SACCSIV – blog ortodox

PRIGOANA la Manastirea VARATEC

Posted in Uncategorized by saccsiv on noiembrie 25, 2016

Un numar de maicute de la celebra Manastire Varatec refuza sa participle la slujbele unde sunt pomeniti Ierarhii ecumenisti. Asta nu inseamna ca stau la televizor, ci ca se duc saracutele pe unde stiu ele ca sunt preoti ce au interupt astfel de pomeniri.

Iar asa ceva nu poate fi trecut cu vederea, asa ieri ca au fost chemate la un soi de sedinta, unde, staretul de la Sihastria, exarhul Nichifor si stareta lor, le-au certat si batjocorit timp de o ora si jumatate, iar la final li s-a pus in vedere ca in termen de 10 zile sa se razgandeasca sau vor fi date afara din Manastire.

Si cum ele n-au nici un gand sa se lase reeducate, asteapta momentul cand hotararea respectivilor se va executa in forta, cu jandarmii.

Una dintre ele chiar a si prins astfel de momente in viata sa, cand duba neagra isi facea treaba. Era vremea bolsevicilor. Acum e vremea cui?

 

57 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gabriel said, on noiembrie 25, 2016 at 10:06 pm

    A prigonitorilor școliți de bolsevici…

    Apreciază

  2. Templier said, on noiembrie 25, 2016 at 10:18 pm

    Fratilor,a inceput prigoana peste Tot in lume

    Apreciază

    • guti flo said, on noiembrie 26, 2016 at 9:35 am

      Este bine a nu se confunda catolicismul cu ortodoxia si a nu se da astfel de exemple, intre ortodocsi si catolici este diferenta ca de la cer la pamant si nu exista comuniune cu ei sub nici o forma in privinta credintei, nu o spun eu, ci sf parinti. Astfel de exemple tind sa bata spre ecumenism si cel care este mai putin documentat cade in plasa . Ca sunt prigoniti ?!…asa este, dar nu pt adevar! si cand spun adevar, ma refer la Mantuitorul nostru Iisus Hristos si nu la problemele care le au ei acolo, Adevarul il gasesti numai in ortodoxie.
      Mai multa atentie ! S au tot facut articole pe acest site pt a intelege ca nu trebuie sa amestecam ortodoxia cu erezia!
      Doamne ajuta

      Apreciază

      • Ionut said, on noiembrie 26, 2016 at 12:13 pm

        Da, cum sa nu? Sa ne inchidem undeva intr-un turn de fildes si sa-i privim de sus pe altii, pe motiv ca sunt eretici si ne doare fix in cot de ceea ce se intampla la ei.
        Adevarul e universal si ar trebui sa ne intereseze sa-i aducem pe ceilalti la Adevar nu sa privim impasibili atunci cand se arunca noroi in ceea ce a mai ramas bun la ei si care poate reprezenta fermentul „recuperarii” lor.
        Lipsa de comuniune nu poate sa justifice nepasarea.
        Dupa cum se vede, participarea BO in CMB si la miscarea ecumenista nu i-a readus pe ceilalti la Adevar, desi asta ar fi trebuit sa telul reprezentantilor BO. In schimb, propaganda si lobby-ul homo au lucrat continuu pana cand i-au transformat in irecuperabili pe cei din tarile nordice.

        Apreciat de 1 persoană

      • melitina said, on noiembrie 26, 2016 at 12:44 pm

        Da . Si la Creta , au semnat pentru casatorii mixte .

