SACCSIV – blog ortodox

VIDEO (exceptional): Interviu luat de Parintele CIPRIAN IOAN STAICU Parintelui Prof. Univ. Dr. THEODOROS ZISIS despre Marele Sinod si erezia ecumenismului, care lucreaza din interior prin Episcopi si Facultatile de Teologie. Despre ASCULTAREA CEA REA SI NEASCULTAREA CEA SFANTA / INTRERUPEREA POMENIRII nu este SCHISMA!!!

Posted in CIPRIAN IOAN STAICU, TEODOROS ZISIS by saccsiv on septembrie 5, 2016

87 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. maxim said, on septembrie 5, 2016 at 6:52 am

    Preaiubite Parinte Profesor, sunteti o superbitate, ca-ntotdeauna, insa am ceva nelamuriri, sau mai bine zis cateva intrebari, desi sunt un neica-nimeni intre botezati, intre preoti si intre profesori:

    – ati spus ca daca se intocmeau acte in Creta prin care se recunostea in scris botezul eterodocsilor, totul era incheiat, si intreruperea pomenirii episcopilor trebuia sa aibe loc imediat

    Intreb, slujbele in comun ale Patriarhului Romaniei si ale altor episcopi romani cu papistasi cardinali si popi papistasi, nu inseamna de fapt tocmai recunoasterea botezului acestora, ba si mai mult, recunoasterea hirotoniei lor? Daca papistasii nu sunt botezati, cum bine ati spus mereu, cum lasam un papistas sa bage mana in apa, dupa episcopul ortodox sau inainte, cum sa participam la slujba de sfintire a apei impreuna? Lasam un pagan sa faca pe slujitorul Adevarului? Prin tot ce s-a facut intr-o suta de ani de ecumensim, oare nu s-a dorit si realizat relativizarea Tainei Botezului, a Hirotoniei, a Bisericii si a Adevarului-Hristos? S-a mers taras un secol de desfrau duhovnicesc, in care Mireasa lui Hristos a fost bruscata, impinsa si lovita de proxenetii ecumensiti care au voit sa o bage in bordelul lor, cat sa mai rabdam si ce sa mai rabdam? Apogeul a fost atins de mult. Nu avem cazul Nestorie sau Arie, unde un tembel sau doi au luat-o razna, ci avem de-a face cu vremuri in care doar unul sau doi au ramas ne-tembeli!

    – ati spus ca nu se stie inca daca e cel mai bun lucru intreruperea pomenirii tuturor episcopilor ecumenisti, intrucat acestia ne vor da afara pe noi cei antiecumenisti si in biserici vor ramane numai ei, ecumenistii si lumea nu ar mai afla nimic despre realitatea grava a ecumenismului.

    Intreb, in ultima suta de ani, sau in ultimele doua, trei decenii, cum de nu au aflat ortodocsii nimic despre ecumenism nici de la ierarhi, nici de la preoti, nici de la diaconi? Nu cumva asteptand inca, ne amflificam cosmarul si calvarul, aratand mai mult a sadomasochisti, decat a precauti? De ce trebuie sa asteptam sinodul din Grecia, din Romania din toamna asta? Ce sa faca un sinod local?

    – ati spus ca ati fi bucuros daca Uniunea Europeana s-ar destrama, ca mult rau a adus Ortodoxiei.

    Dar oare nu asta au in vedere tocmai papusarii UE? Destramarea ei ca sa vina UM (uniunea mondiala) ? Pare ca ne bucuram sau ne intristam degeaba…

    – ati spus ca sinodul cretan a fost un fals sinod, o chestie talhareasca si ca Bartolomeu al Istambulului este piaza-rea care a recunoscut chiar el ca sinodul cretan nu este ecumenic, tocmai pentru ca nu au participat fratii lui apuseni-eretici

    Atunci, de ce nu spuneti ca de maine, niciun preot sau episcop autentic, patristic, sa nu mai pomeneasca pe Bartolomeu, pe patriarhii ecumenisti, sau pe episcopii ecumenisti? De maine!
    Concret, eu nu stiu ce asteptam. Suntem in situatia in care un om este in moarte cerebrala caruia i s-au scos deja rinichii pentru a fi transplantati, inima si plamanii, iar noi mai nadajduim ca poate se trezeste si se insanatoseste. Rog pe parintele Staicu sau Vulcanescu sa-i transmita intrebarile mele, caci si eu sunt madular al Bisericii Sfinte, hristofor si consanguin cu Fiul lui Dumnezeu.

    multumesc!

    Apreciat de 2 persoane

    • Mirela said, on septembrie 5, 2016 at 6:55 pm

      @Maxim

      Întrebi: „in ultima suta de ani, sau in ultimele doua, trei decenii, cum de nu au aflat ortodocsii nimic despre ecumenism nici de la ierarhi, nici de la preoti, nici de la diaconi?”___________Bine zici! Putem să mai aşteptăm buna mărturisire a majorităţii clerului un mileniu, că nu vom auzi decât trâmbiţele apocalipsei. Asta dacă vom avea urechi de auzit, altfel ne vom trezi direct în iad, crezând că am urmat calea lui Hristos.

      Cât despre faptul că nu s-a recunoscut în scris valabilitatea „botezului” ereticilor, e aşa de important acest aspect, câtă vreme „botezul” lor e recunoscut practic?
      Aşa cum zici, faptul că ereticii sunt primiţi la împreună slujire arată că inclusiv „hirotonia” lor e acceptată. Mai mult, „botezul” eretic e recunoscut de facto, de vreme ce unii preoţi îi primesc pe protestanţi la ortodoxie prin mirungere, nu prin botezare.

      Cazul concret al unei persoane apropiate: s-a căsătorit în SUA cu un luteran american, pe care l-a crezut trecut la ortodoxie prin mirungere, căci aşa i-a zis preotul român aparţinând de BOR.
      Apoi, întrucât soţul „ortodox” îşi dorea să boteze copilul la luterani, acelaşi preot a sfătuit-o să îl „boteze” la luterani, că îi face el după aceea botez ortodox. Dincolo de această propunere de prostituţie duhovnicească a perversului de popă, i-a făcut copilului doar mirungere, apoi împărtăşire.
      Nu e asta recunoaşterea de facto a „botezului” eretic?
      Ce să mai vorbim despre consecinţele catastrofale ale unui atare demers nesingular, de care oamenii nu sunt conştienţi: traiul în curvie (căci fără botezul ortodox al soţului, el rămâne eretic, iar căsătoria ortodoxului cu un eretic e nevalidă), dar şi tainele date aiurea, unor persoane fără botez, dar care se cred botezate. Situaţia consider că e mai rea decât a unuia care nu a trecut prin aşa „taine”, căci măcaar acela ştie că nu e botezat şi că trăieşte în curvie şi îşi poate pune viaţa în ordine. Dar cei cărora nu are cine să le spună adevărul?
      Odată cu acest sinod, va mai fi credibil, în ochii unui creştin neavizat, un preot cu acrivie care susţine că un catolic/protestant trebuie botezat? Nu va fi el considerat un taliban ultraortodox, un ignorant, un prost?
      Cât e de adevărat că întotdeauna un compromis este urmat de un alt compromis, apoi de o mare de compromisuri tot mai grave! Aşa păţim când dăm drepturi dracilor!

      Apreciat de 1 persoană

      • marinela said, on septembrie 6, 2016 at 6:16 pm

        Adevarat tot ce-ai spus ,sora Mirela,caci asemenea cazuri le-am avut in familia noastra si nu unul ,ci mai multe din pacate, din pricina acestor popi”ortodocsi”.Dar,spre deosebire de altii care n-au avut /n-au inca,bafta de a intilni un duhovnic bun,care sa le dezbumbe mintea si sa le deschida ochii sufletului,noi i-am intilnit cu ani in urma pe par. Iustin Pirvu si par.Antim Gidioi,care ne-au trezit la cruda realitate pe toti(eu si surorile mele,care eram toate „cununate „mixt cu eretici,plus copii botezati eretic) si ne-au pus in rinduiala cu botezuri prin scufundare,cununii din nou si tot ce tine de rinduiala ORTODOXA.E mare lucru sa intilnesti preoti cu acrivie ,care sa-ti indrume pasii cu intelepciune si dragoste pe cararea buna,chiar daca tu ai inclinatii mai neortodoxe,cu rabdare te poate aduce incet,incet, la liman.Doamne ajuta si pocainta spre mintuire!

        Apreciază

      • Mirela said, on septembrie 6, 2016 at 8:22 pm

        Doamne-ajută, Marinela

        Slavă lui Dumnezeu că ai avut şansa de a întâlni oameni ai lui Dumnezeu, care ţi-au deschis ochii ameţiţi de minciunile trădătorilor/orbilor preoţi ecumenişti. Să îi ajute pe toţi cei fără viclenie care, din neştiinţă, au acceptat călăuzirea acestor promotori ai lui antihrist.
        Îmi propusesem şi eu să merg la părintele Antim să primesc sfătuire, dar chiar în ziua următoare am citit într-un comentariu că a fost presat să plece de la Mănăstirea Bistriţa şi s-a retras în pustiu, aşa că nu mai ştiu unde să-l caut.
        Să ne rugăm lui Dumnezeu pentru întărirea tuturor mărturisitorilor ai Adevărului, care pun viaţa veşnică mai presus de confortul trupului! Să le dea Dumnezeu curaj şi cuvânt cu putere multă, spre a mai trezi din adormire pe cei care nu realizează ce vremuri trăim şi în mâinile căror lupi răpitori şi-au încredinţat sufletele! Şi să ne rugăm ca Hristos să nu ne lase de izbelişte pentru, lenea, păcatele, patimile şi nevrednicia noastră, ci să ne lumineze minţile şi inimile să mai găsim păstori buni, ca să ne sfătuiască şi să ne îndrepteze pe calea Lui, căci multe, ascunse şi perverse sunt căile antihristice.

        Apreciază

    • kosma said, on septembrie 5, 2016 at 10:46 pm

      Frate Maxim, sunt si eu de acord cu ceea ce ai spu tu. Dar cred ca mai degraba ar trebui intrebat prof. Dimitrie Tselenghidis, sau chiar gheronda Gavril , asa, mai la obiect, nu diplomatic. Caci situatia in Romania e dramatica, nu avem niciun ierarh antiecumenist(ma aude vreunul???), ci numai vanduti sau fricosi. Si atunci trebuie lamurit clar cum merge mai departe??Ccum se mai pot mantui romanii?? Dar cred ca numai PS -lui Longhin ii mai e mila de noi, cu mila dumnezeiasca.
      Trebuie sa constientizam ca negresit aceasta este inceputul urgiei despre care ne prevenea Cuviosul Parinte Justin Parvu marturisitorul.
      Si mai cred ca ne va scutura si un mare cutremur in curand. Si altele despre care nu mai spun.
      TOATE se datoreaza marilor noastre pacate. Duhului lumesc de care ne lasam cuprinsi, uciderilor de prunci, parasirii Lui Hristos, etc. Nu suntem un popor binecredincios, poate in trecut numai. Acum suntem intr-un somn adanc, spre coma.
      Macar cativa sa ramana treji. Macar cativa.
      Sa ma credeti fratilor ca eu sunt cam mandru, si scriu pentru slava desarta, ma aflu in patimi mai grave decat cele descrise, daca devin si eretic, chiar nu mai am nici o sansa, dar sper sa nu se intample, cu ajutorul Lui Dumnezeu. Insa pentru asta trebuie sa ma straduiesc si eu, sa fiu cu turma mica pe calea cea stramta.
      Sa va mantuiti fratilor, ca ne asteapta MARI greutati, dar Iisus ni le face MICI MICI.
      Doamne miluieste, apara si mantuieste-ne,

      Apreciază

  2. cosminmatiu said, on septembrie 5, 2016 at 8:09 am

    Apreciază

    • Constanta said, on septembrie 5, 2016 at 1:14 pm

      Apreciază

    • Constanta said, on septembrie 5, 2016 at 1:15 pm

      Apreciază

    • alex said, on septembrie 6, 2016 at 1:53 am

      Nu inteleg de ce lauda atat de mult oastea domnului cand este o adunare sectara, la un video ii lauda si penticostalii ca si la ei se canta. Am mare respect pentru parintele Longhin dar chestia asta ii scade credibilitatea despre marturisirea adevarului.

      Apreciază

      • saccsiv said, on septembrie 6, 2016 at 2:01 am

        alex

        Episcopul Longhin lauda penticostalii?

        Apreciază

      • alex said, on septembrie 6, 2016 at 2:23 am

        Nu. La un videoclip in care oastea domnului canta, un penticostal a lasat un comentariu in care ii lauda citez chiar de la video:
        „Oltenia Franz
        Oltenia FranzAcum 3 luni
        Dumnezeu sa va binecuvinteze
        Răspunde
        Dorel Puchea
        Dorel PucheaAcum un an
        Multe cântări le cântăm și noi la penticostali.
        Răspunde 1
        Dorel Puchea
        Dorel PucheaAcum un an
        Minunat!
        Răspunde 1 ”

        Ciudat mi se pare ca Episcopul Longhin are atatea cuvinte de lauda la adresa oastei domnului, avand in vedere ce fel de adunari fac ei.

        Apreciază

      • Maria said, on septembrie 6, 2016 at 7:53 am

        Episcopul Longhin a fost orfan de mic, cei de la Oastea Domnului l.au crescut si asa s.a apropiat de Biserica. Daca ar fi crescut pe străzi, azi nu ar mai fi existat nici un episcop Loghin… De aceea are grija de ei sa pastreze calea cea dreapta si sa nu rătăcească. Spune despre asta intr.o predica, dar nu am link.ul respectiv.

        Apreciază

      • pcmouse said, on septembrie 6, 2016 at 9:39 am

        dovedeste!daca nu.piei!

        Apreciază

      • Maria said, on septembrie 6, 2016 at 9:22 pm

        Am gasit aici predica si transcrierea. Spune ca daca nu ar fi fost Oastea Domnului, Sfintia Sa ar fi fost acum la eretici. Acesta este motivul pentru care nu ii lasa si are grija de ei ca sa nu rătăcească.
        http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2013/02/12/episcopul-longhin-mihail-jar-partea-a-doua-conferinta-constanta-copiii-calea-catre-hristos-minuni-banceni-avort-ecumenism-catolici-slujire-comuna-video-audio-transcriere/

        Apreciază

      • alex said, on septembrie 7, 2016 at 7:44 am

        Sa ii dea Dumnezeu intelepciune sa ii pastoreasca bine si pe cei din oastea domnului, pentru ca dupa parerea mea sunt cu un picior in ortodoxie si cu un picior spre practici sectariste, sa ii mai dea Dumnezeu si puterea de a marturisii Adevarata Credinta pana la capat si daca este bun pastor si puterea de a ne pastorii si pe noi restu ori prin video pe youtube ori prin viu grai cine ajunge acolo.

        Doamne Ajuta!

