SACCSIV – blog ortodox

MOSTRA: Viitoarea CARTE ELECTRONICA DE IDENTITATE a romanilor va fi de dimensiunea unui card bancar. Va fi si CARD BANCAR?

Posted in Uncategorized by saccsiv on noiembrie 7, 2016

buletin electronic

Iata ce putem citi la GovITHub a publicat imagini cu prima mostra a viitoarei carti electronice de identitate a romanilor. FOTO de pe Pro tv:

GovITHub, programul guvernamental prin care specialisti IT dezvolta proiecte pentru administratia publica a postat pe Facebook prima mostra a viitoarei carti electronice de identitate.

De cativa ani autoritatile pregatesc introducerea unui nou act: cartea electronica de identitate.

„Prima mostra a viitoarei carti electronice de identitate e in testarea bursierilor #GovITHub! Spoiler alert: e de dimensiunea unui card bancar!”scrie GovITHub.

Comentariu saccsiv:

   Stim ca viitoarea carte electronica de identitate va fi si card de sanatate:

Un deputat vrea urgent CARTI DE IDENTITATE CU CIP. Nu se renunta la ideea corelarii lor cu CARDURILE DE SANATATE

Ca in Estonia:

Electronic ID Card

De ce de marimea unui card bancar? Va fi si card bancar?

Ca in Nigeria?

NIGERIA: card biometric de identitate cu care se pot face si plati electronice …

Sau Emirate?

Emirates ID cards used as bank cards

Apoi vor proceda precum in Franta:

Franta: GIGANTIC FISIER de date biometrice, adrese, e-mailuri, etc, pentru 60 milioane de cetateni (toti francezii de la 12 ani in sus). Adica buletinul, pasaportul si toate informatiile despre fiecare vor fi intr-un singur fisier

Dupa care asa …

Video: PRIMUL ROMAN CIPUIT? Patrick Kramer ii baga un cip in mana lui George Buhnici la Internet and Mobile World

 

60 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. paul said, on noiembrie 7, 2016 at 11:55 pm

    Cartea mea de identitate expira in 2020. Sa mi-o schimb acum sa mai castig niste ani? Ce parere aveti?

    Apreciază

    • Mirela said, on noiembrie 8, 2016 at 12:23 am

      S-ar putea ca şi regionalizarea să fie un prilej utilizat de sataniştii de la conducerea ţării pentru schimbarea documentelor actuale cu unele noi. Personal, nu prea cred că dacă pe un act făcut acum scrie că e valabil 10 ani de acum înainte, chiar va fi. La cât de tare văd că se precipită lucrurile, sunt sceptică, dar părerea mea e că poţi să încerci manevra cu un act nou.

      Apreciat de 1 persoană

    • doareu said, on noiembrie 8, 2016 at 12:34 am

      Poti incerca, dar la un moment dat tot o sa dea vreo lege sau ceva prin care sa oblige toti cetatenii sa aiba de-astea noi cu cip, chiar daca cele vechi nu au ajuns la data expirarii.

      Pe langa asta, nu cred ca poti pur si simplu sa-ti schimbi buletinul inainte sa expire – dar s-ar putea sa ma insel, eventual intereseaza-te. Oricum, in caz ca nu merge si vrei totusi sa-l schimbi, trebuie sa-l declari distrus / deteriorat (in cazul asta cred ca trebuie sa-l si dai inapoi la administratie), pierdut sau furat. Din cate stiu, daca-l declari furat e mai complicat, trebuie dat anunt in monitorul oficial, etc.

      Apreciază

      • el said, on noiembrie 8, 2016 at 8:08 pm

        doareu

        asa este!
        vor impune la un moment dat cu divrese „justificari” PRESCHIMBAREA actelor de idetitate vechi care INCA mai sunt valabile.

        Apreciază

    • octoviv said, on noiembrie 8, 2016 at 12:53 am

      Părintele Adrian Făgețeanu despre actele electronice 2009 01 20:

      Apreciat de 1 persoană

    • Alin said, on noiembrie 8, 2016 at 1:00 am

      Asa gandeam si eu acum cativa ani cand mi faceam planuri, dar m-am gandit ca ei sunt asa vicleni ca vor vrea sa schime toate buletinele vechi cu cele noi, cat mai repede si nu vor mai astepta data expirarii. Ii cred in stare, sunt in joc enorm de multi bani dati pe aceste carduri satanice! Acum faceti cum credeti (dar merita incercata varianta dvs, este o solutie), dar sa nu va mire ce am scris mai sus. Ne putem trezi cu orice, oricand, de oriunde! Se grabesc, totul a devenit foarte rapid! Dumnezeusa aiba grija de noi! Amin.

      Apreciază

    • Dorel said, on noiembrie 8, 2016 at 9:10 am

      DA! N-o sa castigi niste ani pentru ca o sa le schimbe ei gratuit si obligatoriu DAR POATE vei castiga niste saptamani, luni sau 1 an. Poate 2 ani. Cum o vrea Dumnezeu, insa garantez ca vei castiga niste timp si o sa iti ajute caci buletinul actual fiind act de identitate emis de statul roman, cu termen de valabilitate, nu poate fi anulat asa usor. Caci tu ai platit pentru eliberarea lui (taxa CEC) si statul roman s-a obligat sa il declare valabil pe perioada inscrisa pe el, ca un contract cu statul. Statul insa condus de necurati va spune ok nu-l anulam, dar ti-l preschimbam gratuit CA ASA TREBUIE, CA ASA FAC TOTI EUROPENII. Totusi e interpretabil cum si nu te pot forta asa oricum. Clar ca te vor forta, probabil cu salariul cumva ulterior sau ca nu poti beneficia de asigurarile de sanatate, dar sigur vei castiga putin timp. Dumnezeu sa te aiba in grija!

      Referitor la cartea de identitate, sau buletinul cum ii zicem toti, vreau sa inteleaga toti, ca ACESTA ESTE ACT DE IDENTITATE.
      Cardul de sanatate NU ESTE ACT DE IDENTITATE dar poate forta omul.
      Permisul de conducere este ACT DE IDENTITATE.
      Cardul bancar NU ESTE ACT DE IDENTITATE dar poate forta omul (salariul).
      Pasaportul ESTE ACT DE IDENTITATE.

      Am scris asa ca sa intelegeti diferenta intre ACT DE IDENTITATE si oricare alt document, DAR TOATE TE FORTEAZA LA CEVA si o sa revin mai jos la asta caci E UN JOC DE SAH. Deci avem 3 acte de identitate recunoscute oficial de statul roman: buletinul, permisul si pasaportul.
      Altele nu exista si nu sunt recunoscute dpdv legal.

      PROFETIA SPUNE CA NIMENI CARE NU ARE SEMNUL FIARE NU POATE VINDE SAU CUMPARA.
      Asta inseamna ca IDENTITATEA persoanei se leaga de BANI.
      Adica din momentul in care un ACT DE IDENTITATE devine CARD BANCAR.
      Daca asa se va intampla, atunci buletinul o sa fie si card bancar apoi acestea fiind unite, trebuie doar sa mai fie incrustate (HARAGMA) sub piele sau pe piele (tatuaj poate).

      Daca buletinul ar avea cip si ar fi si permis auto, pasaport, card de sanatate si orice altceva MAI PUTIN CARD BANCAR, atunci acest lucru ar fi ingrijorator la fel de mult cum este acum un pasaport cu cip.
      Dar daca ACTUL DE IDENTITATE devine si CARD BANCAR vorbim de lepadare. Stiu ca exista o profetie, si aici rog pe cine stie sa o posteze, in care se vorbeste despre niste oameni care stau in Fata Lui Hristos la Infricosatoarea Judecata si au in maini niste „tablite” pe care scrie lepadare.
      DACA AVEM UN BULETIN CARE E SI CARD BANCAR, ATUNCI VORBIM DESPRE ACEA TABLITA NEGRESIT.
      E adevarat ca nu este inca insemnare fizica, pe corpul uman, dar insemnare cu semnatura noastra este cu siguranta. INSEMNAREA FIZICA PE CORP O SA FIE ULTIMUL PAS, DAR INTRE BULETINUL CARE ESTE CARD BANCAR SI INSEMNAREA FIZICA …. NU O SA MAI EXISTE PASI INTERMEDIARI.
      ____________________________________________________________

      ACESTE LUCRURI TREBUIE ADAUGATE IN ARTICOLUL DE MAI SUS SAU DISCUTATE INTR-UN ALT ARTICOL SEPARAT … NEAPARAT!
      Pentru noi acest lucru este mai important decat razboiul mondial. Caci inselarea este aratata in titlu „de marimea unui card bancar”. Palarie intr-un picior, ghici ciuperca ce-i?
      La inceput acest buletin nu o sa fie si card bancar si multi il vor lua DAR NU SE VOR LEPADA.
      Insa il vor face si card bancar ulterior ca INTR-UN JOC DE SAH, la fel cum un pion ce inainteaza usor poate deveni cea mai puternica piesa de pe tabla.
      Iar cand o sa il faca card bancar ATUNCI dracul DA SAH SI OMUL ALEGE, renunta sa il mai foloseasca sau „silit fiind” va alege sa foloseasca buletinul ca pe un card bancar caci multi vor spune ca NU ESTE LEPADAREA FINALA.
      FINALA?!
      Finala o reprezinta unirea acestei spurcaciuni cu corpul fizic, dar (rog inca o data sa aduca cineva acea profetie cu tablitele) ca dracul joaca sah cu noi si intotdeauna inainte de mat exista niste pozitii de sah, la care trebuie sa gandesti foarte bine.
      Caci asa vor fi multi care vor spune ca nu e lepadarea finala si „fiind siliti” vor folosi acest BULETIN CARD BANCAR.

