SACCSIV – blog ortodox

Preotul CONSTANTIN NECULA bate campii: “Credinta se naste din respectul pentru credinta celuilalt”

Posted in Uncategorized by saccsiv on iulie 5, 2016

Cititi va rog si:

Preotul conf. dr. CONSTANTIN NECULA despre intalnirea dintre Papa Francisc si Patriarhul Kirill: MODUL IN CARE LUCREAZA DUMNEZEU / Papa Ioan Paul al II-lea e sfant / Biserica Catolica e sora apostolica

Video – Preotul CONSTANTIN NECULA despre POPORUL RUS: “betivi violatori imputiti ce au creat comunismul” … ACEST PREOT e INCULT sau UNEALTA adevaratilor creatori ai comunismului?

Pr. conf. dr. CONSTANTIN NECULA (cel cu Klaus Kenneth) la penticostalii „Ciresarii” din Beius in … Duminica Ortodoxiei

 

Tagged with:

30 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Templier said, on iulie 5, 2016 at 9:23 pm

    Off
    Ce spuneti de asta?Dupa modelul Independence Day
    https://templierblog.wordpress.com/2016/07/05/ziua-independentei-in-columbia/

    Apreciază

  2. ban said, on iulie 5, 2016 at 10:35 pm

    Titlul corect era cu ”preotul” in ghilimele, din moment ce sustine public erezii. Nu e dur deloc, cu viclenii astia trebuie atentie mare.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Apa trece, pietrele rămân. said, on iulie 5, 2016 at 11:10 pm

    Cat primește ca sa ne spele creierii? Sau dumnealui lucrează și gratuit în slujba diavolului…

    Apreciat de 1 persoană

  4. Mirela said, on iulie 5, 2016 at 11:22 pm

    Enciclica mitropolitului Ieremia al Gortinei despre sinod:
    http://marturieathonita.ro/nu-accept-ereziile-si-schismele-drept-biserici/#more-11166

    Apreciat de 1 persoană

  5. ortodoxend said, on iulie 6, 2016 at 12:16 am

    Nu imi vin in minte decat cuvintele „in vremurile din urma te vor bate cu toiagul ca sa mergi la biserica… apostata” deci Necula = ecumenist, iar TV-ul (masinaria diavolului) a inceput sa promoveze credinta „ortodoxa” care prin sinodul 8 a devenit instrumentul antihristului.

    Apreciat de 1 persoană

  6. mihai said, on iulie 6, 2016 at 8:05 am

    Da nu mai mira cu nimic acest individ, am vazut cu toti ce apucaturi are si de aici denota ce ,,pregatire teologica” are cu siguranta ca este si bagat la inaintare

    Apreciat de 1 persoană

  7. Vali said, on iulie 6, 2016 at 10:21 am

    Vrea sa fie modern, cool, foloseste un limbaj pe intelesul tinerilor ca sa-i ameteasca…. Mare pacat!!!!
    Pai eu sunt credincioasa doar daca respect credinta celorlalti? Trebuie sa respect credinta musulmanilor radicali? Si daca am curajul si nesabuinta sa afirm ca eu nu respect credinta lor? Sunt o pacatoasa? O necredncioasa? Si Stefan cel Mare care nu a respectat credinta musulmanilor?

    Apreciat de 1 persoană

  8. Paul222 said, on iulie 6, 2016 at 11:57 am

    Un scurt dialog intre Pr. Necula si un tanar: „Parinte, cum sa ne purtam cu masonii? Parintele: Cum sa va purtati mai, cu respect!” … cred ca asta spune multe.

    Apreciat de 2 persoane

    • cedry3k said, on iulie 7, 2016 at 2:00 pm

      ciudat, nu,sa tratezi un om cu respect?!… Cand ne intalnim cu un mason tre sa il scuipam in fata. Ii dam si doua directe in nas. Sfatul a fost foarte bun, de bun-simt si nu are nicio legatura cu EREZIA in discutie. Chiar si scoasa din context, afirmatia e grava.

