SACCSIV – blog ortodox

Multumim mult tuturor

Posted in Uncategorized by saccsiv on decembrie 20, 2016

In urma articolului Va rog sa ne ajutati cu doua calculatoare, lucrurile au inceput sa se miste. Sa va rasplateasca bunul Dumnezeu inmiit!

S-a rezolvat cu calculatoarele, iar banii primiti ne permit sa inaintam pe drumul stabilit. Evident, e necesara continuitatea, dar sunt sigur ca, periodic, veti actiona la fel.

Doamne ajuta!

 

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Alex D said, on decembrie 20, 2016 at 10:31 pm

    De multa vreme iti urmaresc postarile si intradevar te apreciez pentru efortul si munca depusa pentru apararea Ortodoxiei si stiu ca nu iti este usor, dar pe de alta parte tin sa te atentionez ca esti intr-o grava eroare de cunoastere, intelegere si aplicare.a Presfintei Scripturi nu am sa-ti dau decat cateva exemple si indicii pe care oricine a auzit de ele dar culmea nu orcine le aplica intrucat acest aspect este legat de suflet nu doar de minte
    -La baza intregii cunoasterii si/sau intelegerii Sfintei Scrituri si a intregii lumi este Dragostea.
    Deasemenea mai presus decat Religia Ortodoxa este tot Dragostea DESIGUR chiar si deasupra Credintei sta tot Dragostea,
    Daca cineva vrea sa apere fie chiar si Ortodoxia si Cuvintele Sfintei Scripturi NU va putea !!! si va cadea in pacat fara Dragoste.
    EXEMPLU de necontestat deja stiut de toata lumea -Urmatoare fapta care nu este deloc intamplatoare- De cine a fost judecat si condamnat oare Iisus Hristos? de pagani si atei? sau de posedati, talhari si criminali? pai NU chiar de cei credinciosi din biserica care stateau si cica ,,aparau” scripturile sfinte, Oare nu este CLAR ca daca ar fi avut dragoste in suflet NU se putea intampla asa ceva NU (si mai ales in biserica!!!)
    Si tu gresesti Saccsive~ sau vrei sa incepi sa crezi ca ai ajuns sa intelegi si sa cunosti pe deplin Scripturile? si stiinta? pai daca nu le intelegem pe cele pamantesti (simple) cum le vom intelege oare pe cele ceresti? , Caci in dorinta ta (buna dealtfel) de a apara religia si adevarul din scripturi te contrazici categoric si esti agresiv cu altii mai slabi ca tine!!!(infaptuind raul deoarele toate poruncile,Legea,Scripturile si cunoasterea au ca baza dragostea de Dumnezeu si de semeni)
    Mai simplu desi pare de necrezut sau paradoxal CREDINTA SI RELIGIA SUNT SECUNDARE -adica mai putin importante decat DRAGOSTEA DE DUMNEZEU SI DE SEMENI