      Deci sunt 2 pasi, intai sa fie buletin sa il ia cat mai multi.
      Si apoi sistemul il transforma in card bancar. CINE VREA sa il foloseasca ca un card bancar. Nu cu forta, ci asa diplomatic.

      ESTE CERT CA ACEST BULETIN TREBUIE SA DEVINA SI CARD BANCAR.
      DAR CINE IL VA AVEA SI IL VA FOLOSI, SE VA MAI PUTEA OPUNE INSEMNARII?
      SI DACA SI CU CIPUL dracul VA JUCA LA FEL SAH? INTAI SA FIE DOAR UN SOI DE BULETIN SI APOI CARD, CAND DEJA E SUB PIELE?
      CACI dracul VA FOLOSI O SIRETENIE MAXIMA, CA SA INSELE SI PE CEI ALESI.

      ________________________________________________________

      DOAMNE AJUTA SI LA MULTI ANI TUTUROR CELOR CU NUME DE ARHANGHELI!
      DUMNEZEU SA FIE CU VOI!

      Apreciat de 1 persoană

      • Dorel said, on noiembrie 8, 2016 at 10:27 am

        Am gasit textul pe care v-am rugat sa il cautati:
        https://saccsiv.wordpress.com/2014/11/28/rugaminte-pentru-cunoscatorii-limbii-ruse-ce-se-zice-in-aceasta-filmare-despre-pozitia-bisericii-ortodoxe-ruse-despre-pasapoartele-biometrice-si-colectarea-datelor-personale/#comment-242451

        Cred ca e foarte important sa cunoastem profetia lui Zinovia de la 1666 caci acest text „si au venit cei insemnati pe mina dreapta sau pe frunte de satana, si toti aveau in miini tablite, cred ca atuncea nu stiau de carduri si a zis, tablite, pe care era scris lepadare”…
        ACEST TEXT NE LEAGA DIRECT DE BULETINUL CARD BANCAR!!!!!

        _____________________________________
        slava said, on noiembrie 28, 2014 at 10:00 am

        REZUMAT. In Moldova peste un milion de persoane au primit deja pasapoarte biometrice. Codul personal inseamna identificarea omului din 7 miliarde, iar biometria inseamna legatura dintre om si sistemul de informare, pentru controlarea fiecarui om, deoarece se introduce in toata lumea biometria anume pentru control total. Care e problema duhovniceasca? atrageti atentia in apocalipsa se spune asa incit nimeni sa nu poate cumpara sau vinde decit numai cel care are numarul sau semnul fiarei sau numarul numelui lui. orice aparat orice scaner identifica persoana dupa numar sau cip sau bar-code care este mai in orice document. Exista posibilitatea primirii pe corp a semnului fiarei in momentul fotografierii pentru actele biometrice, deoarece in anul 1999 Thomas … a primit patentul care ii da dreptul sa puna pe corpul uman bar-coduri invizibile pentru operatiuni financiare, acum faceti compartie „incit nimeni sa nu poata cumpara sau vinde” nu inseamna asta acealeasi operatiuni financiare. Cel mai important este ca chiar daca nu se pune semnul fiarei la primirea actelor biometrice, cu actul biometric deja acest lucru va fi inevitabil, deoarece, sistemul de protectie a datelor este foarte slab, astfel oricine va putea face un pasaport cu datele tale pe cip, si cu ajutorul lor sati vinda apartamentul, masina, astfel va fi nevoi de ceva mai sigur adica, punerea pe mina dreapta sau pe frunte a unui bar-code sau a unui cip care sa fie in corpul uman sau pe corpul uman, pentru siguranta totala. Exista o profetie de prin anul 1666 a lui Zinovia… despre apocalipsa care spune cam asa: si au venit cei insemnati pe mina dreapta sau pe frunte de satana, si toti aveau in miini tablite, cred ca atuncea nu stiau de carduri si a zis, tablite, pe care era scris lepadare. Actele biometrice la moment se introduc masiv in orice tara in toata lumea, sub diferite forme, adica poate fi pasaport strain poate buletin, poate card de sanatate. Faptul ca in Moldova se dau pasapoarte numai biometrice este foarte rau si nu se poate in nici intrun caz
        Ce tine depre pozitia bisericii.
        Intrebarea despre primire codurilor cipurilor sau a oricaror acte a fost ridicata de multe ori din anii 90 in cadrul BORU( biserica ortodoxa rusa, din care face parte si moldova) ultima avind loc in februarie 2013, si niciodata nu sa dat binecuvintare la primirea oricaror acte, sau sa dati acordul la colectarea si prelucrarea datelor personale.
        IN Moldova la primirea oricarui act la moment. sau a unui cont bancar, sau sa intri la studii se cere acordula la colectarea datelor personale, care e pozitia Dvs?
        Acordul la colectarea datelor are urmari si duhovnicesti deoarece ei spun ca e chestia in informatie dar duhovniceste este intrebarea in „Acord”(adica benevol) Omul poarta raspundere pentru ce face, si pentru cu ce este deacord. Colectarea datelor inseamna operatiuni cu informatia ta, iar operatiunea cu informatia ta inseamna controlul lor, adica tu dai dreptul sa schimbe totul despre tine inclusiv si viziunile tale, si tu singur tiai dat acordul la preluclarea informatiei. Altfel spus le dai procura generala pentru controlul tau. Numadecit are efecte duhovnicesti. Legislatia privind datele personale este cam aceeasi in toate statele si teza principala suna cam asa” colectarea datelor personale este interzisa fara acordul persoanei cu exceptia cazurilor stabilite de lege” Astfel ne putem apara cind ni se cere acordul precum „spunetine ce lege va obliga ca voi sa cereti acel acord de la mine, adica concret datine articolul, sau ce sanctiuni prevede legea daca eu nu dau acordul, nici intro tara nimeni nu va va da raspuns corect, si mai departe se poate de dus in judecata, noi am reusit in Ukraina timp de 3 ani multe dintre aceste ordine sa fie anulate, da a fost greu am dus multe lipsuri dar neam cistigat drepturile.
        Sa stiti ca daca nu era important acest lucru ei nu cheltuiau miliarde pentru implimentarea acestor sisteme, ei au creat sisteme de urmarire si control asupra omului, de la voi se cere numai acordul, Domnul nea dat libertatea vointei, si nu ne poate nimeni schimba decit prin minciuna sau cu forta, in cazul dat e vorba de minciuni.
        Vreau sa rog toata Moldova ortodoxa sa continuati sa aveti activitati sociale, sa le sustineti si sa nu va lasati niciodata, acolo unde nu mai putem ne va ajuta Domnul. Ce putem face sa facem ( ex sa scrim scrisori de refuz la colectarea datelor) sa nu lenevim, chiar daca avem multe de indurat. Domnul are cel mai drept cintar si orice actiune a noastra e importanta, Aducetiva aminte cuvintele mintuitorului „Cine va rabda pina la urma se va mintui”
        P.S. eu mam staruit sa va traduc cam motamo, dar cca 80-90 procente din tot ce a spus, miaduc aminte intrun alt film despre Scerbaniuc el facea asa o comparatie, ca sfintiilor primelor secole ce li se cerea, si anume li se cerea acordul, numai ca atuncea prin violenta, acuma prin minciuna

        Apreciat de 1 persoană

  2. sorin said, on noiembrie 8, 2016 at 12:03 am

    pai daca dispar banii. Vin baietii cu un card universal. Iar cine va refuza va avea probleme

    Apreciază

    • pcmouse said, on noiembrie 8, 2016 at 9:19 am

      cine va refuza va manca pamant!si va simti gust de cartofi prajiti probabil,fara frica!ce atata teama.bucurati-va!

      Apreciat de 1 persoană

      • Mihail said, on noiembrie 8, 2016 at 2:04 pm

        „pcmouse” – multumesc, frate.

