SACCSIV – blog ortodox

Avem si Asociatie

Posted in Uncategorized by saccsiv on noiembrie 7, 2016

In cursul anilor am mai dezbatut noi pe aici ideea unei Asociatii. Unii au zis ca da, altii ca nu, fiecare cu argumentele sale.

Pana la urma eu am considerat ca-i o idee buna, insa am tot amanat sa incep concret ceva.

La un moment dat am gandit noi c-ar fi utila o televiziune pe internet, axata pe doua segmente: o emisiune interactiva in direct, zilnic de la o anumita ora si o emisiune de stiri, inregistrata, de aproximativ o ora. In vara trecuta urma sa ni se alature si un frate care sa se ocupe de documentare si interviuri cu parinti traditionalisti. Cu prima componenta eram noi aproape gata, a doua urmand s-o dezvoltam pe parcurs. Chiar anuntaseram ca-i dam drumul la sfarsitul iernii, cand deodata buf, lovitura in plex din partea unui frate de la care nu ma asteptam vreodata. Era unul dintre cei de baza care trebuiau sa modereze dar care ne-a parasit pentru ca l-am crtiticat pe … parintele Calistrat.

Dupa ce mi-am revenit din soc, am hotarat sa aman totul pana ce suntem pregatiti si cu emisiunea de stiri. Asa ca am inceput sa intreb ba in dreapta, ba in stanga, ba un frate, ba o sora, ca sa ma dumiresc cum ar fi mai bine sa procedam. Am ajuns astfel la cineva ce a mai lucrat in televiziune si care nu era strain de temele ce le tot abordam noi pe blog. Si mi-a explicat el multe, pana ce am ajuns intr-un impas. Anume, e buna si asta cu voluntariatul, dar cum necum e nevoie si de un minim personal de 2 – 3 oameni pe care sa-i platesti. Evident, nici pe departe precum la televiziunile clasice, dar ceva tot trebuie sa le dai. Firesc, doar muncesc. Dar cum sa-i platesti? Si tot el m-a lamurit: televiziunea trebuie sa aiba in spate o Asociatie.

Super tare. Deci, din nou Asociatie. Zic din nou, caci in cursul anilor multe n-am putut noi face pe motiv ca n-o aveam. Asa ca mi se parea ca am ajuns iar intr-o fundatura. Timpul trecea, multi dintre voi ma tot intrebau cum mai stam cu televiziunea, iar fratilor mai apropiati le explicam, cu tristete, in detaliu impasul. Pana cand, la un moment dat, ma trezesc cu unul dintre ei ca incepe foarte hotarat sa ma convinga ca solutia e unica: facem Asociatie cu de toate.

Asta era la inceputul primavarerii. Si inchegam noi un grup de frati si surori entuzismati de idee si purcedem la ceva ce incepea sa para din ce in ce mai simplu de realizat printr-un efort comun. Si bucurosi, dupa ce ne-am strofocat sa facem toata hartogaraia beton, asteptam hotararea organelor statului, fara de care, evident, o Asociatie nu poate exista. O hotarare de tip simpla formalitate, gandeam noi. Aiurea insa …

Atata ne-au frecat si ne-au sucit si ne-au intors si ne-au pus sa schimbam si sa cheltuim pana ce la un moment dat unii dintre noi era sa clacam. Iar cand totul parea deja fara iesire, ne punem nadejdea total in bunul Dumnezeu, ne mobilizam exemplar si … minune. Se rezolva. Era inceputul toamnei.

Dar nici dracul nu sta, cum n-a stat nici pana atunci. Cand sa zicem si noi ca incepem, buf, alta lovitura. De fapt multiple lovituri impotriva unuia dintre noi, de ziceai ca-i boxer naucit in corzi. Din astea cum sunt in multe familii in cursul vietii, doar ca la el se adunasera toate o data. Acum insa e mai bine.

Si uite asa, multumita bunului Dumnezeu, acum putem zice si noi ca incepem.

Denumirea si ce ne veti mai intreba, intr-un articol viitor, dupa ce-i facem si site-ul plus inca o chichita birocratica. Asa, ca sa fie cum trebuie. Eu insa n-am mai avut rabdare si de bucurie am venit cu vestea inca de acum. Caci chiar a fost muncita.

Si va fi foarte folositoare. Veti vedea. E cu de toate. Evident, tot de aceea ni se va mari si numarul de dusmani.

Ca sa aveti o idee, in preambul:

  • vom scoate carti din cele ale caror autori, prin prisma temelor abordate, greu reusesc sa vada lumina tiparului sau scrieri ale Sfintilor Parinti necenzurate sau ce idei mai aveti si voi
  • un portal, pe linia blogului, dar mult mai mare, caci prea au aparut tot soiul de media “alternative”
  • televiziunea, in sfarsit
  • conferinte
  • adunari
  • saraci, caci degeaba facem orice daca nu ne ocupam si de ei
  • pliante, brosuri
  • interviuri si documentare cu parintii traditionalisti
  • cooptari de avocati si juristi crestini, caci lupta va fi grea si e nevoie, mai ales pentru preotii ce vor fi prigoniti
  • toate caile legale de atac in chestiunea cipurilor si a ecumensimului
  • etc.

Asociatia nu-i a mea. Si nici a celor ce au infiintat-o. Legal e, evident, dar in fapt e a voastra, a cititorilor. Sunteti multi. Avem acum posibilitatea sa si facem mai multe. Normal ca nu vom opri noi venirea antihristului, insa datori suntem a lupta pe toate fronturile pana in ultima clipa, pentru a trezi pe cat mai multi, pentru a salva pe cat mai multi, pentru a ajuta pe cat mai multi, pentru a-i aduce si a-i tine pe cat mai multi in Biserica.

Doamne ajuta!

 

115 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Timiana said, on noiembrie 7, 2016 at 9:31 am

    Dumnezeu sa va ajute si sa va ocroteasca.
    Speram ca fratele care a scris despre IPS Justinian Chira spune adevarul.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 7, 2016 at 11:12 am

      Timiana

      Ce frate? Ce a scris?

