SACCSIV – blog ortodox

Unde gasesc UNTURA DE BURSUC?

Posted in Uncategorized by saccsiv on august 20, 2016

E buna la multe. Inclusiv afectiuni pulmonare:

http://www.realitatea.net/beneficiile-grasimii-de-bursuc-ai-avea-curaj-sa-incerci-tratamentul_1707645.html

Un frate bolnav ma intreaba de unde poate fi achizitionata.

Cica specialistii rusi au realizat o gama larga de produse terapeutice din untura de bursuc.

Rog pe cei ce concret stiu mai multe, sa-mi dea un semn.

Multumesc mult.

Doamne ajuta!

 

78 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mihail B. said, on august 20, 2016 at 6:41 pm

    Din Cernăuți Ukraina se poate cumpăra untură de bursuc,

    Apreciază

    • Maresalul said, on august 21, 2016 at 10:17 pm

      Pt plamani ca laptele de capra nefiert cel mai bun leac.Si carnea de oaie grasa.

      Apreciază

  2. mihu said, on august 20, 2016 at 6:48 pm

    http://www.tubio.ro/cumpara/untura-de-bursuc-250ml-18
    http://www.olx.ro/oferta/untura-de-bursuc-originala-IDJIC.html

    La fel de bun e si uleiul de catina.. La rusi e mult mai ieftin decat la noi..

    Apreciază

  3. bogdan said, on august 20, 2016 at 6:54 pm

    e prima oara cand aud de astfel de untura…
    http://www.tubio.ro/cumpara/untura-de-bursuc-250ml-18

    http://www.olx.ro/oferta/untura-de-bursuc-originala-IDJIC.html
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  4. Vali said, on august 20, 2016 at 6:56 pm

    la o cautare rapida, am gasit aici

    100ml = 10€99
    https://www.amazon.fr/Graisse-Blaireau-Marmotte-100ml/dp/B0053RHBF2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1471708027&sr=8-1&keywords=graisse+blaireau
    nu-mi dau seama daca este in capsule, sau nu…

    aici scrie ca e sub forma de pomada
    50ml = 10€90

    https://www.amazon.fr/Naturprodukte-Schwarz-Pommade-huile-marmotte/dp/B001G4M0A2/ref=pd_cp_201_2?ie=UTF8&psc=1&refRID=6NTQ64JB741975BB6AJA

    daca e ceea ce cauti, iti / ii pot trimite cadou fratelui bolnav

    dar poate mai bine ai spune pt ce vrei si poate gasesti / gasim alte alternative….?…

    multa sanatate!

    Apreciază

  5. ioan said, on august 20, 2016 at 8:11 pm

    la bazar la Suceava este la greu. la sticlute de 200g. le aduc de la Cernauti. nu mai stiu pretul. parca 10 lei. dar sa stiti ca mai buna decat untura de bursuc e untura de caine. stiu asta de la un batran. tot pt. plamani e f. bun si seul de oaie. fratele meu s.a vindecat de pneumonie cu seu de oaie, comprese calde pe piept.

    Apreciază

    • Mirela said, on august 20, 2016 at 10:37 pm

      La Cernăuţi, untura de câine e promovată nu ca fiind mai bună decât cea de bursuc, ci ca fiind o variantă mai convenabilă sub raport beneficii/preţ. Însă, din punctul meu de vedere, e macabru să mănânci câini, orice binefacere ţi-ar aduce. Altfel, de ce să-i mai criticăm pe chinezi?
      Ca justificare a obţinerii sănătăţii ni se bagă pe gât diverse spurcăciuni: pipiterapia, mâncat gândaci/viermi, împăratului Constatin i se spusese că va scăpa de o boală de piele (lepră?) dacă va face baie în sânge de prunci mici etc., iar acum şi asta cu untura de câine. Părerea mea este că totul are o limită şi că e bine să ne îngrijim de sănătate, dar nu cu orice preţ. Şi cred că nici nu e creştineşte să mănânci câine.

      Apreciat de 1 persoană

      • el said, on august 21, 2016 at 10:49 am

        Mirela

        dar de bursuci nu ne e mila?
        ia uite ce dragalas este , si poate sunt eu mai debil dar nu cred ca ni l-a dat Dumnezeu sa-l mancam 🙂

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on august 21, 2016 at 1:41 pm

        el

        Exagerezi.

        Nu-i normal sa:
        Chinui animale.
        Sa vanezi de distractie.
        Sa le jupoi de vii.
        Sa le vanezi pentru blanuri de lux.
        Sa le bati de vii pentru a le fragezi carnea inainte de a le manca.
        Sa extermini cainii vagabonzi.
        Sa le cresti in ferme in halul in care se cresc acum.
        Etc.

        E normal sa:
        Cresti animale pentru carne, lapte, oua, lana, piele.
        Sa vanezi pentru a te imbraca sau a manca.
        Si … sa cresti bursuci daca grasimea lor vindeca oameni.

        Apreciat de 2 persoane

      • el said, on august 21, 2016 at 2:37 pm

        saccsiv

        probabil asa este, insa eu sunt mai sensibil la problema animalelor si personal nu as folosi untura de bursuc chinuit (chiar daca ei zic ca nu-i chinuie, „liposuctiunea” aia tot traumatism este)… desi ma imbrac cu haine de lana, ma incalt cu incaltaminte din piele de animale si mananc produse animale.
        nu am zis nimanui sa nu foloseasca, dar eu prefer alte leacuri.

        poate sunt mai debil accept, dar asa se vede de la mine treaba ! 🙂

        Apreciat de 1 persoană

      • Mirela said, on august 21, 2016 at 5:25 pm

        Încep şi eu precum Creangă: Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu nu aş putea să cresc un animal pentru a-l ucide cândva. Ne-a dat Dumnezeu destule lucruri de mâncare şi ştim bine că doar după Potop a fost permis consumul de carne, ca îngăduinţă. Însă putem trăi foarte bine şi fără carne (cum trăiesc atâţia asceţi, vreme îndelungată) şi chiar destule studii arată că nu e sănătos să mănânci carne, mai ales multă.
        În plus, animalul pe care îl creşti se ataşează de tine, te vede ca pe un Dumnezeu şi mi se pare o trădare ca, în timp ce el aşteaptă de la tine binefaceri, tu să îi oferi moarte. Nu acuz pe nimeni care face altfel, ci expun doar modul meu de a simţi.
        Deci, părerea mea este că mâncăm carne din slăbiciune, din poftă, din lăcomia pântecelui şi a minţii, nu din nevoie adevărată, şi că ne-am putea lipsi de ea.
        Pe de altă parte, întreb: un călugăr aflat într-o mănăstire în care nu se consumă carne (şi aşa mi se pare normal) poate să mănănce untură de bursuc?
        Personal, cred că bolile ne sunt date ca ajutor spre mântuire şi că nu e cazul să mâncăm orice sau să ucidem ca să redobândim sănătatea pierdută. Nu pot crede că Dumnezeu dă cuiva o boală pentru ca aceasta să fie eliminată prin uciderea unui animal, în cazul de faţă bietul bursuc (nici nu ştiam bine cum arată). Mai bine să ne păstrăm sănătatea printr-un mod de viaţă sănătos, printr-o alimentaţie simplă, mai ascetică, decât să dăm curs tuturor poftelor, apoi să ne plângem că ne-am îmbolnăvit.
        PS. Şi mie mi se pare foarte drăgălaş bursucul şi nu mi-ar trebui să moară el ca să mă vindec eu, deşi a cumpăra untură gata pusă la borcan pare mai altă treabă.
        Dar fiecare face cum crede.

