Saccsiv – Weblog

Ce-a vrut sa spuna Parintele Justin Parvu cu vorba: “SOLUTII OMENESTI NU SUNT”

Posted in Uncategorized by saccsiv on August 28, 2016

Spunea parintele:

“De aceea, va rog sa nu mai cau­tati solu­tii. Solu­tii omen­esti nu sunt, dragii mei! Solu­tia este moartea pen­tru Hris­tos.”

Ce-o fi vrut sa zica? Pai, ne explica chiar el in interviul din 2009:

Parintele IUSTIN PARVU: „Solutii omenesti nu sunt, dragii mei! Solutia este moartea pentru Hristos” (despre vaccinare, evrei, preoti, politicieni si sistemul antihristic)

Extrag de acolo cateva fraze:

“tre­buie sa ne pre­ga­tim pen­tru mar­ti­raj”

[…]

“Daca nu aveti unde sa va retrageti din soci­etatea aceasta potrivnica lui Dum­nezeu, stati fiecare la locurile dum­neav­oas­tra si mar­tur­isiti pe Hris­tos, opunandu-va tuturor masurilor vic­lene de exter­minare a omu­lui.” 

[…]

“De aceea va zic – aveti incredere ca Dom­nul va va da put­ere sa mar­tur­isiti pen­tru El. Traim intr-o lume anarhica,intreaga clasa polit­ica este vra­j­masa a lui Hris­tos si slu­ji­toare raului, de aceea numai sim­pla noas­tra vie­tuire, fara sa abdicam de la prin­cipi­ile noas­tre cres­tine, este o mar­tur­isire si o muceni­cie de zi cu zi.

Asadar: Nu prim­iti acest vac­cin si nimic ce aduc nou put­er­ile politice de azi. Evreii con­duc lumea si amer­i­canii lucreaza pen­tru ei si cred ca au ajuns sa o stapaneasca deoarece nu mai au nicio sfi­ala; totul este la vedere si sunt con­sti­enti ca nu mai au niciun adver­sar de temut si lupta pen­tru exter­minarea pop­u­latiei, ca cei putini care vor ramane sa se inchine lor. Acum ei stu­di­aza si fac tri­erea iar modul prin care vor dis­tinge oamenii intre ei sunt cipurile. Ai sau nu ai cip? Caci in fond cipul ce este? O arma impotriva omu­lui. Iar noi nu mai avem arme; tinere­tul nos­tru este obosit, incat chiar sa vrea sa se ridice din vraja in care traieste, nu mai are put­ere. Sin­gurele noas­tre arme sunt numai cele duhovnicesti: rugaci­unea, smere­nia, dragostea, dar si mar­tur­isirea.Nu se poate dragoste fara mar­tur­isire. Dragostea este jert­fi­toare, iar noi daca ne temem sa mar­tur­isim ade­varul, ce jertfa mai avem? Sau daca nu ne pasa de aproapele nos­tru care este in nesti­inta si noi nu il infor­mam si il lasam sa cada prada aces­tui sis­tem, ce dragoste mai avem? Cei care se mai lupta astazi sa trezeasca pe fratele lor, care nu au ramas nepasatori fata de viitorul unei natii si al unei Bis­erici, aceia sunt fii ai dragostei lui Dum­nezeu, care isi pun viata pen­tru fratii lor.”

[…]

“Este foarte per­icu­los acum pacatul nesti­in­tei; toti vedem peri­colul in care ne gasim si sun­tem obligati sa ne infor­mam si avem dato­ria de a informa si pe ceilalti frati ai nos­tri mai sim­pli si nea­ju­torati. Nimeni nu va putea spune ca nu a stiut ca vac­cinul acesta este uci­gas… iar pen­tru cei care nu au stiut cu ade­varat, pen­tru aces­tia Bis­er­ica, prin preotii si slu­ji­torii ei, este respon­s­abila si va raspunde pen­tru sufletele lor. Omul vine sa se formeze in Bis­er­ica si ce for­mare ii dam noi, daca propo­vaduim aceeasi invatatura cu a stat­u­lui antihris­tic?” 

[…]

“Impor­tant este sa ne opunem tuturor antihris­tilor si sa murim demn; sa nu avem o poz­i­tie de lasitate.”

[…]

“Nu este sufi­cient sa mar­turis­esti un ade­var numai celui de sub epi­trahilul tau, ci tre­buie sa il propo­vaduiesti in auzul tuturor, avem dato­ria sa scoatem ade­varul la lumina. Te mai poti retrage din strate­gie, dar cat dureaza aceasta strate­gie, mai? Sufera poporul asta de atata strate­gie si nu mai facem nimic. Sa nu con­fun­dam strate­gia cu depunerea armelor.”

Comentariu saccsiv:

Asadar, cand a zis ca solutii omenesti nu sunt, nu s-a referit la a inceta a ne mai stradui sa trezim pe cat mai multi. Ba din constra, dupa cum puteti citi mai sus.

