SACCSIV – blog ortodox

Foto: FRANCISC DE ASSISI, pictat ca Sfant la Catedrala Mitropoliei Germaniei (IPS Serafim Joanta)

Posted in Uncategorized by saccsiv on august 30, 2016

Primul din stanga sus:

Pictura catedrala Mitropoliei Germaniei17

Foto: http://www.mitropolia-ro.de/index.php/multimedia/video/151-catedrala-foto

Acolo Mitropolit este Serafim Joanta, un activist al ecumenismului:

VIDEO: IPS SERAFIM JOANTA – un excelent exemplu despre cum vor lucra SLUGILE ANTIHRISTULUI …

AUDIO (si transcriptul): IPS SERAFIM JOANTA despre ECUMENISM si despre Parintele ARSENIE PAPACIOC

AUDIO – IPS SERAFIM JOANTA: elogiu penticostalilor …

IPS SERAFIM JOANTA o comite din nou … la o adunatura ecumenica largita

Pentru cei ce inca nu sunt lamuriti despre Francisc de Assisi:

Site-ul CRESTIN ORTODOX il elogiaza pe ERETICUL FRANCISC DIN ASSISI … Care este insa adevarul despre STIGMATELE si VEDENIILE LUI DRACESTI?

 

52 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. maxim said, on august 30, 2016 at 3:45 pm

    Hahalera de Assisi o sa apara si in magaoaia ne-mantuirii neamului… Fiti siguri!

    Apreciat de 2 persoane

    • Un vizitator neinsemnat said, on august 30, 2016 at 8:12 pm

      De ce batjocoresti Catedrala Ortodoxa crestinule. Esti si tu vreun pustnic sau vreun sfant ? pentru „magaoaia” aia pe care o iei tu in ras , mii de crestini amarati au donat si au participat cu un banut din toata saracia lor. L-ai vazut tu pe Asisi pe peretii Catedralei sau ai darul inaintevederii cumva ?

      Apreciat de 1 persoană

      • maxim said, on august 30, 2016 at 8:56 pm

        Hai sictir! (cum bine zice fratele Vasile)

        Apreciat de 1 persoană

      • cosminmatiu said, on august 30, 2016 at 9:08 pm

        Mai spunea cineva ca aceea este catedrala parastasului neamului. Daca acolo vor sluji ecumenistii dupa cum arata, nu are nici o valoare. Omul dreptcredincios este biserica vie in care vine Hristos si locuieste restul numai ziduri daca in ele nu slujesc preoti dreptcredinciosi

        Apreciază

      • Mirela said, on august 30, 2016 at 9:53 pm

        vizitator

        Nu trebuie să fii sfânt sau profet ca să vezi o evidenţă, anume că acea catedrală nu spre a fi ortodoxă şi spre a propovădui ortodoxia se face. Crezi că, atâta vreme cât promotorul ei, Daniel, a semnat în Creta recunoaşterea ereziilor drept biserici (ca o încununare a lucrării sale ecumeniste de decenii), prin catedrală va dori apărarea ortodoxiei, ai cărei slujitori adevăraţi sunt persecutaţi?
        Chiar dacă Francisc nu va fi pictat pe pereţi, duhul lui eretic va fi acolo, adus de Daniel şi de ecumenismul lui. Despre ce catedrală ortodoxă vorbeşti? Nu ne mai trebuie mântuire prin apărarea dreptei credinţe, că ne vine mântuirea din catedrale?
        Părerea mea este că această denumire de „catedrala mântuirii neamului” este de aceeaşi factură/sorginte/inspiraţie ca şi cea de „sfântul şi marele sinod”, nefiind altceva decât o minciună menită să întunece vigilenţa unora şi să înduioşeze/orbească sufletele ignorante în dogmele şi canoanele ortodoxiei.
        Ce catedrală a mântuirii fără ortodoxie? Iar dacă nu crezi că va fi pusă în slujba ecumenismului, aşteaptă să vezi, dar ţine cont de comentariile celor care spun că nu găsesc în Bucureşti preot neecumenist.
        În acest contest, ce relevanţă mai are faptul că „mii de crestini amarati au donat si au participat cu un banut din toata saracia lor”?

        Apreciat de 2 persoane

      • ban said, on august 30, 2016 at 11:02 pm

        Daca le explica cineva ca Daniel Ciobotea e eretic, sigur nu mai dadeau ,,amaratii” nici un banut.

        Apreciază

      • Mihail said, on septembrie 1, 2016 at 11:48 pm

        Vizitator?!… nuuuu…, CURIOS?!… daaaaa… Știi căror persoane li se spunea pe vremuri „curioși”? Oamenilor sistemului. Și nu erau deloc „neînsemnați”. „Ați venit în vizită ca să vedeți care este starea de spirit a creștinilor „extremiști”? Banuții aceia de care vorbiți nu prea sânt de la sărmani, ci de la „oengeuri”, fundații și alte adunări de deosebiți plini de bani. Apoi, și chiar în secundar, de jefuirea Bisericilor de către „ereticul șăf” sub amenințarea pierderii parohiilor. Cunoaștem destule cazuri.

        Aceea este chiar Catedrala pierderii neamului românesc ortodox. Acolo va fi Iisus Hristos batjocorit și răstignit pentru a doua oară. Și punct. Domnule vizitator neînsemnat, vă puteți scălda în rătăcire cât doriți. Nu cumva să spuneți la judecată că nu ați știut…

        Apreciază

  2. Andrei Creacico said, on august 30, 2016 at 3:49 pm

    Conştiinţa ortodoxă – duşmanul de moarte al ecumeniştilor
    http://lumea-ortodoxa.ro/constiinta-ortodoxa-dusmanul-de-moarte-al-ecumenistilor/

    După recentul Sinod din Creta şi mai ales după reacţiile fireşti faţă de hotărârile acestuia, a început un nou val de propagandă, mai puternică şi mai vicleană ca odinioară. Putem observa cum canalurile informaţionale ecumeniste, precum şi unele care în continuare au tupeul să se considere „conservatoare”, promovează foarte agresiv ideea de „unitate cu orice preţ”, care, de altfel, reprezintă chintesenţa ecumenismului.

    Reacţiile faţă de hotărârile eretice din Creta sunt dictate întâi de toate de conştiinţa ortodoxă, care ne spune că nu putem sluji şi lui Dumnezeu şi lui Mamona, că „de omul eretic, după întâia şi a doua mustrare, depărtează-te” (Tit 3:10), că „dacă vă propovăduieşte cineva altceva decât aţi primit – să fie anatema!” (Gal. 1:9).