        Apreciază

    • pcmouse said, on noiembrie 8, 2016 at 9:22 am

      reformulez :cine va refuza actul de identitate 666 al satanei probabil va manca pamant!si va simti gust de cartofi prajiti probabil,fara frica!ce atata teama.bucurati-va!de plans sunt cei ce il vor accepta si chinurile vesnice pe masura,vrem la rai sau la iadul vesnic?
      https://saccsiv.wordpress.com/2016/11/07/mostra-viitoarea-carte-electronica-de-identitate-a-romanilor-va-fi-de-dimensiunea-unui-card-bancar-va-fi-si-card-bancar/comment-page-1/#comment-332473

      Apreciază

    • octoviv said, on noiembrie 8, 2016 at 1:07 pm

      A mai făcut-o odată în pustie, dacă va mai vrea Domnul Dumnezeul și Mântuitorul nostru Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, va mai putea să o facă („Dar Iisus, privind la ei, le-a zis: La oameni aceasta e cu neputinţă, la Dumnezeu însă toate sunt cu putinţă.” – Matei 19, 26), umila mea părere este că depinde de noi ce vom alege:

      Sfânta Scriptură, ediția aprobată de Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române, 1988
      Numerii, Capitolul 11
      :
      […]
      4. Străinii, dintre ei, începură să-și arate poftele și ședeau cu ei și fiii lui Israel și plângeau, zicând : «Cine ne va hrăni cu carne ?
      Ieș. 12, 38. Ps. 77, 18. 1 Cor. 10, 6.

      5. Căci ne aducem aminte de peștele, pe care-l mâncam în Egipt în dar, de castraveți și de pepeni, de ceapă, de praz și de usturoi ;

      6. Acum însă sufletul nostru tânjește ; nimic nu mai este înaintea ochilor noștri decât numai mana».
      Num. 21, 5.

      7. Iar mana era ca sămânța de coriandru și înfățișarea ei era ca înfățișarea cristalului.
      Ieş. 16, 12, 14, 31. Ps. 77, 24. Înţel. 16, 20. Ioan 6, 31, 49. 1 Cor. 10, 3.

      8. Poporul se ducea și o aduna, o râșneau în râșnițe sau o pisau în piuă, o fierbeau în căldări și făceau din ea turte ; iar gustul ei era ca gustul turtelor cu untdelemn.

      9. Când cădea noaptea roua pe tabără, atunci cădea peste ea și mana.
      Ieș. 16, 14.
      […]

      Cartea Înțelepciunii lui Solomon, Capitolul 16:
      […]
      20. Dar pe poporul Tău l-ai hrănit cu hrană îngerească și i-ai trimis din cer pâine gata, fără de osteneală, și care avea toată dulceaţa și plăcea tuturor.
      Ieș. 16, 4, 14-15, 31. Num. 11, 7. Deut. 8, 16. Ps. 77, 24. Ioan 6, 31. 1 Cor. 10, 3.

      21. Și pâinea aceasta arăta către fii bunătatea Ta față de ei, iar pentru cel care o mânca avea gustul mâncării pe care o poftea.
      […]
      _________________________________________________________________________________________

      Iertați-mă.

      Sfârșit și lui Dumnezeu, în Preasfânta Treime închinat: Tatălui Atotțiitorul și Fiului, Domnului Iisus Hristos Mântuitorul și Sfântului Duh Mângâietorul, slavă pentru tot și pentru toate!

      „Bine ești cuvântat Doamne, învață-ne îndreptările Tale.
      Bine ești cuvântat Stăpâne, înțelepțește-ne cu îndreptările Tale.
      Bine ești cuvântat Sfinte, luminează-ne cu îndreptările Tale.”

      Doamne Dumnezeule și Mântuitorul nostru Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, pentru rugăciunile Preacuratei Maicii Tale Preasfintei Născătoarei de Dumnezeu și Pururea Fecioarei Maria, ale Sfântului Proroc, Înaintemergător și Botezător al Tău, Ioan Botezătorul, ale Sfinților Arhangheli Mihail, Gavriil, Rafail, Uriil, Varahiil, Salatiil și Egudiil, ale tuturor Sfintelor și netrupeștilor Puteri Cerești, ale Sfântului Apostol și Evanghelist Matei, ale Sfântului Sfințit Mare Mucenic Ciprian și ale Sfintei Mare Mucenițe Iustina ai Antiohiei, ale Sfântului Sfințit Mare Mucenic Haralambie, ale Sfântului Părinte Cuvios Gherasim Kefalonitul, ale Sfântului Părinte Ierarh Ignatie Briancianinov, ale Sfântului Părinte Ierarh Nicolae al Japoniei, ale Sfântului Părinte Ierarh Ioan Maximovici, Arhiepiscop de Shanghai și San Francisco, ale Sfântului Părinte Ierarh Nicolae Velimirovici, Arhiepiscopul Ohridei și Jicei, ale Sfântului Părinte Cuvios Justin Popovici de la Celje, ale Sfântului Părinte Cuvios Iustin Pârvu de la Petru Vodă, ale Sfântului Părinte Mărturisitor Theodor Studitul, ale Sfântului Părinte Cuvios Maxim Mărturisitorul, ale Sfântului Părinte Cuvios Siluan Athonitul, ale Sfântului Părinte Cuvios Paisie cel Mare, ale Sfântului Părinte Cuvios Paisie Aghioritul, ale Sfântului Părinte Mărturisitor Gavriil Georgianul, ale Sfântului Părinte Cuvios Mărturisitor Visarion Sărai, ale Sfântului Mare Mucenic Dimitrie, Izvorâtorul de Mir și ale tuturor Sfinților Tăi din Biserica Ta Biruitoare, cu Sfântă Crucea Ta, învață-ne, înțelepțește-ne, luminează-ne, întărește-ne ca să nu Te părăsim pe Tine și Sfânta Ta Biserică, iartă-ne pentru tot cât Te-am supărat și cât Te supărăm, apără-ne, păzește-ne, acoperă-ne cu acoperământul aripilor Tale, miluiește-ne și ne mântuiește pe noi.

      Apreciat de 1 persoană

  3. Partizanu said, on noiembrie 8, 2016 at 3:47 am

    Ma bucur ca nu mai stau la coltul de rusine ca de obicei (in genunchi pe coji de nuci) si va pot recomanda

    Apreciază

  4. elena said, on noiembrie 8, 2016 at 9:20 am

    Eu nu mai vreau sa-mi schimb buletinul, dar am o problema. Am un teren pe numele meu si ma gandesc ca avand buletinul expirat (de la anul), mai pot plati impozitul? Sau as putea sa ma duc cu certificatul de nastere in loc de CI? Mi-a spus cineva ca, nefiind in localitate, pot trimite banii prin posta.

    Apreciază

    • Dorel said, on noiembrie 8, 2016 at 10:50 am

      Doamna va puteti plati impozitul si fara buletin. 🙂
      Statul cand e sa colecteze nu-l mai intereseaza buletinul. INCA!

      SFATUL MEU ESTE SA VA SCHIMBATI CAT MAI RAPID BULETINUL!!!!!
      Maine daca se poate. Ca sa apucati cu unul nou si mai puteti castiga putin timp daca aveti unele formalitati organizatorice. Categoric nu scapati cand o sa se declare obligatorii cele cu cip, dar veti castiga putin timp care poate ajuta.

      Un lucru valabil si pentru altii, OAMENI BUNI INVATATI SA PRETUITI TIMPUL!
      Fiecare zi conteaza si Dumnezeu va va judeca in functie de TIMP. Ca viata este TIMP!

      Dumnezeu A SPUS ca o sa scurteze zilele ca altfel n-o sa mai apuce nimeni sa se mantuiasca.
      Dar si noi daca putem castiga niste zile, saptamani sau luni trebuie sa facem ceva nu sa fim lenesi.

      AM SCRIS MAI SUS, E CA UN JOC DE SAH CU dracul SI FIECARE PATRATICA CONTEAZA.
      Daca putem castiga o zi (o patratica) sau un pion (o saptamana), apoi ASTA FACEM.
      Ca o zi sau o ora, poate sa fie diferenta intre a spune nu imi bag cip si IMI BAG CIPUL.
      E o lupta mare asta si nu tratam asta cu ce-o fi o fi.

      Daca vor sa bage buletinul asta spurcat, atunci schimbati-va buletinele acum. Ca statul nu poate anula un act de identitate emis deja DECAT LA CEREREA VOASTRA!!!!!
      Asa e legea oameni buni intelegeti.
      Voi stiti cand pierdeti buletinul vi se cere SA IL DECLARATI PIERDUT si apoi se anuleaza la CEREREA VOASTRA!!!!
      Daca voi nu il declarati pierdut si nu cereti sa se anuleze, statul nu poate sa il anuleze el ca e sub contract cu voi. Atat doar ca va incerca metode noi sa va forteze sa il cereti pe cel nou.
      O metoda noua poate sa nu fie neaparat a statului. Pot bancile sa zica, de maine nu mai folosim carduri bancare ci doar buletine cu cip. BANCA POATE SA FACA ASTA! Ca in contract scrie ca poate anula cardurile emise daca vrea si cand vrea.
      Drept dovada ca au schimbat cardurile bancare normale in carduri cu cip, cand au vrut ele. Si toti acum au carduri cu cip. Bancile sunt entitati private si pot face ce vor daca au scris asta in contract.

      DECI STATUL NU VA ANULA BULETINELE, INSA BANCILE VOR SPUNE CA RENUNTA LA CARDURI SI CA VOR FOLOSI BULETINELE CU CIP. Ca si acum le folosesc. Cand te duci sa faci ceva la banca, orice, iti cere buletinul nu cardul.
      SI BANCILE POT SPUNE, AAA NU VREI SA FOLOSESTI BULETINUL, PAI AVEM ALTERNATIVA, UITE O BRATARA ELECTRONICA IN LOC DE CARD, CA NU MAI ELIBERAM CARDURI. (Bratarile chiar sunt o realitate va puteti informa.)
      SAU PREFERATI UN CIP SUB PIELE?

