpe.
        2). In Egipt, un soare sustinut de doua vipere era emblema zeului intelepciunii Horhat; sarpele cu glob inaripat era plasat la usile si ferestrele templelor ca un zeu aparator.
        3). In vechiul Tir si India „un sarpe era… rasucit in jurul unui trunchi de copac. Python, zeul sarpe, era adorat profetic, iar trepiedul de la Delphi era un sarpe cu trei capete, din aur.”
        4). „Portalurile templelor egiptene erau decorate cu hieroglifa unui cerc si a unui sarpe.”
        5). Sarpele se gaseste pe templul de la Naki-Rustan in Persia, pe arcul de triumf de la Pechin, in China, pe portile Marelui Templu a lui Chaundi Teeva, in Java; pe zidurile Atenei… Hieroglifa mexicana era formata prin intersectarea a doi mari serpi (Nota: Pike a scris “sarpe” referindu-se la zeitate) care alcatuiau un cerc cu corpurile lor, iar fiecare avea un cap uman in gura.” In timp ce noi gasim necorespunzator ca un sarpe sa inghita oameni, descoperim ca satanistii au alta parere. In cartea satanica „Magic Symbols” se scrie ca un sarpe inghitind o fiinta umana simbolizeaza initierea. Cand un om este gata sa patrunda in taramul spiritual din interior, atunci se spune ca este initiat. Un adevarat initiat este acela caruia i-a fost dat sau a castigat dreptul de a poseda o asemenea intelepciune care sa-i permita sa priveasca la un influx spiritual atat de stralucitor… fara a-i fi afectata vederea.” Ceea ce aceasta bolboroseala vrea sa insemne este ca omul trebuie sa fie pregatit sa-l adore pe Satan deoarece o asemenea adorare este impotriva lui Dumnezeu si impotriva constiintei pe care acesta a daruit-o fiecarui om. Desigur acest lucru il practica si Francmasoneria. Cu cat masonul inainteaza in grad este invatat din ce in ce mai multe lucruri, pana cand, ajungand la gradul 28, realizeaza ca venereaza pe Lucifer, zeul bun. A fost pregatit puternic pentru acest lucru incat sa poata „privi la un influx spiritual atat de stralucitor, fara a-i fi afectata vederea.”!
        6). Toate crucile budiste din Irlanda au cate un sarpe sculptat pe ele. Ghirlande de serpi sunt reprezentate si pe columnile stravechiului templu hindus de la Burwah-Sangor.
        7). „Pentru egipteni era simbolul „Intelepciunii Divine” cand era exagerat ca marime; iar cand isi prindea coada cu gura simbolizand Eternitatea.” Toti paganii, din toate erele, considerau sarpele ca fiind simbolul Intelepciunii.

        In cartea satanica”Magic Symbols” se spune „…trebuie sa vedem implicatiile mai profunde ale sarpelui ca simbol al intelepciunii.” Simbolul alaturat a fost identificat ca fiind folosit de alchimisti,o stiinta despre care se credea ca studiaza transformarea metalelor obisnuite in aur, dar care are un obiectiv spiritual: acela de a dobandi viata vesnica. Acest simbol poarta denumirea de „Ouroboros” [p.11] si are conotatii mai adanci. Sarpele numit “Ouroboros”, simbolizeaza Timpul din care numai Intelepciunea izvoraste. Sarpele cuprinde cele doua extreme ale vietii: copilul si craniul, per ansamblu avand interpretarea: „In sfarsit este inceputul” sau „Sfarsitul se gaseste in inceput” – interpretare in Latina a cercului. [Magic Symbols,Ibid]. Aceste doua interpretari reprezinta pentru pagani reincarnarea.
        Cand Pike explica in cartea sa credintele spirituale despre sarpe, mentioneaza si zodiacul, albinele si mierea. „Fecioara zodiacului este muscata in calcai de serpi care, cu Scorpionul, apar imediat in spatele ei si pentru ca mierea, emblema puritatii si a salvarii, se credea ca ar fi un antidot la muscatura sarpelui, albinele lui Aristecus, emblema bogatiei naturii, sunt distruse de serpi si regenerate in intestinele Taurului primavaratic. Zeul-Soare este victorios, in sfarsit.” [Ibid]. De notat ca masoneria se identifica cu paganii care ghiceau viitorul studiind intestinele unui taur. E un satanism atat de strigator!

        Prin simbolurile masonice gasim albinele si stupul de albine, care sunt considerate simbolurile puritatii si salvarii. Acest lucru este de asemenea blasfemitor pentru ca Biblia invata ca Domnul nostru Iisus este puritatea si salvarea si prin El si prin crucea Sa ne vom mantui.
        In cartea satanica „A dictionary of symbols” ni se explica importanta sarpelui. „Serpii sunt gardienii inceputului vietii si al nemuririi si de asemenea ai bogatiei spirituale din conurile ascunse… sarpele este forta vie care determina nasterea si renasterea si prin urmare este legat de „Roata Vietii”…”[Cirlot,”A dictionary of symbols”,p 286-288].
        Albert Pike ne da o explicatie pentru cele doua coloane:”Serpi inconjurand inele si globuri si izvorand din ei, sunt simboluri comune persanilor, egiptenilor, chinezilor si indienilor. Vishnu este reprezentat odihnindu-se pe un sarpe incolacit, ale carui indoituri alcatuiesc un baldachin peste el.”[A.Pike,”Morals and Dogma”,teachings of the 25th Degree,p.500]

        Suntem pe cale de a primi un soc puternic. Observati cum, coloana din stanga nu numai ca are un sarpe inconjurand un glob, ci si globul are aripi. H.G.Wells spune ca globul cu aripi „va deveni simbolul Noii Ordini Mondiale cand va domina lumea.” [Fritz Springmeier,The Watchtomer and the Masons, Portland, Oregon, 1992,p.11]. Asta inseamna ca in stanga avem simbolul Regatului lui Antihrist, Noua Ordine Mondiala. Iata inca o dovada ca intre Francmasonerie si regatul lui Antihrist, care sta sa vina exista o legatura puternica.

        EVOCA SARPELE CA FIIND MANTUITOR

        Va indreptam atentia catre acest sort masonic. Observati Ochiul Atotvazator in stanga sus, simbolul venerator al soarelui in dreapta si stupul de albine jos, toate simboluri des intalnite in Masonerie. Dar observati si desenul din mijloc, craniul de mort in mijlocul emblemei masonice a compasului si a echerului. Priviti cum un Ouroboros inconjoara aceste simboluri si ca acele 2 crengute mereu verzi sunt asezate sub compas si echer. Satanistii folosesc crengutele verzi pentru a simboliza eternitatea.
        „Sarpele este considerat pe plan universal ca fiind simbolul legitim al Francmasoneriei.” [George Oliver, „Sings and Symbols, New York, Macoy Publishing and Masonic Supply Company, 1906, p. 36]. Iata inca o recunoastere a faptului ca Francmasoneria se inchina lui Lucifer.
        „Sarpele este simbolul si prototipul Salvatorului Universului, care rascumpara lumile dezvaluindu-se in fata creaturii si daruindu-i atat binele cat si raul.”[Manly P. Hall, mason de grad 33, „The Secret Teachings of All Ages”, the Philosophical Research Society Press, p. IXXXVIII].

        Puteti sa va imaginati o blasfemie mai mare? Francmasonii considera sarpele ca fiind salvatorul universului. Aceasta declaratie indrazneata si condamnabila nu a fost facuta pentru ochiul public, deoarece aceasta carte a fost publicata sub deviza „strict secret”. Acum intelegeti de ce Francmasoneria este o organizatie secreta si de ce interzice cu desavarsire divulgarea secretelor sale, promitand pedepse aspre.
        Dar, Albert Pike, cel mai respectat mason de grad 33 din toate timpurile afirma si mai blasfemitor. Iata cum descrie acesta, sarpele care isi mananca din coada, Ouroboros, „Este trupul Duhului Sfant, factorul Universal, sarpele muscandu-si propria coada”. [„Marals and Dogma”, p. 734, teachings of the 28th Degree].
        Deci este clar ca Francmasoneria blasfemeaza si pe Iisus Hristos si pe Duhul Sfant, din Sfanta Treime. Ce ne-a spus Mantuitorul despre astfel de hule? Gasim raspunsul la Matei 12:31-32 si anume: ca orice pacat se iarta omului in afara de hulele impotriva Duhului Sfant si a Sfintei Treimi. Cei care studiaza Biblia, numesc acest pacat „pacatul de neiertat” sau „pacatul impardonabil”. Felicitari masoni, tocmai ati comis „pacatul impardonabil”! Lucru este grav, pentru ca odata comis, Duhul Sfant paraseste acel om pana cand acesta isi cere iertare, desi acel suflet este condamnat.

        CONCLUZIA: Francmasoneria este total Satanica!

        Apreciază

  19. Un crestin said, on decembrie 23, 2016 at 10:19 am

    Oare Calistrat de la zbarnova , Amfilohie de la diaconesti, Irineu de la ponor, Moise si cei de la oasa , Lupsa …. nu sunt oare rodul spinsorizarilor voastr de pe cand organizati pelerinaje cu autocarul ? Din lipsa de discernamant bineinteles ca nu v-ati putut da seama ca acestia se propovaduiesc pe ei insisi, pentru ca mai apoi sa apara ca mari ctitori de locasuri sfinte si mari apărători ai ortodoxiei .
    Cum sa poată Calistrat sa latre impotriva mâinii care i-a dezlegat lantul gros al opririi de la slujire pus pe gâtul lui de Daniel ciubotă ?
    Oarecare interes personal ,al acestora , fiind mai mare decat interesul de obste duce asa cum vedeti la o frica de mărturisire si cred ca putin la intunecarea minții.
    Dumnezeu sa îi lumineze ca nu e tarziu niciodata , inca mai este nădejde sa se alăture si ei părinților care au oprit pomenirea si prin ceea ce am spus sa nu am dreptate.

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 23, 2016 at 10:54 am

      Un crestin

      Tu cui te adresezi? Cine organizeaza excursii cu autocarul?

      Apreciază

      • Mirela said, on decembrie 24, 2016 at 11:22 am

        Cred că „un creştin” vrea să spună că noi, cei de pe aici, făceam în trecut pelerinaje pe la Bârnova, Oaşa etc., la Calistrat şi la ceilalţi din listă, iar cu banii pe pomelnicele lăsate acolo alimentam bunăstarea şi falsa lor mărturisire din interes.

        Apreciază

      • saccsiv said, on decembrie 24, 2016 at 11:39 am

        Mirela

        Pai faceam? Ca de organizat sigur nu organizam.

        Dar de ce oare nu ne zice clar acest „un crestin” ce anume exact a zis?

        Apreciază

    • mircea.v said, on decembrie 23, 2016 at 12:30 pm

      un crestin,

      iar iti dai cu presupusul fara sa stii, si iar esti pe aratura.

      Apreciază

  20. valentin said, on decembrie 23, 2016 at 11:50 am

    calistrat nu e nici ecumenist, DAR NICI ORTODOX.

    O SPUNE EL CU GURA LUI.

    AICI E SFARSITUL UNEI PREDICI CAM UN MINUT DUREAZA SI VEDETI CA SPUNE EL

    CREDINTA NU E NICI ECUMENISTA, NICI ORTODOXA …

    Apreciază

    • Mihai said, on decembrie 24, 2016 at 10:02 am

      Raluca mii de scuze pt întârziere, subscriu ce a zis sora Aurora și fratele Muritor, si anume un nu. Categoric, nici un fel de comuniune, nici la pomenitori de apostatul, nici la genul de aceștia treacă meargă, iar în cazul în care intri la o biserică unde sunt pomenitori de apostati, să nu stai la slujbele lor, te-ai dus ai aprins lumânări, și te-ai închinat la SF. Icoane, că nu Biserica propriu zis este de vina că a pătruns niste intruși cu fațetă de ,,preot” că aceștia n-au nicio treaba cu cele sfinte și cu atît mai mult nu trebuie participat la ,,slujbele ” acestora, de botezat și de cununat, numai la preot antiecumenist, și nepomenitor de eretici, la fel și în cazul acatistele și pomelnicele, acum nu stiu cum va fi cu cei decedați și la care trebuiesc slujba de înmormântare, căci nu stiu cum s-ar putea aduce un preot antiecumenist și nepomenitor de apostati

      Apreciază

      • Raluca said, on decembrie 24, 2016 at 9:11 pm

        Mihai, mulțumesc pentru răspuns.

        Apreciază

    • Mirela said, on decembrie 24, 2016 at 11:41 am

      Calistrat e un popă deraiat PLIN de sine, care se crede deasupra marilor duhovnici şi sfinţi care au avertizat despre pericolul actelor biometrice, un orgolios care nu se sfieşte să dispreţuiască „babele” şi să le facă proaste pe cele care îl întrebau de acest tip de documente, un înşelat care propovăduieşte calea împărăţiei iadului prin promovarea lui AB, un „modern” care abia aşteaptă să-şi bage cipuri peste tot şi un propovăduitor ERETIC care afirmă: “Iisus Hristos din cer, Cuvântul ÎNTRUPAT DIN TATĂL…” (min 58.30)
      Vai de cei care urmează unei astfel de căzături!

      Apreciază

  21. Elena said, on decembrie 26, 2016 at 3:40 pm

    Despre parintele calistrat de mult mi-a spus un parinte din Athos ca vorbeste frumos, are logoree dar a inceput sa aibe parerile lui proprii in ortodoxie si cine nu cunoaste bine dogmele usor rataceste cu el

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.