Saccsiv – Weblog

Scrisoare deschisa catre parintele Claudiu Buza: FERITI-VA

Posted in Uncategorized by saccsiv on Noiembrie 22, 2016

Doamne ajuta, parinte drag!

Caci parinte sunteti inca, indiferent de “caterisiri”:

IERARHUL ECUMENIST degeaba CATERISESTE pe PREOTUL ANTI ECUMENIST, caci NU ESTE VALABILA acea caterisire

Si drag imi sunteti, cum drag imi este orice preot ce apuca pe drumul realei marturisiri.

Aceasta scrisoare cuprinde si multa informatie ce, evident, nu va e straina, dar e necesara cititorilor mai noi si incepatori ai blogului meu sau de pe unde va mai ajunge acest text. Iertare.

Bine ati venit!

Unde? Pe front. Aici nu se mai teoretizeaza doar, aici e razboi. Si ca la orice razboi, avem dusmanul, pe care-l stim, in cazul nostru stalpii mondiali ai ecumenismului anti ortodox. Avem si tradatorii, anume Ierarhii ecumenisti, niste simple marionete. Adica ceea ce se vede. Dar ca in orice razboi, avem si ceea ce nu se vede: spioni, intrusi si profesionisti ai dezbinarii. Si nu in ultimul rand, o teribila ispita, venita direct de la diavol, de obicei din dreapta. Despre partea asta mai putin vizibila ingaduiti va rog sa vorbesc.

Din acest punct de vedere, cu ce putem compara luptatorul de pe acest front? Cu cel ce, reusind sa reziste ispitelor grosiere (curvie, alcool, etc.) ajunge la manastire, de unde, la ceva vreme, ia calea pustiului, unde nimereste intr-un teribil razboi nevazut.

Asadar, ca unul dintre putinii vechi combatanti ce a mai ramas in acest razboi, cu smerenie, voi atrage atentia asupra catorva pericole. Si subliniez: am spus putinii vechi, nu putinii combatanti, deoarece dintre cei vechi, majoritatea au clacat sau chiar au intors armele.

  • Dupa anuntul public, multi se vor baga in seama cu dumneavoastra. Nu-i stiti. N-aveti de unde. Iar cei despre care vi se pare ca-i stiti, pana la urma, de cand ii stiti? Indubitabil, in aceasta multime vor fi si cativa intrusi, adica baieti cu treaba. Ce-i de facut? Vorbiti cu toti. Nu aveti incotro, caci nu puteti porni pe drumul suspiciunii de tipul: “unul din 10 imi vrea raul, deci nu mai vorbesc cu nici unul dintre cei 10”. Dar incepeti cernerea. Cum?
  • Din start feriti-va de barfitori si calomniatori. Aia cu zvonistica, care stiu ei “sigur” ca X e asa iar Y e pe dincolo. Dar niciodata nu aduc dovezi. Mai ales in cazul in care acei X sau Y sunt vechi pe frontul anti ecumenist si anti cip. Deobicei asupra lor au loc aceste atacuri, iar tot deobicei aceste atacuri vin din partea unora care se dadeau cu cercul sau cel mult erau scolari cand cei vechi deja duceau lupte grele.
  • Feriti-va de cei ce dezbina. E evident ca nu putem fi toti din tabara traditionalista de acord in absolut toate chestiunile. Ele se pot discuta, chiar daca mai taios uneori, dar in momentul in care astfel de chestiuni secundare sunt promovate de catre unii ca fiind “principale”, doar pentru a crea pozitii ireconciliabile, adica tabere in randul taberei, adica dezbinare, atunci sa stiti ca respectivii sunt cu treaba. Foarte multa treaba …
  • Feriti-va de cei ce baga otrava in prajiturele. Astia sunt cei mai greu de depistat si e nevoie uneori de mult timp pentru aceasta, deoarece in proportie de 90% discursul lor e bun si cu el si incep. Dar si cand baga otrava …
  • Mai sus am vorbit despre profesionisti. Exista insa si intrusi grosieri. Acestia au invatat pe de rost doua trei fraze de castigare a increderii dar la primul test mai serios pica. Se pricep insa foarte bine la intrigi.
  • Pe internet exista grupuri intregi de rataciti ce se straduie sa bantuie pe la rubricile de comentarii ale blogurilor ortodoxe. Nefericiti cu mintea imbacsita de doctrina new age sau de mesaje revolutionare sau de “invatatura” a tot soiul de “sfinti”. Si ei vor navali pe blogul dumneavoastra. Si ei au cateva fraze de castigare a increderii. Iar daca vor simti miros de sange, adica daca vor constata ca pe blog se razboiesc fratii intre ei, se vor implica masiv si vor face ravagii.
  • Feriti-va de cei ce va perie.
  • Feriti-va de cei ce in prima fraza va lauda iar in a doua dau cu noroi in camarazi.