      OAMENI BUNI VA ROG SA INTELEGETI URMATORUL LUCRU, DACA BULETINUL DEVINE CARD BANCAR, SUNT SANSE MARI CA STATUL SA NU VA OBLIGE (CA NU PREA ARE CUM LEGAL VORBIND) SA VA PRESCHIMBATI VECHILE BULETINE IN BULETINE CARD BANCAR.
      BANCILE INSA VA VOR OBLIGA SIGUR, CA DE ACOLO VINE SALARIUL SI EI STIU CA FARA AMARATUL ALA DE SALARIU MORI DE FOAME.

      DAR DIFERENTA ESTE URIASA.
      CAND AI BULETIN CA ASTA DE AZI SI NU AI BULETIN CARD BANCAR, NU MAI POTI SA TE ATINGI DE BANI…
      DAR……………….
      POTI SA SEMNEZI ACTE. DIVERSE ACTE!!!!! EXISTI!!!!!!!
      SI STATUL NU SE POATE DEZICE DE TINE!!!!!!!!!!!!!!

      DAR DACA AI BULETINUL ACTUAL EXPIRAT SI STATUL NU MAI ELIBEREAZA DECAT NOILE BULETINE CARD BANCAR, ATUNCI ORI IEI SPURCACIUNEA ORI NU MAI EXISTI!!!!!

      Cutitul la os tot o sa ajunga, dar puteti castiga o farama de timp. Si fiecare farama conteaza.
      Mai bine de atat nu stiu sa explic.

      DUMNEZEU SA FIE CU VOI!

      Apreciat de 1 persoană

      • elena said, on noiembrie 8, 2016 at 1:33 pm

        Multumesc din suflet pt raspuns. Eu nu vreau nici pe asta sa-l schimb, iar pe celalalt nici nu ma gandesc sa-l iau. Nu am nimic de pierdut oricum, asigurare de sanatate nu am, familie si copii nu am, proprietati, masina, nici atat, nici macar serviciu nu am. Tot ce ma leaga, sa zic asa, de Stat e o palma de teren, pe care nici pe aia nu o aveam, dar am fost constransa de imprejurari sa mi se treaca pe numele meu. Eu daca as putea, as pleca si acum departe de lumea asta care pe zi ce trece e tot mai nelinistita, nebuna si oarba, nevazand si necunoscand vremurile ce le traim… dar vorba aia „n-ai cu cine”.

        Apreciază

      • Dorel said, on noiembrie 8, 2016 at 7:35 pm

        Doamna Elena ma bucur ca v-am fost de folos. Dvs. banuiesc ca aveti o varsta si cu greu va mai pot convinge satanele daca nu sunteti nici macar legata de lucruri materiale.
        Dar pentru cei mai tineri, in special cei nascuti dupa 1990, o sa fie mai greu. O sa se sperie. De asta ii indemn sa aiba buletin noi ca poate mai intarzie un pic si ii ajuta cumva.
        TIMPUL E CEL MAI PRETIOS LUCRU DE CARE DISPUNEM NOI OAMENII.
        Nu de pomana ne zicea P. Papacioc ca sa nu ne batem joc de timpul nostru. Dansul a stat la capataiul multor morti, si mortul tot ce-si dorea mai mult pe lumea asta era sa mai traiasca inca o zi.
        Asa ca acum o zi de alergatura dupa nimicul ala de plastic poate sa fie o investitie enorma daca poate oferi macar o saptamana de ragaz in fata unei insemnari sau lepadari.

        Sa va dea Dumnezeu sanatate doamna Elena!
        Sa le dea Dumnezeu minte celor tineri sa se pazeasca de rau.
        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • elena said, on noiembrie 9, 2016 at 9:27 am

        Ca sa le spui oamenilor sa-si schimbe CI, trebuie sa le explici si de ce; insa multi nu vor sa inteleaga, nu accepta acest adevar legat de actele biometrice. Daca nu vad acel cip, le e tot una cu ce a fost pana acum. Ma uit la lume si e asa pasiva, nu ii intereseaza. Eu am putin peste 20 de ani, ce sa le explic cunoscutilor de varsta apropiata cu mine, cand la ei pe primul loc e dezmatul, iesirile,aruncatul cu bani pe lucruri scumpe, altii muncesc ca disperatii si-si ridica vile?…Zice ca sunt habotnica, pocaita sau ca nu sunt in toate mintile. Vai de marea majoritate a tinerilor din ziua de astazi… Ma rog tuturor Sfintilor si Ingerilor, Maicii Domnului si Preasfintei Treimi sa le lumineze mintile.

        Apreciat de 1 persoană

      • F said, on noiembrie 10, 2016 at 2:42 pm

        @elena
        Ma gandeam sa mai discutam daca vrei sa imi lasi o adresa de mail. Cum ai zis si tu, nu ai cu cine in ziua de azi… 🙂

        Apreciază

    • ban said, on noiembrie 8, 2016 at 12:21 pm

      La impozit te cauta dupa nume si adresa, sau cnp, chiar daca ai uitat buletinul acasa, asa am platit eu. Oricum, numai banii sa ii ia. E nasol si cu cnp, ca daca vrei sa rezolvi acte fara el, nu prea ai cum. Deci e aproape ca o pecete.

      Apreciază

    • discerne said, on noiembrie 8, 2016 at 3:09 pm

      impozitul pe proprietate imobiliara se poate plati si pe cativa ani in avans, daca stiti cum se face asta. Eu nu am proprietati, deci nu m-a interesat in mod deosebit, dar banuiesc ca daca faceti plata prin banca si specificati impozitul pe mai multi ani si apoi va duceti cu dovada, sunt obligati sa ia in evidenta

      Apreciază

    • F said, on noiembrie 9, 2016 at 4:45 pm

      @elena
      Esti din Bucuresti?

      Apreciază

  5. ioan said, on noiembrie 8, 2016 at 12:00 pm

    saccsiv frate, daca.mi dai voie (ca tot a amintit cineva aici de manct pamant) as vrea sa va povestesc despre o experienta personala. am avut f. mari probleme cu sist. digestiv. nu ma mai ajutau nici un fel de medicamente sau regim alimentar. atunci am apelat la un leac babesc … am mancat pamant. am folosit pamant proaspat scos de cartita, peste care am pus ulei, de la sf. maslu si sare. am mancat cu mamaliga. in proportie de 3 la 1. am tinut cam 6 luni. vreau sa va zic ca a actionat ca un medicament minune. in prezent pot sa mananc orice, ceapa, ardei iuti, muraturi, etc. vreau sa va mai zic (nu glumesc), dupa cateva zile pamantul si.a schimbat gustul. a capatat un gust asemanator cu ciocolata. atunci, cred ca mi s.a descis un pic si mintea, si am inceput sa filozofez. de ce mi.a priit asa de bine pamantul care l.am mancat? pai tot ce mancam noi e din pamant, adica e pamant sub diferite stari de agregare … piine, cartofi, lapte, carne etc. corpul nostru e facut din pamant. deci eu nu am facut altceva decat sa.i dau corpului ceea din ce e facut, cu care, mai departe, el si.a reparat singur defectiunile.

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on noiembrie 8, 2016 at 1:01 pm

      ioan

      Ai preparat pamantul termic?
      Ai mancat dpar pamant cu mamaliga?
      Proportia 3 pamant si 1 mamaliga?

      Apreciază

      • ioan said, on noiembrie 8, 2016 at 3:04 pm

        saccsiv. pamantul nu l.am preparat termic. l.am curatit doar de impuritati. erau niste firisoare subtiri (radacini de plante). la inceput nu mergea pe gat si luam multa mamaliga (asta a fost inventia mea) si putin pamant, dar treptat am ajuns la 3 linguriti mamaliga si 1 lingurita pamant. la fel si cu uleiul de la sf. maslu si sarea tot inventia mea a fost, pt. ca nu mergea pe gat si nu avea nici un gust. nu am mancat exclusiv numai pamant, ci la mancarurile de regim am adaugat si pamantul cu mamalîa. la o masa luam cam 10_15 lingurite de pamant. era pamant negru, psoaspat scos de cartita. saccsiv frate. vreau sa repet inca odata, poate va fi de folos fratilor cu probleme. cum ma pus pe picioare tratamentul asta si cum mi.a ajutat nu m.a ajutat nici un alt tratament clasic. si nu mi.a pus pe picioare numai sist. digestiv (intestinele si colonul) ci si ficatul si vizica biliara.

        Apreciat de 1 persoană

    • Riko said, on noiembrie 8, 2016 at 1:25 pm

      Teoretic, in pamant sunt doar substante minerale, iar in plante sub. organice. Iar corpul uman, sau animalele nu pot sintetiza substante organice din minerale(doar anumite sub. si foarte putin). Asa ca plantele fac procesul asta.