      Apreciat de 1 persoană

  9. vreausaspun said, on iulie 6, 2016 at 3:09 pm

    Saccsiv, vreau sa spun ca SPER sa imi postezi comentariul ca si un articol si o sa vezi de ce.
    Stiu ca o sa imi iau multe acuzatii si jigniri, dar de asemenea cred cu tarie ce ceea ce urmeaza sa cititi nu e fundamental gresit, nu contrazice Credinta Ortodoxa si nu e erezie.
    In introducere, vreau sa zic ca citesc acest blog de vreo 5-6 ani de zile si fara el nu stiu ce ma faceam, nu stiu unde ma aflam in cautarea mea lumeasca si spirituala. iti multumesc din toata inima ca ai facut atata treaba cu acest blog si ca mi-ai deschis mie ochii in multe privinte .
    Sa mentionez: nu sunt pentru unitatea religiilor, nu sunt de acord cu rugaciunile in comun si cederea unor puncte din Ortodoxie, nu sunt de acord cu stalcirea Ortodoxiei asa cum este ea lasata de Mantuitorul.
    Dar…
    Sunt de acord ca omul e om si omul poate gresi, ca inainte sa judeci un om trebuie sa cercetezi putin mediul care la format, si sunt foarte de acord cu DIALOGUL! pur si simplu dialog, adica comunicare, vorba, schimb de cuvinte intre oameni. Da ! fie ei crestini, pagani s.a.m.d.
    Trebuie sa intelegem ce in prezent, acest val de globalizare este de neoprit si ne vom confrunta cu tot soiul de oameni si religii, de aceea zic ca sunt de acord cu DIALOGUL. REPET: nu amestecatura de religii!
    Mantuitorul a stat de vorba cu arabi, evrei, pagani, romani etc. noi, ca oameni pacataosi, putem face la fel, nu?
    De asemenea…
    Observ de vreo 2 ani incoace la sectiunea de comentarii niste lucruri care nu se spun tocmai „in duhul Ortodoxiei”. Apogeul a fost pentru mine, si am ramas de-a dreptul fara cuvinte, nici nu am putut sa mai gandesc vreo 2 zile, cand a avut loc incidentul de la #Colectiv.
    De ce? Iertati-ma ca acuz, dar vedeti in continuare:
    Pentru ca unii care se considera ortodocsi si cred ca au Adevarul Absolut, cred ca mai au si dreptul a judeca omul ! Au dreptul de a judeca pe budist, crestin, erectic, femeie, rocker, gras, copil, mulatru, englez, francez etc.
    Cine a spus ca daca suntem ortodocsi ne si mantuim? Cine a dat dreptul sa judece?
    Nu a zis Mantuitorul ca cine e fara de pacat sa arunce primul cu piatra?
    La fel si aici: daca un preot, ierarh, FRATE DE PE SCARA BLOCULUI greseste, trebuie sa il judecam si sa il calomniem? NUUU ! suntem datori sa ne rugam pentru el, sa ii aratam unde a gresit, si daca nu se intoarce e fix problema lui. problema e ca noi sa nu cadem din credinta noastra, nu? noi trebuie sa ne rugam tot timpul pentru oameni, pentru lume si sa ii iubim.(da stiu, cand e atac la credinta e cu totul alta problema si nu vreau sa ma lungesc).
    Mai sunt atatia preoti care sunt acuzati pe acest blog, incat ma gandesc uneori ca nicaieri nu e bine in lumea asta. Toti oamenii sunt naspa si rai intrucat parca e iadul pe pamant – as zice ca noi, romanii, stam foarte bine in comparatie cu altii. Atunci mai bine acuzi decat sa incerci sa faci ceva? si lucrul cel mai la indemana e viata noastra personala. Punct, Si fara scuze.

    Sper ca m-am facut inteles, dar acest extremism ca noi suntem ortodocsi, ca detinem Adevarul (da, il detinem, dar nu trebuie sa ne mandrim dracesc cu asta si sa ii trimiti, de exemplu, pe hindusi in iad, caci nu stim noi ce ganduri are Dumnezeu cu fiecare) e daunator si de aici ni se trage. Probabil de aceea exista in Romania atatea campanii impotriva Bisericii. Probabil ca acest pacat al mandriei are consecintele sale.

    Vreau sa mi se dovedeasca ca ceea ce am scris mai sus este gresit,
    Vreau sa mi se spuna pt ca sa ma pot indrepta, astept cu mare drag.
    Imi pot pune si un mail la dispozitie, chiar si o intalnire sa am cu un om care poate sa ma convinga DACA am gresit.
    (probabil o sa fiu acuzat de oameni de aici deoarcece cred ca pr. Arsenie e sfant si atunci sunt damnat pe vecie in iad – nu vreau discutia asta sa se duca in acel subiect, DOAR in ceea ce am scris mai sus, va rog eu mult mult)
    Va multumesc pentru timpul acordat!
    Doamne ajuta!!

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on iulie 6, 2016 at 3:49 pm

      vreausaspun

      Zici:

      Sper ca m-am facut inteles, dar acest extremism ca noi suntem ortodocsi, ca detinem Adevarul (da, il detinem, dar nu trebuie sa ne mandrim dracesc cu asta si sa ii trimiti, de exemplu, pe hindusi in iad, caci nu stim noi ce ganduri are Dumnezeu cu fiecare) e daunator si de aici ni se trage.

      Te-ai facut extrem de bine inteles. Esti un ratacit.

      Apreciat de 2 persoane

      • vreausaspun said, on iulie 6, 2016 at 4:20 pm

        ceea ce am vrut sa zic e ca noi avem „unealta” de mantuire, dar nu stim sigur daca o sa ne mantuim fiecare din noi. fiecare sa isi vada de viata sa.
        altii abia isi vad de viata lor si se baga in viata altora,
        la asta m-am referit…

        Apreciat de 1 persoană

      • Mirela said, on iulie 6, 2016 at 5:56 pm

        vreausaspun

        Dacă vreun comentator de pe aici afirmă că hinduşii nu se mântuiesc nu o zice din mândrie şi nu o zice din mintea lui, ci din revelaţia divină.
        Tu ce înţelegi din cuvintele Mântuitorului Iisus Hristos: „Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine”? Ştii cuvintele Lui: „Cei ce vor crede şi se vor boteza se vor mântui, iar cei ce nu vor crede se vor osândi”?
        De cuvintele Sf. Ciprian: „În afara Bisericii nu există mântuire” ai auzit?
        Zici că citeşti acest blog de vreo 6 ani, dar se pare că citeşti pe sărite şi înţelegi ce vrei tu, nu ce zice Hristos.

        Apreciat de 1 persoană

      • el said, on iulie 6, 2016 at 6:26 pm

        saccsiv

        pana cand mai tolerezi scarnavia asta @vreausaKAKAT pe aici frate?
        nu ti-a dat destule prilejuri sa vezi ca vine aici doar ca sa-si raspandeasca OTRAVA mieros? sau il crezi naiv?
        naivii nu fac pe „invatatorii” si nu insista ca perversiunea asta.
        te rog sa-i dai SKIP ca si asa misuna destui inselatori pe cacastoarea Internet, are unde sa-si pescuiasca niznanii…
        dare el ANUME vine sa POLUEZE AICI cu vorba lui mieroas-otravita! sa nu ramana loc NESPURCAT de balegatorii astia

        Apreciat de 1 persoană

      • Mirela said, on iulie 6, 2016 at 7:08 pm

        vreausaspun

        Din Noul Testament:
        „Dumnezeii neamurilor sunt demoni”.
        „Nu puteţi să slujiţi şi lui Dumnezeu şi lui mamona”.

        Ce înţelegi de aici? Că hinduşii se închină adevăratului Dumnezeu? Iar dacă nu, cine îl slujeşte pe diavol se mântuieşte? Aşa ai înţeles tu dreapta credinţă?
        Vezi că o condiţie a mântuirii este dreapta credinţă, iar tu nu dreaptă credinţă arăţi pe aici!

        Apreciat de 1 persoană

      • vreausaspun said, on iulie 6, 2016 at 8:00 pm

        @ mirela Ceea ce am vrut sa punctez e ca noi sa ne vedem de Ortodoxia noastra si sa ii lasam pe catolici hindusi budisti in treaba lor, ca stie Dumnezeu ce va face cu ei !
        NU NOI, care facem mofturi la un post si plangem ca cineva ne-a injurat. Sa fim seriosi.
        Ce treaba am eu cu un hindus? Eu sunt dator sa imi traiesc ortodoxia si sa ii arat lui daca el imi cere sa ii arat ortodoxia. Nu trebuie sa oblig pe nime, si mai ales sa il consider inferior fiindca s-a nascut in alta religie.
        LA FEL cum fiecare dintre noi ne puteam naste intr o alta epoca, loc, religie. Atunci nu cred ca ne-am fi simtit tare frumos sa fi zis cineva catre noi lucruri atat de nasoale, nu crezi?

        @el
        te rog nu te mai obosi sa imi scrii fiindca nu poti purta un dialog. tot ce vad de la tine sunt jigniri si injuraturi.
        si imi asum cu semnatura.

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on iulie 6, 2016 at 9:46 pm

        vreausaspun

        Esti un sarpe al iadului. Nu mai posta pe acest blog.

        Apreciază

      • ortodoxend said, on iulie 6, 2016 at 11:05 pm

        „vreausaspun”, lasa nu mai spune.
        ceea ce spui tu pare frumos in cuvinte, un mod de a actiona corect din punct de vedere politic. pe logica ta, homosexualii trebuie lasati in pace. modul tau de gandire se bazeaza pe un cod moral creat de om, un mod de a gandi inteles gresit din Scriptura si indreptat impotriva ortodoxiei. e adevarat ca noi crestinii ortodocsi suntem buni si duhul ortodoxiei nu instiga la ura, cearta, ci la pace, dialog. dar totul are o limita, bunatatea noastra merge pana la punctul in care trebuie sa ne aparam dreapta credinta. cand vine vorba de oameni, vorbim cu ei pana cand aflam ca sunt eretici si nu acceptam petrecerea impreuna cu acestia. le aratam calea corecta, daca vor sa o urmeze bine, daca nu, noi ne departam de intovarasirea lor. la fel se poate spune si despre intovarasirea credinciosilor cu pacatosii din aceiasi credinta, cu acestia noi nu discutam (cu desfranatii, cu betivii, cu impatimitii). ne rugam pentru ei, si pentru eretici si pentru bolnavii de pacate, dar stim ca orice dialog sau intovarasire este periculoasa pentru ca firea umana e slaba si poti aluneca usor in aceiasi ratacire.

        mai mult, ortodocsii preiau modele de vietuire din vietile sfintilor. toti sfintii au refuzat dialogul cu ereticii, singutul contact dintre ei si eretici fiind acela de a le demonstra acestora calea corecta, dar au fost excluse alta forme de contact. noi vrem sa fim mai mult cu Dumnezeu decat cu oamenii, fie ei de-ai nostri, mai ales cu eretici nici nu se poate sta de vorba. la fel cum fuge Duhul Sfant de pacat la fel fug si ortodocsii de crestini neortodocsi sau credinciosi ai altor religii. stam de vorba cu drag cu toti atunci cand vor sa asculte si sa se converteasca la ortodoxie, altfel fugim de ei precul satana de rugaciune. nu ca ne-ar fi frica de ei, dar asa ne-au invatat sfintii nostri.

        duhul ereticilor este inselator. atat de inselator incat te imbie cu dulceata si aluneci repede in lupta impotriva Duhului Sfant. dracii care au gandit ereziile combina 99% adevar cu 1% minciuna intr-o combinatie atat de nociva ca nu stii cand ai cazut din dreapta credinta. cand accepti dialogul cu ereticul este ca si cum accepti dialog cu demonul. dar cu demonul nu se sta de vorba, ci se arde cu rugaciunea, se alunga. la fel si cu ereticul, se alunga. Sfantul Paisie Aghioratul a refuzat sa stea de vorba cu multi pacatosi, vrajitori, eretici, fiindca ii vedea incapatanati in credinta lor si vedea ca nu va iesi nimic bun din dialog. cu ceilalti eretici decat incerca sa ii convinga sa vina la credinta, dar nu ii primea ca sa dialogheze ca niste frati, sau ca oameni cel putin, pentru ca stia ca nu are rost sa piarda timp cu cineva eretic care nu vrea sa se mantuiasca. un dialog de convietuire, de respect, de apropiere al ortodocsilor fata de eretici, pentru apropierea acestora fata de credinta adevarata nu isi are rostul, ar fi o incercare cu mult efort si cu multa deschidere prin care insasi ortodoxia se va vatama. nu asa au lucrat sfintii si nu asa lucreaza Duhul Sfant. se merge mai degraba pe propovaduire, pe semanarea semintelor de credinta, care sa prinda radacini in inimile binevoitoare, care asculta cu inima deschisa glasul constiintei si accepta Duhul Sfant prin voie libera, nu constrans de dialog si comportament fratesc.

        pe noi Sfintii ne-au invatat sa fim buni cu cei buni (cu ortodocsii) si rai cu cei rai (cu ereticii si cu duhurile necurate). Mila si dialogul nu se arata celor rai. Aceasta si Dumnezeu ne-o spune „stati deoparte de aluatul lor”. asa ca nu ne vom lasa pacaliti de aceasta imbiere spre bunatate, chiar daca sinodul 8 ataca pe acesta directie, incercand sa-i extermine pe ortodocsi prin deschiderea lor fata de bunatate.

        Apreciat de 1 persoană

      • Mirela said, on iulie 6, 2016 at 11:55 pm

        vreausaspun
        1. Ceri argumente, dar când le primeşti le ignori. Asta nu denotă bună-credinţă. Iar când vrei să punctezi, punctează fără să susţii erezii, dacă te pretinzi ortodox!
        2. Zici: “noi sa ne vedem de Ortodoxia noastra si sa ii lasam pe catolici hindusi budisti in treaba lor, ca stie Dumnezeu ce va face cu ei !”
        Nu cred că marea noastră grijă e să-i scoatem pe cei numiţi de tine din treaba lor, ci problema noastră este că unii (inclusiv iude “ortodoxe”) vor să ne bage pe gât ideea că aceştia sunt fraţii noştri de credinţă şi că dacă ţinem ortodoxia după Sfinţii Părinţi suntem deplasaţi, talibani, tâmpiţi şi neiubitori de aproapele. Oare nu pricepi sau te faci că nu pricepi?
        Ce să le răspundem ecumeniştilor care vor să ne aducă la Potir cu ereticii? Da, fraţilor dragi, primim????
        De ce ortodoxie îţi vezi tu, când vii cu învăţături şi idei contrare revelaţiei divine?
        3. Mai zici: “Nu trebuie sa oblig pe nime, si mai ales sa il consider inferior fiindca s-a nascut in alta religie.”
        Te-a pus cineva să obligi pe altul? Dacă zicem despre un eretic că e în iad înseamnă că îl considerăm inferior? Din ce punct de vedere? Dacă eu cred că Origen, cu toată genialitatea lui, şi-a agonisit iadul, îl consider inferior?
        Păcat că nu pricepi sau păcat că te faci că nu pricepi diferenţele!
        Faptul că noi, ortodocşii, ne manifestăm în destule cu nevrednicie, cu slăbiciuni şi cu neputinţe nu înseamnă că şi credinţa noastră e ca noi. Iar dacă nu ne mântuim, suntem nişte ticăloşi şi proşti, căci nu am fost capabili să valorificăm URIAŞA ŞANSĂ, CEL MAI MARE DAR AL LUI DUMNEZEU, acela de a ne fi născut într-o ţară ortodoxă, într-un pământ binecuvântat apărat cu sânge de strămoşi vrednici.
        4. Mai zici: “LA FEL cum fiecare dintre noi ne puteam naste intr o alta epoca, loc, religie. Atunci nu cred ca ne-am fi simtit tare frumos sa fi zis cineva catre noi lucruri atat de nasoale, nu crezi?”
        Pentru tine ce contează, să te simţi bine o clipă sau o veşnicie? Dacă eşti otrăvit, nu iei un antidot pe motiv că e amar şi nu-ţi place? Ce să facem, să-i mângâiem pe creştet pe homosexuali, ca nu cumva să le stricăm tihna vorbindu-le de Sodoma şi de soarta ei? Serios? Asta ai învăţat tu de la Hristos şi de la Sfinţii Părinţi? Sau ce surse are “ortodoxia” ta?

        Apreciat de 1 persoană

      • vreausaspun said, on iulie 7, 2016 at 12:39 am

        @saccsiv
        E ultimul comentariu.
        Promit.
        Am incercat doar sa port un dialog, sa mi se arate unde gresesc, nu sa fiu condamnat si jignit.
        Nu cred ca ceea ce am scris mai sus ataca credinta.

        Numai bine!

        Apreciat de 1 persoană

    • Vali said, on iulie 6, 2016 at 6:09 pm

      Si francezii au fost si sunt toleranti si uite ce au acum, numai haos. Oamenii sunt ca o turma de oi proaste, eu sunt o oaie proasta si stiu ca am nevoie de un fir calauzitor ca sa nu-mi pierd valorile morale, sa nu ma pierd…. Doar religia ne poate ajuta si calauzi si daca liderii religiosi gresesc….? Ce fac oile proaste si nestiutoare? Nu risca sa o ia razna? Pe ce mai putem conta? Cred ca la un moment dat trebuie sa faci o alegere, ori esti cu Dumnezeu ori….

      Apreciază

    • el said, on iulie 6, 2016 at 6:28 pm

      vreausaKAKAT!

      „Vreau sa mi se dovedeasca ca ceea ce am scris mai sus este gresit,
      Vreau sa mi se spuna pt ca sa ma pot indrepta, astept cu mare drag.”_____MARS la APOSTAII pe care ii sustii ca ei te-au invatat destule PERVERSIUNE VICLEANA !

      HAI SICTIR din partea mea (si ASUM cu semnatura) !

      Apreciat de 1 persoană

    • mihai said, on iulie 6, 2016 at 6:54 pm

      Frumos teau mai instruit/scolit cei de pe r.i.c, si vezi ai grija ca se dau cadouri misto pe la adventisti sau la penticostali, ai grija ca nu sti ce pierzi

      Apreciat de 1 persoană

      • mihai said, on iulie 6, 2016 at 8:42 pm

        El frate asta a fost scolit pe r.i.c se vede clar ca este cu misiune pe aici pe linga r.i.c mai are mentori precum necula, joanta, dj tanasescu si mai mult ca sigur ca zabaucul are statui cu budha, krishna, si alte nenorociri de genul si iar mai mult ca sigur face matanii la fiecare in parte

        Apreciază

    • mihai said, on iulie 6, 2016 at 8:46 pm

      Da si ft bine a facut fratele saccsiv ca tea postat comentariul ca sa stim cu cine avem deaface

      Apreciat de 1 persoană

    • Alina said, on august 19, 2016 at 11:41 pm

      Am citit comentariul tău şi nu numai că nu il damnez, ba din contră il apreciez.

      De ce? Pentru că e scris cu sinceritate aşa cum ştim şi cum putem noi, credincioşii simpli, să ne exprimăm. Şi eu cred cu tărie că nu trebuie judecaţi oamenii. Dar ce te faci dacă din lipsă de judecare te laşi pe mâna unui om care te duce la pierzare? Uneori e bine să vezi şi adevărul aşa cum e el. Sigur că la un moment dat nu mai ştii care e adevărul printre atâta relativitate.

      Dar uite ce am descoperit de curând in cartea Părintelui Serafim Rose „Despre Nihilism”: tocmai că nu există „adevăruri relative”, asta e o altă formă a minciunii, a credinţei în nimic… Adevărul e numai unul şi acela e absolut. Aşa şi cu afirmaţiile pe care le exprimă unul sau altul: fie sunt în duhul adevărului, al dreptei credinţe, fie sunt minciuni mascate.

      Apreciază

  10. Aurora said, on iulie 6, 2016 at 11:29 pm

    @ vreausaspun nu mai spune nimic pt. ca spui prostii. Degeaba stai de atatia ani pe saccsiv. N-ai invatat nimic. Lasa-ne si du-teeee !

    Apreciază

  11. oxana25 said, on iulie 7, 2016 at 4:45 pm

    @vreausaspun
    „Nimeni nu poate sluji la doi stapani” ! Lumea geme de rataciti care se arunca bezmetici cand la o poarta, cand la alta! Poarta spre Dumnezeu este Domnul nostru Iisus Hristos, Sfanta Biserica Ortodoxa si o inima complet deschisa in cautarea si cultivarea vointei Lui Dumnezeu cu privire la viata noastra pamanteasca! Daca faci asta, nu exista timp pentru Budha, Krishna sau Papa Pius! Ori esti in ortodoxie – ori in afara ei!

    Apreciază

  12. […] Preotul CONSTANTIN NECULA bate campii: “Credinta se naste din respectul pentru credinta celuilalt… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.