      Apreciază

      • octoviv said, on noiembrie 7, 2016 at 11:24 am

        Liviu said, on noiembrie 6, 2016 at 10:18 pm:
        https://saccsiv.wordpress.com/2016/11/06/sa-i-ajutam-pe-parintii-antim-macarie-atanasie-elefterie-grigorie/#comment-332159
        […]
        Glasul Strămoşesc
        4 noiembrie la 23:14 •
        Se întreabă frații anti-ecumenisti ce s-a întâmplat cu preoții care spuneau ca după sinodul BOR vor întrerupe pomenirea ierarhilor apostati…iar acum, după ce sinodul a trecut, e tăcere de mormânt!
        Pai, ce sa se întâmple, anti-ecumenistii au intrat în duhul ierarhilor pe care ii pomenesc! Au fost suficiente 4 luni de pomenire a ereticilor. Sfinții Părinți au spus clar ca asta se întâmplă. Acum as vrea sa va relatez, asa cum am primit-o și eu de la un frate din Bucovina, o întâmplare petrecuta la începutul lunii septembrie. Monahul Z. de la un schit aproape de granița cu Ucraina, apropiat al IPS Iustinian Chira, a fost chemat de acesta intr-o Duminica sa participe la Sfanta Liturghie la paraclisul unde slujea. După slujba a fost invitat intr-o sala unde se mai aflau câțiva preoți, monahi și câțiva mireni, în jur de 20 cu toții. Acolo IPS Iustinian le-a spus preoților: „Dragilor mergeți și nu-i mai pomeniți pe astia… ca intrați în duhul lor, vine sinodul din octombrie unde ÎL VOR VINDE DEFINITIV PE HRISTOS!, mergeți acasă, plangeti-va pacatele căci vine urgia lui Dumnezeu”
        Iată ca s-a întâmplat întocmai cu profetia vrednicului de pomenire IPS Iustinian, ii putem spune profeție pentru ca lucrurile s-au petrecut fix asa cum a spus.
        Apropiaților le-am relatat întâmplarea însă am evitat s-o fac publica gandindu-ma ca s-ar putea sa-i fac rau. Iată ca singurul ierarh anti-ecumenist, care s-a împotrivit sinodului talharesc a plecat la Domnul. Noi la ce sa ne așteptăm de acum? Pai ne-a spus IPS Iustinian… urgia lui Dumnezeu!
        Doamne ai mila de noi! Iar voi, Părinților care mai sunteți anti-ecumenisti, e vremea sa alegeți, ori cu Hristos, ori cu mamona…
        […]

        Apreciat de 2 persoane

      • Timiana said, on noiembrie 7, 2016 at 12:30 pm

        Fratele Liviu, cele ce ar fi spus IPS Justinian in luna septembrie intr-un cadru restrans de aproximativ 20 persoane.

        Apreciază

    • Bubu said, on noiembrie 7, 2016 at 3:00 pm

      Chiar daca televiziunea va emite doar pe Interner si pt aceasta are nevoie de licenta de la CNA.
      In scopul licentei se va face un dosar , gros cat un DEX. Daca una din clauze din tot „DEX”-ul nu este indeplinita , nu se da licenta.

      Apreciat de 1 persoană

      • cca70 said, on noiembrie 7, 2016 at 7:34 pm

        asta doar daca se emite din Romania..daca se emite din Cernauti sau Chisinau, sau Voivodina nu au ce face lichelele de la Bucuresti…internetul inca e cat de cat liber si CNA nu poate controla totul

        Apreciază

    • Liviu said, on noiembrie 8, 2016 at 4:09 pm

      aici este sursa :

      Apreciază

  2. meryy said, on noiembrie 7, 2016 at 9:33 am

    Doamne ajuta! O idee foarte buna.Dumnezeu si Maica Domnului sa va ajute in continuare!

    Apreciază

  3. Alex said, on noiembrie 7, 2016 at 9:42 am

    Salut,
    Cred ca s-a mai discutat pe ici tema noului carnet de conducere. Stie cineva noul carnet are sau nu cip sau poate fi incadrat ca element de constrangere a libertatii mele religioase ?

    Apreciază

    • Cosmin said, on noiembrie 7, 2016 at 11:25 am

      @ Alex

      Permisul de conducere nu are cip, nu e document biometric si nu e incadrabil in categoria document electronic.

      Pe spate are 666 stilizat si exista un cod de bare, cod de bare care reprezinta valoarea transcrisa unui numar serial aflat sub codul de bare. Nu stiu ce reprezinta acel numar.

      Cu certitudine, dupa cum spunea si Parintele Paisie daca bine imi amintesc, toate documentele tip cartela de plastic sunt pasi premergatori documentului unic si in final a pecetii.

      Nu sunt in masura sa afirm daca e sau nu lepadare primind acest permis de conducere. Ideea e ca opunand rezistenta actelor premergatoare, va fi mult mai usor sa ne opunem pecetii finale.

      Apreciat de 3 persoane

      • cca70 said, on noiembrie 7, 2016 at 7:42 pm

        in sfarsit un sfatuitor echilibrat….ca de cand tot zic ca permisul auto nu are CIP biometric…dar mereu se gaseste cate cineva sa afirme ca are, ca a vazut pe youtube un filmulet cu nu stiu ce declaratie a unui politist…blabla si iar blabla

        sigur, faptul ca are cod de bare este o cadere ( pacat) a celui ce ia acest permis…

        dar daca se opreste aici( doar la acest act dubios) si NU va lua pasaport bimetric, card bancar, card de sanatate si alte dracovenii atunci inca nu e pierdut….are inca discernamint

        si sa va fie clar la toti care cititi acest blog: ..toti, dar absolut TOTI aveti CNP…deci aveti deja macar o cadere( un pacat, fie si din nestiinta) la activ…asta ca sa nu isi inchipui careva ca daca nu are permis auto el e salvat…e biruitor….si tare

        Apreciază

      • cosminmatiu said, on noiembrie 7, 2016 at 10:26 pm

        cca70

        Ce este mai usor, sa tii post sau sa renunti la permisul de conducere si toate avantajele pe care le ofera?

        E usor oare sa nu mai poti face naveta la lucru din cauza ca refuzi permisul si sa trebuiasca sa pleci in chirie si de acolo sa mergi la lucru cu bicicleta indiferent cum este vremea afara si asta poate zeci de ani ?

        Oare doi mireni care se vor mantui daca unul moare cu permis si altul fara pentru ca l-a refuzat pentru Hristos vor avea aceeasi plata in vesnicie?

        Eu nu spun ca cei cu permis nu se vor mantui dar nu pot fi comparati cu cei care il refuza.

        Cei care isi fac permis sa se multumeasca cu asta si sa taca fara sa vina cu justificari.

        Apreciat de 1 persoană

      • cosminmatiu said, on noiembrie 7, 2016 at 10:30 pm

        Cine e mai mare, unul care merge la Ierusalim cu pasaport biometric sau unul care sta casa pentru ca nu isi face asa ceva?

        Care e mai mare,, un calugar care face zilnic cele 7 laude dar a devenit eretic pentru ca asculta de staretul si ierarhul lui sau cei de aici de pe blog care de la sinod stau acasa pe motiv ca nu au unde sa mearga?

        La cum te ambalezi sunt 99,99% sigur ca ai permis nou. Treaba ta dar nu ne spune ca dracul e alb

        Apreciat de 1 persoană

    • Riko said, on noiembrie 7, 2016 at 2:58 pm

      Alex
      Din propria experienta, oamenii care au primit cartele cu cip (card bancar, card de reduceri, card de intrare la serviciu, card de biblioteca, etc), au devenit foarte agitati si nu suporta sa vorbesti nimic din cele sfinte cu ei, se enerveaza si raspund cu: „mai lasa-ma cu astea”. Dar cine a avut doar carnetul nu a patit nimic. Asta din oamenii pe care ii cunosc eu. Inainte sa mergi sa semnezi pentru carnetul de conducere (asta find decizia ta) sa zici o rugaciune sincera si din inima ca: sa nu te lase Maica Domnului si Mantuitorul. Am auzit o vorba foarte frumoasa la multa lume: Doamne nu ma lasa! , vorba folosita in caz ca se intampla ceva rau.