 

Tagged with:

12 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. STOP RFID ( Viorel Ghica ) said, on Noiembrie 22, 2016 at 6:38 pm

    UN PREOT RATACIT

    Apreciază

  2. Mihai said, on Noiembrie 22, 2016 at 6:47 pm

    Curaj Părinte Drag, si luciditate multă căci nu vor întârzia să apară și lingilusitorii care sunt extrem de vicleni, ați pornit o luptă extrem de grea si cu ft multe obstacole

    Apreciază

  3. ovidiu said, on Noiembrie 22, 2016 at 9:00 pm

    Eu sunt nou pe toate blogurile ,dar ma rog la IISUS HRISTOS SI LA MAICUTA LUI SA-MI DEA PUTERE SA DUC ACEASTA LUPTA IMPOTRIVA ECUMENISMULUI PANA LA VICTORIA FINALA!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Ioana said, on Noiembrie 22, 2016 at 10:27 pm

    Doamne ajuta! Parinte Claudiu sa Il urmati pe Hristos si sa biruiti toate ispitele! Multumim Domnului ca se arata slujitorii Sai!

    Apreciază

  5. Ioana said, on Noiembrie 22, 2016 at 11:37 pm

    Mai am o nelamurire: cum trebuie sa procedam cu acei preoti care au intrerupt pomenirea pe nestiute dar nu vor sa iasa din sistem in sensul ca se spovedesc la preoti ecumenisti sau mai participa din cand in cand la nunti, botezuri cu alti preoti ecumenisti? E bine sa mergem la slujbele lor, pentru ca au intrerupt pomenirea, desi n-au avut curaj sa rupa toate lanturile? Eu sunt foarte rezervata fata de aceasta atitudine. Mai ales ca de frica foarte f- foarte rar poate mai pomenesc si episcopul cand vine vreo „inspectie”. Pe de alta parte acesti parinti trebuie sprijiniti cu toata puterea! Eu deocamdata ma gandisem ca nu stiu daca e bine sa mergem la slujbele lor desi nu pomenesc, dar ca trebuie sa ii vizitam, sa vorbim cu ei si sa ii sustinem!

    Pentru ca altfel, daca nu au suficienta tarie sa se lepede de lucrurile intinate fara ajutorul altora, vor continua sa se teama si sa faca compromisuri pana la a abandona lupta, pentru a nu ajunge in situatia:

    De ce au tacut preotii si monahii anti ecumenisti?
    https://saccsiv.wordpress.com/2016/10/02/de-ce-au-tacut-preotii-si-monahii-anti-ecumenisti/

    Multumim enoriasilor curajosi ai parintelui Buza! Dumnezeu sa Ii conduca pe Calea Mantuirii!

    Sf. Efrem Sirul (+379)

    „Vai acelora care se intineaza cu blasfemiatorii eretici! Vai acelora care batjocoresc Dumnezeiestile Scripturi! Vai de cei citi murdaresc sfinta credinta cu eresuri sau incheie vreo intelegere cu ereticii!”

    Apreciază

    • Mihai said, on Noiembrie 23, 2016 at 1:47 am

      Ioana, apropo de Preoții la care faci tu referire, aceștia trebuiesc încurajați să treacă aceste obstacole cu condiția să aibe si ei bunăvoința si in acelaș timp să conștientizeze că decât Mântuitorul Hristos este calea ci nu ,,ierarhii” apostati care sunt si vremelnici si vai si amar de pielicica lor de nu se vor trezi la realitate si se vor cai de păcatele iereziilor

      Apreciază

    • Cristina said, on Noiembrie 23, 2016 at 9:36 am

      Nu numai ca trebuie sa mergem la slujbele lor si sa-I parasim pe preotii cei lasi si ecumenisti , dar trebuie si sa -I ajutam financiar pe preotii prigoniti ,,cu cat putem fiecare ca sa -I ajutam sa -si faca un loc de slujire . Daca avem constiinta si chiar ne pasa de sacrificiul lor , trebuie sa-I ajutam . Cine are minte , sa ia aminte .Suntem chemati doar cei care avem credinta nelimitata . Cei ce se indoiesc sa ramana afara si sa continue doar sa dea din gura ….

      Apreciază

  6. ion hodor, said, on Noiembrie 23, 2016 at 9:13 am

    Ortodoxie sau moarte-asa scrie pe steagul negru de pe turnul Sf M-ri Esfigmenou ,Sf M unte Athos,Doamne ajuta parinte Claudiu,deci ptr ortodocsi sant doua variante!

    Apreciază

  7. David said, on Noiembrie 23, 2016 at 9:23 am

    Saccsiv
    Mai era părintele Steinhardt ortodox?

    Căci ia uite ce scrie in Jurnalul Fericirii, pg 165, ed.Polirom, 2008:

    „Cei trei preoți [un preot ortodox și doi greco-catolici, n.ed] se sfătuiesc între ei, apoi vin să mă intrebe, ce vreau să fiu, catolic sau ortodox? Le răspund fără șovăială că ortodox. Foate bine. Mă va boteza călugărul. Dar cei doi greco-catolici vor asista la botez, și ca un omagiu pentru credința lor și, ca dovadă că înțelegem cu toții a da viață ecumenismului într-o vreme în care Ioan al XXIII-lea e pe tronul pontifical, voi rosti crezul în fața preoților catolici. Toți trei imi cer să mă consider botezat in numele ecumenicității și să făgăduiesc a lupta – dacă-mi va fi dat să ies din inchisoare – pentru cauza ecumenismului mereu. Ceea ce făgăduiesc din toată inima.”

    Apreciază

    • Matiu Cosmin said, on Noiembrie 23, 2016 at 9:00 pm

      Eu am citit Jurnalul fericirii si este acolo o marturie de ecumenism grava (poate atunci nu se stia asa mult ca si azi). Cat timp nu este promovat ca sfant, ca si Arsenie Boca, a fost un calugar cu unele greseli dar au ramas in urma lui si lucruri bune. Dumnezeu sa il ierte

      Apreciază

  8. el said, on Noiembrie 23, 2016 at 5:03 pm

    „Osteneala obştii Mănăstirii Paltin de a aduna şi de a duce mai departe cercetările teologice privitoare la Sinodul din Creta, de a apăra Învăţătura Ortodoxă în faţa alunecărilor cretane, a primit astfel o nouă binecuvântare arhierească. Armonia dintre Î.P.S. Teofan Savu şi Î.P.S. Ierόtheos Vlachos dă nădejdi bune de îndreptare a alunecărilor cretane. Bucurându-se de tot ceea ce s-a făcut şi se face bine, Mănăstirea Paltin va încerca mai departe, în duhul Părintelui Justin Pârvu, să ajute la ferirea de orice înfăţişare a răului, astfel încât, toate cercetându-se, să se păstreze doar ce este bun.
    Sursa: Mănăstirea Paltin Petru Vodă”

    adica totul e bine si frumos pe calea cea buna si celofan se puoa in bot si e de o teapa cu ieroteos vlahos!

    asadra MARS GLOATE la pomenitorii de ERETICI, mai ales ai lui celofan savu … ca e KOSHER !

