Saccsiv – Weblog

ACUM: In direct la Antena 3 – DESPRE VACCIN cu OLIVIA STEER

Posted in Uncategorized by saccsiv on Septembrie 21, 2016

http://live.antena3.ro/

 

 

12 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

    • safimvigilenti said, on Septembrie 23, 2016 at 9:50 am

      eu am vazut STAR WARS , ti-l recomand, e mult mai reusit decat trucajul asta ieftin

      Apreciază

  1. Templier said, on Septembrie 21, 2016 at 10:29 pm

    Sistemul nu o iartă asa ca i se aruncă in carcă tot felul de mizerii pentru a o discredita in fata opiniei publice:
    „Eu, în momentul de faţă, nu sunt persoană publică din punct de vedere legal. Sunt persoană privată. În calitatea mea de persoană privată, am dreptul să mă informez, să am păreri, convingeri medicale, religioase și să mă exprim liber. Drepturile sunt consfiinţite de Constituţie. Toţi avem dreptul să avem păreri. Cei care luptă împotriva drepturilor mele constituționale, indirect luptă împortiva propriilor drepturi și e un joc periculos”, a mai spus fosta prezentatoare.
    http://www.b1.ro/stiri/eveniment/olivia-steer-raspunde-criticilor-se-incearca-sa-se-gaseasca-un-tap-ispasitor-ca-persoana-privata-am-dreptul-sa-ma-informez-sa-am-pareri-convingeri-si-sa-ma-exprim-liber-162796.html

    Apreciază

  2. maxim said, on Septembrie 22, 2016 at 2:21 am

    Noi trebuie sa fim convinsi de ceea ce a inceput oficial in aceasta vara, in Creta: Papa va fi pomenit in bisericile ortodoxe si impartasania comuna este inevitabila. Nu de mult, Papa a declarat ca ortodocsii isi pot boteza copiii la ei, la papistasi. Nu mai este mult pana o sa inceapa si la noi pomenirea lui, caci deja preotii vorbesc in predici de ‘fratii catolici’ si cele ‘doua biserici surori’, deja fac slujbe in templele lor pagane din diaspora… Ascultati cum terenul e pregatit din 1999, de la vizita celuilalt eretic al Romei, cum se promova inca de atunci uniatia:

    Apreciază

    • Ion said, on Septembrie 22, 2016 at 10:26 am

      Treaba OK! Suntem in fata unei situatii fara „solutii omenesti”, iar noi il spulberam pe cel care a determinat prin hot. sinodale acum 10 ani expansiunea ecumenismului. Ne intrebam: „ce-o fi fost si cu Par Justin”? I-am prins in cuvant! E jale fratilor!!!

      Apreciază

      • ion said, on Septembrie 22, 2016 at 10:59 am

        Saccsiv, am gresit,am scris de pe telefonul mobil si nu am avut imaginea textului intreg! Rectific:Treaba OK! Suntem in fata unei situatii fara „solutii omenesti” iar noi il spulberam pe cel care a determinat prin hot. sinodale acum 10 ani oprirea expansiunii ecumenismului. Ne intrebam: „ce-o fi fost si cu Par Justin”? I-am prins in cuvant! E jale fratilor!!! Mai adaug in acest context chiar criticarea Par. Staniloae. Oare intelegem cu cine ne luptam? Oare stim ce vrem?

        Apreciază

    • safimvigilenti said, on Septembrie 23, 2016 at 11:39 am

      daca preotii de azi incep sa predice despre biserici surori si unirea cu papistasii inseamna ca cei 26 de monahi zografiti sfinti pomeniti ieri in calendar, ucisi pt ca s-au impotrivit unirii cu papa , au murit degeaba si sunt sfinti degeaba ??? eu asta i-as intreba pe preotii care abereaza cu bisericile surori si i-as pune sa citeasca vietile sfintilor

      Apreciază

  3. Raluca said, on Septembrie 22, 2016 at 8:43 am

    Azi, dacă spui adevărul, ești considerat nebun.

    Apreciază

    • NIMENI said, on Septembrie 22, 2016 at 5:15 pm

      Patericul egiptean, Avva Antonie: va veni vremea ca oamenii sa inebuneasca si cand vor vedea pe cineva ca nu inebuneste, se vor scula asupra lui, zicandu-i ca el este nebun, pentru ca nu este asemenea lor.

      Apreciază

  4. ioan said, on Septembrie 22, 2016 at 10:48 am

    saccsiv frate. m.am gandit mult daca sa scriu sau nu. tin sa precizez de la inceput ca stiu ce spun sf. parinti si cunosc ce ne invata biserica, cu privire la vise. cu toate acestea am fost atat de marcat incat am hotarat sa va inpartasesc si voua. daca crezi ca e de folos fratilor, bine, daca nu, baneaza.l. aseara am avut un vis. am vazut o multime de tineri care veneau de undeva de la V. si mergeau spre E. in mijlocul lor erau un grup care duceau o icoana a Maicii Domnului cu Pruncul. icoana era mare, cam 2×2 m si nu era in pozitie verticala, ca la psocesiuni, ci era pe orizontala. am remarcat ca toti erau tineri, 12_13 ani. eu priveam de undeva de mai departe si eram singurul matur din peisaj. cand m.am trezit, mi.am amintit visul si primul lucru care mi.a venit in minte a fost ca Maica Domnului a plecat din Athos. saccsiv. e doar un vis si nu cred ca trebuie sa.i dam prea mare importanta. las la latitudinea ta. p.s. atunci cand va pleca Maica Domnului din Athos va fi un cutremur mare in Grecia, deoarece este o profetie care spune ca bisericile si manastirile i se vor inchina in mod simtit pana la pamant. p.p.s. cred ca acel cutremur e unul si acelasi cu cel profetit ca va distruge Romania.

    Apreciază

    • el said, on Septembrie 22, 2016 at 8:19 pm

      ioan

      nu e bine sa crezi in visele tale.
      Cand va pleca Preacurata din Athos vor fi semne mari, Sf Gavriil Georgianul in Profetiile lui spune ca acest moment, prin Iconomie, va fi facut cunoscut la tv ca sa vada lumea si sa stie …UNDE sa merga ca sa-si gaseasca o calea mantuirii. Din Athos odata cu icoana Maicii Domnului de la Iviron , vor pleca si MULTI parinti urmandu-si Aparatoarea.
      cand va fi acest moment vom afla si noi, cei multi, si NU prin vise.

      Apreciază

  5. costel said, on Septembrie 22, 2016 at 9:36 pm

    sa nu uitam ca parintele Bartolomeu Anania a fost unul din sustinatori la inscaunarea Patriarhului Daniel…

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