    -deci tot ce gandim simtim , credem,cunoastem ,vorbim,scriem si facem sunt secundare fata de intaietatea dragostei . Sa nu te minti singur poate zici ca le stiai, dar este evident CA NU caci una e sa le stii alta e sa le intelegi si bineinteles sa le aplici. Tu GRESESTI FOARTE MULT CACI DIN DRAGOSTE PENTRU ORTODOXIE PUI MAI PRESUS RELIGIA SI CREDINTA dar TRECI IN PLAN SECUNDAR DRAGOSTEA CARE ESTE MAI PRESUS DE ORICE!!! caci doar PASTRAND DRAGOSTEA in suflet chiar daca gresim Dumnezeu ne ridica imediat
    Aceasta greseala de intelegere a prioritatii si ordinii dintre religie,credinta,scriptura pe de o parte si dragostei pe cealaltta parte este des intalnita evident doar la cei foarte foarte credinciosi care treptat se transforma in doar religiosi acest lucru este un pacat si o amagire mare sper ca ai inteles exemplul de mai sus si de ce s-a intamplat- ca tot cei din biserica sa il condamne pe Iisus.?
    Totusi tu ai o raspundere si pentru cei cu care intri in contact, De accea sper sa intelegi in adevar mesajul iar daca nu-l intelegi roaga-te si reciteste. daca nu il intelegi sau nu vrei sa il intelegi e e doar problema ta.
    Doar NU e cazul la tine sa dau citate din Sfanta Scriptura, despre definitia dragostei si intaietatea ei caci stiu ca ai multi pe blog care te supara,tare dar macar de ai avea pe cineva cu o cunoastere extrem de solida, totusi daca sunt iubitori de Hristos si de semeni e mai important decat orice. nu-i asa?
    Nu te supara. si stai linistit-ca o zic tot cu dragoste si cu duhul blandetii,. Poate ar fi bine sa facem ..curatenie” incepand de sus in jos si in biserica, caci astfel nici ultimul fals sinod nu mai are putere. Iti mai dau un singur exemplu tot simplu care se petrece sub ochii tuturor de mult timp Daca biserica si scriptura marturiseste pe Tatal, Fiul Isus Hristos si Sfantul Duh de ce BOR accepta titluri de ,,prea sfintia sa”? OARE POATE ALTCINEVA SA FIE PREASFANT? care desigur este o blasfemie si nimeni nu zice nimic !!! asta fiind ca o,, traditie” veche, pai care mai e diferenta dintre papa cel care se numeste singur ,,inlocuitorul lui Dumnezeu”? Crezi ca ecesti intrusi si altii asemenea lor pot sa inteleaga adevaratul Cuvant a Lui Dumnezeu? Asadar hai sa fii mai blanzi cu cei mai slabi in credinta si cunoastere decat noi si mai duri cu cei care se denumesc singuri a fi crediciosi dar sunt falsi si atrag si pe altii in ratacire fie ei si preoti.