      Apreciază

    • ortodox☦traditionalist said, on noiembrie 8, 2016 at 4:41 pm

      Esti minunat.

      Apreciază

    • Ionut said, on noiembrie 8, 2016 at 9:29 pm

      Nu stiu despre ce pamant e vorba, dar eu nu prea as avea curaj sa mananc asa, pamant luat de oriunde. Stiu ca exista tratament cu argila.
      Sfatul meu e, daca vrea cineva sa faca asta cu tot dinadinsul, sa caute o zona nepoluata si pe unde nu trec animale.
      Mi-a povestit cineva o intamplare care m-a cutremurat. Un cioban a sacrificat o oaie si a constatat ca ficatul nu arata prea bine, fapt pentru care l-a dat cainelui sa-l manance (asa, crud). Rezultatul a fost un dezastru, dupa catva timp s-a imbolnavit toata turma si, din cate am inteles, au murit toate oile.
      E vorba de parazitul care provoaca chistul hidatic si care are ca gazda intermediara oaia (si omul) si gazda finala cainele.
      Cred ca bolile ne vin si ca pedepsa pentru pacate, dar in acelasi timp cred ca trebuie sa fim si noi precauti.
      Eu zic ca e bine sa fie totusi sterilizat pamantul, oricum nu contine vitamine.

      Apreciază

  6. Andreea said, on noiembrie 8, 2016 at 1:51 pm

    „Exista posibilitatea primirii pe corp a semnului fiarei in momentul fotografierii pentru actele biometrice, deoarece in anul 1999 Thomas … a primit patentul care ii da dreptul sa puna pe corpul uman bar-coduri invizibile pentru operatiuni financiare, acum faceti compartie „incit nimeni sa nu poata cumpara sau vinde” nu inseamna asta acealeasi operatiuni financiare. ” Si acum va intreb nu exista acelasi pericol si daca imi schimb buletinul normal fara cip cand imi face fotografia,motivand ca l-am pierdut de exemplu ?

    Apreciază

    • Dorel said, on noiembrie 8, 2016 at 7:27 pm

      NU!
      Nu asa functioneaza. Dracul te momeste ca e bun cipul DAR TU TREBUIE SA IL CERI!
      Tu trebuie sa il vrei. Cu forta sau pe ascuns nu are treaba, mergi la mantuire.
      Si pe drac l-ar enerva maxim ideea ca ai avea un cip dar mergi si la mantuire. Practic s-a muncit degeaba.

      Apreciat de 1 persoană

  7. alexandru said, on noiembrie 8, 2016 at 2:31 pm

    Da vor ajunge card bancar si de identitate unic, in italia deja este si am inteles de la cei ce o fac ca in viitor taxele se vor plati prin acest card, clar va fi si cad bancar. ultimul document inainte de pecetluire, apoi doar dimensiunea va mai conta odata ce totul va fi pe unul singur.
    ma intreb, are acelasi potential si cel rusesc, care este deja unic, dar cred fara cont bancar.

    Apreciază

  8. discerne said, on noiembrie 8, 2016 at 4:33 pm

    Citez din articolul publicat anul acesta aici http://www.juridice.ro/431375/managementul-defectuos-si-discriminatoriu-al-taierii-hartiilor-necesare-si-utile-aspecte-particulare-in-materia-evidentei-persoanelor-si-a-starii-civile.html :
    ”acest moment a fost foarte mult amânat, la circa 14 ani după adoptarea O.G. nr. 69/2002[12] neexistând niciun fel de indicii referitoare la anul în care primul act de identitate biometric se va emite cu adevărat cetăţenilor români.”
    practic, din acest articol am aflat despre initiativa care s-a derulat din februarie pana in iunie 2016 (http://maisimplu.gov.ro) in care ar fi putut fi ridicate (daca am fi aflat la timp) si problemele pe care eu personal le-am sesizat in aceste articole pe care le-am scris si publicat aici:
    https://discerne.wordpress.com/2013/12/17/nu-vom-vopsi-gardul-cu-rosu-il-vom-vopsi-cu-sange-despre-legislatia-propusa-in-statul-roman-cu-privire-la-cartile-de-identitate-cu-sau-fara-cip-contactless-de-stefan-alexandrescu/
    https://discerne.wordpress.com/2014/02/09/institutiile-si-legile-statului-cu-privire-la-cardurile-biometrice-de-identitate-si-de-sanatate-partea-i-de-stefan-alexandrescu/
    https://discerne.wordpress.com/2014/02/15/institutiile-si-legile-statului-cu-privire-la-cardurile-biometrice-de-identitate-si-de-sanatate-partea-ii-directia-generala-a-pasapoartelor-si-protectia-datelor-cu-caracter-personal-de-stefan-alexandr/
    https://discerne.wordpress.com/2014/02/18/institutiile-si-legile-statului-cu-privire-la-cardurile-biometrice-de-identitate-si-de-sanatate-partea-iii-informatii-publice-obtinute-de-la-directia-generala-de-pasapoarte/

    am cautat pe internet versiuni actualizate dupa 2013 ale legislatiei cu privire la cartile electronice de identitate dar nu am gasit nimic care sa faca referire la ce ne intereseaza pe noi http://legislatie.just.ro/Public/RezultateCautare?page=2&titlu=c%c4%83rtii+electronice+de+identitate
    Practic, a fost in primavara lui 2016 o initiativa de schimbare a legii care ar fi oferit optiunea cardului de identitate fara cip, insa aceasta a fost facuta impreuna cu o alta schimbare destul de nepractica, ce a fost analizata aici http://www.juridice.ro/437921/managementul-defectuos-al-identitatii-persoanelor-noile-buletine-fara-adresa-de-domiciliu-intre-protejarea-sigurantei-personale-si-haos.html
    In cele din urma, ce va recomand eu este sa cititi cu atentie si luare aminte si acest articol http://www.juridice.ro/317462/statul-trebuie-sa-respecte-optiunea-cetatenilor-care-refuza-actele-biometrice.html care prezinta situatia din punct de vedere juridic.
    In lumina acestor date, stirea avand ca sursa GovITHub nu este altceva decat o bula de sapun care va face ”poc” fara efecte publice pe scara larga si fara efecte legislative, ca multe alte stiri legate de acest subiect.
    Inainte sa va panicati in legatura cu acest subiect sensibil, e o idee buna sa va informati.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 8, 2016 at 7:01 pm

      discerne

      Nu stiu ce te-a mai apucat si pe tine de zici asa:

      „nu este altceva decat o bula de sapun care va face ”poc” fara efecte publice pe scara larga si fara efecte legislative, ca multe alte stiri legate de acest subiect.”

      Avem absolut tot ceea ce ni s-a zis ca vom aveam:

      – Pasapoarte biometrice
      – Carduri de sanatate
      – DES
      – eGuvernare
      – carti electronice de identitate
      – disparitia banilor cash
      – implanturi
      – amprente
      – scanari ale irisului
      – semnaturi
      – baze uriase de date
      – carduri bancare
      – etc.
      Unele tari mai multe, altele mai putine. Iar cateva deja aproape de tip toate in unul. Dar pana la urma toate tarile se vor alinia.

      Apreciat de 1 persoană

      • discerne said, on noiembrie 8, 2016 at 7:56 pm

        eu sunt constient de faptul ca pe termen lung acest sistem catre asta tinde si exista unele tari in care s-au facut pasi periculos in aceasta directie, dar asta stiu si americanii din anii ’70.
        La pasapoartele biometrice romanii au libertatea de algere: pot opta pentru pasaportul simplu temporar de 1 an, fara cip biometric.
        Cardurile de sanatate nu sunt obligatorii decat pentru cei care platesc CASS si vor sa aiba parte de asigurari de sanatate. Liber-profesionistii care nu sunt angajati si nu au venituri nu pot fi obligati sa aiba card de sanatate.
        eGuvernarea este in continuare mai mult un proiect sau o halucinatie a oficialilor romani – tot ce vor sa faca cu eguvernarea se poate face in continuare si pe hartie, in format clasic, cu cateva drumuri inconveniente
        inca nu s-a dat legislatie in vreo tara cu privire la scoaterea totala din functiune a bailor cash dupa cate stiu eu
        implanturile sunt in considerare limitate la anumite sisteme si anumite tari (de exemplu, puscariasii din SUA – si nu peste tot), nu exista legislatie care sa oblige la asta
        platile se pot face prin banci si fara carduri bancare, operatiunilefiind supuse unor comisioane mai mari dar nicio banca nu te poate obliga sa ai si card atasat contului curent daca tu nu vrei
        scanarile irisului se fac deocamdata doar in anumite corporatii din anumite tari, la fel ca si scanarea venelor mainii si reprezinta mai degraba o curiozitate tehnologica si o exceptie decat un plan general cum am vazut in SF-ul Minority Report (2002)
        amprentarea nu este obligatorie decat in momentul in care cineva este arestat si i se prelucreaza dosarul, precum si in anumite situatii specifice (imigrantii din anumite categorii sociale in anumite tari)
        Bazele uriase de date se folosesc inca din anii ’40, problema este ca in curand in unele state acestea se vor centraliza si se vor uni, dar romanii nu au competenta si nici determinarea tehnica sa faca asta nici macar daca si-ar propune-o in urmatorii 10 ani (ca se vor face declaratii oficiale, sunt sigur, ca doar pe politicieni nu-i doare gura si pe functionarii publici care freaca menta nu-i doare mana sa scrie chestii pe care nimeni apoi nu le pune in practica).
        Semnatura ca inregistrare biometrica din cate stiu eu se preia doar la inregistrarea pentru permisul de conducere. De asemenea, unele banci mai cer asta uneori.
        In ce priveste dosarul electronic, una e ce halucineaza Ministerul sanatatii ca va implementa si alta ce vor face toti medicii.
        Eu am dat o argumentare documentata doar in ce priveste cartile de identitate electronice, care sunt prevazute in legislatie de 14 ani (!!) si pana acum nimeni nu stie nici macar daca si cand exista vreun calendar pentru introducerea lor.
        Deci despre ce vorbim aici?
        Cei care vor sa evite inregimentarea biometrica o pot face si pot trai bine mersi fara prea mari complicatii. Statul este cel mai mare mincinos, iar mass-media este portavocea. Cei care cred declaratiile oficiale fara sa se informeze de la sursa se panicheaza la momentul nepotrivit.
        Spre exemplu, cand era momentul potrivit ca lumea sa ia actiune in legatura cu cardurile de sanatate? INAINTE de emiterea lor, evident, insa nu imediat cum s-a dat legea, ci dupa ce s-a anuntat calendarul realist al implementarii lor.

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 8, 2016 at 8:47 pm

        discerne

        Hai ca ai luat-o si tu razna cu „momentele nepotrivite”.

        Apreciază

  9. discerne said, on noiembrie 8, 2016 at 4:37 pm

    Pentru cei care au posibilitati financiare, exista state pe lume care ofera dreptul la cetatenie fara resedinta in acel stat, daca se fac investitii financiare semnificative in acea tara. Asadar, poate ca o idee buna in afara de schimbarea actelor este sa deveniti milionari, astfel, daca e cazul puteti sa renuntati bine-mersi la cetatenia romaneasca si sa obtineti cetatenia unui stat care nu obliga cetatenii sa aiba documente biometrice. Nu glumesc.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 8, 2016 at 7:03 pm

      discerne

      Si care e statul care nu va avea documente biometrice?

      Apreciază

      • discerne said, on noiembrie 8, 2016 at 8:05 pm

        nu stiu, insa statele care au documente biometrice obligatorii pentru cetatenii lor (cateva zeci) sunt mult mai putine ACUM in comparatie cu cele ce nu au, iar lucrurile nu avanseaza prea repede din cate stiu eu

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 8, 2016 at 9:13 pm

        discerne

        Nu avanseaza, ci gonesc.

        Apreciat de 1 persoană

      • marinela said, on noiembrie 8, 2016 at 8:24 pm

        Buna intrebare,frate Vasile.

        Apreciază

      • el said, on noiembrie 8, 2016 at 8:29 pm

        saccsiv

        Georgia, dupa cum ii stiu eu „li se rupe de legislatie” si alte nimicuri futile de genul asta.
        Biserica lor E IMPOTRIVA cipariei si apostaziei, GREU de controlat local, la ei un popa de rand e in AUTRAHIE ! daca NU e de accord FACE OPOZITIE pana si patriarhului !… hai du-te sa-l „constrangi oficial” cu ceva ! …. sarantoc( ce-am avut si ce.am pierdut ?!!) , „salbatic” si incapatanat din fire( popor darz) .

        Si au o tara muntoasa, complexa,GREU de controlat efectiv si geografic(infrastructura KAKA) saraci sunt deci „li se rupe” de ce se zice” la imparatie ” , PAS de ii gaseste/oblliga – daca” li se pune” pata sa NU ASCULTE de politicul corect !

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on noiembrie 8, 2016 at 9:23 pm

        el

        Tu vorbesti de faptul ca acolo se opun mai multi preoti si mireni decat la noi.

        Eu vorbesc insa de marionetele cu rol de „conducatori”:

        Video: GEORGIA – ID CARD. Prezentare – minunata lume a viitorului …

        https://saccsiv.wordpress.com/2014/01/09/video-georgia-id-card-prezentare-minunata-lume-a-viitorului/

        Cred ca eventuala diferenta dintre ei si noi va fi ca ei vor da mai multi mucenici …

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on noiembrie 8, 2016 at 10:23 pm

        saccsiv

        eu cred ca cei mai multi MUCENICI ii vor da rusii !

        insa profetiile Sfintilor spun ca acolo, in Georgia. anticirist … va fi UN neinsemnat … GUNOI !!
        ei NU il vor primi si situatia va fi in asa fel ca acest KAKANAR MASCARICI circar ieftin ( anticrist ) NIMIC NU va putea impotriva lor !… mascarici anticrist NU e de capul lui, … RATATUL vacurilor va face DOAR ce I SE VA INGADUI de Sus!

        Georgia e pamantul Apostoliei (in vremurile de la sfarsit) al Maicii Domnului !

        … si CINE VA PUTEA ceva IMPOTRIVA Arhistrategei Ostirilor Lui Dumnezeu ???

        Apreciat de 1 persoană

    • Radu said, on noiembrie 10, 2016 at 3:29 pm

      discerne

      am citit pe undeva nu mai tin minte unde ca nenorocitii astia nu te vor obliga cu forta cu pistolul la tampla sa iei actele astea diavolesti ca se vor prezenta ca fiind „democrati” europeni etc… DAR dar….
      Daca nu le iei o sa ai viata foarte grea cel putin asa vor da ei de inteles.
      Faza asta mai permisiva cred ca va fi doar la inceput ca sa nu bage frica in lume dar cred ca daca sa zicem ca vor exista tari sau popoare unde lumea in majoritate le va refuza sau vor protesta e posibil sa puna mana si pe par sa dea in ei…ma astept la orice…
      Nu cred ca va exista vreo tara cu adevarat libera de jegurile astea…doar cu mila Domnului sa permita poate dar nu prea cred.

      Apreciază

      • discerne said, on noiembrie 16, 2016 at 9:22 pm

        Radu, e usor sa te temi cand nu te informezi si mai ales cand nu te rogi. Tu esti crestin sau ce?

        Apreciază

  10. blue said, on noiembrie 8, 2016 at 8:25 pm

    Conform ISO7810 există, în principal, trei tipuri de format pentru documentele de legitimare ( aici intrând şi cele de călătorie, dar şi cele de identitate din interiorul unei ţări): ID1, ID2 si ID3. ID1 măsoară standard aprox. 85/54 mm şi este tip card bancar. Este cazul permisului de conducere, al cardului de sănătate şi al unor cărţi de identitate din statele europene. Al doilea tip şi anume ID2 are dimensiunile 105/74 şi este tip viză. Este cazul cărţii noastre de identitate. Al treilea standard, ID3 este la dimensiunea unui pasaport, 125/88. Aceste standarde sunt respectate, asociate fiind cu banda de citire optică, numită MRZ. Genul acesta de documente este scanat şi citit automat de nişte aparate. De aceea toate documentele se supun acestui standard ISO, căci cititoarele sunt aceleaşi peste tot, în toată Comunitatea Europeană. Acum, este evident, şi doar cine e legat la ochi de propria amăgire nu observă, că lucrurile se precipită spre un document unic, în care să se introducă toate informaţiile despre cetăţean, fie ele de identitate sau medicale. Problema e că nu e nevoie ( şi nici nu va fi) de vreo forţare în a primi acest tip de documente. Sârbii, de pildă, au fost scutiţi de vize în cazul în care treceau la paşaportul electronic. Şu au trecut toţi, fără să se opună. Aşa s-a întâmplat şi cu moldovenii. În consecinţă, nimeni n-a fost silit. Vrei să călătoreşti liber, fără constrângeri, pe unde te îndeamnă plăcerea şi cheful, fără să mai umbli după cele necesare vizei, îţi iei document cu cip. La fel e şi cu cardurile de prin farmacii sau magazine… vrei reduceri, îţi scoţi card, dai datele tale personale în schimbul unor bănuţi. Le vinzi adică. La fel a fost şi cu cardul de identitate românesc, atunci când a fost introdus. Nu te silea nimeni să preschimbi buletinele vechi, cu foi. Dar dacă voiai să te bucuri de „libera circulaţie” prin Europa, să vezi minunăţii, să trăieşti şi să munceşti pe acolo, fără card de identitate nu se putea. Evident că aşa va fi şi acum. Nimeni nu va sili populaţia să treacă automat şi în scurt timp la cardurile cu cip de tip nou, dar… fără ele nu vei mai putea să călătoreşti… de pildă în Canada, unde se vor ridica vizele… şi câţi români cu bani nu vor dori să meargă acolo în vacanţe… în vizite la rude… etc. Cei care se vor înregimenta în scurt timp vor avea multe înlesniri…. căci aşa lucrează cel rău, te îmbie. Nici Eva în grădina Raiului n-a fost silită să muşte din măr. Doar i s-au prezentat nişte „avantaje” .
    În concluzie, cel ancorat cu trup şi suflet în angrenajul numit sistem şi care trăieşte în mijlocul societăţii fără a-şi imagina desprinderea de ea, n-are nicio şansă. Va descoperi la un moment dat un motiv pentru care să nu renunţe la una, la alta, va pune în faţă nevasta, copiii părinţii bătrâni şi bolnavi, prietenii, vecinii care vor lua fără temeri şi care vor trăi mai bine… Şi treptat nu vor mai vedea în acest document nimic rău.

    Apreciază

  11. octoviv said, on noiembrie 8, 2016 at 11:46 pm

    Proiectul N.A.S.A. “Blue Beam”. Simularea holografica a venirii “Salvatorului” Noii Ordini Mondiale:
    http://apologeticum.ro/2009/02/proiectul-nasa-blue-beam-simularea-holografica-a-venirii-salvatorului-noii-ordini-mondiale/
    […]
    Scopul este să fie anihilată orice formă de opoziţie față de Noua Ordine Mondială. Utilizând tehnologiile despre care am vorbit mai sus undele generatoare de gânduri vor putea fi transmise prin reţelele de fibre optice, cabluri TV, linii telefonice și vor pătrunde în orice echipament care conţine microcipuri. La acel moment procesul de implantare al microcipurilor la nivelul populaţiei (nu trebuie neapărat implantare, ci au nevoie ca populația să aibă în apropierea lor viitoarea CARTE ELECTRONICA DE IDENTITATE cu care să intre în rezonanță cu undele generatoare de gânduri, de aceea zice Cuviosul Părinte Adrian Făgețeanu: „Sunt vicleni, vicleni, vicleni!” – nota mea) va fi realizat, astfel încât oamenii vor putea fi ușor împinși la un val de sinucideri, violențe și nebunie („Va fi un Pitești la nivel plan-etar!!!” – nota mea).
    […]

    ……..

    Părintele Adrian Făgețeanu, Viața mea. Mărturia mea. Interviuri de Andrei Dârlău. Volum coordonat de Ciprian Voicilă, Editura Areopag, Editura Meditații, București, 2011, p. 123:
    https://dropbox.com/s/s5ucvt7x9uszzou/Parintele%20Adrian%20Fageteanu%20-%20Viata%20mea%2C%20marturia%20mea.pdf?dl=1
    […]
    [Andrei Dârlău:] Sunt atâtea terapii complementare, părinte.

    [Părintele Adrian Făgețeanu:] Sunt. Dar și diavolul face minuni. Și spune Mântuitorul, Domnul nostru Iisus Hristos, în Matei 24, că antihriștii vor veni în epoca modernă, unde tehnica a ajuns la o perfecțiune neobișnuită, se fac numai convorbirile telefonice prin satelit, se vor face proiecții și alte minuni care vor păcăli toți gură-cască, chiar din cei aleși. De aceea, trebuie să fim atenți, că vor veni mulți prooroci mincinoși și hristoși mincinoși și vor face minuni. Vă dau un exemplu naiv și o să mă înțelegeți mai bine. Un sectar spune unui bolnav: „Vezi că tu ai fost la biserica ortodoxă și nu te-au vindecat popii. Vino la noi, că noi ne rugăm toată comunitatea, și-ai să vezi că te faci bine”. Deci, diavolul îi ajută dacă își părăsește credința. Însă aparent! Nu mai simte durere, nu mai simte amețeli, nu mai simte cutare, dar cade în altă stare și dă vina pe necazuri și ajunge la deznădejde, la sinucidere. Și dă vina și pe Dumnezeu.
    […]

    ……..

    Sfântul Mărturisitor Gavriil Georgianul, cel nebun întru Hristos. Viața. Mărturii. Învățături. Minuni, Editura Iona, București, 2015, p. 108, 156-157:
    […]
    În tinerețe, Părintele Gavriil încerca să afle numele antihristului. Îl ruga pe Dumnezeu să i-l descopere. Deodată i-a apărut înainte un înger și i-a spus: „Numele lui a fost ascuns oamenilor, dar lupta dintre Enoh, Ilie și antihrist se va arăta la televizor. Înainte de plecarea icoanei Maicii Domnului de la Iviron, din Sfântul Munte, clopotele vor bate singure, iar bisericile în chip văzut se vor pleca ei să-și ia rămas bun. Toate se vor arăta la televizor, pentru ca toți cei ce vor vrea să-și mântuiască sufletele să vadă și să vină în Georgia.”

    Satana are 666 de curse. În vremea lui antihrist, cea mai puternică ispită va fi așteptarea mântuirii din cosmos, de la «umanoizi», «extratereștri» care de fapt sunt diavoli.

    Dacă cineva va primi pecetea lui antihrist fiind silit, în ochii lui Dumnezeu va fi socotit ca o fecioară siluită împotriva voii sale. Pecetea nu va avea niciun efect dacă se va face împotriva voii omului.”
    […]

    […]
    În vremurile lui antihrist cea mai puternică ispită va fi așteptarea mântuirii din cosmos, de la „umanoizi” și „extratereștri”, care sunt de fapt măști ale diavolilor. Nevoitorul rugăciunii să privească atunci arareori către cer, fiindcă semnele vor putea fi înșelătoare, iar el s-ar putea pierde.

    Jumătate din iad este deja pe pământ. Antihrist s-a născut deja, e la ușă nu bate, ci dă buzna. Veți fi martori ai domniei lui. Pcetea lui va fi văzută pe frunte și pe mâini.

    Antihrist nu va fi înscăunat în Georgia, și prigonirile aici vor fi mult mai puțin crâncene. Vai celor ce vor încerca să tâlcuiască Evanghelia în felul lor. Mai târziu, ucenicii antihristului vor merge și ei la biserică, își vor face semnul crucii, vor propovădui Evanghelia. Însă adevărații credincioși se vor recunoaște prin faptele cele bune.

    Satana are 666 de curse. Pecetea lui se va pune nu numai în chip nevăzut, ci și văzut, pe frunte și pe mâini. Dacă pecetluirea se va face prin silire, înaintea lui Dumnezeu ea se va socoti ca siluirea unei fecioare. Cea mai grea încercare pentru creștini va fi când rudele lor vor primi pecetea. Pecetea nu va influența dacă va fi pusă împotriva voii omului. Dar închipuiți-vă cursa întinsă de antihrist unei mame rămasă singură cu cinci copii! Cum să-i hrănească dacă nu primește pecetea?

    Pecetea se va pune pe degetul arătător, iar nu pe palmă. Va fi nevăzută, pusă sub piele cu ajutorul unui computer. Mai întâi, va fi oferită voluntarilor. Însă odată cu înscăunarea antihristului, toți vor fi asupriți s-o primească. Neascultarea va fi socotită trădare. Oamenii vor fugi în pădurile din munți. Să fie cu băgare de seamă să meargă în cete de zece-cincisprezece, pentru că diavolul ar putea încerca să-i împingă de pe stânci. Credincioșii vor fi ocrotiți de către Duhul Sfânt. Orice s-ar întâmpla, nu vă pierdeți niciodată nădejdea. Ajutați-vă unul pe altul. Dumnezeu vă va deschide mintea și veți ști cum să reacționați. Cel care va răbda se va mântui. Niciun credincios adevărat nu va simți nici foame, nici sete. Domnul va face minuni pentru ei. O frunzuliță va da destulă hrană pentru o lună de zile. Semnul crucii făcut peste un bulgăre de pământ îl va preface în pâine.
    […]
    ________________________________________________________________________________________

    Iertați-mă.

    Sfârșit și lui Dumnezeu, în Preasfânta Treime închinat: Tatălui Atotțiitorul și Fiului, Domnului Iisus Hristos Mântuitorul și Sfântului Duh Mângâietorul, slavă pentru tot și pentru toate!

    „Bine ești cuvântat Doamne, învață-ne îndreptările Tale.
    Bine ești cuvântat Stăpâne, înțelepțește-ne cu îndreptările Tale.
    Bine ești cuvântat Sfinte, luminează-ne cu îndreptările Tale.”

    Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, pentru rugăciunile Preacuratei Maicii Tale Preasfintei Născătoarei de Dumnezeu și Pururea Fecioarei Maria, ale Sfântului Sfințit Mare Mucenic Ciprian, Arhiepiscopul Antiohiei, ale Sfintei Mare Mucenițe Iustina, ale Sfântului Sfințit Mare Mucenic Haralambie, ale Sfântului Părinte Cuvios Gherasim Kefalonitul, ale Sfintei Cuvioase Maici Maria Egipteanca, ale Sfântului Părinte Cuvios Mărturisitor Gavriil Georgianul cel nebun întru Hristos, ale tuturor Cuvioșilor Tăi și ale tuturor Sfinților Tăi din Biserica Ta Biruitoare, cu Sfântă Crucea Ta, învață-ne, înțelepțește-ne, luminează-ne, întărește-ne ca să nu Te părăsim pe Tine și Sfânta Ta Biserică, iartă-ne pentru tot cât Te-am supărat și cât Te supărăm, apără-ne, păzește-ne, acoperă-ne cu acoperământul aripilor Tale, miluiește-ne și ne mântuiește pe noi.

