SACCSIV – blog ortodox

Sa nu uitam de CENTURA DE RADIATII VAN ALLEN

Posted in Uncategorized by saccsiv on decembrie 18, 2016

La VIDEO: Poate un echipaj uman trece de Centura de radiatii Van Allen? Si daca trece, poate rezista la radiatiile din spatiu? NASA zice ca deocamdata nu, dar atunci cum au aselenizat? si la Video: Wernher von Braun despre centura de radiatii Van Allen postasem doua clipuri de pe youtube. Au disparut.

Pe al doilea l-am regasit pe youtube sub o alta forma:

Pe primul nu l-am mai gasit, dar iata altceva interesant:

La minutul 3:40 specialistul NASA ne spune despre Centura de radiatii Van Allen:

“We must solve these challenges before we send people through this region of space”.

Tare, nu? Deci pe Luna cum au ajuns?

Despre nava spatiala “Orion” vorbesc si acestia, incepand cu minutul 1:

Care zic cam asa: oamenii n-au zburat pana acum decat pe orbite joase, dar cu “Orion” vor putea ajunge mai departe pe … Luna, Marte, asteroizi.

 

36 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vassi said, on decembrie 18, 2016 at 1:53 am

    Centura de radiații într-adevăr e o problema încă greu de depășit încă in 2016 dar in urma cu peste 40 de ani șansele erau cam zero. Într-adevăr se pot ecranat metalic circuitele electronice dar e vorba de doza de radiații x si gama care trec ca prin brânză prin structuri dense și metalice, iar dacă omul se expune câteva zile nu cred ca poate supraviețui. Totuși zborul pe luna rămâne mai mult o păcăleală chiar dacă sa realizat a fost mult mai târziu iar atunci a fost făcute binecunoscutele filmări contradictorii. Oricum luna este plina și ea de mistere va rog sa urmăriți filmul documentar ,,Celestial” făcut după filmările unei sonde robot chinezesti care a scanat de pe orbita selenara și partea nevăzută a lunii descoperind megastructuri printre care și o statuie gigant estimata la peste 10KM INALTIME, dovezi clare a unei civilizațiii avansate. Universul e plin de urme ale civilizațiilor probabil demult decazute amintite in Biblie, ,,caci lor nu li sa mai gasit loc nici in cer nici pe pamant ci sub pamant” ( o aluzie la civilizatiile denumite actual intraterestre …știți voi cine sunt…)…adică bineînțeles ca ce e deja scris de sfinți e adevarat) sa nu mai vorbim de Marte…

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 18, 2016 at 10:29 am

      Vassi

      Extraterestrii sunt draci.
      Tu cum definesti civilizatiile avansate?

      Apreciază

      • Ana Maria said, on decembrie 18, 2016 at 11:33 am

        Frate Vasile, pentru un timp nu am inteles faza cu reptilienii. Asta pana acum 2 zile cand am gasit pe facebook comentariul unei persoane care se ruga sa vina extraterestrii mai repede ca sa ne salveze de ei.Asta a fost momentul in care mi-am completat toata imaginea din puzzle si anume: ambele categorii sunt draci doar ca au roluri diferite in inselare.Reptilienii reprezinta o diversiune, ei joaca rolul personajului negativ, iar rolul personajului bun, respectiv ,, salvatorul” sunt asa-zisii extraterestrii.Referitor la reptilieni imi aduc aminte de ce zicea Slavocica cum ca acestia rapesc oameni pt a le preleva mostre de piele pe care o inmultesc cantitativ in conditii de laborator.La ce le-ar folosi decat la a-si acunde ei adevarata infatisare?

        Apreciază

      • Vassi said, on decembrie 18, 2016 at 1:26 pm

        Nu ma cunosti frate in Hrisos! Spatiul unui blog este inadecvat si insuficient totusi multor discutii cu adevarat serioase si profunde.Fii calm, nu sunt unul din cei care accepta minciunile ridicole care contrazic creatia si Cuvantul Lui Dumnezeu.Dar Nu ai fost atent ca deja am definit în acest caz, ,,civilizațiile avansate -decazute(adică draci)”Facand referire la toate fiintele decazute și urmasii lor care cu mii de ani în urma după cum bine știți au făcut ravagii pe Terra iar acum multi oameni ii lauda ca ei ar fi extratereștrii ,,buni” si sunt disperați dorind sa revină pe pamant,cand defapt sunt cei ce înșeala.

