Saccsiv – Weblog

VAXXED – subtitrare romana

Posted in Uncategorized by saccsiv on Octombrie 31, 2016

Il postasem fara subtirare la:

Video: “VAXXED From Cover Up to Catastrophe” – un documentar OBLIGATORIU DE VIZIONAT inainte de a decide daca sa va vaccinati sau nu copiii. RASPANDITI, caci e interzis a se vorbi despre el in mass-media … tocmai pentru ca nu e facut de amatori

Dar a disparut. Iata-l insa acum cu subtirare in limba romana:

Tagged with: , , ,

10 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Iustin said, on Noiembrie 1, 2016 at 10:19 am

    sa speram ca tine ca la mine nu a tinut prea mult



    Apreciat de 1 persoană

  2. Fratele Mihail said, on Noiembrie 1, 2016 at 11:24 am

    Mai nou văd că și Claudiu Târziu, pe care îl credeam antiecumenist, elogiază sinodul cretan și ia apărarea Sfântului Sinod al B.O.R. …

    Apreciază

    • saccsiv said, on Noiembrie 1, 2016 at 12:06 pm

      Fratele Mihail

      Link, te rog.

      Apreciază

      • Fratele Mihail said, on Noiembrie 1, 2016 at 12:13 pm

        Frate Vasile, nu am link, am avut doar o scurtă polemică pe tema sinodului pe facebook. Domnia sa a postat link-ul de pe basilica.ro cu privire la hotărârile ultimului sinod al B.O.R., iar după un citat din link a comentat : „Vor asculta acum zeloții noștri de Sfîntul Sinod?”. În comentariile ulterioare la articol a luat apărarea celor din Sinod, după ce unii ce au postat critici.

        Apreciază

      • ortodox☦traditionalist said, on Noiembrie 5, 2016 at 2:46 am

        Apreciază

      • saccsiv said, on Noiembrie 5, 2016 at 6:46 pm

        ortodox☦traditionalist

        Pare ca e pro Marele Sinod. A mai zis si altceva, ca sa fie si mai clar?

        Apreciază

  3. pcmouse said, on Noiembrie 1, 2016 at 12:19 pm

    l am pus la download daca dispare il am eu🙂

    Apreciază

  4. Cosmin said, on Noiembrie 3, 2016 at 4:40 pm

    Traducerea probabil a facut-o o persoana foarte „inteligenta” 14:01…

    Apreciază

  5. Iustin said, on Noiembrie 6, 2016 at 9:05 am

    Saccsiv poti pune link-ul asta ca este de pe FB si deocamdata nu a fost sters.

    Apreciat de 1 persoană


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