    Dar tocmai această reacţie firească a conştiinţei creştinului de rând se încearcă a fi adormită, căci anume ea este duşmanul cel mai mare al ecumenismului. Căci ce suflet credincios va îngădui schimonosirea învăţăturii despre Biserică, cea care ne este leagăn şi alinare, stâlp al adevărului şi izvor de mântuire, cel mai îndrăgit şi scump sălaş al sufletului nostru?

    Conştiinţa ne spune că în Biserica lui Hristos nu pot coexista două credinţe diferite, una ortodoxă şi una ecumenistă. Cu toate acestea auzim voci pentru care această unitate întru minciună este unica soluţie, iar respingerea acestei urâciuni este schismă, radicalism şi zelotism. Ecleziologia lor într-un final ne duce la concluzia că ecumeniştii sunt reperul în Biserică, iar noi ne aflăm în Biserică doar în măsura în care ne alăturăm ecumeniştilor, deci unitatea cu ei trebuie păstrată cu orice preţ.

    Întrebarea este: dacă Bartolomeu, sau Daniel, sau Kirill, sau alţi ecumenişti pot fi pomeniţi la sfintele slujbe, iar împărtăşirea cu ei nu ne primejduieşte în nici un chip mântuirea, atunci de ce nu ar putea fi pomenit şi alături de ei şi papa Romei, arhiepiscopul de Canterbury sau catolicosul monofizit al armenilor?… Conştiinţa mutilată care îi va accepta pe primii, cu siguranţă îi va accepta şi pe cei din urmă. Să nu dea Domnul!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Constanta said, on august 30, 2016 at 4:21 pm

    Pa aceeasi ramura cu Sfântul Grigorie Palama !! No comment …

    Apreciat de 1 persoană

    • maxim said, on august 30, 2016 at 6:00 pm

      Da, doamna, poate nu stiati, lumea a crezut ‘gresit’ pana acum: diavolul este de fapt si dumnezeu si diavol… Asta se intelege din tot ce vedem azi in noua ‘Ortodoxie’ !

      Apreciat de 2 persoane

      • Constanta said, on august 30, 2016 at 6:38 pm

        Si eu care credeam pâna acum ca un iconar trebuie sa aiba o viata duhovniceasca cu mult post si rugaciune si sa cunoasca dogmele ortodoxe în profunzime. Dar din câte vad, se poate si altfel.

        Apreciază

  4. Claudiu said, on august 30, 2016 at 4:25 pm

    Iata urmarea picturii lui arsenie boca!

    Apreciat de 3 persoane

    • maxim said, on august 30, 2016 at 6:06 pm

      Exact! Boca a fost un liant perfect intre pseudo-ortodocsii de azi si ecumenism, intre ei si umanism. Prin inselarea Boca, romanii botezati au fost pregatiti pentru apostazie mai rapid decat ar fi putut presa. Presei romanesti, fara Boca, i-ar fi mai trebuit 50 de ani de munca pentru inselarea atator romani…

      Apreciat de 1 persoană

      • cosminmatiu said, on august 30, 2016 at 7:53 pm

        Daca il canonozeaza pe Boca, el duce mai multi in iad ca legiunile de diavoli

        Apreciază

    • Mirela said, on august 30, 2016 at 10:18 pm

      Consecinţele picturii deviante de la Drăgănescu nu se opresc la această reproducere a unui eretic printre sfinţi, ci se manifestă şi prin libertatea NEPERMISĂ ca fiecare să picteze pe pereţii bisericii ce îl taie capul sau pe cine crede el.
      Recent, am rămas şocată văzând că în naosul unei biserici din Iaşi (Sf. Nectarie) fuseseră pictaţi, între părinţi şi duhovnici demni de cinstire, precum Arsenie Papacioc, Ilie Cleopa sau Justin Pârvu, înşelaţi ca Arsenie Boca, Teofil Pârâian, Ioan Iovan, parcă şi Nil Dorobanţu, dar chiar şi PERSOANE VII, precum pr. Ioan de la Rarău, deşi e fan Arsenie Boca şi Nil.
      Asta se întâmplă când ne credem mai inspiraţi de Duhul Sfânt decât Biserica şi canoanele ei!

      Apreciază

      • Alex said, on august 31, 2016 at 2:11 am

        Doamne, ajuta!
        As putea sa stiu motivele pentru care spuneti ca pr. Ioan Iovan a fost un inselat ?

        Apreciază

      • Mirela said, on august 31, 2016 at 1:03 pm

        Alex

        Ioan Iovan a fost preot la Vladimireşti. Despre rătăcirea Vladimireşti (maica Veronica) scrie Mihai Urzică în lucrarea Minuni şi false minuni. Cazul Vladimireşti e analizat de la pagina 220.
        ftp://ftp.logos.md/Biblioteca/_Colectie_RO/Mihai%20Urzica%20-%20Minuni%20si%20false%20minuni.pdf

        Extras din cartea Arhimandritului Paulin Lecca, Jurnal Duhovnicesc, Editura Studion, Bacău, 2013:

        „In 1959, am avut prilejul să fiu găzduit în Bucureşti chiar în casa unde trăgea părintele Ioan Iovan de la mănăstirea din Vladimireşti. Stăpânul casei, un înfocat adept al mişcării religioase din acea mănăstire, era colonel în retragere. Ştiind că e bun prieten cu părintele Ioan Iovan, n-am îndrăznit să suflu nici o vorbă împotriva rătăcirilor respective. Dar seara, colonelul m-a condus în camera mea şi s-a aşezat pe un scaun, zicându-mi:
        – Trei lucruri nu-mi plac la părintele Ioan Iovan!
        Interesat şi surprins totodată, am ciulit urechile.
        – Părinte – începuse colonelul – eu am fost toată viaţa soldat. întotdeauna m-am supus şi am ascultat de comandanţii mei. Şi dacă primeam ordin să trec prin foc, prin foc treceam. Dar părintele Ioan Iovan, nu ştiu ce fel de preot este. De propriul tată nu ascultă, de Episcopul care l-a hirotonit nu ascultă, de Episcopul din Galaţi nu ascultă. Şi, ceea ce e de neconceput, nu mai ascultă nici de Patriarh şi nici de Sfântul Sinod. Şi atunci, dacă nu ascultă de reprezentanţii Bisericii, se pune întrebarea: de cine ascultă?
        Al doilea lucru care nu-mi place este că, fiind invitat de multe ori în Sfântul Altar, văd, în momentul invocării Duhului Sfânt atunci când ridică mâinile la rugăciune, cum maica Veronica pune mâna pe Sfânta Masă. Oare e permis ca o femeie să pună mâna pe Sfânta Masă, mai ales în momentul cel mai important? Oare, dacă maica Veronica n-ar pune mâna pe Sfânta Masă, Duhul Sfânt n-ar mai coborî peste Sfintele Daruri?
        Şi un al treilea lucru, care iarăşi nu-mi place deloc, este că părintele Ioan Iovan, deşi are chilie, nu doarme în ea, ci la uşa maicii Veronica. Acest lucru m-a scandalizat şi l-am întrebat personal:
        – Părinte Ioan Iovan, de ce nu dormi în chilia sfinţiei tale, ci te culci la uşa maicii Veronica?
        – Eu o păzesc pe măicuţa – mi-a răspuns părintele Ioan Iovan.
        – Dar, dumneata o păzeşti? N-o păzeşte Maica Domnului?
        Observaţiile înţeleptului colonel le-au făcut şi alţii, dar fiii
        neascultării nu vor să asculte decât de propriile lor păreri şi nu vor să facă decât voile lor proprii. Şi de aceea, de veacuri, ei merg spre erezie şi schismă.
        Când eram la mănăstirea Gologanu, am aflat mai multe despre maica Veronica. Mănăstirea Gologanu era sucursala mănăstirii Vladimireşti.
        Surorile sărace care nu aduceau la Vladimireşti. o anumită sumă de bani, o maşină de cusut sau o vacă, erau trimise la Gologanu. Cu o asemenea soră, am avut prilejul să stau de vorbă într-o Duminică.
        – Soră, ai văzut-o pe maica Veronica când are vedenii? – am întrebat-o ca pe una ce era în cunoştinţă de cauză.
        – Da – mi-a răspuns sora.
        – Unde?
        – Chiar la mine în chilie.
        – Şi cum a fost?
        – Măicuţa a căzut jos, a adormit…
        – Şi cât a stat pe podele?
        – Cam o jumătate de oră.
        – Şi apoi?
        – Şi apoi, măicuţele au ridicat-o pe pat. Măicuţa şi-a deschis ochii. Se vedea că era obosită şi istovită. După aceasta, povestea ce a văzut şi ce a auzit.
        Dacă n-aş fi avut o tristă experienţă cu Florica, nefericita copilă care adormea ca şi Veronica, poate că eram şi astăzi derutat de vedeniile încă mai nefericitei maici Veronica. Acum însă, după ce s-a măritat, şi-a dat arama pe faţă, a rămas, cum se spune în Apocalipsa, „goală, de tot goală”, ca desfrânata cea mare.”

        Alte informaţii despre cazul Vladimireşti/Veronica găseşti aici, mai ales în comentarii:
        https://saccsiv.wordpress.com/2016/05/08/carti-de-pus-pe-foc-nil-dorobantu-petru-de-la-maglavit-teofanie-veronica-de-la-vladimiresti-teofanie/

        Apreciază

  5. Catalin said, on august 30, 2016 at 5:08 pm

    ce e interesant, e ca in acelasi site, mai exact aici: http://www.mitropolia-ro.de/index.php/sfintii-apusului, scrie, citez: „Sfântul Iustin Popovici l-a prăznuit pe Francisc de Assisi, iar Sfântul Ioan de Shanghai şi San Francisco l-a numărat cu sfinţii pe Ansgar din Bremen, misionar în Scandinavia.” Iar aici, ghiciti cine apare ca si clarvazatorul? (inainte de parintele Sofian Boghiu )

    Apreciază

    • maxim said, on august 30, 2016 at 5:58 pm

      Da, aceasta este noua ‘Ortodoxie’, in care nici Dreapta Credinta nu e numita erezie, dar nici erezia nu mai este erezie. S-a lucrat cu dibacie la schimbarea constiintelor omenilor, si mai ales la cele crestinesti (ortodoxe). Tot ce vedeam astazi este ceva de genul: de o suta de ani, Mireasa Preacurata a lui Hristos a fost tarata in bordelul lor urat-mirositor. Dar vremea este aproape, caci Parusia nu o sa vina peste o mie de ani (cum cred tembelii acestor vremuri), ci in urmatoarele decenii. Vai lumii!

      Apreciază

    • georgegr said, on august 31, 2016 at 11:34 pm

      nu lipseste nici „exorcistul” Ilarion Argatu

      Iar la marturisitori avem si 5 ne-ortodocsi, de pe plaiurile germanice:

      Apreciază

  6. ion hodor, said, on august 30, 2016 at 6:48 pm

    Osa aiba parte de aceasi ghena cu francisc di assisi si cu Francisc Satanius inainte mergatorul,lui Anticrist.

    Apreciază

  7. maxim said, on august 30, 2016 at 7:00 pm

    Apreciat de 1 persoană

    • valentin said, on august 31, 2016 at 12:55 am

      şi mai e şi aici ceva interesant, unde se spune că o minune care a avut loc la suceava la participarea fostului mitropolit teofan, care vrând să binecuvinteze un copil de 4 ani, copilul a refuzat şi a spus cu voce tare că el nu primeşte binecuvântare de la teofan că teofan nu mai are harul Duhului Sfânt că e eretic
      https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fstefan.stancu.718%2Fvideos%2F10154294857396480%2F&show_text=0&width=560

      Apreciază

    • valentin said, on august 31, 2016 at 12:56 am

      Apreciază

      • valentin said, on august 31, 2016 at 4:10 pm

        a fost la botosani nu la suceava acea minune, pt. cine are ochi sa o vada ca pe o minune.

        Apreciază

    • valentin said, on august 31, 2016 at 12:58 am

      aici şi scrisoarea înmânată celor de la patriarhie cu număr de înregistrare

      Apreciază

    • Valentin said, on august 31, 2016 at 1:13 am

      Aici s-a văzut că e f. greu să mai iasă din erezie cineva care a fost cuprins de acest duh al ereziei

      Apreciat de 1 persoană

    • Valentin said, on august 31, 2016 at 1:26 am

      Am văzut și eu preoți care sunt în stare să zică și că sunt valide tainele romano-catolicilor, după caz să zică și că nu sunt, iar în caz de necesitate pot găsi ei și o a 3-a variantă de rezervă, că doar ei au studiat istoria bisericii, care pt. ei poate lua diferite sensuri, forme, se poate despărți și unifica la loc, aproape că bula de gaz, bula papală sau chiar că un plastic sau o gumă, precum e și capul lor eretic și mintea lor stricată.
      Numai că aia nu e Biserica lui Hristos, ci e masoneria, care ia chip viclean de biserica, chiar ortodoxă dacă se poate, ca să înșele de este cu putință, chiar și pe cei aleși.
      Numai că Biserica lui Hristos nu doarme, ea e ste numai Una și diferența dintre acestea s-a văzut, că a recunoscut cu gura lui că e posibil ca CMB să fie unealta masoneriei , că au fost presiuni și tensiune.. . …dar cu toate astea el nu își retrage semnătura de pe documentul de la Creta.
      Vai de ei!
      S-au lepădat de Hristos!