Atunci la ce s-o fi referit? Simplu. La revolutii, partide minune si alti gargauni ce misuna prin mintile baricadistilor, ce, la imboldul profesionist al intrusilor, viseaza ca vor da o lovitura de moarte bilderbergilor, trilateristilor si masonilor, dupa care vor instala binele pe pamant, sub inteleapta lor supraveghere. Baricadisti care, dupa cum probabil ati observat deja, lupta vehement mai ales impotriva … celor ce avertizeaza ca vremurile apocaliptice bat la usi. Ca de exemplu, majoritatea celor care l-au impins in fata pe Iulian Capsali. Aceiasi care, pe fundatia marii actiuni (initiate de ei) de strangere a semnaturilor anti “familie” homosexuala, se vor implica masiv in politica. Aceiasi care, public sau intre ei, … nu-l inghiteau pe parintele Justin Parvu. Caci marele duhovnic vorbea de cipuri, ecumenism si antihrist. Si, parca pentru a fi edificator, aceeasi sunt ori pro cip, ori pro Marele Sinod, ori ambele …

Pe aceeasi linie mergea si parintele Adrian Fageteanu. In video de aici, incepad cu  minutul 3:34, are loc urmatorul dialog:

Monahul Filotheu:

“Ne gandeam ca, poate ar fi fost mai bine sa-i constientizam pe crestini sa forteze statul sa ne dea voie sa purtam acte vechi”

Parintele Adrian Fageteanu:

“Acuma vorbiti ca cei mai mari romancieri din lume”

Monahul Filotheu:

“Dar fara lupta, nu se poate”

Parintele Adrian Fageteanu:

“Va spun ceva. Lupta trebuie continuata, dar sa nu faceti ca cel care a spus <<Daca toti te vor parasi Doamne, eu nu …>>”

Monahul Filotheu:

“Nicidecum”

Parintele Adrian Fageteanu:

“Asta se cheama bravada.”

Monahul Filotheu:

“Asta am invatat”

Parintele Adrian Fageteanu:

“Cum ati invatat? Ca chiar acum … sa mergeti la lupta”

Monahul Filotheu:

“Pai nu asa”

Parintele Adrian Fageteanu:

“Nu … Ce aveti in suflet, numai Dumnezeu sa stie. Nu dusmanii vostri.”

Monahul Filotheu:

“Am inteles”

Parintele Adrian Fageteanu:

“Mantuitorul spune clar <<Cand veti fi prigoniti intr-o cetate, fugiti in alta>>”

Parintele Ioan Sismanian:

“Da, da, asa este. Asa e Evanghelia.”

Parintele Adrian Fageteanu:

“Eu va dau sfatul sa fuga in Rusia, dar Alexei intai a fost omul securistilor, acuma-i chiar al antihristilor.”

Monahul Filotheu:

“A murit Alexei.”

Parintele Adrian Fageteanu:

“Stiu!!! Dar el a caterisit pe singurul Episcop care apara Ortodoxia.”

Monahul Filotheu:

“Da, asa este. Diomid.”

Parintele Adrian Fageteanu:

“Da. Deci acuma cand veti auzi ca in Rusia, cel putin, s-au ales Mitropoliti Ortodocsi, sa-mi spuneti si mie.”

Monahul Filotheu:

“Mai sunt vreo cativa, dar si aceia foarte prigoniti.”

Parintele Adrian Fageteanu:

“Da … Vor fi din ce in ce mai prigoniti, pentru ca Mantuitorul, in capitolul 24, din Sfanta Evanghelie dupa Matei, spune ca stramtorarile, adica prigoana, va fi mult mai mare si mai grea decat a fost de la inceputul lumii si pana acum si nu va mai fi. Adica, mai grea decat au prigonit imparatii pagani, mai grea decat au prigonit comunistii si ateii si toti.”

Comentariu saccsiv:

Bine ar fi sa salvati si acest video, caci cine stie cui ii da prin minte sa-l stearga.

 

33 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Templier said, on August 28, 2016 at 1:03 pm

    Sodoma şi Gomora sunt în urmă de tot,iar noi umanitatea la final. La asta chiar nu m-a gândisem ..
    https://templierblog.wordpress.com/2016/08/28/sodoma-si-gomora-sunt-in-urma-de-tot/

    Apreciază

  2. el said, on August 28, 2016 at 2:10 pm

    „Monahul Filotheu:

    “Ne gandeam ca, poate ar fi fost mai bine sa-i constientizam pe crestini sa forteze statul sa ne dea voie sa purtam acte vechi”

    Parintele Adrian Fageteanu:

    “Acuma vorbiti ca cei mai mari romancieri din lume” ______ SFANTA IRONIE a lui Avva pentru un VISATOR fara minte ( filoteu) .. 🙂

    traducere :

    filoteu mai departe tranacaneste vitejeste despre lupte si biruinte cu sistemul… blablabla

    AVVA: bravezi !

    filoteu : cum adica, nu-i asa nu bravez, stiu ca nu trebuie sa bravez … blablabla…

    AVVA : BA DA ! bravezi ( „Monahul Filotheu:

    “Asta am invatat”( blablablaul prostului filoteu)

    Parintele Adrian Fageteanu:

    “Cum ati invatat? Ca chiar acum … sa mergeti la lupta”) ____ ––-

    …. si ii da SOLUTIA aici : „Parintele Adrian Fageteanu:

    “Nu … Ce aveti in suflet, numai Dumnezeu sa stie. Nu dusmanii vostri.” ______

    adica LEAPADA-te de acte si SA NU STIE nimeni dintre oamenii lumii( asta insemna SA NU BRAVEZI ! si sa nu intri in lupte mai presus de tine cu sistemul adica, lupta-te sa te MANTUIESTI TU si lasa GLOATA cu sistemul ei ca NU VEI PUTEA NIMIC pentru ea)
    ci DOAR Dumnezeu sa stie LUPTA ta( SMERENIE MAXIMA !) , ca daca nu ve face asa/ altfel vei fi ANIHILAT ! _____

    SOLUTIA PERSONALA a lui „scapa cine poate” RUPT de lume si NESTIUT de ea.( NU MAI ESTE mantuire pentru gloate, GLOATA a PIERDUT SANSA, NU VREA sa se pocaiasca, pentru GLOATA va merge din rau in mai rau pana vor ajuge TOTI ai lui anticrist sau cei CRAPATI inainte ai DIAVOLULUI !)

    mai departe : „Monahul Filotheu:

    “Am inteles” ____ blablabla , de fapt NU AUZISE si NU INTELESESE NIMIC din ce-i spunea Avva! Avva vorbea cu peretele, dar VORBEA pentru NOI !!