    Apreciază

    • Alexandru TM said, on decembrie 21, 2016 at 9:20 am

      @Alex D

      Nu vreau sa fiu rau , dar nu prea esti ortodox.

      Este???

      Piti sa ai toata dragostea din lume , daca nu o folosesti in prerogativele dreptei credinte, adio Mantuire.

      Si apropo Ortodoxia nu este o religie, e insusi firea omului. Dar sectarii sau atinsii de erezie cum sa perceapa dar mai sa inteleaga.

      Mantuire tuturor,

      Rugati-va pt.mine sa nu cad, iar daca am căzut, sa ma ridice Hristos.

      Apreciat de 1 persoană

      • Alex D said, on decembrie 21, 2016 at 3:38 pm

        repply to All
        1Sigur nu ai inteles inca sensul celor scrise mai sus iar daca nu ai inteles de ce te grabesti si iti gasesti placerea in lucruri de nimic sa contrazici de dragul de a fi mai presus de un adevar din Sfanta Scriptura?
        oare nu asa au procedat asemenea cei care l-au combatut mereu pe Hristos si apoi l-au condamnat? caci multi nu intelegeau continutul cuvintelor Lui Iisus Hristor si gaseau doar o interpretare superficiala
        ,,Cuvintele Lui Dumnezeu sunt vii” iar fara iubire de Dumnezeu nu le poti patrunde si/sau aplica.
        2.Desigur sunt ortodox cu dragoste de Hristos si oameni care lucreaz si cuget zi si noapte la Preasfanta Treime si toata creatia Sa si marturisesc pe Iisus Hristos Unicul Fiu a lui Dumnezeu ca a venit in trup.
        3.In cele de mai sus tocmai asta am afirmat ca:
        -Intaietatea dragostei sta la baza dreptei credinte si a tuturor lucrurilor din cele create de Dumnezeu deci evident este si conditia de baza (si obligatorie!!!) catre mantuire
        4 ..Religia” in acest caz este ca un termen lexic general uzitat pentru o intelegere facila a prioritatili si ordinii importantei adica mai simplu fratele meu in Hristos -nu poti sa incepi sa iti maresti credinta fara iubire de Dumnezeu caci fie vei intelege gresit si/sau vei cadea inainte de deavarsirea in credinta.
        Tocmai de aceea din pacate multi nu inteleg inca care este diferenta si asemanarea dintre religie si credinta…devenind doar simpli religiosi nu drept credinciosi caci mult trec pragul bisericii inca neintelegand si cunoscand scripturile si ce-i mai grav pentru ca nu prea mai are cine sa-i mai invete intrucat dupa cum bine stiti invatatura trebuie adanc sadita in suflet nu doar in minte.
        5 In sufletul in care nu locuieste dragostea permanenta catre Dumnezeu si oameni -raul vine la inceput insesizabil mai apoi isi face casa permanenta in sufletul omului, iar mintea se intuneca prin mandrie la inceput, de exemplu -setea de dreptate manifestata si prin sentimentul de superioritate asupra celorlalti
        6 Cu multa dragoste de Dumnezeu si frateasca iti urez marire in cunoastere si intelegere profunda (nu doar de suprafata) a creatiei lui Dumnezeu si in Sfanta Credinta Ortodoxa
        7 Ceea ce am spus despre dragoste nu am spus de la mine ci am exemplificat din Sfanta Scripturaa indubitabil si este de necontestat intrucaat Sfanta Scriptura NU poate fi desfiintata! !!

        ^PS Dupa cum bine stii.intrucat spatiul unui blog este insuficient si neadecvat pt. o abordare pe larg si in timp real totusi observatia facuta mai sus intru apararea sensului prioritar de intelegere a Sfintei Scripturi
        Deja ati si voit unii a cadea in acelasi pacat (>>tocmai despre ,,pacatul asta exemplificam mai sus<<)
        Pacatul cuvintelor de hula si respingere a Esentei Adevarului Din Sfanta Scriptura),
        Oare Hristos nu a fost mereu hulit si de ii ziceau ,,Ai drac''?
        sa ne amintim,,Caci ,,nici voi nu intrati in imparatia Lui Dumnezeu si nici pe altii nu ii lasati sa intre''
        spun asta intru Dragostea pentru Hristos caci oricine huleste fie el chiar si indreptatit -greseste si greseala este judecata pe drept de Hristos
        Oricine nu face precum Iisus Hristos in gand in suflet,vorbe, scris si fapte face impotriva Lui Dumnezeu si nu aduce roade bune….

        Apreciază

    • Adi said, on decembrie 21, 2016 at 2:09 pm

      Daca mustra asta nu inseamna ca nu ii iubeste. Iar ura daca iar lasa in erezia lor. Sa fie singuri blestemati de Sfintii Parinti si de DUMNEZEU.

      Apreciat de 1 persoană

    • el said, on decembrie 21, 2016 at 2:39 pm

      AlexD

      „Mai simplu desi pare de necrezut sau paradoxal CREDINTA SI RELIGIA SUNT SECUNDARE -adica mai putin importante decat DRAGOSTEA DE DUMNEZEU SI DE SEMENI”_________ sti ERETIC amice si mai dai si sfaturi altora !
      Mars si incepe cu inceputul : Catehismul Ortodox e cartea de capatai pentru aia de nivelul tau.
      esti REEDUCAT in spirit ecumenist si new-age!
      mai mult e inutl sa-ti scriu ca nu pricepe mintea ta imbacsita cu balivrenele iubirismului tolerant si ale EREZEI.