        Apreciază

      • AUGUSTIN said, on decembrie 18, 2016 at 3:53 pm

        multu draci:

        – extraterestrii
        – intraterestrii
        – sanzienele
        – dragaicele
        – rusaliile
        – ielele
        – vantoasele
        – ursitorile
        – zanele
        – zeii
        – idolii
        – spiridusii
        – fantomele
        – strigoii
        – varcolacii
        – stafiile
        – trolii
        – elfii
        – moroii
        – vampirii
        – gnomii
        – hobitii
        – titanii

        Apreciat de 1 persoană

  2. NIMENI said, on decembrie 18, 2016 at 7:57 am

    La minutul 8:56 …

    Apreciază

  3. stone said, on decembrie 18, 2016 at 8:09 am

    Pe 3 noiembrie 1957, autorităţile sovietice au trimis prima fiinţă vie, un câine, Laika, care la fel ca Yuri Gagarin nu au ajuns în spațiu cosmic, ci ateii aveau nevoie de senzatii tari pentru a prosti mulțimea. La o radiație mai mare de 50 roentgeni, la ființele vii se desprinde carnea de pe oase, deci în jurul omului v-a trebui un costum de plumb cu grosimea de 60 cm fără nici un orificiu și numai așa poate trece centura van allen.

    Apreciat de 1 persoană

  4. adrian t. said, on decembrie 18, 2016 at 9:19 am

    The Shining Code 2 0

    Room 237

    Apreciază

  5. el said, on decembrie 18, 2016 at 11:36 am

    de aceea TREBUIE sa fie masoni TOTI imbecilii care prostesc gloata ca ar fi „astronauti” cand ei nu fac decat figuratie pentru amatorii de senzatii tari si mncuni cu ifos stiintifc, si circoteca ieftina intr-un dovleac la cateva sute de metri deaspura pamantului !
    hwo cares?
    inca una din minciunile antologice cu care prostesc ei de atata vreme gloatele ahtiate dupa minciuni ale lui anticrist.

    Apreciat de 1 persoană

    • NIMENI said, on decembrie 18, 2016 at 1:04 pm

      el,
      asa dupa cum se va duce toata gloata pe topogan …

      Apreciază

  6. sorin said, on decembrie 18, 2016 at 11:52 am

    Oameni buni, veniti in eparhia Sucevei ca aici sunt plini de Sfinti fiindca Pimen nu a facut greseli eretice niciodata. Parintele Anitulesei spune asta. In Suceava nu exista ecumenism. In Suceava exista doar Sfinti si teribilisti, extremisti, neascultatori.

    Apreciază

    • Raluca said, on decembrie 18, 2016 at 1:29 pm

      O exemplificare cu o înregistrare audio, video, ceva?

      Apreciază

    • Gefreiter said, on decembrie 18, 2016 at 1:31 pm

      Oare părintele Anitulesei care-l ponegrea pe părintele Boca pomenește la liturghie ierarhii ecumeniști ?

      Apreciază

      • el said, on decembrie 18, 2016 at 2:40 pm

        Gefreiter

        mai ober-racan esti cumva bocolatru?
        cuata deci de te vindeca de ea mai repede cat mai ai timp ca asta e boala grea si rusinoasa! 🙂

        iata i-a cerut diavolul sa-i cearna si pe Apostoli, …d´apoi pe preotii de azi, …. sau pe voi !!!!
        si daca CINSTE LUI Par. Anitulesei este IMPOTRIVA INSELARII bocolatre, dar RUSINE lui ca (inca) pomeneste ERETIC la slujbe !

        Apreciază

    • Nicu said, on decembrie 18, 2016 at 8:04 pm

      Eu sant din Suceava. Ai auzit un preot sau staret care sa fi spus ceva impotriva „sinodului”?ca as vrea sa stau de vorba cu el. Si daca a facut acest lucru l-a transmis mai sus in ierarhie (IPS Pimen)? Nu de alta dar vin acasa de la Londra si mi-ar fi de folos ca sa stiu la ce biserica pot merge ca aici la Londra nu am unde merge ca ori sant ecumenisti si nu recunosc ori le e frica sa marturiseasca adevarul.

      Apreciază

      • Arhanghelul said, on decembrie 18, 2016 at 11:09 pm

        Nicu … las-o ca macane …

        Apreciază

      • sorin said, on decembrie 18, 2016 at 11:59 pm

        Nicu du te stai de vorba cu parintele Anitulesei. Poate il convingi. Sa nu mai zic ca au fost recent din toata tara la el sa stea de vorba.

        Apreciază

      • elenaadriana popa said, on decembrie 19, 2016 at 8:16 am

        poti sa te duci la biserica Georgiei ..la Londra este ….
        la suceava nu stiu preoti care sa nu pomenesca ….

        Apreciază

      • Pr. Nicolae said, on decembrie 19, 2016 at 6:50 pm

        DA, eu. Am făcut și cateheze pe tema sinodului și i.am atras atenția IPS Pimen despre deviațiile doctrinare ale sinodului rugându.l să ia atitudine la sinodul BOR. Problema este că el nu vede nici o abatere de la adevărul dogmatic și, ca și ceilalți ierarhi români (majoritatea ecumeniști), nu consideră ca în Creta s.a întâmplat ceva dăunător pentru Biserică. Mai mult, i.am pus la dispoziție toate argumentele (pe care le.am găsit în mediul on line) ierarhilor și teologilor care s.au pronunțat împotriva sinodului. Totul in zadar.

        Apreciază

      • Mirela said, on decembrie 19, 2016 at 9:16 pm

        Pr. Nicolae
        Părerea mea este că cel puţin unii dintre ierarhi nu vor să recunoască faptul că sinodul din Creta a fost unul tâlhăresc. Altfel, de ce ierarhii se laudă că s-au luptat să susţină ortodoxia, deşi au semnat actele fără modificările pe care au vrut să le aducă? Dacă actele erau ortodoxe, de ce să se mai fi luptat? De ce Irineu al Olteniei a adăugat acel înscris la semnătură? De ce a declarat că ştie că merge să-şi murdărească sufletul? De ce nu s-a vorbit aproape nimic despre sinod şi a început să se vorbească doar după ce au apărut reacţiile antisinod? De ce textele adoptate au fost făcute publice atât de târziu, de ce s-a minţit că doar 2-3/7-8 ierarhi nu au semnat? De ce accesul la conferinţa din Iaşi organizată de Mitropolie a fost strict controlat, de ce au fost calomniaţi şi discreditaţi monahii atoniţi? Nici articolul 22 nu dă de gândit, nici reacţiile unor mari teologi care au prezentat clar aspectele nevralgice, eretice, inacceptabile, nici respingerea de către Biserica bulgară şi cea georgiană?
        Chiar putem să credem că Pimen şi TOŢI ceilalţi ierarhi şi teologii din jurul lor habar nu au de ortodoxie şi de canoane şi nu pricep nici când li se dau dovezi mură-n gură că sinodul e eretic? Nu e strigător la cer, oricât ai fi de neştiutor, ca la un sinod ortodox să se ia drept repere CMB şi Declaraţia de la Toronto?
        Personal, sunt sigură că Pimen NU e atât de ignorant sau de naiv, ci că, întrucât nu a avut curajul să se opună apostaziei (sau nu a vrut), caută scuze prin care atitudinea lui să pară în regulă. Şi a găsit-o pe cea prezentată oficial de bor prin multe guri: nu s-a schimbat nimic, totul e ortodox, “sfântul şi marele sinod”.
        Adică, vorba din popor, face pe prostul/autistul cu cei care îi aduc dovezi contra.

        Apreciază

    • Mirela said, on decembrie 19, 2016 at 7:16 pm

      „Pimen nu a facut greseli eretice niciodata. Parintele Anitulesei spune asta. In Suceava nu exista ecumenism.”_________Iată roadele laşităţii şi ale pomenirii de eretici!
      Faptul că Pimen a semnat la Bucureşti procreta nu e „greşeală eretică”? Pomenirea lui Teofan şi împărtăşirea cu el şi cu alţi apostaţi cretani (după apostazia din Creta) sunt OK? Nici ei nu au „făcut greşeli eretice niciodată? Semnătura de recunoaştere a monofiziţilor de către Teofan e OK? La fel şi prigonirea mărturisitorilor?
      Slujbele comune din Rădăuţi, oraşul unde slujeşte pr. Aniţulesei, nu sunt „greşeli eretice”? Nici ecumenismul de la Putna?
      Alt Amfilohie Branză! Să ia aminte cei care cred că boala ereziei nu îi poate atinge şi că pot merge liniştiţi la eretici şi la pomenitorii de eretici, întrucât se delimitează de erezie cu mintea! Văzând aşa roade otrăvite, se confirmă câtă dreptate au Sfinţii Părinţi când ne spun să fugim de MOLIMA ereziei.
      Penibilă cădere la un preot care e atât de atent la căderile/scăderile/scăpările altora, cu care insistă să ne scoată ochii (gen: „Cleopa e filocatolic”)!

      Apreciază

      • Nicu said, on decembrie 22, 2016 at 6:42 pm

        Stie cineva cum il pot gasi sau contacta pe parintele Nicolae?

        Apreciază

  7. minionita said, on decembrie 18, 2016 at 12:50 pm

    Oricare amator de SF stie cum se poate ajunge pe Luna: prin teleportare. Adica intra omul sub o raza dispare si puf a aparut in alta parte. Si nici macar nu trebuie cine stie ce tehnologie. Orice iluzionist poate face asta.

    Apreciază

  8. vio said, on decembrie 18, 2016 at 1:24 pm

    Existenta centurii Van Allen presupune ca forma pamantului sa fie sferica, existenta a doi poli, polul nord si polul sud, deci existenta a unui camp magnetic in jurul sferoidului.

    Existenta centurii Van Allen duce automat la desfintarea teoriei pamantului plat.
    Existenta centurii Van Allen duce automat la desfintarea „dogmei” aselenizarii.

    Apreciază

    • Arhanghelul said, on decembrie 18, 2016 at 11:16 pm

      Nu … duce la nimic …

      Apreciat de 1 persoană

      • vio said, on decembrie 19, 2016 at 7:32 am

        E ok, am inteles. Cu pictura de mai sus m-ai convins.

        Totusi, sa revenim. Spuneam si explicam mai demult ca soarele nu poate fi atat de aproape de pamant.
        Reiau: presupunem ca soarele este la 100-500 km de pamant. Soarele lumineaza pamantul pe aproximativ 20.000 km la un moment dat (rasarit-apus) Formati un triunghi astfel: baza triunghiului 20.000 si inaltimea sa 100-500 (perpendiculara pe latura de la baza sa). Acum puneti un obiect pe latura de jos si inchipuitiva cum ar evolua umbra sa.
        Umbra obiectului ar fi mai tot timpul intinsa foarte foarte mult, ca la rasaritul si apusul soarelui. In realitate lucrul acesta nu se intampla, ati observat ca imediat dupa rasarit umbra omului este intrun raport normal cu inaltimea omului. Faceti acest experiment, respectand proportiile cu o lanterna intro camera.
        Soarele NU POATE fi aproape de pamant. Poate undeva la cel putin cateva sute de mii de km, dar nici decum la cateva sute de km.
        Poate fi la cateva sute, numai daca in admosfera pamantului s-ar petrece vreun fenomen necunoscut de refractie a luminii.

        Apreciază

      • Theodor L. said, on decembrie 20, 2016 at 2:35 pm

        Arhanghele pacalit,

        Se vede ca ai postat acest desen fara sa stii cine l-a desenat. Iti spun eu. Se numeste Camille Flammarion si toata viata lui s-a ocupat de popularizarea astronomiei heliocentrice. In toate aceste astronomii (poti sa le studiezi pe net – sunt ale lui ca singur autor sau impreuna cu Charles Dien) el figureaza Pamantul ca fiind sferic.