      Apreciat de 1 persoană

    • alex said, on august 31, 2016 at 4:40 am

      Sunt 2 probleme grave pe care le spune acest om. 1) accepta ecumenismul si pe catolici si de aici se trage si problema 2. 2) accepta botezul ca taina si la catolici, aici este problema si mai grava. Ce este esential ca sa se casatoreasca ortodox 2 persoane, sa fie botezate ortodox, dar vine unul ca el si zice pai stai ca si catolicul este botezat in numele Sfintei Treimi. Si ce este esential ca un sfant sa fie sfant, sa aiba botezul valid, chiar si botezul sangelui la mucenici (atentie aceia desi erau pagani si deveneau mucenici, marturiseau dreapta credinta, a nu se face sminteala ca si catolicii si alti sectari omorati de ISIS sunt mucenici), caci fara botez nu poate fi sfant ajungand in iad. Eh si asa daca tot accepta botezul prin pogoramant o sa mai vedem si un „sfantul” papa Ioan Paul al II-lea si altii poate si din ai protestantiilor si restul sectelor, ca doar si ei se boteaza in Numele Sfintei Treimi. Si asa acest om vicleneste a deschis usa spre unificare.

      Apreciază

    • Pąʍvo said, on septembrie 2, 2016 at 7:59 am

      Trebuia organizata mult mai atent aceasta „infruntare”, avand un purtator de cuvant coerent – de preferat cleric, aflat in deplina cunostinta de cauza si fara a fi disperat, aspect ce l-a facut pe arhiereu la un moment dat sa ia totul in deradere.
      Nu in felul acesta convingem pe arhierei de pozitia gresita in care se afla in materie de credinta. Si nu astfel de atitudini reprezinta adevarata fata a antiecumenistilor !

      Apreciază

  8. Dan said, on august 30, 2016 at 10:29 pm

    Mitropolitul Ardealului despre Sfântul și Marele Sinod https://www.youtube.com/watch?v=ZaiBUrGwmkc

    Apreciază

    • valentin said, on august 31, 2016 at 3:59 pm

      un eretic

      Apreciază

    • Pąʍvo said, on septembrie 2, 2016 at 7:32 am

      Sa analizam putin spusele IPS’lui Laurentiu Streza:

      „Si’au dat in scris adeziunea toate Bisericile Ortodoxe” !?
      Fals. Patriarhia Antiohiei a respins sinodul de la Creta, iar cea a Rusiei, Bulgariei si Georgiei inca nu s’au pronuntat definitiv.

      „Lupta extraordinara” a fost cu acei arhierei pastratori ai dreptei credinte care au refuzat sa semneze si sa se faca partasi acestui sinod talharesc care pentru prima data in istorie a instituit prin atitudine infailibilitatea patriarhala.

      „A fost o dorinta pentru a proclama ortodoxia pe care noi o traim.” !?
      Care ortodoxie ? Cea care se teme de marturisire, adepta la corectitudinea politica si minimalizata de duhul sionist si modernist ? In acest caz IPS Laurentiu sigur face referinta la ortodoxia reeducata in spiritul ecumenist.

      „Mari teme care au fost dezbatute cu foarte multa sfintenie” !?
      Deja se copie modelul papei care se crede fara pacat. Exact ceea ce ziceam mai sus, despre infailibilitate.

      „Se va stabili in ce consta caracterul de biserica al fiecarei confesiuni” !?
      Pai nu se stie deja ? Sfintii Parinti au evidentiat deja ratacirile lor cu secole in urma. Iar daca vor sa stabileasca caracterul noilor gasti sau adunaturi religioase contemporane, inseamna ca s’au cam grabit cu acest sinod ducandu’se acolo cu temele nefacute.

      Trebuia in unanimitate condamnata masoneria ca izvor al rautatii moderniste, eutanasia, transplantul de organe unice si vitale, muzica rock si clarificate problemele lumii de astazi in raport cu Biserica lui Hristos.

      „Le spunem biserici (confesiunilor si adunaturilor eretice) pentru ca ele se numesc astfel „!?
      Daca punem atata respect pentru parerea lor atunci am putea sa’i numim si in adevar pentru ca ei asa se considera. De ce nu se pune pret si sfintenie pe cuvintele Sfintilor Parinti (la care face referire pentru a creea confuzie) cand acestia au evidentiat clar erezia la toate sinoadele.
      „Biserica este una singură şi, fiind una singură, nu poate să fie (în acelaşi timp) şi înăuntru şi afară”. Sfântul Ioan Gură de Aur scrie următoarele: „astfel, cum ne învaţă Scriptura şi Sfinţii Părinţi, Biserica adevărată a lui Hristos este una singură din care în diferite timpuri s-au despărţit diverse adunări eretice şi grupări schismatice”.
      Iar despre adunăturile de confesiuni care îşi zic creştini, Sf. Ignatie Briancianinov zice:
      „Spuneți: «Ereticii sunt tot creștini». De unde ați mai scos-o și  pe asta? Numai un om care își dă numele de creștin fără să știe nimic despre Hristos se va socoti, în adâncul neștiinței sale, creștin de același fel ca ereticii și nu va deosebi sfânta credință creștinească de  odraslele blestemului – ereziile hulitoare de Dumnezeu! Biserica Sobornicească a socotit dintotdeauna erezia un păcat de moarte, a socotit dintotdeauna că omul molipsit de cumplita boală a ereziei este mort sufletește, străin de har și de mântuire, părtaș al diavolului și al pierzării acestuia”.

      Bine i’ar sta IPS Laurentiu sa fie asa hotarat si direct in demascarea lupilor ce sfasie adevaratul sens al Bisericii lui Hristos si sa condamne cu tarie ereziile, cuvant care se pare ca astazi a disparut din vocabularul noului mod de abordare verbala – dupa standardele mai marilor lumii.
      Pesemne traim deja intr’o lume perfecta, si noi cei traditionalisti nu stim, o lume fara vicii, fara boli, calamitati si razboaie…

      A trecut prea mult timp de cand hristosii mincinosi ai acestor confesiuni au fost tolerati lasand sa se indentifice cu adevaratul Hristos.
      Acum, mai mult ca oricand, a venit vremea sa se faca diferenta !

      Apreciază

  9. mircea.v said, on august 30, 2016 at 11:00 pm

    Parca pe Francisc asta l-au facut acum catolicii din silicon, si merg cu el prin lume, nu?

    Apreciază

  10. maxim said, on august 30, 2016 at 11:25 pm

    nu-protestati-in-strada

    MARE GRIJA! NU PROTESTATI IN STRADA, SI NU O FACETI FARA APROBARILE DE RIGUARE, FARA BINECUVANTAREA UNUI EPISCOP SAU PREOT NEECUMENIST, FARA SA ANUNTATI LUMEA CU O LUNA INAINTE (MINIM), NU LA O ORA NEPOTRIVITA, NU CU VIOLENTA, NU PENTRU A DA JOS PE CINEVA DIN SCAUN, CI DOAR PENTRU A CITI ANATEMELE IMPOTRIVA EREZIILOR LUMII ! CUM SA FACETI PROTESTE ALTFEL???

    VRETI SA FACETI TOCMAI JOCUL SISTEMULUI SI JOCUL ECUMENISTILOR? ABIA ASTEAPTA ACESTIA SA PUNE PRESA SI POLITIA PE VOI, SA VA CATALOGHEZE CA FANATICI, FUNDAMENTALISTI, ULTRAORTODOCSI, TALIBANI, ANTISOCIALI, ELEMENTE ANTISOCIALE SI PERICOLE PENTRU SOCIETATE, PROGRES, UNITATEA DIN LUME, ETC.

    NU LE FACETI JOCUL! DACA FACETI MISCARI GRESITE SI PROTESTE AIURITE, DESCHIDETI PRIGOANA IMPOTRIVA ANTIECUMENISTILOR CARE SI ASA SUNT PUTINI IN TARA NOASTRA, SI AJUTATI LA OFICIALIZAREA LEGILOR IMPOTRIVA NOASTRA. MARE GRIJA CINE FACE PROTESTUL, DE CE, CAND, IN NUMELE CUI IL FACE, UNDE SI DACA ESTE SI EL CU ADEVARAT ANTIECUMENIST!

    TREABA E MAI COMPLICATA DECAT CREDETI, FRATILOR ….

    Apreciat de 1 persoană

    • ban said, on august 31, 2016 at 9:24 am

      Fiti mai explicit, ce miscari gresite mai exact? Deja ne catalogheaza ca si fanatici. Nu fara aprobari, daca ni le dau, dar in rest nu realizati ce spuneti.

      Apreciază

    • oarecare said, on august 31, 2016 at 12:30 pm

      maxim,

      Bune sfaturile tale… dar ai grija.. daca strecori o greseala se strica toata lucrarea…daca pui o picatura de otrava intr-o mancare nu o mai poti manca…
      asa si cu sfaturile tale..Daca spui – NU PENTRU A DA JOS PE CINEVA DIN SCAUN – se tranforma tot in ceva care nu este in duhul Canoanelor si a Sf Parinti, si ne facem si noi calcatori de canoane precum acestia

      Uite mai jos o explicatie a unor canoane ca sa intelegi .. ce inseamna a te ruga cu clerici caterisiti ( atentie nu dati anatemei…de Sfintii Parinti )

      Este interzis clericilor ortodocsi a se ruga cu clericii caterisiti
      In conformitate cu prescriptiile canonice ale Bisericii ortodoxe, este interzis preotului de a aduce rugaciuni liturgice „impreuna cu cei ce sunt opriti de a liturghisi”.

      In temeiul dispozitiei canoanelor 11 apostolic si 2 Antiohia, se inter­zice clericilor ortodocsi a se ruga impreuna cu clericii caterisiti. Cei care nu respecta dispozitia canonica primesc aceeasi pedeapsa. Interdictia nu se refera doar la liturghisirea impreuna cu clericul caterisit, ci si la opri­rea de la orice rugaciune comuna.
      In conformitate cu dispozitia canonu­lui 2 al sinodului de la Antiohia, „…de se va vadi ca oarecare dintre episcopi, sau prezbiteri, sau diaconi, sau oarecare din canon, va comunica cu cei excomunicati, acesta inca sa fie excomunicat, ca unul ce tullbura canonul Bisericii”. Acelasi canon interzice credinciosilor ortodocsi „…sa comunice cu cei excomunicati, nici umbland in case sa se roage impreuna cu cei ce nu se roaga impreuna cu Biserica…”.

      In temeiul dispozitiei canonului 28 apostolic, clericul caterisit, dupa dreptate, daca nu se supune pedepsei primite, ci continua a sluji si mai departe, „acela sa se taie cu totul de la Biserica”. Prin urmare, un cleric caterisit nu mai are indreptatirea canonica, capacitatea harica, de a rosti rugaciunii in Biserica.

      Potrivit interpretarilor date de canonistii ortodocsi, dispozitia canonului 11 apostolic se aplica indeosebi in cazul in care, clericul caterisit, desconsiderand pedeapsa Bisericii, indrazneste sa savarseasca cele sfinte (canonul 28 apostolic ; 4 Antiohia ; 88 Sf. Vasile cel Mare etc). Dupa talcuirea data in Pidalion, acest canon se refera indeosebi la clericul caterisit care „a indraznit dupa caterisire sa lucreze ceva din ale clirosului, ori si de s-au caterisit adeca, pentru pacate de cliricatul sau, iar dupa caterisire, iarasi cazand intru aceleasi pacate, s-au despartit inca si de adunarea, si de rugaciunea credinciosilor, unul ca acesta zic, sa se cateriseasca, asemenea cu acela”.
      Asadar, in baza dispozitiei canonului 11 apostolic, clericul ortodox care se roaga impreuna cu clericul caterisit – care a continuat sa savarseasca aceleasi pacate pentru care a primit pedeapsa caterisirii – este si el caterisit. Prin pedeapsa caterisirii, clericul ortodox, pierzand dreptul de a exercita puterea bisericeasca in cele trei laturi de manifestare – invatatoreasca, sfintitoare si de conducere – (can. 3 Antiohia, 27 Sfantul Vasile cel Mare etc), este trecut in randul laicilor (can. 21 trulan, 3 Sfintul Vasile etc). Ca urmare, clericul caterisit nu se mai poate invrednici de indreptatirea de a participa la rugaciunea euharistica sau de a savarsi vreo taina sau ierurgie a Bisericii, in asemenea situatie, clericul caterisit, desi este trecut in randul mirenilor, se exclude pentru un timp anume din comunitatea bisericeasca a rugaciunii Bisericii, intrucat, a desconsiderat pedeapsa caterisirii, indraznind sa savarseasca functiuni spirituale. Persistand in pacatul pentru care a fost caterisit (can. 3, 88 al Sfantului Vasile cel Mare), clericul res­pectiv „violeaza baza credintei… Bisericii”. Refertor la clericul ortodox, care participa la rugaciune alaturi de clericul caterisit, canonul 11 apostolic dispune „sa se cateriseasca si el”.

      Potrivit interpretarii lui Balsamon, canonul 11 apostolic interzice clericilor ortodocsi sa se roage cu un cleric care a fost caterisit, si care – dupa caterisire – a indraznit sa savarseasca vreun serviciu divin. Prin asemenea fapta, clericul respectiv devine (excomunicat) din sanul comunitatii. Nefiind insa vorba de o excludere definitiva, de o anatema, reintegrarea unui asemenea cleric in randul mirenilor se face in cazul in care isi marturiseste pacatul si cere clementa Bisericii. !!!!!!!

      ( ne spune Pr. Prof. Dr. Nicolae Dura care este in acelasi duh cu ei, Am selectat doar ca sa vedeti o explicatie de a lor… nu a mea… )

      Ei duc o campanie de prostire a populatiei cum ca nu e nicio problema sa ai partasie cu ereticii uitand de povetele Sf Ioan Gura de Aur care spune ca te faci dusman cu Dumnezeu doar daca mananci la masa cu ei – „Auziţi toţi care mîncaţi împreună cu ereticii, hotărăre dureroasă: sînteţi vrăjmaşi ai lui Hristos. Căci nici cel ce este prieten cu vrăjmaşii împăratului nu poate să fie prieten al împăratului; şi nu se învredniceşte de viaţă, ci piere împreună cu vrăjmaşii şi suferă şi mai rele.”…sau de Domnul Insusi care a zis ca trebuie sa ne fie vamesi si pagani ..De-ţi va greşi ţie fratele tău, mergi, mustră-l pe el între tine şi el singur. Şi de te va asculta, ai câştigat pe fratele tău. Iar de nu te va asculta, ia cu tine încă unul sau doi, ca din gura a doi sau trei martori să se statornicească tot cuvântul. Şi de nu-i va asculta pe ei, spune-l Bisericii; iar de nu va asculta nici de Biserică, să-ţi fie ţie ca un păgân şi vameş.

      Nu s-au gandit sa rastalmaceasca lucruri si pentru a explica si excluderea definitiva …Nu s-au gandit nici ei ca vor fi dati anatemei sau ca lumea va sti ca ei sunt anatemizati de Sf Parinti ( vezi enciclica de la 1756 ) daca vor semna in Creta …ca se va ajunge pana aici..

      Deci ati inteles…nefiind vb de o excludere definitiva ANATEMA !!!!!
      LA ANATEMA SE EXCLUDE DEFINITIV !!!!! Ei zic, nu eu..

      Pt ca au calcat in mod constient, nu incostient, s-au unit din nou cu dracul , ca inainte de botez !!!!!
      Asa ca…Cine nu intelege ca nu trebuie lasati in functie greseste amarnic si nu face ascultare la fel ca si acestia de canoane, Sfintii Parinti, care au fost luminati de Duhul Sfant cand au hotarat aceste lucruri..

      Aici nu e vb de pacate personale … ci de tradarea Ortodoxiei cu buna stiinta !!!

      Cititi :
      Enciclică a Patriarhiei Ecumenice din 1756:

      „Chiril, din mila lui Dumnezeu arhiepiscopul Constantinopolului şi patriarh ecumenic: preacinstiţilor clerici, care sunteţi cu noi în Biserica lui Hristos, har şi pace vouă de la Dumnezeu. Noi, pre care ne-a învrednicit Dumnezeu Sfântul, să ne aflăm în faţa acestui tron apostolesc şi patriarhicesc, pentru ca să păzim cu credinţă fierbinte şi evlavie preasfânta Credinţă Ortodoxă, pre care am primit-o de la Sfinţii Apostoli şi de la cele şapte Sfinte Soboare ecumenice, împreună cu dogmele celor şapte Taine ale Sfintei noastre Biserici Apostoleşti şi Soborniceşti de Răsărit, şi acestea să le ţinem curate şi nepătate; după cum de sus şi de la început Biserica lui Dumnezeu Ie-a primit de la Sfinţii Apostoli, neclintite, fără să adauge sau să scoată nici un cuvânt până astăzi şi nici până la sfârşitul veacului acestuia, le păstrează curate ca pre Mireasa Domnului nostru Iisus Hristos; pentru acest pericol, ne-am hotărât să primim a ne supune lui Dumnezeu mai mult şi nu oamenilor.

      Mai întâi, ca să păzim apostoleştile şi soborniceştile canoane nemişcate şi neştirbite după cum le-am apucat.

      Al doilea, ca luând toate armele Duhului Sfânt, să ne ridicăm cu înfricoşat blestem şi veşnică anatemă împotriva acelora care au îndrăznit să facă pogorământ şi să primească cât suntem în viată şi după moartea noastră până la sfârşit orice adăugare ori scoatere (schimbare).

      Deci, cu puterea şi harul Preasfântului Duh Dătătorul-de-viaţă, dispreţuim şi aruncăm cu desăvârşire acea spurcată şi necurată şi hulitoare şi neaprobată, cea nelegiuită alcătuită scrisoare ereticească, şi mergem după sfântul apostol Pavel, carele zice: „Oricine vă va vesti vouă altele afară de cele ce aţi apucat şi afară de cele ce v-am vestit vouă, măcar înger din Cer, sau înşine noi, anatema să fie”, după cum şi la canoanele sfintelor Soboare se zice: „oricare ar adăuga sau ar şterge un cuvânt, acela să fie anatema de şapte ori”.

      Şi aşa ne-am hotărât cu tot sfinţitul cler, carele e cu noi şi cu adunarea creştinească, să-i dăm anatemei de trei ori; fie că sunt din rândul clericilor, fie al laicilor (mirenilor), despărţiţi sunt de la Domnul Dumnezeu Atotţiitorul, blestemaţi şi neiertaţi, iar după moarte să nu putrezească. Pietrele şi fierul sa putrezească, dar ei niciodată; să moştenească lepra lui Chiezi şi să se spânzure ca Iuda, să fie suspinând şi tremurând pre pământ ca şi Cain, mânia lui Dumnezeu să cadă pre capetele lor, să fie la un loc cu Iuda şi iudeii cei luptători de Dumnezeu, să crape pământul şi să-i înghită ca pre Datan şi Aviron. îngerul Domnului să-i gonească pre ei cu sabia in toate zilele vieţii lor şi toate blestemele Patriarhilor şi ale Soboarelor să cadă peste dânşii, să fie veşnic sub anatemă şi în focul veşnic. Amin!”

      Gândiţi-vă bine şi vedeţi care din aceste blesteme au venit peste noi şi câte au să mai fie, dacă nu ne vom pocăi şi nu ne vom întoarce la dreapta credinţă.

      „Oricine se abate şi nu rămâne în învăţătura lui Hristos nu are pe Dumnezeu; cel ce rămâne în învăţătura Lui, acela are şi pe Tatăl şi pe Fiul. Dacă cineva vine la voi şi nu aduce învăţătura aceasta, să nu-l primiţi în casă şi să nu-i ziceţi: Bun venit! Căci cel ce-i zice: Bun venit! se face părtaş la faptele lui cele rele.” (II Ioan 1, 9-11) „Oricine se abate şi nu rămâne în învăţătura lui Hristos nu are pe Dumnezeu; cel ce rămâne în învăţătura Lui, acela are şi pe Tatăl şi pe Fiul. Dacă cineva vine la voi şi nu aduce învăţătura aceasta, să nu-l primiţi în casă şi să nu-i ziceţi: Bun venit! Căci cel ce-i zice: Bun venit! se face părtaş la faptele lui cele rele.” (II Ioan 1, 9-11)

      „Şi vă îndemn, fraţilor, să vă păziţi de cei ce fac dezbinări şi sminteli împotriva învăţăturii pe care aţi primit-o. Depărtaţi-vă de ei.” (Romani 16, 17)

      „Dacă vă propovăduieşte cineva altceva decât aţi primit – să fie anatema!” (Galateni 1, 9)

      „Pe ereticii cei nelegiuiţi, care nu se pocăiesc, afurisiţi-i şi-i lepădaţi de ceilalţi credincioşi, aducînd la cunoştinţă publică îndepărtarea lor din Biserica lui Dumnezeu şi porunciţi credincioşilor să se ferească cu desăvîrşire de ei, şi să nu se întovărăşească cu ei nici la vorbă, nici la rugăciune, căci ei sunt potrivnici şi duşmani ai Bisericii, strică turma lui Hristos şi batjocoresc moştenirea credinţei.“ (Const. Apost. VI, 18)

      „Oricine va mînca cu ereticii, sau va bea, sau va face prieteşug şi dragoste şi adunare, ce se zice cu armenii (monofiziţi, n. n) sau alţii ca dînşii, unii ca aceia anatema să fie.“ (Canonul 70 de la Soborul Antiohiei)

      „Dreptslăvitorii creştini se cuvine a se feri de eretici, şi slujirile lor a le urî. Iar mai vîrtos însuşi ereticii se cuvine a se mustra şi a se înţelepţi de către Episcopi şi Presbiteri, doar cumva vor înţelege şi se vor întoarce din rătăcirea lor. Pentru aceasta şi Canonul acesta rînduieşte, că, oricare Episcop, sau Presbiter, ar primi ca de drept şi adevărat botezul ereticilor sau jertfa ceea ce se proaduce de dînşii, unul ca acesta, poruncim ca să se caterisească. Fiindcă ce conglăsuire are Hristos cu diavolul? Sau ce parte are credinciosul cu cel necredincios? Căci cei ce primesc cele de către eretici, sau şi ei au aceleaşi socoteli ale acelora, sau cel puţin nu au osîrdie spre a-i scoate pe dînşii din cacodoxia (credinţa cea rea – n. n.) lor. Că cei ce bine voiesc (adică se învoiesc) la slujbele acelora, cum pot a-i mustra pe ei ca să lepede eresul lor cel cacodox şi rătăcit?” (Tîlcuire la Canonul 46 Apostolesc, Pidalion)

      Despre părtăşia cu ereticii, Sfîntul Teodor Studitul spune: „În legătură cu cele rînduite de Sfinţii Părinţi trebuie spus că nici a petrece, nici a mînca, nici a cînta împreună, nici a avea vreo părtăşie cu ei nu am primit, ci ‹‹Vai!›› se rosteşte asupra celor care au părtăşie cu ei, fie şi doar la mîncare sau băutură sau simplă relaţie.”

      Iar Sfîntul Ierarh Ioan Gură de Aur spune: „Auziţi toţi care mîncaţi împreună cu ereticii, hotărăre dureroasă: sînteţi vrăjmaşi ai lui Hristos. Căci nici cel ce este prieten cu vrăjmaşii împăratului nu poate să fie prieten al împăratului; şi nu se învredniceşte de viaţă, ci piere împreună cu vrăjmaşii şi suferă şi mai rele.”

      „Cu o voce măreaţă, Sfîntul Ioan Hrisostom a declarat că nu doar ereticii, ci şi aceia care se menţin în comuniune cu aceştia, sînt duşmani ai lui Dumnezeu.” (Sf. Teodor Studitul – Scrisoare către stareţul Teofil).

      E suficient să spunem că criteriul de bază al eclesiologiei Ortodoxe este încetarea comuniunii cu episcopii eretici. Acest criteriu se aplică chiar şi înainte de condamnarea episcopilor respectivi de Sinodul Ecumenic, după cum vedem în pilda Sfîntului Maxim care a rupt comuniunea înainte de osîndirea ereziei monoenergismului şi monotelismului de către al şaselea Sinod Ecumenic.

      Apreciază

  11. Ioan said, on august 31, 2016 at 12:23 am

    Ce nervos e. :))))))

    Apreciază

  12. Paul222 said, on august 31, 2016 at 3:16 am

    Director catolic la Seminar Ortodox! Cu binecuvântare!… http://vestea.net/director-catolic-la-seminar-ortodox-cu-binecuvantare/

    Apreciază

  13. georgegr said, on august 31, 2016 at 11:29 am

    In aceeasi poza avem, in dreapta-jos, si pe:

    Heiliger Sebaldus Schutzpatron von Nurnberg (+1070), probabil https://en.wikipedia.org/wiki/Sebaldus, misionar in zona Nurnberg-ului unde se afla si catedrala ortodoxa romana; nu se stie cu exactitate cand a trait

    Plus (stanga-jos): http://www.mitropolia-ro.de/images/galerii/Catedrala_foto/Pictura%20catedrala%20Mitropoliei%20Germaniei14.jpg

    Narces(Nerses) al Armeniei (+1173), probabil https://en.wikipedia.org/wiki/Nerses_IV_the_Gracious; adica un episcop monofizit armean care a fost implicat in discutii de unire cu patriarhul ortodox de Constantinopole

    Apreciază

  14. tanase said, on august 31, 2016 at 12:03 pm

    Inca o binecuvantare teofaniceasca; http://vestea.net/director-catolic-la-seminar-ortodox-cu-binecuvantare/

    Apreciază

    • oarecare said, on august 31, 2016 at 2:55 pm

      Aplica ce au semnat, nu ? Promoveaza ereticii si se amesteca cu ei …adorm in constiinta oamenilor ce inseamna Dreapta Credinta ..

      Apreciază

      • tanase said, on august 31, 2016 at 8:30 pm

        Pai cum altfel? teofan face totul ca la carte, iubeste sincretismul religios si e mereu in trend cu modernismul bosericesc. Priveste cum arata o biserica moderna din Suceava care, dupa cum se stie, nu se face fara binecuvantarea mitro…pilotului, poti rasfoi si restul de poze; https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1796551700620142&set=pcb.1796551840620128&type=3&theater

        Apreciază

      • oarecare said, on septembrie 1, 2016 at 12:54 am

        INGROZITOR !!!!!!! ASA CEVA E… GROTESC …N-AM CUVINTE!!!!!…O STRUTOCAMILA !

        STEAUA DE LA BEETLEEM? SAU STELUTE CU 8 COLTURI* CA LA MUSULMANI?..SAU …SI UNA SI ALTA..O STELUTA DE LA BETLEEM… UNA DE LA MUSULMANI … PARTEA ACEEA CU CUPOLA ROTUNDA IMI AMINTESTE CLAR DE O MOSCHEE..CRED CA SE VREA 2 IN 1. DACA NU AR AVEA CRUCE AS ZICE CA ESTE O MOSCHEE MAI MODERNA…

        * Steaua cu opt colturi simbolizeaza, in traditia musulmana, tronul divin; in cele opt colturi se afla ingeri gardieni, ale caror nume sunt cunoscute in ezoterismul islamic..

        Apreciază

      • oarecare said, on septembrie 1, 2016 at 11:44 am

        Am gasit si revista in memoriam
        Am deschis la intamplare un nr din aprilie anul 2014 ..nr 69 si m-am speriat..

        Am citit :

        Moment istoric in vechea cetate a Constantinopolului.. Sinodul Panortodox va avea loc in 2016

        Apoi in nr 75 am citit cum Cardinalul Christoph Schönborn a primit Ordinul Crucea Sf Martiri Brancoveni pentru misiunea sa misionara crestina

        Ortodocsi si catolicii uniti in rugaciunea pentru Creatie ( cu trimitere catre http://www.catholica.ro/ )

        http://www.ziarulinmemoriam.ro/in-memoriam-75/

        INGROZITOOOOOOOOORR !!!!!! ATENTIE MAREEEEE !!!!!!!!!

        Se folosesc de Sfiintii nostri din Temnitele Comuniste…si promoveaza ecumenismul…ne spala creierele…istoria…FUGITI DE EI !!!!!!!

        Apreciază

    • oarecare said, on septembrie 1, 2016 at 12:18 pm

      TANASE,

      DUMNEZEU SA TE RASPLATEASCA, PT FAPTUL CA AI SEMNALAT LUCRARILE ECUMENISTE, MAI ALES ACEEA CU BISERICA MODERNA DIN SUCEAVA.. ACOLO SE AFLA UN CUIB DE TRADATORI AI ORTODOXIEI CARE SE FOLOSESC DE SFINTII INCHISORILOR PENTRU A PROMOVA LUCRAREA LOR SATANICA – ECUMENISMUL !!!

      AM CERCETAT PE NET SI CU AJUTORUL DOMNULUI AM DESCOPERIT CE FAC ACOLO,..

      Apreciază

      • tanase said, on septembrie 1, 2016 at 2:52 pm

        @oarecare, lui Dumnezeu i se cuvine toata binecuvantarea, El este cel ce lumineaza sufletele noastre. Daca ar fi sa fac cateva comentarii referitoare la aceasta „biserica”, se obseva cateva elemente foarte „interesante” si anume; are sigla 666 stilizat pe partea dreapta a turlei, forma ferestrei de sus de la turla ce arata exact ca un ochi intr-un triunghi, forma mica a turlei ce e clasica e cumva „inglobata” in triunchi, ca si cum ar pune un „clopot” deasupra. Una peste alta e o „masonareala” de toata „frumusetea”!

        Apreciază

      • oarecare said, on septembrie 2, 2016 at 9:22 am

        TANASE,

        DACA ESTI DIN ZONA SUCEVEI TREBUIE SA VORBESTI CU CATI MAI MULTI OAMENI CARE AR PUTEA SA MEARGA LA SLUJBELE LOR …SI SA LE ARATI LUCRAREA ACESTORA SATANICA, CA DOAR SE FOLOSESC DE SFINTII INCHISORILOR COMUNISTE PT SCOPURI NEORTODOXE..

        AM SEMNALAT SI EU ACEASTA PROBLEMA CELOR CARE CU ADEVARAT SE LUPTA PENTRU CEI DIN TEMNITELE COMUNISTE SI VOR LUA ATITUDINE SI EI IMPOTRIVA ACESTORA… E PUR SI SIMPLU SCARBOS CE SE INTAMPLA..

        NU MAI TREBUIE SA FIM PASIVI, TREBUIE SA NE UNIM SI SA LUPTAM SI NOI IMPOTRIVA LOR !
        SA FACEM PLIANTE, MITINGURI, CONFERINTE, SA ANUNTAM PE TOATE CAILE POSIBILE ( INTERNET, SCRISORI ETC ) TOATE CURSELE CE NI LE INTIND ACESTIA CA NU CUMVA SA CADEM IN ELE DIN NESTIINTA…

        Apreciază

      • tanase said, on septembrie 3, 2016 at 10:04 am

        @oarecare, nu sunt din Suceava am cateva cunostinte in judet insa aceste persoane nu au nimic in legatura cu ortodoxia, sunt de prin alte secte.
        Trebuie sa facem ceea ce putem in privinta separarii adevarului de minciuna cat si a propagarii minciunii ca fiind adevarata si invers. Cat ne mai da Bunul Dumnezeu timp, putem lucra fiecare dupa puterea si talantul primit, insa e din ce in ce mai greu sa misti oamenii inspre Dumnezeu si credinta, datorita duhului lumesc satanic ce a patruns adanc in constiinta lor. Acum se duce mai mult o lupta individuala cu pacatul si duhul lumesc, e vremea lui „scapa cine poate”. In realitate e din ce in ce mai greu sa mai trezesti sufletele celor ce nu au „arvonit”, cat de cat, o „constiinta duhovniceasca” pentru ca mediul in care traim cu totii este mai mult satanic. Iar, asa cum probabil stii, mediul e cel ce modeleaza.
        Doamne ajuta!

        Apreciază

    • Mihail said, on septembrie 3, 2016 at 1:01 pm

      Tănase, Dumnezeu să te ocrotească. Arată pozele astea la toți cunoscuții tăi. Asta nu e Biserică ortodoxă. Ar trebui întrebati preoții care slujesc acolo, dacă la facultatea teologică li s-a predat arta în acest fel si dacă au văzut vreun model asemănător în cărțile teologice .

      Apreciază

  15. […] Foto: FRANCISC DE ASSISI, pictat ca Sfant la Catedrala Mitropoliei Germaniei (IPS Serafim Joanta) […]

    Apreciază

  16. ortodoxia2013 said, on septembrie 23, 2016 at 10:06 am

    Reblogged this on Ortodoxia -singura Biserica adevarata.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.