SACCSIV – blog ortodox

AL TREILEA TEMPLU e pe GOOGLE MAPS

Posted in Uncategorized by saccsiv on decembrie 4, 2016

https://www.google.ro/maps/@31.7781161,35.2359927,3a,75y,332.99h,102.97t/data=!3m8!1e1!3m6!1s-9193vrgzrXQ%2FWEAudNnMYGI%2FAAAAAAAAARQ%2FZ05BuEGlMUk9tyEIw9XE4pwC2ddWV6rnQCLIB!2e4!3e11!6s%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-9193vrgzrXQ%2FWEAudNnMYGI%2FAAAAAAAAARQ%2FZ05BuEGlMUk9tyEIw9XE4pwC2ddWV6rnQCLIB%2Fw203-h100-k-no-pi-0-ya21.676043-ro-0-fo100%2F!7i6000!8i3000

https://s18.postimg.org/kxqhtze5l/google_maps_templu_3.jpg

https://s16.postimg.org/c2g3jzvl1/google_maps_templu.jpg

http://bit.ly/2h64oPa

http://bit.ly/2g5H3Lr

http://bit.ly/2gZXqal

http://bit.ly/2gNLfxR

https://www.google.ro/maps/place/Temple+Mount/@31.7781161,35.2359927,3a,75y,340.54h,63.39t/data=!3m8!1e1!3m6!1s-XtH7-jYt7ds%2FWEMi_1726rI%2FAAAAAAAAASc%2FqP7aBZS-_noO20A3ccGTSod9J0P2rOV_QCLIB!2e4!3e11!6s%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2F-XtH7-jYt7ds%2FWEMi_1726rI%2FAAAAAAAAASc%2FqP7aBZS-_noO20A3ccGTSod9J0P2rOV_QCLIB%2Fw203-h100-k-no-pi-0-ya0-ro-0-fo100%2F!7i6000!8i3000!4m5!3m4!1s0x150329c91f33ffdb:0x6d2bbd5ce62d60ab!8m2!3d31.7781161!4d35.2359927!6m1!1e1

Deocamdata e doar virtual.

Vizionati va rog si:

Cititi va rog si:

EVREII au deschis deja o lista cu PREOTII ce VOR SACRIFICA in TEMPLU celebra VACA ROSIE. Atentie la CONDITIILE NECESARE pentru a fi un astfel de preot: sa nu se fi nascut in spitale si sa nu fi vizitat spitale. CE STIU EI SI NU STIM NOI?

Ministru israelian: A venit timpul sa reconstruim Templul biblic pe Muntele Templului din Ierusalim

 

Tagged with:

92 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Matiu Cosmin said, on decembrie 4, 2016 at 7:03 pm

    Avand bani nelimitati la dispozitie, proiectul fiind clar ca este facut de multi ani si mai mult ca sigur au pregatit toate componentele care pot fi asamblate ulterior la fata locului, ridicarea acestui templu cu tehnologia de azi poate dura cateva luni.

    Apreciază

  2. cca70 said, on decembrie 4, 2016 at 7:21 pm

    off topic …dar f important

    din surse sigure am aflat ca :

    ” Va rog sa-l pomeniti in rugaciune si pe pr. Ciprian Ioan. Mîine e chemat la „judecata”

    Este vorba de parintele din Sf Gheorghe, Pr. Ciprian Staicu…singurul antiecumenist pe o raza de f multi km in jurul Brasovului…( eu cel putin pe alti preoti marturistori numai cunosc…inca)

    Asa ca toti care obisnuiti sa cititi din Psaltire sau faceti si alte rugaciuni…sa il aveti in vedere pe fratele Ciprian si Maica Domnului sa il ajute

    Apreciat de 4 persoane

    • Marius Sebastian said, on decembrie 5, 2016 at 12:43 am

      Sa ne rugam. Azi nu ne- a spus nimic la Predica. Probabil a aflat ulterior. Pr Ciprian pomeneste ” pe ierarhii care invata cuvantul adevarului ” Daca PS Andrei marturiseste cuvantul adevarului de ce il cheama la judecata ? Mie teama sa nu fie trimis in vreun sat cu vreo doua familii ortodoxe, si acele de romani care si au uitat graiul.

      Apreciază

  3. el said, on decembrie 4, 2016 at 7:55 pm

    SUUUPER pisicutza !
    in prim plan: faptura Lui Dumnezeu INFINIT mai perfecta decat templul lui anticrist !

    Apreciat de 1 persoană

    • ioana L. said, on decembrie 5, 2016 at 8:18 pm

      „el”http://diez.md/wp-content/uploads/2013/06/felix.jpg
      cu tot dragul pt tine.

      Apreciază

      • el said, on decembrie 5, 2016 at 10:59 pm

        Ioana L.

        Slava Domnului ca am vesti de la dv !
        m-am gandit de multe ori la dv !…
        Maica Domnului si Sf Nicolae sa va aibe in grija … si pe vietuitorii dv cei cu 4 labutze ! 🙂
        Salutari si de la Iliutza.

        Apreciază

    • ioana L. said, on decembrie 6, 2016 at 3:13 pm

      el
      avem un nou membru al familiei; motanelul Ilie, caruia nepotzica mea ii spune: pisa Ilie!

      Apreciază

      • el said, on decembrie 7, 2016 at 6:35 pm

        ioana L.

        hihihi…. inca un motanel Ilie !
        sa va traiasca , sa-i dea Dumnezeu sanatate si intru toate buna sporire pisiceasca si voua multa bucurie de la dansul. 🙂

        Apreciază

  4. Templier said, on decembrie 4, 2016 at 8:53 pm

    Legat de subiect,un dialog pe FB
    Hartile Profetice: Ha, credeţi că nu ştiam ? Problema este că nu se merge pe planul corect al lui Ezechiel. Dacă mergi şi te uiţi în Ezechiel, o să vezi alt lucru.
    …………………………………………………………………………………………
    Hartile Profetice Cei de la acel ,,Institut”…. vor să facă Templul pe Munte…dar e greşit…

    Adica ce vor sa spuna astia ca nu se pune,ca e gresit proiectul? M-au „distrat”

    Apreciază

  5. maxim said, on decembrie 4, 2016 at 10:08 pm

    HA,HA,HA,HA,HA,HA, O DAU TOTI LA-NTORS…. PAI DACA SUNT ERETICI DE CARE TREBUIE SA FUGIM, DE CE SA NE IMPARTASIM LA / CU EI?!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Turbatu Apollo said, on decembrie 4, 2016 at 11:10 pm

    Buna seara! Poate din acest motiv a fost ales Donald Trump presedintele S.U.A. A promis in campania electorala ca va aduce pace in regiune si va recunoaste Ierusalimul drept capitala a Israel.

    Apreciază

    • gheorghi said, on decembrie 5, 2016 at 8:35 pm

      „Credinciosii care, cunoscand blasfemia semnata in Creta, se impartasesc cu Preacuratele Taine din mana celor care au semnat in Creta sau a preotilor care pomenesc pe episcopii care au semnat in Creta, sau sunt deacord cu Creta, incurajand astfel pe episcopii care s-au lepadat de Hristos in Creta, ca si cum nimic nu s-a petrecut, aceia se impartasesc cu Hristos spre osanda lor, aratand nepasarea lor fata de Adevarul lui Hristos, aratand prin impartasirea din mana lor ca au aceiasi credinta cu ecumensitii si ajutand la raspandirea molimei ecumeniste.”
      ––-
      Sa explice cineva daca „episcopii care s-au lepadat de Hristos in Creta” mai pot pregati „Preacuratele Taine” incat sa le dea cand le doresc (conform ritualului) catre „Credinciosii … cunoscand blasfemia semnata in Creta”.
      Fiindca ei nefiind capahili sa le „produca” atrag ne-sfintirea deci nu ofera „Preacurate Taine” ci apa, vin, paine nedospita si „texte” cu efect psihologic si nu cu puterea rugaciunii….
      Si atunci cum e posibil ca ereticul slujitor sa poata da pe Hristos la impartasanie daca nu-L mai are???
      Si daca nu IL are cum se poate credinciosul impartasi si de unde vina osanda daca nu se impartaseste cu Hristos, impreuna cu ereticul din acelasi potir?
      Bea si mananca fara taine … bautura si mancare doar!
      Nefiind [posibila, REALA] impartasirea, nu este nici osandire din acest motiv ci din greseala ne-ingradirii, acceptarea ecumenismului ascuns sub sutana.
      ––-
      Ma iertati dar ceva nu „merge” aici in textul Parintelui, desfasurarea in timp a faptelor si relationarea lor nu se „leaga”, nu se armonizeaza.

      Apreciază

      • ayeaye20 said, on decembrie 5, 2016 at 10:27 pm

        Pai d-asta as vrea sa vorbesc si eu cu el, ca zice unele lucruri care nu is adevarate de exemplu cu haru lucreaza obligatoriu

        Apreciat de 1 persoană

    • el said, on decembrie 5, 2016 at 9:06 pm

      ayeaye20

      da neaaamule, e haru kakaláu, curge din belsug „cu iconomie” la robinetele ereticilor si pmenitorilor de eretici… pentru ignorantii, debilii si plozii vostri duhovnicesti ….. ce mai, sa spun pe scurtatura : pentru MAJORITATEA!

      ce va mai trebuie atunci Ortodoxie curata si preoti DREPTI atunci? …. MOLESALA si „ICONOMIE” … pentru umanisti si visatori care NU SUFERA Adevarul…. adica pt GLOATELE care vor sa-si dea constiinta buna si solutii musai la lenea si nesimtirea lor.

      ca Adevarul e GREU de purtat , cere vas curat si tare !

      Apreciază

  7. Radu Humor said, on decembrie 5, 2016 at 12:13 am

    Noua Ordine Mondială parodiată de un ansamblu chinez :

    Apreciază

    • Bogdan said, on decembrie 5, 2016 at 7:09 pm

      Sunt japonezi, nu chinezi.

      Apreciază

    • Riko said, on decembrie 5, 2016 at 7:59 pm

      :)) da, doar ca sunt un ansamblu de japonezi care tocmai au terminat liceu si fac o demonstratie in fata parintilor.

      Apreciază

    • gheorghi said, on decembrie 5, 2016 at 8:13 pm

      Cu cele mai multe vaccinari, tara cu 20% nascuti autisti – au de unde „alege”.
      Unelte umanoide, preferate pentru exploatere, nu „simt”.

      Apreciază

    • el said, on decembrie 6, 2016 at 12:00 am

      ROBOTI si zombi umani !

      si ce relevanta ar avea ?

      PS : SARMANI OAMENI !!! … mi-e o mila infinta de ei !

      am avut colegi japonezi care imi povesteau felul (INUMAN) lor „firesc” de a trai si munci acolo la ei in Japonia,
      incep lucrul ( domeniu de varf lumesc) la ora 3 am( si unii NU locuiesc minim la 20 min departare de locul de munca… a medita la ce ora se trezesc/ pornesc la drum !!!) …. si stau pana dupa ora 8 pm( 20)…ABSURD!!!

      si in toata aceasta vreme se chinuiesc SINCER din rasputeri sa faca tot ce pot ei ca sa-si indeplineasca task-urile!!!

      Apreciază

  8. maxim said, on decembrie 5, 2016 at 12:16 am

    INCEPE ‘HARNEALA’

    ” Nu toti pot opri pomenirea, nu toti credinciosii au aceeasi credinta si putere de marturisire, nu toti au aceeasi putere de intelegere, de aceea noi sa-i asteptam pe toti si sa fim in urma tuturor.”

    ”’NU TOTI AU PUTERE DE INTELEGERE?”’ PAI CINE I-A TINUT CURENTATI? NU PREOTII? TREI SFERTURI DIN ROMANI NU STIU ‘TATAL NOSTRU’ … CINE ERA SA-I CATEHIZEZE? POSTASUL? SEFUL DE POST?
    ”’SA-I ASTEPTAM PE TOTI?”’ NU PENTRU LUME MA ROG, NU PENTRU TOTI MA ROG, A SPUS DOMNUL… AUZI, SA-I ASTEPTAM PE TOTI, TOTI SAU NICIUNUL???

    ” Sa ne gandim la scopul lucrarii noastre (de intrerupere a pomenirii si marturisire) anume de a se reveni la Adevar, de a se inmuia episcopii si de a le trezi constiinta prin jertfa si fermitatea noastra si a poporului drept credincios.”

    ”’DE A SE INMUIA EPISCOPII, DE A LE TREZI CONSTIINTA?”’
    DAR 113 ANI DE ECUMENISM NU-I INMUIARATI PE EPISCOPI? NU LE TREZIRATI CONSTIINTA? DAR UNDE ATI AUZIT CA SE INMOAIE ACESTE FIINTE VRAJMASE DE MOARTE ALE LUI HRISTOS?! VOI ATI ORBIT DEFINITIV? VOI NU VEDETI CA ASTIA SUNT MAI HOTARATI IN DINAMITAREA CERULUI, MAI HOTARATI DECAT INGERII CAZUTI ?

