SACCSIV – blog ortodox

Text fundamental. PROMOVAREA TRANSGENDER (al treilea gen) = CRIMA IMPOTRIVA COPIILOR. Concluzia COLEGIULUI PEDIATRILOR AMERICANI. Castrarea chimica, mutilarea genitala si bolile mintale au scapat de sub control …

Posted in Uncategorized by saccsiv on iunie 22, 2016

In tarile ortodoxe activistii politicului corect zbiara ca toate alea impotriva “indoctrinarii” crestine a copiilor in scoli si oripilati acuza ca informatiile despre existenta dracilor si a iadului dauneaza grav mentalului elevilor.

Cu totul altceva distruge insa efectiv mintea dar si fizicul celor aflati la varsta pubertatii si a adolescentei.

Iata ce putem citi la The transgender programming of children is child abuse, warns the American College of Pediatricians… chemical castration, genital mutilation and mental illness run amok… de pe Natural News:

Transgenderism

„Programarea “transgender” a copiilor este un abuz, avertizeaza Colegiul American al medicilor pediatri…castrarea chimica,mutilarea genitala si bolile mintale scapa de sub control

Asa se face ca tipul asta intra intr-o clinica de obstretica si ginecologie (OB/GYN) si cere un control ginecologic.Doctorul care era o doamna ii arunca o scurta privire si ii spune “Asta nu se poate.Sunteti barbat.” Barbatul, totusi, se considera femeie si apostrofeaza doctorul ca este un bigot. “Consider ca sunt o femeie” spune el. “Si cer sa fiu tratata ca o femeie sau in caz contrar imi voi chema avocatul pentru drepturi civile chiar acum.”
Doctorul, care nu dorea sa fie considerat ca fiind cu “ochelari de cal” sau “bigot”, incepe sa ii dea un fals consult ginecologic intretinandu-i propriile sale idei delirante despre biologia corpului si fara indoiala ca astfel i-a agravat legatura dintre starea lui mentala cu ideea acceptarii realitatii corpului sau.

Aceasta este realitatea care a ajuns in America zilelor noastre ideología “transgender” si a subiectivismului biologic… o revendicare corect política la care toti accepta sa ia parte la tulburarile mentale a unei minoritati care sufera de o forma de detasare psihologica de realitatile lor biologice.
Asemenea ideologii sunt total opuse in raport cu cunoasterea actuala asupra biologiei si realitatii fizice si din nefericire aceasta tulburare mentala este acum promovata copiilor ca parte a unei agende politice demente de a face pe plac celor mai alienate elemente din spectrul politic.
Acest plan cere acum scolilor de stat sa fie TRANSFORMATE in fabrici de indoctrinare “transgender” a copiilor care sa produca o generatie confuza si cu tendinte suicidale ce este supusa mutilarilor fizice si chimice a unei societati civile bolnave care incurajeaza renegarea identitatii biologice proprii. Aceasta intreaga agenda politica, acum pusa in aplicare pe copiii Americii de catre niste piromani motivati din punct de vedere cultural politic nu este nimic altceva decat O CRIMA IMPOTRIVA COPIILOR.

Stiinta este categorica: Biologia genului este o realitate fizica care nu face obiectul interpretarii subiective

“Sexualitatea umana este o caracteristica obiectiva biologica binara”, explica Colegiul American al medicilor pediatri. ”Colegiul American al medicilor pediatri face apel la cadrele didactice si la legislatori sa refuze toate politicile care conditioneaza copii sa accepte ca un lucru normal o viata de personificare chimica si chirurgicala a sexului opus. Faptele si nu ideologiile determina realitatea.”
Cand domnul presedinte Obama a ordonat tuturor scolilor din America sa normalizeze confuzia de gen la copii, el a agravat confuzia in mintile copiilor care inca sunt in stadiul de invatare a propriilor lor identitati de gen biologice. “Convingerea unei persoane ca el sau ea este ceva ce nu sunt este in cel mai bun caz un semn al unei gandiri confuze.” explica colegiul. “Cand un baiat natural altminteri sanatos din pct. de vedere biologic se considera o fata sau o fata altminteri sanatoasa se considera baiat, o problema psihologica obiectiva exista care tine de minte si nu de corp si ar trebui tratata ca atare. Acesti copii sufera de o disforie de gen.”

Desi gandirea liberala poate sa pretinda ca transsexualismul este “al treilea gen”, acesta este un basm, o minciuna. Nu exista un al treilea gen. Si faptul ca un barbat se considera o femeie nu face ca persoana respectiva sa fie femeie. Prin urmare, “subiectivismul biologic” este o gandire deliranta. Dar este un delir care este sistematic aplicat agresiv asupra populatiei prin tactici de rusinare si ostracizare publica ale corectitudinii politice.
In mod alarmant de altfel, aceasta agenda transgender motivata din pct. de vedere politic a invadat la propriu scolile noastre, unde copiii vulnerabili vor fi cu usurinta pacaliti in capcana lumii confuze si abuzive a castrarilor chimice si a operatiilor chirurgicale in timp ce sunt aplaudati de obedientii conformisti pentru “curajul” de a si renega existenta si identitatea lor biologica.
Si asa traim astazi intr-o natiune unde parintii care isi abuzeaza copiii care trebuiesc inchisi la azilurile de nebuni isi transforma copiii intr-un ghiveci de confuzie legata de gen care in mod probabil vor avea nevoie in final de tratament psihiatric. Astfel se perpetueaza acest ciclu in timp ce puterile politice de la Washington incurajeaza acest ciclu a bolilor mentale, a mutilarii copiilor si a suferintelor lor care sunt impinsi spre transsexualism din simplul motiv ca face pe plac apucaturilor politice perverse ale unor adulti bolnavi mintal.

Promovarea transgender este un abuz al copiilor sustine Colegiul American al medicilor pediatri

Declaratia lor:
“Conditionarea copiilor sa creada ca o viata intreaga de interventii chirurgicale si chimice a sexului opus este normala si sanatoasa este un abuz asupra copilului. Promovarea acestor discrepante de gen ca fiind normale prin educatia publica si politicile juridice vor deruta copiii si parintii, care se vor indrepta la un consult la aceste “clinicile de gen” unde li se vor administra medicamente ce le va bloca pubertatea. Acest lucru la randu-i va asigura clar ca acestia vor alege o viata plina de hormoni cancerigeni transsexuali si cu siguranta vor considera ca fiind necesare mutilarile chirurgicale ale corpurilor lor de altfel sanatoase cand vor ajunge tineri adulti.”
Tineti minte faptul ca incurajarea copiilor sa urmeze ideologiile transgender va conduce inexorabil la CASTRAREA CHIMICA si mutilarea genitala prin operatii chirurgicale.

Confuzia de gen poate uneori sa apara la copii dar intotdeauna toti in cele din urma ies din aceasta confuzie si accepta identitatea lor biologica cu care s-au nascut. In conformitate cu DSM-V, Manualul de diagnostic si statistic al bolilor mintale, nu mai putin de 98% dintre baietii cu confuzii legate de gen si 88% dintre fetele cu confuzii legate de gen vor accepta in final genul lor biologic dupa trecerea lor naturala prin pubertate.” citeaza Colegiul American al medicilor pediatri.
Dar cand societatea menajeaza acesti copii confuzi si ii incurajeaza sa isi schimbe genul prin castrare chimica si mutilare chirurgicala ii va priva de oportunitatea de a explora,invata si trece peste confuzia lor initiala legata de gen. Sa declari ca un copil este un „transgender” care are nevoie de operatie este O CRIMA IMPOTRIVA COPIILOR.
„Niciodata nu a fost mai clar din pct. de vedere stiintific ca adolescentii si copiii nu sunt capabili sa ia decizii informate si responsabile in privinta unor schimbari medicale permanente,ireversibile si schimbatoare de viata. Din aceasta ratiune, Colegiul isi mentine opinia oficiala ca este abuziv sa promovezi o astfel de ideologie, in primul rand pentru sanatatea copiilor cu disforie de gen si in al doilea rand pentru toti ceilalti colegi ai lor care nu sunt confuzi, multi care isi vor pune la indoiala propria lor identitate sexuala si vor infrunta incalcari al dreptului la siguranta si intimitate corporala.

Este timpul sa stopam programarea transsexuala a copiilor din societatea noastra!

Transsexualismul, citeaza Colegiul, este un abuz asupra copilului si o boala mintala. Propria sa ideologie este in contradictie clara cu realitatea fizica si biologica unde cromozomii determina genul biologic si aproape toti copiii ajung in cele din urma sa invete sa accepte realitatea corpurilor lor fizice chiar daca pe moment sunt confuzi si derutati.
Programarea transgender a copiilor este o agenda motivata politic pentru a cauza o accelerare a confuziei de gen si a identitatilor de gen distorsionate in randul populatiei. Cauza se afla la societatea bolnava mintal in mod fundamental unde realitatea este acum manevrata prin sabloane politice si denigrarea prin intermediul mediei sociale decat prin realitatea biológica sau chiar lumea reala a naturii care ne inconjoara.
Cand vine vorba de biologia fizica, raspunsul este categoric: SEXUL ESTE BINAR. Esti nascut cu o biologie de gen masculin sau cu o biologie de gen feminin. Foarte rare sunt cazurile cand este vorba de hermafrodit ca forma genetica, dar aceasta nu reprezinta al treilea gen. Este o tulburare genetica sau de formare.
Mama Natura intentioneaza ca toti oamenii sa se nasca fie barbati fie femei. Este de la sine inteles in codul genetic, biochimia si reproducerea speciei. Sa inveti un copil ca el sau ea traiesti in contradictie cu biologia in care s-au nascut este o VIOLARE A NATURII SI O FORMA DE ABUZ MENTAL INDREPTATA IMPOTRIVA ACELOR COPII

Copii au nevoie sa fie in legatura cu corpurile lor, sa invete sa accepte si sa onoreze “echipamentul” cu care s-au nascut. Sa inveti un copil ca este separat de sinele biologic inseamna sa inviti si sa incurajezi rusinea fugitiva, ridiculizarea din partea semenilor si o boala mentala incurcata in acel copil, care este doar una dintre ratiunile de ce rata sinuciderilor este in mod alarmant de ridicata in randul acelora care urmeaza un stil de viata TRANSGENDER.

Multumim, Obama, nu numai pentru ca ai facut praf intreaga noastra economie nationala, sistemul nostru judiciar, activitatea politieneasca comunitara, política noastra externa si controlul vamal. Acum in plus iti bati joc si de sanatatea mintala a copiilor nostri! Ai mai planuit si alte distrugeri inainte sa parasesti functia? „

   Comentariu saccsiv:

Conform DEX:

DISFORÍE s. f. (Med.) Tulburare a dispoziției (3) manifestată printr-o stare (penibilă) de tristețe și frică, însoțită uneori de iritabilitate extremă și de agresivitate. – Din fr. dysphorie.

Evident, Mama Natura nu intentioneaza nimic, caci Mama Natura nu exista. In rest e corect, toti oamenii se nasc fie barbati fie femei.

Obama n-a facut nimic de capul sau. E o simpla marioneta. Unul dintre baroasele aflate in mana papusarilor si cu care acestia distrug normalul unei societati umane milenare, pentru edificarea unei anormale NOI ORDINI MONDIALE. Papusari, manati de la spate de draci, ce au un singur gand: STRICAREA CREATIEI.

Intelegem acum si mai bine motivul pentru care cei ce vor scoaterea religiei din scoli, simultan actioneaza pentru ore de educatie sexuala, adevarate punti spre mintea elevilor prin care navaleste promovarea desfraului total, a avortului si a acestei extrem de distructive doctrine a celui de al treilea gen.

Cititi va rog si:

Articol neasteptat de curajos in EVZ: Povestea Băiatului transformat în Fetiță, care a redevenit Bărbat și s-a sinucis

 

68 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cristian said, on iunie 22, 2016 at 11:08 am

    http://www.activenews.ro/stiri-mass-media/Masonii-au-mereu-usa-deschisa-la-TVR.-Televiziunea-Nationala-difuzeaza-Gala-Premiilor-Marii-Loji-Nationale-din-Romania-134337

    spicuim:

    ––
    În cadrul festivității organizate la Ateneul Român vor fi acordate 7 premii pentru excelența în mai multe domenii.

    *În acest timp, guvernul României vrea să acorde un ajutor de câteva zeci de milioane de euro de la buget celor de la TVR pentru a mai stinge din datorii.*

    Apreciază

  2. Vali said, on iunie 22, 2016 at 12:25 pm

    Chiar si motanul meu poate darama teoria celui de al treilea gen.
    (Sa ma scuzati pt detaliile medicale, dar nu stiu cum altfel sa explic…)
    Cand am adoptat motanul, era déjà castrat, dar se comporta ca un adevarat motan.
    Dupa cativa ani, s-a imbolnavit (litiaza urinara) si in urma esecului tratamentului medical, a trebuit operat, i s-a creat un « vagin » ca sa poata urina. Deci a devenit « femela/pisica »
    A continuat sa faca litiaza si enormi calculi urinari, era mereu bolnav. Acum 2 ani, mi s-a propus eutanasia sau o noua operatie. I s-a creat artificial o gaurica pe burtica (unde era buricul) si de atunci totul e OK.
    Acum NU mai are nici un organ sexual, fizic/biologic nu mai are nici un atribut masculin sau feminin.
    Cand avea un « vagin « (deci era « fetita » ? :)) ) a stat la noi o pisicuta pt cateva zile, pe care motanul meu a fugarit-o non-stop, ca un adevarat motan !
    Dupa a 2a operatie a facut la fel, cum prinde o pisica, ….., el continua sa se simta si sa se poarte ca un adevarat Motan.
    Cred ca el se incadreaza la cel de-al 3lea gen, cel putin in aparenta, pt ca nu mai are organe sexuale dar cu toate astea, el continua sa fie un Motan ! Asta pt ca nu l-am dus la psiholog care sa-l zapaceasca cu teoria transgender :)))
    Dar totusi are si el o slabiciune…. Iubeste la nebunie catelul vecinului, se joaca mereu impreuna. Daca ar fi om, déjà ar fi fost catalogat, diagnosticat, innebunit de cap, ar fi ajuns poate la… nebunie ? dar asa, noroc ca e un biet motan, el nu-si pune intrebari de ce sex este, pur si simplu se bucura ca traieste, ca e sanatos, alerga dupa pisicute si ii place sa se joace cu un catel.
    Poate ca unii copii sau adulti au perioade dificile din diverse motive… Daca nebunii astia cu teoriile lor absurde i-ar lasa in pace, ar face exact ca motanul meu, dupa perioada dificila, ar continua sa traiasca normal

    Apreciat de 1 persoană

    • el said, on iunie 22, 2016 at 4:24 pm

      Vali

      iiiiiii….. ce poveste cumplita , ma doare inima pentru motanelul tau sarmanelul nevinovat.
      Cate a avut de suferit din cauza tampitilor de oameni care MUSAI recomanda castrarea desi e stiut ca are efecte rele la motani, macar ca poate nu toti sufera la fel de mult sau de repede.
      Am ei eu un motanel dar nu e castrat. 🙂

      Salutari, viata lunga si multa sananate lui Motanel ! 🙂

      Apreciază

      • Vali said, on iunie 22, 2016 at 10:38 pm

        el
        Multumesc 🙂 acum e bine. Sanatate si viata lunga motanelului tau fericit si sanatos 🙂

        Apreciază

    • Gabriel M. said, on iunie 22, 2016 at 9:49 pm

      Am luat si eu la copii un motanel cam de 2 luni. trebuie musai sa il vaccinez? Am inteles ca la vaccinare il cipuieste . Ma gandeam sa ii fac doar deparazitare cu o pastila din aia si atat .. fara vaccin. E vreun pericol pt copii daca nu il mai vaccinez?

      Apreciază

      • el said, on iunie 22, 2016 at 10:37 pm

        GabrielM.

        NU sa NU il vaccinezi NICIODATA( motanul meu e nevaccinat si a fost mereu sanatos fata de bolile pretinse de vaccin!), nu are nevoie,
        dar sa ii dai regulat pastile impotriva viermilor/sa-l deparazitezi caci se pot transmite la om/copii.
        Dupa ce l-ai deparazitat si daca il tii EXCLUSIV in casa( te sfatuiesc sa pui plasa la balcon ca sa poata sta fara fara sa fuga/cada) trebuie deparazitat ( de exemplu cu comprimate Milbemax , functie de greutateaa motanului) MAXIM de 2 ori pe an !
        Sa-ti traiasca motanelul si sa fie bucurosi copii! 🙂 Bine ai venit in „club” eu iti spun ca MARE BUCURIE am a de la motanul meu.

        Duhovnicul meu recomanda parintilor de copii ca in loc de jucarii/papusi stupide/jucarii tampite de plus sa IA UN ANIMAL VIU pisoi sau catel caci va avea mpac foarte folositor fata de copil, il obliga sa fie responsabil si sa priceapa din experienta FRUMUSETEA Creatiei Lui Dumnezeu si DATORIA sa fata de ea !

        Athonitii TOTI au pisici ! Si le iubesc !

        Apreciază

      • Vali said, on iunie 22, 2016 at 11:09 pm

        Gabriel M.
        Neaparat sa-l deparazitezi, ca sa-l protejezi pe montanel dar si pe voi, mai ales pe copii.
        Cat e mic, se fac 2 deparazitari pe an. Apoi 1 data pe an
        Vaccinele nu sunt obligatorii cata vreme nu este in contact cu alte pisici care sa ii transmita boli, asa spune veterinarul meu.

        Apreciază

      • Riko said, on iunie 23, 2016 at 12:39 am

        Gabriel M. Daca era caine, era musai sa-l vaccinezi, la pisici…, daca il ti in casa, nu ar strica un vaccin, fara cip, daca altfel nu vrea nici un veterinar, atunci da-i doar pastila. La bunici, nimeni nu da nimic la pisici si se joaca copii cu ele toata ziua, sa nu mai zic ca mananca tot ce misca, si toate au toxoplasmoza, dar toxoplasmoza la om, in cazuri severe se manifesta ca o raceala, si trece, iar in rest ii face pe oameni mai curajosi. Pe soricei, toxoplasmoza ii face sa mearga la bataie cu pisica, evident cine castiga :))
        Dar mai bine sa fi sigur ca nu are paraziti intestinali, eu iti recomand vaccinul, este si anti paraziti externi gen purici, capuse…

        Apreciază

      • Gabriel M. said, on iunie 23, 2016 at 9:20 am

        Am inteles. Azi ma duc sa iau pastila de deparazitare. E a patra pisica pe care o am. Am tot avut motanei inca din studentie. Dar am fost nevoit sa scap de ei pe perioada sarcinilor sotiei. Pe ceilalti i-am vaccinat dar pe asta nu. Sunt scarbit de faza ca o sa ii bage cipul ala in ureche.
        Oricum acum trebuie sa scap de papagali subtil . Aia mica a mea sta cu tom in brate de dimineata pana seara. O sa pun o poza daca am timp.

        Frumoase a creat Dumnezeu toate fapturile. Mare este Dumnezeu. Daca te uiti in jur si vezi natura pasarile animalele iti vine sa plangi de frumusetea lor. Dar daca iti arunci ochii pe oameni care ” in cinste fiind s-au asemanat dobitoacelor” te rusinezi si te intristezi.

        Apreciază

      • Gabriel M. said, on iunie 23, 2016 at 9:59 am

        Apreciază

      • el said, on iunie 23, 2016 at 10:09 am

        Riko

        vorbesti prostii, vaccinul NU e antiparaziti( viermi sau purici/paduchi) ci a unor bli virale( cu virusi) …si NU E NEVOIE DELOC de el, ca si la oameni vaccinarea la animale e o inselatorie si un mijloc de a scoate bani pe seama fraierilor, de a supramedicaliza INUTIL si animalele.
        In pus pisicile fac TUMORI la locul de injectie al vaccinelor, MALIGNE, atat de „utile” sunt vaccKAKAcinele) ! asa ca NU e recomandat ba DIMPOTRIVA de evitat !

        si chiar daca pisica are toxoplasmoza NU e pericol pentru femeia insarcinata daca nu sta bot ib bot cu animalul in primele luni si nu ii curata tavita cu nisip in acele prime luni, asa ca NU TREBUIE DATE pisicile din casa pe motiv de ingrijorari FALSE, in tarile vestice NIMENI nu da pisica din casa pe motiv de sarcina la femeie ! e si asta o gogorita a ipohondrilor alimentati de doctr imecili si IGNORANTI aceeasi care le si OTRAVESC plozii apoi cu vaccinuri, si la tara au trait femeile mii de ani cu pisici in curte/casa si au adus pe lume copii, numai „sensibiloasele ” astea semidocte au „ingrijorari” si „spaime”…. omul modern un degenerat !

        pisicile NU au nevoie de cip, doar cainii, asa ca nu e problema, doar daca vrei sa calatoresti cu ele in eu/america, atunci dupa legislatia modrena m(ue) din 2011 sau 2012 parca trebuie identificate cu cip MUSAI si vaccinate dupa o schema anume…dar doar daca calatoreste in afara tarii cu pisoiul ( pisoii ft mici nu pot calatori ca nu sunt vaccinati si vaccinele la ei se indica dupa o anumita varsta, nu ma intereseaza care ca eu si asa le consdier INUTILE si chiar PERICULOASE si pt o pisica mare, d´apoi pt un pui mic de cateva sute de grame !)

        pt caini au introdus obligatia sa fie cipati si inregistrati in registre locale, pentru control, (ba chiar trebuie si SILIT castrati chiar daca nu vin in contact cu alti caini afara) , lucru dracesc, asa vor face si cu oamenii….

        GabrielM

        sa faci deparazitare CORECT , NU cu o pastila si atat, apoi daca tii pisoiul strict in casa sa-l deparazitezi cu o pastila pe an cum spune si @Vali ! De la purici pot sa ia viremi intestilai pisicile ca se transmit ouale prin muscatura de purice, asa ca trebuie sa fii atent sa nu aibe purici.
        O pisica nu e mare osteneala sa tii in casa si aduce multa bucurie ca e animal inteligent .
        Motanul meu e deparazitat odata pe an ( cand l.am gasit pe strada jigarit pui mic l-a deparazitat veterinarul cu 3 doze de vermifug si l-a curatat si in urechi in cateva randuri pana s-a curatat de tot, cu ceva solutie uleioasa ca avea niste cruste mici maronii care sunt tot paraziti „raia urcehilor” care TREBUIE tratati ca altfel sufera animalul pana la surzire, rod urechea interna,etc, Odata scapat de raia aia din urechi NU a mai avut niciodata !)
        Nu e nici un pericol pt voi/copii daca nu il vaccinezi, ca boliele alea NU se transmit la om, sunt boli SPECIFICE pisicii ( cele pe care PRETIND MINCINOS vaccinele ca le combat!) asa ca nu risti nimic. Dar parazitii unii din viremii) psoiluli se pot transmite la om, de unde necesitatea vermifugarii sistematice, dar nici aici sa NU asculti de veterinarii verosi care vor sa vanda medicamente si iti recomanda sa intoxici psoiul prea des, gen de 3-4 ori pe an ca e nu numai INUTIL dar si toxic pentru pisoi, antiparazitarele alea sunt hepatotoxice.

        Pe copii sa-i inveti sa aibe grija de pisoi, sa.i dea sa manace, sa il ingrijeasca si sa-l respecte ( sa nu-l chinuiasca sau sileasca nonstop sa se joace cu ei ca are si animalul nevoile lui de liniste care TREBUIE respectate si pe care copii mici le incalca de obicei) asa ii vei responsabiliza pe copii ( se vor simti si ei responsabili de viata cuiva, sa.l ocroteasca/ingrijeasca ca voi parintii lor fata de copii) , si ii vei invata PRACTIC RESPECTUL fata de tot ce e viu.

        Vali

        Amin! multumim frumos.

        Apreciază

      • Gabriel M. said, on iunie 23, 2016 at 10:56 am

        el

        Il tin in apartament dar il mai scot si la gradina afara uneori. Am un teren in afara orasului unde mai fac gradinarit si mai scot familia la aer inclusiv motanul. Ce riscuri apar la capitolul parazitare?

        Apreciază

      • el said, on iunie 23, 2016 at 12:50 pm

        GabrielM

        iiiiiii….. e foaaaarte frumusel motanel cel mic ! Sa-ti traiasca ani multi, sa fie sanatos si bucuros la voi ! 🙂

        il salutam si noi eu si Iliutza !

        as vrea si eu pt motanelul meu un tovaras mic de joaca care sa arate asa, numai ca tot am retineri intai ca n-am timp sa-i supraveghez cu acomodarea macar la inceput, si apoi ….motanul meu e de felul lui ft gelos, face crize de gelozie de cate ori vin acasa dupa ce am mangaiat vreun pisoi pe strada/vecini ( ma miroase, mianuna, ma cearta,, nu vrea sa manance, e intr-o alerta continua si tot cauta o vreme prin casa sa gaseasca instrusul, ma musca, se freaca de hainele mele, e spectacol sa-l vezi in actiune atunci …fiara salbatica exclusivista… 🙂 )

        ps: sa NU accepti ciparea pisicii ca NU e legala, (se cipeaza DOAR daca treci granita cu el). Asa ca sa intrebi/supraveghezi atent de fiecare data cand ajungi acolo veterinarul ce face la fiecare manevra ca sa nu te trezesti cu surprize de la unii mai smecheri,cipul se injecteaza sub piele la gat, SA NU ACCEPTI , nu te pot obliga, ca nu e lege impusa ca la caini.

        Apreciază

      • Riko said, on iunie 23, 2016 at 2:16 pm

        @el
        Eu stau la casa si am 4 caini si 7 pisici :)). La 2 caini am carnet de sanatate (find mai mari) si au facute 2 vaccinuri, de atunci cand erau mici, nu mai stiu pt ce. Dar nu au cip niciunul.
        Cu un caine am avut probleme cu capuse, si i-am facut un vaccin anti paraziti si a scapat de capuse, iar alta data cu ceva viermisori, si -iam facut acelasi vaccin si a scapat de viermi.
        Iar la pisici, sau imbolnavit o data toate de ceva boala ca raia si au inceput să napârleasca, le cadeau smocuri de par, crede-am ca o sa moara toate, asa ca le-am vaccinat (nu eu, veterinarul) cu trei vaccinuri impartit la toate, si dupa o saptamana au inceput sa-si revina.
        In rest am avut probleme cu puricii in fiecare vara, asa ca le-am pus doar picaturi pe ceafa, doar o data pe an. Stand la casa, mai dau tarcoale vulpile la gaini si aduc purici cu gramada.
        Dupa parerea mea, vaccinurile antiparaziti sunt eficiente, daca nu au nici un parazit, atunci nu are rost sa le dai, adica daca nu au ceva in blana, sau viemisori, diaree.
        el, eu am 2 motani 😀 se mai cearta ei din cand in cand, dar dorm unul peste altul.

        Apreciază

      • Vali said, on iunie 23, 2016 at 6:01 pm

        @ Saccsiv te rog sa ne ierti ca vorbim de pisici pe un subiect atat de serios !!! Imi fac mea culpa.
        Mai dau un singur raspuns si apoi ma opresc, promit !

        @Gabriel M.
        Ce riscuri daca nu-l deparazitezi ? oooooo multe !
        Parazitii = traiesc hranindu-se cu, corpul pe care-l paraziteaza. Unii isi iau nutrimente direct din intestinul « gazda ». Altii se « lipesc » de mucoasa intestinala si aspira sange si celule. Un tip de viermi « Dirofilaria » se hranesc cu plasma sanguina din inima cainilor sau pisicilor. Se pot gasi viermi sau larve in intestin, in inima, in vasele sanguine, in plamani….
        Simptomele care apar uneori
        – iritatie digestiva
        – voma, diaree, tuse
        – slabiciune generala cauzata de carentele create de viermi si paraziti
        – burta umflata, se vede mai ales cand sunt pui mici
        – pierderea in greutate
        – modificarea apetitului (ori mananca prea mult, ori deloc)
        – pielea fragila, blanita cu aspect tern, fara stralucire
        – probleme in coagularea sangelui
        – uneori se freaca cu fundul de pamant
        – uneori viermii sunt vizibili in …. cutia de toaleta
        – scaderea imunitatii
        Bolile transmise la om, se numesc zoonoza (zoonoses in franceza, nu stiu in romana, imi pare rau). Sunt viermi, paraziti care pot fi transmisi omului. Sunt la fel de periculosi si pt om
        S-ar parea ca cei mai periculosi sunt cei din familia teniilor, se numesc Echinococcus Granulosus si Echinococcus Multilocualris (imi pare rau dar nu stiu sa traduc !)

        Aici vermifugul se da la veterinar. Sunt si la liber prin farmacii, diverse alte marci, dar veterinarul meu zice sa luam doar Milbemax ca si @el 🙂 cica celelalte n-ar fi eficiente…. Nu stiu… noi luam doar Milbemax de 8 ani si suntem OK 🙂
        Cantitatea si tipul de vermifug este stabilita in functie de varsta, greutate, boli

        Vermifugul poate fi in forma de comprimate, sau PIPETA.
        Pipeta arata ca o seringa mica si este de unica folosinta.

        Cred ca despre asta vorbeste @Riko 🙂

        Varianta in pipeta este folosita cand este necesara o actiune anti-purici si anti-capuse, pe langa deparazitarea obisnuita. Sunt mai multe tipuri de pipete, in functie de ce tipuri de paraziti are animalul.
        Avantajul produsului in pipeta este ca produsul, medicamentul este depus pe piele (de fapt sub-cutanat), la ceafa (ca animalul sa nu se poata linge !) si se raspandeste pe toata blanita. Nu trebuie sa faca baie cateva zile dupa ce i s-a administrat pipeta
        Se poate face o deparazitatre si prin injectie, dar cica e mai rar, pt ca e DOAR pt viermi plati si dirofilariose (nu stiu cum sa traduc).

        Ar fi bina sa eviti sa cumperi un vermifug de la un magazin de animale, internet, sau mai stiu eu de unde…. Astea sunt doar repulsive ineficace, uneori toxice. Protejandu-ti motanul, va protejati si pe voi si mai ales copiii.
        Toti, sau aproape toti pisoii au viermi, sunt transmisi de mama prin placenta si lapte.

        @el a explicat foarte bine totul, ce si cum !!!! nu repet 🙂 Are noroc Iliuta cu el :))

        As putea vorbi ORE despre cata bucurie imi aduce Mimo (copilu’ i-a pus numele asta 🙂 ), am o suta si o mie de aneccdote cu el ! Si intradevar, un animalut invata copiii sa fie responsabili, milosi, le da un exemplu bun (ia uite Mimo cum mananca singur si e mai mic ca tine, nu incerci si tu sa mananci singur ? ia uite Mimo cum se duce la toaleta, nu incerci si tu ? etc etc) si cel mai important, un animalut e cel mai bun prieten al lor si partener de joaca. Intr-o vreme, Mimo era confidentul copilului, aveau secrete multe 🙂 poate mai este si acum, dar nu ascult pe la usi sa vad ce fac ei 🙂

        Sa traiti sanatosi si fericiti cu totii !

        Apreciază

      • el said, on iunie 23, 2016 at 10:15 pm

        Riko

        ok, acum am inteles ca tu confunzi vaccinul cu vermifugul/antiparazitarul.
        vaccinele au alt principu si „combat”(asa PRETIND) boli provocate de virusi NU de paraziti. Asadar tu zici vaccin la vermifug/antiparazitar, de aici vine neintelegerea, de la problema de terminologie.

        MA BUCUR ca ai atatea sufletele pe langa casa, e MARE bucurie sa aibe omul vietuitoare in preajma lui, daca as avea timp si o casa sigura fara vecini uratori de animale as tine as eu mai multe animale, ma bucur ca ai grija de ele si le iubesti. Eu pot sa-ti spun ca fara motan era alta viata, de cand am motanul am alta viata mai bogata si mai frumoasa, cu mai mult har si bucurie.
        „Ai noroc” ca se inteleg motanii tai, al meu e crescut singurel de mic( sta singur acasa in cea mai mare parte de timp cu programul meu), ma stie doar pe mine si RARELE persoane care mai vin pe la noi si probabil asa crede el ca trebuie sa fie el seful si stapanul absolut,
        daca animalele cresc in mediul lor cu alte vietuitoare+ frati/surori probabil ca intergreaza altfel lumea.
        eu sunt vinovat ca motanul meu e asa exclusivist ca nu i.am oferit o alta viata, mai aproape de cea normala, asa ca s-a dezvoltat si el in felul in care a putut,… cred ca ii plac mai mult femeile 🙂 … e ft prietenos cu o colega care vine rar pe la mine si desi nu se arata cand am vizite, cand vine ea apare musai si interactioneaza cu ea, „o place” cred, cand vin acasa singur dupa ce am condus-o se holbeaza peste tot sa vada daca nu vine si ea…. e tare amuzant, (cum nu prea vin femei pe la mine)… asa ca am dedus ca ii plac femeile mai mult ca barbatii, cu amicii/colegii mei nu se arata deloc amical si nici interesat de prezenta/interactia cu ei, ba pe unii ii evita chiar, iar pe unul odata „l-a si blagoslovit” cu ceva pipi, direct, fara jena… 🙂

        tare mi-ar place sa accepte Iliutza pe alt motanel mic ( am ajuns sa ma suspectez ca vreau motanelul cel mic si pt mine … nu doar pentru Iliutza ca tovaras de joaca 🙂 ), asa avea si eu 2 „baieti” si as sta mai linisit ca sunt amandoi si-si tin de urat unul altuia, nu Iliutza singurel…

        Apreciază

      • Gabriel M. said, on iunie 23, 2016 at 11:06 pm

        Merci mult de sfaturi. Iertati-ma ca am deviat de la subiectul principal. Doamne ajuta.

        Apreciază

  3. Alin Stefan said, on iunie 22, 2016 at 12:28 pm

    off topic: Am nevoie de o recomandare de un medic ginecolog bun din Bucuresti pentu sotia mea. Preferabil sa fie femeie.
    Nu e o gluma, e un lucru foarte serios.

    Apreciază

    • Nicoleta said, on iunie 22, 2016 at 2:58 pm

      Vorbeste cu parintele tau duhovnic. De multe ori dansii stiu mai multe decat noi si te va indruma. La fel iti spun, nu este o gluma. Daca doctorita respectiva este si credincioasa, cu atat mai bine. Cred ca ai inteles ce am vrut sa iti spun. Dumnezeu sa va lumineze (pe tine si sotia) sa alegeti o doctorita buna. Doamne ajuta!

      Apreciază

    • robert252 said, on iunie 22, 2016 at 3:08 pm

      Corina Grigoriu: Spitalul Universitar sau Regina Maria.

      Apreciază

    • Raluca said, on iunie 22, 2016 at 8:55 pm

      Medic ginecolog foarte bun:
      Dr. Raluca Ioan, Spitalul Polizu, București, tel. 0744421553
      P.S. Foarte frumos că vă interesează sănătatea soției dumneavoastră.

      Apreciază

      • Nicoleta said, on iunie 23, 2016 at 9:08 am

        Multumesc doamna Doctor. Nici ca se putea mai bine. 🙂 Avem si Paraclis in curtea Spitalului.
        Ati vazut fratilor, cum lucreaza Dumnezeu?

        Apreciază

      • Raluca said, on iunie 23, 2016 at 11:55 pm

        A nu se înțelege că eu sunt dna doctor … Mi-a fost recomandată de o călugăriță. Nu știu dacă este o credincioasă practicantă, dar e o doctoriță foarte bună.

        Apreciază

    • Alin Stefan said, on iunie 23, 2016 at 6:32 pm

      Multumesc mult pentru raspunsuri. O sa tin cont de recomandarile dumneavoastra. Bineinteles ca ne intereseaza un medic cu anumite valori, altfel nu intrebam aici.
      Daca cineva vrea sa imi faca o recomandare, o poate face si pe mail: alin18_tgv@yahoo.com.
      Doamne ajuta!

      Apreciază

  4. STOP RFID said, on iunie 22, 2016 at 12:45 pm

    Nu sunt de acord cu ce zice parintele despre cardul de sanatate, precum ca numai ala biometric e rau. Urmariti de la minutul 2:01:50.

    saccsiv

    Vasile ce parere ai?

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on iunie 22, 2016 at 1:48 pm

      STOP RFID

      Nici eu nu sunt de acord cu ce zice parintele.

      Asta dovedeste cat de perversi pot fi papusarii sistemului si cat de naivi luptatorii anti sistem ce se complica fara rost.

      Parintele nu e pro cip dar atata s-a apucat sa studieze la microscop o frunza, pana a ajuns sa nu mai stie de unde pana unde e padurea. Pai cu atat mai periculos este acest card de sanatate fara amprenta digitala, scanarea irisului, etc. Caci ii face pe cei ca parintele sa zica ca e de bine. Parintele uita insa sau nu stie ca Romania are deja aprobata o lege extrem de clara: cetatenii vor avea buletin biometric si card de sanatate intr-un singur document. Cand o vor implementa nu stim, insa sigur o vor face. De ce n-au iesit de la inceput cu binomul? Pentru ca trebuiau sa iasa intai cu jumatatea “nevinovata” a sa. Doar asfel populatia accepta mai apoi si intregul mai dur. E faza cu broasca la fiert. E atat de simplu …

      Apreciat de 2 persoane

      • Nicoleta said, on iunie 22, 2016 at 3:08 pm

        Apropo saccsiv – multumesc pentru povestea cu broasca.

        Apreciază

      • STOP RFID said, on iunie 22, 2016 at 9:32 pm

        saccsiv

        Eu sunt surprins, mai ales ca parintele a facut studii ample despre biometrie, dar asta cu smart nu o stie. Problema e dosarul electronic ce se afla in spatele cardului, IDENTITATEA ELECTRONICA, iar cardul de sanatate e act de identitate. Biometria face parte din faza mai avansata, in care intra URMARIREA PERMANENTA si identitate biometrica.

        Apreciat de 1 persoană

    • mircea.v said, on iunie 22, 2016 at 2:59 pm

      Pai asa si cardul bancar, daca nu e biometric inseamna ca e bun, dupa parinte. Dar toate sant pasi.

      Apreciat de 1 persoană

    • anonim said, on iunie 22, 2016 at 4:38 pm

      Pr Valica aloo…tin sa va reamintesc ca o fata a murit deja,in chinuri, refuzand cardul de nesanatate 666.,,IULIA NEAGU…3 Duhovnici i au zis sa nu ia cardul satanic.
      si dvs spuneti ca e bun.contraziceti ce spun Marii Duhovnici ai neamului romanesc si cei Athoniti,,,uitati va la gesturi..cum explica…vai.rusine!

      Apreciază

    • Aurora said, on iunie 22, 2016 at 8:12 pm

      Stop RFID, iti multumim ca ne-ai deschis ochii ! Inca un luptator a cazut in mrejele sistemului ! Pai dupa el, hai sa ne luam toti carduri de toate felurile, caci nu sunt o problema ! Doamne, ai mila de noi !

      Apreciază

  5. energein7 said, on iunie 22, 2016 at 12:48 pm

    Reblogged this on energein7's Blog and commented:
    Anticristii vor sa refaca social toate practicile sociale eliminate fizic de Hristos!

    Apreciază

  6. Paul222 said, on iunie 22, 2016 at 1:22 pm

    Rusia vrea sa foloseasca teleportarea si sa implanteze cipuri in creier pana in 2035. Proiectul prezentat lui Vladimir Putin http://stirileprotv.ro/stiri/stirileprotv-special/rusia-vrea-sa-foloseasca-teleportarea-si-sa-implanteze-cipuri-in-creier-pana-in-2035-proiectul-prezentat-lui-vladimir-putin.html

    Apreciază

    • el said, on iunie 22, 2016 at 4:26 pm

      au si ei nebunii lor, dracul nu doarme nicaieri, dar la ortodocsi chiar isi da MULTA silinta…

      Apreciază

  7. verdes said, on iunie 22, 2016 at 3:44 pm

    Nici nu va imaginati nivelul tehnologic pervers la care s-a ajuns! Ex „invizibilitatea umana” si a obiectelor in frecventa luminii vizibile, exista si e folosita (inclusiv aici, in Romania!) Microciparea are ca scop si captarea undelor cerebrale ale unei persoane, tehnologia de descifrare a „gandurilor” de la distanta in clar si in detaliu exista, inca odata, si aici in Romania! Doar o atentionare pentru a va lua masuri necesare!

    Apreciază

  8. OrtodoxTM said, on iunie 22, 2016 at 4:27 pm

    Ce mai e de zis? 😦

    Apreciază

    • pcmouse said, on iunie 22, 2016 at 6:38 pm

      asa.nu

      Apreciază

    • mihai said, on iunie 22, 2016 at 7:55 pm

      Inseamna ca este in ograda lui teodosie harsova apartinan de jud constanta

      Apreciază

    • rozalia said, on iunie 23, 2016 at 12:32 am

      Sa ne fereasca Dumnezeu de asa ceva. Adica e vorba de traditii, dansuri populare si-atunci e justificata mascarada cu dansul. Rade dracul de nu mai poate! Cine o fi preot acolo? Iar despre parintii dansatorilor, probabbil ca doar pentru a-si filma copiii au ajuns in biserica. Se vede, se simte ca sint de pe alta planeta. Rusine.

      Apreciază

    • Riko said, on iunie 23, 2016 at 12:48 am

      Sala de concerte, muzeu, expozitie si alte evenimente culturale, Bifat.

      Apreciază

    • Nicoleta said, on iunie 23, 2016 at 9:29 am

      Am eu de zis, OrtodoxTM. Nu inteleg cum de mirositi voma celor de la a1. Stiti foarte bine ca acolo este un cazan mare cu smoala iadului. Iar voi ce faceti? In loc sa va departati cat mai repede de cazan, va duceti si il mirositi. Ba mai luati si la pachet. Cei care fac lucrurile astea nu sunt ortodocsi. Si de ar fi adevarat (eu refuz sa cred), ca ortodox nu il arati cu degetul pe cel care a gresit, nu strigi dupa el in piata publica, ci te duci si ii spui cu discretie ca a gresit. Iar de nu asculta de tine, mai iei cativa frati cu tine si stati din nou de vorba preotii de acolo. Si daca nici de voi nu asculta, mergeti la episcopi. Sunt atatea cai de rezolvare a unor astfel de situatii, fara sa aruncati cu piatra. „CRESTINILOR”!

      Apreciază

      • pcmouse said, on iunie 23, 2016 at 8:53 pm

        multumesc pt.mustrare.imi cer iertare

        Apreciază

  9. marian said, on iunie 22, 2016 at 4:50 pm

    Imi cer iertare ca revin cu tema obsesiva a razboiului mondial 3.
    Daca saptamana trecuta s a vorbit despre confruntarea dintre două avioane ruseşti suhoi 34 şi două avioane americane f 18 din care rusii au ieşit învingători fără a fi omorât pe americani de data aceasta aflam aceea ca Iordania ar fi inchis granita cu Siria si nu din considerente umanitare sau de alta natura asemanatoare, ci, pentru a permite atacarea siriei de către trupe americane staţionat în iordania împreună cu soldaţi din arabia saudită qatar etc. Iată traducere aproximativă a unui text identificat astăzi pe un site de ştiri neconfirmate:
    Într-o dezvoltare foarte gravă, guvernul Iordaniei a declarat intreaga frontiera sa cu Siria pentru a fi o „zonă de operațiuni militare” și un număr mare de trupe iordaniene și americane se îndreaptă spre granița. Acesta este cel mai clar semn că încă o decizie a fost făcută de către Statele Unite pentru a acționa împotriva guvernului președintelui sirian, Bashar Assad, să-l răstoarne prin forță.

    De-a lungul week-end, Rusia a fost informat cu privire la decizia SUA și Rusia, a declarat în mod explicit că Statele Unite „Siria este un aliat al Rusiei. Rusia va apăra Siria. Orice entitate care atacă Siria vor fi angajate și distruse de forțele rusești.”

    Au fost trase liniile de luptă:

    Statele Unite și aliații săi Iordania, Arabia Saudită, Qatar și alții, intenționează să răstoarne guvernul sirian, prin forță, și;

    Rusia spune ca oricine încearcă va fi atacat și distrus.

    Ne îndreptăm direct într-un conflict militar direct cu Rusia, peste Siria. Acest lucru nu a fost niciodată dezbătut sau aprobat de Congresul SUA. Este complet ilegală în conformitate cu dreptul internațional. Cu toate acestea, se pare acest lucru este exact ceea ce va avea loc.

    Ieri, SuperStation95 a raportat că Forțele Armate Statele Unite ale Americii au fost comandate pentru a seta apărare Readiness Condiția (Defcon) 3. Am publicat o listă detaliată a acțiunilor care au loc în jurul lumii, ca urmare a acestei escaladare. Am raportat , de asemenea , ieri , că o decizie a fost făcută de către Statele Unite pentru a merge mai departe cu atacuri militare împotriva Siriei și că Rusia a avertizat Statele Unite să nu – l mai încerce. Astăzi, Iordania a sigilat-off frontiera sa, a declarat a fi o zonă de operațiuni militare, și se îndreaptă spre Siria trupe.

    Americanii s-ar fi bine sfătuiți să facă planuri de urgență pentru a face față cu rezultatele guvernului nostru direct Rusia, angajarea în luptă. Statele Unite continentale nu vor fi imune la această luptă.

    Cetățenii ar trebui să facă anumite acestea au hrană și apă de urgență, aprovizionarea cu medicamente pe care le pot avea nevoie să supraviețuiască, precum și modalități de a genera energie electrică și termică, atunci când alimentare cu linii întrerupte de a obține distrugerea infrastructurii Statele Unite.

    Apreciază

    • mircea.v said, on iunie 23, 2016 at 1:35 pm

      De data asta si eu vad ceva nasol in zona, pornind de ultimele evenimente – ref la povestea cu avioanele, apoi sua zice ca de ce rusii bombardeaza rebelii finantati de ei (pai daca sant rebeli?), acum a mai aparut in mediterana si al 2-lea portaviona american… E o schimbare in retorica sua, o schimbare in abordarea conflictului din Siria. Prin masa-media americana se vorbeste din ce in ce mai mult de o confruntare sua-rusia, se fac comparatii intre avioane, tancuri…

      Apreciază

  10. marian said, on iunie 22, 2016 at 5:04 pm

    Se pare ca ceva se intampla: Iordania a inchis granitele cu Syria si cu Irak deoarece o masina capcana ar fi ucis 6 soldati la 1 punct de frontiera. Asa a facut si Hitler in 39.
    ordan declares Syria and Iraq borders closed military zones

    Media captionReged Ahmed reports:”The reaction to the attack was swift”
    Jordan has declared its border regions with Syria and Iraq to be closed military zones after a suicide bombing on Tuesday that killed six soldiers.

    It is not clear who was behind the attack, which was launched from Syrian territory, close to a refugee camp.

    The Jordanian government said no new refugee camps would be built and none would be expanded.

    Dozens of people have taken part in a candlelit vigil in the capital, Amman, in memory of the victims.

    Tuesday’s attack, the first of its kind since the conflict in Syria began in 2011, saw a lorry full of explosives driven at high speed over the border from Syria and blown up beside a Jordanian military post.

    Jordan is part of the US-led coalition fighting so-called Islamic State in Syria and Iraq.

    „Any vehicle and personnel movement within these areas that move without prior co-ordination will be treated as enemy targets and dealt with firmly and without leniency,” an army statement said.

    The order went into effect immediately.

    Apreciază

  11. bitcoininfoblogg said, on iunie 22, 2016 at 5:38 pm

    Ati observat ca pe youtube este o inimioara de culorile curcubeului si pe daca pui cursorul scrie proud to be adica mindru sa fii ghici ce? LGBT

    Apreciază

  12. peter said, on iunie 22, 2016 at 6:05 pm

    M-am gandit de ceva timp la o modalitate de a face valva pe tema „teoriei” transgender in Romania. e nevoie doar de niste actori curajosi care sa o faca, pe mine nu ma tine din pacate si de o camera video si de un „reporter”

    – un actor se travesteste, dar asa, cat mai de prost gust: colanti, pantofi cu toc mare, bustiera, peruca, machiaj strident si merge in toaleta unui supermarket, pentru ca astea sunt frecventate de oameni cu stare, corporatisti, hipsteri, clasa de mijloc, la a carei disparitie se lucreaza atat de mult. desi multi dintre ei au blamat Biserica si au aderat miscarii huo Patriarhul, multi mai au parinti, bunici pe la tara, au familii si nu sunt inca complet spalati pe creier. multi au familii si copii. ma rog, off topic, pentru acesti copii, disney lucreaza, lucreaza, lucreaza, a se vedea frozen…

    – actorul in cauza, care trebuie sa lase clar sa se vada ca e barbat, poate avea barba de exemplu, intra in toaleta femeilor, intr-un moment cat mai aglomerat. normal ar fi sa iasa scandal si atunci apare reporterul care incepe sa ia interviuri. poate intreba care e problema, ca individul in cauza se simte femeie, ca in America, modelul nostru social, deja acest lucru se intampla si ca travestitul s-a gandit doar sa grabeasca putin lucrurile. se insista pe faptul el se „simte” femeie, ca are drepturi, ca vrea ca aceste „drepturi” sa fie respectate. in fine, un bun actor si un bun regizor ar sti sa dezvolte situatia…

    – foarte posibil ca hipsteritele, corporatistele, pitipoancele si alte soiuri de sclave ale modei sa cedeze nervos si videoclipul sa faca valva.

    – tinand cont ca lansarea acestei tampenii cu transgenderul se pregateste si la noi, un astfel de clip ar fi o buna lovitura mediatica de prevenire.

    Ce parere aveti? stiu ca e cam mefistofelica abordarea, dar hai sa ii punem punct cu armele lor!

    Apreciază

    • Riko said, on iunie 23, 2016 at 12:55 am

      Roman, si nu se preface, pe canalu lui gasiti mai multe despre ce sunt ei.

      Apreciază

      • pcmouse said, on iunie 23, 2016 at 8:56 pm

        dilema pe care o am eu este in ce,”cetate” sa fugim de sodoma ?

        Apreciază

  13. Stefan said, on iunie 22, 2016 at 7:13 pm

    TOTUL E PE DOS SI E BOLNAV IN LUMEA ASTA !…CUM DE AM AJUNS IN HALUL ASTA?

    FEMEIA=BARBAT=FALS :ZELOSUL (FIINDCA E DUMNEZEU ZELOS) A CREAT LUCRURILE VAZUTE SI NEVAZUTE.DUMNEZEU A CREAT OMUL SI L-A NUMIT ADAM.LUI ADAM DUMNEZEU I-A FACUT PERECHE=FEMEIA. ADAM DUPA ALUNGAREA DIN GRADINA EDEN(RAI)I-A PUS FEMEII NUMELE DE EVA (MAMA TUTUROR).DUMNEZEU I-A DAT LUI ADAM FEMEIA SA IL ASCULTE.
    CE FACEM NOI ASTAZI ,CEI CILIVIZATI? RASPUNS :MINTIM ,MINTIM SI IAR MINTIM !! TOTODATA FACEM TOT CE A ZIS DUMNEZEU SA NU FACEM:FEMEIA O PUNEM PRIMAR(ITA),PRESEDINTE(A),CONDUCATO(A)R(E) DE ARMATE(VEZI VICTORIA NULAND=REPREZENTANTA NATO …),POLITAICA, JANDARMOAICA,FOTBAL CU SANI ETC,ETC.
    CE FACEM CU BARBATUL ?
    IL PROMOVAM LA MASTERCHEF=CRATITA,II DAM DE BAUT PANA NU MAI STIE IN CE LUME SE AFLA,II PERMITEM CHIAR SA ISI IA SI PRENATAL(ALA DE ALAPTARE A COPILULUI),IL STIMULAM SA IUBEASCA ALT BARBAT (IUBIREA SE CONFUNDA CU SODOMIA SI PORNOGRAFIA) ,CA E BINE SA FII HOMALAU ,IN LOC SA-L VINDECAM DE ACEASTA BOALA A CILIVIZATIEI.
    ATENTIE!DUMNEZEU NU ESTE O MAMALIGA PRECUM L-AU PROMOVAT IUDAICII SI SECTANTII CATOLICI IN OCCIDENT SI IN CELE MAI BOLNAVE TARI ALE PLANETEI =SUA ,CANADA SI AUSTRALIA.ZELOSUL NE-A CREAT,NE-A DAT LEGI (NU DOAR BINECUNOSCUTELE SAU NU -10 PORUNCI),NE-A INVATAT CUM SA MESTESUGIM,CUM SA PRELUCRAM SI SA STAPANIM TOT CE ESTE SUB CERURI,NE-A ARATAT PUTEREA SA PRIN IMENSE MINUNI(MERGAND SI LA RAZBOI PTR POPORUL LUI ISRAEL) SI TOTODATA NE-A ARATAT MILA SI NEMARGINITA SA RABDARE PTR A NE MANTUI SUFLETELE.
    EL NE-A FACUT SFINTI (DANDU-NE VIATA PRIN DUHUL SAU SFANT),DAR NOI AM AJUNS DOAR TRUP (DIN CE IN CE MAI MULTI CRED CA AU APARUT DIN MONKEY ) TREBUIE NEAPARAT SA NE TREZIM DIN MATRIXUL IMPUS CU FORTA DE ELITELE INTERNATIONALE CARE NE-AU ADUS INTR-O SITUATIE FARA PRECEDENT:SA CALCAM PA TOT SI TOATE CELE SPUSE DE DUMNEZEU CREATORUL. ACESTI SPURCATI AU ALTE ORDINE SI DIRECTIVE CARE NU COINCID CU ALE OAMENILOR NORMALI.
    TREBE SA NE TREZIM DIN HIPNOZA SI PUMNUL STRANS!!

    Apreciază

  14. Gabi said, on iunie 22, 2016 at 8:12 pm

    Frate saccsiv sau alti frati, stiti cumva daca cei de la Manastirea Petru Voda mai comercializeaza MIR si cam cat dureaza sa onoreze comanda?!

    Va multumesc

    Apreciază

  15. remus said, on iunie 22, 2016 at 8:15 pm

    Iată care este viitorul familiei în societatea viitorului:
    http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Ancheta+la+un+centru+de+plasament+unde+copiii+primesc+medicament

    Apreciază

  16. palcauioan66 said, on iunie 22, 2016 at 10:41 pm

    as vrea sa raspandesc acest blog ,sau articole de pe acest blog,pe seen.life,care este o alternativa serioasa la acest rahat de fb ,daca se poate,multumesc saccsiv

    Apreciază

  17. octoviv said, on iunie 23, 2016 at 12:31 am

    Parlamentul European vrea ca roboții să fie considerați persoane electronice:

    Propunere aberantă a Parlamentului European. Instituția vrea ca roboții să fie considerați „persoane electronice”, iar companiile care îi „angajează” să achite contribuții sociale pentru aceștia, având în vedere distorsiunile pe piața muncii pe care utilizarea lor le-ar putea provoca, se arată într-un proiect de moțiune, publicat pe site-ul instituției și citat de Profit.ro

    Utilizarea tot mai frecventă a roboților de către companii și înlocuirea persoanelor cu aceștia a adus în discuție și diferite efecte negative ca încurajarea șomajului, inegalitatea la locul de muncă și sabotarea sistemului de asigurări sociale. Astfel, inițiatorii moțiunii consideră că roboții, în lipsa unei legislații adecvate, ar putea reprezenta o amenințare pentru viabilitatea sistemului de asigurări sociale.

    Parlamentul European recomandă creare unui registru special pentru roboții inteligenți, dar și a unei agenții europene speciale care să furnizeze „expertiză tehnică, etică și legată de reglementări”.

    Apreciază

  18. Paul222 said, on iunie 25, 2016 at 2:11 am

    Avea taicamiu o vorba cand eram mai mic „nebuni cu acte in regula”. Cam la asta s-a ajuns azi.

    Apreciază

  19. Paul222 said, on iunie 25, 2016 at 3:44 am

    Un clip bine facut despre Transgender care spune lucrurilor pe nume

    Si inca unu de la Vigilant Christian care include si marturia frumoasa a unui fost transgender

    Apreciază

  20. […] Text fundamental. PROMOVAREA TRANSGENDER (al treilea gen) = CRIMA IMPOTRIVA COPIILOR. Concluzia COLE… […]

    Apreciază

  21. […] Text fundamental. PROMOVAREA TRANSGENDER (al treilea gen) = CRIMA IMPOTRIVA COPIILOR. Concluzia COLE… […]

    Apreciază

  22. […] Text fundamental. PROMOVAREA TRANSGENDER (al treilea gen) = CRIMA IMPOTRIVA COPIILOR. Concluzia COLE… […]

    Apreciază

  23. […] Din contra, traim intr-o societate ce legalizeaza hula impotriva lui Dumnezeu, homosexualitatea, nebunia celui de al treilea gen, cea mai oribila crima – avortul pana la nastere, chemtrails (aluminiu – boli […]

    Apreciază

  24. […] Text fundamental. PROMOVAREA TRANSGENDER (al treilea gen) = CRIMA IMPOTRIVA COPIILOR. Concluzia COLE… […]

    Apreciază

  25. […] Text fundamental. PROMOVAREA TRANSGENDER (al treilea gen) = CRIMA IMPOTRIVA COPIILOR. Concluzia COLE… […]

    Apreciază

  26. […] Text fundamental. PROMOVAREA TRANSGENDER (al treilea gen) = CRIMA IMPOTRIVA COPIILOR. Concluzia COLE… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.