        Apreciat de 1 persoană

  6. Anador said, on august 20, 2016 at 8:45 pm

    Pe net sau in farmaciile din Romania. In articolul de mai jos este si un nr de telefon pentru mai multe relatii.
    UNTURA DE BURSUC

    Un leac din bătrâni, scos la lumină din bârlog

    Ţăranilor români de la poalele munţilor nu le lipsea din gospodărie seul de vită, untura de bursuc şi de urs. Răni, luxaţii, entorse sau diverse boli trupeşti se topeau ca prin minune, exact ca grăsimea jivinelor când era preparată pe focul din sobă, cu flori din inima pădurii şi descântece, pentru ajutor în vindecare. Menţiuni despre proprietăţile medicinale ale unturii de bursuc s-au descoperit chiar şi în vechile scrieri ale călugăriţei germane Hildegard von Bingen. Folosită în scopuri terapeutice de bătrâ­nii şi doftoroaiele satului, atât ca alifie pentru „tras oase” şi masaje, cât şi ca medicament de uz intern, un­tura sălbăticiunilor era foarte apreciată acum câteva dece­nii, când încă nu existau medicamente pe toate dru­murile, ca în prezent. Iar dacă strămoşii noş­tri au folosit-o cu succes în reţetele tradiţionale, noi de ce nu ne-am bucura de proprietăţile ei terapeutice?
    Vestea bună este că biologii ruşi (medicina popu­lară siberiană e cea mai tare din lume) au realizat o gamă largă de produse terapeutice din untură de bursuc, dintre care două au ajuns de curând şi în farmaciile din ţara noastră. Detalii despre utilizarea terapeutică şi indicaţiile unturii de bursuc aflăm de la Ludmila Bzovîi, o tânără moldoveancă, studentă în Bucureşti, care cunoaşte din proprie experienţă beneficiile acestui leac natural.

    „În bolile pulmonare, remediul este de mare folos”

    – Ludmila, de unde vine preocuparea ta pentru medicina populară şi ce te-a făcut să aduci în Ro­mâ­nia aceste produse din untură de bursuc?

    UNTURA DE BURSUC

    Ludmila Bzovii

    – În copilărie, am avut o mare problemă la plă­mâni, iar medicii nu-mi dădeau mari şanse de vinde­care. Făcusem complicaţii din cauza unei pneumonii puternice care recidivase. Un prieten de-al tatălui meu, aflând despre suferinţa mea, i-a trimis din Rusia un borcan mare cu untură de bursuc, cu care mama m-a vindecat în numai câteva săptămâni! Aproape că uitasem de această poveste, dar anul trecut, un bun amic din Chişinău a avut o problemă similară. S-a molipsit de o boală pulmonară gravă: tuberculoză. Fiindcă fusese fumător, tratamentul medicamentos părea că nu dă rezultate. Se simţea foarte rău şi era slăbit, aşa că i-am povestit la telefon prin ce trecusem şi i-am recomandat să ia untură de bursuc. Cum el era încă internat în spital, fiind contagios, iar tatăl meu pierduse legătura cu amicul său din nordul Rusiei, m-am interesat de unde altundeva aş putea să fac rost de leacul-minune. Am găsit pe internet un site rusesc, de unde am aflat mai multe detalii despre efectele terapeutice ale unturii de bursuc, dar şi cine produce aceste medicamente naturale. Am dat telefon la firma producătoare şi am făcut o comandă pentru amicul meu. Am primit trei cutii cu capsule care conţineau untură de bursuc pură. La circa o lună după ce a început cura, era complet schimbat: nu mai tuşea deloc, febra i-a scăzut şi devenise plin de energie. Mi-am dat seama că, cel puţin în bolile pulmonare, untura de bursuc poate fi de un real folos, aşa că am hotărât, împreună cu tatăl meu, s-o aducem şi în România, unde am auzit că se folosea cândva, dar în prezent nu mai există.

    – Ce proprietăţi terapeutice are untura de bursuc?

    – Grăsimea de bursuc este un produs pur. Pro­prietăţile sale benefice sunt date de substanţele bio­logic active pe care bursucul le acumulează în orga­nism, pentru menţinerea vieţii şi a sănătăţii, în timpul celor patru luni de hibernare (de la sfârşitul lunii noiembrie până la începutul lunii martie), fără mân­care şi apă. În compoziţia grăsimii de bursuc se evi­denţiază o cantitate mare de vitamine, acizi orga­nici şi macronutrienţi: vitaminele A, E, K, PP, complexul B (B2, B3, B5, B6, B9, B12), tocoferol, acid folic, carotenoizi etc. Concentraţia mare de acizi graşi polinesaturaţi (Omega 3, Omega 6 şi Omega 9) face untura de bursuc benefică în afecţiunile cauzate de nivelul ridicat de colesterol din sânge, pe care-l eli­mină din organism. Totodată, acizii graşi contri­buie la extin­derea lumenului vaselor inimii şi inhibă depu­nerea acidului uric în articulaţii şi în organele siste­mului urinar, iar alte substanţe active din grăsimea de bursuc au acţiune antiinflamatoare, îmbunătăţesc funcţionarea sistemului nervos, reglează balanţa hor­monală şi echilibrul fosfo-calcic al persoanelor dis­trofice şi al copiilor rahitici. Consumul grăsimii de bursuc stimulează circulaţia sângelui, stimulează pro­cesul de vindecare al ţesuturilor deteriorate, ajută la dezvoltarea hormonilor steroizi, accelerează meta­bolismul proteinelor, au un rol important în sistemul de reproducere feminin şi masculin (sinteza hormo­nilor masculini şi feminini, cu efecte benefice mai ales asupra spermatogenezei) şi ajută la sinteza de proteine naturale (colagen şi cheratină). De aseme­nea, normalizează funcţia tractului gastro-intestinal şi îmbunătăţeşte procesele digestive (creşte secreţia de sucuri gastrice şi pancreatice, are efect coleretic şi stimulează peristaltismul intestinal). Studiile ştiin­ţifice atestă că acest complex de substanţe naturale stimulează hematopoieza şi producerea leucocitelor, având un rol activ în prevenirea formării celulelor canceroase.

    – În ce afecţiuni s-au evidenţiat cele mai bune rezultate?

    UNTURA DE BURSUC

    – Grăsimea de bursuc este folosită în special pentru tratarea tuberculozei pulmonare, în compo­nenţa sa găsindu-se substanţe active care acţionează asupra bacilului Koch, responsabil de declanşarea bolii. Aceleaşi efecte be­nefice are şi în alte boli pul­monare şi ale tractului respirator: pneumonii cro­nice sau complicate, pleu­rezii, silicoze în stadiul incipient, bronşite cronice astmatice (întâlnite mai ales la fumători), astm bronşic, faringite, larin­gite, amigda­lite acute şi cronice, fiind totodată ad­juvant în cance­rul pulmo­nar. Este indicată preven­tiv fumătorilor, pentru protecţia căilor respi­ra­torii şi regenerarea ţesu­tului pulmo­nar. Produsul stimulează acti­vitatea sis­te­mului imuni­tar, creşte rezistenţa organis­mului la agenţi patogeni şi infecţii, fiind astfel prevenite bo­lile asociate cu deficitul imunitar. Tratamentul cu untură de bursuc are un efect excelent în răcelile de sezon, fiind eficient în infecţiile tractului respira­tor, tuse şi dureri în gât, prin efectele sale anti­inflamatoare şi ex­pectorante.
    Untura de bursuc poate fi utilizată cu succes şi în alte probleme de sănătate: afecţiuni gastro-intestinale (colite, enterocolite, gastrite, ulcere gastrice şi duo­denale, disfuncţii ale microflorei intestinale); afec­ţiuni cardio-vasculare (ateroscleroză, trombofle­bită, tromboze, varice, hemoroizi, tulburări ale circulaţiei sanguine la nivel cerebral, hipertensiune arterială, angină pectorală); afecţiuni metabolice (distrofie, rahitism, poliartrită reumatoidă, intoxicaţii medica­mentoase şi alimentare). Aplicată local, untura de bur­suc are efecte benefice în: boli sau leziuni mus­culare şi scheletice (artrite, tendinite, osteocondroze, osteoporoză, osteomielite, miozite, fracturi, entorse de ligamente şi tendoane etc.); afecţiuni articulare (reumatism poliarticular); boli dermatologice (ecze­me, psoriazis, dermatită atopică, acnee, urticarie etc.); leziuni ale pielii (zgârieturi, tăieturi, răni, ar­suri, piele crăpată, escare, dege­rături, fisuri anale, fistule, vergeturi, furuncule, abcese, muşcături de insecte etc.).
    În Siberia, bursucul a fost considerat dintotdeauna un trofeu valoros, nu numai pentru blană, utilizată la confecţionarea hainelor călduroase. Grăsimea lui, consumată încă de-acum 200 de ani, s-a dovedit sal­vatoare în caz de hipotermie şi pentru protejarea pielii împotriva degerăturilor. În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, soldaţilor ruşi li se dădea zilnic o doză de untură de bursuc, pentru a prinde puteri. De asemenea, era inclusă în dieta răniţilor, pentru recuperarea lor în timp mai scurt. Fiind cu­noscut efectul cicatrizant al grăsimii de bursuc, a fost des utilizată în spitalele de campanie pentru tratarea rănilor produse prin împuşcare şi cicatrizarea rapidă a amputaţiilor.

    – Există şi contraindicaţii în utilizarea grăsimii de bursuc?

    UNTURA DE BURSUC

    Sustamed

    – Conform studiilor medicale realizate de cerce­tătorii ruşi, pe baza cărora produsele au fost înregis­trate ca medicamente naturale, tratamentul cu untură de bursuc este contraindicat la pacienţii cu boli hepa­tice, afecţiuni pancreatice (în special pancreatită), litiază biliară şi la cei care au avut diverse reacţii alergice în trecut. De asemenea, nu poate fi folosită de femeile gravide şi de copiii cu vârsta sub 3 ani, pentru că nu s-au făcut studii pe aceşti subiecţi.
    Nu este ascuns faptul că, în unele cazuri, trata­mentul cu untură de bursuc poate provoca reacţii ad­verse, în special tulburări digestive (greaţă, vărsături) sau intestinale. Dacă apar astfel de reacţii, în funcţie de inten­sitatea lor, este bine să se reducă doza sau să se oprească tratamen­tul. Ţin minte din co­pilărie că, atunci când luam untură cu lin­gura, în două din trei situaţii vărsam tot! Nu are deloc un gust plă­cut! Acum, problema este ca şi rezolvată, pentru că grăsimea es­te introdusă în capsule care se dizolvă în tu­bul digestiv.

    – În ce condiţii se face extragerea gră­simii? Bursucii sunt cumva sacrificaţi pen­­tru prelevarea ei?

    – Nu! Eu sunt o mare iubitoare a ani­ma­­lelor şi vă daţi sea­ma că mi-am pus în­trebări refe­ritor la modul de recoltare a grăsimii de la simpaticii bursuci. Am aflat că nu este ucis niciun animal pentru a i se preleva preţiosul leac! Extracţia unturii se face la începutul iernii, când bursucii (crescuţi în condiţii apropiate de cele natu­rale, într-o re­zervaţie specială şi hră­niţi din belşug) sunt pregătiţi pentru hibernare, iar în grăsimea lor sunt sintetizate suficiente elemente nutritive şi minerale, care de altfel îi conferă şi proprietăţile tera­peutice amintite. Practic, ei sunt adormiţi cu somni­fere introduse în hrană şi li se face o „lipoaspiraţie”, fiind extrase circa 700 grame de untură de la fiecare ani­mal, astfel încât să le rămână suficiente rezerve pentru hibernare.

    – Cum se numesc produsele din untură de bur­suc şi de unde pot fi procurate?

    – Momentan, nu am schimbat numele produselor – au denumirea rusească: CYCTAME? (SUSTA­MED). Se găsesc în magazinele naturiste, iar fiecare cutie conţine 100 de capsule moi. Practic, este aceeaşi compoziţie, dar în două variante: pentru adulţi şi pentru copii mai mari de 3 ani, la care există un adaus de ulei din germeni de grâu şi miere de albine polifloră, pentru o acţiune sinergică şi rezultate rapide. Urmează ca în viitor, în funcţie de cum sunt pri­mite aceste două produse de piaţa farmaceutică, să aducem şi o serie de unguente speciale cu untură de bursuc, pentru masaje terapeutice şi boli derma­tologice.

    (Detalii despre aceste produse puteţi afla la tel. 0733/02.45.11, 0722/31.60.98)

    „Grăsunul” vindecător
    UNTURA DE BURSUC

    Bursucul (viezurele) are 60-80 cm lungime şi o coadă de 15-20 cm. Este uşor de recunoscut prin verdeaţa din pădure: are bot alungit, este îndesat, iar pe spate are două dungi mai des­chise la culoare, care-i străbat blana de la bot până la coadă. Animal omni­vor, se hrăneşte cu fructe, seminţe, larve, ouă furate din cuiburile păsărilor care cuibăresc la sol, găini, şoareci, iepuri, pui de vulpe. Dacă îi este foame, nu se dă în lături să atace chiar şi reptile veninoase, fără să fie afectat de veninul acestora. Inteligent şi curajos, atacă orice animal, indiferent de talie, dacă este sâcâit.
    Gospodar prevăzător, toamna îşi face pro­vizii din belşug. Mare amator de porumb, şter­peleşte ştiuleţi din lanuri şi înghesuie în vizuină cantităţi uriaşe (până la 50 kg!). Deşi bursucul are iarna o activitate redusă sau hibernează (în funcţie de temperatura de-afară), stratul de gră­sime pe care-l depune toamna îi asigură supra­vieţuirea fără să bea deloc apă şi chiar fără re­zer­vele de hrană din vizuină. Constructor pri­ceput (sapă mai repede decât un om, cu lo­pata!), îşi face vizuine adânci, la 2 metri sub pământ, cu galerii complexe, de 7-8 metri lun­gime, prevăzute cu încăperi separate pentru locuit, pentru provizii şi pentru dejecţii, cele din urmă fiind periodic astupate şi înlocuite cu al­tele noi. În comparaţie cu alte animale sălbatice, bursucul este un maniac al cură­ţeniei!

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 20, 2016 at 10:07 pm

      Anador

      A luat de acolo dar zice ca are aspect de ulei chiar daca a tinut-o in frigider, asa ca n-are incredere s-o consume.

      Apreciază

      • Anador said, on august 20, 2016 at 10:24 pm

        Cunosc pe cineva care consuma untura de bursuc luata de la padurari. Si, da, asa este, mai fluida. Sau poate lua pastile de pe site-ul naturist pe care l-am mentionat in al doilea mesaj. Daca are cumva fibroza pulmonara pot sa ii mai sugerez si altceva, un tratament pe care l-am urmat chiar eu. Sanatate!

        Apreciază

      • Mel said, on august 23, 2016 at 2:57 am

        Da! Aveți dreptate! Abia acum mi-am dat seama! M-a luat gura pe dinainte! Mirela m-a lămurit mai bine in schimb decât @el! Deci am greșit si îmi cer scuze pt asta, însă tot nu pot sa neg ca mi s-a părut ciudat! Ca mai faci greșeli, dar legate de genul propriei persoane e cam greu! Oricum @el, îți urmăresc comentariile cu interes si chiar nu pt a caută greșeli ci pt a-ți vedea punctul de vedere interesant asupra subiectelor postate aici! Vorba veche: Daca taceam „filozoafa” rămâneam (dacă tot am vorbit de gen) 😊!

        Apreciază

      • el said, on august 23, 2016 at 7:50 pm

        Mel

        am fost mai acid, scuze , ca nu imi dadeam seama de unde ai scos chestia aia care as fi zis-o eu… 🙂

        Apreciază

      • el said, on august 23, 2016 at 8:25 pm

        Mel

        si ai ddreptate trebuie sa-i multumumim amandoi @Mirelei, eu nu as fi priceput de unde vine, ba chiar incepusesm sa te banuiesc ca minti de aia voiam link exact cu locul de unde ai luat citatul ” de la mine” … 🙂

        dar ca fac greseli aici cu toptanul e notoriu… si unoeri scriu gandindu-ma la altceva care ma sacaie si cum nu ma recitesc ma mir si eu uneori ce a iesit din ce voiam sa spun 🙂 …

        Apreciază

    • el said, on august 20, 2016 at 10:55 pm

      „– În ce condiţii se face extragerea gră­simii? Bursucii sunt cumva sacrificaţi pen­­tru prelevarea ei?

      – Nu! Eu sunt o mare iubitoare a ani­ma­­lelor şi vă daţi sea­ma că mi-am pus în­trebări refe­ritor la modul de recoltare a grăsimii de la simpaticii bursuci. Am aflat că nu este ucis niciun animal pentru a i se preleva preţiosul leac! Extracţia unturii se face la începutul iernii, când bursucii (crescuţi în condiţii apropiate de cele natu­rale, într-o re­zervaţie specială şi hră­niţi din belşug) sunt pregătiţi pentru hibernare, iar în grăsimea lor sunt sintetizate suficiente elemente nutritive şi minerale, care de altfel îi conferă şi proprietăţile tera­peutice amintite. Practic, ei sunt adormiţi cu somni­fere introduse în hrană şi li se face o „lipoaspiraţie”, fiind extrase circa 700 grame de untură de la fiecare ani­mal, astfel încât să le rămână suficiente rezerve pentru hibernare.”____ oribil !

      Bursucul

      Areal: Toate continentele
      Habitat: De la zone aride pana la paduri
      Hrana: Carnivor
      Marime: 40 – 75 cm
      Greutate: 11 – 14 kg
      Viteza: 30 km/h (18 mph)
      Culori: maro, alb, negru
      Reproducere: 3 pui
      Pradatori: vulturul, pisica salbatica
      Traieste: solitar
      Media de varsta: 4 – 10 ani
      Particularitati: Iubeste mierea

      alta Particularitate : e curat ! 🙂
      Comportament Bursuc

      Bursucul este un luptator renumit, avand canini mai puternici decat un rottweiler.

      Spre deosebire de alte animale si mai ales de vulpe, viezurele este un animal deosebit de curat. Vizuinele complexe, aflate chiar si la 2 metri sub pamant, cu galerii lungi, de 7-8 m, au prevazute incaperi separate pentru locuit, pentru provizii si pentru excremente, acestea din urma fiind periodic astupate si inlocuite cu altele noi.

      Mania viezurelui pentru curatenie este folosita uneori de vulpe care, pentru a obtine o vizuina noua fara efort, se “usureaza” de cateva ori la intrarea vizuinii viezurelui, facandu-l sa se mute (fireste, daca nu este prinsa “in flagrant”). Asemenea intamplari au fost observate de mai multe ori atat de oameni ai padurii cat si de naturalisti.

      De altfel, simpla instalare a unei vulpi in apropiere determina mutarea viezurelui, care nu suporta duhoarea grea ce apare in zona unui adapost al vulpilor.

      Apreciat de 4 persoane

      • gheorghi said, on august 21, 2016 at 2:46 pm

        100% de acord!
        Tot ce se pretinde ca ar fi benefic de la bursuc se gaseste in alte surse, aici este sadism si nu e o binefacere pentru om. Pretentia de a „vindeca” prin folosirea de produse animaliere” este sub-fireasca, ne-necesara. Nici pentru „B”-uri nu trebuie carne – se recolteaza „pe ne-vazute” mancand legume si fructe din gradina netratate cu pesticide si sterse de praf, nui frecate cu peria in apa multa – dispar bacteriile necesare si unii ajung la transplant de rahat uman cu credinta in tempeniile naturiste – atentie, nu sint NATURALE ci conforme cu credinta anti-crestina, pagana tip „gaia”-zeita mama, planeta cu are suntem una… s.a. rataciri.
        Le amesteca adevarul cu minciuna exact ca „cretanioi” care cununa cretin cu eretic… ca pe ceva „normal” desi impotriva firii duhovnicesti.
        ––––––-
        Iar „pomenirea” … ereticei Hildegard von BIngen… [Circa 1098-1179]
        Iata ce aflam: – She was a poet, author, philosopher, theologian, singer, musician, composer, playwright, artist, architect, biographer, doctor, botanist, herbalist, visionary, preacher, seer, prophet and a Saint. … – in „The Biography of a Feminist Nun” la http://www.feministezine.com/feminist/HildegardVonBingen-FeministNun.html denota rataciri ale unor pretinsi crestini; par cam multe, nu-i asa? Si unde este exploatarea si inrobirea femeii in Evul Mediu? – se dau singuri de gol….
        Cum sa fie sfant[a] o eretica?
        „The Cult of Hildegard, nuns who revered her teachings continue to live in the Rhineland.
        New Age spiritualist, Matthew Fox, established her in his writings as a strong feminine figure. ”
        … Zice[a] ea – in sinea lui Dumnezeu exista erotism intre masculin si feminin! – prefacandu-se a nu sti ca erotismul este in trupuri umane cuprinse de patima!
        Ea ii „da” trup lui Dumnezeu si-l considera patimas!
        Apoi, alta… – femeia Maria i-a dat trup lui Iisus asa ca Dumnezeu e mai bine reprezentat de femeie decat de barbat…
        Si alte erezii..
        „… the new approach to knowledge developed by the Arab mediation of Aristotle and, particularly by St. Thomas Aquinas changed also the mystics in Western civilization. ”
        „Viziunile” ei legate de terapiile „intuite” au dus la considerarea ca vrajitoare.
        Acum se incearca de papistasi s-o „faca” „Doctor of Church”….
        Nici nu e de mirare, ea dovedind ca-i slujea Satanei, ca un „bun” eretic.
        –––––
        Cat despre „naturism” – aud ca la ei se afla aceasta „alifie”…
        ŞAMANI – asta sint naturistii. Nu sint terapeuti ci inselatori, spiritisti cu sau fara „acord” exprimat ritualic.
        Nu practica medicina „alternativa”. Alternativa la „medicina” este NE-MEDICINA, de fapt ANTI-MEDICINA.
        De fapt, ei nu doar spurca cele bune, tratamente NATURALE verificate ca ajutatoare, nicidecum vindecatoare si fara „puteri” vitale ori energii „ascunse”… dar si considera bolnavul un idiot; ei considera ca nu exista boala decat in inchipuirea suferindului si ii dau ce vrea fricosul. Asta spun fondatorii „demonologiei” or, ca nu este stiinta – terapeutii – inclusiv asiaticii … kk-puncturisti, feng shui, tai chi,… radiesteziist, aqua-, solaro-, aroma-, urino-, fecalo-, cristalo-, melo-, nisipo-, talazo-, s.a. … masagistii – frecangii „sugatori” de viata, aia cu „tetanii”, … multi altii si „cu voia dumneavoastra..” homeopatii – primii dintre vraci pe meleagurile carpatine, unii dintre ei cu „surori” pe la manastiri unde lucreaza necuratul printre ratacite orbite de „puterile” plantelor, tincturilor, uleiurilor…
        Produsele lor sint facute cu credinta in puteri ascunse, in energii vindecatoare pe care le-ar manpula ei iar amaratul fuge injurul cozii, plateste ca prostul si isi inrautateste conditia prin folosirea de preparate si terapii SUB FIRE, controlate demonic.
        –––––
        Tuberculoza – boala saraciei, fumatul inrautateste capacitatea de refacere.
        Hrana echilibrata, odihna, „baile” de soare si clima blanda cu putina ploaie si fara friguri grele si prelungite contribuie decisiv la insanatosire.
        Cu ajutorul si voia lui Dumnezeu – singurul vindecator.

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 21, 2016 at 5:02 pm

        gheorghi

        N-are nici o treaba untura de bursuc cu ce ai scris tu acolo.

        Tu esti vegetarian?

        Apreciază

      • el said, on august 21, 2016 at 5:47 pm

        gheorghi

        hai sa-ti povestesc ceva „haios” ! 🙂 🙂 🙂

        pe vremea cand eram copil si mergeam la Avva Adrian Fageteanu la Antim, ma intalnesc intr-o dimineata ft devreme cu o tanara studenta la farmacie care statea intr-un colt si parea cam amarata.
        eu debil cum eram( si poate mai sunt si azi) ma duc la ea cu gandul sa o inveselesc si o intreb intai ce are.

        ea imi spune, mai copile trebuie sa ma spovedesc si IAR AM GRESIT ceva urat ! AM OMORAT ! …..
        … iiiiii, ma ingrozeam eu in sinea ea de copil, oare cum sa omaore o faptura asa gingasa ca ea, mi se parea un paradox.

        o intreb asa sfios, si cu oarece spaima , imi pierise brusc tot elanul: adica cum IAR ai OMORAT? 😦

        ea : da !! AM OMORAT SOARECI ! … IAR !! desi parintele Adrian(Fageteanu) duhovnicul meu mi-a spus ca NU MAI AM VOIE !! de aia MA TEM sa il intalnesc iarasi, dar iata TREBUIE sa ma spovedesc ! copilas roaga-te pentru mine sa nu se supere parintele !!!

        eu : cum asa?

        ea( imi explica) : sunt studenta la farmacie, noi facem experimente pe soareci de laborator, cu aceasta ocazie OMORAM MULTI ca sa dovedim anumite efecte, SISTEMATC!! … si asta fac toate fabricile de medicamente si cele care inventeaza medicamente noi !!

        eu (ingrozit! mie imi placeau de copil toate vietatile si soarecii chiar) : si de ce zici ca ti-e frica de Avva?

        ea: pai el mi-a zis CLAR : SA NU MAI OMORI ANIMALE( nici macar soareci de laborator) , Dumnezeu a randuit progresul stiintei FARA UCIDERI , nici macar fapturile cele mici NU trebuie sa sufere din cauza „binelui” omului !!! SA STII CA EXISTA SIGUR ALTE LEACURI si VOI GRESITI !!!
        Dumnezeu nu este un Dumnezeu al mortii ci al VIETII si EL DA VIATA nu omoara, nici macar un soarece !

        ….poate ai sa crezi ca sunt DEBIL !! dar acest cuvinte mi s-au intiparit in minte de copil ! 😦 : ( 😦

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on august 21, 2016 at 5:56 pm

        gheorghi

        probabil o fi ceva adevarat /util la untura asta de bursuc, dar eu cred/ma gandesc ca DACA VREM sa cauta sincer Dumnezeu ne-a dat SIGUR si ALTA VARIANTA ; FARA sa avem MUSAI nevoie de ceva e la o vietate cu suflet (ca bursucul) !

        … ceva NATURAL, leacuri din plante/pamant, nu medicamente chimice ( am citit ca cele pt tuberculoza sunt ft ft toxice!)

        Apreciază

      • el said, on august 21, 2016 at 6:41 pm

        gheorghi

        nu o sa uit niciodata, Gabriela o chema pe studenta la farmacie de atunci, fiica duhovniceasca a parintelui Adrian Fageteanu… o fata foarte fina si aleasa !

        Apreciază

      • Mel said, on august 22, 2016 at 4:44 pm

        El
        Citez din tine:
        – „Nu! Eu sunt o mare iubitoare a animalelor…”
        – „eu debil cum eram( si poate mai sunt si azi)…”
        Ce ești pana la urma? ( fac referire la gen, nu te iau la mișto) Ma gândesc ca ai un singur gen! Mi se pare puțin ciudat sa greșești genul cand vine vorba de propria persoana! Sa nu fie cu supărare!

        Apreciază

      • el said, on august 22, 2016 at 8:15 pm

        Mel

        daca ma monitorizezi atat de EXACT ai fi putut sa constati DEMULT ca am comentarii PLINE d egreseli de ortografie si tastatre, sunt CAMPIONUL IMBATABIL al greselilor de ortografie aici pe blog la saccisv.

        nu stiu cand am scris cu asemenea greseli „– „Nu! Eu sunt o mare iubitoare a animalelor…”” ( constat ca ma urmaresti cu interes … MA PANDESTI as putea spune, poate poate oi gasi ceva … 🙂 ) ___ si nici nu ma intereseaza , mi se pare irelevant, in MAREA IMENSA de greseli pe care o fac, asta sau alta e acelai lucru !

        cred ca am fost DESTUL DE CLAR in ce ma priveste. nu am am ma explica de fiecare data , la fiecare ins care gaseste o hiba formala … si i se pare ca BIIIINGOOO e sherlock holmes !

        si daca tie iti place sa crezi ca sunt femeie, transsexual sau hibrid e problema ta ! 🙂

        Apreciază

      • Mirela said, on august 22, 2016 at 10:04 pm

        Mel

        Dacă ai fi fost mai atentă, ai fi scăpat singură de nelămurirea legată de @el. Când spune „eu sunt o mare iubitoare de animale” o citează pe Ludmila din comentariul lui Anador, erau şi nişte ghilimele pe acolo.

        Apreciază

      • el said, on august 23, 2016 at 5:28 am

        Mirela

        multumesc mult de lamurire, desi fac multe greseli de ortografie chiar nu-mi aminteam deloc unde sa fi facut eu asa o afirmatie si tocmai voiam sa ii cer link exact la comentariul meu in care as fi zis asa ceva, eram si eu curios …. 🙂

        Apreciază

      • Mirela said, on august 23, 2016 at 11:40 pm

        @el

        Nu ai pentru ce să-mi mulţumeşti, doar am sesizat un aspect de importanţă minoră care vouă v-a scăpat. Să dea Dumnezeu să nu ne scape lucrurile esenţiale pentru mântuire, că fleacurile…

        Apreciază

    • diana said, on octombrie 29, 2018 at 2:36 pm

      Buna ziua,
      Imi puteti da mai multe detalii despre tratamentul pentru fibroza pulmonara?
      Va multumesc!

      Apreciază

  7. doareu said, on august 20, 2016 at 9:01 pm

    De la google gasire:
    http://www.tubio.ro/cumpara/untura-de-bursuc-250ml-18
    http://www.allshops.ro/cauta/produse/untura%20de%20bursuc/
    http://untura-bursuc.com/ – nu stiu daca se poate comanda direct de aici, dar sunt niste numere de telefon la contact
    Sau varianta olx, daca ai incredere: http://www.olx.ro/oferta/untura-de-bursuc-originala-IDJIC.html

    Astea ca variante online. Daca intrebi de unde sa cumperi direct, din farmacie, nu stiu sa-ti spun.

    Vezi ca se pare ca e si sub forma de… untura, si sub forma de capsule, depinde de care are nevoie fratele bolnav.

    Apreciază

  8. doareu said, on august 20, 2016 at 9:06 pm

    Al treilea comentariu… daca poti, uneste-le te rog intr-unul singur

    La http://untura-bursuc.com/parteneri/ sunt trecute diverse farmacii din tara, unde probabil ai putea gasi asa ceva, daca vrei sa cumperi direct. Au si numere de telefon, asa ca poti suna ca sa te interesezi daca au.

    Apreciază

  9. Mirela said, on august 20, 2016 at 9:06 pm

    http://www.tubio.ro/cumpara/untura-de-bursuc-250ml-18
    http://www.olx.ro/oferta/untura-de-bursuc-originala-IDJIC.html
    Se găseşte şi la Cernăuţi, pentru cei care merg pe acolo.

    Apreciază

  10. mirean said, on august 20, 2016 at 9:19 pm

    Am vazut untura de bursuc acum doi ani in bazarul din Suceava.Acolo,vin ucraineni cu produse din tara lor ,din care si acesta.Rugati pe cineva care locuieste in Suceava ,sa va cumpere si sa va trimita.Bazarul este deschis numai la primele ore ale diminetii.
    Pentru boala mentionata,Cuv.Pr.Cleopa s-a vindecat cu radacina de urzica fiarta,fapt pt.care o recomanda cu incredere la cei bolnavi.
    Sa va ajute Dumnezeu!

    Apreciază

  11. 1 said, on august 20, 2016 at 9:40 pm

    Eu am cumparat din orasul Botosani, din piata! Se gasesc si la sticluta si sub forma de pastile! Multa sanatate!

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 20, 2016 at 10:15 pm

      Doamne ajuta!
      Multumesc mult tuturor.

      Apreciază

      • Radu said, on august 20, 2016 at 10:51 pm

        0733024511 – liudmila
        Cauta si in formula as, vei da tot de dansa.

        Eu am facut 2 cure, de atunci nu am mai racit niciodata. Aduce capsule din Rusia.

        Tratamentul costa aprox 200-240 ron pe luna.

        Apreciază

      • aliona said, on august 24, 2016 at 8:36 pm

        În piaţa centrala din Chisinau se vinde untură de bursuc. Preţul e 80 lei moldoveneşti echivalentul la 16 roni, masa de 250 ml. Eu folosesc.

        Apreciat de 1 persoană

      • Muritor said, on august 24, 2016 at 10:26 pm

        unde anume in piata centrala? in care zona? sau in apropierea carei strazi?

        Apreciază

  12. Pąʍvo said, on august 20, 2016 at 10:00 pm

    Iata ce posteaza pe facebook preotul rock-er Contantina Necula:

    Apreciază

  13. nevrednicul said, on august 20, 2016 at 10:15 pm

    fratilor untura de bursuc gasiti la mama ana la sabasa com borca in stare pura .dansa are leacuri naturiste pt tot felul de boli

    Apreciază

  14. safimvigilenti said, on august 20, 2016 at 10:48 pm

    daca mai era cineva pe aici care inca nu se lamurise cam ce se petrece pe la CERN, in Elvetia si inalta civilizatie occidentala , priviti mai jos:

    Apreciază

    • Cuvântul Ortodox said, on august 21, 2016 at 1:01 pm

      un fals după cum au observat și mulți dintre cei ce comentează pe youtube. să nu strigăm „Lupul!” cât nu e cazul, zic eu…

      Apreciază

      • Nimbus said, on august 21, 2016 at 6:00 pm

        Atunci de ce cei de la CERN au raspuns oficial ca a fost vorba de o gluma? O institutie de genul asta se tine de glume macabre?

        Apreciază

  15. Mary said, on august 20, 2016 at 10:56 pm

    Ghimbir a incercat? Crud consumat ca atare(ajuta si la stomac) e tare la gust dar vindeca bronsite, pe incercate, tuse. Si/sau infuzie-ras, peste care se toarna apa clocotita, dupa 10 minute se strecoara si se bea. Ghimbir se gaseste la piata sau la supermarket, e ieftin din china, dar eu am incercat si functioneaza.

    Apreciat de 1 persoană

    • Vali said, on august 21, 2016 at 12:23 am

      e IUTEEEE, dulce si bun 🙂 intr-adevar, e bun pt bronsite, tuse, dureri de stomac, gastrite etc etc
      eu fac iarna un amestec de ghimbir taiat feliute, lamai, miere de cimbru si un pic de ceai verde, e delicios! cate o lingura dimineata si nu am mai fost raciti de 3 ierni!
      dar daca are o boala mai grava, asta l-ar ajuta prea putin….

      Apreciat de 1 persoană

  16. mircea.v said, on august 21, 2016 at 12:08 am

    O idee,

    postul negru insotiti de rugaciune, 10-12-14 zile, cu efort moderat in perioada asta, rezolva multe probleme. Atentie la cum se intra in post si cum se iese. Se rezolva pr fizice, psihice, de care stii sau nu stii ca le ai.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 21, 2016 at 7:49 am

      mircea.v

      Are tuberculoza.

      Apreciază

      • Cristinel said, on august 21, 2016 at 1:11 pm

        In Romania tratamentul medicamentos este gratuit.Mai trebuie mancare consistenta bogata in grasimi saturate si nesaturate.Odihna multa,lectura,plimbari usoare zilnice si bineinteles rugaciune.Postul nu e indicat in aceasta boala.Bineinteles ca tratamentul este puternic si poate distruge din flora intestinala dar si aceasta se reface dupa insanatosire.Nu vorbesc din auzite,ci am suferit de doua ori de aceasta urata boala.Sanatate multa-i doresc si Doamne ajuta.

        Apreciază

      • Anador said, on august 21, 2016 at 1:31 pm

        Daca acesta este diagnosticul atunci poate vorbi cu babu Nitzu din Gura Raului (Sibiu) care ii va da ceai de licheni de piatra (eu am luat si din magazin, dar efectul nu este acelasi). Iata ce spune babu despre licheni:

        Muschiul de piatra
        (Cetraria islandica)

        „No, cu multi ani in urma, m-am chert (m-am pierdut) in munte, pe o ploaie si o ceata deasa de s-o tai cu cutitul. Eram cu inca un tovaras si am incurcat potecile, de-am ajuns tocma doua muchii de munte mai incolo decat varful acela care-l vedeti la asfintit. Si era o pustietate, de nu vedeai tipenie de om, si ploaia se intetea de ziceai ca s-or lasat norii pe pamant, si venea de acuma si seara. Numa ce-am auzit noi asa, ca prin vis, talangi de oi, si ne-am indreptat intr-acolo, unde-am gasit un cioban sangur cu turma in munte. Si ne-o primit el cum o putut, ca era si el ud si lemnele erau ude, de nu putea face focul. D-apoi, tremuram cu totii de acuma si, daca nu faceam ceva pe frigul acela, sigur ne-mbolnaveam de plumoni (plamani), ca nu te joci cu raceala din munte, cand ploua si trage racoarea. Am facut eu focul cum am stiut de la un batran, cu muschi de brad si inca un lemn, apoi am pus sa se faca o fiertura de muschi de piatra ce-aveam in desaga. Muschiul de piatra ii cel dintai leac de pe pamant pentru boalele de plumoni. Creste, ia asa, ca o blana pe pietre, mai sus de o mie opt sute de metri, ca lui ii place la aer curat. Il desprinzi de pe piatra cu cutatul, il lasi sa se usce si dupa aceea faci fiertura cu el. Pui vreo jumatate de lingura la o cana de apa si nu-l lasi sa dea in clocot, ci numa-l lasi sa se opareasca. Cu leacul asta ne-am scapat noi atunci de raceala la plumoni. Si cati oameni or venit la mine, care nu putea scapa de tuse, care cu plumonii betejiti de la tutun ori cu tuberculoza, cu totii or scapat cu muschi de piatra. Se poate face si asa, ca plamadeala in rachiu, si ii si mai bun. Orice raceala la plumoni se lecuieste cu fiertura sau cu plamadeala in rachiu de muschi de piatra. Cu vreo cativa ani in urma, o venit la mine un neamt, ca are nevoie de muschi de piatra si sa-i arat eu in munte unde-l gaseste. Si eu n-am vrut sa-l duc pe neamt, ca ce treaba are el sa cheleasca muntii nostri de muschi de piatra. Eu de unde sa mai iau dupa aceea, daca-l culege el, tot. D-apoi, mi-o spus ca vine cu elicopteru si ma duce pana in varful muntelui, numa sa-i arat. I-am spus: „Ce-mi trebuie mie, om batran, sa atarn ca cioara pe cer? Mai bine ma duc eu cu piciorul si-ti aduc si trimiti dumneata om si-i dau cat iti trebuie”. Si asa am facut, ca eu ajut omul la nevoie, dar nu sa vina straini si sa ne ia noua tat-tat.”

        Nu stiam, dar iata ca sunt eficienti si in tuberculoza.
        Daca este interesat, il poate suna seara in jurul orei 21, in orice zi, la tel:0269/572374.
        Multa sanatate!

        Apreciat de 1 persoană

      • mircea.v said, on august 21, 2016 at 8:27 pm

        Zic si eu ca si Cristinel, medicamentele pt tbc sant gratuite, si tbc este vindecabil cu conditia sa respecte tratamentul/durata lui.

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 21, 2016 at 10:37 pm

        mircea.v

        L-a inceput. E groaznic tratamentul asta de tip nou si are efecte negative uneori foarte grave. Spera ca daca ia si altceva sa se vindece mai repede.

        Apreciază

  17. Oana said, on august 21, 2016 at 11:05 am

    Am comandat eu pentru tatal meu de la cineva din Iasi care le aduce din Republica Moldova. Am inteles ca sunt fabricate in Rusia. Daca doriti va pot da numarul de telefon al persoanei de la care am comandat. Sunt flacoane de 200 de ml. Numarul de telefon l-am gasit pe internet.

    Apreciază

  18. Mihaela said, on august 21, 2016 at 5:00 pm

    Personal consum untura de bursuc impreuna cu copiii, ocazional. O achizitionam din bazar de la rusi, este in sticlute- m-am uitat o data la grmaj, am uitat cat 2, oricum in jur de 200 ml si costa 25 lei sticluta. Am luat la recomandarea altor persoane care consuma asa ceva. Untura de bursuc arata ca untura obisnuita, e inchegata ca aspect. De aceea, pun sticlutele in apa fierbinte ca untura sa devina in stare lichida( e cam ca uleiul la aspect – spunea cineva mai sus ca arata ca uleiul) si sa o pot rasturna in borcane cu gura larga deoarece sticluta in care e pusa e f. ingusta. Apoi pun borcanele la frigider si untura ia aspectul initial. Esta buna la gust, nu pot spune ca simti ca mananci untura, copiilor le spun ca e unt si le place. Eu am luat ca am inteles ca e buna si pt. gat, raceli si allte afectiuni.

    Apreciază

  19. Mary said, on august 21, 2016 at 9:20 pm

    Poate ne putem ruga si noi, fara sa stim numele, prietenul lui Saccsiv, cel bolnav la plamani, Domnul il stie, mai bine ca oricine – Domnul Iisus Hristos sa il vindece in trup, ca el sa creada mai mult, sa vada mai mult, sa se apropie de Dumnezeu.
    Hristos nu se dadea inapoi sa vindece trupeste pe nimeni, fariseii l-au chestionat, mai tineti minte, ca de ce vindeci pe x, ca de unde stim noi ca nu e de la demoni etc.
    Poate de vrea Domnul si lumanarea mea de nimic de la supermarket sa ajute in rugaciune pentru prietenul tau.
    Daca da Domnul…

    Apreciază

  20. anca said, on august 21, 2016 at 9:41 pm

    Tuberculoza este boala celor care au frica de moarte (manifestata prin frica de moarte efectiva sau prin frica de accidente iminente, de boala letala, etc). ….vb din proprie experienta! Daca bolnavul isi da seama de aceste ….pacate…..si se spovedeste, boala intra in remisie! Are nevoie de sprijinul apropiatilor pt ca e o boala insotita de depresie! Sf. Maslu si ffff multa odihna! E boala specifica oamenilor f sensibili, deci un pic de atentie in plus face mai mult decat pumnul de medicamente luate silnic(da, silnic, nu zilnic, pt ca medicii altceva nu stiu….).

    Apreciază

  21. Maresalul said, on august 21, 2016 at 10:15 pm

    Pt tuberculoza medicul pneumolog si in paralel LAPTE DE CAPRA CRUD ADICA NEFIERT e cel mai bun la spitalele de pneumologie sectia tuberculoza pe vremuri se dadea Plus carnea de oaie grasa .

    Apreciază

  22. mircea.v said, on august 22, 2016 at 12:20 am

    http://revista-tratamente-naturiste.ro/totar.php?totart&na=Tuberculoza%20pulmonara%20-%20tratamente%20naturiste%20in%20TBC

    pare de bun simt ce se spune aici, si sant cateva principii universal valabile:
    vegetalele netratate termic (nu fierte, prajite, coapte)
    cea mai buna cereala este graul incoltit, cu coltisorul de 1mm

    As merge mai mult pe vegetale natur (nuci, alune, migdale, curmale, smochine, cu accent pe nuci si alune) decat pe carne, untura…

    Apreciat de 1 persoană

    • mircea.v said, on august 22, 2016 at 11:26 am

      Si respectate si principiile generale:
      fara cafea, alcool, dulciuri/zahar

      produsele de origine animala, oricat ar fi de bune, genereaza (incarca cu) mai multe toxine in organism decat cele de origine vegetala.

      Apreciază

      • saccsiv said, on august 22, 2016 at 11:48 am

        mircea.v

        Nu fuma, nu bea si nu era cu dulciurile nici inainte. Si nici cu produsele de carne nu se prea omora. Nu e vegetarian dar se straduia sa manance totul cat mai natural, evitand inclusiv hipermarketul.

        Apreciază

      • mircea.v said, on august 22, 2016 at 12:43 pm

        saccsiv,

        atunci foarte bine, cu ajutorul lui Dumnezeu (si cu ajutorul unor mici rugaciuni rostite de pacatosii de noi) se va vindeca. Stiu ca e usor sa vorbesti cand e vorba de altul, dar, asa cum spui si tu in cartea ta cand nu trecea buba aia, multumim pt toate lui Dumnezeu.

        Apreciază

  23. pcmouse said, on august 22, 2016 at 2:22 am

    Apreciază

  24. isa said, on august 22, 2016 at 10:51 am

    Pentru plamani stiu ca mi-au aplicat ai mei o terapie cu seu de oaie. Acum muuuulti ani … Aveam vreo 3-4 ani si facusem pneumonie. E una din primele mele amintiri, astfel incat s-ar putea sa nu fie tocmai exacta. Seul de oaie (nu stiu de unde l-au procurat, era o bucata asa cam de 2-3 palme de adult) era invelit intr-un stergar mai subtire impaturit si pus la incalzit astfel: se punea pe plita de la soba o oala mai inalta cu gura in jos, iar servetul respectiv se punea sus pe fundul oalei, pana era cald spre fierbinte, dar sa poata fi suportat pe piele. Apoi imi punea acel stergar peste piept, direct pe piele, in diagonala, cu un capat al stergarului peste umar si unul pe sub bratul opus si il legau la spate, astfel incat seul fierbinte sa vina peste piept. Stateam asa pana se racea (adica ajungea la temperatura corpului). O data pe zi, seara, cu o ora-doua inainte de culcare. Nu stiu cat timp a durat asta … Concomitent faceam si tratamentul injectabil, desigur (atunci se folosea penicilina, parca am facut injectii vreo 2 saptamani). Si acum cand imi amintesc parca simt in nari mirosul acela de seu de oaie.

    Apreciază

  25. Anonim said, on decembrie 12, 2018 at 1:53 pm

    Salut,temai intereseaza untura de bursuc ?

    Apreciază

  26. www.naturasanat.ro said, on noiembrie 9, 2019 at 3:33 pm

    Untura de Bursuc Capsule poate fi cumparata accesand https://www.naturasanat.ro/3109-untura-de-bursuc-promotie-100-capsule-20-capsule-gratis-sustamed.html

    Apreciază

    • Anonim said, on noiembrie 20, 2019 at 9:51 am

      Daca vrei untura pura,topita acasa am eu.0767996797

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.