    PUI DE VIPERE, TOT LA IUBIRISM DRACESC VA INTOARCETI CU TOTII… CUM PUTETI SA LASATI CANCERUL SA INAINTEZE IN TRUPUL MIRESEI LUI HRISTOS, DESI VEDETI CA I-A AJUNS LA OASE?

    http://sinodultalharesc.tk/gheron-savva-mesaj-legat-de-existenta-sau-non-existenta-harului-sfantului-duh-bisericile-ortodoxe-locale-care-au-acceptat-creta/#comments

    Apreciat de 3 persoane

  9. Pąʍvo said, on decembrie 5, 2016 at 12:33 am

    Gheron Savva – Mesaj legat de existența sau non existența Harului Sfântului Duh in Bisericile Ortodoxe Locale care au acceptat Creta

    Cu multa dragoste si respect pentru cei care se lupta si privegheaza pentru Dreapta Credinta, crestini ortodocsi neadormiti luptatori ai lui Hristos Dumnezeu, Cel pe care Il slavim si laudam in chip binecredincios, doresc sa subliniez un lucru esential pe care cu multa intrebare pe la marii batrani, ce nu se fac cunoscuti lumii, ci ne-au trimis pe noi, cu binecuvantata ascultare, ca sa va transmitem gandurile luminate prin rugaciune si multa sfatuire si smerenie si anume despre existenta Harului Sfantului Duh in Sfintele Taine ale Bisericilor Ortodoxe Locale, daca mai lucreaza Dumnezeu in Tainele savarsite de ei sau nu. Asa cum stim, pana la condamnarea lui Nestorie, Patriarhul Constantinopolului, Sfintii si de Dumnezeu insuflatii Parinti ai Sinodului al III-lea Ecumenic au primit ca fiind lucratoare toate hirotoniile si slujbele savarsite de Nestorie pana in momentul condamnarii lui si a ereziei lui de catre Sfantul Sinod, chiar daca acesta propovaduia erezia in public si o impunea prin forta si violenta. De aceea si noi credem ca in Sfanta Liturghie savarsita in Bisericile unde s-a semnat Creta, Duhul Sfant vine si preface painea in Trupul si vinul in Sangele lui Hristos.

    Sfanta Impartasanie, asa cum stiti, se da unora spre iertarea pacatelor si spre viata vesnica iar altora se da spre osanda. Hristos este foc care pe unii ii lumineaza iar pe altii ii arde. Credinciosii care, cunoscand blasfemia semnata in Creta, se impartasesc cu Preacuratele Taine din mana celor care au semnat in Creta sau a preotilor care pomenesc pe episcopii care au semnat in Creta, sau sunt deacord cu Creta, incurajand astfel pe episcopii care s-au lepadat de Hristos in Creta, ca si cum nimic nu s-a petrecut, aceia se impartasesc cu Hristos spre osanda lor, aratand nepasarea lor fata de Adevarul lui Hristos, aratand prin impartasirea din mana lor ca au aceiasi credinta cu ecumensitii si ajutand la raspandirea molimei ecumeniste.
    Cei care datorita varstei, a nepriceperii, cei care deabia acum descopera Biserica lui Hristos, cei care sunt lipsiti de cunostinta asupra marii tradari petrecute, se impartasesc cu evlavie si cu frica de Dumnezeu, nimic stiind de lepadarea ierarhilor prin semnatura lor la Creta, aceea se impartasesc spre iertarea pacatelor si spre viata de veci.
    Este de dorit, ca cei credinciosi marturisitori, monahi si mireni, sa stam acasa pentru Hristos si sa ne facem randuiala cu lacrimi, sau sa mergem sute de kilometri sa ne impartasim continuu cu Sfintele Taine din mana celor care nu pomenesc pe ierarhii care accepta pseudo-Sindoul din Creta decat sa dam exemplu rau si sa incurajam pe cei care s-au lepadat de Hristos. Sunt Biserici Locale care nu au mers in Creta: Biserica Rusa, Biserica Bulgara, Biserica Antiohiana, Biserica Georgiana, sau mitropolii din toata lumea ortodoxa care resping public pseudo sinodul din Creta si in acelasi timp exista parinti ce au intrerupt pomenirea ierarhilor care au mers in Creta sau au acceptat Sinodal pseudo Sinodul din Creta. Sa gasim solutia cea mai buna pentru fiecare caz in parte si astfel, daca avem Biserica ce nu accepta Creta, nu accepta panerezia ecumenista, sa ne luam merinde Painea cea Cereasca, adica sa ne impartasim, mirenii, macar toate sambetele si dumincile iar monahii de 3, 4 ori pe saptamana daca este cu putinta si nu suntem legati cu epitimii datorita pacatelor mari(avorturi, preacurvii, vrajitorie, etc) Asa e randuiala Sfintilor Parinti Colivazi care au reinviat invatatura patristica si porunca de a ne cumineca, daca avem Biserica.
    Preotii care au oprit pomenirea sa nu judece, sa nu-i acuze pe cei care nu au oprit-o ci sa-i primeasca cu multa dragoste la Sfintele Liturghii si sa conslujeasca ei, cu condita ca atunci cand conslujesc sa nu pomeneasca pe ierarh. Parintii care nu pomenesc sa nu stea retrasi si ascunsi ci sa iasa la marturisire. Intreruperea pomenirii este doar inceputul luptei si o forma a ei, nu finalul luptei. Datoria noastra este sa marturisim incontinuu. Preotul care a oprit pomenirea este dator sa faca acest lucru public(oprirea pomenirii) si sa isi instiinteze episcopul de care apartine canonic.Altfel este ca si cum nu a oprit pomenirea, si nu are valoare de marturisire. Preotii care nu pomensc sa nu faca selectii intre credinciosi, ci sa-i primeasca pe toti cu dragoste.
    Preotii care nu pomenesc sa aiba dragoste si mila, si mult discernamant, rabdare si lumina. Asa cum Dumnezeu iconomiseste cu dragoste si asteapta pe toti sa se intoarca la Adevar, asa si parintii nepomenitori sa astepte pe toti cu dragoste si sa nu apara duh de cearta, de ura, de raceala si alte patimi care daca vor birui, arata ca nu a fost bineplacuta lui Dumnezeu jertfa nepomenirii. Marturisirea fara dragoste si mila si fara discernamant ucide, duce la schisme si dezbinari.
    Dragostea toate le rabda, toate le crede, toate le nadajduieste asa cum spune Sf. Apostol Pavel. Nu toti pot opri pomenirea, nu toti credinciosii au aceeasi credinta si putere de marturisire, nu toti au aceeasi putere de intelegere, de aceea noi sa-i asteptam pe toti si sa fim in urma tuturor. Sa fim noi anatema, sa fim noi cei mai huliti, decat sa pierdem un suflet, pentru care vom da raspuns in fata lui Dumnezeu.
    Sa ne gandim la scopul lucrarii noastre (de intrerupere a pomenirii si marturisire) anume de a se reveni la Adevar, de a se inmuia episcopii si de a le trezi constiinta prin jertfa si fermitatea noastra si a poporului drept credincios.
    Ma rog cu lacrimi lui Dumnezeu pentru care ma nevoiesc in pustia aceasta a Sfantului Munte si pentru care, din ascultare, mai ies in lume pentru a spune mesajul parintilor, asa cum ei mi-au poruncit, ca iubitorul de oameni Hristos Domnul, Fiul Tatalui cel mai inainte de veci sa va tina uniti in credinta si dragoste, caci altfel litera moarta ucide, dar Duhul da viata.
    Gheron Sava Lavriotul
    Sfanta Manastire Marea Lavra, Sfantul Munte
    poate fi contactat in limba engleza la nr de telefon 00306947011111
    – traducere din limba greaca preot Matei Vulcanescu

    note:
    Această poziție a părintelui Sava Lavriotul este dealtfel și a ierarhii greci anti-Creta.
    aceasta este atitudinea parintilor marturisitori din Sfantul Munte (Gheron Gavriil si Vlasie Vigliotul, etc), a Sinaxei de la Volos si a mitropolitilor marturisitori ai Bisericii Greciei (IPS Serafim al Pireului, IPS Serafim al Kithirelor, IPS Pavlos al Glifadei, etc)
    Strajerii Ortodoxiei, Papadakis- pagina 102 Cuviosul Ipatie si multi preoti au oprit pomenirea lui Nestorie inainte de a fi condamnat de Sinodul III-Ecumenic

    Apreciază

    • Matiu Cosmin said, on decembrie 5, 2016 at 8:24 am

      Asa cred si eu, noi care stim nu mai mergem iar de ceilalti care nu stiu are grija Dumnezeu.Prea repede le place unora sa dea cu anatema. Si asupra noastra din cauza calendarului exista doua sau 3 anateme iar stilisti si altii spun ca nu mai este har in bor din 1923. Prea usor se pun unii in locul lui Dumnezeu si impart harul

      Apreciat de 1 persoană

      • Pąʍvo said, on decembrie 5, 2016 at 10:50 am

        Si la fel trebuie sa ne purtam si cu arsenistii. Cu forta si ironia nu convingem pe nimeni.
        Putini ani lumina au inselatii si scurta este calea lor… Bunul Dumnezeu sa ne poarte de grija !

        Apreciază

      • calin said, on decembrie 5, 2016 at 11:24 am

        Uite ce cred eu:

        Au existat numeroase situatii in Istoria Bisericii cand, fie din cauza marii confuzii ce a existat in Biserica, fie din cauza neintelegerilor si greselilor omenesti, Dumnezeu – „Carele voieste ca tot omul sa se mantuiasca si la cunostinta Adevarului sa vie” (I Timotei 2:4) – a aratat o anumita iconomie in ce priveste momentul in care El a retras Harul Sau Dumnezeiesc din tainele celor rataciti. Aceasta inseamna ca, deoarece Harul Sau Dumnezeiesc nu este creat, nu stim momentul exact in care Dumnezeu a retras Harul Sau in diferite situatii concrete, atat in Istoria veche cat si in cea contemporana a Bisericii. Aceste situatii concrete constituie un aspect autentic al experientei Bisericii pe care nu il putem ignora sau tagadui, acesta fiind asadar un motiv pentru care alegem sa ne limitam la a identifica, condamna si pune sub Anatema ceea ce este in chip limpede si dincolo de orice indoiala erezia de capatai a vremurilor noastre, Ecumenismul. Astfel, rugaciunea în comun cu si impartasirea Sfintelor Taine celor amestecati in aceasta erezie nu sunt ingaduite.

        Asta nu inseamna deci ca nu trebuie sa anatematizam erezia si pe eretici, dar si ca, in orice caz, iconomia nu poate deveni norma!

        Apreciază

      • calin said, on decembrie 5, 2016 at 11:26 am

        si inca:

        Oricine dintre credinciosi, care pastreaza comuniunea cu ecumenistii sau isi insuseste invataturile lor, este supus tuturor anatemelor date asupra ereticilor!

        Apreciază

      • calin said, on decembrie 5, 2016 at 1:54 pm

        Cele de mai sus le-am spus mai mult in contextul schimbarii calendarului. Acum revenind la cele scrise in mesajul pr Sava Lavriotul:

        ”Asa cum stim, pana la condamnarea lui Nestorie, Patriarhul Constantinopolului, Sfintii si de Dumnezeu insuflatii Parinti ai Sinodului al III-lea Ecumenic au primit ca fiind lucratoare toate hirotoniile si slujbele savarsite de Nestorie pana in momentul condamnarii lui si a ereziei lui de catre Sfantul Sinod, chiar daca acesta propovaduia erezia in public si o impunea prin forta si violenta. De aceea si noi credem ca in Sfanta Liturghie savarsita in Bisericile unde s-a semnat Creta, Duhul Sfant vine si preface painea in Trupul si vinul in Sangele lui Hristos.”

        Dar de ce ignora anatema ROCOR din 1983? Considera cumva ROCOR o Biserica invalida? Atunci de ce ii cinstesc pe Sf Ioan Maximovici, Serafim Rose, etc.?

        Situatia de moment este sa stam doar ingraditi, dar pana cand? Cand si cine va face acea sinodiceasca judecata, fiindca vedem ca dupa cum putem citi aici: http://prieteniisfantuluiefrem.ro/2016/11/30/un-prim-comentariu-al-hotararii-ierarhiei-grecesti-din-23-24-noiembrie-2016/ si mai vedem si ca nici unii dintre ierarhii care nu au semnat in Creta nu au intrerupt comuniunea cu ereticii semnatari sau nu au spus ca vor face un adevarat sinod pan-ortodox care sa condamne erezia ecumenismului si pe ereticii ecumenisti, asa cum s-a facut in aceste cazuri in Istoria Bisericii. (Desi repet, exista deja o anatema impotriva ereziei ecumenismului a ROCORului in 1983).

        Se leaga cu ce am comentat mai demult:

        ”În cazul în care prezbiterul întrerupe pomenirea numelui episcopului local, nu va trebui ca în locul acestuia să pomenească alt Arhiereu sau pe Sfântul Sinod sau pe Hristos sau pe oricare alții. Trebuie să lase loc liber la pomenirea numelui Arhiereului până când se va soluționa problema.”

        Aici este problema:

        Intelegem din cele de mai sus ca intreruperea pomenii este temporara, pana la solutionarea problemei de catre un sobor ortodox. Canonul 15 a fost deci dat in cazul existentei unui sau unor minciuno-ierarhi eretici, deci in vremea in care -ca sa zic asa raportul era 1 iuda la 11 apostoli; dar ce te faci in ziua de astazi cand avem 11 iude la 1 apostol, mai exact avem sinoade intregi eretice?! (Sau care chiar daca declara ca nu sunt de acord cu erezia, continua sa fie in comuniune cu ereticii numindu-i frati). Cine va judeca deci minciuno-ierarhii ereticii si ce solutionare a problemei mai putem noi astepta si de la cine? Fiindca noi suntem in plina erezie ecumenista de peste 90 de ani (din 1924, de cand masonii au schimbat calendarul) si atata vreme nu s-a solutionat nimic. Lucrurile s-ar rezolva daca s-ar gasi acum unul sau mai multi ierarhi care sa condamne in sobor pe eretici si sa intrerupa comuniunea cu ei – dar ereticii ecumenisti au fost deja condamnati de ROCOR in 1983!

        Deci daca acel sau acei ierarhi drept-cedinciosi (minoritari) nu vor fi luati in seama, ei vor anatemiza pe minciuno-ierarhii eretici si vor intrerupe orice comuniune cu ei. Astfel, gogorita cu ”ierarhia paralela” care nu ar fi legitima se va vadi, caci o astfel de ”ierarhia paralela” se face in mod firesc, ierarhii ortodocsi minoritari reprezentand Biserica, iar nu minciuno-ierarhii eretici majoritari anatemizati, chiar daca continua sa-si puna firma de ortodocsi. Asta s-a vazut si in cazul Bisericii de Catacombe din Rusia (a se citi cartea Sfintii Catacombelor Rusiei). Trebuie vazut in si Istoria Bisericii (necenzurata) cum s-a procedat in vremea ereziilor de dinaintea Sinoadelor Ecumenice care le-au anatemizat, dar stiu ca au existat si sinoade locale care anatemizau erezia (puteau fi si 2-3 episcopi, nu conta numarul), iar ereticii veneau si-i prigoneau facand sinoade talharesti, etc.

        Si inca: chiar daca ierarhii ortodocsi ramasi ar fi razleti, unul dintr-o tara, altul intr-alta, ei ar trebui sa comunice si sa intre in comuniune daca pastreaza aceiasi credinta ortodoxa curata. Iar cand se intalnesc si iau hotarari se cheama ca formeaza un sinod. Un sinod este deci o adunare de episcopi drept-credinciosi, si cred ca la fel ca in cazul antimisului, am fost invatati de ereticii ecumenisti sa privim prea juridicist ceea ce ar inseamna un sinod. La fel ni s-a agitat si sperietoarea ”sinoadelor paralele”. Sigur ca pot exista ”sinoade paralele” impostoare, si chiar exista, dar asta nu legitimeaza cu nimic pretinsa canonicitate a sinoadelor oficiale eretice!

        Daca nu vine antihristul asa curand, copii nostri vor avea nevoie de taine, caci preotii care s-au ingradit acum nu vor trai o vesnicie. Preotii nu pot sa hirotoneasca singuri pentru mai departe, asa ca, pe viitor, ar fi necesar cel putin un episcop. Dar aici trebuie foarte, foarte mare atentie! Trebuie ales foarte, foarte bine acel episcop, dupa criterii ortodoxe, patristice, fiindca exista si vor exista foarte multi impostori!

        Apreciază

    • calin said, on decembrie 5, 2016 at 12:52 pm

      ”Asa cum stim, pana la condamnarea lui Nestorie, Patriarhul Constantinopolului, Sfintii si de Dumnezeu insuflatii Parinti ai Sinodului al III-lea Ecumenic au primit ca fiind lucratoare toate hirotoniile si slujbele savarsite de Nestorie pana in momentul condamnarii lui si a ereziei lui de catre Sfantul Sinod, chiar daca acesta propovaduia erezia in public si o impunea prin forta si violenta. De aceea si noi credem ca in Sfanta Liturghie savarsita in Bisericile unde s-a semnat Creta, Duhul Sfant vine si preface painea in Trupul si vinul in Sangele lui Hristos.”

      Dar de ce ignora anatema ROCOR din 1983? Considera cumva ROCOR o Biserica invalida? Atunci de ce ii cinstesc pe Sf Ioan Maximovici, Serafim Rose, etc.?

      Situatia de moment este sa stam doar ingraditi, dar pana cand? Cand si cine va face acea sinodiceasca judecata, fiindca vedem ca dupa cum putem citi aici: http://prieteniisfantuluiefrem.ro/2016/11/30/un-prim-comentariu-al-hotararii-ierarhiei-grecesti-din-23-24-noiembrie-2016/ si mai vedem si ca nici unii dintre ierarhii care nu au semnat in Creta nu au intrerupt comuniunea cu ereticii semnatari sau nu au spus ca vor face un adevarat sinod pan-ortodox care sa condamne erezia ecumenismului si pe ereticii ecumenisti, asa cum s-a facut in aceste cazuri in Istoria Bisericii. (Desi repet, exista deja o anatema impotriva ereziei ecumenismului a ROCORului in 1983).

      Apreciat de 1 persoană

    • el said, on decembrie 5, 2016 at 7:36 pm

      „Sa ne gandim la scopul lucrarii noastre (de intrerupere a pomenirii si marturisire) anume de a se reveni la Adevar, de a se inmuia episcopii si de a le trezi constiinta prin jertfa si fermitatea noastra si a poporului drept credincios.”_____ SCOPUL lucrarii noastre este de a RAMANE UNA cu Hristos si IN Hristos, iar NU de a „inumia” nu stiu ce constiinte stricate si netrebnicite de buna voie, nici macar de a REVENI la Adevar , ci DE A FI si a RAMNE VESNIC in Adevar.
      Si Adevarul este UNUL= Hristos, iar cine NU il pazeste INTRU TOTUL NU are partasie cu El, iar restul sa faca fiecare dupa constiinta sa , iar noi sa stim ca NU PUTEM fi cu Hristos DECAT in Dreapta Credinta ABSOLUT.

      restul e degeaba daca noi nu pricepem cu NU SE POATE sa facem RABAT de la Adevr in NIMIC si pazirea Adevarului NE MANTUIESTE , iar nu actiunea noastra de a „reveni” la Adevar si nici „inmuirere” unor episcopi INDRACITI de erezie .

      nu imi prea suna a ce este DA sa fie DA si ce este Nu sa fie NU „comunicatul” acesta.

      si are DIFERENTA MAJORA cu Scrisoarea Parintilor Ahnoniti trimisa imparatului pe vremea lui Ioan Vekos, NICI cu MARTURISREA Sf Maxim Marturistorul care se intreba CINE le sfinteste ERETICILOR Sf Taine !!!

      nu va amagiti si nu indaguiti slabiciunii sa va moleasca trezvia constiintei, ca NIMENI , nici comunicatele lui Gheron Sava nici vreun alt „batran” care NU MARTURISESTE INTOCMAI ca Sf Parinti NU va va exempta de CONSECINTELE caderii , cu atat mai putin NU va „justfica” MOLESEALA sau compromisul cu EREZIA.

      si daca indemnati cu astfel de vorbe indirect pe cei mai slabi ( si ei sunt MAJORITATEA) sa mearga in continuare la ERETICI ca e „cu iconomie” pentru mintea si stiinta lor ce slaba si se va pirede sufletul lor VETI DA SOCOTEALA !

      Sf Maxim Marturistorul si Parintii Athoniti din vremea lui Vekos AU MARTURISIT ALTCEVA !

      Cine are urcehid e auzt sa duda !
      cine nu sa contiune sa chiverniseasca „harul” si „iconmia” lui Hristos dupa mintea lui OARBA ….

      mergeti atunci pana la Parusie cu nestorie cei de azi ERETICIII care la fel ca ala propovaduiesc si silesc pe prosti sa urmeze erezie lor si AMAGITI-VA ca mai au har si „sfintenii” … ce mai aveti nevoie de Dreapta Credinta daca lucreaza „harul” cu „iconomie” dupa mintea voastra unde vi se pare voua si umanismelor vaostre.

      oaeni buni fiti cu frica si cu cutremur fata de CUVANTUL Lui Dumnezeu ca este FOC si ARDE pe cei netrebnici, si PAZITI-L NEABATUT nelasand prilej s acada nici celui mai slab ca ASTA e TREABA VOASTRA , ce face cu harul Lui Hristos NU VI S-A DESCOPERIT voua ! si in cele ale Dogmei NU se lucreaza cu ANALOGII: lasa ca daca asa a fost cu nestorie e ok si acum, dati inainte baieti, e haru` kakalau !

      Apreciază

      • maxim said, on decembrie 5, 2016 at 8:19 pm

        Frate drag, totul e pulbere in tara asta si in sufletul ei… Ieri, la spitalul din Beius, a venit popa paganesc papistas si a dat tuturor bolnavilor ostie, neintrebandu-i daca sunt ai lu’ Papa sau nu. Cand a ajuns la patul unei cunostinte, aceasta i-a zis ca ea are duhovnic si ca nu mananca nimic din mana catolicilor. Popa paganesc papistas a injurat-o si celelelte 11 persoane din salon s-au mirat, desi mancasera ostia blestemata. Atunci cunostiinta mea si-a scos perfuzia si a fugit la doctorita care era de garda si a chemat-o. Dupa ce doctorita a intrebat in salon daca e adevarat ce a relatat fata ortodoxa, doctorita a chemat paza si l-a scos afara pe papistas spunandu-i: de cand imi injuri dta pacientii mei?! In zadar, bietii ortodocsi mancasera otrava blestemata si se unisera deja cu diavolul… Vai nou… Unde e preotul spitalului? Unde e episcopul? Unde e patriarhul? Sunt cu Papa la cafea…unde sa fie. Totul e distrus, tot sufletul romanilor!!!

        Apreciat de 1 persoană

      • Matiu Cosmin said, on decembrie 5, 2016 at 8:27 pm

        Exact, ce face Dumnezeu cu harul nu este treaba noastra, treaba noastra este sa pastram dreapta credinta, sa ne separam de erezie si de cei ce o raspandesc. Ecumenism avem aproape de 100 de ani si merge tot spre mai rau nu spre indreptare.

        @ el, stii ca sunt date asupra noastra a celor ce tin calendarul de tip nou niste anateme?

        Apreciază

      • el said, on decembrie 5, 2016 at 11:08 pm

        maxim

        lasa parinte ca acei oameni sarmani si bolnavi chiar daca au luat „ostia” ERETICA si s-au OTRAVIT duhovniceste, Domnul este MILOSTIV lor si daca se spovedsc curat si se caiesc de RATACIREA lor provocata de ispitirea papisatasa si sustinuta de nesimtirea nestiintei lor , SE CURATA USOR!

        de aia sa mearga INDATA ( ca nu suntem, nici noi nici ei cei bolnavi stapani pe ziua de maine) un preot CURAT si sa spovedeasca GRABNIC acele suflete nestiutoare( daca vor voi si ele) care au fost inselate prin VICLESUG si … ele se vor curata INDATA ca si cum NIMIC nu ar fi fost !

        Apreciază

      • el said, on decembrie 5, 2016 at 11:18 pm

        Matiu Cosmin

        frate eu cred ca si fratele Theodor L ca pb. calendarului NU e minora ci e pb de DOGMA, dar sunt IMPOTRIVA stilistilor de azi.
        Theodor L este un om cu multa inspiratie de la Dumnezeu si a sesizat lucruri ESENTIALE.
        calendarul e si el DOGMA, o dogma „mica” care tine de LEGILE Creatiei lumii vazute, dar LEGE, deci IMUABILA; de aia are consecinte importante, caci e LEGE pusa de Dumnezeu si care deci NU poate fi schimbata dupa bunul plac de de om/creatura FARA consecinte ONTOLOGICE.
        asa ca nu m-as mira ca niste oameni insuflati de Dumzeu sa fi pus sub ANATEMA aceasta RATACIRE, dar NU sunt stilist desi merg la slujbe pe vechi, insa NU la stilisti; ci la Biserica CANONIC DREAPTA !

        Maica Domnului sa te miluiasca frate si sa aibe grija de tine pana in cele mai mici detalii!

        Sa NU ai nici o grija, Dumnezeu te va pazi in TOATE ale tale cu Mana tare si cu Brat inalt daca tu pazesti Adevarul !

        Apreciat de 1 persoană

      • Ioan said, on decembrie 6, 2016 at 12:41 am

        De ce „Biserica CANONIC DREAPTA” vorbesti @el?

        Apreciază

      • Matiu Cosmin said, on decembrie 6, 2016 at 9:10 am

        el

        Asa cred si eu ca si tine si bor are har din 1924 prin iconomie, acum dupa sinodul din creta e si mai grav. Exista o anatema data in 1583 si mai sunt.
        In pidalion este anatema asupra schimbarii datei pastilor dar aceea cu exceptia primilor ani dupa schimbarea calendarului a ramas la fel. Stilistii desi rigurosi in schimbarea calendaurlui cred ca nu au succesiune apostolica, la ei si Paisie Aghioritul este inselat

        Apreciază

      • el said, on decembrie 6, 2016 at 12:55 pm

        Ioan

        si bulgarii si georgienii si ROCOR-ul sunt Biserici canonice si DREPTE care NU fac parte din CMB, nici erezia ecumenista nu o primesc.

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on decembrie 6, 2016 at 12:57 pm

        Ioan

        … deasemenea sarbii ( o parte, cei care pomenesc episcopi drepti NEECUMENISTI) si o parte din rusii care tin de Moscova
        si toti acestia tin calendarul vechi.

        la fel MULTI parinti din Athos !

        Apreciază

    • el said, on decembrie 5, 2016 at 8:19 pm

      Pamvo

      ia citeste, CUM CONSUNA „comunicatul” asta al athonitilor lui Gheron Sava cu Scrisoarea Athonitilor?? :

      Fragment din Epistola Părinţilor Aghioriţi către împăratul Mihail Paleologul cu mărturisirea de credinţă împotriva uniaţiei de la Lyon (1272-74)

      […] Dar ce este în comun între comuniune şi pomenirea numelui? Foarte multe, după cum vom arăta […]

      Sfinte stăpâne, ascultă mărturia cuvintelor Atotsfântului Duh, din care nici un corn de literă nu poate să cadă (Lc. 16:17). Marele apostol al Domnului şi evanghelist Ioan Teologul spune: Dacă cineva vine la voi şi nu aduce învăţătura aceasta, să nu-l primiţi în casă şi să nu-i ziceţi: Bun venit! Căci cel ce-i zice: Bun venit! se face părtaş la faptele lui cele rele (II In. 10-11). Dar dacă ni se interzice măcar să-l salutăm în cale, dacă se interzice să-l aducem într-o casă obişnuită, atunci cum să-l primim nu în casă, ci în biserica lui Dumnezeu, în însuşi altarul, la tainica şi înfricoşata cină a Fiului lui Dumnezeu, care Se aduce în jertfă nesângeroasă? Întâi ca Dumnezeu, apoi ca miel neprihănit, pentru a ne împăca cu Tatăl şi cu Sine şi a curăţi păcatele noastre cu sângele Său, ca unul fără de păcat.

      Ce om întunecat va zbiera pomenirea celui pe care l-a vărsat pe bună dreptate Duhul Sfânt, ca pe unul ce s-a ridicat împotriva lui Dumnezeu şi a sfinţilor, şi prin asta se va face [acel om] vrăjmaş al lui Dumnezeu? Căci dacă numai cuvântul de „Bun venit!” te face părtaş la faptele cele viclene, atunci cu atât mai mult înseamnă pomenirea sa răsunătoare, când stau înainte înfricoşatele taine dumnezeieşti. Iar dacă Cel ce stă înainte este Însuşi Adevărul, atunci cum să primeşti ca adevăr această mare minciună – să-l socoţi ca patriarh ortodox? [1] Săvârşind înfricoşatele Taine vei glumi ca pe o scenă? Cum să rabde acestea sufletul ortodox, cum să nu se depărteze îndată de cei ce pomenesc, cum să nu-i socoată drept vânzători de cele sfinte? Căci dintru început Biserica Ortodoxă a lui Dumnezeu socotea pomenirea numelui arhiereului în timpul sfintelor slujbe drept comuniune desăvârşită. Căci este scris în Tâlcuirea Dumnezeieştii Liturghii (a sf. Gherman): „cel ce slujeşte cele sfinte rosteşte numele arhiereului, arătând şi supunerea sa faţă de cel de mai sus, şi comuniunea cu el, şi succesiunea credinţei acestuia şi a celor sfinte”. Şi marele părinte al nostru şi mărturisitor Teodor Studitul aşa spune într-o scumpă scrisoarea a sa: „Mi-ai spus că te-ai temut să-i faci observaţie presbiterului tău să nu pomenească numele ereziarhului, iar eu nu găsesc ce să-ţi spun acum despre asta altceva decât că comuniunea prin singură pomenirea lui întinează, chiar dacă cel ce pomeneşte ar fi ortodox”. Aşa spune acest părinte. Dar mai înaintea lui şi Dumnezeu a indicat asta, spunând: Preoţii lui calcă legea Mea şi pângăresc lucrurile sfinte ale Mele. Cum? Nu osebesc ce este sfânt de ce nu este sfânt (Iez. 22:26), ci totul era la ei fără deosebire. Ce este mai limpede şi mai adevărat decât asta?

      Dar să îngăduim asta ca o iconomie cumpătată? Cum să îngădui o iconomie care pângăreşte sfânta slujbă, după cum s-a spus, şi alungă Duhul Sfânt de acolo şi de aceea îi face pe credincioşi să nu fie părtaşi la iertarea păcatelor şi la înfiere? Şi ce ar putea fi mai vătămător decât o asemenea iconomie? Acea comuniune chiar şi într-un singur punct este o pierdere vădită şi o stricare a toată dreptatea. Căci cel ce-l primeşte pe eretic se supune aceleaşi osândiri ca şi acela; şi cel ce intră în comuniune cu cel afurisit să fie afurisit, ca unul ce încalcă canonul bisericesc.

      Şi aşa încât aceşti binecunoscuţi, nerespectând rânduielile bisericeşti, intră în comuniune şi cu iudeii, şi cu armenii, şi cu iacobiţii, şi cu nestorienii, şi cu monoteliţii, şi, mai pe scurt, cu toţi ereticii, atunci măcar pentru asta, dacă nu pentru altceva, fără îndoială că nu merită iertare şi comuniune, ci se fac vinovaţi de toate ereziile potrivnice lui Dumnezeu ale acelora. Şi se pare că din cauza aceasta, adică din nedeosebirea ereticilor după rânduiala Bisericii şi după legea de sus a lui Dumnezeu, ei au început să se umple de tot felul de erezii – nu din altă cauză.

      Iar să-i dai întâietatea asupra întregii Biserici ortodoxe a lui Hristos unui om eretic este drept? Aceasta e o desăvârşită trădare, iar nu iconomie. El acum nu e vrednic nici de locul cel din urmă. Căci marele nostru părinte, Grigorie Teologul, vorbind despre cei ce se pocăiesc, spune în cuvântul său sfânt: „dacă pe cei ce se pocăiesc (nu-i primea Novat), nici eu nu-i primesc pe cei ce fie sunt neclintiţi, fie nu se îmblânzesc destul şi nu răsplătesc lucrul rău cu îndreptare. Iar dacă îi voi primi, le voi indica un loc după cuviinţă”. Unde este îndreptarea la el şi la cei dimpreună cu el? Unde este răsplata pentru fapta rea? Desigur că nu sunt vrednici nici de locul cel din urmă, dar cum să aibă întâietate? Şi dacă vor avea putere asupra uneia din dumnezeieştile biserici, vai! Oare cei călăuziţi de cârmuitori orbi nu vor cădea în cursele iadului, după cum ne previne nemincinoasa gură (Lc. 6:39)? Şi dacă lumina este întuneric, atunci e limpede ce urmează (Mt. 6:23; Lc. 11:34-36). Şi iarăşi după marele teolog Grigorie, fiecare supus se aseamănă celui ce-l stăpâneşte.

      Şi după care rânduieli bisericeşti va judeca el însuşi şi mai marii săi? Lepădând cu totul dumnezeieştile canoane ale sfintelor soboare, neavând nici urmă sau pomină de viaţă duhovnicească, ci fiind eretici în multe lucruri, ei vor umple cu adevărat Biserica de tulburare şi sminteli. Căci cele de neunit nu pot fi unite, nici cele de nelegat nu pot avea legătură. Căci ce însoţire are dreptatea cu fărădelegea? Sau ce împărtăşire are lumina cu întunericul, după dumnezeiescul cuvânt (II Cor. 6:14), sau ortodocşii cu ereticii, de care, dimpotrivă, ni s-a poruncit să ne despărţim cu totul.

      Şi mai presus de toate Dumnezeu ne-a poruncit, spunând: Scoateţi afară dintre voi pe cel rău (Deut. 13:5, I Cor. 5:18). Şi în multe alte locuri, precum acesta din Noul Testament: „de te sminteşte ochiul tău, scoate-l” (Mc. 9:47) şi altele despre mădularele ce smintesc la cine se referă, dacă nu la aceştia? Şi marele Pavel, prin Însuşi Domnul ce grăia întru dânsul (II Cor. 13:3), spune limpede unele ca acestea: de omul eretic, după întâia şi a doua mustrare, depărtează-te, ştiind că unul ca acesta s-a abătut şi a căzut în păcat, fiind singur de sine osândit (Tit 3:10-11). Şi iarăşi îndeamnă să ne ferim de orice frate care umblă fără rânduială şi nu după predania pe care aţi primit-o de la noi (II Tes. 3:6). Şi în alte locuri ne porunceşte cu unii ca aceştia nici măcar să nu şedem la masă (I Cor. 5:11, II Tes. 3:14). Asemenea şi marele părinte al nostru de Dumnezeu purtător Ignatie, ferindu-ne de dobitoacele cele cu chip de om – ereticii, ne porunceşte nu numai să nu îi primim, ci după putinţă nici să nu ne întâlnim cu ei. Iar pe cei cu care nu ni se îngăduie nici să şedem la masă, nici să îi salutăm nu ni se îngăduie din cauza necomuniunii desăvârşite şi cu care, după putinţă, trebuie să evităm chiar a ne întâlni, cum să îi recunoaştem pe unii ca aceştia drept întâistătători şi judecători ai bisericilor ortodoxe şi cum să pronunţăm pomenirea lor ca ortodocşi în biserică şi la însăşi cina cea de taină, aşa încât să o lăsăm pe ea să ne sfinţească neprihănit?

      [1] E vorba de patriarhul uniat Ioan XI Vekkos (1275-1282)

      sursa: ortho-hetero.ru

      NU CONSUNA ! ba dimpotriva SE CONTRAZIC !

      dar asta e „masura” athonitilor ( unii) azi si ea DIFERA FUNDAMENTAL de aceea a athonitilor de atunci.
      de aia la cei care dau loc la compromis nu li se va da alta cale decat a COMPROMISULUI si cu Adevarul cine face copromis e ca si cum ar fi aliat cu MINCIUNA!

      si cine nu stie cum lucreaza harul si iconomia sa taca si sa spuna DOAR ceea ce a pricept si stie sigur ca nu se supara nici Dumnezeu Nu se vatama nici oamenii slabi.

      iar parintii acestia athonit in lucrarea lor laudabila dar …cu SCADERI la diferite conferinte tinute in Romanaia atunci au spus chsti relativ diferite, ba una ba alta si si-au up-datat „marturisirea” cu nivelul ascultatorilor, si continutul conferintelor lor NU a fost acelasi,constant de aia si prospera compromisul ca i s-a dat loc.

      ok sa-si duca atunci „evlavosii” plozii si nevolnicii duhovniceste la eretici si pomenitorii de eretici pa motiv ca sunt debili, ce ma alergam atunci dupa preoti drepti daca merge si cu alba neagra pe motive de NEVOLNICIE duhovniceasa?

      sau ti se pare ca Athonitii din vremea lui Vekkos sau Sf Maxim Martursitorul care se intreba CINE sfinetste tainele” ERETICILOR HABAR NU AVEAU de povestea cu nestorie in Biserica? si NICIUNUL NU a pomenit desre asa ceva cnici ca solutie temporara.

      BA DA , dar acesti Sfinti nu-si permiteau sofisme si datul cu pararea unde si daca mai lucreaza „harul” la ERETICI, nici presupuneri dogmatice , de aceeia MARTURIA lor e FUNDAMENTAL dferita de „comunicatul” lui Gheron Sava de azi !

      Apreciază

    • el said, on decembrie 5, 2016 at 9:00 pm

      Pamvo

      ia asculta ce spun SFINTII, ti se pare ca e acelasi lucru cu „dezlegarle” la „haru” cu „iconoie” de la ERETICI si de la pomenitorii de eretici ale lui Gheron Sava &co???

      „Sfîntul Ioan Gură de Aur:
      Dacă cineva contraface măcar o mică parte a chipului regelui pe moneda regală, în felul acesta o falsifică; la fel şi în credinţa cea adevărată, acel care va schimba chiar cât de puţin în ea, o vatămă pe toată. Căci dacă, pe de o parte, dogma este răstălmăcită, şi înger de ar fi, să nu-l credeţi. Nimic nu foloseşte viaţa virtuoasă, dacă credinţa nu este sănătoasă.
      Dacă episcopul sau clericul este viclean în chestiunile credinţei, atunci fugi şi leapădă-te de el. Cel care doreşte mântuire personală, cel care vrea să fie un adevărat fiu al Bisericii Ortodoxe, acela caută la corabia lui Noe scăpare de potop. Cel care are teamă de trăsnetul straşnic al anatemei, care omoară sufletul şi trupul, acela să ia asupra-i dulcele jug al dogmelor Bisericii lui Hristos, să-şi îmblânzească îndărătnicia cugetului său, cu ajutorul legilor bisericeşti şi să se supună în toate maicii sale – Biserica… După mine, pacea nu este aceea care se ţine pe saluturile şi mesele comune fără rost, ci pacea întru Dumnezeu este cea care vine de la unirea duhovnicească.
      + + +
      Sfîntul Marcu al Efesului
      Învăţăturile dascălilor apuseni nici nu le cunosc, nici nu le primesc, încredinţat fiind că sunt înşelătoare. În materie de credinţă ortodoxă nu există compromis. Distrugerea credinţei obşteşti este pierzarea de obşte a tuturor.Chestiunile credinţei ortodoxe nu admit iconomia. Niciodată nu s-au îndreptat cele bisericeşti prin soluţii de mijloc. Între lumină şi întuneric poate cineva să spună că există ceva de mijloc, numit înserare sau amurg; d ar intermediere între adevăr şi minciună nu poate nimeni să gândească, oricât s-ar strădui. Mijloc de împăcare între adevăr şi minciună nu există! În problemele de credinţă nu încape pogorământul şi iconomia, deoarece pogorământul provoacă împuţinarea credinţei. Asta ar fi egal cu a spune: „Taie-ţi capul şi du-te unde vrei”.
      + + +
      Sfîntul Ioan Damaschin
      Să ne păzim cu toate puterile noastre să nu primim împărtăşire de la eretici, nici să le-o dăm acestora, ca să nu ne facem părtaşi relelor lor credinţe şi pentru a nu fi condamnaţi împreună cu ei.
      Auziţi popoare, seminţii, limbi, bărbaţi, femei şi copii, cei mai mari, cei mai tineri şi pruncii, sfântul neam al creştinilor! Dacă cineva vă învaţă, în afara acestora pe care le-a primit Sfânta Biserică Sobornicească, de la Sfinţii Apostoli, de la Părinţi şi de la Sinoade, să nu-l ascultaţi, nici să primiţi sfatul şarpelui, după cum l-a primit Eva şi a cules moarte. Şi chiar dacă v-ar învăţa un înger sau un împărat în afara acestora pe care le-aţi primit, astupaţi-vă urechile.
      + + +
      Sfîntul Teodor Studitul
      A tăinui cuvântul Adevărului înseamnă a te lepăda de el. Bine este să trăim în pace cu toţi, dar numai cu aceia care cugetă aceleaşi despre buna credinţă ortodoxă. Şi este mai bine să ne războim, atunci când pacea lucrează conglăsuirea către rău.
      Eu nu doresc ca ereticii să pătimească, nici nu mă bucur de răul lor – ferească Dumnezeu! – ci mai degrabă mă bucur şi împreună mă veselesc de întoarcerea lor; căci ce e mai plăcut celor credincioşi, decât să vadă adunaţi împreună pe copiii cei risipiţi ai lui Dumnezeu? Nu scriu nici îndemnându-vă să puneţi asprimea înaintea iubirii de oameni – nu aş putea să fiu atât de sălbatic, – ci rugându-vă să faceţi şi să lucraţi cele bune pentru toţi oamenii. Numai un lucru îl voiesc de la voi: vă rog să fiţi aspri şi neînduraţi faţă de orice ar putea să ajute la dăinuirea credinţei lor nebuneşti, căci socotesc ură faţă de oameni şi despărţire de Dumnezeiasca dragoste ajutorul dat rătăcirii eretice spre mai mare pierzanie a celor ce se ţin de această rătăcire.
      + + +

      IA AUZI:

      „Numai un lucru îl voiesc de la voi: vă rog să fiţi aspri şi neînduraţi faţă de orice ar putea să ajute la dăinuirea credinţei lor nebuneşti, căci socotesc ură faţă de oameni şi despărţire de Dumnezeiasca dragoste ajutorul dat rătăcirii eretice spre mai mare pierzanie a celor ce se ţin de această rătăcire.”____ „comunicatu” uamanist si „intelegator” cu debilii si ignorantii duhovnicesti al lui Gheron Sava INTARESTE RATACIREA ecumensita caci introduce „iconomia” in matrire de Dogma, ceea ce spune Sf NU EXISTA !

      ia asculta din nou la Sf Marcu Eugenicul :

      „.Chestiunile credinţei ortodoxe nu admit iconomia. Niciodată nu s-au îndreptat cele bisericeşti prin soluţii de mijloc. Între lumină şi întuneric poate cineva să spună că există ceva de mijloc, numit înserare sau amurg; d ar intermediere între adevăr şi minciună nu poate nimeni să gândească, oricât s-ar strădui. Mijloc de împăcare între adevăr şi minciună nu există! În problemele de credinţă nu încape pogorământul şi iconomia, deoarece pogorământul provoacă împuţinarea credinţei. Asta ar fi egal cu a spune: „Taie-ţi capul şi du-te unde vrei”.______ ti se pare SIMILAR cu ce tranacaneste „iubitor” „comunicatu ” cu pricina???

      mie NU !

      veselia mare neamule, e „dezlegare” noua de la athos sa va duceti PLOZII, DEBILII si IGNORANTII bine merci la ERETICI si la pomenitorii de ERETICI pan ala Parusie (daca raman debili )… ca se „mantuiesc” ..pe motiv ca sunt DEBILI !!!
      ce Sfant Parinte a mai spus asa ceva?

      si voi stati si aplaudati !

      Apreciază

      • Pąʍvo said, on decembrie 8, 2016 at 1:09 pm

        Ai dreptate, cunosc citatele… dar cu disperarea nu convingem pe nimeni.

        Apreciază

  10. sorin said, on decembrie 5, 2016 at 8:52 am

    Ierom Tihon
    8 ore ·

    Am fost judecat in sinaxa manastiri PE NEDREPT SI TÎLHARESTE FARA A SE ARATA ADEVARUL monahilor,fara a se explica monahilor greseala care am facut-o(vina mea a fost ca eu ca preot am primit marturisirea unui duhovnic batrîn care a dorit sa moara cu constiinta împacată https://www.youtube.com/watch?v=OViMR2BOvZI dupa ce a fost înselat sa semneze acte ca se dezice de cele 4500 de semnaturi http://sinodultalharesc.tk/parintele-simeon-de-la-sihastri…/ )
    ÎN SINAXA staretul Hariton Negrea a propus excluderea din manastire a ieromonahului TIHON cind canonul spune urmatoarele(Nu 24 Nichifor
    EGUMENUL SĂ NUI
    GONEASCĂ PE
    CĂLUGĂRI DIN
    MĂNĂSTIRE
    Nu se cuvine ca egumenul să scoată culionul ucenicului şi să-l alunge pe
    acesta din mănăstire.)din 45 de voturi au fost 7 excludere,5 abtineri,33 de voturi pentru a fi canonisit cu canonul ales de staret care este a sluji cu toti preoti in sobor care pomenesc episcopul semnatar in creta.în cazul in care ieromonahul tihon nu va sluji (SI NU SE VA LEPADA DE ADEVAR) ATUNCI VA FI DAT AFARA.DIN 80 de calugari au fost prezenti doar 45.
    Prima masura pentru a ma prigoni a fost ca am fost departat din biserica sâmbata de la pomelnice pentru a fi izolat de popor si pentru a nu putea pe viitor a spune credinciosilor adevarul de credinta.”Avem aceasta datorie”. Patriarhul Daniel le cere preotilor sa-si faca pagini de Facebook, dar le transmite si un avertisment.http://stirileprotv.ro/…/avem-aceasta-datorie-patriarhul-da…

    Astfel, Legea 489/2006 a Cultelor prevede: “Art. 5 1) În activitatea lor, cultele, asociaţiile religioase şi grupările religioase au obligaţia să respecte Constituţia şi legile ţării şi să nu aducă atingere… drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului”. Această respectare a drepturilor omului trebuie să includă şi respectarea dreptului fundamental al omului de a-şi exprima propriile gânduri, consemnat în art. 30 din Constituţia României: “Art. 30 (1): Libertatea de exprimare a gândurilor şi opiniilor sau credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public sunt inviolabile. (2) Cenzura de orice fel este interzisă. (s.n.)”

    Decizia SINAXEI manastiri riscă să încalce, în ceea ce mă priveşte, ambele principii constituţionale enunţate mai sus.Din această perspectivă, se cuvine să reamintesc că chiar şi Decizia Sinaxei este ţinută de obligaţia de a respecta drepturile fundamentale ale celor cărora li se aplică, conform art. 17 1) din Legea Cultelor: “Recunoaşterea statutelor şi codurilor canonice se acordă în măsura în care acestea nu aduc atingere, prin conţinutul lor securităţii publice, ordinii, sănătăţii şi moralei publice sau drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului”.

    Apreciază

  11. George said, on decembrie 5, 2016 at 9:08 am

    Doamne ajuta, mi a plăcut foarte mult art. cu Gheron Sava, dar vă rog să mă lămuriți. Dacă un preot îi spune ierarhului că întrerupe pomenirea acesta unde și cum să mai slujească dacă îl oprește de la slujire și îl dă afară din biserică? Și apoi cum să conslujeasca cu condiția să nu-l pomenească pe ierarh, pai credeți ca i ar lăsa să slujească împreună.? Multumesc

    Apreciază

    • Pąʍvo said, on decembrie 5, 2016 at 11:14 am

      Se refera la cei care desi cunosc adevarul inca n-au oprit pomenirea ereziarhilor… Cu aceea sa conslujeasca. Cu cei ecumenisti convinsi nici nu e indicat.
      Daca preotii care au fost caterisiti pe motiv ca nu si-au platit taxele lunar la episcopii pot sluji, caterisirea lor nefiind valabila, cu atat mai mult sunt vrednici de tot darul preotesc cei care au fost prigoniti si opriti de la slujire pentru ca apara Ortodoxia de Cancerul Ecumenist.
      Se poate face Sf. Liturghie intr-o coliba, pe camp, in sufragerie, intr-o magazie sau camera mai mare frumos aranjata – daca in paraclise si biserici nu mai sunt primiti.

      Când vă urmăresc pe voi în cetatea aceasta, fugiţi în cealaltă; adevărat grăiesc vouă: nu veţi sfârşi cetăţile lui Israel, până ce va veni Fiul Omului. (Matei 10, 23)

      Nu ne va lasa Dumnezeu pana in sfarsit.

      Apreciază

      • Pąʍvo said, on decembrie 5, 2016 at 11:31 am

        Explicatie la primul rand: Sa conslujeasca nepomenind pe ereziarhi, iar acei preoti la bisericile lor sa faca ce vor.

        Apreciază

      • gheorghi said, on decembrie 5, 2016 at 8:55 pm

        Cine sa poata decide corect daca toata ierarhia afirma ca „apara Ortodoxia” [de Cancerul Ecumenist] desi evident si neindoielnic este ca apararea lor este hula, iar ceea ce s-a hotarat in Creta este anti-Ortodoxie?!?
        Ma refer la puterea nu doar de „a spune” ci si de a”a face”, adica o autoritate deasupra apostatilor… cand cea lumeasca, Sinodul este formata tot din ei si ei isi valideaza propria lepadare, propriile erezii!
        Corespunzator secularismului bisericile ar trebui sa se pustiiasca.
        In vechime, Imparatul „imparatea”, impartea dreptatea si putea hotari cui i se da dreptul de slujire si folosinta a lacasurilor de cult.
        Azi, masonii conduc statul, masonii au acaparat Biserica si stim: „corb, la corb nu scoate ochii!?.
        Singura nadejde este in Hristos!

        Apreciază

      • Matiu Cosmin said, on decembrie 5, 2016 at 10:44 pm

        Si oamenii ce zic: preotul acela antiecumenist a slujit cu cel care pomeneste pe iararh, deci ambii sunt buni.

        Apreciază

      • Pąʍvo said, on decembrie 8, 2016 at 1:03 pm

        @Matiu

        Sunt de acord cu ce zici. Practic aceasta varianta este exclusa. Daca de frica acei preoti isi pomenesc ierarhii murdari de erezie, la fel de frica nici nu vor sluji cu preotii traditionalisti. Mai ales ca deja se iau masuri grabnice de inlaturare si caterisire a acestora.
        Pot exista si exceptii cand unul din preotii fricosi sau nelamuriti poate deveni marturisitor datorita preotului drept credincios. De aceea nu e bine sa fim super categorici.

        Apreciază

  12. mihai said, on decembrie 5, 2016 at 9:08 am

    pai nici kaka francisc nu sta degeaba, se da de ceasul mortii pt unificarea religiilor

    Apreciază

  13. mircea.v said, on decembrie 5, 2016 at 10:16 am

    Este si va fi de mare actualitate:

    Sfantul Ioan Gura de Aur despre smintelile care trebuie sa vina

    – Dar pentru ce nu i-a pierdut? (pe cei care smintesc) mai pot fi intrebat.
    – Pentru ce ar fi trebuit sa-i piarda? Pentru cei pe care ei ii smintesc? Dar cei care se smintesc nu pier din pricina acelora, ci din pricina trandaviei si nepasarii lor. Dovada, oamenii virtuosi; nu numai ca nu se vatama cu nimic din pricina lor, ci si castiga foarte mult. De pilda Iosif, Iov, toti dreptii si apostolii; iar daca multi pier, apoi asta se intampla pentru ca ei dorm. Daca n-ar fi asa, ci pieirea s-ar datora smintelilor, ar trebui ca toti sa piara; iar daca sant oameni care scapa de sminteli, cel care nu scapa sa puna pe socoteala lui pieirea. Ca smintelile, dupa cum am spus mai inainte, desteapta pe oameni, ii fac mai priceputi, le ascut sufletul; ridica iute nu numai pe cel care se pazeste, ci si pe cel cazut; il fac mai tare, nu mai poate fi biruit cu usurinta. Deci, daca santem cu mintea treaza, nu mic castig vom avea de pe urma smintelilor: ne fac sa fim necontenit treji; dar daca dormim cand dusmanii sant langa noi si cand tabarasc ispitele asupra noastra, cine santem noi ca sa traim in tihna?

    Apreciază

  14. Alex said, on decembrie 5, 2016 at 10:59 am

    Revin cu rugamintea de ieri:
    Vasile,
    Sunt din Ardeal, in aceasta regiune crestinii sunt botezati in marea majoritate prin stropire, adica fara intreita scufundare. Inteleg ca acesta practica nu-i cea corecta prin faptul ca nu respecta canoanele Biserici dar din cate am citit botezul este valid, nu-i complet, dar conform canoanelor Biserici nu este voie sa se mai faca inca odata.
    Ce-i de facut in acest caz ?
    Rog preotii si fratii sa imi zica ce ar fi de facut.
    Deschide un subiect pe aceasta tema.

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 5, 2016 at 11:56 am

      Alex

      Multi parinti traditionalisti „refac” Botezul, adica il fac integral. Altii doar afundarile.

      Apreciază

      • Alex said, on decembrie 5, 2016 at 12:04 pm

        Aici e intrebarea: e bine sa se refaca ? caci dupa cate am citit exista un canon ce interzice acest lucru.
        Iar daca se fac doar afundarile inseamna ca s-a facut in deplinatatea sa aceasta Taina a Botezului ?

        Apreciază

      • el said, on decembrie 5, 2016 at 11:25 pm

        Alex

        frate du-te in Athos si fa cum te invata Parinii de acolo fata de pb asta !
        nu cred sa nu ai bani/putinta sa faci asemenea osteneala, daca chiar esti interesat duhovniceste.

        Apreciază

    • Alex said, on decembrie 5, 2016 at 12:08 pm

      …. si frate fa o dezbatere/topic pe aceasta tema ca milioane de romani sunt in aceasta situatie.