        Apreciază

  3. ilioara said, on septembrie 5, 2016 at 11:08 am

    a lasat-o un pic in coada de peste cu nepomenirea…..ca cu ce risc…..deci se merita sau nu? A zis multe lucruri bune mai ales faptul ca discutiile cu ereticii nu i-au adus niciodata pe acestia la Adevar…. Mitropolitul Serafim zice ca nu au recunoscut botezul ereticilor…pai daca le recunosc ca si biserici mantuitoare plus crezul plus plus plus…..Deci au pus pe picior de egalitate Ortodoxia cu celelalte erezii ..dimpotriva ….recunoscand suprematia papala……Si oricum atat timp cat Ortodoxia ESTE Singura Biserica Mantuitoare si ei au adus-o la nivel de secta notorie….Deci cum poti sa fii ortodox in aceasta biserica care nu mai este ortodoxa..cum poti sa te consideri viu daca ti s-a luat viata????daca ti s-a luat pamantul de sub picioare….Oricum importanti raman cei din Athos care au intrerupt si cei din tara Dumnezeu sa-i pazeasca cu toata puterea Lui!!!!!!
    Cine sustine aceasta grupare mafiota care incearca sa distruga Biserica cea Una Sfanta Soborniceasca si Apostoleasca cu scuza ca apara Biserica ori e prostituat sufleteste CONSTIENT ori are o problema psihica mai profunda ..ceva adica cineva nu-l lasa sa vada, sa simta, sa inteleaga….
    Cei care au semnat in afara de a se rupe ei de Biserica mai mult nu pot pt ca poporul care se ia dupa ei este cazut oricum si nu de acum…a ca din ei Dumnezeu POATE si VREA sa ridice pe multi asta e altceva………
    Deci astia sunt „eroii” nostrii apara aceasta biserica Impotriva lui DUMNEZEU de cei care incearca sa o distruga prin SUSTINEARE, CINSTIRE si SUPUNERE fata de ei……..

    Apreciază

  4. ilioara said, on septembrie 5, 2016 at 11:29 am

    ..ca daca intrerupem pomenirea…ca daca si cu parca…Sa intrerupa ei si va fi ce va randui Dumnezeu…si pana la urma ne ferim de prigoane sau ce?acceptam de frica prigoanelor?? ca o fac pt popor cica….pai daca poporul se ia dupa tine face ce zici si ce faci tu….daca ar intrrupe mai multi asta ar fi, dar, tocmai asta e…..

    Apreciază

    • pcmouse said, on septembrie 6, 2016 at 9:42 am

      daca s-ar teme de judecata de apoi ar accepta si prigoane si insulte ar lasa si servici si masini ar renunta .riscand sa manance si pamant dar nu le e frica!

      Apreciază

  5. ilioara said, on septembrie 5, 2016 at 11:31 am

    …si mai vorbim despre compromisuri si despre caderea Constantinopolului……..

    Apreciază

  6. Andrei Creacico said, on septembrie 5, 2016 at 11:48 am

    În anul 1997 Biserica Georgiei a părăsit principala instituţie ecumenistă – Consiliul Mondial al bisericilor. Spre deosebire de trista situaţie pe care o putem vedea astăzi în bisericile ortodoxe membre ale CMB, atunci în fruntea luptei anti-ecumeniste s-au aflat cele mai importante mănăstiri georgiene.

    http://lumea-ortodoxa.ro/lupta-cea-buna-cum-s-petrecut-iesirea-bisericii-georgiei-din-cmb-1997/

    Apreciază

  7. Iones said, on septembrie 5, 2016 at 12:11 pm

    Fara cuvinte !

    În a treia zi a Întâlnirii Tinerilor Ortodocşi din toată lumea, sâmbătă, 3 septembrie 2016, tinerii au participat la un concert organizat în parcul Alexandru Ioan Cuza (IOR) din Capitală. Pe scenă au urcat Elena Gheorghe, Andrei Tiberiu Maria (Smiley) şi trupa Bere Gratis.

    http://ziarullumina.ro/concert-de-muzica-pentru-tineri-in-parcul-ior-115306.html

    Apreciază

    • pcmouse said, on septembrie 5, 2016 at 5:03 pm

      complet gresit,stilul e papistasesc,sectar,cum”fara cuvinte”?este evident .ce vreti mai mult,sa vina trupe satanice pe scena?este clara directia.e clar si pt ce se construieste Catedrala ,pt.eretici,e clar,astia ai nostri din deal sunt lumesti,papistasesti nau nici o treaba cu adevarul,ei sunt ai lui antihrist prin inovatiile aste,a nu se intelege ca eu n am ascultat niciodata muzica trupelor respective,sau ca eu vin dupa ala planeta,dar nu poti sa faci asemenea amestecatura,nu se poate asemenea bataie de joc

      Apreciază

  8. Aurora said, on septembrie 5, 2016 at 1:00 pm

    Din pacate pr. prof. nu a fost mai ferm in prvinta nepomenirii ereziarhilor. Si am aflat totodata ca nici PS. Serafim de Pireu… Cred ca cel mai bine au procedat parintii nostri care s-au ingradit de ecumenisti.

    Apreciat de 1 persoană

    • pcmouse said, on septembrie 5, 2016 at 5:05 pm

      doamna astia care nu sunt ferm pe pozitie antierezie, vor merge cu antihrist,sa nu ne facem iluzii,suntem ultimii

      Apreciat de 1 persoană

      • Vasile said, on septembrie 6, 2016 at 12:02 am

        Da, PC Mouse, asa este, tu esti mai ferm decat Serafim de Pireu si Teodoros Zisis la un loc, ei nu sunt suficient de fermi, de intransigenti, noroc cu voi aici. Mai bine ati asculta intelepciunea acestui om profund duhovnicesc decat sa carcotiti atata. Nu iti pui nicio clipa problema ca poate vede lucrurile mai profund si mai clar decat tine ? Ca are alta minte, alta gandire, alta experienta, etc etc ?

        Apreciază

      • pcmouse said, on septembrie 6, 2016 at 9:45 am

        e mai usor sa te dai la mine in loc sa te smeresti ,pocaiesti?ce spun Sfintii Parinti ce spun canoanele?te dai la mine ca s mic si pacatos?da sunt!nu te uita la functii.nu fii obedient!mucenicia ne salveaza.marturisirea adevarului pe fata cu orice risc

        Apreciază

  9. cosminmatiu said, on septembrie 5, 2016 at 1:30 pm

    Un calugar din Muntele Athos despre ratacirile lui Arsenie Boca, Ilarion Argatu, Teofil Paraian si Ghelasie de la Frasinei

    Apreciază

  10. ilioara said, on septembrie 5, 2016 at 1:30 pm

    si pana la urma grecii nu sunt un exemplu pt noi in afara de cei cativa din Athos…oricum pare ca si-a cam luat Dumnezeu mana de pe ei tinand cont ca au acceptat si legalizarea casatoriilor gay….
    Preotul asta se pare ca vede cu duhul a zis ca si noi vom accepta…..om trai si-om vide…

    Apreciază

  11. ilioara said, on septembrie 5, 2016 at 1:41 pm

    vedeti preotul ala care a botezat tiganul…nu e vina lor ca-si bat joc…….imaginati-va ca tiganii aia sunt cretanii iar preotii nostri isi ia si ei banutu……
    vi se pare ca preotii nostri nu intrerup pomenirea din cauza poporului???? HA !
    Adevarat ati zis Parinte Maxim timp de 100 de ani poporul nu a auzit nimic……sunt si multi care n-au auzit…sunt si multi care au auzit dar se fac ca ploua…de frica…adica tocmai acum cand sa-si vada si ei visele implinite…copiii aranjati ….tocmai acum ne gasim si noi………

    Apreciază

  12. mihai444 said, on septembrie 5, 2016 at 1:45 pm

    Apreciază

    • gospodi pomiluj said, on septembrie 5, 2016 at 5:22 pm

      mihai444

      Daca tot ai postat video-ul cu acest „calugar” vreau si eu niste lamuriri :

      „Cum adica Iustin Parvu ii mai laolalta” adica nu merge pe aceeasi linie cu parintele Papacioc si parintele Cleopa etc ? . Cand a zis parintele Iustin Parvu ca „Biserica este legionara” ? Ca asa zice acest calugar la minutul 0:45. Parerea mea ca acest calugar imbina adevarul cu basmele lumesti (aducand argumente superficiale ca substanta).

      Si tot din ce spune, reiese ca e sceptic si in privinta sfinteniei parintelui Ilie Lacatusu (minutul 14:20).

      No comment

      Apreciază

      • Martyrik Appeal said, on septembrie 5, 2016 at 7:54 pm

        Ce lamuriri sa ne dea? Calugarul acela se plimba prin lume, se „spovedeste” la mireni, e abonat la radio „sant”, nu a cunoscut persoanele despre care toarna fara jena, amesteca adevar cu basme, dupa cum bine ai spus si judeca ca un profesionist. Omul – calugar, si-a facut pareri despre oameni din auzite, de la ucenicii (?) lui mireni, care si ei probabil au tot ca si el surse de pe bordura.
        Cum boala sa zici despre Parintele Iustin asemenea tampenii? Nu cred ca a vorbit in viata lui cu Parintele Iustin. Are gesturi, scenografie, prestanta la camera, dar „Iustin ala” nu se compara cu cuviosia sa dupa cum se pare.
        Cineva sa ii transmita ca Parintele Arsenie Papacioc (si nu Papacioc cum zice el) a fost comandant si instructor legionar, iar Parintele Iustin a fost doar sef al fratiilor de cruce pe Roman.
        Parintele Iustin nu a afirmat niciodata ca Biserica e legionara. Parintele Iustin nu a amestecat niciodata lucrarea civica, sociala a miscarii legionare cu lucrarea Dumnezeiasca a Bisericii lui Hristos. Dar cred ca atat a putut el sa inteleaga si nu-l condamn pentru micimea intelegerii lui.
        E penal de usor sa judeci fara ca tu sa nu fi facut nimic in lupta ta si sa te lauzi, sa etalezi singura ta „lucrare” ca fiind cea de comentator, crainic de pe centura lumii duhovnicesti.
        A spus si lucruri adevarate, revelate noua de cuviosii trecuti la Domnul, dar diferenta e ca atunci cand spui un adevar despre cineva sa il spui cu durere si dragoste si nu cu scenografie de carciumar, nu lasand impresia ca ceea ce spui despre altii iti provoaca placere trupeasca ca din partea unei femei usoare.
        Daca eu sunt ratacit, ajuta-ma, spune-mi adevarul cu durere si mila ca si cum ti-ar pasa de mantuirea mea. Nu ma lovi cu cuvinte care ma scufunda si mai mult in intunericul meu. „Certa-ma-va dreptul cu mila si ma va mustra.” nu zice sa te bucuri de necazul, ratacirea sau caderea altuia. Zic, sa ne fereasca Dumnezeu de orice manifestare a inselarii.
        Nu sunt om duhovnicesc, cu viata duhovniceasca, nu postez ca sa imi apar prostia, dar nu e corect sa las cuvantul acestui calugar fara raspuns. Apar lucrarea lui Hristos dusa prin Parintele Iustin, dusa pentru noi, pentru lumea asta bezmetica.
        Sa ne invredniceasca Dumnezeu de binecuvantarea Parintelui Iustin!

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on septembrie 7, 2016 at 10:40 pm

        bai Martyrik Appeal..

        pe tine DRACUL te cheama la appeal…

        iar tu ai raspuns PROPMPT: PREZENT !….. va are dracul intr-o unghie pe voi astia bocolatrii.
        VAI DE TINE ” cuviosule” … „aparatorul” par Justin …. ! tztztz….

        Apreciază

    • pcmouse said, on septembrie 6, 2016 at 9:51 am

      nu rade el la min 14 30 ..

      Apreciază

  13. mihai444 said, on septembrie 5, 2016 at 1:47 pm

    Apreciază

  14. mircea.v said, on septembrie 5, 2016 at 2:09 pm

    Nu ma uit la filmulete, da intelg din comentariile de mai sus ca a cam aburit-o Pr Prof Univ Dr.

    Nu mai e nimic de asteptat, este ora 25, lucrurile sant f avansate si doar marturisirea Adevarului si fapta in sensul Adevarului mai poate sa faca ceva bun. In rest, vorbarie de pe margine, plus compromis, care stim f bine unde duce.

    „Sa nu-ti faci idoli din oameni in viata!”

    S-a ajuns in situatia in care
    0,1 = 0
    0,5 = 0
    0,9 = 0
    0.99 = 0

    si doar
    1,0 = 1

    Apreciază

    • saccsiv said, on septembrie 5, 2016 at 2:29 pm

      mircea.v

      Esentialul a ceea ce a zis nu e in comentarii ci l-am scris in titlu.

      Eu zic totusi sa te uiti.

      Apreciază

    • mircea.v said, on septembrie 5, 2016 at 7:38 pm

      saccsiv,

      zero, sau unu?
      Gata, nu mai merge cu abureli. Si aici includ si pr cipurilor. Toate discutiile astea cu pomeniri, nepomeniri, schisma, neschisma, canoane ce se incalca ar fi trebuit sa aiba loc si in 2009, atat de grava e si pr cipurilor/insemnare. Poate e chiar mai grava pr asta.
      Tot ce se spune in filmulet se stie si se ras-stie. Cu teoria stam bine toti. Pr e la fapta. Normal ca pt mine, mirean, e f usor, si ca pt preot e de 1000 de ori mai greu, dar si plata e de 1000 de ori mai mare pt preot. E raspundere mare preotia. Degeaba a fugit de preotie un Sf Ioan Gura de Aur?
      Da de fapt, e lupta pt toti. E greu si pt preot si pt mine. Ca eu sant elev. Profesorul e profesor.
      Personal, nu ma mai intereseaza nici un preot, episcop, calugar care nu vorbeste cu voce tare de pr cipuri si ecumenism. Cine o abureste, imi produce tulburare si atunci nici nu vreau sa-i mai aud. Sant asa de satul de abureli si vrajeli si explicatii savante ca nu-ti imaginezi. La mine linia s-a tras in 2009, si de atunci tot cel ce nu a vorbit de cipuri nu a mai contat. Dar, am zis, hai sa nu fiu asa caustic si drastic si sa vedem ce se mai intampla. Si acum, 2016. Acum nu se mai poate decat cu zero si unu, si spus in fata adevarul. Vreau clar, sa nu fie nici o posibilitate de interpretare. Si, vei vedea cum vor prelua si interpreta ric, „atitudini” deja a bagat stramba…
      0,99 = zero.

      Pomenire = in comuniune. Pomenesti eretic = esti in comuniune cu eretic, adica esti eretic. E greu?
      Asta e teoria.

      Apreciază

      • saccsiv said, on septembrie 5, 2016 at 11:36 pm

        mircea.v

        Nu te-ai uitat …

        Apreciază

      • Vasile said, on septembrie 6, 2016 at 12:12 am

        Mircea v – pai nu esti elev, ca tu esti mai destept decat parintele profesor Teodoros Zisis si stii mai bine decat el ce si cum, ti-ai si facut o parere, chiar fara sa te uiti la interviu si sa asculti ce spune, numai din comentarii…..

        Apreciază

      • mircea.v said, on septembrie 6, 2016 at 12:46 am

        saccsiv,

        si nici nu ma uit. Nu pierd 50 de minute ca sa vad cuvinte. Cuvintele le citesc. A dat @maxim cateva pasaje si imi e destul. Banuiesc ca nu a inventat el.

        Inca o data:
        „De maine nu se mai pomenesc toti cei ce au semnat, nu se mai intra in bisericile ce vorbesc de bine de sinod, ecumenism, cipuri, nu se mai intra in bisericile ce nu vorbesc de sinod, ecumenism, cipuri; se merge doar la biserica unde se spune ca sinodul, ecumenismul si cipurile sant rele.”

        Daca zice asa, e ok. Daca nu, nu.
        Asa cum zicea si cineva mai sus, cum spunea si acel monah in Patericul Egiptean, sant super-mega pacatos, da macar eretic sa nu fiu.

        Apreciază

      • saccsiv said, on septembrie 6, 2016 at 1:59 am

        mircea.v

        maxim n-a facut trasnscriptul.

        Apreciază

      • mircea.v said, on septembrie 6, 2016 at 6:46 pm

        saccsiv,

        m-am uitat incepand cu min 35. E scaldata frate. min 38 „nu imi insusesc aceasta opinie”; da apoi ma gandesc ca ma da afara din biserica si eu la cine mai vorbesc (adica acum ar fi de acord), ca IPS Serafim de Pireu nu a intrerupt pomenirea si zice si cand o va intrerupe, si ca, idem si pr Zisis – min 40-41.
        „Canoanele ne dau dreptul sa intrerupem pomenirea, dar in final merita sa facem aceasta?”
        E corect oare? Nu e oare „canoanele ne obliga sa intrerupem pomenirea ereticului?”
        Asa cum pune problema pr Zisis duce spre o atitudine tipica de politician. Parca in ortodoxie nu era cu merita sau nu merita, ci cu „acesta e Adevarul”.

        E broscuta la fiert in toata atitudinea asta.
        Este exact situatia de la cipuri, model ric: e o pr, dar inca nu serioasa, asa ca putem lua toate cipurile ca nu e inca insemnarea (da nu mentionam ca toate astea favorizeaza si incurajeaza mersul spre insemnare), si vedem noi atunci care va fi treaba, adica atunci cand vom avea cip in cap.

        Nu vad absolut nici o diferenta intre ric-cipuri si explicatiile din film.
        99% din explicatiile ric pe tema cipuri sant corecte, dar la final, in loc sa zica „nu luati”, ei zic „inca se pot lua”.

        Concluzie:

        Scrisorile si argumentele preotilor din Romania care au intrerupt pomenirea, m-au convins ca au dreptate ei, si ca e de datoria lor sa faca asa, si ca asa trebuie facut.
        Pr Zisis, o da pe politica, pe ce castig si pierd, dpdv pastoral… il baga la inaintare si pe IPS Serafim de Pireu, adica evita raspunsul simplu, da sau nu, adica o abureste.

        Parintele Justin raspunde la intrebare, de zici ca e pt filmul asta.

        „- Poate ca preotii acestia se tem sa nu fie inlaturati din posturile lor si astfel sa nu mai poata catehiza credinciosii pe care ii mai aveau
        .
        – Represalii au fost dintotdeauna si vor fi. Noi nu trebuie sa calculam cat timp de cateheza avem la dispozitie. Poate sa fie si o saptamana, dar sa imi fac datoria cu toata jertfelnicia fata de Evanghelia lui Hristos si neamul meu. Au fost 12 Apostoli si pana si acolo a intrat diviziunea, tradarea. Si ce catehizare este aceea daca taci? Pe mine nu trebuie sa ma ingrijoreze faptul ca ma va schimba si va trimite alt preot in locul meu, cu mult mai slab si care sa corespunda baremului. Daca patimim ceva pentru Hristos, mai mult folos vom aduce natiei. Jertfa naste viata. Nu este suficient sa marturisesti un adevar numai celui de sub epitrahilul tau, ci trebuie sa il propovaduiesti in auzul tuturor, avem datoria sa scoatem adevarul la lumina. ”

        Duhul sinodului este total mincinos, litera insa e cum vrea fiecare sa interpreteze. Nu degeaba s-au fortat 100 de ani sa-l pregateasca. Pr a fost „cum sa-i aburim noi pe astia, noi zicand rau, da pe ei sa-i facem sa zica ca zicem bine, sau ca e interpretabil, sau ca inca nu e inacceptabil…”

        Pr Zisis ma ia cu litera. Limita inacceptabilului este atinsa demult.

        @Vasile,

        te du pe ric ca acolo esti primit cu flori.

        Apreciază

      • Vasile said, on septembrie 6, 2016 at 11:50 pm

        Un interviu EXCEPTIONAL, care deranjeaza sistemul. pentru ca teodoros Zisis este un Profesor si un teolog in adevaratul inteles al cuvantului, cu o opera monumentala, o mare personalitate a lumi ortodoxe si un mare carturar. ce teolog, ce profesor, cine a mai ridicat vocea la noi in tara, dintre cei mari, asa cum o face profesorul preot Zisis in Grecia, contra ecumenismului ? Nimeni. Si atunci, baietii cu ochi albastri, a caror treaba este sa manjeasca, sa compromita, sa murdareasca tot ce e curat, bun, frumos si adevarat, s-au pus in miscare. Este atacat, vezi Doamne, ca nu e… suficient de anti-ecumenist !
        Doar ca acesti pui de securisti nu iau in calcul o chestie foarte simpla: ca noi nu suntem asa de prosti precum ne cred ei si ca genul asta de manipulare pute de la un kilometru si e recognoscibil !

        Apreciază

      • saccsiv said, on septembrie 7, 2016 at 7:33 am

        Vasile

        Mircea nu e securist.

        Apreciază

      • Vasile said, on septembrie 7, 2016 at 7:54 am

        Saccsiv

        Poate ca el nu e, dar multi altii care dupa postarea acestui interviu il ataca cu furie pe Teodoros Zisis sunt cu siguranta. Ba au inceput sa il atace si pe PS Longhin Jar ! Si nu numai aici, ci si pe alte site-uri, de exemplu pe Sinodul talharesc.

        Apreciază

      • Vasile said, on septembrie 7, 2016 at 8:02 am

        Saccsiv

        Viclenia lor cea mare este ca il ataca pe Teodoros Zisis si chiar pe Longhin Jar, pe site-uri antiecumeniste, nu de pe pozitii ecumeniste, ci de pe niste pozitii maximaliste, asa zis anti-ecumeniste. Adica il ataca pe motiv ca nu fac destul, ca nu spun destul, ca ar face compromisuri etc. Si pe cine ? Pe foarte putinii stalpi, repere ale anti-ecumenismului, Trebuie sa ne dam seama si sa il simtim pe acesti intrusi.

        Ravna trebuie sa fie cu socoteala, nu prosteasca. „Toate cele peste masura sunt ale dracilor” spune in Pateric.

        Apreciat de 1 persoană

  15. Templier said, on septembrie 5, 2016 at 2:14 pm

    Dumnezeu îi va ierta pe atei dacă aceștia își urmează conștiința, a afirmat Papa Francisc într-o scrisoare adresată fohndatorului cotidianului La Repubblica, Eugenio Scalfari
    https://templierblog.wordpress.com/2016/09/05/papa-francisc-despre-ateicei-care-nu-cred-in-dumnezeu-sa-se-supuna-constiintei-lor/

    Apreciază

  16. Constanta said, on septembrie 5, 2016 at 2:20 pm

    Revista Atitudini dezinformeaza subtil ! http://www.atitudini.com/

    Iata ce spune Revista : „Pr. Prof. Teodor Zisis: Din punct de vedere canonic nu este schisma sa intrerupi pomenirea ierarhului, dar din punct de vedere pastoral nu este bine sa intrerupem pomenirea ierarhilor inca.”

    Dar Parintele Theodor Zisis a zis asa : „DESIGUR, EU NU IMI INSUSESC ACEASTA OPINIE” (opinia celor care nu vor sa intrerupa pomenirea din motive pastorale) !