      Apreciat de 1 persoană

    • Muritor said, on decembrie 21, 2016 at 6:30 pm

      nu cred că merită să vă pierdeţi timpul cu el, cu Alex D, el habar nu are ce vorbeşte. Se vede de la o poştă că e un duh protestant sau neoprotestant. Să vorbeşti despre dragoste separat de credinţa în Adevărul revelat, adică de credinţa ortodoxă, e total absurd. Se vede că Alex D, din păcate nu ştie şi nici nu a înţeles esenţa credinţei ortodoxe, de asta scrie astfel, în duh sectar. Totuşi e bine că urmăreşte acest blog, poate totuşi va găsi ceva-ceva care să-i lumineze mintea.

      Apreciat de 1 persoană

    • Mihail said, on decembrie 21, 2016 at 9:30 am

      Foarte tare! Pe Ziarul Lumina poti comenta DOAR DACA AI FEISBUC !!

      Sorin, au dat articolul asta ca sa ne pregateasca pentru foarte apropiatele modificari pe care au de gand sa le faca. Ceea ce „ei” nu vor sa recunoasca – desi toata lumea stie – este ca ei nu mai Harul Duhului Sfant. Si prin urmare, nici macar dreptul de a vorbi pliromei, dara sa mai si modifice ceva.
      Sa te pui pe acelasi plan cu Sfintii Parinti?… Cata indrazneala…

      Apreciat de 1 persoană

  2. Raluca said, on decembrie 21, 2016 at 7:49 pm

    Alex D, ți-o spun cu toată dragostea frățioare, dar și cu durere: ești total incoerent. Cred că nici tu nu te mai înțelegi pe tine însuți, așa că nu trebuie să ai pretenția ca alții să poată desluși ceva din ghiveciul de idei și păreri pe care le ai tu despre creștinism. E mare aglomerație în capul tău, o brambureală de idei în care creștinismul e o noțiune care îți este deocamdată străină. Ar trebui să începi de la zero, cu abc-ul credinței, dar GHINION, greu mai găsești azi un preot neecumenist care să aibă răbdare cu tine, și timp ca să-ți îndrume pașii. Dar nu te descuraja! Atâta timp cât ești SINCER și perseverent în căutrile tale, Dumnezeu te va ajuta să ajungi la Cunoaștere. Altfel te păcălești pe tine însuți, pierzând vremea cu căutarea paiului din ochii altora …

    Apreciat de 1 persoană

  3. mircea.v said, on decembrie 21, 2016 at 8:48 pm

    AlexD

    foarte pe scurt

    , niste abureli din astea incercau sa-i vanda Parintelui Arsenie Papacioc cand era el monah mai incepator. Si fiind Parintele Papacioc, asa, mai special (in sens bun), le-a dat urmatorul raspuns:

    „Dragoste da, da’ doar in Adevar”.

    Grecii folosesc 2 cuvinte pt iubire, unul folosit pt iubirea de prieten, este o iubire calda, si un termen care exprima o iubire mai rece, mai de la distanta, si care e indreptata si catre eretici, atei… in sensul ca le vrem binele, vrem sa se intoarca la credinta adevarata adica la ortodoxie, le spunem ca sant pe un drum pierzator.
    Ca daca nu i-am iubi, nu ne-ar interesa ca sant pe o cale gresita, si nu le-am spune acest lucru.

    Si, dupa cum spune Apostolul, dupa prima si a 2-a mustrare, indeparteaza-te de ei. Oare Apostolul de ce a zis asa ceva?

    Apreciază

    • Alexandru TM said, on decembrie 21, 2016 at 11:00 pm

      De ce mi se pare ca in comunicatul patriarhiei , LEPADAREA de credinta e oficiala pe intelesul năimitului.
      Ori ce om literat care poate lega 2 vorbe desluseste clar ca apa , mizeria scrisa.
      Ce vor mai zice preotii din tara, sunt foarte foarte curios.

      Doamne iarta-ne pe noi pe roti, nu stiam ce va veni prima oara Lepădarea sau războiul.

      Mantuire tuturora
      Chiar sunt uluit de claritatea declaratilor.
      Va rog pomeniti-va unii pe altii si pe mine .

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.