      Apreciază

  15. Paul222 said, on decembrie 5, 2016 at 12:41 pm

    Statul totalitar obliga toti comerciantii de la 1 Ian 2017 sa isi instaleze POS-uri pentru platile cu cardul…

    https://republica.ro/din-prima-zi-a-lui-2017-magazinele-devin-bancomate-toti-comerciantii-cu-afaceri-de-peste-10-000-de-euro

    Apreciază

  16. mihai said, on decembrie 5, 2016 at 2:10 pm

    ,,colinde” ecumenice la roma, cu binecuvantarea i.p.s siluan, un cor ,,ortodox” alaturi de un cor luteran si unul catolic sursa http://www.episcopia-italiei.it si pe blogul danielvla

    Apreciat de 1 persoană

  17. Manuel Transmission said, on decembrie 5, 2016 at 2:21 pm

    – PROGRESIȘTII AU ÎNVELIT VACCINAREA CU FORȚA SUB FORMA „OBLIGATIVITĂȚII INFORMĂRII” O ALTĂ PORCĂRIE NECONSTITUȚIONALĂ. Legea Vaccinării: Amenzi de până la 2.500 de lei pentru părinții „neinformați”
    http://www.fluierul.ro/jsp/article/indexDisplayArticle.jsp?artid=911554&title=progresistii-au-invelit-vaccinarea-cu-forta-sub-forma-obligativitatii-informarii-o-alta-porcarie-neconstitutionala-legea-vaccinarii-amenzi-de-pana-la-2-500-de-lei-pentru-parintii-neinformati

    Apreciază

    • cosmint said, on decembrie 5, 2016 at 10:20 pm

      Astazi pe europafm (un post de radio ,din pacate cunoscut la fel ca protv’ul) la ora13 si ceva au o emisiune cu Moise Guran. Se poate asculta in reluare pe site’ul lor. Vorba despre vaccinuri… toti cei care au avut ceva de zis , sau defapt au avut alta opinie au fost luati in deradere…

      Apreciază

  18. Pr. Nicolae said, on decembrie 5, 2016 at 2:54 pm

    Am și eu o mică nedumerire pe care nu am auzit.o exprimată nicăieri in mediul on line și care se referă la cei ce nu pomenesc pe ierarhii ce au semnat in Creta: Sunteti constienti că, in ciuda nepomenirii ierarhului, se slujeste pe antimisul pe care este semnatura ierarhului locului (nepomenit) și prin care se exprima legatura dintre preotul slujitor și ierarhul care a mandatat slujirea la altarul respectiv? cu alte cuvinte, nu este de ajuns o simpla nepomenire verbală, ci și un alt antimis și, bineinteles, un alt episcop care sa mandateze preotul in liturghisirea de la altarul respectiv; lucru aproape imposibil pentru că atunci ar duce la un conflict jurisdictional intre episcopi.

    Apreciază

    • saccsiv said, on decembrie 5, 2016 at 4:46 pm

      Pr. Nicolae

      Nu inteleg.

      Apreciază

      • maxim said, on decembrie 5, 2016 at 7:24 pm

        Iti explic eu, frate Vasile, smecherii acestia care posteaza asa comentarii vor sa spuna ca degeaba intrerupi pomenirea daca ai inca antimisul episcopului, si ca din pricina acelui antimis esti inca in legatura cu acel episcop. In plus, acesti smecheri, spun ca si daca pleci si-i lasi antimisul episcopului, nu poti avea alt antimis decat de la alt episcop, ca altfel nu e Liturghia Liturghie… EPITAF, FRATILOR, NU AVETI ANTIMIS, EPITAF, E 500 DE LEI PE INTERNET. IN EL BAGATI SFINTE MOASTE SAU SFANTA IMPARTASANIE, FACETI UN BUZUNAREL SI SLUJITI FARA GRIJA!!!

        Apreciază

      • Matiu Cosmin said, on decembrie 5, 2016 at 8:23 pm

        O fi inregistrat episcopii tradatori din bor harul lui Dumnezeu la OSIM si nu vine fara semnatura episcopului? Azi maine merg la piata cu papa, unul vinde indulgente si altul har.

        Apreciază

    • paul said, on decembrie 8, 2016 at 2:40 am

      iertati-ma pr.nicolaie,oare inteleg bine ce spuneti?
      de ce cadem in plasa unor cantariri materialicesti cand vorbim despre Sfinta Taina care se petrece in Sf.Altar?
      oare semnatura episcopului este sfanta si sfintitoare? oare aceasta este chezasia prezentei Tainei…parinte?!
      este o simpla semnatura!
      in vremuri de pace reprezinta o garantie administrativa,si atat.
      iar in ras-discutata problema (falsa) a antimisului,depinde CAND a semnat episcopul acest antimis.
      de ce? deoarece daca a fost semnat inainte de creta,este valabil,si puteti sluji linistit,IN ACELASI TIMP NEPOMENIND EPISCOPUL ,deoarece,prin semnare ,antimisul nu devine proprietate a episcopului,asa cum erezia nu „emana” din semnatura acestuia,nu?
      a existat laxitate,rabdare,iconomie…pana la creta.chiar daca erezia se manifesta cu caractere personale,individuale,locale,ERA NEGATA LA NIVEL DE BOR!
      ACUM ESTE PROPOVADUIRE DESCHISA<NU MAI AMANATI.
      luptati-va pana la capat IN BISERICA,CA PREOT.
      nimeni nu are un drept real sa ia unui preot anti-erezie nu doar un obiect necesar in practicarea cultului,dar
      mai mult,ideea vehiculata cum ca biserica(cladirea) este proprietate a conducerii BOR,este falsa.
      proprietatea asupra bisericii de parohie si a inventarului acesteia sunt ALE PAROHIEI,a carui pastor este preotul.
      cultul apartine celor care il practica atat ca "inventar" material cat si ca adunare de suflete.
      ridicati-va si aparati-va cu putere turma si biserica in DREAPTA CREDINTA.

      educati credinciosii si in calea mantuirii,si in caile de firesc cotidian,practic, de mod in care biserica trebuie aparata cu sufletul si la nevoie cu trupurile noastre.
      oare nu asa au facut inaintasii nostri? sa nu credeti ca acum este altfel.
      APARATI BISERICA CU TOATA FIINTA,LUPTATI PENTRU EA.PENTRU CA ESTE A VOASTRA,NOI SUNTEM BISERICA.
      luptati si rusinati ereticii,fara lupta erezia nu se curata!

      parinte nicolae,nu de sila cere cineva sa fie preot,nu?
      atunci despre ce vorbim?

      nu acceptati compromisuri,slujiti si sfintiti si propovaduiti pana va taie mainile,pana va smulg limba,pentru ca ,daca asta va ingadui Domnul,asta va va fi de folos,un preot martir al lui Hristos.
      nu va lasa sa slujiti? va scot de barba din biserica? iarasi martir se numeste,si tot sa va rugati,si tot sa invatati.
      acesta este crestinismul adevarat,chiar daca vi se pare aspru ceea ce spun.
      si nu e doar pentru sfintia ta,asa sa ii educati si pe toti ceilalti.
      nu politic-corecti,ci sfinti.
      aceasta este jertfa cu dragoste,nu ceea ce se "propovaduieste" acum,chiar de oameni ai bisericii,care se numesc antiecumenisti dar cu fapta sunt tribuni estetici.
      cine e vinovat ca "sunt multi care nu stiu ce inseamna erezia ecumenista si noua ordine mondiala"?
      cine raspunde de incultura duhovniceasca a celor pastoriti?
      pentru ca,parinte,dintre pastori,nu au fost niciodata toti ai lui Hristos.
      acum insa,s-au ales pe aceste criterii,josnice.
      cand intra in biserica lui Hristos unul din cei rai,il tratezi cu asprimea cu care un preot cearta un fur de cele sfinte!
      nu cu constitutia,nu cu articole de lege,nu cu "arta" cuvantului(cine e mai maestru decat demonii?),ci puterea, demnitatea si fermitatea PREOTIEI.

      oare in biserici au stat zeci de ani surzii si orbii? oare de la ureche sau de la ochi calea pana la puterea intelegatoare a fost blocata?

      ca sa inchei cu ce am inceput…ce facem,ne jucam de-a ierarhizarea insemnatatii material/spiritual? cine atunci, vorbind despre acest obiect,antimisul(necesar dar nu indispensabil),reprezinta ,valoric,intaietatea: imaginea in sine,sfintele moaste,faptul ca este parte materiala in actul liturgic,sau semnatura unui garant administrativ bisericesc.
      este retoric,fireste.
      esti preot,parinte,atunci FII PREOT.

      nu suntem noi in culpa ca episcopi,mitropoliti,patriarhi,aleg sa se lepede de Hristos,sa calce dogmele si canoanele,sa terfeleasca jertfa sfintilor,nu noi suntem in culpa, treji sunt si cu vointa vadita rea de a distruge Biserica din temelii.
      EI SUNT PAGANII.
      (in culpa suntem ca le permitem sa poarte hainele si insemnele unei demnitati ierarhice pe care ca niste hoti si le insusesc,sa ocupe bisericile noastre crestine si DIN INTERIOR,CU INGADUINTA NOASTRA,sa ne calce in picioare jertfa sfintilor,sa strambe,cu batjocura satanica sufletele slabe. apoi pozeaza ,"hieratici",eventual in genunchi in fata unei icoane,si propaga prin raspandaci zvonuri despre suspine si dureri de inima.
      halal barbati,ti-e sila.)

      din biserica nu te pot scoate cu viclenii mafiote,administrativo-juridico samd.
      aveti datoria sa nu parasiti Altarul si turma,iar turma..are DATORIA sa isi apere si biserica,si pe preot.
      va pot scoate fortat,FIZIC,ar nu si daca cei pastoriti se ridica si ii scot de picioare afara.
      atunci important este sa fi fost un pastor adevarat,preot ramaneti,pastoritii pot sa va urmeze si la 10 metri mai incolo,si la 100 de metri ,se va gasi (atunci si doar atunci!)alt locas unde sa puteti sluji.
      desi corect este ca enoriasii sa lupte pentru cladirea si odoarele bisericii,deoarece LE APARTIN.

      la asta se refera A NU PARASI BISERICA INAINTE DE VREME, la lupta fizica de a LUPTA DIN INTERIORUL BISERICII CA CLADIRE,nu asa cum cu rea-vointa se rastalmaceste,cum ca lupta impotriva ereziei,trezvia activa,nepomenirea,certarea celor cazuti in ereziei,ar insemna chipurile o…parasire inainte de vreme a bisericii,deci schisma .
      nu va lasati prostiti cu atata usurinta.

      si ,da,insist,nu cadeti in nici una din extreme: "pomenesc si tac pentru ca altfel ma alunga din biserica"-prin care te faci partas ereziei si iesi singur din BISERICA, sau "plec din parohie sau manastire pentru ca ceilalti sunt cu erezia si nu se poarta bine cu mine si fata de credinta"-situatie in care esti dator sa te lupti,in special ca preot.
      abia cand ti-ai facut datoria si te silesc sa pleci(nu constrang,nu intmideaza),…iesi dintr-o cetate si pleci in alta,
      TOT PENTRU A MARTURISI,NU PENTRU A SLUJI FARA ROADE!
      cat despre marea prigoana,da, INCA NU A VENIT MOMENTUL,asa ca chibzuiti bine ,ca sa nu fiti sub certarea lui Hristos,a carui Evanghelie o cunoasteti.
      acum e vremea luptei,luptati cu vointa sfintilor,propovaduiti cu taria Apostolilor ,slujiti cu cutremur si folositi armele credintei.
      la lupta se merge cu curaj(nadejdea mantuirii),cu putere(Adevarul,sabia dreptatii),din dragoste fierbinte(Sfanta Cruce-jertfa cu dragoste si ascultare) .

      este vremea sa sune clopotele in tara a razboi,nu a sarbatoare.
      razboi este,mai cumplit decat bombele,mai distrugator decat o molima,
      razboiul este acum,aici.
      cei mai multi se vor trezi abia cand nu vor mai putea face nimic.

      Apreciază

  19. maxim said, on decembrie 5, 2016 at 3:08 pm

    Frate Vasile, poate reusesti sa faci un articol in care sa-i lamuresti pe PUTINII preoti neecumenisti, sa-si faca in liniste rugaciuni si slujbe in casa dimpreuna cu alti crestini, conform legii, ca sa nu stea cu grija ca legea ar putea sa le stea impotriva. In proprietatea privata a unui crestin, legea nu are voie sa intervina atata timp cat esti in parametri ei si ai Constitutiei. Un singur amanunt: acel grup care se roaga intr-o casa, in orice proprietate privata, trebuie sa semneze o adeziune la grup si adeziunile sa fie le ei in clipa in care sunt impreuna. Adeziunea e una simpla si formala, trebuie doar semnata: MA NUMESC CUTARE (NUME SI PRENUME), SI SUNT PARTE DIN GRUPUL (EXEMPLU) CRESTIN SFANTUL ILIE TESVITEANUL, GRUP CARE ARE ACELEASI CONVINGERI CRESTINE PENTRU TOTI MEMBRII. SEMNATURA, SI ASTA-I TOT.

    PENTRU UN GRUP RELIGIOS NU TREBUIE NICIUN ACT, NICIO AUTORIZATIE, NU TREBUIE RASPUNDERE JURIDICA, ACTE LA JUDECATORIE, NOTAR SAU AVOCAT. DOAR CA, GRUPUL, SAU LIDERUL GRUPULUI, NU POATE LUCRA CU ACTE, NU POATE AVEA STAMPILA, NU POATE ELIBERA ADEVERINTE, CERTIFICATE RELIGIOASE, NU POATE CERE DONATII DE LA STAT, ETC.

    Legea nr. 489/2006 privind libertatea religioasa si regimul general al cultelor

    Text preluat din Indaco Lege

    Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 11 din 08/01/2007

    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    Art. 5
    (1) Orice persoana are dreptul sa isi manifeste credinta religioasa in mod colectiv, conform propriilor convingeri si prevederilor prezentei legi, atat in structuri religioase cu personalitate juridica, CAT SI IN STRUCTURI FARA PERSONALITATE JURIDICA.

    (2) Structurile religioase cu personalitate juridica reglementate de prezenta lege sunt cultele si asociatiile religioase, IAR STRUCTURILE FARA PERSONALITATE JURIDICA SUNT GRUPARILE RELIGIOASE.

    (3) Comunitatile religioase isi aleg in mod liber structura asociationala in care isi manifesta credinta religioasa: cult, asociatie religioasa sau GRUP RELIGIOS, in conditiile prezentei legi.

    (4) In activitatea lor, cultele, asociatiile religioase si GRUPARILE RELIGIOASE au obligatia sa respecte Constitutia si legile tarii si sa nu aduca atingere securitatii publice, ordinii, sanatatii si moralei publice, precum si drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului.

    (5) Este interzisa prelucrarea datelor cu caracter personal legate de convingerile religioase sau de apartenenta la culte, cu exceptia desfasurarii lucrarilor de recensamant national aprobat prin lege sau in situatia in care persoana vizata si-a dat, in mod expres, consimtamantul pentru aceasta.

    (6) Este interzisa obligarea persoanelor sa isi mentioneze religia, in orice relatie cu autoritatile publice sau cu persoanele juridice de drept privat.

    Art. 6
    (1) GRUPAREA RELIGIOASA este forma de asociere fara personalitate juridica a unor persoane fizice care, fara nicio procedura prealabila si in mod liber, adopta, impartasesc si practica o credinta religioasa.

    Frate Vasile, vezi ca multa prostime se fereste sa auda de organizatie, fundatie sau grup religios, pentru ca sunt montati in duh comunist chiar de catre comunistii din apostata patriarhie. De aceea, aceasta prostime inca mai crede ca episcopii se vor trezi, ca nu sunt intru totul hotarati sa distruga Biserica (crestinii), preotii se vor trezi, mirenii se vor trezi si totul o sa fie bine… Oameni curentati! Sa faci te rog un articol pentru preotii care au intrerupt comuniunea cu ereticii in mod public, dar si pentru alti preoti care au facut sau vor face acest lucru dar nu in mod public si care vor sa-si faca randuiala in taina si liniste. Multi crestini fara ‘s’ o sa zica faptul ca astea vor fi schizme, bisericute, secte, grupari neortodoxe si ca tocmai asa se alcatuieste spargerea Bisericii lui Hristos. Dar este o eroare… Acelora trebuie sa le spunem: Tocmai BOR a provocat cancer in Biserica lui Hristos prin erezii, prin ruperea liturgica a Bisericii cu calendarul, tocmai BOR a relativizat si batjocorit toate dogmele prin ecumenismul din CMB, tocmai BOR a relativizat Preotia prin faptul ca a pus 10 preoti la o bisericuta, la o parohie de cateva sute de case ca sa se certe preotii, sa se urasca, sa nu aibe cum sa-si hraneasca familiile din acea parohie… Mai mult, in trecutul mai firesc si canonic al Bisericii Sfinte, preotii nu erau mutati de la unele parohii la altele, anual, la doi ani, tocmai pentru ca oamenii sa se invete si sa stea cu un preot toata viata acestuia. Transferul se facea greu, pe motive foarte intemeiate, cu vrerea si cererea preotului si cu stirea enoriasilor. Acum totul e TABULA RASA. Cine a facut acestea? BOR-aciunea! In plus, au hirotonit 1000 de preoti onorifici pe un judet pe care ii tine pe post de cantareti la strana, de soferi de dric (masina), de clopotari si nu ma mira de n-or fi si gropari. De ce? Tocmai ca sa relativizeze Preotia lui Hristos! Cine a facut acestea? BOR-aciunea!

    Acum iti cer iertare ca-ti sugereze eu ce subiecte sa abordezi in articolele tale, dar nadajduiesc sa fi inteles pericolul ce-l simtitm impreuna despre acest subiect, caci unii preoti chiar ar face slujba in casa sau in padure, dar nu cunosc legea statului. Sarmanii, ei nu cunosc nici legea Bisericii Sfinte, legea patriastica si scripturistica, de vreme ce multi imi spun ca episcopul este Persoana Duhului Sfant si ca fara episcop ei nu pot continua sa fie preoti. Apostazia este maxima, dar lumea nu poate sa vada. Ajuta-i tu pe cei care mai au inca vedere, claritate si putina sinceritate fata de Dumnezeu. Conform legii, tu te poti inchina si la usa din casa ta, e treaba ta, e treaba ta ca ai si alti 20 de ‘nebuni’ care fac acelasi lucru cu tine…desigur, prostii, incultii si indracitii nu vor intelege ce inseamna USA pentru noi crestinii… NIMENI NU VINE LA TATAL DECAT PRIN USA!

    MULTUMESC.

    Apreciat de 3 persoane

  20. maxim said, on decembrie 5, 2016 at 3:46 pm

    ” Parinte Ciprian, e adevarat ca o sa fiti chemat maine la episcopie pentru a da socoteala de nepomenirea episcopului eretic? Daca da, ne rugam ca in ceasul acela Duhul Sfant sa va invete ce trebuie sa spuneti! ”

    ” M-au chemat, acum am aflat detalii, să îmi întindă de fapt o cursă pe linie contabilă, să le duc toate actele parohiei și probabil apoi să mă lase în aer, plus o acuzație de ilegalitate financiară. Însă acum fac copii după toate actele, că văd că cu lupii degeaba vorbești frumos. Și nu mă las dus de nas. Oi fi eu în multe feluri, dar prost nu-s.”

    NIMENI NU VREA SA ASCULTE CE A ZIS PARINTELE PAPACIOC: ” CU DIAVOLUL NU SE STA DE VORBA! EL ARE ARME MAI MULTE SA TE NIMICEASCA ”

    INSA, UN PREOT O SA-MI ZICA: ” EU SUNT CU DUHUL SFANT SI PERSOANA DUHULUI SFANT ESTE ATOTPUTERNICA! ” DA, DA, ADEVARAT, INSA TU DAI DOVADA DE INCONSECVENTA SI COMPROMIS: PE DE O PARTE NU VREI PARTENERIAT ERETIC CU EI SI COMUNIUNE CU EREZIILE LOR, IAR PE DE ALTA PARTE MERGI LA JUDECATILE LOR…

    DAR SI MAI TARE ESTE UN ALT COMENTARIU AL UNEI DOAMNE (PE prieteniisfantuluiefrem.ro):

    ” Am fost chemata in audiența de catre ierarhul nostru care are toate calitatile unui lup descrise de Martyrik Appeal. M-am dus cu toată deschiderea pentru a primi un sfat noi cei care vrem să păstrăm credința ortodoxă așa cum am primito de la Sfinții Părinți, și m-am trezit că ierarhul îmi propovăduiește teologia haitei. Prietenii ierarhilor noștrii șunt ereticii, iar noi creștinii suntem dușmanii lor pentru că nu vrem să împărtășim teologia haitei chiar cu riscul de am fi sfașiați de acești lupi. Spre surprinderea mea acesti lupi nu se mai sinchisesc că noi știm că sunt direct lupi fără blană de oaie.”

    AUZITI ORBILOR AI ACESTEI LUMI: ” Spre surprinderea mea acesti lupi nu se mai sinchisesc că noi știm că sunt direct lupi fără blană de oaie ” AU AJUNS CALAII SA ASCUTA SECUREA LA POLIZOR IN FATA TA, IAR TU INCA ZICI CA O ASCUTE CA SA TAIE FLUTURI CU EA???

    Apreciat de 1 persoană

  21. JOS-CENZURA! said, on decembrie 5, 2016 at 5:41 pm

    Poze de la clubul din SUA , inainte de incendiu , arata mai ceva decat Colectivul de la noi! Se vede clar ca e mana ocultistilor , cate simboluri ascunse se pot observa , printre care si ochiul „illuminatilor” . Pare mai mult o incapere unde s-ar realiza vrajitorii si tot felul de inchinaciuni pagane (dracesti).

    http://stirileprotv.ro/stiri/international/imagini-din-clubul-mortii-din-america-inainte-de-incendiu-nava-fantoma-un-labirint-in-care-locuiau-zeci-de-oameni.html

    Apreciază

  22. enkidu said, on decembrie 5, 2016 at 8:03 pm

    ”Asa cum stim, pana la condamnarea lui Nestorie, Patriarhul Constantinopolului, Sfintii si de Dumnezeu insuflatii Parinti ai Sinodului al III-lea Ecumenic au primit ca fiind lucratoare toate hirotoniile si slujbele savarsite de Nestorie pana in momentul condamnarii lui si a ereziei lui de catre Sfantul Sinod, chiar daca acesta propovaduia erezia in public si o impunea prin forta si violenta. De aceea si noi credem ca in Sfanta Liturghie savarsita in Bisericile unde s-a semnat Creta, Duhul Sfant vine si preface painea in Trupul si vinul in Sangele lui Hristos.”
    Sa pesupunem ca nu va avea loc pana la sfarsitul lumii nici un sinod care sa condame sinodul din Creta. Asta inseamna ca Harul va cobora prin iconomie in bisericile semnatare in Creta pana la sfarsitul lumii?
    De obicei sinoadele ecumenice nu faceau decat sa confirme si sa generalizeze anatemele date de biserici locale. De exemplu:
    Primul Sinod Scumenic a validat anatema data asupra lui Arie de un precedent sinod din Antiohia prezidat de Sfantul Osius de Cordoba, al 2-lea Sinod Ecumenic a generalizat si confirmat anatema data lui Macedonie cu 20 de ani mai intr-un sinod local recunoscind in acelasi timp sinodul local tinut la Sirnum in 379, conciliu care condamna erezia arienilor si a macedonienilor,
    In cazul lui Nestorie, erezia lui a fost anatemizata de Sfantul Chiril intr-un sinod local tinut de acesta in 430, cu un an mai de vreme de cel de al III-lea Sinod Ecumenic, deci in timpul desfasurarii Sinodului 3 ecumenic, nestorianismul era deja anatema.
    In cazul monofizitismului, acesta a fost dat anatema intr-un sinod local tinut la Constantinopol de Sfantul Flavian cu 3 ani inainte de cel de al IV-lea Sinod Ecumenic.
    La fel si cu Sinodul V ecumenic. Intai au avut loc sinoade locale care l-au excomunicat pe papa Vigiliu si abia dupa s-a intrunit Sinodul Ecumenic.
    Sindul VI ecumenic a fost precedat de anatema data monotelismului de patriarhul Sofronie la un sinod local tinut in Ierusalim cu 46 de ani mai devreme.
    Calin constata bine mai sus ca exista deja o anatema data ecumenismului de catre ROCOR:

    Trebuie vazut in si Istoria Bisericii (necenzurata) cum s-a procedat in vremea ereziilor de dinaintea Sinoadelor Ecumenice care le-au anatemizat, dar stiu ca au existat si sinoade locale care anatemizau erezia (puteau fi si 2-3 episcopi, nu conta numarul), iar ereticii veneau si-i prigoneau facand sinoade talharesti, etc.
    Dar de ce ignora anatema ROCOR din 1983? Considera cumva ROCOR o Biserica invalida? Atunci de ce ii cinstesc pe Sf Ioan Maximovici, Serafim Rose, etc.?

    Ma gandesc ca un Sinod Ecumenic doua lucruri ar trebuie sa rezolve (printre multe altele) – sa recunoasca anatema data de ROCOR ecumenismului si sa rezolve problema calendarului refacand unitatea liturgica a Bisericii Ortodoxe.

    Apreciază

    • el said, on decembrie 5, 2016 at 8:24 pm

      ok si pana vine Sinodu magic, dati-ii inainte cu „haru” la ERETICI pe motiv ca sunteti nevolnici duhovniceste si NU ( vreti) sa pricepeti ca Dogma nu e treaba de iconomie si unde NU e Adevarul NICI Hristos NU ESTE nici NU sfinteste !

      Apreciază

      • Matiu Cosmin said, on decembrie 5, 2016 at 10:32 pm

        Ai citit pe fuga, „ankidu” spune ca multe din erezii erau deja sub anatema inainte de a fi condamnate de un sinod ecumenic, ca sinodul doar a confirmat. La fel si acum ecumenismul este deja sub anatema de rocor.

        Apreciază

      • el said, on decembrie 5, 2016 at 11:27 pm

        cosmin

        OK, mea culpa !

        Apreciază

    • calin said, on decembrie 6, 2016 at 12:24 pm

      ’’Ma gandesc ca un Sinod Ecumenic doua lucruri ar trebuie sa rezolve (printre multe altele) – sa recunoasca anatema data de ROCOR ecumenismului si sa rezolve problema calendarului refacand unitatea liturgica a Bisericii Ortodoxe.’’

      Exact asa ar trebui sa fie, asa cred si eu, dar:

      ’’Sa pesupunem ca nu va avea loc pana la sfarsitul lumii nici un sinod care sa condame sinodul din Creta. Asta inseamna ca Harul va cobora prin iconomie in bisericile semnatare in Creta pana la sfarsitul lumii?’’

      Asadar, nu ar trebui sa vedem atat de juridicist lucrurile dupa cum se spune in scrisoare; mai ales ca avem deja niste condamnari de care nu se tine seama: o condamnare sinodala (ROCOR) pentru ecumenism si cel putin una (anatema Sigilionului din 1583) pentru calendar. De aceea, in asteptarea sau nu a unui astfel de Sinod, trebuie sa ne ingradim de orice comuniune cu ereticii si ca ingraditi sa revenim la calendarul patristic, daca dorim sa fim ortodocsi pana la capat si sa ne mantuim. (Am spus, daca dorim, pt ca fiecare e liber sa faca ce vrea). Altfel, riscam sa prindem sfarsitul lumii sau pana atunci sfarsitul nostru personal in comuniune cu ereticii, tot asteptand un asemenea Sinod si vrajiti de cantecele de sirena ale ereticilor. Iar daca un astfel de Sinod pana la urma se va petrece totusi, foarte bine, se va recunoaste ca procedand asa -patristic de altfel- am ramas in Adevar.

      Apreciază

      • Matiu Cosmin said, on decembrie 6, 2016 at 4:08 pm

        In pidalion singurul canon se refera la calendar este cu schimbarea datei pastilor, data care acum nu este schimbata, ramane totusi anatema din 1583.

        Apreciază

      • calin said, on decembrie 7, 2016 at 2:22 pm

        Sunt 3 condamnari sinodale ale Patriarhilor Bisericilor locale in sinoade pan-ortodoxe, in 1583, 1597 si 1593 si in jur de 20 (nu mai stiu exact) de respingeri separate cunoscute, din partea unor Biserici locale, la presiunile politice venite din partea papistasilor, mergand pana in 1924. Chiar Biserica Autocefala Romana respinge eventuala schimbare a calendarului, in anul 1903! Datele mai pe larg intr-o carte scrisa in anii ’70 de un preot ROCOR, pe nume Vasil Sakkas, cu titlul The Calendar Question http://traditiaortodoxa.files.wordpress.com/2009/01/the-calendar-question-by-fr-basil-sakkas.pdf (parca pe la pagina 20 daca mai tin minte, dar oricum, toata cartea e de citit pentru a intelege ca avem de a face cu un intreg cuget al Ortodoxiei, nu cu o chestiune disparata sau conjuncturala). O condamnare indirecta (in sensul ”tuturor inovatiilor eretice ale papistasilor”, parca asa ceva) se mai face si in Enciclica Patriarhilor de la 1848, care e un raspuns dat ereticului papa – un adevarat monument de marturisire al Bisericii Ortodoxe si al Patriarhilor din acea vreme! (poate n-ar strica sa fie repostat vreodata si pe-aici pentru comparatie cu ce fac tradatorii de Hristos minciuno-episcopi de astazi! http://saraca.orthodoxphotos.com/biblioteca/enciclica_1848.htm ).

        Un lucru care nu prea se stie este ca primul care ar fi vrut sa introduca inovatia acestui calendar nou in Biserica a trait cu 250 de ani inaintea ereticului papa Gregorie: este vorba de ereticul Nichifor Gregoras, un invatat umanist, un pre-renascentist in Imperiul Roman de Rasarit (numit de occidentali ’’Bizantin’’), un eretic care s-a luptat impotriva Sfantului Grigorie Palama si invataturii ortodoxe despre energiile necreate si un militant activ pentru unificarea cu papismul. A fost in cele din urma anatematizat. Acest nou calendar a fost pana la urma introdus in papism de catre ereticul papa Gregorie (de aici si numele de gregorian) cu 250 de ani mai tarziu! Nu imi aduc aminte daca parintele Vasil Sakkas scrie despre asta in carte, parca nu. (Era parca intr-o carte a Ludmilei Perepiolkina, cea care a scris cartea Ecumenism, A Path To Perdition http://ecumenizm.tripod.com/ , dar nu-i mai stiu titlul).

        Dar introducerea calendarului nou ca urmare a conferintei masonului Metaxakis din 1923 are doua aspecte: primul aspect, calendarul gregorian in sine, condamnat de atatea ori de Biserica, iar al doilea aspect, scopul pentru care s-a facut aceasta schimbare. Scopul a fost aratat cat se poate de pe fatza in enciclica eretica a patriarhiei de Constantinopol din 1920 (o gasim la http://lumea-ortodoxa.ro/enciclica-patriarhala-si-sinodala-patriarhiei-ecumenice-din-1920/ )
        Asadar aceasta infama introducere a noului calendar a fost prima manifestare vadita a ereziei ecumenismului. Ea ramane un atentat la unitatea liturgica a Bisericii (la Ierusalim sa zicem se praznuieste Nasterea Domnului, in vreme ce in Romania, Boboteaza, in aceiasi zi cu papistasii si cu unii protestanti) si o incercare -reusita- de unire in duh cu ereticii! (sarbatorirea la aceiasi data impreuna cu ereticii, duhul ecumenist). Batjocura diavolului coapta de atatea sute de ani, reusita abia la inceputul secolului 20 de masoni deghizati in sutane, slugile lui!

        Sigur ca nu intamplator au ales masonii acest calendar papist, dar si daca sa spunem nu ar fi fost introdus acest calendar papist anatematizat deja, ci altul, sa zicem sumerian sau papuas sau unul cu totul nou, nascocit de ONU, etc. – adica oricare afara de cel Patristic, era acelasi lucru: s-a facut pentru ecumenism si a calcat in picioare invatatura despre calendarul liturgic a Sfintilor Parinti, batjocorind astfel Sfanta Biserica. Cred deci ca aceasta schimbare de calendar ar putea cadea foarte bine sub anatema contra ereziei ecumenismului, chiar daca textul anatemei ROCOR din 1983 nu o numeste explicit, fiindca este un rod otravit al acestei pan-erezii a tuturor timpurilor, ecumenismul, fiind prima manifestare vadita a acesteia.

        Apreciază

  23. Manuel Transmission said, on decembrie 5, 2016 at 10:42 pm

    – Viaţa fără cash
    https://trenduri.blogspot.ro/2016/12/viata-fara-cash.html

    Apreciază

  24. helen02elena said, on decembrie 5, 2016 at 11:11 pm

    Apreciază

  25. Manuel Transmission said, on decembrie 5, 2016 at 11:23 pm

    cititi cu mare atentie:
    – JAMES RICKARDS AVERTIZEAZĂ CĂ AUTORITĂŢILE PREGĂTESC ÎNGHEŢAREA PIEŢELOR ÎN FAŢA NOII CRIZE
    Va rezista civilizaţia într-o eră glaciară financiară?

    http://www.bursa.ro/james-rickards-avertizeaza-ca-autoritatile-pregatesc-inghetarea-pietelor-in-fata-noii-crize-va-re…&s=international&articol=312879.html

    Apreciază

  26. Iones said, on decembrie 5, 2016 at 11:52 pm

    OFF-TOPIC DESPRE VACCINAREA OBLIGATORIE

    Legea vaccinarii e aproape gata: Iata ce AMENZI risca parintii

    Proiectul legii vaccinarii, aflat in circuitul de avizare, prevede ca parintii care nu se informeaza despre vaccinare si nu isi asuma in scris refuzul imunizarii copiilor pot primi amenzi intre 1.000 si 2.500 de lei.

    In plus, daca pleaca din tara si nu lasa o persoana responsabila cu vaccinarea copilului, risca amenzi intre 2.500 si 5.000 de lei.

    Amenzile pot ajunge pana la 10.000 de lei in cazul institutiilor si cadrelor medicale care dau informatii gresite despre vaccinare, au declarat pentru News.ro surse din sistemul sanitar.

    http://www.ziare.com/viata-sanatoasa/vaccin/legea-vaccinarii-e-aproape-gata-iata-ce-amenzi-risca-parintii-1445568

    Ministrul Sanatatii: Parintii vor putea decide sa NU vaccineze copilul doar dupa ce se informeaza

    Ministrul Sanatatii, Vlad Voiculescu, a declarat, vineri, ca Legea vaccinarii este in stadiul avizarii, dar si ca aceasta prevede ca parintii nu vor avea obligatia de a-si vaccina copiii, in conditiile in care decizia lor va fi una informata.

    http://www.ziare.com/vlad-voiculescu/ministrul-sanatatii/ministrul-sanatatii-parintii-vor-putea-decide-sa-nu-vaccineze-copilul-doar-dupa-ce-se-informeaza-1445309

    Apreciază

  27. mikaella1983 said, on decembrie 6, 2016 at 1:02 am

    Imi place f. tare asta cu informarea. Dar ce inseamna, dupa regulile lor, sa te informezi? Ca eu pot spune ca m-am informat si ca in urma informarii am decis sa nu imi vaccinez copilul. Se pune ca is informata si scap de amenda sau prin ce „proceduri” de informare trebuie sa treaca un parinte?

    Apreciază

    • Spaceman said, on decembrie 6, 2016 at 12:30 pm

      @mikaella 1983
      „Procedurile” de informare despre care vorbești, se numesc „clisme pe creier”.
      Vezi aici:

      http://bit.ly/2g54zoZ

      Alte linkuri cu templul virtual din google maps:

      http://bit.ly/2gyBFhN

      http://bit.ly/2g4E3AQ

      http://bit.ly/2g54pxI

      Apreciază

    • costel said, on decembrie 7, 2016 at 11:50 am

      ei au nevoie de fapt de semnatura ta. daca, Doamne fereste, copilului tau i se intampla ceva rau (bolala usoara, boala grava, deces), se vor lega de semnatura ta si de faptul ca nu l-ai vaccinat, pentru a te pedepsi (amenda, puscarie, decadere din drepturi, etc), chiar daca acel „ceva rau” nu are nicio legatura cu vaccinul

      Apreciază

  28. sorin said, on decembrie 6, 2016 at 11:16 am

    Dupa mintea lor bolnava , informare va insemna sa stea de vorba cu parintii, sa le puna anumite intrebari, iar daca vor vedea ca sunteti ortodoxi adevarati vor sesiza protectia copilului, politia, fiindca sunteti o persoana periculoasa si il indoctrinati pe copil. Exact ce se intampla in Norvegia. S-a ajuns aici din cauza noastra a tuturor fiindca nu suntem cu adevarat cu Hristos , noi suntem cu Boca, cu Nil, nu luptam cu patimile, nu ascultam de Sfintii parinti, ba mai mult sunt unii ”marturisitori” care defapt sunt caldicei si cica duc o lupta de sustinere a familiei, de promovare a tot felul de candidati capcana in parlament si tot asa. Eu imi pun intrebarea: acesti ”marturisitori” chiar nu vad ca nu au nici o izbanda? Daca erau cu adevarat marturisitori intervenea si ajutorul lui Dumnezeu si se anulau legile astea si dispareau indivizii astia din prin conducerea tarii, iar amanarile puteau tine si zeci de ani nu luni sau 1 an cum se intampla acum.

    Apreciat de 1 persoană

  29. ioana L. said, on decembrie 6, 2016 at 3:11 pm

    Draga el
    nu mai scriu, dar ma gasesti la
    Mihael Marius, unde putem vorbi daca vrei
    Iti urez numai bucurii duhovnicesti de sfintele sarbatori.

    Apreciat de 1 persoană

    • el said, on decembrie 7, 2016 at 8:13 pm

      ioana L.

      unde e blogul acesta?

      Apreciază

      • ioana L. said, on decembrie 8, 2016 at 1:57 pm

        „el”cauta pe facebook Mihael Marius. Are un grup: „te lepezi de Arsenie Boca?” si un blog „Sfintiinugresesc”.

        Apreciază

      • el said, on decembrie 8, 2016 at 5:23 pm

        ioana L.

        nu am cont Facebook, o sa dau search cu goagàl … sa vedem ce gasesc

        Apreciază

      • el said, on decembrie 8, 2016 at 9:28 pm

        ioana L.

        …nu gasesc pe goàgal mare luru ! 😦

        oricum BUN VENIT in lume si in familia dv motanelului Ilie !

        Apreciază

  30. David said, on decembrie 7, 2016 at 2:18 pm

    Ortodoxia a fost întotdeauna o credință susținută de popor. Când poporul încă mai avea frica lui Dumnezeu, și credea învățăturii Mântuitorului și Sfinților Părinți, erezia nu avea aproape nicio șansă să se răspândească și să intre in sânul Bisericii.

    Dar, încet încet, oamenii au uitat Predania și au urmat învățăturilor străine, care sunt astăzi oferite din plin in filme, in cărți, școli și universități ba chiar și in familie. Din acest amalgam de idei, care formează o babilonie în mintea omului, a vedea lucrurile in lumina adevărului, este aproape imposibil. Numai o adâncă smerenie și o dragoste sinceră pentru Hristos, il poate aduce pe om mai aproape de Dumnezeu ca să ii descopere și la cunoștiinta Adevărului să il aducă.

    Din păcate insă, puțini mai sunt cei care aleg drumul ăsta, căci este tarea anevoios, și calea este mult prea strâmtă. De aceea, ne putând suporta învățătura cea sănătoasă, oamenii și-au grămădit învățători după poftele lor, întorcându-și auzul de la adevăr, și abătându-se către basme. (cf II Tim 4:3-4)

    Mulți spun astăzu „nu mai sunt vremurile părinților noștri, dacă am fi în acele vremuri, alta ar fi măsura” … uitând că Hristos este același, ieri și azi și in veci.

    Dar cei care iubesc mai mult slava oamenilor decât slava lui Dumnezeu, se justifică în fel și chip, spunând că pentru a nu se „pierde atât amar de lume, și ca Biserica să nu devină ‘sectă’ (confundând grav termenul de sectă cu cel de minoritate), sunt dispuși să dea oricând învățătura cea dreptă pe oricare alta le apare in cale.

    Și așa, acum renunțând la o singură credință, mâine la un singur botez și poimâine la un singur Domn, este hulit Dumnezeu, și se relativizează Adevărul.

    Am văzut odată un aviș, in care erau doi tineri goi, asemenea lui Adam și Evei in rai, pe care scria mare: „Dumnezeu este dragoste”. Este vorba când de aceeași dragoste de care se vor prinde când se va vrea unirea tuturor religiilor. Dar nu o dragoste de Dumnezeu, căci unii sunt atei, nici o dragoste de semeni, căci mulți sunt egoiști și individualiști, nici o dragoste pentru adevăr, căci toți vor fi îmbrățișat minciuna, ci o dragoste pentru pentru lumea aceasta trecătoare, pentru toate faptele păcatului. Acesta este liantul care ii aduce pe toți in aceeași horă, intr-o lume a apostaziei și a haosului, imtr-o lume lipsită de conștiință și de Dumnezeu.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.