        Apreciază

  3. diogene said, on noiembrie 25, 2016 at 10:20 pm

    In primul rand legea nu da voie sa evacuezi pe nimeni iarna,asa ca pana la primavara,maicutele pot sa stea linistite ca jandarmii nu au nici o sansa in acest sens.Apoi sa le fie rusine celor care vor sa le faca rau doar din cauza ca ele nu fac nimic altceva decat ca iau atitudine in fata marelui(cu m mic) sinod din Creta…

    Apreciază

    • el said, on noiembrie 26, 2016 at 4:20 am

      diogene

      legea asta e pt mirenii europeni occidentalu care nu-si pot plati chiria si nu pot fi evacuati din case intre noembrie si martie
      aici e vorba de Romanica CURVA BATRANA si APOSTATA si de CRESTINI ORTODOCSI de EILTA= monahi/monahii …. si cu ei DRACII au socoteli „speciale”
      comunistii au fost mici copii de gradinita fata de ANTICRISTII de azi din beserica.srl

      „staretza” iosefina SCAMATOAREA e sora CAZATURII APOSTATE de ioachim bacauanul !

      Apreciază

  4. […] Prigoana si tulburari peste tot in lume! […]

    Apreciază

  5. Ortodoxia neschimbata said, on noiembrie 25, 2016 at 10:43 pm

    Este exagerata faza cu jandarmii. Nu exista temei legal ,decat daca exista o hotarare judecatoreasca. Jandarmii nu au competenta sa dea afara maici din manastire.

    Apreciat de 1 persoană

    • el said, on noiembrie 26, 2016 at 6:35 am

      te pui cu indracitii?
      legea in Ro e pentru prosti, pentru smecheri e legea junglei abuziv-aleatorie !

      si daca ceste SFINTITE MAICI vor fi alungate (abuziv desigur) din manastire NOI TREBUIE sa avem grija de ele ( material) !

      FRATILOR sa avem grija de aceste femei( SUROSRILE NOASTRE VREDNICE) SFNTITE ca de ochii din cap !.
      ca de MAICILE/nascatoarele noastre caci femeia e madular neputincios in lumea APOSTATA si de NU o vom sprijini PACAT vom avea !

      Apreciat de 4 persoane

    • Pąʍvo said, on noiembrie 26, 2016 at 9:33 am

      Nu cred ca e deloc exagerata. Noi am fost scosi cu doua masini de politie. Ce-i drept dupa somatie si amenintari.

      Apreciat de 2 persoane

  6. s2side said, on noiembrie 25, 2016 at 10:44 pm

    Este tot vremea bolsevicilor evrei doar ca sub o forma tacita, si eu unul personal cred ca si nazismul a fost promovat de elita evreiasca ca sa aibe scuza de a cere teritoriul israel si ca evrei raspanditi in toata lumea sa accepte emigrarea acolo dupa o trauma ca holocaustul. Din pacate istoria se repeta, si se repeta pentru ca istoria adevarata nu e cunoscuta de indeajuns de multi.

    Apreciază

  7. Pąʍvo said, on noiembrie 25, 2016 at 11:05 pm

    Si la Frasinei au incercat cu multa viclenie si deocamdata n-au reusit. Doar doi au fost inselati.
    Da. Sunt mai multi care nu mai merg la slujbe. Irineu, Emilian si Varsanufie doar prostii si fricosii va mai pupa mana aia semnatara de erezie! Cand doriti, va stau la dispozitie pentru o noua certare. Fiindca dialogul e rezervat doar pentru eretici si pagani.

    Apreciat de 2 persoane

    • el said, on noiembrie 26, 2016 at 5:32 am

      Pamvo

      … nu mana ci LABA( COPITA DESPICATA de animal NECURAT ) (draceasca)/ calarita de DRACI ! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Pąʍvo said, on noiembrie 26, 2016 at 10:30 am

        Daca unul din ierarhii semnatari se indreapta in cele din urma si isi recunoaste public greseala incepand prin marturisire sa invete drept cuvantul adevarului, ii saruti mana ? 🙂

        Apreciază

      • el said, on noiembrie 26, 2016 at 7:30 pm

        Pamvo

        DA !
        atunci devine mana sfintita !.. . dar pana atunci e laba/copita de animal NECURAT 🙂

        Apreciază

  8. melitina said, on noiembrie 25, 2016 at 11:14 pm

    Stareta Eusefina, este sora lui Ioachim de la Roman asa ca …

    Apreciază

    • Radu said, on noiembrie 26, 2016 at 12:38 am

      Deci si ea este nepoata Parintelui Ioanichie Balan!?