        Asta inseamna ca Flammarion credea, chiar daca in model gresit heliocentric, ca Pamantul e sferic.

        Prin urmare desenul de mai sus pe care tu il iei ca tabu pentru pamantul plat, nu reprezinta conceptia despre pamant a lui Flammarion. Daca vrei sa stii Flammarion era si un mare astrolog, iar acesta este un desen simbolic pur artistic al lui in care voia sa sa figureze deschiderea cerurulor de la Ezechiel (ia aminte la rotile descrise de Ezechiel).
        Iar acest joc de creion al imaginatiei lui Flammarion pe care el nu si l-a asumat stiintific, ci doar l-a propus ca artist, asa cum orice alt artist are libertatea de a-si imagina artistic lumea cum doreste el, tu vii si-l pui ca argument pentru pamantul plat? Pe asta te bazezi tu? Te faci de ras…

        Asa ca, desi nu am sa ma bag niciodata sa vorbesc despre centurile van Allen, iti recomand, prietene Vio, sa te razgandesti din nou.

        Doamne, ce duh de amagire pluteste prin aer de au inceput sa creada pe capete oamenii in pamantului plat? As mai intelege inainte de Aristotel care a demonstrat imbatabil sfericitatea Pamantului in lucrarea sa Despre cer. Dar acum?

        Apreciază

      • vio said, on decembrie 20, 2016 at 5:54 pm

        „Soarele NU POATE fi aproape de pamant” asta spuneam mai sus.

        In teoria pamantului plat soarele este undeva aproape pe o bolta deasupra unui dom.
        Prin experimentul propus de mine mai sus se intelege ca soarele se afla undeva la sute mii, milioane de km departare de pamant.
        Daca el, soarele, se afla la sute de mii, milioane de km de pamant iar soarele se vede de la rasarit pana la apus pe jumatate de glob, atunci logic pamantul NU poate fi plat, fiindca daca pamantul e plat si soarele se fla la distanta dedusa de mine atunci el ar trebui sa se vada pe tot pamantul plat la un moment dat.
        Eu asta vroiam sa spun.

        Apreciază

    • Nimbus said, on decembrie 19, 2016 at 1:55 pm

      O simpla busola duce la desfintarea teoriei ” pamantului plat”

      Apreciază

  9. Manuel Transmission said, on decembrie 18, 2016 at 2:15 pm

    In numele „combaterii criminalitatii, fricii de furturi si reducerii costurilor de operatiuni” este implementat in mod glorios COMUNISMUL!

    – Scandinavii renunță tot mai mult la cash. Ultima monetărie va fi închisă până la sfârșitul lunii decembrie
    http://www.activenews.ro/externe/Scandinavii-renunta-tot-mai-mult-la-cash.-Ultima-monetarie-va-fi-inchisa-pana-la-sfarsitul-lunii-decembrie-139236

    – What is „Communism” ?
    http://henrymakow.com/what_is_communism.html

    – 1938 Interrogation Bared Illuminati Jewish Conspiracy
    http://www.savethemales.ca/000275.html

    – The Aim of Freemasonry is the Triumph of Communism
    http://www.savethemales.ca/000280.html

    – Central Bankers Seek Totalitarian Power
    http://www.savethemales.ca/001830.html

    – Accept Inevitable Servitude – Banker
    http://www.savethemales.ca/001544.html

    In caz ca v-a scapat:
    – Va rezista civilizaţia într-o eră glaciară financiară?
    James Rickards avertizează că autorităţile pregătesc îngheţarea pieţelor în faţa noii crize
    http://www.bursa.ro/james-rickards-avertizeaza-ca-autoritatile-pregatesc-inghetarea-pietelor-in-fata-noii-crize-va-re…&s=international&articol=312879.html

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 21, 2016 at 11:53 am

      Manuel Transmission

      Doamne ajuta!
      Iertare, ai primit e-mailul de la redactorul sef al portalului? Aceasta, care o vad, este adresa ta de e-mail?