    Apreciat de 1 persoană

  12. yana said, on noiembrie 9, 2016 at 12:23 am

    Citind mai multe prorocii, vedenii si sfaturi date de cei placuti lui Dumnezeu, v-as sfatui calduros sa nu luati nici buletinele care sunt in prezent si nici pe cele care le pregatesc, si pentru primul si pentru al doilea o sa dati seama la Dumnezeu, si lepadare de Hristos este. Maica Domnului a spus clar ca fiecare document luat de oameni in aceste timpuri reprezinta o scara mai jos in iad, si credetima ca buletinele pe care le aveti acum v-au coborat mai jos decit va imaginati. Doar ca ultimul, acesta care se pregateste acum, va fi sinuciderea sufletului si cei cel vor primi nadejde de mintuire nu vor mai avea, fiindca dupa cum spune Otroc Veceaslav, odata cu primirea acestui buletin se va primi si numarul lepadarii pe frunte sau mina dreapta in chip nevazut. Apoi se mai spune ca toti care au un numar de identitate , vin scrisi si in cartea satanei,cartea mortii , caci acesta la rindul sau are o carte , precum e cartea Domnului unde sunt scrisi toti cei alesi, din cauza acestui lucru toti cei care au murit pina in prezent avind IDNP sunt in iad, si stau la intuneric asteptind a doua venire a Domnului unde vor fi judecati dupa faptele lor si mult va ajuta la mintuirea acestora rugaciunea Bisericii. De ce asteapta a doua venire ca sa fie judecati? Fiindca cum spune staretul Nicolae( caruia i s-a aratat Maica Domnului si insusi Iisus Hristos) toate aceste suflete au pierdut numele de botez care a fost inlocuit cu numarul satanei, IDNP, si toate aceste numere, date, sunt introduse intr-un mare computator unde raman chiar si dupa moartea omului, si abia la venirea Domnului aceasta mare masinarie va distrusa eliberind si sufletele de aceste numere, si cei ce se vor gasi vrednici din faptele lor dar si datorita rugaciunilor facute de biserica si de cei apropiati se vor mintui altfel nu vor vedea Imparatia Cerurilor, iar cei care vor primi codul de bare pe trup nu vor vedea fata Domnului si nici la judecata nu vor fi primiti dar vor merge direct in iad. Deci nu va amagiti, timp nu este, sfatul staretilor este ca fiacare din noi sa se lepede de satana, prin lepadare de IDNP, si de orice document care poarta acest numar. Sunt oameni care povestesc visuri , vedenii , prin care suflete din cealalta lume vin si roaga pe cei vii sa se lepede pentru ei de documentele ce au fost primite in viata, si apoi sunt care relateaza lucruri si mai inspaimintaoare , lupte cu demonii direct vorbind dupa ce au acceptat buletinele, pasapoartele recente, sau atunci cind au decis sa se lepede de ele. Si a intrebat staretul Nicolae cum vor trai oamenii fara documente si Domnul a spus ca acum se face alegerea ” crucea sau piinea”, si a mai spus ca sa plecam sa lucram pamintul, la tara, sa traim din rodul muncii noastre si Domnul nu va lasa pe nici unul sa moara de foame, si doar din atit omul se va mintui, a zis Sfintul nostru Dumnezeu ca niciodata nimeni nu s-a mintui din atit de putin dar acel care va asculta si va face cele spuse retragindu-se din lume in aceste timpuri grele traind fara documente acela va vedea Imparatia Cerurilor. ” Cine are urechi de auzit sa auda” si mila Domnului fie cu noi cu toti. Va rog spuneti si la altii , de va auzi unul din o suta , unul din o mie plata mare o sa aveti, Doamne ajuta!

    Apreciat de 1 persoană

    • mircea.v said, on noiembrie 9, 2016 at 10:28 am

      Yana,

      vezi Elpidie. Insemnarea nu se face in chip nevazut si nu e un simplu cod de bare. E cip implantat cu stirea ta. Tu zici ca daca ai cnp, automat in iad pana la a 2-a venire. Asta ar insemna ca Parintii Justin, Calciu, Fageteanu, Ilie Lacatusu… sa fie in iad. Nu cred.
      Nu e chiar asa cum spui.
      Caderea prin acceptarea actelor electronice se poate repara, insemnarea e cea cu sinuciderea sufletului si e cu automat in iad. Asa zice la Apocalipsa.
      Asa, si poza din buletinul normal e biometrica, deci buletinul normal nu ar trebui primit.
      Apocalipsa vorbeste de insemnare ca fiind cea pierzatoare pt suflet. Ca toate astea, cnp, acte elctronice sant pasi spre insemnare e clar, dar sa nu facem pasii astia egali cu pasul final.

      Apreciat de 2 persoane

      • tataia said, on noiembrie 9, 2016 at 5:45 pm

        Parintii mai sus mentionati aveau CNP? Eu unul stiu ca bunica mea paterna a murit fara sa aiba vreodata CNP. De asemenea eu fac parte probabil din utima generatie care nu a primit CNP la nastere. Am primit CNP la 14 ani cind mi-am facut primul buletin din viata mea. Din acela cu file si cu stema comunista pe el.

        Apreciază

      • mircea.v said, on noiembrie 9, 2016 at 7:49 pm

        Toata lumea a primit cnp prin 1978. La nastere nu am avut cnp, dar apoi am vazut ca pe certificatul de nastere era aplicata o stampila lunga cu casute pt fiecare cifra a cnp-ului, si acolo era scris cnp-ul. Am fost un pic surprins, ca si eu credeam ca prima data mi-a aparut cnp-ul la primul buletin. Dar el era din 1978.
        @tataia, vezi pe certificatul tau de nastere daca ai asa ceva.

        Atunci nu era atata electronica, si poate mai sareau vreo persoana din greseala, dar, la momentul ala tot omul a primit numar, deci si Parintii mai sus amintiti.

        Apreciază

  13. yana said, on noiembrie 10, 2016 at 10:34 pm

    Mircea. v , ceea ce am scris mai sus nu sunt de la mine, nu sunt productul unei reflectii personale sau a unui dar primit de sus, sunt cuvinte lasate de sfinti si cuviosi, contrazicinduma pe mine ii contrazici pe ei. As putea sa-ti scriu mai multe obiectii la ceea ce-ai scris tu, dar ar fi prea mult de spus, de aceea am sa incerc sa ma expun mai clar si in putine cuvinte. ” Vrajmasul a fost intotdeauna pierzator de suflete” cum spune Domnul si „nu este adevar intr-u el”, deci ii clar ca toate caile de a duce sufletele in iad sunt bune pentru el , deci nu trebuie sa ne asteptam ca va fi corect in asta si ca va lasa omul la voia sa prezentindu-i clar si fara nici o costringere de a alege raiul sau iadul, va continua sa lucreze cum a facut si pin acum, mintind. Sf, Paisie Aghioritul, sh. Hristofor Tulskii, p. Nicolae Gurianov, p. Nicolae Ragozin, p. Isaia Korovai, igumen Gurie Cehzlov, st. Kiril Pavlov, arhimadrit Tavrion, ieroshimonah Rafail Berestov, … au vorbit despre IDNP ca fiind numarul satanei, si primindu-l omul se leapada de Hristos, si aici ar fi mai multe de spus… insusi Iisus Hristos cind s-a aratat celor doi copii in Ucraina in 1926, le-a spus ca oamenii se vor lepada de El prima prin semnatura. Despre cip nu s-a prea vorbit in prorocii fiindca, dupa cum spune otrok Veceaslav toti cei cipizati vor primi peceata antihristului dar nu toti care o vor primi vor fi cipizati, deci cipul nu este o conditie necesara pentru a primi peceata, si aceasta va fi nevazuta la inceput, reprezentind un cod de bare, care se va putea citi doar cu un aparat special, ca mai tirziu aceasta insemnare sa se prefaca clar in trei cifre bine vazute 666, pe care oamenii vor incerca initial din rusine sa o acopere ca mai apoi treptat totusi sa se expuna, fiind prea multi insemnati pentru a se mai ascunde. Daca cunosti limba rusa pot sa-ti transmit un material despre acest subiect, daca nu si daca totusi vrei sa vezi daca ai sau nu dreptate poti sa privesti „Sarea pamintului” si „Ingerul Rus”, sunt si multe alte filmate cu vedenii, visuri , intimplari tot in rusa care marturisesc adevarul despre ce am scris mai sus . Nu face sa-ti adormi constiinta bazindu-te pe ce crezi tu sau pe ce ti-ar placea tie sa crezi, informeazate, si nu duce pe altii in eroare . Ma rog de ma iarta si Doamne ajuta

    Apreciază

  14. […] MOSTRA: Viitoarea CARTE ELECTRONICA DE IDENTITATE a romanilor va fi de dimensiunea unui card bancar.… […]

    Apreciază

  15. […] MOSTRA: Viitoarea CARTE ELECTRONICA DE IDENTITATE a romanilor va fi de dimensiunea unui card bancar.… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.