    NO COMMENT !

    Apreciază

  9. Asla said, on Noiembrie 23, 2016 at 6:42 pm

    Saccsiv, poate faci un articol pe tema asta:

    3 motive pentru care Sinodul din Creta este tâlhăresc. Ce vor semna astăzi ierarhii noștri?

    1. Acceptarea teologiei botezului și a teoriei ramificațiilor

    Mitropolit Hierotheos Vlachos: „… textul final (art „Relațiile Bisericii Ortodoxe cu restul lumii”) este unul diplomatic. Acesta se distinge prin „ambiguitatea creativă”, după modul în care a fost întocmit, căci conține argumente care pot fi primite de ambele părți. Cred că îi nemulțumește atât pe ortodocși cât și pe heterodocși. Este impregnat de teologia botezului și, indirect dar clar, de teoria ramificațiilor. Se îndepărtează încet dar sigur de principiul exclusivității și se mișcă înspre principiul incluziunii. După cum știm, principiul exclusivității afirmă că Biserica Ortodoxă este Una Sfântă, Sobornicească și Apostolească, în timp ce principiul incluziunii afirmă că există mai multe Biserici în care botezul este recunoscut ca valid. Pentru aceasta sunt purtate aceste dialoguri, ca să se ajungă la unitate din acest punct de vedere.
    Cu alte cuvinte, conform principiului incluziunii – hotarele canonice și sacramentale nu sunt aceleași, conform principiului exclusivității.”

    2. Introducerea metodologică a principiului papal și neputința de a sesiza erezia:

    Părintele Peter Heers: „La acest sinod s-a practicat și promovat o nouă formă de papalitate, în care primatele Bisericilor Locale au operat ca „primele între egale”, dar și ca „papi” peste episcopii lor. Aceasta s-a putut vedea din practica neortodoxă și fără precedent a limitării votului la primatele Bisericilor Locale. Așa cum a remarcat un episcop: „Fără posibilitatea votului, singura diferență între episcopii ortodocși prezenți și observatorii diferitelor confesiuni heterodoxe fost că primii [episcopii ortodocși] au avut posibilitatea să se adreseze public, deși foarte pe scurt…” În Creta, orice referire la schismă sau erezie a lipsit cu desăvârșire.
    În cel mai eretic dintre veacuri, în care sincretismul și New Age-ul sunt la mare cinste și vrăjmașul „umblă ca vodă prin lobodă”, la Sinodul din Creta au fost numite biserici până și bine-cunoscutele erezii condamnate de Sinoadele Ecumenice din trecut.”

    3. Deformarea ecleziologiei ortodoxe având ca rezultat „legitimizarea ecumenismului”:

    Dr. Pr. Dimitrios Tselenghidis: „… prin votul ierarhilor în favoarea art.6 „Relațiile Bisericii Ortodoxe cu restul lumii”, prin care a fost introdusă ecleziologia dublicitară și schizofrenică din punct de vedere spiritual și teologic, se subminează și se deformează caracterul Uneia Sfinte, Sobornicești și Apostolești Biserici, se deschide larg ușa către toate ereziile creștine, se legitimizează la nivel sinodal pan-erezia ecumenismului, și practic vorbind, se deformează ecleziologia ortodoxă – definită cu mare precizie teologică la cel de-al doilea Sinod Ecumenic în Simbolul de Credință sau in Crez.
    Astfel, darul duhovnicesc al deosebirii duhurilor, fundamental pentru înaintestătătorul duhovnicesc, s-a arătat a lipsi cu desăvârșire la cei care au votat în favoarea textului disputat. Acesta este deoarece ei confundă Duhul Sfânt cu duhurile necurate, nedeosebind – practic – Duhul Sfânt care dă viață trupului teandric al Bisericii de duhurile necurate care stăpânesc aceste erezii.”

    Sursa: https://youtu.be/9-Nfn9ISZC0

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: