Saccsiv – Weblog

Video: Tratamentul cu viermi de muste

Posted in Uncategorized by saccsiv on Iulie 15, 2016

 

Tagged with: ,

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. liberlandraceblog said, on Iulie 15, 2016 at 6:05 pm

    Very interesting.

    Apreciază

  2. Adi said, on Iulie 15, 2016 at 6:39 pm

    Imi vine sa vomit. Pai si care e diferenta intre medicina moderna si.cea veche? Ca eu nu vad care e diferenta?

    Apreciază

  3. georgegr said, on Iulie 15, 2016 at 6:51 pm

    am vazut prima oara ceva asemanator in filmul „Gladiatorul” (cel cu Russell Crowe) la fostul general Maximus care, atunci cand se trezeste din inconstienta intr-o caravana de sclavi, observa ca are viermi la o rana la brat si vrea sa ii indeparteze, insa nu este lasat de un alt sclav care ii spune ca viermii ii vor curata rana

    Apreciază

  4. remus said, on Iulie 15, 2016 at 8:27 pm

    Sistemul imunitar îți poate controla comportamentul social. Ce au descoperit cercetătorii.
    http://www.descopera.ro/stiinta/15527313-sistemul-imunitar-iti-poate-controla-comportamentul-social-ce-au-descoperit-cercetatorii

    Apreciază

  5. mada said, on Iulie 16, 2016 at 3:27 am

    Tocmai am comentat pe Cuvantul ortodox despre cei de la Colectiv care mai supravietuiesc tinute probabil in viata de aparate ca niste,, cadavre ambulante”, expresie care a deranjat f mult.Am explicat intr-un alt comentariu drept la replica care nu a mai aparut de ce am spus cadavre ambulante.Ca sa fie salvate trebuie probabil transplante de organe, grefe de piele , transfuzii pe banda rulanta de sange si ca nu au voie sa fie deranjate de o musca , intrucat spitalele nu au plasa de tantari.Dar pentru o mama care naste inchinuri groaznice in spitalele din Romania pentru ca nu are bani de o epidurala sau cezariana , pentru ca sunt multe cazuri unde este musai cezariana nu intereseaza pe nimeni.Spuneam ca se vrea meditizarea stricta a cazurilor colectiv, adica tot acelora care au facut lovitura de stat intr-un club unde il slaveau pe Satana si mai ziceam ca probabil tot de la Dumnezeu ca-i mananca viermii de vii.

    Apreciază

  6. mada said, on Iulie 16, 2016 at 3:36 am

    Am comentat pe Cuvantul ortodox despre ,,cadavrele ambulante ” de la colectiv pe care le mananca viermii.Se pare ca a deranjat f mult acesta expresie pentru ca nu este crestineasca, dar am si explicat intr-un alt comentariu care nu a mai aparut ca pentru a fi salvate aceste cadavre ambulante tinute inviata artificial trebuie transplanturi sde organe, grefe de piele, transfuzii angro de sange si de la cine?Am mai spus ca probabil este tot un blestem de la Domnul , sa fie mancate de viermi intrucat in acel club il slaveau pe Satana , si in urma acestui blestemat de incendiu a rezultat o lovitura de stat care a ingropat tara de tot si tot lor li se face apologia de mari martiri.Dar cand au murit mineri arsi de vii a spus cineva ceva?Le-a filmat cineva suferintele?Sau nu se pune pentru ca sunt niste amarati.

    Apreciază

  7. Ionut said, on Iulie 17, 2016 at 1:42 pm

    Nu cunosc amanunte, am auzit si eu de tratamentul unor plagi printr-o astfel de metoda, dar am inteles ca e vorba de o anumita specie de muste.
    Daca prind o rana cu un pic de cangrena pe un organism, mustele astea pe care le stim noi mananca de viu organismul respectiv, intrucat larvele respective nu mananca doar carnea necrozata. In plus, tot umbland si hranindu-se din toate mizeriile, mustele respective sunt purtatoare de tot felul de bacterii care infecteaza si mai mult rana respectiva.
    Stiu cateva cazuri de genul asta. Cineva a gasit niste catelusi abandonati care nu aveau mai mult de o luna si n-aveau nici o rana pe ei. Cu toate astea, mustele depusesera oua in blana lor.

    Apreciază

  8. nic said, on Ianuarie 15, 2017 at 9:08 pm

    Nu există microbi patogeni. Nu există viermi care să mânânce omul de viu.

    http://pro-decizii-informate.ro/category/teoria-infectiei/

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

