Saccsiv – Weblog

Blogul “SINODUL TALHARESC” este parte a proiectelor Asociatiei “SFINŢII MĂRTURISITORI DIN INCHISORI – BUCOVINA”

Posted in Uncategorized by saccsiv on Decembrie 6, 2016

Adica acest blog:

http://sinodultalharesc.tk/

Pe care-l cunoasteti deja cu totii, este deja un alt proiect dintre proiectele acestei Asociatii:

http://sfintii-marturisitori.ro/

Asociatie de care am scris pana acum la:

Denumire: ASOCIAŢIA SFINŢII MĂRTURISITORI DIN INCHISORI – BUCOVINA

Sprijiniti PORTALUL. E absolut necesara existenta unei reale media alternative in acest teribil razboi al informatiilor. E absolut necesar un dig impotriva valului de indoctrinare in masa

 

7 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. dreamphoto25 said, on Decembrie 6, 2016 at 3:16 pm

    Doamne ajuta! Am donat 123 lei si o sa donez in fiecare luna pentru proiectul tau. Poti te rog sa mi confirmi daca au intrat banii. De aceea am si dat 123,ca sa poti sa i urmaresti. Mult succes in continuare si ai sprijinul meu, cel putin financiar.

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on Decembrie 6, 2016 at 11:41 pm

      Doamne ajuta!
      Am verificat si asa este. Bogdaproste si bunu Dumnezeu sa-ti rasplateasca. Iti multumesc si in numele colegilor mei.
      Multa sanatate!

      Apreciază

      • Ioan said, on Decembrie 8, 2016 at 11:33 pm

        Saccsiv,ti-am trimis un mail,apropo de Western Union,dar nu am primit inca nici un raspuns!

        Apreciază

  2. neolia said, on Decembrie 6, 2016 at 4:51 pm

    http://www.pravoslavie.ru/english/99224.htm Patriarhul ecumenist , decporat in Italia .

    Apreciază

  3. ban said, on Decembrie 6, 2016 at 8:18 pm

    Ne-am dat seama, multumim.

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