    Apreciază

  17. stef said, on septembrie 5, 2016 at 2:30 pm

    Scamatorul de la vatican si inaintemergatorul lui antihrist prefera sa manance carne CRUDA si isi dorea inca din copilarie sa devina MACELAR….. – de la minutul 3:51

    Apreciază

  18. Cristian said, on septembrie 5, 2016 at 2:36 pm

    Minunata lume nouă: O femeie care se crede bărbat a dat naștere unui bebeluș susține că îi e TATĂ copilului pe care îl alăptează
    http://www.activenews.ro/externe/Minunata-lume-noua-O-femeie-care-se-crede-barbat-a-dat-nastere-unui-bebelus-sustine-ca-ii-e-TATA-copilului-pe-care-il-alapteaza-136240

    Apreciază

  19. palcauioan66 said, on septembrie 5, 2016 at 2:43 pm

    exceptional!…in rest,masoni peste toti,fiii satanei

    Apreciază

  20. kosma said, on septembrie 5, 2016 at 3:46 pm

    Esentialul interviului :ca pr. Zisis Teodor nu vede nepomenirea ereziarhului ca pe o obligatie , ci ca pe o optiune ingaduita si atat, mai ales ca pot exista repercursiuni. Si ca sinnodul a fost rau, dar nu atat de rau ca nepomenirea sa fie evidenta, caci nu s-au recunoscut clar tainele si ereziile apusene.
    Apoi sa-mi fie cu iertare cinstit boier, ori e tradare ori nu e? Evreii au cazut in idolatrie, grecii au cazut in rationalism. NU NADAJDUIM IN EI. Toti cei care cred cu mintea vor cadea la antihrist, doar cei care au o credinta a inimii vor ramane in Adevar. Sa cercetam cu inima si ne vom incredinta unde este Adevarul Hristos.
    Daca asteptam sinoade locale de toamna, sinoade care sa infiereze erezia ecumenista, conducatori infailibili…vom gresi. Doar atat ne-a ramas: ceea ce aveam deja : in suflete Hrisos, pe buze adevarul Lui.

    Apreciat de 3 persoane

  21. Pąʍvo said, on septembrie 5, 2016 at 5:06 pm

    ”Căci mulţi vor veni în numele Meu, zicând: Eu sunt Hristos, şi pe mulţi îi vor amăgi. Căci se vor ridica hristoşi mincinoşi şi prooroci mincinoşi şi vor da semne mari şi chiar minuni, ca să amăgească, de va fi cu putinţă, şi pe cei aleşi.” (Matei 24;24)

    Referință clară că în vremurile de apoi vor fi oameni care vor crede greșit în Hristos.

    ”Nu oricine Îmi zice: Doamne, Doamne, va intra în împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu Celui din ceruri. Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: Doamne, Doamne, au nu în numele Tău am proorocit şi nu în numele Tău am scos demoni şi nu în numele Tău minuni multe am făcut? Şi atunci voi mărturisi lor: Niciodată nu v-am cunoscut pe voi. Depărtaţi-vă de la Mine cei ce lucraţi fărădelegea.” (Matei 7;21-23)

    Apreciază

  22. pcmouse said, on septembrie 5, 2016 at 5:13 pm

    intrebare,ce acte au dansii la ora actuala?cu sau fara cip.biometrice sau nu?

    Apreciază

  23. Mirela said, on septembrie 5, 2016 at 7:18 pm

    Basilica: Panagiotis Andriopoulos: Caterisirea clericilor care răspândesc vrajbă în trupul Bisericii.

    Preoţii a căror caterisire o propune sus-numitul iuda sunt: Theodoros Zisis, profesorul de Teologie Dogmatică al Facultății de Teologie din cadrul U.A.T., Dimitrios Tselenghidis, parohul parohiei Sfântul Nicolae al Mitropoliei de Patra, Anastasios Gotsopoulos, parohul parohiei Sfântul Proroc Ilie – Petrokerasa din Tesalonic, din cadrul Mitropoliei de Ierissos și Sfântul Munte, Peter Heers, parohul parohiei Maica Domnului Povățuitoarea, Dealul Vokou, din cadrul Mitropoliei de Pireu, Matei Vulcănescu, și monahul Serafim Zisis.

    http://sinodultalharesc.tk/bor-confirma-ca-sinodul-din-creta-avut-si-rolul-de-elimina-anti-ecumenistii-prin-sustinerea-caterisirii-unor-preoti-si-teologi-recunoscuti-lumea-ortodoxa-care-nu-fac-parte-din-bor/

    Iudele cele noi luptă pe faţă cu Hristos, uitând avertismentul Lui că Biserica nu va fi biruită de porţile iadului.

    Apreciază

  24. Stefan said, on septembrie 5, 2016 at 7:55 pm

    Cata sminteala se realizeaza zi de zi intre oameni datorita ca toti incercam sa ne cautam explicatii tot la oameni.Totul e un HAOS .Nimeni nu mai poate sa distinga un lucru de celalalt.Cei care sunt mai documentati si mai ,,studiati” intre ceilalti ,fac ,,CALCULE DE MANTUIRE”,aproape matematice (terestre) unora sau altora ca si cum ar fi o lista cu subiectele si materiile care fac parte dintr-un examen pamantesc si nu Dumnezeiesc.Unii din acesti INVATATI (bineinteles pe propriile puteri) sunt siguri ca ei s-au mantuit deja ,iar viata asta nu mai are secrete si deja a devenit plictisitoare in asteptarea RASPLATEI CERESTI.Sminteala mare in lume traim.
    Sunt vremuri de inselare totala a tuturor oamenilor ,chiar si a celor care se cred alesi.E incredibil cu cata rabdare si perfectiune s-a tesut acest HAOS.Dar in spatele acestui haos sta ceva mult mai diabolic.Cum spunea par.Iustin Parvu -un MONUMENT DE BLANDETE SI PATRIOTISM -,,nu exista explicatii omenesti la ce traim astazi”.
    Si e valabil ptr tot ce traim astazi ,pe langa cipuri,vaccinuri ,barbati= cu femei,diversii gaozari,evoluatii ,probabil cu 3 maini si 4 picioare si toata sumedenia de atacuri asupra individului ca fiinta creata de CREATOR in vecii veacului.Tot ce a facut si face Dumnezeu ptr noi e VESNIC.
    O replica cat mii de alte filme si filmulete cu diversi sfatuitori pe jumatate sau fel de fel de MARTURISITORI dar anonimi sau ….
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  25. un muritor said, on septembrie 5, 2016 at 9:54 pm

    Citesc de ceva vreme articolele de pe aceasta pagina, atunci cand am timp! Conform tuturor semnelor si faptelor care se deruleaza sub ochii nostri, cu repeziciune, suntem martori, nu ai ultimelor zile ci, ai ultimelor clipe! Stim ca Dumnezeu a scurtat timpul tocmai pentru ca nenorocirile sa dureze cat mai putin pana la venirea Domnului nostru , Iisus Hristos! Am gasit astazi acest filmulet, cu un protest al unor elevi de liceu – copii intre 14 si 18 ani si mi s-a facut pielea de gaina! Si nu trebuia, pentru ca sunt medic si-am vazut destula durere si decadere fizica|! Dar decaderea acestor copii care abia si-au schimbat dintii de lapte, m-a intristat! Sau poate ca nu, poate e semnul cel mai clar ca suntem in ultimele secunde!

    Apreciază

  26. un muritor said, on septembrie 5, 2016 at 9:55 pm


    Imi cer scuze ca nu am stiut sa postez din prima, clipul youtube!

    Apreciază

    • Valentin said, on septembrie 6, 2016 at 9:11 pm

      A intrat diavolul în ei. Nu le prevăd decât o viață mizerabila cu duhul sclav satanei

      Apreciază

    • Valentin said, on septembrie 6, 2016 at 9:13 pm

      O viață distrusă care distruge și pe alții, suflete mai ales

      Apreciază

  27. cosminmatiu said, on septembrie 5, 2016 at 10:18 pm

    Eu nu sunt de aceeasi parere cu Pr cand spune ca daca preotii intrerup pomenirea episcopilor si sunt alungati pierd legatura cu turma, si ca pentru a nu pierde aceasta legatura trebuie pomeniti in continuare, numai pentru simplu fapt ca sa nu ramana numai ecumenistii in biserica. Asta e similar cu faptul ca un preot supus la mucenicie sa se lepede de Hristos ca sa ramana in viata ca vor ramane credinciosii fara el.

    Noi trebuie sa ramanem cu Hristos iar cei care nu raman in Adevar sunt pierduti. Credinciosii adevarati vor urma putinii preoti ramasi. Hristos este Atotputernic.

    Apreciază

    • saccsiv said, on septembrie 6, 2016 at 12:00 am

      cosminmatiu

      Frate drag, el nu spune ca preotii sa nu intrerupa pomenirea. Din contra, subliniaza ca INTRERUPEREA POMENIRII nu este SCHISMA!!!

      El spune de framantarile multor preoti anti ecumenisti.

      Apreciază

      • cosminmatiu said, on septembrie 6, 2016 at 8:22 am

        Da, asa este, am revazut dupa aceea

        Apreciază

      • ilioara said, on septembrie 6, 2016 at 11:45 am

        uitati-va la min 40-41, cand zice intr-adevar ca „din punct de vedere pastoral” isi pune intrebarea daca merita sau nu sa intrerupa pomenirea dar zice si ca aceasta e o problema care „ne” preocupa deci nu „ii” preocupa ne preocupa adica se include…plus toate argumentele si cel mai bine zice clar dupa (cu tot cu sinodul din toamna se intelege), zice asa: sinodul nu a recunoscut caracterul de Biserica si botezul ereticilor lucru care ar fi inacceptabil pt care ar intrerupe si el imediat pomenirea deci mai mult de atat…..
        Fratilor nu stiu altii dar eu personal nu mai pot sa accept lipsa marturisirii fatise in momentele astea si va spun si de ce cu riscul sa va plistisesc. Dragii mei am suportat un preot multi ani..m-am dus la el prin 2008 cu cartea „Despre vremurile din urma”- Staretii si am incercat sa ma consult cu el (eram eu preocupata la modul serios) si zice a ce carte ma o porcarie arunc-o imediat si stii ceva, mai bn las-o la mine c-o arunc eu sa fiu sigur ca nu mai pui mana pe ea ma tata stai tu linistita ce microcip ce acte cu microcip am si eu pasaport iau tot ce ne dau…la apocalipsa scrie microcip in piele si punct …zice a mai trimis un tampit niste scrisori prin tara mi-a trimis si mie zice e nebun saracul…de prin moldova a mai facut si puscarie pe timpul com si degeaba…zice ca sa semnam impotriva cipurilor saracu de el…..Nu m-a linistit pt nimic dar ziceam mereu cine sunt eu, cine ma cred?…sa judec eu….si am tacut ..si a facut sfintirea bisericii cu preot catolic si a facut multe…..si am tacut si cel mai mult ma doare ca am botezat un copil acolo cu toate ca vedeam bine ca i se imputea aghiasma…la asta m-a dus „atata cumintenie si supunere”…si l-am considerat si iubit ca pe un parinte…..

        Apreciază

      • ilioara said, on septembrie 6, 2016 at 12:04 pm

        …e timpul sa priveghem…..

        Apreciază

  28. Ioan said, on septembrie 5, 2016 at 11:48 pm

    Apreciază

    • Mirela said, on septembrie 6, 2016 at 4:18 am

      Elocvent pentru noua „ortodoxie”!!! Concertul organizat de BOR (Arhiepiscopia Bucureştilor şi Centrul de Presă BASILICA) pentru tinerii ortodocşi e replica fidelă şi continuarea firească a sinodului din Creta: abaterea de la „lege” nu mai e cădere, ci devine normalitate, bucurie legitimă.

      Ziarul Patriarhiei, Lumina (luciferică), ne introduce în NOB (Noua Ordine bisericească):
      http://ziarullumina.ro/concert-de-muzica-pentru-tineri-in-parcul-ior-115306.html

      Idei vehiculate de ziar, prin gura artiştilor: „muzica este hrana sufletului”__________Ce lecturi duhovniceşti, ce rugăciune??? Poate doar aia cu „fraţii” Trebuie să urmăm cântecul de sirenă (acordurile moderne), nu să ne păzim de el!
      „Concertul de muzică pop-rock este un act de normalitate. Energia tinerilor este una absolut fabuloasă şi ei trebuie înţeleşi, DIRECŢIONAŢI, ajutaţi.. ca să rămână nişte ortodocşi mărturisitori…” ___________Deci, muzica pop-rock ne ajută să fim ortodocşi mărturisitori. Aflăm, în sfârşit, că aveau dreptate Aldea cu sfinţii de la Colectiv, Savatie Poşetă cu paraclisul şi Necula: rock-ul nu e satanist, cum aiuram noi, ci sfinţitor! Doar de aia îl susţine şi Mrea Vatopedu!

      Legat de acelaşi concert, NOB ne este prezentată şi de televiziunea Patriarhiei, in materialul video postat de Ioan.
      Priviţi noul extaz şi noua lumină „ortodoxă”!
      Reporter TV Trinitas: „Colegul meu a stat de vorbă cu mulţi tineri şi a aflat cum s-au DISTRAT …”.
      Toţi declară entuziast că se simt minunat şi se insistă obsesiv pe ideea că se simt o familie, ba chiar o „mare familie”. Spre mai mare bucurie, urmează ca familia să se lărgească, potrivit sinodului cretan, cu noii membri ai „bisericii”. Ies puţini, talibanii învechiţi şi refractari la tot ce e vesel, nou, frumos şi „minunat”, dar intră mulţimi.
      Reporter TV Trinitas: „Este o bucurie extraordinară în această seară…, sunt toţi cu mâinile în sus (nota mea: la rugăciune?)…vor să transmită un mesaj: împreună sunt mai puternici şi sunt fericiţi” (nota mea: ce le mai trebuie Hristos?)
      Noul ortodox „se distrează”, se simte extraordinar la concert pop-rock şi stă cu mâinile pe sus. Nu cumva noul ortodox plasat pe linia deschiderii şi a înnoirii are şi un nou dumnezeu?
      Să reţinem şi mesajul noii muzici „ortodoxe” cu care se termină reportajul: „Oficial îmi merge bine”.
      Lor, ortodocşilor „oficiali” le merge bine… talibanii-s în suspine!

      Apreciat de 2 persoane

    • Mihail said, on septembrie 6, 2016 at 7:34 pm

      CONCERT ORGANIZAT DE BOR?MA MIRA FAPTUL!Si dat inca si pe trinitastv …..
      Eu cred ca tinerii se simteau foarte bine si fara acest concert
      Cred ca ei sunt formati de tineri sa fie in comuniune legati sa le fie greu sa se desparta si sa accepte ….orice
      cine are urechi de auzit sigur aude!

      Apreciază

  29. Bu_Florin said, on septembrie 5, 2016 at 11:58 pm

    Buna seara. Sunt total in acelasi Duh cu voi. Si nici n-am vreun gand viclean de iscodire. Vin si eu cu niste framantari interne.
    1 An vazut inregistrari cu monahul Teodot zicand ca Parintele Arsenie Boca e Sfant. In contradictoriul atator mari duhovnici.
    2.0 Acum, dupa nefericitul sinod, la ce preoti trebuie sa mergem sa ne ingropam mortii?
    2.1 Unde sa ne botezam copii?
    2.3 Voi la ce biserici mergeti? La cele unde se pomenesc acei episcopi?
    2.4 Unde va spovediti/impartasiti, si la ce interval de timp? V-ati mai spovedit/impartasit dupa nefericitul sinod?
    2.5 Oare ce sa faca romanii plecati din tara? (Sa vina acasa) La ce preoti sa mearga daca nu la cei ce pomenesc pe pe acei episcopi? Altii nu cred ca sunt.

    Cred ca nu v-am adresat niste intrebari aiurea ci, niste intrebari care acu doua luni nu isi aveau rostul. Doame ajuta.

    Apreciază

    • pitaru said, on septembrie 6, 2016 at 11:45 pm

      Aceste intrebari ale tale ne framanta pe toti.Din pacate nu mai avem in tara nici un mare duhovnic care sa ne sfatuiasca ce sa facem in continuare in privinta frecventarii bisericilor si a tainelor savarsite de preoti.Dupa parerea mea ar trebui sa ne rugam si sa postim iar Dumnezeu ne va lumina mintea ce sa facem.
      In privinta parintelui Boca eu unul am ales sa ignor aceasta problema. Eu unul m-am rugat sfantului Nectarie cand am fost in necaz iar sfantul nu a intarziat sa mijloceasca pt mine inaintea lui Dumnezeu.

      Apreciază

  30. Liviu said, on septembrie 6, 2016 at 1:45 am

    Ecumenismul a fost anatemizat de un sinod canonic ortodox. Intrunirea din Creta cade sub anatemele acestui sinod care a condamnat „teoria ramificatiilor”.

    http://astradrom-filiala-bihor.blogspot.ro/2016/09/ecumenismul-fost-anatemizat-de-un-sinod.html?m=1

    Apreciază

  31. […] Iata comentariul sorei Mirela postat la VIDEO (exceptional): Interviu luat de Parintele CIPRIAN IOAN STAICU Parintelui Prof. Univ. Dr. THEOD…: […]

    Apreciază

  32. Sluga netrebnica said, on septembrie 6, 2016 at 11:06 pm

    S-a cam terminat ca Sfintele Canoane, s-a cam terminat si cu episcopii, cu preotii, cu monahii … fie ei chiar si din Muntele Athos. Mai direct, s-a cam terminat cu Bisericile Ortodoxe oficiale. De acum, ortodoxia reala, adevarata, intra in ilegalitate si se va muta in catacambe,
    Sa ajungi sa gasesti motivatii ca sa nu te supui Canoanelor Ortodoxe …ba ca sa vedem daca o fi bine, sa tinem legatura cu oamenii, ba ca „pastoratia”, ba ca stai ca mutam limita si zicem ca daca o fi si-o pati … nu mai este nimic de spus.

    Cine a citit Patericul Egiptean stie cum traiau monahii inainte. Nu aveau decat o haina, munceau doar ca sa castige hrana de zi cu zi si se rugau incontinuu, zi si noapte.

    Acum „chiliile” monahilor sunt hoteluri, vile in toata regula. Au caldura. televizoare, telefoane, apa calda si rece, masini, bani, haine, ies in lume la cumparaturi, la simpozioane … exact cum a spus un Batran din vechime: „monahii vor ajunge ca mirenii si mirenii ca dracii”.

    Cum sa se mai lase insultat, ocarat, gonit din confortul „chiliei” moderne?

    Satana este foarte viclean. Daca ei vor sa fuga din lume, ca asta este rostul monahismului, atunci aduce lumea peste ei, cu tot confortul.

    Nici n-a inceput bine prigoana, fiind inca la stadiul de amenintari, si deja cad toti: episcopi, preoti si monahi.

    Cand Dumnezeu a spus „de omul eretic dupa prima si a doua mustrare sa te desparti si sa-ti fie tie ca un pagan si vames”, o fi zis ca sa te mai gandesti tu, ca daca te desparti de eretic n-o sa mai poti sa-l inveti, sau poate mai vorbeste ereticul si cu alti oameni si trebuie sa fi tu acolo ca sa „repari” lucrurile ?
    Cam asta este si cu motivele astea „pastorale”.

    Noua Ordine Bisericeasca este in plina formare. De acum trebuie sa ne asteptam la venirea antihristului. Bineinteles ca toti vor fi in comuniune cu antihristul ca nu cumva sa fie numiti schismatici, sa nu fie dati afara din parohie si sa piarda legatura cu poporul.

    Cat de adevarate sunt cuvintele Domnului: „va mai gasi Fiul Omului credinta pe pamant?”

    Apreciază

  33. sorin said, on septembrie 7, 2016 at 12:31 am

    ani la rand ierarhii au incalcat grav canoanele, unii prin sluirea cu ereticii, altii cu tacerea, si noi acum ne punem problema daca sa se intrerupa pomenirea, sa mergem sau sa nu mergem la bisericici: o alta varianta preoti este aceea ca este impotriva sinodului dar pomeneste un ierarh care tace. mie un parinte mi a zis de acum 2 luni ca sa stam acasa si sa luam exe,plul sfintilor parinti care au stat in pustie zeci de ani si s au nevoit fara duhovnici, slujbe, acatiste.etc… Recent Teofan a zis la Sihastria ca dupa sinodul din aceasta toamna, cei care se impotrivesc sinodului din creta le va face probleme. Ba mai mult a zis ca nu se va schimba nimic in bine fiindca jocurile sunt facute. De la Paltin deja au fost fugarite 10 maici. Am inteles ca urmeaza si de la Varatec sa plece. Stareta de la Varatec le a zis maicilor care se impotrivesc sinodului sa isi pregateasca bagajul. nu mai dati nume si adrese ale duhovnicilor care se impotrivesc sinodului. le fcaeti rau. Sa avem rabdare su rugaciune si Dumnezeu ni va scoate in cale fara sa ne agitam ce vom face. Multi tot intrebati aici de nume de duhovnici. Va va descoperii Dumnezeu direct cand va considera. Stati la casele voastre, rugativ a, incercati sa luptati cu patimile, si foarte multa nevointa, citit de la Sf Parinti si multa discretie cu toti din jur. Asta mi au transmis mai multi parinti.

    Apreciază

  34. sorin said, on septembrie 7, 2016 at 8:20 am

    Pai le a zis sa plece , acum la Varatec la fel patesc maicile. Stareta le a zis recent ca daca o tin tot asa sa isi pregateasca bagajul.

    Apreciază

  35. Sluga netrebnica said, on septembrie 7, 2016 at 8:37 am

    „Şi, măcar că Evreii din Galatia ce crezuseră nu strămutau toată evanghelia, ci învăţau numai să se păzească porunca despre sâmbătă şi despre tăierea împrejur, Pavel arată că şi puţin dacă ar clăti cineva din evanghelie, acel puţin clatină şi răstoarnă toată evanghelia, aşa cum şi cel ce taie o mică parte din moneda împărătească face netrebnică toată moneda.
    Şi ia aminte la aceasta pentru cei ce cugetă cu nebăgare de seamă şi zic că acesta este un păcat mic şi o călcare mică de poruncă, şi de aceea se cuvine a fi îngăduit să se facă”…

    „Deci, anatemizându-i pe Îngeri dacă ar învăţa cumva altele afară de evanghelie, cu aceasta depărtează orice dregătorie şi persoană slăvită, atât cerească, cât şi pământească”, fie el şi Apostol sau Înger.”

    Integral la sursa: https://dogmaticaempirica.wordpress.com/2016/09/03/sfantul-teofilact-al-bulgariei-despre-cuvintele-sf-ap-pavel-dar-chiar-daca-noi-sau-inger-din-cer-ar-binevesti-voua-afara-de-ceea-ce-v-am-bine-vestit-noi-fie-anatema-galateni-1-8/

    Apreciază

  36. […] VIDEO (exceptional): Interviu luat de Parintele CIPRIAN IOAN STAICU Parintelui Prof. Univ. Dr. THEOD… […]

    Apreciază

  37. […] VIDEO (exceptional): Interviu luat de Parintele CIPRIAN IOAN STAICU Parintelui Prof. Univ. Dr. THEOD… […]

    Apreciază

  38. […] VIDEO (exceptional): Interviu luat de Parintele CIPRIAN IOAN STAICU Parintelui Prof. Univ. Dr. THEOD… […]

    Apreciază

  39. […] VIDEO (exceptional): Interviu luat de Parintele CIPRIAN IOAN STAICU Parintelui Prof. Univ. Dr. THEOD… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.