SACCSIV – blog ortodox

O varianta de luat in calcul: CAUTATI BISERICILE BULGARESTI

Posted in Uncategorized by saccsiv on august 16, 2016

Referitor la Marele Sinod, unii dintre noi mai asteapta pana se hotarasc daca sa mai intre sau nu in bisericile in care sunt pomeniti Ierarhii ce au semnat in Creta sau Ierarhii pro respectivul document semnat de ceilalti.

Altii insa, deja nu mai intra in asemenea biserici, dar, evident, nici mare placere nu le face sa nu mai mearga la biserica. Am discutat despre chestiunea asta cu cativa preoti, teologi si mireni anti ecumenisti, iar unii dintre ei au considerat ca varianta din titlul e de luat in calcul deoarece:

Biserica Ortodoxa Bulgara nu face parte din CMB:

RASPANDITI. Sfantul Sinod al BISERICII ORTODOXE BULGARE: “In afara de Sfanta Biserica Ortodoxa nu exista alte Biserici, ci doar eretici” / Patriarhule Daniel, TREZESTE-TE

Si nu a participat la Sinodul din Creta:

Biserica Ortodoxa Bulgara NU VA PARTICIPA la MARELE SINOD din Creta

Vede corect multe dintre cele ce se petrec in jur:

Biserica Ortodoxa Bulgara cere guvernului STOPAREA NAVALIRII REFUGIATILOR, in caz contrar, se afla in pericol insasi existenta Bulgariei ca stat

Nu sunt rusi, caci cand aud de cuvantul “rus”, pe multi ii ia asa, de la ficati.

Nu sunt sarbi, apropo de Valea Timocului.

Nu sunt nici georgieni, sa fie prea departe.

 

74 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ƥąʍvo said, on august 16, 2016 at 12:22 pm

    Apreciază

  2. Kogaion said, on august 16, 2016 at 12:34 pm

    O prostie: patriarhul bulgar cerea o unire cat mai rapida cu Roma ! Faptul ca nu au participat in Creta sau ca nu fac parte din CMB poate fi egal cu zero. Depinde de motivele pentru care nu au participat, si care pot fi de ordin politic, nu teologic, si de asemenea de motivele pentru care au iesit din CMB. Sa nu cadem din lac in put ! Plus ca nu prea vad cum te poti spovedi la un preot bulgar !

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on august 16, 2016 at 12:53 pm

      Kogaion

      Ne si arati unde scrie de cerere aceea de unire cu Roma?
      Motivele neparticiparii lor se pot citi la hiperlinkuri.

      Apreciază

      • Kogaion said, on august 16, 2016 at 1:15 pm

        Dupa parerea mea de data asta ai avut un moment mai putin inspirat cu aceasta recomandare. Iti spun asta chiar daca o sa te superi. Pai cum e posibil sa indrumi oameni catre bulgari care nici nu stiu daca au 5 biserici la noi plus ca nu pricepi o boaba din ce vorbesc. La o adica pot predica 100% ecumenist si tu sa nu pricepi la ce participi. Iar asta cand la noi sunt atatia preoti, ieromonahi si chiar episcopi care se opun sinodului din creta, se opun cmb, sunt anti-ecumenisti si tot tacamul. Ii vedem doar ca semneaza petitii dupa petitii si scrisori deschise dupa scrisori deschise. Iar noi in loc sa fim alaturi de ei, sa mergem la slujbele lor, sa le aratam ca au sustinere si sa le aratam si celor care ar vrea sa-i persecute din ierarhie ca au sustinere, noi fugim la … bulgari ???!!! Sa nu fie asa ceva !

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 16, 2016 at 2:04 pm

        Kogaion

        Pai suntem alaturi de ei, caci doar de aia ne agitam atat.

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on august 16, 2016 at 2:08 pm

        Kogaion

        E foarte grav ce scrie la video ala. Nu stiam. Dar ultimele lor declaratii sunt diametral opuse.

        Apreciat de 1 persoană

      • Ema said, on august 16, 2016 at 1:26 pm

        Noi nu mergem la nici o alta biserica. NOI SINTEM ROMANI ORTODOCSI. Proecumenistii sa plece! Sa se duca invirtindu-se in bratele papei.

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 16, 2016 at 2:09 pm

        Ema

        Nu era vorba de plecat nicaieri, ci de participat la slujbe, atunci cand nu ai unde sa te duci in alta parte.

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on august 16, 2016 at 11:46 pm

        ce RUSINE, CUM sa se plece un ORTODOX sa sarute mana si sa ingenuncheze inaintea ERETICULUI papa?
        am ajuns vremurile de pe urma !
        PLANG Sfintii Parinti pentru rusinea noastra !
        au ajuns ortodocsii iesiti de curand dintre pagani/eretici sa fie MAI DREPTI ca ortodocsii vechi de generatii !

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on august 16, 2016 at 11:51 pm

        Kogaion

        lasa ca nu e asta parerea intregii Biserici bulgare !
        asta face TREADUSUL acela in numele lui si al catorva iude care l-au trimis, ca si ai nostri lepdati in nume lor STRICT ! NU e parerea intregii Biserici bulgare care Nu mai e parte CMB!

        Apreciază

      • Kogaion said, on august 17, 2016 at 12:08 am

        Eu nu ma voi duce niciodata intr-o biserica in care nu inteleg limba in care se slujeste si mai ales limba in care se predica, ca slujbele poti sa zici ca le mai intuiesti cat de cat. Daca ar sluji si predica in romana, ar mai fi cum ar mai fi, dar ma indoiesc ca doar nu-si fac bulgarii biserici la noi ca sa slujeasca in romana, le fac pentru ai lor.

        Apreciază

      • safimvigilenti said, on august 17, 2016 at 10:07 pm

        o prostie e clipul asta in care nu apare patriarhul bulgar , nu zice asa ceva, decat comenteaza o maimuta balarii…

        Apreciază

      • Mirela said, on august 20, 2016 at 10:49 pm

        safimvigilenti

        Discuţiile dintre papă şi episcopii bulgari nu le auzim, dar nici plecăciunile de cea mai jalnică factură în faţa acestui patron de eresuri nu le vedem?

        Apreciază

  3. Arhanghelul said, on august 16, 2016 at 1:03 pm

    In loc sa spalam camasa romaneasca … o purtam pe cea bulgareasca … proasta idee …

    Gunoiul se matura (Daniel) … nu se baga sub pres … struto-mioarelor … acest cap imputit(stricat) ne va risipi daca nu este schimbat(scurtat) …

    Asa ca noi suntem biserica … nu BOR … BOR (SRL) este o institutie … care … doar ne reprezinta ….
    Nu noi trebuie sa plecam … ci ei … cei dedulciti in ecumenism … altfel si … aghiazma ni se va strica (ca la testul de la Alba Iulia … ala de hat demult) …

    Pana si ei o afiseaza pe propria … oficina …
    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2012/08/22/mihai-viteazul-minunea-aghiasmei-catolici-ortodoxie/

    Matei 18.20
    „Că unde sunt doi sau trei, adunaţi în numele Meu, acolo sunt şi Eu în mijlocul lor. ”

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=55&cap=18

    Matei 18.6-9
    „6. Iar cine va sminti pe unul dintr-aceştia mici care cred în Mine, mai bine i-ar fi lui să i se atârne de gât o piatră de moară şi să fie afundat în adâncul mării.
    7. Vai lumii, din pricina smintelilor! Că smintelile trebuie să vină, dar vai omului aceluia prin care vine sminteala.
    8. Iar dacă mâna ta sau piciorul tău te sminteşte, taie-l şi aruncă-l de la tine, că este bine pentru tine să intri în viaţă ciung sau şchiop, decât, având amândouă mâinile sau amândouă picioarele, să fii aruncat în focul cel veşnic.
    9. Şi dacă ochiul tău te sminteşte, scoate-l şi aruncă-l de la tine, că mai bine este pentru tine să intri în viaţă cu un singur ochi, decât, având amândoi ochii, să fii aruncat în gheena focului.”
    ______________________________________________________________

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/2013/07/24/sfantul-prooroc-ilie-prorocul-de-foc-idolatria-noastra-predici-pr-andrei-coroian-ciprian-negreanu-audio/

    P.S. Oficina … da si solutia … credeti voi … ca ei nu stiu … cei asteapta … daca se desteapta … oitele …

    Apreciază

  4. Cristiana said, on august 16, 2016 at 1:09 pm

    saccsiv,

    Am trimis un e-mail

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on august 16, 2016 at 2:01 pm

      Cristiana

      Ti-am raspuns.

      Apreciază

      • ioanaz2sagwa said, on august 19, 2016 at 11:38 am

        el, Saccsiv. Multumesc mult pentru tot. Mi se rupe sufletul mai ales de copilasii acestei tari care a dat Sfinti cuviosi ca Sfantul Ioan Iacob. Off Eu nu am net pe unde sunt Dar va pomenesc pe toti cei de pe aici. Dragi prieteni am ocazia sa plec in Rusia sau sa stau in Romania si nu stiu cum e mai bine. Voi verifica raspunsurile voastre cumva. Imi ii fac tara Sfintilor Brancoveni dar ma doare ca e trădată si îngenuncheata de majoritatea locuitorilor ei. Oare Dumnezeu va mai afla credinta in Romania? Inainte mucenicii marturiseau pe Hristos in cele mai grele chinuri dar acum? Acum se ucide sufletul din fasa . As my be temem de CEO care icicles trupul. Dragii mei sa va mantuiti. Maica Domnului Portarita ne va călăuzi cand va pleca pe ape in Georgia…

        Apreciază

      • el said, on august 19, 2016 at 7:33 pm

        ioanaz2sagwa

        ioana mai copilas ca ma bucur ca aud vesti de la tine, chiar ma intrebam pe unde mai esti/ce mai faci!!

        daca vrei sa stii parerea mea , eu zic sa mergi in Rusia dar nu oriunde ci la Diveevo! Si asta doar daca stii bine limba rusa si pricepi ce vorbesc ei ca sa nu te trezesti in niste situatii dificile, rusii sunt oameni foarte complecsi.

        Si aceasta zicand te previn ca in Rusia prigoana impotriva celor DREPTI a inceput demult si MULTI sunt caterisiti si mireni afurisiti, dintre cei care NU PRIMESC CNP-ul, actele noi/cipurile si dintre anti-ecumenisti, uncenii MULTOR din Parintii Sfinti prezentati in filmele din ciclul „sarea pamantului” ( sper ca le-ai vazut daca nu FGUTZA sa le vezi pe toate sunt traduse si in ro) si dintre ucenicii parintelui SFINTIT Vasile Novikov ( mare exoericst, pozele lui azi izvorasc mir si vindeca, a oprit pomenirea episcopului lui local pentru EREZIE si APOSTAZIE si de aici i s-a tras , 2 ani mai traziu, …un cancer „intamplator” , adormit in 2009, iar azi ucenicii lui sunt declarati de curand SECTA ” de ERETICII la putere in clerul OFICIAL rus )

        sa vezi si filmul cu conferinta parintelui Nicolae , rus , ucenic al parintelui Kirill de la Lavra Sf Serghie de Radonej care spunea ca in Rusia ar mai fi doar 3 episcopi drepti si ii numeste acolo.

        deci toate acestea TREBUIE sa le stii copilasule si sa NU TE TEMI, Rusia e pamantul Maicii Domnului si Diveevo Manastirea Ei construita de Sf Serafim de Sarov prin porunca de Sus de la Preacurata e ATHOSUL SFARISTULUI VREMURILOR unde anticrist NU VA PUTEA CALCA! Rusia va avea si Tar pe Mihail, care va fi trai contemporan cu anticristul , putin dar spre intarirea celor PUTINI RAMASI DREPTI de la ei.

        Apoi este Georgia, acolo insasi Maica Domnului va trimite pe ai Ei, cand va dori Ea.

        Romania a avea MULT de suferit pentru EREZIA ei incapatanata, pentru poporul plin de pacate murdare si nepocait si cazut in INSELARI MARI (vezi „testul” boca care a cernut MULTA parte din popor pentru iad) iar acum LIPI si de EREZIA ECUMENISTA !
        de aici RARI si PUTINI vor scapa si din aceia majortatea ca sa apostazieze si mai cumplit cu anticrist !

        MACELUL E Mila Lui Dumnezeu pentru Romania, e SINGURA SOLUTIE pentru cei cu oarecare buna intentie si neputinciosi din tara asta, sa MOARA INAINTE SA CADA MAI RAU, ca NU AR rabda/trece probele si mai cumplte care urmeaza dupa macel! … si din cei cazuti la macel se vor mantui DOAR cei care NU SE AFLA in EREZIA ecumenista sau in INSELARI de toate felurile, cea mai raspandita fiind „inchinarea la IDUL indracit boca = baaal -ul romanilor de azi si copii + tineri/cei putini cu mintea si care INCA n-au apucat sa cada in pacate trupesti sau alte necuratii.

        asta e sfatul si parerea mea.

        tu mergi si te consulta/ia sfat si cu parinti cu viata sfanta din tara si vezi ce spun si ei. Te trimit la Parintele Antim Gadioi ca NU ORICE popa cu „renume” de „duhovnicesc” azi in Ro este si in Dreapta Credinta( ii recunosti intrebandu-i ce parere a despre ecumenism si daca MAI POMENESC episcop ERETIC la Sf Liturgie, si daca faca asa SA FUGI de ei oricat de „duhovnicesti” ti s-ar parea/prezenta din afara !

        Doamne ajuta !
        Maica Domnului si Toti Sfintii sa te aibe in paza lor si sa te indrepteze pe caile mantuirii !

        Te voi pomeni si eu pacatosul !
        Sa te mantuiesti !

        Apreciază

      • ioanaz2sagwa said, on august 21, 2016 at 1:00 pm

        Am fost la pr
        Antim sunt la curent. Doar ca il iubesc mult si pe pr
        Irinei
        Curtescu
        Multumesc frumos copil bun. Sa ai grija de copiii orfani ai acestei tari. Sa ne rugam sa nu le moara sufletele. Poate voi ajunge in
        Rusia. Vorbim peste o luna cam asa. Doamne ajuta tuturora

        Apreciază

      • el said, on august 21, 2016 at 4:33 pm

        ioanaz2sagwa

        BINE FACI copil bun !
        Maica Domnului Ahristratega Nebiruita sa te aibe in paza Ei si INSASI sa te calauzeasca in toate zilele vietii tale !

        Apreciază

  5. Ƥąʍvo said, on august 16, 2016 at 1:45 pm

    Zis-a avva Neonil de la Frăsinei:
    – Cine vrea să vadă lumea asta să-și ia televizor,
    iar cine vrea să vadă lumea de dincolo să-și ia mașină !

    Apreciat de 1 persoană

  6. alex said, on august 16, 2016 at 1:56 pm

    http://basilica.ro/eveniment-cultural-artistic-la-parohia-sf-antonie-cel-mare-si-sf-ioan-casian-din-capitala/

    La biserica închinată Sf. Cuv. Antonie cel Mare și Sf. Cuv. Ioan Casian din Protoieria Sector IV Capitală a fost susţinut luni, 15 august 2016, un recital de muzică clasică susţinut de CVARTET PASSIONE. La acest recital au participat și 35 de copiii de la Asociația Mia’ S Children din Chiajna, jud. Ilfov.

    Restu sunt poze cu „formatia” in biserica. O bataie de joc, hula.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Ƥąʍvo said, on august 16, 2016 at 2:27 pm

    Un frate a intrebat un batran:
    – Avvo care e diferenta dintre un egumen si un ighemon ?
    Batranul se gandi o clipa in trecut, iar cand se gandi in prezent spuse:
    – Niciuna. Amandoi te pun la munci.

    +

    Despre răbdarea în ascultatul necazurilor mirenilor Avva Vladimir Putină era un model. Sfatul lui era mereu acelasi: Plăteste pomelnic !

    +

    Cineva trantise odata o punga cu fecale pe masina lui avva Damian Teoologul, singurul monah cu automobil personal din Frasinei.
    Si se spune ca atat de suparat era incat la slujbe adesea se ruga:
    – Doamne, trazneste-l pe individul care a pus cacat pe masina mea !

    +

    Avva Ieronim sunat a fost cu disperare mare de o credincioasa:
    – Parinte sunt necajita foarte tare…
    Vadit impresionat, acesta ii raspunse:
    – Gata, maine te bag in altar, la proscomodie.

    +

    Spunea avva Paulin că așa tare fusese luptat la pustie de duhul curviei, încât și un drac dacă i s-ar fi arătat
    i-ar fi ridicat coada și…

    +

    Avva Daniil sărea CA COcoșul în vale si urca ca găina sus la mănăstire. Expert în actiuni matrimoniale, misionar devotat și CAP al câtorva familii credule prefăcuse femeia în masină de făcut plozi la comandă si prinoasele primite într-un mod de a-si arăta râvna după neagoniseală.
    Odată batranul Ilarie (monah care n-a iesit niciodata din Frasinei) l-a văzut cum binecuvânta cu drăgostenia-i caracteristică un mirean care tocmai îi dăduse o sacoșă cu bunătăți. Se apropie de el și-i zise:
    – Maica Domnului, Maica Domnului… Și ochii la traista omului…

    +

    Se spunea despre avva Ioanichie ca nu spunea nimanui secretul spovedaniei…
    Afara de primul om care-l intalnea.

    +

    Avva Nicodim cazut in noaptea mintii avea singura mangaiere sa cante incet in strana sa din spatele Bisericii stihiri ale Sf. Liturghii. Avva Ioanichie considerand ca batranul are drac si deranjeaza slujba, hotarat se duse catre el, prezenti fiind si cativa mireni, si-i trase o palma zdravana. Apoi zise catre cei de fata:
    – Asa se scoate unele soiuri de draci !

    +

    Avvei si marelui batran Neonil, adus i-a fost odata de catre un episcop, un absolvent al facultatii de teologie pentru a fi spovedit inainte de hirotonie.
    Zis-a avva Neonil:
    – Sa se spovedeasca la altcineva, nu de alta, dar maine s-ar putea sa nu mai aveti pe cine hirotoni.

    Apreciază

    • sky said, on august 16, 2016 at 8:06 pm

      @Pamvo

      Esti cumva ucenic de-a lui Damian Stanoiu? Crezi ca ajuti pe cineva cu astfel de povestiri?

      Apreciat de 1 persoană

      • Pąʍvo said, on august 16, 2016 at 8:42 pm

        Tu vrei sa traiesti intr-o lume iluzorie credul ca totul e bine si perfect ?
        Asta e realitatea, frate, iar ala de care zici era un frustrat inventiv si nu are nicio legatura cu ce se petrece acum.
        De altfel, din apoftegmele astea te poti si folosi sufleteste.

        Apreciază

    • sky said, on august 16, 2016 at 9:51 pm

      Astea nu sunt apoftegme, ci birfe, vorbe desarte. Pe cine dintre parintii cei mari sti ca s-ar folosi de birfe pentru a ajuta duhovniceste? Rufele murdare nu se spala in vazul lumii (asta, cel putin, e primul lucru invatat intr-o obste). Iarta-ma de mustrare, dar sa sti ca astfel de „apoftegme”, nu ne ajuta, nici pe cei din manastiri si nici pe mireni. In astfel de vremuri ar ajuta mult exemplele de parinti cu discernamint pentru ca deja umblam nestiind cum sa facem si cei din lume si cei din manastiri.

      Apreciază

      • Pąʍvo said, on august 17, 2016 at 7:28 pm

        Preoti cu discernamant rar mai gasesti astazi, dar sigur au preotii care deja au fost caterisiti sub motivatia ca ar fi ultrareligiosi, fundamentalisti, traditionalisti si mai nou fiindca nu si-au platit taxele la episcopii. Eu la unul dintre acestia ma spovedesc. De aceea sunt asa luminat ! 🙂

        Apreciază

  8. MB said, on august 16, 2016 at 2:34 pm

    Securitatea BOR a început să îi forțeze și pe mirenii semnatari ai scrisorii (din cei 4500) să se dezică de semnături: prin preoți de mir, care îi amenință că îi vor blestema, că nu îi mai dezleagă la spovedanie, etc. Asta e strategia lor. Vor să apară ceva de genul …..ca nu au știut ce semnează. Rușine!

    Apreciat de 2 persoane

    • alex said, on august 16, 2016 at 3:25 pm

      Apa de ploaie pe Daniel si gasca. Sunt deja osanditi de canoane, cei 4500 de oameni si restu care mai marturisesc nu fac decat sa ii anunte ce ii asteapta dincolo daca nu se pocaiesc. De un singur lucru ma simt impacat cu mine ca nu am dat nici un ban pentru catedrala unde se vor aduna toti ereticii, ca mai mult ca sigur ca o sa ii invite acolo. Asta nu inseamna ca instig la a nu face bine, din contra ajutati sarmanii, daca gasiti o biserica care tine linia Sfintilor Parinti si are nevoie de ajutor banesc dati cat mai mult, ca milostenia mult ajuta in ceruri.

      Apreciat de 1 persoană

      • el said, on august 16, 2016 at 8:24 pm

        alex

        tineti-va banii pentru PREOTII DREPT CREDINCIOSI si mirenii PRIGONITI de iudele eretice de la conducrerea bor oficiale!

        vor avea nevoie curand de intariri, si noi de ei !

        Apreciat de 2 persoane

    • Ema said, on august 16, 2016 at 5:05 pm

      Lasa ca ni-le dezleaga Bunul Dumnezeu pe toate. Cu ele ni-le mai dezleaga si pe cele avute legate inainte.

      Apreciază

    • el said, on august 16, 2016 at 6:17 pm

      MB

      ” îi amenință că îi vor blestema, că nu îi mai dezleagă la spovedanie, etc”_____ pot sa fac ce vor,
      sa urle sa ameninte pana CRAPA, sunt LIPSITI DE HAR caci ERETICI/POMENESC ERETICI …si deci NEPUTINCIOSI ! Dumnezeu NU ASCULTA blestemele/afurisirile/catreisirile/ etc ERETICILOR ! deci arunca cu palavre ca tzatza Floartza pe santz care se cearat cu vecina ei pe gaini !

      ERETICII NU mai sunt preoti sau episocpi, nu mai sunt nici macar CRESTINI ORTODOCSI ! Cine deci sa asculte balmajelile lor?

      TREBUIE LASATI SINGURI, GOLITI Bisericile lor de popor . sa spumege pana fac plici !

      si CINE e netrebnic sa mai meerga azi la slujbele lor, sa mearga la spovedanie la ei sau la OTRAVA din potirele lor? pot sa si le consume pana li se apleaca SINGURI INTRE EI, ERETCI cu ERETICI !

      GATA li se golesc Bisericile de ADERVATII Robi ai Lui Hristos,

      asa PUTINI cati sunt aceia, Hristos este cu ei si PLEACA cu ei lasanad Bisericile ERETICILOR ecumensiti GOALE de har( demulta vreme) si pline DOAR/EXCLUSIV de pleava iadului( prin plecarea DREPTILOR ) !

      Apreciat de 3 persoane

    • oarecare said, on august 16, 2016 at 7:04 pm

      Se pot duce la spovedit la preotii care nu ii pomenesc pe aceste Iude, care au tupeul sa spuna ca au aparat in Creta Ortodoxia…

      Dumnezeu ne-a aratat cum putem sa-i demascam – ne uitam la roadele lor;

      1. Au semnat in Creta fara sa le pese ca intra singuri sub Anatema Sf Parinti si se afurisesc.
      2. Repede-repede cand au ajuns acasa, nerabdatori, au si inceput campania de spalare pe creiere… de parca Sf Parinti nici nu au existat vreodata..si nici Canoanele Apostolice.. Dovedind cat de ‘pregatiti sunt si fermi pe pozitie’…ca iude evident… caci roadele lor sunt clare..pe langa Adevar… nu in Adevar.

      Au tupeu de apostati …Una zic alta fac…

      http://basilica.ro/mitropolitul-ierotheos-vlachos-despre-delegatia-patriarhiei-romane-la-sinodul-din-creta-bine-pregatiti-si-fermi-pe-pozitie/

      Le-a venit ca o manusa moartea ‘sotiei’ ex regelui Mihai , regina care nu a fost regina nicio clipa , sotie care nu a fost sotie.. au trait in curvie toata viata lor, conform Canoanelor Apostolice… Canonul 23, Ioan Ajunatorul, care spune – daca un ortodox se impreuna cu o femeie eretica, nunta sa fie fara valoare, si casatoria nelegiuita sa se desfaca; iar de vor starui in aceasta casatorie, sa se afuriseasca.

      Nu au tinut cont de canoanele bisericii ortodoxe ca niste crestini adevarati …ba chiar , mai mult, dupa aprox. 18 ani în 9 noiembrie 1966, cuplul regal ‘s-a căsătorit’ şi în rit catolic, într-o biserică din Monaco dovedind astfel cat le pasa de ortodoxie – doar campanie de marketing politic .

      Unde este ADEVARUL si FERMITATEA la BOR ?

      Uite aici mai jos , spun pe basilica

      ‘Conform protocolului stabilit de Casa Regală, vor exista șase momente solemne de rugăciune. Trei dintre acestea vor fi săvârșite de Ierarhi ai Bisericii Ortodoxe Române, anume la Castelul Peleș (9 august, ora 17:55), în Sala Tronului a Palatului Regal din Bucureşti (13 august, ora 10:00) și slujba de înmormântare din incinta Necropolei Regale a noii Catedrale Arhiepiscopale de la Curtea de Argeș (13 august, ora 15:00).

      -DE PARCA E VOIE SA-I FACI SLUJBA DE POMENIRE UNUI ERETIC CA UNUI ORTODOX ..SA-L FACI PE OM DUPA MOARTE SA ACCEPTE CE NU A VRUT NICIODATA CAT ERA IN VIATA.. SA RECUNOASCA ORTODOXIA, SA FIE PARTE DIN EA…E NORMAL ? DAR UNUI SINUCIGAS ORTODOX NU-I FACI SLUJBA PT CA A HULUIT DUHUL SFANT.. PE CAND ERETICA ‘ NU’ …A HULIT..NU ?

      ‘Pentru evitarea ceremoniilor interconfesionale confuze și a amestecării tradițiilor liturgice diferite, în acord cu hotărârea Sfântului Sinod al Bisericii Ortodoxe Române (4726/8-9 iulie 2008) privind prezența clericilor ortodocși la rugăciunea altor confesiuni creștine, s-a hotărât ca fiecare moment solemn de rugăciune să fie săvârșit în mod exclusiv într-o singură tradiție confesională liturgică.’

      – DE UNDE INTELEGEM CA SUNT TRADITII LITURGICE DIFERITE…DAR IN FOND ACELEASI .RECUNOSC CA AU LITURGHIE…NU ? PUTIN DIFERITA..DAR AU …E DIFERITA…NU SPUN CA FAC RUGACIUNI CATOLICE…CI LITURGHIE DIFERITA…ASA O CONFUZIE… PANA SE PIERDE IN TIMP SENSUL DE LITURGHIE..TOT IN DUHUL ADEVARULUI SI FERMITATII SPUS…NU ?

      ‘Prin urmare, la momentele de slujbă ortodoxă clericii catolici asistă fără nici un veșmânt liturgic și nu intervin pe durata acesteia. Același principiu este valabil și pentru clericii ortodocși care asistă, dar nu vor purta veşmânt liturgic şi nu vor participa activ la momentele de rugăciune catolice.’

      -DE UNDE INTELEGEM CA NU SE ROAGA PENTRU ERETICA SI NU ASCULTA SLUJBELE … SUNT STANE DE PIATRA, FARA AUZ, MIROS, PIPAIT, NU SUNT OAMENI…CI OBIECTE…CACI ALFEL DUPA CANOANE E DE RAU…

      Daca va intra cineva ca sa se roage cu ereticii: catolicii, protestantii, adventistii, pocaitii, tudoristii, baptistii si altii de acest fel, sau daca va mânca la praznicele lor, unul ca acela sa se afuriseasca si daca nu.se va cai sa se taie cu totul de la Biserica lui Hristos, ca unul ce a cazut din har. zice Molitfelnicul Mare de Chisinau, ed.1820, pag.501-527.

      http://basilica.ro/participarea-bisericii-ortodoxe-romane-la-funeraliile-regale-ale-reginei-ana-a-romaniei/

      Deci au aratat singuri cat sunt pe pozitii … prohodind o eretica ca pe o sfanta. Ma intreb ce urmare are in timp… cati dintre catolici vor dori sa aiba si ei slujbe ortodoxe sau sa fie ingropati in cimitirele noastre ORTODOXE ?

      Au dat drumul la salata religiosa…fiind pe pozitii si fermi !

      Exemple mai sunt dar mi se face scarba..Cata dreptate avea Sf Anatolie al Optinei . Au sosit vremurile…

      https://saccsiv.wordpress.com/2010/09/11/profetia-sfantului-anatolie-al-optinei-despre-vremea-cand-ereticii-vor-pune-mana-pe-biserica/

      Apreciază

  9. Gabriel said, on august 16, 2016 at 4:21 pm

    Eşti ORTODOX? Respingi sinodul tâlhăresc, vădesti ereziile acestuia? Spui adevărul despre Miscarea Legionară? Arăti cât de mult s-a infiltrat masoneria in ierarhia B.O.R.? Ai un blog cu adevărat anti-sistem urmărit de multi oameni? Esti un apărător al Sfintilor din temnitele comuniste? Scrii cărti despre ei? Ai organizat / participat la conferinte despre ei? Spui adevarul despre sionisti? Esti cu adevărat anti-ecumenist? Esti preot si ai intrerupt pomenirea ierarhului eretic? Sustii monahii si preotii prigoniti pentru dreptate? Iesi la proteste impotriva vaccinarii obligatorii, cipurilor, moscheii, ecumenismului si in general impotriva noii ordini mondiale? Ai cunoscut oameni care stiu multe lucruri ce n-ar trebui să fie cunoscute de majoritate? Spui ADEVARUL făra retineri? Ai refuzat să-ti vaccinezi copiii? Ai refuzat cardul de sanatate? Ai de gând sa refuzi buletinul biometric?

    Atunci ar fi bine să stii ce ne invata parintele Nicolae Grebenea… 🙂

    http://www.glasulstramosesc.ro/blog/metode_de_aparare_impotriva_iradierii/2016-08-16-141

    Apreciat de 1 persoană

    • alex said, on august 17, 2016 at 2:11 am

      Mai exista o smecherie si zic eu ca este buna de stiut in cazut unui razboi nuclear. Se ia folie de aluminiu, din aia de la supermarket si se infasoara telefonul mobil in ea de tot sa nu iasa nici o urma din el afara, dupa care incerci sa il apelezi numarul si o sa observi ca nu merge. Ce legatura are toata treaba asta cu razboiu nuclear pai m-am tot gandit eu, ce ar fi sa sap un minibuncar si sa invelesc peretii cu folie de aluminiu sau sa pun mai multe folii ca sa ma protejeze de radiatii. Varianta asta merge daca nu esti aproape de epicentru. Stiu exista o diferenta intre radiatia mobilului si cea a bombei nucleare. Parca dupa explozia nucleara scapa electroni din atomii de hidrogen care se leaga de atomii din corpul nostru modificand structura, dar cred ca aluminiu poate sa opreasca destul de bine electronii aia descarcandu-se in el. A se vedea si custile tesla cand stau aia langa bobine si curentrul se descarca in cusca si nu loveste omul fiind atras de metal. Nu sunt expert in asa ceva imi dau si eu cu parerea. 🙂

      Apreciază

  10. Arhanghelul said, on august 16, 2016 at 5:09 pm

    Apreciază

  11. ban said, on august 16, 2016 at 5:22 pm

    Apropo de bulgari, trebuie vazut daca patriarhul lor il pomeneste pe apostatul Bartolomeu de Constantinopol la slujbe, ca daca da, nu avem nici le ei ce cauta.

    Apreciat de 1 persoană

  12. Aurora said, on august 16, 2016 at 5:44 pm

    Eu m-as duce la bulgari, dar nu mai exista o biserica bulgareasca in Bucuresti. SIngura care era ,Sf. Ilie, de pe strada Doamnei a fost preluata de BOR.

    Apreciază

  13. cca70 said, on august 16, 2016 at 6:20 pm

    @ saccsiv

    cineva mi-a trimis pe mail urmatorul articol:

    http://marturieathonita.ro/mitropolitul-ierotheos-vlachos-despre-delegatia-patriarhiei-romane-la-sinodul-din-creta-bine-pregatiti-si-fermi-pe-pozitie/

    ce sa insemne asta?

    Ca delegatia romana nu e asa de cenusie cum o vedem noi? Sa fie abureala?Sa fie adevar?sa fie diversiune?
    Cate ceva din fiecare?

    poti da o explicatie…?

    Apreciat de 1 persoană

    • el said, on august 16, 2016 at 9:01 pm

      cca70

      si tu chiar crezi balaria asta?
      sa ne confirme Ieroteos Vlahos insnusi ca a zis asa ceva, si apoi DACA ar fi real, … il vom intreba in ce sens a vorbit, caci despre EREZIA si TRADAREA episcopilor romani NU mai poate incapea indoiala /discutia !

      inca un „docoment” fabricat …. made (reeducarea soft) by FALSIFICATORII ON LINE de la Cuvantul KAKODOX ! au ajuns sa le dea lecti in VICLENIE pana si TRADATORILOR de la Basilca !

      poate n.ar fi rau de adus la cunostinta parintelui Vulcanescu sa-l intrebe el PERSONAL pe PS Ieroteos Vlahos DACA a scris asa ceva si daca da, CE ANUME voia sa transmita cu aceasta!

      pana atunci da-i SKIP DEFINITIV !
      e inca o INTOXICATIE de la laudacii ERETICILOR ecumenisti !

      mai fratilor voi si azi mai stati sa va plecati urechea la „cantecele sirenelor”, cand Sf Parintii NE SPUN CLAR CE sa facem si CUM sunt intaistatorii BOR dupa FAPTELE lor?

      ce relevanta ar mai avea un text ca acesta inaintea Sf Parinti si DOGMEI INCALCATE FLAGRANT si INCAPATANAT de ERETICII acestia?

      Apreciază

      • cca70 said, on august 16, 2016 at 9:20 pm

        @el

        ” sa ne confirme Ieroteos Vlahos insnusi ca a zis asa ceva „…sa stii ca o clipa si eu m-am gandit ca s-ar putea sa-i falsifice semnatura de pe document

        Apreciază

    • el said, on august 16, 2016 at 9:03 pm

      cca70

      ia asculta AU SEMNAT ?
      sunt ERETCI !

      basta !

      restul e gargara electorala !

      Apreciază

      • mircea.v said, on august 17, 2016 at 12:18 am

        E incredibila asta cu lupta. S-au luptat da au semnat. Pai astia de au semnat sant -infinit fata de Sfintii Inchisorilor care sant +infinit. Unii din Sfintii Inchisorilor s-au luptat la propriu 23 de ani si nu au semnat, si cu ajutorul lui Dumnezeu au biruit un sistem intreg. Aia aveau toata puterea lumeasca a momentului si au pierdut batalia cu niste schelete, cu niste zdrenturosi, cu niste bolnavi, care erau in mana lor total, asupra carora aveau putere deplina. Un sfert de secol. Si tortura psihica si fizica, acasa copii si nevasta si mama si tata…
        Papagalii astia au stat la hotel, toate onorurile si bunatatile si tot confortul si cei care nu au semnat s-au intors bine merci in tarile lor, si cu capul sus in fata lui Dumnezeu. Si fara familie, neveste, copii, obligatii…

        Frate, te rog, nu ma mai obosi cu detalii, spune-mi te rog finalul. Ca m-am dus, si am venit, si ala micu, si lupta… Si la final? Pai la final un mare fas.

        Ca la fotbal. Ce ramane e rezultatul final.
        Au semnat = eretici. Restul e faptul divers.

        Si mai sant si meciuri aranjate, lupte aranjate, asa, pt spectacol, dar cu rezultatul stiut de dinainte.

        Apreciază

  14. Pąʍvo said, on august 16, 2016 at 7:42 pm

    Stam si ducem lupta cea buna aici, in Romania !
    Nici in Grecia nu ma mai duc…
    Am nadejde ca pentru rugaciunile Maicii Domnului, ale Sfintilor Parinti de Dumnezeu insuflati, dar si ale tuturor drept credinciosilor crestini IPS Teofan va fi in cele din urma un mare marturisitor al Ortodoxiei.

    Apreciază

    • el said, on august 16, 2016 at 8:34 pm

      PaMvo isihastu

      desigur ca e loc si aici e dus lupta cea buna !
      numai sa o ducem nu sa umblam pe la potirele si sub patrafirele ERETICILOR parandu-ni-se ca „ne luptam” cu erezia !

      „IPS Teofan va fi in cele din urma un mare marturisitor al Ortodoxiei”___cat despre ENORMITATEA ACESTA , nu pot sa-ti spun, desi tu esti calurag si eu mirean : VISEZI CU OCHII DESCHISI parinte!….
      ILUZII si cladicele imaginatii rozalii !

      dar daca pe tine pe odihneste iluzia treaba ta !
      pana una alta (teofan ) savu e ERETIC , si asta de cand a semnat ACTELE TRADARII de la Chambesy si pana azi ! mergand din RAU IN MAI RAU !

      poate esti tu „vazator cu duhul” … eu prefer sa judec REALITATEA prezenta si concreta actuala/trecuta!

      E ERETIC, NU PRIMESC NIMIC de la el ca de la un ERETIC !

      Apreciat de 1 persoană

      • Pąʍvo said, on august 16, 2016 at 9:14 pm

        Ai nadejde, fiule 🙂

        Apreciază

      • el said, on august 17, 2016 at 12:25 pm

        PaMvo

        ERETICUL (teofan) e ERETIC si NU se va schimba parinte, pueti sa va rugati cati vreti pentru el, INDELUNGAREA in EREZIE schimba mintea si omul !

        eu nu imi fac iluzii desarte, si in prezent VAD ca e ERETIC si NU DA NICIUN semna ca s-ar indrepa, ci VICLENESTE si mai CUMPLIT!

        acest om are NU diavol, are LEFGIUNE in el !

        dar poate va rugati sfinti voastra mai abitir ca Sf Antonie cel Mare sa-i izbaviti de diavolii din el !

        pana NU SE LEAPDA PUBLIC de EREZIILE lui E ERETIC si INDRACIT !

        Apreciază

  15. Andrei Creacico said, on august 16, 2016 at 7:49 pm

    Cum un mitropolit aşa-zis ortodox a împlinit făgăduinţa făcută lui Allah
    http://lumea-ortodoxa.ro/ecumenism-total-in-boru-mitropolitul-viktorin-am-facut-o-fagaduinta-lui-allah/

    Apreciat de 1 persoană

    • el said, on august 16, 2016 at 8:40 pm

      citez de la Andrei Creacico

      „https://www.youtube.com/watch?v=D6c1REGvX1M

      Începând cu min. 1:55

      „Eu am făcut o făgăduinţă, o promisiune lui Dumnezeu, lui Allah, că atunci când va fi deschisă această moschee, eu voi aduce în dar un covor. Atât de mult am aşteptat această zi! Şi iată astăzi vreau să împlinesc această făgăduinţă”.

      De asemenea mitropolitul Viktorin a propus ca strada pe care se află alături o biserică ortodoxă şi o moschee să fie denumită „Strada sobornicească”. Avântul de ecumenism total al mitropolitului a fost susţinut şi de înaltul muftiu al Rusiei, Talgat Tadjuddin: „Să vină [lumea] încoace, fiecare la templul său, dar Dumnezeu este unul şi este unic”

      Spre deosebire de cei care încearcă să-şi mărturisească credinţa ortodoxă fără compromisuri şi sunt afurisiţi pentru asta, promotorii eresului ecumenist nu suferă nici o sancţiune chiar şi după abateri de o extremă nemaipomenită, precum cea de mai sus.” _____ ce mai vreti de la ERETICII acestia?

      sau credeti ca aia din Ro sunt mai mici ca ratacitul asta?l

      Apreciază

  16. cosminmatiu said, on august 16, 2016 at 8:17 pm

    Apreciază

  17. Dinu said, on august 16, 2016 at 8:39 pm

    Sa ne iubim Patriarhii este ce-a mai buna dovada de credinta si de dreapta socoteala. Si cum sa-i iubim? Sa le cerem socoteala pana la ultimul cuvant sa nu-i lasam sa cada in erezie. Sa nu fim pupincuristii ca piciorus si sa-i lingem in fund cum fac unii, sa le zicem in fata ca au gresit si ca gresesc: sa nu-i lasam , sa-i iubim pana la capat. Nu avem voi sa lasam nici o oaie sa se piarda, cum o sa dam noi socoteala in fata Lui Hristos cand o sa fim intrebati ; de poruna cea mare ? :Petre ma iubesti tu pe Mine: Sa nu ne lepedam nici de credinta nici de nimeni sa nu acceptam ecumenismul sa nu acceptam greselile Arhiereilor. IPS Teofan este unul dintre cei mai iubiti pentru ca a fost mustrat in fata a fost intrebat in fata de credinciosi , asa trebuie sa fie o turma, sa ceara socoteala nu sa doarma nu sa fie lâncezii , nu sa fie biserica plina doar de babe si de neputinciosi. Sa fim demni sa avem curaj sa le cerem socoteala fratilor nu sa dormim prin bisericii. Sa avem curaj si sa indrazinim este vorba de credinta mea de credinta voastra . Cum vom implinii noi porunca de iubire stand si dormind in bisericii? Ai patriarhul eretic mustral din iubire daca-l iubesti nu o sa-l lasi sa se piarda si el si tu. Sa fim demnii. Nu este frica in Hristos. Sa terminam cu linguseala si cu pupatul in cur cu favoruri si cu tot felul de spurcaciuni.

    Apreciază

  18. Sluga netrebnica said, on august 16, 2016 at 11:42 pm

    Un comentariu de pe net:

    „Monah Teodot

    O fi zis ei multe Daniel si Teofan, dar nici nu ne intereseaza ce au zis. SEMNATURA – ACEASTA ESTE PROBA. AU SEMNAT EREZII, SUNT ERETICI. SI NU VOR S-O RETRAGA.
    Binenteles ca, pe Mitropolitul Ieroteos Vlachos l-a convins Pr.Matei Vulcanescu sa scrie aceste laude desarte la adresa ereticilor Teofan si Daniel, dupa cum l-a convins si pe IPS Serafim de Pireu sa-l laude pe Daniel inainte de Creta. Pr. Matei Vulcanescu este un preot marturisitor si chiar prigonit, dar el este influentat de Maica Fotini -Paltin si nu stie ca ea face joc dublu, fiind colaboratoarea lui Daniel si a lui Teofan in ascuns. Dar cineva ma va intreba : ai dovezi sau vorbesti din inchipuiri ?
    Dovada este prigoana la care sunt supuse maicile cu adevarat cinstite de la Paltin, care au semnat pentru intreruperea pomenirii ereticului Teofan si care au fost si sunt amenintate de Fotini cu evacuarea. Aceasta „maica” i-a spus Pr.Matei V. ca este o grupare extremista in BOR, care vrea sa loveasca cu orice pret in ierarhie si sa distruga BOR. „De aceea trebuie ca sa nu se ia oamenii dupa aceasta grupare si sa intrerupa pomenirea, ci sa astepte un sinod in toamna care va clarifica lucrurile” acesta este mesajul maicii Fotini – agenta lui Daniel.
    Dar acest sinod va fi in genul comunicatului IPS Teofan, care este un comunicat viclean si nu raspunde baremurilor pe care ar trebui sa le treaca Teofan pentru a fi socotit ortodox.
    Asadar, sa nu ne smintim de Mitropolitul Ieroteos Vlachos, pentru ca a cazut in capcana lui Fotini, de care nici P.Justin n-a putut scapa intotdeauna. Noi merge cu Dumnezeu inainte in lupta cu toate fortele impotriva sinodului de la Creta, dar si impotriva celor care au semnat acolo, neclintindu-ne de laudele desarte pe care le-am citit din partea Mitr.Ierotheos Vlachos catre cei doi eretici vicleni si nepoicaiti.
    august 16, 2016”

    Sursa: http://sinodultalharesc.tk/ce-o-mai-fi-si-politica-asta-mitropolitul-ierotheos-vlachos-il-lauda-pe-patriarhul-daniel-si-pe-mitropolitul-teofan-desi-refuzat-sa-semneze/#comment-1195

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 17, 2016 at 7:19 am

      Sluga netrebnica

      Sa analizam.

      Ce e sigur:

      – Preotul Matei Vulcanescu este activist pro cip.

      PREOTII lui ANTIHRIST – MATEI VULCANESCU zice: Sfantul PAISIE AGHIORITUL a fost INFLUENTAT de NEOPROTESTANTI sa vorbeasca despre ANTIHRIST si ACTELE CU CIP
      https://saccsiv.wordpress.com/2016/03/01/preotii-lui-antihrist-matei-vulcanescu-zice-sfantul-paisie-aghioritul-a-fost-influentat-de-neoprotestanti-sa-vorbeasca-despre-antihrist-si-actele-cu-cip-iar-calistrat-chifan-zice-la-fel-despre-pa/

      – Preotul Matei Vulcanescu este activist pro rock:

      Preotul MATEI VULCANESCU este un ANTI ECUMENIST sincer? Caci iata ce parere are despre ROCK …
      https://saccsiv.wordpress.com/2016/02/18/preotul-matei-vulcanescu-este-un-anti-ecumenist-sincer-caci-iata-ce-parere-are-despre-rock/

      – Preotul Matei Vulcanescu este activist anti legionar:

      Preotul MATEI VULCANESCU (cel pro cip): DOCTRINA LEGIONARA a fost filetista. ecumenista si rasista
      https://saccsiv.wordpress.com/2015/08/11/preotul-matei-vulcanescu-cel-pro-cip-doctrina-legionara-a-fost-filetista-ecumenista-si-rasista/

      Concluzia mea:
      N-am incredere in preotul Matei Vulcanescu.

      Ce informatii circula pe internet, in privat:
      Preotul Matei Vulcanescu se zbate sa-i convinga pe cat mai multi ca argumentele Manastirii Oituz nu sunt corecte si ca trebuiau sa astepte indicatii pretioase din Grecia, prin el.

      Parerea mea:
      Cred ca preotul Matei Vulcanescu o sa ne-o traga urat de tot.

      In rest:
      Monahul Teodot considera scrisoarea Ierarhului Ierotheos Vlachos ca fiind reala. Eu insa am dubii. Cum de au primit-o taman intrusii de la “Cuvantul Ortodox”, ca mai apoi s-o preia “Basilica” de pe … “Cuvantul Ortodox”? De ce jocul asta de glezne? Ceva pute.

      Monahul Teodot considera ca Maica Fotini l-a convins pe preotul Matei Vulcanescu, care mai departe l-a convins pe Ierarhul Ierotheos Vlachos sa scrie scrisoarea. Dar ce? Ultimii doi sunt orbi si trebuie sa-i duca maicuta de mana? Daca sunt real anti ecumenisti, cum sa poata fi influentati de o simpla maica sa laude niste ecumenisti?

      Maica Fotini zice ca a participat si ea la redactarea scrisorii celor 4 500 catre Mitropolitul Teofan. Dar nu e de acord cu intreruperea pomenirii. Ori forta acelei scrisori sta tocmai in argumentele expuse si doar in secundar in avertismentul cu intreruperea pomenirii.

      Poate maica Fotini greseste alaturandu-se celor ce-i pomenesc in continuare pe Ierarhii ecumenisti, dar de ce monahul Teodot este atat de vehement pe chestia asta, cand taman el iata ce zice:
      https://saccsiv.wordpress.com/2016/08/12/manastirea-petru-voda-asteapta-ceea-ce-nu-se-va-petrece-niciodata/comment-page-1/#comment-321137

      Indemnul meu:
      Toti cei ce am ramas anti cip si anti ecumenism sa ne straduim sa ramanem uniti, chiar daca suntem pe mai multe viteze. Apoi sa nu ne lasam atat de lesne pacaliti de tot soiul de scrisorele ba din Muntele Athos, ba din Grecia. Ca daca acum ne zapacesc de cap atat de usor, ce-o sa ne facem cand va veni marele maestru?

      Apreciat de 1 persoană

      • oarecare said, on august 17, 2016 at 10:52 am

        Ai mare dreptate! Trebuie sa stam uniti si sa ne uitam la ROADE asa cum ne-a invatat Mantuitorul . Asa ii descoperim !!! Credeti ca dracul nu are oamenii lui care se vor da mari marturisitori doar ca sa insele oamenii la un anumit moment dat, cheie, de rascruce …sa cada toti gramada.. de aceea trebuie sa ne uitam la roadele lor… sa urmarim daca nu cumva acesti marturisitori fac lucrurile pe jumatate …daca sunt si cu dracu si cu Dumnezeu… cu cipurile dar nu cu ecumenismul si asa mai departe… Lui Dumnezeu nu-i plac jumatatile de masura si ne-a spus-o clar .. Atentie mare !

        Cat despre BOR chiar daca nu semnau in Creta ( caci ma temeam de lucrarea asta serpeasca sa nu semneze dar sa faca tot ce le spun aia ) si fac lucrarea astora ecumenista tot nu trebuiau pomeniti…dar ne-a aratat ca au inceput lucrarea ecumenista. 1. Am vazut ce s-a intamplat cu inmormantarea ereticei ‘regine’ Ana care nu era ortodoxa si nici nu si-a dorit acest lucru..dar i-au facut slujbe ortodoxe, preotii nostri ortodocsi au stat alaturi de catolici la slujbe etc; stiti f bine cum au respectat libertatea de alegere a omului ca nici Dumnezeu nu o incalca..cat despre canoane, le-au calcat in picioare …2.prigonirea marturisitorilor care respecta celelalte Sinoade cu adevarat Sfinte si Mari.. Ce sa mai spun eu ? Roadele lor vorbesc mai bine ca mine..ma doare sufletul !

        Apreciază

      • oarecare said, on august 17, 2016 at 10:59 am

        Ai mare dreptate, trebuie sa ne unim si sa ne uitam la roadele lor…asa ii descoperim …1. Au venit din Creta si au inceput sa promoveze casatoriile mixte? Da…Vedeti ce s-a intamplat la inmormantarea ‘sotiei’ ex regelui Mihai. Tacerea e partasie…dar ei au facut mai mult de atat.. Nu ? Stiti toti acest lucru… Ii prigonesc pe cei care respecta celelalte Sinoade?… Da… Au inceput salata ecumenista fara rusine? Da…Prohodesc o eretica si ortodocsii si catolicii pe fata…ce mai vreti ??? Nu e clar?? Chiar daca nu semnau in Creta ( era tot o viclenie ) si faceau aceste lucruri tot nu trebuiau pomeniti… Faptele lor vorbesc…roadele…asa cum ne-a intatat Domnul nostru Iisus Hristos

        Apreciază

      • mircea.v said, on august 17, 2016 at 11:33 am

        oarecare,

        pai daca nu semnau era de o mie de ori mai nasol, ca ramanea pielea oii pe lup. Asa, prin semnatura, pielea a fost data jos, si a ramas lupul in toata splendoarea lui.

        Apreciază

      • oarecare said, on august 17, 2016 at 3:55 pm

        marcel. v

        De acest lucru imi era frica cel mai mult… era mai grav …prosteau pe mai multi… dar am o banuiala… sper sa nu se adevereasca…am senzatia ca le e frica de oameni in special lui Teofan, se vede din corpul stirii ca a fost comandata…uite ce zic ei ‘ De asemenea, observații importante a făcut Mitropolitul Moldovei, Teofan, care a vorbit având cuget bisericesc ortodox, bazat pe învățătura Bisericii’, adica dintre toti episcopii, M.Vlahos, numai pe Teofan l-a mentionat…. de ce ? pt ca avea nevoie de o scapare…. si acum pregatesc ceva de genul… noi am fost aparatorii Ortodoxiei, nici nu am semnat si nici ‘gura nu ne-a mirosit’…sa minta grosolan si pe mai departe sa spele creierele oamenilor, sa-i obisnuiasca incet-incet cu ecumenismul…dar ma gandesc totusi ca vor pierde insa timp ..si sunt presatide altii…asta e…scaparea noastra cred..ca pana la urma vor fi pe fata…ca nu mai au rabdare, trebuie sa se intample mai repede venirea antihristului…

        Apreciază

      • oarecare said, on august 17, 2016 at 4:10 pm

        Saccsiv,

        Am postat un comentariu, ca si la tine, identic, dar sinodultalharesc.tk , nu mi l-au postat… i-am intrebat ce e gresit de nu mi-l posteaza.. nu am primit niciun raspuns…ce lucrare mai e si asta??? Ce i-a deranjat???

        Uite, il mai pun la tine ca raspuns pt postul lor la http://sinodultalharesc.tk/ce-o-mai-fi-si-politica-asta-mitropolitul-ierotheos-vlachos-il-lauda-pe-patriarhul-daniel-si-pe-mitropolitul-teofan-desi-refuzat-sa-semneze/

        raspuns pt sinodultalharesc.tk

        Ce sa fie? Tupeu de apostati !

        Dumnezeu ne-a aratat cum putem sa-i demascam – ne uitam la roadele lor;

        1. Au semnat in Creta fara sa le pese ca intra singuri sub Anatema Sf Parinti si se afurisesc.
        2. Repede-repede cand au ajuns acasa, nerabdatori, au si inceput campania de spalare pe creiere… de parca Sf Parinti nici nu au existat vreodata..si nici Canoanele Apostolice.. Dovedind cat de ‘pregatiti sunt si fermi pe pozitie’…ca iude evident… caci roadele lor sunt clare..pe langa Adevar… nu in Adevar.

        Au tupeu de apostati …Una zic alta fac…

        http://basilica.ro/mitropolitul-ierotheos-vlachos-despre-delegatia-patriarhiei-romane-la-sinodul-din-creta-bine-pregatiti-si-fermi-pe-pozitie/

        Le-a venit ca o manusa moartea ‘sotiei’ ex regelui Mihai , regina care nu a fost regina nicio clipa , sotie care nu a fost sotie.. au trait in curvie toata viata lor, conform Canoanelor Apostolice… Canonul 23, Ioan Ajunatorul, care spune – daca un ortodox se impreuna cu o femeie eretica, nunta sa fie fara valoare, si casatoria nelegiuita sa se desfaca; iar de vor starui in aceasta casatorie, sa se afuriseasca.

        Nu au tinut cont de canoanele bisericii ortodoxe ca niste crestini adevarati …ba chiar , mai mult, dupa aprox. 18 ani în 9 noiembrie 1966, cuplul regal ‘s-a căsătorit’ şi în rit catolic, într-o biserică din Monaco dovedind astfel cat le pasa de ortodoxie – doar campanie de marketing politic .

        Unde este ADEVARUL si FERMITATEA la BOR ?

        Uite aici mai jos , spun pe basilica

        ‘Conform protocolului stabilit de Casa Regală, vor exista șase momente solemne de rugăciune. Trei dintre acestea vor fi săvârșite de Ierarhi ai Bisericii Ortodoxe Române, anume la Castelul Peleș (9 august, ora 17:55), în Sala Tronului a Palatului Regal din Bucureşti (13 august, ora 10:00) și slujba de înmormântare din incinta Necropolei Regale a noii Catedrale Arhiepiscopale de la Curtea de Argeș (13 august, ora 15:00).

        -DE PARCA E VOIE SA-I FACI SLUJBA DE POMENIRE UNUI ERETIC CA UNUI ORTODOX ..SA-L FACI PE OM DUPA MOARTE SA ACCEPTE CE NU A VRUT NICIODATA CAT ERA IN VIATA.. SA RECUNOASCA ORTODOXIA, SA FIE PARTE DIN EA…E NORMAL ? DAR UNUI SINUCIGAS ORTODOX NU-I FACI SLUJBA PT CA A HULUIT DUHUL SFANT.. PE CAND ERETICA ‘ NU’ …A HULIT..NU ?

        ‘Pentru evitarea ceremoniilor interconfesionale confuze și a amestecării tradițiilor liturgice diferite, în acord cu hotărârea Sfântului Sinod al Bisericii Ortodoxe Române (4726/8-9 iulie 2008) privind prezența clericilor ortodocși la rugăciunea altor confesiuni creștine, s-a hotărât ca fiecare moment solemn de rugăciune să fie săvârșit în mod exclusiv într-o singură tradiție confesională liturgică.’

        – DE UNDE INTELEGEM CA SUNT TRADITII LITURGICE DIFERITE…DAR IN FOND ACELEASI .RECUNOSC CA AU LITURGHIE…NU ? PUTIN DIFERITA..DAR AU …E DIFERITA…NU SPUN CA FAC RUGACIUNI CATOLICE…CI LITURGHIE DIFERITA…ASA O CONFUZIE… PANA SE PIERDE IN TIMP SENSUL DE LITURGHIE..TOT IN DUHUL ADEVARULUI SI FERMITATII SPUS…NU ?

        ‘Prin urmare, la momentele de slujbă ortodoxă clericii catolici asistă fără nici un veșmânt liturgic și nu intervin pe durata acesteia. Același principiu este valabil și pentru clericii ortodocși care asistă, dar nu vor purta veşmânt liturgic şi nu vor participa activ la momentele de rugăciune catolice.’

        -DE UNDE INTELEGEM CA NU SE ROAGA PENTRU ERETICA SI NU ASCULTA SLUJBELE … SUNT STANE DE PIATRA, FARA AUZ, MIROS, PIPAIT, NU SUNT OAMENI…CI OBIECTE…CACI ALFEL DUPA CANOANE E DE RAU…

        Daca va intra cineva ca sa se roage cu ereticii: catolicii, protestantii, adventistii, pocaitii, tudoristii, baptistii si altii de acest fel, sau daca va mânca la praznicele lor, unul ca acela sa se afuriseasca si daca nu.se va cai sa se taie cu totul de la Biserica lui Hristos, ca unul ce a cazut din har. zice Molitfelnicul Mare de Chisinau, ed.1820, pag.501-527.

        http://basilica.ro/participarea-bisericii-ortodoxe-romane-la-funeraliile-regale-ale-reginei-ana-a-romaniei/

        Deci au aratat singuri cat sunt pe pozitii … prohodind o eretica ca pe o sfanta. Ma intreb ce urmare are in timp… cati dintre catolici vor dori sa aiba si ei slujbe ortodoxe sau sa fie ingropati in cimitirele noastre ORTODOXE ?

        Au dat drumul la salata religiosa…fiind pe pozitii si fermi !

        Exemple mai sunt dar mi se face scarba..Cata dreptate avea Sf Anatolie al Optinei . Au sosit vremurile…

        https://saccsiv.wordpress.com/2010/09/11/profetia-sfantului-anatolie-al-optinei-despre-vremea-cand-ereticii-vor-pune-mana-pe-biserica/

        Apreciază

  19. mircea.v said, on august 17, 2016 at 12:55 am

    Cand citesti toate aberatiile astea cu „luptele”, cu „marturisire curajoasa” in toate partile, parca intri in taramul anormalului, in taramul „totul invers”

    Si ceva normal, pt a putea face doar o mica comparatie; finalul cartii „Cumplite incercari, Doamne” – Marcel Petrisor

    „Iar la sfarsitul lunii iulie a anului 1964, Craciun ii stranse in curtea magaziei pe toti detinutii din Aiud – neeliberati cu ispititoarele transporturi anterioare – si ii anunta, cu voce patetic-solemna, ca „Marea Adunare Nationala ii amnistiase sau gratiase, in pofida incapatanarii si a fanatismului unora…”
    Pe poarta inchisorii incepura apoi sa iasa, grupuri-grupuri, la anumite intervale de timp, ultimii fiind cei din Zarca si cei din camerele de psihiatrie – in fruntea acestora se aflau Anderca si Turtureanu, doi studenti declarati fanatici iresponsabili, pentru ca nimeni din conducerea inchisorii, inclusiv Craciun, nu putuse sta vreodata de vorba cu ei; refuzasera orice contact cu autoritatea penitenciara sau ministeriala, indiferent de nivelul de la care se anunta ca vine.
    Netulburati de amintirea nici celei mai mici concesii sau slabiciuni, pe aceiasi poarta pe care intrasera candva in Aiud ieseau acum, cu capul inaltat spre cer, si printul Ghyka [ortodoxul], in hlamida-i verde de mucegaiul izolarii in care fusese zvarlit; si Aurel State, sprijinit, dar nu indoit pe cele doua carje pe care le purta, marturie a marelui „salt” facut de pe acoperisul Ministerului de Interne; si staretul Papacioc, nepasator la tot ce se petrecuse in anii de detentie si la ceea ce-l astepta afara… Cu vesnicul suras pe buze, cu chipul luminat si niciodata tulburat de ceea ce se abatuse peste el, se-ndrepta spre iesire, insotit doar de cineva nevazut, care nu-si ridicase niciodata degetul de pe el…
    – Iese „sfintenia” pe poarta! – ii spuse un gardian colegului sau care se mira doar de chipu-i ciudat.
    – Chiar crezi?
    – Stiu si eu? – ii raspunse gardianul din Aiud, care nu se dumirise inca de misterul Legiunii Arhanghelului Mihail si nici al staretului Papacioc, dupa toate cele vazute si auzite.
    Mai ieseau pe aceiasi poarta si cativa dintre cei care, cu mai bine de douazeci de ani in urma, intrasera copii pe ea… Unul dintre ei il intreba sfios pe grefierul care verifica numele de pe o lista daca nu cumva pe el l-ar mai putea lasa in inchisoare.
    – De ce? – il intreba mirat grefierul. Ce? Nu ti-e bine? Ce sa mai faci aici cand esti gratiat?!
    – Sa-i ingrijesc pe cei care vor mai veni aici dupa noi – ii raspunse acesta.

    In urma tuturor ramaneau insa gardienii ingrijorati de ce vor face ei dupa plecarea atator oameni care avusesera nevoie de paza, grefieri uluiti de cele auzite, procurori dezamagiti de refuzul unor ultime ”oferte”, si penitenciarul gol ca o gura flamanda, care cine stie cand si cu ce avea sa se mai sature.
    Si inca ceva: alaturi de oras, pe o coasta, un cimitir satul peste poate de mormintele fara cruci care il umpleau pana la refuz.”

    –––––––––––––-

    Episodul cu cel care a intrebat daca mai poate ramane este deasupra umanului, te lasa mut, te nauceste, te copleseste.

    Si anormalii astia vorbesc de „lupta”, de „marturisire curajoasa”…

    Apreciat de 1 persoană

  20. Pąʍvo said, on august 17, 2016 at 10:24 am

    @sky

    Patericul – o expunere realista a vietilor parintilor din pustie, nu o prezentare a sfinteniei interpretate sau inflorite in stilul parintelui Ioanichie Balan sau al lui Gheorghe Babut.

    Pentru ca Patericul Athonit (doua volume groase) contine tot felul de asa zise ”barfe”, exemple bune, dar si smintitoare pentru gingaseii contemporani, nici la aceasta ora nu a fost tradus in intregime.
    Se povesteste printre altele acolo de un talhar care omorase cativa duhovnici pentru ca nu aveau discernamant, unii calugari s-au certat si s-au batut zeci de ani din uneltirea vrajmasului ei neavand nicio vina. Tot acolo se spune ca prin cantarile bisericesti satana a surpat multi calugari, etc, etc…

    E o vorba: Numai smintitii se smintesc. Iar acum, mai mult ca niciodata, e vremea dreptei deosebiri !

    Daca Dumnezeu randuie sa te trezeasca la realitate, e spre folosul multora pentru ca vor sti unde sa-si dea banii (nicidecum la calugari), de la cine sa ceara un sfat folositor si unde ii este cuvenit sa se roage si sa slujeasca Domnului.
    Pana atunci naivitatea, ca sa nu zic prostia, iti va starpi credinta transformand-o in credulism.
    Noi stim ca firea omului inclina spre cele rele din tineretile lui. Oricand, oricine poate cadea. Si la fel, de la oricine, pana si de la un copil poti invata multe lucruri bune…
    Fii sigur, insa, ca bucurie va fi doar cand vom expune in scris ridicarea celui cazut.

    Pana atunci, mai citeste cateva ”barfe” din Patericul Egiptean:

    +

    Se spune despre avva Macarie, că de venea la el vreun frate ca la un sfânt bătrân şi mare cu frică, nimic nu vorbea cu el. Iar de-i zicea vreunul din fraţi, defăimându-l: avvo, oare când erai cămilar şi furai săpun şi-l vindeai, nu te băteau păzitorii? De-i zicea acestea cineva, vorbea cu el bucuros orice îl întreba.

    +

    Se zicea despre un anume avva Apolló de la Sketis, că era un cioban din topor. Şi văzând o femeie însărcinată pe câmp, îndemnat de Diavol, şi-a spus: „vreau să văd cum şade pruncul în pântecele ei“. Şi a despicat-o, văzând pruncul. Atunci îndată i-a zvâcnit inima, şi a venit cu sufletul zdrobit la Sketis şi le-a povestit părinţilor ce făcuse.
    Şi i-a auzit cântând „zilele vieţii noastre sunt şaptezeci de ani, iar de vor fi în putere, optzeci de ani; iar ce este mai mult, osteneală şi durere“33(Psalm 89, 10–11.). Şi le spuse: am patruzeci de ani, şi n-am făcut nici o rugăciune; acum, dacă mai trăiesc patruzeci de ani, nu voi conteni să mă rog lui Dumnezeu ca să-mi ierte păcatele. Nu lucra nimic cu mâinile, ci se ruga mereu, zicând: ca un om am greşit, ca un Dumnezeu iartă-mă. Şi rugăciunea i s-a făcut îndeletnicire ziua şi noaptea. Era un frate care sălăşluia cu el şi l-a auzit zicând: te-am mâniat, Doamne, lasă-mă ca să mă odihnesc puţin. Şi i-a venit lui adeverire că i-a iertat Dumnezeu toate păcatele, şi pe cel cu femeia. Dar pentru prunc nu avea încredinţare. Şi i-a spus unul dintre bătrâni: te-a iertat Dumnezeu şi pentru prunc; dar te lasă în durere, că e spre binele sufletului tău.

    +

    Au venit odată peste el trei tâlhari: doi îl ţineau, şi unul îi lua lucrurile. Când i-a luat cărţile, a vrut să-i ia şi levitonul, adică haina. Atunci le spuse: ăsta lăsaţi-l. Ei nu vroiau. Atunci smucindu-şi mâinile i-a trântit pe cei doi, şi s-au speriat. Bătrânul le spuse: nu vă fie frică: împărţiţi-le în patru părţi, luaţi trei şi lăsaţi una. Şi au făcut aşa, şi ca să-şi ia partea lui, levitonul de mers la adunare.

    +

    Se spunea despre avva Sisoe, că şedea odată şi a strigat cu glas tare: O, ce ticălosie!
    Ucenicul îi zise:
    – Ce ai, părinte?
    – Caut un om cu care să vorbesc, şi nu găsesc.

    +

    Spuneau părinţii că închipuindu-se diavolul în chipul unui bătrân virtuos, a mers la o mânăstire şi bătând în poarta mânăstirii, a ieşit un copil înaintea lui ca să-l întrebe; iar diavolul văzându-l pe copil, i-a zis: dacă trăieşti tu aici, eu nu am ce face, că toată treaba mea o vei face tu şi tu le vei sluji fraţilor în locul meu.

    +

    Se spunea despre avva Pamvo, că niciodată nu i-a zâmbit faţa. Într-o zi, dorind demonii să-l facă să râdă, au legat o pană de un lemn şi o cărau, făcând gălăgie şi zicând: allí, allí! Văzându-i, avva Pamvo râse. Atunci demonii începură să dănţuiască:
    – Ha, ha! Pamvo a râs!
    – N-am râs, am luat în râs neputinţa voastră, că atâţia căraţi o pană.

    +

    I-a zis ucenicul avvei Sisoe:
    – Părinte, ai îmbătrânit, să mergem de acum aproape de lumea locuită.
    – Să mergem acolo unde nu este femeie.
    – Şi unde altundeva nu este femeie, decât în pustie?
    – Atunci du-mă în pustie.

    +

    Dumnezeului nostru slavă !

    Apreciază

    • sky said, on august 17, 2016 at 12:02 pm

      @Pamvo

      Ce scrii aici, nu sunt birfe, asta doar daca vreu tu sa le numesti asa ca sa-ti indreptatesti duhovnicia „apoftegmelor” tale.
      Crezi cum vrei, iarta-ma, dar nu vreau contraziceri. Dupa nume, am gandit ca esti din manastire, (fiind si eu din manastire), macar atit stiu: care e diferenta dintre birfe si apoftegme si cat folos aduce spalatul rufelor murdare in vazul lumii, stiid ca birfitorii din manastiri sunt de doua feluri: cei care clevetesc pe cei cu neputinte catre cei mai mari si cei care clevetesc neputintele celor slabi catre mireni, de aici si indignarea mea in privinta „apoftegmelor” tale. Iarta-ma. Domnul sa ne intelepteasca.

      Apreciază

      • Pąʍvo said, on august 17, 2016 at 1:23 pm

        Sunt cei cu neputinte care sunt smeriti si sunt cei care lucrand raul cred ca urmeaza calea Domnului, in felul acesta contribuind la decaderea duhovniceasca a bietilor oameni. Aici nu faci tu diferenta. A expune virtutea eronata a acestor inselati cu tupeu nu trebuie interpretata ca vorbire de rau. Altfel ai putea spune ca scriitorii bisericesti au pacatuit laudand faptele bune ale parintilor.
        Roaga-te mai mult, fiindca studiul nu prea intelepteste. Amin.

        Apreciază

    • el said, on august 17, 2016 at 12:06 pm

      „Se spunea despre avva Sisoe, că şedea odată şi a strigat cu glas tare: O, ce ticălosie!
      Ucenicul îi zise:
      – Ce ai, părinte?
      – Caut un om cu care să vorbesc, şi nu găsesc.”____

      sunt departe de Avva Sisoe, dar asa mi vine si mie sa URLU de DURERE vazand EREZIA si INSELAREA oamenilor ducatori EGEABA la Bisesricile ERETICILR ca NU mai poti sa vorbesti cu niciunul cu mintea intreaga, ca oricat te-ai chinui sa ii lamuresti cate ceva si inca dintre cele simple si grsolane NIMIC NU PRICEP si NIMIC NU PRIMESC din cele DREPTE !

      Sfinte Sisoe MILUIESTE-MA !

      Apreciat de 1 persoană

  21. legionarulortodox said, on august 17, 2016 at 4:42 pm

    Noul patriarh al bulgarilor e altceva….videoclipul e de demult cand bulgarii aveau alt patriarh…Pe saitul principal al Patriarhiei bulgare, scrie clar ca ei resping sinodul din Creta si spun ca singura biserica adevarata este cea ortodoxa, restul….erezii.!

    Apreciază

    • safimvigilenti said, on august 17, 2016 at 10:15 pm

      absolut corect, nici macar nu este acela patriarhul ci un episcop tradator si nevrednic, iar eu nu o sa iau de bune comentariile acelei fatuci care recita ce i se ordona, drept pozitia bisericii bulgare

      Apreciază

  22. saccsiv said, on august 17, 2016 at 5:00 pm

    el

    Daca vorbesti despre ele cu astfel de cuvinte, chiar ca degeaba insisti.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.