      Apreciază

    • cosminmatiu said, on noiembrie 7, 2016 at 4:42 pm

      Sa renunti la permis e primul soc pentru despartirea de lumea materiala, renuntarea la confort. Sansa sa renunti si la permis si la restul deodata e mult mai mica.
      Cei care vor renunta la permis vor incepe deja calirea pentru vremurile grele ce vin. E mult mai greu fara permis.

      Apreciază

    • Alex said, on noiembrie 7, 2016 at 8:11 pm

      Fratilor, n-am intalnit pana acum o persoana, una macar, fie ea mirean sau preot, care sa nu fi luat noul permis de conducere.
      Cosmin, de unu singur intre milioane de oameni ?
      Conteaza pentru sistem daca nu iau eu permisul.
      E ZERO BARAT.
      Le este indiferent.
      Atata timp cat TOTI, accentuez, toti, fie ei preoti si mireni, au luat deja noul permis…….Toti se uita la mine ca la un ciudat numai de le pomenesc ca …..

      Cosmin, tu sti pe cineva ce nu a luat noul permis ? Doar o persoana, cunosti ?

      Apreciază

      • cosminmatiu said, on noiembrie 7, 2016 at 10:46 pm

        Nu stiu pe nimeni, dar ceea ce stiu este ca la vamile vazduhului nu voi fi intrebat de ce au facut altii.
        Cu permisul e ca si lupta antiecumenism. Uite cati luptatori avem?

        Apreciază

      • cosminmatiu said, on noiembrie 7, 2016 at 10:54 pm

        Si Lot a fost singur in Sodoma si Gomora care aveau peste 500000 de locuitori. Asta ii face buni pe ei si pe Lot vinovat de gresala?
        Si pe vremea sa, Sf Ilie credea ca a ramas singur pana nu i-a spus Dumnezeu ca mai sunt 7000 ca si el.

        Deja o dati in sofisme, ce se intampla? ati fost viteji ca si antiecumenistii pana cand a trebuit pusa teoria in practica?

        Ce aveti, va mustra constiinta si ati inceput sa faceti aici pe blog grup de consiliere?

        Apreciază

      • Ioana said, on noiembrie 8, 2016 at 12:47 am

        unii se descurca sa conduca si fara permis, cu acte ce dovedesc absolvirea scolii de sofer, chiar exista o procedura, m-as bucura daca fratii si surorile care se descurca fara permis, dar au scoala absolvita v-ar da niste lamuriri. Puteti cauta comentarii mai vechi de la articolele lui Saccsiv despre permisul auto, s-a explicat acolo. Dar probabil ca in curand va cadea si aceasta varianta, si poate ca nu merge chiar in orice localitate si in orice imprejurare sa te descurci cu acel fel de adeverinta ce atesta absolvirea scolii de soferi, in loc de permis… Latul se va strange, la fel ca in cazul cartii de identitate…

        Apreciază

      • Ana Maria said, on noiembrie 8, 2016 at 3:17 pm

        Eu nu l-am luat. Am ramas cu cel emis in 2005 si care a expirat in 2015. Circul cu el asa.Nu m-a oprit nimeni in trafic pana acum. Baiatul meu care a facut anul acesta 18 ani si se gandea sa faca scoala si sa-si ia permisul. Toti baietii din preajma lui si-au luat permisul, dar el totusi a renuntat sa faca scoala si sa-l ia, tocmai din cauza codului de bare. Permisul este considerat act de identitate, iar codul de bare se aplica identitatii tale, nicidecum actului, chiar daca sistemul aparent nu are ce face cu acel cod de bare.Poate nu are ce face pe moment, dar el are rolul lui.Vorba baiatului meu: E deja prea tarziu sa-ti mai doresti ceva din lumea asta.

        Apreciat de 2 persoane

      • Cosmin said, on noiembrie 13, 2016 at 12:37 am

        @ Ana Maria

        Permisul de conducere nu este act de identitate. A mai spus cineva aici pe blog chestia asta. E eronata afirmatia.

        Ca dovada, atunci cand esti oprit in trafic de catre un agent de circulatie, iti cere concomitent cu permisul, buletinul. Daca mergi la banca sa iti scoti bani din cont si le dai permisul de conducere, nici nu te baga in seama, doar asa daca te cunoaste casiera de la ghiseu. \

        Pe teritoriul Romaniei si a statelor din comunitate, doar pasaportul este act de identitate in egala masura cu buletinul. Buletinul nu poate fi folosit in schimb, ca act de identitate pe teritoriul statelor extra comunitare, motiv pentru care se cere pasaport.

        Apreciază

      • cosminmatiu said, on noiembrie 8, 2016 at 6:03 pm

        Ana Maria,

        Sa ii spui baiatului tau ca daca va continua alaturi de Hristos toata viata, desi colegii lui au permis dupa moarte el va avea aripi de inger iar colegii lui mergand pe aceeasi cale vor fi ca si diavolii intunecati.

        Apreciat de 1 persoană

      • Cosmin said, on noiembrie 13, 2016 at 12:11 am

        @ Alex

        Nu, nu cunosc pe nimeni in jurul meu care sa fi refuzat vreun act. Dimpotriva, in jurul meu toti primesc tot ce se poate primi, cu zambetul pe buze si-n pas de defilare.

        Cand imi deschid gura referitor la aceste subiecte, banuiesti cam ce replici primesc, nu e cazul sa le mai mentionez aici.

        Ce ma doare mai tare e ca o parte din ei imi sunt apropiati sau fac parte din familie.

        Dar, imi asum pozitia.

        Personal, am reusit sa eschivez vaccinurile copilasului, am renuntat la cardurile bancare, am primit de la locul de munca cardul bancar al firmei pe care nu am voie sa-l utilizez decat in interesul firmei, fiind atasat contului firmei, am reusit sa refuz cardul de sanatate, eu si sotia, nu avem pasapoarte electronice, cele pe care le avem sunt in curs de expirare, am eschivat recensamantul din 2011 parca, am noul model de permis, pe precedentu-l, tot nou, l-am distrus pentru a ma edifica daca are incorporat cip. Din 7 conturi bancare, la diverse banci si in diverse monede, mai am un singur cont de lei, unde imi intra salarul, pe care il scot integral de la ghiseul bancii in maxim o ora de cand aflu ca au intrat banii in cont.

        Recunosc ca nu sunt un oponent model al sistemului. dar ma stradui. Daca nu era acest blog, mai mult ca sigur, eram si eu asemeni celor din jur.

        Multumesc pe aceasta cale fratelui Vasile pentru efortul sustinut si nu in ultimul rand tuturor celor care comenteaza si dezbat aici.

        Doamne ajuta!

        Apreciază

    • un fir de praf said, on noiembrie 7, 2016 at 10:02 pm

      se poate conduce o masina si fara permis fizic ,daca nu ai la tine permisul nu e o infractiune e contraventie ,de aceea e buna o asociatie care sa lupte pt derepturile religioase a crestinilor traditionalisti ,eu cu un priete am facut mai multe cereri catre serviciul permise pt eliberarea celui vechi si au zis ca nu se poate ,am cerut dovada cu valabilitate mai mare de 15 zile ca si in cazul cardul de sanatate si au trecut cu vedera cererea ,deci cu cat mai multi care se opun atat mai bine ,tot la fel e si in cazul vaccinurilor atat de controversate ,si cel mai mare e statutul bor care nu-l inteleg – cum ma poate reprezenta un ierarh pe mine la un sinod cand nu l-am ales nici eu nici pr de parohie ,pt ca acel pr nu a fost facut de ierarh ca asa a vrut el pe ca acel pr a terminat o scoala pt asa ceva ca si in cazul permiselor tu ai facut o scoala si ai dat un examen si oricum esti in baza lor de date

      Apreciază

      • tataia said, on noiembrie 7, 2016 at 11:55 pm

        Ehe…au condus unii timp de 20 de ani fara sa avut permis vreodata….nu ca era expirat, suspendat, retinut sau anulat….pur si simplu n-au avut niciodata. Si conduceau.

        Apreciat de 1 persoană

      • gheorghi said, on noiembrie 8, 2016 at 12:32 pm

        A incercat cineva sa obtina o hotarare judecatoreasca care sa tina loc de permis de conducere, motivat de crdinta?
        Imi amintesc despre hotarare judecatoreasca care tine loc de… titlu de proprietate, certificat de nastere, carte de munca… obtinuta pentru motive lumesti – pierdere, distrugere de foc, inundatii… arhive deteriorate, ne-legalitatea eliberarii a doua oara sau de duplicat la cerere…

        Apreciază

    • Pr. Evghenie said, on noiembrie 7, 2016 at 10:14 pm

      Cat timp permisul nu contine microcip, se poate lua, dupa parerea mea. Fa o cruce peste el si Dumnezeu sa-ti ajute.

      Apreciază

      • ban said, on noiembrie 7, 2016 at 10:41 pm

        Asa deci. Pai fac si eu o cruce peste rahat, zic Doamne-ajuta! si se preface in anafura. Misto! Gresiti pr. Evghenie, a zis si sf. Paisie ca nu poti proceda asa, caci apa din latrina nu se sfinteste, doar apa curata.

        Apreciat de 2 persoane

      • cosminmatiu said, on noiembrie 7, 2016 at 10:47 pm

        Sf Paisie Aghioritul spune altceva:

        Apreciază

      • el said, on noiembrie 7, 2016 at 11:37 pm

        saccsiv

        te rog sa pui la SPAM definitiv LEPEDATURA asta care semneaza Pr.Evghenie, e DESTUL cat a CACAT pe aici sa stim ca e : INDRACIT ERETIC ECUMENIST si POMENITOR de ERETIC , propagandist PRO-CIP si IDOLATRU boca.

        NU ne aduce nimic nou, POLUEAZA si induce in eroare niznaii cu nick-ul lui de popa . a SPURCAT destul si pe blogul „sinodultalharesc” . e INCOROGIBIL APOSTAT , ba chiar poate PLATIT sa SCAIE aici dupa programul de are zicea userul @gheorghi ( epuizarea adversarului prin puzderii de MIZERII/miciuni/erezii/nsleari, blocarea lui in raspunsuri ca daca nu raspunde insemana ca LABARUL are dreptate, enervarea si implicit discreditarea celor de aici).

        NU E GLUMA, asemenea GUNOAIE odata identificate TREBUIE ASANATE INSTANT , ca NU avem timp sa ne pierdem aiurea cu SLUGLE DIAVOLULUI care sunt INFINIT mai numeroase si mai odihnite ca noi, trimsie sa bruieze nonstop.
        Multumesc.

        Apreciat de 1 persoană

  4. safimvigilenti said, on noiembrie 7, 2016 at 10:40 am

    o veste buna, intr-adevar, felicitari si succes pe viitor

    Apreciază

  5. Cosmin said, on noiembrie 7, 2016 at 10:41 am

    Sa fie intr-un ceas bun! Doamne ajuta!!!

    Apreciază

  6. valentinortodoxblog said, on noiembrie 7, 2016 at 10:42 am

    Doamne ajută!

    Apreciază

  7. Ionut said, on noiembrie 7, 2016 at 10:45 am

    Sa va dea tuturor Bunul Dumnezeu sanatate, putere, sa va sporeasca intelepciunea si sa va pazeasca de neprieteni.
    Consider ca e bine ca pentru fiecare „stalp” al asociatiei sa existe inca unul sau doi care sa-l sprijine, in caz ca se clatina.
    Cred ca vor veni multi, asa cum au venit si la Mantuitorul Hristos, „ca sa-L prinda in cuvant si sa aiba de ce sa-l invinuiasca”.
    Sper ca aceasta asociatie sa devina un liant pentru toti oamenii de buna-credinta si, intr-o buna zi, cat mai repede, sa devina si o trambita care sa cheme la lupta impotriva avortului, ca sa terminam odata si cu asta.

    Apreciază

  8. isa said, on noiembrie 7, 2016 at 10:59 am

    Nici nu stiam ca exista asa ceva, lucru care s-a realizat fara informarea nimanui: http://www.lionmentor.ro/blog/227-registrul-electronic-national-de-vaccinari

    Apreciază

    • Cosmin said, on noiembrie 7, 2016 at 11:33 am

      Informatiile ce rezulta din relatia medic – pacient sunt confidentiale si nu pot fi furnizate unei terte parti, chiar daca ar fi vorba de o institutie a statului. Se pare ca se petrec lucruri in aceasta tara, pentru care s-a murit in 89′ ca acestea sa nu se mai intample. Iata-ne din nou in punctul de unde am plecat inainte de „revolutia din 89” dar intr-o formula mult agravata.

      Apreciază

  9. marinela said, on noiembrie 7, 2016 at 11:30 am

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  10. ortodox☦traditionalist said, on noiembrie 7, 2016 at 11:52 am

    Abia astept !

    Apreciază

    • marinela said, on noiembrie 7, 2016 at 2:19 pm

      Ooo,ce veste minunata!Abia astept sa porneasca la drum cu vint bun la pupa aceasta minunata asociatie.Dumnezeu sa va ocroteasca si sa va dea intelepciune si putere de munca in continuare.Se pot face multe lucruri bune cu asociatia,avind un statut juridic in spate,deci…la treaba baieti si succes!!!

      Apreciază

  11. Ioana said, on noiembrie 7, 2016 at 12:02 pm

    Doamne ajuta!

    Ce bucurie!
    Dumnezeu sa ii lumineze pe cat mai multi si sa i ocroteasca pe cei care duc lupta cea bune pe toate caile!
    ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    „Despre lupta sfinţilor proroci Enoh şi Ilie cu antihristul se va transmite la televizor.
    Când icoana Preasfintei Născătoare de Dumnezeu de la Iviru („Portăriţa”) va purcede să părăsească Athosul, va începe dangătul clopotelor, bisericile în mod văzut i se vor închina, pentru a o petrece. Toate acestea vor fi arătate la televizor. Aceasta-i mila Domnului” – Cuviosul Gavriil Georgianul, cel nebun pentru Hristos

    Apreciat de 1 persoană

    • Riko said, on noiembrie 7, 2016 at 3:03 pm

      Cand va parasi Atosul icoana Maici Domnului, cred ca va fi un cutremur foarte mare de se vor darama toate manastirile.

      Apreciază

    • RomeoB said, on noiembrie 8, 2016 at 9:02 am

      Icoana portarita va merge singura pe mare la o biserica din Georgia.
      Biserica deja exista si o asteapta….
      (de pe internet)

      Poate cineva vine cu detalii.

      Apreciază

      • el said, on noiembrie 8, 2016 at 9:47 pm

        RomeoB

        este GATA construita pana si STRANA in care va fi asezata Icoana Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu de la Iviron din Athos !…. O ASTEAPTA sa intre dupa cum i s-a promis odinioara PREASFINTEI la la Pogorarea Duhului Sfant :
        ca va avea ca sort de Apostolie al Ei pamantul Iviriei/ Georgiei!… dar la sfarsitul veacurilor !

        ACUM esta GATA Manastirea si STRANA Ei acolo !

        … pe VAZUTE !

        Apreciat de 1 persoană

  12. sorin said, on noiembrie 7, 2016 at 12:02 pm


    Uitati cine este staretul manastirii Putna. Uitati pe fata ca este ecumenist, ba mai mult face parte dintr o organizatie masonica Ordinul Stefan Cel Mare. Frate Vasile posteaza te rog.

    Apreciază

  13. evtodiev said, on noiembrie 7, 2016 at 12:13 pm

    off topic: Parintele Pavel Gumerov – a patra emisiune din ciclul „Gramatica vietii de familie”
    Viața duhovnicească a familiei

    Apreciază

    • el said, on noiembrie 7, 2016 at 3:10 pm

      evdotiev

      in neamul vostru SFANT au fost MARI STARETI care, in aceste vremuri de pe urma, NU mai ingaduiau ( si NU din NEiubire de oameni) ucenicilor lor sa inceapa calea casatoriei !

      GREU se va mantui acela cu familie in vremurile de pe urma. si daca unii frati DEJA sunt casatoriti Domnul VA RANDUI mantuirea lor de vor staui in Sfintenie si NEINSELARE!

      dar pt. cei care din gadiliturile trupului NU VOR sa asculte AZI mai mult de Stareti ci de firea TRUPULUI lor nestapanit, ce va fi pentru ei si pt copii lor? … Dumnezeu sa ii ajute si pe aceia !….. GREU ! GREU ! GREU !
      Tara arde si baba se piaptana !

      Ca pe vremea lui Noe si a Potopului : ” se insurau se maritau,etc” … ASA si acum in vremea venirii Lui Hristos …. GLOATA TOTDEAUNA cu de-alde d`astea se va indeletnici ! … iar popii in loc sa-i pregateasca despre VREMURILE pe care le traiesc, le fac filme din astea !

      Apreciază

      • Mihai Cosovan said, on noiembrie 7, 2016 at 9:25 pm

        @el sau stefan (cum te-o fi chemind)
        Dumneata te simti bine din pozitie fara responsabilitati sa dai asemenea sfaturi. Cine esti dumneata ca sa hotarasti ca nu mai sunt de folos casatoriile? Parintii care au zis asta, au spus anumitor persoane in particular, nu tuturor.
        Deunazi te laudai intr-un comentariu ca ai scris multe si ca te-ai saturat de cand incerci sa inveti de bine (asa ceva); Eu ma intreb…. ce ai scris omule?…. nimeni nu stie cine esti, daca se opreste curtentul, se duce toata opera ta de comentarii…
        Stiu cum vei raspunde (daca vei raspunde), dar tot nu vei iesi din cochilia ta.
        Sa dea Domnul sa-ti vi in fire.

        Apreciază

      • el said, on noiembrie 8, 2016 at 9:59 pm

        Mihai Cosovan

        mi-am agonisit pe ta asta MII de NEprieteni !

        reactia ta mi este „cunscusuta” …. INSURATEILOR !!! : va „justificati ” SLABICIUNILE, dar NU SUNTETI in stare sa ASUMATI Crucea pe care v-ati ales-o, de fapt urmati POFTELOR VOASTRE si NU VRETI sa stiti ca este CRUCE insuratoera vaostra !… nu-i nimic, vet afla asta intr-o zi OBLIGATORIU, si in mod USTURATOR !!

        cat despre : „Deunazi te laudai intr-un comentariu ca ai scris multe si ca te-ai saturat de cand incerci sa inveti de bine (asa ceva); Eu ma intreb…. ce ai scris omule?…. nimeni nu stie cine esti, daca se opreste curtentul, se duce toata opera ta de comentarii…
        Stiu cum vei raspunde (daca vei raspunde), dar tot nu vei iesi din cochilia ta.”______ KAKA MAKA ! „judecata ” de GUNOI dupa mintea ta de GUNOI !

        NU urmaresc nici „celebritatea” nici recunoasterea omeneasaca, (cat de STRICAT poti sa fii omule sa judeci pe altii dupa mintea ta ???) … .. .. si daca cade „netul ” : … KAKAT cu PERJE !… Dumnezeu VA LUMINA ORICUM pe cei SINCERI si curati cu inima ( NU ca tine !) TREZITI cumva de vorbele mele !!!

        Apreciază

    • el said, on noiembrie 7, 2016 at 3:23 pm

      evdotiev

      „Acum se încep evenimente importante. Astfel de pericol n-a fost pe pământ de la facerea lumii. Este ultimul… Imaginaţi-vă mama a cinci copii: cum poate să-i hrănească, fără a primi pecetea lui antihrist? Vedeţi ce curse întinde antihristul oamenilor.
      La început aceasta se va face benevol. Dar când antihristul se va înscăuna şi va deveni stăpânul lumii, îi va impune pe toţi să primească această pecete. Pe cei care nu o vor primi îi va declara trădători. „__ Profetiile Arhim. Gavriil.

      Apreciază

  14. petrupetru said, on noiembrie 7, 2016 at 12:22 pm

    Felicitari pt munca dusa, de atita timp!
    Doamne ajuta!!!

    Apreciază

  15. ortodox☦traditionalist said, on noiembrie 7, 2016 at 12:44 pm

    Apreciat de 4 persoane

  16. Apa trece, pietrele rămân. said, on noiembrie 7, 2016 at 1:19 pm

    Dumnezeu sa va ajute și sa auzim de bine.

    Apreciază

  17. Mihail said, on noiembrie 7, 2016 at 1:23 pm

    Indraznesc si eu sa imi spun parerea. Va rog sa nu aruncati cu pietre. Oricum nu decid eu.

    Ceea ce faceti voi acum este sa ridicati o alta „cladire” antihristica, cu uneltele antihristului (tehonologia si banii – conturi bancare, transferuri de bani prin „portofelul jidovilor). Tot mai multi crestini isi dau afara din casa televizoarele, dar voi creati televiziune. Tot mai multi crestini renunta la internet, dar voi creati tv online. Tot mai multi crestini renunta la conturile bancare, dar voi va creati cont bancar. Ideea de „Asociatie”, ca denumire, concept si mod de functionare apartine jidovilor, dusmanii eterni ai Lui Hristos. Chiar credeti ca o sa va lase sa functionati? Santeti naivi. O sa va lase cel mult sa adunati ceva banuti, iar apoi sa te tii. Doar „cei care le apartin” primesc acceptul pentru ceea ce vreti voi sa faceti. Nu asa se pregatesc crestinii pentru urgia ce va sa vina si nici pentru mantuire..

    Mie imi plac intalnirile fata catre fata, la lumina, pe incredere si mai ales prin voluntariat. Lucru care nu se intampla deloc, ba chiar se evita. De cand intru eu pe acest internet, si intru de ani buni, cu o singura persoana am apucat sa ma vad, persoana care mi-a ramas pentru totdeauna frate. Ne vedem si in ziua de azi fata catre fata si ne ajutam tot timpul, comunicam, ne tinem la curent, ne invatam reciproc in diverse situatii.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 7, 2016 at 2:24 pm

      Mihail

      Dupa „logica” ta, ar trebui sa inchid si blogul …

      Asociatia, din contra, va facilita intalnirile de care zici la final.

      Apreciază

    • ortodox☦traditionalist said, on noiembrie 7, 2016 at 2:55 pm

      Si ce te-ai fi facut tu fara acel frate, nu stiu…
      Vezi? Tot internetul te-a ajutat. Daca tehnologia inca ne permite sa facem un bine trebuie sa profitam.

      Apreciază

      • Mihail said, on noiembrie 7, 2016 at 3:33 pm

        „ortodox☦traditionalist” – cred ca daca nu ar fi fost internetul as fi avut mai multi frati, si nu unul.
        saccsiv – dupa „logica” de care vorbesti, nu spun sa inchizi netul. Eu afirm ca va bazati PREA mult pe internet si in general pe tehnologie. Cum spune un bun strateg, „degeaba castigi un camp de batalie daca nu castigi casa cu casa, tunel cu tunel”. Iar acest lucru il poti face doar prin contact direct. „Casa” are mai multe semnificatii. Apoi, asociatia presupune si niste obligatii fata de stat. Trebuie sa faci si declaratii catre fisc si alte institutii ieuropene. Vei vedea, in timp, ca am dreptate. Si din pacate, cand vei ajunge in acel punct, iti vei da seama cat timp ai pierdut. Timp pretios…, saccsiv.
        „Ionut said, on noiembrie 7, 2016 at 2:56 pm” – Asociatia pr. Nicolae nu se bazeaza pe internet, ci pe contacte directe. Daca nu ma crezi intreaba-l pe parinte.

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 7, 2016 at 4:31 pm

        Mihail

        N-am draga ce sa vad, ca stiu deja. Si ce daca dau la fisc?
        Tu ai citit, asa, pe scurt, ce vom face? Ce-i tot dai inainte cu tehnologia?
        Deloc nu-mi plac „sfatuitorii” distructivi. Ei n-ar veni cu o idee constructiva, cum sa facem ceva. Ci, mereu cand cineva incearca sa faca ceva, ei vin si “invata” cum ca nu e bine sa se faca acel ceva.
        Cand am inceput blogul, toti putinii care ma stiau imi spuneau: “e bine, dar ce mare lucru crezi ca rezolvi?”.
        Tu ce crezi, multumita bunului Dumnezeu, s-a dovedit folositor pana la urma blogul asta?

        Apreciat de 1 persoană

    • Ionut said, on noiembrie 7, 2016 at 2:56 pm

      Nu e chiar asa. A se vedea asociatia pr. Nicolae de la Valea Plopului. Exista de vreo 20 de ani, cel putin.

      Apreciază

    • sv said, on noiembrie 7, 2016 at 5:41 pm

      @mihail
      Incercarea moarte n-are. Trebuie sa (ne) organizam si noi.Dca gandesti ca ciobanul moldovean din Mioritza atunci ..forget about it

      Apreciază

  18. mishuleu said, on noiembrie 7, 2016 at 1:53 pm

    Te complici si de asta ai amânat așa mult. Ai vazut în gen meritocrația sau mai simplu o cameră dslr conectată la un calculator cu trepied, studioul poate fi o cameră de apartament cu un aranjament specific cu tema canalului de youtube. Si acolo o persoană care să știe nu numai sa vorbească corect gramatical dar care să știe ce se întâmplă prin lumea asta frumoasa a noastră. Faci un promo pe blog si pe unde se mai poate si se adună public. În modul ăsta oricine își poate exprima părerea pe yt ca e gratis daca dispune de un minim de camera web Hd. Nu trebuie echipă. Pe yt ai șanse să nu deranjezi prea mult încât să îți iei o amendă de pe la pupincuristii lui Soros de sa trebuiască să faci credit. Doamne ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 7, 2016 at 2:30 pm

      mishuleu

      Cand gasesti o persoana de-asta care sa lucreze gratis, sa-mi dai un semn.

      In rest, Asociatia nu e nici pe departe doar televiziune.

      Apreciază

      • mishuleu said, on noiembrie 7, 2016 at 3:35 pm

        Nu e vorba neapărat de bani ci mai mult de faptul că cel care se va afișa ca si voce va fi luat în vizor de băieții burtosi saormisti de pe aici de le zice agenți ultrasecreti si e greu cu partea cu filajul, telefoane de amenințare si restul mizeriilor. Tre sa fie o persoană cu putere de sus si cu psihic tare, mai ales dacă începe să aibă priză la public si mai trezește habaugii. Asociația e o chestiune interesanta, mai mult nu vreau să zic pt ca noi ca nație stăm prost cu unitatea plus de asta dacă mai e si împotriva lucrărilor duhurilor căzute asociația tre sa conțină un nucleu puternic pt a reuși să reziste si sa fie eficientă. Doamne ajuta!

        Apreciază

      • NIMENI said, on noiembrie 7, 2016 at 7:00 pm

        Poate nu am remarcat, unde? cand? cum pot deveni membru al asociatiei?

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 7, 2016 at 10:11 pm

        NIMENI

        Ai frate rabdare, ca de abia ce am venit cu vestea.

        Apreciază

  19. Rodi said, on noiembrie 7, 2016 at 2:19 pm

    Felicitari pentru acest mare efort si Doamne ajuta!

    Apreciază

  20. Mary Stoica said, on noiembrie 7, 2016 at 3:38 pm

    Felicitari!!!!

    Apreciază

  21. ortodox☦traditionalist said, on noiembrie 7, 2016 at 3:53 pm

    Apreciat de 3 persoane

  22. claudiu said, on noiembrie 7, 2016 at 4:48 pm

    Doamne ajuta! Sa ne implicam toti si sa ajutam fiecare cum putem!

    Apreciază

  23. Iones said, on noiembrie 7, 2016 at 5:34 pm

    Off-topic
    Vom avea acte de identitate electronice, de marimea unui card bancar
    http://stirileprotv.ro/stiri/social/govithub-a-publicat-imagini-cu-prima-mostra-a-viitoarei-carti-electronice-de-identitate-a-romanilor-foto.html

    Apreciază

  24. Partizanu said, on noiembrie 7, 2016 at 6:10 pm

    Daca va fi si cenzura oala v-a da in foc cit de curind http://www.replicaonline.ro/scandalos-un-preot-constantean-este-acuzat-de-insulta-calomnie-si-defaimare-296655/.

    Apreciază

  25. sv said, on noiembrie 7, 2016 at 7:02 pm

    OFF TOPIC
    300,000 SOLDATI NATO SE PREGATESC:

    http://adevarul.ro/international/europa/nato-pune-300000-soldati-alerta-1_5820a6c95ab6550cb84a87bf/index.html

    Apreciază

  26. Miron Lucretia said, on noiembrie 7, 2016 at 7:43 pm

    Iată ce citim în Sfinții Catacombelor Rusiei, unde Ivan Andreev, la pagina 37 spune:
    –Peste hotare am fost uluit de faptul că majoritatea clerului Bisericii
    din catacombe care a venit aici continuă să rămână în secret, neintrând
    nici măcar în adevărata Biserică sinodală. Acest lucru m-a tulburat mult:
    greşisem oare că am intrat în Biserica rusă din afara Rusiei? Şi dacă nu,
    atunci de ce rămân ei în secret? Şi apoi, de curând, am primit un răspuns la uimirea mea: un episcop al Bisericii din catacombe, necunoscut mie, care locuieşte în străinătate, mi-a trimis printr-o a treia persoană o scrisoare. El vorbeşte în principal despre articolele mele, pe care le citise în Rusia ortodoxă, şi în general despre corectitudinea poziţiei mele.
    Apoi el îmi oferă un răspuns la îndoielile mele. El spune că personalul clerical al Bisericii din catacombe adesea nu intră în Biserica rusă din afara Rusiei – care nu a greşit în ceea ce priveşte relaţia ei cu comunismul ateist – deoarece lupta continuă încă şi cine poate spune dacă nu va fi necesar ca ei să aplice experienţa pe care o au şi aici, în Vest. Precursorii lui Antihrist au apărut deja şi nimeni nu ştie când va veni timpul ca fiecare credincios, fără a intra în casă, va trebui să fugă în munţi, adică să meargă în catacombe. Şi el are dreptate: nu sunt aceştia cei care doresc să anihileze Biserica rusă din afara Rusiei? Cu privire la aceasta, cei care au plecat din ea au rostit deja primul cuvânt. Şi, dacă ar fi să se întâmple astfel – ne rugăm Domnului să nu permită aceasta! – unde vom găsi atunci refugiu, unde vom găsi Biserica infailibilă? Deja aproape toate Bisericile ortodoxe locale fie s-au plecat în faţa precursorilor lui Antihrist, fie îi „îmbrăţişează frăţeşte” pe servitorii săi loiali!
    Astăzi nu este şi nu poate fi nicio separare între problemele ecleziale şi politică. Politica se pretinde universală, adică doreşte să ia în mâinile ei şi rezolvarea chestiunilor privind viaţa duhovnicească. Acest lucru înseamnă că acţiunile politice nu pot fi indiferente nici pentru Biserică.
    Mai mult decât atât, când Antihrist va avea putere pe pământ, el va fi în mod firesc o figură politică. Acest lucru înseamnă că Biserica va trebui să se opună şi persecuţiei sale politice. Şi, pentru a slăbi această opoziţie, chiar şi acum, precursorii lui, profitând de ideea că Biserica ar trebui să fie deasupra politicii, îşi ascund războiul lor împotriva lui Dumnezeu sub o mască politică: mucenicii sunt „criminali politici”. Cu siguranţă, Biserica nu ar trebui să discute acestea, dar atunci când politica atinge chestiuni de viaţă duhovnicească, Biserica nu poate să închidă ochii.
    De aceea, chestiunea despre lupta împotriva comunismului este o chestiune a duhului, iar nu a politicii. De aceea, chestiunea despre diviziunile noastre jurisdicţionale nu este o chestiune de „certuri între episcopi asupra tronurilor arhiereşti”. Nu, este o chestiune de cooperare (sau de acord tacit) cu precursorii lui Antihrist, sau a unei bătălii fără compromis împotriva lor. Doar aceasta ne separă de cei care s-au rupt de Adevăr; dar nu ne separă de poporul rus, deoarece sufletul, chiar dacă este invizibil, şi chiar dacă s-a retras în sine însuşi, încă este viu, nu este înrobit duhovniceşte; este împins spre lumina Adevărului. Iar o mărturie despre aceasta este existenţa Bisericii din catacombe, care nu a căzut, în condiţiile înfricoşătoare ale Uniunii Sovietice, unde sunt mulţi Iuda din frică, iar alţii din inconştienţă. –
    Se înțelege clar că membrii bisericii din catacombele ruse, nu iau contact cu nimeni, nu-și fac site și cu smerenie merg pe calea mântuirii. Pt. scrierea acestei cărți Pr. Serafim Roze a fost omorât, de slugile lui antihrist, iar prietenul lui Starețul Gherman Podmoșenko, a reușit să o publice după moartea Pr. Serafim și pentru aceasta a fost caterisit și scos din mănăstirea pe care a construit-o el și blamat până la moarte.
    Toate site-urile unde apare Biserica de Catacombe Ruse , sunt create de slugile lui antihrist, care duc în eroare pe adevărații dreptcredincioși.

    În volumul—Din Ierihon către Sion—capitolul : Curajul Credinței, Sfântul Ioan Iacob Hozevitul, cu jumătate de secol în urmă scria:– Clericii și mirenii care nu ascultă de biserica lui Alexie, se adună în locuri ascunse, sub pământ (în catacombe) și fac slujbe. Aceștia fac parte din Biserica Liberă a Catacombelor și au astăzi 10 arhierei și mulțime de preoți, care se poartă mirenește la arătare. Prin rugăciunile lor ne miluiește Dumnezeu și pe noi nevrednicii, care nu avem nici o silă și totuși ne poticnim spre cele deșarte și nu purtăm grijă de mântuire.

    Apreciat de 1 persoană

  27. ygtc said, on noiembrie 7, 2016 at 8:04 pm

    Poti scrie despre dosarele electronice de sanatate.
    http://www.capital.ro/toti-romanii-vor-avea-dosare-electornice.html
    Si in Spania exista dosar electronic, se numeste historia clinica si contine toate consultatiile, biletele de iesire din spitale, analize, consultatii la specialisti, istoricul medicamentelor pe care le-ai luat,etc. E bine ca e totul la un loc si nu trebuie sa te cari tu cu sacosa plina cu acte medicale peste tot, daca esti in alta localitate si ai nevoie la medic, ai totul online si iti vede ce boli ai, medicamentele pe care le iei,etc. Daca ai un accident de masina si iti baga sange din alta grupa sau iti da medicamente contraindicate? Cu historia clinica online vede ce grupa de sange ai, bolile si medicamentele cu contraindicatii, etc. Romania are cea mai mare rata de mortalitate din Europa Iar Spania cea mai mica.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 7, 2016 at 10:17 pm

      ygtc

      Tu lauzi dosarul electronic de sanatate?

      Apreciat de 1 persoană

    • tataia said, on noiembrie 8, 2016 at 12:37 am

      Si cumva medicul este Dumnezeu sa stie istoricul meu medical? Medicul are dreptul sa stie doar ce ii spun eu ca pacient….si nimic mai mult. Daca Imi administreaza un tratament incompatibil cu una din bolile pe care eu le am si le-am ascuns fata de medic este RASPUNDEREA MEA. Este viata mea, sanatatea mea si dreptul meu lasat de la Dumnezeu sa ascund anumite lucruri din istoricul meu..fie el medical sau de alta natura!

      Apreciază

  28. sv said, on noiembrie 7, 2016 at 8:06 pm

    Am o intrebare: unde a „disparut’ teologul Danion Vasile? Sunt curios sa-i vad conferintele despre sindul talharesc

    Apreciază

    • ortodox☦traditionalist said, on noiembrie 8, 2016 at 12:15 pm

      Danion, toata viata lui a fost purtat de vant. Cand la apus – cand la rasarit.

      Apreciază

  29. IMAGINEA ZILEI: Un soldat musulman curăță cu grijă statuia Fecioarei Maria (FOTO) said, on noiembrie 7, 2016 at 8:26 pm

    IMAGINEA ZILEI: Un soldat musulman curăță cu grijă statuia Fecioarei Maria (FOTO)

    Apreciază

  30. IMAGINEA ZILEI: Un soldat musulman curăță cu grijă statuia Fecioarei Maria (FOTO) said, on noiembrie 7, 2016 at 8:27 pm

    IMAGINEA ZILEI: Un soldat musulman curăță cu grijă statuia Fecioarei Maria (FOTO)
    O fotografie impresionantă a făcut înconjurul lumii, uimindu-i pe internauți. Fotografia înfățișează un luptător musulman în uniforma de luptă care curăță cu grijă statuia Fecioarei Maria, plină de praf.

    Deși în jurul său este dezordine și haos, soldatul apărut în fotografie șterge cu o cârpă statueta Fecioarei Maria, așezată pe o etajeră lângă geam. Musulmanul este încă îmbrăcat în uniformă și bocanci și pare întors dintr-o luptă, conform 9gag.

    Conform internauților, soldatul ar fi un luptător Hezbollah, adică un musulman Shia. Aceștia au un profund respect față de Fecioara Maria, care este o ființă sacră.

    http://www.b1.ro/stiri/externe/imaginea-zilei-un-soldat-musulman-curata-cu-grija-statuia-fecioarei-maria-foto-167255.html

    Apreciază

    • sky said, on noiembrie 8, 2016 at 11:24 am

      Doamne ajuta saccsiv cu asociatia.

      Probabil e din factiunea crestina a Hezbolah, mai ales dupa barba si musteata pare crestin, musulmanii au musteata tunsa.

      Apreciază

    • gheorghi said, on noiembrie 8, 2016 at 12:56 pm

      Da…. statuia „imaculatei”…
      Stii vreo statuie la ortodocsi? – ca eu nu stiu.
      Dimpotriva, reprezentarile tri-dimensionale si expresioniste nu sint proprii Ortodoxiei.
      Pentru musulman, o fi mama de profet, profetul Issa ca pentru ei Fecioara Maria nu este nici „Nascatoare de Dumnezeu”, nici Fiul ei nu este Dumnezeu – din blasfemie in blasfemie, eu nu am ce sa aplaud, scuza-ma.

      Apreciază

  31. Avem si Asociatie – liberlandraceblog said, on noiembrie 7, 2016 at 8:29 pm

    […] Sursă: Avem si Asociatie […]

    Apreciază

  32. sv said, on noiembrie 7, 2016 at 8:41 pm

    off topic
    Au ajuns harapii:

    Apreciază

  33. valentin said, on noiembrie 7, 2016 at 10:17 pm

    Doamne ajuta! Va sustin si eu

    Apreciază

  34. Rozalia said, on noiembrie 7, 2016 at 10:57 pm

    Slava Domnului, o veste minunata! Multumim…

    Apreciază

  35. r.v. said, on noiembrie 7, 2016 at 11:23 pm

    Înaltpreasfințitul Ierótheos Vlachos, Ieromonahul Rafael Noica, plus multi altii vor vorbi la Iasi

    <>.

    Curios este faptul ca se intra doar cu bilet de intrare, desi acesta este gratuit!!! Oare de ce?

    Apreciază

    • r.v. said, on noiembrie 8, 2016 at 11:05 pm

      voiam sa spun ca in perioada 13-15 noiembrie, la Iasi si la Manastirea Neamt, are loc un colocviu international dedicat parintelui Sofronie Saharov. Vor fi invitati din Grecia, Franta, Anglia. Va vorbi si Serafim Joanta.
      Nu inteleg de ce doar in ziua in care vor conferentia Inaltpreasfintitul Ierotheos Vlachos si ieromonahul Rafail Noica adica pe 13, se intra cu bilete desi acestea sunt gratuite. Se indica faptul ca biletele se iau nominal. Adica trebuie sa-ti dai numele.

      Apreciază

  36. timisorean1 said, on noiembrie 8, 2016 at 1:25 am

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  37. RomeoB said, on noiembrie 8, 2016 at 9:04 am

    Petru asociatie trebuie O BINECUVANTARE !
    Fara binecuvantare, s-ar putea sa nu dureze mult…

    Apreciază

  38. Corneliu said, on noiembrie 8, 2016 at 10:29 am

    Doamne ajuta!
    Tot ce este spre slava Lui Dumnezeu, sa va reuseasca! Eu mi-am facut un obicei, atunci cand intentionez sa purced la actiuni noi sau schimbari, ma rog Bunului Dumnezeu si Preacuratei Sale Maici sa aleaga pentru mine ce este de folos. Asa ma rog si acum: daca e spre intarirea noastra in credinta si putere de marturisire, sa sporeasca, daca nu se leaga, sa nu va mahniti. Si intr-un caz si in celalalt, sunt alaturi de voi!

    Apreciază

  39. Oana said, on noiembrie 8, 2016 at 1:33 pm

    Super! Abia astept! Doamne ajuta!

    Apreciază

  40. Mihai E. said, on noiembrie 8, 2016 at 8:05 pm

    666+666+666+6+6+6=2016 Ce poate prevesti anul ăsta? ALEGERILE AMERICII întâmplătoare sau a venit urâciunea pustirii oficial, de va ieși TRUMP.. originile lui sunt evreiești, în America din 23 martie 2013 are loc OBAMACARE, microciparea obligatorie..

    Apreciază

  41. blue said, on noiembrie 8, 2016 at 8:33 pm

    Doamne, ajută celor cu inima curată!
    Să-ţi dea Dumnezeu sănătate şi putere să le duci pe toate, Saccsiv!

    Apreciat de 1 persoană

  42. acelas said, on decembrie 7, 2016 at 12:35 am

    mugur vasiliu cred ca era moderatorul care trebuia sa se implice atunci ..

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.