      Apreciază

  10. mircea.v said, on decembrie 18, 2016 at 7:05 pm

    Poti trece de centurile van Allen, ca in bancul ala cu ciupercile:
    ” – doctore, pot manca ciuperci otravitoare?
    – o data da”

    Cica apar degradari ireversibile la nivel molecular, ADN, neuroni, ca trec particulele alea prin tot ce misca, si rup tot. Cele mai evidente si rapide simptome ar fi Alzheimer si orbire. Destul de ok.:)

    Pt a intelege cam cum e treaba, inainte de a retrage ultima naveta spatiala, americanii au ridicat-o pe la 1000 de km, ca parca de obicei mergeau pe la 300km. Toate protectiile lasate la geamuri, casti pe cap, tot ce trebuie, si ziceau astronautii ca vedeau sau aveau aveau senzatia ca particule trec prin retina lor. Imediat au coborat la 300km.

    Pai si la 1000 de km este inca o f buna protectie datorita campului magnetic al pamantului (care apropo, stiinta zice ca nu poate exista, adica stiinta anuleaza explicatiile stiintificilor; deci, stiintificii stiu ei cum e cu Big Bang, cu particula lui Dumnezeu, stiu ei cum e la miliarde de ani lumina, dar nu stiu cum e cu campul magnetic al pamantului).

    parca sant 2-3 nivele ale acestor centuri. ultimul nivel pe la 30-50mii km. Luna este la 274mii km. Pai daca la 1000km cand sant toate straturile active e asa, cum o fi la 100mii km?

    Apreciază

    • Arhanghelul said, on decembrie 18, 2016 at 11:24 pm

      Buna intrebare …

      Apreciază

    • vio said, on decembrie 19, 2016 at 9:59 am

      In august 2012, NASA a lansat doua sonde spatiale, care sa cerceteze aceasta centura de radiatii. Datele obtinute de aceasta au demonstrat ca particulele se formeaza in interiorul acestei centuri, nu provin din exterior, cum se banuise initial.
      ……..
      Centura de radiatii se afla la o altitudine cuprinsa intre 1.000-60.000 de km.

      Conform teoriei centura tine pama la aprox 60k. Cosmonautii dupa ce ar trece de aceasta centura ar sta linistiti pana la luna si inapoi pana la centura. ASTA DACA AR TRECE DE CENTURA.
      Centura, tot din studiul de mai sus al NASA, rezulta ca nu are rolul de protectie a pamantului ci mai degraba are rolul de bariera de iesire in spatiu a omului,si a oricarei tehnici electronice.

      Apreciat de 1 persoană

      • mircea.v said, on decembrie 19, 2016 at 6:26 pm

        „Datele obtinute de aceasta au demonstrat ca particulele se formeaza in interiorul acestei centuri, nu provin din exterior, cum se banuise initial”

        Si marmota impacheta ciocolata in staniol:)

        Da bre, cum se formeaza particulele astea in interior? Apar din nimic, asa, de la sine? Este un nou proces de creatie acolo? Exista o sursa care le emite? Si de unde aceasta mare energie pe capul lor?
        tare de tot:)
        Pi stiu astia cum e cu big bangu, la nano-secunda, tot ce misca, si aici doar fac niste afirmatii? Vrem demonstratia.

        Si acum, recapitualre:
        1. seriozitatea de care da dovada nasa: – vrem si noi sa studiem un pic filmele originale cu aselenizarea.
        raspuns: Aoleu, s-a jucata ala micu prin camera si le-a ratacit, le-a pierdut
        – si putem sa ne uitam si noi la rocile ce le-ati adus de pe luna?
        raspuns: tot ala micu, sa vezi ce-i fac; a ratacit si rocile 🙂

        2. Centura de radiatii van Allen, care protejeaza pamantul de particule cu energie f mare, genereaza aceste particule (nu stim cum) de care ea in acelasi timp ne protejeaza. 🙂

        „Cosmonautii dupa ce ar trece de aceasta centura ar sta linistiti pana la luna si inapoi pana la centura. ”

        asta e corect: cu creirul distrus (alzheimaer) si orb, nu poti sta decat linistit.:)

        Stiinta a invins inca o data 🙂

        Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.