      Apreciază

      • melitina said, on noiembrie 26, 2016 at 12:51 pm

        Da sunt nepoti de-al nu stiu catelea . Dar nu s-au inteles bine cu Parintele Ioanichie Balan . Ereticul de la Arhiepiscopia Romanului, se folosea de numele Parintelui Ioanichie , numai cand il aranjea pe el .

        Apreciază

    • Maxymos said, on noiembrie 26, 2016 at 12:39 am

      E ”monsenioră” adică…

      Apreciat de 2 persoane

  9. Sluga netrebnica said, on noiembrie 26, 2016 at 12:35 am

    @ Ortodoxia neschimbata

    Cand s-a dat ordin politic sa se treaca la calendarul papist (ecumenist n.m.) in Romania, mii de episcopi, preoti, monahi si mireni au fost prigoniti, amenintati, batjocoriti, aruncati afara din biserici si manastiri, batuti, arestati, torturati, unii chiar ucisi. Toate acestea doar pentru ca nu au vrut sa accepte aceasta viclenie a schimbarii calendarului.
    Atunci, prigoana s-a facut cu uneltele sistemului, printre care si jandarmeria.

    De ce crezi ca acum ar fi exagerat?

    Cei care le dau ordine pseudo-ierarhilor sunt aceasi care pun la cale razboaie, masacre sau chiar incendii in locuri publice, spre exemplu intr-un club.

    Apreciat de 1 persoană

    • un ins dintre atatia said, on noiembrie 26, 2016 at 10:16 am

      „Cand s-a dat ordin politic sa se treaca la calendarul papist (ecumenist n.m.) in Romania, mii de episcopi, preoti, monahi si mireni au fost prigoniti, amenintati, …”

      De unde ai scos MIILE de episcopi, bre?!

      Hai, mai usurel cu alarma, ca oricum schimbarea calendarului din 1924 nu egaleaza schimbarea dogmelor din Creta-2016, e o falsa paralela.
      Si nici stilistii botezati, rasbotezati si re-re-hirotoniti nu mai pot pretinde ca mai apartin de Biserica cea Una a Crezului, de care s-au despartit prin schisma. Insa „stau la recuperare”, poate pica vreunii din Ortodoxie in schisma lor, acum cu tulburarea din Creta.

      Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 26, 2016 at 10:22 am

        un ins dintre atatia

        Probabil se referea la „mii de episcopi, preoti, monahi si mireni”, toti cei insirati acolo.

        Apreciat de 1 persoană

      • un ins dintre atatia said, on noiembrie 26, 2016 at 10:53 am

        Saccsiv,
        Chiar si asa, tot da cu virgula.
        A fost UN (1) singur episcop in Romania, si acela pensionar, care din frustrari personale si dupa multi ani de la schimbarea (cu adevarat miseleasca) a calendarului a „trecut” la stilisti, mai „hirotonind” Inca doi „episcopi” de-ai lor.
        Iar astazi, „urmasii” lor cauta sa apuce cu viclenie sufletele slabe smintite de talharescul sinod cretan.
        Sa fie clar: Stilistii sunt schismatici.
        Calendarul nu e dogma. Paralela 1924-Creta 2016 e tendentioasa. Noi ramanem ortodocsi, nici la dreapta nici la stanga nu ne abatem.

        „Singur Ortodoxia!” a zis Avva Arsenie Papacioc.
        Deci nu: „Singur Calendarul!”

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 26, 2016 at 12:35 pm

        un ins dintre atatia

        Eu am dus lupte grele pe internet cu stilistii.

        Apreciază

      • Theodor L. said, on noiembrie 28, 2016 at 1:22 pm

        Insule,

        Citeste cu atentie cartea mea „O piatra pentru Goliat” si iti vei da seama ca schimbarea calendarului din 1924 este radacina buruienii ecumenismului care a iesit la suprafata in 2016. Totodata, acolo am dovedit fara dubii ca problema calendarului este si o problema de dogma.
        Pe scurt:
        Calendarul iulian este cel corect si din punct de vedere astronomic, iar calendarul gregorian este un calendar astrologic care nu corespunde realitatii miscarii luminatorilor in cer. Domnul a pus in luminatorii din cer simbolurile Sale, mai ales simbolul crucii (vezi acolo) si al Imparatiei Sale. In calendarul iulian corect si real astronomic al Sfintilor Parinti de la Niceea aceste simboluri in care este ancorata intreaga creatie a Domnului se implinesc perfect. In calendarul astrologic si gresit al papistasilor aceste simboluri nu se mai implinesc.
        Crezand ca este corect calendarul demonic, astrologic papistasesc, noi respingem simbolurile Domnului si ne batem joc de El. Astfel ne lipsim de ajutorul Domnului si dam voie duhurilor necurate sa intervina si sa ne faca sa credem si sa operam ca normale toate silniciile din lume asupra Ortodoxiei, vezi istoria dintre 1924-2016.
        Asta ca sa nu mai spui impreuna cu Parintele Cleopa ca schimbarea calendarului nu e problema de dogma. Si nu numai asta este oful meu impotriva Parintelui Cleopa. Adu-ti aminte ca tot el l-a calugarit pe Ciobotea. Pomul bun il cunosti dupa roade. Iar roada calugaririi de catre Parintele Cleopa a d-lui Ciobotea este faptul ca ultimul si-a facut cariera fulminanta prin girul acestuia si in Creta niciun sinodal roman n-a miscat in front impotriva ecumenismului. Oare nu stia Parintele Cleopa cu ce alifii a fost uns in strainataturi Ciobotea atunci cand l-a calugarit la comanda ca sa ajunga urgent patriarh? Daca citesti Memoriile defunctului Bartolomeu Anania vei realiza ca sigur stia.

        Apreciază

    • pcmouse said, on noiembrie 26, 2016 at 5:58 pm

      esti cu stilistii de slatioara acum?

      Apreciază

  10. Cristina said, on noiembrie 26, 2016 at 2:21 am

    Templier, Oare ce se intampla exact in acel video ? Oare ce vor tinerii care repeta la nesfarsit Santa Maria ? Batrana aceea care il abuza pe unul din tineri , parca era diavolul ….

    Apreciază

  11. […] Un numar de maicute de la celebra Manastire Varatec refuza sa participle la slujbele unde sunt pomeniti Ierarhii ecumenisti. Asta nu inseamna ca stau la televizor, ci ca se duc saracutele pe unde stiu ele ca sunt preoti ce au interupt astfel de pomeniri. Iar asa ceva nu poate fi trecut cu vederea, asa ieri ca au fost chemate la un soi de sedinta, unde, staretul de la Sihastria, exarhul Nichifor si stareta lor, le-au certat si batjocorit timp de o ora si jumatate, iar la final li s-a pus in vedere ca in termen de 10 zile sa se razgandeasca sau vor fi date afara din Manastire. Si cum ele n-au nici un gand sa se lase reeducate, asteapta momentul cand hotararea respectivilor se va executa in forta, cu jandarmii.Una dintre ele chiar a si prins astfel de momente in viata sa, cand duba neagra isi facea treaba. Era vremea bolsevicilor. Acum e vremea cui? https://saccsiv.wordpress.com/2016/11/25/prigoana-la-manastirea-varatec/ […]

    Apreciază

  12. Apa trece, pietrele rămân. said, on noiembrie 26, 2016 at 8:13 am

    Nu e corect sa spun, dar am citit azi Acatistul Sfântului Mare Mucenic Mercurie. E de folos în astfel de situații. Măcar prin rugăciuni sa fim alături de ei.

    Apreciat de 1 persoană

  13. Radu Humor said, on noiembrie 26, 2016 at 10:07 am

    Apreciat de 1 persoană

  14. pcmouse said, on noiembrie 26, 2016 at 10:13 am

    offtopic.un copil pe fb solicita ajutorul nostru

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100014225383966

    Buna ziua oameni cu suflet..fac un apel la dvs..ma numesc Andreea am 11 ani si am un frate de 7 ani Ionel. Fratele meu are probleme de sanatate ..a facut 2 operatii pana acuma si mai are de facut…s a nascut cu o malformatie ..mama a avut un accident acum 12 ani si inca a ramas cu urmari si o doare piciorul si merge greu..daca aveti jucarii,hainute …ramase de la copii dvs care nu le mai folositi sau le au ramas mici le primim cu drag pentru ca se apropie sarbatorile si ne dorim si noi ceva de Mos Nicolae..Mos Craciun pentru ca ne am bucura foarte mult…ma puteti contacta in privat..sau nr lui mama 0740825628

    Apreciază

    • Pąʍvo said, on noiembrie 26, 2016 at 12:10 pm

      Te-a angajat Teodot la asistenta sociala ? Daca vrei sa le faci un bine, nu te ruga la Boca sa le ajute.

      Apreciază

      • pcmouse said, on noiembrie 26, 2016 at 6:04 pm

        piei

        Apreciază

      • el said, on noiembrie 27, 2016 at 7:41 pm

        pcsoarece

        mai rozatoare obraznica NU itii e rusine sa vorbesti asa cu in calugar care NU a trait viata ta TAVALITA?

        …ia aminteste-ti de cate ori AI CHEMAT tu DRACII ? crezi ca asta ramane FARA sechele?

        Apreciază

      • ortodox☦traditionalist said, on noiembrie 28, 2016 at 5:18 am

        @el

        Lasa-l ca daca nu vede femeie o zi incepe sa planga. Iar daca trece un an se sinucideAZA cu cablul de la soarece. 🙂

        Apreciază

    • Ionut said, on noiembrie 26, 2016 at 10:57 pm

      pcmouse

      Nu e frumos nici asa, nici asa. Presupun ca ai vrut sa zici „piei de gaina” 🙂

      Apreciază

  15. Ionut said, on noiembrie 26, 2016 at 12:18 pm

    Stiu ca in catolicism lacasul de cult apartine autoritatii clericale. In Ortodoxie, lacasul de cult (biserica) apartine comunitatii. Poate vreun staret sau episcop sa dea afara pe cine vrea, dupa cum are chef (legal vorbind)?

    Apreciază

    • guti flo said, on noiembrie 26, 2016 at 2:23 pm

      Ionut, tu esti ortodox ori catolic!? De ce trebuie sa dai exemplu mai intai pe catolici, ca mai apoi sa afli un raspuns ortodox??
      Referitor la raspunsul tau de mai sus despre adevarul universal, este simplu…atata timp cat omul nu intelege ca Adevarul nu este cel pe care il mosteneste de la parintii lui, neamul sau tara in care sa nascut( mai putin cei care sau nascut ortodocsi si au inteles ortodoxia)..sau dupa mintea lui, ci el este dupa cum Hristos ni la relevat..degeaba incerci sa te bazezi pe ” fermentul recuperari lor”…bazeaza-te mai degraba pe ce ne invata sf apostol Pavel : „de omul eretic dupa intaia si a doua mustrare departeazate” , pt ca altfel riscam sa cadem in plasa ecumenismului asa cum au facut ierarhii nostri in frunte cu patriarhul, pe motivul dialogarii si al motivului tau ..repet, „fermentul recuperarii” . Adevarul este universal.. asa este! dar ca sa demonstrezi ca esti in Adevar, trebuie sa-l marturisesti si sa-L accepti asa cum este, nu dupa mintea ta sau mostenirea spirituala pe care ai avut-o, asa cum am mai spus. Nu este om care sa isi doreasca Adevarul si sa nu-l fi aflat…asta este punctul principal pe care il vrea Dumnezeu de la noi..sa il doresti pe Dumnezeu asa cum este El. Asa ne traduc sf parinti ..dorinta cea mai mare a lui Dumnezeu atunci cand sa rugat in gradina Ghetsimani a fost „ca toti pe care ii i ai dat sa te cunoasca pe Tine singurul Dumnezeu adevarat si pe Iisus Hristos pe care L-ai trimis”. In felul asta se descopera Dumnezeu, daca esti dispus spre Adevar, lucru pe care catolicii nu il au deocamdata..dovada este staruinta lor in erezie. Eu cred ca este bine ca sa ne rugam pt ei ca sa vina la cunostinta Adevarului, iar nu sa dam exemple pe ei.
      Doamne ajuta.

      Apreciază

      • Ionut said, on noiembrie 26, 2016 at 11:14 pm

        Guti Flo

        Sunt ortodox si in mare parte ai dreptate in ceea ce afirmi, dar ceea ce mi-a placut la catolici este atitudinea absolut corecta fata de avort si de divort (dar Jorge Bergoglio e pe cale sa distruga si asta). Si ma doare si mi-e ciuda ca singurele tari unde mai e interzis avortul sunt catolice. Iar in Filipine divortul e permis numai pentru musulmani.
        Catolicii din Italia au asociatii care salveaza femei din ghearele proxenetilor si asociatii care se ocupa de nou-nascutii abandonati.
        In plus, acum cativa ani un pastor luteran din nord (din Suedia, parca) a zis in public ca homosexualii sunt cancerul societatii contemporane, fapt pentru care era sa faca si puscarie.

        Apreciază

      • Ionut said, on noiembrie 26, 2016 at 11:18 pm

        Exemplul de mai sus l-am dat in ideea ca si la noi ierarhii si staretii au inceput sa se comporte din acest punct de vedere ca si cum ar fi catolici, adica sa considere ca biserica e mosia lor proprie si dau afara pe cine vor dupa cum au chef.

        Apreciază

    • gheorghi said, on noiembrie 27, 2016 at 1:19 pm

      Confunzi binele facut „din fire” – caci omul a fost facut BINE de Dumnezeu, cu binele facut dupa Cuvant si pentru credinta dreapta. Enumeri elemente de rationalitate care inseala gandirea desi aparent „stau in picioare”.
      –––––-
      Despre „proprietate” – cand BOR accepta sa mearga un Preot sa slujeasca intr-o cladire – chiar incorect orientata, cu alta arhitectura decat cea con-SACRA-ta… acea cladire intra nu doar in administrare ci in proprietatea BOR.
      Nu la fel e in strainatate unde regimul legal in care se practica religia cu diferitele credinte este diferentiat.
      De exemplu, se infiinteaza o asociatie non-profit (unii le recunosc religioase, spirituale altii „culturale”) si acesteia ii este alocat un preot care poate fi salarizat de asociatie, de BOR (in cazul romanilor), mixt… dar clafirea, terenul, toate bunurle administrative si de cult apartin asociatiei.
      Asociatia nu este insa „parohie” si nici nu este delimitata teritorial intr-un anumit areal. Este si dificil cand jurisdictia civila si sea canonica difera iar ortodocsii din Apus sint ingaduiti fie de secularismul statal, fie de Clerul religiei statului – cum sint sectantii din tarile nordice.
      Vezi cum este stabilita legatura intre Bisericile surori BOR si Arhiepiscopia Ortodoxa din America
      Episcopia Ortodoxa Romana din America, Arhiepiscop Nathaniel Popp, cea americana care „tine” si de OCA – majoritara rusa (unii spun ca ar fi „modernista”, legata de comunisti.)
      Nu este vorba de Arhiepiscopia Ortodoxă Română în America și Canada – Nicolae Condrea fiind [tocmai] facut Mitropolit dupa ce a semnat in Creta iar „locotenentul” sau – de asemenea semnatar „total” cretan – Casian de Vicina tocmai a fost facut Arhiepiscop al Canadei (doar), entitate noua,

      Apreciază

      • Ionut said, on noiembrie 27, 2016 at 4:28 pm

        Nu m-am referit la situatiile diverse intalnite in afara Romaniei, ci la ceea ce se intampla in tara. In urma cu mai bine de 15 ani am urmarit la tv o emisiune in care tocmai asta se discuta, diferenta dintre ortodocsi si catolici in ceea ce priveste dreptul de proprietate asupra lacasului de cult. Se spunea ca la noi cladirea lacasului de cult (biserica) apartine comunitatii, pe cand la catolici apartine clerului (preot, episcop etc.).
        Intrebarea era deci urmatoarea: cui apartine de fapt lacasul de cult si cine are ultimul cuvant in ceea ce priveste acceptarea sau alungarea cuiva din acesta? In cazul manastirii, lacasul de cult nu apartine de fapt obstii si nu obstea, in intregul ei, hotaraste daca pleaca cineva sau numai staretul?

        Apreciază

      • el said, on noiembrie 27, 2016 at 7:06 pm

        Ionut

        si chiar crezi ca la ABUZURIE CRONICE din Ro ar mai avea vreo relevanta raspunsul la intrebarea ta?

        who cares ?( zic cei „puternici” ai lumii, inca pentru PUTIN vreme, pana vor vedea MOARTEA si IADUL de care NIMENI) NU va putea sa-i scape!) ) … ca anticristii sunt azi „pe val” si impart „dreptatea” dupa pofta lor satanica !

        Apreciază

  16. STOP RFID ( Viorel Ghica ) said, on noiembrie 26, 2016 at 12:25 pm

    Apreciază

    • Mihai said, on noiembrie 26, 2016 at 6:28 pm

      Pai ce așteptări să mai avem de la clanul băcăuanul?! Iar pa MAICUTA să nu o mai mire pt ca aceștia sunt școliți pe vremea bolșevicilor

      Apreciază

  17. ultimate2050 said, on noiembrie 26, 2016 at 4:19 pm

    Fratilor : ce spune Mantuitorul nostru ,Domnul IIsus Hristos in cea de a noua fericire pe Muntele Maslinilor : „FERICITI VETI FI VOI CAND VA VOR OCARI SI VA VOR PRIGONI SI VOR ZICE,TOT CUVANTUL RAU IMPOTRIVA VOASTRA –ATENTIE– MINTIND PENTRU MINE,BUCURATO-VA SI VA VESELITI CACI PLATA VOASTRA MULTA ESTE IN CERURI .Mintind ca ca sunt cu ,, Adevarul ,, ne vor prigonii si ne vor vinde !!! Prin rabdare si marturisire ne vom mantuii sufletele noastre ! AMIN.

    Apreciat de 1 persoană

  18. Sluga netrebnica said, on noiembrie 27, 2016 at 3:06 pm

    @ un ins dintre atatia

    In primul rand, atunci cand am vorbit de prigoana pentru trecerea la calendarul papist, m-am referit la mii de oameni: episcopi, preoti, monahi si mireni, si nu la mii de episcopi, cum intentionat ai incercat tu sa sugerezi.

    Este necesar sa citesti istoria BOR si mai ales vietile sfintilor romani.
    Catalogarea ca „stilist” a unei persoane care aduce in discutie viclenia trecerii la calendarul papisto-ecumenist, denota ca nu cunosti mai nimic din ortodoxie.

    Dupa mintea ta, Sfantul Ierarh Calinic de la Cernica a fost schismatic.
    Dupa mintea ta, Muntele Athos este schismatic.
    Dupa mintea ta, Sf. Ioan Iacob Romanul de la Hozeva, a fost schismatic.

    Alexandru Ioan Cuza, impreuna cu staful politic au vrut sa treaca la calendarul papist inca din acele vremuri. Insa incercarea aceasta a adus mare nemultumire in popor. Pentru a linisti poporul, Dimitie Bolintineanu a cerut sa se intruneasca un consiliu bisericesc, in speranta ca acest consiliu va arata ca trecerea la calendarul papist-gregorian nu are nici-o legatura cu dogmele si astfel va linisti nemultumirea poporului.
    Episcopul Dionisie Romano s-a impotrivit cu inversunare introducerii noului calendar, fapt pentru care a fost destituit.
    Dar in sala unde se adunasera toti ca sa discute si sa voteze aceasta viclenie, era prezent si Sfantul Ierarh Calinic de la Cernica. Acest mare Sfant al nostru, s-a ridicat in picioare si a zis ca el, „Calinic de la Cernica, cu cei faradelege nu se va numara”, dupa care a plecat din sala.
    Asa a renuntat domnitorul Cuza la introducerea noului calendar.

    La schimbarea calendarului in Grecia, toti nevoitorii din Muntele Athos s-au opus si au intrerupt pomenirea patriarhului pe o perioada care a durat 50 de ani. Muntele Athos tine si acum calendarul vechi, iulian.

    Sfantul Ioan Iacob Romanul de la Hozeva a plecat din Romania in 1936, tocmai din cauza schimbarii calendarului. A plecat in Ierusalim la Locurile Sfinte pentru ca acolo se pastreaza calendarul ortodox neschimbat moştenit de la Sfinţii Părinţi ai Bisericii de Răsărit.

    Si sunt inca multe exemple de acest fel.

    In Romania, schimbarea calendarului s-a facut fortat, fara acceptul populatiei si fara acceptul majoritatii clerului, fapt pentru care au fost prigoniti episcopi, preoti, monahi si mireni.

    Apreciază

  19. guti flo said, on noiembrie 27, 2016 at 3:07 pm

    Ionut
    Doamne ajuta, ai dreptate, din pacate asa este, noi ortodocsi fiind ,nu mai luam nici-o atitudine, cel putin asta ne arata „mai marii bisericii” , dovada sunt faptele lor, ca la vorbe nu-i intrece nimeni! Ce ne ramane de facut este sa luam atitudine pe plan personal..sa nu tacem, sa scoatem la lumina ori de cate ori este nevoie adevarul, despre tot ceea ce ameninta mantuirea noastra.
    Trebuie sa fim atenti ca ecumenisti exploateaza la maxim evenimente ca acestea si vin cu propuneri ..sa fim uniti ca impreuna sa „razbim” , sa nu mai fie avorturi sa nu mai fie ura, etc,etc..aici se concentreaza ei cel mai tare. Sub forma asta a iubirii si infratirii ei vor sa ne amestece cu minciuna…este adevarat ca avortul este un pacat f grav, dar asta nu inseamna ca trebuie sa sa uneasca adevarul cu minciuna(ortodox cu catolic,protestant etc).Exista o lege morala pt tot omul fie el drept slavitor,ateu sau eretic etc (vezi coalitia pt familie) in care toti suntem de acord ca a omora pe cineva este in afara oricarei legi, fie de natura religioasa fie morala, dar trebuie inteles ca credinta ortodoxa este mai presus de orice principiu moral si suntem datori a o pastrata nepatata si neintinata indiferent de situatie. Asa ne indeamna sf parinti.
    Poate tu stii toate astea dar le scriu si pt mine si pt cei ce nu le stiu.
    Doamne ajuta

    Apreciat de 1 persoană

  20. sorin said, on noiembrie 28, 2016 at 11:26 pm

    Frate Vasile te rog frumos sa faci un articol despre deasa impartasanie. Este un subiect arzator. https://www.youtube.com/watch?v=CyckO2mzmts

    Apreciază

  21. sorin said, on noiembrie 28, 2016 at 11:28 pm

    Majoritate preotilor antiecumenisti isi indruma ucenicii catre impartasania deasa, ceea ce este un mare pericol. Adica ii salvezi pe oameni de la erezie , dar ii bagi in alte pacate grele

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.