    AVVA CONTINUA pentru cei ca au URECHI de auzit ( ca filoteu DEGEABA vorbea cu el, era doar sa ne lase noua cuvantul Avvei !) sa propuna o solutie practica :

    bun, dupa ce te-ai lepadat de acte/cip acum ca oricum esti in afara (legilor) lumii, NU STA, FUGI cat poti de ea, fugi CAT SE VA MAI PUTEA din loc in loc, dupa porunca Evangheliei : „Parintele Adrian Fageteanu:

    “Mantuitorul spune clar <>”

    urmeaza apoi trancanelile aiurea ale celor 2 filoteu si sismanian carora li se parea ca au inteles ceva si citau si ei ca fariseii FORMALIST Evanghelia, ca prostii FARA sa priceapa de fapt APLICAREA ei practica la situatia data

    alt PUNCT de bagat in urcehi pentru cien mai are urcehi de auzit :

    „Parintele Adrian Fageteanu:

    “Eu va dau sfatul sa fuga in Rusia, dar Alexei intai a fost omul securistilor, acuma-i chiar al antihristilor.”_______ Avva VORBESTE despre MANTUIREA care se va putea in Rusia/ VA VENI PRIN Rusia , dar DOAR celor care au minte sa priceapa si sa se foloseasca !!
    si zice VEDETI RUSIA ! , dar PREVINE: aveti griaj acolo PRIGOANA a inceput DEMULT , si chiar prigaoana ANTICRISTICA ( si il citeaza pe Alexei patriarhul precedent al Rusiei ca si cum ar fi viu, adica prigoana inceputa de el , duhul prigoanei rea ACTUAL/VIU/LUCRATOR !!)

    mai departe OBRAZNICIE MAXIMA : „Monahul Filotheu:

    “A murit Alexei.”______

    labarici filoteu care se credea „muc si sfarc ” si il credea pe AVV Avreun senil …. il corecteaza FARA RUSINE ( NU asa se vorbeste cu Oamenii lui DUmnezeu nici macar cand ei , in mod metaforic, spun lucruri care par aiurea/greu de inteles la mintea CAZUTA a unuia ca filoteu! … deci filoteu acolo deja se vedea ce „duh” poarta… )

    AVVA:
    „Parintele Adrian Fageteanu:

    “Stiu!!! Dar el a caterisit pe singurul Episcop care apara Ortodoxia.” _______ adica :

    a murit deja INCEPATORUL PRIGOANEI ANTCRISTICE ( nu comuniste, sau a prigoanei de rand, obsinuite a crestinilor dintotdeauna) … acolo AVETI GRIJA ca in Rusia ( unde va trimit / catre care va trimit sa luati aminte pt mantuirea voastra in vremurile de pe urma, cand veti umbla ca sarantoci dintr-o cetate in alata) DEJA e veche prigoana ANTICRISTICA ! ____ …. si TOTUSI (de) ACOLO este MANTUIREA !

    AVVA STIA in duh APOSTAZIA Bisericii oficiale Ruse de pe atunci si zice su SFANTA lui IRONIE :

    „Parintele Adrian Fageteanu:

    “Da. Deci acuma cand veti auzi ca in Rusia, cel putin, s-au ales Mitropoliti Ortodocsi, sa-mi spuneti si mie.”
    ____ si isi ducea glumetz mana la urchee ca si cum ar voi sa auda ceva in sesnul asta de la intrelocutorii lui imbecili. 🙂

    adica : vedeti ca Rusia are NU NUMAI PRIGOANA ANTICRISTICA VECHE , Ea mai are si IERARHIE OFICIALA APOSTATA !!!
    adica ne trimite ca sa ne MANTUIM IN/CATRE Rusia , dar NE PREVINE in mod INTELEPT 100% despre TOATE CURSELE si „dezavantajele” pe care le-am intalni acolo !!

    despre Romania AVVA NU A AVUT NICI UN CUVANT ! si NU pentru ca NU i s-ar fi dat, ci din MAREA lui DRAGOSTE si DURERE !

    fratilor sper sa intelegeti mica mea „traducere” 🙂 …. si sper sa va fie de folos !
    zic si eu ca Scriptura : „cine are urchei de auzit SA ADA ” si sa se mantuiasca !

    mi-am permis( ca un prea neinsemnat copil duhovnicesc al lui ce am fost) sa o scriu aici pentru ca din EXPERIENTA STIU ca MAJORITATEA oamenilor care aveau de-a face cu AVVA ( nu vorbesc despre dusmanii lui sau nesimtitii si dobitacee care-l frceventau degeaba, sau pt PREA PUTIN folos ) : NU IL INTELEGEAU !

    si AVVA avea un mod de a vorbi care parea „dificil” multora, trancaneau cu el dar NU PRICEPEAU ce vrea sa spuna, pentru ca inima lor era INTUNECATA dde VICLENEI si ochii mintii lor in BEZNA PACATULUI nepocait !

    fratilor sa nu faceti ca acei oameni, sunt sigur ca MULTI dintre voi ati prceput si singuri ce voai sa spuna AVVA; si ma rog si eu pacatosul Lui Dumnezeu SA VA FOLOSITI de cuvintele AVVEI Adrian Fageteanu !

    Apreciază

    • saccsiv said, on August 28, 2016 at 5:08 pm

      el

      N-a zis sa lase gloata, in sensul de a nu o informa, caci doar mai devreme il intrebase parintele Ioan Sismanian ce sa zica gloatei despre cipuri. Si ii raspunsese sa nu le ia.
      Ci a zis sa lase revolutia.

      Parintele Sismanian a inteles.

      Apreciază

      • el said, on August 28, 2016 at 6:03 pm

        saccsiv

        nu a zis sa NU informeze gloata, ci sa aibe iNTELEPCIUNE !

        sa speram ca parintele sismanian a inteles ! ca pana una alta POMENESTE pe ERETICUL teofan…. ceea ce NU marturiseste despre BUNA LUI INTELEGERE duhovniceasca !

        Apreciat de 1 persoană

      • Vasile said, on August 28, 2016 at 8:29 pm

        Nu imi place termenul de gloata, el presupune un imens dispret. Putem folosi cuvinte precum: popor, multime.

        Apreciază

      • el said, on August 28, 2016 at 10:54 pm

        Vasile

        ei care urmeaza incapatanat DIAVOLULUI, EREZIEI, INSELARII si PACATULUI NEPOCAIT NU merita respect !
        sunt doar GUNOI pentru IAD VESNIC !

        Apreciază

      • Haiduc said, on August 28, 2016 at 11:11 pm

        Sismanian este pro sinod si pentru pomenirea apostatului…

        Apreciază

      • saccsiv said, on August 29, 2016 at 7:52 am

        Haiduc

        Pro Marele Sinod? Nu cred.

        Apreciază

  3. Vasile said, on August 28, 2016 at 2:55 pm

    Exceptionala este cartea „Viata mea. Marturia mea” a parintelui Adrian Fageteanu, care cuprinde transcrierea unor inregistrari (cred ca si cea de mai sus). Trebuie sa avem aceste carti in bibliotecile noastre de acasa fiindca internetul la un moment dat va intra sub controlul total al antihristilor si cred ca vor sterge tot ce e impotriva sistemului.
    Mai recomand si volumul II (Lumea in vremurile din urma) a cartii cu invataturi (tot dupa inregistrari) a staretului Dionisie de la Colciu.
    Si cartea „Singur Ortodoxia” a parintelui Arsenie Papacioc. Si mai sunt si altele, multe….

    Apreciază

  4. mihai said, on August 28, 2016 at 3:06 pm

    dupa cum stim cu totii a avut ft. mare dreptate PARINTELE IUSTIN, ASA ESTE FARA DOAR SI POATE, in ce priveste rusia tumoarea ecumenismului a patruns si acolo

    Apreciază

  5. Un oarecare said, on August 28, 2016 at 4:46 pm

    „Soluții omenești” nu înseamnă doar partide, asociații, revoluții sau candidatura lui Capsali.
    Asta cu ”nu mai sunt soluții omenești” o fi fost spusă de părintele Iustin într-un moment mai pesimist. Pentru că mai sunt încă „soluții omenești” și nu trebuie renunțat la lupta inclusiv în societate, nu numai duhovnicească. Uită-te la cazul Bodnariu. A fost o presiunea internațională fantastică, o mobilizare fie și pe facebook, dar care a contribuit la eliberarea copiilor. Cu ora de religie în școli a fost la fel. Cu moscheea din București, la fel. Chiar și milioanele de semnături pentru apărarea familiei spun ceva – să vedem ce-o să iasă. Dar nici la lupta de acest fel nu trebuie renunțat.
    Pe de altă parte, mulți preoți, foarte mulți fac fapte remarcabile și care mișcă lumea în jurul lor: unul construiește o maternitate pentru mamele alungate de acasă, altul a inițiat o campanie de adoptare a copiilor care altfel ar fi fost avortați, altul aproape că a adoptat în Vrancea vreo 50 de copii și așa mai departe. Oare astea nu sînt tot un fel de „soluții omenești”?
    Așa că fiecare este chemat să ducă lupta cea bună nu numai duhovnicește, ci oriunde se află, la locul său, cu puterile sale, cu armele sale, iar Mântuitorul Hristos va fi de partea sa.

    Apreciază

    • saccsiv said, on August 28, 2016 at 5:21 pm

      Un oarecare

      Parintele a fost clar.
      Acum, de ce vrei tu sa spui ca parintele a zis altceva, tu stii. Cu cine vrei sa te certi, nu stiu.

      Normal ca trebuie sa sarim in sus cand le rapesc altora copiii. Si altele dintre cele insirate de tine.

      Apreciază

    • sorin said, on August 28, 2016 at 5:45 pm

      Un oarecare, gata ne-ai linistit. Nu mai vine apostazia. Incepe bunastarea, razboiul nu o sa mai aiba loc. Am inteles ca de maine Nato intra in faliment si se desfinteaza. Vai pe langa ce preoti stai. minunati.Trebuie sa imi dau un reset ca am ramas in urma si tot ce vad in jurul meu este doar in mintea mea, realitatea o detin cei ca tine. Ce pesimisti mai suntem noi. Daca un europopa face o maternitate nu inseamna ca salveaza ceva. Stiai ca diavolul incearca sa prinda cu orice? de ex pe un ortodox il poate pune sa mearga la biserica, sa faca aproape tot, dar ii cere diavolul sa asculte de el si atunci totul se duce pe copca. Cu ce ne ajuta ca un popa salveaza pe nu stiu care de la avort( care pana la urma in acel caz tot Dumnezeu a intervenit ca altfel nu se putea) daca acel preot este pro talharescul sinod? Era ceva daca tot acel preot combina milostenia si binele cu impotrivirea a tot ce este rau. Din pacate un asemenea preot la ora actuala ar fi caterisit. Deci in concluzie, la ora actuala oricine daca face asa acte zise bune si nu este prigonit, trebuie cercetat de unde vine.

      Apreciază

      • el said, on August 28, 2016 at 6:16 pm

        sorin

        pai asta au invatat de la „fratii” lor intru ale ecumenismului mari „binafactori” si „filantropi” KAKATolici si KAKAprotestanti !
        lasam Dreapta Credinta, TRADAM pe Hristos, POMENIM ERETICII la nesfarsit, TRAGEM Turma dupa noi la „binefaceri” … si c asta ne-am dat constiinat de „HUOrtoocsi ” ….
        asta si PAGANII dinainte de Hristos o faceau.

        datoria preotilor este sa INVETE DReapta Credinta si sa HRANESCA poporul cu Sfintele Taine, a episcopului sa TINA NESCHIMBATA Dreapta Credinta si a poporului sa CUNOASCA Dogma.

        acum fiecare se multumeste cu ce poate…

        si daca le zici URLA si te acza ca esti inuman si te opui „operelor de binefacere” …. TRUPEASCA ! ca n-ai mila si n-ai dregoste de aproapele sarac si urgisit .
        dar sa lasi pe acelasi APROAPELE sa PIARA IN EREZIE e „binecuvantat” ! de la burta lor…

        Apreciază

      • el said, on August 28, 2016 at 6:21 pm

        sorin

        popii si episcoparii HUOrtodocsi de azi AU LASAT DATROIILE lor si se ocupa bucurosi si cu mare sarguinta …. de lucrarile mirenesti :

        zidarie la caramizile lui faraon (care mai decare „bun manager” si „bun gospodar” ) si de pomeni TRUPESTI.

        ba si calugari le calca in pas ioi pe urme… ca la ordinele catolice,
        avem acum numai „maici theresa” peste tot

        Apreciază

    • el said, on August 28, 2016 at 6:01 pm

      Un oarecare

      toate „luptele” astea insirate de tine sunt bune si folositoare… dar FARA ESENTIALUL care este VIATA in Dreapta Credinta sunt NULE !
      Bodnariu si-a recuperat TRUPESTE copii, ce va face cu ei si cu sufletlu lui RAMANE DE VAZUT !

      asa ca luptati luptati…. dar INTAI cu EREZIA si cu pacatul din voi, ca daca va duceti la Bisericile APOSTATILOR si ascultati de cei VANDUTI duhului anticristic si va imparatsiti de la ERETICI…. DEGEABA toate luptele astea ale voastre !

      familia normala dar in partasie cu EREZIA ecumenista NU MANTUIESTE pe nimeni si mai aduce pe lume si TRUPURI spre MOARTEA VESNICA si imbogatirea imparatiei lui anticrist.
      daca nu ai moschee darai ERETICI ecumenisti in cerul oficial MAJORITAR e ca si cum ai avea ceva INFINIT mai rau, ca daca moschea iti aminteste ca e straina de Hitos ERETICII ITI iau DEFINITIV si infinit mai PERVERS si EFICIENT sansa mantuirii si te lasa cu iluzia ca faci bine.
      preoti aceia care construiesc maternitati si ajuta copii sarcai/orfani fac BINLELE TRUPESC, DATORIA lor INTAI este sa PASTREZE Dreapta Credinta si in ea INTAI sa EDUCE poporu, ca daca faceau asa NU aveau nevoie de atatea „opere filantropice” , opere filantropice fac si paganii si ereticii si inchinatrii la idoli si… NU SE MANTUIESC.

      deci LUPTA cea buna INTAI DUHOVNICESTE si secundar in planul lumii, ca NU vei putea tu sa mantziesti pe nimeni daca acela NU se conformeaza vietii duhovnicesti, poti cel mult sa-i dai s amanace si sa-si duca mai departe viata lui animalica …. dar cu ce pret !
      nu prea mai e timp de altele acum cand Biserica este in EREZIE si … popii fac opere filantropice si se indreptatesc cu ele !!! ca si cum asta era datoria lor.

      sa dam zeciuiala din izma si din marar dar sa NU LASAM CELE MAI GRELE ale Legii :Dreapta Credinta si Mila DUHOVNICEASCA de aproapele care PIERE in EREZIE !

      asadar luptati luptati …. dar NU UITATI ca NIMENI NU POATE sa se opuna duhului anticristic ca va fi SPULBERAT de el.

      INTELEPCIUNEA :

      sa te mantuiesti in vremurile de pe urma , sa marturisesti cand ti se da ocazia si sa RAMAI in DREAPTA CREDINTA al Lui Hristos cand GLOATA merge dupa diavol.
      si in secundar sa ai PRIORITATI in „luptele” tale si sa NU IROSESTI timpul PUTIN care ti.a mai ramas in lupte deserte a caror finalitate este … tot IADUL ( adica sufletle „salvate” prin opintelile tale din niste chestii dracesti mai grosolane, sunt apoi DESAVRASIT PIERDUTE apoi prin EREZIE / APOSTAZIE si pecetluirea anticristica.

      Apreciază

    • oarecare said, on August 28, 2016 at 6:22 pm

      Nu revolutie ci …revolta… in inimile noastre… trebuie !!!! …Sa ne revoltam in inima noastra impotriva celor care ne duc in iad , si nu maine… astazi !!!

      Cum sa facem asta? :

      1. sa fim impotriva cipurilor (adica sa nu le primim)
      2. sa fim impotriva vaccinurilor ( adica sa nu primim vaccinurile pt copii nostri )
      3. sa nu primim ecumenismul ( adica sa nu mergem la slujbele celor care sunt de acord cu cei care au semnat in Creta)
      4. sa nu devenim nepasatori in fata celor care ne vand Ortodoxia ( sa depunem plangeri la secretariatul Patriarhiei impotriva lor )
      5.sa ne pese si de sufletul fratilor nostri, nu numai pt al nostru ( daca sti ca nu sunt bune cipurile, vaccinele, ecumenismul, spune si fratilor tai…informeaza-i ca sa se poata mantui si ei.. Nu toata lumea citeste Saccsiv sau are internet, carti, Pidalion…)
      6.Nu amanati pe maine ce puteti face azi..’din strategie’ – vorba Pr Justin – nu se stie daca mai este un maine…numai Dumnezeu stie..
      ( cititi Epistola Sf Pavel catre Evrei – capitolul 3 , ca sa vedeti ce ne spune Insusi Dumnezeu despre amanare si cum este intarit cu bold cuvantul ‘astazi’ – nu degeaba ..)

      Doamne ajuta-ne, sa putem face toate aceste lucruri, spre Slava Ta ! Amin !

      Apreciază

    • paul said, on August 30, 2016 at 6:10 pm

      un oarecare
      desi nu conteaza care,atata timp cat rasucesti intelesurile.
      nu-i asa ca NU vorbesti de asa-zisul crestin nicolae tanase?(inversunat aparator al „sinodalilor”)
      cel care este socrul si geamanul in gandire al acelui nevrednic si sa fie numit mavrichi?
      tot ceea ce afirmi=ecumenism
      discursul papei ,anti-Hristic in intreaga sa esenta.
      acelasi discurs il vei intalni la toti:discursul”pacii” al”binelui social”,al „imensei iubiri” catre toooooti oamenii(shhhhhht:in special apostati,satanisti,homosexuali,pagani,criminali…..).
      sigur,ia-ti si tu un”frate mai mare””deja mantuit” evreu,un” prieten”homosexual de la care TREBUIE sa-ti ceri iertare ca-i judecai,o „amica” care avorteaza copilasi,niste pedofili,necromanti,hindusi,masoni,etc…etc,fa si tu club cu ei si puneti voi la cale exterminarea acestor dusmani comuni…crestinii ortodocsi.Hristos si Sf.Liturghie,cea curata,neamestecata cu gunoiul satanic.
      goala este o fapta fara credinta si invers.
      acum insa degeaba alegi sa „lupti”pentru religia in scoli,cand ei iti schimba credinta.
      rostul preotilor este SA FIE PREOTI AI LUI HRISTOS,sa sfinteasca,sa catehizeze,sa lupte cu putere ca sa sadeasca credinta dreapta.

      nu stiu cine esti,vorbim ca de la un om la alt om,dar gresesti in esenta mesajului,”vitalismul” si „umanismul” sunt anti-crestine.
      cand p.Justin spunea ca nu mai sunt soluti omenesti,nu era „pesimist” ci duhovnicesc,acum ni se cere marturisire si educare crestina.
      faci tu asta cu sufletul tau?iti cunosti credinta?pentru ca altfel cum sa rezisti ? casa zidita pe nisip sau pe aer…

      Apreciază

  6. ion hodor, said, on August 28, 2016 at 6:41 pm

    Saccsiv,ai spus mereu sa comentam decent,de ce EL,nu o face,si pe toti ii face cum ii vine la gura?!P Ioan Sismanian e duhovnicul meu,nu o fi ca P Iustin ,dar e duhovnicul meu.El se crede salvatorul Ortodoxiei,e plin de mandrie,si face parte din cei ce spun:Doamne ,daca toti te vor parasi,EU nu o voi face!

    Apreciază

    • mihai said, on August 28, 2016 at 7:32 pm

      ion hodor, ia de dormi linistit, vezi ca peste aprox. 1 saptamina super danutz da un spectacol super benga in parcl i.o.r [asta daca esti cumva din bucuresti], se anunta ”vremuri minunate” pt cei cu gandirea ta si nu sunteti putin, dimpotriva majoritari, mai mergi si pe cuvantul kakadox ca acolo cu articolele inventate si drese de ei va mingaie duios, asa ca luati de dormiti linistiti

      Apreciază

    • el said, on August 28, 2016 at 11:00 pm

      ion hodor

      pe cine POMENESTE preaiubitul tau duhovnic ?

      nu cumva UN ERETIC ecumenist?

      daca DA si tu esti FIUL lui sunteti ERETICI AMANDOI !

      Apreciază

    • Aurora said, on August 29, 2016 at 2:04 am

      Mai, da prost mai esti ! Ce sari in sus ca ars ca s-a luat de ”duhovnicul” tau ? Ala mai e duhovnic care il pomeneste pe vulpoiul Teofan ? Pai de ce a mai stat pe langa par. Iustin atata vreme ? Ca sa ajunga sluga sistemului ?

      Apreciază

  7. mircea.v said, on August 28, 2016 at 8:27 pm

    IPS Averchie:


    “Nu avem de unde aştepta restabilirea creştinismului” – scrie mai departe Episcopul Ignatie: “Vasele Sfântului Duh au secat definitiv pretutindeni, chiar şi în mănăstiri, aceste tezaure de evlavie şi daruri harice, or, substanţa Duhului dumnezeiesc poate fi suplinită şi restabilită numai prin uneltele Sale. Îndelungata şi milostiva răbdare a Domnului îngăduie să se prelungească şi să fie amânat deznodământul final pentru cei rămaşi, care se vor mântui, între timp, cei ce putrezesc sau au putrezit, vor atinge deplina putreziciune. Cei ce vor să se mântuiască, trebuie să înţeleagă bine acest lucru şi să folosească timpul dat spre mântuire, ‘căci timpul scurt este’, iar trecerea în veşnicie este aproape pentru fiecare din noi. Se cuvine să fim mai împăciuitori faţă de starea Bisericii şi totodată înţelegători. Această stare jalnică este îngăduită de Sus. Stareţul Isaia spunea: ‘Înţelege vremea! Nu aştepta buna orânduire în structura bisericească îndeobşte. Fii mulţumit că există posibilitatea mântuirii individuale a celor care vor să se mântuiască‘ “.

    Sfaturi care parcă ne sunt îndreptate direct nouă, pentru a nu ne descuraja, a nu cădea în deznădejde, văzând ce se petrece. Cel mai greu este, desigur, în aceste vremuri, după cum remarca Sfântul Ierarh Ignatie, de a suporta singurătatea spirituală.

    “Mântuieşte-te singur! Fii fericit, dacă vei afla măcar un colaborator adevărat în lucrarea de mântuire: acesta e cel mai mare şi mai de preţ dar al Domnului, în zilele noastre. Păzeşte-te, vrând să-ţi salvezi aproapele, să nu te tragă el în prăpastia pierzaniei. Acest din urmă lucru se întâmplă la tot pasul.” Iată ce vremuri grele vor veni pentru mântuire, şi aceste vremuri au şi venit!

    Apreciat de 1 persoană

    • el said, on August 28, 2016 at 11:06 pm

      mircea.v

      AMIN !
      ai sesizat ESENTIALUL , lasa GLOATA sa mearga la furakjat cuu SPURCACUNI de la la popii ei POMENITORI de ERETICI si … sa se creda „ortodoxa” , si SA ASTEPE pana al Judecata de Apoi ceea ce NU VA MAI FI : SInode de restabilire a Ortidoxiei si alte VISE DESARTE de VISATORI BICISNICI si NESIMTITI si LIPITI de duhul anticristic confortabil!

      farte LASA GLOATA pe calea ei cea LATA sa tracaneasca cat vrea, sa-si dea ILUZII de „buna constiinta” PANA CRAPA cu DIAVOLUL !
      tu urmeaza pe Hristos , in Dreapta Credinta cu ACRIVIE, Sf Paisie Aghioritul NU te va lasa !

      Apreciază

      • mircea.v said, on August 29, 2016 at 2:29 pm

        @el,

        eu tot postez fragmentul asta de vreo 3-4 ani, cred ca l-am postat de vreo 4 ori pana acum. In cazul preotilor care ii pomenesc pe cei ce au semnat in Creta, pe langa asta, mai e si pr ca nu vorbesc de ecumenism, nu avertizeaza poporul. Asta e mai grav dupa capul meu prost de mirean, ca il afecteaza pe omul de rand, ca asta pregateste terenul antihristului.

        Inca o data, daca preotul nu vorbeste de cipuri ma impinge cu o mana spre prapastie, nu vorbeste de ecumenism si Creta, ma impinge cu 2 maini spre prapastie, imi da branci spre prapastie. A treia forma de ateism – tacerea, conf Sfantului Grigorie Palama. Pai cum sa mearga omul la preot ateu si care ii pomeneste si pe eretici? Aici nu il inteleg pe monahul Teodot, ca doar si el a dat citatul Sf Grigorie Palama.

        Inca o data, e vorba de preot ateu si eretic; ateu su eretic pt ca tace si ii pomeneste pe eretici.

        Apreciază

  8. Raluca said, on August 28, 2016 at 11:26 pm

    S-a vorbit despre ”linia Părintelui Iustin Pârvu”, și nu înțelegeam de ce, pentru că această ”linie” mi se părea că reprezintă normalitatea, adică ortodoxia. Cine ar fi putut să nu fie pe ”linia” Pr. Iustin? Cine nu ar fi vrut să se afle în normalitate? Mă refer la românii ortodocși bineînțeles.
    M-au intrigat mai demult aceste fotografii surprinse cu Pr. Iustin și cu IPS Teofan. Cei doi parese a nu se fi aflat în cea mai deplină armonie, ci din contră, într-o dispută în care Pr. Iustin se arată a fi mâhnit (roșu la față) și oarecum resemnat, iar IPS Teofan arată a fi pe o altă ”linie”, încercând să-și impună punctul de vedere, și, vremelnic, chiar a reușit.

    https://www.google.ro/search?q=iustin+parvu+teofan+savu&biw=1366&bih=633&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiK-tnP8eTOAhVCwxQKHbNvBlQQ_AUIBigB#q=iustin+parvu+teofan+savu&tbm=isch&tbas=0&imgrc=vyBlBd_BEl4WuM%3A

    https://www.google.ro/search?q=iustin+parvu+teofan+savu&biw=1366&bih=633&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiK-tnP8eTOAhVCwxQKHbNvBlQQ_AUIBigB#q=iustin+parvu+teofan+savu&tbm=isch&tbas=0&imgrc=lOszQtuk-A-FAM%3A

    Apreciază

  9. ion hodor, said, on August 29, 2016 at 12:33 pm

    EL,MIHAI,AURORA, tin sa va multumesc ptr sfaturile voastre pretioase,eu cunosc foarte bine situatia,si sunt singurul din parohie care am,si dau de furca preotului,restul pauza,am si o biblioteca de vreo 500 de vol patristica ,numai ca sant un pic maiPROST,si fac parte din GLOATA.EU vam spus numai cum sa va exprimati Decent,ptr ca a da ,de dobitoci,indraciti etc.preotilor,arata ca santeti foarte Mandri,si s-ar putea sa va irositi timpul degeaba.Sant vremuri foare grele,si voi nu stiti ce e in sufletul meu,sau al altora,asa daca puteti ajuta ajutati,dar mai intai scoateti-va barna din ochiul vostru,ca sa puteti vedea paiul,si cei ce cred ca stau bine,sa aiba grija sa nu cada!!

    Apreciază

  10. Aurora said, on August 29, 2016 at 5:25 pm

    Ion Hodor, noi nu vrem sa jignim, ci sa trezim. Iarta-ne daca te-am suparat ! Parintele Ioan Sismanian mi-a fost coleg in TVR. Nu am o problema cu el. E frumos ca a ales calea monahismului, dar ce folos ca nu are curajul marturisirii ! Fricosii nu se mantuiesc.De ce nu-i spui sa se dezica de Teofan ?

    Apreciază

  11. ion hodor, said, on August 29, 2016 at 10:29 pm

    EL EU NU SANT ERETIC,AI MARE PACAT,GRESESTI GROAZNIC,ti-am spus eu,Doamne daca toti te vor parasi eu nu,sistii bine cum a fost,CEL ce crede ca sta bine sa aiba grija sa nu cada!

    Apreciază

    • el said, on August 30, 2016 at 12:30 am

      ion hodor

      „,ti-am spus eu,Doamne daca toti te vor parasi eu nu,”______ DOVEDESTE UNDE am spus eu asa ceva sau ceva analog ca sa deduci tu TAMPENII si sa mi le pui in seama. trancaneste in dreptul tau cand nu stii ce e cu altii.
      si AI GRIJA, ai duhovnic pomenitor de ERETIC sau mergi la popa care e in coumninue deplinca cu vreun espicop ERETIC, DUPA SF PARINTI8 NU de la mine citire !!) ESTI ERETIC !#

      si nici biblioteca de la alexandria plina cu TOATE Scrierile Sf Parinti NU te vor scoate din erezie si nici ajuta la NIMIC cata vreme RAMAI LEGAT de popa tau ERETIC prin couminiuea cu EPISCOPUL LUI ERETIC pe care-l POMENESTE!

      sper ca am fost destul de clar si sa nu carai ca nu ai stiut !
      cine merge la ERETICI este ERETIC!

      sa AUD ca sismaniuan NU MAI pomneste pe ERETICUL LEPADATURA VECHE (teofan) savu si atunci imi schim pararea despre el.

      pana atunci ESTE ERTIC si LA NIMIC NU ii foloseste ca are alte idei corecte sau ca a fost pe langa Par Justin sau alti parinti Sfinti atatia ani , daca acum RAMANE CU ERETICII!!

      ok?

      pana atunci nu avem ce discuta, mergi si cerceteaza pogonul ala de carti cu care te lauzi si vezi ca am dretate !
      NU merge s cu Hristos si cu …ERETICII ecumenisti , adica cu DIAVOLUL !

      iar popa tau sismanian STIE, de aceea OSNDA lui va fi MAI CUMPLITA ca a MULORA dintre cei CAZUTI !

      si acum du-te si plange-i iin poala ca „l-am jignit ” ca e ERETIC!

      uite bai hodor DE CE NU se va vindeca beserica romana, ca e PLINA cu d-astia de-alde tine si sismanian carora li s epare ca Ortodoxia e cu „dezlagari” la Dogma si SE INVAPATANEAZA in RATACIREA lor.

      daca Nu ar sti mai mica vina ar avea, dar ei STIINT TRADEAZA pe Hristos !

      Apreciază

  12. ion hodor, said, on August 30, 2016 at 5:30 pm

    Nu ai spus ,dai de inteles,cand nu i-ti comvine te faci ca nu intelegi,pare ca tu esti singurul de pe acest blog,care te vei mantui,nu zi HOP,inainte sa sari gardul,inca nu a venit prigoana cea ,care nu a mai fost,si nu o sa mai fie,mai asteapta,vreo 2-3 ani,nu uita de cuv mele….Smerenia……tronc…tronc …blablabla…suntem toti F BUNI acuma….Doamne ajuta si mantuire

    Apreciază

    • paul said, on August 30, 2016 at 6:25 pm

      ion,
      de ce nu intrebi clar pe pr.sismanian de ce pomeneste,de ce nu ia o atitudine impotriva ecumenismului ierarhilor(care ucide sute de mii de suflete acum,AZ!),doar are ataaaatia ucenici iin lume care,nu-i asa,ar duce mai departe,in lume,lupta crestin ortodoxa.
      vrei sa te mantui?
      lamureste-te singur.
      asta,fireste,daca crezi cu toata puterea ca ecumenismul este luciferianism care ataca Biserica(omeneasca) lui Hristos.

      „marturisirea” lui filoteu ai vazut-o….
      acum cerceteaza-ti constiinta si …inceputul Intelepciunii e frica de Dumnezeu..
      nu crezi ca depui un efort chinuitor intrand in disputa cu noi,pe net,in loc sa te…intaresti la Adevarul crestin ortodox aflat din gura duhovnicului.
      usor judeci neputinta omeneasca….du-te direct la sursa framantarii.

      Apreciază

  13. oarecare said, on August 30, 2016 at 5:48 pm

    Astazi la Patriarhie „PS „Varlaam Ploieşteanu s-a dezis public de Ortodoxie …
    Nu îşi retrage semnătura din Creta….
    Anatema! Anatema! Anatema!

    Uitati aici, mai jos, ce s-a intamplat la Patriarhie.. Cei care au venit astazi sa depuna plangerea impotriva ecumenismului , cerand demisia de onoare a celor care au semnat in Creta, l-au luat la intrebari pe PS Varlaam Ploiesteanu …

    Ce a iesit vedeti mai jos :

    https://www.facebook.com/search/top/?q=ANATEMA%20PS%20VARLAAM

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: